 |
90.
למה
מתנחלת,
17/02/05 17:46
|
לא הזכרתם את האנשים שנפגעו? למה לא הזכרתם למשל את הילדה שנפצעה עם עוד איזה 50?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אנחנו נמשיך עד שננצח!!!!
דרושה נקמה בדחי,
16/02/05 17:30
|
כל הכבוד לכל הפעילים ופעילות שהשתתפו בחסימה! חזק ונתחזק ובעזרת ה' יתברך ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אנחנו נמשיך!!!
יהודיה גאה,
מדינת יהודה,
16/02/05 11:25
|
עכשיו השתחררתי ממעצר ואני ימשיך לעשות הכל למען ארץ ישראל השלמה ולא משנה מה יעשו לנו הם לא יצליחו לשבור אותנו!!! כל הכבוד לכל מי שנלחם מלחמות ה'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
איו לכנס שום קשר לנהלל - לקרוא
נהללי,
נהלל,
15/02/05 16:12
|
אין לכנס שום קשר לנהלל והוא לא מייצג את המושב וחבריו.
מדובר בקומץ תמהונים, ימנים משכבר הימים , שבעורמה הצליחו לקבל את המועדון הקטן והצנוע שלנו לערב אחד, וכביכול ליצור רושם שגוי כאילו הם מייצגים מישהו... הם לא קשורים אלינו ולא מייצגים אותנו.
הרוב הגדול של ההתיישבות העובדת, של העמק ובודאי של נהלל תומך נילהב בהתנתקות, ומחזק את ידי שרון בדרך לסיום הכיבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפנה את הבית שלך לטובת
שרון,
19/05/05 10:56
|
|
 |
אתה בעצמך לא נהללי
דוד,
נהלל,
15/02/05 16:40
|
אתה לא נהללי ואל תגיד שותיקי נהלל לא מיצגים את נהלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהללי כבר 30 שנה
ודי גאה בזה,
15/02/05 22:13
|
ובכנס המדובר היה ותיק נהללי אחד ויחיד!!! כל השאר היו מבחוץ!!!
אני בפרוש אומר: ותיק נהלל אחד ואפילו 3 לא מייצגים אף אחד מלבד את עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מפגיני הימין התנחלו
אלי שטיינלוף,
ירושלים,
15/02/05 11:07
|
שרון מוותר לערבים ונותן לערבים שטחים ושחרור רוצחים ע''מ למנוע - בספק גדול - שפיחת דמים במלחמת אוסלו; אבל לתת ליהודים משאל עם ע''מ למנוע - ללא ספק - שפיחת דמים במלחמת אזרחים, הוא מסרב לעשות. לכן על כולנו לפעול ולהסיג ש''ההתנתקות רק בתנא משאל-עם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונניח שמשאל עם יהיה חיובי...
Referendumi,
15/02/05 11:18
|
לפנות... אז ההוזים יפנו? ונניח שהמשאל שלילי... מה נעשה עם הפלסטינים? ניתן להם אזרחות? ומה?עשו משאל עם כדי להתנחל במקומות שלא היה צריך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
משטרה-לטפל במתפרעים ביד ברזל!!
ל"ת
דני,
15/02/05 09:51
|
|
 |
לטפל בדני האידיוט ביד ברזל!
ל"ת
מתנחלים,
ת''א,
16/02/05 07:13
|
|
 |
84.
בקרוב גם אנו נצטרך למאבקם
ל"ת
תושבת שדרות,
15/02/05 08:12
|
|
 |
אם יהיה צורך נאבק למען שדרות ב
''מאבקת'' שנעצרה,
16/02/05 16:58
|
|
 |
ולמה בדיוק?
מקסים,
15/02/05 08:57
|
|
 |
83.
לפזר אותם עם זרמי מים!
אלו הים,
15/02/05 08:04
|
|
 |
רעיון טוב !הם יברחו כמו חתולים
ל"ת
TOM,
15/02/05 10:22
|
|
 |
גזען!
אלי,
19/05/05 10:57
|
|
 |
למה רק עם זרמי מים???
דנית,
15/02/05 08:14
|
|
 |
חייבים להחזיר את הביטחון לרחוב
אפרים,
קרית טבעון,
15/02/05 09:00
|
לא יכול להיות שנצא מהעבודה ולא נדע מתי נגיע הביתה בגלל כמה בריונים אלימים. אנשים שמאיימים, מקללים, מרביצים לחיילים, שוטרים וקצינים - מקומם בכלא, במעצר מנהלי ולא על הכביש כשאני נוסע הביתה אחרי יום עבודה כי אני צריך לעבוד ולמממן התנחלויות כבישים עוקפים וקצבאות ילדי מתנחלים שגדלים חלקם בהסתה למדינה. השיבו את החוק והסדר לרחוב - די לאלימות בריונים מוסתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביטחון יוחזר כשלא יהיו קסמים
ל"ת
רוני,
תל-אביב,
15/02/05 09:11
|
|
 |
דמגוג-די לבריונות הימין המפוחד
ל"ת
אודי,
15/02/05 16:02
|
|
 |
82.
המזלזל בכוח עמידת עמו
מארק,
ת''א,
15/02/05 07:39
|
|
 |
81.
כל הכבוד, למפגינים. אל תישברו.
ל"ת
יבין טוהר,
פרדס חנה,
15/02/05 07:29
|
|
 |
80.
6 חודשי מאסר לכל מתפרע -ודי !
ל"ת
יד קשה,
במטורפים,
15/02/05 06:50
|
|
 |
79.
11 שוטרים נפצעו= התחילה מלחמת
האזרחים.,
אמיר,
15/02/05 05:16
|
מי שפוגע בשוטרים ומאיים לרצוח את ראש הממשלה הוא בהחלט לא אחי, אולי בן דוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל ערבים את גם מתיחסת כך?
ל"ת
צחוקים,
15/02/05 08:19
|
|
 |
מה מצחיק? שוטר פצוע? חייל?
מושיק,
ערד,
15/02/05 09:01
|
|
 |
78.
ש-שא-שר-שרו-שרון מישוגעעע
Segey,
NY,
15/02/05 05:04
|
|
 |
77.
שלום עושים רק אחרי שמנצחים!!
יגאל כהן,
רחובות,
15/02/05 04:28
|
כך אתם אומרים וכך אתם מתנהגים. ולכן כנראה שלא נוכל לעשות איתכם שלום לפני שננצח אתכם. קודם תהיה מלחמת אחים שבה תהיה הכרעה ורק אז יבוא השלום. בדיוק כפי שאתם אומרים על הפלשתינאים. אלא שאת הפלשתינאים ניצחנו כבר ''למה דוכ'נא'',עד שקיבלנו סחרחורת מהנצחונות. אתכם עוד לא ניצחנו אף פעם. ואתם לא תניחו לנו אם לא ננצח אתכם. משאל עם לא יספיק ,נצטרך להלחם בעל כרחנו. ואני דווקא הייתי בדיעה שצריך להחזיר אתכם אלינו בתופים ומחולות ולעשות לכם ''זאפה'' כמו שעושים לחתן ביום חופתו וכפי שעושים לספר תורה שמעבירים אותו מעזה לישראל. אבל ''זאפה'' לא תיהיה ואתם לא תוותרו לנו על מלחמת האחים. אבל איש בשורות אני היום. חורבן לא תצליחו להביא הפעם כפי שהבאתם עלינו לפני אלפיים שנים. זה יגמר בכמה הרוגים וכמה וכמה פצועים ואז יפרוץ השלום. חבל על ההרוגים והפצועים האלה. אבל כנראה שאי אפשר לו לעם לקום, ללא מלחמת אחים ממש. אם זה המצב אז כל שאנו מבקשים מראש הממשלה זה : ''תן לצה''ל לנצח''. עלא בכ'תנא איזה נצחון ארור זה יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי את צה''ל? העם ינצח.
ל"ת
שמוצניק,
15/02/05 06:56
|
|
 |
רופאים מ-פ-ח-ד-ימ לתת לו זריקה
ל"ת
יגאל ינצח,
את כולם,
15/02/05 06:21
|
|
 |
מילים כדורבנות
גדעון,
הקו הירוק,
15/02/05 06:04
|
|
 |
יגאל אתה צודק!!!
הראליסט,
15/02/05 06:00
|
אתה צודק, זה יהיה נצחון ארור אך תחייה לדורות. זה מה שצריך לעשות ועל הממשלה לתת פקודה לכנס בחבורה הזאת פעם אחת ולתמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן טמבל
Avi Ecuador,
15/02/05 05:54
|
מנצחים את הגוף של עצמך?! יד שמאל נלחמת ביד ימין? לך תעשה שלום עם החידקים והווירוסים שקימים בגוף שלך, לכל הנוגדנים שקימים בגופך חסל אותם בכדי שלא יילחמו בחידקים שקימים בגופך, בעצם אתה בעצמך וירוס, מה אני מסביר לך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי , עוד פעם לקחת פיטריה
ל"ת
מקולקלת באקודור,
???,
15/02/05 18:44
|
|
 |
76.
