 |
48.
ההתנתקות תגיע להרבה יותר
אנונימימוס,
19/04/05 18:23
|
מאשר הרמה המדינית. הימינים האלה עוד יהפכו את זה למלחמה דתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
החשוב הוא מתי שרון מפסיק לגנב
ל"ת
פושעים,
חוות הנוכלים,
18/02/05 16:42
|
|
 |
46.
אבישי רביב
ל"ת
12,
18/02/05 16:32
|
|
 |
45.
אאא תיקרא ותבין
סטודנט,
14/02/05 17:16
|
1.תלמד לכתוב (סמולני?) 2.תלמד הסטוריה 3.דיקטטורה, אפרטהייד, פאודליזם ותורת הגזע הם כל אחד מושג בפני עצמו, אין שילטון שהוא כולם יחד! ואני בספק אם אתה באמת יודע מה כל אחד מהם ומה ההבדל בינהם. 3.מה שאתה כותב לא רלוונטי מאחר שאנחנו דמוקרטיה (אתה לא תזהה דמוקרטיה גם אם היא תיפול עליך) 4.הבעיה של הימין לא שהוא לא מספיק אלים כפי שאתה כותב, יש 3 בעיות: א.הימין טועה ב.מערכת המישפט לא פועלת כמתחייב בחוק: למניעת המרדה - קריאות לסרוב פקודה לפנות התנחלולית. והסתה איומים ברצח ,וגם לטעון שרוה''מ דיקטטור ג.חלקים בימין לא מבינים מהי דמוקרטיה (כערך ולא רק כצורת שילטון) יש להם בעיה לקבל את רצון הרוב כאשר זה לא תואם את תפיסת עולמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אין שום איום על רוה''מ
בר-צדק יפתח,
אפרת,
14/02/05 16:41
|
זו המצאה של השמאל-הימין לא איים מעולם ולא פגע באיש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אף אחד לא מאיים........
עומרי,
14/02/05 16:39
|
מופז למד מהטקטטור שמנהל את המדינה. וראה זה טוב והחליט להצטרף לכל הנמושות בכדי להתפרסם הם ממצאים מכתבי איוםבכדי להיות in אז פוליטקים מספק אל תחפשו ספנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איומי הקיצונים מימין
מ,
צפון,
14/02/05 16:03
|
להניס אותם מיידית לצינוק בבתי הכלא,ללא כל קשר עם עולם החיצון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככל שיענוהו ..
אבי,
14/02/05 17:11
|
|
 |
41.
בין מי למי
מודאג,
חיפה,
14/02/05 15:40
|
המאבק הפך להיות בין אלה שמקדשים את ''טוב למות בעד ארצנו'' לבין''טוב להרוג בעד ארצנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
למה מתעלמים מן הטבח הפוליטי
דה-האן, נרצח,
ע''י ה''הגנה''!,
14/02/05 14:55
|
ההמוני של אנשי האצ''ל על ה''אלטלנה'' ובמשך כל תקופת ה''סזון''? אני אגיד לכם למה - כי זה היה טבח פוליטי לגיטימי. הוא לא נחשב. לכן יכל איזה מנווול לכתוב שהשמאל מעולם לא רצח על רקע פוליטי. מעולם היהדות יוצאת תורת החיים, מעולם השמאל יוצאת תורת המוות! זו עובדה. כתוב: ובחרת בחיים ובטוב. החיים והטוב הם היינו הך. מי שבוחר ברע, כמו השמאל, בוחר בקרבנות ה''שלום'', ולעולם לא תנוח דעתו, כי הוא פשוט רע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דה האן היה בוגד חרדי אנטיציוני
מאיר לבבי,
אפרת,
14/02/05 15:11
|
דה-האן, לא נרצח, אלא הוצא להורג ע''י ה''הגנה'' כי היה בוגד. הירי על אנשי האצ''ל על ה''אלטלנה'' היה נחוץ למנוע מרד פשיסטי ופוטש. יכול איזה מנווול לכתוב שהימין מעולם לא רצח על רקע פוליטי. מעולם היהדות יוצאת תורת המוות .מעולם השמאל יוצאת תורת החיים וזו עובדה. כתוב: ובחרת בחיים ובטוב. החיים והטוב הם היינו הך. מי שבוחר ברע, כמו המתנחלים בוחר בקרבנות ה''שלום'', ולעולם לא תנוח דעתו, כי הוא פשוט רע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
פולסה דנורא=זה טקס הסתה
מספיק דיייייייי,
כמה רוע לוע,
14/02/05 14:32
|
מכל המצב הזה חששנו כמה הסתה באה מהממשלה בעזרת התקשורת שמשהוא יפקח עינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולסה דנורא=זה רק בדיחה
ל"ת
אוהבציון זבולון,
אפרת,
14/02/05 16:39
|
|
 |
38.
קטע חדש - כל ח''כ שרוצה להתפרסם
מביו עניין,
14/02/05 14:28
|
רק צריך להמציא מכתב ''התנקשות'' וישר הוא מקבל עוד אבטחה ועוד זמן הופעה בתקשורת , מתי יפסק הפסטיבל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל איומים-יש רדיפת פרסום
עוזי כהן,
רעננה,
14/02/05 16:42
|
רק צריך להמציא מכתב ''התנקשות'' וישר איש הליכוד מקבל עוד אבטחה ועוד זמן הופעה בתקשורת , מתי יפסק הפסטיבל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תסבירו לי ממתי חילונים מאמינים
תל חביבי,
14/02/05 14:00
|
|
 |
36.
אותי זה מצחיק-למה דווקא הוא???
לאה ורדי,
ר''ג,
14/02/05 14:00
|
|
 |
35.
מתערב עם כל דתי
הערבי,
מרכז,
14/02/05 13:46
|
מתערב איתכם שתפעילו עליי את זה מה שקוראים לו פולסה..אחרי 100 שנה ניפגש ...פשוט לאא יעבוד ..סתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יבוטל החינוך הממלכתי דתי !
