 |
58.
משעל עם
אלי,
השרון,
10/02/05 21:26
|
מענין אים כל אלה שרוצים משעל עם יסכימו גם על משעל האים יהיה תחבורה ציבורית בשבת וגם קולנוע בשבת וקניונים פתוחים הרי הרוב יכול להכריע בכל נושא נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ריבלין-ליצן נשאר ליצן!!!!!
ל"ת
רמי,
09/02/05 23:31
|
|
 |
56.
ריבלין דואג לתחת שלו
אופיר,
09/02/05 22:00
|
האם ריבלין באמת דואג ממלחמת אחים? לא. ריבלין דואג למקומו בבחירות הבאות בליכוד. לאחר שירד למקום מאוד נמוך בפריימריס האחרון. האם סילבן שלום דואג ממלחמת אחים? לא. סילבן שלום א. רצה לנקום בשרון שלא לקח אותו לשארם. ב. סילבן לוטש עיניים למנהיגות הליכוד. וזה יכול להיות מס שפתיים נהדר לבחירתו כמנהיג הליכוד הבא (לא עלינו). אנשים שאכפת להם מהכסא ומוכנים למכור מדינתם עבור כסא מט ליפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
איך אומר עוזיכהן?חמודאתה,רובי
דוד,
נתניה,
09/02/05 21:26
|
כל החזון של ראובן ריבלין אולך פייפן.תלמיד נאמן של ז'בוטינסקי -כל החיים יונק את החלב שלו - מגלה שחלב מתחיל להחמיץ ולא טרי להיום.רובי, צא לפנסיה מחובדת ,מספיק תרמת למדינה(זאת אומרת הרבה דיבורים) ותן לדור הצהיר לינוק חלב של שלום.גם דוד לוי יכול ללכת איתך-גם הוא תרם הרבה למדינה,ששלמה לו משכורות לא רעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לא לפחד ממלחמת אחים!!!
שלו,
09/02/05 16:33
|
היא איום וירטואלי של הימין המשוגע יש החלטת כנסת ואותה צריך לכבד!!ואם יהיה משאל הוא יהיה גם על השבת....דת ומדינה...ועוד נושאים קשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכו במסורת שהתחלתם באלטלנה
ל"ת
זוכר,
09/02/05 17:24
|
|
 |
חיזוק כנגד
Avi Ecuador,
09/02/05 17:56
|
שוטים משמאל שעוזרים לרשעים למחות יהודים. הפכו לכת דתית פנטית שבונה לנו עגל זהב. אז הלינק שהחסרת: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתבשיליו של שרון
Avi Ecuador,
09/02/05 17:13
|
אל תתפלא שבעתיד ישנה שוב את עורו. אדם לא אמין. איש מלחמה, בטח לא איש שלום. משל יותם קטן עליו. ישרוף כל חלקה טובה, גם את ארזי לבנון שהמליכו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You give bad name to traitors.
Moshe,
09/02/05 17:03
|
If you represent the Left, we have a bigger problem with you than with the terrorists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
36 מקסים 37 גדול
ל"ת
נירה,
09/02/05 16:33
|
|
 |
52.
נמאס לי כבר לשמוע דמוקרטיה....
שרון,
09/02/05 16:25
|
דמוקרטיה דמוקרטיה חלאס די נמאס הפכו את שיטת הממשל הזאת למשהו קדוש , מה שמקודש הוא חיי אדם בלבד וזו המטרה הבסיסית של דמוקרטיה שמירה על ביטחון אזרחיה תשאלו את אפלטון תשאלו כל איש מדעי מדינה מתחיל מספיק עם הבורות וחלאס להפוך את האמצעי להשגת מטרה למטרה עצמה. וכדי להגיע למטרה הזאת אז יש ויכוח לגטימי יש מי שחושב שאי קיום משאל עם יוביל למלחמת אזרחים שתוביל להרוגים ויש מי שחושב שכל עיקוב בהתנתקות גורם להרוגים זה הויכוח האמיתי ולא דמוקרטיה וכל השטויות והדמגוגיה חיי אדם הם החשובים ותו ללא. ומי שלא מסכים שילך וישתה מהמים של עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יש עוד מישהו שלא קרא 36
מעולה - תודה.,
09/02/05 16:14
|
|
 |
50.
MISH AL AAM
HOMELESS,
USA,
09/02/05 16:07
|
IF APROVE IN MISH AL AAM AND THE MORDEEM LOSE WOULD THEY ENCOURAGE YESHA TOGET THE FUCK OUT OF THE TERRITORY OFCOURSE NOT SO WHY THE WESTE OF TIME JUST GET THE F OUT OF THE OCUPIED TERRITOTIES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעתך נידונה ונדחתה על הסף
מתנחל,
09/02/05 16:32
|
יושב לו האדון באמריקה מוריד הוראות חצופות מבלי לדעת מה קורה כאן ובסגנון דבור פראי ואפילו אין לך האומץ לכתוב את שמך נו ואתה מציג את עצמך כצדיק בחייך השתמש בראשך בהגיון ותראה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מדוע הטרור ממשיך - וימשיך.
