 |
77.
שטרית משפחה שרודפת פרסומת
ל"ת
עזרהיין,
19/02/05 14:01
|
|
 |
76.
שטרית משקרים הסתה של שרון
ל"ת
מסיתים,
אין אמונה,
19/02/05 11:01
|
|
 |
75.
רוצים לראות צילומים של המכתבים
ארלקין,
15/02/05 14:25
|
|
 |
74.
לאן הגענו מה יהיה מפחיד
ל"ת
שימי,
14/02/05 12:27
|
|
 |
73.
תגובה ל-68 פרחיה
חנה,
13/02/05 23:30
|
הוא הביא את זה עלנו ועל עצמו. יש לי הרושם שהוא מאוד נהנה מזה. פעם קראו לו רוצח היום רק משבחים אותו על זה שהוא זורק יהודים. גם הקופה של הליכוד התרוקנה לא יודעים איפה נעלמו 64 מיליון שח' של המתפקדים.וכל הנמושות מהליכוד פוחדים לפתוח את הפה. לשרון הכפת רק משפ' שרון אותו לא מענין שום דבר ,ולכן צריך להחזיר את העם לשפיות וללכת לבחירות ולשלוח את האיש המסוכן הזה הביתה , וגם נחסוך מילירדים לטובת הציבור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לא למדתם???
רותם,
מוצקין,
13/02/05 19:12
|
גם אחרי 10 שנים אני עדיין זוכרת את ערב הרצח, לצערי בעין רוחי אני יכולה לדמיין עצמי עוברת אותו שוב ומי יודע מה יהיו ההשלכות הפעם?! עד מתי שנאת אחים? עד מתי קרע רחבעם ירבעם ישרוד? לצערי להיסטוריה יש נטייה לחזור על עצמה ולזה בידיוק אויבנו מחכים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי התכוונת?
נעבך,
14/02/05 09:32
|
|
 |
71.
מישונא אותכם יותר ממני מתנחלים
משה,
פ'ת,
13/02/05 18:48
|
|
 |
70.
החלאות בימין הקיצוני שולטים
ק,
13/02/05 17:19
|
במדינה ובמנהיגיה , זה התחיל לאחר רצח רבין ז''ל ונמשך עד היום ללא גבולות והמשטרה לא עושה בעניין כלום. אני הזהרתי עוד בשנת 2000 מהם ואנשים צחקו עלי, מה קרה? עכשיו זה לא מצחיק. לקחת את כל החלאות שבימין הקיצוני - ולכלא כל אחד בבידוד נפרד. היו צריכים לעשות את זה מזמן. ואגב לכל החולי נפש שיגיבו, שיטרית הוא אב שכול, הוא שכל את בתו מירי - חיה ז''ל חודש לפני יום הולדתה ה - 15 לפני כעשר שנים פחות או יותר. תעזבו אותו ואת רותי ואת דודי ונעמה בשקט. יבנה לנצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
המתנחלים הם הסיקריקים החדשים
לא לשתוק,
לסיקריקים,
13/02/05 14:53
|
הם לא שונים מאחיהם הסיקריקים שלפני חורבן הבית השני. אבל עכשיו לא ניתן להם להרים ראש. כל מי שיתפס או שינסה לפגוע בראשי הציבור אחת דינו מוות ביריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מיליארד שקל לאבטחת שרון בלבד
פרחיה,
13/02/05 13:55
|
לפני שבוע דווח בהארץ על שתקציב האבטחה של ראש הממשלה מגיע למיליארד שקל בשנה האחרונה. כל יציאה שלו מהבית עולה למשלם המסים מאה אלף שקלים, ונוכחותו באירוע מתוקשר מצריכה הבאת משאיות חול, מיגון החלונות ואמצעים נוספים, למניעת מזימת המתנקש, איש הימין הקיצוני, הממתין לו. יש להניח שתקציב אבטחת האישים הכללי מגיע למיליארדי שקלים בשנה, אותם שקלים שבגללם מתים חולים ובגללם סובלים ישראלים רבים חרפת רעב, מערכת החינוך מתמוטטת וישראל הופכת לסלאם. האם עלינו להבין שברגע שתוסר האבטחה המטורפת ותחזור לימים של בן גוריון וגולדה, איש במדינה לא יתנדב עוד להיות שר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאד פשוט? תהיה ש''צ ישר.
איש קטן גנוב,
14/02/05 09:29
|
''לא תגנוב'' את דעת הציבור שבחר בך כשליחו, לא את קולו ולא את ממונו. אנשי השמאל לא מאויימים. דרכם עקומה, אבל הם ישרים בדרכם העקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, זה בדיוק מה שצריך להבין.
ל"ת
שרגא,
13/02/05 14:02
|
|
 |
67.
ואף על פי כן ,לא שמעתי את ביבי
יגאל כהן,
רחובות,
13/02/05 13:52
|
יוצא אל האספסוף שהוא הסית ומדבר אליהם. כל מה שאני שומע זה את ההתבכינות שלו בממשלה. שיצה אל האספסוף שהוא הסית פעמיים ויאמר להם שדרכם לא דרכו. אבל קרוק כמו קרוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לעבור להגנה התקפית !!!
ל"ת
לא לחכות,
למכה,
13/02/05 13:42
|
|
 |
65.
מלחמה בעבודה זרה לאל א''י
און,
נגב,
13/02/05 13:41
|
המלחמה נגד המתנחלים היא מלחמת קודש נגד עבודה זרה עבודה למולך ארץ ישראל גם אם המלחמה קשה עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
השר שטרית
אסף,
13/02/05 13:35
|
כותרת הכתבה ''עשור עבר ולא למדנו כלום'' - אפשר לומר אותו הדבר על ההסכמים שעושים עם הפלשתינאים. אחרי כל ההרג שהרגו בנו השר שטרית עדיין לא התפכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes man
dr joseoh,
18/02/05 15:23
|
I'm very sory to confirm thar mr shitrit was always yes man minister , a man who has no opinions at all לקלקן גדול מכל השרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גם אני מתבייש במכתבים שקיבלתי
בוחר ליכוד,
לשעבר,
13/02/05 13:27
|
פעם, לפני שנתיים בערך, קיבלתי מכתב מאחד, אריאל שרון. אני קצת מתבייש לספר עליו, אבל אין לי ברירה. במכתב הוא ניסה לשכנע אותי להצביע למפלגה אחת, הליכוד. הוא אמר לי שהוא ידאג לבטחוני. הוא אמר לי שהוא לא ייכנע לטרור. הןא גם אמר לי שנסיגה חד צדדית היא מעשה מסוכן. זה קצת מביך להראות את זה היום, כי ראש הממשלה אמר שמי שמדבר נגד ההתנתקות זו הסתה, אבל אין לי ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רצה לפגוע בך?
א,
13/02/05 15:28
|
הוא גם איים על הילדים שלך? עליך? רצה לפגוע בך פיסית? אז תמשיך להתבייש . באלה שכאילו שייכים לע שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונדמה לך שיש מקום להשואה?
מתי,
ירושלים,
13/02/05 15:07
|
אין באמירתך יותר מהסטה הגובלת בהיתר לרצח. מי שתומך כמוך בשליחת איומים לנבחרי ציבור מתיר בעצם את דמם. אולי דמם כבר מותר בעינך, עכשיו אתה עובד על ההיתרים המוסרים - בכדי לישון קצת יותר טוב..... העינין אינו בבושה עצמה אלא בניסיון לכפות מדיניות באמצעות ... טירור (זה השם לשימוש בהפחדה למטרות פוליטיות...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מכתבי איום?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 13:27
|
מכתבי איום בודאי של מחבלים פלשתינאים הרי גם עברית הם למדו לכתוב. בדיוק כפי שלמדו להתחזות ליהודים ולהגיב במעריב. נו ,ערבים אז מה ציפית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לחזור אל העם ולמנוע טרגדיה
אבי,
13/02/05 13:27
|
הדבר המתבקש עכשיו הוא לחזור בצורה מסודרת לעם בין במשאל עם או במסגרת בחירות. וויכוח עמוק חוצה את החברה, הכרעת העם תמנע טרגדיה, שכן ראשי המתיישבים הודיעו שאפילו אם תתקבל החלטה לוותר על נכסי המולדת, הם יקבלו את ההכרעה הכואבת, גם אם אחר כך עם ישראל ישלם עליה מחיר דמים. אז מה הבעיה ללכת לעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
איך הוא יודע?
