 |
38.
לכל תומכי הגירוש הנורא הזה!
דנה,
גוש קטיף,
27/02/05 20:34
|
התקשורת היא כלי שכנוע מספר אחד יש החדורים שנאה כלפינו ב''עזרת'' התקשורת. אך אנו כמוכם בדיוק - משלמים מיסים, אנחנו לא יתושים אנחנו בני אדם ואנחנו תורמים למדינה כמותכם.נמאס לנו להרגיש סוג ג'. וחלילה אם תתחילו לכתוב ברחובות ''אין כניסה לכלבים ולמתנחלים'', הפסיקו עם השנאה והבינו שאתם בסך הכל נמשכים אחר התקשורת בלי לחשוב.אתם מסוגלים ליותר מכך.
אז למען ה' התחילו לחשוב ולא יזיק גם לנסות -להרגיש את האחר. כל הזמן מחנכים לסובלנות, יש לכם סובלנות לערבים אך לא לאחיכם היהודים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שיתנו למחבלים כפרס על הטרור
ל"ת
דני,
חלמיש,
14/02/05 23:40
|
|
 |
36.
שקרן. יש החלטת ממשלה בנושא.
ל"ת
אבי,
חלמיש,
14/02/05 23:39
|
|
 |
35.
nightmare
jacob,
overseas,
14/02/05 22:34
|
first i want to preciate the conviction of prime minister Sharon in his dids,thought,i dont preciate him as a prime minister.now,my biggest nightmare is,after the delegalization of the satteler by mr. Sharon(a dirthy tactic which wAS used by the worst enemies of the jewish nation)lets imagine,that during the pullout,the palestinians,will execute some suecide bombig and will kill ,lets say,50 israelies... what wil happend then?where Sharon will burry himself? personally,i am for the disangegment plan,i think that it is a very moral step for us as a jews,if we want to stay a jewish state,but not by Mr, Sharon.he is the man who sent them there,do yourself a favor and give this job to someone els....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא לפנות! שישארו שם ושיעזרו
כרמלה,
14/02/05 21:20
|
לפלסטינים להקים מדינה המשותפת להם. בלי ציניות. למה שלא ישארו לגור שם והפלסטינים ייתחייבו לבטחונם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אף אחד לא יגור בבית שלי !!!
מנשה עופר,
אלי סיני,
14/02/05 20:06
|
אם הממשלה לא תהרוס את הבתים אני את הבית שלי אשאיר כך שלא יהיה אפשר לגור בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאר שם בבקשה ותראה לעולם
אחים בנפש,
14/02/05 21:11
|
|
 |
נהדר! תחסוך עבודה של טרקטור
ממשלה,
14/02/05 21:04
|
סוף סוף מתנחל שבא לחסוך כסף למדינה במקום לבזבז אותו.
כל הכבוד לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קורא לקונגרס האמריקאי, להפעיל
k_nemo,
פטריוט,
14/02/05 19:30
|
''תיקון ג'קסון'' כלפי חוק הסיוע וסחר החוץ עם ממשלת ת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ומתי יעזוב החייל האחרון?
מוחה,
14/02/05 18:42
|
האם לא ניתן להקדים את הפינוי והאם עליו להמשך חודשים ארוכים של קייץ לוהט? עדיף סוף ללא פחד מאשר פחד שאין לו סוף, ונראה ששרון קצת נבהל מנחישותו לבצע את ההתנתקות ויהי מה, אז הוא מנסה למשוך את הזמן. מוטב שההתנתקות כבר תהיה מאחורינו. ולמען השם, שיפסיקו לטפטף שמועות, כן יהרסו לא יהרסו. והכי חשוב. מתי יעזוב אחרון החיילים את הרצועה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הבהרת גודל פשע הגירוש?
מה מפריע לכם,
בקטע הבא?,
14/02/05 18:40
|
בהגיענו לנצרים אנו מתמקמים בבית משפחת מויאל. את לבנה וששת ילדיה פגשנו ברידתם מן האוטובוס, שהגיע מנצרים וחזר לשם, כשאנו עליו. בעלה של לבנה, אוזל מויאל, מגיע ברכבו הפרטי, עוטה אפודת מגן וכובע פלדה. משם הם ממשיכים לאשדוד, לעשות שם את השבת. כך עומד ביתם, כולו, לרשותנו. מטות מוצעות בשבילנו, כשכלי המטה מדיפים ריח נעים (אינני יודעת איזו אבקת כביסה אחראית לכך). הבית כולו נעים, נקי ומזמין, מסודר בטוב טעם, טעמה של לבנה. ישי, אחייננו, מצהיר – לבנה היא ליגה לאומית. הוא מראה לנו גם את המקום בו נחתה פצצת המרגמה על הגג, מעל לכניסה לבית משפחת מויאל. על המקרר מודבק דף גדול ועליו המלים – כאן לא מדברים לשון הרע. ואכן, שמתי לב, שבנצרים לא אוהבים לשמוע לשון הרע, אפילו לא על אלה הפועלים בכל כוחם לגרשם מביתם.
אחייננו לוקח אותנו לסיור בחממות של אוזן, שעליהן גאוות נצרים (רבע מיצוא עגבניות השרי של ישראל). ממש מדהים. עגבניות השרי צומחות באשכולות מעניינים ודקורטיביים. הפלפלים, ירוקים ואדומים, מבריקים, מרהיבים עין. שיחי המלפפונים כבר צהובי עלים, אך המלפפונים ירוקים ורעננים. ישי מראה לנו את החממה, שבה הפעיל מטען צינור, כשניסה להיכנס אליה, בסיור חממות שגרתי, במוצאי שבת אחת. הוא נתקל בחזהו בחוט מתוח, שלא צריך היה להיות שם. הוא קפץ לאחור וכך ניצלו חייו. רסיסים נתקעו ברגליו ועור התוף של אחת מאזניו נקרע. אך הוא ניצל ממות בטוח. בחממות נתקבל בקריאות – שלום ישי, שלום ישי. אלו הם התאילנדים המרוצים מאד בנצרים. הם מקבלים התייחסות חמימה, שכר הוגן ותשלום בזמן! הסיור הסתיים. בעוד חצי שעה הדלקת נרות שבת. התאילנדים מתפזרים למעונותיהם, לא עובדים בשבת. בערב, לאחר סעודת ליל שבת, אנו מטיילים ושומעים מכיוון מעונות התאילנדים מוסיקה רועשת ושירה. חוגגים לידת תינוק, בתאילנד הרחוקה, לאחד העובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יה איזה סיפור מדהים ממש מהממממ
משה,,
פתח תקווה ,,
14/02/05 22:37
|
כל הפילוסופיה שלך עם העגבנית שרי המלפפונים והפילפלת זה בסיבסוד שלי נטו ואתם החוליגנים גורפים רווחים עצומים ולא משלמים דמי חכירה הן לוילה שגרים בה והן לחממה של המתנחבל הקאבוי אוזן , דבר אחד הייתי רוצה שא תיהיי מעברו השני של המתס ותרגישי על בשרך מה זה לחיות תחת כיבוש עשוקה ומדוכאת , את יכולה להיות סופרת הומשוררת אבל את בכלל לא מציאותית ואני חוזר ואומר פינוי והיתנתקות עכשיו ולאלתר , ,ותתחילי לכתוב סיפורים לילדים אכן ניחונת בכישרון זה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דארטה משה?
