 |
129.
''סוף לאלימות''
יהודי,
ישראל,
09/02/05 16:43
|
מעולם לא האמנתי,גם עכשיו אני לא מאמין ובעתיד...קשה לי להאמין!!! ואני כבר אדם קשיש מאוד מאוד... אני אגב מקנא למי שחושב אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
סוף לאלימות למי שימות!!!!
ל"ת
ז,
09/02/05 16:20
|
|
 |
127.
הגיע הזמן. מחכים לשלום.
ל"ת
שני,
תל-אביב,
09/02/05 13:42
|
|
 |
יש יש יש שרון יש יש ש ל ו ם
משה,,
פתח תקווה ,,
09/02/05 15:07
|
קץ לאינתיפאדה,,,,,,,, ויש ביטחון קץ להיתנחלות,,,,,,,,,,,, ויש שלום קץ לביזה,,,,,וואהבת לרעך כמוך וסוף לוונדליזים,,,,,חייה ותן לחיות מתנחל מאוס אל תעשה מה ששנוא עליך לאויבך ועד כמה לחבריך , אתה גדול אריק תם עידן הכיבוש בני האדם לחירות נולדו יחי החופש ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אהיה גם מופתע בעתיד
Avi Ecuador,
09/02/05 16:47
|
אתה חושב שהפלסטינים יפסיקו או האיראנים יאפשרו להם להעביר את הלחץ אליהם?! לא אהיה מופתע בעתיד אם שרון ימחוק את עזה מעל פני האדמה, הוא אדם שמשנה את דעתו מהיום למחר, אני שומר לי תגובה של שוטה כמוך בכדי להעביר אולי בעתיד. התיקיה שפתחתי היום נקראת שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אין פיתרון מלבד טיש
שרון,
גוש דן,
09/02/05 13:40
|
על כל חתימה של מנהיג ערבי על הסכם יש בממוצע 950 הרוגים ישראלים. מה יש למנהיגי ישראל, גיבורי חיל, שבזקנותם מחשבים את קצם, רוצים להיזכר כמנהיגים דגולים ולא כקשישים עקשנים ומוכנים עקב כך להוריד את המדינה מנכסיה ומערכיה. אם רוצים תוחלת חיים למדינה יש לפעול עפ''י חזון טיש בכל תחומי החיים, כי אחרת אנו יורדים אט אט לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
''חבל שערפאת מת''
חיים כהן,
09/02/05 09:30
|
אין ספק שהימין היה מוכן להקים את ערפאת לתחיה,אם הוא היה חי אין ספק שלעולם לא הינו מתקדמים לשום מקום.וזה הכי טוב לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפתרון הבעיה שאל את עצמך
Avi Ecuador,
09/02/05 15:59
|
שאלה פשוטה: אם היו או ינצחו הערבים בעתיד את ישראל אי פעם (סביר) האם תהיה בעיה של שאהידים מהשמאל שמתפוצצים או פלוץ כמוך שיוכל להשמיע את קולו? אם אתה עונה לעצמך שלא כנראה שאתה צריך ללמוד מהם איך מנצחים ולא ''מנצחים'' אלף פעמים. יש לממש ניצחון ופעם אחת מספיק. גם לאמריקאים עם היפנים יש שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
שיתוף פעולה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
09/02/05 08:12
|
אבו מאזן ושרון צרכים ביחד לחסל את החמאס עים הם באמת מעונינים בשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
תנו לאבו מאזן לטפל בהם
איליאס,
חיפה,
08/02/05 23:29
|
הישראלים חייבים להפסיק את כל ההצגות האלו ולעשות את מה שהם צריכים , די לכל השחיתות וההרס העצמי ושל האחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
שרון מוביל לאסון
רציונלי 777,
08/02/05 23:25
|
למעשה ''הצלחתו'' של שרון והשמאל בלהביא לניתוק מהשטחים וניקוי אתני ליהודים תביא למספר סכנות קיומיות קטסטרופה ועשרות אלפי הרוגים לעם ישראל: * עם ישראל יהיה לפני קריעה קיטוב וחידוד הקצוות; חלק אחד של העם יהיה שנוא ואוייב של חלקו השני. * עם ישראל יהיה בסכנה של מלחמת אחים. * עם ישראל לא משיג שום השג בהתנתקות ומביא את אויבנו להבין שדרכם נכונה ושהמשך הלחץ על ישראל ימשיך להביא אותנו לויתורים כשישראל כל פעם תהיה יותר קטנה, פחות רלוונטית ויותר מפוררת. * המדינה שישראל משיגה לא תהיה מדינה יהודית אלא מדינה מעורבבת בשם ישראל שלמעשה היא מיני-מדינה ישרפלסטין ועוד מדינה נקיה אתנית מיהודים בשם פלסטין; מדינה שתלחץ בהמשך על האזרחים ה''ישראלים'' ממוצא מוסלמי (גייס פלסטיני ב''ישראל'' למעשה) להביא לעזה חדשה והרבה יותר גדולה ומסוכנת בתחומי הקו הירוק כאשר אם ימשיך המצב, הערבים בקו הירוק בעוד 30 שנה יהיו 5.2 מיליון תושבים וזאת בהבנה שהם מכפילים את עצמם כל 15 שנים. * ישראל בויתורים ש''מנהיגיה'' עושים היום, הופכים את ישראל למדינה לא רלוונטית שתחשב בעתיד כמטרד לעולם, בעצם ''מדינה'' שתאבד את זכות קיומה, מדינה שבשלב לפני אחרון תהפוך לצ'כוסלובקיה ובהמשך לדרום אפריקה כשהערבים בהמשך ישתלטו על המדינה ויביאו לירידה מאסיבית ולשואה בישראל שתוצדק ותסביר עת עצמה ב''קיפוח'' שנעשה למוסלמים על ידי יהודים בחלם של היום, גם אז השמאל יהיו לו סיבות לתמוך באויבנו ולגלות את שנאתו ליהודים ודת. אחת הברירות שיש לישראל היום זה להבין את המנטליות שלנו שמתבטאת היום באיבוד עצמי לדעת של עם, לחזור למקורות וללמוד ממורשת לא רק בצורה הדתית שלה, היינו, בכדי לחנך דור עבדים ולעשות אותו דור בן חורין לוקח לפחות דור, בטח שדור חיות להפוך לבני אדם ייקח יותר מדור; לכן אם ישראל רוצה להיות מדינה עצמאית אסור לה לחשק את עצמה ואת הדורות הבאים, עליה לעשות פסק זמן ל 40 שנה ולשנות קו מחשבה לקראת טרנספר ולגרום לעולם להבין שישראל היא לא הבעיה ולא הפיתרון לעולם בכדי לצאת מהבוץ, שהאיום על המערב זה לא מישראל שבקושי נושמת או יודעת לנשום לבד אלא מתרבות שיונקת מ... אם אין בכוחנו לעשות זאת, אין בכוחנו להיות עם עם מדינה חופשית משלו לצערי. עלינו לשנות כיוון, לספר לאמריקאים על כיבשת הרש שנמצאת במכונת הנשמה אמריקאית ומקבלת חמצן וכסף ולספר להם על משפט המלך שלמה. להביא לפסק דין למשפט על מדינת חלם, לא לקרוע את הפג בשם ישראל אלא לתת אותו בשלמותו לאמריקאים ואולי לזכות בכוכב בדגל שלהם, להיות אזרחים אמריקאים ויהודים למי שירצה. יהיה בצורה זאת לתושבי עם-הארץ ביטחון ואפשרות לעלות לארצות הברית כשיעלו מיים עד נפש והיום המיים כבר יותר למעלה מהנפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותוספות
Avi Ecuador,
09/02/05 00:44
|
איך לימדו אותנו להתקדם בחיים? הולכים לבית ספר לומדים עוברים מבחנים ומקבלים תעודה ואולי גם עידוד מההורים וחברים על הצלחה. בהמשך אולי הולכים לאוניברסיטה וגם שם אם עוברים מבחנים ומצליחים מקבלים איזו הסמכה ותעודה... מה השמאל מספר לכם היום? שכבר לא צריך ללמוד אבל אפשר לקבל תעודה בצורה שונה, הולכים למורה ושמים לו אקדח בראש ומזהירים אותו שאם הוא לא יתן תעודת הסמכה באוניברסיטה אז אני מפוצץ לו את אשתו והילדים ובכלל את כל המשפחה שלו ושיזהר מכיוון שהוא מכיר אותי וכמה אנשים כבר זכרונם לברכה בזכותי ושישקול האם שווה לו הסיכון או שהוא נותן לי תעודת מעבר. אז התעודה שאני דורש זו בסך הכל תעודה של מנתח מוח פשוט, אחד שיש לו הסמכה לנתח את המוח של עם הארץ. טוב, אז כמו שיש לנו שמאל שכבר מאמין למקלחות שהם מקלחות ולא גזים אז למה שלא יתנו לי תעודה ועוד שהם יודעים שאני אפוצץ את כל המשפחה שלהם אם לא יתנו לי תעודה. הרי יהיו להם נחדים ולמה לא לסממוך עלי לתת לי לנתח? טוב, בטח שיש להתפלל שתוכנית המזימה של מאזן שרון תיכשל. ודרך אגב השמאל בטח לא יתן לי תעודה מכיוון שאני לא ערבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
חיזוק לרי ידידי 110
Avi Ecuador,
08/02/05 23:02
|
ועיתון יהודי כמו מעריב אין סיבה שלא יפרסם:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
ארץ ישראל רחבה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 23:01
|
יש לדאוג שגבולות מדינת ישראל יהיו תמיד רחבים. מלבד האספקט הבטחוני של הענין ומלבד האספקט הדתי. יש להבין כי אין לצופף אוכלוסיות ולבנות גורדי-שחקים כיון שברעידת האדמה הראשונה שתהיה בגלל הקרבה לשבר הסורי אפריקאי תראה את האור-הופך לחושך. כמו כן יש להבין שמפלס הים נמצא מבריאת העולם במצב עלייה וסופו להחריב את שפלת החוף. גם ריבוי כלי רכב על שטח נתון תורם לתאונות דרכים,ביחס ישר וריבועי. לכן המוותר על יהודה ושומרון שהיא עתודת הקרקע בהר,גוזר על ילדיו ועל הדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
המומים מן הידיעה!
שרון,
חוות החזירים,
08/02/05 22:54
|
אני המום וממש לא מאמין כיצד יכולים החמאסניקים לעשות לנו את זה לאחר כל הנשיקות הפוטוגניות שהצטלמנו בשארם היום. כל העולם ראה אותנו והתמוגג! ישראל משחררת רוצחים מבתי הכלא, אנחנו מעיפים את המתנחלים מבתיהם ואדמתם ושולחים אותם לעזאזל, כל העולם שוב מחבק אותנו כי רואים את הקץ למדינה הקטנה והמרגיזה הזאת. אוף, למה החמאסניקים האלה תמיד מקלקלים לנו את החגיגה? לא יכלו לחכות כמה שעות עד שנגמור להצטלם? מה זה לא יפה מצידם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
פסגתשארם
רפי,
הרצליה,
08/02/05 22:44
|
נמאס מכל הפחדנים- תנו סוף סוףצאנס- אחרתלעום נאכל חרב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
הטרור ימשיך כי הוא משתלם.
יורם,
08/02/05 22:44
|
הטרור היה קיים לפני 1967. הטרור היה קיים לפני 1948.
הטרור ימשיך גם אם ניתן לערבים את כל השטחים שכבשנו ב 1967.
הטרור ימשיך מסיבה פשוטה אחת: הוא משתלם. ראו את שחרור האסירים ושאר המחוות.
כל עוד הטרור משתלם, אין הגיון שיפסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I think you have it right...
mOSHE,
09/02/05 05:25
|
Sad to say, but yes.
In dealing with Israel, Terror pays...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
What can I tell you
Arie,
08/02/05 22:40
|
What can I tell you my friends, as much as I hate them and wish that all Arabs will disappear from this planet, I admire their ways. I admire their leaders and I admire their strength. I wish that of the 120 idiots that we have in the Knesset had acted like the most stupid of them! Then, we wouldn’t have been in the situation we are in today. And don’t get me wrong this is only the beginning. We will find ourselves in a much deeper shit in the coming weeks or months. People, if Israel will not change the way its views about this conflict – we will lose our country! Not now, not in 10 years, maybe not even in 20 years, but I can guarantee you that we will lose our country within 50 years!!! The “palestinians” are not the address, the world is our address! We must start an unprecedented campaign of “hasbara” that will force the whole world to completely disagree with the “palestinians”, the Arabs and the Muslim world or else my friends, WE HAVE NO FUTURE!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אין קשר בין כיבוש לטרור.
יורם,
שיינקין, ת''א,
08/02/05 22:29
|
הטרור היה קיים לפני 1967. הטרור היה קיים לפני 1948.