ל"ת
רביב,
13/02/05 13:25
|
|
 |
59.
נקוה שזה לא פרס שמתכנן
ל"ת
משה,
13/02/05 13:23
|
|
 |
58.
ומה עם הפרעות בכפר מר'אר ?
היסטוריון,
13/02/05 13:12
|
|
 |
57.
ההסתה השמאלנית נגד מתנגדי שרון
דרור,
רמת גן,
13/02/05 13:11
|
ונגד תוכנית הגירוש שהוא מוביל - גוברת ועוד תתגבר יותר. המסיתים שולפים את רצח רבין, מדווחים שקרים על ''תקיפת'' שרים, וכל זאת כדי להשכיח מהציבור התמים את הבעייה העיקרית: צעדיו הבלתי דמוקרטיים והדורסניים של שרון, במרוצת האמוק שלו להרס ההתיישבות היהודית ביש''ע. המשטרה הפוליטית מתגייסת וכך גם שאר רשויות אכיפת ה(צ)חוק השמאלניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שהפוליטיקאים ידאגו לציבור
:-(,
13/02/05 13:10
|
בנתיים הם דואגים לתחת שלהם. יש רשימה ארוכה למי לדאוג לבטחונם האישי כגון ילדים...... על הפוליטיקאים שומרים מספיק. כמו שהם מתגרים בציבור לא תזיק להם גם סטירה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
חובשי כיפות מחליאים
ל"ת
נ.מ,
13/02/05 13:09
|
|
 |
54.
לא למדנו כי הליכוד והימין בכלל
ישראלית דואגת,
13/02/05 13:07
|
אחרי רצח רבין עסקו בהטחת האשמות בשב''כ ובפרקליטות ולא טיפל ''בבחורינו המצויינים'' שיש בינהם רק ''עשבים שוטים'', וכן אני שמחה שעכשיו הם מרגישים פחד ומקווה שעכשיו שהם מפחדים הם גם ידאגו שלא יהיה חלילה רצח נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לכל החולי נפש האלה ....לאסור..
צבי,
13/02/05 13:04
|
אותם בכלא סגור. מה זאת אומרת אלימות ועוד על שרים ופוליטיקאים. לכסח את המאיימים ולכלוא אותם מאחורי סורג ובריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בעד ההתנתקות אבל מבין.
שי מרכז,
13/02/05 13:03
|
לכל החכמים בלילה שמשמיצים את המתנחלים ושרוצים לפנות אותם ולא בגלל מחשבה על עתיד טוב יותר אלא בגלל שנאת חינם נטו למתנחלים אולי הגיע הזמן שתעשו חושבים ותסתכלו על עצמכם. אתם פשוט מגעילים אותי. אולי תחשבו קצת על הצד השני,כן הצד השני, הצד שרבין ,פרס ,שמיר ,וגולדה שלחו לשם להתיישב כדי שיהיה יותר קל לשלוט שם (ומי שאומר שזה שטויות כנראה לא עשה צבא ולא למד את הסיבות), הצד השני שהיצביע לאותה ממשלה שהבטיחה משהו אחד ומקיימת משהו הפוך,הצד השני שמפנים אותו מהביתומכל מה שהוא מכיר. אני גם כן בעד ההתנתקות אך מסיבות שונות לגמרי אך אין זה אומר שאני לא צריך להיות רגיש ולהזדהות עם רגשותייהם של אלו שהולכים לפנות (המתנחלים). למי שחושב שזה כל כך קל אז תעשה בדיקה קטנה קח/י את הילד או הילדה הקטנים שלך ותאמר/י להם שאתם עוברים דירה ושהוא/י יצטרכו לעזוב את העיר ,הבית ספר והחברים בלי להזכיר עבודה של הורים סגנון חיים שהשתנה אידיאולוגיה שיורדת לטימיון וכו' רק אז תשפטו אותם. נמאס כבר עם השנאה שלכם תנסו להבין ולהחליף צדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 13:34
|
מה אתה מתרגש ממה שכותבים בדיוק כפי שיש ערבים מחבלים שמתחזים ליהודים ושולחים מכתבים לשרון כך יש ערבים מחבלים מתחזים שכותבים כאן תגובות. עוד לא הבנת?ערבי הוא ערבי והוא לא משתנה-כפי ששקרן נשאר שקרן, הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים מי שנחשב שונא ומטורף
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:15
|
אלא המתנחלים שלך. תקרא את התגובות לכל כתבה שהיא ותראה את השנאה העיוורת שבאה כלפי השמאל. מה שאתה אומר מובן בחלקו, אבל לא הגיוני ברובו. בינתיים כל הרציחות במדינה הזו נעשו על ידי אנשי ימין ולא להיפך. הרעל שנוזל להם מהפה מזעזע באימתו. אולי כדאי שאתה תפתח את העיניים ותבין מול מי אנחנו מתמודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את רואה כמה את עיוורת
שי מרכז,
13/02/05 13:41
|
בואי נשים אותך במצב שלהם את בת 47 עם 4 ילדים את עובדת במפעל עלי קטיף(אני מכיר את המקומות כי שירתתי בעזה שנתיים)וגרה בבית קרקע בקרבה לאח שלך שהוא החבר הכי טוב שלך. ואז פתאום אומרים לך סוגרים את המפעל (את רוצה למות מה עוד את יודעת לעשות בחיים מי יקבל אותך לעבודה? הרי את כבר נחשבת מבוגרת). מפנים אותך בלי לשאול אותך לאן (את לא מכירה שום מקום אחר ,אני למשל חולוני שימי אותי בירושלים אני לא מוצא את עצמי שימי אותי במקום לא עירוני אני רוצה למות מהשקט) את מגיע למסקנה שיכול להיות שלא תגורי ליד אח שלך שהוא החבר הכי טוב שלך(תתנתקי מהחברים שלךלשבוע שבועיים ונראה איך את מרגישה במיוחד כשאת במצוקה) את צריכה לומר לילדים שלך שעוברים דירה(לאן -לא יודעת. מה עם החברים-לא יודעת. סבירות גבוהה שתצטרכו להכיר חברים חדשים ,בית ספר חדש ,מורים חדשים שלא מכירים אותם ואת הבעיות שלהם). מה עם הסביבה -סבירות שליד כאלו שלא סובלים אותנו -בלשון המעטה. מי מפנה אותנו (אלו שהצבענו להם והבטיחו לנו שלעולם לא יפנו אותנו(זה לגבי המרמור והתסכולים). בכח אופן זה רק על קצי המזלג ותפסיקי כבר להתייחס אלייהם כ''ימין''ותתחילי להתייחס אלייהם כבני אדם הרי''הימין ''שאת לא סובלת הוא זה שמפנה ובאשר לרציחות את רוב הרציחות מבצעים הערבים ואם היית יודעת קצת היסטוריה ואני מדבר על ממש קצת היית רואה היית רואה שאת רוב הרציחות ביצע השמאל ולא פעם תפס את צד האויבים ולא את צד היהודים-תלמדי את מקרה אלטלנה ואת מה שקרה לפניו. בכל אופן זה שטויות בשבילי אין ימין שמאל למען האמת אני שם זין (סליחה על השפה הבוטה)בשבילי יש בני אדם וזהו ובאשר לפוליטיקאים אין היום אחד שהוא לא מושחת מהיסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להוריד את הכפפות
בני,
13/02/05 13:03
|
ולהתחיל לטפל בפורעי החוק כשם שמטפלים בפושעים
יש חוק אחד ויש ממשלה אחת והיו מספיק בחירות ואין להם רוב
מספיק זמן היינו שבויים של מיעוט נגמרה החגיגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מסע ההסתה נגד המתנחלים נמשך
ל"ת
רוני,
13/02/05 13:02
|
|
 |
49.