Avi Ecuador,
15/02/05 02:56
|
|
 |
רק שאני לא ידארט עלייך ישרמוטה
משה ,,
פתח תקווה ,,
15/02/05 08:35
|
דש לזה שמנענע אותך ניראה לי את צריכה כלי יותר רציני ורציונלי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדארט!
Avi Ecuador,
15/02/05 13:57
|
|
 |
אני מעדיפה מדור פרסומי אמיתי
פרחיה,
14/02/05 19:05
|
הקול קולה של חנה אייזנמן אך הסגנון הוא של ג. יפית, המנסה למכור מוצר חדש, עגבניות שרי, פלפל ירוק, תאילנדים שמדליקים נרות שבת, אוי, התבלבלתי. מרוב מתיקות קבלתי בחילה. האידיליה מסתיימת ביולי, חבל על הגיגייך הממוחזרים. ואישית אני מעדיפה את ג. יפית. היא לא מפרסמת סחורה מורעלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מפליא שאת אלדד לא זרקו..איך הו
פצע,
14/02/05 18:19
|
איך אלדד מעז לומר את האמת שלו?? מה זה פה? דמוקרטיה חלילה?? שימוש נלוז בכל אמצעי העיקר לשלול מהמתישבים הכי אידיאליסטים היום את הלגיטימיות שלהם ולהפוך אותם לשונאים. ממש נורא. בכוונה מחממים את הרוחות, לא איכפת המחיר. והכל לשם מה?? לא כלום, לא כלום. אפילו לא שלום דמיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
???אין החלטה???
rena,
14/02/05 17:54
|
Shouls we, or shouldn't we?
See the following short movie and decide for yourself:
mms://msmedia.a7.org/arutz7/heb-perm/connect-gush-1.wmv''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בשיא: רוב המתנחלים יעזבו לגטו
עומרי שרון,
בחווה,
14/02/05 16:22
|
ראש מינהלת ההתנתקות, יונתן בשיא, חשף בדיון יוזמה להעביר לגטו באשקלון את כל 500 המשפחות בנוה-דקלים, היישוב הגדול ביותר בגוש-קטיף. לדבריו, בשבועות האחרונים יש נכונות הולכת וגוברת של ראשי היישובים בגוש וברצועה לדון בחלופות ליישובים הקיימים. לטענתו, להוציא יישוב אחד או שניים, כל היישובים נמצאים בשלב זה או אחר במו''מ להעברתם לגטאות בקו הירוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשא את שם השואה לשווא
אייל,
חיפה,
14/02/05 19:47
|
ימין קיצוני חמום מוח די לשימוש במונחי שואה. ישראלים שפויים לא קונים את זה ונגעלים מכם. הגיע הזמן להראות לכם שבקו הירוק יש שלטון חוק. ככה זה שנותנים לחבורת פרחחים להתפרע נגד ערבים ולקפצץ על גבעות. הם שוכחים שיש חוק וסדר. מעצר מנהלי יזכיר להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כולם לקרוא, ובמיוחד יוסי מרומא
גרה ותגור בגוש!,
נווה-דקלים!!,
14/02/05 15:43
|
בס''ד שיהיה ברור, לעולם לא נזוז מאדמנו מרצון. אין, ולא יהיו שום כוונות להתפנות! לנצח נישאר שם. ואתם השמלאנים הנאורים שלנו מתי תקלטו שאנחנו לא גרים כאן בשביל איכות חיים וים?!! כשיש פצמרי''ם על הראש זה לא משנה.... אנחנו גרים כאן בשבילכם, בשביל עמ''י!!!!! אנחנו מאמינים, באמונה שלימה, שארץ-ישראל היא שלנו, ואם אתם חושבים, שאפשר פשוט לתת חלקים ממנה לערבים, בשביל ''שלום'' אז אין לכם מה לעשות כאן! לכו לרומא בדיוק כמו יוסי... ואתה יוסי, ברחת, הא? לא יכלת להתמודד עם הפיגועים והטרור?! אז אנחנו כן, בזכות האמונה!! ואין לך זכות לומר את דעתך בכלל! חזור לכאן, לארץ של היהודים! והילחם על אדמתך, על מולדתך!! והחיילים שמתים, זה כואב לנו כל כך, אתה לא יודע עד כמה!!!!! אבל החילים שמתו, הם לא מתו סתם, הם מתו בשביל א''י, בדיוק כמו שאני מוכנה למות בשבילה. ואני יודעת מה תגיד ''את מוזמנת למות בשבילה, אבל לא החיילים!'', נכון?, אז כשתקלוט את האמת סוף סוף, תודיע לי, אני אהיה בביתי, שבגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכתב לשמאלני
רונית לרנר,
מורג,
14/02/05 16:49
|
שיהיה ברור, לעולם לא נזוז מאדמנו מרצון, אלא עבור כסף רב. אין, ולא יהיו שום כוונות להתפנותבחינם.ואתם השמלאנים הנאורים שלנו מתי תקלטו שאנחנו לא גרים כאן בשביל איכות חיים וים?!! כשיש פצמרי''ם על הראש זה לא משנה.... אנחנו גרים כאן בשביל נישול פלסטינים עניים. אנחנו מאמינים, באמונה שלימה, שארץ-ישראל היא שלנו, ואם אתם חושבים, שאפשר פשוט לתת חלקים ממנה לערבים, בשביל ''שלום'' אז אין לכם מה לעשות כאן אלא לצאת מהשטחים. לכו לחיפה ולק.שמונה הארורות ואנו נילך עם מיליון דולר בכיס.-תקנאו כולכם! אנו נחזור לכאן, לארץ של היהודים! ונילחם על אדמתה, על ארצנו. והחיילים שמתים, זה לא כואב לנו כל כך, אתה יודע למה? כי הם שמאלנים!!אבל החילים שמתו, הם לא מתו סתם, הם מתו בשבילנו ולשוא., בדיוק כמו שאני מוכנה למות בשבילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרה בנווה דקלים - את מאמינה
יוסי רוקד על דם,
חיילי ישראל!,
14/02/05 16:39
|
