 |
86.
והוא שרון סחט את התמיכה בכנסת
מממממממממממממ,
11/02/05 08:23
|
רק באיומים. בהצבעה חשאית בכנסת (וגם בממשלה, זוכרים פטורי שרים עוד לפני ההצבעה) לא היה זוכה ברב. שרון הוא מלך מלכי המאיימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לא יעזור התנתקות לא תהיה נקודה
ל"ת
שרון הבייתה,
העם חזק,
11/02/05 01:52
|
|
 |
84.
רק משאל עם ימנע קרע בעם
ל"ת
מוטי,
רחובות,
11/02/05 01:06
|
|
 |
83.
כל עוד זה מתאים לנו ....
ברוך ג',
נען,
11/02/05 00:27
|
אנשי ימין מודאגים מזהירים כאן כי שרון לא אמין , הפכפך ועושה רק מה שטוב לו . בוקר טוב ! אנו בשמאל יודעים את זה כבר 30 שנה . היתם צריכים להזהיר את עצמכם . הענין הוא שזה ממש לא אכפת לנו כל עוד הוא עושה את הדבר הנכון . אתה הבנת את זה , ברוך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקוריקולום של שרון
Avi Ecuador,
11/02/05 04:30
|
הוא של איש מלחמה, שיודע מלחמה ונבחר בזכות ערפאת והאינתיפאדה לימי מלחמה. אם מוסא, ססליחה, שרון היה מבין שיכול למלאת את תפקידו של דוד ולא שלמה או מוסא היה עושה מעשה גדול ונכון לעם ישראל, הוא בחר להילחם בעמו! לצערי! היה צריך להתחיל במשאל עם ופסק זמן ל 40 שנה ולדרוש חינוך של דור החיות שם, להזהירם ולהסביר שלא תפקידנו לבנות אותם או להקריב יהודים למענם והפגיעה בנו תחשב כנסיון פגיעה בישות היהודית ובקיומנו דבר שיביא אותם לטרנספר בשלבים על כל פיגוע, נסיון פיגוע או תוכנית לפיגוע. טרנספר וחומה ומגדל, יותר הומני וצודק מאשר לפתור להם אנרכיה ותרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
גם אני הכנתי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 00:09
|
גם אני הכנתי תחפושת לפורים-חייזר אבל לצערי המערכת הטילה איפול על פרסומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
שרון גם אמר בשל''ג שרק 40 ק''מ
יצחק רביב,
רעננה,
11/02/05 00:01
|
אז היום הוא אומר שיש איומים. אז מה, זה נכון? כמו שהיו רק 40 ק''מ. ומ יאינו רוצה במשאל עם? מי שדואג לשלימות העם? הרי משאל עם היה מונע מרוב המתנגדים להמשיך להתנגד. אלא מי שאינו רוצה פשוט יודע שאין לו רוב בעם. הוא התנתק מהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
קראו וחוו דעתכם!!!!!!!!!!!!!!!
אשר,
קריית שמונה,
10/02/05 23:45
|
מאז ומעולם הייתה אנטישמיות בעולם, מתי לא הייתה אתם שואלים? במלחמת ששת הימים לא הייתה אנטישמיות, אחרי מלחמת יום כיפור דעכה האנטישמיות. יודעים מתי היא חזרה במימדים עצומים?! בהסכמי אוסלו! כששרון העלה את תוכנית ההתנתקות!!!! 18 שנה אנחנו בגוש קטיף!!! 18 שנה ולעולם זה לא הפריע, 18 שנה שלא היינו מתנחלים! 18 שנה שלא היינו כובשים!!! ועתה, כאשר שרון רוצה להתכופף מול הטרור הערבי, כששרון רוצה לוותר על ערכים אליהם קיוו הסבים שלנו, של היהודי הגאה והחזק, דווקא כששרון עושה את כל הצעדים האמורים לכאורה להשקיט את האנטישמיות דווקא עתה, האנטישמיות פורצת! האנטישמיות פורצת לא בגלל שאנחנו רעים והערבים מציקים ומפגעים בנו לא בגלל שאנחנו כובשים!!! האנטישמיות פורצת כי אנחנו חלשים, הערבים מציקים לנו כי הם רואים שאנחנו חלשים. ידועה היא תפיסתם של 99.9% מהערבים שמקומה של א''י והעם היהודי הינו בים! אם כן, ככל שנכנע כך יגבר הטרור הפלסטינאי והערבי הרוצה להעיף גם את התלאביבים (כן כן, בטח אחדים מכם עם עיניים פקוחות לרווחה אך גם את התלאביבים אין הם רוצים כאן) הם הצהירו על זה כבל עם ועדה, אך אתם עוצמים עיניים! הם צעקו זאת ברחובה של עיר, אך הינכם מרכינים ראש, וצועדים כמוכי גורל אל ערב החרבת הישוב היהודי וגיררתו של עם ישראל אל עבר מצב קשה אשר ידענו קשים ממנו אך הפעם יהיה מצב זה מצב שונה. אני יודע מה יקרה, אך אין זה המקום לפרט, כל שאני יכול להגיד לכם הוא שכשהינו חזקים וידענו על מה אנו נלחמים, לא הייתה אנטישמיות והערבים עשו איתנו אחלה בחלה של מסחר. כשאנחנו מפחדים ולא יודעים על מה אנחנו נלחמים ומחזירים שטחים כי ''מה יש לנו לחפש שם?'' (אין ערכים) הרי שהאנטישמיות רק תגבר ותגבר. יתכן ויהיה שלום זמני עם הפלסטינאים, אך אל תשכחו שאנו מוקפים בבני דודינו הישמעלים הרוצים את ארץ ישראל השמלה אף הם, אך בארצם אין אני ואת יושבים, בארצם אין שפתי ושפתך השפה המדוברת ברחוב, בארצם, לא יהיה מצב של מפלגות יהודיות (ראו ערך מדינות ערביות בעולם, ושימו לב למשטרים שלהם...) לפני שיהיה מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
המאים הוא שרון
מאוים,
10/02/05 23:44
|
|
 |
78.
מעניין מי מאיים על השרים
מוטי,
רמת-גן,
10/02/05 23:41
|
בממשלה ועל החכי''ם של הליכוד שיפטר אותם -אם לא יצביעו כמו ראות עיניו... נאה דורש נאה מקיים.... אבל...הי...שרון כבר רגיל לא לקיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
גראש הממשלה מאיים על הדמוקרטיה
ל"ת
שרון,
אריאל,
10/02/05 23:39
|
|
 |
76.
Sharon Yaayoonee Ata Gadol
ל"ת
Mossa Arafat,
Gaza,
10/02/05 23:38
|
|
 |
75.
THE SO CALLED DEMOCRACY
HOMELESS,
USA,
10/02/05 23:37
|
|
 |
74.
תנו לעם להחליט
רוברט,
ת''א,
10/02/05 23:27
|
אני גם דורש משאל בו השאלה תהיה '' האם אתה מסכים לביטול מס הכנסה , ארנונה , מיסים על רכב ומס על דלק ? '' . איך המתנחלים אומרים ? - שהעם יחליט ..מי שחושב שהרעיון אידיוטי - צודק . זה נכון גם לגבי המשאל בנושא ההנתקות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שרון לך הבייתה
אלי,
חולון,
10/02/05 23:25
|
|
 |
72.
הדיקטטור שיינרמן !!!!!!
מורד בדיקטטור,
ת''א,
10/02/05 23:25
|
בוקר טוב הרפובליקה הרודנית של ישראל !!!!!
הנה הגיע הדיקטטור שיינרמן במלוא הדרו !!!!!
שיינרמן מביא אסון לעם ישראל, ואני מקווה שמשהו בעזרת זה שלמעלה יעצור את הדיקטטור !!!