רוצה את הדבש אך לא את העוקץ
michael,
tel aviv,
13/02/05 12:57
|
הגברת שטרית נהנתה שנים רבות ממעמדו הציבורי של בעלה וספק רב אם העבודה הרבה שקיבלה ביחצנות היא תודות לכישוריה או לקשריה. החל מרשת מלונות דיפלומט של חיים שיף דרך הרבה לקוחות אחרים. הייתי אומר גם שרמת החיים של הזוג שטרית גבוהה מאוד יחסית לאנשים שחיו בעיקר על משכורת ציבורית כל חייהם.. אבל למעמד יש גם עוקץ, וכאשר האדון שטרית תומך בתוכנית שתגרום לאלפי משפחות לאבד את בתיהם ולגרשם מהמקום בו חיו עשרות שנים, ברור שזה מכעיס כמה וכמה אזרחים שנוקטים גם לשון קשה לעיתים. עם כל האמפתיה לדאגותיה של הגברת שטרית, היא ובעלה ובני ביתה מוגנים הרבה יותר טוב מרבבות אזרחים שישאו על בשרם וישלמו גם בחייהם על האיוולת של ממשלת שרון בתמיכת שטרית. לכל הפחות תשמרי לנו את הזכות לכעוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור? אלוהים ישמור אתכם
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:19
|
למה בכל דבר חייבים להכניס את הקנאה, והשנאה? למה זה התמצית של העם הזה? קנאה, צרות עין ושנאה תהומית? מה הבעיה שלכם אנשים? לא רק שאיימו על משפחה, הם גם אשמים בזה וצריכים להגיד סליחה כי הם מפחדים? מזה קשור לרמת החיים שלהם???? אלוהים אדירים. מה יהיה הסוף עם הטיפשות החולנית של בני האדם? שהעולם המטורף הזה שאתה קורא לו כדור הארץ יעלם כבר מהמפה. אוף. אי אפשר יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא חשוב, העיקר האהבה...
לוהל'ה,
13/02/05 12:51
|
אוי מתנחלים קיצונים יקרים. טוב, שטרית, ביבי, מה זה חשוב? העיקר שיש לכם אהבה והיא תנצח... אוי-אוי-אוי עוד אהבה כזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
נכון, לא למדנו שלא נותנים....
שחר,
הרצליה,
13/02/05 12:50
|
לא מוסרים שטחים לא משחררים מחבלים לא עושים הסכמים בשביל לקדם קריירה אישית. לא לוחצים ידיים למחבלים - כולל אבו מאזן. מי שבאים להרוג אותו והוא מתגונן, הוא לא מתנחל ימני קיצוני , הוא הנורמלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מתנחלים מקומכם בבתי הכלא!!!!
אמיתי,
13/02/05 12:46
|
1. שכל הקללות יפלו על ראש המקללים. 2. אתם לא יהודים ואתם לא מדברים בשם הדת. 3. אתם מוטציה שלילית של החמאס שגם הם רוצחים כביכול בשם הדת. 4. והחמור מכל אתם מטמאים את שם הדת והיהדות. 5. ההתנתקות תצא לדרך בעזרת השם גם ביו''ש - אתם רוצים מלחמה תקבלו - ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוטציה חיובית של החמאס.
ל"ת
מתנחל בלב,
13/02/05 13:27
|
|
 |
אמיתי אתה אפס
הראל,
13/02/05 13:06
|
במקום להרגיע רוחות אתה מוסיף דלק למדורה והכל בגלל שאתה שונא ולא יודע למה ולא חושב על הצד השני אלא רק על עצמו. גם אני רוצה התנתקות אבל לא רוצה שום מלחמה עם חברים שלי מהצבא ומהאזרחות שהולכים לפנות אותם מהבית בלי לשאול אותם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת לכם???
אמיתי,
13/02/05 13:28
|
כשאתם תתחילו לכבד את החוק , תפסיקו לאיים ולהצית אש , ולהבין שיש רוב במדינה שאתם בסופו של דבר לא תצליחו להפחיד אותו במעשים שלכם, כי נהפוך הוא, אתם מחשלים את המתונים ואת אלה שבעבר הבינו אותכם, לצאת מולכם , ולתמוך בפינוי כדי שיהיה אפשר להמשיך לחיות במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!
דני,
ב''ש,
13/02/05 13:37
|
|
 |
אם אתם רוב תוכיחו זאת!
אלת הצדק,
13/02/05 13:35
|
השמאל שטוען עכשיו כמו תמיד שהוא רוב, שיוכיח זאת, בצורה פשוטה, או על ידי משאל עם או ללכת לבחירות, בבחירות האחרונות שהיו בדיוק על נושא ההינתקות השמאל הובס,! בכנסת התוכנית קיבלה רוב משום שנישענה על אנשים קטנים שניבחרו על מצע שמנוגד בבירור נגד ההינתקות, ועכשיו פוחדים ללכת ולחזור אל העם,! אם יש לכם רוב, ואתם בטוחים בכך, אדרבא ואדרבא,ישנה דרך דמוקראטית להוכיח זאת, כאמור לחזור אל העם,!! לחזור אל העם,! לא יקרה שום דבר באם התוכנית ''הגאונית'' של שרון ומיצנע תידחה במספר חודשים,! מה הפחד??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה? כל זמן שמחכים נהרג חייל
משה,
דימונה,
13/02/05 14:25
|
חבל על חייהם של חיילי צה''ל בשמירה על מתנחלים אלימים וכוחנים שקיבלו כל חייהם וכעת מתמרדים נגד המדינה. תוכיחי את שרצינו את סבסטיה? תוכיחי את שרצינו את גוש קטיף? את לא יכולה כי המתנחלים תמיד עשו מחטפים אלימים וכוחנים. לא מפחדים מכם את לא אלה ולא צדק זה בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:01
|
הוצאת לי את המילים מהפה. אל תדברו בשמי. אתם לא תחליטו מיהו יהודי. אתם אלה שמטנפים את הדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100%
א,
חיפה,
13/02/05 15:26
|
אנחנו הרוב הדומם, הלא אלים והלא קיצוני. אבל הרוב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מי מסיט ומי מדיח?
זאב,
13/02/05 12:44
|
קלטות הוידיאו שהחרימה המשטרה מהחתונה בכפר חב''ד, אשר בה השתתף שלשום בנימין נתניהו, לא מכילות כל סצינה אלימה. כך אומר בראיון בלבדי לערוץ 7 צלם החתונה, מיכאל בארי. לשברי בארי, הוא עצמו לא הבחין בשום ארוע של השלכת חפצים על נתניהו, וממילא גם לא צילם מראה שכזה. לדבריו, ''לכל היותר אפשר לשמוע בקלטת מישהו צועק לביבי 'אתה מבייש אותנו', 'אתה מבייש את הרבי'. זאת האמירה הכי חמורה שאני זוכר''.
בארי, צעיר עדין למראה, מעיד שאמנם היתה התקהלות סביב נתניהו, אך היא לא היתה תוצאה של רצון לתקוף אותו, אלא נבעה מסקרנות גרידא וכן ממספרם הרב של האורחים: ''פשוט כולם רצו לראות אותו והתקרבו אליו''. הוא גם לא הבחין בסימני לחץ או התרגשות מיוחדים על פניו של שר האוצר.