יורם,
09/02/05 15:50
|
טרור הוא כלי להשגת מטרות פוליטיות, או אחרות. הואיל וישראל נכנעת לטרור - אין סיבה למחבלים להפסיק. כיוון שיש בינינו רבים המגלים אהדה למטרות הטרור, זה מעודד אותם להמשיך.
שום עם שפוי לא יוותר על נשק כל כך יעיל... כאשר יקרה הפיגוע הבא, וזה רק ענין של זמן, נוכל להודות על כך לשמאל ההזוי שלנו, הדואג לסייע למטרות הטרור...
הדרך היחידה להפסיק את הטרור היא להראות להם - לא לדבר - להראות - שהטרור פוגע בהם יותר ממה שהוא מועיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree.
ל"ת
Joe,
09/02/05 17:04
|
|
 |
48.
לא עוד נעשה ונשמע אלה ההפך
רותם,
09/02/05 15:45
|
רק בצבא ושם בתורה צייתנו לנעשה ונשמע היום כשעתידנו תלוי בהסדר אנו העם צריכים להחליט ולא שרון שיכתיב לנו את העתיד אז מה ככ קשה לבא אל העם ולשמוע מה העם מחליט האם רק הפחד שאולי שרון יפסיד את כסאו יותר חשוב מעתידנו השתגעתם זאת תהיה לנו אחר כך בכיה לדורות הבה ונדאג לעתידנו ולא לעתידו של שרון וכן למשאל עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
36 ו 37 אתם טובים מאד תודה
ל"ת
מחנך,
09/02/05 15:37
|
|
 |
46.
ליפיופים! בחירות זה גם משאל עם
ל"ת
sol kener,
09/02/05 15:36
|
|
 |
45.
מלך הבררה, מקדם הרדידות לא השת
ל"ת
יאיר,
09/02/05 15:34
|
|
 |
44.
Mishal am
Kobi Levidor,
rehovot,
09/02/05 15:31
|
I want all those who ask for mishal am to undertake in writing that they will accept the inevitable and obvious results - that the majority of us want out of gaza as soon as possible
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כדאי לקרוא את 36. היא צודקת
ל"ת
קול שפוי,
09/02/05 15:21
|
|
 |
42.
ל37 גם איפה שאתה גר צריך
ציפי,
09/02/05 15:17
|
|
 |
41.
משעל עם יוגה במעמדה של הכנסת.
יפים מישייב,
אופקים,
09/02/05 15:15
|
יש לי הצעה לשלוח את הכנסת הביתה, ועל כל נושה נילך למשעל עם ,וכך נחסוך מלירדים של שקלים,תיהיה למידינת ישראל רק צבא ומלירדים, מה רעה.זה משה מבקשים אלה, שלא רוצים שלום וביטחון,ובנוסף רוצים לפזר את הכנסת, וללכת לבחירות.אפיה היגיון של אלה שרוצים ללכת למשל עם ,הממשלה רוצה להציל אתם מהתופת שבעה הם חיים, והם מתנגדים לזה,זה תירוף.ועוד בנוסף מהימים על חיים של חיילים, ועל רוש המממשלה,בימכם להתפנות מרצון, ולגור במכום יותר בתוח קצת, כמו בני אדם.וישראל צריכה לעשות ,הכול כדי שאנשים שלא מעניין להם ממדינת ישראל לא יוכלו לתורפת את המעלכים החשובים ,לקיוון של שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ריבלין, אל תתפטר אתה הוגן כלפי
zipu,
09/02/05 15:15
|
ריבלין אתה אאדם הגון כלפי בוחריך כמצביעת שרון אני מ א ו כ ז ב ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
משאל עם הוא הביטוי האולטימטיבי
ל"ת
לדמוקרטיה.,
09/02/05 15:14
|
|
 |
38.
גניבת קולות = דמוקרטיה
ז,
09/02/05 15:11
|
|
 |
37.
שרון שיכר את השמאל האומלל
חבקוק הנביא,
09/02/05 15:06
|
שלום עכשיו טפשים שפתאום התאהבו בשרון שהרי והוא העקרב על גבכם שהיצר לעקוץ הוא חלק מחיו הטכניקה פשוטה לעייף ולשכר ואז מגיעה העקיצה ומדוע אתם בשמאל פתאום מוכנים לנעשה ונשמע ולא ההפך אתם באמת מאמינים שהמלך לבוש במדי שלום עבשיו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הדמקורטיה איננה קדושה!
חיי העם - כן!!,
09/02/05 15:02
|
דמוקרטיה היא בסה''כ שיטת משטר.
שיטת ארגון סדר וחוק, שמבין כל המשטרים הינה המוצלחת ביותר, גם אם איננה אידיאלית.
בכל מקרה, מטרת המשטר, בסופו של דבר, הוא לשרת את העם אשר בחר בו.
המצב שאנו נמצאים בו היום מבהיל.
לא ברמה הנקודתית של כן התנתקות/לא התנתקות.
ואפילו לא ברמת יכולת הצבא לשלוט בפינוי מבלי שהדבר יגרר למלחמת אחים.
