 |
25.
לא מספיק לכם סיגריות
צלולראש,
The world 05,
14/02/05 19:25
|
בחברה המודרנית כולם יודעים איזה נזק יש באישון טבק. יש גם מחקרים בלי סוף על הנזקים ש ''סמים קלים'' גורמים. צריך להיות די דפוק כדי להצביע למפלגה שרוצה לאפשר שימוש חוקי בסמים, אפילו עם הם קלים. להקים מפלגה שתומכת בזה? ומדינה שמאפשרת הקמת מפלגה כזאת? משהו גדול דפוק במדינה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני מוחה נגד הכותרת המגמתית
יעקב,
דרום,
14/02/05 16:14
|
אומנם JOINT פירושו בעברית זה יחד, אבל מכאן ועד להצעה לאיחוד בין יחד לבין עחה ירוק הדרך ארוכה. אילו הייתי חבר במפלגת יחד, והם היו מתאחדים עם עלה ירוק, הייתי מחזיר את פנקס החבר ועובר להיות בלתי מפלגתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך,יפה אמרת
ל"ת
יניר,
14/02/05 17:28
|
|
 |
23.
הכינו נייר משותף, ואז..
ל"ת
גלגלו אותו,
14/02/05 15:00
|
|
 |
22.
רק מסומם עלול לתמוך בביילין
לא לסמים,
14/02/05 12:01
|
המהלך ברור, הרי רק מסומם יכול להקשיב לחרטא-ברטא של ביילין. אבל הוא טועה, סמים קלים לא יעזרו לו. כדי להצליח הוא צריך לסמם את העם בהרואין, וגם כך אני לא בטוח בהצלחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
באמת, רק מסטול תחת יבחר בשמאל
רונן,
14/02/05 11:53
|
רק דבר טוב יכול לצאת מן החיבור הזה: סוף השמאל ההזוי של ביילין וחבריו. בשם הפתיחות והליברליות, הם עוד יהרסו לנו את המדינה. סופם יהיה כמפלגת שוליים בעיריית ת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טוב, את הקול שלי, איבדתם מראש.
יואב,
ת''א,
14/02/05 11:45
|
כנראה שבגיל 25 אני כבר מבוגר מדי בשביל לתמוך בשימוש בסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היא- אתה מעשן מריחואנה?
רועי,
14/02/05 12:34
|
כי אם כן, אל לך להצביע למפלגה אחרת אלא רק לעלה ירוק. ה פלגה היחידה שבאמת מתכוונת להפוך חצי מאכלוסיית ישראל מעברינים לאזרחים מהשורה הראשונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם לא מאוחר להצטער
יוגי,
14/02/05 12:33
|
ואתה לא מבוגר - אלא קצת יורת וותיק כמו שאמר לי מישהו השסבוע במסיבת יומולדת. אני אגב בדרך ל 3 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מסטולי השמאל האימפוטנטי
תל אביבי,
14/02/05 11:33
|
|
 |
תגובה ל''פוטנט'' הימני התל-אביבי
אנטי כיבוש.,
14/02/05 14:49
|
לך ולמתנחלים יש אומנם מספר מכנים משותפים: לאומניות, גזענות, משיחיות, סהרוריות ושמרנות ובודאי עוד כהנה תכונות ''נלבבות''. גם אני יודע בבירור את מי אני מעדיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מנסים להשתלט על עלה-ירוק
יוגי,
14/02/05 11:18
|
כולם רוצים את המנדט של עלה-ירוק. בבחירות הבאות יהיו יותר, ובעזרת השם ומלאכיו גם ניכנס לכנסת. הו אז....יהיו לנו משאבים ותקציבים לחלק פליירים , לבצע הסברה, ולקבל חשיפה תקשורתית נאותה, שכיום קשה לנו לבצע בשל חוסר משאבים.