רועי רוזן,
צרעה,
14/02/05 13:01
|
איפה שאין חינוך לדמוקרטיה וההערצה לראש הישיבה היא כמו פולחן אישיות, האנשים יעשו כל מה שיגידו להם, וקל יהיה להסית אותם. מבחינתם זאת תהיה מלחמת חורמה ''עד הסוף'' אם רק יבקשו זאת מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מכתבי איום
אהרון,
חיפה,
14/02/05 12:55
|
יש לדרוש מהשב''כ להפסיק משלוח המכתבים באופן מידי. עדיין זכורה לדראון שיטת השב''כ לשמוש בפרובוקטורים ע''מ לפגוע בחלק מהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לאן הגענו? כל זה למען אדם אחד?
ל"ת
מוטי,
אילת,
14/02/05 11:35
|
|
 |
למה אחד?
אאא,
14/02/05 11:51
|
אריאל,עמרי וגלעד. אם לא מדובר בשני שיבוטים של הרודן,לדעתי מדובר ב 3 אנשים. למרות שעמרי דווקא נראה כמו שיבוט של עריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפש אחת בישראל
יובל,
14/02/05 11:49
|
היא עולם במלואו. ומי שלא מעריך חיי אדם - הוא לא יהודי בכלל.
הבנאדם שהקדיש חייו להגנה על מדינת ישראל הוא לא ''סתם אדם אחד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי ספקות אם הקדיש חייו
מוטי,
14/02/05 12:14
|
בכל אופן אם ימות תינוק שלא החל את דורו,לא שווה המחיר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הסתה פרועה נגד הימין
אזרחית,
14/02/05 11:22
|
מנסים בכל הכח לעשות דה ליטימציה לימין ומנסים להלך אימים על הציבור.מה זאת ההמצאה הדמיונית של פגיעה(ועוד מן מאויר)בהר הבית?נראה שאין גבול לרשעות ולהסתה.נמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר
ד'ר פינטו,
14/02/05 11:56
|
מעניין מאוד מי שולח את המכתבים האלה? אולי .......................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מנסים לשרוד פוליטית
אאא,
14/02/05 11:50
|
מופז וחבריו מתחילים להפנים את השנאה הבלתי נתפסת כלפיהם בקרב הימין. עכשיו הם שואלים את עצמם ''איך נצליח להמשיך בקריירה הפוליטית אם במשך 5 שנים אנחנו מנהלים מדיניות של שלום עכשיו?'' ''מי הימני שיצביע עבורנו אחרי כל זה?'' לאט לאט יבינו חברי הכנסת של הליכוד כי הם ביצעו קמיקזה אלקטורלית והקריירה של כל מי שתמך בשרון - הסתיימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על הסתה
דני,
14/02/05 11:43
|
פעילי הימין שולחים איומים לרצח ופגיעה במשפחות של נבחרי ציבור, אתם מאיימים לחסום כבישים, לתקוף שוטרים וחיילים ואחרי זה עוד מדברים על ''הסתה פרועה''. חצופה, מה את מתפלאת שלכל העם שגר בישראל נמאס מכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למה הימין תמיד מגיב באלימות ?
אורי,
14/02/05 11:16
|
למה תמיד דם יהודי הוא משאב כל כך זול בעיני תומכי הימין ? איך זה שמעולם לא רצח איש שמאל אדם אחר בגלל חילוקי דעות פוליטיים ? למה תמיד אנחנו שומעים על 'התקשורת השמאלנית שמסיתה' ימים לפני שמשהו אשכרה נרצח ? למה בימין יש תמיד פנאטים שגורמים לערבים להראות כמעט נחמדים לעומת הסכנה מבית ? למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לתלות טיפוס כמוך!!
ל"ת
חיים למיר,
עופרה,
14/02/05 11:53
|
|
 |
איך עוד אפשר להגיב?
אאא,
14/02/05 11:48
|
התקשורת נשלטת ע''י המיעוט האשכנזי הסמולני. כנ''ל מערכת המשפט,הסקטור הציבורי.הסמול האשכנזי שולט בישראל כמו שהלבנים שולטים בדרום אפריקה.איך אפשר למוטט משטר אפרטהייד פיאודלי מבוסס תורת הגזע מלבד אלימות? רק מלחמת אזרחים גורמת לקריסת דיקטטורות שהן תערובת של רודנות עם אפרטהייד פיאודלי מבוסס תורת הגזע. ההיסטוריה מאד עקבית בקטע הזה. הבעיה היא לא שהימין אלים.הבעיה היא שהוא לא מספיק אלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאא - מוכן להלוות לך כסף...
אשכנזי גאה,
חומיניסטן,
14/02/05 13:47
|
עבור ניתוח להוצאת רגשי נחיתות העמוקים שבך. הההסתה של ש''ס כנראה עובדת טוב - אתה ההוכחה המדאיגה לכך. לא צריך ערבים - טיפוסים כמוך מסכנים הרבה יותר את המדינה. לכן אני מוכן לממן את הניתוח הנ''ל ולהחזירך לשפיות ולהיות אדם פוזיטיבי. בהצלחה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך, אאא,
נירית,
מרכז,
14/02/05 12:37
|
מכניסים פחד בלב. אנשים כמוך חסרים אנושיות אנשים כמוך חסרים כבוד אדם אנשים כמוך חסרי מוסר אנשים כמול חסרי גבולות אנשים כמוך עסוקים בשנאה, בכאב, באשמה, ברוע, בפחד, בכעס
אנשים כמוני לא מבינים למה נידונו לחלוק את חיינו עם אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה שאתה לא יודע היסטוריה?
לאורי הבור,
14/02/05 11:46
|
איך זה שלא למדתה על הסיזון? וגם לא על הסיזון השני? איך ה שלא שמעתה על אלטלנה? למה בשמאל תמיד אוהבים ערבים יותר מהיריבים הפוליטיים? למה הבאתם לכאן את ערפאת? למה המשכתם עם אוסלו כשידעתם שערפאת מקים ארגון טרור מתחת לאפנו? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל החינוך הממלכתי דתי
גדעון,
גבעתיים,
14/02/05 11:44
|
איפה שאין חינוך לדמוקרטיה וההערצה לראש הישיבה היא כמו פולחן אישיות, האנשים יעשו כל מה שיגידו להם, וקל יהיה להסית אותם. מבחינתם זאת תהיה מלחמת חורמה ''עד הסוף'' אם רק יבקשו זאת מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ל"ת
אנונימימוס,
19/04/05 18:15
|
|
 |
29.