המצב מבהיל משום שהעם הזה שרק לפני כשישים שנה איבד שישה מיליון מבניו, העם הזה שהגיע לכאן אז ונלחם כנגד כל הסיכויים מתוך תחושת השייכות העזה של כ-ו-ל-ם לארץ ציון מולדתו - העם הזה, היום, קרוע והולך לאיבוד.
יש חלק גדול ששונא שנאת מוות את המתנחלים. שמבחינתו, הם יותר גרועים מהמחבלים המבקשים להתפוצץ באוטובוס, מסעדה או מעבר חצייה ולרצוח אותו, על עצם היותו יהודי בארץ, שהם החליטו ששייכת להם. את המחבלים הוא מוכן לנסות להבין (והכתבות שהיו ב''הארץ'' ובטלויזיה על משפחות וחיי המחבלים מוכיחות את זה) - אבל את המתנחלים לא רק שלא ינסה להבין, אלא יעשה הכל כדי לצייר כמפלצות כמעט.
ומה הקשר למשאל אתם שואלים?
כי אעפ''כ, המתנחלים מן הצד השני, הם מוכנים לקבל את מרות העם כולו. אע''פ שחלק גדול מהעם שונא אותם, והם מודעים לזאת, האמונה שלהם מכתיבה, שבין אדמה לבין אחדות העם - חיי העם חשובים יותר. אותו חלק ששונא אותם, לעולם לא היה שם את אחדות העם לפני הדבר שהוא מאמין בו, לפני האג'נדה הפוליטית/ערכית שלו. אבל הם מתוקף האמונה שלהם, כאשר שני הערכים האלו של מולדת מול העם מתנגשים לעולם יעדיפו את העם.
אז למה הם לא מוותרים?
להבנתי, כל מה שהם אומרים הוא ששרון ''גנב'' את השלטון בהקשר הזה. הם באמת מאמינים שר-ו-ב העם איננו מעוניין בהתנתקות ולכן הם רוצים משאל.
לדעתם, לו היה שרון במערכת הבחירות מציג את תוכניתו הזו, הוא לעולם לא היה זוכה בשלטון... ואתם יודעים מה אולי הם צודקים? אני לא חושבת ככה ואני חושבת שמשאל יראה להם שמרבית העם כ-ן בעד ההתנתקות, לא מחוסר רגש, אלא מתוך ריאליסטיות. אבל כל עוד לא יוכיחו למתנחלים שרוב העם אכן בעד הפינוי וזה לא ששרון קיבל מנדט לדרך מדינית מסויימת והיום עושה ההפך - עד אז הם ימשיכו להלחם עבור מה שהם רואים כזכותו של העם להכריע ולא להיות נשלט ע''י מיעוט.
בסיכומו של דבר, לנו יש את הכוח למנוע את מלחמת האחים. כל מה שאנחנו צריכים להעשות הוא לקדש את חיי העם כעם- כישות מאוחדת, על-פני קידוש הדמוקרטיה, שהינה רק שיטת משטר.
בואו ניתן להם לנהל את הקמפיין ולנסות לשכנע את העם, שהוא צריך להיות נגד ההתנתקות, ובואו נראה להם שלמרות הכל, ועם כל הכאב, העם תומך בהתנתקות ובפינוי - ובואו נמנע את המלחמה בינינו.
ומה אם התוצאה תהיה הפוכה??? קשה לי להאמין שזה יקרה אבל אם יתברר, שאני כתומכת בהתנתקות נמצאת במיעוט?? אז איזו זכות יש לי להשליט את גישתי ורצוני על הרוב? הרי אם התוצאה תהיה הפוכה, זה אומר שהתחושה של המתנחלים ששרון ''גנב'' את השלטון עם הבטחה שאותה הוא מפר היום מוצדקת. ואין שום הצדקה לשלטון המיעוט על הרוב. גם אם אנחנו משוכנעים שאנחנו צודקים. וגם אם לי זה נראה כהרה אסון לסגת מההתנתקות היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ב100% וחובה לקרא
בצלאל,
09/02/05 15:34
|
ממש תענוג לקרא הגיון בריא הוגן וישר אשה שכותבת עם דאגה וכאב אני מודה לך האלמונית ישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נגד ההתנתקות אבל מסכים
מ.,
בשומרון,
09/02/05 15:30
|
עם מה שאמרת, רק שלדעתי רוב העם יכריע שלא להתנתק. צריך לשמור על העם מאוחד כמה שיותר, ואם לא יהיה משאל אז יהיו קרעים בעם, שאח''כ אי יהיה אפשר לאחות אותם. כנראה זה מה שהבינו סילבן שלום ורובי ריבלין. נקוה לטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כב' היו''ר ריבלין - כל הכבוד
יגאל כנען,
09/02/05 15:00
|
|
 |
34.
העם עם גוש קטיף והשמרון
שמעון,
הרצליה,
09/02/05 14:56
|
|
 |
33.
