 |
21.
ויפה שעה קודם גם שכם גם חברון
משה ,,
פתח תקווה ,,
13/02/05 10:32
|
|
 |
וגם את הבית שלך ויפה שעה אחת
אושר,
13/02/05 13:01
|
|
 |
גם את הערבים ודומיהם לאחיהם
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/02/05 12:46
|
|
 |
20.
לחיות המעבדה
משה,
13/02/05 09:06
|
של שרון שלום רב, שוב עושים עלינו ניסיונות, נראה מי יהיה עכבר המעבדה הבה שישלם על כך בחייו, בטח שלא חברי הממשלה או הכנסת, הרי שהם היו בסדר שיתפו פעולה כיאות , באמת לא מגיע להם. רק שהגבולות עומדים להיתקרב לת''א-אולי נקרא לה יפו וזהו ? טוב שהיא קרובה לים-כדאי ליקנות סירה מתנפחת ,בכל מיקרא שיהיה באוטו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הם מקבלים מחוות ואנחנו גופות
אושר,
13/02/05 08:48
|
הם רק מקבלים מאיתנו מחוות שיחרור מחבלים החזרת גופות נשקים נתינת שטחים החזרת מחבלים שגורשו ומה אנחנו מקבלים?גופות ופצמרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ללמוד ולקנא בפלשתינים.
דניאלה,
13/02/05 08:22
|
איך המנהיגים מנהלים הידברות על הפלגים הקיצוניים. מדווחים להם על הסיכומים בשארם, החמס והגרורות כן מסכימים לא מסכימים. אצלנו הקיצונים כביכול מצורעים, מוכפשים כמסוכנים, מאויימים, התקשורת מנהלת נגדם מסע הסתה חסר תקדים. הממשלה שלנו היום הופכת את החמס לצדיקי הדור ואת המתנחלים כפושעי הדור. כואב לי ואגב אני תמיד הצבעתי מר''צ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כנראה גם מופז מרויח מהקזינו
מיקי,
13/02/05 08:03
|
לאחר שדב ויסגלס וחברו הטוב של שרון מר שאלף מאוסטריה שנתן לשרון את המיליונים רואים אור בקצה המנהרה. הם רואים את פתיחת הקזינו ןהתחלת החגיגה אולי גם מופז בעסק. כדאי לבדוק כי הוא להוט כמו שרון. תחשבו על זה........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
follow the money
you're right,
absolutely,
13/02/05 08:14
|
|
 |
16.
דמגוגיה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/02/05 07:58
|
רבותי אבוד לנו אנחנו נימצאים בהתהליך שאן חזרה ממנו השאלה הגדולה ביותר תהייה כיצד יסתיים ההסכם כשיגיעו להסכמי הקבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
השטויות של אוסלו חוזרות שוב
יהודי בעל זיכרו,
איזור הפיצוץ,
13/02/05 06:52
|
ישראל תתן נשק ותאמן '' שוטרים '' ואח''כ אותם שוטרים יהיו הרוצחים הבאים וכך שוב ממשלת חלם שוב עושה ניסיונות בחיי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חלוקת ארץ ישראל בלתי נמנעת
ריאליסט,
בני ברק,
13/02/05 06:10
|
ההנהגה היהודית מאז סוף שנות ה-30 השלימה עם חלוקת הארץ תוך הבנה כי לא יהיה קיום למדינה יהודית ללא מדינה פלשתינית לצידה. הפלשתינים לא ייעלמו ולא יוותרו על שאיפה לאומית למדינה משלהם שהיא טבעית ומובנת לנו היהודים. מוטב שלא נכלה את כוחותינו וזמננו במלחמה על מטרות שלא ניתן לממשן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא לחסל, לא להתנחל
חוזה,
צפון,
13/02/05 03:56
|
כוח לבד לא מספיק -צריך גם שכל
לא נראה שמצבו הביטחוני של האזרח הישראלי השתפר כתוצאה מהשליטה ברצועת עזה, ובשטחים הקרויים יו''ש (יש לציין שיהודה היא בתוך הקו הירוק בחלקה) כל עוד לא נבין שמדינת ישראל לא חייבת להשתרע על כל שטח ארץ ישראל לא נמצא פיתרון זמני אפילו לסיכסוך הזה. ממשלות ישראל לדורותיהן עשו ארבע טעויות: 1. הן המשיכו להרחיב התנחלויות תוך כדי משא ומתן עם האוייב. זה כמו לנהל מו''מ על סנדוויץ תוכל כדי אכילתו מול עיניי הצד השני. 2. המשיכו בחיסולים של האוייב אפילו בתקופות של שקט יחסי 3. השפילו וזילזלו במנהיגי האוייב 4. גדר ההפרדה שאמורה הייתה להיות ביטחונית קולקלה משיקולים מדיניים שנקבעו על ידי מיעוט משיחי ו/או לאומני.
