 |
43.
נתן, מי שלא מסכים להיות חברך הוא מנוול?
יוסי,
02/02/06 09:53
|
ואהבתי איך שכותרת כתבתך מטעה את הקורא התמים, לחשוב שזילבר שר על חוויות שערורייתיות שחוה הוא בעצמו, יא חתיכת מניפולטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מיוחד בשביל נתן זהבי
מיכאל,
03/06/05 13:19
|
|
 |
41.
איך אתם לא מתביישים לקלל זקנים
ניסים,
הרצליה,
19/02/05 01:23
|
אז מה שזהבי קשיש? גם אתם תהיו קשישים והלוואי שכל יום בקשישותכם יזכירו לכם את זה! זהבי בן אדם 10 מדבר לעניין ואנשים שלא אוהבים אותו זה בגלל שלא מסוגלים להתמודד עם האמת!. תנו קצת כבוד לקשישים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זה ההבדל בין המתנחלים לנתן זהב
אושרי בוזורגי,
קריית 8,
13/02/05 09:34
|
המתנחלים כידוע נמנים רובם על המחנה המאמין בכוח משגיח, ומי שיבדוק טיפה במקורות ידע כי אותו כוח משגיח, מאפשר ''חזרה בתשובה'' משמעו שאדם יכול לחזור בו מחטאי העבר, לדעתו של נתן זהבי אין האדם יכול לחזור בו מחטאי העבר ועל כן אני מצר, כולי תקווה זהבי,שיום אחד תבין, שאנשים משתנים, בין אם לטובה או לרעה אבל אנשים משתנים ויכולים לזרוק את העבר בעודם פותחים דף חדש. דבר נוסף, בדבריך אתה טוען לכך שזילבר חיבר את המילים ושר אותן כדרך חיים.... ראשית, זה לא נכון, כמשתמע מהמשך דברייך, נשמע כי את השיר חיבר נער בן 16 שרוח נעוריו עוד פיעמה בו, ודבר נוסף אותו זילבר אמר לך בעצמו, הוצאת את המילים מהקשרם!!!! ניתן לנתח כל שיר כמו שרוצים, כמו שמנתח השיר רוצה לנתח אותו, זילבר לא אומר בשיר ששכב עם הבחורה ואילו אתה טוען שכן שכב, משמע שמנתח השיר הבין את תוכנו כפי שרצה להבין וכפי שגלגלי המחשבה שלו הכווינו אותו למחשבה כזו, אזיי הבעיתי מבין שניכם הוא אתה, אשר לקחת את המילים לכיוון של בעילת קטינות ופדופיליה, דברים אשר חד משמעית לא נאמרו בשיר!!! (אלא אם כן תבחר להוציא דברים מהקשרם) לבסוף תרשה לי לציין, מחנה הימין הרבה יותר פתוח לדעות של אנשים אחרים, אתה חושב שלא רוצים שלום?! רוצים שלום, אבל אנחנו יותר עירניים, אנחנו יודעים שהאמרה הכי פייסנית של הערבים כלפינו הייתה שהם רוצים אותנו, אבל בים... חשבת שאדיר זיק הוא מטורף עם קרנים שלא ניתן לדבר איתו? נוכחת שלא...!! אתה חושב שהמתנחלים הם פאנטים שרוצים בחורבנה של מדינת ישראל ושהם יורקים אש כאשר הם מדברים איתך וחולמים לרצוח ערבים כל לילה בהניחם את ראשם על הכרית!!! צא החוצה מר זהבי, גש אל אותו הציבור אותו אתה מגדף ומשמיץ! הכר אותו!!! דע את האויב!!!! אבל.... תראה את כל הצדדים, אל תבחר לראות את מה שאתה רוצה לראות ולעצום את העיניים כשהם בני אדם!!! מר זהבי, הכותב אליך הוא צעיר כבן 18, אני מאמין שלשנות את דעותיך לא ניתן יהיה בשל גילך המבוגר וחוקי החיים אשר עברו איתך לאורך השנים. את דעתך כבר גיבשת מר זהבי, וקשה יהיה לשכנעך לשנות אותה, לכן לא אנסה. אבל!!! עליך לבחון את דבריך מבחוץ, ולא לכתוב אותם מתוך תקיפה כל הזמן, תנסה לכתוב מתוך הסברה ולא תקיפה, אזנם של אנשים אוהבת לשמוע דבריי הסברה ולא דבריי תקיפה. דבר אחרון, טענת שהתקשורת