כשראש ממשלה בישראל אומר וקורא לכל מי שלא הולך בדרכו -מורד, אז חד וחלק- הוא דיקטטור !!!!!
אבל דבר אחד לפחות אני יודע: כל הדיקטטורים נפלו במוקדם או במאוחר, השאלה כמה סבל יגרום הרודן שיינרמן עד שיפול !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר !
סבטלנה,
הרצליה,
11/02/05 00:15
|
הגיע הזמן לשפר את הידע שלך . סטאלין היה גדול הדיקטטורים של המאה ה- 20 אך הוא לא נפל , אלא נפטר בשיבה טובה . אל תבנה ציפיות כי יתכן והן מבוססות על בורות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מי יעלה וישאל ?
סמי,
רמלה,
10/02/05 23:24
|
שאלת תם : מי ינסח את השאלה שתשאל במשאל ? ( אני מזכיר לכם כי רוב חברי הכנסת מתנגדים למשאל ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הצעה הוגנת
אחיקם,
שבי שומרון,
10/02/05 23:22
|
אני בעד משאל אבל על פי הכללים הבאים : 1. ערבים גוים ושמאלנים - לא יקחו בו חלק 2. ידרש רוב של 80 אחוז לביצוע הנתקות 3. אם בכל זאת נפסיד - המשאל יבוטל . רק בתנאים אלה המשאל יהיה הוגן ודמוקרטי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מסתבר ששרון פחדן?
גבר גבר,
10/02/05 23:14
|
''האיש החזק'' הזה מפחד מסטיקרים וכרזות? איך אתם מצפים שהוא יטפל בטרור ויביא שלום אם הוא משקשק מכל כרזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כן לבחירות עכשיו!!!!!!
שמאלן,
10/02/05 23:13
|
אני מהמפה השמאלית , אך לפי שאיך זה נראה אין אופצייה אלא ללכת לבחירות אחרי פיזור הכנסת, התנאים השתנו לגמרי מאשר לפני כשנתיים, עם כל הכבוד לשרון ולתוכנית ההנתקות, אין ממשלה יציבה לביצוע מהלך כזה, כשליש מח''כ הליכוד הם נגד, לכן צריך ללכת לבחירות, ושהליכוד יסדר את ענייניו. והעם יחליט אם שוב לתת לא מנדט או לא, אי אפשר להפיל את הכשלון על השמאל, באי ביצוע המהלך של ההנתקות אלא על חבורת הליכוד ובראשם המורדים. לכן על יחד להצביע נגד תקציב המדינה ובזה לאותת שאי אפשר להמשיך לתמוך בממשלה צולעת אמפוטנטית, כי להמשיך להיות סמרטוט בידי שרון רק יחליש את השמאל, וזאת תהיה ירייה בראש, אין דבר בוער ושההנתקות תדחה בשלושה - ששה חודשים, אז אחרי 38 שנות כיבוש חצי שנה יותר לא תשנה דבר מהבחינה העקרונית , כי פשוט הימין יובס בבחירות ובעיקר הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אלוהים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
10/02/05 23:11
|
יומן חללי-אלוהים יצר את כדור הארץ חללית גדולה הנעה במסלול קבוע והמכילה בתוכה את כל אמצעי הקיום הטבעיים.ושם בה את האדם ,נשמת האדם היא חלק של האלוהים בתוך גוף אנושי,בני האדם היו אמורים לעבוד את האלוהים להתפלל ולעזור האחד לאחר. אנשי הצוות על החללית הקרויה ארץ השתגעו והחלו להמציא לעצמם אויבים האחד את האחר, הם החלו מצטידים בכלי-לוחמה הרסניים.ופועלים זה כנגד זה ומקיזים זה את דמו של זה. הם פוגעים בעצמם ובאחרים סביבם. וכל זה בשם אידאולוגיות מזויפות. קבוצות טרור חמושות משתלטות על אזורים שונים,ולוקחות דמי חסות. בני האדם זנחו את האלוהים ופנו ועשו להם עגל מסכה-יש להשמידם. בצוע העונש-רעידת אדמה 10 בסולם ריכטר יבוצע בהקדם. הישר סוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ufo
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 00:12
|
|
 |
הלו , מוטי , האם אתה קולט ?
ראג',
נהריה,
11/02/05 00:10
|
מוטי , לא יודע אם כדור הארץ הוא חללית - אבל אני בטוח כי אתה אסטרונאוט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לתומי חשבתי
Avi Ecuador,
11/02/05 01:34
|
שרוב השמאל מעם הארץ בחלם הם אסטרונאוטים. מתדלקים אותם הפלסטינים עם תקוות שווא, השליות וח... זוללים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אריק שרון מאיים על 20000 אנשים
אושרי בוזורגי,
צפון,
10/02/05 23:11
|
לא יתכן שאדם שיש לו גב של שמאלנים ''נאורים'' וערבים ועוד כמה תמוהים (ראה ערך תומכי ההתנתקות) יכפה את דעותיו על ישובים שלמים, אל חיים שלמים. לכל השמאלנים שגרים בתל אביב קל לדבר, הרי הם לא צריכים להתאמץ בחיים, הם קמים בבוקר הולכים לעבודה חוזרים לבית הולכים למסיבה וכו וכו, אך סדר יום דיי רדוד, סדר יום שנוח להם איתו, מה לעשות, לפעמים נעים לשבת בתוך חרא (זה מחמם לא ככה?) אבל הם לא מבינים שכדי לצאת מהחרא צריך להתאמץ, לא לצעוק על אלה שיצאו מהחרא, בואו תחזרו, עכשיו מציקים גם לנו, אנחנו לא רוצים לצאת מהחרא!!! תצאו מהחרא בו אתם חיים!!!!!!!!!!!!! אל תכפו על אנשים שבנו חיים של תוכן חיים של משמעות חיים של חינוך (עם כל הכבוד לחינוך שלכם ואין כבוד, החינוך הדתי עקף אתכם עשרות מונים, בצניעות, באורך חיים יפה ומנומס, ילדים מחונכים, ואנשי פאר) הם בחרו לצאת מהחרא!!!! אתם רוצים להשאר שם? תישארו שם, אבל אל תחזירו מפעלי התישבות ופריחה מדהימה לחרא בו אתם יושבים!!!!!!!! לא הם אשמים במצב שנוצר! אתם אשמים בכך שלא ראיתם את היופי שהם בנו את העצמה שהם צברו, העדפתם להקשיב לדברי הלעז של אנשים תמהונים החוברים לאויב ולא רואים טעם במדינה יהודית, יתכן מאוד כי אף אתם אינכם רוצים במדינה יהודית, אין אני יודע מה מחשבתכם ומה אומרים אתם על מדינת יהודים, אבל אני רוצה שזו תהיה מדינה של יהודים!!!!!!!! חבריי הציעו לי, נו, מה אתה רוצה? תן להם שיתבוללו ואז בסוף נשאר רק היהדוים האמיתיים אלה שלא התבוללו, נשאר ונהיה יהודים. יכול להיות שהוא צודק, אבל אני לא רוצה להשאיר אתכם מאחור, אני יודע שהעם היהודי ימשיך להתקיים עוד אלפיי שנים כשם שהוא התקיים עד עתה כנגד כל הסיכויים. אל תפנו עורף לעם היהודי! שמא יום אחד יפנה הוא עורף אליכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לחינוך הדתי
ליאוניד,
רמלה,
11/02/05 00:07
|
אכן החינוך הדתי הוא נפלא וזכה להצלחות גדולות ( יגאל עמיר שרצח ראש ממשלה , אברושמי שהרג סתם יהודי ועוד ) . גם מכתבך מלא הגידופים מראה את הפנים האמיתיות של החינוך הזה . כל הכבוד ! מזל שיש רק 20 אלף כדבריך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שימו לב אנשים יקרים
סטיבי וונדר,
10/02/05 22:53
|
לפי מבט על חייו של מר שרון ניתן לראות שמתי שהוא מחליט לעשות משהו - הוא עושה אותו, ועושה אותו עד הסוף. לא נראה לי שהוא עומד לשנות את מנהגיו. חבל או לא, זה תלוי בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מספיק ודי
אריאל,
השרון,
10/02/05 22:52
|
מספיק ודי נשבר לעם מכם. מצידנו תשארו שם ותגאלו אותנו מצרות. ולגורמים הרלוונטים יש להכניס למוחם הפאנטי של המטורפים הללו שישנם חוקים במדינה המתפוררת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מעניין מי רץ ראשון להגיב
לוחם גדוד 50,
חברון,בחופשה,
10/02/05 22:52
|
גולשים מהימין הקצוני, שמקבלים הרבה כסף מאיזה יהודי מטורף משיחי מחו''ל, ומה נשאר להם לעשות בחיים, קנאות חולנית, משיחיות, הסתה פרועה, נצול לרעה בחירה דמוקרטית ורוב בכנסת, ובזמן הפנוי, לא יורדים מהאישה ומשריצים ילדים, טוב שאת זה לעולם לא שוכחים. ואני לוחם פרייר עליהם בחברון שומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חח תגובה של שמאל בפאניקה
ל"ת
444444,
10/02/05 23:46
|
|
 |
ל''לוחם''-לך הביתה, יש מספיק
שמוכנים להחליף,
10/02/05 23:39
|
|
 |
מעניין יש לך אינטרנט בבוטקה ??