הטרור ימשיך גם אם ניתן לערבים את כל השטחים שכבשנו ב 1967.
הטרור ימשיך מסיבה פשוטה אחת: הוא משתלם. ראו את שחרור האסירים ושאר המחוות.
כל עוד הטרור משתלם, אין הגיון שיפסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אם לא תאמינו - לא תאמנו !
מיומנו של,
אופסימיסט,
08/02/05 22:07
|
אבל אם ח''ו תאמינו - זה יהיה הסוף של כולנו! תנו צ'אנס לשלום - ואח''כ תבוא המלחמה! זה בדוק... צריך לקחת סיכונים - כדי להתאכזב שוב ושוב! גם זה בדוק.. לעולם אל יתיאש אדם - החרב כבר תיפול על צווארו... זה עוד לא בדוק- אז ננסה , מקסימום נמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
ההזדמנות האחרונה לשלום!
Ehad Haam-Zioni,
הבלגה=עוצמה!,
08/02/05 22:05
|
אבו מאזן מציע לנו את ההזדמנות האחרונה לשלום. חייבים לסייע לו!
אם החמס יבצע פיגוע או שניים, אסור לנו להגיב! כמו שאמר יצחק רבין ז''ל : אלו קורבנות השלום.
זיכרו - יתכן שזו ההזדמנות האחרונה לשלום! הקרבנו אלפי חללים למען השלום הנכסף - אם נגזר עלינו, נקריב עוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
לא להסכים לחזרת השגרירים לת''א
איתי,
08/02/05 22:03
|
|
 |
111.
עכשיו כל הפתח יסתפח לחמס.
ל"ת
משה מ,,,,
08/02/05 21:18
|
|
 |
110.
Official Message from PA Imam
Larry,
08/02/05 21:13
|
Here is what they intend to do.
It is important that the following read this:
Every Meretz voter every Labor voter every Likud voter who thought he was rejecting Mitzna's program:
www.arutzsheva.com/news.php 3?id=76620
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
שרון !!! איך נפלו גיבורים???
ממשלת השמאל,
והערבים,
08/02/05 21:11
|
שרון שלום עושים עם אויבים ולא עם חיות. את החיות יש לאלף. רוב החיות לא ניתנים לאילוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תישאר בכלוב
ל"ת
לאותו ערבי,
בשמות שונים,
09/02/05 01:19
|
|
 |
אתה ערבי זאת הסיבה שנפגעת.....
ממשלת השמאל,
והערבים,
09/02/05 10:13
|
יהודים לא נפגעים מזה כי זה לא מתיחס אליהם.
הערבים, ודומיהם השמאלנים, לא ניתנים לאילוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
די לשטיפת המוח השמאלנית די !
ל"ת
אייל גולדמן,
עובדים עלינו,
08/02/05 21:03
|
|
 |
107.
אנו מרחיקים את השלום .
אדם חושב,
מרכז,
08/02/05 20:54
|
שרון חוזר על שגיאות אוסלו . אופי ההסכמים הוא שאנו נותנים והם מסכימים לקבל. הם טרם עשו משהוא מעשי כנגד הטירור וישראל כבר שוקלת להחזיר רוצחים ! פשוט לא יאמן. מדוע לא סביר שרוצחים ישתחררו 5 שנים אחרי קיומו של שלום בר-קיימה ? איזה מסר אנו מעבירים לאלה המומחים לתורת המו''מ שמכריז מראש שהוא מוכן לתת ומבלי להתנות דבר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מדינה דפוקה....נקודה
ל"ת
יצחק,
08/02/05 20:52
|
|
 |
105.
פתי מאמין לכל דבר
יעקב,
08/02/05 20:40
|
קשה להאמין מה קורה לנו, העם הנבחר, עם הספר, העם החכם. איזה מן טמטום חדר למוח מנהיגינו? מי האמין כקומצו של יוד שהפלסטינאים הם שוחרי שלום? ערבי הוא ערבי סליחה על שאני נשמע גזען... עם עובדות אין להתווכח! הם, בני דודינו הלא כ''כ אהובינו, לא רוצים שלום! הם רוצים להכניע אותנו בכל דרך אפשרית! הם ערמומיים, נחשים רוצחים, שונאי ישראל, שונאי העולם החפשי!!! מתי נפנים זאת? מתי נלמד להכיר את אוייבינו? כלל ראשון הוא דע את אוייבך! לצערי הפכנו לאלופי השוגים! אנחנו פשוט לא לומדים מטעויותינו! הם , אויבינו לומדים גם לומדים! ומנצלים טעות לטעות, ומאכילים אותנו קש. עד מתי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנתיים אדוני,הטרור לא השתלם
זהר,
08/02/05 20:55
|
להם. שרון הכניס להם כפי שאף אחד לא עשה! אם הם ימשיכו בפיגועים,הם יחטפו והפעם בעוד פחות רחמים! הבנת? אז תן לשלום להציץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא הכניס אלא לעצמו ולעמו
עקב,
08/02/05 22:35
|
מה ההשתטות הזאת? איפה אתה מתגורר בת''א, הרצליה, או בשדרות? צדקת, הטרור לא משתלם, וזאת אם יש עם מי לדבר, אולם למרבה הצער אין פרטנר לשלום, איו עם מי לדבר, אנשי החמאס ודומיהם לא מסתירים את זאת, הם אומרים זאת בריש גלי! תתפלא- הם יכניסו לנו! הם יהרגו בנו ללא רחמים, ואתה ושכמותך יחד עם אריק שרון תהיו הרחמנים, המבינים, והמבליגים! לא מעט משום שידינו כבולות באזיקי אומות העולם, כולל ידידינו האמריקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 10000000000000 אחוז!!
ל"ת
..,
08/02/05 20:49
|
|
 |
104.
יש פיתרון והוא יתקבל עלידי
יוסוף,
08/02/05 20:32
|
|
 |
103.
אבו מזן לא ילחם בטרוריסתים הפל
אא,
כאן,
08/02/05 20:01
|
ברגע שאבו מזן הוא לא רוצה ו או לא יכול ללחם בטרוריסתים כמו החמס והיאדה לא יעזור כלום,אין שלום ואין ביטחון בגלל הקוצונים של שני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
אם אבו מאזם לא נילחם
אושר,
08/02/05 19:45
|
אם אבו מאזם לא רוצה ולא מוכן להילחם בטרור וחושב שהוא ידבר איתם שלא יעשו פיגועים ואנחנו ביינתים נקבור את הנירצחים אצלנו אז הוא טועה ובגדול ישראל לא תחזור שנית על הטעויות של אז הפלשתינים יחטפו מכה כל כך חזקה שהם יצעקו גוואלת והם יתחננו שנפסיק הדם היהודי לא הפקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הרבה התפרנסו מועידת המוות
ל"ת
תושבת שדרות,
08/02/05 19:41
|
|
 |
100.
נו,חמאסניקים ,תצטרכו להפרד
מיכאלאנג'לו,
08/02/05 19:41
|
מהחליפות נינג'ה. הילדות נגמרה ,צריך לקחת קצת אחריות ולהתחיל לעבוד? קשה קשה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אני מכין את משפחתי לסבובהרגחדש
ל"ת
נכה צהל=מטרור,
08/02/05 19:40
|
|
 |
98.
מישהו חשב אחרת?!
ל"ת
יסמין,
08/02/05 19:38
|
|
 |
97.
עם מי חתמנו?רוצח שלבש חליפה
ל"ת
דואגת ומאוכזבת,
08/02/05 19:38
|
|
 |
96.
פסגת האשליות - שרון לא מתפקד.
ל"ת
רפי,
חוות הגנבים,
08/02/05 19:28
|
|
 |
95.
פסגת שארם
אלון,
באר-שבע,
08/02/05 19:21
|
לאחר ארוחת הצהריים ובעצם נעילת הפיסגה ביקש שרון ממובארק לבצע פעם נוספת צליחה של התעלה ואכן גוייסה כל החטיבה וברגעים אלו ממש הם צולחים ...... גורם בכיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממי שמעת על זה??
??,
08/02/05 21:52
|
זה נשמע לי מוזר. אשמח אם תשלח לי מייל עם אימפורמציה על כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שרון נכנע לטרור
צבי נשר,
08/02/05 19:19
|
כעת הערבים יקבלו את הכל עד לחיסול המדינה היהודית. ורק שרון יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ושוב אנו אומרים לכם...
זה אני.........,
08/02/05 19:19
|
''זה יעלה לנו ביוקר רב'',אותו סיפור של ''עשיית שלום'',רק שהמבצעים אחרים,אז היו רבין ועראפת,היום אלה שרון ואבו-מאזן,כל נסיון-נוסף-לפתרון חלקי של הסכסוך ישראלי/פלשתינאי,סופו שיביא ל''מרחץ דמים'',הפתרון צריך להיות כולל ולא חלקי,לדבר על הכל,לא להדחיק בעייה זו או אחרת שעלולה ''לפוצץ'' הכל לאחר זמן,עכשיו,והכל.......''פתרון חלקי'' -דוגמת אוסלו - לא הוכיח את עצמו,וגם הפעם הוא ייכשל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כל ממשלות ישראל טעו
צפוני,
צפון,
08/02/05 19:07
|
כוח לבד לא מספיק -צריך גם שכל
לא נראה שמצבו הביטחוני של האזרח הישראלי השתפר כתוצאה מהשליטה ברצועת עזה, ובשטחים הקרויים יו*ש (יש לציין שיהודה היא בתוך הקו הירוק בחלקה) כל עוד לא נבין שמדינת ישראל לא חייבת להשתרע על כל שטח ארץ ישראל לא נמצא פיתרון זמני אפילו לסיכסוך הזה. גדר ההפרדה שאמורה הייתה להיות ביטחונית קולקלה משיקולים מדיניים שנקבעו על ידי מיעוט משיחי ו/או לאומני. כך גם תוכניות יישוב השטחים, החיסולים בזמן רגיעה יחסית, והגישה המשפילה כלפי מנהיגי האוייב. איפה המוח היהודי המפורסם שלנו? איפה התיכחום והראייה המעמיקה? הכל נעשה בצורה כוחנית ודורסנית בלי להקדיש מחשבה לעתיד שלנו, לתגובות ידידינו בעולם, ולסיכויים שנוכל להתקיים כאן בגבולות בני הגנה, בניפרד מאוייבינו ולא בתוך תוכם
האוייב שלנו מר, ולכן עלינו להציב את צבאנו החזק עם נישקו המתוכם לאורך גבולות ברורים ומבוצרים, מסביב למדינת ישראל המוכרת בעולם המערבי.ובתוך המדינה לשקוד על תרבותנו, מסורתנו, כלכלתנו וחינוך הדור הבא. זאת במקום לזרוק כספים ודם על חלומות א*י השלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכל צריך וגם עובדות נכונות.
ליאור ש.,
בנימין,
08/02/05 22:32
|
לא סברת מהיכן הנתון שהמיעוט קילקל את הגדר ולא השיקולים של לתת מיכרזים נוספים לקבלנים המקורבים או עתירות של פלסטינים. לא הוכחת שהמיעוט בארץ הוא לאומני או משיחי (דרך אגב אולי להיות לאומני זו מחמאה). ציבור משיחי מאמין בדמות שתגאל אותו ואילו המתנחלים מאמינים בקדושת ארץ ישראל ובשלמותהולא בדמות גואלת (פעם זה היה אריק). לא נתת פיתרון לבעיית הקסאמים והפצמ''רים לתוך ישראל וההתחמשות של הפלסטינים בסיוע מצרים. רק אמרת שצריך שכל ולא כוח. מה השכל? איזה שכל? לא הסברת. סיסמאות כבר שמענו מספיק. גם שמענו פעם שמישהו אמר טוב למות בעד ארצנו (טרומפלדור המשיחי?), וזה היה לפני 67 ולפני 48. ולפני קו ירוק שנוי במחלוקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לליאור
צפוני,
צפון,
09/02/05 00:38
|
לא ייתכן שהפלסטינים דרשו להזיז את הגדר אל מחוץ לקו הירוק. הדרישה היא של ההתנחלויות להיכלל פתח מילון ובדוק את ההבדל בין ''לאומני'' ו''לאומי'' ההתנחלויות לא פותרות בעיות קסאמים. אם נשב לאורך הקו הירוק והם יירו, נפציץ אותם וגם נעשה פשיטות לתוך השטח שלהם - לא צריך התנחלויות בשביל זה. השכל שדרוש הוא כדי לא להרחיב התנחלויות תוך כדי משא ומתן. זה כמו לאכול סנדוויץ תוך כדי מו''מ עליו. השכל דרוש כדי לא לעשות חיסולים בזמן רגיעה יחסית. השכל דרוש כדי לא להשפיל את מנהיגי האוייב. זה אף פעם לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What are you talking about?
