 |
110.
אין מי שיכחיש שהוא אמר לרבין
פואד שקרן,
16/02/05 09:20
|
אני מכיר את פואד הוא שקרן פתלוגי ופוליטיקאי עלוב נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדור מראות
שי,
אמסטרדם,
16/02/05 11:30
|
מדינה שמחסלת מנהיגים כדי לחסל רעיונות פוליטים,יכולה לצפות שעניין ''חינוכי'' מעין זה ואחרים כמותו,יחזרו אליה כבומרנג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
SHAME TO STILL TAX PAYERS
ל"ת
WHY YOU ARE NOT,
13/02/05 20:06
|
|
 |
108.
GOING TO COST THE TAX PAYERS
ל"ת
HOW MUCH IT IS,
13/02/05 19:54
|
|
 |
107.
!!!The Sooner The Better!!!
ל"ת
rena,
13/02/05 18:52
|
|
 |
106.
איומים ותגובות
yehuda felix,
אלקנה כרגע ב,
13/02/05 17:31
|
ברור שאם תופסים וצריך לתפס את כותבי מכתבי הנאצה יש להענישם בחומרה רבה שתרתיע אחרים. מצד שני ראוי להימנע מאמירות כגון אמירת בן אליעזר שראש הממשלה יירצח, מפני שדברים אלו מסייעים לאותם משוגעים לנסות ולבצע משוגתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא משוגעים זה
ל"ת
שמפניה,
15/02/05 18:14
|
|
 |
105.
משחררים מחבלים רוצחים,ומסיתים
ל"ת
נגד הימין,
רק בחירות!,
13/02/05 17:28
|
|
 |
104.
כל הכבוד לדוברי יש''ע
בני כהן,
13/02/05 17:08
|
הם לפני שבוע אמרו שישתמשו בתגובות כאמצעי הסבר, וכבר חצי מהתגובות כאן זה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מזוז מפחד - בושה
מזוז תתעורר,
מזוז מפחד,
13/02/05 17:04
|
האלימים ופורעי החוק עושים ככל העולה על רוחם הפרקליטות פוחדת מהימין.כמו בכל משטרי החושך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
This is what happens to
ל"ת
those who,
Crave POWER,
13/02/05 17:01
|
|
 |
101.
לא יעזור לכם ...
דודו,
13/02/05 16:44
|
ההתנתקות לא תעבור , בטח לא בלי משאל עם או בחירות מוקדמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
עוד פרובוקציה של השמאל הסהרורי
ל"ת
שפוי,
13/02/05 16:34
|
|
 |
99.
המתנחילם הם סיכון קיומי
עידית, ת''א,
13/02/05 16:34
|
חבורת הפשסטים ומתפסי הגבעות הם האיום הרציני על עם ישראל, צריך לטפל בהם ביד קשה, מערכת הבטחון צריכה להפסיק להתייחס אליהם כאל אחים או לטפל בהם בסלחנות, זה כבר עבר כל גבול. לטפל בהם ביד קשה כמו חבריהם מהחמאס, ואם יש צורך גם לבצע סיכול ממוקד למי שצריך. אלו שחיים בנינו הם הרבה יותר מסוכנים מהחמאס, ותפסיקו להתיפיף בפניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים סיכון-לערבים ושמאלנים
ל"ת
לשמאלן בשרות,
הערבים,
13/02/05 17:06
|
|
 |
שגיאות הכתיב שלך הם איום קיומי
ל"ת
הצילו,
13/02/05 16:57
|
|
 |
98.
למה ולמה ולמה
דניאלה,
13/02/05 16:32
|
למה אף עיתונאי לא חוקר את התעלומה,למה ממשלת אוסטריה לא מאפשרת למשטרת ישראל לחקור את הנושא של שרון-שלאף והתמורה המוזרה. האם זה קשור למה שקורה עכשיו? דבר אחד בטוח - בקרוב קזינו ביריחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מי הזמין עוד שמפניה?
ל"ת
אל תשכחו את,
הקונספירציה!,
13/02/05 16:27
|
|
 |
96.
don't be silly!! it's not USA
ל"ת
we are jews!!!!,
13/02/05 16:18
|
|
 |
95.
האם לא אחרנו את הרכבת
תוהה,
13/02/05 16:08
|
על גב המתנחלים המיועדים לפינוי תפסו כרגיל טרמפ מופרעים המחפשים פורקן ליצריהם השפלים. הם מסתפקים בכתיבת דברי נאצה ומגיעים לפורקן. אך הפסיכופטים הם רק קבוצת יעד אחת ובלתי מסוכנת של ההסתה המתנחלית. בתוכנו כבר מתהלכים שליחי הגורל המתאמנים לקראת הרצח הפוליטי הבא וממתינים להזדמנות. הם לא כותבים מכתבים ואף אינם מפטפטים עם השכנים. אך לאצבע המאשימה ברצח המתרגש ובא כתובת אחת. ראשי ישע ורבניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתוהה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 16:49
|
|
 |
ולאיזו קבוצת יעד אתה שייך
ל"ת
בוהה,
13/02/05 17:28
|
|
 |
לקבוצת הפרימטים primates
ל"ת
אנטרופולוג,
13/02/05 21:30
|
|
 |
94.
מי שלח כדור אקדח לשולמית אלוני
ל"ת
בסרט הזה היינו,
13/02/05 16:00
|
|
 |
אני יודע
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 16:43
|
הם שלחו כדור אקדח בלבד ולא טיל קאסם כי את הטיל הם מיענו לכתובת אחרת-הבנתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי יושב בחו''ל ומ_יין ת'שכל
ל"ת
עמרם,
ראש העין,
13/02/05 17:57
|
|
 |
מי בגד בישראל לטובת סוריה?
ל"ת
אודי אדיב,
גן שמואל,
13/02/05 16:26
|
|
 |
93.
הגנה נלעגת לשרון
גמליאלי,
המרכז,
13/02/05 15:52
|
רמון מתקיף את הפרקליטות ודורש ממנה לפעול נגד המסיתים. הוא נמנה על אותה חבורה של השמאל שאירגנו את הפגנת ''ה-400 אלף'' בענין טבח סברא ושתילא, ממוסלמים- אשפיסטים בידי נוצרים בלבנון. אז,הסיתו נגד שרון בקריאות רוצח עד שהביאו להדחתו כשר הביטחון..כעת אתם מגנים על שרון ''הרוצח'' כשהוא הולך לפגוע ביהודים. נגעה ללב רבים מהשמאל הזדהותכם אז עם הנרצחים, ביטוי למוסר יהודי נעלה. כעת אין לכם שמץ מהזדהות כלפי יהודים בשר מבשרכם, חלוצים נאמני המדינה ששרון, יחד אתכם, רוצה לגרש מבתיהם, משקיהם, בתי כנסיות וקברות נרצחיהם, למען עוד שלום הזוי מבית מדרשכם. אכן מוסר כפול כראוי לכם. ואבוי שאלה מגיניך, שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קל
יהודי,
13/02/05 16:18
|
הפעם אין אפילו שקרים על שלום עקירת יהודים נטו היא המטרה המוצהרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הפתרון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 15:52
|
לצאת מעזה ולספח את יהודה ושומרון. ועד שלא מספחים את יהודה ושומרון מימלא אין לצאת מעזה. וזה בהחלט יעמיד את המחבלים במקום הראוי להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
כנופיות המורדים וראשי ישע
ל"ת
ח.יעקב,
חיפה,
13/02/05 15:44
|
|
 |
90.
אני שונא מתנחלים. שונא בדם.
ל"ת
יהודי,
13/02/05 15:42
|
|
 |
יהודים לא מצפים מערבים כמוך
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/02/05 17:07
|
|
 |
אני שונא אטריות.
ל"ת
רגזני,
13/02/05 17:06
|
|
 |
יודעים, זה הדת של השמאל - שנאה
ל"ת
מרק,
13/02/05 16:48
|
|
 |
בטח לא הולך לך עם בנות.
עוד משועמם,
13/02/05 16:26
|
|
 |
מה לעשות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 17:08
|
מה לעשות לא מצאו טיפול למחלתך,הסמפטום ידוע אך חשוך מרפא . לך לרופא קח תרופת הרגעה,ופשוט תחייה עם זה-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הכה במתנחל ורפד את הקריירה
ל"ת
פוליטיקאים,
דחלילים,
13/02/05 15:39
|
|
 |
דבר באלימות תתקדם ביש''ע?
ל"ת
מרגית,
13/02/05 17:31
|
|
 |
88.
מקסיקו=ישראל
בני,
ברוקלין,
13/02/05 15:37
|
עובדים על אנשים בעניים אתה בוחר ''ראש ממשלה מהליכוד'' אתה מקבל ''ראיס ממשלה '' מהעבודה הבטחות שקר נאומי בול שיט משחקי כסאות שמור לי אשמור לך שחיתות ממדרגה א ומדברים על איומים קשה לכל ה ''שרים'' האלה לפנות את הכסאות שלהם בכנסת אבל קל להם לפנות אלפים מבתהם שלא נדבר על קברים ובתי כנסת דיקטטורה של איש אחד שחושב רק איך הוא יזכר בהסטוריה של ישראל וחוזר שנית שיקר לבגין ועכשב הוא שיקר לכל ישראל אז להאמין לו שקיבל איומים שמחה לתחת הפלשתינים מאימים עלנו כל יום ומה עים הנשים המוקות שנירצחות מידי יום למה אותם לא שומעים ולא מאבטחים נו מאפשר לעשות כאשר אתה חי במקסיקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
בושה בשם הדמוקרטיה ובשם התורה
בשם היהדות,
13/02/05 15:35
|
כל אותם מאיימים ושולחי מכתבים, לא שונים בעיני משכנינו הערבים. איפה הדמוקרטיה? לרצוח אחר מבן-עמך בגלל חילוקי דעות? הרי השרים הם נבחרי הכנסת, והכנסת נבחרה ע''י רוב העם, ועליכם המיעוט לקבל זאת, גם אם זה למורת רוחכם. ישראל- המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון ? האמנם ? אם כן, במה אנחנו שונים משכנינו הערבים ? במה אתם המאיימים ושולחי המכתבים , שונים מהאחים האיסלמים במצרים שרצחו את סאדאת על שרצה להשכין שלום איתנו? אתם דומים להם בקיצוניות שלכם, באי-שפיות, בחוסר סובלנות ובברבריות שלכם. הפסיקו זאת מיד, לפני שאתם תביאו על כולנו חורבן בית שלישי. כן, אתם שמאמינים בתורה, ומתכוונים לרצוח- כתוב בתורה ''אל תרצח'' ! האם אין לזה משמעות עבורכם ? או שאמונתכם סלקטיבית משהו, והחלטתם לגבש דיברות חדשות ? תתביישו לכם . בשם היהדות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
HERTZEL PICKED ISRAEL NOT
THE BIG A,
USA,
13/02/05 15:25
|
UGANDA? BEGIN RETURNED SINAI DESERT NOT HOLY LAND. KING ARIK IS PUTTING THE LAST DAGGER IN THE HEART OF ZIONISM. ARIK IS A ZIONISM KILLER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בהצלחה
ל"ת
יוסי,
13/02/05 15:20
|
|
 |
84.