ל"ת
אייל,
שמאלני צבוע,
10/02/05 23:09
|
|
 |
כמה טפשות ורשעות בגזען שמאלן
אתה טיפש,
מוקי,
10/02/05 23:06
|
כמה רוע לב ורשעות יכול להכיל אדם אחד לא טוב לך אל תעשה צבא ואל תעשה טובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם ערבי!
ל"ת
לא יותר,
10/02/05 23:01
|
|
 |
62.
שמן תאכל את יונת השלום ותתפוצץ
מוטי,
אילת,
10/02/05 22:51
|
|
 |
61.
הכלב נובח
אחד שיודע,
10/02/05 22:50
|
סימן שהאבן פגעה בו אנשי ההתנתקות חוששים לעורם ומתנהגים כבולשביקים שאדמתם רועדת האמת שלשרון אסור משאל עם ואסור לו לעשות בחירות העם יעיף אןתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ענק
ואסילי ז.,
אשדוד,
10/02/05 23:11
|
בינתיים מי שמפגין , צועק ומאיים זה המתנחלים . שרון נראה לי מאד רגוע ובטוח בהצלחתו . עד עכשיו הוא פעל בחוכמה והצליח לשכנע את רוב הכנסת ואת כל השרים של ממשלתו ( ולדעתי גם את רוב העם ) . הוא ענק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
I knew the fat bastard was a
George W,
white house,
10/02/05 22:48
|
|
 |
59.
RIGHT MAKES SHARON STRONGER
ROTEM,
10/02/05 22:47
|
WE'R GETTING TIERD OF ALL THE PROTESTS AND TREATS, ONLY SHARON CAN MAKE PEACE HE IS THE ONLY ONE THAT CAN STAND UP TO BOTH THE ARABS ON ONE SIDE AND GOOD JEWS ON THE OTHER. HE SHARON MUST BE GIVEN THE OPPORTUNITY TO DO HUIS BEST FOR ALL OF US
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אחי הימניים - תנו לאור להכנס
סטניסלב,
עכו,
10/02/05 22:47
|
שרון ראה את האור , ביבי ראה את האור ואפילו ליברמן ראה את האור . אתם עדיין בחושך אך עוד יגיע היום בו גם אתם תראו את האור ותשאגו '' לצאת מעזה מיד '' . יש כאלה שזה לוקח להם יותר זמן ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד האורות שאתה רואה שייכים
גבר גבר,
10/02/05 23:07
|
|
 |
57.
שרון עשה טובה ותעבור למערך
ל"ת
שם מקומך!,
10/02/05 22:47
|
|
 |
56.
עדיף ממשלה עם שרון ממשלה עם פר
גבי,
10/02/05 22:45
|
עדיף שלא יהיו עכשיו בחירות כי אז מפלגת העובדה תבחר דווקא בגלל שאנשים נגד שרון. ואז נקבל ממשלה עם מפלגת עבודה שתמכור את המדינה חינם לפלשתנאים ללא שום תמורה. על כל פלוץ של הפלשתנאים העבודה ישר תמחה להם כפאים ותגיד איזה חמודים איזה עם פלשתנאי יוצא מהכלל אוהב שלום. העבודה תעבוד עלינו בעיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
תגידו, מה יש לחפש בעזה?
מבולבל,
10/02/05 22:45
|
הסתדרנו בלעדיה גם לפני 67, לא? זה לא כמו רמת הגולן שחשוב מאוד לשמור על החרמון, כי הוא נכס אסטרטגי, וחשוב שכל האזור שמסביב לכנרת יהיה שלנו כדי שהסורים פתאום לא יצמיאו אותנו למוות, אבל מה כבר יש בעזה? באמת שאני לא מבין... מלבד הנימוק הדתי, תסבירו לי בבקשה מה הן הסיבות? (וכדי לשמור על הגבול זה לא בעיה - כמו ששומרים על גבול הצפון כך אפשר לשמור על עזה, מה ההבדל בין החמאס לחיזבאללה? אם כבר החיזבאללה יותר מסוכנים) מצפה לתשובה עניינית, תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שחקו לפי הכללים
ד''ר שפיץ,
חיפה,
10/02/05 22:42
|
המתנחלים מבינים שרוב הכנסת בעד התנתקות ולכן מבקשים לשנות את הכללים וללכת לעם . במקרה הרע עבורם הם ירויחו זמן ובמקרה הטוב משהו יקרה ואולי יזכו . ניתן לדמות את זה לקבוצת כדוסל העולה על המגרש ורואה שמולה 5 ענקים ואז היא מבקשת להנמיך את הסלים . רבותי , לא ניתן לשנות את הכללים תוך כדי משחק . אתם יכולים לבקש משאל עם, הטלת מטבע , הצבעה ע''י SMS ועוד - אך לא תקבלו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שינה את הכללים
קידי,
11/02/05 00:56
|
מי שהפר את אמונם את הבוחרים בו, והמשיך לשקר כשהתחייב לקבל את הכרעת המשאל בליכוד - הוא זה ששינה את הכללים באמצע המשחק.
שמאלנים - תסתכלו פעם באמת וביושר ישר לעיניים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בסוף יהיה טוב, חכו ותראו
ל"ת
המשיח,
10/02/05 22:42
|
|
 |
52.
משאל עם - ימנע קרע בעם
ברכה אהרון,
מרכז,
10/02/05 22:41
|
|
 |
51.
מצפצף עליך בן גביר
דש,
10/02/05 22:40
|
החוצפה של המזבלה הזאת לדבר בשם העם היהודי או בשם עם ישראל אין לה גבול מי הבן אדם הזה שמדבר בשמי, בשמי מדבר ראש ממשלת ישראל שזכה ברוב קולות בבחירות דמוקרטיות מי בחר אותך בן גביר חוץ מאישתך אוסף של דמויות קיקיוניות עוזי לנדאו ומרעיו שילחו אותם לכל הרוחות אם לא שרון איש לא היה שומע מהם מעבר למכולת השכונתית תעמידו את עצמכם לבחירות ברשימה נפרדת בפעם הבאה ונראה אותכם מקבלים יותר מנדטים להקים את הממשלה ואז תדברו בשם עם ישראל ועד אז שיהיה שקט בקרטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרון הוא זה שמאיים על שרים
יניב,
10/02/05 22:37
|
וללבנת מגיע הרבה יותר ממעט הצעקות שחטפה השבוע - רימתה האת בוחריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מי בעד כניעה לטרור ירים את ידו
ל"ת
ז,
10/02/05 22:35
|
|
 |
אין לשרון אלא להלין על עצמו
ל"ת
ליכודניק,
10/02/05 22:55
|
|
 |
48.