באמת שליוסי אכפת שחיילים יהודים נהרגים? לך אכפת! ליהודים אכפת! אך מה אכפת לשונא ישראל? היוסי'ם רוקדים על דם החיילים. אנו בוכים עליהם! זה ההבדל התהומי! אילו היה אכפת ליוסי, הוא היה נאבק בציפורניו נגד הכניעה לתואמי הנאצים ונגד משיכת נחלת אבותינו מתחת לרגלינו. ולא מפני שלערבים המסכנים אין מרחב מחיה, אלא משום שנאתו התהומית ליהודים. יותר לא נזוז מארצנו! היום הרשעים חוגגים, אך אנו נצחק אחרונים! ''שיר המעלות בשוב ה' את שיבת ציון היינו כחולמים, אז יימלא שחוק פינו ולשוננו רינה. אז יאמרו בגויים, הגדיל אדו' לעשות עם אלה, הבדיל ה' לעשות עמנו, היינו שמחים....''. לא ניתן עוד להתעלל בנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מוכנה למות בשבילה? תתגיסי
יובל,
14/02/05 16:21
|
שמענו על כמה שאת מוכנה למות בשביל המדינה. כשהשוטרים גוררים אותך מהמאחז הלא חוקי את מוכנה רק שהילד בן השנה שלך ימות, כשאת מחזיקה אותו מהצוואר.
את מוכנה למות בשביל המדינה? מצויין, תתגייסי. (אוי , את לא יכולה, מסכנונת, זה לא צנוע!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליובל
גרה ותגור בגוש,
נווה דקלים,
14/02/05 17:32
|
מתי שמעת פעם על מקרה שבו הביאו תינוק למאחז והחזיקו אותו מהצוואר!?? כולכם יונקים את השקרים של התשקורת ומתעוורים.
מי אמר לך שלא שירתתי בצבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיילים שמתו לא כואבים לך כלל
חיים,
דרום,
14/02/05 16:19
|
גדוד הגדס''ר של גבעתי משרת בעזה מתחילת האינטיפאדה כבר 4.5 שנים, והוא מורכב ברומו מערבים ישראלים נאמנים למדינה. והנה את, תוקפת ערבים בתגובה הצבועה שלך, למרות שהם מגינים לך על הבית וחלקם מתים בזמן מילוי המשימה. אז אל תקשקשי על ''והחיילים שמתים, זה כואב לנו כל כך, אתה לא יודע עד כמה!!!!! '', כי לך זה לא מזיז. אם היה לך אכפת מחיי החיילים היית חוזרת למדינת ישראל, ואם היית ציונית באמת היית מתיישבת בנגב או בגליל, אבל את לא. את רק רוצה את הווילה המפוארת שלך שנרכשה בדם חיילים ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיים\מוחמד-
גרה ותגור בגוש,
נווה דקלים,
14/02/05 17:35
|
על כל החיילים שנהרגים אני בוכה פי אלף יותר ממך!
ועל הערבים שכביכול מגינים עלי- ואם תזדמן להם הזדמנות לרצוח אותי בדם קר הם לא יהססו לעשות זאת- סלח לי, אבל אני לא מרחמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה את מדברת על חיילי גבעתי...
חיים,
14/02/05 20:02
|
חבל שכבר השתחררתי. כששירתתי בצפון רצועת עזה חצי שנה וקפצתי על כל נגיעה בגדר לא ידעתי שעל אנשים כמוך אני מגן. אם הייתי יודע אז, הייתי עוזר להם לטווח עם הפצמ''רים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלת- את מתפנה- בריבוע!!
יוסי, רומא,
14/02/05 16:13
|
כל כך אופייני לך ולחברייך המתנחלים, לקבוע נחרצות לכל אדם את גורלו ואת עתידו. מה את בכלל יודעת על מעשי ברומא? בכל מקרה , אין לי שום כוונה להתווכח איתך שכן הויכוח ביננו הסתיים ביום בו הנפת טלאי שואתי על ד''ש בגדך ופגעת בזכר קדושי השואה והגבורה הויכוח ביננו הסתיים ביום בו קראת לחייל צה''ל לסרב פקודה, הויכוח ביננו נגמר ביום בו הרמת ידיים ומשכת בשערותיה של חיילת שבאה לפנותך. הויכוח ביני לבינך נגמר !!!אבל מה שיותר חשוב הוא שהויכוח בינך לבין מדינת ישראל גם הוא, סוף סוף, נגמר. אז כדאי שתקלטי והייטב: את מפונה מההתנחלות המיותרת שלך שמדינת ישראל בנתה בשגגה הסטורית. את תתפני ברצון ואם לא -יפנו אותך- אבל את לא תזכי לשבת בהתנחלות המיותרת הזו יותר!! קולטת??? את מפונה ואיתך עוד 7000 אחרים. ואם את נורא רוצה להישאר שם, אז עשי זאת למען עצמך, אל תחיי בעזה הפלסטינת עבורי או עבור מי מעמינו!! אני לא בקשתי זאת ממך.הישארי שם וחיי תחת שלטון ערבי , לא תחסרי לחברה הישראלית. נהפוך הוא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yossi. even i agree
tal,
14/02/05 19:58
|
with your ideas its wrighten too long and too much. get to the point. have a nice day.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי
אזרחית,
רמת השרון,
14/02/05 19:52
|
הויכוח בינך לבין המתישבת מנווה דקלים , הסתיים הרבה הרבה לפני שדיברו על עקירת יהודים. רק לקרוא את תגובתך ולהבין שבנית שנאה כלפיהם מבלי להכיר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להבהיר פה כמה דברים
גרה ותגור בגוש!,
נווה דקלים,
14/02/05 17:29
|
בס''ד אני מעולם לא ענדתי תלאי, מעולם לא קראתי לחייל לסרב פקודה (הוא צריך לעשות זאת על דעת עצמו) ומעולם לא נגעתי באף חיילת או חייל. כל כך אופייני לך ולחבריך להכליל אותי בין כל ה''מתנחלים האלימים והמסיתים האלו'' כלשונכם. תגיד לי את האמת, אתה מכיר אפילו מתנחל אחד? או שאתה גם יודע ''הכל'' מהתשקורת השמלאנית?? בוא לבקר אותי בביתי ואראה לך את מה שבנינו פה אומר לך את דעותי ותראה שתשתכנע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלומות הערבים הם הזיות שמאלנים
לאות הערבי,
בשמות שונים,
14/02/05 16:31
|
|
 |
25.