איחוד של גנבי סוסים.
Metziuty,
15/02/05 03:40
|
שרון גנב 40 סוסי כנסת, ומכר אותם לשמאלנים. לכן השמאלנים ושרון היום מאוחדים עם הערבים... והקוזקים הנגזלים דוהרים על סוסי כנסת אבירים, מאוחדים בשאיפתם לחיסול מדינת היהודים...
והרי רשימת פרשי הכנסת הדוהרים :- פרשי הערבים, פרשי השמאלנים, ועוד פרשי הלכוד על 40 סוסים גנובים.
האם יש סיכוי ליהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
כל הכבוד על ההקרבה והנחישות
א.ניו-יורק,
15/02/05 03:09
|
|
 |
תתחיל ללמוד עברית!
המפכ''ל,
15/02/05 04:23
|
לפני שאתה מצטרף. וכדי לך לא להצטרף , כי תטופל ביד קשה כמו שאר הכוליגנים הסהרוריים של הימין. עדיף לך לטייל בשידרה החמישית ולראות איך חבריך יטופלו באחד מערוצי הטלווזיה.
על החתום משטרת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדבר על ללמוד עברית?
חבר ''כך'',
16/02/05 17:23
|
לא כותבים ''כדי'' , כותבים ''כדאי''!!! אז תלמד עברית בעצמך לפני שאתה פוסל אחרים. וחוץ מזה רק ''כך'' ננצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
Remember Wadi Ara????
ל"ת
This is a New,
Intifadah!!!,
15/02/05 02:44
|
|
 |
73.
חסימת כבישים
מתנתק,
תל אביב,
15/02/05 02:11
|
יופי מטומטמים. תמשיכו כך ותוסיפו לכם שונאים. גם כך אתם מנהלים מלחמת מאסף וסרק. אם נותרו עוד נהגים שסימפטו אתכם, זה נגמר היום בכביש גהה ובכניסה לירושלים. הניחו לנו לנפשנו ושחררו את ילדנו מלהגן על ישובים עם מתי מעט של תושבים חדורי אמונת סרק ופנאטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתאר לעצמך
Avi Ecuador,
15/02/05 03:00
|
שבהמשך אפילו על יפו עכו, המשולש חיפה... נחנדיך יצטרכו להגן ולהקריב על הקמת פלסטין?! ממה בדיוק מתנתק שרון? כן, מהשכל ומהחמצן של פלנטת חלם. בכל מקרה לשרון ולמשפחה יש רזרבה, יש אי יווני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו לעבוד אל תפריעו לנו בחיים
שי,
קרית אונו,
15/02/05 07:47
|
|
 |
לא הבנת
Avi Ecuador,
15/02/05 13:55
|
אם לא יעבדו על נשמתך וגופך אפילו מקום קבורה לא יהיה לו, לא מדבר על נחדיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית אתה לא מכיר וגם ציונות
ל"ת
שחר,
15/02/05 16:03
|
|
 |
72.
הגוש סיפק מקומות תעסוקה לפלסט
מאיר,
15/02/05 01:59
|
הגוש רק עשה טוב לערבים ודווקא הביא ויצר להם מקומות עבודה שהם בעצמם לא יודעים אין לעשות חורבן הגוש לא יביא לשלום כי אם לניתוק ויזרע שינאה ותמיד תהיה איבה על הרס הישובים הפורחים מה שיביא רצון לגמול לערבים הישבים בארץ באותה מידה אזי מספיק לשנוא את אחינו בגוש הם חלוצים ועלינו להתגאות בהם באם יגורשו אזי יהיה החשבון פתוח עבור גרוש ערבים בדיוק לפי אותו חוק שהכין שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
מערכניק,
15/02/05 01:40
|
|
 |
70.
לקרוא את 8 ! מזכיר לנו טוב טוב
ל"ת
פלוני אלמוני,
15/02/05 01:06
|
|
 |
69.
שמאלנים גזענים אנטישמים
רון,
מיאמי,
15/02/05 01:01
|
כל אלה שתומכים בטרנספר, רק בתנאי שהמטרונספרים יהיו יהודים.
ובשיחרור רוצחים, רק בתנאי שלא יהיו ביניהם יהודים.
תומכים בשיחרור רוצחי רחבעם זאבי, אבל רק נסו לדבר איתם על שיחרור רוצח רבין. (הם מתנגדים אפילו לשיחרור פולארד).
ויש להם חוצפה להגיד שנמאס להם לשמור על ההיתנחלויות. לידיעתם היום החילות הקרבים שמורכבים מחיילים דתיים ומתנחלים, שומרים על הבתים שלהם ברמת אביב ולא מתלוננים. וכמה עלתה מלחמת אוסלו? הם שכחו מי נתן להם רובים. חיזקו ואימצו אחינו המתישבים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשב לך במיאמי ואל תתערב!
תמר,
שנקין, מרכז,
15/02/05 04:14
|
בפשיסטים של הימין אנחנו נטפל, ותדע לך אלו לא מתיישבים, אלא מתנחלים! בכבוד רב השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת! נכון?
רון,
מיאמי,
15/02/05 06:40
|
מתיישבים, מתיישבים, אין כל הבדל בניהם לבין מתיישבי טרום הקמת המדינה. חלוצים שחזרו לאדמתם, מוקפים באויבים מכל עבר. ואתם, השמאל הגזעני וההזוי שלא מבין את חשיבות הדמוקרטיה. ולא משנה את התאוריה הפצפיסטית ההזויה גם שהעובדות סותרות אותה ודם יהודי נשפך כמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tguva.
g.w.b.,
ny ny,
15/02/05 09:39
|
i think the't you live in brooklyn ny and nat as you preetand..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
איפה סדרי העדיפויות
רחל,
גוש עציון,
15/02/05 00:46
|
אנחנו על סף מלחמת אחים,אלימות מול שוטרי מדינת ישראל,מי שמע על דבר כזה?! זה פשוט מחריד!! באמת שאני מבינה את הערך של ארץ ישראל, אבל הוא מתגמד אל מול הערך של עמ''י. איך אתם יכולים לצאת בסיסמא של ''יש בי אהבה והיא תנצח''? רק שנאה אתם יוצרים! שנאה בעם ושנאה כלפכם!! לאן כל הערכים נעלמו?? פשוט בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את רוצה ...
שאול,
כפר סבא,
15/02/05 10:21
|
מה את רוצה שאנשים יעזבו את בתיהם ואת כל מה שבנו וילכו כצאן לטבח רק בגלל ששרון אומר להם. הוא הפר אמונים ועבר על גנבת דעת ואת רוצה שהעם ישתוק???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
luckily
Yosi,
Germania,
15/02/05 00:38
|
thatmost German can not read Herew here in your comments. It is hard work enough to put them in the right light and to conceal on you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
12:30
עוז,
15/02/05 00:33
|
כל הכבוד למפגינים ,תפגינו תמיד אם אפשר בין 12:30 ל5:00 לפנות בוקר בשעות האלו הרוב השפוי נח וישן ,אם אפשר בבקשה בלי לשרוף צמיגים זה ממש מזהם, תגידו אתם מחר עובדים או מתנחליםמפגינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATA MEFAGER
ל"ת
rami,
15/02/05 01:37
|
|
 |
65.
הידד לניני החלוצים .שסבי עלה ל
בר כוכבה,
15/02/05 00:17
|
אדמות העמק אז חלוץ זה היה הגשמה .וציונות וערכים ומה לא ה. היום התישבות וישוב הארץ זה עברה דינה מעצר לאן הגענו ? אולאן רוצה הסמול להוביל אותנו ? הסמול שאתמול סבי היה שייך לו . אז השמאל היה התישבות והיום הוא רק סמול שחושב שתפקידו לרצות את המוסלמים וכך לקנות שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמדי לכתוב
יונתן,
ירושלים,
15/02/05 01:24
|
|
 |
סמול = קטן, לכן סמול = מח קטן
ל"ת
לסמולן הפלסטיני,
15/02/05 03:16
|
|
 |
64.
לא יהיה פינוי
יונית,
15/02/05 00:14
|
|
 |
חכי בסבלנות עד יולי...
ל"ת
J.R.,
15/02/05 01:42
|
|
 |
ken yiheye.
ל"ת
best scientist,
15/02/05 01:29
|
|
 |
63.