לדעתי חובה להרוס את אל-אקצה
עמיר,
חיפה,
14/02/05 11:15
|
אני שמאלני ותומך בהתנתקות ובחזרה לתהליך המדיני, אבל העם היהודי חייב סמל לקיום שלו - משמע הקמת בית מקדש - המקום חייב להיות הר הבית ועל הייתי מפרק את אל אקצה על אפם וחמתם של מדינות ערב. מה יקרה יפתחו במלחמה ? ברור שלא מה שחקרה זה שנקבל עוד גינוי שניים באום (אנחנו כבר רגילים) ואחרי שנה כולם ישכחו.
לנו יהיה סמל ומשהו שנוכל להגיד זו המכה שלנו - לא איזה קיר מסכן מתפורר.
זה כמובן צריך להיעשות בצורה מסודרת ולא על ידי פיגוע אבל זה צריך להיעשות.
לא הגיוני שבמדינה יהודית על המקום הכי קדוש שלה בנוי מסגד !
כל העיר העתיקה צריכה להיות יהודית בלבד - ואת מזרח ירושלים צריך לתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נקראה לך שהם לא ילחמו?
אנונימימוס,
19/04/05 18:14
|
בטח שהם ילחמו, הם יעשו אחר כך הכל כדי להרוס לנו את ''הקיר המתפורר'', כמו שאתה קורא לו. נראה לך שהם ישכחו כל כך מהר שהרסו להם את אחד מהמקומות החשובי ביותר שלהם? זה כמו שיהרסו לנו את הכותל המערבי. צעד כזה יהיה ממש התאבדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמאלני ותומך בהתנתקות
נחמן פרקש,
פרדסיה,
14/02/05 14:05
|
ובחזרה לתהליך המדיני, אבל הממשלה חייבת גם לפרק את מסגד אל אקצה על אפם וחמתם של מדינות ערב.
מה יקרה יפתחו במלחמה ?
אז נכה בהם מכה ניצחת ויהיה לנו שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מופז יכול לישון טוב בלילה,
גם הוא ''מאויים'',
תקשורת שכזו,
14/02/05 10:58
|
תגידו אין דברים יותר חשובים להתעסק אתם? כמות עצומה ממהדורת מבט אתמול בערב היתה על מכתבי איומים, איפה הפרופורציות? אז יש כמה קיצונים ששולחים, נו? משהו חדש בזה? קצת פרופורציות!! כלב נובח אינו נושך, חוץ מזה שזו תופעה ידועה. לעומת זאת, לפוגרום אמיתי, לא דיבורים, שהתרחש במראר, על עניין של מה בכך - ועל בסיס שמועות בלבד! הקדישו את סוף המהדורה!! למה? כי לתקשורת ולמאוימים השונים אינטרס משותף: ליצור הר מעכבר, ולהשמיץ את מתנגדי הנסיגה בכל מחיר - גם ע''י עיוותים, ניפוחים או שקרים ממש, שימו לב לדיווחים בתקשורת האלקטרונית והכתובה בחודשים האחרונים (למשל: חיים יבין דווח שלבנת ''הותקפה'' ו''חולצה ע''י המאבטחים'', למרות שבסך הכל כהניסטים קיצונים (מרזל, בן גביר ועוד, סה''כ כשלושים איש) צעקו עליה ''תתבישי לך''. מה, אסור לצעוק? בסופי השבוע, סדרת כתבות בעיתונים על צדדים שליליים של המתנחלים, מה, אין נקודת אור להראות? להזדהות עם המצוקה? אלא שיש מטרה, והאתיקה המקצועית בצד. זה לא מכוונה רעה, אנשי שמאל בתקשורת פשוט חושבים שהם המדינה, מה לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק מה שאמרו לפני נוב' 1995
עמיר,
חיפה,
14/02/05 11:21
|
זה רק קומץ - זה רק דיבורים - התקשורת מכפישה ציבור שלם.
האירוניה היא שאותם אנשים שעמדו אז בכיכר ציון (ביבי ושרון) היום נמצאים על הפוסטרים של ה SS וארונות הקבורה.
פשוט לא יאמן שציבור לא משמעותי מבחינה סטטיסטית (כ 250 אלף) חושב שהוא בעל הבית של המדינה והוא יודע מה טוב או לא למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משטרים דיקטטורים
אאא,
14/02/05 11:52
|
שהם תערובת של רודנות עם משטר אפרטהייד פיאודלי מבוסס תורת הגזע ממוטטים אך ורק בעזרת מלחמת אזרחים עקובה מדם. מה לעשות,ההיסטוריה מאד מאד עקבית בקטע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאא אתה הבן אדם הכי טיפש ברשת
סטודנט,
14/02/05 16:36
|
1.תלמד לכתוב (סמולני?) 2.תלמד הסטוריה 3.דיקטטורה, אפרטהייד, פאודליזם ותורת הגזע הם כל אחד מושג בפני עצמו, אין שילטון שהוא כולם יחד! ואני בספק אם אתה באמת יודע מה כל אחד מהם ומה ההבדל בינהם. 3.מה שאתה כותב לא רלוונטי מאחר שאנחנו דמוקרטיה (אתה לא תזהה דמוקרטיה גם אם היא תיפול עליך) 4.הבעיה של הימין לא שהוא לא מספיק אלים כפי שאתה כותב, יש 3 בעיות: א.הימין טועה ב.מערכת המישפט לא פועלת כמתחייב בחוק: למניעת המרדה - קריאות לסרוב פקודה לפנות התנחלולית. והסתה איומים ברצח ,וגם לטעון שרוה''מ דיקטטור ג.חלקים בימין לא מבינים מהי דמוקרטיה (כערך ולא רק כצורת שילטון) יש להם בעיה לקבל את רצון הרוב כאשר זה לא תואם את תפיסת עולמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לסגור את בתי הכנסת בארץ-מיד!
מיקי כהן,
מרכז הליכוד,
14/02/05 10:58
|
הם מוסדות פוליטיים והדתיים שאף פעם לא הבינו את התורה עכשיו לא רק מחללי שמם וארץ-עכשיו הם עברו לחלל חיים, את המחשבות האלה הם מיצרים מתחת לכיפה.בזמן שהותם בבתי הכנסת שם מתקיימת פעילות חתרנית ואנטישמית! איזה חורבן, איזה טרוף ממוסד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פולסא דנורא? עבודת השטן גרידא!