נתנה במה למר זילבר לאחר שחבר למחנה הימין והצהיר כי בכוונתו לעבור לגוש קטיף. איני יודע על איזה תקשורת הינך מדבר, שכן אני מאמין שאני ואתה חיים באותה מדינה וקוראים את אותה העיתונות, (ידיעות, מעריב) וככל הזכור לי, פעם אחת התייחסה התקשורת למעבר בייתו של זילבר, וגם זה היה בבועת כתבה מאוד מאוד קטנה בתחתית העיתון. אז אם כן, מהיא התקשורת עליה אתה מדבר?! היכן ראית את אותן הכתבות המהללות את אריאל?!?!?! אני תר אחריהן כבר זמן רב אך נבצר ממני למצוא את שורות התמיכה בין דפי העיתונות. דבר עובדות זהבי! לא עצבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע טוב שאת הספר ''לוליטה''
חבר,
15/02/05 03:39
|
לא חשבו כיצירה של פדופיל...... מתחסד עלוב שכמוך...... חוץ מי זה מי אמר שהילדה לא יותר מי בת 18? ו ד''א השיר נכתב על ידי ילד בן 16.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
25 צודק בכל מילה!!!
ל"ת
דן,
צפון,
13/02/05 09:06
|
|
 |
38.
אתה גדול שים זין על המקטרגים!
ל"ת
שפוי,
במדמנה,
13/02/05 07:48
|
|
 |
37.
קשות עצמך
סתם אחד,
תל-אביב,
13/02/05 02:28
|
|
 |
36.
ל''תמהוני'' אריאל זילבר-
====,
13/02/05 00:55
|
|
 |
35.
מת, פשוט מת-
שלומי,
13/02/05 00:52
|
על הפאתטיות השמאלנית הזאת. (ע''ע הליקוק של הארץ לרב עובדיה יוסף). מגניב כל פעם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש לי מילים... הו הו הו
א. זילבר,
13/02/05 00:21
|
''יש לי מילים, יש לי מילים ואין לי מנגינה יש לי מנגינה בלי מילים...
אז מה אני אעשה עם כל זה?
אני אדם חלש שנסחף לו עם הזרם אז מה אני אעשה שאין לי זרם להיסחף בו?
פזמון: כי מה שיש לי הלוואי ולא היה לי ומה שאין לי - את זה אני רוצה
אז מה אני אעשה עם כל זה? יש לי מחשבות יש לי מחשבות אבל אין לי מעשים יש לי מעשים יש לי מעשים בלי מחשבה''
מתוך האלבום: ''בה-דה-די-דיאה'' (כן, יש אלבום עם שם כזה, יש לי מעשים בלי מחשבה, מה אני אעשה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לה לה לה
אבוקאדו,
תל אביב,
13/02/05 16:37
|
מוכר פרחים בתחנה המרכזית החדשה כבר לא זוכרת את המילים בדר''כ אומן מזדהה עם המילים אותן הוא בוחר לשיר, אצל אריאל זה כנראה נכון, במו עיני ראיתי אותו מוכר פרחים בתחנה המרכזית החדשה בזמנו בפתח תקוה על המדרכה מתוך דלי ליד השק''ם.... שיהיה, איך נתן אומר- ''אמר אז אמר''...so?? המתנחלים אומרים... שיגידו.... so???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבע :)
ליטל,
נהריה,
17/02/05 11:10
|
|
 |
33.
הפועל ניצחה 0:0
ר,
13/02/05 00:05
|
|
 |
32.
זהבי, שים זין על הטיפשים
עומר,
שמה,
12/02/05 23:58
|
ותמשיך לכתוב (לא שלא תעשה את זה בלי עידודים אנונימיים). ודרך אגב, לא אוהב את הדרך העצבנית שלך, אבל אם לא היית קיים היה צריך להמציא אותך. יישר כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
השמאל הרבה יותר מסוכן
עמית,
12/02/05 23:12
|
כי הוא גם אנטישמי וגם שולט בתקשורת. אתה דוגמה טובה לכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והימין?
