 |
101.
נתניהו לא התקף פיזית!!
חנה,
13/02/05 19:36
|
לא נגעו לו ברכב לא היה שום דבר מסוכן פשוט איזה בחורצ'ק אמר לא משהו כמו לא זורקים יהודים .אז מה הוא לא צודק?? והעיתונות חגגה, או גם נתניהו הותקף, בכדי לתת לזה יותר רעש. אווי מי שלו מכיר את השמאל הוא לא יודיע מה זה דיקטטורה . ושרון הוא מלך השמאל כעט כי הוא מבציע את המצע שלהם. אז לא להתרגש מי שמסית ועושה בעיות זה שרון וחבר מרעיו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה עם התיקון בNRG יהדות
יהודי,
אי השפיות,
13/02/05 23:14
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/869/465.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אומרים שהוא הותקף אבל תכלס
אורנה רוזנשטיין,
תל אביב,
12/02/05 20:55
|
לא קרה לו כלום, סתם מבטיחים לנו ומאכזבים אותנו כל פעם מחדש. אנשים רעים תמיד ניצלים, לא קורה להם כלום!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בראוו עלייך... !
ל"ת
אריה,
13/02/05 13:27
|
|
 |
99.
לא נורא ביביהו!
קרנבל,
11/02/05 23:49
|
זוכר את ההסטה נגד רבין? לא חשבתם אז שזב יגמר כל כך רע,אבל נהנתם על המרפסת! עכשיו אתה טועם קצת מהפסיכים שגידלת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
תמונת הדקטטור שווה 1000 מילים
ל"ת
רפי,
11/02/05 17:59
|
|
 |
97.
הזהרו!מחלקלקות הלשון של ברוד.
ל"ת
הרב טוביה בלוי,
אוהב ישראל,
11/02/05 10:46
|
|
 |
96.
נתניהו, האיש שאוהבים לשנוא
רמי202,
גוש עציון,
11/02/05 10:14
|
אני מזפזפ לי בין לתגובות הרשומות מטה וכל מה שאני רואה זה שמחה לאיד, לא חשש מהעתיד לקרות, לא זעם על האלימות הפושה בחברה הישראלית, לא קריאה לאחדות, ולא הוקעה של מעשים שפלים שכאלו, כל מה שאני קורא זה כמה שמגיע לביבי שכאילו יצר את האלימות הזאת ועכשיו חוזרת אליו בבומרנג. זה לא סוד שמר נתניהו הוא אחד האישים שאנשים בארץ פשוט אוהבים לשנוא, ואתם יודעים למה??!! מפני שקשה לנו לראות שיש בתוכינו אנשים עם קלאס, מוצלחים, מוכשרים וכו'. בנימין נתניהו הוא אדם בעל זכויות לפחות כמו כל אזרח אחר הגון במדינה, האיש שמגיע ממשפחה בעלת זכויות ורקורד מפואר, הוא עצמו תרם רבות ונצורות החל בשירות צבאי, עבור בעת כהונתו כשגריר באו''ם שכידוע עשה את התפקיד בצורה מעוררת הערצה מצד כל באי האו''ם וייצג את ישראל למופת בתנאים הכי קשים כאשר הפופולריות שלנו היתה בשיא שיפלותה, עבור בימיו כראש ממשלה שאם תעזבו לרגע את השנאה האישית שלכם כלפיו ותביטו בנתונים גרידא תווכחו לדעת שבעת כהונתו כראש ממשלה רמת הטרור בארץ היתה הנמוכה ביותר ב 13 השנים האחרונות, בנוסף גם רמת האבטלה ירדה פלאות, ואילו רמת הצמיחה במשק עלתה, ואני לא בודה כאן דברים מליבי הדברים ניתנים לבדיקה, וכלה בתפקידו הנוכחי כשר אוצר שלמרות כל הביקורות וההכפשות אשר ללא ספק מזיקים לו ברמה האישית\פוליטית אבל הוא הולך עם האמת שלו ומאמין בה וכפי שהדברים נראים היום כנראה שהוא אכן צודק בדרכו, ודרך פעולתו אכן מבריאה את המשק הישראלי מה שיתן לכולנו רווחה בסופו של יום. אבל מה לעשות כפי שכתבתי בכותרת, אנחנו פשוט נהנים לשנוא את האיש, אבל אני בטוח שבקלפי כל המלעיזים יחרקו שיניים ויכניסו למעטפה את ביבי כי בשורה התחתונה האיש אכן טוב ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרמי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 19:26
|
הבעיה היא המחבלים בחליפות.הרוצים לגזול את קרקע היהודים ביהודה ושומרון.אתם צריך להתמודד . ואם תשאל אותי איך? אז התשובה מאד פשוטה לא יהיה ויתור על קרקע ללא פיצוי כספי,ואין הדבר כולל רק פיצוי למתנחלים אלא סך הכל של פיצוי למדינה על קרקע המדינה הנגזלת. ושיפסיקו לחלק מתנות-העם בודאות לא הסמיך אותם למסור קרקעות ביהודה ושומרון. אך לגבי הקרקע בעזה הייתי אומר שחלוקים הדעות האם יציאה תביא שקט.? מה שברור שפיסת הקרקע ללא סיפוח השטח עד אל עריש הנתון לשליטת מצרים.יהווה אסון דמוגרפי. ומכאן אתה מבין שיש בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנרקסיסט הזה כתב את ההספד
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 16:02
|
של עצמו ושם אותו בפי שכיר חרב . מעורר בחילה איך השוטה מעריץ את עצמו וממש סוגד לעצמו כמו שרק שוטה יכול. איכסססססססססססססססססססס שקרן מועד,תכמן עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המשק הישראלי''? אם אתה מיליארד
אריה,
11/02/05 11:05
|
אם אתה מיליארדר ביבי ''טוב למשק הישראלי''. התוצר הלאומי עלה בארבעה אחוז, ועל כן השכר הממוצע ... ירד בארבעה אחוז. למעלה ממיליון איש בארץ משתכרים כמו בהודו... ''לכלכלה הישראלית''? לי, אישית, ''השיפור בכלכלה'' עשה הרבה יותר רע משהיה לי לפני ה''שיפור''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי לא קרה משהו מיוחד
רמי202,
גוש עציון,
13/02/05 02:12
|
בפן הכלכלי מאז שמר נתניהו נכנס לתפקידו כשר אוצר, להיפך, כאב לארבעה ילדים נתניהו אף פגע בי ישירות בכך שקיצץ את קצבאות הילדים, אבל אני הבנתי שבסופו של דבר לא רק אני חי בפלנטה הזו ולפעמים בשביל להביא רווחה כללית לכלל החברה הישראלית יש צורך לפגוע ברמה הנקודתית, כי בסופו של דבר כולם ירוויחו מזה גם הנפגעים הישירים שנפגעו מהמהלכים שעשה שר האוצר בדרך לתיקון כללי של הכלכלה הישראלית, כאשר ברור לכולנו שהכלכלה הישראלית אכן זקוקה לתיקון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו שר אוצר מצוין
חבר הסתדרות,
11/02/05 14:35
|
וכל המתלהמים נגדו באתרי האינטרנט השונים אלה ''דמגוגים חברתיים ''שמעונינים בהנצחת העוני כדי שיהיה להם עבודה ונכון מוזר לראות איך השמאל ''הנאור ''מתלהם ושמח לאיד נגד המנהיג היהודי הגדול ביותר בדורנו {ואני עובד שכיר בגוף ציבורי שמרוויח 6500 שקל נטו}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות. לא כותבים מצוין ב''צ''
הדקדקן,
11/02/05 22:52
|
|
 |
איך אומרים גששנו:''תתקן תתקן''
יגאל כהן,
רחובות,
12/02/05 03:11
|
ב''ז''. שכיר חרב עלוב. אנחנו לא אספסוף נבער מדעת. ואנחנו עוד נוכיח זאת לך ולביבי ששלח אותך לתכמן אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לא שלח אותי
רמי202,
גוש עציון,
13/02/05 02:07
|
אני מעולם לא דיברתי עם מר נתניהו, ואם אינני טועה אני אפילו לא הייתי בקרבתו אי פעם וכל קשר ביני לבינו פשוט לא קיים, ואם אתה בכל זאת רוצה לחשוב שאני נשלחתי על ידו שיערב לך, אבל לא כך הוא הדבר, זו דעתי האישית. ד''א אני מכבד את זה שאתה לא מסכים איתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
איפה ישנו אנשי הבטחון?????
מירו,
שוויץ,
11/02/05 09:47
|
אני לא מבין איך בכלל הצליחו להגיע לרכב של נתניהו אנשי הבטחון הלכו לחגוג איתו? מה היה קורה אילו במקום ניקוב צמיגים היה חומר נפץ באוטו? איזה הפקרות בטיחותית. צריך להעיף את האשמים. ואפילו להעמיד אותם לדין על רשלנות איומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They where very busy!!!1
I saw,
Them,
11/02/05 10:44
|
|
 |
94.