שעה קלה אחרי סיום החתונה ניגש איש משטרה לבארי ודרש ממנו את קלטות הצילום של השמחה. בארי, צלם שכיר, השיב שכבר מסר את הקלטות למעבידו, ומאותו רגע נהג בו השוטר בגסות רבה ואף באלימות. '' השוטר כל הזמן איים עלי. דחף אותי, ועיקם לי היד למרות שהלכתי בהסכמה לניידת. היה לי נורא מוזר שהוא מפעיל אלימות, כי לא הראיתי שום סימן התנגדות. כשהגענו לתחנת המשטרה פתחו לי תיק על נסיון להעלים ראיות לכאורה. זאת על אף שעוד במהלך הנסיעה בניידת לתחנה דאגתי שהקלטות יגיעו לידי המשטרה, והן אכן הגיעו אליה''.
''כל הזמן השוטרים איימו עליי, והזהירו אותי שיהיה לי כתם לכל החיים. 'אנחנו נראה לך מה זה להתעסק עם שוטרים', הם אמרו לי ולא הבנתי מה הם רוצים מהחיים שלי. הרי לא הזזתי אפילו אצבע לכל אורך הארוע. בסופו של דבר שיחררו אותי אחרי כמה שעות. על אף שחלפו כבר שתי יממות אני עדיין מזועזע מהיחס שלהם''.
כזכור, מחקירת המשטרה עד כה אין הוכחה שצמיגי מכונית השרד של נתניהו אכן נוקבו, כפי שדווח תחילה. שני צעירים שעל פי החשד צעקו בחתונה לעבר נתניהו מוחזקים במעצר.
עד ראיה: לא היתה אלימות כלפי נתניהו
''שר האוצר לא הותקף ואף אחד מהמשתתפים לא נהג כלפיו בגילוי אלימות'', כך טוען דב קרומבי מצפת אחד מהאורחים באירוע.
קרומבי סיפר לערוץ 7 כי כאשר נכנס נתניהו לאולם קראו מולו כמה מחסידי חב''ד ''קריאות זעקה על המצב הנורא השורר בארצנו הקדושה ועל שותפותו במהלך המסכן יהודים עד כדי שפיכות דמים וגירוש יהודים מארץ הקודש ר''ל''.
כמו כן בעת יציאתו התקבצו כמה וכמה עשרות מחסידי חב''ד וקראו לעברו ''דם יהודי אינו הפקר''.
קרומבי מוסיף כי ''מה שנכתב כאילו שהמשתתפים זרקו על השר סלטים וכדו' זה שקר וכזב ולא היה כך בכלל. כל קשר בין המעשים שהיו בפועל שבהם לא היו כל גילויי אלימות חלילה, לבין הנכתב בעיתונות ובתשקורת אינם נכונים כלל וכלל. ידוע וברור שאם היה אחד המשתתפים נוהג בצורה כל שהיא באיזה שהוא גילוי אלימות או סיכון וכדו' לשר נתניהו, היה נעצר בצורה מידית וברוטלית על ידי אנשי השב''כ הרבים ואנשי המשטרה שהיו במקום. לפי כל הנ''ל ברור ופשוט שאין כל אמת וטיפת אמת בכותרות בכלי התקשורת על אלימות כלפי השר''.
קרומבי הוסיף כי הרב דוד נחשון מנכ''ל 'ניידות חב''ד בארץ הקודש' שהשתתף בשמחה, הסתודד במשך זמן ארוך עם שר האוצר ו''הביע בפניו את דברי קודשו של הרבי בנוגע לשלימות הארץ ואת מחאתו התקיפה בעניין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה זו בושה לשמה.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:05
|
אבל כמו שאנחנו יודעים, ביבי מתנגד להתנתקות, והוא אחד השרים המקורבים ביותר לקיצוניים הימנים. אז למה הוא לא קם ומודיע בראש חוצות שהדבר לא היה ולא נברא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני מצטרף למכתב
ל"ת
יצחק,
בן מתתיהו,
13/02/05 12:29
|
|
 |
43.
למה שנלמד משהו?
corleone,
13/02/05 12:24
|
הרי לא עצרו את הרבנים שבירכו, הכינו ושלחו את יגאל עמיר? הרי מותר שם הכל? אז מה אתם בוכים? במקום לא להתעסק עם תת-בני אדם האלה: נעזוב את השטחים ונשאיר אותם שם: שידברו בלי צבא, בלי כלום עם הפלסטינים. שיסבירו להם על זכות לשבת שם, לא איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב, מר''ן אבישי רביב שליט''א??
ל"ת
שיפודי הצומת.,
13/02/05 13:29
|
|
 |
מהפה שלך לאלוהים
ל"ת
אמיר,
ת''א,
13/02/05 12:37
|
|
 |
ולמכור את המדינה ב-MITSUBUSHI
מוטי,
אילת,
13/02/05 12:35
|
|
 |
42.
לחמאס כן נכנעים
יעקב ארגמן,
אשדוד,
13/02/05 12:17
|
אבל למרבית העם שדורש משאל עם ראש הממשלה לא נכנע ולא מסכים למרות שאת התגרה בדמוקרטיה בשהוא הכריז על משאל בקרב חברי הליכוד. הוא ראש הממשלה וראש הפרובוקטורים. הוא אשר פנה לתמיכתי בפינוי והוא קיבל אותה ממני . אך מאותו רגע שהרוב החליט אחרת אני לא רק שאני לא תומך בהתנתקות אלא אני הפכתי נגד בעל כורחי. וזאת בגלל רגישותי לדמוקרטיה ולהליכי שלטון תקינים. גם אם אתה אריק שרון אתה לא כל יכול. עובדא שאתה נכנע לטרור ומתחיל ללכת בדרך של רבין פרס וביילין . דרך שהביאה אותנו ל 1200 הרוגים. אדוני , אתה לא יכול להסתתר מאחורי המילים ''ויתורים כואבים'' ובכך תפתור את עצמך מלגלות לפני הבחירות את תוכניותיך הרביניות והמצנעיות. גם אם הצבעתי בעד הפינוי אני נגד דיקטטורה. לפי מדד האלימות המתגבר אני מניח שיום יבוא ותתפקח ללכת למשאל עם כי רק כך אתה תרגיע את המיעוט ולא חשוב מאיזה כיוון. ממה בדיוק אתה חושש? ממפלה? הרי לטענת הכל יש רוב בעד הפינוי? אז מה מפחיד אותך הדחייה שאולי נתקרב לבחירות ואתה לא תספיק לבצע את תוכניתך ?נו? אז מישהו אחר ינסה בוודאי ללכת בדרכך. אז מה המהירות הזו? אה! אה! אני יודע... כן כניסה לספר ההיסטוריה של השלום השקרי כמו זה שקיבלנו עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון שלח את כולם לתפוס גבעות
שואל תמים,
13/02/05 12:01
|
שרון ששלח את כולם לתפוס גבעות, שרון שאמר שדין כפר דרום ונצרים כדין תל אביב,! שרון ששלל מכל וכל את תוכנית מיצנע,! שרון שטען בעבר ששאלות קשות יש להחזיר אל העם להכרעה,! ואני שואל האם כל דבריו אלו היו דמגוגיה,?! לא דבריו כעת הם דמגוגיה,ואין לקבלם ויהי מה,! אין להסכים לקבל את תוכניתו של המיעוט שטעה לאורך כל הדרך, מאוסלו ועד היום, טעיות שעלו בדמים רבים תרתי משמע, הרוב לא מוכן לכך,! והרוב רוצה את הכרעת העם,! ולא פחות מכך,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיטת השיטות
ד'ר פינטו,
13/02/05 12:27
|
למען ההתנתקות, שרון ומרעיו יעשו את הכל בשביל להקטין את הימין , ויבדו המון '' טריקים'' למען המטרה, כגון שמי שיפתח את הפה הוא תוקפן ומסוכן , ואם דבר קורה כשיגרה התקשורת מתגיסת ו מוסיפה שמן על המדורה בשביל היעד , העיקר לסתום פיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה?