Arie,
08/02/05 20:14
|
Sderot is not Israel? Tel-Aviv is not Israel? Jerusalem is not Israel? Afula is not Israel? Haifa is not Israel? Chadera is not Israel? Netanya is not Israel? Beer Sheva is not Israel? Naharia is not Israel? Did I forget any city that was hit by terror? Are you saying that the world doesn't recognize cities as a part of Israel? If they do, how come we still didn't attack our enemies back? It's because today, there is no leader in Israel who has balls and the Arabs know it very, very well!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ההגיון שלך?
צפוני,
צפון,
08/02/05 22:13
|
כל הערים שמנית הם אכן במדינת ישראל, והעולם המערבי מכיר בכך. ההתנחלוית הן מחוץ למדינת ישראל, והעולם המערבי לא מכיר בהן כישובים ישראלים. ולכן יש להתמקד בהגנה ובפיתוח היישובים שמנית, ולא בהתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבת הרבה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 20:03
|
|
 |
and what about you. silly
ל"ת
ora,
08/02/05 22:12
|
|
 |
בזקנתו נאמר על המלך שלמה
Avi Ecuador,
08/02/05 23:49
|
שאמר דברי הבלים וכולם צחקו. למה אמר?! מכיווון שהיה חכם ולא רצה לאכול את הלב עם שוטים. ידע שהם מבסוטים משמיעת הבלים ושהשוטים מרגישים חכמים וכולם מבסוטים וכולם צוחקים- לך למישהו שיתרגם לך ותדע שעשיתי לך טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
השלטון הוא של ארה''ב
חוזה,
צפון,
08/02/05 19:03
|
אם מישהו חושב שהמהלכים האלה מנוהלים על ידי ישראלים - אז הוא תמים. כל זה מנוהל על ידי האמריקנים, לשמחתי. אחרת כבר מזמן היינו בגיהינום.. האמריקנים שקולים,והם לא מונעים על ידי רגשות ומשיחיות כמו של הקיצוניים שלנו כאן. לא ייתכן ששרון שינה את האידאולוגיה שלו עד כדי כך. הוא פשוט נאלץ לעשות מה ש-קונדוליסה אומרת לו, תודה לאל מזלנו שהאינטרס האמריקני חופף לזה שלנו..... בנתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
amazing
Larry,
08/02/05 19:39
|
This is an amazing post. How did so many Israelis catch the self-hatred disease - was that not supposed to be left behind in the Golah?
The truth is that the 'interests' of a minority of Israelis - really the opinion of 40% or so - has been imposed on the rest by Sharon's change of policy.
But as long as you are comparing things to the US and its supposed superiority - da lecha, that if an elected leader in the US had arranged a silent coup the way Sharon has, there would likely be an intifada...well, perhaps not since Bush's election in 2000 remains an appt. of the Supreme Court.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Surely is amazing
חוזה,
צפון,
08/02/05 19:54
|
זו לא שנאה עצמית אלא ריאליזם. ארה''ב היא האיפריה של ימינו וישראל היא אחת הפרובינציות הנתונות להשפעתה. רק מטורף ינסה להתנגד לאמפריה שלטת, כפי שעשה בר כוכבא וכפי שעשו הקנאים כמה עשורים לפניו. ואל נא תביא לי את נצחון החשמונאים כדוגמא - האוייב אז היה הסורים היוונים המפוררים והמפולגים. אני אוהב את ישראל, את עם ישראל ואת תרבות ישראל. אבל אל נא נשלה את עצמנו באשר לכוח והעוצמה שלנו בהשוואה לאימפריה השלטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הדמוקרטיה מתה, תחי הדיקטטורה
יש,
08/02/05 18:42
|
העם לא בחר את מיצנע אבל קיבל את שרון עם הדעות של מיצנע. העם העיף את בילין אבל היום הוא המסביר מספר אחת של הממשלה. האם זה שלטון העם? מסופקני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אריאל שרון
Avi Ecuador,
08/02/05 18:41
|
|
 |
88.
שרון מציג: אוסלו 2
החולם,
08/02/05 18:39
|
שוב פעם ''שלום'' שעוזר לאירגוני הטרור להתארגן לפעולות אכזריות יותר. בספור הזה כבר היינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר אוסלו 3...
ל"ת
איתי,
08/02/05 22:03
|
|
 |
87.
תקראו.....
סיון,
08/02/05 18:16
|
אני פשוט לא מבינה איך אפשר לעשות שלום עם שקרנים וחיות כאלה שרצחו בדם קר הרבה יהודים מהמדינה שלנו ע''י פיגועים וכ''ו מה יוצא לנו מההסכם הזה? שלא יהיה יותר אלימות? כי אני בטוחה שעוד איזה כמה חודשים זה יחזור האלימות הזאתי הפיגועים שכל שבוע היה אבל זה יקרה... למה אנחנו צריכים לפנות את ההתנחלויות הרי בלעדיהם המדינה שלנו הייתה קטנה יותר וככה הקסאמים היו מגיעים גם לתל אביב שרון לא היה צריך להסכים לפנות אותם כי בלעדי ההתנחלות לא הייתה לנו מדינהה!!!!!! שרון היה צריך לעשות משאל עם כמו שבכל מדינה דמוקרטית צריך להיות אבל לא אכפת לו מה העם חושב הוא עושה מה שבראש שלו ובכך הוא יפגע בעם היהודי ובארץ ישראל בהמשך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!
Avi Ecuador,
08/02/05 18:45
|
לא מבינים בחלם ששלום צריך לעשות עם בני אדם ושיהפכו מחיות לאדם דרוש לפחות דור. לך תסביר לאחמדים שילמדו להיות בני אדם קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר לסיון ואקוודור
yoka,
california,
08/02/05 19:12
|
שניכם יחד די טיפשים לא לומדים ממעשים כי שלום והסכמים לא עושים עם ידידים
אקוודור טיפש מוכר ו סיון חיזוק ניכר
צאו ביחד לבלות מתאימים אתם מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההמצאה הכי מטופשת של מנהיגי יש
אני הפנמתי,
שמאלני לשעבר,
08/02/05 21:57
|
ישראל - ''שלום לא עושים עם ידידים...'' חחח ממש מצחיק. שלום עושים עם מי שסומכים עליו, עם מי שחושבים שיכבד את מה שהוא אומר וחותם.
היסטוריה הקצרה, והארוכה בדם, הוכיחה כי הערבים לא מכבדים כלום ממ השהם אומרים ומה שהם חותמים , למעט הבטחותיהם על פיגועים, רצח, הרג. הם חיות!!! מתי תבינו אתזה ? זה לא נעים לשמוע, וגם לא נעים לומר את זה, אבל זאת המציאות. השכנים שלנו לא הכי אוהבים אותנו חיים (וגם את הגופות שלנו הם לא הכי אוהבים - כבר היו הרבה מקרים של התעללות בגופות של היהודים שהם רצחו!!)
תפנימו את זה . לא כולם כאן רוצים אותנו, אפילו שאנו כאלה יפים וחכמים ושמאלנים...הם פשוט מנצלים את התמימות ואת הרצון האמיתי שלנו לשלום!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לשיר
Yossi V,
08/02/05 20:02
|
המשך: והבבון אקוודור, חי חי חי, חה חה חה. אני וחברי יוקה מצטרפים לקוברות. טרה טרח טרי, בים בם בום. איפר בדיוק היו ההתנחלויות? חה חה חה, חי חי חי. טוב לי על הלב אהההההה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOSSI תגיד לאמא שלך שאני לא
אושר,
08/02/05 21:24
|
|
 |
הוא לפחות הבין שמקומו לא בין
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/02/05 20:54
|
|
 |
not inteligent enough
ilan,
08/02/05 20:41
|
you are not even inteligent enough to put together a simple gingle without all theטרה טרח טרי, בים בם בוםחה חה חה, חי חי חי you are such a simpleton
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גזענית!
ל"ת
דוד כהן,
ירושלים,
08/02/05 18:44
|
|
 |
Ya stupid lady..
ahmad,
08/02/05 18:32
|
Ya stupid lady , peace doing with enemy and has a lot of angers and hostelity betwwen the two sides , not betwwen friends.. you know it very will you hve killed 5 times more then jews have been killed in this arae.
so how you wanna make peace then . or you like the bloodshed and you wanna it to continue for ever.. stupid mind that i know a lot of your people think like that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHARON AND ABU MAZEN MAKE CUTE
THE BIG A,
USA,
08/02/05 18:27
|
|
 |
86.
איזה כייף, יום חג לנו
ל"ת
תל אביב,
08/02/05 18:05
|
|
 |
85.
החמאס: ההודעה על הפסקת אש...
חדשות,
מעריב,
08/02/05 17:55
|
החמאס: ההודעה על הפסקת אש היא עמדת הרשות בלבד ''הפסגה לא הביאה בשורה חדשה לעם הפלשתיני'', אמר היום דובר החמאס, משיר אלמסרי. ''ישראל לא שינתה דבר מעמדותיה. הודעת אבו-מאזן על הפסקת האש הינה עמדת הרשות ובלבד ואינה מייצגת את כלל הפלגים. הפסקת אש תוכרז רק אחרי הסכמתם של כל הארגונים''. אלמסרי הבהיר עמדת החמאס, לפיה ''לא תהיה הפסקת אש עם הכיבוש עד שלא נקבל את כל זכויותינו, בדגש על שחרור אסירים.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
להפסיק את האלימות הישראלית
רון,
08/02/05 17:54
|
|
 |
וגם למנות את אורי אבנרי
לא מסתפק,
בשחרור פחימה,
08/02/05 18:29
|
לראש הממשלה... וגם לגרש את כל המתנחלים מאל-קודס ומחיפא, מעכא ומיפא, מרמלה ןמסאפד... רק כך נבטיח את חורבן הציונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
Lets hope for the best
ל"ת
Tamir,
Tel Aviv,
08/02/05 17:35
|
|
 |
82.
אוסלו היה אותו סיפור,הם שקרנים
ל"ת
יצחק,
הרצליה,
08/02/05 17:32
|
|
 |
81.
שרון, כל הכבוד!!!
יואב,
08/02/05 17:22
|
האומץ שאתה מגלה אל מול הלחץ העצום של הימין הפנאטי פשוט מעורר הערכה. אתה באמת מנהיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לשרון???
א,
08/02/05 17:47
|
לפחות שלא ייצג את הימין אם הוא נוגד את הדרך שלהם(שהוא בעצמו נקרא ''ימני'')
טיפש מטופש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לעולם מפאיניק ניצי
נבו,
08/02/05 18:16
|
לדעתי הוא ראה בהתנחלויות ובמתיישבים את העוצמה האסטרטגית הטמונה בעקירתם כבר בימים שבהם תרם בלהט להקמתם. הוא כנראה המנהיג האחרון בארץ עם חשיבה אסטרטגית. הוא לא שמלאני, לא ימני, ולא ממש מפאיניק, אלא פרגמטיסט - וכל הנ''ל הם אמצעים להשיג מטרה אחת - מדינה בטוחה לכמה שיותר יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שלום
עזרא,
נתניה,
08/02/05 17:22
|
|
 |
79.
אבו-מאזן אני אוהב אותך!!
ל"ת
אלי,
08/02/05 17:10
|
|
 |
78.
מיתרגש
טובי,
אמריקה,
08/02/05 16:59
|
כל הכבוד אני ממש מיתרגש מכל הענין הזה היגעה הזמן שכל העולם יהיה שקט עולי כולם יחזרו לישראל ויהיה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארו שם
ישראל,
ישראל,
08/02/05 23:08
|
|
 |
טובי,אתה צודק,ואל תשים לב
יגאל כהן,
רחובות,
08/02/05 21:36
|
|
 |
איזה סנילי אתה
בבב,
08/02/05 17:47
|
|
 |
סנילי?
מאבחנת,
ברלין,
08/02/05 18:21
|
בבב. אולי אתה סנילי ואולי גם קצת טיפש.... 78 הוא דיסלקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סנילי!!!
gavriel,
budapest,
08/02/05 21:42
|
מאבחנת יקרה מאבחנת טיפשה מה שקורה לבעלי מקצוע הוא שעם הזמן הם מתחילם לראות רק מנוקדת המבט הצרה של המקצוע שלהם שמהווה עבורם תירוץ להתנשאות אז אל תתנשאי בובה רדי לעם כי בבב צדק -האיש אכן סובל מסניליות אשר גרמה לו לשכוח מה קרה לפני עשר שנים (בפעם האחרונה אך לא הראשונה בה הושטנו ידנו לשלום וקיבלנו יד שעליה מורכב מסמר חד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
not lying...
secret agent,
A . SHAM,
08/02/05 16:56
|
mubarak is not lying . he is saying that the arabs are not choosing peace as a way,but chose the way of peace as a strategic way. on the way to what????!!!....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U all R prophets of doom
ל"ת
Alfassy,
Ofaqim,
08/02/05 18:38
|
|
 |
On the way to the
אלון,
נתניה,
08/02/05 17:35
|
|
 |
to alon
secret agent,
A . SHAM,
09/02/05 07:37
|
|
 |
76.
