 |
33.
חוסר אחריות
יואב,
צפון,
13/02/05 07:31
|
סילוון היקר. תן לעם להחליט במקומכם, אך גם את המשכורת שלך ושל חבריך תעבירו לעם! הדיבורים שלך על קרע בעם ועל מלחמת אחים הינם חסרי אחריות ורק מוסיפים שמן למדורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
משאל עם ימנע קרע בעם
ל"ת
דודו,
12/02/05 21:40
|
|
 |
אף אחד לא שאל אותי לפני לבנון
ל"ת
אזרח,
13/02/05 05:53
|
|
 |
31.
למה אתם מפחדים ממשאל עם?
איתי,
12/02/05 21:39
|
בגלל שאז העם יוכל לומר את דברו? בגלל שאז יראו שאתם שקרנים? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלארדים להתנחלויות לא היו
על דעתי,
13/02/05 05:54
|
גם לא ההתישבות שם, גם לא העובדה שהמתנחלים מוטטו כל סיכוי להסדר הגיוני עם השכנים, את כל ההחלטות האלה קיבלו ממשלות נבחרות. ככה זה בדמוקרטיה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תפסיקו לדחות, המשאל זה דבר טוב
ל"ת
נחמן,
ישראל,
12/02/05 21:39
|
|
 |
ההתנחלויות לא עלו עם משאל
חיים,
13/02/05 05:55
|
|
 |
29.
הוא צודק!
אלעד,
מרכז,
12/02/05 21:38
|
רק משאל עם צודק ולא מרמה יתן את קולו האמיתי של העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סטיב- תזהר.......
חבר מרכז,
12/02/05 21:16
|
|
 |
27.
שרון מחזיק בביצים את שריו
יהודי,
12/02/05 21:09
|
יש לו תיק לכל אחד משרי הליכוד הפחדנים שיבגדו במדינת ישראל תמורת כסאם המוגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חתרנות בלתי נסבלת
פרחיה,
12/02/05 20:36
|
למרות מעמדו הרם של סילבן שלום במרכז הליכוד ראש הממשלה, והאיש שרק לו חייב הליכוד את הצלחתו בבחירות, חוץ מעמרם מיצנע, כמובן, הוא אריאל שרון. החתרנות נגד שרון המגיעה כבר לבטאון הליכוד בצרפתית, לה מונד, היא חוצפה שיש לקוות ששרון, שאני מתעבת, אך אני גם לא התפקדתי למפלגתו, ידע להגיב עליה. למחוץ את השרצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מחר שרון יבטל את הבחירות.
תמים,
פה,
12/02/05 15:32
|
למה שרון מתנגד למשאל עם אבל חושב שבחירות זה דבר דמוקרטי? משאל עם הוא על אותו עיקרון של בחירות דמוקרטיות ואין סיבה לחשוש ממשאל כמו שלא חוששים מבחירות.. תתארו לכם ששרון יחליט שלא צריך יותר בחירות כי זה יגרום לקרע בעם.. זה לא נשמע מצחיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סילבן שלום דוגמא ומופת
רפי,
12/02/05 15:32
|
לשרי הלכוד. ביבי וליבנת תמשיכו לתמוך בשרון עבור הכסא שהעניק לכם שרון . לאחר ההינתקות אתם תהיו מיחוץ לממשלה קחו דוגמא זוכרים את דן מרידור זה יהיה הסוף שלכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פולטיקאי מפאניק אחרון
אליאב,
12/02/05 15:26
|
הבן אדם משנה את דעותיו והצהרותיו רק על סמך נושאים אישיים קטנוניים. שרון לא לקוח אותו לשארם?? הוא כבר ימצא איך להכניס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
סילבן הנעלב הסידרתי
דוד מימון,
רעננה,
12/02/05 15:22
|
|
 |
21.
מומלץ..