הרודן שיינרמן רוצה
אאא,
10/02/05 22:35
|
מלחמת אזרחים בהקף מלא,וזה בדיוק מה שהוא הולך לקבל. שרון ובניו רוצים לגמור כמו צ'אוצ'סקו ובניו. להערכתי,מבוקשם ינתן להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
זה היה נאום חשוב לכל העם, באמת
משה שפרבר,
מרכז,
10/02/05 22:35
|
שרון הוכיח קבל עם ועדה, תוך ניצול ''רייטינג'' של זמן ומשבצת שידור [כבר היה פעם, אלא שאז שופט הפסיק אותו, זוכרים?] שמי שרוצה שהמדינה תתקיים מתוך מוסר ודמוקרטיה אמיתיים - ויהיה האזרח בעל דעה פוליטית אשר תהיה - חייב לשאוף שממשלת שרון תופל, ששרון לא יכהן עוד בשום תפקיד, וגם לקוות ש''המשפחה'' תועמד לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מי שמתנגד לנסיגה נקרא מורד?
איציק,
10/02/05 22:33
|
הרי זוהי הסתה ? במדינה דמוקרטית מותר להתנגד עקרונית לנסיגה ואסור להגיד שהתנגדות לדרך מדינית של ממשלה זוהי מרידה. רק במדינות קומנסטיות או דקטוריות המנהיגים אומרים שמי שמתנגד לדרך המדינית שלהם הוא מורד. אנחנו לא בברית המועצות מר שרון. היכן הדמוקרטיה. חבר הכנסת הערבי שנפגש אם מנהיג החיזבללה בסוריה לא עשו לו כלום, וליהודים שאומרים שהם נגד הנסיגה ישר הופכים אותם לפושעים. שרון מיום ליום מאבד את הדמוקרטיה וחושב את עצמו כשליט עליון. הוא שכח שאחרי הבחירות בנובמר 2006 הוא הולך הביתה לחווה וחוזר לחקירות המשטרה נגדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 1000000000% !!!!!!!!!!!!!
צבי,
ירושלים,
10/02/05 23:17
|
נהיינו דיקטטורה !!!!!
תחשבו מה היה השמאל עושה, אילו פרס היה עושה תוכנית טרנספר לערבים ופועל כמו שרון !!!!!!!
מדינה דיקטטורית !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שרון ממש מסכן
גנדי,
אשדוד,
10/02/05 22:28
|
שרון צודק - זה פשוט נורא . מענין מי המנהיג רפה השכל שטפח ועודד את מנהיגות המתנחלים משך 20 השנים האחרונות .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Sharon is a HERO
ל"ת
Ron,
10/02/05 22:24
|
|
 |
of the chickens
araaft,
10/02/05 23:56
|
|
 |
43.
למס 40
סימני,
פאריס,
10/02/05 22:23
|
לידיעתך בלי שרון ב .73 לא הייתה נולד.ואז הכישלון היה של אביך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות
אאא,
10/02/05 22:38
|
נכון שהצליחה שינתה את מהלך המלחמה,אבל בשום נקודה במהלך המלחמה לא עמדה ישראל בסכנה של כליה. המצרים לא ניסו ולא התיימרו לכבוש את ישראל.הם צלחו ונעצרו כ 6 ק''מ מגדת התעלה,כי את זה כיסו טילי הנ.מ. ללא שרון,יתכן שהמלחמה היתה נגמרת במצב הרבה פחות נוח מבחינתנו,אבל זה לא ששרון הציל את המדינה. הסכנה האמיתית היתה עם הסורים.שם היתה סכנה של ממש לחורבן הבית כי הסורים חדרו ממש לעומק השטח. האנשים שהצילו את ישראל ב 73 היו גיבורי עמק הבכא ולא שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואנה אתה טיפש ברמות חבלז!!!!!
ל"ת
אייל,
10/02/05 22:32
|
|
 |
42.
שרון לא מאיים על שרים?!
ל"ת
ומלחיץ אותם?!,
10/02/05 22:19
|
|
 |
41.
שילך לבחירות
משה,
10/02/05 22:13
|
כן הגיע הכרעה קשה לאף אחד לא טוב בחירות עכשיו .אבל אין שום מנהיג שקיבל מנדט לעשות לבד מה שהוא רוצה , אם הוא יבחר על המצע הזה לראשות הליכוד ,וואלקם העם הכריע, אבל הרי במרכז הליכוד הוא נכשל.במשעל עם הוא צועק שהם לא יקבלו את דבריו, לך לבחירות תראה את האמץ שאה כ''כ גאה בו ..ברור שמוחמד ברכה רוצה התנתקות אין לו לגיטמציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש משאל,שרון מפסיד
אאא,
10/02/05 22:39
|
אם יש התמודדות בליכוד,שרון גם כן מפסיד וברוב עצום. אם שרון הולך לבחירות עם מפלגה אחרת,הוא יקבל 5 מנד''טים גג. הקריירה הפוליטית שלו נגמרה.הוא יודע את זה ומנסה להרוויח זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
וולודיה,
אשקלון,
10/02/05 22:51
|
אני מסכים אתך , ולכן טוב עושה שרון שלא נכנס למלכודת הזו ומשיג את מטרתו בדרכים אחרות . על פי דבריך הוא מפגין חוכמה רבה בסרובו למשאל . האם אתה היתה נכנס לקרב , מאבק או תחרות אילו ידעת מראש שתפסיד ? למה אתה מצפנה ששרון יעשה זאת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כי שרון= כישלון
ל"ת
יוסי,
10/02/05 21:59
|
|
 |
39.
look who is talking
ל"ת
המאיים הסדרתי,
הוא ובניו,
10/02/05 21:58
|
|
 |
38.
ליעל מס 26
סימני,
פאריס,
10/02/05 21:57
|
|
 |
37.
ELECTIONS NOW
INPM,
10/02/05 21:53
|
SHARON IS OUT OF CONTROL ONLY ELECTIONS WILL STOP HIM IF THERE ARE ANY REAL MEN LEFT IN ISRAEL YOU MUST ASK FOR ELECTIONS NOW
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בחירות- ועכשיו !!!!!!!!!!!!!!!
שמעון,
ירושלים,
10/02/05 21:49
|
בחירות במצב של היום, יראו ללא כל ספק את המפה הפוליטית במדינת ישראל אחת ולתמיד.
כן התנתקות או לא !!!!! המצב לא יכול להימשך כפי שהוא ! צריך בחירות- ו-ע-כ-ש-י-ו !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל המגיבים פה מתנחלים קיצונים
ל"ת
דורית,
הרצליה,
10/02/05 21:37
|
|
 |
כל מי שמגיב כמוך, פנאט סהרורי
ל"ת
דורית, ירושלים,
10/02/05 21:49
|
|
 |
תחליטי קודם כל מאיפה את ????