כל הכבוד לשרון.!!!!!!!!!
AVIVA,
08/02/05 16:44
|
|
 |
75.
הערבי מתחיל להציף ולהתחזות
לתשומת לב,
הגולשים,
08/02/05 16:30
|
|
 |
אתה ערבי?
ל"ת
יהודה,
09/02/05 01:12
|
|
 |
74.
אנחנו נותנים והם מבטיחם
ל"ת
נדב,
ת''א הכבושה,
08/02/05 16:20
|
|
 |
73.
פה אחד לב אחד
אילן,
מרכז,
08/02/05 16:06
|
ולא לשלום. מעמד של רודנים שרוצים לשמור על השליטה והכח בכל מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
נאום התבוסה והכניעה של שרון
המראה,
08/02/05 15:56
|
שרון לא הזכיר בדבריו, את ירושלים בירתה המאוחדת של ישראל,! שרון לא דיבר על הצורך במחויבות של אבו מאזן לנהל מלחמת חורמה באירגוני הרצח של החמאס והג'יאד, ושאר הארגונים,! שרון לא הזכיר את העמידה של ישראל על המשך קיומם של גושי ההתיישבות הגדולים,! בקיצור שרון דיבר אך ורק על התייבותה של ישראל לינצור את האש לאחר הבריחה\הינתקות\גירוש, שרון הוכיח פעם נוספת כי תוכניתו הינה כניעה ללא תנאי לטרור הערבי שניצח ובגדול,! ועכשיו אין כבר שאלה האם הטרור הזה ימשך, שכן לאחר ניצחונו הברור, השאלה היא תמי יתחדש הטרור, באיזו עוצמה, ומי יהיו הקורבנות הבאים בתור?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מוטי כדור הארץ? תנחת קשקשן!
יוסי,רומא,
08/02/05 15:44
|
מוטי אתה מכנה עצמך כדור הארץ- אולי תנחת כבר!! כמה שטויות וקשקושים אתה יכול לכתוב ביום? מספיק כבר- נמאסת! תנחת ותראה, ותפנים ותבין: מתנתקים וגמרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה הסברת יופי של נימוקים
ל"ת
ליאור ש.,
בנימין,
08/02/05 22:42
|
|
 |
ליוסי המחבל מרומא
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 19:33
|
אין שום ספק שמתנתקים-מתנתקים מעזה ומספחים את יהודה ושומרון. ועל זה נאמר מתנתקים וגמרנו.ועוד פעם מתנתקים וגמרנו -הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור-יש לך עוד למי להתחזות.....
ל"ת
לשמאלן בור,
08/02/05 16:21
|
|
 |
70.
הכל חארטה עובדים עלינו בעיניים
ל"ת
אייל,
08/02/05 15:41
|
|
 |
69.
SHARON GO HOME
ARAAFT,
08/02/05 15:39
|
I am sure you all know that this is just a show it is all BS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
נו ... הטרור ניצח?
דוד,
08/02/05 15:35
|
אני מה שנקרה שמאלן - אך יד על הלב הטרור ניצח או לא ??? נ-י-צ-ח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הפייגלינים משתינים במכנסיים!!
יגאל כהן,
רחובות,
08/02/05 15:33
|
תראו תראו איזה פחד נפל עליהם. הקשיבו לזעקות השבר שלהם. שימעו איך הם תוקעים שברים ללא הפסקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אמרתי לכם שאריק מלך ישראל!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
08/02/05 15:31
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
לימור,
08/02/05 18:06
|
|
 |
65.
שרון כבר מזמן החמיץ והפך ל
ל"ת
פרון(ארגנטינה),
08/02/05 15:28
|
|
 |
64.
THE SOPRANOS MIDDLE EAST STYLE
ל"ת
THE BIG A,
USA,
08/02/05 15:28
|
|
 |
63.
אריק קדימה המשך להתנתק ומהר!!
יוסי,רומא,
08/02/05 15:28
|
אריאל שרון עלה והצלח קדימה- המשך בתהליך ההסטורי של ההתנתקות! מעזה תחילה ומיו''ש מייד אחר כך!! אל תירא ואל תיחת- המשך! אתה מבצע מהלך המלווה במשק כנפי ההסטוריה! י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי רומא
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 19:28
|
אין סיכוי שיפנו ביהודה ושומרון-והשם שבחרת לך יוסי מזכיר לי את שריפת קבר-יוסף בשכם .אז לאלה אתה רוצה שאני אפקיד בידם את המקומות הקדושיםוארץ אבותינו?מה אתה אהבל? אבל ההנחה שאתה לא אהבל ואתה מחבל ,לכן עזה היא מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם פרס היה טוב לערבים עכשיו
לאות הערבי,
בשמות שונים,
08/02/05 16:24
|
גם שרון טוב לערבים. כל המגרש יהודים טוב בשבילך(הערבים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
טוט שדה מעל קצפת חרה של אוסלו
ל"ת
משקיף מחללית,
08/02/05 15:27
|
|
 |
why
danino,
gezer,
08/02/05 19:01
|
even if yo are that angry, try not to look so stupid. learn hebrew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ראש ממשלה שמפקיר את פולארד
ירון,
08/02/05 15:18
|
לא יכול להביא שלום. ולא לעשות שום דבר אחר שיועיל לעם הזה.
לשרון יש כשל מובנה - הוא בכלל לא חושב על העם אלא על מה שיכתבו עליו בספרי ההיסטוריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים, כמה אתה טיפש
חכם,
08/02/05 16:07
|
לך יש כשל מובנה. אם יכתבו על שרון בספרי ההסטוריה יכתבו על איך הוא הביא שלום. לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That's only if he will bring
Arie,
08/02/05 23:30
|
peace. But we all know that this is another failing attempt to reach an agreement. You know why? Because there is no one to talk to on the other side!!! Leaders can't ever make peace, people can! And people on the other side are very far from showing any signs of willingness of peace!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בא לי להגיד:''אריק מלך ישראל''!!
יגאל כהן,
רחובות,
08/02/05 15:10
|
אריק הכניע את ההסטוריה. היא מוטלת לרגליו. אריק עצר את גוג ומגוג. ביחד עם בוש וחוסני מובארק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
גאה בך שרון!
ל"ת
עידן יובל,
08/02/05 15:10
|
|
 |
58.
המשא ומתן צריך להחליף את הירי!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
08/02/05 15:00
|
אבו מאזן מציע לנו את ההזדמנות האחרונה לשלום-מה שעומד על הפרק הוא התקדמות רצינית-או נהרות דם שישטפו את שני העמים וכל העולם היהודי. לכן צריך להתקדם בנחישות ובתנופה-ובכל הזהירות מהנסיון המר שהיה לנו-לקראת הסדר שלום סופי.
ובפינה הזאת אני ממשיך לחשוש משרון-כי אני מעריך שאין בכוונתו להגיע *למדינה פלשתינאית שבירתה מזרח ירושלים הערבית החיה בשלום עם ישראל*-ורק *שכנוע* אמריקאי נחוש יוביל אותו לכוון זה.
לאבו מאזן נשאר *רק* להעביר את *זכות השיבה* לחלום לימי המשיח הפלשתינאי-ולהשתלט על הקיצוניים החאמסניקים הטרוריסטים שוללי ישראל-לשרון נותר להתגבר על ייצרו ותאוותו לספח את מחצית הגדה.
נשאיר לפלשתינאים הלאומיים המתונים לעזור לאבו מאזן-ולעורר בנו יותר אמון בכוונות השלום שלהם וביכולתם.
עם ישראל צריך לעזור לשניהם-ולא לתת לפלשתינאים להידרדר לחוסר אמון מחודש-ולהחליף את מנהיגו אם יסרח בנמהיגות שלום ובטחון אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב הזיות.לא לקחת את הכדורים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
08/02/05 16:28
|
|
 |
57.
מה משותף?
יואב,
צפון,
08/02/05 14:57
|
מה משותף לאבו מאזן, דחלאן, מובארק וזביידי? תשובה: השנאה העוורת לישראל והרצון הבלתי נלאה להשמידה. היום הם משתמשים בטכניקת הבכי מעורר הרחמים. בד בבד הם מעמידים מולנו את הסבא הטוב- אבו מאזן. מהר מאוד נצטרך להתעמת עם האיש הרע- זביידי ועם טרור מתחדש וביתר שאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זהירות ממובערק - צדק שטיימיץ
Avi Ecuador,
08/02/05 14:52
|
אין לי ספק שינצלו את שהות שרון במצרים כדי לתקוף מדרום את הבטן הרכה ולסוע מהר עד הכור בדימונה כדי לנטרל אותנו. הבעיה - אין מי שיקשיב לדברי החכמים. מי שיכל לסייע ולהזהיר את שרון - יבורך. אני חש כמו הילד ההולנדי עם האצבע בחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזהיר את שרון?
דרור,
חולון,
08/02/05 23:06
|
להזהיר את שרון הצחקת אותי! שרון לא שומע לאף אחד חוץ מיועצו הנוכל דב וייסגלס המאיץ את שרון להיכנס להסכמים תבוסתניים עם הפלשתינים כדי שיוכל לקדם את עסקיו בקזינו ביריחו. אנו חיים פה תחת אחת המשטרים האפלים ביותר שידעה מדינת ישראל. אין דמוקרטיה. אין דאגה לביטחון האזרחים. יש רק אינסנטים המקדמים את חשבונות הבנק שלהם. שרון מכר את המדינה כדי שבניו והוא לא ישבו בכלא. העולם והתקשורת תסלח לו הכל אם הוא רק יזרז לפטר את העולם מן החור הקטן הזה שנקרא מדינת ישראל. וזהו האמת לאמיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקע את האצבע שלך בחור אחר
ארז,
08/02/05 16:10
|
וצא מהפרנויה. אנחנו ישראלים - אף אחד לא יכול לנצח אותנו, ובטח לא לנטרל אותנו בדימונה (אתה נורמלי? מה הקשר? אתה באמת חושב שדימונה היא המפתח לביטחוננו?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי הבחור מתחזה!
ל"ת
Avi Ecuador,
08/02/05 16:41
|
|
 |
maybe
ofer,
08/02/05 16:21
|
you shoud put your finger where it belongs, in Eduardo ass
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
to 48: the REAL meaning
Sad Israeli,
Sydney, AU,
08/02/05 13:53
|
Of the summit is hardly the American plan to attack Iran. It has been shown time and time again that USA does not need an excuse to invade a country.
Indeed, the real purpose of this meeting is the eventual destruction of Israel; Abu Mazen, the notorious antisemite and anti-zionist, Holocaust denier, has realized that direct terrorism will not destroy Israel. However, prolonged political action on the international level might do just that. EU is antisemitic aplenty - if Abu Mazen manages to portrait Israel as the evil, colonizing monster, USA will collapse under the European pressure and stop aiding Israel. Which will result in a very swift massive action again Israeli (economically by EU, militarily by the Arabs), leading to the destruction of the state of Israel.
His problem is, of course, Gaza, where Hamas are rampant. If there will be peace even for a couple of months, Hamas will rebuild their infrastructure and eventually take over the PA - it is obvious, they are simply more powerful than Fatah, even more ruthless and even more brutal. And Arik Sharon cannot afford either event - the destruction of Israel or, indeed, a psychotic fundamentalist Islamist theocracy at our side.
A pretty pickle, I'd say. Abu Mazen has the life expectancy of a chicken in a fox den; within 2 years the situation will be exactly as it has been during this Intifada.
Mark ye my words! The only solution to this whole thing is the complete annihilation of the Palestinian people as an entity. They are sick with violence.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hypocracy, hypocrcy
ralph,
san francisc,
08/02/05 15:33
|
and you?? you hypocritical piece of slime. aren't you sick with violence, as well? your words 'the only solution to this whole thing is the complete anhilation of the palestinian people as an entity.' stay in kangoroo land and don't poison our minds with your hate
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stay sad at Sydney
anonymous,
08/02/05 15:27
|
Meanwhile, israeli's in Israel are happy and hopefull.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sad Israeli!!??!!
גר,
כאן,
08/02/05 15:24
|
כמה חוצפה יש לאנשים כמו המגיב הזה, שעוזבים את המדינה על כל צרותיה בשביל למצוא לעצמם קצת שלווה בקצה השני של העולם, ממשיכים לקרוא לעצמם ישראלים, ואז משם מטפטפים רעל וחושבים שיש להם בכלל זכות להביע דעה.
שתוק! זה לא עיניינך. לך תוכל hamburger with the lot ותניח לנו לפתור את הבעיות שלנו בעצמנו.