יש לכם סדרת ראליטי - מי יעשה
ל"ת
מעמרי יתום גמור,
13/02/05 15:15
|
|
 |
83.
מה הפלא
יאיר מהצפון,
13/02/05 15:14
|
מי שטיפח את הטרור הימני משלם עכשיו את המחיר.כבר מזמן לא מדובר בימין קיצוני נגד ערבים , היום זה ימין קיצוני נגד יהודים באשר הם. אל תתנו לעימין הקיצוני להמשיך ולהתפתח , אם חפצי חיים אנחנו - חובה להוציאם מחוץ לחוק לגרשם ולהפיצם לכל עבר.פה לא מדובר ביהודים אלא בשונאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרובוקטורים עלובים
חבר הקיני,
חיפה,
13/02/05 15:37
|
אין שום איומים ואין שום הסתה, והכל פרובוקציות המיועדות להשחרת נאמני ארץ ישראל. פואג ידע על רצח רבין? מדוע לא דיבר עם השב''כ? או שמא היה שותף בקונספירציה, יחד עם כרמי גילון? הכל חוזר כבעבר, ואם יירצח חלילה ראש ממשלה - הרי זה בגלל עידוד שיקבל הרוצח המטורף ממי שמעונין לשבת על הכסא המתפנה (רמז: גם ברצח רבין הוא עלה על הכסא שהתפנה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כנסו דחוף!!!
ביבי,
13/02/05 14:58
|
כל מנהיג אצלנו עשה לפחות טעות אחת שאנחנו בוכים עליה עד היום: בגין-טעות לבנון. רבין- האינתיפדה הראשונה שמיר- הרס הסכם לונדון פרס-אוסלו ברק-הנסיגה מלבנון והאינתיפדה ה-2 ביבי-עצם עלייתו הייתה טעות שרון-ההיתנתקות,חשבתי שהוא לא טועה, אבל מאחר שכל המנהיגים טועים פעם אחת לפחות, אז זו לבטח הטעות של שרון! וכמאמר ז'וז'ו חאלאסטרה: ''ותחשבו על זה...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
שמפניה, על חשבוני, לכולם!
ל"ת
א. רביב,
ש.ב.כ בע''מ,
13/02/05 14:48
|
|
 |
חבל שלא סיימת את העבודה
מיטל,
אשקלון,
13/02/05 15:04
|
עשרות ביריוני הימין הקיצוני מסתובבים חופשיים. אנשים עלובים ופאתטיים שמספרים לעצמם שהם מלח הארץ כשלמעשה הם סחטני הארץ המנצלים את תקציביה ואנשיה כדי לקדם חס וחלילה מדינה חשוכה של הלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיטל-
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 16:23
|
למיטל באמת למה מדינת הלכה חשוכה,עם ''מצעד יום העצמאות'' של עם השב לארצו. אפשר לקיים ''מצעד גאווה'' זה יותר ססגוני ,פחות חשוך ויותר אופנתי ושמאלני. גם הראשון מסמל חיי-זוגיות אהבת מולדת ,גידול ילדים לתורה ומצוות וכל שאר הדברים החשוכים. לעומת הנאורות של חיי זנות ופריצות ואם משווים בין השניים אז באמת שאין שאלות. ביי מיטל חומד-את בלבלנית מוחות-חיוך she wore an itzy bitzy tiny winny שיר זה יכול לשמש לך כהמנון! במקום ''התקווה'' החשוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי מאטלנטה - פיפי ולישון
משה,
דימונה,
13/02/05 17:35
|
הכי נוח לשלוח חיילי צה''ל שמאלנים למות בשטחים כבושים כשאתה יושב בבר בארה''ב ומסתכל ב-CNN. די לזבל תשכל, כשנפולת של נמושת כמוך שירדה מהארץ למען הנוחיות תתגייס ותעלה כאן על מדים ל-40 יום של ביבי סיטר לימנים קיצוניים כפויי טובה ושתיניי תקציבי הבריאות והחינוך של הארץ אז תדבר. כל עוד אתה שם די לטחון מים. לא סופרים יורדים כמוך ממטר. קשקשן טרחן במקלדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה דימונה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 22:21
|
אדיוט מה אתה מערב את צה''ל בויכוח ומי אתה שתחליט מי תרם למדינה ומי לא-עוד אדיוט שחושב שהכל יודע. הימים שאני הייתי על מדים לא תוכל לספור אותם על שערות ראשך אדיוט ורק אל תספר לי שאתה קרח. קשקשן שכמוך ועוד: יש הרבה יורדים ששולחים את ילדיהם לשרת בצה''ל אז אתה לא מגיע אפילו לנשק את סוליות רגליהם.-שתוק אדיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את מכירה מקרה ספציפי תגישי
פפר,
13/02/05 15:22
|
|
 |
דוגמא לאלימות מילולית של ימין
משה,
ראש העין,
13/02/05 16:07
|
פפר עוד פה גדול ואת הדוגמאות שאני מכירה ראינו בערב בטלוויזיה בכפר חב''ד ובחורים יעני ''התנחלויות'' בעזה ובשומרון. להתראות בתחומי הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
ל#76 טליה את נהדרת חובה לקרא
ל"ת
סניור,
13/02/05 14:45
|
|
 |
79.
איומים צריך לדחות ולעצור את
k_nemo,
Beer Sheva,
13/02/05 14:42
|
המאיימים. אלא מה, בהופעה המתוקשרת האחרונה של כבוד הגנרליסימו, מתברר, ש''האיומים'' כלפי ח''כים (הוא נתן את בן-לולו כדוגמא), הם שיחות מפעילים, המתנים הענקת תמיכה פוליטית בבוא עת ''מלחמת השביעיות'' במרכז (כך לפי בן-לולו המצוטט ע''י שרון), בהצבעה נכונה בוועדת הכספים/במליאה. על-פי כל הגדרה, לחצים מן הסוג הזה הקיימים בין הנבחר לבין ציבור הפעילים, הם לחם חוקה של כל דמוקרטיה פרלמנטרית. אם גם ''החשיפות'' המתוזמנות הנוכחיות, המגובות ע''י ברוקודות תקשורת כמו רמון , הן עוד וואריאציה על אותו הדבר, הרי מדובר בתעמולה דמגוגית זדונית ואנטי דמוקרטית, החותרת תחת חופש הביטוי והיא עצמה מבוא למקארטיזם נרחב כלפי כל מי שסבור, שהממשלה הזאת והעומד בראשה-מר שרון-אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מיתמם?!
ארז,
ישראל,
13/02/05 15:16
|
כאילו שאין איומים אמיתיים מצד אנשי הימין הקיצוני! תפסיקו להציג כל איום כאילו זו קונספירציה של השמאל! אנחנו מכירים את איתמר בן גביר, את תושבי תפוח ואלון מורה, וראינו אותם בפעולה בעבר, אין פה שום קונספירציה, חוץ מהקושי המערכתי לפעול נגד האנשים האלה רק בגלל שהם יהודים. צריך לומר את האמת - הימין הקיצוני בוגדים! הם שוללים את מוסדות החוק במדינה, ואין לזה מילה אחרת -פשוט בוגדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי הרושם, שדווקא אתה
k_nemo,
Beer Sheva,
13/02/05 16:44
|
הוא המייחס ''קונספירציה'' ימנית ומתוכננת (בניגוד ללחצים לגיטימיים, מקומיים וספוראדיים, כלפי נציג ציבור נבחר), לכל עניין ''ההסתה והאיומים''. וביחס לבין גביר, האיש הועמד אינסוף פעמים לדין ומכולם (עד כמה שזכור לי) יצא זכאי. אז אם אתה כבר מחפש לך ''קונספירציה'', הרי לך חומר ללעוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מועצת ישע ממשיכה להסית
בארי,
13/02/05 14:40
|
ולגלגל עיניים.
רבני ההתנחלויות מחכחים ידיהם בהנאה.
מה שהיה הוא שיהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
רק פתי מאמין לשרון ופואד
ל"ת
גבי אלון,
13/02/05 14:38
|
|
 |
76.
ישראלים נהנים משנאה עצמית
טליה,
13/02/05 14:35
|
ממש נהנים לשנא כל אדם שאם הוא מצליח שונאים אותו מקנאה ואם הוא נכשל קצת או יותר הם נהנים לרמוס אותו אוחנה כדוגמה ובימים טרופים אלה פתאום המתנחלים הם הקרבן התורן של ישראל שהחליפו אותם במקום החמאס כאויב העם וכל ממזר מתנהג כמלך ויוצא בהצהרה הפופולרית לדפוק את המתנחלים שטויות במיץ המתנחלים הם השמנת של ישראל הטובים מאד רק עשו מהם קורבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 76
ד. שרון,
המרכז,
13/02/05 15:02
|
כל הכבוד לכתבה ואולי יום אחד יתעוררו המזוכיסטים ויתחילו לאהוב גם את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דה לגיטימציה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 14:59
|
דה לגיטימציה של קבוצות או של יחידים הם כלי מאד נפוץ במשטרים טוטליטריים. וגם הם כלי ביד מחבלים פלשתינאים שלמדו לכתוב עברית. לכן אין מה להתרגש. הבעיה נוצרת כאשר מכתבים אלו של המחבלים מוצגים ע''י התקשורת שכביכול נשלחו ע''י יהודים ומתסיסים. ולאחר מכן הם גם זוכים להגיב במדור תגובות.וזה כבר שערוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי אתה יכול להיות כתב בדבקה
ל"ת
הרצל,
13/02/05 15:53
|
|
 |
תודה
ל"ת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 16:33
|
|
 |
אולי שמנת חמוצה
ארז,
צפת,
13/02/05 14:56
|
המתנחלים מורכבים מאופורטוניסטים שרצו לשפר את איכות חייהם בזול ומפאנאטים ימנים שרואים כל חמור כמשיח. אם המתנחלים היו ציונים אמיתיים הם היו גרים בנגב או בגליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז חבל שבחרת בשקר ולא באמת
טליה,
13/02/05 15:24
|
אתה ממש מהופנט מכותרות עתונים שבימים אלה תפסו קורבן תורן המתנחלים ,ומששים בו את כל הונם ומרצם. ומצער לראות שזה עובד עליך יפה ...אנא פקח עיניך ותשכיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טליה תפקחי את ותארזי כבר
ל"ת
אריה,
לוד,
13/02/05 17:55
|
|
 |
מתנחלים=חתולים שרוצים שמנת
משה,
דימונה,
13/02/05 14:55
|
בתחומי הקו הירוק יש זקנות במסדרון בי''ח, 45 ילדים בכיתה ותרופות שצריכות להיכנס לסל. אין לנו כסף לזרוק עליכם בביטחון שמירות ומועצות מקומיות מיותרות. תגידו תודה על הפיצויים השמנים שספק אם מגיעים לכם אחרי שסחטתם את המדינה כל כך הרבה שנים בהטבות ישובי קו ירוק, ביטחון, כבישים עוקפים ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז כל מילה זהב
ל"ת
הרצל,
13/02/05 15:56
|
|
 |
כל הכבוד לך יפה דרשת
ל"ת
לירן,
13/02/05 14:47
|
|
 |
75.