הסמול האשכנזי הוא כמו קבוצת
אאא,
09/02/05 14:55
|
כדורגל שאומרת ''בשביל מה לעלות למגרש ולשחק?'' ''לא חבל על הזמן,המאמץ ועל הכסף?'' ''הרי כל הפרשנים משוכנעים שננצח''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ראש הממשלה פוגע בדמוקרטיה
ש,
09/02/05 14:53
|
הוא רימה את בוחריו, אימץ את המצע שנדחה ברוב גדול על ידם, צפצף על מוסדות מפלגתו, וממשיך במדיניות חסרת אחריות שהביאה לנרצחים רבים בעשור האחרון.
הדחה שלו והליכה לבחירות מחוייבי המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
להחזיר לפלסטינים את בתיהם!
שפוי,
עין הוד,
09/02/05 14:53
|
|
 |
30.
הסמול מפחד ממשאל עם ודמוקרטיה!
ל"ת
דמוקרט,
אתונה,
09/02/05 14:52
|
|
 |
29.
ממתי משאל מערער דמוקרטיה ?
אפללו השלישי,
09/02/05 14:48
|
לעזזל מי הריבון בארץ הזאת ? האם זה לא העם ? אז איזה ערעור דמוקרטיה יש כאן ? העם הוא הריבון, וכפי שהוא מכריע כל ארע שנים מי ינהל את המדינה, כך בשאלות קשות הוא המכריע, נכון אני יודע שאצל האשכנזים זה סוף העולם, וסיסמאות חלולות הם מהות הכל. הכנסת היא הריבו ? אדיוטים העם הוא הריבון. באנגליה המלך הוא הריבון גם אם יש פרלמנט וממשלה. הכסת היא ריבונית רק על המשכן והחצרץ שום דבר אחר. הכנסת אמנם היא המחוקק בתוקף סמכות שאני נתתי לה, אבל שום ריבונות, אז ריבלין אתה יכול להירגע , חשוב מה שעשיתה אבל זה לא בהכרח מעשה גבורה, ואין שום חובה עליך להיתפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפללו - מה שייך אשכנזים??באמת?
עממי,
09/02/05 19:58
|
הימין לא שייך לספרדים כמו שהשמאל לא שייך לאשכנזים. תפתח עיניים ותפסיק לראות רק עדתיות בכל עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הליכוד יתמוך במשאל עם
אאא,
09/02/05 14:46
|
ברוב מוחץ.אם שרון יתעלם גם מזה,הוא נשאר בלי הליכוד שיקום כגוש אחד נגדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
העם הוא הריבון והכנסת נציגת הע
עין צופיה,
09/02/05 14:46
|
חכ זהבה גלאון צריכה לפתוח ספר וללמוד אזרחות. היא באמת חשה ונוהגת כריבון על כל מי שאינו חושב כמוה. זו באמת צרה גדולה. לא אישית אלא קבוצתית, מאפיין רציני של השמאל - לחשוב שדמוקרטיה זה רק עבור מי שחושב כמוהם, וליברליזם גם.....האחרים הם מוכרי חמוצים בשוק, כמו שאמרה הגדולה מכולם - שולמית אלוני.
לעניין ריבלין - בעתות כאלה חייב להשמיע את קולו. הוא אינו בובה. בייחוד שדבריו נאמרו בתבונה ובמתינות. נכון, העם קרוע וככל שיתקרב היום הנורא ייתרחב הקרע. מנהיג נבון צריך לשמור קודם כל על שלמות עמו. השלום בתוכנו חשוב מכל ויש לפעול על מנת להשיגו. היחס למתיישבי השטחים מצד ראש הממשלה מחפיר!! הוא הוביל אותם למקומות בהם הם נמצאים. המתישבים האלה הלכו אחריו בהערצה, והיום אינו מוכן לתת להם הרגשה שהם חלק מהעם. אולי הוא צודק בהחלטה או רק בחלק ממנה, אבל הדרך תביא לאבדון שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הערות
אאא,
09/02/05 14:45
|
1)הסיבה היחידה בגללה גלאון,תמיר ויצחק הרצוג לא יושבים בכלא - היא היותם אשכנזים וסמולנים. 2)אין דבר כזה ''ריבונות הכנסת'' או ''שלטון החוק'' במשטר דמוקרטי. במשטר דמוקרטי,רצון העם הוא מעל הכל. רק בישראל רואים במכשיר הדמוקרטי העליון ששמו משאל עם,איום. זה מראה כמה ישראל רחוקה מלהיות דמוקרטיה.