חסכון של מליארדי שקלים בשנה
ש.לוין,
14/02/05 14:38
|
היציאה מהחור השחור ששמו רצועת עזה תחסוך למדינה מליארדי שקלים בכל שנה. 7000 איש תפסו את המדינה בביצים והם עוד יחלבו את המדינה עם פיצויים מופרזים. הרי הם ידעו שהם חיים שם על זמן שאול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
התנחלתי לי- מגיע לי עוד ועוד
ל"ת
שח מט,
אוהב דמוקרטי,
14/02/05 14:10
|
|
 |
23.
Soon on eBay
Pini G.,
LA,
14/02/05 14:10
|
Dont be surprised if you see the homes for sale on eBay in the coming weeks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ראש הממשלה, ספור את הימים...
משה,
14/02/05 13:55
|
|
 |
תם עידן המתנחלים החלה הספירה
משה ,,
פתח תקווה ,,
14/02/05 14:28
|
|
 |
יהיה לנו את התענוג בקוברות אחי
ל"ת
יוסי רומא,
14/02/05 15:10
|
|
 |
גרוש יהודים-שמחת הערבים כמוך.
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/02/05 16:02
|
|
 |
אתם לא יהודים
יובל,
14/02/05 16:22
|
יהודים לא מסיתים לרצח. אתם עובדי אלילים ודוגלים בקדושת האדמה על קדושת החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח את נרצחי אוסל
ממשלת השמאל,
והערבים,
14/02/05 17:28
|
אלפי יהודים נרצחו בגלל הזיית השמאל ''שלום''. התיישבות היא נחלת הציונים ולא של שמאלנים שהם נחלת הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא לחזור על הטעות של ימית צריך
משה ,,
פתח תקווה ,,
14/02/05 13:50
|
לפצות את הפלסטינים עבור דמי חכירה אני חושב שזה פיצוי הולם שישאירו את הוילות בשלמותם ולהעביר בצורה מסודרת לראשות הפלסטינאית , ובאותו נשימה לקזז מהמתפנים מכספי הפיצואים שיקבלו עבור שימוש בקרקע שפלשו אליה, מתנחלים יקרים התנחלתם ברינה תתפנו גם ברינה ולא בדימעה אין ברירה אחרת השלום לא יסולא מפז, פינוי קל ונעים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה ששונא אותנו כל כך!
דנה,
גוש קטיף,
27/02/05 20:42
|
חסר לך קצת מידע -אנו התיישבנו בשליחות מדינתנו באדמות שלא גרו בהם ערבים! אנחנו עוד לימדנו את הערבים את עינייני החקלאות - אז מי ישלם למי?!
אנחנו לא שונאים אותך ולא מקנאים בך על מה שיש לך, כי מה שיש לך עמלת עליו רבות.ולבטח אתה כמונו משלם מיסים למדינה. גם אתה אינך צריך לקנא בנו על מה שעמלנו עליו רבות. חוץ מזה נראה אותך מתפנה מביתך ברינה, אלא אם כן אין לך בית נורמלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רבות מחשבות איש ועצת ה תקום
גד,
14/02/05 13:46
|
רבונו של עולם כוון שהערבים והשמאל יחוקקו את החוק שיגרש את הערבים מא''י בדיוק מופלא כפי שהם עושים היום ליהודים יראי שמים
ראו ידידי מהשמאל בעוד 10 עד 20 שנים ישראל תהפוך למדינה אמונית בגלל ריבוי האוכלוסייה בקרב היהודים האמונים לתורה (מצוות פרו ורבו) בעוד ששאר עם ישראל יתקרב יותר למסורת ישראל וכל הנותרים יתפזרו למזרח הרחוק לחפש שם מי יודע מה מסקנה: ראו הזהרתם אתם מחוקקים את החוק שיפעל כנגדכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מתנחל=סחטן של המדינה
ל"ת
שי,
שדרות,
14/02/05 13:27
|
|
 |
18.
לאריק שרון ידידי משכבר הימים
Avi Ecuador,
14/02/05 13:09
|
אריק ידידי, זה אני אבי חברך מהמרכז בנתניה. אתה וודאי זוכר אותי ואת השתתפותי הפעילה. כיום אני לא גר בארץ בכל אופן אבל ליבי בישראל תמיד. מה קרה לך אריק חברי ? אני עדיין רואה אותך כחברי הקרוב אך מתגעגע לאריק הישן והטוב. אריק של ארץ ישראל השלמה. אריק הלוחם ללא חת. חזור אלינו אריק הישן. מידידך, אבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתי לציין
Avi Ecuador,
14/02/05 14:26
|
|
 |
''יצאת מהארון''.זהירות אחייך הער
לשמאלן מתחזה,
והומו,
14/02/05 16:21
|
|
 |
כל הכבוד
Yossi V,
14/02/05 14:20
|
|
 |
לא נמאס לך מתגובות ממוחזרות
משה ,,
פתח תקווה,
14/02/05 13:57
|
|
 |
משה ידידי, מתנדבים לקוברות
Yossi V,
14/02/05 14:23
|
|
 |
שמישהו ינער אותך
משה,,
פתח תקווה,
14/02/05 14:34
|
|
 |
תודה על שיתוף הפעולה!
