 |
139.
ב''שלום עכשיו'' כועסים.
יאצק,
10/02/05 09:00
|
על מה ? הרי יש להם פאלאנגות וצבא מתנדבים שימלאו את החסר... מיום ליום המטומטמים האלה יורדים לתהומות עמוקים יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
עדי (126) ומורשת פרס
נסיון מספר 2,
09/02/05 21:20
|
הבעיה של העם היהודי הוא עודף הסברת עניינה של ישראל, שאינו חופף כלל ועיקר לעניינו של העם היהודי ולטובתו. עניינה של ישראל הרישמית נוגד לחלוטין את טובת ישראל, והתעוררות גל האנטישמיות היא תוצאה ישירה של הסברת ''עניינה של ישראל''. כל הצהרה של ראש הממשלה מגיעה מיד לכל קצווי תבל. כשראש ממשלת ישראל מכריז שאנו ''כובשים'' ושמשאת חיינו היא להקים ''מדינה פלשתינאית'', מבין כל העולם שישראל מודה באשמה ומי שאשם אינו יכל להציג תנאים. הכובש שלא כדין אינו יכל להציג תנאים לתיקון העוול. וכל מעשה של הנמצאים תחת עול הכיבוש ותחת משטר הדיכוי, מוצדק! ישראל מצהירה השכם והערב שהיא חותרת לשלום. כלומר, ישראל חותרת לשלום עם רוצחי ילדיה. מה צריך העולם לחשוב? לאחרונה הכריז פרס שערפאת היה ראוי לפרס נובל לשלום. זה אותו פרס, שהיה ממונה על ההסברה הישראלית. זה אותו פרס שהביא עלינו את אסון אוסלו וכפרס על כך הוענקו לו ע''י האנטישמיות הבינלאומית פרסי שלום ברחבי העולם. ב- -24.5.1994 הוענק לפרס אחד מפרסי השלום שלו, מטעם קבוצה של ארגונים אנטישמיים, שונאי ישראל, רובם ערבים. חתן הפרס שקדם לשמעון פרס היה אבו-ג'יהאד מתכנן טבח הספורטאים הישראלים במינכן. ופרס ממשיך להסביר, בהתנדבות, את עניינה של ישראל. את הרושם שמשאירה אחריה ה''הסברה'' של פרס מיטיב לתאר פרופסור גוסטב הנדריקסון, כשהוא מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''. עוד הוא אומר: ''את נשמת האומה העברית כבר מכרתם לשטן, עכשו אתם עסוקים בביתורו של הגוף, או נכון יותר, של מה שעוד נותר ממנו''. הוא שואל אם הוא, הגוי, יכל להיות נאמן לישראל יותר מראש הממשלה ושר החוץ שלה, הניצבים על במה אחת, לקבל את פרס השלום, עם ''רב טבחים שפל, שהגיח מביב השופכין האנושי, מי שתכלית קיומו היא להכרית את עם ישראל מארצו'' (נתיב מאי 1995).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מהרסייך
רעות,
09/02/05 18:43
|
הקיצוניים תמיד היו אלה שהביאו עלינו חורבן, השגת מטרות הימין הקיצוני חשובה יותר בעיניהם מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
כל הכבוד - מאחריך עוד 50000
ל"ת
לפחות,
09/02/05 18:38
|
|
 |
135.
שרון אתה הדגל שחור בעם
ל"ת
רפי,
חוות הפושעים,
09/02/05 18:30
|
|
 |
134.
עדי (125) ממחישה היטב את
מורשת פרס,
לחורבן ישראל,
09/02/05 18:16
|
הבעיה של העם היהודי הוא עודף הסברת עניינה של ישראל, שאינו חופף כלל ועיקר לעניינו של העם היהודי ולטובתו. עניינה של ישראל הרישמית נוגד לחלוטין את טובת ישראל, והתעוררות גל האנטישמיות היא תוצאה ישירה של הסברת ''עניינה של ישראל''. כל הצהרה של ראש הממשלה מגיעה מיד לכל קצווי תבל. כשראש ממשלת ישראל מכריז שאנו ''כובשים'' ושמשאת חיינו היא להקים ''מדינה פלשתינאית'', מבין כל העולם שישראל מודה באשמה ומי שאשם אינו יכל להציג תנאים. הכובש שלא כדין אינו יכל להציג תנאים לתיקון העוול. וכל מעשה של הנמצאים תחת עול הכיבוש ותחת משטר הדיכוי, מוצדק! ישראל מצהירה השכם והערב שהיא חותרת לשלום. כלומר, ישראל חותרת לשלום עם רוצחי ילדיה. מה צריך העולם לחשוב? לאחרונה הכריז פרס שערפאת היה ראוי לפרס נובל לשלום. זה אותו פרס, שהיה ממונה על ההסברה הישראלית. זה אותו פרס שהביא עלינו את אסון אוסלו וכפרס על כך הוענקו לו ע''י האנטישמיות הבינלאומית פרסי שלום ברחבי העולם. ב- -24.5.1994 הוענק לפרס אחד מפרסי השלום שלו, מטעם קבוצה של ארגונים אנטישמיים, שונאי ישראל, רובם ערבים. חתן הפרס שקדם לשמעון פרס היה אבו-ג'יהאד מתכנן טבח הספורטאים הישראלים במינכן. ופרס ממשיך להסביר, בהתנדבות, את עניינה של ישראל. את הרושם שמשאירה אחריה ה''הסברה'' של פרס מיטיב לתאר פרופסור גוסטב הנדריקסון, כשהוא מתייחס ל''גאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית, ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''. עוד הוא אומר: ''את נשמת האומה העברית כבר מכרתם לשטן, עכשו אתם עסוקים בביתורו של הגוף, או נכון יותר, של מה שעוד נותר ממנו''. הוא שואל אם הוא, הגוי, יכל להיות נאמן לישראל יותר מראש הממשלה ושר החוץ שלה, הניצבים על במה אחת, לקבל את פרס השלום, עם ''רב טבחים שפל, שהגיח מביב השופכין האנושי, מי שתכלית קיומו היא להכרית את עם ישראל מארצו'' (נתיב מאי 1995).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותוספת לקוריקולום
Avi Ecuador,
09/02/05 18:48
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/734/024.html קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49 שרת הזהיר משמעון פרס משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: 'אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל', אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית. גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. 'התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה. אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. 'לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה'ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר', אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html 56. עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 2.6.81)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
בהבנה שאני חס וחלילה
Avi Ecuador,
09/02/05 17:05
|
אסתכן בהריגת יהודים שאגרש מביתם מי היה עומד בסיכון? בשביל הקפריזות של שרון ותוכנית המזימה שהוא יצא נגדה בעבר? הייתי שולח לו בהתנדבות את צו המילואים שלי שיעשה במקומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
על כל סרבן ימין יש 2
ימ,
09/02/05 16:49
|
שבאמת נאמנים לצבא ולמדינה וימלאו כל פקודה החל משמירה במחסומים ועד לפינוי התנחלויות כי ככה צריך! זה צבא לעזאזל, ואתם תמלאו פקודה אם תרצו ואם לא! פשוט טינופת... להעמיד לדין את לבנת על המרדה והסתה בשעת מלחמה. זה יהיה הדבר הכי צודק לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן יש לך גם פלסטים
רציונלי 777,
09/02/05 17:20
|
|
 |
תירה בכל המתנגדים כך תשתיק
יואל,
09/02/05 17:15
|
לפי שיטתך החולנית יש להעמיד לדין אדם שגילה את עוצמת התחושה של אנשים שגנבו את הקול שלהם והוליכו אותם שולל להרפתקאה מדינית יותר מסוכנת מאוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אוי ואבוי... הצבא נופל
מזועזע,
09/02/05 16:38
|
פסיכים. הרסתם את המדינה והצבא!! פתחתם דלת שלא תוכלו לסגור בקלות! ומה יהיה על כל אלה שפתאום יסרבו לשמור עליכם? מי ישמור עליכם אז? אלוהים? זה שמחדיר מחבלים לבתיהם של מתנחלים והורג את ילדהם בשנתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ישמור? החיילים הטובים ביותר
על מה בכלל,
הויכוח!,
09/02/05 17:57
|
בצה''ל, המתנחלים! אם רק יתנו להם! אבל אותם שולחים למשימות קרביות ואת הש''ג שולחים לשמור על הנשים והילדים הנשארים בבית! ומי שאינו מבין שאין לציית לפקודות נאציות בעליל, משהו עקום מאד באישיותו, והוא אינו שונה מכל החיילים הנאצים ש''רק'' מילאו פקודה! ציות עיוור לפקודות בלתי חוקיות בעליל, בלשון המעטה, זה פאשיזם ופשע נגד האנושות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 16:51
|
(חוץ מהחלק על אלוהים), המתנחלים כפלג (מצטערת על ההכללה) הורגלו שמותר להם לעשות כל העולה על רוחם, עצם העובדה שהם מרימים אצבע לעבר חיילי צה''ל זה בושה למדינת ישראל...מגיע להם שישמרו על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כאלו עובדים של משרד החוץ...
מכיר את עדי,
09/02/05 17:29
|
פלא שההסברה כושלת ושונאים אותנו בכל העולם?
האנשים האלו שונאים אותנו יותר משאר אומות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תואר בדיפלומטיה
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 17:47
|
אני מבינה שאתה ממש מבין את בדברים האלה, אולי תשתף אותנו באיך ההסברה צריכה להיעשות? אנחנו כאן מייצגים את הממשלה ולא דעות אישיות.
ואני משוכנעת שאינך מכיר אותי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם מסבירים כאלה, מי צריך
פרסונה נון,
גראטה!,
09/02/05 21:27
|
אנטישמים! מה עושים ה''מתנחלים'' יותר או פחות משעושים אזרחים בכל מקום אחר במדינת ישראל? הייתי רוצה לראות את תגובתך, כשיבואו, אינשאללה, לגרש אותך מביתך. חלאות אדם כמותך רודפים את המתנחלים כבר למעלה משלושים שנה, רק כי אינם משתייכים למחנה ה''נכון''. אתם גרועים יותר מכל אנטישמי זר. אתם פשוט אשפת אדם! ואת, שונאת ישראל ואוייבת העם היהודי עובדת מדינה, יתר על כן, עובדת משרד החוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
הוא יצטער על זה מאוד בעתיד
ל"ת
--,
09/02/05 16:37
|
|
 |
129.
מי יודע איפה ניתן לחתום?
ל"ת
רב סרן במיל',
תל אביב,
09/02/05 16:28
|
|
 |
128.
גם אני מצטרף לחותמים
אבי בלאסון,
09/02/05 16:09
|
|
 |
127.
אני סרבן גאה
ל"ת
צפצפ,
09/02/05 15:57
|
|
 |
126.
אני הסרבן ה10001
ל"ת
צפצפ,
09/02/05 15:56
|
|
 |
125.
חבל שאין קצת זמן
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 15:54
|
חבל שאין יותר זמן וכסף לבנות כלא צבאי חדש שיכיל עשרת אלפים חיילים סרבנים וכל החצופים שיעיזו עוד לחתום. ממש צבא של אינדיבידואלים, דרך מעניינת לנהל מדינה, לא מספיק לנו כל הסרבנים הפסיפיסטים? נראה כי מצאו להם חברים חדשים...
קצינה במיל'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאין בתי כלא לפאשיסטים,
סירוב מחויב,
המוסר!,
09/02/05 18:09
|
צייתנים עוורים לפקודות נאציות בעליל. באמת, מה הקשקוש? צבא ישראל, במקום להילחם באויב נאצי ממש, נשלח להילחם בטובי אזרחי המדינה, האחרונים שיודעים עדיין מי הם ומה הם! חיילים היודעים היטב שהם משרתים את האויב ולא את עמם, יתר על כן, הם נשלחים להילחם בעמם ולקדם את תכנית השלבים של העוסקים בהשמדתם, חייבים לסרב! אני שבה ושואלת - מה רצו מן החיילים הנאצים? למה העמידו אותם למשפט? למה שללו תמיד את תירוץ הבורג הקטן, ש''רק'' ממלא פקודה? האם גויים המתעללים ביהודים הם אנטישמים ויהודים המתעללים ביהודים הם כשרים ולגיטימיים? נמאסתם! עד מתי נצטרך לחזור על דברים מובנים מאליהם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב פעם השואה?
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 19:02
|
גבירתי הרגישה,
מה שאת עושה פה זה זילות השואה ומחמאות בלתי פוסקות לחיילי גרמניה הנאצית. תתביישי לך! ההשוואה לשואה מפחיתה מחשיבותה וגודלה, את נשמעת כמו קריקטורה של מגזין סורי איכותי. שם משווים חיילי צה''ל לנאצים! מספיק עם הבזיון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז
אלי,
09/02/05 16:57
|
כקצין משטרה בגימ' אני מתבייש בכל הסרבנים שאינם טובים מסרבני המצפון....כשיגיע היום אתנדב רק כדי להראות לכל הסרבנים ''עלובי הנפש'' כי במשטר דמוקרטי עלינו לקיים את חוקי המדינה אפילו באם הם לא מוצדקים בעינכם...כאשר הממשלה קבעה אזייי חייבים למלא הפקודות....אז לכל הסרבנים שבטוח יהיו שם כידי להפריע לפינוי אני אפגוש אתכם......כי אני אזרח הגון ושומר חוק לא כמוכם שבעניי אתם לא יותר מפושעים.........ומקומכם כמו כל פושע/גנב/אנס או רוצח שעברו על חוקי המדינה ..בכלא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים שרואים משם לא רואים מכאן
צצ,
סין,
09/02/05 16:22
|
|
 |
דו-פרצופיות ואינפנטיליות
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 16:41
|
הייתי מקווה לתגובות קצת יותר ענייניות, התקפה על מקום מגוריי הנוכחי מעידה על אי יכולת לענות קצת יותר בתחכום, חבל. ולגבי הדו-פרצופיות, מה לגבי סרבני מצפון לשרת בשטחים או בצה''ל בכלל, אותם לא צריך לשים בכלא? יש הבחנה על העילה לסרבנות? פקודה, כל עוד אינה בלתי חוקית בעליל, מחייבת ציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי נפל האסימון?