אם היו חכמים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 09:45
|
אם היו חכמים היו בודאי יודעים שכבר הומצא צמיג מלא ללא אויר-כמדומני חברת מישליין-אז קדימה לשווק זאת לחברי הממשלה. ממש הזדמנות בלתי חוזרת לפרסום שיווק והפצה. אפשר לתת לשר נתניהו גם אחוזים בפרסום המוצר-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דביל
מוטי,
אטלנטה,
11/02/05 15:57
|
אני דביל ולא החלטתי איך להגיב, אני קופץ מנושא לנושא בלי שום קשר, אני פעם משמיץ ופעם מגדף וכל זה בגלל שאני לא שפוי . אז אנא מכם סילחו לי על התגובות הטיפשיות והלא רלוונטיות. כפי הנראה עבר עלי צמיג ללא אוויר של חברת מישלין ולכן אני לא אחראי על תגובותי. אם יש למישהו תרופה בדוקה למצבי אנא ידעו אותי בתגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד למתחזה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 19:54
|
אז הטקטיקה עבדה-אמצתי לי את הדרך של הפוליטיקאים,הם מדברים ואף אחד לא מבין מה הם אומרים. הם אומרים שלום בזמן שיש מלחמה. הם קופצים ממחבל למחבל כאילו המחבל השני טוב מהראשון. והם מנצלים תעמולה לתועלתם העצמית. אז בכל זאת מגיע לי מחיאות כפיים על האסטרטגיה שאמצתי ,הלא כן? שלום הוא חשוב לכן אין להכיר לעולם במדינה פלשתינאית כי היא שייכת לשקר.-הבנת? ואם לא הבנת תמיד תוכל לפנות לעזרת המגיבים השונים.,או פשוט לקחת כדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתחזה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 19:39
|
נחמד אבל לא מקורי. וכפי שהעתקת את שמי אז בודאי גם העתקת את השיטה.ובודאי גם העתקת במבחנים. וללא ספק אתה גם דביל,ואם אני דביל אז זה במידה מסוימת נכון כי אדם שפוי בודאי לא היה מתיחס לדביל מתחזה כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטלנטה
מוטי מאטלנטה(3),
13/02/05 18:42
|
|
 |
93.
כל ידידות/התקשרות עם חב''ד סופה
Yossi V,
11/02/05 09:44
|
להיגמר באסון. למה? כי אנשי חבד הם הגרועים שב'בר-כוכבאים', ה'יאיר-בן אלעזרים', וה'רבי עקיבאים' גם יחד. זו כת של מטורפים המוכיחים לעולם כולו שלא צריך סמים או אלכוהול כדי להיות נגוע בטירוף, די בדברי אלוקקים חיים. ומי שאינו יכול להבין ולהפנים את התופעה בזמן, נאלץ לחוות את הטירוף בדרך הקשה. אני רוצה לראות את נתניהו חוזר לכפר חבד לחוג עם 'ידידים'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי
מהמשפחה.,
13/02/05 13:22
|
דווקא דיברנו עם ביבי והוא אמר שזה לא חב''ד! ובאמת זה לא חב''ד. ב. הוא אמר שכן יבוא לחתונה הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי לחשוב
יוסי,
י-ם,
13/02/05 03:07
|
אתה מאשים את כל חבד הרי חבד אף פעם לא צידדו באלימות וזה בכלל לא הדרך של חבד אלא דרך של שלום לאהוב כל יהודי באשר הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה מכליל ציבור שלהם ברגע
תמי,
11/02/05 12:25
|
חבל שאתה מלכלך על ציבור שלם ויקר,ברגע שקיצוניים עושים מעשים מגעילים כאלו.גם בחב''ד לא אוהבים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך, בחבד אוהבים ומוקירים
יוסי,
11/02/05 16:39
|
את מעשי הנבלה שמעטים מהם עושים. אין בחבד שום יופי - הכל אחיזת עיניים. והדרך שהציבור הזה מפרש את מטרות התנועה היא רעילה ומרעילה. הגיע הזמן להקדים ולהוציא את התנועה המתיפייפת הזו אל מחוץ לחוק, כי מה שלא יעשה היום יעשה בעוד שנתיים לאחר הרבה נזקים בנפש שתנועה זו תעולל. חכי ותראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר
אשר,
13/02/05 03:13
|
להוציא את מה מחוץ לחוק מה עשו לך משהוא מה הקשר חבד בחיים לא תמכה באלימות ואל תבלבלו את השכל חבד זה לאהוב את כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
המשקיע הזריז
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 09:39
|
למשקיע הזריז הזדמנות בלתי חוזרת פוליסת ביטוח לרכב המכסה -ניקוב צמיגים- פוליסה זו מתאימה להפצה בקרב חברי הממשלה הנוכחית. ובודאי שיהיה לה ביקוש בזמן הקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשקיע ישר בביטוח חיים
ל"ת
למשקיע הזריז,
11/02/05 14:13
|
|
 |
ועוד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 18:41
|
אם היית מבין חשבונותיו של הרוע בעולמינו אז היית מבין שבמקום בו נלחמים יש מי שמוכר נשק ומרויח מזה, ואצל הרוע האדם הוא רק מהווה מכשיר דרכו הוא יכול להרויח כסף. ואם הצליח למכור לך סיפור על מדינה פלשתינאית אז חפש בחשבונות הבנקים של אלו השליטים החדשים. וכיון שאתה יודע את התשובה אז החיפוש מיותר. אלה כולם שקרנים ורמאים החושבים על כיסם בלבד-לא מאמין להם ואין ולא היה להם אלוהים-ולמי שאין אלוהים מה כבר אתה יכול לצפות ממנו.? ועכשיו אני הולך להניח תפילין אז תפסיקו לבלבל במוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוח חיים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 18:12
|
ובנוסף כלל הברזל אומר שההשקעה בו כדאית רק במידה ויש חשש ,ועל זה הוא מבוסס. ההשקעה אינה כדאית כאשר אנו עדים יום יום למקרים של טרור. כי אף חברת ביטוח לא תרצה לבטח. וזו שבטחה מימלא תפשוט רגל. וכיון שיש ערבות הדדית בין חברות הביטוח מכאן אתה מבין שפגיעה ביהודים היא גם פגיעה בכיסם של הגויים.אז הופה, עכשיו כבר הארופאים בעד טרנספר לפלשתינאים., ולא בגלל שדם יהודי נחשב בעיניהם אלא שדואגים לכיסם וממונם-הבנת? אבל מאידך אולי גזלת הקרקעות מבעליהם האמיתיים קרי היהודים תפצה במידת מה על הנזק שנגרם מביטוח. ואם חשבת לרגע שהמופקרים האלו ללא אלוהים לא עושים חשבונות כאלו אז טעית! המחבלים הפלשתינאים הרוצים בגירוש יהודים מאדמתם ביהודה ושומרון-הם הנאצים המודרנים. אבל עברנו את פרעה נעבור גם אותם.-ושוב חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למבטח ביטוח חיים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 17:51
|
ולשווק לאזרחים-אכן רעיון! אך אליה וקוץ בה יותר מדי מובטלים,ואין באפשרותם לעמוד בתשלומים.ועוד מה יקרה לאחר רעידת האדמה ,ואולי הממשלה הזו תחזיק מעמד והפלשתינאים יקבלו מדינה,או איראן תתחמש. לכן עלינו לצמצם עצמנו ולפנות לקהל היעד של המגזר השליט,שכל הממון והנכסים מרוכזים בידיהם שהם בודאי יבלו בחופשה בחו''ל בזמן שארועים אלו יתרחשו-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אין יותר גרוע מגירוש יהודים
ל"ת
בנצי-א,
11/02/05 09:36
|
|
 |
90.
כשהרגו את רבין אמרנו מעידה!
@היהודי הנודד@@,
בזבל,
11/02/05 09:23
|
שמקללים את שרון, אמרנו טעות! כשיורקים על צה''ל, אמרנו רשע! כשעוקרים לערבים, אמרנו הוזים! שמפנצרים לביבי, אמרנו משובה! ברצח הבא נאמר אוי ואבוי!!
קומו עיזבו, לפני שנאחר!
היהודי הנודד, בזבל !!! ואל תגידו שהכתובת לא על הקיר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזרוק את מטורפי הימין הקיצוני
קובי,
11/02/05 10:45
|
|
 |
Oh yes@
nulu,
11/02/05 10:27
|
|
 |
ואנחנו אומרים שהערבים מופרעים?
ל"ת
יהודי מבויש,
11/02/05 09:58
|
|
 |
89.
לא מרחם על השרים
ינאי,
11/02/05 09:21
|
נו, אז צעקו עליכם קצת? נקבו לכם צמיג? ממש לא יפה... אבל אי אפשר להשוות את זה בכלל למהלך שאתם נותניפם לו יד תוך הפרת ההבטחה לבוחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד.
ל"ת
מבקר תגובות,
11/02/05 16:43
|
|
 |
88.
ביבי... אלה החברים שלך!!!!!
ל"ת
רון,
11/02/05 09:11
|
|
 |
87.
החיים הם בומרנג!!!
ל"ת
*,
11/02/05 08:36
|
|
 |
86.
תמיהה
ד',
11/02/05 08:32
|
מה פתאום מצלמות טלוויזיה באזכרה של יאיר שטרן? מכונית של שר בכיר, ראש ממשלה לשעבר ללא שמירה? אם זאת פרובוקציה באמת, המדינה בסכנה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
גידלתם אותם?עכשיו תאכלו ת'חרא!