שיזמינו שמפניה...
ל"ת
מפלגת,
עבודה,
13/02/05 14:34
|
|
 |
74.
שחרור מחבלים משדר שמותר לרצוח
ש,
13/02/05 14:25
|
ואם מוסיפים לזה את ההסתה הפרועה נגד הימין, מה הפלא שבסופו של דבר זה נגמר ברצח.
חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמפניה?
ל"ת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 17:28
|
|
 |
איזו הסתה נגד הימין?
ארז,
מצביע ליכוד,
13/02/05 15:00
|
''הימין הקיצוני מסוכן'' - נכון. ''הימין הקיצוני לא מקבל את החוק'' - נכון. יש דרכים להשפיע במדינה דמוקרטית, ואם רוב העם היה חושב כמוכם ההתנתקות היתה נעצרת. לא צריך משאל עם - הנציגים שבחרתי לכנסת (הליכוד ושרון) עושים בדיוק מה שרציתי שיעשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם?
חבר הקיני,
חיפה,
13/02/05 15:45
|
אםר רוב העם בעד ההתנתקות, אז מה הבעיה במשאל עם? אנחנו בחרנו ימין, ולא שמאל. הימין הקיצוני לא מקבל את החוק - נכון. גם מערכת המשפט שמה פס על החוק, והליכוד בפרצופו הנוכחי לא מכבד את הדמוקרטיה. וסליחה, את מי בדיוק בחרת לכנסת? את מי שיצרף את השמאל לממשלה? שרון עושה שימוש לא הוגן בעובדה שהבחירות נערכות רק אחת לארבע שנים, ומנסה לכפות על המחנה הלאומי אשר בחר בו - מהלך המנוגד לכל מצע ודרך. נעשה לןאחרונה נסיון, כפי שנעשה לאחר רצח רבין, להדביק לנאמני ארץ ישראל (מה שמכונה על ידך ''הימין הקיצוני'') כל מיני האשמות שונות ומשונות. להזכירך, את הכרוז של רבין ז''ל במדי אס אס - הדפיס אבישי רביב, סוכן השב''כ ע''פ דו''ח שמגר). את ארגון איל הדמיוני - הקים אבישי רביב, הפרובוקטור חסר המצפון (גם זאת על פי דו''ח שמגר). ועוד יתברר כי התקרית בכפר חב''ד בוימה ותוכננה על ידי מי שרצה לסכסך בין נתניהו ובין מחנה נאמני ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 74
ד. שרון,
המרכז,
13/02/05 14:59
|
אני מסכימה עם כל מילה ומוסיפה את מה שקראתי השבת במוסף שבת כי צריך לשחרר את המחבלים רק בתמורה לשקט, דהיינו, שחרור 50 אלף מחבלים צריך להיות 30 יום שקט ברגע שיש פיגוע הכי קטן, השחרור ייעצר לחודש ורק כך אפשר להאמין שבאמת יהיה שקט בעקבות שחרור מחבלים, שזה מזכיר לי שבזמנו של נתניהו כראש ממשלה - אמר יתנו יקבלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להפעיל את החוק ראשית
אלת הצדק,
13/02/05 14:38
|
נגד אלו שהפכו את המדינה האומללה הזו כמעבדת ניסויים , לניסיונות מטורפים כגון הסכם אוסלו, הניסוי הזה גבה עד כה אלפי קורבנות, והביא את המדינה הזו אל עברי פי החורבן, ולכן יש להקים ועדת חקירה שתנוהל על ידי ניבחרי ציבור , שלא נגועים בפולטיקה, אנשי מצפון, אנשים ישרי דרך ובעלי מצפון חברתי, וציבורי מוכח, ורק אז לאחר שוועדת חקירה כזו תגיש את מסקנותיה , והאשמים במידה וימצאו, ולא משנה מי אלה, ללא כחל וסרק, על אשמים אלו לעמוד לדין של שיפוט ערכי ופלילי, ורק אז ייתכן שהעניינים יתחילו להרגע, ויש סיכוי שפוליטקאים לא יעזו שוב להמר על חיי העם והמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלת הצדק מטורפת
ל"ת
הרצל,
13/02/05 16:01
|
|
 |
וניסוי ההתנחלויות? כמה קורבנות
ארז,
ישראל,
13/02/05 15:18
|
|
 |
אלת הצדק=מטורפת פאנטית?
עמרם,
ראש העין,
13/02/05 14:57
|
עוד מתנחלת שבטח שיושבת בבית כל היום כי תשלומי קצבאות הילדים ממנים אותה כמו גם הרבה אחרים שם. לפנות את המטורפת עם משפחתה עוד היום, אפשר לממן אותה בתחומי הקו הרוק בלי סכנה לחיי חיילינו. הסחטנות שלך נמאסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שחררתם היום 500 מחבלים!
דוד,
13/02/05 14:13
|
|
 |
72.
fish
jacob,
overseas,
13/02/05 14:08
|
personally,i am for the dissangegment,more personally ,i am againts anyone who does not obbey the law,or behave like he is above the the low,but,if we want to be honnest,the fish is stinking from his head.the parlament members are not better then the sattler regarding their respect to the rull of law,i am from the right party,but the human qaulity of our parlament,are verry low,lowest then the dead sea.personally i dont like Sarid,and Beilin,but i respect them more then any other members_they are strait and honnest.so parlament members,the satlers attitude towards the disangegment plan is a drop in the sea of your misbehavior.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לפני אסון-לרסק את הימין הקיצונ
ל"ת
רמי,
13/02/05 14:03
|
|
 |
לרמי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 15:57
|
מה שאתה אומר כאן זה בדיוק כאילו אדם אמר -''אני רוצה להתאבד'' אז את ההתרסקויות למינהם תשאיר לעצמך בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי אדיוט - אתה לא בארץ קשקש
ל"ת
יפרח,
יהוד,
13/02/05 17:54
|
|
 |
70.
לא היינו כבר בסרט הזה ??
שמפניה,
בור, קרייה,
13/02/05 14:02
|
מה...שוב מכינים לנו במשרד ראש הממשלה פרובוקטור פיקטיבי בדמות איזה ''שמפניה''? אולי נקרא לו הפעם ''וויסקי''?
רבותי ההיסטוריה חוזרת..מפחיד....
איזו מדינה דפוקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
חייבים משאל עם כדי לרסן.
ל"ת
עצוב, אבל,
13/02/05 13:59
|
|
 |
משאל עם יפלג ויסכסך
ארז,
ישראל,
13/02/05 15:02
|
הכנסת מייצגת את העם, וראה זה פלא: התמיכה בכנסת בהתנתקות זהה לאחוז התמיכה בעם לפי כל הסקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לארז ישראל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 15:48
|
יש לחלק את המשאל לשניים מי בעד יציאה מרצועת עזה. ומי בעד סיפוח יהודה ושומרון. התוצאה שתקבל, 95% מהעם היהודי בעד יציאה מעזה וסיפוח יהודה ושומרון. כלומר נגד יציאה מעזה אם אינך מספח את יהודה ושומרון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין עם יהודי יש תושבי המדינה
איריס,
גני תקווה,
13/02/05 17:54
|
כולל ערבים, דרוזים ושמאלנים. לא כולל אפסים כמוך שברחו מהארץ ומספרים לנו מה צריך להיות פה. שתשלם מיסים ותעשה צבא תגיד לנו גם מה לעשות. יאללה סע ותשאיר לנו את העבודה. עוד מצביע ליכוד אידיוט שמקשקש בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיריס גני תקווה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 22:40
|
עוד אהבלה שחושבת שיודעת משהו-מציע לך לסתום את הג'ורה שלך ולעבור לדום בזמן שאת בכלל מעיזה לפנות אלי. אני שילמתי מסים יותר ממה שאת מרויחה אדיוטית. ועשיתי צבא ומילואים יותר מאשר כל משפחתך ביחד. אז מי את שתגידי לאנשים מה לדבר ומה לא. יאללה קחי את הטנופת שלך ותתחפפי לי מהעיניים. קשקשנית עלובה. ולגבי הישראלים שנמצאים בחו''ל הרי הם שולחים את ילדיהם לשרת בצבא בישראל.אז מי בכלל נתן לך רשות לפתוח את הפה.-קשקשנית ומרשעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מקווה ששום שומר ראש לא יפגע.
ל"ת
מוטי,
אילת,
13/02/05 13:56
|
|
 |
67.
תפסיקו לגנוב בחירות
בעל קול,
גנוב,
13/02/05 13:45
|
|
 |
66.
לא יפה ? בעילום שם !!~
רמי,
כפר מרר,
13/02/05 13:44
|
לא יפה שאתם שולחים את המכתבים בעילום שם. כבוד השר בן אליעזר מבקש שם מלא כתובת תעודת זהות. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בינתיים מי שמתו-הם האזרחים
מאיר יוסקוביץ,
מסית לאומי,
13/02/05 13:42
|
אז תפסיקו ליילל. אתם שמשתפים פעולה עם המסיתים הרוצחים הפלסטינים ושמשחררים אותם מבתי הכלא.מדוע אינכם פועלים נגד ההסתה ברש''פ הנמשכת נגד היהודים. אף אחד לא קורא פה לרצוח אותכם בעוד שמה עושים זאת כל העת. למה אתם דואגים רק לישבניכם המרופדים שממילא מוגנים על ידי עשרות מבחורינו הטובים בעוד כל זקנה בשוק צריכה תהיה לחשוש לעלות לאוטובוס אחרי שאתם נותנים הקלות בטחוניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
השר שטרית
אסף,
13/02/05 13:35
|
כותרת הכתבה ''עשור עבר ולא למדנו כלום'' - אפשר לומר אותו הדבר על ההסכמים שעושים עם הפלשתינאים. אחרי כל ההרג שהרגו בנו השר שטרית עדיין לא התפכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גם אני מתבייש במכתבים שקיבלתי
בוחר ליכוד,
לשעבר,
13/02/05 13:27
|
פעם, לפני שנתיים בערך, קיבלתי מכתב מאחד, אריאל שרון. אני קצת מתבייש לספר עליו, אבל אין לי ברירה. במכתב הוא ניסה לשכנע אותי להצביע למפלגה אחת, הליכוד. הוא אמר לי שהוא ידאג לבטחוני. הוא אמר לי שהוא לא ייכנע לטרור. הןא גם אמר לי שנסיגה חד צדדית היא מעשה מסוכן. זה קצת מביך להראות את זה היום, כי ראש הממשלה אמר שמי שמדבר נגד ההתנתקות זו הסתה, אבל אין לי ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמי תבחר בפעם הבאה??
הבטלן הפעלתן,
13/02/05 17:14
|
|
 |
62.