The Ultimate Solution
Eyal,
New York,
14/02/05 23:35
|
Here is a great solution:
Take the right wing extremists and the Hamas, put them together in the same camp and everybody will be happy. How?
The terrorists and extremists will kill each other and the rest of the people will move on with the peace and their lives.
This way everybody gets what they want.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
did you import baby killers
Huh,
15/02/05 06:36
|
to kill us?
did you give them guns to kill us?
did you give them state so they could kills us?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yea, that's great, but what
A question,
to the Wise,
15/02/05 01:25
|
shall we do with idiots? Shall we build a separate camp for them? Probably too big a camp is needed... Are there many like you in NY?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כל הכבוד למפגינים, אל תשברו !!
ל"ת
אבי,
התנחלות ת''א,
14/02/05 23:28
|
|
 |
61.
צריך לאשפז את שרון
ז,
14/02/05 23:28
|
|
 |
לאשפז קנאים ימנים ואלימים
מתן,
ק. מוצקין,
15/02/05 07:46
|
לתת להם תרופות הרגעה כדי שיבינו שלא כל העולם נגדם בעיקר רוב הישראלים שרוצים אותם כבר מחוץ לעזה. די לפגיעה בחיי אדם במלחמת קנאים מטורפים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
חבל.....חבל שהמתנגדים גורמים
ימני עם כבוד,
14/02/05 23:13
|
|
 |
שרון גורם למלחמת אחים!! הבנת?
יוסי,
הרצליה,
14/02/05 23:45
|
טמבל? מי שגורם למלחמה הם לא המתנגדים אלא הסרבן הראשי, שרון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא גורם-מתנחלים אלימים כן
ל"ת
שי,
שדרות,
15/02/05 07:38
|
|
 |
59.
התגובות - כמו ההפגנות, חבל
ל"ת
חסי,
14/02/05 22:58
|
|
 |
58.
למי 8000 יהודים מפריעם, למי?
ל"ת
שמעון הלוי,
14/02/05 22:51
|
|
 |
57.
Sharon Achshav
Sharon Achshav,
Sharon Achsh,
14/02/05 22:28
|
|
 |
56.
את כל האלימים האלה ולזרקם לכלא
ל"ת
לאסור את כולם,
14/02/05 22:13
|
|
 |
הימין מאיים במלחמת אחים.אתם
ל"ת
שונאי ישראל.,
14/02/05 22:34
|
|
 |
55.
סוף סוף הרוב הדומם מצטרף למאבק
ל"ת
sara,
14/02/05 22:07
|
|
 |
54.
היהודים שונאים את עצמם.ימין
ל"ת
ושמאל כאחד,
14/02/05 22:03
|
|
 |
53.
לא יעזור להם כלום!!!
גלעד,
14/02/05 21:56
|
העם לא מפולג, העם היה מפולג בתקופת פרס-ביבי ושרון-ברק, כיום כשהימין והשמאל המתונים שילבו את ידם ביחד העם מאוחד יותר מתמיד אז שלא ימכרו לכם סיסמאות סטייל ''שרון קורע את העם'' מעולם העם לא היה מאוחד בדעתו כמו עכשיו, בכל מה שקשור לעזה לפחות. הם לא מצליחים להוציא את ''העם'' לרחוב,בהפגנה הכי גדולה שלהם היו בסה''כ 150000 איש (וזה עוד לפי הספירה שלהם) שזה כלום אם חושבים על הקרע שעליו הם מדברים, הציונות הדתית לא הצליחה לגייס את החילונים למאבק שלה (כמה חילונים ראיתם כבר בהפגנות שלהם?) ולכן הם מנסים לחפות על כך באלימות , בחסימת כבישים והמון המון רעש וצילצולים ללא כיסוי מגיעים למתנחלים הרבה כפיים על הנחישות והתעוזה אבל לא יותר מזה. בקיצור שרון, העם מאחוריך (אבל באמת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא יעזור להם כלום. אנחנו
ל"ת
נשאר בעז''ה,
14/02/05 23:07
|
|
 |
I agree - today Consensus
amir,
14/02/05 22:54
|
I agree with you. Today there is a total consensus. It is time that such a small minority that is a barrier to all of the area (jews and arabs) will be stopped on e and for all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שרון אתה גורם להסתה ורק אתה.
ל"ת
יקי,
14/02/05 21:54
|
|
 |
אתה המסית, לא שרון
יובב,
14/02/05 22:59
|
שרון מבצע תכנית שרוב רובו המוחלט והדומם תומך ורוצה בה, ורק אתם, מיעוט קטן, אלים ורעשני מסית נגדו ונגד חיי נבחרי ציבור ואנשי כוחות ביטחון ועוד מעיזים ברוב חוצפתו להאשים אותו בהסתה.
מוזר שיש כל כך הרבה שלטים שאומרים ''שרון/ביב/פרס/פואד דיקטטור'', ''פושע'', ''בוגד'' ואף שלט כזה על אישים מהימין הקיצוני, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
משאל עם-פתרון לאלימות!!!!!
נעמה,
בני ברק,
14/02/05 21:41
|
משאל עם- זה הפתרון!!! הפתרון למניעת מלחמת אחים כל כך שקוף! משאל עם יאפשר לעם להגיד את דברו. הימין מתחייב לכבד את תוצאות המשאל. מע יותר פשוט מזה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלתם אותנו על סבסטיה?עזה?
ל"ת
די לבריונות,
לפנות היום,
15/02/05 07:45
|
|
 |
כן - משאלי עם
oz,
15/02/05 00:00
|
נבטל את הבחירות לכנסת ובכל נושא נערוך משאל עם. נחזור לתקופת יוון העתיקה. נערוך משאל עם בקשר לגיוס בני ישיבות, בנושאים דיפלומטים [כל ישראלי הוא הרי ראש ממשלה בפוטנציה], בנושאי בטחון, בנושאי הקצבת מימון לישיבות בקיצור: כל נושא הוא יעד למשאל-עם. יש לי גם אישים שינהלו את משאלי העם: שני העוזים - עוזי כהן ועוזי לנדאו ובא לציון גואל[לא אחד כי אם שניים!].
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם לא יהיה ......
גילון,
הקו הירוק,
14/02/05 22:23
|
תפסיקו לאיים במלחמת אחים, אם יש צורך מוסדות המדינה ידעו להשיב מלחמה, תדעו לכם מתנחלים יקרים אם לא תתנהגו לפי כללי המשחק של מחאה לא אלימה, מי שינזק ולא תהיה לו תקומה זה המחנה שלכם....ורק אתם. עדיף שתפסיקו לאיים על 90% מאזרחי המדינה ומוסדותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד שיודע לספור אחוזים
סופר הכבשים,
בעננים,
14/02/05 22:54
|
שכחת 300% תספור את עצמך כמה פעמים ותוסיף את ירדן מצרים ולבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילון צודק!!!!!!!!!!!!!
עידית,
ת''א,
14/02/05 23:11
|
מעל 90% חיים בתוך גבולות המדינה, ועדרי המתנחלים שהם פחות מ10% מאיימים עליהם במלחמת אחים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי !!!!!!!!!
יוסי,
קולמביה,
15/02/05 01:43
|
אהבתי את הכנוי הכי מתאים להם, עדר , זה בדיוק מה שהם !!!! אבל למה הם משתוללים שמוציאים אותם מהחווה? בעדר משתולל צריך טיפול, ומהר מאוד, אחרת יחריבו כל חלקה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are green dreaming, Gilon
ל"ת
you are,
0.90 %,
14/02/05 22:42
|
|
 |
50.
המונים אתכם בבוא היום נהיה יחד
ל"ת
קצין לוחם,
14/02/05 21:40
|
|
 |
49.
לאיים עליהם באי גיוס לצה''ל
צחי,
ירושלים,
14/02/05 21:39
|
רוב מוחלט של המפגינים בכל הפגנות הימין הם ילדים שקל מאוד לגייס אותם פשוט מביאים להם אוטובסים לישיבות התיכוניות ולאולפנות והם שמחים להפסיד לימודים. (כך שהגאווה של המתנחלים כל פעם על כמות האנשים שבאו היא שקרית ומטעה מדובר פשוט באותם ילדים שמשוחררים קצת מעומס הלימודים הרצחני). החלום הרטוב של רוב הילדים הללו הוא לשרת ביחידה מובחרת בצבא וכך גם נקבע מעמדם בקרב הבנות. צריך לאיים עליהם שכל אחד שנעצר בהפגנות אלו יפתח לו רישום פלילי במשטרה שתגרום לאי גיוסו לצה''ל. אני מאמין שאיום כזה יפחיד אותם והם ישארו בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל והערבים ישרתו בצבא דפוק.