דוד,
14/02/05 10:54
|
אתם קוראים לעצמכם דתיים? ה' בכלל מתבייש שעבדי השטן שכמותכם נכנסים לבית כנסת ומחללים אותו ואת ספרי התורה שבו עם נוכחותכם המזוהמת.
מי לדעתכם ידאג לממש את אותה קללה שתטילו? ה' האחד והיחיד, בורא העולם? לא ולא. אתם יוצרים באמצעות הטלת הקללה, קשר עם כוחות אופל שטניים שמטרתם היחידה היא הפצת הרשע בעולם - של מחבלי האסלאם ושלכם כאחד. מאמינים בעין הרע? תייצרו לעצמכם גיהינום בעולם הזה וגם בבה – לכם ולבני משפחותיכם מהקטן ועד הגדול.
אם יש לכם אמונה כלשהי בעולם הבא אז כדאי לכם מאוד להפסיק ולאיים במוות על מי שרוצה בסך הכול לפנות אתכם מבתיכם תמורת בית אחר בישראל. רק לגיהינום תגיעו ככה, ומהר! אלף ימי כיפור לא ימחלו לכם על הנזק שאתם עושים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש להכניס שוטרים פלסטינים
אחמד מדבולי,
ערערה,
14/02/05 10:53
|
להתנחלויות- אוסלו כבר הוכיח איזה אסונות נובעים מהשתוללות המתנחלים . ראו כמה פיגועים וצרות במקומות שהם נמצאים (קיני צרעות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך
גיל,
14/02/05 11:45
|
שוטרים פלסטינים יטפלו במתנכלים הכי טוב. בלי סרבנות, ובלי כפפות של משי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הסתת השעה של התקשורת הבולשביקת
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/02/05 10:41
|
|
 |
צודק בהחלט הדמוניזציה לא נגמרת
ל"ת
לגבי בולשביזם -,
לא מבין בזה,
14/02/05 11:02
|
|
 |
23.
ויקום הגולם על יוצרו!
ל"ת
ככר ציון,
על המרפסת,
14/02/05 10:39
|
|
 |
צודק לגמרי..פיתאום-
אזרח מודאג,
צפון,
14/02/05 11:46
|
|
 |
22.
אין קשר בין פטירתו של רבין
מיכל בר ציון,
אפרת,
14/02/05 10:33
|
|
 |
זיכרון סלקטיבי מסוכן
סטודנט,
14/02/05 16:50
|
דבר ראשון! רבין לא ''ניפטר בנסיבות טרגיות'' הוא נירצח מסיבות פוליטיות. 2. אתן עיוורות?! אין קשר בין רצח רבין לאירועי היום???? זה אותו הדבר בדיוק!!!! ראש ממשלה ניבחר מבצע את מה שרוב העם רוצה והימין הקיצוני מסית נגדו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת רק ההסטוריה שחוזרת על עצמה
יפעת,
14/02/05 11:46
|
אחרי הרצח תאשימו שוב את השב''כ והכל קונספירציה של שמעון פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ומה עם האיומים על עם-ישראל???
שרון,
מרכז,
14/02/05 10:32
|
בשעה שמשחררים מחבלים מועדים שנכשלו ברצח יהודים במועד- א, (נחשבים ''ללא דם על הידיים'')ומאפשרים להם להתכונן ולהתארגן לרצח יהודים במועד ב?!
בשעה שמפסיקים לרדוף ולטפל במבוקשים המסכנים את חיי כולנו?!
בשעה שבה מעבירים באטימות ובמזיד,לידי הפלסטינים ערים ביו''ש לשליטה בטחונית, כאשר הנסיון המר הוכיח שמשם יוצאים מתאבדים ותשתיות הטרור פורחות להן באים מפריע?!
כאשר מכשירים את הקרקע בטרוף מוחלט של -לא עוצרים באדום-והצעד הבא הוא:שחרור רוצחים עם דם על הידיים?!
זוהי ממשלה מופקרת שמכרה את עמה וארצה אפילו לא בנזיד עדשים, אלא מתוך אובססיה מטורפת של אגו ושחיתות, ובכך שומטת את קרקע הלגטימציה שלה בהגנה על אזרחי המדינה וביצוג האינטרסים החיוניים של עם ישראל ומדינת ישראל!!!! זעקי ארץ אהובה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה מצדיק רצח מנהיגים ?
עמיר,
חיפה,
14/02/05 11:06
|
נניח ואתה צודק (אתה לא) זה עדיין לא נותן לגיטימציה לקחת את החוק לידים - אין שום לגיטימציה לא משנה כמה טמבלים עם כיפה על הראש אומרים אחרת - לרצוח ועוד לרצוח מישהו בגלל הדעות שלו.
תפסיקו לנסות לקבל הכשר לרצח - אין כזה ולא יהיה כזה ! כל השאר מסביב זו סתם רציונליזציה של המצב - אתם מסנים להתאים את המציאות לדיעות שלכם ולא את הדיעות שלכם למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר תתפנה מביתך לאלתר
סיגל,
14/02/05 17:03
|
אתה אפילו לא מבין את משמעות הדבר נכון? אפילו לא חשבת על זה לרגע וגם אם תחשוב לא תגיע למשמעות כי זה רחוק ממך כמזרח ממערב .. ואתה בא ושופט אחרים ? שעד שהתיישבו במקום, בנו בתים, מוסדות חברתיים, נקשרו למקום וכו' ועכשיו פשוט רוצים להעיף אותם מהבתים שלהם? למה? ככה! כי עלתה כזאת גחמה בראשו של ראש הממשלה. וזהו. טוב, זה לא עניין של מה בכך, תשאל, תתייעץ, לא. כבר הבטחתי לאמריקאים מה אני אגיד עכשיו לא? לא מתאים. פדיחה. כבר כולם מסביב יודעים. כל השמאלנים ''יפי הנפש'' נא להתפנות מיד מבתיכם, אני מתכוונת גם לשכונות שלמות כמו למשל רמת אביב וכאלה מחוזות הצפוניים נא להתפנות ולהעביר את בתיכם הנאים לאחיכם היקרים הערבים, תקבלו פיצוי מהממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לרכז את אויבי המשטר במחנות
יהודי,
14/02/05 10:31
|
משטרו הטוטליטרי של שרון מכין את הקרקע לעקירה. ע''י הסתה מכוונת נגד ציבור שלם המתנגד לו - רוב העם ע''י מנגנון ההפחדה - השב''כ יושתקו ויאסרו כל המתנגדים לגירוש
כל אמירה נגד הגירוש תיחשב הסתה והאומר אותה ייאסר. ולגלאון זה לא מזכיר משטרים אפלים...