מכתבי איום?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 13:27
|
מכתבי איום בודאי של מחבלים פלשתינאים הרי גם עברית הם למדו לכתוב. בדיוק כפי שלמדו להתחזות ליהודים ולהגיב במעריב. נו ,ערבים אז מה ציפית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לחזור אל העם ולמנוע טרגדיה
אבי,
13/02/05 13:27
|
הדבר המתבקש עכשיו הוא לחזור בצורה מסודרת לעם בין במשאל עם או במסגרת בחירות. וויכוח עמוק חוצה את החברה, הכרעת העם תמנע טרגדיה, שכן ראשי המתיישבים הודיעו שאפילו אם תתקבל החלטה לוותר על נכסי המולדת, הם יקבלו את ההכרעה הכואבת, גם אם אחר כך עם ישראל ישלם עליה מחיר דמים. אז מה הבעיה ללכת לעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה ששרון דיקטטור
ש,
13/02/05 14:27
|
הוא כבר התעלם לאחרונה פעמיים מפקודה ברורה של בוחריו, ופועל בניגוד גמור למצע שבגינו נבחר - ובהתאמה מלאה למצע שנדחה על ידם בשאט נפש. אף אחד כבר לא באמת מצפה מדיקטטור כזה לכבד את הדמוקרטיה.
חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורה של מתנחלים בגוש
ל"ת
משה,
13/02/05 15:04
|
|
 |
60.
איך הוא יודע?
ל"ת
רביב,
13/02/05 13:25
|
|
 |
59.
נקוה שזה לא פרס שמתכנן
ל"ת
משה,
13/02/05 13:23
|
|
 |
58.
ומה עם הפרעות בכפר מר'אר ?
היסטוריון,
13/02/05 13:12
|
|
 |
57.
ההסתה השמאלנית נגד מתנגדי שרון
דרור,
רמת גן,
13/02/05 13:11
|
ונגד תוכנית הגירוש שהוא מוביל - גוברת ועוד תתגבר יותר. המסיתים שולפים את רצח רבין, מדווחים שקרים על ''תקיפת'' שרים, וכל זאת כדי להשכיח מהציבור התמים את הבעייה העיקרית: צעדיו הבלתי דמוקרטיים והדורסניים של שרון, במרוצת האמוק שלו להרס ההתיישבות היהודית ביש''ע. המשטרה הפוליטית מתגייסת וכך גם שאר רשויות אכיפת ה(צ)חוק השמאלניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שהפוליטיקאים ידאגו לציבור
:-(,
13/02/05 13:10
|
בנתיים הם דואגים לתחת שלהם. יש רשימה ארוכה למי לדאוג לבטחונם האישי כגון ילדים...... על הפוליטיקאים שומרים מספיק. כמו שהם מתגרים בציבור לא תזיק להם גם סטירה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
חובשי כיפות מחליאים
ל"ת
נ.מ,
13/02/05 13:09
|
|
 |
54.
לא למדנו כי הליכוד והימין בכלל
ישראלית דואגת,
13/02/05 13:07
|
אחרי רצח רבין עסקו בהטחת האשמות בשב''כ ובפרקליטות ולא טיפל ''בבחורינו המצויינים'' שיש בינהם רק ''עשבים שוטים'', וכן אני שמחה שעכשיו הם מרגישים פחד ומקווה שעכשיו שהם מפחדים הם גם ידאגו שלא יהיה חלילה רצח נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת כנראה מי בשלטון יא סתומה.
ל"ת
ליאור,
13/02/05 13:47
|
|
 |
53.
לכל החולי נפש האלה ....לאסור..
צבי,
13/02/05 13:04
|
אותם בכלא סגור. מה זאת אומרת אלימות ועוד על שרים ופוליטיקאים. לכסח את המאיימים ולכלוא אותם מאחורי סורג ובריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בעד ההתנתקות אבל מבין.
שי מרכז,
13/02/05 13:03
|
לכל החכמים בלילה שמשמיצים את המתנחלים ושרוצים לפנות אותם ולא בגלל מחשבה על עתיד טוב יותר אלא בגלל שנאת חינם נטו למתנחלים אולי הגיע הזמן שתעשו חושבים ותסתכלו על עצמכם. אתם פשוט מגעילים אותי. אולי תחשבו קצת על הצד השני,כן הצד השני, הצד שרבין ,פרס ,שמיר ,וגולדה שלחו לשם להתיישב כדי שיהיה יותר קל לשלוט שם (ומי שאומר שזה שטויות כנראה לא עשה צבא ולא למד את הסיבות), הצד השני שהיצביע לאותה ממשלה שהבטיחה משהו אחד ומקיימת משהו הפוך,הצד השני שמפנים אותו מהביתומכל מה שהוא מכיר. אני גם כן בעד ההתנתקות אך מסיבות שונות לגמרי אך אין זה אומר שאני לא צריך להיות רגיש ולהזדהות עם רגשותייהם של אלו שהולכים לפנות (המתנחלים). למי שחושב שזה כל כך קל אז תעשה בדיקה קטנה קח/י את הילד או הילדה הקטנים שלך ותאמר/י להם שאתם עוברים דירה ושהוא/י יצטרכו לעזוב את העיר ,הבית ספר והחברים בלי להזכיר עבודה של הורים סגנון חיים שהשתנה אידיאולוגיה שיורדת לטימיון וכו' רק אז תשפטו אותם. נמאס כבר עם השנאה שלכם תנסו להבין ולהחליף צדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 13:34
|
מה אתה מתרגש ממה שכותבים בדיוק כפי שיש ערבים מחבלים שמתחזים ליהודים ושולחים מכתבים לשרון כך יש ערבים מחבלים מתחזים שכותבים כאן תגובות. עוד לא הבנת?ערבי הוא ערבי והוא לא משתנה-כפי ששקרן נשאר שקרן, הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי תעשה מילואים ואז תדבר
עידן,
קרית אונו,
13/02/05 17:37
|
עוד יורד מהארץ עם ג'ורה גדולה. אחד שלא הצליח פה ויספר לנו מה לעשות. בטח עוד מצביע ליכוד לשעבר שבגללו המדינה היום שקועה בהתנחלויות והוא ברח לארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והיא הנותנת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 22:53
|
אפשר לחשוב שהערבים עושים מילואים -וראה זה פלא. ואם לא הבנת גש למתורגמן. ולא אומרים ג'ורה שהוא יציר לשוני וולגרי אלא ביוב. הבנת מסריחי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים מי שנחשב שונא ומטורף
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:15
|
אלא המתנחלים שלך. תקרא את התגובות לכל כתבה שהיא ותראה את השנאה העיוורת שבאה כלפי השמאל. מה שאתה אומר מובן בחלקו, אבל לא הגיוני ברובו. בינתיים כל הרציחות במדינה הזו נעשו על ידי אנשי ימין ולא להיפך. הרעל שנוזל להם מהפה מזעזע באימתו. אולי כדאי שאתה תפתח את העיניים ותבין מול מי אנחנו מתמודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש לא מתקים את השמאלנים.
שונא שמאלנים,
13/02/05 15:01
|
הם כאן האגרסיבים. הם יוצאים להתקפה על עם ישראל, על הצנא, ועל המתנחלים... להם איש לא עושה דבר הם מוגנים. פושעי אוסלו ששחרו כנראה את ערפאת לרצוח יהודים, מעולם לא עמדו לדין... אז יש כמה אנשים שמקללים אותם אז מה. אם מתקיפים אותך בקר וערב, מסיתים נגדך את העולם והערבים, מה נשאר לאנשים לעשות.... נכון הם לא אוהבים אתכם, ולפעמים מקללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להוריד את הכפפות
בני,
13/02/05 13:03
|
ולהתחיל לטפל בפורעי החוק כשם שמטפלים בפושעים
יש חוק אחד ויש ממשלה אחת והיו מספיק בחירות ואין להם רוב
מספיק זמן היינו שבויים של מיעוט נגמרה החגיגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מסע ההסתה נגד המתנחלים נמשך
ל"ת
רוני,
13/02/05 13:02
|
|
 |
49.
רוצה את הדבש אך לא את העוקץ
michael,
tel aviv,
13/02/05 12:57
|
הגברת שטרית נהנתה שנים רבות ממעמדו הציבורי של בעלה וספק רב אם העבודה הרבה שקיבלה ביחצנות היא תודות לכישוריה או לקשריה. החל מרשת מלונות דיפלומט של חיים שיף דרך הרבה לקוחות אחרים. הייתי אומר גם שרמת החיים של הזוג שטרית גבוהה מאוד יחסית לאנשים שחיו בעיקר על משכורת ציבורית כל חייהם.. אבל למעמד יש גם עוקץ, וכאשר האדון שטרית תומך בתוכנית שתגרום לאלפי משפחות לאבד את בתיהם ולגרשם מהמקום בו חיו עשרות שנים, ברור שזה מכעיס כמה וכמה אזרחים שנוקטים גם לשון קשה לעיתים. עם כל האמפתיה לדאגותיה של הגברת שטרית, היא ובעלה ובני ביתה מוגנים הרבה יותר טוב מרבבות אזרחים שישאו על בשרם וישלמו גם בחייהם על האיוולת של ממשלת שרון בתמיכת שטרית. לכל הפחות תשמרי לנו את הזכות לכעוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור? אלוהים ישמור אתכם
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:19
|
למה בכל דבר חייבים להכניס את הקנאה, והשנאה? למה זה התמצית של העם הזה? קנאה, צרות עין ושנאה תהומית? מה הבעיה שלכם אנשים? לא רק שאיימו על משפחה, הם גם אשמים בזה וצריכים להגיד סליחה כי הם מפחדים? מזה קשור לרמת החיים שלהם???? אלוהים אדירים. מה יהיה הסוף עם הטיפשות החולנית של בני האדם? שהעולם המטורף הזה שאתה קורא לו כדור הארץ יעלם כבר מהמפה. אוף. אי אפשר יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא חשוב, העיקר האהבה...
לוהל'ה,
13/02/05 12:51
|
אוי מתנחלים קיצונים יקרים. טוב, שטרית, ביבי, מה זה חשוב? העיקר שיש לכם אהבה והיא תנצח... אוי-אוי-אוי עוד אהבה כזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
נכון, לא למדנו שלא נותנים....
שחר,
הרצליה,
13/02/05 12:50
|
לא מוסרים שטחים לא משחררים מחבלים לא עושים הסכמים בשביל לקדם קריירה אישית. לא לוחצים ידיים למחבלים - כולל אבו מאזן. מי שבאים להרוג אותו והוא מתגונן, הוא לא מתנחל ימני קיצוני , הוא הנורמלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מתנחלים מקומכם בבתי הכלא!!!!
אמיתי,
13/02/05 12:46
|
1. שכל הקללות יפלו על ראש המקללים. 2. אתם לא יהודים ואתם לא מדברים בשם הדת. 3. אתם מוטציה שלילית של החמאס שגם הם רוצחים כביכול בשם הדת. 4. והחמור מכל אתם מטמאים את שם הדת והיהדות. 5. ההתנתקות תצא לדרך בעזרת השם גם ביו''ש - אתם רוצים מלחמה תקבלו - ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש משהו בדבריך
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 17:31
|
אכן מקומם של המתנחלים בבתי הכלא אבל בתפקיד הסוהרים. ולך אפשר לזרוק בננות מאחרי הסורגים-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קשקשן
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 17:20
|
|
 |
אתה מוטציה חיובית של החמאס.