ל"ת
עזרהיין,
14/02/05 21:58
|
|
 |
מצויין! לא צריך אתכם שם
יובל,
14/02/05 22:31
|
|
 |
Yuval, lo hevanta
Yosi,
Germania,
15/02/05 00:30
|
|
 |
ואללה יוסי.. לא חשבתי על זה...
ל"ת
יובל,
15/02/05 01:13
|
|
 |
יובל- אידיוט תקרא לפני שאתה מג
צחי,
ירושלים,
14/02/05 22:40
|
ההצעה היא לא לגייס את המתפרעים ולא כמו שאתה חושב ורוצה- אנשי השמאל ההגונים והשפויים יישארו בארץ וישארו חילונים על אפך וחמתך ואתם לכו תבנו לכם את מדינת יהודה ותניחו לנו לנפשנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צחי, אתה לא הבנת אותי
יובל,
14/02/05 22:52
|
התגובה שלי היתה לעזרהיין, שאומר שהערבים והשמאלנים ישרתו בצה''ל שלדעתו הוא ''דפוק'', ואני אומר ''מצויין''. לא צריך אותו ושכמותו בצבא.
לגבי הרעיון שלך שהמתנחלים יקימו את מדינת יהודה ויעזבו אותנו בשקט, אני אומר שזה רעיון מצויין וכבר הצעתי אותו מספר פעמים... יחסוך לי 28 ימי מילואים בשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מצויין
ל"ת
מוטי,
חיפה,
14/02/05 22:27
|
|
 |
48.
למתנחלים
השמאלן,
14/02/05 21:31
|
אתם תופעת טבע חולפת.... אתם הורסים כל חלקה טובה, עד עכשיו עשיתם את זה מעבר לקו הירוק , ללא כל אכיפת חוק, מה שהיה במשך השנים במזרח הפרוע לא ימשך בתוך גבולות המדינה, העם סבלנותו קצה , ואם לא תתנהגו יפה נטפל בכם וביד קשה, כאן זה לא השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הם לא תופעה חולפת
דנה,
15/02/05 08:13
|
|
 |
טעות בידך אחי השמאלן !!!
ימני,
ירושלים רבתי,
14/02/05 22:13
|
כאשר מסתכלים לאורך ההיסטוריה, דווקא אלו שהיו תופעות טבע חולפות היו אלה האנשים החילונים בעלי גישה כמו שלך.
התורה מוכיחה את עצמה כל יום- כבר למעלה מ-3700 שנה היא קיימת, ולא נמחק ממנה כל זכר. העם היהודי קיים כבר למעלה מ-5700 שנה, עוד הוכחה לחוזקו של העם הזה אשר שומר שבת וחוקי תורה. אלו שנעלמו ועזבו אותנו אלו הם דווקא אנשים כמו הגישה שלך.
אבל שמע, כדאי שתחשוב על מה שאתה מדבר אחי השמאלן. להבדיל מחבריך , אנחנו (או לפחות אני ) לא שונא שמאלנים, אלא רוצה שיידעו את ה-א-מ-ת ולא יחיו באשליות !!!
ד''א אני אדם שחי כמוך, אך שומר שבת ומצוות. אני לא תלמיד ישיבה, לא גר מעבר לקו הירוק, ולא דתי, אלא שומר על המשך קיומנו כעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
זה מאבק על המשך הציונות
רון,
מעלה אדומים,
14/02/05 21:31
|
אם הקיבוצניקים מצטרפים סימן שזהו מאבק על ערכי הציונות. האמת והאידיאלים ינצחו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - ההתנחלויות יחסלו אותה
ל"ת
אמנון,
14/02/05 22:16
|
|
 |
הקיבוצניקים שמצטרפים הם אנשיו
יעקב,
דרום,
14/02/05 22:16
|
|
 |
ציונות=נגב וגליל לא עזה
ל"ת
שחר,
קרית אונו,
14/02/05 21:58
|
|
 |
מעתה שמך יהיה הרצל ,
אריאל,
ירושלים,
14/02/05 23:04
|
שחר היקר אל תחליט מה ציונות. באותה מידה אני יכול לומר שלישב את המערב הפרוע זה ציונות אם זה תלוי בי. ציונות זה לא נוחות זה אידאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגור באריאל זה אידיאה? ליד ת''א
לוליק,
באר שבע,
15/02/05 07:39
|
חבורה של אנשים שחלקם עזב את עיירות הפיתוח לקבל וילה מול הים בעזה. ממש אידיאה? ציונות או נוחות? די כבר לדמגוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ומה עם הרעבים?
אמת,
מרכז,
14/02/05 21:27
|
רבותי,איפה כולכם כשיש רעבים ללחם.איפה ההתישבות ביש''ע?איפה הקיבוצניקים?איפה הצפונבונים מרעננה. עדיין לא ראיתי אף אחד מהם חוסם כבישים בשביל הרעבים במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו רוצים לחסוך 5 מיליארד ש'
א,
צפון,
14/02/05 23:34
|
את הכסף אפשר לתת לעניים. לרעבים.ולזקנה בנהריה. ולא מתנות לערבים ברצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעזור רעבים נותנים
אילן,
רבבה,
14/02/05 22:05
|
אין שבוע עבר שלא נותנים תרומות לעזור רעבים. וידוע שהקהילה הדתית נותנים הרבה יותר מהחברה הכללית. חבל לבזבז כסף גם על תוכנית ההתנתקות שעולה יותר מכל הכסף הממשלה לקח תוכניות חברתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכסף למתנחלים!הם לא רואים
ל"ת
רעבים או עוני,
רק עוד כסף .,
14/02/05 21:54
|
|
 |
זאת באמת סיבה שצריך להפגין
ל"ת
עובדת סוציאלית,
ישראל,
14/02/05 21:50
|
|
 |
45.
העם איתכם! תמשיכו!
ל"ת
רונית,
14/02/05 21:22
|
|
 |
שרון תמשיך! העם אתך!
ל"ת
יעקב,
קרית שמונה,
14/02/05 22:25
|
|
 |
44.
לא חצו קווים - הם תמיד היו שם
ל"ת
דרור,
14/02/05 21:12
|
|
 |
43.
לנהוג ביד קשה במתפרעים
רמי,
תא,
14/02/05 21:10
|
אם רוצים להפגין אז שיעשו את זה לפי הכללים ולפי החוק אם לא להיכנס בהם במלוא העוצמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנהוג ברגל כבדה נגדך דביל!
ל"ת
שונאי טפשות,
המרכז,
14/02/05 21:49
|
|
 |
רמי! כבר אמרנו שאתה אידיוט?
ל"ת
סטודנטים(ות),
המרכז,
14/02/05 21:33
|
|
 |
טמבל
אאא,
14/02/05 21:30
|
|
 |
and you are from the left
ttttttt,
15/02/05 01:36
|
|
 |
בעזרת היריקות שלכם הם שמאלנים
גיל,
14/02/05 22:33
|
לא ממש שמאלנים, אבל שונאים אתכם כל כך שמבחינתם אויבו של אויבי הוא ידידי. השנאתם את עצמכם על כך העם עם האלימות שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה לא ימנית - סיפורי סבתא
שי,
שדרות,
14/02/05 21:51
|
הם הבינו שמי שצריך להגן על הימין בשטחים זה הם ולהפצע הפגנות אלימות זה גם הם. אתם דוחים אותם! יחי שלטון החוק - תחי הדמוקרטיה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הצילו את הדמוקרטיה !!
רם,
תל אביב,
14/02/05 21:00
|
|
 |
הממשלה הזאת נבחרה ע''י העם!
ל"ת
בבחירות דמוקרטי,
14/02/05 22:24
|
|
 |
עד הבחירות הכל היה דמוקרטי
אריאל,
ירושלים,
14/02/05 23:10
|
|
 |
כיבוש=פריחת שחיתות וסכנה לחוק
ל"ת
משה,
דימונה,
14/02/05 21:52
|
|
 |
משה אתה אלוף בגמיטריה
אריאל,
ירושלים,
14/02/05 23:17
|
|
 |
לוקחים בכוח מערבים טוב לא יהיה
ל"ת
לילך,
פתח תקוה,
15/02/05 07:40
|
|
 |
41.