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:44
|
אולי אם היה מדובר בשרון עצמו הייתי מאמינה. אבל כשמדובר בביבי ובלימור ליבנת, אין סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון בנה אותם ושרון יהרוס אותם
ל"ת
ישראל,
13/02/05 12:16
|
|
 |
40.
10 שנים אחרי אסלו
ל"ת
לא למדנו,
דבר,
13/02/05 11:58
|
|
 |
39.
הכן מותרים למחבלים סתם
ל"ת
שירי,
13/02/05 11:40
|
|
 |
38.
Hooliganism/Vandalism
Alfassy,
Ofaqim,
13/02/05 11:38
|
Which type of a people have we become?Are we still OR LAGOIIM? Probably,we are not yet mature to rule ourselves .I lived in a decent dictatorship half a century and there was social order and communities harmony ,and one could clearly see a future.Today ,the future in Israel is not anymore what it used to be
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אונסים אשה, ומצפים שתשתוק ?!
שי,
13/02/05 11:32
|
ההתנתקות היא זוועה מוסרית וחולנית, זה כמו אונס. ברגע שאונסים אשה, מי החוצפן שיבקש ממנה לא להילחם נגד האנס ?
שרון - אם תאנוס את העם הזה, אתה תקבע את המחיר שתשלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו אונס??אנסתם ת חיים לפלסטים
משה ,,
פתח תקווה ,,
13/02/05 19:29
|
חוצפן מי שמדבר על אונס , תעשה בדק בית ליפני שאתה מעלה תגובה של ילד בכיין ומיסכן , 30 שנה אתם עושקים גונבים ובוזזים מה ההיתלהמות הזו על מי כל ההצגות האילו דאבים זאבים ומי הזאב ,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי-דמגוג שפכנו ים של כסף בגוש
רחל,
קטמונים ירוש,
13/02/05 14:28
|
כסף לחינם עבור מתנחלים אלימים קיצוניים כפויי טובה שאונסים עם שלם לשלם בחיי חייליו מילואים ותקציביו כדי שלימין קיצוני כמוך יהיה נוף של ים מול החלון. נמאסתם כבר, יאללה תתפנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנסתם אותנו במשך שנים
ספי,
13/02/05 11:40
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח את נרצחי אוסל
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/02/05 13:04
|
|
 |
אתה גלותי
שי,
13/02/05 11:52
|
האטרורסיטים רוצחים יהודים שגרים בחבל קטיף, ואתה קורא ליהודים שנרצחים ''אנסים'' ?
אתה כל כך גלותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פאשיסט מטורף
מושיקו,
13/02/05 12:15
|
|
 |
דמגוג פנאט
שי,
13/02/05 12:41
|
מי שמביא חורבן על יישובים יהודים זה אתה, לא אני.
מי שגורם למחמת אחים זה אתה, לא אני.
מי שנכנע לדרישות הטרור זה אתה , לא אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת אחים? אתה מאיים עלינו?
משה,
ראש העין,
13/02/05 14:30
|
אתה לא אח שלי. אתה מטורף שקובר מדינה שלמה בחורים חסרי חשיבות בגוש. אתה והנוחיות שלך חשובה לך יותר מהמדינה. אין לי טיפת כבוד והערכה אליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שאתה אומר. לא אני.
ל"ת
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:53
|
|
 |
36.
שוב פעם ממציאים איומי סרק
אזרח,
ראשון,
13/02/05 11:31
|
כל שר מתחרה בחברו על מי מאויים יותר. זה ממש פאתטי. תרבות הרייטינג השתלטה גם על חברי הממשלה. עאלק, איומים. תפסיקו כבר להלך עלינו אימים עם חזיונות רצח עתידיים זה לא סרט של שפילברג ומי שלא מסוגל לתפקד במצבי לחץ שלא ייכנס לתפקיד ציבורי ויבכה כמו תינוק מגודל ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק יש לשאול מי המאיים. יודעים?
נחום שחף,
13/02/05 12:44
|
יודעים שאין מדובר במנוולים שניסו ללכלכך על המתנחלים? מי הרוויח מהמעשה ומי הפסיד? פה ושם איזה ליכלוך קטן, קטן עלינו קטן. רק היום התבשרנו שביבי באמת לא הותקף, וחיתוך הצמיגים לא היה ולא נברא. אבל שונא המתנחלים והחרדים כבר ''הרוויח'' שתי ציפורים במכה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
המתנחלים למדו הרבה
עדו,
13/02/05 11:31
|
הם שיכללו את דרכי האיום שלהם , הפסיקו לגמרי לפחד מההיגיון והחוק, והם יביאו לחורבן הבית השלישי. מטורפים נמאסתם, תעופו כבר מכל השטחים, לא רק מעזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כן למתנחלים-בוז לאלימות
פ.חיים,
13/02/05 11:29
|
המתנחלים הם טובי בנינו ,אלה הפועלים בכוח הם סתם פושעים המנצלים את ההזדמנות! אני נגד התנתקות ללא תמורה אך באופן דמוקרטי בלבד! המתנגדים בכוח ובאלימות פוגעים בדימוי החיובי שיש לחלוצים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרק את כל ההתנחלויות מ 48!
ל"ת
ש-פוייי,
13/02/05 13:15
|
|
 |
שאלה קטנה אדוני.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:21
|
האם אתה חושב שהמתנחלים טובי בנינו, מתנגדים למעשה הקיצוניים שלהם ,או האם הם מברכים אותם?אם הם מתנגדים, הייתי רוצה לשמוע את קולם כמו ששומעים את קולם בעניין ההתנגדות להתנתקות. אם הם מסכימים עם הקיצוניים, הרי הם אותו הדבר הגמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איפה כאן התקיפה בדיוק ?????
התוהה,
13/02/05 11:27
|
אני מחפש את התקיפה בכל התיאורים המתלהמים בתקשורת אבל לא מוצא כזאת.
האם צעקות רמות אל עבר השרה ליבנת זו תקיפה ?? האם לימור ליבנת עצמה מעמידה לדין באשמת תקיפה תלמידים שצועקים על מורתם ???
האם כאשר הגיבור של תוכנית בולדוג בטלוויזיה התקרב בצורה מאיימת אל עבר שר הביטחון כאשר זה נתן הרצאה, גם זאת היתה תקיפה ???
אני ורבים אחרים רוצים לדעת מתי זה חופש ביטוי ומתי זו תקיפה. ואני מצפה שדין אחד יהיה לכולם ולא דין כפול הנובע ממוסר כפול של התקשורת המתלהמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק הבנתי את השאלה שלך..
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:17
|
איפה התקיפה?? אהההה.... היא עוד לא הגיעה. בינתיים זה רק איומים. כמו שעשו לרבין. גם לפני הרצח ההוא בטח לא הבנת על מה כל הבלאגן הא? לא חשבת לרגע שיקרה מה שקרה. עדיף שתסתום את הפה שלך יא חתיכת אהבל מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין
לי,
13/02/05 11:38
|
מכיוון ששרינו האומללים המשילו את עצמם לאלוהים הם רואים בכל משפט שיוצא מפיו של אזרח (מאוס בעיניהם) איום ונעלבים מעצם הפניה אליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אכן, לא למדנו כלום
ארז,
13/02/05 11:19
|
אכן, לא למדנו שדחיקת ציבור שלם לפינה, סגירתם של כל אפיקי המחאה הלגיטימיים בפניהם, תגרום להם לצעדים קיצוניים. בידי ראש הממשלה נמצא האמצעי שינטרל לפחות 90% מהמחאה, מההתנגדות - אבל הוא מסרב להשתמש בו. מדוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על הפלשתינים?