ל"ת
יוסי רומא,
14/02/05 14:32
|
|
 |
כל התגובות הוא של אותו הערבי
לשמאלן הוזה,
וסהרורי,
14/02/05 15:55
|
בשמות שונים. פיצול אישיות זה מחלה כרונית בשבילך כי אתה לא לוקח תרופות ממרשם הרופא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ידיד שלו
דניאל,
14/02/05 13:34
|
|
 |
אני התפכחתי, ידידי
אריק,
ידידך,
14/02/05 13:31
|
חברי מהמרכז, תודה על ההשתתפות והתמיכה. לעת זקנה התעוררתי והבנתי שאם לא נתנתק מהפלסטינאים הם עוד יחסלו אותנו מבפנים. לא נוכל להישאר מדינה דמוקרטית, בזמן שאנו שולטים על עם אחר, ומבודדים מכל העולם. אבל אל תדאג, אני עדיין לוחם ללא חת, למען ארץ ישראל חזקה ודמוקרטית שחיה בשלום עם שכנותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק ראש הממשלה- זה מה שהשתנה
יוסי, רומא,
14/02/05 13:25
|
ידידך משכבר אריק פשוט מנהיג מדינה שלימה, אין לו זמן ויכולת להמשיך לחלום חלומות אספמיים. דברים שרואים משם- מכס ראש הממשלה כנראה לא רואים מכאן- יערות אקוודור. המציאות, היא זו שמכתיבה לידידך אריק את סדר היום! הוא ראש הממשלה של מדינת ישראל, לא ראש הסניף של נתניה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על העזרה!
ל"ת
Yossi V,
14/02/05 14:31
|
|
 |
17.
תהרוס את הבתים של הערבים קודם.
ל"ת
יהודי חילוני,
14/02/05 13:09
|
|
 |
פיצוי של מתנחלים לעיירות פיתוח
מורדי,
קרית מלאכי,
14/02/05 13:31
|
סחטו וגנבו את תקציבי עיירות הפיתוח שנים. קדימה לפצות אותנו על העוול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחטו רק את תקציב עיירות
האנטישמיות נחלת,
הפרימיטיבים!,
14/02/05 18:52
|
הפיתוח? הרי כל תקציב המדינה נשפך אליהם. מליארדים שצריכים היו להסדיר את חובות הקבוצים והמושבים, זרמו להתנחלויות. מליארדים שהיו צריכים לעבור ל''רשות'' כמחווה של רצון טוב ולשאיפה לשלום, זרמו להתנחלויות. מליונים שהיו מיועדים להעלאת הצגות שלום ולהצגת תערוכות ומיצגים לקידום השלום, זרמו להתנחלויות. מליארדים שיועדו למכוניות שרד, למזכירות, למכשור חשמלי, לשומרי ראש, למשכורות, לפנסיות עתק וכו, זכויות בדין לחברי כנסת, שהקדישו את חייהם למפעל ה''שלום'', זרמו להתנחלויות. וכמובן גם המוני בני עיירות הפיתוח, זרמו להתנחלויות, במקום להישאר בקרית מלאכי, בדימונה, באשקלון, באשדוד, בירוחם, במצפה רמון, בנתיבות ולהמשיך לחיות על חסדי מדינת הרווחה הזו. הם הלכו להתנחל, ללמוד לעבוד ולבנות ואבדו למחנה ה''שלום''. שלא לדבר על המליונים שהיו אמורים לזרום למרכז פרס לשלום ולכיסיהם של המוני עסקני שלום. הכל, הכל, הכל הלך אל היהודים... נורא, באמת נורא כמה אנטישמים יכולים להיות יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לדמגוגיה של הימין-לנגב
שי,
שדרות,
14/02/05 19:44
|
כמה כסף שלא העבירו לקיבוצים ולמושבים ולכל מקום אחר, הכסף הרבה ביותר נשפך בהתנחלויות בשטחים על חשבון איכות החיים בעיירות הפיתוח. בני הקיבוצים שלמו בחייהם על התנחלויות בניגוד לצו מצפונם שהוקמו במחטף סבסטיה. בני עיירות פיתוח לעולם לא היו מגיעים לגור בהתנחלויות אם תקציבי עיירות הפיתוח היו משומנים ושבעים כמו אלו של ההתנחלויות. כספי החינוך, הרווחה והפיתוח של העיירות בנגב ובגליל בוזבזו על כבישים עוקפים, קרואנים וביטחון. יוחזר הכסף לעיירות הפיתוח לחינוך ולבריאות - די לבזבוז הכסף בהתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי שרוצה יכול להשאר שם
רן,
ת''א,
14/02/05 13:09
|
צריך להציע למי שלא מעוניין להתפנות לחתום על וויתור על פיצויים ווויתור על אחריות צה''ל לבטחונו, ושיישאר שם. באותה מידה שכל אדם יכול להגר למדינה אחרת. השאלה היא אם הפלשתינאים יסכימו לקבל אותם.. הרי ברור שהרוב המוחלט של המתיישבים השפוי יתפנה בהתאם לתוכנית ומי שייסרבו אלה מיעוט קטן ורעשני של פנאטים משיחיים (לא הפסד גדול..). גם כשהתיישבו שם היה ברור לכל אדם עם חשיבה ראציונלית שאין עתיד ברצועת עזה. מה הם חשבו? שיש סיכוי לטירוף של כמה אלפי ישראלים בין מליון וחצי פלשתינאים עויינים, עם חלוקת אדמות לא פרופרציונלית בלשון המעטה (המלה המתאימה לכך היא פשוט קולוניאליזם). אפילו המצרים הבינו זאת וויתרו ברצון על הרצועה בהסכמי קמפ דיוויד.. חוץ מזה צריך להפסיק להשקיע שם כספי ציבור. הבזבוז הזה משווע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תהרוב קודם את שלך!!
יהב,
14/02/05 13:07
|
|
 |
14.