למתחלים המפגינים :
!,
14/02/05 20:59
|
|
 |
אוהבים אותך שונאים את דעתך
ל"ת
אריאל,
ירושלים,
14/02/05 23:21
|
|
 |
נכון,שונאים אתכם כולם,רק אתם
ל"ת
אוהבים את,
עצמכם.סחטנים,
14/02/05 21:56
|
|
 |
אתה או את -ללא שם
רפי,
לונדון,
14/02/05 21:52
|
שינאה עיוורת לא תוביל אותך לשום מקום. אבל המתיישבים היהודים שומרים לשמחתי על אדמתם וביתם שהוא חלק מארץ ישראל בעיניים פתוחות שיראו את בואם של הצוררים והבוגדים. לאזרחי מדינת ישראל אשר בגוש קטיף ליבי איתכם חזקו ואימצו אל תתנו לקומץ קטן ומושחת להזיז אתכם. תשמרו על ביתכם כבבת עיניכם. לא להתייאש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונאים(ות) אותך, אידיוט(ית)
ל"ת
סטודנטים(ות),
המרכז,
14/02/05 21:28
|
|
 |
מתיישבים ולא מתנחלים
רפי,
לונדון,
14/02/05 21:27
|
אוהבים אתכם עם כל הלב. ובעזרת השם תצליחו לשמור על ביתכם. אם צריך אבוא גם כן להיות איתכם בשעה קשה זאת. שרון אתה סכנה אדירה לדמוקרטיה. איכזבת רבים מהעם היהודי שבחר בך ובדרכה של הליכוד שאותו גם כן הפקרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלאני המלוכלך
א,
14/02/05 21:27
|
|
 |
לימין המסריח!אל תפריעו לנו
ל"ת
בחיים שלנו,
תנו לחיות,
14/02/05 22:01
|
|
 |
מי זה שונאים? אתה והתולעים?
כלל,
14/02/05 21:25
|
|
 |
לשמאלן החביב והרגוז- אוהבים
ממתנחלון,
14/02/05 23:37
|
אותך דוקא. ואל דאגה, תראה שגם נכדיך יבואו בעזרת ה' לבקר בביתי בגוש קטיף, שישאר ויבנה לעד ולנצח נצחים. רוחו של עם הנצח, ולא אובדון השפיות, היא שתנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כל הכבוד למתנחלים
בני,
י-ם,
14/02/05 20:52
|
אחרי מלחמת העולם השניה שאלנו את אומות העולם למה הם ישבו בשקט בזמן שאנחנו היהודים נרצחנו , כיום אסור לנו לשבת בשקט בזמן שעושים טרנספר ליהודים ''במדינת היהודים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההשוואה שלך לשואה מעוררת בחילה
אסף,
חיפה,
14/02/05 22:34
|
תחזור לביתספר היסודי ותלמד על השואה. אין לך שום כבוד לנרצחים.
תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדושי השואה
שמעון,
ירושלים,
07/03/05 21:05
|
דווקא קדושי השואה לא רוצים שמה שקרה להם יקרה גם לנו חס ושלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי יש לו
ארי,
ים,
14/02/05 23:24
|
אולי תשאל אותו למה הוא משווה . אני חושב שיש לו הרבה כבוד לנרצחים ולכן הוא לא רוצה שזה יחזור . אני מניח שגם לך יש את תסמונת האשה המוכה. אחרת היתה מבין את ההשווה ( תחזור למעון לנשים מוכות, סתם!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה משווה בכלל , מטומטם !!!
ל"ת
רמי,
תא,
14/02/05 21:09
|
|
 |
אתה מטומטם, רמי!
ל"ת
שונאי טימטום,
ת''א,
14/02/05 21:29
|
|
 |
מטומטם אבא שלך.
ל"ת
כלל,
14/02/05 21:25
|
|
 |
גם רמי מטומטם!
ל"ת
סטודנט,
חיפה,
14/02/05 21:46
|
|
 |
כולכם מטומטמים בריבוע !
ל"ת
עיסאם,
14/02/05 22:37
|
|
 |
wait till avi.e. will be
tomer,
15/02/05 01:33
|
|
 |
טוב שתקו , אני מטומטם ..
יניב,
תל אביב,
14/02/05 23:39
|
|
 |
עיסאם, אל תתערב!
יוסף,
14/02/05 22:54
|
|
 |
39.
זה לא התנתקות, זה גירוש!!!
ל"ת
איתן,
גדרה,
14/02/05 20:48
|
|
 |
38.
בהצלחה, כל הכבוד על ההפגנות.
ל"ת
נועם,
14/02/05 20:47
|
|
 |
37.
שיחסמו, אני לא עוצר
חיים,
דרום,
14/02/05 20:46
|
|
 |
חיים לוקח חיים
כלל,
14/02/05 21:30
|
גיבור גדול. ''נראה אותם''... נראה אותך דורס בהפגנה אדם אחד. אתה תירקב בכלא עד אחרית ימיך. במחשבה שניה, אני רוצה להזמין אותך לעקור מתנחלים מביתם במסגרת ההתנתקות. אתה תצא משם על כסא גלגלים. יאללה גבר, בוא נראה אותך! טפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמול כולו דיבורים
אאא,
14/02/05 21:29
|
|
 |
לחיים האידיוט-אתה תעיז לרצוח?
ל"ת
סטודנטית,
התנחלות חיפה,
14/02/05 21:12
|
|
 |
למתנחלים שדרסו קצין לא היתה...
חיים,
דרום,
14/02/05 22:36
|
שם היה נסיון לרצח ולא ראיתי אף תגובה מהימין חוץ מ''עלילות של שמאלנים'' ו-''הם בקושי עלו לו על הרגל''... מה קרה שהתעוררת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסימת כבישים
מוריס ברמן,
יקנעם,
14/02/05 21:06
|
כאשר כמה פורעים מבין תושבי אום-אל-פחם ניסו לחסום את כביש חדרה-עפולה המשטרה פתחה באש חיה. במקרה של החסימות כמו אלה שהיו היום אני מצפה מן המשטרה לפנות את הכביש בכל מחיר כמעט - תותחי מים, גז מדמיע, חצציות וכוי. די לתאונות הדרכים! די למתנחלים האלימים! די לימין הקיצוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לאידיוטים כמוך, מוריס ברמן!
ל"ת
מדענית,
הטכניון,
14/02/05 21:32
|
|
 |
די לבוריס ברמן!!!
כלל,
14/02/05 21:27
|
|
 |
אמירה עדתית של ימיני צר מוח
שחר,
כלל האידיוט,
14/02/05 21:55
|
צריך לפנות בכוח צירי תנועה לא נהיה בני ערובה של מטורפים אלימים בכביש. לאפשר תנועה חופשית של אנשים אחרי עבודה. אנחנו צריכים לעבוד כדי לממן את ההתנחלויות, כבישים עוקפים וביטחון לא? הרי המנחלים לא עובדים כנראה הם עסוקים בלשבש את החוק והסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות מתנחלים בכוח מהכביש
שי,
קרית אונו,
14/02/05 21:46
|
לא מפחדים מכם תמשיכו לנבוח אנחנו בדרך עם משאיות ההובלה. אני לא עושה עוד 30 יום מילואים בעזה עבור ''אחים'' כפויי טובה שמאיימים על רוה''מ ושרים, שמשתמשים בשם השואה שמתפרעים ומאיימים לפגוע בחיילים. אתם מטורפים לגמרי - אבל אני לא מפחד מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כייף לראות איך היהודים שונאים
ל"ת
את אחיהם,
מחמוד,
14/02/05 22:39
|
|
 |
הם לא אחים שלנו, מחמוד
גיל,
חילוני,
14/02/05 22:55
|
כמו שאתה לא אח שלנו.
מבחינתי הם יכולים לעבור לגור אצלך באוהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
גוש קטיף?