המזהיר בפתח.,
12/02/05 15:19
|
ככל שהתוף חלול יותר- כך צלילו רועש יותר.... למר סילבן: אתה באמת סבור שישראל תוכל לשהות ברצועת עזה לאורך זמן? מול מליוני הפלסתינאים ומיעוט יהודי? חשבת מה יהיה בעוד עשור? 2 עשורים? חשבת על הטרור שיסבלו הילדים תושבי האיזור? בעצם.. אם אתה רוצה להישאר שם... מדוע שלא תתגורר לפחות לתקופה קצרה? הפור נפל- תהיה נסיגה.. בין בשלום או\ו במילחמה... ישראל לא תוכל לשרוד לאורך זמן. מול מליארד מוסלמים.. מול טרור.....מול מלחמות עתידיות...מול שינאת חינם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לך עד הסוף
דוד,
ירושלים,
12/02/05 15:09
|
סילבן
תהיה גבר עד הסוף גם במחיר של בחירות
פרס יאכיל את כולנו העם אתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אתה יכול להתפטר
ג'ודי,
רמת-גן,
12/02/05 14:58
|
|
 |
18.
יישר כח לראש הממשלה
גיא,
ת''א,
12/02/05 14:48
|
ראש הממשלה נבחר ע''י רבים מתוך ההערכה שהוא יוכל להשיג שלום בזכות עוצמתו אל מול האויב ובזכות יכולתו להעביר שלום בעמנו. לעם בישראל איין את הכלים והיכולת להבין ולנתח את משמעויות ההתנתקות, ולכן בחר במנהיג שיובילו בדך הנכונה. מנהיג נבחן ביכולתו להוביל את העם לאן שהעם צריך להגיע ולא לאן שהעם רוצה , לשם כך נבחר מנהיג.
אני מחזיק אצבעות לראש הממשלה שיהיה חזק אל מול כולם,אויבנו מבחוץ ומתנגדיו מבפנים.
לדעתי אריק שרון בדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סילבן, חדל רגש נחיתות
מזרחי,
באר שבע,
12/02/05 14:28
|
שרון לא לקח אותך לשארם ועורר אצלך את רגשי הנחיתות. משאל עם הוא נסיון להעביר זמן: על ניסוח השאלות יתעוררו ויכוחים שלא ימצאו פתרונם וכך נעביר זמן. שאלת הניסוח היא רק אחת הסוגיות סביב המשאל-מה עם המועד? מה עם השיטה? מה עם הספירה? ומה עם הניתוח? אתה וכל הימין הקיצוני רוצים להעביר זמן והויכוחים מסוכנים לא פחות וישפך דם ומימלא צל הפינוי עמד מעל ראשם של המתנחלים למן ''שחרור השטחים'' ופלא שזה מתחיל רק כעת. שובו הבייתה כי התנהגותכם תביא לחורבן בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילבן, תואם דוד לוי
ל"ת
מאיר,
12/02/05 19:09
|
|
 |
16.
סילבן צודק חייבים משאל !!!!
ל"ת
חילוני,
ליכודי,
12/02/05 14:19
|
|
 |
15.
משאל עם עוקף החלטות ממשלה
דש,
12/02/05 14:00
|
השר שלום ומרעיו שוכחים מי הוציא אותם מהצריף של המפלגה ברמת גן זה היה שרון והיום הם מנסים לערער את הממשלה משתמשים במושג לעקור כשמדובר בשן רקובה כשהמתישבים בגוש קטיף עברו להתגורר בעזה הם בפרוש ידעו שזה ענין זמני הציבור של משלם המיסים הזרים להרפתקה הזאת מיליארדי דולרים מבלי שנישאלו על כך האנשים האלה עברו לגור ברצועת עזה מפני שקיבלו כספים ממשלת ישראל לצרכים הפוליטים שהיו אז מפני שהיה אפשר וגם אז ולא היתה אז לגטימיות בין לאומית היום מנסה שוב קבוצה של עסקני ציבור לחפות את דעתם על מדינת ישראל
האנשים האלה עברו לגור ברצועת עזה מפני שקיבלו כספים ממשלת ישראל לצרכים הפוליטים שהיו אז היום נגמרה החגיגה והיגיע הזמן להפסיק להציג את המתישבים שם כקורבן הם עשו על חשבוננו יופי של קופה נכנסו להתגורר בלב אוכלוסיה ערבית כמעמד בינים נמוך ויצאו משם מליונרים ומגיע להם עבידו קשה פועלים פלסטינים ותילנדים ותפסיקו לזיין את השכל אם אהבת הארץ ומלחמת אזרחים נראה את ממשלת ישראל משחררת אותי מהחובות שלי בבנק כולנו יודעים שמשאל העם מיועד לדחות את הקץ ולהציג את ממשלת ישראל ככלי ריק ולצערי יש לנו היסטוריה בהתאבדות המונית אבל הפעם תתאבדו בלעדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
ברוך,
13/02/05 05:49
|
|
 |
14.