מעניין שאלפי פצ''מרים על גוש קטיף, לא מפחידים את החרדים לשלומם של המורמים מעם באותה המידה. כנראה שיש דם אדום פחות.
לא השתכנעתי ''מההתקפה'' על ביבי קריאה כי דם יהודי לא הפקר ופנצ'ר ברכב עדיין לא נחשבים להתקפה. ולא ''מההתקפה'' על ליבנת. קריאות בגנות העקירה לעבר חברי כנסת עדיין לא נחשבים הסתה, כלומר תלוי את מי שואלים.
יש מי שמעוניין ליצור אווירת עליהום נגד אותה קבוצה שנוהגת להסתובב עם עוזי ודובון ולעקור עצי זית. - המתנח(ב)לים כמובן.
מעניין שכשאנשי שמאל מציירים בול פגיעה נגד ביבי זה לא נחשב הסתה או אפילו סיבה למעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין הקיצוני גילה את הדמוקרט
ל"ת
שמעון,
14/02/05 16:51
|
|
 |
אמת ויציב
ד,
14/02/05 11:42
|
אנחנו דמוקרטיה כמו שהדמוקרטיה העממית בסין היא דמוקרטיה. שרון וחבר מרעיו עסוקים במסע מתוכנן היטב נגד ציבור אנשי הימין, בעיקר מתיישבי יש''ע, ומכינים את הקרקע לצעדים שיבואו - מעצרים ללא משפט (מעצר מינהלי, שריד מימי המנדט הבריטי), תקפית אזרחים (כן כן, יגידו שהאזרחים נהגו באלימות, ולשוטרים לא היתה ברירה. הם עושים את זה כבר עכשיו) וגולת הכותרת - גירוש התיישבים מבתיהם, תוך קריאות עידוד ושמחה של התקשורת והשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
השקרנים! אין כל איום משמעותי
עוזי כהן,
רעננה,
14/02/05 10:29
|
על רודפי הפרסומת: ח''כ מגלי והבה (ליכוד) קיבל כעדותו ''מכתבים בצרורות'', שבהם הוזהר מפני תמיכה בהתנתקות. ''יש קללות, נאצות, איומים, יש גם הטרדות בטלפון'', אמר והבה, ''אומרים לי: 'שלחנו אותך לכנסת, עכשיו נראה לך מה זה'''. כפי שפורסם במעריב, ח''כ רוחמה אברהם, קיבלה לפני כחצי שנה מכתב שבו הוזהרה כי יבצעו בה ''אונס קבוצתי'' אם תתמוך בהתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
האיומים על האופורטוניסטים !!!!
נועמי,
פורטוגל,
14/02/05 10:13
|
אני חייב להודות מהפרספקטיבה של ישיבה בליסבון האיומים של הימין הפאשיסטי בישראל במיוחד על הפוליטיקאים האופורטוניסטים כמו נתניהו ומופז נראים כמו קומדיה מטורפת ממש !! הצמד-חמד הזה האחד, נתניהו, שאין בו יושרה במיל שחוק שכל כולו ספין מהלך, מעשה כחש ורמיה ששום אמירה שלו אינה טעונה אמת שכולו מניפולציה של משרדי פירסום ואגו, ששנים ליטף את המתנחבלים הארורים וסעד אותם בים של תקציבים , פרובוקציות אין-ספור, וחברו מר מופז, התגלומות הכלומיות, האיש ללא תכונות, האיש שלעולם לא תתפוס אותו באמירת רעיון מקורי. האיש ששיעבד את צה''ל למתנחבלים - האיש שמבע פניו מטיל בך שיממון עד כדי כך שהלסת שלך מחשבת להישבר מרוב פיהוקים - והנה נגד ה''צמד- חמד'' הזה מצאו הפאשיסטים-הדתיים טעם לצאת באיומי רצח. ולולא היה מדובר כנראה באיומים ממש - יכולנו להתרווח בכורסא בליסבון המעטירה ולחייך על עורמת ההיסטוריה שכך יעשה לאלו שגידלו ופינקו מפלצת נוראה ועכשיו היא מאיימת לקום על מטיביה ולטרוף אותם חיים. לולא זכרנו היטב שכל אותם ''עושי שלום '' כמו שרון, נתניהו ומופז - יש להם היסטוריה של הסתה, רצח ודם נקיים על ידיהם במידה שלא תישוער !! ובמקרה הזה ''המאיימים '' ו''המאוימים'' - דרים להם בכפיפה אחת, ומרכז הליכוד מאביס ומקיים אותם יחד . ואנחנו אפילו בבנין ציון כבר לא ננוחם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התעוררת.לא חזרת למציאות.קח כדו
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
14/02/05 10:42
|
|
 |
נעמי? אתה בעצם גבר?
גיל,
14/02/05 10:27
|
''אני חייב להודות''
אולי את מתחזה לגבר אחרי שאף גבר לא רצה אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Time to change the channel
chickie,
14/02/05 10:02
|
Stop reading newspapers! Change the channel! We still have the right to do this. I can still flip to another Internet site.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שמע ישראל
יאיר,
14/02/05 09:54
|
שמע ישראל את הקולות. הדתיים שאף פעם לא הבינו את התורה עכשיו לא רק מחללי שמם וארץ עכשיו הם עברו לחלל חיים, את המחשבות האלה הם מיצרים מתחת לכיפה. איזה חורבן, איזה טרוף ממוסד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה-ס-ת-ה!