ל"ת
*עשבים שוטים,
בגינה,
11/02/05 08:30
|
|
 |
84.
גידלתם אותם?עכשיו לאכול ת'חרא!
ל"ת
עשבים שוטים,
בגינה,
11/02/05 08:29
|
|
 |
83.
תמשיכו לנהוג בהם בכפפות של משי
גיל,
חיפה,
11/02/05 08:20
|
ותראו לאן תגיע המדינה. הרי הם יהודים צריך להתתייס אליהם בהבנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון, ביבי, קבלני הריסות של
מבקר תגובות,
11/02/05 16:44
|
|
 |
לגיל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 09:26
|
תפסיק לקנא,אמנם בתור פלשתינאי אתה דפוק אבל מה לעשות ככה הם החיים.-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
איך אומרות הפמיניסטיות?
יאיר,
11/02/05 08:19
|
|
 |
81.
לפי רוב התגובות, שרון מנרצח
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
11/02/05 08:19
|
|
 |
80.
כתב הגנה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 08:08
|
בכתב ההגנה של חב''ד נכתב: בדיוק כשעשינו ''תשליך'' השר נתניהו עבר ממול.אז זרקנו עליו-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
למי זה עוזר?
ל"ת
אבישי קמפלר,
11/02/05 07:58
|
|
 |
78.
הימין הרוצח
איש מרצ,
11/02/05 07:41
|
|
 |
יה דפוק מה עם אלטלנה .
ל"ת
רפי,
11/02/05 18:02
|
|
 |
לך תמות מבושה בעזה יה הו...
ל"ת
מוטי,
אילת,
11/02/05 08:27
|
|
 |
77.
וכשישבנו בבסיס
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 07:27
|
וכשישבנו בבסיס פתאום היו מגיחים אנשי חב''ד עם עוגות ושי לחיילים.עם תפילין.ושירה.ותמיד ידענו שאפילו שעם ישראל שכח אותנו.חב''ד מעולם לא שכחו-וגם אני לא אשכח להם זאת-תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה שאתה אומר
rr,
11/02/05 08:14
|
מה שאתה אומר בעצם הוא שנתנו לך עוגיות אז אתה קצת סולח להם על איומי הרצח..
אתה דפוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-RR
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 08:33
|
|
 |
76.
הגולם קם על יוצרו!
E,
Australia,
11/02/05 07:16
|
אין תחליף לדרכון אוסטרלי! הבן שלי לומד רפואה ולא לא יצטרך להתאמת עם הגולם שאריק שרון יצר במו ידיו!
אנשים צעירים ומשכילים: הגרו, הגרו ותצילו את נפשותכם ואת עתיד ילדיכם! הנביא ישעיהו ליבוביץ צדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגולם קם על הגלמים
אריה,
11/02/05 08:21
|
הגולם קם על הגלמים שמגיבים רק בצקצוק לשון ובהושטת הלחי השניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
יש להם זכות מלאה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 07:06
|
יש להם זכות מלאה לזרוק מספר חפצים בעוד שעליהם בגוש קטיף זורקים טילים,כמו כן לחבל ברכוש של גלגל מכונית בעוד להם הורסים בית,בית כנסת,בית ספר ומרקם חיים שלם. ואם תשוו בין מקרה למקרה תבינו שאין באמת מה להשוות בין המקרים. ותגובתם מתונה לחלוטין. ואחרי שנתחנו והבנו זאת.אז אולי תתנו לבנימין נתניהו להגיב ואל תגיבו במקומו. פתאום קמו לי כל שונאי היהודים והחלו לשיר ולזמר את שנאתם. ועכשיו נבקש פירוט החפצים שהושלכו. שנדע אם מדובר בלומים ופטישים או שמא מדובר בעציצים ובפרחים.-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה, צריך לנדות מכל פעילות
מוטי,
אילת,
11/02/05 08:32
|
|
 |
אנחנו בשמאל ניצחנו
ניצחון מושלם,
11/02/05 08:15
|
|
 |
אתה ממש מחפש שלום.התגובה שלך
יעל,
11/02/05 12:31
|
|
 |
לניצחון מושלם
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 09:18
|
עם בריא הולך שמאל ימין ומגרש אויביו כך זה היה וכך זה יהיה.וצר לי לאכזב אותך אצלי לא קבלת ציון עובר,אבל עם הזמן תבוא ההתפכחות. ותתחיל לצעוד כהלכה והפסק לקפץ על הרגל השמאלית בלבד.-קדימה !שמאל ימין שמאל ימין שמאל ימין שמאל במקום דרוך.והשאר בתרגילי הסדר. הבנת אהבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לניצחון מושלם
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
11/02/05 08:51
|
|
 |
74.
והיא שעמדה
Joe Anaaref,
IsraHell,
11/02/05 06:56
|
מי שעומד על המרפסת בהפגנת ההסתה לפני רצח רבין, שלא יתפלא שאותו אספסוף מוסת פונה גם נגדו. ביבי'לה אתה יצרת את המפלצת ואתה צריך להתמודד עמה. אל תצפה ממני להזדעזע. זה מזעזע ברמה של בעל כלב אמסטף שמותקף על ידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
בסה''כ שכחוו לקחת את הכדורים
די לטירוף,
11/02/05 06:52
|
|
 |
72.
rabin rimember
itzik,
tel,
11/02/05 06:42
|
|
 |
71.
נתניהו זה טוב ליהודים?!
שמואלי,
11/02/05 06:33
|
האיש קיבל את המגיע לו על תמיכתו באסופת המטורפים הללו.
לצערי היום מרגישים השרים השונים מעט מעט ממה שספג יצחק רבין הי''ד על רצונו לעשות שלום, להפסיק את מרחץ הדמים ולעשות טוב לעם הזה.
עד מתי העם הזה יטפח את אסופת הסהרורים הזאת הרי יום יבוא והטרוף הזה שטופח על ידי העם יופנה נגד העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו טוב ליהודים העשירים מאד
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 07:57
|
לכל יתר היהודים הוא טוב כמו פרעה מלך מצרים. הוא אפילו ''הציע'' למילדות העבריות , ''כל הבן הילוד ,היאורה תשליכוהו''. במיוחד לבנים של החרדים והבדואים. פרעה גזר על הזכרים והאגגי הזה גזר על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בושה וחרפה שנתניהו משתפן
ליכודניק אמיתי,
מצודת זאב ז',
11/02/05 06:28
|
הוא היה נגד תוכנית העקירה המטורפת של שרון , הוא יכל לעצור את הטירוף ממזמן !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ביבי למה נטש המאבטח את האוטו
ל"ת
דואג,
11/02/05 05:38
|
|
 |
68.
לא חבד ולא בטיח זה עמרי שרון
חבר של עומרי,
11/02/05 05:33
|
|
 |
מתאים למאפיונרים של שרון !!!!
אריה,
שיקגו,
11/02/05 06:31
|
מושחתים נמאסתם !!! שרון והחונטה שלו מגעילים !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
חב''ד,תמותו!
יהושוע נחום,
י-ם,
11/02/05 05:25
|
עו''ד ציבין מכבר חב''ד אחראי על המעשה! המשטרה תפתח בחקירה נגדו ביום ראשון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה הקשרים אתה עושה?
שוש,
11/02/05 09:52
|
מה הקשר לציבין מה הוא תבע אותך על משהו שאתה נוקם בו. בקושי מרגישים אותו בכפר. מה אתה רוצה ממנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
למסור את חבד לערבים
ל"ת
בנימין,
רמת אביב ג,
11/02/05 04:20
|
|
 |
65.
יופי! תמשיכו!
J.R.,
11/02/05 04:19
|
ואז הליכוד יחליט להכניס אותכם למחנות מעצר (בדיוק עכשו מתפנה מקום עם שחרור העצירים הפלשתינים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מה...שמפניה שוב גוייס?
ל"ת
כרמי ג.,
11/02/05 04:16
|
|
 |
63.
האמת על האמת
גבריאל,
כדור הארץ,
11/02/05 04:01
|
אודה לכם אם תפרסמו, ראשית אין לאף אחד זכות לומר דברים רעים על חבד לא מהימין שבגד בבוחריו ולא השמאל שאף פעם לא נתנו בו אימון
מה שקרה זאת פשלה רצינית שלא מביאה כבוד ואדרבא ההדים שזה עשה מוכיח את האהבת ישראל שחבד נותן לעם ובחזרה כך שזה פלא עד שעורר הדים שכזה דבר קרה בכפר אפילט שהנוער לא היה חבדניק
רק יש להדגיש שזה פשוט מגעיל שיש אלו שרוכבים על הסיפור מוציאים אותו מפרפורציה וסוגרים חשבונות של אידיאולגיה או אפילו אישיים,על חשבון תנועה קדושה ואוהבת ישראל שאין כריעותה בדורות האחרונים בעמינו בטוח הנני שיעשו אלו שצריכים חשבון נפש נוקב , ולאלו שתפסו טרמפ ללעוג לחבד אומר סורו מהתנועה !!חפשו לכם מישהוא אחר לשטות בו טלו קורה מבין עינכם -מתי בפעם האחרונה עשיתם טוב לאנושות ליהודים ולצלם אנוש תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
להוציא את חבד מחוץ לחוק
רמי,
הרצליה פיתוח,
11/02/05 03:56
|
מרוע מפלגות של ערבים עלה ירוק כהנא מוציאים מין ממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ח ב ד =חכמה בינה דעת
איתן החילוני,
11/02/05 03:47
|
לידיעת כל המגיבים שקופצים וששים עלי קרב על חבד לא יתכן שזה מעשה חבדי פשוט מישהו ניצל את שמם ואת תיגררו אל מעורת המגיבים הפרובקטורים חסרי חנוך מינימלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילוני, תגיד ''יהווה'' ?