ל"ת
אייל,
10/02/05 21:53
|
|
 |
אני ? מכפר אז''ר
ל"ת
דורית,
אברבנל,
10/02/05 21:55
|
|
 |
פיששש.שלוש דוריות בתגובה אחת
ל"ת
אייל,
10/02/05 22:28
|
|
 |
41 פצצות ביום-מה זה קשור
ל"ת
לימנים או שמאלנ,
ים,
10/02/05 21:47
|
|
 |
ואולי זה רוב העם נגד ההתנתקות
ל"ת
בן צור,
אין התנתקות,
10/02/05 21:43
|
|
 |
הצחקתה אותו ,כדיברי הגשש,,,,,,
בס''ד,
10/02/05 21:52
|
שרון 64% מתנחבלים 4% ! על איזה רוב אתה מדבר אחיתופל ????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתם מפחדים מבחירות או
אייל,
הם מפחדים,
10/02/05 21:59
|
|
 |
חביבי , תתעדכן
רונן,
10/02/05 21:58
|
לפי סקר של לשכת רש הממשלה - 49% תומכים, 42% מתנגדים.
לפי סקר ערוץ הכנסת לשלום - 57% תומכים, השאר מתנגדים ומתלבטים.
לפי עיתון הארץ, שמפרסם מדי פעם כתבות על ''מדד השלום'', 59% תומכים, השאר מתנגדים ומתלבטים.
אלה המספרים שהיו בסקרים לפני משאל הליכוד, ושבועיים של הסברה מביתלבית עשו מהפך. שרון יודע את זה ופוחד מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נכון לא צריך משאל צריך בחירות
בחירות עכשיו,
שרון מסוכן,
10/02/05 21:24
|
|
 |
לאהבל מס 34
סימני,
פאריס,
10/02/05 21:45
|
את מי הייתה שם במקומו. את פרס שהכניס לישראל יותר ממיליון טרוריסטים. או את ברק שעשה לנו בושות באירופה. או איזה ראש עיר אהבל כמו לוי שמחליף חולצה כל שני וחמישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי את עוזי לנדאו -נתניהו-
שרון מטורף,
יש אלטרנטיבה,
10/02/05 21:55
|
|
 |
לאהבל מ 34
סימני,
פאריס,
10/02/05 22:15
|
קודם אני מיצטער כי אני קורא לך אהבל .שים שם ואל תיפחד כך יהיה יותר קל לכולם.שנית כל מי שהיצעתה לא שוים תפקיד של ראש ממשלה .אפילו לגולדה היו ביצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשה טובה ותשאר איפה שאתה בשקט
ל"ת
לטיפש מפאריס,
10/02/05 22:28
|
|
 |
33.
איתמר בן גביר-.העם איתך!
ל"ת
דורון,
10/02/05 21:21
|
|
 |
דובר העם
לאריסה,
נתניה,
10/02/05 22:33
|
דורון , האם העם מינה אותך לדבר בשמו ? אני לא זוכר שנתתי לך יפוי כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא סתם סוכן שב''כ שמפניה
ל"ת
כהנא נאכל,
פלשתין,
10/02/05 21:30
|
|
 |
וואו, זה יהיה ענק אם הוא סוכן
007,
10/02/05 22:36
|
|
 |
32.
יום שלאחרי הבחירות...
משה,
ירושלים,
10/02/05 21:18
|
שמאלני יקר,
זה הפעם האחרונה שתעשו לנו את זה. פעם אחרי פעם ניצחנו בבחירות ופעם אחרי פעם הצלחתם בכל זאת להפוך ממשלת ימין לממשלת שמאל.
הפעם...
1. יפוטרו כל חברי הוועד לבחירת שופטים וכל שופטי בית משפט העליון וימונו שופטים הוגנים שטובת עם ישראל בנפשם.
2. רשתות הרדיו והטלוויזיה יאוישו בבוגרי ערוץ שבע. הכתבים והשדרים השמאלנים יכולים לפתוח לעצמם תחנות פירטיות, שכמובן נסגור בתוספת קנסות.
3. תנועות השוללות את צביונה היהודית של מדינת ישראל יוצאו אל מחוץ לחוק. כמובן, מפלגות התומכות בכניעה לאויב ייפסלו מלרוץ לכנסת.
4. כל אלו שהשתתפו בחגיגות הבגידה בעם ישראל (אוסלו א' וב', תוכנית ההתנתקות, וכו') יועמדו לדין ויוזרקו לכלא עד 120.
5. נעביר חוקי יסוד המונעים מסירת שטח כלשהו לאויב הערבי מכל סיבה שהיא ללא תמיכה של 2/3 חברי הכנסת ו 2/3 העם היהודי במשאל עם.
את כל הדברים האלו עשיתם לנו...עכשיו תורנו. קדימה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הכל ?
יורי,
גבעתיים,
10/02/05 23:15
|
אתה מתון מדי . חשבתי שתציע לשלוח את כל מי שלא חושב כמוך למחנות עבודה , לשם חינוך מחדש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט גאון. סתם, לא
ל"ת
חכמי חלם,
10/02/05 22:37
|
|
 |
Moshe, ATA GADOL!!!
Arie,
10/02/05 21:36
|
Why don't you run to the Knesset - you got my vote for sure!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ראש הממשלה דיקטטור אסור
ל"ת
לחלוק עליו .,
כצאן לטווח.,
10/02/05 21:15
|
|
 |
30.
החבר של מובארק
עמיאל,
תקוע,
10/02/05 21:08
|
עתה ניתן להבין את הידידות המופלאה בין שרון ומובארק. שרון למד שעור בדמוקרטיה מהנשיא ההולך לקדנציה חמישית. וכוח פוליטי זה הסתה. להדיח שרים זה דמוקרטיה להגיד למלקקים שלא יתמכו בהם בעתיד זהו איום. אולי מובארק יכול ללמד את שרון איך ממליכים את הבן כמובן בשם המאבק על הדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לדעתי,שרון צודק!
AVIVA,
ימנית,
10/02/05 21:05
|
בוא נראה אם ההתנתקות לא תבוצע למרות הפסקת האש,מה יקרה? -מלחמה טוטאלית בפלשתינים,בחמאס,בשאר מדינות ערב שיעזרו להם,באיראן שתשלח טילים,בפקיסטן שתתערב ,ארה'ב תתרחק,וכ'ו. לדעתי,שרון מנסה לנווט את המדינה להפסקת אש לטווח ארוך עם הערבים. אינני יודעת אם יצליח,זה לא תלוי רק בו,אך זו האלטרנטיבה היחידה למלחמה,שעלולה להביא לחורבן הבית השלישי. אמת,קל להתלהם,ישראל זקוקה למרחב מחייה, הערבים בד'כ בוגדנים,הכל אמת. אבל,עדיף לוותר על חלק מהארץ בגלל שלום ולא להפסיד את כולה בגלל מלחמה. לדעתי,מאד סביר שבוגדנות הערבים תשאר,והם יתקיפו שוב,אך אז נהיה יותר מאוחדים,וננצל את תקופת השלום להתחזקות צבאית שקטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ok, let's see...
Arie,
10/02/05 21:54
|
But, what if the Arabs will betray the trust we give in them (I’m sure they will, it’s a question of how soon)? What are going to do then? Get into Gaza and “reoccupy” it? Or are you suggesting the annex it to Israel for good? If we do that, what are we going to do with more than a million pieces of garbage that are living there?
There is no good solution! There cannot be a good solution! One of us has to evacuate the place that is taken. Who do you believe that should be? I’m saying that only because there is no way that the idea of two countries for two “nations” (I write “nations” in quotation marks because the so called “palestinians” are NOT a nation)! There has to be only one country on this land! I'll let you chose which you prefer...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TO MR.ARIE
AVIVA,
10/02/05 22:46
|
Today,the nation is divided between ''right'' and ''left . I don't know who is here the profet who knows the future,but i know that we must stand united. the ''left'' are taking a very active part in i.d.f. .If they will think that they sacrifice for some stuborn mesianic idea ,then you have division and defeat. I just hope,that the Kissinger plan will be aplyed,the big settelments in exchang for the Arab wilages in the green line,and a good divorce is better then a bad marriage. I agree with you that there is a high probability that the arabs will atack againe,like after the oslo disaster, but then Israel will be united and will stand them very easyly. If mr.Sharon will get a long ceasefire,fix the internal problems of Israel,strengthen the army with new and beter weapons,and the most important,make the jews to be united(wich since the rule of king solomon was not the case) ? what is Wrong with this
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביבה תמשיכי לכתוב,את נבונה
יגאל כהן,
רחובות,
10/02/05 21:37
|
ומתנסחת יפה. אני מסכים כמעט עם כל מילה שלך. רק השתדלי לא להגדיר אנשים בהכללות גיזעניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NACHON
ל"ת
MEOD,
10/02/05 21:23
|
|
 |
28.