ל"ת
מתנחל בלב,
13/02/05 13:27
|
|
 |
אמיתי אתה אפס
הראל,
13/02/05 13:06
|
במקום להרגיע רוחות אתה מוסיף דלק למדורה והכל בגלל שאתה שונא ולא יודע למה ולא חושב על הצד השני אלא רק על עצמו. גם אני רוצה התנתקות אבל לא רוצה שום מלחמה עם חברים שלי מהצבא ומהאזרחות שהולכים לפנות אותם מהבית בלי לשאול אותם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת לכם???
אמיתי,
13/02/05 13:28
|
כשאתם תתחילו לכבד את החוק , תפסיקו לאיים ולהצית אש , ולהבין שיש רוב במדינה שאתם בסופו של דבר לא תצליחו להפחיד אותו במעשים שלכם, כי נהפוך הוא, אתם מחשלים את המתונים ואת אלה שבעבר הבינו אותכם, לצאת מולכם , ולתמוך בפינוי כדי שיהיה אפשר להמשיך לחיות במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמיתי
שי מרכז,
13/02/05 14:52
|
|
 |
מי זה אתם?
לאמיתי האידיוט,
13/02/05 14:43
|
אתה מדבר כאילו אני מתנחל,אז אני לא אני חולוני גאה רק שאני אובייקטיבי. עכשיו על איזה חוק אתה מדבר מה אתה מזיין את השכל ,הם לא עברו על שום חוק- מה הפגנה?מה? דרך אגב אני מסכים שהרוב צריך לקבוע ואם רק קצת היית בקיא היית יודע שכל מה שהם רוצים זה משאל עם(שבו הרוב קובע אם אתה לא יודע) ועל פיו תתקבל ההחלטה במידה ויהיה רוב להתנתקות הם יתפנו ללא בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הראל המתנחל
קובי,
13/02/05 15:33
|
חלאס לזיין את השכל, אתם לא רוב ולא נעליים, אתם מיעוט קטן ואלים שיודע רק לצעוק ולאיים. ובכל מקרה גם אם היה משאל הייתם מפסידים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ממה אתה מפחד?
יואב,
ארץ ישראל,
13/02/05 16:53
|
|
 |
אתה צודק!!!
דני,
ב''ש,
13/02/05 13:37
|
|
 |
אם אתם רוב תוכיחו זאת!
אלת הצדק,
13/02/05 13:35
|
השמאל שטוען עכשיו כמו תמיד שהוא רוב, שיוכיח זאת, בצורה פשוטה, או על ידי משאל עם או ללכת לבחירות, בבחירות האחרונות שהיו בדיוק על נושא ההינתקות השמאל הובס,! בכנסת התוכנית קיבלה רוב משום שנישענה על אנשים קטנים שניבחרו על מצע שמנוגד בבירור נגד ההינתקות, ועכשיו פוחדים ללכת ולחזור אל העם,! אם יש לכם רוב, ואתם בטוחים בכך, אדרבא ואדרבא,ישנה דרך דמוקראטית להוכיח זאת, כאמור לחזור אל העם,!! לחזור אל העם,! לא יקרה שום דבר באם התוכנית ''הגאונית'' של שרון ומיצנע תידחה במספר חודשים,! מה הפחד??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:01
|
הוצאת לי את המילים מהפה. אל תדברו בשמי. אתם לא תחליטו מיהו יהודי. אתם אלה שמטנפים את הדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-המתנחלים מובילים לחורבן!!
ל"ת
אלי,
13/02/05 14:04
|
|
 |
45.
מי מסיט ומי מדיח?
זאב,
13/02/05 12:44
|
קלטות הוידיאו שהחרימה המשטרה מהחתונה בכפר חב''ד, אשר בה השתתף שלשום בנימין נתניהו, לא מכילות כל סצינה אלימה. כך אומר בראיון בלבדי לערוץ 7 צלם החתונה, מיכאל בארי. לשברי בארי, הוא עצמו לא הבחין בשום ארוע של השלכת חפצים על נתניהו, וממילא גם לא צילם מראה שכזה. לדבריו, ''לכל היותר אפשר לשמוע בקלטת מישהו צועק לביבי 'אתה מבייש אותנו', 'אתה מבייש את הרבי'. זאת האמירה הכי חמורה שאני זוכר''.
בארי, צעיר עדין למראה, מעיד שאמנם היתה התקהלות סביב נתניהו, אך היא לא היתה תוצאה של רצון לתקוף אותו, אלא נבעה מסקרנות גרידא וכן ממספרם הרב של האורחים: ''פשוט כולם רצו לראות אותו והתקרבו אליו''. הוא גם לא הבחין בסימני לחץ או התרגשות מיוחדים על פניו של שר האוצר.
שעה קלה אחרי סיום החתונה ניגש איש משטרה לבארי ודרש ממנו את קלטות הצילום של השמחה. בארי, צלם שכיר, השיב שכבר מסר את הקלטות למעבידו, ומאותו רגע נהג בו השוטר בגסות רבה ואף באלימות. '' השוטר כל הזמן איים עלי. דחף אותי, ועיקם לי היד למרות שהלכתי בהסכמה לניידת. היה לי נורא מוזר שהוא מפעיל אלימות, כי לא הראיתי שום סימן התנגדות. כשהגענו לתחנת המשטרה פתחו לי תיק על נסיון להעלים ראיות לכאורה. זאת על אף שעוד במהלך הנסיעה בניידת לתחנה דאגתי שהקלטות יגיעו לידי המשטרה, והן אכן הגיעו אליה''.
''כל הזמן השוטרים איימו עליי, והזהירו אותי שיהיה לי כתם לכל החיים. 'אנחנו נראה לך מה זה להתעסק עם שוטרים', הם אמרו לי ולא הבנתי מה הם רוצים מהחיים שלי. הרי לא הזזתי אפילו אצבע לכל אורך הארוע. בסופו של דבר שיחררו אותי אחרי כמה שעות. על אף שחלפו כבר שתי יממות אני עדיין מזועזע מהיחס שלהם''.
כזכור, מחקירת המשטרה עד כה אין הוכחה שצמיגי מכונית השרד של נתניהו אכן נוקבו, כפי שדווח תחילה. שני צעירים שעל פי החשד צעקו בחתונה לעבר נתניהו מוחזקים במעצר.
עד ראיה: לא היתה אלימות כלפי נתניהו
''שר האוצר לא הותקף ואף אחד מהמשתתפים לא נהג כלפיו בגילוי אלימות'', כך טוען דב קרומבי מצפת אחד מהאורחים באירוע.
קרומבי סיפר לערוץ 7 כי כאשר נכנס נתניהו לאולם קראו מולו כמה מחסידי חב''ד ''קריאות זעקה על המצב הנורא השורר בארצנו הקדושה ועל שותפותו במהלך המסכן יהודים עד כדי שפיכות דמים וגירוש יהודים מארץ הקודש ר''ל''.
כמו כן בעת יציאתו התקבצו כמה וכמה עשרות מחסידי חב''ד וקראו לעברו ''דם יהודי אינו הפקר''.
קרומבי מוסיף כי ''מה שנכתב כאילו שהמשתתפים זרקו על השר סלטים וכדו' זה שקר וכזב ולא היה כך בכלל. כל קשר בין המעשים שהיו בפועל שבהם לא היו כל גילויי אלימות חלילה, לבין הנכתב בעיתונות ובתשקורת אינם נכונים כלל וכלל. ידוע וברור שאם היה אחד המשתתפים נוהג בצורה כל שהיא באיזה שהוא גילוי אלימות או סיכון וכדו' לשר נתניהו, היה נעצר בצורה מידית וברוטלית על ידי אנשי השב''כ הרבים ואנשי המשטרה שהיו במקום. לפי כל הנ''ל ברור ופשוט שאין כל אמת וטיפת אמת בכותרות בכלי התקשורת על אלימות כלפי השר''.
קרומבי הוסיף כי הרב דוד נחשון מנכ''ל 'ניידות חב''ד בארץ הקודש' שהשתתף בשמחה, הסתודד במשך זמן ארוך עם שר האוצר ו''הביע בפניו את דברי קודשו של הרבי בנוגע לשלימות הארץ ואת מחאתו התקיפה בעניין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה זו בושה לשמה.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 13:05
|
אבל כמו שאנחנו יודעים, ביבי מתנגד להתנתקות, והוא אחד השרים המקורבים ביותר לקיצוניים הימנים. אז למה הוא לא קם ומודיע בראש חוצות שהדבר לא היה ולא נברא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני מצטרף למכתב
ל"ת
יצחק,
בן מתתיהו,
13/02/05 12:29
|
|
 |
43.
למה שנלמד משהו?
corleone,
13/02/05 12:24
|
הרי לא עצרו את הרבנים שבירכו, הכינו ושלחו את יגאל עמיר? הרי מותר שם הכל? אז מה אתם בוכים? במקום לא להתעסק עם תת-בני אדם האלה: נעזוב את השטחים ונשאיר אותם שם: שידברו בלי צבא, בלי כלום עם הפלסטינים. שיסבירו להם על זכות לשבת שם, לא איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב, מר''ן אבישי רביב שליט''א??
ל"ת
שיפודי הצומת.,
13/02/05 13:29
|
|
 |
מהפה שלך לאלוהים
ל"ת
אמיר,
ת''א,
13/02/05 12:37
|
|
 |
ולמכור את המדינה ב-MITSUBUSHI
מוטי,
אילת,
13/02/05 12:35
|
|
 |
42.