שלום, אתה פוליטיקאי קטן ועלוב
חיים,
דרום,
12/02/05 13:58
|
''חייבים לתת לעם להחליט'' ? ואיך אתה קורא לבחירות? העם בחר את נבחריו שיקבלו את ההחלטות הטובות ביותר, והנה אתה, פוליטיקאי נבחר לא מסוגל לעשות את ההחלטות האלה ומבקש מהעם שיעשה אותם במקומך. אז בשביל מה משלמים לך משכורת עתק עם כל ההטבות? תעשה את העבודה שלך, ואם אתה לא מסכים למדיניות הממשלה שלך אז תתפטר ממנה! תן לאדם מוכשר יותר להחליף אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים אתה שקרן חסר בושה
בוריס,
חיפה,
12/02/05 20:51
|
העם בבחירות דחה את התוכניתו של מצנע ובגלל זה העם הצביע שרון שהוא בפרוש גם התנגד לאותה תוכנית. מה ששרון עשה, בשפה הפשוטה קוראים רמאות, או בשפה המדינית זאת המהפיכה. שרון לא קיבל קולות הבוחרים בשביל לברוח מעזה. אני לא מדבר כאן על הנכונות של המהלך התנתקות (אני לא בטוח האם זה טוב בשביל ישראל או לא), אני מדבר כאן על הלגיטימיות שלה. ובלי משאל העם או בלי בחירות חדשות היא בפרוש לא לגיטימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במלחמת לבנון לא שאלו את העם
ל"ת
ברוך,
13/02/05 05:50
|
|
 |
תשובה לבוריס
אבנר,
13/02/05 03:32
|
אתה מסתכל על הדברים מבחינה לוגית שבה הציבור בארץ קובע את מדיניות הממשלה כייאה למדינה דמוקרטית מתוקנת אולם שכחת עובדה יסודית אחת קטנה והיא שמדיניות ממשלת ישראל כיום נקבעת בוואשינגטון ולא בירושלים אז מה שהעם יגיד חסר ערך לחלוטין כי תוכנית ההתנתקות שמהווה חלק אינטגרלי של מפת הדרכים נקבעה על ידי האמריקאים כדי לפתור אחת ולתמיד את הבעיה הפלסטינית ולישראל לא נותר אלא להגיד כן. הובטח לישראל לקבל מחוות , אבל בסיכומו של דבר זה פיתרון כפוי שהיה ברור שיגיע בסוף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סילבן לא מוחל על...
ג'וג'ו,
אשקלון,
12/02/05 13:36
|
הכבוד המזרחי שלו שנפגע כשלא לקחו אותו לועידת שרם א- שייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סילבן רוצה למצוא חן בעני
פליקס בראשון,
באר שבע,
12/02/05 13:35
|
|
 |
11.
impotency
jacob,
overseas,
12/02/05 13:07
|
prime min Sharon,is now paying for his weakness''to kep Shalom in the goverment and keep his ''respect''his weakness,which tady has changeed to impotancy will cost more life,and less support from the americans,who are destrpying us,with there support to us.i want to see israel surviving without there help,if israel will not survive then there is no reason to have a referendum.the real rparadox is that the clown who is now our forigne minister,is able to ask for a referndum thanks to the american support of the jewish state,the same american are againts the referndum.do you get the message,sometimes i dont know what we have in the israeli parlaments?more impotant then clowns?more dreamers the enemies?my god such a chaos!!!!god blees america !!!without her,who knows where we would have been
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סילבן-נמאסת כבר עם המשאל הדביל
ל"ת
רן,
12/02/05 12:12
|
|
 |
9.