שרון נכנע לכולם חוץ מלבני עמו
ל"ת
עלק ראש ממשלה,
10/02/05 21:03
|
|
 |
27.
לא נכנע? למי בדיוק?
שמאלני לשעבר,
רמת אביב,
10/02/05 20:59
|
נראה ששרון כבר נכנע לאיומי האמריקאים והאירופאים, אז למי הוא לא רוצה להיכנע? לעם ישראל, אלה שבחרו בו והאמינו לשקרים שלו.
אז מי בדיוק קובע מה קורה במדינת היהודים? אנחנו, או הגויים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המתנחלים צריכים לצאת משם ומיד
יעל,
לונדון,
10/02/05 20:59
|
זה המצב אי אפשר לזרוק את הפלסטינים לזבל גם להם מגיע לחיות כמו בני אדם . זה רק מראה עד כמה הליכוד והדתיים במדינה מתנהגים כמו ערבים. שיצאו משם כבר הרבה אנשים נהרגו לחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NOT SETTLERS BUT COLONIZERS
ל"ת
HOMELESS,
USA,
10/02/05 23:32
|
|
 |
שמעתי שגם בלונדון יהודים מפחדי
איציק,
10/02/05 22:35
|
יהודים מפחדים להסתובב עם כיפה ועם כיתוב בעברית על חולצתהם. ישנה אנטשמיות של מוסלמים בלונדון. אז מה את עושה בלונדון את יושבת במקום שיש רוב מוסלמי צאי משם מיד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך זכות דיבור !
ניר,
הרצליה,
10/02/05 21:18
|
שרון מסית ומדיח ועוקר אנשים מבתיהם ואת יושבת לך בלונדון כאילו כלום,המדינה לא נוגעת לך. ולא רק זה אלא את מעיזה לדבר נגד האנשים הכי מופלאים במדינה שבזכותם אני חי בהרצליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בת 26 וחייתי 25 שנה במדינת
יעל,
לונדון,
10/02/05 21:32
|
ישראל, אז אל תגיד לי שאין לי זכות דיבור גם אני חשבתי כמוכה אבל זה לא מוביל לשום מקום, אולי אתה חיי בהרצליה אבל יש אנשים שנפגעו קצת יותר, לא יקרה שום דבר אם הם יעזבו את הווילות המפוארות שלהם ויעברו לגור במקום אחר, ויתנו לפלסטינים להתפתח כי הם רק נעשים יותר חיות מיום ליום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להם מדינה ושמה ירדן
אאא,
10/02/05 22:46
|
המדינה המסריחה,הרצחנית והגזענית בה את חיה כעת,היא שיצרה עבורם את המדינה הפלסטינית ממזרח לנהר הירדן. יש לפלסטינים מדינה ושמה ירדן.לנו אין אלטרנטיבה. למה בריטניה לא מוותרת על איי פוקלנד לארגנטינה ומפנה את התושבים בחזרה הביתה? מה לגבי המתנחלים בצפון אירלנד? הלבנים בדרום אפריקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרת דרום אפריקה ?
ואן דר ואלט,
רעננה,
10/02/05 23:34
|
דרום אפריקה ? הלבנים הם אזרחים שוי זכויות במדינה בה הרוב השולט שחור . האם המתנחלים מוכנים להשבע אמונים לממשלה פלשתינאית ? אם כן זה טוב , כי אני מעדיף אותם שם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פוקלנד ועזה
סר בובי ליין,
קיסריה,
10/02/05 23:31
|
חביבי כאן נפלת בגדול . בריטניה ערכה משאל באיי פוקלנד בשאלה האם תושבי האיים רוצים להשאר חלק מבריטניה או לקבל עצמאות . הם בחרו להשאר בבריטניה . האם אתה מוכן לעשות משאל דומה בעזה ? אחרי הכל זה רק הוגן שהאנשים בהם מדובר יחליטו על גורלם , לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ההיפך ?
שאול,
10/02/05 21:06
|
אולי האוכלוסיה שממנה יוצא הטרור צריכה להעיקר מהבתים, ולא האוכלוסיה שסופגת את הטרור ?
טיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל במראה
ל"ת
יעל,
לונדון,
10/02/05 21:35
|
|
 |
חתיך להפליא
ל"ת
שאול,
10/02/05 21:56
|
|
 |
קודם תצאי את מלונדון טפשונת
ל"ת
אייל,
10/02/05 21:02
|
|
 |
25.
שרון מנסה לעשות דה לגיטימציה
אהוד,
קריית טבעון,
10/02/05 20:58
|
לכל השפויים שמתנגדים תוכנית ההתנקות. איך הוא לא מתבייש ? איזה שפל. הוא פשוט בונה במו ידיו שנאה כלפיו, כלפי הטירוף שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
המדינה זה שרון - אלוף הדמגוגיה
יצחק רביב,
רעננה,
10/02/05 20:57
|
הוא לא המציא את האמירה הזאת. זעקת הקוזאק הנגזל: לאחר שאיים על שרים וגם פיטר אותם, לאחר שאיים על ח''כים, לאחר שצפצף על כל הבטחותיו כולל להישמע למשאל של חברי הליכוד, בא הנ''ל ללמד אותנו פרק במוסר, פרק באיומים. שרון הוא היום סמל לכניעה לטרור ולהפעלת טרור על יהודים. לאחר שהמטיר עלינו אמירות מסיתות בתקשורת נגד מתנחלים, מופיע ללא בושה בחדשות הטלויזיה ומטיף לנו מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מי מאיים על מי?
lviv,
א,
10/02/05 20:57
|
זה השיקול דעת של שרון. הוא עושה עצמו כאיננו מבין מי מאיים על מי. שרון תוך שהוא מחשק את עצמו מהלך עלינו אימים, מתכנן לגרש 10000 יהודים ומשפחותיהם בכוח מבתיהם, להחריב ישובים יהודיים, לגזול אדמות של הריבון היהודי, למסור אדמות לאויב אכזר שלא הפסיק ולא יפסיק לרצוח יהודים, לסבך את צהל במאבק לא לו. לשחרר מחבלים רוצחים שחלקם ירצח שוב. ובסה''כ הרבה איומים פיזיים, ולא פיזיים, יוולדו ממהלכיו.
אז מי המאיים ומי המאויים?
לח''כי הליכוד שתומכים כביכול, בשרון תתפכחו לפני שאתם תמיטו אסון שאלטלנה תהיה כלום לעומתו. אלטלנה היתה בושה למפאי ולבן-גוריון, והיתה כתם שלא יימחה לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון משתין על הליכוד בק.ש.ת.!
הגיון בריא,
מרכז,
10/02/05 20:44
|
שרון גנב את קולות הליכוד. הרבה שוכחים שמצנע הציע בבחירות התנתקות, והוא ומפלגתו חטפו סטירה מצלצלת מהבוחר. מפלה הכי גדולה מאז קום המדינה. ובא שרון, ומקיים את מצע העבודה. זו לא דמוקרטיה. זו גניבת קולות. איזה משמעות יש לדמוקרטיה אם המנהיג עושה הפוך. מה השמאל היה אומר אילו מצנע היה זוכה, וחודש אחרי הזכיה היה מחליט לספח את גוש קטיף. איפה המוסר? איפה הצדק? איפה הדמוקרטיה? איפה העיתונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
טיפת הגיון לא הייתה בנאום שלו
לשונאי,
הפוך על הפוך,
10/02/05 20:43
|
מי שמדבר על הסתה מסית בעצמו מי שמדבר על איומים מאיים בעצמו מי שהורס על הדמוקרטיה מדבר עליה שרון תלמד לדבר בהגיון ואז תדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בינתיים שרון מגביר את ההסתה !!