לחמאס כן נכנעים
יעקב ארגמן,
אשדוד,
13/02/05 12:17
|
אבל למרבית העם שדורש משאל עם ראש הממשלה לא נכנע ולא מסכים למרות שאת התגרה בדמוקרטיה בשהוא הכריז על משאל בקרב חברי הליכוד. הוא ראש הממשלה וראש הפרובוקטורים. הוא אשר פנה לתמיכתי בפינוי והוא קיבל אותה ממני . אך מאותו רגע שהרוב החליט אחרת אני לא רק שאני לא תומך בהתנתקות אלא אני הפכתי נגד בעל כורחי. וזאת בגלל רגישותי לדמוקרטיה ולהליכי שלטון תקינים. גם אם אתה אריק שרון אתה לא כל יכול. עובדא שאתה נכנע לטרור ומתחיל ללכת בדרך של רבין פרס וביילין . דרך שהביאה אותנו ל 1200 הרוגים. אדוני , אתה לא יכול להסתתר מאחורי המילים ''ויתורים כואבים'' ובכך תפתור את עצמך מלגלות לפני הבחירות את תוכניותיך הרביניות והמצנעיות. גם אם הצבעתי בעד הפינוי אני נגד דיקטטורה. לפי מדד האלימות המתגבר אני מניח שיום יבוא ותתפקח ללכת למשאל עם כי רק כך אתה תרגיע את המיעוט ולא חשוב מאיזה כיוון. ממה בדיוק אתה חושש? ממפלה? הרי לטענת הכל יש רוב בעד הפינוי? אז מה מפחיד אותך הדחייה שאולי נתקרב לבחירות ואתה לא תספיק לבצע את תוכניתך ?נו? אז מישהו אחר ינסה בוודאי ללכת בדרכך. אז מה המהירות הזו? אה! אה! אני יודע... כן כניסה לספר ההיסטוריה של השלום השקרי כמו זה שקיבלנו עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון שלח את כולם לתפוס גבעות
שואל תמים,
13/02/05 12:01
|
שרון ששלח את כולם לתפוס גבעות, שרון שאמר שדין כפר דרום ונצרים כדין תל אביב,! שרון ששלל מכל וכל את תוכנית מיצנע,! שרון שטען בעבר ששאלות קשות יש להחזיר אל העם להכרעה,! ואני שואל האם כל דבריו אלו היו דמגוגיה,?! לא דבריו כעת הם דמגוגיה,ואין לקבלם ויהי מה,! אין להסכים לקבל את תוכניתו של המיעוט שטעה לאורך כל הדרך, מאוסלו ועד היום, טעיות שעלו בדמים רבים תרתי משמע, הרוב לא מוכן לכך,! והרוב רוצה את הכרעת העם,! ולא פחות מכך,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיטת השיטות
ד'ר פינטו,
13/02/05 12:27
|
למען ההתנתקות, שרון ומרעיו יעשו את הכל בשביל להקטין את הימין , ויבדו המון '' טריקים'' למען המטרה, כגון שמי שיפתח את הפה הוא תוקפן ומסוכן , ואם דבר קורה כשיגרה התקשורת מתגיסת ו מוסיפה שמן על המדורה בשביל היעד , העיקר לסתום פיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה?
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:44
|
אולי אם היה מדובר בשרון עצמו הייתי מאמינה. אבל כשמדובר בביבי ובלימור ליבנת, אין סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון בנה אותם ושרון יהרוס אותם
ל"ת
ישראל,
13/02/05 12:16
|
|
 |
40.
10 שנים אחרי אסלו
ל"ת
לא למדנו,
דבר,
13/02/05 11:58
|
|
 |
39.
הכן מותרים למחבלים סתם
ל"ת
שירי,
13/02/05 11:40
|
|
 |
38.
Hooliganism/Vandalism
Alfassy,
Ofaqim,
13/02/05 11:38
|
Which type of a people have we become?Are we still OR LAGOIIM? Probably,we are not yet mature to rule ourselves .I lived in a decent dictatorship half a century and there was social order and communities harmony ,and one could clearly see a future.Today ,the future in Israel is not anymore what it used to be
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אונסים אשה, ומצפים שתשתוק ?!
שי,
13/02/05 11:32
|
ההתנתקות היא זוועה מוסרית וחולנית, זה כמו אונס. ברגע שאונסים אשה, מי החוצפן שיבקש ממנה לא להילחם נגד האנס ?
שרון - אם תאנוס את העם הזה, אתה תקבע את המחיר שתשלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנסתם אותנו במשך שנים
ספי,
13/02/05 11:40
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח את נרצחי אוסל
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/02/05 13:04
|
|
 |
אתה גלותי
שי,
13/02/05 11:52
|
האטרורסיטים רוצחים יהודים שגרים בחבל קטיף, ואתה קורא ליהודים שנרצחים ''אנסים'' ?
אתה כל כך גלותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פאשיסט מטורף
מושיקו,
13/02/05 12:15
|
|
 |
דמגוג פנאט
שי,
13/02/05 12:41
|
מי שמביא חורבן על יישובים יהודים זה אתה, לא אני.
מי שגורם למחמת אחים זה אתה, לא אני.
מי שנכנע לדרישות הטרור זה אתה , לא אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שאתה אומר. לא אני.
ל"ת
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:53
|
|
 |
36.
שוב פעם ממציאים איומי סרק
אזרח,
ראשון,
13/02/05 11:31
|
כל שר מתחרה בחברו על מי מאויים יותר. זה ממש פאתטי. תרבות הרייטינג השתלטה גם על חברי הממשלה. עאלק, איומים. תפסיקו כבר להלך עלינו אימים עם חזיונות רצח עתידיים זה לא סרט של שפילברג ומי שלא מסוגל לתפקד במצבי לחץ שלא ייכנס לתפקיד ציבורי ויבכה כמו תינוק מגודל ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק יש לשאול מי המאיים. יודעים?
נחום שחף,
13/02/05 12:44
|
יודעים שאין מדובר במנוולים שניסו ללכלכך על המתנחלים? מי הרוויח מהמעשה ומי הפסיד? פה ושם איזה ליכלוך קטן, קטן עלינו קטן. רק היום התבשרנו שביבי באמת לא הותקף, וחיתוך הצמיגים לא היה ולא נברא. אבל שונא המתנחלים והחרדים כבר ''הרוויח'' שתי ציפורים במכה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
המתנחלים למדו הרבה
עדו,
13/02/05 11:31
|
הם שיכללו את דרכי האיום שלהם , הפסיקו לגמרי לפחד מההיגיון והחוק, והם יביאו לחורבן הבית השלישי. מטורפים נמאסתם, תעופו כבר מכל השטחים, לא רק מעזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כן למתנחלים-בוז לאלימות
פ.חיים,
13/02/05 11:29
|
המתנחלים הם טובי בנינו ,אלה הפועלים בכוח הם סתם פושעים המנצלים את ההזדמנות! אני נגד התנתקות ללא תמורה אך באופן דמוקרטי בלבד! המתנגדים בכוח ובאלימות פוגעים בדימוי החיובי שיש לחלוצים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרק את כל ההתנחלויות מ 48!
ל"ת
ש-פוייי,
13/02/05 13:15
|
|
 |
שאלה קטנה אדוני.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:21
|
האם אתה חושב שהמתנחלים טובי בנינו, מתנגדים למעשה הקיצוניים שלהם ,או האם הם מברכים אותם?אם הם מתנגדים, הייתי רוצה לשמוע את קולם כמו ששומעים את קולם בעניין ההתנגדות להתנתקות. אם הם מסכימים עם הקיצוניים, הרי הם אותו הדבר הגמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איפה כאן התקיפה בדיוק ?????
התוהה,
13/02/05 11:27
|
אני מחפש את התקיפה בכל התיאורים המתלהמים בתקשורת אבל לא מוצא כזאת.
האם צעקות רמות אל עבר השרה ליבנת זו תקיפה ?? האם לימור ליבנת עצמה מעמידה לדין באשמת תקיפה תלמידים שצועקים על מורתם ???
האם כאשר הגיבור של תוכנית בולדוג בטלוויזיה התקרב בצורה מאיימת אל עבר שר הביטחון כאשר זה נתן הרצאה, גם זאת היתה תקיפה ???
אני ורבים אחרים רוצים לדעת מתי זה חופש ביטוי ומתי זו תקיפה. ואני מצפה שדין אחד יהיה לכולם ולא דין כפול הנובע ממוסר כפול של התקשורת המתלהמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק הבנתי את השאלה שלך..
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:17
|
איפה התקיפה?? אהההה.... היא עוד לא הגיעה. בינתיים זה רק איומים. כמו שעשו לרבין. גם לפני הרצח ההוא בטח לא הבנת על מה כל הבלאגן הא? לא חשבת לרגע שיקרה מה שקרה. עדיף שתסתום את הפה שלך יא חתיכת אהבל מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין
לי,
13/02/05 11:38
|
מכיוון ששרינו האומללים המשילו את עצמם לאלוהים הם רואים בכל משפט שיוצא מפיו של אזרח (מאוס בעיניהם) איום ונעלבים מעצם הפניה אליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אכן, לא למדנו כלום
ארז,
13/02/05 11:19
|
אכן, לא למדנו שדחיקת ציבור שלם לפינה, סגירתם של כל אפיקי המחאה הלגיטימיים בפניהם, תגרום להם לצעדים קיצוניים. בידי ראש הממשלה נמצא האמצעי שינטרל לפחות 90% מהמחאה, מההתנגדות - אבל הוא מסרב להשתמש בו. מדוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על הפלשתינים?
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:14
|
אם ככה אתה צודק. באמת דחקנו אותם לפינה. הם חיים בתוך מזבלות ובתים עשויים מיריעות מתכת. חבל שאף מדינה לא רוצה לקבל אותם והם חיים ברעב בלי השכלה נורמלית, עם שטיפת מוח מצד קבוצות טרור שמבטיחות להם פתרון יחיד לעומת שנים של הבטחות לא ממומשות מצד כל השאר. מה כבר מצפים מהם באמת?? עלית על הנקודה. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - פלופלורים וכ' חוזר על עצ
אלת הצדק,
13/02/05 11:57
|
אכן הזילזול הבלתי ניסבל, הציני, האיתעלמות מציבור גדול, ציבור טוב, ציבור שהוא הוא מלח הארץ, מציבור זה עכשיו מתעלמים, ומתעמרים בו, ומטיחים בו האשמות, ומעלילים עליו עלילות דם, לא רק שלא נילמד דבר, אלא הדברים אף חריפים יותר, שכן רבין ז''ל הבטיח בזמנו משאל עם בנושא רמת הגולן, וכאן עומד שליט עריץ, שידע לומר אקבל כל תוצאה של מישאל מיתפקדי הליכוד, וכאשר תוצאות אלו לא התאימו לו , התעלם מהם, וכעת האיש יודע שהעם לא איתו,! בכל אופן רוב העם לא איתו,! ולכן זו הסיבה לאי הסכמתו ללכת לשאול את העם, !! אין כל תירוץ הגיוני אחר, כל הסיפורים של איבוד זמן, וכ' אינם אלא דמגוגיה מהסוג הנמוך ביותר,!! והציבור שאמור לשלם את המחיר לא יילך כעדר כבשים אל גורלו האכזר,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לאיים
ספי,
13/02/05 11:43
|
כל אפיקי המחאה החוקיים פתוחים בפניכם ואתם לא בוחלים בכלום כולל ענידת טלאי כתום. ראש הממשלה לא צריך לעשות משאל. ההתנתקות עברה בכנסת ברוב עצום ואפילו מיוחס. אתם מסכימים גם למשאל לגבי הפרדת הדת מהמדינה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניכבדי עבר בכנסת זה לא מספיק!