אני קורא לכל הקוראים המתלבטים - הצביעו עלה ירוק. כי כל המפלגות האחרות הן אותו הדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
התחברות עם עלה ירוק זו טעות
אורי,
חיפה,
14/02/05 11:17
|
יח''ד וביילין יעשו טעות לדעתי עם ירוצו ברשימה משותפת עם ''עלה ירוק'', זה יפגע יותר מאשר יועיל להם אלקטורלית, אך התחברות עם ''הירוקים'', היא לא רק תועיל, אלא אף מתבקשת והגיונית מבחינה מוסרית וציבורית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - בעיקר אם...
יוגיי,
14/02/05 12:32
|
מדבור על פוליטיקרוטים בגרוש כמו ביילין ואורוון. צאו מהאורווה שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ההיגיון שמאחורי הרעיון
יוסי,
קצת רצינות,
14/02/05 11:13
|
האיחוד של יחד עם עלה ירוק והגימלאים יעזור לגימלאים לשכוח את צרותיהם ויחסוך לקופת המדינה את הכספים הרבים אשר מיועדים לתרופות. כל הכבוד על היוזמה והחשיבה המקורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עכשיו ברור לאן ''שואף'' ביילין
ל"ת
ערן,
14/02/05 11:05
|
|
 |
14.
כן! די לבזבוז הקולות!
אסף,
14/02/05 10:56
|
המפלגות האלו קרובות מאד. חבל על הקולות שמתבזבזים כל פעם. אני מבטיח לתת את קולי ליחד אם האיחוד הזה יצא לפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
''מרצ'' הפכה לבדיחה
חיים,
דרום,
14/02/05 10:55
|
למה שלא תתחברו עם מפלגת ה''מעופפים'' שמאמינים במדיטציה בשביל השלום? אפילו הבוחרים המסורים ביותר שלכם חושבים שאיבדתם את הצפון.
בבחירות הבאות אצביע שינוי, המפלגה היחידה שמקיימת הבטחותיה ולא יושבת עם ש''ס בממשלה (''ריד מיי ליפס'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פתרתם לי בעייה
אילן,
רחובות,
14/02/05 10:46
|
נראה לי שהמפלגה הזאת באמת ''לקחה'' משהו בזמן האחרון ואני שמח על כך, כי עד עכשיו התלבטתי אם לתמוך במפלגת העבודה כהרגלי מזה דור, או לתמוך בהם, לשמחתי כתבה זו פתרה לי את הבעיה ואני לא מצטרף להרגלי העישון של האנשים התמוהים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שלך רק התחילה
סטודנט,
14/02/05 11:33
|
|
 |
11.
חיבור לא הגיוני
סטלן,
14/02/05 09:48
|
עלה ירוק תומכת בלגליזציה של סמים קלים - משמע מריחואנה וחשיש, לצד מאבק וענישה כנגד סמים קשים. חברי מפלגת יחד לעומתם, הינם צרכנים כבדים של סמי הזייה - ביילין עושה כל כך הרבה LSD שחשבו להוציא בול עם הדיוקן שלו, יוסי שריד חי כבר 30 שנה על טריפים ומוסי רז החקלאי האורגני ניזון רק מפטריות. חוץ מזה אם הם ''קיבלו החלטה אסטרטגית להצעיר את המפלגה'', אז מה פתאום איחוד עם סיעת הגמלאים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-11 אתה 10
ל"ת
לוציפר,
גבעתיים,
14/02/05 10:19
|
|
 |
10.
מצביע מאוכזב
דני,
ת''א,
14/02/05 09:32
|
בתור מי שהצביע לעלה ירוק פעמיים לכנסת ופעם אחת לערייה, אני מאוכזב. למה? כי לא שומעים ממכם לא רואים אתכם אתם לא מזזים כלום ורק לפני הבחירות נזכרים להתעורר? למה אין התארגנות של פעילים שמחלקים פליירים עם זכויות האשרח בהתמודדותו מול שוטר ברחוב? רוב האזרחים מפחדים ממשטרה ואינם מודעים כלל לזכויותיהם - לא הגיעה הזמן להסביר? דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תורך
דורון,
14/02/05 10:41
|
חלק משמעותי מהצלחה של תנועה להתעוררות ושינוי חברתי הוא בלקיחת אחריות של תומכיה מה אני יכול לעשות כדי לקדם את הענין להצביע למען זה לא מספיק צריך גם לעשות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני יקירי
שלומי סנדק,
14/02/05 09:54
|
לעלה ירוק אין תקציבים משום שהיא לא נכנסה לכנסת. לכן אין פליירים וכו'. עם זאת, אנו עושים כמיטב יכלתנו במסגרת האפשרויות. כנס לאתר ותראה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביילין לכו ביחד הביתה! מפלגת 0
ל"ת
ביגלה,
14/02/05 09:28
|
|
 |
8.