רפי,
לונדון,
14/02/05 20:46
|
שמאלנים ניבזים אם לדעתכם צריך להחזיר את גוש קטיף לפלשתינאים אז לדעתי צריך לתת להם גם את לוד, יפו, חיפה.עכו,נצרת ועוד.. אז אנא מכם תפסיקו לנפח לנו את המוח עם השטויות שלכם. לא מתאים לכם לחיות בארץ ישראל אז האפשרות היא שלכם להחליט....לעזוב ומיד את מדינת ישראל. אני ממליץ לכם לעזוב למדינות אירופה ששילמו לכם בכסף כל השנים בכדי שתעשו ותגידו את מה שאתם אומרים ועושים תשאלו את פרס,ביילין,וכל השמאל המזוייף. תלכו ואל תחזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל שרון החליט התנתקות, מה אתה
ל"ת
רוצה מהשמאל?,
14/02/05 22:06
|
|
 |
שיעזבו כל המתנחלים ללונדון
יובל,
14/02/05 20:59
|
בורח לאירופה ומדבר על ''לעזוב ומיד את מדינת ישראל. אני ממליץ לכם לעזוב למדינות אירופה ששילמו לכם בכסף ''. אתה ציוני גדול, רפי. איך המזג אוויר שם בלונדון, אגב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליובל
רפי,
לונדון,
14/02/05 21:15
|
מזג האוויר בלונדון קר ומתנכר בדיוק כמוך ושכמותך שמאלן יפי נפש. אבל בליבי אני מרגיש חום ושמחה שיש רבים ולא אטעה אם אומר חלק גדול מהעם שנמצא יחד עם המתיישבים היהודים ולא מתנחלים כמו שיפי הנפש שכמותך הדביקו להם במשך השנים. אז אם זה צורם וגורם לחום עז בליבך ובגופך על התנהלות דרכם של המתיישבים היהודים בחלקי ארץ ישראל ששומרים על אדמות המדינה ממופקרים כמוך אז אציע לך להגיע לכאן בכדי שתקפא מהקור הלונדוני. דרך צלחה !!! נ.ב: אנא קח איתך עוד כמה שכמותך אינכם רצויים בארץ ישראל היקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפי
כלל,
14/02/05 21:35
|
נהניתי לקרוא את דבריך החמים, ואני חושב שההבדל בינך לבין יובל הוא כזה: אתה יהודי חם ומלא רגש שנמצא כרגע בלונדון ואין לי ספק שזה זמני ושאתה תחזור ברגע שתסיים את ענייניך שם. יובל, לעומת זאת, הוא יהודי קר, לא רגיש במיוחד ולא חכם במיוחד, שאני מקווה שימצא סיבות מספיק טובות להישאר בארץ. אני רוצה את שניכם כאן, אבל אם הייתי צריך לבחור בחירה ערכית, הייתי בוחר בך, רפי. כל טוב ולהתראות בארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שווה יהודי חם ביום המלחמה
יובל,
14/02/05 22:38
|
היהודי הקר שכותב את ההודעה הזאת שירת כלוחם שלוש שנים, והיום, איך אומרים: הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת
במילואים הקרובים (מרץ) אסרב להגן על התנחלות, אם התעסוקה תהיה בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרות של המדינה לא מצדיק כול
א,
14/02/05 23:40
|
טענה טיפשית. וכמובן לא גרוש יהודים מאדמת מולדת אל תישכח שמדובר על מחצית מארץ ישראל המיקראית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נמאסתם
סוזאן,
ירושלים,
14/02/05 20:44
|
קבלו את הכרעת הממשלה ותפסיקו לגרום לשאר העם לסלוד ממכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוזאן, הממשלה לא קיבלה שום
כלל,
14/02/05 21:37
|
החלטה על התנתקות. הידעת? וחוץ מזה, זה ממש בסדר שנמאסנו עלייך, אנחנו פשוט לא סופרים אותך ממטר. תחזיקי מעמד. אל תישברי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lets see
Better scientit,
col makom,
14/02/05 23:39
|
is Susan righ? Well she's about 75% right. So all you other scientists don't know what you're talking about. And besides, it doesn't take a scientist to know that it's time to change our strategy. Susan, I'm on youre side
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסוזאן-ואני סולדת דווקא ממך
מדענית,
הטכניון,
14/02/05 21:08
|
איך את מעיזה לומר ששאר העם סולדים מהמתנחלים? עשית סטטיסטיקה? סתם לכתוב שטויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בדקתי,כולם שונאים אתכם.
ל"ת
אתם מופרעים,
14/02/05 22:07
|
|
 |
השמאל מסית ומפלג
מדען,
אוני. ת''א,
14/02/05 21:18
|
השנאה הנוראה שהשמאל חוטא בה וההסתה האיומה נגד המתנחלים כבר הפכה לעניין של מה בכך.
וזה פשוט נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and what about EGEL HAZAHAV
ל"ת
avi.e.,
15/02/05 01:30
|
|
 |
השמאל לא רצח רוה''מ / גרינצוויג
ל"ת
טלי,
אונ' ת''א,
14/02/05 21:48
|
|
 |
34.
התנתקות
משה,
14/02/05 20:42
|
זו פשוט מילה מגוחחת, נסיגה ופינוי יאפשרו לאויבינו שונאינו להיתקדם לא רק גיאוגרפית-למרכז הארץ ,אלא גם בתוכניותיהם המוצהרות לחיסול מוחלט של הישות היהודית בארץ, יהודים להיתפקח ! מה קרה ליצר ההישרדות שלנו ? היצליחו לסמם רבים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יופי- תמשיכו להוסיף לכם שונאים
צחי,
ירושלים,
14/02/05 20:38
|
כל חסימת צומת היא שירות לראש הממשלה. כל נהג שעומד בפקק בגלל החוליגנים הדתיים מצטרף ישר לתמיכה בהתנתקות ולהוקעת האספסוף הדתי. הכי טוב שיעופו לשטחים ויקימו שם את מדינת יהודה ולנו תשאר ארץ ישראל היפה והשפויה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אוהבים כמוך, לא צריך שונאים
ל"ת
כלל,
14/02/05 21:38
|
|
 |
32.
המתנחלים צודקים.
ל"ת
מימי,
14/02/05 20:29
|
|
 |
31.
לכל המפגינים(ות)-בהצלחה
ל"ת
השפויים(ות) בעם,
בכל הארץ,
14/02/05 20:28
|
|
 |
30.
העם איתכם,חיזקו ואימצו!!
ל"ת
מוטי,
14/02/05 20:26
|
|
 |
אתה לא העם,אל תדבר בשם העם
ל"ת
דבר בשמך,
14/02/05 22:10
|
|
 |
ואתה אני מבין, כן העם???
ל"ת
איש יהודי,
14/02/05 23:44
|
|
 |
29.
שלום עם ארץ ישראל!!
יוני,
14/02/05 20:20
|
|
 |
תפסיקו לאיים במלחמת אחים
שי,
שדרות,
14/02/05 20:35
|
ברצח ובפגיעה בקצינים בכירים ונציגי ממשלה, תפסיקו להבטיח פינוי אלים, להשתמש בטלאי צהוב ובשואה ואח''כ לרוץ ולהתבכיין על הסתה. הערב ראינו חמום מוח בהתנחלות בעזה בערוץ 2 מבטיח שחייל יחזור בארון וגם מפקדו אם יבואו לפנות. נפלתם על הראש? אתם שפויים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אסור!
...,
...,
14/02/05 20:20
|
|
 |
סכנה לא לפנות-המשך ההקצנה
ל"ת
דתיה,
מבשרת ציון,
14/02/05 20:36
|
|
 |
27.
אתם לא העם!!!
רון,
14/02/05 20:14
|
העם רוצה שלום, העם רוצה שהמדינה תנועה קדימה. אתם אלימים והורסים כל חלקה טובה. הרי ברור שגם אם היה מישאל עם אל הייתם מקבלים תוצאה שלא ע''פ דרככם. תחזרו אתם לשפיות ותעצרו לפני שיהיה מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל את המוח
אאא,
14/02/05 21:27
|
אתם אלה שלא מקבלים את תוצאות הבחירות. אתם אלה שלא מקבלים את משאל מתפקדי הליכוד. אתם אלה שלא מקבלים את שתי הצבעות המרכז.האחד בנושא ההנתקות והשני שבו הוחלט ''מדינה פלסטינית נוגדת את מצע הליכוד''. לפני שאתה מטיף לאחרים מוסר,תסתכל על הדבשת שלך. הסמול הוא מיעוט והוא לא מוכן בשום פנים ואופן ללמוד לחיות עם המציאות הזאת ולכן הוא מועך את הדמוקרטיה הודות לשליטתו הטוטאלית והטוטאליטארית בתקשורת,בפרקליטות,במערכת המשפט,באקדמיה,בהון,בקרקע,במים,במינרלים,באתרי התיירות.... אם אתה צודק,תמשיכו במהלך. אבל מה אם אני צודק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-אאא בכלל יש לך מח ?
ל"ת
רון,
14/02/05 22:11
|
|
 |
רון, מי אתה שתחליט?
ל"ת
סטודנטית,
המרכז,
14/02/05 20:31
|
|
 |
אני האבא שלכם!
ל"ת
77,
14/02/05 21:13
|
|
 |
26.
שמים את הילדים שלהם בסכנה
גדעון,
14/02/05 20:10
|
ילדים קטנים מתרוצצים בכבישים וחוסמים את התנועה, ואחרכך עוד יאשימו את הממשלה בהרוגים על הכביש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום שלהם מחר שלך
רפי,
לונדון,
14/02/05 20:57
|
אדון גדעון היקר: הילדים האלה נלחמים על ביתם ובצדק. כל הדרכים כשרות לשמור על ביתם, רק תזכור שמחר יהיו אלה ילדיך שעושים כמותם בכדי לשמור על ביתם. מן הסתם אתה כנראה גר בצפון ת''א אז אל תדאג גדעון היקר מחר או מחרתיים יגיעו הערבים לקחת את נחלתך גם כן ומה תעשה אז? תחכה ששרון וחבורתו יביאו אליך ישועה. תשכח מזה הם לא יעשו זאת יהיו עסוקים בלבזבז כסף שקיבלו מהאירופאים כשהחזירו את גוש קטיף. בהצלחה אדון גדעון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי... כמה שאת רחמנית...