ולגבי תאוות הרצח שלך - להרוג את כל הפלסטינאים וכו', זה קל לדבר משם. אתה לא מתפוצץ באוטובסים. אתה לא נושא בתוצאות השינאה שאתה ושכמותך מפזרים בכזו נדיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
abroad too
Israelit,
08/02/05 21:37
|
You say it isn't any business of the 'sad Israeli' in Australia to have an opinion, and voice it, when it comes to matters in Israel. Well, I have a question for you. Have YOU voiced an opinion on whether Jonathan Pollard, the traitor to his country, should be released by the US? I bet you are the type of person that thinks such a thing- and as an Israeli, I bet you think that YOU!! have the right to decide internal matters in the US. You are a bunch of stinking hypocrits- rot in the hell you created for yourselves.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so what if he is abroad
ilan,
TA,
08/02/05 20:53
|
I will comment in english for all to understand. It doesn't matter where he lives, the fact of the matter is that he is right. we don't have to kill them all but we can and should push them back into Jordan, which is the true land of the so called palestinians, this is where they belong according to the san remo conference agreements from 1922
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תמונת קלוז-אפ
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:48
|
תמונת קלוז-אפ של שריפת הדגל הישראלי ע''י סטודנט מצרי,היתה בהחלט יכולה להביא לרעידת האדמה שתמוטט את סכר אסואן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולה שריפת דגל
ארז,
תל אביב,
08/02/05 16:16
|
מה אתה מתרגש? רק בתגובות כאן יש התבטאויות שאם ערבי היה קורא אותן הוא היה ''מוכיח'' לערבים שאין עם מי לדבר. אחד שורף דגל ושני מתחיל להבין שהיהודים לא יזוזו מכאן לשום מקום. נצא מהשטחים, נדאג לעצמנו והכל יהיה בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שריפת דגל ישראל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:33
|
אכן שריפת הדגל הישראלי מעיד שיש אוירה חדשה,ומתחילים לעלות על הדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יהודה ושומרון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:28
|
יהודה ושומרון שיכות לעם ישראל-וכל נסיון לפרוץ לשטח זה,ולשלול את זכויות העם היהודי לגבי אזור זה יתקל בהתנגדות. ועכשיו החגיגה מושלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
moti. shut up idiot
ל"ת
tom,
08/02/05 19:25
|
|
 |
לטום
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 20:00
|
נאלץ לדחות בקשתך -קבר יוסף לא יישרף פעמיים. ועוד איך אני אפתח את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to moti. it is very
hiloni,
08/02/05 22:20
|
sad that we have FANATIG people like you around. you speek i meen you write so much that we feel like we are in the IESHIVA AND YOU ARE THE RABI. take AVI.E. with you. two stupid man.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לדבר מאטלנטה שבשומרון
עמיר,
08/02/05 16:27
|
באיזה זכות אתה מדבר יושב שם באטלנטה שבשומרון ומרשה לעצמו לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמיר
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 19:19
|
אני מסכים אתך שאתה אהבל ולגבי זכותי ,אז אין עוררין על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
השמועות הן ששרון מסרב להכריז ה
Nאיר,
08/02/05 13:25
|
הפסקת אש. לצערי הרב הוא רוצה להמשיך בחיסולים ואת מעגל הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are missing the point
Sad Israeli,
Sydney, AU,
08/02/05 14:02
|
If there is a ceasefire (let us call it Hudna) then Hamas has time to rebuilt their infrastructure, fouling up everything Sharon was trying to do in the past year - he has been basically trying to clear Gaza of Hamas influence so that when we pull out, the more moderate elements of PA will be able to take over.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אבי אקודור-ידידי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 13:01
|
עצם העובדה שהנך מחזיק במצוות תפילין ומזוזה מעיד שאתה אחי. וזה כוחו של עם ישראל. ואין בטחון אלא באלוהי ישראל. מה שרציתי לומר לך זה שאני אישית מבקש ממך להפסיק ולהגיב מלשון ''אל תלך בדרך אתם מנע רגלך מנתיבתם''. הם שקרנים רמאים ומקריבים את ילדיהם באש לאלוהיהם. והם בהחלט לא עובדי האלוהים-אלא עובדי עגל-הזהב מסכים אתך בכל מילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי ידידי
רציונלי 777,
08/02/05 16:02
|
אני מחזיק אומנם תפילין אבל אני לא דתי. לא שהייתי מתבייש אולי. כל התגובות כרן בשם אקוודור הן של מתחזים ואת התגובות שלי צנזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi.e. and moti. listen to me
dani,
u.s.a,
08/02/05 19:29
|
both of you needs a head doctor and fast. abarbanel is waiting for you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני האהבל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 19:42
|
|
 |
moti. its posibel for you and
dani,
america,
08/02/05 22:39
|
avi.e. to go LSIBIR as you manshion. i thing everybody will be happy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהי ישראל אומר דבר חכם ואמת
משה,,
פתח תקוה,,
08/02/05 15:46
|
עושה שלום ממרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כול ישראל ,,, פנאטים עושים שימוש ציני באלוהי ישראל לגחמותכם טיפסתם על עץ גבוה תעודדו פינוי ותמנעו מלחמת אחים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כולם מדברים על שרון אף אחד לא
ל"ת
מדבר על פרס ...,
08/02/05 12:57
|
|
 |
48.
I get it, finally
Karen,
Holland,
08/02/05 12:45
|
I have a theory: Israel and the Palestinians are doing their best to achieve what the all world wants to see (we have seen it for the last few weeks haven't we?) If the terror will go on and it will, the only poeple to blame would be the Hisballa and Iran. One hell of a reason for America to attack Iran. And if you ask me, the sooner the better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אבי אקוודור מפרפר
רר,
08/02/05 12:37
|
|
 |
i egree with you
ל"ת
tal,
taltal,
08/02/05 19:30
|
|
 |
46.
לאבי אקוודור, 42 הוא מתחזה
ל"ת
אורן שפירא,
באר שבע,
08/02/05 12:31
|
|
 |
45.
בדיקת מזוזות
Avi Ecuador,
08/02/05 12:05
|
מנהג חסידים ואנשי מעשה, לבדוק התפילין והמזוזות בחודש אלול, ואין מנהג זה חובה מעיקר הדין, אלא מידת חסידות בעלמא. ובזמננו, שרבּוּ הסופרים והמגיהים שאינם בקיאים כראוי בדיני תפילין ומזוזות, ראוי להחמיר לבדוק התפילין והמזוזות בחודש אלול. אבל אם יודע בבירור שהתפילין נעשו בהידור רב, על ידי סופר ומגיה תלמידי חכמים ויראי שמים, אינו חייב מן הדין לבדוק את התפילין אפילו אחר כמה שנים. אבל במזוזות, אפילו אם יודע שנעשו בהידור רב, חייב לבודקן מעיקר ההלכה פעם אחת בכל שלוש שהים ומחצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיקת
Avi Ecuador,
08/02/05 15:54
|
רשע טמטום ומתחזים: 45, 44, 38, 12, 5, וכתבות אחרות... השנאה מעוורת, היא בומרנג. בטח כשאתה עם האישה אתה רואה אותי ומיד נופל לך, מסכן שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועם אדוארדו לא נופל לך? טמבל
ל"ת
עמי,
08/02/05 21:35
|
|
 |
avi.e. you are the metoomtam
ל"ת
egel hazahav,
08/02/05 19:32
|
|
 |
חשבתי שכבר ראיתי פסיכים בחיים
אנונה,
08/02/05 14:06
|
כנראה שכשלובשים שטריימל כל היום ולומדים שטויות חסרות כל תועלת, אזי נדפק גם המוח. במקום לבדוק מזוזות, ראוי שמפגר כמוך יבדוק מדוע אתם לא תורמים דבר למדינה ורק מכלים את משאביה המעטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קץ לאנתיפאדה וסוף לעגל הזהב
משה,,
פתח תקוה,,
08/02/05 16:01
|
ושימשכו אנשי מעשה, לבדוק התפילין והמזוזות בחודש אלול ומת אייר אותנו מעניין פינוי ושלום נטו המשך יום נעים לכולם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לכתבה ???
ל"ת
טלילה,
08/02/05 12:37
|
|
 |
44.
מדינת יהודה
Avi Ecuador,
08/02/05 11:56
|
הרי הערבים משתמשים בטרור על מנת להשיג אוטונומיה ערבית. אני לא מציע טרור יהודי על מנת להשיג מדינה כזו, אבל אם כמות לא מבוטלת של אנשים שאחוזי היילודה שלה גבוהים ושרואים דרך אחרת לחיות בה רוצים בכך, למה לא להכריז על אוטונומיה נוספת למדינת יהודה - מדינה של דתיים שבה הדת והמדינה יהיו אחד. כך המשאבים הכלכליים שלהם לא יגזלו את משאבי העם כולו, לא תהיה כפיה דתית וכל הבעיות של מלחמות על קרקעות יתרחשו בין ערבים דתיים ליהודים דתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נקווה שהפעם יצליחו
יוסף הגלילי,
08/02/05 11:51
|
|
 |
Pity
Larry,
08/02/05 17:23
|
To read these words when the reality that the Left is far more extreme and Messianic than the Right.This is a typical remark, however - you will celebrate peace by announcing that you will come to kill me because I disagree with policies that have proven to fail.
What a monstrous sentiment.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקר טוב! מזמן אמרתי - מלחמת
הלאה סרסורי,
ה''שלום''!,
08/02/05 12:44
|
חרמה ב''עם הערבי הפלשתינאי'' וב''מחנה השלום''. שבענו אנטישמיות קיצונית. גם ליהודים מגיע לחיות בשלום במולדתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לאבי אקוודור
אורן שפירא,
באר שבע,
08/02/05 11:41
|
אבי יקר, האם במקרה יש לך את האקורדים לגיטרה של ''עגל הזהב'' ? ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי. תודה, אורן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
oren. i love you. egree with
yossi,
08/02/05 19:34
|
|
 |
41.
I Have hard time to Trust
Daga,
LA/Jerusalem,
08/02/05 11:38
|
the Palestinians, it seems to me we are again being lead to sign an agreements that the paper is not worth it
So far, what did abu Mazan did to stop the terror ? nothing
It also may give Hamass the time needed to rebuilt its power, train and preper for the next wave of terror, on the other hand it may be a start, we just should not release any terrorists who k*illed Israelies, we should show respect to the lives of our people who lost in the hands of the terrorists
Israel should be very carefull. from the Abu Mazan trap, the man is smart to shift the burden to the Istraeli side while continue with terror, and by claiming Israel fault
Only time will tell, another stab in the back or a real change
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עגל הזהב, אז ועכשיו חלק ד'
Avi Ecuador,
08/02/05 11:22
|
מה קרה?
הרמב''ם מסביר, שעבודה זרה היא לא צעד אחד שאדם עושה, אלא מדובר בתהליך שלם. בימים עברו, אנשים היו חוצבים לעצמם חתיכה של סלע והיו קוראים לה ''אל השמש''. הם רצו להכיר תודה לא-ל, על שברא עבורם את השמש הנפלאה. אך לא עבר זמן רב עד שהחלו לסגוד לשמש עצמה. כעת הם החלו להאמין, שקיים מקור אחר, שאיננו הקב''ה, המספק לעולם את הכוחות והישועה.
בתחילת הדרך, בני האדם עדיין ממוקדים מאד וברורים להם לגמרי סדרי העדיפות בחיים. אבל עם הזמן, צצים דברים שונים המסיחים את הדעת לכיוונים שונים.
כיום, מקובל לחשוב שכסף, פרסום, מניות בבורסה, מחשב משוכלל או מראה חיצוני מרשים - מהווים מקור בטוח לסיפוק אישי ושמחה פנימית. זוהי למעשה התגלמותה של העבודה הזרה!
אנו נתקלים בכך באופן יומיומי. לאחרונה יצא לי לשוחח עם בחור צעיר ושאלתי אותו - בהתבסס על החוויות האחרונות שעבר בסמינרים ליהדות ובטיולים שונים בין האתרים המיוחדים בארץ - אם הוא מאמין שהתורה אמיתית.
''אני בטוח שכן'', הוא אמר. אז שאלתי אותו מדוע הוא עדיין נוסע ברכב בשבת ואוכל מזון לא כשר. תשובתו היתה מפתיעה מאד: ''אני ממתין לאיזו פריצה משמעותית בקריירה שלי, לקידום או העלאה רצינית במשכורת. רק אחר כך אני מתכוון להתפנות לשאר הדברים האלה שאמרת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
didnt the rambam told you
sam,
08/02/05 19:36
|
|
 |
הבחור לא היה חילוני, ולא מייצג
ארז,
תל אביב,
08/02/05 16:32
|
אולי פעם תדבר עם מישהו שיש לו השקפת עולם חילונית - חופשית - ליברלית מגובשת, ולא איזה דתי בפוטנציה שפשוט מתעצל לקיים מצוות, ואז תבין שכל השטויות שלכם על ''החילונים הריקים'' זה רק בגלל שתמיד אתם מצטטים חילונים טיפשים (ויש כאלה, כמו שיש דתיים טיפשים). יש מספיק חילוניים שתפיסת העולם שלהם ועולם התוכן שלהם עשיר הרבה יותר משל דתיים, והם שואלים את עצמם שאלות מוסריות וחושבים על מקומם בעולם וגם מוצאים תשובה הרבה הרבה יותר מספקת והגיונית מהתשובות בדת. פעם דיברתי עם חוזר בתשובה והוא אמר לי: ''מה, אתה חושב שלי לא בא לזיין בחורות לעשן שכטות ולנסוע בשבת?'' אמרתי לו: ''אם זה להיות חילוני בעיניך, לא פלא שאתה חוזר בתשובה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי תתנתק מהחלומות וההזיות!!!!