אחד העם,
13/02/05 12:49
|
הכנסת הזו ניבחרה על מצע מסוים שקיבל 70 מנדאטים, שרון שלא יכול היה להעביר את תוכניתו בממשלה, פיר את השרים שהיתנגדו, ועכשיו לכנסת הכנסת כאמור ניבחרה ברובה על בסיס ההיתנגדות לתוכניתו של מיצנע שקיבל 19 מנדאטים, ויחד עם כל השמאל אתם עדיין מיעוט, אלא מה בדל אינטרסים של אנשים קטנים בכנסת ובממשלה, שנותנים יד לתוכנית הארורה, התוכנית כביכול מקבלת רוב בכנסת, אבל זוהי אחיזת עיניים שלא עושה רושם על אנשים אמיתיים, ישנם חברי כנסת שיצביעו על הפיכת ירושליים לבירת פלאשתין, יצביעו על על ביטול ההימנון, יצביעו כל דבר ששרון הדיקטראטור יורה להם, ואין טעם להיכנס לשמות, ישנם שם רבים שאין להם לא אידאולוגיה, ולא ערכים, ולא בושה, ולכן הדברים ברורים אין כל אחיזה ורשות לתוכניתזשו מבלי שיחזרו אל העם והוא יקבע,! ואין בילתו, מה פשוט מזה?, איבוד זמן, ושאר תירוצים הם דמגוגיה בשרות הדיקטאטורה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לשקר.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:58
|
אין כאן אחד כזה. אף אחד לעולם לא יהפוך את ירושלים לבירת פלשתין, אף אחד לא יצביע על ביטול ההימנון. זה שיש שמאלנים שאולי אכפת להם מערך חיי אדם, לא אומר שהם מוכנים למכור את המדינה כמו שאתה עושה מהם. אתה משקר במצח נחושה ואתה אחראי להסתה כמו כל אחד אחר מהימין הקיצוני. שקרנים מסיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משקר?, מי צעק בכנסת
אחד העם,
13/02/05 13:21
|
'' לא תהיה מדינה פלשתינית, אתה חרש?'' היה זה פרס כאשר הציג את תוכנית אוסלו הארורה, והיום כל טמבל שלא מבין מהחיים שלו הוא בעד מדינה פלשתינית, ומה שאני מנסה להסביר לאנשים קטנים מסוגך שמה שמנסים למכור היום הוא מה שהיתנגדו לו אתמול, ופתאום הופך למדיניות שפויה, הרי שרון רק לפני פחות משנה , הצהיר השכם וערב, שלא ינוהל מו''מ תחת אש, והיום הוא מנסה להבריח מדינה שלמה תחת אש , וככניעה לטרור, אז גם ירושליים , ומדינת כל אזרחיה '' ששפויים'' כמוך לא מוכנים לה היו, יהיו מוכנים לה מחר, כי שרון או דיקטאטור אחר שיבוא מחר ינסו להעביר מחר, צריכים להיות קוים אדומים שאיש לא עובר עליהם, ויהי מה, ככה נוהגת מדינה שפויה, ולא כל מי שצועק שהוא שפוי הוא אכן כזה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סוף כל סוף
לי,
13/02/05 11:12
|
תגובה כל שהיא מהאזרחים המוכים שתי וערב ללא תגובה אולי הגיע הזמן לצאת למרד כנגד כל העוולות ששרינו האומללים מנחיתים עלינו ואנחנו סופגים הם חיים בבועה בזמן שאנחנו מתבוססים במיץ של עצמנו ובכל יום מונחתות עלינו גזרות שונות ומשונות בהמלצותיו של שקרניהו האומלל ובתמיכת חבריו העלובים קומו עורו זה הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן שנבורחי הציבור יעבדו
ל"ת
מוטי,
אילת,
13/02/05 11:23
|
|
 |
30.
זה עומד לקרות שוב ובעוצמה...
שמעון101,
מרכז,
13/02/05 11:08
|
כמוה לא ידענו. ללא קשר לאיומים שקיבלו ועוד יקבלו השרים השונים, עליהם יש אבטחה צמודה ואינני חושש להם. לעם ישראל אין אבטחה והוא נותר חשוף ביום בו יתחיל המאבק הפיזי האלים בין אנשי הימין הקיצוני לכוחות הביטחון השונים. כידוע, אידיאולוגיה קשה להכריע בכח. מחכים לכולנו ימים מפחידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אז מה מחכה לעם במשאל...
ל"ת
משה,
תל אביב,
13/02/05 11:01
|
|
 |
28.
לרסק את הימין הקיצוני ומיד!!!!
ל"ת
רמי,
13/02/05 10:55
|
|
 |
השמאל לא קיצוני, הוא ממש מתון
ל"ת
תשתקו יא רוצחים,
13/02/05 12:34
|
|
 |
27.
העם רותח והשרים חיים בבועה
ישראלי נבגד,
13/02/05 10:52
|
לקחת מהם דחוך את האוטו ואת התנאים הטובים שיחיו כאחד העם מוכה טירור נוסע באוטובוס מתפוצץ ובקושי גומר את מחודש שרים מתועבים זוהי איננה ממשלתי ואני לא מכיר בהם כשרים ולטיפשה היחצנית שטרית רק אומר שלא יעזור לך כל ליקוקי הזבל לשמאל מישראלי הוא תמיד ייקח אותך כפרנקית אהבלית מה שנכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וצודק בגדול
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:03
|
בתור אשכנזייה מהשמאל, אני מכבדת כל אדם באשר הוא (מנסה לפחות), במיוחד אנשים שיודעים מי הם, מה הם שווים ובטוחים בעצמם ולא משנה מאיזו עדה הם. אני מקשיבה לדעות שונות וכאלה הם רוב חבריי. אולי בדורות הקודמים זה היה ככה, אבל בטח לא בדור שלנו. אבל אם זה מה שאתה מרגיש באופן אישי, ואתה כזה חסר ביטחון ומרגיש כל כך נחות מכל האשכנזים השמאלנים או איך שאתה מגדיר אותם, כנראה שאתה צודק במאה אחוז ותמשיך להרגיש מקופח ומסכן. אולי אם תעבור לארצות ערב בחזרה יהיה לך יותר קל בגלל שתרגיש נעלה יותר מהעם הערבי ששוכן לצידך. אתה מסוג האנשים שבחיים לא תרגיש שווה למישהו. או שתרגיש נחות יותר או נעלה יותר. בהצלחה בחיים אדוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה התעריף האירופאי לתגובה
ישראלי,
14/02/05 00:22
|
|
 |
26.
אין שום הצדקה !!!!!
משה,
ירושלים,
13/02/05 10:49
|
אין שום הצדקה לאיום ופגיעה בראשי ציבור ואין זה משנה מהי דעתם האישית והפוליטית
כדי בכל זאת לבדוק כל ידיעה המתקבלת בתקשורת, ולחכות ולראות האומנם כצעקתה !
פרובוקטורים יש מימין ומשמאל, כמות האיומים צריכה להדליק אור אדום. אך לאור פרובוקציות העבר יש להמתין ולחכות עד מיצוי הליכי החקירה. אין בכוונתי חס וחלילה לטעון לקונספירציה אך, חכם עיניו בראשו והוא ממתין לראות האם העובדות הם נכונות , נקודה למחשבה
בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בני בליעל בשליחות המורדים
ל"ת
י.לוי,
עכו,
13/02/05 10:45
|
|
 |
24.
השרים העלובים רוצים לעלות
סאלים,
צפון,
13/02/05 10:40
|
|
 |
23.
המתנחלים סרטן בגוף האומה
ל"ת
ישראל,
13/02/05 10:14
|
|
 |
22.
הימין הקיצוני לא טופל אחרי רצח
מיכל,
13/02/05 10:14
|
רבין.... אז שלא יתפלאו שזה מה שקורה עכשיו... אם הימין היה עושה חשבון נפש, ומטפלים ב''עשבים השוטים'', כל זה לא היה קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל את יודעת מדוע לא טיפלו
ספי,
13/02/05 11:47
|
ב''עשבים השוטים'' ? מכיוון שמדובר בשדות בור ולק בעשב קטן בערוגת הגינה שלך. מדובר בעשרות אלפי אנשים שטופי מוח שמחכים לגאולת המשיח וחושבים שאלוהים נותן להם הוראות דרך הרבנים שמקבלים משכורת מהמדינה ומסיתים את תלמידיהם למרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי אתה היחיד שצריך לטפל בו
ל"ת
ישר לאברבנאל,
13/02/05 12:32
|
|
 |
למה? קשה לך עם האמת הכואבת?
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:46
|
אתה ושכמותך צריכים להישלח לאברבנל. ועדיף שתישארו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בחירות עכשיו !!!!!
אזרח קטן,
13/02/05 10:07
|
|
 |
20.
הכלב הנובח הזה כן נושך
חיים,
דרום,
13/02/05 10:05
|
נושך את היד שמאכילה אותה במשך שנים. הם יאיימו ויפגעו בכל פוליטיקאי שלא עושה מה שהם דורשים, לא שונה מהמחבלים בעיראק שפוגעים במוסדות ציבור, שוטרים ופוליטיקאים כדי להשיג את מטרותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להתנתק מהמתנחלים.
א,
חיפה,
13/02/05 10:04
|
לאיזה עם הם שייכים? לעם היהודי? לא נראה לי. מקומם באפגניסטן עם כל החברה ששם. שם בטח מבינים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are racist
Yosi,
Germania,
13/02/05 12:04
|
|
 |
ואתה יוסי מגרמניה, טיפש.
ההה,
ישראל השפויה,
13/02/05 12:32
|
הגזענים האמיתיים שהולכים נגד הרוב, מדביקים כפיות לפרצופם של מנהיגים שנבחרו באופן דמוקרטי, שולחים איומים על חייהם ובני משפחותיהם (וכולנו כבר יודעים שאיומים כאלה, זה לא סרק), מאיימים ברצח של מי שלא חושב כמותם, קוראים לשמאלנים- נאצים וגלותיים, ואתה אומר שמי שרוצה להוקיע אותם הוא גזען? אתה יכול להצטרף אליהם. למה אתה נשאר בגרמניה? הם שונאים גם אותך, דרך אגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אי אפשר להשביע את המפלצת !!!!
נועמי,
פורטוגל,
13/02/05 09:57
|
אחרי 38 שנה של מתן ים של תקציבים, סיוע מכל מין וסוג, העמדת כל משרדי הממשלה וצה''ל לשרותם של המתנחבלים - לא הצליחו ממשלות ישראל להשביע את תיאבונה של מפלצת הימין המתנחבל. ועכשיו צחוק הגורל, המפלצת שטופחה ע''י ממשלות ישראל פונה עורף ומאיימת לקום על יוצריה !!! וכי מה חשבו כל אלו שרכבו על המפלצת הארורה הזאת, כי אחרי ים התקציבים, גזילת הקרקעות שבוצעה עבורם, ים של פשעי המלחמה שישראל שקעה בהם עד צוואר עבורם, גזילת התקציבים מעניי ישראל גופא - הכל כדי לקיים את פשע המלחמה הארור והמתמשך הזה - פתאום לפתע תסכים המפלצת הזאת לדיאטה קלה של ''התנתקות '' - תשכחו מזה אווילים !! ישראל ניצבת מול הימין הפאשיסטי שלה, מול החזיון הנוסף של שבירת המרות הלאומית כמו ב''אלטלנה '' - רק שבצד השני לא נמצא בגין הבכיין, אלא אנשים מתועבים חסרי מצפון וללא מעצורים שמוכנים להביא את ישראל אלי תהום קיומית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועמי המחבל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 14:30
|
עצם ידיעת השפה העברית עדיין לא נותנת לגיטימציה למחבל כמוך להשמיע בעיתון ישראלי את דברי השטנה שלך-וזה ששמך מופיע ברשימת התגובות זה זמני בהחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שובו של הקשקשן נעמי
ל"ת
oren,
13/02/05 14:27
|
|
 |
נועמי אתה המפלצת היחידה כאן
ל"ת
תשאר בפורטוגל,
13/02/05 12:30
|
|
 |
17.