שיתאחדו גם...
רוב העם,
14/02/05 09:10
|
|
 |
7.
אינטרסים אלקטוראליים
אזרח מן השורה,
14/02/05 09:04
|
במדינת ישראל של היום לחוק לחוקה לשמירת ערכים וחוקי המדינה אין כל משמעות וערך... מה שמעניין את הפוליטיקאים זה רק כוח אלקטוראלי ולא משנה באיזה מחיר הם ישיגו עוד מספר קולות בזמן הבחירות... נבחרי הציבור העסקנים והפוליטיקאים דוחקים את ערכי המוסר וערכי כבוד האדם וחקי המדינה אל מתחת לשטיח מתעלמים מהאג'נדות והמניפסט של עצמם כל ההבטחות לעשות למען הקהילה ולמען בטחון וטובת הציבור הם רק מילים ללא גיבוי וללא כל משקל... העיקר והחשוב ביותר עבור עסקני הפוליטיקה הוא להשיג כמה שיותר קולות בבחירות הבאות ולא משנה באיזה מחיר ישלם העם כתוצאה מבזיון וזלזול בערכים ובחוק !!! אפילו כשהם יודעים שלהיום אזרחים נרצחים ברחובות כמו זבובים וכל דאלים גבר אין דין ואין דיין העיקר הוא הקולות בזמן הבחירות ...עם הבעיות של הפשע הסמים העבריינים הפגיעה בבטחון הציבור בזה הם יטפלו אחר כך כפי שמתנהלת המדינה כיום דקירות סכינים רציחות הפכו כבר לשיגרה אלימות משתוללת בכל פינה והעיקר שישיגו עוד מספר קולות במיוחד מהצעירים הבוחרים של העתיד עבורם העסקן הפוליטי ישלם כל מחיר יעבור ויפסח על חוקי המדינה ושלום הציבור רק כדי שהוא יבחר וידבק לכסא ולוולבו החדש כל היתר לא נחשב... חבל שבמדינת היהודים שאמורים להיות אור לגויים הגענו לזמנים שאנחנו הפכנו להיות אור לפושעים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטרסים טבעים...
אזרחית מן השורה,
14/02/05 09:27
|
מדובר בליגליזציה של סמים קלים ולא ליגליזציה של הפשע, מה שבדיעבד קורה היום. זמנים משתנים וחקיקה משתנית, זה דבר טבעי, לא? חוצמזה, אילו היית מעשן אולי היית נרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמים קלים?!