יוסי,רומא,
08/02/05 15:31
|
אבי- אולי עכשיו אחרי פיסגת שרון אבו מאזן אתה כבר מפנים: מתנתקים וגמרנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו יוסי V, נענמי
Avi Ecuador,
08/02/05 16:24
|
... אקוודור המכפיש שמגיב לעצמו. בכתבות אחרות אפילו עידוד לרצח ראש הממשלה הוסיף בשמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
== שימו לב לתרבות הערבית בטקס
יואב,
מרכז,
08/02/05 11:01
|
ע''פ סיפור מוסלמי עתיק, הנלמד בכל הכיתות בבתי הספר היסודי, המנהיג העתיד להיות מובס אמור לדבר ראשון. הסיפור עוסק באדם שקם להתנגד לשלטון אחד מקרובי מוחמד, ובפשרה שהושגה ב-4 עיניים (מושג שלילי באיסלאם, בניגוד לתרבות המערב), הוסכם שימצאו מנהיג שלישי. כשהם עמדו מול הציבור, אמר זאת המובס (זה הקם לקרוא תיגר על השלטון), ולאחר מכן, אמר בא כך השליט: ''ראיתם איך ויתר המובס על השלטון. רק קרובו של מוחמד הינו השליט האמיתי!''. כיוון שהסיפור מוכר לכל מוסלמי, אני צופה ששרון ידבר ראשון, ושדברי אבו מאזן לא יהיו ברורים כמו דברי שרון. כך יובס שרון, ואפילו לא ידע זאת. אך כל מוסלמי יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוכחה שהנבואה נתנה לשוטים
ל"ת
Me,
Me,
08/02/05 15:33
|
|
 |
מזל שטעית
טל,
08/02/05 15:25
|
כל הכבוד על הידע הנרחב, אבל חבל שבזבזת זמן לשווא בכתיבת ספקולציות שהוכיחו עצמן כמנותקות לגמרי מהמציאות, שרון אגב, נאם אחרון. נראה לי שדווקא ועידה זו צריכה ללמד את הציבור הישראלי והפלשתיני שהגיע הזמן לתת קרדיט ולהפטר מדעות קדומות וספקולמיות שגויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עגל הזהב, אז ועכשיו - חלק א'
Avi Ecuador,
08/02/05 10:51
|
עגל הזהב – אז ועכשיו.
בני ישראל זה עתה סיימו לשמוע את עשרת הדיברות למרגלות הר סיני. מיד לאחר מכן משה מבשר להם, כי הוא עומד לעלות להר סיני למשך 40 יום, לקבל את התורה ולהוריד להם את לוחות הברית. התורה מתארת בפנינו את האירועים הבאים:
''וירא העם כי בושש [התעכב] משה לרדת מן ההר, ויקהל העם על אהרון, ויאמרו אליו: 'קום, עשה לנו אלוהים אשר ילכו לפנינו, כי זה משה האיש אשר העלנו מארץ מצרים, לא ידענו מה היה לו!'. ויאמר אליהם אהרון: 'פרקו נזמי הזהב אשר באוזני נשיכם, בניכם ובנותיכם, והביאו אלי'. ויתפרקו כל העם את נזמי הזהב אשר באוזניהם, ויביאו אל אהרון. ויקח מידם, ויצר אותו בחרט, ויעשהו עגל מסכה, ויאמרו: 'אלה אלוהיך ישראל, אשר העלוך מארץ מצרים''. (שמות ל''ב:4-1).
שאלה אחת מרכזית מטרידה אותנו מאד: איך יכל להיות, שאותם האנשים שהיו עדים לעשר המכות, לקריעת ים סוף ולמעמד הר סיני - היו מסוגלים להפנות עורף ולסגוד לצלם של עגל מזהב?!
התשובה המפתיעה היא, שבני ישראל מעולם לא יצרו את עגל הזהב בכדי לסגוד לו, או להופכו לאל!
כאשר משה רבנו אמר: ''אני עולה להר סיני למשך 40 ימים'', כוונתו היתה לשהות שם למשך ארבעים ימים שלמים (בספירתו הוא לא כלל את יום הטיפוס על ההר כאחד מתוך ארבעים הימים). בני ישראל חישבו בטעות את אותו היום, כיום הראשון לשהייתו של משה בהר ולכן ציפו לראותו שב אליהם לאחר 39 ימים! לפי הספירה שלהם, הוא באמת התעכב יום אחד יותר מדי! (לדוגמא, בואו נאמר שהיום יום ראשון. אם אומר לכם, שיש לכם שבוע אחד להשלים משימה מסוימת, לא ברור האם כוונתי, שעד שבת עליכם להשלים אותה, או שהתאריך אליו אני מתכוון הוא יום ראשון הבא).
כך, שלאחר 39 ימים, בני ישראל החלו לתהות בינם לבין עצמם - ''היכן משה רבנו?'' השאלות הללו גרמו להם לחרדה מאד גדולה. למרות שהיה ברור לכולם, כי הקב''ה הוא זה שניצח על 'תזמורת הנסים' מאז יצאו ממצרים ועד היום, הם עדיין זכרו, כי היה זה משה רבנו שהרים את המטה שלו מעל ים סוף, לפני שנבקע לשתיים. הם סמכו על משה רבנו וראו בו את המנהיג היחידי עליו ניתן לסמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלא אבי!! תודה!!
ל"ת
אייל,
08/02/05 14:11
|
|
 |
37.
המלחמה הצליחה
תבוסתן מס הכנסה,
08/02/05 10:43
|
מטרת מלחמה היא להשיג את מטרות המדינה באמצעים אחרים. מטרת האינתיפידה הייתה לשבור את השכירים יהודים כפלסטינים לטובת האליטה. ההצלחה הושגה. אפשר להפסיק את המלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רק פתרון כולל יביא שלום.(אולי)
זה אני.........,
08/02/05 10:37
|
כל פתרון חלקי,ו/או כל פתרון שלא יתן מענה כוללני לבעיית הסיכסוך ישראלי ערבי,ובצורה המוסכמת על שני הצדדים,ומגובה ע''י אומות העולם,סופו שיתפורר ויביא ''מרחץ דמים'' נוסף לשני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט נכון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 11:00
|
ועוד שיפסיקו לצאת בהצהרות חלקיות ,אלא שיביאו תוכנית שלמה גמורה ומוסכמת והעם יצביע אם לקבלה או לדחותה ואני סומך על שיקול דעתו של העם שידע להבחין בין תוכנית טובה המתחשבת בכולם לבין תוכנית גרועה המשיבה אותנו לגטאות צרים לפני ההשמדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
היום יותר מתמיד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 10:27
|
היום יותר מתמיד אני מסכים עם העובדה שהנאציזם לא עבר מן העולם, אבל בניגוד לעבר בו הלכו אבותינו לטבח הפעם הוא יתקל ברובים המכוונים נגדו. והאם הכונה למחתרת יהודית הפועלת בגלוי התשובה בהחלט כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רק לא קורבנות חתימה
ג,
08/02/05 10:23
|
|
 |
33.
הפסקת אלימות רשמית
תנא,
רחובות,
08/02/05 10:16
|
מעכשיו כל האלימות תהיה לא רשמית, פחות מכופתרת, ובכלל באווירה יותר נינוחה ועליזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין להם סיבה להפסיק את הטרור
שלום,
08/02/05 10:05
|
הם ימתינו קצת ככל שיוכלו להתאפק ולאחר שיקבלו מחוות (על מה בדיוק מגיע להם מחוות??? אינני יודע ) אז יחזרו להתקוממות המשתלמת כי כך יקבלו בעתיד עוד מחוות ואנו אזרחי ישראל נשלם את המחיר כך היה בעבר , וכיוון שאנו לא לומדים לקח לצערי הרב, כך עלול לקרות גם בעתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
במדינת הסדוםשלום הזו, כל
עם טפשים טטפש,
08/02/05 10:03
|
יום הוא האחד באפריל. איך זה לא נמאס על העם המטומטם הזה? העם רואה במו עיניו שכל הכוחות פועלים נגדו, אין הבדל בין האויב הפנימי לאויב החיצוני. כולם פועלים לחיסול ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עוד הרבה כסף ועוד הרבה הרוגים
ל"ת
אחד העם,
08/02/05 09:14
|
|
 |
29.
השלום חשוב לכולנו
אבי,
ערד,
08/02/05 09:09
|
הביאו את השלום הוא חסר כאן לא עוד הרוגים כלכלה ובטחון תיירות מה לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! אז למה ממשלת ישראל עושה
לא נשכח,
ולא נסלח,
08/02/05 10:05
|
|
 |
תשאל את המשפחה הפלשתינית שלך
אושר,
08/02/05 11:37
|
|
 |
28.
ועוד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 09:07
|
אזרחים מוסלמים הגרים ברצועת עזה ורוצים לחיות עם העם היהודי יוכלו לקבל אזרחות ישראלית ולעבור לגור ביהודה ושומרון עם פיצויים כפי שהמתישבים היהודיים קבלו. בצורה זו יחיו ביהודה ושומרון כל אלה הרוצים לגור יחדיו עם היהודים. כל אלו שאינם רוצים לגור עם היהודים יחיו ברצועת עזה שתורחב עד אל-עריש.ויבנו שם מה שהם רוצים במימון בינלאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
moti. stop writing. stop. stop
ל"ת
shoshana,
shoshanim,
08/02/05 19:41
|
|
 |
you are such a TEMBEL
ל"ת
dani,
u.s,
08/02/05 19:38
|
|
 |
27.
הכל דיבורים, ובינתיים החמאס
ל"ת
ליברטי,מתחמש,
08/02/05 09:04
|
|
 |
26.
פתי מאמין לכל דבר...
ל"ת
משה מ,,,,
08/02/05 09:02
|
|
 |
25.
שאלת תם (א קלאץ קאשע...)
חשוך ימי בינימי,
08/02/05 08:42
|
מה פירוש ''הכרזה על סיום האלימות''. הרי הרשעות הפלשטינית טענה כל העת שהיא אינה מעורבת בטרור אלא שהיא, נעבעך, לא מסוגלת לשלוט בארגוני הטרור ''בגלל הכיבוש''.
אז מה פתאום שהיא כעת מכריזה על ''הפסקת האלימות''? זה בשליטתה או לא? ואם כן - למה בכלל מדברים עם האבו הזה במקום להכניסו לתא של ברגותי?
טוב, מה חשוך כמוני מבין בשלום? ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רצועת עזה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 08:19
|
רצועת עזה היא סיר רותח-בה דחוסים אנשים ברצועה צרה ללא אמצעי קיום. ומהווה פצצה דמוגרפית. סוג הבניה באזורינו בגלל הקרבה לשבר הסורי אפריקאי ורעידות האדמה היה צריך להיות בתים חד -קומתיים הפרוסים על שטח גדול.בגלל מגבלות מקום וחיפוש אחר רווחים קלים פנו לבניה גבוהה-אבל פה מונח הגרעין לאסון העתידי. צריך להבין כי יש להרחיב את רצועת עזה עד אל עריש אם ברצונך לבנות שם דבר שלא יסכן אותך בעתיד. בצורה זו יבנו את המדבר וישתמשו בקרקע החקלאית הצמודה לים עד לרגע בו יעלה הים במפלסו.ויטביע את הקרקעות החקלאיים. הנקודה כי השליטים בעולם טפשים כמו קיר וכן נכונותם לפתור בעיות בראיה של אלפי שנים.הם מחפשים את הנהנתנות הרגעית וגישתם היא אחריי המבול. לא אסכים כי תקום רק ברצועת עזה מדינה פלשתינאית,לעומת זה אם המצרים בסיוע בינלאומי יתרמו את השטח עד אל עריש ויספקו מים דרך מקורות הנילוס בצינור עד לאל-עריש. אדע כי כונותיהם רציניות. לא אסכים שתקום מדינה פלשתינאית ברצועת עזה ללא השטח עד אל-עריש הוא נחל מצריים. הישובים הישראלים ברצועת עזה יועברו ליישוב אחד אשר יצורף למדינת ישראל.במקביל לגבי תוכנית פיצויים. לגבי יהודה ושומרון המהווים את עתודות ההר -יש לספח אותם ולתת לתושביהם אזרחות ישראלית. וכאשר במדינת ישראל יחיו מוסלמים נוצרים דרוזים ויהודים בשלום כאחים. נפנה לבנות את הר המורייה שיורחב בעבודות עפר-עליו ייבנו 4 מקדשים לאלוהים והתיירות והחקלאות תפרחנה ולא ידע ישראל מחסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כוננות שיא והפסקת אש??