אילן,
רבבה,
09/02/05 17:03
|
זה בדיוק מה אנו טוענים: גירוש הוא טיהור אתני ובלתי חוקי בעליל.
In the US do you think you could force people from their homes just because they were Jewish or any other minority. We want a society as democratic as that in the US. As long as you are there try to get a little civilized.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמריקאי סרבן?
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 17:33
|
אני רוצה לראות דבר כזה..ואין צורך לכתוב באנגלית. אף אחד לא מוציא אותם מהבתים שלהם מטעמים אפליתיים. מי שהתיישב שם לקח על עצמו סיכונים מסויימים. זה כואב, אבל זו החלטת הממשלה שהתקבלה בצורה דמוקרטים. אולי רק צה''ל יצא והם ישארו שם להגן על עצמם לבד אם הם כ''כ רוצים להשאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mob rule or Democracy
אילן,
רבבה,
09/02/05 20:28
|
אין תקדים למה הממשלה רוצה לעשות. היה דבר בארצ''ב בהסכם עם פנאמה אבל זה היה לפי החוקים שנדרשה רוב של 80% אילו היה מצב במקרה ההתנתקות...... בכל זאת זה היה על מסירת ריבונית לא טרנספר כל שהוא. יש לי שאלה: גם רמת אשכול אפשר לפנות? כל שטח מעבר קווי החלוקה של או''ם יש לה אותו מעמד בנ''ל. אז גם חייבים לפנות מאילת? ואם בעוד 10 שנים אם יש רוב זה כן בסדר?
גם אני מתנגד לסרבנות אבל גם לא יכולים לדרוש מחיילים לעשות מה בעיני של חלק ניכר מהציבור פשע מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה? ומה אמר הרב?
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 18:59
|
אפשר להגיד שלקחתם סיכון בעידוד הממשלה דאז. באחת ההודעות נאמר דבר נכון, האם לאחר משאל עם, במידה והתוצאה היתה תואמת את החלטת הממשלה, היו מתפנים התושבים מרצונם? לא באמת. אבל אני אפילו לא מצהירה אם אני תומכת או לא בפינוי. אני מתנגדת לסרבנות. גם סרבנות לפינוי וגם סרבנות לצבא ''הכיבוש והדיכוי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צריכה שיעור בדמוכרזיה
אילן,
רבבה,
09/02/05 18:22
|
אין דבר שרק רוב מחליט על זכיות בסיסיות. יש דברים שמתחייב מצב חירום לבצע ולקחת ריכוש ועבודה ודרך חיים מאנשים בבת אחת זה דבר מאד חריג. גם זה לא נכון שלקחנו סיכונים. האנשים עברו לעזה בבקשת ממשלה ואם הממשלה העכשיוית לא מוציא חן על מה עשה קודמיה עדיין אי אפשר לבטל חוקים סתאם כך. על תומכי התנתקות להוכיח שהצעדים לא רק יעשה טוב גם חייבים להוכיח שזה שווה הפגיעה למפונים. כדאי ללכת לבחירות כלליות וגם חייבת דיון בבג''ץ. בסוף זה גירוש זה דבר שיש אנשים שלא יהיה להסתדר וצריך לתת לחיילים לא להשתתף בה. צריך לתת אפשרות לאנשים להיות מוסרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארי בארה''ב ותפסיקי לטחון
שונא יורדים,
09/02/05 16:10
|
|
 |
אני דווקא עובדת ממשלה
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 16:21
|
בארה''ב מטעם משרד החוץ...אז תחשוב פעמיים לפני שאתה מקשקש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדת משרד החוץ******
רועי,
י-ם,
09/02/05 21:19
|
אתם הגרועים שבאויבי ישראל. איזה יחסי ציבור את עושה לישראל? פולארד בכלל מעניין אותך? באמת עדיף שתישארי בחו''ל,אולי הקו קוקס קלאן יזכירו לך מה להיות יהודי. תתביישי לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם דעות כמו שלך, עדיף שתשארי
שונא אהבלים,
09/02/05 17:27
|
|
 |
אתה בחור אינטליגנטי וברמה
עדי,
ארה''ב,
09/02/05 17:57
|
כל הכבוד..
דוקא נראה לי שאני אחזור, מתחשק לי לעשות מילואים ולמלא כמה פקודות.
תהיה בריא ושא ברכה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
למרות שדעתי שונה משל ליבנת
דדעעייחחלל,
מאדים,
09/02/05 15:47
|
המהלך שהוא עשה ראוי לציון איזה נחישות 10000 חילים סרבנים זה לא דבר של מה בכך פשוט כל הכבוד על הנחישות חברה תבינו המיתנחלחם הם אנשים טובים שאוהבים את הארץ באופן קיצוני וכידוע שום דבר קיצוני הוא לא טוב אני לא חושב כמוהם אבל אני אוהב אותם מאוד לדעתי דם יקר מאדמה לדעתם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
יהודים משוגעים! אתם מתאבדים!
כדור,
דלית אל כרמל,
09/02/05 15:46
|
אתם לא מבינים עם מי אתם מתעסקים! צריך לדבר איתם בערבית שהם מבינים ולא לתת פרסים!
לכל היהודים שחושבים שפה זה אירופה, אני לא הייתי נותן לכם לנהל משא ומתן על חצי קילו כנאפה בשוק כי הייתם צריכים לקחת משכנתא.
עובדים עליכם אהבלים! אני בקבע ואני מסרב לפנות בגלל שאני רוצה לחיות וזאת רק ההתחלה של הפלסטינים, הם רוצים עוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
עם מטורף
שמעון,
09/02/05 15:44
|
אין ספק שעם ישראל הוא עם דפוק וחולני, עד כדי כך שאינו רואה את מה שניתן לראות בקלות שהימין מת למלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
שרון הורס גם את הצבא
ל"ת
קצין במיל',
09/02/05 15:43
|
|
 |
120.
שרון 63% היתר גמדים חמדנים
ריבלין הליצן,
09/02/05 15:30
|
העם החליט סופית , והמיתנחלים יסובבו פורפרות בחממות שהוקמו על חשבון מושבים שיובשו !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו פה מפחד ממשאל...ובצדק.
ל"ת
דמוקרט,
09/02/05 15:36
|
|
 |
119.
כל הכבוד
אאא,
09/02/05 15:29
|
יש מישהו נורמלי במשפחת לבנת. למה שמופז לא יוריד את כולם בדרגה וישחרר אותם מהסדיר והמילואים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר טוב
בבב,
09/02/05 16:35
|
כפי שכולם רואים לא ניתן לסמוך עליהם. הם עוד יפרקו את הצבא ומה אז? אוי ואבוי לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
מטורף חשוך שלא מבחין בנזקים
הבלתי הפיכים,
09/02/05 15:27
|
העיקר להאחז באדמה הקדושה אפילו במחיר של חורבן הבית. לבנת קנאי מטורף - פקח את עינך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
כקנאי כשבתאי צבי ודומיו
ל"ת
מהרסי הבית,
09/02/05 15:26
|
|
 |
116.
תחתמו פה : התנדבות לפנות
עצומה לפינוי,
09/02/05 15:18
|
http://www.peacenow.org.il/site/he/peace.asp?pi=105&docid=1123
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
crazy lunatic fascist
Doug,
New York,
09/02/05 15:12
|
who cares what he got or didn't get? the end of the stupid settlements is near, maybe then the country will have some kind of hope
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשתוק אמריקאי מטומטם
בני,
09/02/05 15:33
|
|
 |
Im Israeli and you can kiss my
Doug,
New York,
09/02/05 17:17
|
|
 |
בני חמוד שלי
גיל,
לא מכאן,
09/02/05 15:52
|
|
 |
114.
הם הורסים את הצבא
סרן ש',
09/02/05 15:09
|
הם יצטערו על זה מאוד בעתיד. הם מציגים את צה''ל בחולשתו! מי שמע על דבר כזה בעולם? זה ממש מרד. בכל מדינה מתוקנת היו מעמידים את כל המסיתים למשפט. מלבד זאת, רובם הם חובשי כיפות - מעכשיו יחשבו פעמיים ושלוש וארבע לפני שיתנו תפקיד חשוב לחובש כיפה. בקיצור, דפקו את עצמם מהכניסה האחורית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממליץ לכולם לקרא: ''המרד''
ל"ת
מנחם בגין,
09/02/05 15:42
|
|
 |
נבוא אתם חשבון אחרי הפינוי
משה,,
פתח תקווה ,,
09/02/05 15:33
|
וכל ימי חייהם יסתובבו במדינתו עם אות כלון על מצחם וזה הטלאי שיצטרכו לענוד , מתנחלים חוליגנים כפויי טובה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם יותר חכמים ממך. בהרבה.
המורה לעברית,
נחצ'ה,
09/02/05 15:48
|
מהיכרותי עם הציבור הזה, אני יכול להבטיחך שהם לא היו כותבים ''אות כלון''.
לרשום אותך לאולפן לעברית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויפה שעה קודם מר קלון הכלומניק
משה,,
פתח תקווה,
09/02/05 16:24
|
ממש יותר חכמים. מחרחרי מלחמת אחים וכפויי טובה לא מדובשם ולא מעוקצם , ארור היום שהעלינו אותם ארצה רובם לא יהודים בכלל {מיוהדים בכאילו} רק ג'ונגל מתאים לכם, פרא אדם בדמוי פרמאטים , ולראיה נועם פדלמן נועם לבנת וכנופיתם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
אוראל, רעננה (73) רוצה זאת
בצורה ברורה,
יותר?,
09/02/05 15:06
|
הרב אבינר מזדעק ''תפסיקו לפורר את צה''ל...'' יבין נא הרב - עדיף צה''ל מפורר, שלפחות חלקו יודע, כי המלחמה בעם ובארץ, הוא פשע מלחמה ופשע מזוויע נגד העם היהודי לדורותיו, על צבא, מיקשה אחת של ציות עיוור לפקודות מטורפות ששום נקודת זכות אינה עומדת למבצעיהן, גם לא התירוצים המעוותים לגמרי של הרב. נראה שלרב לא די בשטיפת המח המסממת, עד טימטום, את העם הזה, כבר עשרות בשנים. הוא בשלו – ממשיך את השטיפה. על איזו אחווה מדבר הרב? האם אינו שומע את רוח ההתנדבות שפקדה חיילי מילואים רבים, המוכנים להתנדב לגרש מבתיהם את מפקדיהם וחבריהם ליחידות ולפלוגות? איפה הצליח הרב לאתר אחווה, בצבא העם שלא קם כאיש אחד בסירוב להילחם בעם ובמולדת? צה''ל המבצע פשעי מלחמה, הוא חסר כח מוסרי להכות באויב מחוץ! צה''ל הפושע נגד העם היהודי, לא יוכל לצפות לעזרת ה'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
נו, אז מה ???
הסוקר,
09/02/05 15:03
|
ואני יכול לגייס מיליון חתימות שקוראות לגיוס בחורי ישיבה. אז מה ? האם זה אומר שיתחילו לגייס אותם ? העם הזה השתגע: בכל חור יושב לו איזה סוקר ומחתים אנשים על כל מיני שטויות. ככה לא מנהלים מדינה. בשביל זה יש כנסת והיא תחליט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
חתמתי-וזו הדמוקרטיה האמיתית
ישעיהו,
09/02/05 14:55
|
אי ציות לפקודות בצבא - איסור, חובה או זכות.
לכבוד ח''כ מיכאל איתן יו''ר ועדת חוקה חוק ומשפט
הנדון: אי ציות לפקודות בצבא - איסור, חובה או זכות.
סוגיית הציות לפקודה צבאית העולה לדיון ציבורי נוקב וקשה.
מבית המחוקקים נדרש קשב רב להלכי הרוח בציבור, ע''מ שלא ייהפך לבית מחוקקים של חצי עם.
דעתי כי יש בכוחי להצביע על מספר נקודות מהותיות הנוגעות לשורש הסוגייה.
ברור כי חובת הציות נגזרת מהגדרת המשימה כצבאית. בכל מקרה אחר אין מושג כזה של חובת ציות. הצבא מקבל מעמד על דמוקרטי ההופך את אנשיו מאזרחים בעלי זכויות ל''נכס לאומי'' בהיותו עוסק במימד הקיומי של המדינה, והשליטה המוחלטת שיש לפיקוד על אחרון החיילים נועדה להבטיח את בטחונה של המדינה.
אזרח מתגייס תוך שלילת זכויות אזרח רבות. גיוסו אינו מותנה בהסכמתו, הוא אינו מקבל שכר על עבודתו, הוא צפוי לעונשים שעבור אזרח הם בלתי מידתיים. לדוגמא:שלילת חופשות דומה יותר לתנאי חייו של אסיר מאשר לשל אזרח.
מטרת הצבא כצבא הגנה לישראל מהווה את הבסיס המוסרי להגבלת ערכי הדמוקרטיה גם בצבא של מדינה דמוקרטית. מעבר לכך מטרת הצבא כצבא הגנה לישראל מהווה גם את הבסיס לכוחו וליכלתו למלא את משימותיו. הזדהות אחרון החיילים עם המטרה של הגנה על בטחון המדינה היא תנאי הכרחי להצלחת משימותיו של הצבא.
לאחרונה שונתה באופן בלתי פורמלי הגדרת מטרת הצבא והיא: הצבא כזרוע ביצועית להשגת יעדי הממשלה. רק הגדרה זו יכולה לעמוד בבסיס השימוש בצבא לצרכים שאינם בטחוניים דוגמת תכנית ההתנתקות של ראש הממשלה.