איפה המוח היהודי המפורסם שלנו? איפה התיכחום והראייה המעמיקה? הכל נעשה בצורה כוחנית ודורסנית בלי להקדיש מחשבה לעתיד שלנו, לתגובות ידידינו בעולם, ולסיכויים שנוכל להתקיים כאן בגבולות בני הגנה, בניפרד מאוייבינו ולא בתוך תוכם.
האוייב שלנו מר, ולכן עלינו להציב את צבאנו החזק עם נישקו המתוכם לאורך גבולות ברורים ומבוצרים, מסביב למדינת ישראל המוכרת בעולם המערבי.ובתוך המדינה לשקוד על תרבותנו, מסורתנו, כלכלתנו וחינוך הדור הבא. אם יירו נגדינו אש תלולת מסלול, נחזיר באש דומה ובפשיטות לתוך שטח האוייב. ההתנחלויות הרי לא מונעות ירי כזה. זה מה שאנחנו צריכים לעשות, במקום לזרוק כספים ודם על חלומות א''י השלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וש רק פיתרון נכון אחד
נוח,
13/02/05 06:28
|
הוצאתם של אויבנו ותומכיהם ולא הסתגרות לתוך גטו ממוגן. הוצאה על ידי העברת אוכלוסיה וכמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ נורמלית עם גבול - לא גטו
חוזה,
צפון,
13/02/05 16:34
|
גם לארה''ב יש גבול, עם גדר שמפרידה בינה ובין מקסיקו. גם לשווייץ יש גבול, עם גדר בינה ובין איטליה. הייתי שמח להוציא את האויב מהארץ. איך עושים את זה? תן תשובה מעשית. תוכנית, עם לוח זמנים. וזה בלי שיוטל עלינו חרם על ידי מדינות המערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אבו מאזן יורשו של ערפאת וכמוהו
גמליאלי,
המרכז,
13/02/05 03:51
|
גם ערפאת היה בשפל מבודד בעולם והטירור קרוב לאפס עד שבאו הוגי אוסלו, שכיום מדריכים את שרון, והחזירו לו הוד והדר, תמורת מלים חלקלקות ופתיים שהתרשמו מהן. את מחיר התעתועים שלמו לא הם אלא אלפי הקרבנות של עם ישראל. כעת אבו מאזן, יורשו של ערפאת ונבחרה של תנועת הפתח, חוזר על אותו תרגיל. חזרה לוויתורים ומחוות לא תועיל. אבו מאזן צריך להוכיח קודם שמשהו באמת השתנה במנתליות, בהתנהלות ובמטרות שהוא שואף להן. ההבנות עם החמאס ועם הג'יהד אינו מועיל לנו, כמו שהוא מועיל להם לשדרג את כוחם בכוח אדם ונשק, בהכרה בלגטימיות של קיומם העצמאי ויותר מכל בייעודם כמכשיר בידי אבו מאזן לאיים על ישראל כל אימת שוויתורינו לא יהיו לטעמם. אבו מאזן נמנע ממלחמת אחים,רק שרון מוכן להלחם בבני עמו. ממש ימי אלטלנה השחורים מתחדשים, הפעם בהנהגת הליכוד ובני המשפחה הלוחמת. שנאמר :''רק הליכוד יכול''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אולי יום אחד יהיה שקט
איתי,
תל אביב,
13/02/05 01:09
|
סוף סוף המנהיגים עושים את מה שמנהיגים צריכים לעשות: לדאוג לשלום של העם שלהם ולא לאגו שלהם או לפחדים. לא שמחר הולך להיות שלים ובטח יעברו עוד 10 שנים עד שיפסיקו הרציחות משני הצדדים אבל לפחות רואים אור בקצה המנהרה.
כל הכבוד לשרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טיפש
שי,
13/02/05 03:13
|
שרון משיג שקט על ידי כניעה לטרור, על ידי הסכמה לדרישותיו.
זה טירוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לימד אותך את המנטרה הזו?
לשי,
13/02/05 09:09
|
|
 |
שרון נלחם בטרור מיום שנולדת !
ל"ת
לשי החמור,
13/02/05 04:52
|
|
 |
10.