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:14
|
אם ככה אתה צודק. באמת דחקנו אותם לפינה. הם חיים בתוך מזבלות ובתים עשויים מיריעות מתכת. חבל שאף מדינה לא רוצה לקבל אותם והם חיים ברעב בלי השכלה נורמלית, עם שטיפת מוח מצד קבוצות טרור שמבטיחות להם פתרון יחיד לעומת שנים של הבטחות לא ממומשות מצד כל השאר. מה כבר מצפים מהם באמת?? עלית על הנקודה. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - פלופלורים וכ' חוזר על עצ
אלת הצדק,
13/02/05 11:57
|
אכן הזילזול הבלתי ניסבל, הציני, האיתעלמות מציבור גדול, ציבור טוב, ציבור שהוא הוא מלח הארץ, מציבור זה עכשיו מתעלמים, ומתעמרים בו, ומטיחים בו האשמות, ומעלילים עליו עלילות דם, לא רק שלא נילמד דבר, אלא הדברים אף חריפים יותר, שכן רבין ז''ל הבטיח בזמנו משאל עם בנושא רמת הגולן, וכאן עומד שליט עריץ, שידע לומר אקבל כל תוצאה של מישאל מיתפקדי הליכוד, וכאשר תוצאות אלו לא התאימו לו , התעלם מהם, וכעת האיש יודע שהעם לא איתו,! בכל אופן רוב העם לא איתו,! ולכן זו הסיבה לאי הסכמתו ללכת לשאול את העם, !! אין כל תירוץ הגיוני אחר, כל הסיפורים של איבוד זמן, וכ' אינם אלא דמגוגיה מהסוג הנמוך ביותר,!! והציבור שאמור לשלם את המחיר לא יילך כעדר כבשים אל גורלו האכזר,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לאיים
ספי,
13/02/05 11:43
|
כל אפיקי המחאה החוקיים פתוחים בפניכם ואתם לא בוחלים בכלום כולל ענידת טלאי כתום. ראש הממשלה לא צריך לעשות משאל. ההתנתקות עברה בכנסת ברוב עצום ואפילו מיוחס. אתם מסכימים גם למשאל לגבי הפרדת הדת מהמדינה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניכבדי עבר בכנסת זה לא מספיק!
אחד העם,
13/02/05 12:49
|
הכנסת הזו ניבחרה על מצע מסוים שקיבל 70 מנדאטים, שרון שלא יכול היה להעביר את תוכניתו בממשלה, פיר את השרים שהיתנגדו, ועכשיו לכנסת הכנסת כאמור ניבחרה ברובה על בסיס ההיתנגדות לתוכניתו של מיצנע שקיבל 19 מנדאטים, ויחד עם כל השמאל אתם עדיין מיעוט, אלא מה בדל אינטרסים של אנשים קטנים בכנסת ובממשלה, שנותנים יד לתוכנית הארורה, התוכנית כביכול מקבלת רוב בכנסת, אבל זוהי אחיזת עיניים שלא עושה רושם על אנשים אמיתיים, ישנם חברי כנסת שיצביעו על הפיכת ירושליים לבירת פלאשתין, יצביעו על על ביטול ההימנון, יצביעו כל דבר ששרון הדיקטראטור יורה להם, ואין טעם להיכנס לשמות, ישנם שם רבים שאין להם לא אידאולוגיה, ולא ערכים, ולא בושה, ולכן הדברים ברורים אין כל אחיזה ורשות לתוכניתזשו מבלי שיחזרו אל העם והוא יקבע,! ואין בילתו, מה פשוט מזה?, איבוד זמן, ושאר תירוצים הם דמגוגיה בשרות הדיקטאטורה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לשקר.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:58
|
אין כאן אחד כזה. אף אחד לעולם לא יהפוך את ירושלים לבירת פלשתין, אף אחד לא יצביע על ביטול ההימנון. זה שיש שמאלנים שאולי אכפת להם מערך חיי אדם, לא אומר שהם מוכנים למכור את המדינה כמו שאתה עושה מהם. אתה משקר במצח נחושה ואתה אחראי להסתה כמו כל אחד אחר מהימין הקיצוני. שקרנים מסיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משקר?, מי צעק בכנסת
אחד העם,
13/02/05 13:21
|
'' לא תהיה מדינה פלשתינית, אתה חרש?'' היה זה פרס כאשר הציג את תוכנית אוסלו הארורה, והיום כל טמבל שלא מבין מהחיים שלו הוא בעד מדינה פלשתינית, ומה שאני מנסה להסביר לאנשים קטנים מסוגך שמה שמנסים למכור היום הוא מה שהיתנגדו לו אתמול, ופתאום הופך למדיניות שפויה, הרי שרון רק לפני פחות משנה , הצהיר השכם וערב, שלא ינוהל מו''מ תחת אש, והיום הוא מנסה להבריח מדינה שלמה תחת אש , וככניעה לטרור, אז גם ירושליים , ומדינת כל אזרחיה '' ששפויים'' כמוך לא מוכנים לה היו, יהיו מוכנים לה מחר, כי שרון או דיקטאטור אחר שיבוא מחר ינסו להעביר מחר, צריכים להיות קוים אדומים שאיש לא עובר עליהם, ויהי מה, ככה נוהגת מדינה שפויה, ולא כל מי שצועק שהוא שפוי הוא אכן כזה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סוף כל סוף
לי,
13/02/05 11:12
|
תגובה כל שהיא מהאזרחים המוכים שתי וערב ללא תגובה אולי הגיע הזמן לצאת למרד כנגד כל העוולות ששרינו האומללים מנחיתים עלינו ואנחנו סופגים הם חיים בבועה בזמן שאנחנו מתבוססים במיץ של עצמנו ובכל יום מונחתות עלינו גזרות שונות ומשונות בהמלצותיו של שקרניהו האומלל ובתמיכת חבריו העלובים קומו עורו זה הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן שנבורחי הציבור יעבדו
ל"ת
מוטי,
אילת,
13/02/05 11:23
|
|
 |
30.
זה עומד לקרות שוב ובעוצמה...
שמעון101,
מרכז,
13/02/05 11:08
|
כמוה לא ידענו. ללא קשר לאיומים שקיבלו ועוד יקבלו השרים השונים, עליהם יש אבטחה צמודה ואינני חושש להם. לעם ישראל אין אבטחה והוא נותר חשוף ביום בו יתחיל המאבק הפיזי האלים בין אנשי הימין הקיצוני לכוחות הביטחון השונים. כידוע, אידיאולוגיה קשה להכריע בכח. מחכים לכולנו ימים מפחידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אז מה מחכה לעם במשאל...
ל"ת
משה,
תל אביב,
13/02/05 11:01
|
|
 |
28.
לרסק את הימין הקיצוני ומיד!!!!
ל"ת
רמי,
13/02/05 10:55
|
|
 |
השמאל לא קיצוני, הוא ממש מתון
ל"ת
תשתקו יא רוצחים,
13/02/05 12:34
|
|
 |
27.