ל"ת
אריה,
11/02/05 10:36
|
|
 |
גם לא ייתכן
יודע הכל,
11/02/05 04:16
|
גם לא ייתכן שיהודי דתי רצח את ראש הממשלה.
וגם לא ייתכן שכדור הארץ עגול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל יתכן מאד שאתה חלמאי
ל"ת
בצלאל,
11/02/05 05:30
|
|
 |
60.
Hakamtzan lo natan matana
THE BIG A,
USA,
11/02/05 03:24
|
. AND THE FATHER OF THE BRIDE HAD A FEW AVREHEEM TEACH HIM A LESSON
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שקר אחד גדול
חבדניק,
11/02/05 03:22
|
אני הייתי שם פינצרו לו גלגל אחד ולא השליכו עליו חפצים למעט אחד או שתי אנשים קריאות גנאי לא נקראו הקריאה שדם יהודים אינו הפקר אינה קריאת גנאי ולכל הרוחות איך הגיעו לנוער גבעות לא כל יהודי טוב שצועק חמס על פוליטיקאי מושחת הוא נוער גבעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק פנצ'רתם לו גלגל? באמת יפה
ל"ת
ממש מופתע,
11/02/05 04:17
|
|
 |
58.
כל הכבוד לחב''ד!!!
ל"ת
עידו,,
קרני-שומרון,
11/02/05 03:11
|
|
 |
57.
להתנתק מהמתנחבלים
ל"ת
וכמה שיותר מהר,
11/02/05 03:09
|
|
 |
המלחמה עם המתנחלים החלה!!!
ל"ת
אלי,
11/02/05 09:13
|
|
 |
בלעת גו'רה?
ל"ת
כג,
גוש שלום,
11/02/05 03:42
|
|
 |
להחזיר את ירושלים
ל"ת
אריה צוקרמן,
תא,
11/02/05 04:00
|
|
 |
כמה מהשכונות שלה? בכיף !!
ל"ת
אריה,
11/02/05 10:37
|
|
 |
יחד עם המתנחבלים.
ל"ת
המאיץ,
ישראל,
11/02/05 08:48
|
|
 |
56.
Champagne
Avi,
France,
11/02/05 02:58
|
|
 |
55.
ידינו לא שפכו את הדם הזה.
אליעזר,
מרכז,
11/02/05 02:56
|
אני אדם חבדניק, ובטוח שלא אחד מאתנו עשה את זה - אולי הם כמה מהמפגרים שמרססים כתובות על שלטי תנועה.
הכנסת האורחים של כפר חב''ד ידועה לכל, וברור שלא עושים כזה דבר לאורח ולכל אחד אחר.
זו לו שיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חכם גדול
אילנית,
11/02/05 03:50
|
אחותי היא הזונה זה תירוץלשופט!! לא לקהל שמצפים שיהיה לו אהבת ישראל כדרכו של הרבי הגדול. תתבייש לך !! במקום לשבת ללמוד את כתביו אתה מוסיף שמן למדורה. אתה לא חבד כנראה רק מתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונגיד
רינת,
13/02/05 03:20
|
שזה היה אחד שקורא לעצמו חבדניק אז מה זה לא אומר שהוא כזה כי אם הוא עושה כאלה דברים הוא לא חבדניק . וזה מושלל להאשים את כל חבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תספר לנו איך אתה מוחא בפנ
משה,
גוש קטיף,
11/02/05 03:49
|
בפני ביבי על התמיכה שלו בהתנתקות?
אתה מחשיב את עצמך לחב''דניק בעוד שאתה משחק אותה כאילו אתה לא יודע שהיו אלו חב:דניקים שעשו זאת..
כרגע דברתי עם חבר שלי חב''דניק שהיה שם והוא סיפר לי בדיוק מי אלו ואני יכול גם לכתוב לך שמות... שלא תוכל להתכחש
אורח, ולא סתם אלא כבוד השר... אתה לא קולט שהוא תומך בגירוש משפחתי מגוש קטיף וכמו שהרבי שלך אומר שרק הדיבורים אודות מסירת שטחים וכל מיני הסכמים מזוייפים גורמים לשפיכות דמים ואתה קורא לו אורח? ועוד לכבד אותו?
אם היו עושים את זה לך שהיו מגרשים אתכם מכפר חב'':ד שיושב על הישוב הערבי ספרייא נרא אותך אז מה היית אומר..
שקרן מתייפיף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו קבענו פגישה משה
רני השובב,
11/02/05 05:57
|
אתה ואני כשיבואו לפנות, ואני אישית אדאג לפנות אותך. לתוך חבית של זפת ונוצות ומשם לכיכר העיר, ונראה אותך או את מישהו מחבריך גיבור גדול מעז לפגוע בשערה משערות ראשו של שוטר / חייל אחד. אחד זה כל מה שיידרש והידיים והרגליים ששברו לשכנים שלך מג'בליה יהיו כלום לעומת מה שיקרה לכם. להתראות בפינוי שייגץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרני השובב
עדי המתוקה,
11/02/05 14:31
|
אתה מחפש שלום? מה זאת העלימות,איזה לב יש לך שאתה מדבר כך? גם אני בעד ההתנתקות אבל קשה לשמוע גם דיבורים כמו שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל רני, משה כבר תפוס
קובי,
11/02/05 09:35
|
|
 |
סדר המחאה
אליעזר,
מרכז,
11/02/05 08:44
|
כחסיד חב''ד אעשה כל אשר לאל ידי למנוע את עקירת הישובים, שמסכנת את כל ארץ ישראל ומעודדת את המחבלים לעשות עוד ועוד טרור.
לכל דבר יש את השיטות שלו, ולפנצ'ר גלגלים ולזרוק אדם מחתונה - לא מופיע בין דרכי המחאה האפשריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כך= החמס העברי בשיפלותו
מאיה,
11/02/05 02:56
|
|
 |
מאיה, זה כמה פרחחים
דני,
11/02/05 14:33
|
|
 |
53.
קרוק,אולי תחזור לאמריקה??
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 02:54
|
ותניח לאריק ולעם ישראל. העם כבר לא יכול לשאת את עולך . אתה הופך אותנו לעבדים בארצנו. ממש פרעה המודרני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצביעות יצאה לאור יגעל
שלומי,
11/02/05 03:36
|
קראתי את תגובתך שוב ושוב השינאה שלך לביבי יצאה לאור אתה צבןע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל אתה נשמע כשילשול
ל"ת
רופא,
11/02/05 03:33
|
|
 |
אני רק רוצה לנקות את הליכלוך .
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 07:51
|
מהליכוד ומהממשלה. ביבי טינף את הליכוד בפייגלינים כהניסטים שומרי בארים ושאר מרעין בישין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
BB good for the jews?? ha ha
ל"ת
biduron,
11/02/05 02:45
|
|
 |
51.
כוס עמק
הקיצונים,
11/02/05 02:29
|
|
 |
50.
ביבי הזהר מהחמס העברי=מטורפים
ל"ת
חבקוק,
11/02/05 02:22
|
|
 |
49.
ביבי ה' ישמרך מכל רע
ל"ת
רחל אחות לאה,
11/02/05 02:19
|
|
 |
48.
מהרסיך ומחריביך ממעייך יצאו
אברך הכולל,
11/02/05 02:17
|
|
 |
47.
בשם מי חרפתם וגידפתם יהודי
ל"ת
משה בן עמרם,
11/02/05 02:14
|
|
 |
46.
החמאס היהודי בשפלותו
יהודי מאמין,
11/02/05 02:13
|
בשם מי אתם מרימים יד ובשם מי אתם באים לכפות את דעתכם על הצבור אתם היום בדיוק כמו החמאס כנראה שלמדתם טוב את שפלותם לתקוף אדם וזה גאוותכם ואחר כך הולכים להתפלל על מה תבקשו ובאיזה זכות חטאתם ופשעתם בושה לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה אתה מאמין ?????
אריה,
שיקגו,
11/02/05 06:33
|
|
 |
החמ''ס טובים מכם!
ל"ת
חיים,
ירושלים,
11/02/05 03:18
|
|
 |
חיים מאחל לך לפגוש חמסניק פעיל
ל"ת
בצלאל,
11/02/05 03:36
|
|
 |
45.
BIBI LIFE IS A BOOMERANG
ל"ת
THE BIG A,
USA,
11/02/05 02:12
|
|
 |
44.
מי בעד עידוד הטרור
ל"ת
לכו להצביע,
11/02/05 02:07
|
|
 |
43.
ממתי אתם שופטים ושוטרים
בצלאל,
11/02/05 02:06
|
מי אתם שתרימו יד מי אתם שתחליטו עבור כל העם מה אתם שונים מחמאס הרי שאתם מחללים שם שמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חב''ד - המשיח מאחוריך!