ל"ת
ששון,
14/02/05 20:49
|
|
 |
25.
הלואי שההתנתקות תתבצע בהקדם
ל"ת
הלואי,
חיפה,
14/02/05 20:06
|
|
 |
הימין מוזמן לתמוך בהתנתקות
ל"ת
הטובה לישראל,
תנו יד לשרון,
14/02/05 22:32
|
|
 |
התנתקות= עקירה, נסיגה= אסון
ישראלי,
14/02/05 23:47
|
מלבד העובדה שאין התנתקות מעזה, מפני שצה''ל לא נמצא בעזה, מדובר רק על יישובי גוש קטיף, שבהם מעולם לא ישבו ערבים (בניגוד לרמת אביב למשל...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות=תקציב בריאות וחינוך
ל"ת
שי,
שדרות,
15/02/05 09:04
|
|
 |
24.
העם עם המתנחלים
רון,
14/02/05 20:06
|
העם מתנגד לטרנספר של יהודים. עכשיו זה גוש קטיף מחר זה תל אביב. שרון צריך לצאת לפנסיה. תכנית שרון נותנת פרס לטרור ולפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לאיים בפינוי תל-אביב!
ל"ת
לימין החולם,
14/02/05 22:13
|
|
 |
אני מאמין בשלום של שרון!
ל"ת
לכל הימין,
14/02/05 22:32
|
|
 |
שלום? שרון לא הבטיח שום שלום
אבי, ת''א,
14/02/05 23:49
|
הוא בעצמו אומר שזה אולי יגרום לשקט רגעי. והוא משקר. זה יהיה האסון הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל. סכנה סכנה סכנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Disgusted
ij,
usa,
14/02/05 19:59
|
with closed minded israelis who 'd rather lead to civil war than support the peace effort. for once Sharon is actig from is less emotional and more rational. If you cannot support him back off . the protesting is a shame . I hope that the military is not asigned to protect th protesters .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ya JJ
Larry,
14/02/05 21:31
|
Most of the really closed minds are sitting on the left. Ready to trample democracy to achieve peace? You would turn Israel into Syria to conduct a holy ('peace') war against mitnachlim...it never stops, this idiocy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hitnatkut=Left?
sensible right,
israel,
14/02/05 22:53
|
I'm a stuburn ass and I won't give up anything because its mine = Righ''? closed minded is he who believes that democracy has anything to do with the subject on hand. Try thinking out of the box
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if it was Arabs being transfer
amir,
14/02/05 21:29
|
oh what a nice little American Jew you are... if it was Arabs being transfered, would you also call it ''peace'' and ''civil ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא ניתן לדיקטטור לגנוב קולות
דמוקרטי.,
14/02/05 19:59
|
40 מנדטים הצביעו נגד התנתקות חד צדדית, לעומת 19 שתמכו בהתנתקות חד צדדית. לא ניתן לו לגנוב לנו את הקול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העם חזק יותר מהטרנספר
יהודי,
14/02/05 19:54
|
|
 |
20.
מתנחלים
יוסי,
ירושלים,
14/02/05 19:54
|
|
 |
הסבר ליוסי
כלל,
14/02/05 21:43
|
|
 |
19.
מי שעושה ומאמין-מצליח
מיטל,
רעננה,
14/02/05 19:54
|
ביחד עם הרבה אמונה ונחישות נוכל לנצח במאבקנו ללא שנאה ואלימות, ולכל המתיישבים המושמצים על לא עוול בכפם אני רוצה לחזק אתכם אנחנו אתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל הכבוד למי שהגיע לגוש קטיף!!
ירושלים,
עם גוש קטיף!,
14/02/05 19:52
|
אני אישית הייתי בגוש קטיף לפני שבועיים, והיום לא יכלתי להגיע (מבחנים באוניברסיטה...). אם ח''ו ינסו לגרש משם יהודים - נגיע בעז''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הרוב נגד הגירוש ובעד הגוש!
ל"ת
יונית,
14/02/05 19:45
|
|
 |
16.
שרון אמר ''יהיו ויתורים כואבים''
גליה,
14/02/05 19:43
|
מה חשבתם כשהוא אמר שהוא יביא שלום ובטחון ויהיה צורך בויתורים כואבים? מה בדיוק הבנתם מזה? שששרון מתכוון לעשות דיאטה לוותר על סטייקים ? שהוא יעשה שלום עם היד לאבו מאזן ויהיה שלום ? הצבעתם לשרון וידעתם שהוא הולך לתהליך של פשרה , אל תיממו עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דבר
אאא,
14/02/05 20:10
|
שרון מיישם את מצע שלום עכשיו,ללא קשר לסוגית ההנתקות. בכל תחומי החיים מיישם שרון את מצע שלום עכשיו ופועל בצורה שיטתית למען האינטרסים של הסמול ונגד האינטרסים של בוחריו. מדוע לא נפתחה התקשורת לערוצים ימנים? מדוע מונתה ארבל לעליון,ולא שופטים ימניים? מדוע מונה איש שלום עכשיו כמו מזוז ליוע''מ ? מה עשתה שינוי בממשלה? מה עשה שרון למען הפריפריה ששלחה אותו ואת בנו לכנסת? מה עשה שרון כדי לחזק את זהותה היהודית של המדינה? שרון פועל למען הערבים והסמולנים ונגד מצביעיו היהודים. ההנתקות,היא רק הקש ששבר את גב הגמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע מה זה ''שלום עכשיו''
גליה,
14/02/05 20:30
|
שרון מבצע את מצע שלום עכשיו? באמת ? לך תקרא קודם על שלום עכשיו ותבין שהוא רחוק , מאוד רחוק מליישם מדיניות של שלום עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שזה יכאב לסמולנים
ל"ת
אאא,
14/02/05 20:08
|
|
 |
כשמאלני אני מאוד נהנה דווקא
אחלה באחלה,
14/02/05 20:31
|
אח , לראות את לבנת וביבי ושרון אוכלים את החרא הזה שהם אלו שטיפחו. נפלא , כמו שאומרים באנגלית ''תטעמו קצת מהתרופה המרה שלכם'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שייפוצץ לערבים ת'צורה
נעמי,
14/02/05 19:58
|
|
 |
15.
תחזית קודרת ליולי*****
רועי,
י-ם,
14/02/05 19:41
|
לא צריך להיות סוציולוג או חוקר בשב''כ,כדי לחזות את האירועים שעלולים לקרות תוך כדי ההתנתקות: 1)אלפי הרוגים (חיילים,שוטרים ואזרחים) 2)צה''ל מפורק. עשרות אלפי חיילים יעזבו את הצבא 3)הפגנות אלימות בכל רחבי הארץ.כתוצאה מכך,המדינה תשותק לחלוטין: כבישים חסומים,הפסקות חשמל,ניתוקי מים וכו' 4)רציחות פוליטיות: אנשים מרכזיים בימין,בשמאל,בצבא,בפרקליטות,במשטרה,בשב''ס ובתיקשורת יהיו יעד להיתנקשות 5)התמוטטות כלכלית של כל המערכת הפיננסית במדינה(תכינו את היורו !) הלוואי שמדינת ישראל תוכל לחגוג את יום העצאות ה58 שיחול בשנת 2006.אני בכל אופן, מאוד מסופק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע שמייח
ל"ת
אחלה בחלה,
14/02/05 22:18
|
|
 |
החייל הראשון שייפגע-זה הסוף
המילכוד של,
המטורפים,
14/02/05 20:33
|
אם חס וחלילה ייפגע חייל אחד באופן רציני - הלך על המתנחלים . רוב תומכי הימין בארץ הם כאלו ליכודניקים ודתיים מהמרכז שצה:ל זה ערך מקודש בעייניהם . פרט לזה רובנו היינו חיילים או שיש לנו ילדים חיילים , אז אין מצב שיקבלו דבר כזה . לכן גם המתנחלים מתחננים שישלחו להם שוטרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ליבי איתכם
מיכל,
פחת תקווה,
14/02/05 19:39
|
לא יכולתי להגיע היום אבל אני מבטיחה שביום הפינוי אני וכל משפחתי המורחבת נהיה שם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה לא לרסס בספריי שחור
מדוע לא,
14/02/05 19:35
|
המכוניות ממילא תקועות, עשן הצמיגים ממלא את הריאות, עוד ריסוס של ספריי שחור על השמשות הקדמיות עשוי לשפר את העברת המסר. רק נסו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לפנות אותם בכוח מצמתים במרכז
שי,
קרית אונו,
14/02/05 19:35
|
לא לתת למיעוט חסר חשיבות שרוצה להכריח מדינה שלמה לשלם בחיי חייליה ולשרוף את תקציביה בהתנחלויות מיותרות, לשבש חיים. לפנות אותם בכוח מכל צומת, שיפגינו בגוש קטיף. שלא יפריעו לנו מול הבית אחרי יום עבודה. המאבק שלהם הוא בזבוז משאבים והזמן של הרוב הישראלי של משלמי המיסים שמממנים את הבזבוז בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לא לתת להם להתפרע
ל"ת
אייל,
פתח תקווה,
14/02/05 19:50
|
|
 |
11.