העם רותח והשרים חיים בבועה
ישראלי נבגד,
13/02/05 10:52
|
לקחת מהם דחוך את האוטו ואת התנאים הטובים שיחיו כאחד העם מוכה טירור נוסע באוטובוס מתפוצץ ובקושי גומר את מחודש שרים מתועבים זוהי איננה ממשלתי ואני לא מכיר בהם כשרים ולטיפשה היחצנית שטרית רק אומר שלא יעזור לך כל ליקוקי הזבל לשמאל מישראלי הוא תמיד ייקח אותך כפרנקית אהבלית מה שנכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וצודק בגדול
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:03
|
בתור אשכנזייה מהשמאל, אני מכבדת כל אדם באשר הוא (מנסה לפחות), במיוחד אנשים שיודעים מי הם, מה הם שווים ובטוחים בעצמם ולא משנה מאיזו עדה הם. אני מקשיבה לדעות שונות וכאלה הם רוב חבריי. אולי בדורות הקודמים זה היה ככה, אבל בטח לא בדור שלנו. אבל אם זה מה שאתה מרגיש באופן אישי, ואתה כזה חסר ביטחון ומרגיש כל כך נחות מכל האשכנזים השמאלנים או איך שאתה מגדיר אותם, כנראה שאתה צודק במאה אחוז ותמשיך להרגיש מקופח ומסכן. אולי אם תעבור לארצות ערב בחזרה יהיה לך יותר קל בגלל שתרגיש נעלה יותר מהעם הערבי ששוכן לצידך. אתה מסוג האנשים שבחיים לא תרגיש שווה למישהו. או שתרגיש נחות יותר או נעלה יותר. בהצלחה בחיים אדוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין שום הצדקה !!!!!
משה,
ירושלים,
13/02/05 10:49
|
אין שום הצדקה לאיום ופגיעה בראשי ציבור ואין זה משנה מהי דעתם האישית והפוליטית
כדי בכל זאת לבדוק כל ידיעה המתקבלת בתקשורת, ולחכות ולראות האומנם כצעקתה !
פרובוקטורים יש מימין ומשמאל, כמות האיומים צריכה להדליק אור אדום. אך לאור פרובוקציות העבר יש להמתין ולחכות עד מיצוי הליכי החקירה. אין בכוונתי חס וחלילה לטעון לקונספירציה אך, חכם עיניו בראשו והוא ממתין לראות האם העובדות הם נכונות , נקודה למחשבה
בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בני בליעל בשליחות המורדים
ל"ת
י.לוי,
עכו,
13/02/05 10:45
|
|
 |
24.
השרים העלובים רוצים לעלות
סאלים,
צפון,
13/02/05 10:40
|
|
 |
23.
המתנחלים סרטן בגוף האומה
ל"ת
ישראל,
13/02/05 10:14
|
|
 |
22.
הימין הקיצוני לא טופל אחרי רצח
מיכל,
13/02/05 10:14
|
רבין.... אז שלא יתפלאו שזה מה שקורה עכשיו... אם הימין היה עושה חשבון נפש, ומטפלים ב''עשבים השוטים'', כל זה לא היה קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל את יודעת מדוע לא טיפלו
ספי,
13/02/05 11:47
|
ב''עשבים השוטים'' ? מכיוון שמדובר בשדות בור ולק בעשב קטן בערוגת הגינה שלך. מדובר בעשרות אלפי אנשים שטופי מוח שמחכים לגאולת המשיח וחושבים שאלוהים נותן להם הוראות דרך הרבנים שמקבלים משכורת מהמדינה ומסיתים את תלמידיהם למרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי אתה היחיד שצריך לטפל בו
ל"ת
ישר לאברבנאל,
13/02/05 12:32
|
|
 |
למה? קשה לך עם האמת הכואבת?
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:46
|
אתה ושכמותך צריכים להישלח לאברבנל. ועדיף שתישארו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בחירות עכשיו !!!!!
אזרח קטן,
13/02/05 10:07
|
|
 |
20.
הכלב הנובח הזה כן נושך
חיים,
דרום,
13/02/05 10:05
|
נושך את היד שמאכילה אותה במשך שנים. הם יאיימו ויפגעו בכל פוליטיקאי שלא עושה מה שהם דורשים, לא שונה מהמחבלים בעיראק שפוגעים במוסדות ציבור, שוטרים ופוליטיקאים כדי להשיג את מטרותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להתנתק מהמתנחלים.
א,
חיפה,
13/02/05 10:04
|
לאיזה עם הם שייכים? לעם היהודי? לא נראה לי. מקומם באפגניסטן עם כל החברה ששם. שם בטח מבינים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are racist
Yosi,
Germania,
13/02/05 12:04
|
|
 |
ואתה יוסי מגרמניה, טיפש.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:32
|
הגזענים האמיתיים שהולכים נגד הרוב, מדביקים כפיות לפרצופם של מנהיגים שנבחרו באופן דמוקרטי, שולחים איומים על חייהם ובני משפחותיהם (וכולנו כבר יודעים שאיומים כאלה, זה לא סרק), מאיימים ברצח של מי שלא חושב כמותם, קוראים לשמאלנים- נאצים וגלותיים, ואתה אומר שמי שרוצה להוקיע אותם הוא גזען? אתה יכול להצטרף אליהם. למה אתה נשאר בגרמניה? הם שונאים גם אותך, דרך אגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה, יוסי?
א,
חיפה,
13/02/05 15:32
|
כי אני שונא ערבים? כי אני רוצה לפגוע במי שלא חושב כמוני? כי אני חושב שאנחנו העם המובחר ובגלל זה מגיע לנו הכל ולגויים לא? מעניין שאתה יושב בגרמניה. תבדוק את תורת הגזענות ותגיד לי אם זה לא מזכיר לך משהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אי אפשר להשביע את המפלצת !!!!
נועמי,
פורטוגל,
13/02/05 09:57
|
אחרי 38 שנה של מתן ים של תקציבים, סיוע מכל מין וסוג, העמדת כל משרדי הממשלה וצה''ל לשרותם של המתנחבלים - לא הצליחו ממשלות ישראל להשביע את תיאבונה של מפלצת הימין המתנחבל. ועכשיו צחוק הגורל, המפלצת שטופחה ע''י ממשלות ישראל פונה עורף ומאיימת לקום על יוצריה !!! וכי מה חשבו כל אלו שרכבו על המפלצת הארורה הזאת, כי אחרי ים התקציבים, גזילת הקרקעות שבוצעה עבורם, ים של פשעי המלחמה שישראל שקעה בהם עד צוואר עבורם, גזילת התקציבים מעניי ישראל גופא - הכל כדי לקיים את פשע המלחמה הארור והמתמשך הזה - פתאום לפתע תסכים המפלצת הזאת לדיאטה קלה של ''התנתקות '' - תשכחו מזה אווילים !! ישראל ניצבת מול הימין הפאשיסטי שלה, מול החזיון הנוסף של שבירת המרות הלאומית כמו ב''אלטלנה '' - רק שבצד השני לא נמצא בגין הבכיין, אלא אנשים מתועבים חסרי מצפון וללא מעצורים שמוכנים להביא את ישראל אלי תהום קיומית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי אתה המפלצת היחידה כאן
ל"ת
תשאר בפורטוגל,
13/02/05 12:30
|
|
 |
17.
לימין הקיצוני- השתגעתם, אתם...
איר,
ראשון,
13/02/05 09:45
|
יורדים לרמה של טרוריסתים. אל תתפלאו שגם אנשי ימין יעזבו אותכם. אני מקווה שתוכנית ההתנתקות יושלם,רק בשינוי אחד. שגם אותכם ישאירו שמה. אני לא מרגיש שום קשר אליכם,ובטח אתם לא ''אחים'' שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אינני מצדיק במאומה
איציק,
13/02/05 09:40
|
איומים ברצח של שרים או חברי כנסת, אבל עובדה היא שהם דואגים כעת לפלסטינים ולשטחים שימסרו להם בעוד שלמתיישבים(שהם חלק אינטגרלי מהמדינה אפילו לפי קווי 48') הם מחפשים לנשלם מקרקעות ומבתים שהם בנו בשליחות ובמסירות למען המדינה. אילו רק אותם שרים דאגו ליהודים אפילו רבע ממה שהם דואגים לפלסטינים הייתה אחדות במדינה(נ.ב. תשוו בין אוסלו לבין מה שהיה לפניו ותראו שצדקתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני יכול לנסות
ל"ת
מוקי,
13/02/05 09:40
|
|
 |
14.