הרבי מסאטמער,
קרית יואל,
11/02/05 02:05
|
אני מבקש לזכור שחב''ד נהנים מהגנתו של המלך המשיח, מנחם מענדל שניאורסון זוצקללללהההה, שבינתיים השפעתו העיקרית היא זיהום חוצות בכרזות ושלטים, ובכל זאת -כדאי להיזהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבינו הגדול הרב ש''ך. הראשון
ל"ת
שהזהיר על הבלוף,
שבחב''ד.טרוף,
11/02/05 09:57
|
|
 |
שנאת חינם, וחבל, הרבי והרבי מ
יהודי נאה,
עמק יזראל,
11/02/05 03:51
|
מסאטמר היו בידידות גדולה מאוד (ראה ספר שמן ששון מחבריך) ואתה סתם מחרחר ריב חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתלמיד הרב שך לעיל
לוי,
לוד,
11/02/05 11:06
|
קודם תעשה סדר בישיבת פוניבז'- הישיבה של רבך הרב שך. בינתיים שני אנשים אושפזו אצלכם כתוצאה מבריונות ואלימות. אצלכם הריב הוא לא על הצלת יהודים, אלא על הכבוד ושוב כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה לא השתתפו בלויית הרבי
ל"ת
שליטא.יחי המלך,
טרוף משיחי,
11/02/05 09:52
|
|
 |
אזהרה חמורה לרבי מסאטמער!
מנחם שניאורסון,
חב''ד עלית,
11/02/05 02:19
|
קלטתי אותך, לקחתי את הפרטים שלך, ואאתה תשלם על חילול הקודש הזה! ברוך הוא וברוך שמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''חב''ד מנודה בעולם התורה
אברהם ישעי',
בני ברק,
11/02/05 11:10
|
אם עולם התורה הוא ישיבת פונוביז אתה צודק. אבל זה לא כבוד להיות מקובלים על קרקס ההתכתשויות והמכות ששמו ישיבת פונוביז'. אינני חסיד חב''ד, אבל עתון ''המודיע'' מלא מתורות של הרבי מחב''ד. אבל שכחתי: עולם התורה שייך רק לזירת ההתגוששיות פונוביז'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דבר מלכות'' פרשת עקב..עמוד י''ג
רבינו יואל בעאק,
בורו פארק,
11/02/05 14:13
|
...ועלתה בידי סברא שישנו סוג אותיות הכתב שבו עדיין לא הגיע תורת החסידות...כתב עבור אנשים שאין ביכולתם לראות''ברייל''שבו האותיות בולטות...ומובן מאיליו שזהו מעמד דחוצה. מצב גמור דחוצה חוצה שאין חוצה הימנו בבחינת חוצה דחוצה ..חוצה חוצה...סוג חדש דחוצה ... וזה מעכב את הגאולה......!!!!!!!!!עכ''ל ...הבנתם עם ישראל פנטזיה מה הוא. שבת שלום!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חב''ד = חסרי בינה ודעת
ל"ת
רני השובב,
11/02/05 05:51
|
|
 |
ממש חבל, כדאי שתבקש סליחה!
מקורב לחב''ד,
אוהב ישראל,
11/02/05 03:55
|
אל תשחק באש. תרא, אם האדמור מגור, הגר''מ פיינשטיין, הרב מרדכי אליהו, הרב אברהם שפירא, הרב כדורי, וכל גדולי עולם שיחרו לפתחו של הרבי, אז אולי כדאי שתבין במי מדובר, ועוד שהוא נשיא הדור ללא כל ספק שמחולל נפלאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חב''ד רחוק ומנודה בעולם התורה!
ל"ת
770 משיח שקר,
בוגר סורבון,
11/02/05 09:50
|
|
 |
חב''ד חבורת פושעים !
ל"ת
יעקב,
אשקלון,
11/02/05 03:16
|
|
 |
יהודים שמשקיעים כל נשמתם לעזור
יוסף,
ראש העין,
11/02/05 03:57
|
לעם ישראל, אם זה בתחום הנזקקים, כמעט בכל הארץ יש כיום פעילות של בית התבשיל חוגים ביהדות שיעורי תורה ומקרבים יהודים לאביהם שבשמים ללא כל תמורה אני אישית מקנא בהם!
תחזור בתשובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים שאוכלים וחיים רק פרסומת
ל"ת
ברוך הבא מלך,
המשיח.טרוף,
11/02/05 10:01
|
|
 |
41.
ביבי מעולם לא הסית לרצח !
אני,
11/02/05 02:01
|
כל המסיתים והשקרנים מבית מדרשו של יוסי שריד, כולכם חכמים אחרי מעשה. מדוע כשרבין היה חי אף אחד לא הזהיר שהולך להיות רצח? אף אחד לא אמר שזה ''מסוכן''? פשוט מאוד- כי איש לא האמין- ולכן ביבי וכל הימין זכאים מההאשמות חסרות השחר של השמאל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתם מה הוא עשה לרבין???
ל"ת
רמי,
11/02/05 09:15
|
|
 |
אף אחד לא אמר שזה מסוכן ???
מוקי,
קריות,
11/02/05 03:08
|
הסיסמה של העצרת שבה רבין נרצח הייתה : ''כן לשלום לא לאלימות'' והכוונה הייתה לאלימות של מועצת רש''ע וסהרורי הגבעות. הכתובת הייתה על הקיר אז והיא על הקיר היום.
מה שנכון זה שלא משנה כמה ביבי אשם (והוא אשם לפחות במחדל אם לא במעשה) במה שהיה לפני 10 שנים, זה לא הופך את ההתנפלות הזאת עליו לפחות נפשעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טוב מאוד שעשו ככה!
חבדניק,
11/02/05 01:59
|
ביבי הזה צריך להתבייש!!שיקר בבחירות ומסר את חברון.. טוב שקיבל קצת. מי שנותן שטחים! ובעד ההתנתקות מגיע לו קצת ''על הראש''.
מה שכן, חב''ד צריכה להתבייש שהיא הצביעה לביבי ואח''כ צועקים ושוב מתחנפים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק כל הדוסים פנאטיים!!
ל"ת
אוכל חזיר,
בכיף,
11/02/05 07:28
|
|
 |
חב''ד היא בושה לאנושות !
ל"ת
אבי,
גן יבנה,
11/02/05 03:14
|
|
 |
בושה? מי אתה יא אפס. המזל שלך
יצחק,
רמת השרון,
11/02/05 04:00
|
שהם אוהבים כל אחד ורק בגלל שהוא יהודי זו סיבה מספקת עבורם אז הרווחת.. אבל ביננו אתה סתם באסה ואידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנוול
ליאור,
גן יבנה,
11/02/05 03:51
|
|
 |
תתבייש לך חתיכת תומך טרור
יוסי,
11/02/05 03:57
|
|
 |
39.
כן חבד לא חבד כל הכבוד להם!!!
ל"ת
מאמין,
11/02/05 01:51
|
|
 |
38.
מי אמר מתנחבלים?
מישהו,
11/02/05 01:48
|
|
 |
37.
נוקב רק צמיג אחד
עד ראיה,
כפר חב''ד,
11/02/05 01:48
|
אני הייתי שם . אחרי שמילטו את ביבי מבמקום ברכב הוולבו לקחו אותו למקום שקט בכפר ושם ניסו לתקן את הפנצ'ר בגלגל האחורי שמאלי שנוקב . המאבטחים ממש היו לחוצים שם ולא נתנו לנו להתקרב יתר על המידה . הם ניסו לפתוח בכח את האומים של הגלגל ולא הצליחו . לעזרתם נחלץ דדי גראוכר (זמר חסידי חבר של ביבי ) שגם הוא לא הצליח . כשהגיע למקום צלם חב''ניק הם הבינו שהעסק יצא מכלל שליטה הם איימו עליו שישברו לו את המצמה אם יצלם משהו ואז הדליקו עלינו אורות גבוהים מהוולוו ובחסות הסינוור שכוון לעברנו הם השחילו את ביבי לרכב משטרתי ופתחו בדהרה . הוולו נשארה במקום עד שהגיע הרב''ש של כפר חב''ד נחמן רייכמן ועזר לנהג המבוהל להחליף את הפנצ'ר . באופן אישי אני מגנה את המעשה הנתעב שנעשה לביבי ע''י אנשים פוחזים ושוליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מענין כמה ביבי רשם בצאק
ל"ת
גדי,
לוד,
11/02/05 01:44
|
|
 |
35.
שלא יהיו אי הבנות, זה חב''ד!
250 זה לא,
קומץ,
11/02/05 01:44
|
250 חב''דניקים זה לא קומץ ותשאל כל דעתו של חסיד חב''ד תשמע מה יאמר לך!
אגב, האוהב אכזרים שונא מוכים וצדיקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים יהיה טוב לביבי
אחי,
11/02/05 02:43
|
מה כואב לך בדיוק??? שהרביצו לביבי או שחבדניקים לא מסכימים עמך?? הכבד ושב במקומך רבני חבד ידעו להתנער מכל הזוועה הזו כך שטול קורה מבין עינך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא טמבל, לא כואב לי אדרבה, שמח
מגיב 35,
11/02/05 03:31
|
|
 |
34.
וואלה! הפרובוקציות משתכללות!