תחת הגדרה זו לא קיים יותר היסוד המוסרי להגבלת ערכי הדמוקרטיה על אזרחים שמגוייסים לצבא. אין אפשרות לכפות על אזרח לעשות מעשה שמנוגד לאמונתו, אך על חייל אפשר כי פיקוח נפש דוחה דמוקרטיה. הפיכת אזרח ל''נכס לאומי'' רק כדי שיהיה ניתן להחיל עליו משמעת בנושאים שנויים במחלוקת ציבורית היא אנטי דמוקרטית בעליל.
אין לגייס אזרח אפילו לשליחות הומניטרית במזרח אלא בהתנדבות!!! כפיה ומשמעת מקומם אך ורק בהקשר בטחוני, וההכרח לא יגונה.
בנסיבות אלו אי ציות הוא זכות אזרחית שאין לשלול, ובמקרה של מהלך בלתי אנושי כהחרבת יישובים יהודיים ייתכן שזו אף חובה. הבנת דברים אלה היא הבנת הקונפליקט בין צבא לדמוקרטיה. ואכן היא מצדיקה סרבנות גם במסגרת הצבא לכל משימה שאינה משרתת את המטרה של הגנה על גבולות המדינה. בברכה ישעיהו שלמון העתקים: חברי הוועדה המזוהים עם טובת המדינה. (למעט אלו המעודדים טרור נגד ישראל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לישעיהו
אברהם,
09/02/05 15:36
|
עם כל הכבוד. אולי שכחת שמדינת ישראל כבשה ,ואני מקצין בכוונה, לפני כ-40 שנה את יהודה שומרון ועזה. חיילים מכל השכבות הדעות והמפלגות במדינה שרתו ומשרתים עדיין בשטחים ואין פוצה פה.מה היית אומר לו פלוגה שלמה מחליטה לשרת רק ליד שכם כי לדעתם האזור שייך לארץ ישראל ואילו ג'נין לא שייכת ושם הם מסרבים לשרת שם. או קח כל דוגמא טיפשית אחרת. בקיצור,מי שטוען שמותר לא לציית לפקודות הצבא הוא גם צבוע וגם זה שגורם לפילוג בעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
איפה הרגישות??????
נפגעת טרור,
ירושלים,
09/02/05 14:51
|
הוריו של צבי הורביץ שהמשטרה חוקרת אותו בחשד שתיכנת את אתר האינטרנט של נועם ליבנת, נרצחו בפיגוע לפני כשנתיים, מאז המדינה מתעלמת ממנו והוא אינו מוכר, וכעת המשטרה מתעללת בו, משפילה אותו, מתפרצת לביתו ומחרימה את מחשבו האישי- אוי לנו שהגענו לכזה חוסר רגישות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
זכיתי להיות בין הראשונים לסרב
יואל,
09/02/05 14:46
|
ואני מקווה שרבים מהציונות הדתית יתפכחו מהסגידה העיוורת לצה''ל. צה''ל הוא רק אמצעי להגן על ישראל ולא מטרה בפנ יעצמה-ולכן הסירוב רק יחזק את מטרתו העיקרית של צה''ל ויחליש את המנסים להפוך אותה לכלי פוליטי. לסרב היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליואל
אברהם,
09/02/05 15:44
|
40 שנה חיילים שדעותיהם אינם כשלך משרתים בשטחים ושומרים על פורעי חוק ,בין השאר. האם היית מוכן שכל מצביאי השמאל היו מחליטים לא לשרת בשטחים. הלא היית צועק יומם וליל שהם עוכרי ישראל ומפלגים את העם.אז נא לא להיות צבוע ולרדת מנושא הסרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאברהם
יואל,
09/02/05 17:08
|
במשך 40 שנה אלו לא התבקשו אותם חיילים לעשות דבר שנוגד את תפקידו של צה''ל-להגן על יהודים שחיים פה, והעובדה שהם גרו במקומות שלא ''אושרו'' לא הופך את זה לאיסור להגן עליהם, ולכן צה''ל קיים את תפקידו כראוי בלי להסתבך בפוליטיקה. אולם כאן צה''ל למעשה חורג לגמרי מתפקידו-וגם מפקדיו אינם מרוצים מכך-לצורך יישום תכנית שכולו פוליטי ואין בו משום ''הגנה'' על יהודים. האם עקירת יהודים מבתיהם כדי ליישב שם ערבים, כאשר גם ראש העיר בחאן יונס מודה שיישב שם מחבלים שבתיהם נהרסו ע''י צה''ל-האם זה מעשה של הגנה? הרי זה בודאי חורג מכל תפקידו של צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
חיילים-שרון לא יועמד לדין כמו
ממשלת השמאל,
והערבים,
09/02/05 14:45
|
שפרס לא הועמד לדין על הסכם אוסלו הארור. חיילי צה''ל אתם תהיו ''השעיר לעזעזל'' של ממשלת השמאל והערבים, כי אתם אלו שבצעתם פקודה בילתי חוקית. טרנספר - זה פשע ואסור לבצעה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לבנת הופך את הצבא לאמפוטנט
ל"ת
יהודי,
תמשיך לבנת,
09/02/05 14:44
|
|
 |
106.
10000 חתומים מאה אלף יסרבו
יהודי,
דגל שחור,
09/02/05 14:44
|
|
 |
105.
בראוווווווווו לחותמים!
ל"ת
אופיר הכלי,
מילואים,
09/02/05 14:37
|
|
 |
104.
אני עם המתנחלים!
איש סטי''לים,
חיפה,
09/02/05 14:34
|
|
 |
הסטי''ל שלך ירותק לבסיס!
ל"ת
סמ''ר דודו,
09/02/05 15:24
|
|
 |
103.
באוסלו הייתי ילד, הפעם אלחם!
סג''מ 22,
שריונר,
09/02/05 14:29
|
|
 |
102.
לא החתימו אותי...גם אני מסרב!
ל"ת
נחלאווי,
גד' 932,
09/02/05 14:28
|
|
 |
101.
יהיה פנוי-עוכרי ישראל!
ל"ת
י.לוין,
עפולה,
09/02/05 14:26
|
|
 |
100.
לימור צאי מול אחיך אחרת!!!
david,
רמת גן,
09/02/05 14:24
|
|
 |
בטח מורה,
ל"ת
שגיאות כתיב,
09/02/05 15:45
|
|
 |
חורבן בית 3
daew,
09/02/05 15:08
|
|
 |
99.
איפה חותמים לא הספקתי 10001
ל"ת
מילואימניק,
צפון,
09/02/05 14:23
|
|
 |
אל תילחץ,הרב לא חתם ולא יעקור
ל"ת
אל תשלחו צו,
09/02/05 15:46
|
|
 |
98.
לינק לאתר
אסף,
מרכז,
09/02/05 14:23
|
|
 |
97.
ויהיו עוד הרבה הרבה יותר....
ל"ת
חייבים משאל עם,
09/02/05 14:21
|
|
 |
96.
רק ערבים אסור לגרש???
ל"ת
ענבל,
מרכז,
09/02/05 14:18
|
|
 |
95.
ליבנת הקטן
אזרח,
קדומים,
09/02/05 14:17
|
|
 |
אני מפציר בלבנת לגנות בחריפות
משה,,
פתח תקווה ,,
09/02/05 14:32
|
את מעשי ההמרדה עליהם אחראי אחיה הימני הקיצוני. לבנת חבלה מתקתקת, ובאותו נשימה לנועם וכנופיתו הברברים שלוקחים את החוק לידיהם .מייד אבל מייד עוד היום להחרים נשקים שחולקו להגנתם וכיום חיילי צה'ל מאויימים על ידיהם נועם לבנת ונועם פלדמן שונאי ועכרי ישראל , מ ח ר ח ר י מ ל ח מ מ ת א ח י ם , כיום אוכל להגיד בוודאות ובביטחון חזק ואמץ אריק שרון לאור הנסיבות והכרת המתנחלים ומעללהם מבחינתי זה מהפך , אריק שרון העם אתך פינוי לאלתר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל שיחק אותה בגדול!
ל"ת
לימור,
09/02/05 14:25
|
|
 |
94.
שיר בחרוזים על ההתנתקות
שיר בחרוזים,
09/02/05 14:16
|
ימין ושמאל מי יודע היכן יגמר הקונפליקט השופע. שנאת אחים זה מה שקרע.שקרע גדול נפרע.הגעתי למסכנה די ברורה הכל נגרם רק בגלל שרון שאינו שופע(בשכל) מנהיג גדול פעם היה אבל משהו השתבש שרון לא רק היתעתש אלא גם חירבש תוכנית כזאת מופרחת שלא היתה כמותה. אתפלע אם שרון יודע כמה זה 1+4 האיש טיפש וצבוע אין מה לעשות שילך למסעדת סושי ויעזוב תהתנחלוית עד שירי היפה והענוג להתראות בשיר הבא מבית סרבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
במקום לאסוף חתימות תתחילו
ל"ת
לארוז מזוודות,
(-:,
09/02/05 14:07
|
|
 |
מוכן לעזור לסמולנים לארוז
ל"ת
חן שרון,
רעננה,
09/02/05 14:26
|
|
 |
92.
אני גאה להיות חלק מצבא הכיבוש
שלום ועקנין,
צבא הכיבוש,
09/02/05 14:07
|
לעולם לא אתן יד למסירת חלקים מארץ ישראל לערבים!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אני לא אתן יד למלחמת אחים
ל"ת
אהוד שריד,
890,
09/02/05 14:06
|
|
 |
90.
0.000 1 חיילים
דוד,
מרכז,
09/02/05 14:05
|
תגובה לדברי שלום עכשיו . הם ממילא שרופים על המחבלים . מה כבר ניתן לצפות מהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לא חתמתי אבל אני גם אסרב
ל"ת
חזי רוזן,
שקד 424,
09/02/05 14:05
|
|
 |
88.
שרון רומס את הדמוקרטיה
ל"ת
העם מתקומם,
כה לחי,
09/02/05 14:03
|
|
 |
87.
אלפים היו גונבים- אם לא היו
זורקים אותם כלא,
09/02/05 14:01
|
כל עוד לע עושים כנגד הממרידים האלו כלום- יחתמו אלפים. אם לא היה חוק- אז גם אלפים היו גונבים ורוצחים במדינה. צריך לאכוף את החוק ומספרם יירד לעשות בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לי יש יותר גדול
ישראל,
09/02/05 14:01
|
לא מאמין למילה שלו לי יש עצומה עם 800000 בעד. מה לא יגידו ויעשו כדי לחבל בתהליך די חלאס רוצים הפרדה ותשאירו שם את מי שלא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזו שפה חתמו לך?
ל"ת
ה800000 שלך,
09/02/05 15:48
|
|
 |
85.
שיר בחרוזים לאבי ומוטי!!
יוסי, רומא,
09/02/05 14:01
|
אבי אקוודור פוסק גדול , גאון הדור ומאטלנטה מוטי מקשקש כותב שטויות במיץ וגם רועש מצעד איוולת של התלהמות חסרי מעוף חסרי כל דמות כל מי שלהזיותיהם אינו סר מוגדר מייד כערבי ולא מוכשר אז שימשיכו שניים אלו לרקוד בטנגו וישאכלו הרבה הרבה מנגו העיקר ברור כאור בצהרי היום ישראל מתנתקת מהם וזה לא חלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שוב הוזה..איפה אבי או מוטי
לאות הערבי,
בשמות שונים,
09/02/05 14:39
|
אבי אקואדור ומוטי מאטלנטה לא הגיבו בכלל.
שתה את התרופות שלך ואז תחזור למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד האיוולת ממשיך וביתר שאת!
יוסי, רומא,
09/02/05 14:55
|
כמה יכול כותב להיות אוויל.. אינך קולט שאבי ומוטי הם שם כולל לכולכם, חבורת המתלהמים שבקרוב מאוד תפונה מהגבעות? זה ממש לא חשוב אם הם הגיבו או לא- אתה הגבת וזה בדיוק כמוהם! קשקשנים מתלהמים - שמתפנים בקרוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרנסה שלך בסכנה!!! הערבים לא
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/02/05 15:46
|
מוכנים לשלם לך יותר.... נמאס להם שכל פעם מחדש מגלים אותך???? הם לא מוכנים שאחד כמוני עושה ממך צחוק ולעג כבר שנים????
ללא התרופות אתה לא מסוגל לכלום!!! תפנים זאת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חדל קשקשת !!!!!
יוסי,רומא,
09/02/05 16:27
|
תראה, על מה אתה מדבר ולמה אתה מתכוון -כנראה שרק נפתולי מוחך יודעים. לא רק שאני לא מבין מה אתה רוצה , אני מתחיל לחשוב שיש כאן עסק עם בעיה נפשית עמוקה וכואבת. על איזה שנים אתה מדבר? העובדה שאתה מציף את המערכות השונות כבר שנים בקשקושייך אינה אומרת שכך הם פני הדברים אצל האחרים. חדל קשקשת והתחל התפנות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח את התרופות,חזור למציאות ואז
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/02/05 19:14
|
|
 |
84.
אסור לפנות אסור לשחרר הם אפילו
מתנחל משומרון,
09/02/05 13:57
|
כל השמאלנים הם אנשים צבועים לא הגיוניים אם נפנה נקבל יותר טרור אם נשחרר אסירים נקבל יותר טרור אם נעשה איתם שלום נקבל טרור הם רוצים אותנו מתים אפילו לא איכפת להם מהארץ מתי תבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שרון קודח בספינה וכולנו נטבע
ל"ת
החכם מכל אדם,
קיבוץ אילות,
09/02/05 13:53
|
|
 |
82.
חוטא ומחטיא! עכו''מ לחלוטין.