ריבלין לא צריך להתפטר.הוא צריך לקבל פרס על נכונותו להכפיף את הכנסת לרצון העם שהוא הוא הריבון היחידי במדינה דמוקרטית. ריבלין חש,ובצדק,כי מעשה הנבלה הפוליטי לא תואם את רצון העם. אולי הוא טועה,אולי הוא צודק,אבל זה מחייב פניה אל העם. הכנסת לא מעל העם,בג''צ לא מעל העם.שניהם צריכים להכפיף את ראשם לרצון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יו''ר הכנסת - התפתרותך קודמת
שמעון,
השרון,
09/02/05 14:43
|
עמדה פרלמנטרית ואחראית מחייבת התפתרותך בטרם הודעתך לתמיכתך במשאל עם. חברי הכנסת העסקנים הרי זאת פרובילגיה של רה''מ ומדגמים שנעשו הראו שאין לכם רוב אז איפה ההגיון שלכם? עם כל הכבוד אינכם רשאים לומר על פילוג העם אתה,חבריך והימין הקיצוני הינו רק חלק קטן ולא כל העם תפסיקו להפיץ סיסמאות בלי כסוי ודמגוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עירעור הדמוקרטיה-הסתה לאלימות!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
09/02/05 14:37
|
אין גם ספק כי בדמוקרטיה הפרלמנטרית הישראלית החלטת הכנסת חוקית לחלוטין-ולכן החלטת ההתנתקות ופינוי ההתנחלויות היא חוקית לחלוטין-ויש לה לגיטימציה מלאה מאחר ורוב מכריע של אזרחי ישראל תומכים בה-כפי שהוכח בעשרות משאלי דעת קהל.
יתירה מזאת: כניעה של כנסת ישראל בפני הסתה לאלימות המהווה דליגיטימציה של המוסדות הנבחרים, מזכירה תקופות שפל בהיסטוריה העולמית-ואת תוצאותיהן ההרסניות.
אבל..........
רצוי להוסיף לדמוקרטיה הישראלית חוק משאל עם כשיטת הנחיה בנושאים חשובים של העם לכנסת ולממשלה.
המשאל הראשון יכול להיות מדיני -בעוד המשאל השני על יחסי דת ומדינה וחיוב או שלילת דיני אישות אורתודוקסיים בלבד המגבילים הרבה יהודים, כולל אלו השייכים ללאום היהודי אך מנודים על ידי האותודוקסים -והמשאל השלישי חייב להיות על נושאים חברתיים כלכליים: מדינת רווחה מול קפיטליזם קניבלי
במשאל המדיני אפשר להציג את השאלה לגבי ההתנתקות מרצועת עזה (או השארות לנצח)-אך באותה מידה (ויותר) חשוב להציג את מגוון תכניות הסדר השלום הכולל-ובייחוד תכנית הבנות זנווה ותכנית איילון-נוסייבה כשני פתרונות הגיוניים להסדר כולל-ולקבל את תגובת כלל הציבור במשאל.
-נדמה לי כי לימין בישראל צפויה הפתעה מזעזעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאסת, קשקשן.
יורם,
09/02/05 15:18
|
בכל נושא אתה מוכרח להביע את ''הגיגיך''? מילא, אם היית מקצר, היית יותר נסבל.
מה קורה: האיחוד האירופי משלם לך לפי מילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתלך לטיפול
ז,
09/02/05 15:06
|
|
 |
23.
כולה נפרדים מעזה!
ל"ת
מה עושים מזה,
רעש?,
09/02/05 14:33
|
|
 |
22.
המשאל נעשה.. ונשמע את העם..
בצלאל,
09/02/05 14:32
|
שרון רוצה שנשמע ונעשה כמו בצבא ובתורה אבל ב2005 מר שרון לפני שאתה עוזב את הבמה הפוליטית בדרך כל בשר תן לעם להחליט היסטוריה ועתיד המדינה שהרי ואתה לא משה רבנו תעשה משאל ואנו העם נחליט ואתה תשמע לנו לעם ולא ההפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ריבלין ואמנות הנוכלות
ארז,
09/02/05 14:26
|
רק כאשר חוק הפינוי פיצוי אושר ורק כאשר העם עבר מספיק שטיפת מוח - אז ריבלין פתאום תומך במשאל עם. וכמובן שכחנו להזכיר את התעקשותו שערביי ישראל ישתתפו (ויתמכו) במשאל על פינוי יהודים. זהו ריבלין שמנסה להיות בעד מהלכים דמוקרטיים ובתנאי שמובטח לו שיש מספיק תמיכה בפינוי. והעיקר שכחתי - אם שטיפת המוח תעזור וכל הערבים יתמכו בחוק אז פתאום גם שרון יהיה בעד משאל עם!!!!!!!!!! אוי לנו עם מנהיגים כאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תמיד האמנתי שאתה איש ישר
ז,
09/02/05 14:24
|
|
 |
19.
כשגונבים קולות...
אורי,
09/02/05 14:24
|
כשגונבים את קולות מצביעי הימין שהצביעו נגד התנתקות וקיבלו שרון שמבצע את מצע מצנע, אי אפשר לטעון שהכנסת היא הרבון.
יש להחזיר את השאלה לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אידיוט, תתפטר!
ל"ת
נ.לוין,
חיפה,
09/02/05 14:23
|
|
 |
17.
הכנסת אינה הריבון במדינת ישראל
מתנגד למשאל עם,
דעמוקראטיע,
09/02/05 14:14
|
הודות לעובדה שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית, הריבון בה איננו מוסד או איש, אלא אזרחיה. כוחה של הכנסת נובע כולו ישירות מכך שהיושבים הם נ צ י ג י ו של הריבון. אם חברי כנסת סבורים שהם או המוסד שהם מכהנים בו הם בעלי ריבונות המדינה, כי אז כמעט שבא לתמוך בכל מהלך שיקעקע את מחשבת השיגיון האנטי-דמוקרטית הזו. למען הסר ספק - אני אינני תומך כלל במשאל העם, ולטעמי החלטת הממשלה והחלטת הכנסת (אם וכאשר תבוא) בעניין ההתנתקות הן ראויות ותקינות ומחייבות. אבל ריבונות? הכנסת? בחייכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנסת היא הריבון!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
09/02/05 14:43
|
|
 |
16.