ל"ת
אבישי רביבי,
חולון,
11/02/05 01:42
|
|
 |
33.
ברוד, שאינו דובר חב''ד משקר!
שניאור,
המפגין החב''ד,
11/02/05 01:30
|
זה היו חב''דניקים חבירים שלי! ברוד מנסה להתיפיף ולגרוף כמה לירות אצל ביבי (כידוע לכולם, ברוד חבר טוב של ביבי וזה הסיבה לגינוי) קומץ? מענין קומץ של 250 בחורים עם כובעים וחליפות, האם זהו קומץ?! תחליטו, נוער הגבעות או משחיסטים מהצפון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
chabad world organization
foreigner,
australia,
12/02/05 15:09
|
I just wan''t to say that chabad is a world organization not a israeli politic movement and to and organization of thounsand of center around the world 250 people is a small group of fanatics adn in majority they are good and peacefully and they dont agree whit this ideology.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ככה יעשה למי שתומך בגירוש
ל"ת
ביבי המלך!!!,
11/02/05 01:18
|
|
 |
לא לשרת בהתנחלויות ובמאחזים !
ל"ת
יורם,
אשדוד,
11/02/05 03:12
|
|
 |
31.
ביבי - המשך בדרכך המצויינת!
משה,
11/02/05 01:14
|
|
 |
אתה מתכוין לחתונות כאלו?
ל"ת
משה,
עיה''ק,
11/02/05 01:31
|
|
 |
רק בשמחות- ביבי המלך
ל"ת
BB KING,
11/02/05 01:54
|
|
 |
30.
נמאס כבר מאבטחת האישים!!!
גיא,
ת''א,
11/02/05 01:14
|
לא ייתכן הדבר הזה. האוטו נשאר לבד ??? ואם יגיע מחבל ויתקין פצצה שתתפוצץ עם ההנעה של הרכב או בשלט רחוק ??? מה הם מפגרים? השב''כ עושה עבודה מצויינת אבל יחידת האישים שלו עלובה , צריך לפרק אותה ולבנות מחדש. ואשר לימניים המטורפים , אני שהייתי ימני עד כה מתבייש - אם אתם נוקטים באלימות גם השפויים שביננו ינקטו באלימות ויפוצצו לכם את הצורה !!! אם משהו רע יקרה אתם תשלמו הפעם את המחיר , אני מבטיח לכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא, אנחנו נורא פוחדים ממך..
ל"ת
ימנים מטורפים,
11/02/05 01:30
|
|
 |
הגיע הזמן שתפחדו
גיא,
ת''א,
11/02/05 01:56
|
עלובי נפש!!!!
אתם מאבדים כל סמפטיה שהייתה לכם. אני אישית אבוא לעזור בהתנתקות , וככל שאתם יותר מגזימים כך אני אעשה זאת ביותר שמחה - עלובי נפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אישית אשמח אם בפיגוע של
יוסי,
גושדן,
11/02/05 02:15
|
התנזים אתה וכל המשפחה שלך תלכו. מבטיח לבוא לשים פרחים על הקבר :-) יהודי לא זקוק לסימפטיה מגוי אנטישמי גם אם הוא דובר עברית כמו גיא מתל-הביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת הגיע הזמן שתפחדו.
רועי,
י-ם,
11/02/05 09:42
|
ותחזרו לחורים שמהם יצאתם לפני ארבע שנים לפני שיהיה מאוחר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי ערבי בנפשו
ל"ת
uu,
11/02/05 08:18
|
|
 |
29.
מגיע להם!
שייקה ליבוביץ,
גן עדן,
11/02/05 01:11
|
אולי עכשיו, כשמתברר איך חולי-הרוח הפנאטים מהימין הקיצוני מתייחסים לפוליטיקאים שלא ממש רחוקים מהם בהשקפותיהם, יתחיל אולי ציבור המטומטמים במדינה להבין איך החולירות האלה מתנהגים אל הפלסטינים בשטחים הכבושים. ההתעלמות מפשעי מהמתנחלים כלפי האוכלוסיה הכבושה, והסלחנות כלפיהם - מתנקמת ב''מנהיגים'' שאחראים למדיניות הנפשעת הזאת. מגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבלים רוצחים יהודים בשליחות
יוסי,
גושדן,
11/02/05 01:58
|
השמאל. היום כל ילד יהודי יודע שמי שמגבה את המחבלים הרוצחים זה השמאל. השמאל משמן את הזרועות התמנוניות של הטרור הפלשתיני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הודעה מצערת ליוסי
ר' יוסף קארו,
קרני טומטום,
11/02/05 02:14
|
יוסי היקר, קראתי בעיון את תגובתך ואני מצטער להודיעך שנתוחי השתלת מוח אינם מתבצעים עדיין. כך שנגזר עליך להמשיך ולחיות עם מוח של ציפור מפגרת במיוחד. אני מאחל לך הצלחה בכל אשר תפנה, אם כי אני ממליץ שלא תפנה יותר מדי, כי תתבלבל. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמוד
יוסי,
גושדן,
11/02/05 02:27
|
אבל כשתחזרו אתה ובני משפחתך בחזרה לאירופה אל תצפה מהם לנהוג בעדינות כלפיכם כמו שאנחנו היהודים נוהגים. כדאי שתתחיל להתעניין אצל סבא וסבתא בסיפורים על איך הגויים באירופה פתחו להם את הצורה, זה הגורל הצפוי לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יתכן
מתחנן לתקציבים,
11/02/05 19:45
|
שמיוסי,חולה רוח ממדרגה ראשונה תשלל זכות אלמנטרית של כל אזרח בארץ לקבל טיפול והזכות להתאשפז. טועים אלה החושבים שיוסי גזען,הוא פשוט מטורף שעקב מצוקת אישפוז חריפה וקיצוץ בתקציבים נאלצו אלה האחראים על בריאות הציבור לשלוח אותו לחופשי. בעית הבעיות היא שהמופרע אינו לוקח את הכדורים במינון הנכון ועקב כך האיזון הנפשי שגם כך מעורער לחלוטין אינו קיים יותר. הצעתי היא להפשיר תקציבים כדיי לשים אותו במחלקה הסגורה ולזרוק את מפתחות המנעול,אם אין למדינה אפשרות כזו הרי אפשר לשלוח את יוסי למינכן להתאחד עם חבריו גלוחיי הראש הוא לא צריך להעשות הרבה רק לשנות את שמו מיוסי ל -josef בכל השאר הוא יתקבל בברכה ע''י אחייו מהמפלגה. אם כמובן העור שלו בצבע הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשקר- תגיד שאתה ערבי.
נירית,
11/02/05 01:45
|
קלטנו אותך אחוי... למה אתה המסתיר את שמך האמיתי, תאמר שאתה ערבי , ושאתה מדבר בשם עמך, שמפעיל טרור, ומהלל רוצחי נשים ותינוקות. הכי טוב- להגיד את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןאם אני ערבי, אז מה?
שייקה לייבוביץ,
גן עדן,
11/02/05 02:03
|
נניח שאני ערבי, אז מה? זה יעשה אותי לפחות צודק? חשבי על כך, אחותי הגזענית הנאלחת. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל שקרן
דן,
11/02/05 01:38
|
תבדוק מי חודר ליישובים ורוצח, ומי סובל מהרצח. טמבל גלותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אבדוק אחרי שאתה תבדוק
שייקה ליבוביץ,
גן עדן,
11/02/05 02:01
|
אני אבדוק, דקה אחרי שאתה תבדוק מי חודר ליישובי הפלסטינים ורוצח, ומי סובל מהרצח. וטמבל תקרא לאחותך, פאשיסט מסריח. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל ממשיך דרכו של המופתי
יוסי,
גושדן,
11/02/05 02:17
|
הנאצי מדבר על פאשיסטים...מעניין... כיום אתם שם בשמאל בחזית אחת עם כל גלוחי-הראש והאנטישמים למיניהם בעולם, מה לעשות אבל האנטישמים זה אתם, לא אנחנו היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודרכו של מי אתה ממשיך?
תוהה,
12/02/05 10:21
|
גזען ארור ומתועב,הלואי ותסיים דרכך כמו אביך הרוחני בבונקר מתחת לאדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש כאן נאצים זה אתם
קובי,
11/02/05 09:56
|
|
 |
אתה זבל משחיסטי
ל"ת
רועי,
י-ם,
11/02/05 09:49
|
|
 |
28.
הסתה שמובילה לרצח
אורי זקס,
עפולה,
11/02/05 00:56
|
|
 |
ביבי לא הסית לרצח- אתה מסית!
נועם טלר,
מטולה,
11/02/05 01:34
|
ושקרן מבית מדרשו של יוסי שריד!
כולכם חכמים אחרי מעשה- מדוע כשרבין היה חי אף אחד לא הזהיר שהולך להיות רצח? אף אחד לא אמר שזה ''מסוכן''? פשוט מאוד- כי איש לא האמין- ולכן ביבי וכל הימין זכאים מההאשמות חסרות השחר של השמאל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם נגד אריק ביבי הסית את
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 02:47
|
|
 |
27.
אני מתנגד לביבי ומגנהאת החלאות
ל"ת
שי,
11/02/05 00:46
|
|
 |
סרב לשרת בהתנחלויות ובמאחזים!