ל"ת
קול המצפון היהו,
09/02/05 13:52
|
|
 |
81.
השקר של עמותת ''יום פקודה''
כדאי לקרא,
סטטיסטיקאי,
09/02/05 13:52
|
בעצומה באתר שלהם יש 2,300 חתומים. חלק מהם אני מכיר אישית הם ממש אינם דתיים וגם לא היו. חלק גדול מהן נשים מבוגרות מאוד ואנשים שעברו לפני שנים את גיל פנסיה ובשום אופן לא ''אלפי חיילים דתיים שמוכנים לפנות יישובים.'' כמו שהם משקרים.
אז מי פה יוצר ''רושם מוטעה''??
אני יודע - אני וחבריי נסרב, אני שומע על סרבנים בכל מקום, שלא יקשקשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לבנת תותח על! המשך!
ל"ת
שמואל,
09/02/05 13:48
|
|
 |
ליבנת
יהודי,
09/02/05 14:04
|
|
 |
79.
ממתי אחות אחראית לאח מבוגר?
ל"ת
sol kener,
09/02/05 13:47
|
|
 |
78.
לא מפנה יהודי. בחיים לא!!
ל"ת
גדוד 202. גאווה,
09/02/05 13:46
|
|
 |
77.
עכשו אני יודע מה פירוש ''מיעוט
לא דתיים?,
09/02/05 13:46
|
זעיר וקולני'': ''קצינים דתיים נגד סרבנות'' ללא מספר חותמים.ואולי בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הם לא ''מיעוט זעיר וקולני''?
ל"ת
כמה הם מונים?,
09/02/05 13:43
|
|
 |
75.
מעולם יהודים לא גרשו יהודים
דורית,
מרכז,
09/02/05 13:43
|
|
 |
74.
עבריינים. לא מפחדים מהם.
עדי,
ירושלים,
09/02/05 13:42
|
|
 |
73.
העתק תגובה ממקום אחר
למאמר של הרב,
אבינר, מחטיא,
09/02/05 13:41
|
לרב אבינר, מחטיא הרבים, נותן מכשול לפני עוורים יקרא הרב באתר מעריב על ההכנות שעושה המדינה ועושה צה``ל של כל העם לקראת ביצוע הפשע המתועב ביותר שבוצע אי פעם נגד העם היהודי - גירוש, כולל נפגעים, של יהודים מצויינים מבתיהם. עם ישראל לא יינקה מן הפשע הזה. שום תירוץ לא יהיה בו כדי לכפר על המעשה המתועב הזה, המעשה הנפשע הזה, המעשה הנאצי הזה. חיילי צה``ל אינם ברגים קטנים. הם יהודים! יהודים הם בני אדם, לא ברגים, ברזל ואבן! עד מתי ישתפו רבנים פעולה עם גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים? צבא המבצע פשעי מלחמה, אינו מוכשר לעמידה בחזית עם ה`!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של נעליך כשאתה מדבר על הרב
אוראל,
רעננה,
09/02/05 14:16
|
של נעליך כשאתה מדבר על הרב שלמה אבינר כמו''כ רצוי מאוד שתקרא את מאמרו ''תפסיקו שניכם לפורר את צה''ל'' בכתובת שבאתרו. http://www.havabooks.co.il/NewsPaper/DisplayArticle.asp?ArticleId=33
אוראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכנס לאתר הצופה, למאמר
אתה קראת?,
מה דעתך?,
09/02/05 15:00
|
שאליו אתה מתייחס, ותראה שזו התגובה למאמר הנפסד הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
זו, אז בשביל מה צריך משאל עם?
ג'ון ס. מיל,
ספרטה,
09/02/05 13:40
|
עכשיו אתם מבינים שכל הקריאות למשאל עם זה בלוף. הרי הסרבנים מימין יסרבו גם אם יהיה משאל עם; הם מסרבים בגלל שהרב אמר, כי מה שהרב אמר, כביכול ה' אמר. המסקנה היא כי המתנחלים, שמבטיחים כל הזמן שיקבלו את תוצאות משאל העם - משקרים. הם לא יקבלו אותן. הם כבר ימצאו תירוץ למה (למשל - השאלה לא נוסחה נכון, אין רוב יהודי ועוד.) תמיד הם ימצאו סיבה למה אסור לבצע את החלטת הכנסת שהתקבלה ברוב מוחלט של נבחרי העם; ואין שום אמצעי שהם לא ינקטו בניסיון לטרפד אותה: סרבנות, אלימות וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אין אף חותם שרוצה לפנות
ל"ת
יעקב,
09/02/05 13:39
|
|
 |
70.
לטיפשות אין גבול
ספי,
09/02/05 13:33
|
אבל לא יקרה כלום אם צה''ל ישלח את הסרבנים הביתה (לאחר בילוי קצר בכלא ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לבנת יישר כח
מנדל הגדול,
מרכז,
09/02/05 13:33
|
|
 |
68.
זה לא איזה צד צודק!!!!
אורלי,
רחובות,
09/02/05 13:30
|
זה ממש לא משנה מי צודק, עצם הרעיון שממשלתנו יודעת שהצעד הנורא הזה יגרום לאבידות בנפש. כן!!! כולם יודעים זאת, הכתובת על הקיר!
אז צריך למצוא את הדרך הנכונה להגיע להבנות ללא שום אבידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מי לא רוצה פי 3 כסף על ביתו !
אמנון,
ירושלים,
09/02/05 13:28
|
אתם סתם שקרנים. אני רוצה לדעת מי בארץ לא היה נותן את ביתו תמורת פי 3 מערך הבית? כל אדם הגיוני היה נותן. אבל המתנחלים הם חבורה שרוצה רק מלחמה .רק זו הסיבה שאינם רוצים לעזוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא שיש כאלה שכסף זה לא הכל
ל"ת
אצלם בחיים,
ר''ג,
09/02/05 13:43
|
|
 |
66.
מתה על מתנחלים!
כוסית צפונית,
09/02/05 13:28
|
|
 |
65.
אל תהיו רובוטריקים של רשעממשלה
ל"ת
האגודה לשויון,
09/02/05 13:26
|
|
 |
64.
היום שפטו את הבן שלי על תספורת
ל"ת
אבל על סירוב,
פקודה שותקים,
09/02/05 13:25
|
|
 |
כל הכבוד לבנך האידיאליסט. זה
ל"ת
בטח מהחנוך,
מהבית,
09/02/05 13:52
|
|
 |
מגיע לו, בטח שמאלני גובניק.
דוד הרס''ר,
09/02/05 13:36
|
|
 |
שווה כותרת:רס''ר שיודע לכתוב
ל"ת
בעצם בטח ביקש,
מהפקידה,
09/02/05 13:53
|
|
 |
טוב להיות חמור בטבע מרס''ר בקבע
ל"ת
אם לא תלמד,
תהיה נגד,
09/02/05 13:47
|
|
 |
מה משותף לרס'' חכם ולסינדרלה ?
ל"ת
שניהם מהאגדות,
09/02/05 14:06
|
|
 |
63.
מצויין-עכשיו ישנאו אותם יותר !
עוד שטות כמו,
הטלאי הכתום,
09/02/05 13:24
|
צה''ל זה קודש , הם יודעים את זה לכן הם לא רוצים שחיילים יפנו אותם. משום מה נדמה להם שאם ירביצו לשוטר או לחייל מג''ב אז יסלחו להם יותר . עכשיו ברוב טימטומם הם עושים צעדים שנראים כנסיון הפיכה נגד הצבא. עוד צעד להיות שנואים בעייני רוב העם הזה ,שצהל יקר לו הרבה יותר מאשר רצועת אדמה מלאה בערבים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לסרב פקודה בגלל-
כמה דעות לי,
מדינת ישראל,
09/02/05 13:21
|
* לדעתי צריך לסרב פקודה כי אף אמא, אבא ומשפחה לא רוצה לאבד את הבן שלה בקרב על כלום. כולם יודעים כמה פנאטים הם המתנחלים ולא הייתי רוצה שחייל יהרג בשביל איזה מתנחל משוגע שמוכן להרוג במכות את מי שמגן עליו בדרך קבע. * ראיתם בטלוויזיה לפני שבוע את המתנחלת המשוגעת שהחזיקה תינוק קטנטן ביד, ובכל זאת הרביצה והתעמתה עם שוטרים- כמעט נתלש לתינוק הראש, והבגדים שלו נתקעו בברזלים, אבל הי, מה זה משנה- העיקר האלימות! * הכי טוב באמת, כמו שכבר אמרו פה, זה שאם המתנחלים רוצים להשאר- אז שישארו שם בלי צה''ל, ויחיו ביחד עם הערבים הפנאטים גם כן. * וצריך כבר להפריד דת ממדינה!!! החיים יהיו יפים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מההבעיה היא ''תעשה''ילד חדש בע''ה
ל"ת
dov,
09/02/05 14:28
|
|
 |
אכן, כמה דעות לך.
ל"ת
כל הכבוד,
09/02/05 13:56
|
|
 |
61.
9000 איש זה לא שכונה בראשון
קוץ בת*ת שלנו,
ושל הערבים,
09/02/05 13:20
|
כמה רעש עושים מכמה אלפים של אנשים שצריכים לקבל חצי מיליון $ ולעבור דירה . מדינה שלמה נותנת לחבורה קטנה של אנשים לשגע חיילים , אזרחים ואנשי ציבור שמבזבזים זמנם על האידיוטים האלו. חוץ מזה שזה גם לא 9000 אנשים כי יש יותר מחצי מהם שהסכימו להתפנות ואפילו חתמו על הסכמים . מי מכלל שומע לקבוצה של אנשים שחושבים שהם מעל עם ישראל . יש רוב מסיבי בעם לפינוי הקוץ בתחת הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שאתה אידיוט או
יאיר,
ירושלים,
09/02/05 13:35
|
או סתם לא מכיר את העובדות . תבדוק את הנתונים לאשורם לפני שאתה רץ וזורק מספרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
איזה בעסה
יהודה,
09/02/05 13:18
|
|
 |
59.
רק שתדעו הרוב בקטיף רוצה לעזוב
תושבת הגוש,
09/02/05 13:16
|
רק בגלל האלימות והחרמות נגד הילדים שלנו אנחנו לא מדברים. יש רוב בין אלו שצריכים להיות מפונים שרוצה לעזוב ולהתחיל לחיות חיים נורמלים. שנים שאנחנו חיים בגיהנום. רוצים שקט למשפחות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמוכיח שאת רחוקה מן הגוש
השמאל בפרפורי,
גסיסה!,
09/02/05 13:36
|
|
 |
אתה גרה בגוש דן במקרה?
ל"ת
אישיהודי,
09/02/05 13:25
|
|
 |
קישקוש גמור!!!
יוני,
מנצרים באמת,
09/02/05 13:25
|
השמצה מגעילה של מישהו שלא גר בגוש ולא יודע מה הולך שם כלל!!! התושבים מאושרים שם , יש להם איכות חיים, והם אוהבים את המקום, אף אחד לא מאיים על אף אחד, גרים שם האנשים הטובים בעולם שלעולם לא ירימו יד על אף אחד! את סתם מגעילה ופוגעת לדבר בשמנו שטויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לכם לפחד מהמתנחלים .
ל"ת
חיים,
ירושלים,
09/02/05 13:23
|
|
 |
יש טרור נגד מי שנראה כמתקפל !
תושבת הגוש,
09/02/05 13:50
|
יש כמה שחוו כבר את זה . אז אתם יכולים להתכחש אבל כזה ייבמר אנחנו נפתח את הפה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לא לטרנספר!! לא לזה התגייסתי
ל"ת
אסף,
תל אביב,
09/02/05 13:12
|
|
 |
צודק, אני אתך!
ל"ת
נעם אהרוני,
כפ''ס,
09/02/05 13:25
|
|
 |
לא לכיבוש, לא לזה התגייסתי
מילואימניק,
א''י,
09/02/05 13:18
|
ובכל זאת, פעם בשנה, כמו ענק מופיע ומבצע משימות בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש אסון - הפתרון:
ל"ת
ערבים לערב,
תל-אביב,
09/02/05 13:54
|
|
 |
57.
מוכן להתנדב בפינוי
אחד מהעם,
מרכז,
09/02/05 13:12
|
הכינו מקומות לרישום מתנדבים לפינו נהיה יותר 20.000 איש +המשטרה וחיילים שמבינים שצריך לבצע מה שהדרג המדיני מחליט נוכל להם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנדבות לפנות קישור בפנים
תחתמו בעד,
09/02/05 15:23
|
http://www.peacenow.org.il/site/he/peace.asp?pi=105&docid=1123
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך!!!
kalman,
רמת גן,
09/02/05 14:33
|
ואני איש לח''י לשעבר לוחמי חרות ישראל ראו מובן המשפט!!ואני מתבייש במשפחת ליבנת שהם יוצאי הלח''י גם !!!ולמה הם לא מוקיעים את בנם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רברבן.אם אתה אוהב - תקבל את זה
ל"ת
לא מאמין לך,
09/02/05 14:00
|
|
 |
מוכן להתנדב לטרנספר סמולנים.
ל"ת
טרנספורמטור,
ח. חשמל,
09/02/05 13:28
|
|
 |
ל ''אחמד העם''
ישראל שלום,
תל אביב,
09/02/05 13:40
|
|
 |
56.
עד מתי רשעים יעלוזו
יהודה,
גבעת אולגה,
09/02/05 13:07
|
די לכיבוש, לכיבוש של עם שלם ולכיבוש רוב הצבור הישראלי שאינו משיחי ורוצה להגיע להסדר עד מתי נמשיך להקיז דם ועד מתי נמשיך לקבור את מתנו בגלל דעותכם המשיחיות. די להאשים את השמאל בכל דבר הימין נמצא בשלטון משנת 77 ולא מאתמול בבוקר. ואפילו לשרון ברור שהמשך דרך הימין אינה מובילה לשום דבר אלא להרג והמשך העוינות בשני הצדדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכנעת אותי
ל"ת
משוכנע,
09/02/05 14:01
|
|
 |
הבעיה העיקרית בתפיסתך..