ירון,
חיפה,
14/02/05 10:11
|
אתה מאשים ומכליל את כל המוסד בגלל דברי קיצוניים (ובכלל לא הוכח מי שלח מכתבים אלו ואת שפיות דעתו)! פשוט שנאת החינם בך גורמת להסתה של ממש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדוסים רוצחים
יואל אוהב-ציון,
עופרה,
14/02/05 10:32
|
הדתיים שאף פעם לא הבינו את התורה עכשיו לא רק מחללי שמם וארץ עכשיו הם עברו לחלל חיים, את המחשבות האלה הם מיצרים מתחת לכיפה. איזה חורבן, איזה טרוף מבית היוצר של המפד''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד. דת הטירוף והרצח
גיל,
14/02/05 10:58
|
אנשי דת שעסוקים כל היום בהפרדת הגברים מהנשים (ממה הם כל כך פוחדים?), בהמצאת פסקי דת מטורפים (אסור לחטט באף בשבת) ובהסתה לפגיע בפוליטיקאים (פולסה דנורה). הגיע הזמן להפריד בין הדת למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא עסוק כל הזמן בהפרדת
אנטישמיות,
כחל,לבן,אדום,
14/02/05 14:04
|
גברים מנשים, יש לך עיסוק הרבה יותר חשוב - ניהול תעמולה נאצית נגד הדבקים ביהדות. ולענין ההפרדה. לאלה העסוקים בהפרדת גברים מנשים יש ילדים רבים (כנראה, מרוח הקודש), אך לגברים ולנשים הדבקים אלה באלה על כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן יש, במקרה הטוב, ילד וכלב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לתגובות של ערבים מתחזים
ל"ת
גדעון,
גוש-דן,
14/02/05 11:22
|
|
 |
גיל,תתבייש-הבבא סאלי היה דביל!
ל"ת
בר-לבב ציון,
אפרת,
14/02/05 16:35
|
|
 |
אני יהודי מכף רגל ועד ראש
גיל,
14/02/05 11:47
|
השתחררתי משירות קרבי מצה''ל לפני כשלוש שנים. אני בספר לגבי יהדותך אבל.
במי אתה מאמין? באלוהים או בבבא-סאלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איומים
אני,
ישראל,
14/02/05 09:45
|
פולסא דנורא, זה איום?! מחבלים משתחררים מהכלא - זה איום! פרסום כל הכתבות על מכתבי איום שונים של חברי כנסת זה רק כדי שלא נתייחס לאיום האמיתי. הרי חברי ממשל בכל מקום בעולם מקבלים מכתבי איום כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tzodek tzodek tzodek
ל"ת
culigorsky,
france arabe,
14/02/05 10:20
|
|
 |
14.
שרון מכין את הקרקע למעצר לנדאו
**שימו לב**,
14/02/05 09:40
|
|
 |
מכינים מחנה ריכוז לימנים
מישה לנסקי,
תפוח,
14/02/05 10:34
|
|
 |
13.
אין כזה דבר מתאבד יהודי דתי!!!
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:29
|
זה נוגד את הדת להתאבד! גם החרדי המזויף והרוצח יגאל עמיר לא התאבד ואפילו הניח את הנשק ישר אחרי שלושת היריות עוד לפני שהתנפלו עליו המאבטחים... אל תאמינו לתקשורת המגמתית ולשקר של ''פגיעה בהר הבית'' כאילו יצא מאיזה סרט ומנותק מהמציאות ממש! אף אחד לא יפגע בהר הבית (חוץ מהפלסטינים והערבים שעושים בניה לא חוקית והרס עתיקות שיטתי!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך גולדשטיין היה שאהיד
חיים,
דרום,
14/02/05 10:24
|
המחבל המתאבד הראשון. נכנס למסגד כדי לרצוח כמה שיותר ערבים בידיעה שמשם הוא לא יצא בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך נרצח ע''י ערבים באבזריות
ל"ת
בן-צדק אשר,
אפרת,
14/02/05 16:37
|
|
 |
יש מטורפים, אנסים ורוצחים דתיי
שחר,
מעלות,
14/02/05 09:53
|
הדת לא סם הרגעה של הימין הלא שפוי אלא אש מלבה. חייבים לעצור אותם במעצר מנהלי בכלא קציעות בנגב ולשלוח אותם לעבודות כפיה לבניין הנגב במקום לבזבז את כוחם בהסתה בריונות ואיומים. כמו שרצו להרוס את הארץ הגיע הזמן שיתחילו לבנות אותה. להפסיק מימון ישיבות, כוללים וכל מוסד דת תומך בהסתה שאינו מתעסק בלימוד תורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כזה דבר מוסד דת תומך הסתה!
ירון,
חיפה,
14/02/05 10:13
|
חוץ מNRG מעריב כמובן... ושנאת החינם שבך שגורמת לך להסית נגד ציבור שלם בגלל קיצונים חולי נפש שאפילו לא נתפסו והוכחו עדיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קונים את זה. יש ויש לצערנו
ברכה,
14/02/05 10:37
|
הכי חוצפה זה שהמדינה מממנת את מי שמתכוון להרוס אותה ולהקים מדינת הלכה חשוכה ומכוערת. הלאה לקנאות הדתית שלום וברכה רציונל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
did not it occur to you
mohrah,
meshulash,
14/02/05 09:28
|
that arabs are sending these letters to provoke jews against jews. How stupid the ''chosen people'' can be.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומניסטים!
זיו ריצקין,
14/02/05 11:03
|
הפאנטיות הדתית שלך מעבירה אותך על דעתך וגורמת לך להגן על פושעים אלימים החותרים תחת שלטון החוק. מתנחלים דרסו קצין צהל שאמר להם לא להדביק כרזות על גדר הבסיס. זה לא המצאה אני הייתי שם חתיכת דרק שכמוך. בהלוויה שבוע אחר''כ התקיפו 20 יהודים טובים קצין שניסה לחלץ שוטר מג''ב מזרועותיהם. נישקו ניגנב ועמוד השידרה שלו נישבר מהבעיטות. ברור שתגיד שאני מסיט וזורה שינאה בלב האחים אבל האמת ברורה - אתה פאנאט-משיחי ומתחזה לימין פרקטי-שקול. במסווה של טיפוס שקול אתה מפזר כאן שטויות כאילו ערבים שולחים מכתבי איום לשרים כדי ליצור פילוג. אתם תגידו הכל רק לא להודות באשמתכם אבל מה?!! אחרי שנציגכם המכובד יירה ויהרוג כולכם תגידו - מטורף אחד בודד! זה לא סיבה להכתים ציבור שלם! נכון !! נכון שזה מה שתגידו!!! נכון!!!! שאתם לא אשמים, שלא הייתה כתובת על הקיר, ''אני'' בטח תיטען אחרי הרצח, ''אני הייתי נגד הדרך אבל לא קראתי לאלימות''. מה שאתה עושה פה באתר זה הסתה לרצח, אני קורא לעצור אותך עכשיו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sad but what you say is true
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:51
|
|
 |
right, stop telling bulshit
ל"ת
culigorsky,
france arabe,
14/02/05 10:23
|
|
 |
11.