אבו,
תל אביב,
13/02/05 16:52
|
אתה אנטישמי ושונא שמאל אני יהודייה ישראלית וציונית בדרכי מי אתה שתחליט מה נכון ומה לא מה יהודי ומי לא ?? לצערי בימין יש רבים כמוך שבשבילם השמאל עוכר ישראל כי אתם שמתם עצמכם מונופוליסטים על הארץ על היהדות על האמונה, ובשנים האחרונות גם על גרסה של אינטיליגנצייה (שליטה יומרנית באוצר מילים, לא תמיד באופן מושכל, רק לכאורה). שמאלנית שפעם היה לה יותר קל לאהוב, להיות סובלנית ולהנות מדיונים ערכיים, סליחה עם כל מי שחוטף על הדרך...:\
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אז מי זה/זו א.ו?
מוקה.,
12/02/05 22:47
|
שלושים תשובות של מתנחלים (וחבריהם) וכולם עם תשובות של א.ו ....
אז מי המעריץ המשקיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירוש
אבוקאדו,
תל אביב,
13/02/05 16:38
|
בהיפוך כעמו שאומרים קודם את שם המשפחה. ויבראטור אנונימי.....:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
lunatics find each other
Doug,
New York,
12/02/05 22:22
|
so zilber found his new crazy lunatic friends who cares, soon enough all of them will be out of their stupid settlements, and maybe then the country will star looking at a decent future
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עוד פעם הזקן הסנילי הזה
ל"ת
פחימה,
12/02/05 21:39
|
|
 |
27.
קשיש וקשקשן
ל"ת
רועי.ש,
12/02/05 21:38
|
|
 |
26.
מי שמרשה לעצמו לצאת נגד שיסוי?
כספי,
12/02/05 21:24
|
זילבר אומר את דעתו וזו זכותו. אולי מישהו שכח שכאן דמוקרטיה ואין להוקיע אדם על דעותיו. הכי אבסורדי שהכותב הלא מכובד יוצא נגד שיסוי. הרי רק מזה הוא מתפרנס, כי מה הוא יודע חוץ מלרדת על אנשים ולשסות ולעורר שנאה?? אדיר זיק. זהבי משווה את עצמו לאדיר זיק. נו באמת, הקאקער הזה יש לו יומרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
מ,
12/02/05 22:13
|
דמוקרטיה לא אומרת שאין להוקיע אדם על דעותיו - להיפך! הסיבה הליגיטימית היחידה להוקיע אדם היא בגלל דעותיו, בניגוד להוקעה על בסיס דת, גזע או נטייה מינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר גם אפשר להביע דעה,אך לא
פניה,
12/02/05 22:39
|
|
 |
25.
זהבי נהיה זקן טרחן ומעייף...
ברק,
י-ם,
12/02/05 21:17
|
זהבי, יה טרחן זקן, מה נתפסת לשיר? (שאפילו זילבר לא כתב?!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אתה נורמלי?
סתם אחת,
12/02/05 21:12
|
מה אתה עושה מאריאל זילבר פדופיל? הוא לא כתב את השיר . זאת רשעות לשמה, לעשות דבר כזה. נטרפה דעתך . אריק איינשטיין שר, אני רואה אותה בדרך לגימנסיה , האם כבר מישהו ידע, את המלכה של הכיתה, אז גם הוא פדופיל.? אתה השתגעת לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו ידע
ידעוני,
15/02/05 15:28
|
תיקון קטן: המילים הן: ''האם כבר מישהו ידע, את המלכה של האוגדה''. משמע: הבחורה כבר בצבא, אז מותר ל''דעת'' אותה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הגם זהבי סוכן שרון
יהודי,
12/02/05 20:58
|
האדמור של השמאל גפן יותר טוב מזילבר אני מוכן להתערב שאם זילבר היה שר בפסטיבל רבין אף אחד לא היה מפקסס שטויות ושום כתבלב שרון לא היה פונה לקדמן שנפל לבור שכרו לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זוכר את אדיר זיק בגלל פועלו
דש,
12/02/05 20:56
|
בשנים של התחלתה של הטלויזיה הישראלית היה נוהג אדיר זיק לאסוף מתל אביב חבורה של אנשי בדרך לירושלים בוקר במכוניתו בין אלה שנימנו על הטרמפיסטים היתי אני קירשנבואום וגלעדי ולונדון מי היה מאמין? היום אנחנו נאחזים בכל שביב של של פילוג השפיות עזבה את מדינת ישראל עברה להתגורר במקום אחר ולפעמים באה לביקור מציצה נפגעת ומשלימה אנחנו עדין לא בשלים למדינה היה אקספירמנט מענין לא הצליח תודה על החומוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זהבי אתה אידיוט
ל"ת
שמואל,
ישראל,
12/02/05 20:50
|
|
 |
זה מה שרצית להגיד? יופי
ל"ת
א.ו,
12/02/05 21:09
|
|
 |
20.