יש לך שגיאה,
09/02/05 13:23
|
בשטחים אינם כבושים, אלא הם שלנו ולא בגלל התורה, אלא בגלל שברגע שמדינה תוקפת אותך בניסיון להשמיד אותך, מה שכל מדינות ערב ניסו לעשות הן ב48 56 67 ו73 זכותך ואף חובתך המוסרית היא לקחת למדינה התוקפנית שטחים. שהרי אם לא אתה מזמין על עצמך התקפות נוספות . חשוב על הסיטואציה הבאה, אני מנסה להרוג אותך, אתה מצליח להדוף את התקפתי ולוקח לי את הנשק, על פי מוסר אמיתי, חובתך להרוג אותי, אבל בגלל שאתה חלש אתה לוקח לי את הנשק. כמה טיפשי המהלך להחזיר לי את הנשק, לא רק שלא הרגת אותי מה שהיה עליך לעשות, אתה עוד מחשביר לי את הנשק על מנת שאני אהרוג אותך.
החלטת האום מ48 מה שמחנה השמאל הצדקני כל כך אוהב להשתמש בו היום, חילקה את הארץ היהודים לא ביקשו את מלכות דוד, אנחנו הסתפקנו במה שקיבלנו הערבים הם אלו שכמו עלינו מספר פעמים מאז בניסיון לחסלנו.
זה שאינך מתחשב בהסיטוריה בדברה הצודק מעיד על כך שאתה כלוא בתוך נפשך שאיננה צודקת.
השטחים אינם כבושים, אלא הם מעט מאד ממה שהיינו אמורים לעשות על פי מוסר אמיתי לערבים.
חשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין צדק מוחלט
ספי,
09/02/05 13:39
|
גם תופעת הפליטים הפלשתינים מ-48 אינה צודקת. ולכן יש לנו את הצדק שלנו כפי שאתה כותב ולהם את שלהם. מדובר על נסיון להגיע לפשרה לעומת תמינת הראש באדמה של הימין. הם לא יקבלו את כל פלשתין ואנחנו לא נקבל את א''י השלמה מה גם שרובינו אינו רוצה מדינה דו לאומית או אפרטהייד. לכן הפיתרון הוא גבולות 67 מתקנים, וויתור על זכות השיבה וחלוקת ירושלים. כולם יודעים את זה חוץ מבנות היענה המחכות לביאת המשיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם חבורת הוזים
איתמר,
חיפה,
09/02/05 13:21
|
|
 |
55.
כיצד לפנות אותם בלי להזיז אצבע
בחור קריאטיבי,
09/02/05 13:02
|
פשוט לפנות את הצבא משם להשאיר אותם לבד בשטח הם כבר יתפנו ועוד איך .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למתלהמים במיוחד לגאון
בחור קריאטיבי,
09/02/05 13:55
|
מדוע כאשר הממשלה שלחה אותם לשם זה היה חוקי ומותר וכאשר ממשלה ריבונית מבקשת מהם להתפנות זה לא חוקי ולא מוסרי פשוט כי אתם חושבים שהכל מגיע לכם ואנו האזרחים הפשוטים משלמי המיסים ועושי המילואים צריכים לשאת בנטל שלכם פרזיטים אוכלי חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיצד לפתור את הבעייה
יותר קריאטיבי,
09/02/05 13:32
|
הם לא ייתפנו - הם יילחמו בערבים. ואם מדינת ישראל תאפשר לכל מי שרוצה לעזור להם ללכת לשם ולהילחם איתם - הטרנספר לא יהיה של יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממשלה שלחה אותם לשם
יונתן,
רחובות,
09/02/05 13:27
|
לכן אסור לה לפנות את הצבא ללא לדאוג לאזרחיה שהיא הביאה לשם. אין דבר יותר נורא מזה להפקיר יהודים לשחיטה בטוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ודאי צאצא של הגולם מפראג
ל"ת
הגאון מוילנה,
09/02/05 13:26
|
|
 |
54.
I will come
Noam,
London,
09/02/05 13:02
|
especially from here leave my studies to take these bunch of lunatics out of their house for the sake of the state of Israel. Enough is Enough, they did not ask for Mishal Am before going to occupy the land in our name
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stay in London you racist
Tony Blaire,
09/02/05 13:36
|
Mass Deportation of Jews because they are Jews is anti semitic
You and your Muslim friends in London should mind your own business
הגב לתגובה זו
|
|
 |
im proud to say no
mitnachel,
09/02/05 13:18
|
you are alunitic your a sick man giving that holy land to lunitic people like you is a serios danger for us they will send rockets shoot comit suiside they want to kill us and they will never stop wanting to kill us the gihad that is what ther doing and all we do is protect are selfs no israeli goes to blow up on an arab bus no israeli blows up a resturant no israeli sevilyin goes out on an arab road and shoots them you and your arab pals are lunitics not us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועם הלונדוני מיוסי הרומאי
יוסי,רומא,
09/02/05 15:28
|
נועם מרומא החמימה שלוחה לך ברכת כל הכבוד. אני איתך!!! מי ברגל ומי ברכב- באנו לפנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
התנתקות מהמתנחלאות
ישרעלי,
09/02/05 12:58
|
המתנחלים-גזענים, גזלנים, אלימים ובכיינים. להתנתק ולהתנקות מהם ומעוללתיהם המבישים והמביישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what you are
idiot thats,
09/02/05 13:21
|
shame of you i dont hate you just because your a jew and no mitnachel will say those things to you be shamed of your salf!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מופז טומן את ראשו בחול !!
איתן111,
09/02/05 12:57
|
במסגרת הצבא הייתי בעזה, הייתי בכפרים הערביים באיזור יהודה ושומרון, הייתי בלבנון, הייתי ביריחו - האם מישהו חושב שנהניתי ? שהייתי שלם עם המלאכה הבזויה הזו ? הבן שלי שמר על הנתחלויות, שומר על מתקני כליאה שעצורים ערביים - האם מישהו חושב שהוא נהנה, שהוא שלם עם המלאכה הזו ? איך אפשר לסרב לקבל את חתימות הסרבנים - שהן בעצם הכרזה על מרד בצבא, הכל כדי לשמור על השקט, ושלא יצטרך להעביר את השמות לרמטכ''ל ? האם מופז הפוליטיקאי גובר על מופז המופקד על הבטחון ? אם אין לו את האומץ להתמודד עם המציאות ולטפל בה כראוי, שיפנה את מקומו למי שמוכן לכך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
90% מהחותמים דוסים
צבי האביון,
09/02/05 12:56
|
כמו בטורקיה ,צריך להעיף אותם מהצבא.
הסתדרנו בלעדיהם בכל המלחמות הקיומיות החל מימי הטורקים.
אפשר לוותר עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת תהרוג את כולנו!
ל"ת
שונא דוסים,
מעלה קרחות,
10/02/05 20:42
|
|
 |
נכון! כי ה''דוסים'' אינם בוגדים!
ל"ת
להוציא כמה,
צייתנים מופל,
09/02/05 18:20
|
|
 |
חחח...לא ישארו לך חיילים...
ל"ת
שוטה שבעולם,
09/02/05 13:27
|
|
 |
עברנו מלחמות עם שליש צבא
צבי האביון,
09/02/05 14:06
|
אבותינו היו בצבא במלחמות אמיתיות כשהייתם עוד מכשים ובמקהלת הרבנות הצבאית.
קיבלתם מדינה על מגש .
אנחנו השתתפנו במלחמות אמיתיות. במרדף אחרי ילדים שמיידים אבנים פינינו לכם את הבמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
להכניס את נועם לבנת לכלא-המרדה
ל"ת
רמי,
09/02/05 12:56
|
|
 |
49.
החיילים צודקים חיזקו ואימצו!!!
ל"ת
כוסית,
09/02/05 12:53
|
|
 |
48.
לא חתמתי, אבל בלי משאל לא בטוח
מנסה לחשוב לבד,
09/02/05 12:51
|
בארה''ב עשו משאל האם לבנות איצטדיון באורלנדו או לא ופה מדובר בג י ר ו ש בכח אלפי יהודים מבתיהם שמדינה שלכה אותם לבנות ולהשתכן שם. זאת החלטה קשה מאד וצריך להיות בטוח בה, כיום אני לא בטוח בצדק שבה ומאיזה שיקולים ההחלטה הזאת נתקבלה. אין הסקם, אין תמורה מצד השני ויש כאלה שטוענים שזה בכלל קשור לתיקים נגד משפחת שרון. לא יודע, לא בטוח, לא סגור עם מצפוני ולכן לא יכול להשתתף בזה כי בלי לגיטימציה זה עלול להתפרש כטרנספר ואז עדיף להישפט על סירוב פקודה מלהישפט אח''כ על פשע נגד אנושות. צריך לתת לגיטימציה להחלטה קשה ושנויה במחלוקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מתנתקים מהמתנחלים- שישארו שם!
יוסי, רומא,
09/02/05 12:48
|
מדינת ישראל לא צריכה לסכן אפילו שערה אחת משערות ראשו של חייל צה''ל. יש להודיע למתנחלים על יום ומועד פינוי מרצון ןבהסכמה, אלו מהם שלא ירצו להתפנות שישארו בשלטון אבו מאזן. הם לא שווים את בריאות חיילינו. אף חייל לא צריך לקבל יריקות בפרצוף, מכות נמרצות וחלילה כדור בראש ממתנחל מטורף שהחליט שעזה תישאר יהודית לעד. מי שלא רוצה להתפנות- שישאר בשטחים- עדיף לכולנו ובטח שעדיף לחיילנו. המתנחלים- אין לכם מושג כמה נמאסתם!!! מתנתקים מהשטחים אבל בראש ובראשונה מתנתקים ממכם וממשיחיותכם המטורפת!!
ולכל אנשי אקוודור, אטלנטה ויתר המתלהמים: תשמיצו עד כמה שאתם רוצים ותקשקשו הזיות מוטרפות על עגלי זהב ומגורים בגובה הררי ומה שרק תרצו: אתם מיעוט קטן, אמנם רעשני ומתלהם, אמנם קשקשן וצבעוני- אך מיעוט קטן ושולי בחברה הישראלית אשר החליטה, על אפכם ועל חמתכם ולמרות כל נאצותיכם : להתנתק מהשטחים ומהמתנחלים!! קדימה, אני כבר מחכה לתגובות כגון'' אתה ערבי, אתה שמאלן וכו. אני יודע מי אני וזה העיקר, אבל יותר מכך- אני יודע מי אתם! חבורת קשקשנים פנאטית וירודה בסגנונה הכולל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהיית בגילגול *****
רועי,
י-ם,
09/02/05 14:34
|
|
 |
??????
יוסי,רומא,
09/02/05 15:38
|
|
 |
תגובה ל-47
ד. שרון,
המרכז,
09/02/05 13:35
|
א. אתה ברומה ומשתלח בכולם. כל כך חורה לך שיהודים מיישבים חבלי ארץ שעד מלחמת ששת הימים לא דרכה רגל אדם בהם!!! ב. למה דווקא לפנות את חבל עזה?? מה עם כל הקיבוצים,מושבים/מושבות שקמו אחרי מלחמת העצמאות? האם גם אותם צריך לפנות? והרי עד מלחמת ששת הימים כולם היו בקווי האש ואף אחד ממש אף אחד לא העלה בדעתו לפנותם עקב מרחץ הדמים שהיה אז כמעט יום יום. ומדוע בכלל צריך להתנתק? הרי יש עם מי לדבר עכשיו? ואם הם רוצים שלום ושלום אמת, אז אפשר לגור בשכנות, הרי רצועת החוף נמשכת עד מצרים ואפשר לבנות ללא הגבלה. ומדוע רק ההרס הוא העומד מנגד עיניך? האם לא הגיע הזמן שתשנה תפיסה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלום ומציאות- קל וקשה.
יוסי,רומא,
09/02/05 16:33
|
בוא ואגלה לך סוד: ארץ ישראל השלימה היא חלום מקסים, רומנטי ומסעיר חושים. אבל כמו כל חלום הוא נגוז, ומה שנשאר זה רק הזכרון הטוב והענוג! המציאות היא שמכתיבה את קצב התנהלות האדם השפוי, החלום והדמיון הוא פרק נעים -אבל הוא לא יכול להכתיב לשפויים שביננו את התנהלותם. הרוצה להתנהל על פי חלומותיו האספמיים - שיבושם לו רק שלא יכנה עצמו שפוי. ויהודה, שומרון ועזה הם בגדר חלום. המציאות הדמוגרפית, הבטחונית והכלכלית אומרת לי ולך- עורו מהחלום!! אני התעוררתי והחלטתי להתנהל על פי המציאות. אתה, כנראה- טרם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גאה להיות מתנחל
''מתנחל'',
09/02/05 13:33
|
אני לא אומר לך מה שאמרת ואני מתנחל אתה צבוע כל כך אנחנו רוב גדול ומרעיש אתה לא אידיוט אלא פשוט צבוע אם אני ישאל אותך איך מתנחל נראה אתה ישר תגיד אם סמרטוטים ופאות אבל גם זה לא נכון שרון השתגע זה הכל ואני כחייל בצהל הייתי מקריב את חיי למען אדמת ארץ ישראל שלא כמוך תסתכל מסביבך איפה אתה גר עכשיו תחשוב הייתה מסכים שיפנו אותך ואת כל העיר שלך למען שלום שלעולם לא יקרא אני לא שונא אותך ולעולם לא אשנא יהודי אבל אני רק מבקש תסתכל על המציאות כי אתה כנראה בחלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדמית הכלל סובלת מהשוליים!!!