שטרית - השחצנות שלך מסוכנת!
ז,
13/02/05 09:35
|
כשאתה מתבטא כלפי אנשים שאתה הולך להרוס את חייהם רצוי שתראה קצת חמלה, שכן יהירות עלולה לפעול כבומרנג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אולי כעת מרגישים השרים......
עידו,
הרצליה,
13/02/05 09:34
|
כיצד הרגשנו אנו, אזרחי ישראל הפשוטים, במהלך 4 וחצי שנים של טרור? 4 וחצי שנים בהם לא יכולנו לעלות על אוטובוס או להיכנס לקניון, מדרחוב או מסעדה מבלי לחשוש לחיינו? 4 וחצי שנים בהם רחובותנו היו מופקרים בידי האויב?
רעיית השר אמרה:
''אשת השר התרעמה על כך שעשר שנים לאחר רצח ראש הממשלה יצחק רבין, האיומים על הפוליטיקאים נמשכים. ''אני נסערת כי עשור לאחר רצח רבין, אנחנו בתחושה שלא למדנו שום דבר'', אמרה.
על אף שאני מתנגד בתוקף רב לאיומים על חייך, אני חייב לומר שאני בראש ובראשונה נסער על שמעל עשור להסכמי אסון אוסלו, לא למדו הפוליטיקאים שלנו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
Jack Argaman,
13/02/05 12:20
|
|
 |
נהפוך הוא
ספי,
13/02/05 11:52
|
אחרי 4 שנים של נסיון בכל דרך לסיים את הטרור ע''י טרור נגדי, הבין ראש הממשלה וחלק ניכר מהפוליטיקאים שגרסו ''תנו לצה''ל לנצח'' שלכח יש מגבלות ושיש לו גם מחיר - כלכלי ומדיני. עכשיו הם חוזרים למשא ומתן ומודים בפה סגור את מה שרבים מאיתנו ידעו מזמן - רק ע''י משא ומתן יהיה ניתן להגיע לשלום. שלום עושים עם אויבים וגם הדרך לשלום לא תהיה קלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט! כמו קרית שמונה!
ירון,
חיפה,
13/02/05 10:10
|
חבל קטיף, נחל עוז ושדרות מרגישים מה שעבר על קרית שמונה ומקבלים רק חצי מהתמיכה וההגנה! הפקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפוליטקאי שהתרגל לכסא קרא
חובה לקרוא,
13/02/05 10:07
|
|
 |
12.
מלחמת אזרחים בפתח.
יצחק כהן,
13/02/05 09:30
|
ממשלה מטומטמת. אם לא יהיה משאל עם המדינה תתפרק. אי-אפשר לבצע התנתקות ללא משאל עם. עוד הרבה מאוד דם יישפך!!! אני מקווה שהממפשלה תחליט על משאל עם או שנתאבד כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ליגיטימי להתנגד אבל בלי איומים
שושי,
13/02/05 09:29
|
הימין הקיצוני עוד יוביל לרצח פוליטי.
תצאו להפגין ברחובות. תעשו פרובוקציות לתקשורת ,תפנו לבית המשפט העליון ,תגייסו את העם למאבק . תגייסו את יהדות העולם. אבל איומים על חיי בני אדם בגלל דעה פוליטית זה כבר לא!!!! לרצוח אדם בגלל דעתו הפוליטית , היהדות אוסרת ומתנגדת בכל תוקף.
גם אני לא ממש מסכימה פוליטית עם דעותיו של שטרית, אך נסיון לפגוע במשפחתו לא תועיל למאבק היא רק תקצין את המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה קוראים להם ''קיצונים''
ירון,
חיפה,
13/02/05 10:11
|
|
 |
10.
לא מצחיק?
ד',
13/02/05 09:29
|
הם נבהלים ממכתבי איום , מודאגים, מטלפנים ומוטרדים וכנראה שיתגברו להם את האבטחה. אנחנו ששומעים את החמס, החיזבאלה, הג'יהאד וכו' ושומעים שהם מקבלים תגבור של מחבלים שמשתחררים ושומעים על השלום השברירי , מה אנחנו אמורים להגיד. לנו אין אבטחה אישית. נוסעים באוטובוסים, הולכים לשווקים והכל כאמור ללא אבטחה אישית. והם היסטרים ממכתב איום, מה אנחנו נגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איום רציני, טיפול כושל.
ל"ת
יהודה,
13/02/05 09:28
|
|
 |
8.
דאגה
אלמוני,
13/02/05 09:28
|
אני פשוט המום מהעם שלנו שהופך לקיצוני מיום ליום . המאיימים הינם שייכים לזרם הימני , אני לא רואה את מנהיגייהם יוצאים כנגדם אלא באימרות סתמיות . השב''כ צריך לטפל באנשים אלה בחומרה , לא יתכן שניגשים למכונית של מאובטח. ראינו את המאבטח של השרה ליבנת אשר נמשך הצידה ע''י אנשים שצעקו והתפרעו...לתת להם הייתר לפעול ללא חשש אחרת יהיה כאן רצח נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא יעזור למתנחלים ללכת הם ילכו
רונן,
חיפה,
13/02/05 09:25
|
המתחלים חושבים שהמדינה היא בבעלותם המלאה והם יכולים להכתיב לכולם אז הפעם הם טועים הרוב קובע והרוב רוצה היתנתקות נקודה. ולכל המסיטים אני אומר צריך לשבור להם את הצורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק הפוך
םם,
13/02/05 13:39
|
|
 |
6.
הבון-טון: להיות מאוים
יאיר,
13/02/05 09:23
|
|
 |
5.
להתחיל להלחם בקיצונים מהימין!!
ל"ת
רמי,
13/02/05 09:09
|
|
 |
רק שרון אשם במצב, כי מה שלא
מוטי,
אילת,
13/02/05 09:22
|
|
 |
4.
OH WELL, SO WHAT?
ALON,
13/02/05 09:06
|
AFTER NEARLY 2000 MURDERED CITIZENS, THE ISRAELI POLITICIANS FINNALY TASTING THE FEELING OF LIVING ON THE EDGE. LIVING WITH HAVING TO LOOK AROUND AND BEHIND THEIR BACKS ALL THE TIME. NOW MAYBE THEY SHALL FEEL WHAT THE CITIZENS AROUND THE COUNTRY HAVE BEEN FEELING SINCE THE OSLO ACCORDS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מיליארדים נשפכו למתנחלים
שושנהפרידמן,
13/02/05 09:05
|
הלואי שהיו שופכים בך בעיירות הפתוח. ולשכבות החלשות בצבור הישראלי
הגיע העת שהצבור הצעיר, מעיירות הפתוח ייקחו את מושכות השלטון ויעשו שם מהפכה רצינית, כי גורלם בידם. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ש לשדרות...
ל"ת
ירון,
חיפה,
13/02/05 10:13
|
|
 |
2.
THE END TO CORRUPTION
ALON,
13/02/05 09:03
|
INSTEAD OF BLAIMING THE CITIZENS, MAYBE THE POLITICIANS NEED TO START LOOKING AT THEMSELVES. AFTER YEARS OF LIEING, MANIPULATING, STEALING, ENDANGERING THE LIVES OF CITIZENS, RUINING THE ECONOMY, THE LIVES AND LIVELYHOOD OF WHOLE FAMILIES, THE ISRAELI CITIZENS FINNALY STARTING TO WAKE UP AND RETAKE DEMOCRACY FROM THE HANDS OF THE CORRUPT. ONLY A COMPLETE CLEANUP WILL SAVE US FROM ANOTHER POLITICAL MURDER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני תומך בהתנתקות ובמדינת פלסט
ל"ת
הוא צפוני,
צפון אפריקה,
13/02/05 08:59
|
|