אף אחד לא שולט בחמס ובג'יהד...
ABK,
13/02/05 00:58
|
ולכן על הדיבורים של אלה המתימרים להיות ראשי הארגונים האלה הם חסרי ערך. 3 חברה מאל-עריש יחליטו פתאום לירות מרגמות ויקרא לעצמם שלישיית המוסקטרים על שם השהיד פופולו קוקולו. לך ותבנה מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right %100
ל"ת
nick,
new york,
13/02/05 03:19
|
|
 |
9.
השמאלנים מאמינים לכם כמו ב-93
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/02/05 00:11
|
הממשלה הזאת הוא המשכה של ממשלת ''אוסלו'', שהביאה עלינו אלפי נרצחים. השמאלנים לא לומדים אנחנו שוב נשלם בקורבנות רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימיןרוצים מלחמת נצח!אין סיכוי
ל"ת
לשום הסדר!,
תנו פתרון .,
13/02/05 05:01
|
|
 |
השמאלנים נלחמו אתכם תמיד !
ל"ת
לסהרורי הימין,
13/02/05 04:54
|
|
 |
אתה טפש
שמאלני,
italia,
13/02/05 04:07
|
אם לא היה כמוך וכמו הרוצח אמיר ,אז היום היה חי אחד משלושת היהודים הראשונים שהחזירו את ירושלים לעם היהודי אחרי 2000 שניה ואחד מהשלושה ששמו רגל בירושלים אחרי 2000 שנה. אם למדת היסטוריה אז אתה יודע על מה אני מדבר....רציתי להגיד לך שהבנ-אדם הזה אם היה עוד חיי אז היום יכלת לשבת בבית קפה בלי פחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ושגם המתנחבלים ירגעו וישתתקו
משה ,,
פתח תקווה ,,
12/02/05 23:50
|
|
 |
אתה חכם וצודק
ל"ת
אריה,
13/02/05 04:09
|
|
 |
7.
כמו שהנביא מוחמד עשה שלום
אנדרי,
12/02/05 23:37
|
|
 |
המתנחלים חושבים מלחמה פותרת!
ל"ת
רק מלחמה!,
תנו פתרון.,
13/02/05 04:56
|
|
 |
6.
האם שמתם לב שהוא אמר אוייב
הפוליטיקאי,
12/02/05 23:32
|
בהתיחסו לישראלים-''האויב התחייב להפסיק את החיסולים בפנים ובחוץ'' למה בעיתונות לא נכנה אותו בשם הרוצח? ''הרוצח צפוי להיפגש הערב עם משלחת מהג'יהאד האיסלמי...''ולפלשתינים טרוריסטים?''אם יהיה שקט מהצד הטרוריסטי יהיה שקט גם מהצד הישראלי...'' ואם אלה אנו הולכים לעשות שלום? וחוץ מזה,האם זה נורמלי שישראל הולכת לתת חזרה כ''כ הרבה טרוריסטים רק בשביל שהחמאס יחשוב האם עליו לשקול הודנא? הודנא לא מביאה לשום מקום.צריך כתב התחייבות מארגוני הטרור להנחת ומסירת הנשק ולא נמשיך להתנקש בהם עד האחרון.בין כה וכה האינתיפדה השלישית תצא לדרך כשהערבים יבינו שזכות השיבה זה זכות להגיע לעזה ולא לתל-אביב וירושלים היא בירת ישראל והיהודים הבלעדית ואנו לא מתכוונים בשום אופן לחלוק את בירתנו ולו בסנטימטר אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אם מי נעשה שלום,אם השודים?
ל"ת
לימין סהרורי!,
13/02/05 04:58
|
|
 |
5.
נחזור לפיגועים לאחר ההתנתקות
ל"ת
ימני,
עמק חפר,
12/02/05 23:20
|
|
 |
4.
אל תפסיקו את החיסולים
חיים,
דרום,
12/02/05 23:18
|
החיסולים הם מה שהביא לנו את השקט. צמרת החמאס שולחים את אנשי השטח שלהם לפעולות התאבדותיות בידיעה שלא יחזרו בחיים, אבל על עצמם הם פוחדים, לכן הדרישה הראשונה שלהם היא תמיד הפסקת החיסולים. אם נשחרר אסירים תמורת הבטחות ריקות מתוכן נמצא את עצמנו בגל טרור רצחני עוד יותר משהיה ב2002. רק חומת הפרדה וחיסול ראשי הטרור יביאו שקט ושלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיאלוג יביא שקט.אין פתרון בכח
ל"ת
עם לא נכנע,
לימין הסהרור,
13/02/05 05:03
|
|
 |
3.