ל"ת
ישע זה כאן,
איפה השכל?,
10/02/05 20:41
|
|
 |
19.
ויתורים כואבים עושים גם לאחים
תל אביבי,
אריק הבייתה,
10/02/05 20:40
|
מי שנכנע טוטלית למחבלים שלא יבלבל תמוח ויוותר גם לאחים שלו שמבקשים משאל עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יומיים אחרי הפסגה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
10/02/05 20:39
|
בס''ד
יומיים אחרי הפסגה נו...מה? מאת: בועז אופיר
אז שלשום חגגו ואכלו צהריים והיו נאומים והיו צילומים והגיעו מנהיגים ואנשים חשובים כל ה VIP, כל המי ומי ראשי ממשלה, היה מלך וגם נשיא דיבורים, הבטחות, מילים, משפטים דיברו על שטחים, דיברו על שלום עידן חדש, הנה בא החלום יש כותרות לעיתונים יש רייטינג, לכולם היה נעים התקשורת חגגה, מאות כתבים פרשנים עם כל כך הרבה פירושים התרגשות באוויר, משהו חדש עכשיו בטח לא יהיו פיגועים לא ישפך עוד דם של יהודים לא נשמע על שהידים מתפוצצים לא יהיו בלגן במחסומים לא יהיו חיסולים ממוקדים השמש תזרח, החיים יהיו טובים הכל יהיה בסדר, זהו, אין יותר בעיות משני הצדדים לא יהיו יריות כיף, שני עמים, שתי מדינות נשכח מהשנאה נשכח מהכעס נשכח מהכל אפילו מה שהיה אתמול לא יהיו יותר פצועים בתי חולים יהיו ריקים לא עוד הורים שכולים לא יהיו קורבנות, לא עוד אלמנות ולא אמהות דואגות לא קסמים, לא מרגמות יותר לא נשמע אמבולנסים לא נראה אלונקות לא יהיו הלוויות לא יזרקו אבנים לא נראה צמיגים בוערים לא חדשות, לא מבזקים יהיה טוב, אפילו טוב מאוד אתם חולמים....... חולמים....... חולמים....... עם ישראל הוא עם קצר זיכרון עם של חולמים אוהב את המילה שלום שירים של שלום דיבורים על שלום כל דבר עם שלום עם שאוהב דיבורים ומסיבות עם שאוהב וועידות עם שחי על תקוות הרבה אנשים עם חליפות הרבה תפקידים ומשרות עם שמקים ישובים עם שמחזיר שטחים עם שאוהב בחירות עם של מיליון דעות עם שכולם מבינים עם של חכמים כולם יועצים לכולם איזה עם....... איזה עם....... מהיום הכול טוב הכלכלה, המדינה, הביטחון, האנשים בתי הכלא לא יהיו מלאים אנשים לא יצרכו סמים לא יהיו עניים, לא יהיו מסכנים לא יהיו מובטלים לא עוד ילדים רעבים לא תאונות דרכים אנשים רגועים, לא כועסים יום חמישי, יומיים אחרי הפסגה נו מה? הכל אותו דבר אין שינוי גם מחר בשביל תקווה עושים הכל... ורק העם הזה יכול עכשיו... בטח ידברו על שחרור אסירים על עשרות, על מאות בשביל המחוות שיראה יפה, שיש התקדמות בשביל העולם, שלא יהיה בלגן בשביל השלום בשביל שהכל יהיה רגוע מעניין... רק מה יהיה עוד שבוע בטח יהיה שקט לעולם לא יהיה עוד פיגוע... לעולם, כי הנה הגיע השלום אנשים... אנשים... יהודים... תתעוררו כבר מהחלום עם ישראל נשמר במשך כל הדורות בזכות התורה שאיחדה אותו אנחנו מנסים לברוח מאותה אמת ששמרה עלינו שכחנו את הברית שכחנו את מעמד הר סיני שכחנו את הנסים שכחנו שהיינו במצרים עבדים שכחנו מי שומר עלינו שכחנו מי נלחם בשבילנו לפעמים צריך לחכות ואין מה לעשות סבלנות, צריכים להמתין- פשוט להבין שהכל מלמעלה, הכל מבחן האם יש לנו אמונה אמונה, א מ ו נ ה ויש... יש! עלינו השגחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא מבין....
אוהד,
10/02/05 20:38
|
אני לא מבין את ההגיון מאחורי דבריו של שרון, אני קורא שוב ושוב את דבריו ולא מבין מה הוא רוצה... האם אסור דמוקרטית להתנגד להתנתקות?האם זה הכיוון היחיד ואין בילתו? לדעתי שרון יודע היטב שנתינת הכדור לעם עלולה לגרום לו להפסד מביש ולכן הוא מתרץ את זה בברירבורים חסרי טעם, הגיון ויושר... הנקודה היותר מצערת בכל הקטע היא שכלבי הדמוקרטיה מתנהגים כהרגלם בקודש במקרים מעין אלו כחתלתולי רחוב חסרי שיניים... איך לא מנסים לשאיל על ההגיונות שעומדים מאחורי דבריו? האם ההתנתקות המשיחית העבירה אותם על דעתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שרון אתה כבר נכנעת לטרור !!!!!
ל"ת
כדור הארץ לשרון,
שרון טיפש,
10/02/05 20:38
|
|
 |
15.
מה זה ההתנתקות אם לא כניעה!!!!
ל"ת
הטרור ניצח,
שרון נכנע,
10/02/05 20:37
|
|
 |
איזה קופירייטר גרוע!
ל"ת
גיגי,
11/02/05 00:46
|
|
 |
שוב משרד פרסום, פשוט שקוף
גיגי,
כפר הרואה,
11/02/05 00:42
|
|
 |
כמה קשה להאמין שאני מתנגד להתנ
אייל,
השמאל בפניקה,
11/02/05 01:49
|
קות ואף אחד לא משלם לי ולא שכנע אותי כנראה שאצלכם בשמאל קשה להאמין שמשהו חושב אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מי שמאיים ומסית זה שרון אז שלא
די לדיקטטורה,
תל אביב,
10/02/05 20:37
|
|
 |
13.
תגובה למאמר
לויה,
חיפה,
10/02/05 20:36
|
שרון כרגיל ''בולדוזר'' ובמשמעות הגרועה של כוחני עם רמיסת האחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ממשלות ישראל לדורותיהן טעו
חוזה,
צפון,
10/02/05 20:36
|
כוח לבד לא מספיק -צריך גם שכל
לא נראה שמצבו הביטחוני של האזרח הישראלי השתפר כתוצאה מהשליטה ברצועת עזה, ובשטחים הקרויים יו''ש (יש לציין שיהודה היא בתוך הקו הירוק בחלקה) כל עוד לא נבין שמדינת ישראל לא חייבת להשתרע על כל שטח ארץ ישראל לא נמצא פיתרון זמני אפילו לסיכסוך הזה. ממשלות ישראל לדורותיהן עשו ארבע טעויות: 1. הן המשיכו להרחיב התנחלויות תוך כדי משא ומתן עם האוייב. זה כמו לנהל מו''מ על סנדוויץ תוכל כדי אכילתו מול עיניי הצד השני. 2. המשיכו בחיסולים של האוייב אפילו בתקופות של שקט יחסי 3. השפילו וזילזלו במנהיגי האוייב 4. גדר ההפרדה שאמורה הייתה להיות ביטחונית קולקלה משיקולים מדיניים שנקבעו על ידי מיעוט משיחי ו/או לאומני.