יוסי, רומא,
09/02/05 15:24
|
כלל גדול הוא שתפוח אחד רקוב יכול להשחית סלסלה שלימה . אני יודע הייטב (פשוט מקרוב ברמת חברות) שישנם מתנחלים נפלאים עם להט ציוני אדיר שהלוואי ויהיה נחלת רבים מאיתנו. אך במקביל אני יודע הייטב שיש מתנחלים המשתמשים בסמלי השואה הנוראה לצרכיהם הפוליטיים, שמטיפים בגלוי להפרות פקודה של חיילים, שמדברים בפומבי על עונשי מיתה למי ממנהיגי מדינת ישראל, שמדברים בלי למצמץ על התנגדות אקטיבית ותקיפה לאפשרות פינויים. ואני יודע הייטב הייטב שיתר התפוחים- קרי מאות אלפי המתנחלים השפויים והפרגמטיים- לא מגיבים ונותנים לשוליים להוביל את אמצע הדרך!! וזה חמור ועל כך בדיוק כתבתי- הציבור המתנחל סובל מתדמית כל כך שלילית עד כדי כך שחלק נכבד מהציבור כלל לא רואה באיום במלחמת אחים איום שכן הוא כבר לא תופס את המתנחלים כאחיו!! אולי תקלוט לאיזה שפל תדמיתי הגעתם? יש לכם להאשים רק את עצמכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לא מפנה בחיים!!
ירון שמש,
גד' 51 כבוד!,
09/02/05 12:45
|
|
 |
המתנחלים=חבורת פושעים .
ל"ת
אילן,
הרצליה,
09/02/05 13:06
|
|
 |
המתנחלים הם הציונים, ומלח הארץ
אלת הצדק,
09/02/05 13:19
|
אין כל זכות על הארץ הזו במידה ומגרשים יהודים מבתיהם, דבר שלא קורה בשום מקום אחר בעולם, אחרי השואה שום מדינה שמכבדת את עצמה לא מגרשת יהודים מביתם, מי שמגרש יהודי מביתו, הוא פושע,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אני מאמינה...
נוף,
ר''ג,
09/02/05 12:39
|
אני מאמינה שעם הרבה הרבה רצון נעשה הסכם שלום עם הערבים.... אבל לא צריך להרים בשבילהם הרים וגבהות.....צריך בסה''כ טיפה סבלנות איתם .... ואם בכל זאת יהיה את הפינוי אז העם יקרע בן שני מגזרים=הדתיים,החילוניים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חטא על חטא
יתד נאמן,
09/02/05 12:38
|
ההיתיישבות בישע חטא ראשון והסירוב חטא שני. אני נלחמתי כל הזמן במי שרצה לסרב לשרת בשטחים מתוך אידיאולוגיית שמאל. אחי המתנחלים היקרים, אין שום הבדל בינכם לבין השמאלנים הקיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חדשות טובות
ל"ת
אורי,
09/02/05 12:35
|
|
 |
42.
אני מתנדב במקומם
ל"ת
מתנתק,
09/02/05 12:32
|
|
 |
גם אני
ל"ת
סמ''ר מיל',
09/02/05 15:29
|
|
 |
http://www.peacenow.org.il/sit
ל"ת
תחתום פה,
09/02/05 15:24
|
|
 |
41.
The stubborn settlers
Alfassy,
Ofaqim,
09/02/05 12:32
|
They are throwing sand in my cup of rice.If they are adamant not to leave ,let them co/exist with the Palestinians or simply let them live there in enclaves with of course land compensation to the land lords.It is more peaceful and more elegant.Spain still has enclaves in Morocco''CEUTA and MELILLA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תנוח דעתכם, לא יהיה שום פינוי.
איילת,
09/02/05 12:31
|
ניגרר לתהום עם כולכם וחסל סדר מדינה יהודית או דו-לאומית או רב-תכליתית או הלכתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הלאה גירוש יהודים
מוות למחבלים.,
09/02/05 12:31
|
במקום לגרש יהודים מביתם וממולדתם בואו נחסל את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
משיחות אישיות = רבים יסרבו
ל"ת
שריונר,
09/02/05 12:28
|
|
 |
אני דווקא מתנדב
ל"ת
חיים,
09/02/05 15:30
|
|
 |
37.
חופש הדיבור!
מיכל,
הוד השרון,
09/02/05 12:26
|
חופש הדיבור פועל לשני הכיוונים. זכותו של כל אדם להביע את דעתו גם עם דעתו מנוגדת לחוק. העיקר שהוא אינו פוגע במישהו. כששחקנים ואנשי רוח תמכו בקול בעמדותיהם של סרבני השמאל וכשארגנו להם אירועים שונים להראות תמיכה בעמדתם כגון מסיבת ה''שחרור'' של הסרבנים מהכלא ועוד שמני מזוז עצמו הבין את סרבנותם של השמאל, לא הייתה שום השתקה אלא ההיפך, הנושא הפך לדיון לגיטימי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרוב הימין
יוצא לבנון,
09/02/05 13:14
|
על מה את מדברת, אני מהשמאל ולצערי שירתתי במלחמה המיותרת בלבנון ובשטחים על אף דעותיי הגיע הזמן שגם אתם תעמדו במבחן של שרות בצבא ובצוע פקודות גם בנגוד לדעתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אצל הסמולנים...
ל"ת
שישו ושמחו,
09/02/05 12:56
|
|
 |
36.
להציל ת'דמוקרטיה-לסרב!!!
ל"ת
דנית,
09/02/05 12:25
|
|
 |
35.
למה ממתינים
פרחיה,
09/02/05 12:24
|
האם חיילים בשרות פעיל רשאים לחתום על עצומה, הקוראת לסירוב פקודה. האם הם רשאים ללבוש מדי צהל ולהכריז על עצמם כסרבנים בו בעת. הלא שמותיהם מופיעים בעצומה וניתן למצות אתם את הדין. למה ממתינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה את פשוט בולשביקית אדומה
ל"ת
אני,
09/02/05 22:36
|
|
 |
אחרת לא יהיו חיילים פרחיה כפרה
מכיר במציאות,
09/02/05 12:50
|
מי ישרת?
האימפוטנטים של מרצ? האנארכיסטים? אביב גפן? ויקי כנפו?
אולי מוחמד בארכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
סרבנות כן - סרבנות לא...
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
09/02/05 12:23
|
מבלי להתווכח על הסרבנות, אני שואל שאלה פשוטה - מה הבעייה באתר האינטרנט ''חומת מגן'' שאין כמוה באתר האינטרנט, זה שפועל חופשי בלי הפרעות ועם הסתות לאין ספור כנגד המדינה, זה של גוש שלום????? אז למה אותו לא סוגרים - כי הוא שייך ל''מחנה השלום'' ובשם השלום אפשר לעשות הככככככככלללללללל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פה בג''ץ, צדק אין פה
ל"ת
לא מתפלא,
09/02/05 13:05
|
|
 |
יש פה בג''ץ ולא צדק
אל תתפלא,
09/02/05 13:01
|
|
 |
33.
מתכון למלחמת אזרחים
ל"ת
AA,
09/02/05 12:22
|
|
 |
32.
מתי תבינו שאתם רק 3% מהאוכ'??
רוב,
ישראל,
09/02/05 12:18
|
לא ייתכן שקולם של מעטים כ''כ יישמע באופן רם כ''כ. די! כמה אפשר?!? היכן 97% מהעם? למה כולם שותקים ונותנים לבלאגן, להרס, לדם ולעצב להימשך?? למה? אתם הרוב - תקימו קול!!! ככה אתם רוצים לחיות? כל חייכם? ככה אתם רוצים שילדיכם ונכדיכם יחיו? במדינה כ''כ גועשת ומפחידה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית בספירה
ל"ת
בגדול,
09/02/05 14:13
|
|
 |
3% שתמיד מנצחים בבחירות.......
דמוקרט,
הקלפי,
09/02/05 12:51
|
יש יותר מרבע מליון מתנחלים ועוד מאות אלפים שתומכים בהם.
כדי להסתכל בעובדות מדי פעם וגם בתוצאות הבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה לא מבין סימן שאתה שמאלן
משה,
ת''א,
09/02/05 12:48
|
הבנה זה לא התחום שלכם. התחום שלכם הוא, סיוע לערבים רוצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סיקריים (סיקריקים)
Joe Anaaref,
IsraHell,
09/02/05 12:17
|
מאז ומתמיד שורץ בקירבנו הגנום המקולל של ההתאבדות נוסח הלמינגים. זה בא לכדי ביטוי בתופעת הסיקריקים, זה בא היום לכדי ביטוי עם המתנלים שהם זן חדש של סיקריקים. את החותמים על העצומה צריך לשחרר לאלתר מצ.ה.ל היותוהם לאנאמנים לשילטון הדמוקרטי במדינה אלא סרים למרות האנלוגים היהודים של החמאס. אםיש מקום בבתי הכלא הצבאיים, צריךלזרוק לשם אתמי שאפשר בסדר דרגותיורד. אם לא יעצרו את זה בזמן, אל תתפלאו אם תמצאו מלחמת אחים ממש מעבר לפינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא חתמתי אבל לא אפנה
ל"ת
א. י.,
מרכז,
09/02/05 12:14
|
|
 |
לא חתמתי ולא אפנה,אני בלונדון!
ל"ת
גיל,
לונדון,
09/02/05 12:39
|
|
 |
29.
ברור שחלקם סתם חתמו...
ספקנית,
ספקניה,
09/02/05 12:13
|
הרי ראינו את התמונות בטלויזיה. עוצרים חייל בדרכו לבסיס, כולו שבוז ולא רוצה להגיע ליום הפינוי לריב מכות עם מתנחלים ''חולי נפש'' וחותם (אף שאסור לו). גם מי שמאמין שאין לפנות יישובים לא יסרב ברגע האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תירוצים עלובים...על מי את עובד
ששון,
09/02/05 12:41
|
|
 |
28.
מילואימניק גאה
אילן,
שפלה,
09/02/05 12:11
|
אניחייל מילואים נוטה ימינה בדעותי ובבוא העת אני אפנה ישובים בשטחים בשמחה. אוי לאותו מתנחל/ת מצחין שינסה להתנגד ובאותו משקל לחייל שיעז לסרב. מתנחל=חייל סרבן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למילואימניק המצחין - 28
יאיר,
השפלה,
09/02/05 12:54
|
אני חייל מילואים ותיק. ואני מתבייש שבאותו צבא משרת -לדבריו- מילואימיק המגדיר מתנחל= חייל סרבן , ובנוסף לתאר אותו ''מצחין''. אין אדם מדבר אלא מהירהורי אפו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאיר הביישן
אילן,
שפלה,
09/02/05 21:41
|
|
 |
די להשתמש ב''אני בצבא''
ל"ת
כולנו חיילים,
חיים,
09/02/05 13:38
|
|
 |
27.
מצוה לקיים פקודה של-
משה,
09/02/05 12:10
|
הקדוש ברוך הוא, בתור חייל בצבאות השם , עלי לקיים הלכה פסוקה בשולחן ערוך מסכת שבת סימן שכ''ט שמשמעות הכתוב היא שאסור לימסור שטחים לגויים כל שהם,ויש אפילו לחלל את השבת במידה והם באים לעיסקי מסחר. ההתפתחות האחרונה בתוכניות ''היתנתקות'' אנו מנתקים עצמינו מהחיים.זו סכנה ממשית לקיום העם היהודי ואוילות מוחלטת שאומות העולם אינם מבינים איך עם חכם ונבון מיתנהג בטיפשות מסוכנת. האם יש אמת בקונספירציות שמדבר עליהם ברי חמיש? -השם ישמור אם זה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העבד כי ימלוך!על איזה שטחים
ל"ת
אתה מדבר?,
עזה המצורעת!,
09/02/05 13:01
|
|
 |
26.
חיילים אסור לבצע פשעים!!!
ממשלת השמאל,
והערבים,
09/02/05 12:06
|
טרנספר - הוא פשע לפי החוק הבינלאומי.
''בצענו פקודה'' - לא יעזור לכם,אתם יכולים לבדוק זאת,פשעים אסור לבצע גם אם זאת פקודה. גם לפי החוק הצבאי - אסור לבצע פקודה בלתי חוקית בעליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלויות=הפשע של ה100 !
ל"ת
תבדוק טוב,
אברהם אבינו,
09/02/05 13:00
|
|
 |
תסביר לי מתי עזה היתה ישראל?
ל"ת
שלום,
רמת גן,
09/02/05 12:37
|
|
 |
ומתי אילת היה ישראל?
אילן,
רבבה,
09/02/05 13:36
|
למה זה חוקי להיות ביפו או להיות בחיפה או כל המקומות אחרות שכבשנו ב1948? ומה על חברון. יהודה והשומרון שהיה חלקי בלתי נפרד לארצנו עד 1948? אתה ממש חסר טעם ושכל. יהודים היו בעזה כשתל אביב היה רק חול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק הבינלאומי ולא ההלכה
א,
09/02/05 12:34
|
מגדירים פקודה בלתי חוקית בעליל פינוי יישובים חוקי לפחות כמו שהיתה הקמתם. במדינת ישראל אין להלכה מעמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כלומר יש מאות אלפים שכן יפנו
ל"ת
איציק,
תל אביב,
09/02/05 12:03
|
|
 |
דליה איציק? לא שווה תגובה
ל"ת
תנו לעם להחליט!,
09/02/05 12:34
|
|
 |
24.
http://www.yom-pkuda.org
ל"ת
איתמר,
רמת הגולן,
09/02/05 12:02
|
|
 |
העצומה שם אינה של לוחמים כלל!
אחד שמכיר,
09/02/05 12:40
|
אני מכיר הרבה מהאנשים החתומים שם, חלקן נשים שעברו את גיל הפנסיה מזמן ואין שום סיכוי שירתו פעם בצבא או יצטרכו לפנות מתנחלים.