שר חוץ?
מקסים חכם,
אשקלון,
12/02/05 12:03
|
|
 |
8.
אין ברירה חייבים בחירות עכשיו
ל"ת
שייגעץ,
12/02/05 11:34
|
|
 |
למה חייבים בחירות?
גיל,
12/02/05 14:41
|
הממשלה חזקה, ומקבלת החלטות קשות (ולדעתי נכונות). אז למה ''חייבים''? ממשלה אמורה לכהן 4 שנים, ואלא אם כן היא תיפול היא תמשיך לכהן עד הבחירות הבאות, ואז אם אתה לא מרוצה ממנה תוכל לבחור במפלגה אחרת. ברוך הבא לדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה לקרוע קרע בעם ?
cyrano,
ארץ האטימות,
12/02/05 11:32
|
והרי זאת הנקודה בעצם: אני רוצה להבין למה ניקוב גלגל במכונתו של מישהו ( בעיני, שר הוא בן אדם מהשורה ולא אלהים ), נחשבת ליותר חמורה מעקירת אדם מביתן? בעיני זאת השאלה הכי רלואנטית: איך זה שכל המתיפייפים באשר הם מצליחים לגלות כל כך הרבה אמפאטיה כלפי ניקוב צמיג למישהו, בעודו מוחא כפיים בשמחה לאיד כאשר עוקרים מישהו אחר מביתו?... איך זה אפשרי ועל מה מתבססת מוסריותו של אותו אדם?... אפשר להבין זאת לדעתי , רק בדרך אחת: שישנם אנשים אשר חושבים שהם טובים יותר מהאחרים וחושבים ביוהרתם העלובה שמגיע להם יותר, ושמה שמותר להם אסור לאחרים, שהם הנחותים בעיניהם,.. מוסר כפול וצביעות שקשה להבין את מקורה אצל יהודים אמיתיים הנחשבים בבסיס נשמתם כרחמנים, ביישנים וגומלי חסדים.. ולעצם עניין משאל העם: לדעתי יושג רוב לאילו שבעד התנתקות וגם אני ביניהם היות וצריך להתחשב במיליונים של ערבים החיים לצידנו ובזכותם הלגיטימית להיישות עצמאית, לבית לאומי שלהם... אבל המשאל עם הכרחי כדי להוכיח איכפתיות ואמפאטיה אמיתיים כלפי אלו מאחינו שצריכים לשלם את המחיר.. אחרת איך נעשה צדק?...אתה הולך לאותו חלק מהעם שלנו, יהודים הכי טובים שיש, אומר להם תשלמו מחיר כבד מנשוא ויורק להם בפנים באותו זמן?... איך אפשרית העוולה הזאת והאם מישהו חושב גם על השני חוץ מעל התחת שלו?... והרי עריק שהיה פעם אריק בגד בכל קהל מצביעיו כאשר נבחר בזכות מצע אחד ובהמשך התהפך ואימץ לעצמו את המצע של המפלגה היריבה, ועכשיו הוא הולך להתנכר לגרעין הכי טוב של קהלו המקורי ולבעוט להם בתחת?.. ואני רק רוצה להבין איזה בן אדם הוא זה שחושב לעצמו שבזכות מעמדו הוא יכול לנהוג כך, ואם יש כמה אנשים בהסטוריה אשר הוא מזכיר בהתנהגותו?.. ולדעתי רודנות שמופנית נגד בני עמו כמעט ולא מוכרת לי, למרות שמרודנות סבל עמנו יותר מכל בכל מהלך ההסטוריה שלו. וכאן אני מגיע לשאלה השניה שחייבת לדעתי להשאל בהצבעה על ההתנתקות מחוייבת המציאות, והיא:: האם רשאיות המשפחות המעוניינות בכך שלא להתפנות ולהמשיך לגור במקום מושבן תחת שלטון פלסטינאי כאשר צ''הל ( כזכור צבא הגנה לישראל ) ערבה לשלומן?... כי אם יש שלום , ואם מותר שיחיו מאות אלפי ערבים בגבולות ישראל מה רע בכך שקומץ מבני עמנו יגורו בגבולות פאלסטין שתקום?... והאם אין דוגמאות