אין חובה למשאל, אבל בלעדיו
שכל ישר ראבאק,
09/02/05 14:05
|
|
 |
15.
שרון משחק אותה שוב...
ארתור,
09/02/05 14:01
|
הוא יאלץ את סילבן להתפטר, יעיף את רובי ריבלין מתפקידו, יכרסם במעמדם של לבנת, נתניהו ודני נווה ואז, כמו קוסם אמיתי, יפרק את הליכוד וילך לבחירות.
מישהו מוכן לנחש מה הכח האלקטורלי של שרון מול עוזי לנדאו, שלום, לבנת ואפילו נתניהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לשרון כוח אלקטורלי
אאא,
09/02/05 15:00
|
הוא לא יהיה בליכוד בבחירות הבאות. גנרל אשכנזי סמולני,יחד עם ברק,מצנע,וילנאי ואיילון בראשות העבודה או מפלגה חדשה נגד הליכוד. יש לך בכלל ספקות מי מנצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תאמין אבל...
ארתור,
09/02/05 15:24
|
כל מפלגה שתונהג ע''י שרון תרכיב את הממשלה הבאה. וזה לא שאני משוגע על האיש (ממש לא), הוא פשוט המנהיג הפופולרי ביותר והחזק ביותר שידעה המדינה זה עשרות רבות של שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הרוב המוצק גנב דעת .ולא הגדיר
כונותיו תרם,
בחירות,
09/02/05 14:00
|
בלשון אחרת הרוב בנוי על מוסלמים אנטי ציוניים ויהודים סמול [שמאל ] ולהם לא הצבענו ולא רצינו לראותם בממשלה ליכודניק ששילם מס חבר ובן של ליכודניק וחבר מרכז ששלם מס גם אחרי מותו עד שסגרו את חשבונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא הצבעת לליכוד
עמית,
09/02/05 14:48
|
|
 |
13.
לא למשאל עם
יואב,
מרכז,
09/02/05 13:51
|
הרוב בעד ההתנתקות, בקרב העם, גדול וברור יותר מזה שמסתמן בהצבעות בכנסת. גם בכנסת יש רוב דעים בעד התהליך, אלא שחלק נכבד מחברי הבית נתון ללחצים אדירים הגובלים באיומים, ישירים ועקיפים, מצד גורמים קיצוניים, וחלק אחר שבוי בקונספציות ודעות קדומות, וגם אם היה רוצה- קשה לו להביע את עמדתו האמיתית. משאל עם נראה כמוצא מתבקש, לפחות על הנייר, אך שרון צודק במאה אחוז בהתנגדותו הנחרצת לכך. במקרה הטוב המשאל רק יוביל לדחייה שעלולה לפגוע בישראל ולערער את אמינותה. במקרה הרע הוא יהפוך למין מערכת בחירות מכוערת, מלווה בלחצים ובאיומים ורק תעמיק את הקרע בעם. ולחברי הכנסת: במשאל עם משדרים הנבחרים פחדנות, בריחה מאחריות ומאשררים את הפתגם כי ''פני הדור כפני הכלב''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-אך לא כשמדובר בישראלים...
דוד,
09/02/05 14:15
|
לדעתי שרון טועה בכך שהוא לא רוצה משאל עם, וסירוב זה דווקא הוא יכול להתפרש כחולשה.
צריך להשלים עםן המציאות - שאיפה שתמצא 10 יהודים תמצא 11 דעות, ושישראלים הם עם של אתומים שדופקים את הראש בקיר ומשתכנעים רק כאשר ההוכחות ברורות מעל כל צל של ספק ובאופן מדעי.
המתנחלים לא סומכים על סקרי דעת קהל. מה לעשות. אבל בגלל זה דם יהודי עלול להישפך בידי יהודים.
הרי אם התוצאה של משאל כזה ידועה מראש אז לא צריכה להיות התנגדות לבצע אותו, כי ברור שהרוב יתמוך בהתנתקות ולמתנחלים לא יהיה יותר מה להגיד.
אבל... אם במקרה לא יהיה רוב להתנתקות - אזי מדובר בצעד לא דמוקרטי ופחד מצד שרון להיראות כאחד שדוחף בכוח לביצוע צעד כזה.