ג'ורג',
אורוול,
08/02/05 08:11
|
זה נדמה או שיש איזושהי סתירה בין הכרזה על הפסקת אש וכוננות שיא לפיגועים? יכול להיות שמישהו שם יודע שלא באמת מדובר בהפסקת האלימות? יכול להיות שבמערכת הבטחון יודעים שדיבורים על הפסקת אש זה נחמד לטלויזיה, אבל בשטח הכנופיות הם אלה שקובעות? ובכלל, אם הכל כל כך אופטימי, למה מתכוננים פה למלחמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג.לא מתכוננים למלחמה.כבר
אורוול,
08/02/05 15:46
|
12 שנה לפחות צה''ל לא מתכונן למלחמה אלא לכיבוש כסא בכנסת ובממשלה. יש צימות בעמימות נחומה. יש בלון הזדמנויות. ''יש עם מי לדבר''; יש עמיתים ויש שלום-הוא-מלחמה ושקר-הוא-אמת. והעיקר- אין חקירה כי יש עקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חלומות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 08:09
|
בישראל ישנו מדינאי גדול ושמו פרס אותו מדינאי הבטיח לנו הרים של זהב ומה עם ישראל קיבל ומה הוא קיבל עם ישראל קיבל קדחת והוא כסף מוגש כחומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה נשתנה היום מלפני 4 שנים
דשד,
08/02/05 07:25
|
שום דבר...אותו הדבר....עם הבדל אחד שמנסים עם מנהיג יותר חלש...האיש שביזבז ושתק את כלכלת האזור 4 שנים ואחרי זה שוב מנסה לשחזר את הסרט שהינו בו .... אם רוב הוויתורים האלה מזמן עם עראפאת היינו בשלום....מעניין איפה עומרי...הבן.....למה לא שלוח אותו לבקר עם אבו אבו... הכל תאטרון העם יותר משכיל ממה שחושבים....רק חבל שהתוצאות לא נראות תמיד בקלפי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בא נסתכל מי יגיע לשארם
ישראלי מאד מאד,
08/02/05 06:04
|
בא נסתכל מי יגיע לשארם! 3 ראשי מדינות ערביות ומסכן אחד בודד דובון יהודי ישראלי! אם אתם חושבים שאנחנו נרויח משהו מזה יש לכם טעות גדולה! מי שעומד להרויח מכל המעמד הזה יהיה מוברק ממצרים! כל תחנות הטלביזיה נותנות למובארק יתרון בזכות הכנס שמתנהל בזכותו במצרים! הוא יהנה ממכסימום סיוע כספי וצבאי מארה''ב, לא משנה שהוא רוצח אבל הוא המארגן של הכינוס! המפסיד הגדול זה שרון ועם ישראל! שרון לא מכתיב שום תנאים הוא רק עושה מה שמובארק אומר לו! שימו לב ששרון נימצא במיעוט, הוא ניסה לשנות את יום הכינוס ליום חמישי אך מובאריק לא הסכים לכך! אם האמריקאים לא באים היו אבו מאזן ושרון צריכים להפגש בירושלים בלי מובארק ועבדאלה! מי צריך אותם??? אנחנו בדרך להתחיל לאכול קש! נגמרו 7 השנים הטובות כעת נתחיל לאכל קש! גם האמריקאים לא מתים עלינו כמו פעם!!! רבותי ההיסטוריה חוזרת! אוסלו בחזרה!! איפה אנשים כמו יגאל עמיר היום??? תתעוררו לפני שיהיה מאוחר!!! ישראלי מאד מאד מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לענין אחד:לא עמיר.חפש בשב''כ
גב' עובדה,
08/02/05 15:40
|
|
 |
''נגמרו שבע השנים הטובות''????
ל"ת
איפה אתה חי??!!,
08/02/05 10:10
|
|
 |
19.
נראה כמה זמן הפלשתונים יחזיקו
joe,
boston,
08/02/05 04:57
|
מעמד, אני מהמר שהם יפרו את ''הפסקת האש'' אחרי חמש דקות, הרי זה תסריט ידוע מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כמה מגוחך!
אתה,
08/02/05 04:33
|
שימו לב לכותרת הראשית: שרון ואבו-מאזן יכריזו על הפסקת אש:
ובהמשך כתוב ככה: כוננות גבוהה ברחבי הארץ מחשש לניסיונות פיגוע
אז ה ''דיבורים''על הפסקת האש כבר נכנסו לתוקף על ידי ניסיונות פיגוע...
כמה מגוחך וטיפשי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה אתם מציעים???
אדם שפוי,
08/02/05 03:45
|
לכל אלה שחובים שהפסגה והפסקת האש לא בריאה, אז מה אתם מציעים, להמשיך לשפוך דם משני הצדדים, הרי זה לא נגמר וולא יגמר לעולם. למדנו כבר שלא ניתן לשלוט בעם אחר דיייייייי תתעוררו אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללמוד הסטוריה.
ל"ת
ערפאת,
08/02/05 15:37
|
|
 |
16.
המלך אבדאללה צריך
טוני,
08/02/05 01:29
|
|
 |
ניסית פעם כנאפה?
ל"ת
אבו גוש,
08/02/05 07:07
|
|
 |
15.
חוזרים לימי אוסלו ה''עליזים''???
שפוי,
גוש דן,
08/02/05 01:26
|
אין סוף לנאיביות שתעלה לנו בהרבה מאוד ''קורבנות שלום''.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ארצי הולכת פייפן - ה''שלום''...
Avi Ecuador,
08/02/05 01:10
|
אכן - נמכרנו לעגל הזהב של השמאל השטני שיש לו רק מחלה אחת - שלום. מי בכלל צריך שלום? למה לפחד מדם? מדם המכבים ועד היום - אנו על חרבנו. מי ליהוה אליי! ולעניין עגל הזהב רק אוסיף: אנחנו כאן בלב מדבר צמאים למים חיים ואתה על ראש ההר מעל העננים אין שום אות אין סימן כל כך הרבה ימים במעגל סגור מסתובבים סביב עגל הזהב.
אין מי שיכה על הסלע מי יתן כיוון באפילה כאן נלחמים על כל פירור סביב עגל הזהב
הוא לא יורד מראש ההר הוא לא יורד אל העם הם יוצאים במחול טירוף ושוכחים את עצמם רוקדים סביב עגל הזהב סביב עגל הזהב
מתחננים אליו, אל נא תעזוב אותנו עכשיו היה לנו לאב עדר נעזב, רוקד סביבו קורא אליו לשוא עגל הזהב עגל הזהב
ותודה לבן זוגי עכשיו כשהוא על ברכיו אדוארדו - עליו ארכב בין שילה למואב
מתחננים אליו, אל נא תעזוב אותנו עכשיו היה לנו לאב עדר נעזב, רוקד סביבו קורא אליו לשוא עגל הזהב עגל הזהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח אבי אתה נושך כריות?
טל,
09/02/05 01:04
|
|
 |
לאבי - אני רועדת מהתרגשות!
יוכבד (עמנואל),
08/02/05 15:47
|
כל הכבוד. מילים כדרבנות. עוקבת אחריך זמן רב וממש מעריכה את ההתמדה ויכולת הביטוי. בעיקר לשיר המקסים: ''צמאים למיים חיים''. ... ''אין מי שיכה על סלע''. נפלא!
לו יכולתי הייתי חופנת אותך אליי! יפה ומרגש! גם העניין בו אתה נחשף עם מאבייך לבן הזוג. כל כך קולח וכל כך פתוח! כה לחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוכבד ואבי
Me,
Me,
09/02/05 03:17
|
יוכבד: קחי את אבי ביד, וצעדו בשלשות לאברבנאל (שלשה אחרונה מלאה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני קונילמל
Avi Ecuador,
08/02/05 16:56
|
|
 |
מתחזה קנאי יוסי V
ל"ת
Avi Ecuador,
08/02/05 17:03
|
|
 |
שכחתי לציין
Avi Ecuador,
08/02/05 17:20
|
|
 |
סחטיין על הפירגון לאדוארדו
אהוד,
רמת גן,
08/02/05 03:36
|
|
 |
13.
God Bless
Muad,
Canada,
08/02/05 01:06
|
God bless the leaders who will stop the violence and create peace in the Middle east
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עדבון ואקטואליה
Avi Ecuador,
08/02/05 00:59
|
האם עגל הזהב בנו ייבנה?
נראה שכן. אני מאמין שכן - ובוא נבוא להקריב לו קרבנות את עצמנו.
לעניין ההתחזות באתר: מארה על ראש כל מתחזה - ולהלן דוגמא מחבריי בחב''ד:
כמי שמכיר את הסיפור באלקנה, מדובר באדם שהוא אכן בוגר חב''ד, אך מתחזה כשליח הרבי וכמנהל בית חב''ד. צודק הרב במקום שמזהיר כי האיש אינו מייצג את חב''ד, מאחר והמוסד האחראי על פתיחת בתי חב''ד חדשים הוא ''צעירי אגודת חב''ד''. הרב ישראל ברוד עומד בראש מחלקת הסניפים של ארגון זה שהוקם על ידי הרבי מליובאוויטש. נודע לי כי הרב ברוד הגיש תביעה נגד אותו מתחזה, אך סירב לבוא לדין תורה. הנושא אינו קשור כלל באמונה בביאת המשיח, או לגישות השונות בחב''ד בדבר אופן הפעילות בתחום זה. תודה לעדי יהוה על הסיוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shalom avi.e. my friend
ron,
08/02/05 19:47
|
i thougt you forgot about EGEL HAZAHAV. now i see you didnt. so tell us another story about EGEL HAZAHAV. o.k
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!
Yossi V,
08/02/05 15:39
|
אל תתן לבבונים הימנים להרים ראש! תמשיך עם אקוודור בשיטה שלך, אתה גדול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOSSI V בבון מי שעשה אותך
ל"ת
אושר,
08/02/05 19:39
|
|
 |
מתחזים
Oren Shapira,
08/02/05 08:51
|
שלום אבי, לא בדיוק הבנתי מה הקשר של חב''ד למתחזה שלך, האם מדובר באותו בן אדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוואדור/יוסי V אותו אדם
ישראלי עייף,
08/02/05 17:51
|
אבי/יוסי תקשיב טוב את מוכרח להשתפר ביכולת התקשורת והביטוי שלך תשתדל לקצר. אתה באמת חושב שלקוראים יש זמן לקרוא כתבות כל כך ארוכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש סתירה פנימית בכותרת???
יהודי,
08/02/05 00:55
|
לא הבנתי, אם מכריזים על סוף האלימות. מדוע יש כוננות גבוהה לפיגועים?
מה שעוד יותר לא ברור לי הוא שעד כמה שזכור לי האלימות הפסיקה כבר ב 1995 אז מדוע צריך להפסיק משהו שלא קיים?
האם העובדה שהחלפנו את הטרוריסט עם השערות על הפנים באנטישמי מכחיש שואה אחר, שאחראי לפיגועי רצח, ביניהם הטבח במעלות. אמור לשנות משהו?
שאלה אחרונה מה בדיוק רואים משם שלא רואים מכאן? את מזוז? ארבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך-מעט המחזיק את המרובה.אך
ערבי קובע גורלנ,
08/02/05 15:33
|
לדיקטטור עיניים ולא יראה, אוזניים ולא ישמע, ורק נס יציל אותנו מיד שרון ובראכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
good Joke hahaha
ל"ת
sean,
08/02/05 00:55
|
|
 |
9.
Hizbollah Web Sites in US
Larry,
Ei sham,
08/02/05 00:44
|
worldnetdaily.com/news/printer-friendly.asp?ARTICLE_ID=42737
Are there any smart Israelis who would like to help give the proper attention to these enemy web sites?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זה תסריט ידוע מראש
א',
שפלה,
08/02/05 00:00
|
הרי ברור שחיזבאללה ירימו את הבנין אליו יכנס יום אחד אבו מאזן לשמיים - כי הם מצליחים להרים אותנו פעם אחרי פעם גם בעזה וגם בהר דב...והמשמר של הפלשתינים לא מהמוצלחים בעולם... ואז כולם... יאשימו אותנו שאנחנו עשינו את זה מכיון שאנחנו לא באמת רוצים שלום וכל הברדק ימשך. עצוב אבל די צפוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשר לחיזבאללה,הלוואי.צדיקים,
ריאליסט מצפהלנס,
08/02/05 15:36
|
מלאכתם נעשית בידי אחרים. והיתר... יכול להיות יותר גרוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אין אמונה בפלסטינים צריך ערבים
נאיבי , תמים,
ת''א,
07/02/05 23:59
|
|
 |
6.