על מי אתם עובדים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצומה נגד סרבנות של לוחמים
גולן מ''פ במיל,
09/02/05 14:19
|
אם אתה ''אחד שמכיר'' איך לא זיהית מאות שמות של חיילים ולוחמים שהם אולי מחברך הטובים? העצומה של ''יום פקודה'' ויחד איתה עוד עשרות עצומות שמסתובבות בציבור עליהן חתמו מיטב הלוחמים מעכ להמגזרים שמוכיחות שנועם ליבת הוא מיעוט זעום יש עשרות אלפי חתימות של אנשים לוחמים קצינים שלא יסרבו ב''יום פקודה''. חוץ מזה גם לנשים מותר להביע דעה מבדינת ישראל, או שמבחינתך זה אסור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתן לך דוגמה:
אחד שמכיר,
09/02/05 15:35
|
איל שירן מחיפה שמופיע שם. הוא פעיל מרצ ידוע באונ' חיפה (ובחור נחמד מאוד). הוא אינו דתי ולא היה כזה כמו שאתם מציגים.
מדוע אתם משקרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה האתר באנגלית??
ל"ת
ג'וני אינגליש,
09/02/05 12:26
|
|
 |
לא לאלימות ולהרמת יד על אזרחים
לא לכל פקודה,
ישראל,
09/02/05 12:22
|
לא לאלימות ולהרמת יד על חיילים: מסכים לא לאלימות ולהרמת יד על אזרחים: מסכים
ישראל המוסרית לא מגרשת אזרחיה מביתיהם. לא שולחת חיילים להרוס רכושיה של אזרחים לא נותנת פקודה להרביץ אזרחים
באת להגן עלינו ולא לפגוע בנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לפטור את כולם משרות בצה''ל
מילואימניק,
א''י,
09/02/05 12:01
|
|
 |
ואתה שיושב בשנקין תגן על הארץ.
ל"ת
ישראל..........,
09/02/05 12:35
|
|
 |
חצוף
מילואימניק,
א''י,
09/02/05 13:20
|
יושב בשינקין?! מאיפה אתה יודע איפה אני יושב חדל אישים שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים מאיימים במלחמה על העם
ל"ת
רוני,
ירושלים,
09/02/05 12:23
|
|
 |
צודק בהחלט....
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
09/02/05 12:20
|
הסרבנות חוקית רק במחנה הסמול..... סליחה ''מחנה השלום''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה כותבים סמול
מילואימניק,
א''י,
09/02/05 13:22
|
|
 |
ולפטור את צה''ל מלשמור על המנחל
ל"ת
אורנה,
09/02/05 12:13
|
|
 |
22.
במשך שנים התאפקנו
אילן מ''יחד'',
09/02/05 12:00
|
ולא סרבנו לשרת, בזמן שניצלתם כל תכסיס מלוכלך,בלי משאל עם ובלי שום התחשבות ברוב הציבור שתמיד רצה שלום, והכל כדי להנציח את הכיבוש ולהנציח את המלחמה. לא רצינו לפרק את המדינה הזאת למרות שמזמן אנחנו לא מרגישים שיש בינינו וביניכם משהו משותף. על משקל דברי רות: ''עמכם אינו עמנו, ארצכם אינה ארצנו ואלוהיכם אינו אלוהינו''. אם אתם מוכנים היום להעמיד את רבניכם ואמונתכם לפני קיומה של מדינת ישראל - עשו זאת ושאו בתוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום שלכם לא שלום שלנו!
ל"ת
יגאל ג,
בת ים,
09/02/05 12:25
|
|
 |
אילן, תקלוט: העם שונא אתכם.
ריאלי,
09/02/05 12:22
|
|
 |
העם זה מצביעי ליכוד נמוכי מצח?
ל"ת
אני מורם מהעם,
הנבער מדעת,
10/02/05 20:39
|
|
 |
שנאה או אהבה זה לא הנושא
אילן מ''יחד'',
09/02/05 13:07
|
הדרך היא הנושא. הדרך שאנחנו הצענו עוד לפני 30 שנה, ואלפי קורבנות משני הצדדים, מוגשמת היום על ידי שרון רוב העם תומך בשרון ויותר מזה - רוב העם תומך בהסכם ז'נווה. תבדוק בעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבלתם 25 מנדטים.- שכחתה???
ל"ת
א,
צפון,
09/02/05 14:43
|
|
 |
רוב העם לא תומך
יהודי חילוני,
ישראל,
09/02/05 13:37
|
רוב העם לא תומך ביוזמת ז'נווה וגם לא בהתנתקות. זו הסיבה שתומכי התוכנית מתנגדים למשאל עם או לבחירות חדשות.הם רוצים לעשות מחטף כנגד דעת הרוב. זה מסוכן מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם והעולם מקיא את המתנחלים!
ל"ת
תבדוק טוב,
אברהם אבינו,
09/02/05 12:57
|
|
 |
העם מפוצל וכל אחד שונא אחר
ליאור מ ''יחד'',
גבעתיים,
09/02/05 12:51
|
ואני מציע שנדע לקיים את המחלוקת החריפה בינינו בלי כל השנאה המיותרת הזו. אילן כתב כנגד הסרבנות מהימין ואם אתה רוצה את מדד הקלפי אז זכור שמולדת בשיא כוחה הגיעה ל 3 מנדטים כי ''העם'' לא בדיוק אהב אותה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מי שמסרב לכלא לשנתיים!!!
ל"ת
אהד,
ירושלים,
09/02/05 11:59
|
|
 |
גאון! יש לך מקום בכלא?
ל"ת
אינשטיין,
09/02/05 12:22
|
|
 |
רצון המתנחלים,אלף שנות מלחמה!
ל"ת
אפי,
רמת גן,
09/02/05 12:20
|
|
 |
10000 מקומות בבתי כלא?
חה-חה-חה-חה,
09/02/05 12:15
|
למדינה אין כסף לבנות 10000 דירות קטנות לזכאים ואתה רוצה ''למקם'' 10000 איש בכלא. אתה חמוד, אתה. איפה תקח כסף לבתי כלא חדשים ? מ''חבר ג'ורג''' ? כן, בטח.... מתאר לעצמי מצב שחצי מדינה יילך לכלא וחצי השני יילך לשמור על החצי הראשון. זה באמת ציונות של ממש ! ''.....להיות עם חופשי בארצינו, ארץ ציון וירושלים.....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך בתי כלא חדשים
אישיהודי,
09/02/05 12:46
|
בשביל זה הולכים לשחרר אלפי מחבלים (שמתגייסים מיד לשרות הטרור, להמשיך איפה שהפסיקו), ככה יתפנו מקומות בכלא לאלפי יהודים-ציוניים אוהבי מולדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה הלחץ ? יש כבר כמה אלפים
רענן,
רמת יוחנן,
09/02/05 11:59
|
|
 |
מתנחלים בצבא רק למען ההתנחלוית
ל"ת
שלומי,
ירושלים,
09/02/05 12:19
|
|
 |
19.
אריק רד מהגג
דוד,
ירושלים,
09/02/05 11:55
|
בודאות אריק מנותק מהעם
מסתירים ממנו עתוניםוסקרים הוא יבין בקרוב בדרך הקשה בחירות ואז הוא לא יהיה מועמד הימין והליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים שונאי ישראל !
ל"ת
ואוהבי מלחמה!,
ישראלי,
09/02/05 12:21
|
|
 |
הסמולנים שונאי אחיהם!
ל"ת
ואוהבי סושי,
09/02/05 12:47
|
|
 |
אני ימני ואוהב סושי
בני,
09/02/05 15:14
|
וגם שותה אספרסו וקרואסון. וגר ליד שדרות רוטשילד בתל אביב. וחתמתי על העצומה נגד הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחים כמוכם,לא צריך שונאים!
ל"ת
ישראלי,
09/02/05 13:08
|
|
 |
18.
מאות אלפים יתגיסו לפנות.
יעקב,
09/02/05 11:53
|
מאות אלפים יתגיסו לפנות. חמודי 10000 זה כלום. אותם אנשים שאתם תמיד מביאים להפגנות. אנחנו נזרוק אתכם מהשטחים למען עם ישראל. נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנדב
מרכז,
צפון,
09/02/05 13:24
|
קצין צנחנים לשעבר, בוגר כל מלחמות ישראל. זקן מכדי לשרת היום במילואים אבל מוכן להתנדב כדי לבצע פקודות ממשלה חוקיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו שאתה סומך עליהם
אישיהודי,
09/02/05 12:44
|
הם יהיו בדיוק בחופשת סקי, והצעירים יותר הם בהודו ובנפאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו שנמצאים בחופשות סקי
ספי,
09/02/05 13:48
|
תמיד חזרו מייד ארצה כשהיו כאן מלחמוות. הדרעקס של הגבעות לא הקימו את הארץ. אבותיהם היו אלו שידעו להתפלל לשיבת ציון אבל לא נקפו אצבע כדי לעלות עד שהציונים עלו, בנו את הארץ והגישו להם אותה על מגש של כסף. רובם התנגדו לציונות (כיוון שהייתה תנועה חילונית) ונשארו באירופה ועברו שואה או בצפון אפריקה כדי להמשיך להתפלל לשיבת ציון עד ששליחי הציונות !!! ולא המשיח העלו אותם ארצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם בצבא רק למענכם !זהרורים !
ל"ת
אבי,
אופקים,
09/02/05 12:24
|
|
 |
בטח. תהיה גם רכבת תחתית בת''א
ל"ת
בדרן אתה,
09/02/05 12:23
|
|
 |
מי בדיוק? אביב גפן וצלי רשף
אייל,
חיפה,
09/02/05 12:19
|
כן כאילו שכל השמלאנים יבואו מאמריקה או אירופה בשביל להשתתף בפינוי, הם לא ישימו אצבע בשביל לעזוב את חיי הנוחות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני לא חתמתי וגם אני מסרב!
מג''בניק,
טירת כרמל,
09/02/05 11:50
|
|
 |
כסף זה מה רוצים המתנחלים !
ל"ת
ישי,
ירושלים,
09/02/05 12:17
|
|
 |
לא תעבוד עלי, אני מכיר אותם
מג''בניק,
טירת כרמל,
09/02/05 12:49
|
אם כבר מדברים על כסף, זה החלק של הקבוצניקים שגרים לידי בהחותרים וחייבים למדינה מליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה במג''ב
ל"ת
גאה בך,
09/02/05 12:14
|
|
 |
16.
אני ,חייל,אעזור למתנחלים בפנוי
ל"ת
גונן,
הרצליה,
09/02/05 11:47
|
|
 |
15.
עובדי אלילים , הם והרבנים שלהם
ל"ת
אלוהים,
09/02/05 11:46
|
|
 |
צודק. הדת היא אופיום להמונים
ל"ת
לנין,
נקבים דרום,
10/02/05 20:36
|
|
 |
השמאל הוזה באשליות שלום-עובד
ל"ת
אלילים,
09/02/05 14:35
|
|
 |
תראה מי מדבר!!
ל"ת
יצחק,
09/02/05 12:11
|
|
 |
14.
הבוקר שאחרי הפסגה נו מה?
בועז אופיר,
ראשון לציון,
09/02/05 11:45
|
בס''ד
הבוקר שאחרי הפסגה נו...מה?
אז אתמול חגגו ואכלו צהריים והיו נאומים והיו צילומים והגיעו מנהיגים ואנשים חשובים כל ה VIP, כל המי ומי ראשי ממשלה, היה מלך וגם נשיא דיבורים, הבטחות, מילים, משפטים דיברו על שטחים, דיברו על שלום עידן חדש, הנה בא החלום יש כותרות לעיתונים יש רייטינג, לכולם היה נעים התקשורת חגגה, מאות כתבים פרשנים עם כל כך הרבה פירושים התרגשות באוויר, משהו חדש עכשיו בטח לא יהיו פיגועים לא ישפך עוד דם של יהודים לא נשמע על שהידים מתפוצצים לא יהיו בלגן במחסומים לא יהיו חיסולים ממוקדים השמש תזרח, החיים יהיו טובים הכל יהיה בסדר, זהו, אין יותר בעיות משני הצדדים לא יהיו יריות כיף, שני עמים, שתי מדינות נשכח מהשנאה נשכח מהכעס נשכח מהכל אפילו מה שהיה אתמול לא יהיו יותר פצועים בתי חולים יהיו ריקים לא עוד הורים שכולים לא יהיו קורבנות, לא עוד אלמנות ולא אמהות דואגות לא קסמים, לא מרגמות יותר לא נשמע אמבולנסים לא נראה אלונקות לא יהיו הלוויות לא יזרקו אבנים לא נראה צמיגים בוערים לא חדשות, לא מבזקים יהיה טוב, אפילו טוב מאוד אתם חולמים....... חולמים....... חולמים....... עם ישראל הוא עם קצר זיכרון עם של חולמים אוהב את המילה שלום שירים של שלום דיבורים על שלום כל דבר עם שלום עם שאוהב דיבורים ומסיבות עם שאוהב וועידות עם שחי על תקוות הרבה אנשים עם חליפות הרבה תפקידים ומשרות עם שמקים ישובים עם שמחזיר שטחים עם שאוהב בחירות עם של מיליון דעות עם שכולם מבינים עם של חכמים כולם יועצים לכולם איזה עם....... איזה עם....... מהיום הכול טוב הכלכלה, המדינה, הביטחון, האנשים בתי הכלא לא יהיו מלאים אנשים לא יצרכו סמים לא יהיו עניים, לא יהיו מסכנים לא יהיו מובטלים לא עוד ילדים רעבים לא תאונות דרכים אנשים רגועים, לא כועסים יום רביעי, הבוקר שאחרי הפסגה נו מה? הכל אותו דבר אין שינוי גם מחר בשביל תקווה עושים הכל... ורק העם הזה יכול עכשיו... בטח ידברו על שחרור אסירים על עשרות, על מאות בשביל המחוות שיראה יפה, שיש התקדמות בשביל העולם, שלא יהיה בלגן בשביל השלום בשביל שהכל יהיה רגוע מעניין... רק מה יהיה עוד שבוע בטח יהיה שקט לעולם לא יהיה עוד פיגוע... לעולם, כי הנה הגיע השלום אנשים... אנשים... יהודים... תתעוררו כבר מהחלום עם ישראל נשמר במשך כל הדורות בזכות התורה שאיחדה אותו אנחנו מנסים לברוח מאותה אמת ששמרה עלינו שכחנו את הברית שכחנו את מעמד הר סיני שכחנו את הנסים שכחנו שהיינו במצרים עבדים שכחנו מי שומר עלינו שכחנו מי נלחם בשבילנו לפעמים צריך לחכות ואין מה לעשות סבלנות, צריכים להמתין- פשוט להבין שהכל מלמעלה, הכל מבחן האם יש לנו אמונה אמונה, א מ ו נ ה ויש... יש! עלינו השגחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
איך מצטרפים ?