אין ספור של מצבים כאילו שנוצרו במקומות כאילו או אחרים בעולם?.. ולא שההונגארים שחיים בטראנסילבאניה מרגישים טוב ברומניה, וייתכן שהיו בחפץ לב חוזרים להונגריה מולדתם אילו התאפשר להם הדבר, אבל ניתנה להם הבחירה בהתחלה ולא טרינספרו אותם מבתיהם ולקיחת זכות הבחירה מאדם זה להשפיל אותו וזה קצת להרוג אותו, פי 1000 יותר גרוע מניק'וב צמיגו של איזה שר שבגלל המשמנים והמנעמים שהורעפו עליו בממשל עריק שכח מאיפה בא ולאן הוא הולך..... ואני אומר חייבים לתת ליהודים טובים אילו לבחור את דרכם ועתידם בתוך המצב החדש שנוצר, כי איני מאמין בדבר בעולמנו שאין עליו תגובה, והתגובה מוכתבת מידי שמיים ואני לא יודע איזה מחיר נשלם כולנו על דבר העוולה הזה ועל אטימות החושים של מנהיגינו תחת הדיקטטורה של עריק והסרים למרותו והכל למען סיר הבשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
אבנר,
13/02/05 03:17
|
אל תדאג למתנחלים , כל הבכיות שלהם הביאו לכך שהממשלה אישרה להם כפול פיצויים והם יוכלו להתבנות עם הרבה יותר ממה שהיה להם קודם במקומות אחרים בארץ. עזה עם מליון וחצי ערבים לא חלק ממדינתנו ואין לנו מה לחפש שם יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה פשוטה לאזרח המבולבל
דוד,
12/02/05 14:39
|
''אני רוצה להבין למה ניקוב גלגל במכונתו של מישהו ( בעיני, שר הוא בן אדם מהשורה ולא אלהים ), נחשבת ליותר חמורה מעקירת אדם מביתן?'' והתשובה שלי: העקירה שאתה מדבר עליה היא החלטת הממשלה שנבחרה בבחירות ברוב לא קטן, שנותן לה את המנדט לעשות מה שהיא רואה לנכון (אפילו אם אתה הצבעת עבורה ואתה לא מסכים היום להחלטותיה). זאת דמוקרטיה, ואם היא לא מוצאת בעיניך אז בבחירות הבאות תצביע למישהו אחר. בעוד שניקוב צמיג של נבחר ציבור, כמו פגיעה בו, הסתה נגדו, ופגיעה ברכוש המדינה (הצמיג) היא עבירה על החוק. אתה לוקח את החוק בידיים בגלל שאתה לא מרוצה (ובין היתר אתה גם אדם אלים). מרגיש פחות מבולבל עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד. כל מילה בסלע
רועי,
ירושלים,
12/02/05 14:26
|
אכן טוב שנשארו עוד כמה אנשים כמוך במדינה הזו.
כתבת פה את רחשי ליבות כולנו.
אבל אין מה לעשות, מספיק להסתכל באתרים כמו וואלה ובתגובות אנשים פה כדי להבין שאת השמאלנים החלאות האלה לא מעניין כלום.
הם לא יפי נפש ולא בטיח, הם שונאי יהודים וזהו. לטרנספר ערבים אסור אבל ברגע שזה נעשה ליהודים אז זה לגיטימי. נטיות ההרס העצמי והדפקטיות של השמאלנים זה דבר שחוקרים יצטרכו לנתח עוד שנים רבות. איזה סופר גרמני נאצי אמר פעם (לא זוכר את שמו) לפני הרבה שנים שאם יתנו ליהודים מדינה אז הם ימכרו אפילו אותה בעד כסף. ואין מה לעשות, הוא צדק - את השמאלנים מעניין רק כסף ושהם יוכלו ללכת לקניון עזריאלי בשקט - מדינה, ארץ ישראל ומורשת העם היהודי בכלל לא מעניינת אותם.