לימין הקיצוני- השתגעתם, אתם...
איר,
ראשון,
13/02/05 09:45
|
יורדים לרמה של טרוריסתים. אל תתפלאו שגם אנשי ימין יעזבו אותכם. אני מקווה שתוכנית ההתנתקות יושלם,רק בשינוי אחד. שגם אותכם ישאירו שמה. אני לא מרגיש שום קשר אליכם,ובטח אתם לא ''אחים'' שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אנחנו לא אחים שלך - אחמד
המתנחל מרמת השר,
13/02/05 15:27
|
|
 |
16.
אינני מצדיק במאומה
איציק,
13/02/05 09:40
|
איומים ברצח של שרים או חברי כנסת, אבל עובדה היא שהם דואגים כעת לפלסטינים ולשטחים שימסרו להם בעוד שלמתיישבים(שהם חלק אינטגרלי מהמדינה אפילו לפי קווי 48') הם מחפשים לנשלם מקרקעות ומבתים שהם בנו בשליחות ובמסירות למען המדינה. אילו רק אותם שרים דאגו ליהודים אפילו רבע ממה שהם דואגים לפלסטינים הייתה אחדות במדינה(נ.ב. תשוו בין אוסלו לבין מה שהיה לפניו ותראו שצדקתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם דואגים לנו, הישראלים
ארז,
13/02/05 14:50
|
ראינו לאן הדרך של הימין הקיצוני מובילה - לאלימות ולבידוד בינלאומי ולבסוף לחורבן מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני יכול לנסות
ל"ת
מוקי,
13/02/05 09:40
|
|
 |
14.
שטרית - השחצנות שלך מסוכנת!
ז,
13/02/05 09:35
|
כשאתה מתבטא כלפי אנשים שאתה הולך להרוס את חייהם רצוי שתראה קצת חמלה, שכן יהירות עלולה לפעול כבומרנג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אולי כעת מרגישים השרים......
עידו,
הרצליה,
13/02/05 09:34
|
כיצד הרגשנו אנו, אזרחי ישראל הפשוטים, במהלך 4 וחצי שנים של טרור? 4 וחצי שנים בהם לא יכולנו לעלות על אוטובוס או להיכנס לקניון, מדרחוב או מסעדה מבלי לחשוש לחיינו? 4 וחצי שנים בהם רחובותנו היו מופקרים בידי האויב?
רעיית השר אמרה:
''אשת השר התרעמה על כך שעשר שנים לאחר רצח ראש הממשלה יצחק רבין, האיומים על הפוליטיקאים נמשכים. ''אני נסערת כי עשור לאחר רצח רבין, אנחנו בתחושה שלא למדנו שום דבר'', אמרה.
על אף שאני מתנגד בתוקף רב לאיומים על חייך, אני חייב לומר שאני בראש ובראשונה נסער על שמעל עשור להסכמי אסון אוסלו, לא למדו הפוליטיקאים שלנו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
Jack Argaman,
13/02/05 12:20
|
|
 |
נהפוך הוא
ספי,
13/02/05 11:52
|
אחרי 4 שנים של נסיון בכל דרך לסיים את הטרור ע''י טרור נגדי, הבין ראש הממשלה וחלק ניכר מהפוליטיקאים שגרסו ''תנו לצה''ל לנצח'' שלכח יש מגבלות ושיש לו גם מחיר - כלכלי ומדיני. עכשיו הם חוזרים למשא ומתן ומודים בפה סגור את מה שרבים מאיתנו ידעו מזמן - רק ע''י משא ומתן יהיה ניתן להגיע לשלום. שלום עושים עם אויבים וגם הדרך לשלום לא תהיה קלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט! כמו קרית שמונה!
ירון,
חיפה,
13/02/05 10:10
|
חבל קטיף, נחל עוז ושדרות מרגישים מה שעבר על קרית שמונה ומקבלים רק חצי מהתמיכה וההגנה! הפקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפוליטקאי שהתרגל לכסא קרא
חובה לקרוא,
13/02/05 10:07
|
|
 |
12.
מלחמת אזרחים בפתח.
יצחק כהן,
13/02/05 09:30
|
ממשלה מטומטמת. אם לא יהיה משאל עם המדינה תתפרק. אי-אפשר לבצע התנתקות ללא משאל עם. עוד הרבה מאוד דם יישפך!!! אני מקווה שהממפשלה תחליט על משאל עם או שנתאבד כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ליגיטימי להתנגד אבל בלי איומים
שושי,
13/02/05 09:29
|
הימין הקיצוני עוד יוביל לרצח פוליטי.
תצאו להפגין ברחובות. תעשו פרובוקציות לתקשורת ,תפנו לבית המשפט העליון ,תגייסו את העם למאבק . תגייסו את יהדות העולם. אבל איומים על חיי בני אדם בגלל דעה פוליטית זה כבר לא!!!! לרצוח אדם בגלל דעתו הפוליטית , היהדות אוסרת ומתנגדת בכל תוקף.
גם אני לא ממש מסכימה פוליטית עם דעותיו של שטרית, אך נסיון לפגוע במשפחתו לא תועיל למאבק היא רק תקצין את המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה קוראים להם ''קיצונים''
ירון,
חיפה,
13/02/05 10:11
|
|
 |
10.
לא מצחיק?
ד',
13/02/05 09:29
|
הם נבהלים ממכתבי איום , מודאגים, מטלפנים ומוטרדים וכנראה שיתגברו להם את האבטחה. אנחנו ששומעים את החמס, החיזבאלה, הג'יהאד וכו' ושומעים שהם מקבלים תגבור של מחבלים שמשתחררים ושומעים על השלום השברירי , מה אנחנו אמורים להגיד. לנו אין אבטחה אישית. נוסעים באוטובוסים, הולכים לשווקים והכל כאמור ללא אבטחה אישית. והם היסטרים ממכתב איום, מה אנחנו נגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איום רציני, טיפול כושל.
ל"ת
יהודה,
13/02/05 09:28
|
|
 |
8.
דאגה
אלמוני,
13/02/05 09:28
|
אני פשוט המום מהעם שלנו שהופך לקיצוני מיום ליום . המאיימים הינם שייכים לזרם הימני , אני לא רואה את מנהיגייהם יוצאים כנגדם אלא באימרות סתמיות . השב''כ צריך לטפל באנשים אלה בחומרה , לא יתכן שניגשים למכונית של מאובטח. ראינו את המאבטח של השרה ליבנת אשר נמשך הצידה ע''י אנשים שצעקו והתפרעו...לתת להם הייתר לפעול ללא חשש אחרת יהיה כאן רצח נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך סיבה טובה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 14:26
|
|
 |
מוטי, הסקרים מוכיחים-
ארז,
ישראל,
13/02/05 14:53
|
העם לא חושב כמוך. הכלבים נובחים והשירה עוברת. בסוף נצא מקן הצרעות שקוראים לו עזה, ונבנה את מדינת היהודים כמו שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסקרים מוכיחים ההיפך
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
13/02/05 15:31
|
כל אחד עושה לו סקר אישי ומפרסם תוצאות לפי ראות עיניו-חיוך זה שצריך לצאת מעזה גם אני חושב אבל בנשימה אחת עם זה אני חושב שאין לותר ביהודה ושומרון. וזה כבר סיפור אחר ממה שמצטייר פה. אני בעד סיפוח חוקי של השטח ביהודה ושומרון למדינת ישראל. זה שייך לעם היהודי וכך זה צריך להשאר. הבנת? ואני לא מוכן למדינה פלשתינאית בעזה אם אתה מכניס לי עיזים בדלת האחורית ליהודה ושומרון-ושוב חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא יעזור למתנחלים ללכת הם ילכו
רונן,
חיפה,
13/02/05 09:25
|
המתחלים חושבים שהמדינה היא בבעלותם המלאה והם יכולים להכתיב לכולם אז הפעם הם טועים הרוב קובע והרוב רוצה היתנתקות נקודה. ולכל המסיטים אני אומר צריך לשבור להם את הצורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה לא מבין עניין
שי מרכז,
13/02/05 14:37
|
זה בדיוק מה שהמתנחלים רוצים שהעם יקבע ולכן הם רוצים משאל עם ועל פיו תתקבל ההחלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הבון-טון: להיות מאוים
יאיר,
13/02/05 09:23
|
|
 |
5.
להתחיל להלחם בקיצונים מהימין!!
ל"ת
רמי,
13/02/05 09:09
|
|
 |
רק שרון אשם במצב, כי מה שלא
מוטי,
אילת,
13/02/05 09:22
|
|
 |
4.
OH WELL, SO WHAT?
ALON,
13/02/05 09:06
|
AFTER NEARLY 2000 MURDERED CITIZENS, THE ISRAELI POLITICIANS FINNALY TASTING THE FEELING OF LIVING ON THE EDGE. LIVING WITH HAVING TO LOOK AROUND AND BEHIND THEIR BACKS ALL THE TIME. NOW MAYBE THEY SHALL FEEL WHAT THE CITIZENS AROUND THE COUNTRY HAVE BEEN FEELING SINCE THE OSLO ACCORDS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מיליארדים נשפכו למתנחלים
שושנהפרידמן,
13/02/05 09:05
|
הלואי שהיו שופכים בך בעיירות הפתוח. ולשכבות החלשות בצבור הישראלי
הגיע העת שהצבור הצעיר, מעיירות הפתוח ייקחו את מושכות השלטון ויעשו שם מהפכה רצינית, כי גורלם בידם. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ש לשדרות...
ל"ת
ירון,
חיפה,
13/02/05 10:13
|
|
 |
2.
THE END TO CORRUPTION
ALON,
13/02/05 09:03
|
INSTEAD OF BLAIMING THE CITIZENS, MAYBE THE POLITICIANS NEED TO START LOOKING AT THEMSELVES. AFTER YEARS OF LIEING, MANIPULATING, STEALING, ENDANGERING THE LIVES OF CITIZENS, RUINING THE ECONOMY, THE LIVES AND LIVELYHOOD OF WHOLE FAMILIES, THE ISRAELI CITIZENS FINNALY STARTING TO WAKE UP AND RETAKE DEMOCRACY FROM THE HANDS OF THE CORRUPT. ONLY A COMPLETE CLEANUP WILL SAVE US FROM ANOTHER POLITICAL MURDER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני תומך בהתנתקות ובמדינת פלסט
ל"ת
הוא צפוני,
צפון אפריקה,
13/02/05 08:59
|
|
 |
מזכיר אוויר/ה שלפני 11/1995חבל
ל"ת
לפעול נגד אשמים,
אחריות פרסום,
13/02/05 14:15
|
|
 |
לגלות אחריות,קצת.
ל"ת
די לפלגנות.,
אחד1ת עכשיו,
13/02/05 16:44
|
|