ל"ת
שאלה רצינית,
09/02/05 11:44
|
|
 |
www.hmagen.com
====,
09/02/05 12:46
|
|
 |
12.
להתעורר
רוב דומם,
09/02/05 11:43
|
לא הגיע הזמן להתעורר ולהתפכח לא מספיק הרוגים ופצועים אינכם מבינים שאתם לא הרוב בעם אינכם קולטים שמאות אלפים בסדיר ובמילואים יהיו מוכנים לפנות להתפכח ולהתפקח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצומת הסרבנים חתמו כ-400 בלבד!
ש. מעורר,
09/02/05 12:28
|
העבודה שרצה עם קמפיין ליציאה חד צדדית מעזה בלבד איבדה יותר! ממחצית מכוחה עצומת הסרבנים לשרות בשטחים מפונקת על יד התקשורת כבר למעלה משלוש שנים עד היום כ- 400 חותמים בלבד!! כרגיל העובדות לא יבלבלו אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
400 בלבד
ספי,
09/02/05 13:54
|
כי רובנו לא סרבנים. אנחנו נשמעים לממשלה ולכנסת גם אם זה לא מוצא חן בעיננו. אנחנו גם לא רוצחים ראשי ממשלות כשהם עושים דברים שלא נעימים לנו. העבודה רצה לקמפיין לאחר שאהוד ברק פירק אותה לגזרים ע''י התנהלותו הכושלת. יש רוב ברור בעד ההתנתקות וכבר יותר מ-10 שנים יש רוב לפינוי התנחלויות. המתנחלים לא היו מעולם אהודים על העם והיום הם כמעט מוקצים. אם ימשיכו עם טלאים כתומים, איומים ברצח וסרבנות, הם ישארו בסוף עם עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
אני,
09/02/05 12:15
|
|
 |
אם אחרי 4.5 שנים
אישיהודי,
09/02/05 12:08
|
של דם וטרור עוד לא התעוררת, אז כנראה אתה והמיעוט הקטן (אבל הרוב הגדול בתקשורת) שמחזיק בדעותיך אבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך מבין שאינך יודע עברית?
נחצ'ה הלשונאי,
בית אלפא,
09/02/05 12:00
|
כמה טעויות כתיב, פיסוק ותחביר ניתן לדחוס בהודעה כל כך קצרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין טעויות בדבריו! הטעות בידך!
אורנה,
09/02/05 12:16
|
כולל הטעות שלא לשים לב לתוכן הדברים. וחוץ מזה, דווקא ה''להתפכח'' ו''להתפקח'' מעיד על פקחות ועל תבונה רבה הן לשונית והן תוכנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על סימני פיסוק שמעת?
דוד,
09/02/05 12:43
|
|
 |
בסופו של דבר תשארו
ספי,
09/02/05 13:55
|
עם סימני פיסוק שהרי האידיאולגיה שלכם כבר מזמן עברה לפח האשפה של ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוסה למורה לעברית נחצ'ה !
ל"ת
רוב דומם,
ישראל,
09/02/05 12:16
|
|
 |
להתעורר
רוב דומם,
09/02/05 12:15
|
|
 |
תפסיק לבקר
ל"ת
אני,
09/02/05 12:15
|
|
 |
11.
מה תעשו תכניסו את כולם לכלא???
ל"ת
שייגעץ,
אכלתם אותה,
09/02/05 11:42
|
|
 |
לא.מי שצא לא יוכל לחזור לגוש!
ל"ת
אבנר,
אילת,
09/02/05 12:52
|
|
 |
10.
בשביל מה לחתום?
משקיף מחללית,
09/02/05 11:42
|
אפשר לסרב בשקט ברגע האמת א)להנות מהקידום,לפחות,עד רגע האמת ב)שיבוש ביום האמת יהיה יותר חזק-כי פינויסטים כבר בנו עליך ג)אולי לא יהיה כלום ולמה להכנס בסיכסוכים מיותרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק **
מסכימה איתך,
09/02/05 12:46
|
לשבת על הגדר או ''להשקיף מהחללית'' זה הכי טוב. חבל להוציא באמת אנרגיות שליליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה היא למנוע מראש את הגירוש
אישיהודי,
09/02/05 12:03
|
|
 |
נשאיר אתכם שם,ללא פינוי,מי יצא
ל"ת
לא יחזור לשם,
יעקב,
09/02/05 12:51
|
|
 |
9.
שרון יהרוס את המדינה למען מה ?
ל"ת
אייל,
שרון=אסון,
09/02/05 11:42
|
|
 |
8.
שרון 64% מתנחלים 3%
ביבי,
09/02/05 11:41
|
העם החליט באופן דמוקרטי וברור !!! מישאל יהיה אולי בתכנית מישעל עם ביביהו וסילוואן ויאצפאן יעזור,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם בודאי החליט
אישיהודי,
09/02/05 12:07
|
נתן למצנע 19 מנדטים, לשרון שאמר שדין נצרים כדין ניצנה נתן 40 מנדטים זה ששרון גנב את הקולות זה כבר פרט קטן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד היום ידעתי ששרון זת ליכוד
וליכוד זה ימין,
שלומי,
09/02/05 13:32
|
למה אתם מאשימים את השמאל. הלו תכנית ההתנתקות היא של שרון.אז במקום לבוא בטענות לעצמכם אתם באים לשמאל ולערבים. מתי תבינו שמה שאומרים ליפני בחירות בכלל אינו רלוונטי יום אחרי הבחירות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להוא משלומי.
CtrlX,
09/02/05 13:47
|
גם בתוך הליכוד שרון הפסיד, גם במישאל המיתפקדים. וגם בין חברי הכנסת.
שרון לא קיבל מנדט לעקירה מהעם, איך שלא תסובב את התמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קומוניזם
מנחם,
רוסיה,
09/02/05 11:39
|
זכותו להקים אתר סליחה מדוע לא סוגרים אתרי סקספורנו ואלימות הקשורה בכל זה ואילו כש 10 אלף חיילים מסרבים פקודה ובצדק פתאום מחרימים מחשבים !!! מה קורה פה זה מזכיר לי את רוסיה שיש רק שלטון אחד וזהו שלטון ללא עם אין דעת קהל אין הפגנות ואין סירובים פשוט צייתו כי כך החליט סטאלין זה סקנדל תתעוררו שלא יגידו שאני קיצוני כי שרון הרבה יותר קיצוני הוא מתנהג בצורה כופה וכפייתית עם פגישות משולשות שאחרי שהוא עוזב אותן מראים לו אצבע משולשת .....בושה וכלימה ליהודי זקן ובעל ניסיון שכך מתנהג אני משרת את המדינה בחו''ל ואני פשוט בהלם מהתנהגותה הרופסת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום לעצור את הפושע,עצרו את
ל"ת
המחשב,
המשטרה שלנ!,
09/02/05 12:29
|
|
 |
אתה צודק 100%,זה סוג הדיקטטורה
עולה מרוסיה,
09/02/05 12:10
|
מה שקורה במדינה הזאת זה רחוק מדמוקרטיה כמו שירח רחוק משמש. אינני ימני או מתנחל, אבל מסקים אתם בכל מילה. יש פה שילטון שמרוכז בידיים של מיוט ועובר מאבא לבן, כל זרועות של שליטה על החברה : מערכת משפט, מערכת תקשורת, מערכת בטחון ומערכת פוליטיקה כולם שייכים לאותה שכבה וכוווולם מכירים את כולם בה וזה מועדון סגור וכמובן מצפצף על ''עמך''. אתה יכול לנהל אתר פורנו בלי שום בעיה ולהצטלם שם כמו וירי קנפו שזה יתקבל בברכה, אם אתה ערבי, הומו, ''אנרכיסט נגד גדר'', פחימה וכד' ידברו עליך בחדשות 10 דקות. אם אתה לא מסקים באמת עם ה''קו'' (כמו שהיה בברה''מ) יהיו לך צרות צרורות ואתה הופך ל''קיצוני'' ש''יש להפעיל חוק'' נגדך. המדינה הופכת למדינת אבסורד, אתה חייב להסקים במה שאומרים לך ה''נאורים'' כי ''אתה אפס'' ולא צריך לחשוב, יש אנשים שקוראים עיתון מיוחד ''לאנשים שחושבים'' ו''הם יודעים יותר טוב (זוכר?) מה יש לעשות''. שמעתי פה ''מה אתה חושב, שבממשלה (פוליטבורו) יושבים מטומטמים?'' אתה צריך לעבוד, לשלם מיסים ולבצע החלטות של ''שחל ומצפון (זוכר?)'' ו''לא להזיק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זו רק ההתחלה יהיו עוד אלפים
ל"ת
כל הכבוד,
09/02/05 11:38
|
|
 |
5.
משפטי ראווה
דוד,
רעננה,
09/02/05 11:37
|
לתפוס אחד שניים למשפט ראוה על סירוב פקודה ובגידה החוק מחמיר מאד וכולם יהפכו טטלה
מבטיח לכם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה דמוקרט של ממש משמאל
דוד בן סטלין ?,
09/02/05 12:29
|
דוד, אולי בכלל, לשפוט כל מי שלא שייך לשמאל כ''בוגד'' ולהכניס לכלא, לאסור דת, לשים כמה אסרות אלף איש ל''גולג'' (אין פה סיביר, אבל יש מדבר) ושאר יעבדו בשקט כמו שצריך ! אני כבר הייתי בסרט הזה. תגיד, שם משפחה שלך לא דז'וגשווילי (סטלין) במקרא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, בעיראק טובים בזה
ל"ת
אישיהודי,
09/02/05 12:05
|
|
 |
קצת הגיון עוד לא הרג אף אחד
שפוי,
גוש דן,
09/02/05 11:59
|
איך תשפוט על סירוב פקודה אם עוד לא ניתנה הפקודה? האם יש לך מושג, בכלל, מהי הגדרת בגידה על פי החוק הישראלי? האם קראת את התוכן של העצומה עליה חתמו החיילים, או שכרגיל הסתפקת בציטוטים חלקיים ומגמתיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אין מה לעשות צריך משאל עם
מוטי,
מרכז,
09/02/05 11:36
|
|
 |
ערבים רלוונטחם במשאל עם ?
ל"ת
ישי,
אור יהודה,
09/02/05 12:27
|
|
 |
משאל עם לגיוס החרדים !
ל"ת
שלומי,
נהריה,
09/02/05 12:14
|
|
 |
3.
תסרבו....
איתן הלוחם,
09/02/05 11:35
|
אני בטוח שעל כל חייל שיסרב יהיו 10 חיילים שיפנו במקומו ברצון את הנבלות האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הבטחון ?
א,
09/02/05 16:25
|
הם יחזרו מתאילנד או מלוס אנג'לס ? לא ידוע לי שנשארו עוד הרבה צעירים בקיבוצים. בכל מקרה, האנטישמיות שלך ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי, יש עודף של חיילים
אישיהודי,
09/02/05 12:05
|
|
 |
מצוין, יותר קל להרביץ למתנדבים
הסרבן,
09/02/05 12:03
|
|
 |
המתנדבים גם יודעים להחזיר!
ל"ת
יא זבל,
משיחי,
09/02/05 14:51
|
|
 |
על אנשים כמוך נאמר :
ישעיהו,
ירושלים,
09/02/05 11:54
|
''מה הבטחון הזה אשר בטחת? אמרת: אך דבר שפתים, עצה וגבורה למלחמה. עתה על מי בטחת?''
קרוב לודאי שכמו רוב השמאלנים אינך מסוגל להבין מה כתוב (זה''כ זה מהמורשת היהודית, מהתנ''ך, ומה לכם ולשורשים?).
בקיצור: אין לך על מה לסמוך - הצבא הקרבי ברובו סרוג ובני הקיבוצים והשמאל מסוממים בגואה או סתם אימפוטנטים.
המציאות תכניס לכם (כמו תמיד בקלפי) כמו שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבלות
בן אברהם,
ירושלים,
09/02/05 11:52
|
|
 |
יופי כך נדע מי עומד מולנו...
ל"ת
למנוול,
09/02/05 11:42
|
|
 |
2.
לאתר חיילים נגד סירוב
רונן,
יש''ע,
09/02/05 11:32
|
|
 |
תפסיק להתיפיף ולהצטדק
א,
מודיעין,
09/02/05 11:42
|
עד שלא יהיה משאל עם אני אמשיך להיות חתום על הסרבנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרבו לשרת בשטחים !
ל"ת
יאיר,
תל אביב,
09/02/05 12:13
|
|
 |
1.
צבי הורביץ יתום טרור
יגאל מירושלים,
אוסלו ימינה,
09/02/05 11:32
|
|