מישהו באמת מאמין לו ??? לקרוא!
חיים,
ירושלים,
12/02/05 23:10
|
אז אני לא !
ואם אתם באמת מאמינים לרב המחבלים האוויל הזה, שהוא רוצה בשקט וקיום מדינה יהודית, אתם טועים !!!!
החמאס לא מכיר את גבולות 67 ולא 48, אלא את גבולות א''י כולה, נ-ק-י-י-ה מיהודים !!! זאת גישתו המדינית ה-ר-ש-מ-י-ת של ארגון החמאס.
איך אנשים מסוגלים להאמין לאדם, שרוצח אנשים מבני עמנו. איך בדיוק אפשר ??? ממשלה פחדנית !!! מדינה פחדנית !!! עם פחדן !!!!
אתם באמת חושבים שאם היום ניתן לפלשתינאים את כ-ל השטחים שנכבשו ב-67 יהיה פה שקט??? אתם טועים !!!! אחרי שנחזיר את השטחים הנ''ל (כולל ירושלים המזרחית) הערבים ידרשו לפנות את כל השטחים שנכבשו מהם ב-48, ולצערי אם לא תיקרה מהפכה בארץ, זה יקרה. ולאחר זאת הערבים פשוט יעלו עלינו, ויחסלו אותנו. גם אם יש לנו נשק אטומי, הלחימה תתבצע בתוך תוכה של מדינת ישראל וסופנו יהיה בים התיכון. ואז נחזור לגבולות טרום העלייה הראשונה.
התחזית היא אמנם נשמעת לחלקכם דמיונית כמו שנשמעו האזהרות לפני אוסלו, מלחמת יו''כ והאזהרות לפני השואה. אך כרגיל אנשים עסוקים ברדיפה אחר עגל הזהב ובמרוץ החיים והכסף שלא מוביל לשום מקום (מקסימום לוילה ופורשה).
נ.ב אני בא בטענות לכל הזרמים במדינת ישראל. שמאלנים, ימנים, חילונים, דתיים, חרדים, ערבים...בקיצור לכולם !!! עם ישראל צריך לפתוח את העיניים שלו עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמיוני?
ימני בדם,
13/02/05 02:22
|
ממש לא! לצערי, אתה צודק. הרי כבר עכשיו הם מקבלים את מה שהם רוצים. פה זה לא יפסק. הם ירצו עוד ועוד, עד שבשלב מסוים, הם יהיו רבים מדי בגבולות מדינת ישראל כדי להלחם בהם. אנחנו נהפוך את מדינת ישראל לשדה קרב. לכן, הם בינתיים בשקט. מקבלים שוב את האסירים שלהם, מקבלים שטחים, רישיונות לעבוד פה. לאט לאט. שיגיע הזמן- הם יתקפו אותנו בלי שנהיה מוכנים. ואז, הו אז, מדינת ישראל הולכת להתרסק לנגד עינינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שקט עד אחרי שחרור המחבלים
אא,
12/02/05 23:04
|
ואח''כ יחזרו ירי הפצמ''רים ומי שחושב אחרת חי באספמיה (אשליה) שרון נהיה זקן טיפש ואוויל לא מאמין שבחרתי בו
רק משאל עם יכריע על ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם על דת ומדינה,גיוס חרדי
ל"ת
לכל הימין החולם,
13/02/05 05:06
|
|
 |
אז אתה הטיפש
שמאלני,
italia,
13/02/05 04:17
|
למה בחרת בו.. הרי הוא אמר שלום ובטחון... לא? אז אם אתה לא רצית שלום למה בחרת בו..... שלום יהיה ומדינה פלשטינית תהיה אם לא עכשיו עוד 1940 שנה .. הם נלחמים על מדינה רק 56 שנים ואנחנו נלחמנו עליה 2000 שנה...לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אנחנו עם דפוק למדי
ל"ת
יהב,
12/02/05 22:59
|
|
 |
צודק בהחלט
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/02/05 08:02
|
אנחנו עם דפוק בהחלט בהיתחשב בהיסטוריה שלנו בתגובות של העם לאורך ההיסטוריה שלו ולאורהברדק הכללי השורר אצלנו כיום בכל תחומי החיים והניסיונות המצחיקים כיצדליפתור את בעיתנו ומדוע לא פתרנו את בעיתנו בצורה הנכונה פשוט חבל
הגב לתגובה זו
|
|