צריך לעשות משהו ומהר
דרור,
צפון הארץ,
14/02/05 09:20
|
למה שלא יאתרו מאיפה מגיעות כל השיחות האלה? למה שלא יתפסו את כל הרבנים הפסיכים האלה ויזרקו אותם לכלא? אני שונא את הביריונים האלה וצריך לעשות הכל כדי להעיף אותם מפה. כמו שהשב''כ עושה עבודה מצויינת נגד הפלסטינים, צריך במקביל לעשות את אותו הדבר עם הרבנים והמנוולים האלה משלנו. אני רחוק מלאהוב את הפלסטינים, אבל אני שונא באותה מידה ואפילו יותר, את היהודונים ההזויים והפסיכים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט, ויפה שעה אחת קודם
ש,
14/02/05 10:39
|
הצטברו כל כך הרבה הוכחות נגד ראש הממשלה על עבירות מכל הסוגים והמינים - חובה להדיחו ולהעמידו לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
דוד,
14/02/05 09:52
|
כי פשוט מאוד. במדינה דמוקרטית מותר לקלל, לחרף, לאחל לראש הממשלה שימות, שיתעוור וכו. מותר לעשות לו פולסא די נורא ועוד אלף שטויות. אין חוק נגד טיפשות, וטוב שכך.
מצד שני שכוחות הביטחון ישמרו עליהם כמו שצריך. בשביל זה אני משלם להם מיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת חינם!
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:47
|
הרי ברור לך שאף רב לא יסכים וכולם יתנגדו נחרצות לשטויות ההזויות והחולניות שנכתבו כאן! אז על תוסיף אש על מדורת התקשורת המגמתית ותאשים ציבור נאמן שלם בחולאים של חולי נפש פסיכיים בבירור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם אנחנו מודעים-לא מפחדים
בתיה,
מבשרת ציון,
14/02/05 10:38
|
|
 |
10.
התלהמות תקשורת בסיוע לדיקטטור
נבגד שרון,
14/02/05 09:17
|
העם לא טיפש ומבין היוטב את ההתהלהמות התקשורתית לבניית שנאה נגד המתיישבים רק תחשבו על האיזון האלוהי כמה שתתלהמו העם יביו יותר למה מתעבים את הפוליטיקאים שגנבו את קולו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ואנחנו נעשה פולסא דנורא
רוב העם,
14/02/05 09:12
|
למאיימים עליו. וכוח הכישוף שלנו גדול יותר....
מוהאהאהאהאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעשה גם נעשה
דון דון,
14/02/05 09:32
|
לכל הבריונים בן גביר וכל הקקות מי אתם שתקבעו לנו אם נעשה צעדים ונסיונות לשלום או לא לכו כבר לכל הרוחות אוי לכם אם בסופו של עינין אנחנו נתרגז עליכם נמאסתם עלינו בגלל שכמותכם חרב בית שני אתם שונאי חינם אתם שורפים את יתרות תעצומות הנפש של העם הזה כמו שעשו הקיצוניים בימי בית שני ולא ניתן לשכמותכם להחריב את הבית השלישי חולירות צריך לנהוג בכם יד ברזל עד שתגידו די ותניחו לנו לחיות בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי אתה שתדבר
ש,
14/02/05 10:41
|
הבריונות של טיפשי השמאל כבר גרמה לאלפי נרצחים ישראלים.
איזו זכות יש לך לתמוך בטרור ולתת לו פרסים בתמורה לפשעיו. הדבר מהווה עבירה חמורה על חוקי המדינה.
מזלך ששמאלנים חסינים בפני החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה
דוד,
14/02/05 09:48
|
|
 |
8.
פרשת השבוע: ''ותרצח''
חיים,
דרום,
14/02/05 09:12
|
להסגור את הישיבות של הרבנים המסיתים, לפני שהם ישכנעו עוד רוצח להרוג איש ציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה שיקרית!
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:49
|
הרי מעולם לא הוכח אף קשר בין אף רב וישיבה להסתה, וכן לא נפתח אפילו חקירה אחת בנושא, אז למה להוסיף שנאת חינם ופשע על המגמתיות הנוראה בתקשורת? מבחינת החוק צריך לפתוח נגדך תיק וחקירה ותביעת דיבה רק על דבריך הנוגדים את החוק ומסכנים את הציבור כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה=ימין קיצוני בפניקה?
שי,
מעלות,
14/02/05 10:39
|
|
 |
פחדנים, מתחמקים מאחריות
חיים,
דרום,
14/02/05 10:26
|
מוסד שלם הוא שהסית את יגאל אמיר לרצוח את ראש הממשלה. אם זה לא היה יגאל, זה היה מישהו אחר. בפולסות דנורות, ובכשפים שלהם וליהדות אין כלום במשותף הפכתם את הציבור שלכם לצמאי דם, עד שהשגתם את מבוקשכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בובת וודו
ספי,
14/02/05 09:11
|
במחקר שנערך לאחרונה נמצא שלבובת וודו יש השפעה חזקה יותר מלפולסא דנורא (לפחות על עושה הקסמים וחבורת הטמבלים שמסתכלים עליו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הדת הורסת את האדם!
חסוס,
14/02/05 09:02
|
אופיום להמונים ההוזים שמוכנים לפגוע ביצירות אומנות כמו המסגדים. אין אף בית כנסת יפה כמו מסגד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב!!
ל"ת
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:29
|
|
 |
5.
סגולה לאריכות ימים...
אריה,
14/02/05 08:56
|
זוכרים שהטמבלים עשו פולסא דנורא לסדאם חוסיין? סגולה לאריכות ימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזהרה! קללה חוזרת אל שולחה
מיכאל,
14/02/05 09:32
|
את זה לא לימדו אתכם, המקללים, אבל כדאי שתחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אנחנו עם ששונא את עצמו,תתבישו!