מה לעשות - גורל עם דמוקרטי נמצא בידיו. אם יחליט במשאל עם מסודר להתאבד ולא להתנתק - אין מה לעשות חוץ מלהתאבל ואולי לעבור לגור בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
משאל עם יביא לאנתיפאד'ה
ישורון,
09/02/05 13:50
|
אסור להסכים למשאל עם, כי הדבר יביא לשפיכות דמים. המתיישבים צריכים לעזוב ולא לגרום לתסכולים ושפיכות דמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רגע האמת הגיע
עו''ד ב. קידרון,
תל אביב,
09/02/05 13:36
|
עם כל הכבוד , רהמ''ש אינו יכול לרמוס ברגל גסה את כל כללי המוקרטיה,הן בתוך מפלגתו הוא והן בתוך העם ובקרב בוחריו .עוזי לנדו וחבריו לא רק שאינם בוגדים, אלא שהינם נאמני ארץ ישראל בלבם ובנפשם,החפצים למנוע מלחמת אחים ואולי אף שפיכות דמים חלילה. משאל עם בנסיבות אלו ,הינו צורך השעה וחוצה את כל המחנות ,וטובה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חבורת הזבל של הליכוד
ג'ודי,
09/02/05 13:33
|
אם מישהו מהשרים והמורדים האחרים חושב שהוא נבחר בזכות עצמו - בבחירות הבאות הם לא יבחרו בגלל מעשיהם. הראשון שבהם נתניהו שרק העשירים נהנו ממדיניותו החמסנית. סילבן שלום , תהנה כל עוד אתה יכול מתפקיד שר החוץ , כי זה התפקיד הכי בכיר שהגעת אליו - ובזכות אריק שרון , אחרי שרון אתם כולכם תחזרו למה שאתם באמת , חבורה של צבועים , חמדים ותאבי שלטון. לכו לבחירות נראה אותכם חוזרים לתפקידים שלכם. לא רוצים משאל עם, רוצים לראות את המתנחלים מתפנים , ומהר ככל שאפשר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש מחר בחירות
אאא,
09/02/05 14:58
|
הליכוד יהיה ללא שרון ויקבל כ 35-38 מנד''טים.הרכב הכנסת יהיה דומה מאד לנוכחי. גוש הימין-חרדים ימשיך להיות 70-75 מנד''טים. מקסימום יעברו קולות מהליכוד לש''ס או לאיחוד הלאומי ומשינוי לעבודה ומרצ. לא מעבר לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון עשה אותם ושרון יהרוס אותם
ל"ת
אפריים,
09/02/05 14:43
|
|
 |
9.
שנתיים ויכוח על נוסח השאלה....
ל"ת
*של המשאל,
*חלם,
09/02/05 13:29
|
|
 |
8.
משאל עם = סוס טרויני
שמחה,
09/02/05 13:25
|
מגיבים נכבדים לא שמתם לב שאף אחד לא שם על דעת העם ? השאלה היא מי ירכיב את הממשלה הבאה ומי יעמוד בראשה! שרון או...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה אין בכלל שאלה
אאא,
09/02/05 14:56
|
שרון לא יעמוד בבחירות הבאות לא בראשות הליכוד ולא בראשות המפלגה. גם שרון מבין זאת טוב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסוס הטרויאניהוא שרון!
עין לציון,
09/02/05 14:25
|
שרון קיבל את השילטון, ואת הבוחרים של הימין על מצע הפוך לזה של מיצנע, שכזכור קיבל 19 מנדאטים, ועכשיו כאשר שרון פועל הפוך למנדט שקיבל, כלומר מבצע את תוכניתו של מיצנע, הרי ברור שהוא הסוס הטרויאני,!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לנדאו הגון וטפש,
אזרח מפחד מאד,
09/02/05 13:20
|
אנחנו לא צריכים לשלם בגלל טפשות, ןלא בגלל תסביכי הנשפ של שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נוכל וטמבל
ל"ת
ז,
09/02/05 14:31
|
|
 |
6.
די עם השטויות! להתנתק מעזה !!
יוסי,
באר-שבע,
09/02/05 12:55
|
מספיק למרוח את הזמן, חבל על הזמן והכסף רק בשביל לרצות כמה אנשים. בכל מקרה כל השפויים במדינה הזו יודעים שאין מה לחפש בעזה ושאף אחד לא ינסה להפחיד פה את הציבור הנורמלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פוחדים ממשאל עם אם כל-כך
קובי,
גוש דן,
09/02/05 13:33
|
''בטוחים'' ? הרי זה הצלת הדמוקרטיה שהיא ערך עליון. ולמען הדמוקרטיה אשר במסגרתה שרון הבטיח לפני הבחירון שדין נצרים -כדין תל-אביב ופתאום שינה את דעתו - למען הדמוקרטיה ח-י-י-ב-י-ם משאל עם. (אך מה לשמאול ולדמוקרטיה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
סחטיין לנדאו
יואב,
ירושלים,
09/02/05 12:50
|
|
 |
4.
ברור שהשמאל מתנגד למשאל עם !
פוליטיקלי קורקט,
09/02/05 12:42
|
השמאל בישראל משרת מאז ומעולם אינטרסים זרים ועויינים.
הסכם אוסלו הועבר בכנסת בקולות קנויים של פושעים מורשעים כמו גונן שגב. את התוצאות שילמו בדם אלפי ישראלים אזרחים וחיילים.