אין לכם מושג על מה אתם מדברים
סתם אחת,
12/02/05 20:45
|
תשמעו, כל החברייא העליזה שמגנה פה על אריאל זילבר בחירוף נפש, פשוט אין לכם מושג על מה אתם מדברים. אין לי שום בעיה עם אנשים שדעותיהם מנוגדות לדעותיי מכל הקשת הפוליטית, אבל נתקלתי במקרה באריאל זילבר, ודווקא במהלך עבודה, והבן אדם הזה חמום מוח, מטורף, אי אפשר לדבר איתו, הוא מתנפל עליך מייד כשהוא מבים שאתה בקצה השני, והכי מצחיק הוא שלא לפני כל כך הרבה שנים הוא היה שמאלני קיצוני. מי שמסוגל לקפוץ מקיצוניות אחת לשנייה בקלות שכזו, לא בטוח שהייתי רוצה בכלל לשמוע על דעותיו, שממילא ישתנו בעתיד הנראה לעין. סופם של אלה לחזור בתשובה, אז יאללה, שיעבור מחנה ויפטור אותנו מעונשו של זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
youre so right
מקווהשלאסתםאחד,
London,
13/02/05 05:38
|
Respeect for the analysis, I bet he will become a dos
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
א.ו,
12/02/05 21:05
|
סוף סוף מישהי שמזהה צביעות כשהיא עוברת לה מול הפרצוף. אריאל זילבר מאמין במה שהוא חושב שיעזור לו למכור יותר תקליטים, לא שזה יעזור במקרה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם מקשקשים!?!?!?
שיר,
צפון,
13/02/05 15:37
|
איזה צביעות ואיזה נעליים??? אם את חושבת שהאדם הזה צבוע את באמת לא מבינה כלום מהחיים שלך! ואת עוד טוענת שהוא עושה זאת כדי למכור תקליטים?? התחרפנת?? הבנאדם הזה מרוויח פול כסף ומהופעות בלבד!!! אם היית יודעת כמה הוא מופיע וכמה הוא הופיע גם בלי כל ההצהרות שהצהיר לאחרונה, לא היית מדברת בכלל! אני באמת לא מבינה אתכם! כל העליזים והעליזות וכל המשמיצים... ואדון זהבי- שמאלני שכמותך, יופי של דרך מצאת כדי לנסות להסית את דעות הציבור נגד זילבר! פדופיל הא? ממש הגזמת!!! זאת כבר ממש הכפשה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שמאלני עלוב
השכל הישר,
12/02/05 20:45
|
זהבי ''לוחם הצדק'', תפסיק להסתתר מאחורי רעיונות מעורפלים ,תעמוד כמו גבר ותכריז '' אני שמאלני מנ מנייק שונא חרדים בדם'' ככה אולי תקבל רספקט של אדם כנה. נ.ב מה קרה נטפלת לזילבר? קשה לך לראות אדם אמיץ שיוצא נגד הזרם ותומך במתנחלים שנואי נפשך? ומה שעוד מדהים אותי איך אדם עם ג'ורה כמו שלך מקבל מעמד של סלבריטי...אבל לפחות אני שמח שיש עוד הרבה אנשים כמוני שיצאת להם מהתחת,הקיצר לך חפש צומי במקום אחר ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעמוד כמו...