אזרח,
14/02/05 20:47
|
חבביתי אין דבר כזה כמו סמים קלים אני עישנתי Ganja עוד כשלא חשבו לעשות אותך ועברתי את כל מדורי הסמים הקיימים
זה מתחיל עם עישון ''גרס'' ועוד ''צינגלה'' פה ושם ואז ממשיכים עם נרגילות מלאות בחומר לבנוני או פקיסטני עם שחור והסוטול הולך וגודל והמסטול לא מרגיש שהוא נסחף לתוך מערבולת הסוחפת אותו שאולה לעולם של סמים המשתלטים על חייו ומבלי להרגיש המסטול המצוי כבר מכור לסם הקל כביכול ואז כשהראש מלא וכמו שהגברת מגדירה עם סם קל ורגוע מישהו נותן לך לטעום שחור או קוק ואתה רואה שיש דברים יותר מרגיעים ולפני שאתה מבין מה קרה לך אתה מזריק הירואין בוריד והפכת למכור ללא אפשרות לצאת מזה אתה מתחיל להזדקק לסם ולהוציא סכומים שאין לך על עוד מנה ואם אתה לא מקבל את המנה בזמן אתה נכנס לקריז וחייב לקבל את המנה שלך ואז אתה כבר לא מסוגל להבין היכן אתה עומד ומה עשית לעצמך ולחייך ....חבביתי אין דבר כזה ''סמים קלים'' תקשיבי לבעלי הניסיון !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב, ליגליזציה של סמים קלים:
אזרחית מן השורה,
15/02/05 10:45
|
אינני יודעת מאי אילו נתונים חישבת את גילי והסקת שעשית מעשה כזה או אחר טרם נולדתי. אזרח יקר, אני מכירה את תופעת הסמים מלמעלה עד למטה ועדיין לא שוכחת את הלילות שביליתי בבית אמי בניסיון לאכול קירות, אז אל תסיק מסקנות לפי רוח דעתך. יש הבדל עצום בין סיגריה ממולאת לבין הזרקת הירואין. אני לא בעד סמים בכלל, ואת זה אני טוענת מניסיון מר ובהיותי אם, אבל אני בעד ליגליזציה של סמים קלים מהנימוק שמה שכבר קיים לפחות שיהיה מסודר וחוקי ולא יתרום לפשע. לגבי הסמים הקשים, אינני חולקת עליך במילה - לסוחריהם מגיע עונש מוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לבועז וכטל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
באנגיסט.,
14/02/05 08:58
|
הבעיה איתכם, שאינכם רצים קדימה. אתם לוקחים שאכטה, מסתכלים לשמיים, ומיסתובבים על המקום. ככה אתם רוצים להגיע לכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איחוד טבעי. מצא מין את מינו.
ל"ת
היסטוריון,
14/02/05 08:35
|
|
 |
4.
זוכרים את הבחירות האחרונות ??
מאיר,
באר-שבע,
14/02/05 08:33
|
מרץ ערב הבחירות הרימו את הדגל ואמרו כי הם תומכים בלגליזציה, וכי הם ישקלו חקיקה מתקדמת בנושא (כדוגמת הולנד, קנדה, דנמרק, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, שוויץ, פורטוגל ועוד...) שנתיים עברו, איפה מרץ בדיוק? לקחו לעלה ירוק שקיבלה 40 אלף קולות את 5000 הקולות החסרים, ומאז דממה. פרט לרומן ברונפמן, אבל גם הוא למעשה סיעת יחיד היום ולא מקבל לפעולותיו גב ממפלגה כלשהי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אמסטרדם כאן ועכשיו
ש,
ש,
14/02/05 08:20
|
למה ללכלך את ''עלה ירוק'' עם יחד המסואבת?! - יחד וכל מפלגה אחרת מוזמנים לאמץ את המצע ההגיוני להפוך את ישראל לאמסטרדם,שהיא בוננזה כלכלית מתחומים שממילא קיימים. זה יפחית את הפשע ויעשיר את קופת המדינה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איזה חומר לוקח השמאל?
ל"ת
חומר חזק,
גנין,
14/02/05 07:58
|
|
 |
1.
ההפקרות נימשכת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/02/05 07:50
|
מיפלגת עלה ירוק זו מיפלגה שפ]וגעת באכות הסביבה ובתביעת הרגל האקולוגית במדינה ומזיקה לבריאות האדם צריך להוציא מיפלגה זו מחוץ לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ניתן למסטולים לנהל את....