כך גם היום מבקש השמאל בשרות הערבים ובמימון ארופי לכפות על העם נסיגות וסיכונים תוך סחיטת שרון באיומי הפרקליטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הכניס את גונן שגב לכנסת?
ל"ת
הימין הקיצוני.,
09/02/05 15:11
|
|
 |
3.
זהבה מדברת על מגה-פיגוע
אישיהודי,
09/02/05 12:40
|
זאת שהתעקשה על משלוח תנחומים לרשות הטרור על מותו של המחבל הראשי ב-40 השנים האחרונות היא מדברת על פיגוע ומגה-פיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הימין מחבל בסיכוי לשקט
אלי,
09/02/05 13:08
|
ברור היום שפינוי ההתנחלויות הוא הפתרון והימין רוצה לעצור גם במחיר חזרת הפיגועים .
זהבה גלאון נכס לאומי .
ישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם לא רוצה שקט
אאא,
09/02/05 14:54
|
לחודש חודשיים או חצי שנה ולאחריהם אלה ששוחררו מהכלא ישובו לרצוח. זהבה גלאון לא יכולה להיות ''נכס לאומי'' כיון שהיא קוסמופוליטית ורואה בקיומם של עמים בכלל ושל העם היהודי בפרט ''אנכרוניזם שיש לבער''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחס לאומי
ל"ת
ז,
09/02/05 14:29
|
|
 |
נכס לאומי ???????
shimshon,
09/02/05 13:27
|
|
 |
2.
האם אזרחי ישראל רוצים התנחליות
פרחיה,
09/02/05 12:36
|
מה עניין משאל עם על תוכנית ההתנתקות לאישור תקציב המדינה? אין כל קשר. זהו נסיון סחיטה. ולגבי משאל העם שהוא יריקה על הכנסת וצפצוף על החלטותיה, הרי אין טעם לקיימו רק בנושא המצומצם של פינוי 8000 אזרחים ישראלים מרצועת עזה. אם נאמץ את השיטה יש נושאים חשובים פי כמה. אולי השאלה שיש לשאול היא: האם אתה בעד קיום התנחלויות מעבר לקו הירוק, האם אתה והאם אתה מסכים למעמדן המועדף בקבלת תקציבים לעומת הישובים שבתוך הקו הירוק? ואולי מוטב לשאול: האם אתה מוכן לוותר על כל סיכוי לשלום ובטחון כדי להמשיך ולממן את מפעל ההתנחלויות מעבר לקו הירוק, ויעלה ככל שיידרש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפחד הרי ''העם איתכם''
הפחד המשתק,
09/02/05 13:49
|
לפי טענת השמאל וביחוד תאומך לאידיאולוגיה אחד העם טוען ש65-70 אחוז מהציבור תומכים בהתנתקות ,אז בואו תראו להם שהעם איתכם ונשים סוף לסיפור. אלא מה, הפחד, הפחד מהאמת שמא בכל זאת העם לא כל כך איתכם והסקרים יתנפצו כבועת סבון כמו כל הסקרים האחרים . תוספת קטנה. לשחד את הסיעות הדתיות על מנת לקנות רוב זה לגיטימי אבל כשזה נעשה על ידי מישהו אחר זו סחיטה . איך אומר הפתגם אין הגיבן רואה את חטוטרתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת
אין פחד,
יש דמוקרטיה,
09/02/05 15:09
|
השאלה היא לא התנחלויות כן או לא. השאלה היא ריבונות הכנסת ונהלי הדמוקרטיה. הפחד הוא מכך שכל פעם שהכנסת תחליט משהו, שלא ימצא חן בעיני מישהו, המישהו הזה יתחיל להיות אלים, יכה חיילים, ויאיים על חיי ראש הממשלה, כדי לקבל משאל העם. אם מחילטים על משאל עם עכשיו, מהא מאד נגיע, במקרה הטוב, לכל שנצטרך לעשות משאל עם בכל חודש, ושום ממשלה לא תוכל להעביר שום החלטה. יש כאן עשרות שאלות שהן הרבה יותר חשובות מאשר הכמה מאות תמהונים בסוף העולם. התקציב שמוזכר בכתבה למשל. למה שלא נלך עליו למשאל עם? זה הפחד שלי לפחות. מבחינתי, הדרך היחידה לעצור את ההתנתקות, או כל החלטה אחרת שלא מוצאת חן בעיניכם (מי אמר נישואים אזרחיים ולא קיבל?) היא להפיל את הממשלה וללכת לבחירות. רצוי על נושא התקציב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם אזרי ישראל לא פחות ממך !
שפוי,
מרכז,
09/02/05 13:33
|
|
 |
1.
שום משאל ושום נעליים
עליזה,
09/02/05 12:26
|
זה או התנתקות ופינוי ההתנחלויות או שיבה לימי הטרור העליזים.
תבחרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק ההפך
ערן,
הרצליה פיתוח,
09/02/05 14:19
|
זה או...גם לתת לרוצחים את שלנו וגם טרור
או...רק טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חולמת...
מלי,
רמת אביב,
09/02/05 13:37
|
התנתקות היא פרס לטרור. היום זה עזה, מחר השומרון ומחרתים הבית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|