ל"ת
יורם,
אשדוד,
11/02/05 03:11
|
|
 |
26.
מחדל אבטחה ענק עם האוטו!!!!!
ריאלי,
11/02/05 00:41
|
באותה מידה ניתן היה גם למלכד את האוטו ולא רק לפנצ'ר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100% זה בזיון
ל"ת
בצלאל,
11/02/05 03:16
|
|
 |
החב''דניקים האלו - הם יצילונו!
נמאס מביבי,
לזרוק עליו,
11/02/05 01:46
|
החב''ד האלה והרבי שלהם רק הם יעזרו לנו רק בכאלו הפגנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מחדל - פרובוקציה
אוסקר,
11/02/05 01:01
|
ברור של משאירים רכב לבד, וגם לא השאירו. שוב ושוב השב''כ עושה פרובוקציות. מסביב לאירוע כזה יש המון אבטחה ושוטרים, מעגלים מעגלים. והם טובים.
1+1 = פרובוקציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זורע רוח - יקצור סופה
נדב,
צוללת צהובה,
11/02/05 00:38
|
נתניהו היה שותף להסתה בזמן רבין.
אין לי סימפטיה איתו עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
O.K
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
11/02/05 00:44
|
|
 |
24.
חסידי חב''ד אנחנו איתכם
נחשון,
11/02/05 00:38
|
|
 |
CHABAD
isaac cohen,
11/02/05 01:00
|
iHATE THE RELIGEUS PEPOLI BILEVE NOW THAT MOST OF OUR MISSORY IN THE HISTORI CAME BECAUS OF THE FANATICS CHABAD AND THE REST OF MOVEMMENT YOU SHOLD BE ISSOLATED SOMEWER VERY FAR FROM PEPOL AND VERY CLOSE TO GOD .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי במחנות ריכוז או גטאות?
יוסי,
גושדן,
11/02/05 02:33
|
כמו שהחברים שלך לרעיונות האנטישמיים שאתה מביע כאן עשו במהלך ההיסטוריה? עשה לנו טובה ותשאר בחו''ל ותמשיך לכתוב באנגלית קלוקלת באינטרנט, עם יהודים כמוך לא צריך אנטישמים. לא פלא ששמאלנים כמוך נותנים כתב חנינה לכל רודפי העם היהודי לדורותיו ומאשימים יהודים ברדיפות שלהם, השינאה שלכם ליהודים כבר הגיע למימדים שלא ניתן להבחין ביניכם לבין גדולי שונאי ישראל בהיסטוריה. ואחרי זה השמאלנים בוכים שאומרים עליהם שהם בכלל לא יהודים. אתם באמת לא יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יוסי גושחרא יהודי
מותר,
12/02/05 12:00
|
|
 |
23.
המושג ''הימין הקיצוני'' - חביב
ברווז במטבח,
11/02/05 00:35
|
התקשורת
כל פעם כשקורה משהו אלים או לט\א נוח - מייד מייחסים זאת ל''ימין הקיצוני'' (חבורה של חוליגאנים...) נדמה שהמטרה מקדשת את האמצעים בארצנו - וקדושת הדמוקרטיה כבר מזמן עומדת מעל לערכים כמו כבוד האדם וחיי אדם. זו הדרך לפאשיזם ודיקטטורה. איפושהו איבדנו את הדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה מי שביבי לא מספיק ימין
שואל,
11/02/05 01:09
|
|
 |
אין שכל אין דאגות
scm,
11/02/05 01:02
|
יש רק לציין כי האקט האלים באמת היה מצד הימין הקיצוני במקרה זה!
ומה אתה מנסה לומר לגבי דמוקרטיה וזכויות יסוד??? דמוקרטיה והכבוד לאדם ולחיי אדם שלובים זה בזה. תפתח ספר ותלמד מה משמעות משטר דמוקרטי, מה משמעות ערכים דמוקרטים, מהי דיקטטורה ומהו פאשיזם לפני שאתה מגיב.
ורק לשם הדיוק, פאשיזם הוא משטר טוטליטרי...אבל זה כבר בטח יותר מדי מידע בשבילך...בטח איבדת את הדרך איפשהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי ההתנשאות, אני בטוח שאתה
ברווז במטבח,
11/02/05 01:34
|
חושב שאתה חכם גדול, אבל ברגע שתפקח את העיניים, אתה עלול להתאכזב קשות. שרון עושה מהלכים גורליים על דעת עצמו, מנותק מכל הבטחותיו ומצעו לפני הבחירות. שרון נבחר על ידי רוב העם בהתאם למצע שפרסם, המסקנה מכך היא שרוב העם - שהעלה את שרון לשלטון על בסיס מצע העבר, היום אינו מסכים עם דרכו של שרון. איפה פה הדמוקרטיה??? לא אחזור שוב על פיטורי שרים וח''כים שלא הצביעו לפי דרכו, על מתן הטבות בלי סוף לפלסטיניים בזמן שרקטות נוחתות על יישובים יהודיים ובזמן שהם רוצחים נשים ילדים וזקנים ללא אבחנה - ועל עוד אינספור מאפיינים פאשיסטים או דיקטטוריים - חסרי כיוון בהתנהגות שרון, כיוון שאין בכל טעם. בכל מקרה תכנה אותי ''ימין קיצוני''. אני מתנחם בעובדה שבשלב כלשהו תיאלץ לפקוח את העיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא חושבת, אני יודעת :)
csm,
11/02/05 03:40
|
לא ידעתי שאפשר לנהל מדינה לפי מצע פופוליסטי.... אולי אתה תתעורר ותבין שמעולם לא היה קשר ולא יהיה קשר בין מה שמצע של מפלגה מתחייב לו לבין מה שקורה בפועל. מה גם שמצע מפלגתי הוא לא מסמך מחייב.
אכן, רוב מסוים של העם בחר בשרון על סמך היבטים מסוימים אבל אין שום ספק שרוב העם (גם אם אינו אותו רוב בדיוק שהביא לבחירה האומללה של שרון לר''מ) תומכים ביציאה מהשטחים ה-כ-ב-ו-ש-י-ם!
אני מניחה שאתה אחד מהמוצלחים שבחרו במר שרון, ולכן אין לך למי להלין מלבד על עצמך על ההתנהלות הפאשסיטית של הנבחר שלך! (אין כאן וויכוח- הדמוקרטיה הישראלית בעידן שרון והליכוד נראת יותר כמו משטר פאשיסטי מתחיל במהותה, ומשטר קומניסטי מזדקן ברמת השחיתות שבה).
באשר להטבות לפלסטינים, אני לא יודעת מתי לאחרונה אתה ניסית לחיות בתוך השטחים ה-כ-ב-ו-ש-י-ם כפלסטיני, אבל יש לי סוד בשבילך: החיים שם זה לא בדיוק פיקניק. כשאתה אומר הטבות כדאי שתהיה מודע לכך שההטבות הללו הן אוכל, מי שתיה ותרופות לאוכלוסיה שמדינת ישראל אחראית לה בתוקף היותה מדינה כ-ו-ב-ש-ת!
ולסיכום, אין לי צורך לתת לך הגדרה. תהיה ימין קיצוני, שמאלני, העיקר שתהיה מאושר! בוא רק נסכים שבמקרה הזה הימין הקיצוני הואשם היות ואת הקבוצה שתקפה את מר נתניהו אפשר לתאר כימין קיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איך מצטרפים לחב''ד ?
אלי,
נתניה,
11/02/05 00:34
|
כל הכבוד, חשבתי שרק הכהנסטים גברים אבל גם חב''ד.
מותר להפגין נגד מי שרוצה לעקור יהודים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
protest is good but this...
oded,
11/02/05 02:01
|
Yes, protest is essential in democratic society. Not just regarding the disengagement but also against the occupation and the violence that the settlements cause.
The problem is not with protest but in violence in protest. want to protest? have a demonstartion - do not use vandalism and violence.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה בור
חבדניק,
כפר חבד,
11/02/05 01:10
|
|
 |
כפר חב''די עזוב את ברוד חבר של
מנחם ברוד,
חנפן מצחין,
11/02/05 01:34
|
ביבי המנוול! אל תתעסק עם הזבל הזה כל אחד כזה צריך לפגוע בו לפחות רגשית! ועאכו''כ במכונית! ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יהיה?
ד,
11/02/05 01:04
|
יש הבדל בין להפגין ובין לתקוף חבר כנסת, או כל אדם אחר בשל דעותיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זה קשור למצב הכלכלי לא לימין
איציק,
אשדוד,
11/02/05 00:34
|
אז תפסיקו להסית נגד המתנחלים. אני לא מצדיק את התקיפה נגדו אבל זה קשור לכך שביבי קיצץ באבטחת הכנסה וגם בדמי לידה, בתקציב לילדים על ידי ביטוח לאומי. החרדים הרי יש להם הרבה ילדים ולכן הם נזעמו לראות את ביבי. אין לזה קשר למנתחלים או לסוגיית ההתנתקות אז בבקשה שמאלנים לרדת מהסולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נורא מצחיק!
עדנה, חב''ד,
11/02/05 00:54
|
עוד מעט תגיד שאלו לא ימין אלא ערבים שתקפו את ביבי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חב''דניקים, שיחקתם אותה!
ל"ת
די לכיבוש,
ודי לביבי,
11/02/05 01:48
|
|
 |
20.