אם הפלסטינים ידרשו את הגליל עוד כמה שנים, או את ירושלים וכו אז הם יסכימו למסור גם אותם כל עוד יהיה להם שקט והם יוכלו לחיות בסבבה.
ארץ ישראל שלנו לנצח, ואם צריך להעיף ולטרנספר מפה מישהו זה את הפלסטינים ואת כל השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
סטיב-שלום ניר גודי מוזס שלום
שרון,
12/02/05 10:52
|
אני אפטר אותך מה הקשקוש הזה? המשאל היחיד שיהייה הוא האם לפטר אותך? יש לי רוב גם לזה בפעם הבאה אני אקח אותך לטיול רק אל תפתח בשביתת רעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה אומץ סילבן, סייען שרון
נבגד ליכוד,
12/02/05 10:42
|
ממש בעד משאל עם אם שרון יסכים אתה באמת חושב שהעם אידיוט ומצביעי הליכוד בבונים שקונים את הפחדנות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
העם החליט, לך הביתה
חכם מימון,
12/02/05 10:41
|
אם העם יחליט בעד נסיגה האם המתנחלים יפנו מרצון? מה אתה מבלבל לנו את המוח , בעיני מי אתה רוצה למצוא חן? לך הביתה והנח לנו עם כל בשטויות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת כבוד לשר
דוד,
נתניה,
12/02/05 15:44
|
רחמנות לסילבן. אתה שולח אותו הביתה-גרמת לו אסון. מה הוא יעשה בבית? יתגן חביתה,יבשל,יכתוב זיכרנות?יזמין את דוד לוי לשחק ששבש? תטפל ביהודית-אישתו,בילדיו?קטן עליו,הוא צריך אקשן,נסיעות לחו''ל,פגישות אם אליטה עולמית.אז קצת כבוד לשר- הסילבן הגדול-אין עוד אחד כזה-אפילו לא דודו לוי מב.ש.הללויה ס.ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
סילבן איבד עולמו בדקה אחת.
מאש,
12/02/05 10:10
|
חבל מאוש שאתה סילבן שלום במקום להתרכז במדניות החוץ אתה דופף טריז בינך לבין ראש ממשלתך. במעשיך אלה את חופר לעצמך בור פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה דואג לסילבן?!
Avi Ecuador,
12/02/05 14:51
|
מנהיגות עם הארץ חופרת בור קבורה לישראל כבר מזמן. הפכו את צה''ל לצבא הכנה לפלסטין שאמור לפתור אנרכיה ולתת לפלסטינים מדינה כפרס על רצח. בונים לך את ישרפלסטין כשהערבים יהיו בעות 30 שנה 5.2 מיליון בקו הירוק. אין ספק ששרון מכין לנו עזה שניה ושיהיה שווה לדבר שוב על ניתוק, כנראה מהחמצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור מתחזה לי - כרגיל: יוסי ו
ל"ת
Avi Ecuador,
12/02/05 21:43
|
|
 |
2.
שלום סילוואן תיפרוש לעתון?!
ל"ת
עובדיה,
12/02/05 09:53
|
|
 |
1.
סילבן שלום = דוד לוי לעניים
יוסיפון,
12/02/05 09:51
|
|
 |
האיש הכי מלומד
דוד,
12/02/05 15:55
|
כדי להיות שר בממשלת ישראל לא חייבים להיות מלומדים.ההשכלה רק מפריע.הבן אדם למד תפסנות והוא יכול להיות שר השיכון,אחר למד בחוג לספרות-הוא או איה-יכול\יכולה להיות שר החינוך והתרבות בלי לסיים את התאר. תבדקו מה אולך בהשכלות של השרים ולא רק-ותראו שסילבן -הכי מלומד,שלא עושה אותו דוקא שר הכי מוצלח,אך הוא עוד צעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיזה חור אתה משדר, גאון?
מרק,
12/02/05 14:00
|
תגיד האם זה נכון מה שהפסיכולוגים אומרים שאפסים כמוך מקבלים סיפוק מיני מזה שהם מלכלכים את האנשים המפורסמים?
הגב לתגובה זו
|
|