אבוקאדו,
תל אביב,
13/02/05 16:46
|
תעמוד כמו גביר... מי שונא חרדים ?? זו ממש הכפשה !(איזה מילה כבדה עא??) חילוני שמתאמץ להאיר את הפינה המכוסה הזאת בציבור בתוכניות טלויזייה מרתקות שיש בהן הכי הרבה כבוד שראיתי בנושא דת ואמונה, כואב הלב שהמתנחלים גם דתיים... זה הופך את המפה למדורה לכאורה על רקע דתי, כלל לא ... ציוני , גם לא. כמה מתוך גרעיני הגבעות הקשים ביותר הם עולים חדשים מאוד מהשדה ישר להתנחלות ?? על ראש הגבעה עומדת פרה במקרה יש לה גם עטינים וגם כיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדוברנות
ל"ת
שמאלני ישר,
12/02/05 21:20
|
|
 |
צבוע שכמותך
א.ו,
12/02/05 21:03
|
בתור מי שכל כך לא מסכים לדעותיו של זהבי מפתיע שאתה קורא את הכתבות שלו ועוד טורח להגיב. אולי אתה נהנה להתעצבן ולעצבן. אולי אתה סתם טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אכפת לך בכלל?
שיר,
צפון,
13/02/05 15:39
|
ואיך זה לעזאזל קשור לצביעות??? תלמד את פירוש המונח לפני שהשתמשת בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מצא מין את מינו!!!!!
זה כולרה,
וזה דבר!,
12/02/05 20:41
|
זהבי, אתה הבבואה השמאלנית של אריאל זילבר! הלא תבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אריאל זילבר תמהוני?
נתנאלה,
12/02/05 20:03
|
על עצמך לא הסתכלת אף פעם בראי? אתה רוצה לעשות דליגיטימציה למי שלא בדעתך הפוליטית הקיצונית? כל מי שאין לא נטיות התאבדות לאומית הוא תמהוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעה פוליטית קיצונית?!
א.ו,
12/02/05 21:00
|
את שומעת את עצמך? תסתכלי את קודם במראה או יותר טוב תקשיבי למחשבות המעוותות שלו לפני שאת מוציאה משהו מהפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא הוא ולא אתה !
שמשון,
כוכב-יאיר,
12/02/05 19:47
|
זילבר אינו זמר ודיעותיו הפוליטיות שחורות משחור ולשמחת רבים אינן חשובות כלל. המתישבים עוד יקיאו אותו וטוב שכך ! את זהבי אפשר להקיא גם כן ולא צריך להמתין זמן רב. לשמוע אותו לא, לקרוא אותו ? בטח שאי אפשר. יותר מידי רפש אקוסטי ממלא את התיקשורת שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ומי העצבני שישב בכלא הגרמני?
ל"ת
אדולף,
גרמניה,
12/02/05 19:41
|
|
 |
רק לסבר את האוזן
אבו,
תל אביב,
13/02/05 16:56
|
אדולף ישב בכלא... נתן היה עצור מתי תפסיק מי שלא תהיה לנסות להוליך באף את המאמינים ?? מגיבה רק כדי לתקן דיבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה נפש משועמם
א.ו,
12/02/05 20:56
|
עדיף לשבת בכלא בגרמניה מאשר לכנות את עצמך אדולף היטלר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זהבי הגרופי של הפושעים מדבר על
נילי,
12/02/05 19:41
|
|
 |
13.
זהבי, אתה איש שפל
סיון,
12/02/05 19:38
|
עדיף שתמשיך לטפל בזקנים עשוקים, במקום לכוון את רוביך אל אריאל זילבר, זמר אהוב ומוערך עלי בכל הזמנים! אל תגע באריאל זילבר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשה
א.ו,
12/02/05 20:46
|
מי רוצה לגעת באריאל זילבר?! ברגל מעץ לא הייתי נוגעת בו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והיא טיפשה??
שיר,
צפון,
13/02/05 15:42
|
|
 |
למה ??
אבו,
תל אביב,
13/02/05 17:05
|
למה היא חצופה?? הבנאדם לא סקסי , יש לו פלולות לא אטרקטיביות ודיעות פוליטיות מחורבנות.. הוא חמום מוח , עם קילשון עדיף לגעת בו?? ו א.ו , לא ניסיתי לפגוע בך עם הכינוי-בתגובה לא זוכרת איזה מס...סתם עונג קל.. ונתן ,לטעמי הוא גם לא מוזיקאי מי יודע מה, יש בדורו הרבה יותר מרגשים הרבה יותר מוצלחים, הסרט שהתחיל עם הימין התחיל מזמן עם הכרזות קולניות כאילו שלהיות זמר ולא שמאלני זה כזה ביג דיל. לא עושה עלי רושם,אריאל תהיה מה שבא לך גם בלשיר על לוליטות לא המצאת כלום , חבל שלא שמת לב ל''אשמה'' של הילדונת... זה לא רצוי להפיל את התיק עליה , גם אם לא כתבת את השיר , זה לא נשמע טוב ... חוץ מזה זה היה מזמן . אגב מי שהשווה את מילות השיר עם בדרך לגימנסייה , השיר מתעניין אם מישהו ידע אותה .. בטח כן ובטח הוא בן 17 .. לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אריאל זילבר
שרון,
12/02/05 15:26
|
כל אדם שקורא שיר מבין את השיר לפי ראות עינייו!