ל"ת
לימין ולשמאל,
תתעוררו,
14/02/05 08:55
|
|
 |
3.
ואני הורדתי את הגשם לפני שבוע
לובנגולו,
מלך זולו,
14/02/05 08:46
|
שאולי היקר. ברוך הבא לשנת 2005. לפי מה שאנחנו יודעים היום, כדור הארץ עגול, הוא מסובב את השמש, וקוסמים קיימים רק בספרים. טירוף המערכות סביב לחשי כישוף הוא אווילי, וכנראה שהכל כשר במסגרת מסע ההכפשה נגד הימין.
אני מציע שבשלב הבא ממשלת ישראל תצנזר קטעים מסידור התפילה, כדי שחלילה לא ניחשב כמסיתים, ואפשר להרחיב כמובן את הצינזור גם לתנ''ך כמובן, אבי אבות המשיחיות. לא צריך להמציא שום דבר, הכנסיה הנוצרית עסקה בנושא במשך שנים, כך שיש לכם ממי ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל שרי הממשלה צריכים אבטחה!
עופר,
14/02/05 08:45
|
אסור להקל ראש, צריך לשמור על כולם. וצריך גם למצוא את המאיימים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שתמצא אותם בלשכת ראה''מ..
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:33
|
אם באמת הם קיבלו איומים כאלה וזה לא שקר וספין תקשורתי מגמתי, אזי רק חולה נפש או עובד בלשכת ראש הממשלה יכול לעשות שקר כזה, שהרי אין כזה דבר ''פולסא דנורא'' ובטוח שאין אף אחד שיודע לעשות דבר כזה מסוכן בעצמו (להתעסק עם שדים רק מי שמבין בדבר אולי יסתכן, ומקובלים לא עושים הסתה!). אף יהודי דתי לא יתאבד עם חומר נפץ - זה נוגד את היהדות ממש! הכל תלוש מהמציאות ומהיהדות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי לא ירצח פוליטקאי!
ל"ת
יהודי כשר,
אפרת,
14/02/05 16:36
|
|
 |
ירון יש לך עבודה ביש''ע כמגיב?
ל"ת
שי,
14/02/05 10:39
|
|
 |
1.
ומה עם האיומים על האזרחים ?
היסטוריון,
14/02/05 08:33
|
והאזרחים עצמם - מה אתם ? הם מופקרים לחלוטין, מאז אוסלו הארור ועד היום. השרים שווים יותר ? עליהם יש שמירה הדוקה, ועל האזרחים, אין כל שמירה צמודה. המדיניות של הממשלה גרמה וגורמת להפקרת האזרחים לחסדי המחבלים הערבים. מספיק לגלגל עיניים לשמיים, ולקשקש לנו על מכתבי איום וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק , אבל.......
עידית,
14/02/05 09:04
|
אתה צודק , גם אנחנו האזרחים צריכים הגנה , אבל אם לא ננסה את השלום , ונשים לו רגל , הרי לא נגיע לשום מקום , לכן אולי עדיף ניתן לממשלה לעשות משהו , ( התנתקות ) , ואולי ככה נהיה מוגנים ......אולי !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניסינו באוסלו?
ל"ת
ז,
14/02/05 09:54
|
|
 |
אולי נעשה משהו
רוני,
תל-אביב,
14/02/05 09:45
|
רק בשם העשייה של ''משהו'' את מוכנה לעשות טרנספר לאלפי יהודים ואולי זה יעזור ? ואם זה לא יעזור תחזירי אותם? בטח כמו שאפשר להחזיר את כל ההרוגים שנהרגו בגלל כנופיית אוסלו. שלום זה ערך חשוב אבל לא ערך עליון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מהמרת כפייתית? רולטה רוסית?
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:36
|
מזה השטויות האלה? אוסלו כבר הוכיח איזה אסונות נובעים מלתת לחתול לשמור על השמנת! הרי אפילו סעיף אחד מכל ההסכמים שהם כבר חתמו עליהם לא בוצע על ידם והרפורמות ברשות היו בדיחה עצובה! ראי כמה פיגועים וצרות במקומות שצה''ל לא נמצא (קיני צרעות) ואיזה שקט ודו קיום היה לפני אוסלו ומבצע ''קשת צבעים''... מהמרים כפייתיים צריכים טיפול דחוף, ובמיוחד במקרים בהם הם מהמרים לא על חיי עצמם, אלא על חיי הציבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן שבמדינה יהיו רק יהוד
אריה,
14/02/05 09:00
|
אכן, דמנו לא הפקר ! הגיע הזמן שבמדינת היהודים יהיו רק יהודים וכל הפלשתינים (כולל טירה טייבה...) יהיו רק בפלשתין, וביניהם לבינינו יהיה גבור מבוצר וממוקש... כמה דם עוד יישפך עד שהחמאס והמתנחלים יאפשרו לנו להגיע לזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיוות בדבריך
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:40
|
א) המתנחלים אינם מונעים ממך את זה ולהפך! הם הראשונים שרוצים שנגן עליהם ועלינו מהפורעים הפלסטינים. החמאס שונה מהם לגמרי שאינו רוצה פיתרון לסיכסוך אלא דם (ראה המנון פלסטיני)! ב) גבול ממוקש זה טוב אולי לטווח הקצר, אך כבר הוכח שהגנה הינה תרופה זמנית, שהרי הפיתוח הפלסטיני-חיזבלוני-אירני כבר הביא לנו את הקסאמים וקרטות נ''ט, מנהרות תופת, מטעני קלע, קלימגור וגחון לטנקים... כך שהוכח שאין לנו לסמוך על מישהו אחר שיעשה לנו את העבודה השחורה (בט''ש)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
,תגובה ל 1
yaacov,
14/02/05 08:51
|
|
 |
מטומטם,אם יש מישהו שטיפל
אוסלו,
14/02/05 08:46
|
בטרור,זה באמת שרון! רבין שגע כשאמר ''קורבנות השלום'' היה צריך מיד לשים קו אדום לתופעה אך אז,היה לבד כי הימין היה נגדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מי נאמר ''רוח גבית לטרור''?
ירון,
חיפה,
14/02/05 09:41
|
רמז: הוא מכונה ''בולדוזר'' והוא מאיים שהוא לא מושפע מאיומים...
הגב לתגובה זו
|
|