אל תהרוס, שרון,
גדודי השהידים,
חאן יונס,
14/02/05 12:55
|
|
 |
13.
בחלומות.
ל"ת
====,
14/02/05 12:55
|
|
 |
12.
רשעות הממשלה
אביב,
דרום,
14/02/05 12:48
|
חלום הגירוש הגדול של רשעות הממשלה עד מהרה יהפוך לחלום הבלהות של כל אזרחי ישראל. אז מגרשים אותם לאשקלון? יופי. זה עומד על הפרק הבא של הערבים שלא יניחו את נשקם עד שיקבלו חזרה את מג'דל, קרי אשקלון, שהיה פעם כפר ערבי. הערבים אומרים יומם וליל שהמלחמה נגד יהיהודים לא תיפסק עד מימוש זכות השיבה. זה אומר חזרה לקו הירוק. גם הערבים רוצים ''הביתה''.מדי פעם הם מניחים את הנשק למספר שעות כדי להצטלם עם המנהיגים הטפשים המובילים את אזרחיהם לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה לנו טובה ותחזור לכוך שלך
אוהב מלחמות אתה,
14/02/05 13:17
|
כל הזמן בוכים יקחו, יהרסו, יגרשו רשעים וכו. נמאסתם כבר, תמיד אתייצב ביום פקודה לכבוש את עזה מחדש אם הנבואות שלך יתגשמו. מילואימניק שמוצב בגזרת טול כרם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא הנסיגה האחרונה, בעזרת ה'
משה,
14/02/05 12:39
|
צריך לחזור לגבולות 67 לפרק את כל ההתנחלויות- כולן! גם אריאל ומעלה אדומים. בעזרת השם, ההתנתקות לא תהיה הנסיגה האחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך כשיגרשו אותך מהבית
חיים,
יהודה=פלשתין,
14/02/05 12:56
|
|
 |
יהודה לנגב ולגליל-די לדמגוגיה
ל"ת
יפרח,
14/02/05 13:31
|
|
 |
משה- אל תתלהב כל כך!
יוסי, רומא,
14/02/05 12:53
|
משה אל תגזים!! אכן יש מקום להתנקות מלאה ורחבה ביו''ש אבל אל תיסחף- גבולות 67 לא יהיו הגבול המקורי וראוי יהיה להקים גושי התיישבות ולצרף התנחלויות מבודדות לכדי דבוקות רציניות! לא להיסחף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
על הגינויים
אורי זקס,
עפולה,
14/02/05 12:35
|
עצם הצורך בגינוי מעיד על עצמו. השמאל לא מרגיש צורך בגינוי, והצורך של הימין מעיד על הכרותו את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שיבואו אלינו לגליל
ל"ת
אחמד,
סכנין,
14/02/05 12:31
|
|
 |
8.
ממשלה מטופשת
חנה,
דרום,
14/02/05 12:27
|
עוד לא ראיתי בחיי ממשלה עם תת רמה כזאת הכל לערבים ואפס ליהודים הממשלה צריכה דחוף פסיכיאטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תת רמה=מגורים בגוש קטיף
ל"ת
איתי,
ראש העין,
14/02/05 13:29
|
|
 |
את צריכה פסיכיאטר
יוסי, רומא,
14/02/05 12:55
|
מי שצריך פסיכיאטר אלו אנשים כמוך שרואים בהתנתקות מהלך למען הערבים! תקלטי כבר- זה טוב ליהיודים! הערבים ממש לא מעניינים אותנו! אנחנו דואגים לעתיד מדינת היהודים! אריק- המשך קדימה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כבר היו דברים מעולם
ישעיהו הנביא,
ירושלים טרם,
14/02/05 12:21
|
1. ''בשפל'' מזכיר לי את הבדיחה הידועה על שדכן שניסה לשדך בחור עני לבת הגביר היפה והעשירה. כשחזר השדכן מביקורו אצל ההבת, אץ-רץ לבשר לחתן ''נו, מגיע מזל טוב, יש כבר חמישים אחוז לשידוך''. שאלו הבחור מה פירוש? ענה השדכן - ''אתה החתן המיועד כבר מסכים. נשאר לי רק לשכנע את הכלה הסרבנית''. 2. ישנו פסוק נפלא בישעיהו פרק ס''ו, החותם את הספר - ''...אמרו אחיכם שונאיכם מנדיכם... וגו'. אז כבר היו דברים מעולם. ישעיהו כבר ידע שיקומו כל מיני למפלים בעלי מוח קטן ומעוות ושאר מרעין בישין, אשר יגידו ''אתם לא אחים שלי, יאסר ואבו-מאזן וסמיר קונטר הם אחיי''. נו, אז מגיע להם מזל טוב, לרגל המשפחה החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עדיף משאל עם על שפיכת דם
יהיו הרוגים,
14/02/05 12:18
|
|
 |
הכוונה כל אדם ילחם לפיצוייו?
מוטי,
ק. מוצקין,
14/02/05 13:33
|
עוד כסף? עוד סחטנות? עוד משאבים שלקחתם מהזקנה בבי''ח ומ-45 ילדים בכיתה? לא קבלתם די עד היום סחטני גוש קטיף? עכשיו איומים על חיי שרים? איומים על הדמוקרטיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכח מזה- לא יהיה משאל עם!!!!!
יוסי, רומא,
14/02/05 12:39
|
שכח מזה, משאל עם לא יקום ולא יהיה!! ההתנתקות כבר החלה!! אנא הפנם! איש לא יילחם עליכם! הישארו שם !! נמאסתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישאר ברומא - מנוול***
רועי,
י-ם,
14/02/05 13:13
|
|
 |
רועי- קלל וזרז ההתנתקות!!!
יוסי,רומא,
14/02/05 15:09
|
פנטסטי כל קללה שלך רק מגבירה את המאסת המתנחלים. כל קללה שלך רק מזרזת את ההתנתקות. הפנם וקלוט: מתנתקים וגמרנו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בשיא חולם
אזרחית,
נוה דקלים,
14/02/05 12:15
|
בשיא טוען כי: ''בשבועות האחרונים יש נכונות ... לדון בחלופות ליישובים הקיימים. לטענתו, להוציא יישוב אחד או שניים, כל היישובים נמצאים בשלב זה או אחר במו''מ להעברתם ליישובים בקו הירוק''. וכן שהתושבים מתכוונים לעזוב עד יולי. כתושבת הגוש אני רוצה לקום ולומר בשמי ובשם כולנו פה: ''אנו חזקים, אין לנו שום כוונות לעזוב, לא עד יולי ולא עד בכלל, טוב לנו פה, כאן בחרנו להקים את ביתנו וכאן נישאר לנצח''. ושימותו הקנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נווה דקלים עוד כסף? עוד חייל?