ועל פי כמה וכמה שהשיר לא נכתב על - ידי אריאל זילבר.
בנוסף לכך אני דווקא הבנתי מהשיר שהושר שאילו יכול היה למצוא את האישה שאין בה רוע אלא תמימות ואהבת אמת כמו הילדה .
אך אתה מצאת לנכון לראות בין השורות את הדברים הלא מוסריים ומעניין מדוע בחרת באריאל זילבר כשעיר לעזעזל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אומנות או נמות......
פיס,
12/02/05 14:56
|
זהבושקה, נכון שזה קצת מכעיס לראות אומן כזילבר תומך במתנחלים ואנטי היתנתקות, הוא בעצם כאילו משלנו גם אנו השמאלניים אוהבים את שיריו ופועלו במוזיקה בכלל- זוהי הדמוקרטיה היא לפעמים מתעתעת בנו לטוב ולרע זכותו!! אך אני מודה שהאכזבה גדולה מאריאל זילבר, תזכרו מה עשו לאביב גפן וגידי גוב שתמכו תמיכה כנה ונלהבת ברבין ז''ל ובתהליך אוסלו אז אם כל הכבוד ויש הרבה מאד בואו לא נהיה צבועים רק מתיי שנוח לנו זה בסדר...?וכפי שאתה כבר יודע אני לא מאוהבות המתנחלים בלשון המעטה, יחד עם זאת אני מצפה שנהיה כנים עם עצמנו. לגבי דניאלה וייס וחבריה הפושעים,הלא מוסריים, החסרי טקט ובעיקר חוצפניים מוגי לב כפויי טובה הם לא אחיי ומעולם לא היו ! וכן כן אין לי שום סימפטיה אליהם ואל כאבם אם הם מסוגלים להשפיל את חיילנו היקרים מאד ללב שכל ישראלי שפוי - על זה נאמר ''עד מתיי יעלוזו רשעים'' , שוב חשוב להדגיש שיש בינהם גם אנשים טובים,שפויים,מוסריים שדבריי לא מופנים אליהם,עד כמה שזכור לי ''הנשמות הטהורות'' הייתה להקה מאד טובה בעבר וכל מה שכתבת כביכול מי הם הנשמות הטהורות קרע אותי מצחוק מתגלגל..... קצת הומור בכל הנושא הכואב והמרגיז הזה בעיקר, לא מזיק לנו!!! אז תמשיך בכתבות מעין אלה ותבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הויכוח עם המתנחלים....
אריקו,
רמת-גן,
12/02/05 11:46
|
למתנחלים שלום אתם אנשים טובים אבל כמו שאתם אומרים שהמדינה שלחה אותכם והלכתם היום המדינה החליטה שתפקידכם נגמר ורוצה להחזיר אתכם הביתה וגם לעזור לכם. זה מזכיר לי שפלוני נסע לחו''ל והפקיד את מכוניתו המפוארת בידי שכנו. וכשחזר לבסוף הביתה ראה שכנו שהאוטו טוב הוא ומאן להחזירו...זה בדיוק מה שקורה עכשיו.ודעו לכם שבסוף בעל האוטו לקח אותו בכוח...וזה מה שיהיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום
ינב,
12/02/05 14:49
|
מה פתאום המדינה שלחה אותם הם התנחלו במירמה בניגוד לחוק הישראלי ובין לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה חברים
איתם,
13/02/05 00:53
|
אה, חבר'ה, סליחה. אולי כדאי שתתעלו קצת מגובה הדשא ותבדקו עובדות, לא משאלות לב או מחשבות. עובדות. עובדות. מי שלח אותם לשם (פרס ושות') מתי? (מזמן, כנראה לפני שנולדתם, ולכן הבורות) למה? (מסיבות בטחוניות, לשמור על החיים של שניים כמוכם, למשל). עכשיו, אחרי שהכושי עשה את שלו, הכושי יכול לעוף מהבית, כי הוא מפריע. כי מה זה כבר בית ונקודה על המפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתחיל במלאכהאומרים לו..