הרכב נשאר בלי מאבטח? ביזיון!
ל"ת
דן,
11/02/05 00:33
|
|
 |
19.
חבל..ומיותר..
אסף,
רעננה,
11/02/05 00:33
|
חבל לנצל שמחה משפחתית ואישית לזירת מחאה והתפרעות.. רוצה להפגין נגד נתניהו..- לך למשרדו או לביתו ותעשה את זה.. אגב הוא בא לחתונה בכפר חב''ד של בנו של הרב שמריה הראל שהיה פקודו בסיירת מטכ''ל ובטוח שהרב הראל מתנגד לכל דבר כזה.. והעיקר מזל טוב לזוג החדש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
....Its all fake
Gershon,
NY,
11/02/05 00:33
|
a few kids sent in order to back up sharons words that there is a problem
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שרון ובנו בהחלט מסוגלים
ל"ת
בצלאל,
11/02/05 03:39
|
|
 |
17.
you can imagine ?
bernard,
france,
11/02/05 00:33
|
you can imagine if this personnes was arabs & put a bombes in every car think about that?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שוב פעם: שמפניה.
איש שב''כ,
11/02/05 00:29
|
|
 |
15.
ביבי טוב ליהודים וגיס מתנחל
משה ,,
פתח תקווה ,,
11/02/05 00:27
|
|
 |
14.
עכשיו צריך שכפ''צ בין ידידיו
ל"ת
צפוני,
צפון,
11/02/05 00:27
|
|
 |
13.
תבשיל שלי
אבישי רביב,
11/02/05 00:27
|
זה תפקידי , על זה משלמים לי והרבה. כך עשיתי אצל רבין , כעת לליבנת וביבי ואעשה גם תמונה לשרון כמו לרבין . זה עבד מצוין למרות שכולם ידעו שזה אני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם אתה מקשקש, זה טוב מאוד!
ישראל,
נהרייה,
11/02/05 01:39
|
|
 |
12.
אוי ואבוי!!!!!!!!
המתריע,
11/02/05 00:25
|
כולם להתעורר לפני שנמצא את עמנו תחת אסון!!!!!! תביעו את העמדות שלכם כמה שאתם רוצים אבל בלי אלימות כלפי שרים בממשלה וכלפי אנשי המדינה כגון:צבא, משטרה פוליטקאים בכלל וכו'!!!!!! אנשים להתעורר!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
באמת חסר לי חבר בתא
ל"ת
יגאל עמיר,
11/02/05 00:24
|
|
 |
10.
משהו לא נראה לי
ד',
11/02/05 00:24
|
משהו פה מבויים. משהו פה מסריח. מנסים עם קומץ בריונים לעשות עליהום על המתנחלים. יש וויכוח אמיתי וקשה וזה לגיטימי. שרון , הופך כדרכו יריבים פוליטיים לאויבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה הבעיה
uu,
11/02/05 00:40
|
שאתה מטומטם. אתה מסתכל על כדור ואומר....משהו לא בסדר...זה בטח לא עגול..
אתה אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה נבהלתם?
חבדניק,
כפר חב''ד,
11/02/05 00:21
|
מותר לגרש יהודים מבתיהם אבל אסור להפגין נגד לבנת ונתניהו? וכמובן שרון, אביר הדמוקרטיה, מטיף מוסר למפגינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפגין נגד לבנת ושרון אני בעד
רני השובב,
11/02/05 02:50
|
זה לגטימי מוסרי וכולי - כל זמן שלא נחצים קווים, אתם חציתם את הקווים הרבה יותר מפעם אחת. ואם אתה לא רואה את זה ככה לך לאופטיקה הלפרין - הוא מהמגזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנטזיה
א''י,
11/02/05 01:09
|
זה לא לגרש! זה לפנות על מנת להבטיח חיים טובים יותר להם, לילדים שלהם ובכלל לכל תושבי המדינה. מאוד נוח להקיז את דמם של חילים ישראלים על מזבח פנטזית א''י השלמה- אבל אולי כדאי להשתחרר מהפנטזיות ולפעול בעולם המציאותי למען עתיד טוב יותר לכולנו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דואג לילדים?! שקרן מושחת!
יצחק,
עפולה,
11/02/05 01:42
|
|
 |
אתה סתם טינופת!
ל"ת
א''י,
11/02/05 07:21
|
|
 |
אמא שלך
יעקב,
מטולה,
11/02/05 03:15
|
|
 |
ליעקב
לה לה,
11/02/05 03:43
|
|
 |
יעל ,מטולה זה לבנון תישאלי את
ל"ת
טרומפלדור,
11/02/05 03:42
|
|
 |
8.
זה לא חב''ד זה קומץ קיצונים
שאול,
י-ם,
11/02/05 00:20
|
חב''ד מתנצלת באופן אישי בפני מר נתניהו זה לא מכובד זה לא דרכנו שאנו אמונים על אהבת ישראל יש לציין שהחתונה שאליה הגיעה כבוד השר היתה לא של תושבי כפר חב''ד אלא של אנשים מבבחוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנפן דפוק!
ל"ת
יצחק,
11/02/05 03:38
|
|
 |
7.
אני מהמר: זה כמו אבישי רביב
שרון- רביב,
11/02/05 00:16
|
|
 |
כן כן כולם מדיחים
rr,
11/02/05 00:41
|
|
 |
6.
THE FANATICS ARE JUST AS BAD
AS THE ARABS,
FANATICS,
11/02/05 00:16
|
THEY ARE NEVER AGREE WITH THE LAW OF THE STATE NO DEAN AND NO DAYAN, JUST CAOS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פעם יש ה' פעם השופט בן....
שי,
11/02/05 00:13
|
|
 |
4.
ראשית לא נורא בכלל אם ביביהו
רני השובב,
11/02/05 00:12
|
יטעם קצת ככה על קצה המזלג את התבשיל אותו הוא יצא לפני 10 שנים ברוב טיפשותו. שנית את אותם אנשים נחמדים האמונים על מצוות ''ואהבת לרעך כמוך'' יש לגלגל בזפת ונוצות ולסכול אותם באבנים בכיכר העיר. בברכת סופ''ש טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפתיים תישק,אהבתי את הזפת
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 02:39
|
|
 |
3.
ויתלו אותו על העץ אשר הכין
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 00:12
|
למרדכי. אלת הצדק אמרה את דברה. ''על דאטפת אטפוך וסוף מטיפייך יטופון''. אמרתי לך קרוק שאתה מנצל את הכאב של האנשים האלה לתועלתך. אמרתי לך שכאשר הם יבינו שהולכת אותם בכחש ובתכמנות הם יכעסו מאד. התפטר לפני שנסלק אותך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
Netanyahu
Rick,
Canada,
11/02/05 00:11
|
Why is freedom of speech in Israel treated as incitement? Why shouldn't citizens be able to vent at ministers?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לפני שיהיה מאוחר מדי -
אזרח,
מרכז,
11/02/05 00:11
|
מעצרים מנהליים לראשי המתפרעים, קנסות כבדים לפוגעים ברכוש! יד קשה נגד הקיצוניים, ועכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מוסר סלקטיבי?
לאה י.,
קרית מלאכי,
11/02/05 00:14
|
להשליך אנשים נשים וטף כאילו היו חפצים זה מותר, ואילו להשליך חפצים על משליך היהודים - זה אסור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''השלכת אנשים'' - איזה אנשים?
ד''ר דוליטל,
כפר זואלוג,
11/02/05 02:08
|
לאה היקרה, אם כוונתך ב''השלכת אנשים'' למתנחבלים - טעות בידך. הם לא אנשים אלא חיות רעות. במחשבה שניה, לא מגיע לחיות, אפילו הרעות, עלבון כה כבד. מדובר, אם כן, בשרצים מהסוג הנתעב ביותר. לתשומת לבך. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
smallanazi mosser
ל"ת
alon,
11/02/05 04:38
|
|
 |
תתביישי
מרימבה,
11/02/05 01:12
|
|
 |
חבל שלא קרקפו אותו
ל"ת
אברהם,
11/02/05 00:34
|
|
 |
לא לאה זה אסור
רני השובב,
11/02/05 00:24
|
זה אולי מותר בקריית מלאכי, אבל זה אסור באיסור חמור במסגרת החוק, עכשיו אם את רוצה להביא שינוי המחוקק יצר גם את הכלים לכך, בג''צ הכנסת וכולי. חוצמזה יהדותם של אותם ברברים שהרימו יד על ביביהו, די מוטלת בספק כמו שאני זוכר יש כמה פסקי הלכה בנושא. אני כולי תקווה שבכלים המאוד מצומצמים שלך הצלחת להבין את הנושא. ולביבי וחבריו תפסיקו לנשק בתחת של הדוסים למינהם הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זקוק דחוף לקלינאי תקשורת
מאבחן מוסמך,
11/02/05 00:30
|
|
 |
מה לא הבנת? דווקא היה ברור
ל"ת
יואב,
11/02/05 02:53
|
|
 |
תגיד אולי תעשה לעצמך אבחון
רני השובב,
11/02/05 00:44
|
עצמי, אם לא תימצא את ההגדרה המתאימה בדי.אס.אם אני מבטיח לעזור לך
הגב לתגובה זו
|
|