לילך,
דימונה,
14/02/05 13:29
|
כמה כסף את רוצה כדי להתפנות? עוד סחטנות כדי שתקבלי בית מול חוף הים של אשקלון, ת''א חיפה? את שותה את תקציבי הבריאות והחינוך שלנו. די לסחיטת משאבי המדינה. תתפני כבר צריך את הכסףלנגב ולגליל. די לבריונות של מתנחלים ימנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שהצלחת להבהיר
לילך שייקספיר,
עלילת שיילוק,
14/02/05 17:51
|
בהשתלחות שלך הוא - שאת אנטישמית. בגוש קטיף חיים המוני בני עיירות הפיתוח; בני אשדוד, אשקלון, דימונה, נתיבות וכו', שעבדו קשה כדי לבנות את בתיהם ומצאו את החברה הטובה ביותר האפשרית, עכשו את רוצה לזרוק אותם בחזרה למקומות שמהם הגיעו ו''לפצות'' אותם, כך שיחזרו אל שכונות העוני. את צבועה, וכמו שאמרתי לעיל - אנטישמית מן הסוג הבזוי ביותר. זו את שמגרשת אותם! חשבת על זה? הם אינם רוצים כסף! הם רוצים להישאר בבית! השאירי לך את הכסף שלך והיחנקי בו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבו מתנחלים לגבולם-נגב וגליל
משה,
שדרות,
14/02/05 18:32
|
בני עיירות הפיתוח לא היו מלכתחילה צריכים לעבור לגוש קטיף. אם הכסף היה מגיע לעיירות הפיתוח לא היו צריכים הם לעקור מעבר לגבולות הקו הירוק ולקבל שירותי המדינה, עבודה וחינוך ראויים שם. ושבו בנים לגבולם בתוך תחומי הקו הירוק לנגב ולגליל לציונות האמיתית ולא לציונות המשיחית השקרית בעזה. די לדמגוגיה ולהסתה נגד השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיחיו וימשיכו לקנא!
ל"ת
יניר,
ארץ ישראל,
14/02/05 12:50
|
|
 |
את מתכוונת ''ושימותו החיילים''
אסף,
14/02/05 12:21
|
החיילים שמגינים עליכם. את יושבת לך בבית ''ויהי מה'' בזמן שחיילים ישראלים מסכנים את חייהם כל יום בשביל החלום המטורף שלך לארץ ישראל השלמה.
צאי מהבית, קחי נשק ותגני על עצמך. לנו פשוט נמאס ממך ומכמותך.
אסף. מפקד טנק במיל'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם חייל מת בנחל-עוז או
כל רודף מלך!,
14/02/05 18:23
|
בשדרות הוא פחות מת מחייל מת בנווה דקלים? חשבת על כך, שכל החיילים שנהרגו בגוש קטיף הם קרבנות שנאת ישראל שלכם? שאף לא חייל אחד נהרג משום שהגן דווקא על נווה דקלים או על נצרים? הם נהרגו, כי אתם מונעים את הניצחון על הנאצים! החיילים שם מאז שהנאצים הערבים, ימח שמם וזכרם מתחת השמים, ניסו, כדרכם, להשמיד אותנו במלחמת ששת הימים! חשבת על כך, שאם אתה מנוכר למורשת ישראל, זה לא יכל לחייב את היהודים שאינם מנוכרים לה? נכון שאינך שומר שבת? נכון שאינך מקפיד על אכילת אוכל כשר? האם זה מחייב את אלה שכן שומרים שבת וכן אוכלים כשר? אתם רוצים להתייצב על הקו הירוק ולהגן רק על עצמכם, תפאדלו. המתנחלים יגנו על עצמם, ויעשו זאת מצויין! אני חושבת מזה זמן רב, שהיינו צריכים להיפרד! אין ליהודים מה לעשות בחברתו של הערב-רב. אלה היו תמיד קוץ בגוף האומה! כל המלשינים, כל המוסרים, כל הרודפים משתייכים לערב רב! רוצים להתמסר לנאצים הערבים? תפאדלו! רק אל תגררו אתכם את היהודים! עופו מגוש קטיף והניחו ליהודים לחיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם החייל בגבול הצפון?
יניר,
ארץ ישראל,
14/02/05 12:49
|
שם לא מגינים חיילים על אזרחים בשביל החלום על ארץ ישראל? לפני שאתה עונה לי ''ששם הם לא מוקפים בערבים''. תסתכל סביבך: 200 מליון ערבים בכל המזרח התיכון ורק 6 מליון יהודים. אז מה לאן נלך? יש לך רעיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאימתי שואלים חיל היכן נוח לו
שמואל,
ירושלים,
14/02/05 12:43
|
|
 |
לאזרחית נווה דקלים- אני איתך!
יוסי, רומא,
14/02/05 12:37
|
אזרחית נווה דקלים אני איתך!! הישארי שם, אנחנו לא רוצים ולא צריכים אותך בישראל!! הישארי לך בלב שני מליון הפלסטינים ותזכי לחיי נחת , בריאות ואושר. אגב, מי נתן לך את הזכות לסכן את חיי ילדייך? הישארי שם!! עדיף לכולנו!! רק תני לילדייך שיחיו את הזכות לחיות בבטחון במדינתם!! באמת- נממאס ממכם!! כמה שנמאס!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים! בוא נתערב שהיהודים
הישאר ברומא,
אתה מיותר כא,
14/02/05 17:54
|
מעדיפים את היהודים בנווה דקלים על הערב רב המטייל בכל העולם! אתה לא רוצה אותה? מי בקש ממך? ואולי זו הסיבה שהאנשים הלכו לנווה דקלים ולישובים אחרים בהם לא נמצאים שונאי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
היתנתקות
גבריאל,
ים,
14/02/05 12:11
|
מר שרון בחרתי בך לבחירות כראש ממשלה אבל בחרת להיתנתק ממני כבוחר לכן לא אבחר יותר בחיים בליכוד ובנוסף אתה משתמש בקולי כדי לעשות את ההיפך ממה שאני שליחתי אותך לעשות זו לא דמוקרטיה ולכן תתפטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר שרון מבצע את רצון בוחריו !