yes,
14/02/05 20:57
|
המדינה האם גם כך אין לנו מספיק צרות האם גם כך הנוער מתדרדר לכיוון של אלכוהוליזם וונדליזם אלימות ופשא אז ניתן לכמה מסטולים אפשרות לנהל עבורנו את החיים ואת המדינה וממש נוכל להיות רגועים כשכל סוחרי הסמים והנרקומנים של הסמים הקלים ינהלו עבורנו את המדינה גם ככה איבדנו את הכיוון וזה מה שנחוץ לנו עכשיו להפוך את המדינה ותושביה את הכנסת ואת הממשלה לחבורה של מסטולים מכורים לסמים שכל מה שיש להם בראש זה לגלגל עוד צינגלה ולעשות מכל דבר צחוק ככה נוכל להגיע רחוק אני הייתי מציע להוציא את המפלגות האלו אל מחוץ לחוק ולהכריז על מארגני הרעיון עבריינים לכל דבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך בדיוק
יותם לא-קדוש,
14/02/05 09:15
|
עלה ירוק פוגעים באיכות הסביבה? איך בדיוק עלה ירוק מזיקים לבריאות האדם? למה צריך להוציא ותם אל מחוץ לחוק? איך בדיוק עלה ירוק פוגעים בתביעת הרגל האקולוגית במדינה?
תזביר את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/02/05 09:53
|
יש הרבה חומר לימודי בנושא באנטרנט בבתי הספר באוניברסיטאות וכן הלאה הסמים והסיגריות שהאדם מעשון דבר ראשון פוגעים בעצמו ובסביבה החברתית הסובבת את המעשן הסיגריות והסמים משחררים לאויר עשן רעין המשנה את הרכב החמצן באויר ומעלה את אחוזי ה CO2 באויר והוא הופך לרעיל יותר וזה עולה לאטמוספרה כמו כל הגזים הרעילים ואנחנו נושמים זאת וזה ניקרא פגיעה בכך הרגל האקולוגית צריך ליגאוג לפייו פסולת זו ואים אן פינוי כפי שאנו יודעים הנזק גדל שיבעתיים ישנם קורסים שונים העוסקים בנושא זה וזה מוכח ודאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צבוע כמו המכונית שלך
רועי יוג,
14/02/05 11:21
|
בטח צהובה. מכונית אחת ''מעשנת'' ביום כמו 100000 מעשנים בשנה.
על זה חשבת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מיתוכח
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/02/05 12:21
|
אתה צודק צריךלטפל גם בזה קיום יש דלק נטול עופרת ואגזוזים קולטי זהום אבל אן סמים וסיגריות כאלו המכונית היא גוש ברזל ואתה לא איתך אפשר לדבר אני מניח אים אתה מעשן הסיגריה והסמים פוגעים באדם בצורה ישירה יותר מהמכונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/02/05 09:38
|
יש חומר לימודי בנושא עישון סמים זהו חומר רעיל וזהו כבר חלק מפגיעה אישית באדם עצמו ובחברה הסובבת אותו כגון סיגריות העשן הרעיל של הסמים מישתחרר לאויר ופוגע בריכוז החמצן ומעלה את ריכוז ה CO2 באווירהדבר בכלל לא פשוט תילמד את נושא אכות הסביבה והקולוגיה בכבוד רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tzavoa
yair,
14/02/05 10:10
|
|
 |
אתה צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/02/05 10:47
|
המכוניות מזיקות גם כן וגם מיפעלים מזהמים צריך ליסגור ולהימנע מבניה מסיבית ולהקים כמה שיותר גנים ציבוריים הביוב בארץ פרוץ הנוף מזוהם אבל אן להיתעלם מהסיגריות ועשן הסמים שגורמים נזק ישיר לאדם הנזק הסביבתי במדינה גדול ביותר בהיתחשב בזה שהמדינה קטנה וצפופה גאוגרפית ביגלל זה המצב עוד ותר קשה וצריך וטפל בבעיה זו גם למעננו ולמען הדורות הבאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/02/05 10:40
|
אתה צודק במאה אחטוז כל המדינה נימצאת תחת עומס קשה של טביעת רגל אקולוגית קשה ופגיעה רצינית באכות הסביבה וגם בהיתחשב בעובדה שמדינת ישראל צפופה וקטנה מבחינה גאוגרפית בבניה וכבישים ומיפעלים מזהמים צריך לידאוג לפיזור אכלוסיה נבון בנית גנים ציבוריים כמה שיותר וליסגור מיפעלים מזהמים כולל סיגריות וסמים ואן להיתעלם גם מחומרים מזיקים אלו זה גורם למחלות ישירות
הגב לתגובה זו
|
|