אבוקאדו,
תל אביב,
13/02/05 17:14
|
אל תעשה חצי עבודה , אכן נשלחו בתחילה ע''י ממשלת שמאל , ממשלות ימין המשיכו בהתלהבות את העבודה ובמרץ(לא המפלגה שהתמידה בהתנגדותה לתהליך מתחילתו ובעיני תמיד בצדק אנושי וההיסטורייה מוכיחה שגם מצע שיהפוך למציאות פוליטית) , לא מעטים מהמתנחלים עלו כנגד החוק והציבו עובדות בשטח בלילות כמו ישובי חומה ומגדל,קראוון ומים ובית כנסת מאסבסט, אז אני כן הייתי ולא ביצית ואתה מטעה מתוך כוונה, עם עובדות לא מתווכחים,מספיק מאיתנו נולדו בשנות ה-60 וגם קודם וקוראים את המדור הזה. עם משקפיים ושיער לבן ובלי אלצהיימר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מזלך שיש פריירים
שמוליק,
12/02/05 11:42
|
מר זהבי היקר, לרבים מאיתנו יש כתם כזה או אחר בעברם, מי כמוך יודע, על זה אתה מתפרנס? מה עם העיתונאי שנחשד בצעירותו בפלילים והשתמט משירות צבאי? הוא יותר טוב? שא ברכה למרות הכל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אבל
א.ו,
12/02/05 20:51
|
חבל רק שאנשים כמו אריאל זילבר ממשיכים להחתים את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, להכתים..
ל"ת
א.ו,
12/02/05 21:07
|
|
 |
8.
רד מזילבר, הוא גדול עליך.
ל"ת
מ,
12/02/05 02:16
|
|
 |
זילבר
ינב,
12/02/05 14:50
|
|
 |
7.
Adir Zik
goodguy,
12/02/05 01:24
|
|
 |
6.
ZEAVI ZEAVI
R.D.N,
11/02/05 19:19
|
BAT HASHCHENIM SHE CAN BE 20 YALDA FOR A MAN 40 YEARS OLD SHE IS YALDA ZEAVI ATA NACH NACH SHEMESACHEK OTA ATSBANI GO LERN FROM GAI MAROZ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GO FUCK YOU SELF
ל"ת
א.ו,
12/02/05 20:49
|
|
 |
עברית
...............,
12/02/05 12:38
|
|
 |
5.
זהבי לטיפולך!בזק גונבת לנו כסף
שלגיה,
11/02/05 16:58
|
זהבי אני מקווה שתקרא ותפרסם גם ברדיו מזה זמן מה שנודע לי במקרה, שיש לשים לב היטב היטב כל מי שבודק את חשבון הבזק שלו שישים לב שאם הסכום של השיחות שלו מבזק לבזק מגיע מתחת ל-40 שח לחודש הוא רשאי וזכאי והם חייבים להוריד לנו את דמי המנוי החודשים שמגיעים לסך 50 ש''ח לחודש וכמובן שהחשבון הוא דו חודשי אז זה יוצא 100 לחודשים הם חייבים להוריד ל25 שח לחודש כלומר 50 שח לחודשיים אני פניתי אליהם ומיד ללא בעיות וללא וויכוח הם מעבירים אותכם למסלול שנקרא ''הקו הקל'' אני שוב מדגישה כל מי ששיחות הזק שלו מגיע ל40 שח לחודש כל מה שצריך זה להתקשר 199 ולקבל את השירות כאשר שאלתי את המוקדנית מדוע זה לא מפורסם ענתה לי בחיי שאני לא משקרת היא עכנתה לי''לכל חברה מסחרית יש את הסודות שלה אז מכיוון שכבר נודע לך ניתן לך את השירות'' זהבי ככל הידוע לי יש הרבה אנשים במצוקה והרבה אנשים מבוגרים שאינם מדברים הרבה והשירות הזה יוסיף להם עוד כמה גרושים לחודש אני למשל מנצלת את הבשק רק כ17 שח לחודש כי היום מדברים הרבה בסלולרי אז באמת נתן אני מקווה שתקרא ותפרסם כי אני לא מצליחה להשיג אותך ברדיו אז חשבתי שבאופן כזה אולי הרבה אנשים יקראו ואם אתה תפרסם זאת אולי אפשר לעשות נגדם תביעה ייצוגית על הל החודשים הללו שהם מסתירים את האינפורציה,אגב שאלתי אותה לגבי החזר אין מה לדבר על זיכוי רטרואקטיבי אז לפחות חבל על כל יום שהם מרוייחים יותר ממה שמגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלגיה את בטח צודקת
אליעזר בן יהודה,
13/02/05 07:46
|
ואני בטוח ש''בזק'' לא בסדר אבל... כתבת 22 שורות בלי אף פסיק או נקודה אחת ויחידה. אז איך את מצפה שפשוטי העם, כמוני, יצליחו לעקוב אחרי הטיעון שלך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך!