יוסי, רומא,
14/02/05 12:33
|
מה בדיוק שלחת את אריק שרון לעשות? להמשיך להתנחל בלב אוכלוסיה פלסטינית עויינת ומוכת טרור רצחני? להמשיך ולשלוט , מתוך אובדן דמוגרפי ברור, בשלשה וחצי מליון פלסטינים המשוועים לעצמאות? להמשיך לדשדש במעגל הדמים הרצחני שכפה עלינו ערפאת וחבר מרעיו ולא לנסות ולמצוא מוצא למען הדורות הבאים? מר שרון מבצע בדיוק את אשר היה אמור מנהיג מדינת היהודים לבצע בנסיבות הריאל פוליטיות של ימינו! בדיוק כפי שמר בגין ז''ל ביצע את צו ההסטוריה בהובילו את ישראל לשלום ההסטורי עם מצריים, גם אם איש מבוחריו לא ציפה שיפנה את חבל ימית! בדיוק כפי שמר רבין ז''ל הוביל את ישראל לשלום ההסטורי עם ממלכת ירדן, גם אם לא כולם רצו בזאת! אריק- אתה מבצע בדיוק מה שבוחריך רצו- אתה מעניק תקווה מחצודשת להוויה הציונית בארץ ישראל!! המשך ללא חת ותהיה בריא!! אתה מנהיג יקר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שיתפטר? פשוט אל תצביע לו
יובל,
14/02/05 12:19
|
|
 |
3.
כן! מתנתקים! וצריך לברך!!!!
יוסי, רומא,
14/02/05 12:03
|
מתנתקים וגמרנו! מתנתקים וגמרנו!! מתנתקים וגמרנו!!!
גם אם באיחור נורא- הגיע היום!! ישראל מתנתקת מההתנחלויות!!
אריק- בריאות ואריכות ימים!! הפעם- שום עיצה לא תופר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זו הרי נוכלות מה עם פשרת לבני
איציק מרכז,
14/02/05 11:59
|
האומרת שההתנתקות תבוצע תוך שנה ובחינת המצב בכל פעם מחדש וב4 שלבים כל זה מת ???
האיש פשוט נוכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אל תפנה אותם, אריק.
חיים,
דרום,
14/02/05 11:52
|
פשוט תוציא את צה''ל בתאריך קבוע ותן למתנחלים להחליט. מי שרוצה - שיתפנה ויקבל פיצוי מתאים. מי שלא רוצה - שישאר שם, בלי פיצוי ויחיה תחת ריבונות פלסטינית.
למה לסכן את חיילים ושוטרים תמורת העדר הפרוע הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לגמרי - לנטוש אותם
אבנר,
כפר סבא,
14/02/05 14:03
|
הם ממילא כבר התנתקו מעם ישראל מזמן עם ההסתה הפרועה שלם, הקריאה לסרבנות, ההמרדה והטלאים. הם איבדו כל זכות מוסרית להגנה של חיילי צה''ל.
בתור קצין בצה''ל אני חייב לומר שעם הזמן ובשל פעולותיהם לסרבנות שמאיימות על צה''ל אני מתחיל לחשוב שמתישהו תבוא עליהם הקונטרה עם חיילים שיסרבו להגן על קומץ המפורעים הזה (והיום אין אפילו 10 חיילים כאלה בשנה משולי השמאל הקיצוני - רק שזה יכול להפוך למיינסטרים בקצה הזה של המתנחלים הקיצוניים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי*************תקראו
רועי,
י-ם,
14/02/05 13:17
|
באותו יום עשרות אלפי חיילים בסדיר ובמילואים יצטרפו לכח שיגן על המתיישבים. הבנת? אגב,ומי ייגן עליכם? המישתמטים? אביב גפן? בכל מקרה אוטוטו כולכם תעופו בחזרה לאירופה,שמה יזכירו לכם(לא בדרך נעימה) מה זה להיות יהודי.. הבנת טמבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רועי אתה מקלל ומסייע להתנתק
יוסי,רומא,
14/02/05 15:12
|
רועי אתה נורא רוצה לקלל בסדר! מקובל ! קח בחשבון שהמתנחלים כל כך נמאסו עלינו שהקללות שלך רק מחזקות את המאסתם!!! וקח בחשבון שההתנתקות רק תזורז תודות לנאצותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרעיון הנהדר שלך יש תומך...
ישראלי,
ישראל,
14/02/05 12:52
|
|
 |
ישראלי- על ראשך בוער הכובע!
יוסי, רומא,
14/02/05 13:27
|
|
 |
כל מילה -בסלע-חיים צודק
אישראלי,
14/02/05 12:51
|
|
 |
הלואי שאריק ישמע בעצתך- חיים!!
רועי, רמת אביב,
14/02/05 12:45
|
חיים הלוואי שאריק שרון ישמע לעצתך! אתה פשוט סיכמת , קצר וקולע את מה שכולנו רוצים! לא נסכן את חיילינו למען שלום דניאלה וייס ופנחס ולרשטיין ויתר רוקדי הגבעות ומכי החיילים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים- אני איתך!!
גילה, בת-ים,
14/02/05 12:42
|
כל כך נכון!! מדוע לסכןאת בנינו עבור מטורפים פורעי חוק וסדר!!
חיים מהדרום צודקֱ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים- אתה צודק 100%
יוסי,רומא,
14/02/05 12:18
|
|
 |
אדיוט, אותך הייתי באמת שולח
ל"ת
יו,
14/02/05 12:17
|
|
 |
ככל שתקלל יותר- נמהר להתנתק!!
יוסי, רומא,
14/02/05 12:40
|
אתה יכול להמשיל לקלל בבקשה? זה רק מגביר את קצב ההתנתקות ההסטורית!! קלטת? מתנתקים- וגמרנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|