מה קרה פעם שעברה ב 1993 ?
יהודי עם זיכרון,
פירור קטן,
07/02/05 23:56
|
חתמנו איתם הסכמים ואז התחילו להתפוצץ אוטובוסים !!!! אני מתפלל ומקווה שזה לא יקרה שוב !!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חזרה לימי אוסלו העליזים
אריה,
שיקגו,
07/02/05 23:52
|
|
 |
אכן מראית הדה-ז'וו:
Avi Ecuador,
08/02/05 14:08
|
מדע דת ושמאל
עכשיו רבותי, מה שהיום הימין שלכאורה מקדש את המדע הדתי בשטחים,ו - מחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשטחים בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו במלחמה לא פוסקת עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח רבין, לא הצהרות של העולם ועוד ישראלים, לא ראיית החינוך שלהם בממלכתי דתי ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים יהודים כמו גולדשטיין, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק הגר ואי צדק לשכן הערבי, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא כיבוש שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת לשאר השכבות בעם (ג'ובים והטבות) ולא זה שהם היו בשלטון שנים והבעייה נותרה, שום דבר לא יוכיח להם שהכבוש לא הגיוני.
הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לימין בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב בשטחים גם נגד רצון הרוב המוחלט – כמו טפיל על גב האומה, ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהימין שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל האמיתית ותלמדו על =רות המואבייה ועל חסד לגרו שהיה במדבר. עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת עם הפלסטינים אולי, 42 שנה ללא ניצול ושחברת החיות תנצל את כוחה היא שנים אלה להצמחת דור של בני אדם עובדים שאינם חיים על חשבון כל העם באחוזות בשטחים עם שמירה דהלוקס. אם המדובר היה בכבוש אינדיאנים כמו אצל האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים האמיתיים כמו ''מימד'' בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מחמד בל-סייף''. ידידי מתנחלי הכזב – הסוף הגיע. הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב של התיישבות בלב ערבים צפופים תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים ואבטחת יישובים חסרי הגיון אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר חזרה לקו הירוק בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלנו תהיה מדינה קצל יותר קטנה אבל עם רוב יהודי מוצק (בלי המשולש וואדי עארה ועוד) יהיה חג מולד חדש כולנו נוכל לחגוג. תודה לעדי יהוה ולבן זוגי אדוארדו על התמיכה. אבי המתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתחזה לאבי אקוודור
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
08/02/05 22:22
|
כן,אפשר באמת לצופף את כל היהודים ברצועת החוף.ואז לבנות כבישים זה מעל זה,כדי להתגבר על הצפיפות בכביש ותאונות הדרכים.ובנינים הנושקים לשחקים. ולגדל ירקות על הגגות.ואז רק לחכות לרעידת אדמה מהשבר הסורי אפריקאי שתגמור את המלאכה-אכן גאונות צרופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד! אכן נמאס מהם
ל"ת
יאיר ניצן,
08/02/05 15:48
|
|
 |
4.
חלום שיתגשם לשלום
בועז אופיר,
ראשון לציון,
07/02/05 23:48
|
בס''ד
חלום שיתגשם לשלום
בלי אמונה – בלי תקווה בלי אהבה – בלי חלום בלי רצון – הוא לא יגיע השלום.
די למלחמות - די לפיגועים די להרוגים שלום – אנחנו רוצים.
היינו עבדים – היינו במדבר קיבלנו את התורה – אנחנו עם סגולה באמונה ובתקווה - ברצון ובאהבה לעולם אתך – לעולם לא נשכח לעולם... עם שלך - שלום נבקש ממך.
חלום שיתגשם לשלום חלום של שלום אלוקי ישראל מלך המלכים שלום... שלום אנחנו מבקשים שלום.
מאת: בועז אופיר- סופר ומשורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשורר סופר
yair1,
08/02/05 19:38
|
אתה הסופר הכי טוב בין המשוררים והמשורר הטוב ביותר בין הסופרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז,אולי תעבור סגנון??...
ל"ת
שי,
08/02/05 07:04
|
|
 |
very nice
ל"ת
yoav,
london,
08/02/05 05:29
|
|
 |
הפסקת אש
בועז אופיר,
ראשון לציון,
08/02/05 08:30
|
בס''ד
הפסקת אש
על מה אתם רבים? שטחים על מה נהרגים אנשים? שטחים על מת אתם מתווכחים? שטחים על מה המלחמה? אדמה למה? רוצים לחיות רוצים לבנות רוצים ליצור רוצים לשמוע רק טוב רוצים את כולם לאהוב לא רוצים מלחמה לא רוצים פיגועים רוצים חיים רוצים לגדל ילדים רוצים כבר שלום רוצים שיגיע החלום כולנו בני אדם כולנו בשר ודם אפשר לדבר אפשר להסביר צרכים לשמוע צריכים להבין יש פתרון אפשר להביא את השלום הפסיקו את האש החיים עוברים החיים קצרים שני עמים, שני צדדים כמה הסכמים פגישות של מנהיגים ואנחנו מה רוצים... בסך הכל חיים לא רוצים לקבור מתים לא רוצים הלוויות אנחנו רוצים לחיות...............
מאת: בועז אופיר- משורר ראשון לציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 13:23
|
בועז כבר כתבתי לך אתמול שעל פי הנוצרים בסוף תתחולל מילחמת גוג ומגוג ואפילו הראו זאת בטלויזיה מיסתבר שכל מהב שאני כותב זה נכטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 09:54
|
בועז כבר כתבתי לך אתמול שעל פי אמונת הנוצרים בסוף תיקרה מילחמת גוג ומגוג ואפילו הראו זאת בטלויזיה מיסתבר שכל מה שאני כותב זה נכון ואני צודק ואחרי מיחחמה זאת חזון העצמות היבשות יתבצע בניגוד לנוצרים שחושבים ששאנחנו ניעלם אלה להפך אנחנו ניבנה כעם מחדש וכל צרותנו יעלמו ותהיה לנו ממלכת ישראל הגדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק תנועה? זה פקק באוזן, מי זה
אביב,
מרכז,
08/02/05 13:13
|
כמו תמיד אנשי הימין נבהלים כאשר המילה שלום נשמעת, אבל מה לעשות, אין להם שם, ואם הם בוחרים שם, הוא תמיד מוזר. מר פקק, אתה שייך לאותם מפזרי פחד, נשארת גלותי ופחדן, ולעולם לא תחיה את התקוה. אם אתה דתי, ספור את מספר הפעמים בהם מופיעה המילה שלום, בתפילת שמונה עשרה. ובקיצור, אתה מדבר שטויות, צא מזה. אין לך מה להציע מלבד עוד מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק, על זה מנהלים משא ומתן
אביב,
חולון,
08/02/05 14:27
|
עמים אינם נמדדים בגודל פיסי של ארצם, אלא בגודל נפשם ,חינוכם, תרבותם, ובאהבת האדם, בעיקר אם הוא שייך לאותו עם. ברגע שנאהב האחד את השני, שום אויב לא ינצח אותנו, לא חשוב מה גודל מדינתנו. ראה את האבסורד, את הנצחון הגדול ביותר, במלחמת ששת הימים, השגנו כאשר היתה לנו המדינה הקטנה ביותר. הצרות וכמעט הפסדים במלחמות, כמו מלחמת יום הכיפורים, באו עלינו כאשר שלטנו בשטחים הרבה יותר גדולים, שלא לדבר על שלטון על עם אחר, שלאורך כל ההסטוריה הכתובה, תמיד נכשלה, ולא חשוב כמה גדולה היתה האימפריה. היה שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרית ביאליק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
08/02/05 13:45
|
אני אומנם ימני בדעתיואני כן רוצה שלום אבל אני רוצה שבסופו של התהליך תישאר בידי מיסגרת גאוגרפית נורמלית שאני בתור אזרח גאה לעם היהודי אוכל להיתגאות בשטח גאוגרפי ושאוכל לקרוא לזה מדינה נורמלית בתנאי שרמת הגולן ביקעת הירדן כולל בניה ופיתוח אזרחי מסיבי ש יבוצע לאלטר כולל את צפון ים המלח לטרון ירושליים כולה תישאר בידנו וללא כניעה לרעיונות מהסכם זנבה ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אין גבול לאבסורד
נחמן,
מאומן,
07/02/05 23:32
|
אם יש הפסקת אש אז מדוע יש כוננות שיא לפיגועים? אם הוא לא יכול לשלוט בכל החמושים , אז בשם מי הוא מתחייב להפסקת אש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תשאלי את שרון הוא יגיד
פוסידון,
מרכז,
08/02/05 14:10
|
שלוקח זמן להפוך זאב לכבש. רק לו קרה נס כאשר החליף את עורו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your so right
momi,
08/02/05 07:23
|
Why what your saying isnt clear to everyone,why is it so hard to understand?why are we so stupid
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We are so stupid because we
Arie,
08/02/05 16:47
|
want everyone to think that we want to be better than any one else on this planet. But I think it's only because of money. Because our non-elected president, Mr. George W. Bush promised to pay for this peace - in other words, they are buying Israel from us and we are selling it to them. That's why we are so stupid!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תקוה
ספי,
דאלאס,
07/02/05 23:24
|
אלוהים, תביא קצת שקט. כולנו זועקים - יהודים וערבים - ש ק ט. זוהי תקוה אמיתית לי כיהודי שהאדם שעומד בראש המערכה הפלסטנית ילך עד הסוף בדרך לשלום באזור. אריק ומחמוד עבאס יביאו לנו שלום. הלואי ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורד תישאר בדלאס ואל תטיף
ל"ת
אושר,
08/02/05 11:35
|
|
 |
מה הקשר
ספי,
דאלאס,
09/02/05 05:46
|
בין מה שכתבתי לבין מה שאמרת ? הרי אין לך שמץ של מושג, צר אופקים עלוב נפש שכמוך. ואתה קורא לעצמך עוד ''אושר'' ? למי אתה נותן אושר בדיוק ? קח את דבריך הנלוזים ותחזור לקן הרקוב שממנו באת . גולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Osher,
Gil,
Denver, USA,
08/02/05 21:17
|
just because we live in the US, does not mean we can't express how we feel. I served in the army and I have the right I fought for to say anything I want. Don't be a stupid ass and think that all Israelies are ''yordim'' You just make yourself look more stupis then you already are!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיל הטיפש היורד
אושר,
08/02/05 21:27
|
תכניס את זה טוב טוב לראש שלך ושל כל היורדים ברגע שהחלטתם שלא טוב לכם והחלטת לרדת מהארץ אין לך זכות הבעה לגבי מידנת ישראל אם כל הכבוד לך ששירת בצהל אז מה? זה לא נותן לך כלום זה זכות לשרת בצהל אז טיפשון קטן תישאר איפה שאתה יורד ואל תגידו לנו מה להגיד אתה טיפש יותר מנעל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראיתי ערבים זועקים שקט
יואב,
מרכז,
08/02/05 11:05
|
רק יהודים. מדאלס אולי הכל נראה קטן ודומה, ואתה מבלבל בין העמים. לא נורא. בוא, תלמד קצת תרבות ערבית, ותכיר אותם. תסתובב קצת גם בין הרוצחים, החמאסניקים, וכל זועקי ה''שקט''. מבחינתם שקט זה שכולנו נהיה מתחת לאדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ?
ספי,
דאלאס,
09/02/05 05:54
|
שום דבר לא נראה קטן מכאן, זה רק נראה אחרת, כמו שאתה יודע ''דברים שרואים מכאן לא רואים משם''. אם נגזר עלינו לחיות על חרבנו אזי טוב אבל אם יש סיכוי למשהוא אז נמצה אותו עד תום. הייתי בעברי איש מפלגת העבודה ומאז שאני כאן דעותיי נוטות לצד הימני מאד אבל שיש סיכוי בו נלך על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סוף סוף ישראל מסכימה להפסקת אש
מאיר,
07/02/05 23:22
|
|
 |
אתה ערבי למה אתה רושם שם
אושר,
08/02/05 11:34
|
אתה ערבי למה אתה רושם שם יהודי? אתה מסכן עלוב נפש המחבלים רוצחים בנו ומצידך לשבת בשקט נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שחותם בשם מאיר - הוא כנראה
צחי,
גוש דן,
08/02/05 15:22
|
באמת ערבי. אז הוא משקר - מה כאן חדש? הוא משקר כמו תמיד. למה ההתרגשות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפול
צחי,
08/02/05 02:44
|
אני מכיר מטפל מעולה למחלת ההכאה העצמית ממנה אתה סובל. צור קשר
הגב לתגובה זו
|
|