איש,
12/02/05 22:58
|
|
 |
בזק הנזק...
ארז,
12/02/05 21:09
|
פעם היה סיפור דומה עם חיבור זול לאינטרנט שהם פשוט הסתירו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עושה קרירה (וכסף) משנאת הימין
הוא לא יותר טוב,
11/02/05 16:25
|
כמה כסף עושה זהבי משינאת הימין... חייב להודות.. זהבי מדבר בצורה מעניינת.. כותב יפה ומצחיק אותי בתכנית שלו ברדיו, אבל אם לאמר את האמת.. זהבי הוא חלק מהמימסד... מלקק לפוליטיקאים מהשמאל... עבד לרייטינג ואני לא בטוח שיצחק רבין ז''ל היה מרוצה מאהבת נתן אליו... זהבי.. עשה כסף, זכותך, אבל אתה האחרון שיכול (מוסרית) להטיף מוסר... שנים של חברות עם דן בן-אמוץ (איפה הוא היה כשדן השכיב ילדות בנות 10 ???)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין
ינב,
12/02/05 14:51
|
ימין עושה כסף על חשבון השמאל המשלם מסים בגדי שהם התעשרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על כל דבר אתה חייב להגיב ???
ל"ת
טיפש,
13/02/05 01:42
|
|
 |
3.
חזק, פשוט חזק
ק,
11/02/05 15:46
|
לדעתי צריך ללמד את הכתבות שלך בבתי ספר מכללות ואוניברסיטאות לחיים האמיתיים. אתה ריאליסט אמיתי, בן אדם אמיתי שכותב את האמת. אין הרבה כמוך בכלל, לדעתי אפשר לספור על יד אחת בקושי כמה חבר'ה כמוך יש. אני מזדהה איתך לחלוטין. תמשיך כך, עלה והצלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זילבר
יבן,
11/02/05 15:30
|
חותנו של זילבר הוא שלמה קאלו שעשרות או מאות תמהונים נוהרים אחריו בינהם מי שהפכה לאישתו החוקית הזמרת המחוננת רבקה זוהר. קאלו בזמנו הטיף להתנזרות ממין [לאחר שהתגרש מאישתו] והתיר לאחר שהתחתן עם רבקה שהיא צעירה ממנו בעשרות שנים.הוא מתגורר ביפו על גבול בת ים עם עשרות מאמיניו אשר משרתים אותו חינם אין כסף בהוצאות לאור של ספריו בהפצתם וכן בהפצת טקליטורים של רבקה זוהר הסוגדת לקאלו בכל שורה משיריה [פרי יצירתו] וכן תשמישי ''קודש'' אחרים . בביתם תלוי ישו על הקיר [בעבר סגדו לתורת הזן] ופעם או פעמים בשבוע הוא מטיף למאמיניו כנגד הערבים האיסלם וכל מי שלא נוצרי . בערבים מאמיניו מסתובבים עם אלות כנגד ערבי יפו .אפשר לפגוש אותם גם בבקרים הולכים על שפת הים כחלק מהתנקות הרוח והגוף זילבר הושע כמו מאיניו הרבים מחותנו הכריזמתי ומכאן דעותיו הימניות הקיציונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רשויות שאתה חייב לדווח להן
דולפי,
סידני,
13/02/05 04:19
|
אבקש לפנות מייד לגורם מתאים לטיפול בכנופיה מהסוג הזה אם יש אמת בדברייך השבכ לא עובר לסדר היום בימינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מדוע לא רצית לדבר עם עמנואל ?
חכם מימון,
11/02/05 10:13
|
|