איפה המוח היהודי המפורסם שלנו? איפה התיכחום והראייה המעמיקה? הכל נעשה בצורה כוחנית ודורסנית בלי להקדיש מחשבה לעתיד שלנו, לתגובות ידידינו בעולם, ולסיכויים שנוכל להתקיים כאן בגבולות בני הגנה, בניפרד מאוייבינו ולא בתוך תוכם.
האוייב שלנו מר, ולכן עלינו להציב את צבאנו החזק עם נישקו המתוכם לאורך גבולות ברורים ומבוצרים, מסביב למדינת ישראל המוכרת בעולם המערבי.ובתוך המדינה לשקוד על תרבותנו, מסורתנו, כלכלתנו וחינוך הדור הבא. אם יירו נגדינו אש תלולת מסלול, נחזיר באש דומה ובפשיטות לתוך שטח האוייב. ההתנחלויות הרי לא מונעות ירי כזה. זה מה שאנחנו צריכים לעשות, במקום לזרוק כספים ודם על חלומות א''י השלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wel said!
ל"ת
you're right,
10/02/05 21:30
|
|
 |
11.
מי כותב לשרון את הנאומים חסרי
דיקטטור הבייתה,
10/02/05 20:36
|
|
 |
10.
שיואו איזה תגלית גילה רה''מ יש
בת ימי,
שרון הבייתה,
10/02/05 20:33
|
מתנגדים להתנתקות .מי שרוצה משאל עם מן הסתם רוצה שאולי העם יצביע נגד מה אתה חושב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת בהחלט זה המיעוט שברע
ל"ת
מתנחל,
צודקת,
10/02/05 21:06
|
|
 |
9.
מי פוחד ממילה נרדפת
יעקב,
10/02/05 20:30
|
ומי לא פוחד מהתנתקות אריק הגבור, אמיץ הכח, פוחד ממילים, אבל לא פוחד מהתנתקות מצחיק ומפחיד כאחד אריק-לך למשאל עם בנושא ההתנתקות, או לך לבחירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The question is, who are you
Arie,
10/02/05 21:00
|
going to vote for If he is the leader of the likud?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ממשלת הכופרים של שרון...
אבירם,
10/02/05 20:28
|
ממשלת הכופרים של הדיקטטור שרון מנסה בכל כוחה לסלק אנשי תורה ומצוות מבתיהם. לא יעזור לך מר שרון, יש אלוקים בשמים והוא ימנע את ההתנתקות הזו , גם אם תגייס את כל השמאל והתקשורת למטרה נתעבת זו. ה' הבטיח לנו שבכל מקום בארץ שיש בו לומדי תורה,שם תהיה לנו אחיזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
באמת ?
אסף,
10/02/05 20:26
|
מר שרון אכן אם תיכשל במשאל עם לא תהיה התנתקות. זה הרעיון שמאחורי המשאל. תפסיק להלך עלינו אימים נוסח ''דמוקרטיה זה רע, זה אסון'' . אנחנו דווקא אוהבים דמוקרטיה ואת זכויותינו ולא רואים בשמירה עליהן דבר רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שאלה חשובה
סטודנט,
גוש דן,
10/02/05 20:26
|
אני סטודנט לתואר ראשון, אני לא טמבל.
אולי מישהו מוכן להסביר לי - למה בדיוק מתכוון שרון שמשאל עם יגביר את ההסתה ? אז אולי לא נקיים מערכת בחירות אף פעם ? מה טיעון הזה ? זה רק אני לא מבין, או שהמלך עירום ?
ובכלל - מי שרוצה משאל, זה מהנימוק ששרון התנגד לפני הבחירות להתנתקות חד צדיית ועל סמך זה הוא נבחר. מה הקשר לתירוצים שלו ? איך הם פותרים ומסלקים את הטענות שמועלות כלפיו ?
אשמח לתושבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא אני יסביר לך
סטדנט לתואר שני,
10/02/05 21:04
|
בוא אני יסביר לך, לא טמבל. ההחלטה על ההתנתקות התקבלה ע''י ממשלה דמוקרטית ותתקבל בהמשך ע''י כנסת דמוקרטית. זאת החלטה דמוקרטית בלא דופי! הדרישה למשאל עם נעשית ע''י חוגים שלא מקבלים את תקפותן של ממשלה וכנסת זאת, ובעצם לא מקבלים את מרות הדמוקרטיה הישראלית. זאת הסכנה. זאת ההסתה. בדמוקרטיה הישראלית, הכנסת היא המייצגת את הציבור ואם הממשלה פועלת נגד הציבור - הכנסת תפיל אותה. למתנגי הפינוי אין רוב בכנסת - ולכן אין להם אפשרות לסכל את המהלך בכלים שנותנת להם הדמוקרטיה הישראלית. הם לא בוחלים בעירעור על תוקף הדמוקרטיה הישראלית ע''מ לנסות כל דבר שיעכב את ההתנתקות. ולגבי ההבטחות של שרון - הוא הבטיח ''וויתורים כואבים'' ומכאן שלשיטתך אם לא היה מבצע וויתורים היינו צריכים לבצע משאל עם גם כן, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נקרא ''הסבר'' ?
סטודנט,
גוש דן,
10/02/05 21:17
|
בבחירות האחרונות - המפלגה שתמכה בהתנתקות חד צדדית הובסה וקיבלה 19 מנדטים. המפלגה שהתנגדה נחרצות ובפירוש להתנתקות חד צדדית קיבלה 40 מנדטים.
ליישם את המצע של מי שהפסיד - זה למעול בקול של הבוחר - זו רמאות, ולכן זה לא דמוקרטי.
הדרישה למשאל עם נעשית בצדק רב, מהטעם שהוזכר לעיל.
שרון הבטיח ויתורים כואבים רק בתמורה לשלום אמת, וכאן כולם מסכימים שזה לא שלום אמת. חוץ מזה, שכחת להביא את עשרות, כן עשרות הציטוטים שלו במערכת הבחירות - שהוא מתנגד לנסיגה חד צדדית.
אז על מי אתה מנסה לעבוד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תואר שני וכזה רפה שכל אה!!!!!!
ל"ת
שמאלנים נמאסתם,
10/02/05 21:16
|
|
 |
5.
He is right
David Mizrachi,
USA,
10/02/05 20:24
|
Just as Bush was right to not give in . Sharon is right also, and the rest of the Likud that call for the vote is just not as strong a leadership as Sharon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבובי מילים, דמגוגיה
ל"ת
סטודנט,
גוש דן,
10/02/05 20:29
|
|
 |
4.
נו, אסור להתנגד להתנתקות ?
אביב,
10/02/05 20:20
|
מה שרון רוצה מהחיים שלנו ? אסור לרצות שההתנתקות לא תתקיים ? מה הבעיה שלו ? הוא פשוט נעשה דיקטטור מיום ליום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מי שנכנע לטרור שלא ישחק אותה
שרון=אסון,
התנתקות=אסון,
10/02/05 20:18
|
|
 |
שקוף, ישר ממשרד פרסום
ל"ת
גיגי,
כפר הרואה,
11/02/05 00:39
|
|
 |
בשביל לחשוב את זה צריך שכל ולא
מתנחל מתא,
11/02/05 01:50
|
|
 |
2.
לא נכנע עלק מה זה ההתנתקות לא
שייגעץ,
די לדיקטטור,
10/02/05 20:17
|
|
 |
1.
בינתיים רה''מ מגביר את ההסתה
ל"ת
אייל,
לך הבייתה,
10/02/05 20:16
|
|