כל הכבוד למפגינים גם אני באה..
סימונה,
14/02/05 19:32
|
הגיעו אנשים מכל הארץ כי רואים שמה שעושה שרון זה תקדים לבאות מחר יפנו גם את גימנסיה הרצליה,בשביל לרצות את הערבים .ולכן אני איתכם וגם מצטרפת אליכם להפגנות .רק תפרסמו איך אני מגיעה אליכם יש הרבה כמוני שרוצים להגיע.ולא יודעים איפה בדיוק להגיע עם משהוא מכם יודע נא לידע אותי אני אבואו עם הנכדים שלי כולם בגילים אחרי צבא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יוצרים איתך קשר?
ל"ת
יהודי,
16/02/05 12:00
|
|
 |
לא תוכלי להגיע.כל הכבישים
ל"ת
יהיו חסומים,
פייגלין,
14/02/05 22:42
|
|
 |
מתי מתחילה שביתת הרעב של
ל"ת
המתנחלים?,
14/02/05 22:20
|
|
 |
10.
מדוע שוטרים נפצעים ולא מתנחלים
ל"ת
סובל בשקט,
בפקק,
14/02/05 19:32
|
|
 |
9.
צומת גולני? מצויין!
רחל,
14/02/05 19:30
|
הזדמנות לנסוע דרך יבניאל ,כביש יפיפה,ולראות את הכנרת מלמעלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שרון....קצת תזכורת....כדאי!
מוטי,
רמת-גן,
14/02/05 19:30
|
נזכיר לכולם קצת על שרון שמלפני כמה שנים בודדות ועד עכשיו: 1.רץ במצע מול מצנע בבחירות כמתנגד תקיף לתוכנית ההתנתקות. נו...אז מה?.... 2.פיטר את 2 שרי האיחוד הלאומי רק כי הביעו את דעתם!!! שהם מתנגדים לדעתו ,עוד לפני ההצבעה בממשלה על מנת שיובטח לו רוב... נו ,אז מה?.... 3.במשאל על תוכנית ההתנתקות במרכז הליכוד ,הבטיח כי יקבל את תוצאות ההצבעה.התוצאות אמרו :לא! להתנתקות. נו... ,אז הבטיח...אז מה?... 4.במשאל מתפקדי הליכוד הבטיח גם פה כי יקבל את החלטת הבוחר.התוצאות: לא! להתנתקות. נו...אז הבטיח...אז מה? 5.מאיים על שרים מהליכוד שיפטר אותם אם לא יצביעו כדעתו. ברור ,לא? זה שרון... 6.משדל חכי''ם מהליכוד שמתנגדים להתנתקות בכל מיני דרכים ע''מ שיתמכו בו(ראו מקרה גילה גמליאל שהציע לה להיות סגנית שר אם תתמוך בתוכנית) ... כשר ,לא?... 7.ביוזמתו המשטרה דרשה מעיתונאית שראיינה את נועם ליבנת(מהימין שקורא לסרבנות) את כל חומר הראיון איתו ע''מ שתוכל לדעת כל מה שאמר לה ולהפר את יחסי עיתונאי מרואייין. חופש עיתונאי ,לא? כנראה שלא אצל שרון.....
סתם חומר למחשבה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!
Avi Ecuador,
15/02/05 03:34
|
חיזוקים: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/862/381.html ''מה ההבדל?!'' Avi Ecuador, 30/01/05 16:43 האנטישמים הגויים בעבר הכלילו ואמרו כולם יהודים, כולם הפרוטוקולים של זיקני ציון... אז היום יש אנטישמים ''יהודים'' מהשמאל, למה לא? הרי פורז בשינוי הצהיר לא מזמן שגם אנטישמים יהודים מותר להיות. זכור לכם?
דברי הסתה! Avi Ecuador, 30/01/05 15:42 רמאות והונאה של עם, בבקשה לקרוא המלצה חמה ויוצאת דופן שלי לקרוא תגובה 41 שלי ותגובותיו של מתחזה 53, 54, 55, 56. שווה ידידי, לא תתאכזבו, מובטח, בבקשה מעריב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא בסדר
J.R.,
15/02/05 01:44
|
|
 |
7.
SHUT THE COUNTRY DOWN
ל"ת
amir,
14/02/05 19:27
|
|
 |
6.
אין לשרון מנדט לבצע מצע ביילין
זו רק ההתחלה,
העם נגד שרון,
14/02/05 19:24
|
העם לא בחר בשרון כדי לגרש יהודים ולשחרר מחבלים. העם לא בחר בשרון כדי שיחדש את תהליך הטירוף המופקר של אוסלו. לשרון אין מנדט לגירוש יהודים אם שרון שינה את דעתו יחזור לעם ויגלה שהעם לא איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מתי יבינו שחייבים בחירות עכשיו
ל"ת
אייל,
14/02/05 19:21
|
|
 |
4.
כמה מאות - וחושבים שהם רוב!
שמאלן,
14/02/05 19:17
|
אם אלו המספרים של מאות עד אלפים, אין בעייה לפזר אותם בזמן ביצוע ההנתקות, על צה''ל לפעול באותה דרך של פיזור הפגנות של הפלשתינים , גז מדמיע, כדורי גומי וכו, תוך יממה כולם מתפנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהל זה הם טמבל
ל"ת
יהודי,
15/02/05 01:02
|
|
 |
לא מתפנה!
מוטי,
גוש קטיף,
14/02/05 22:53
|
לא מתפנה! לא מתפנה! חבל לכולם על הזמן!! אל תבכה כשיורים על שמאלנים בהפגנות נגד גדר ההפרדה! כי אתה רוצה שירו גם עלינו תושבי הארץ[ולא מתנחלים] אנחנו חלק מהארץ!!!! לא יעזור לכם יש לנו אמונה ואנחנו לא נוותר לאף אחד.!!!!!!!!!!.שרון מסית נגדנו ולא יעזור לו! גוש קטיף היה ויהיה ביתי לעד!!! זה לעד ביתי!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום פקודה יתיצבו מאות אלפים
אבי,
14/02/05 19:48
|
|
 |
תפגינו ותחסמו כבישים בעזה.עזבו
ל"ת
אותנו בירושלים,
בשקט,
14/02/05 22:22
|
|
 |
40 מנדטים זה כמה מאות ?
ל"ת
שי,
14/02/05 19:31
|
|
 |
אם זה לא רוב למה הפחד ממשאל?
אנטי התנתקות,
לא לשרון,
14/02/05 19:26
|
שרון וכל השמאלנים שבחרו ביילין מצנע וזכו ל20 מנדטים עלובים יודעים היטב שהעם מתנגד לגירוש יהודים ולכן כל כך פוחדים ממשאל ומבחירות. די לשקרים כאילו הרוב עם שרון אם היה הרוב עם שרון הוא לא היה חושש מהליכה למשאל עם או בחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלתם אותנו על סבסטיה?
יוחנן,
מיתר,
14/02/05 20:18
|
שאלתם מישהו שגררתם קרואן לא חוקי לאיתמר? די להתמממות !!!ההתנחלות היא כיבוש כוחני ולא חוקי של קומץ אנשים המונעים על ידי אמונות משיחיות. לא תגררו את הישראלי הרציונלי למלחמת מדינת הלכה. אין מקום למשאל עם. יש רוב בכנסת - בקו הירוק יש חוק וסדר. תגלו את זה בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read #69 rational left
ל"ת
Dikla,
15/02/05 02:38
|
|
 |
3.
כל הכבוד למפגינים
יהב,
14/02/05 19:04
|
|
 |
כל הכבוד!-אך זה לא מספיק!
מוטי,
גוש קטיף,
14/02/05 22:55
|
|
 |
Be with them
Erez,
14/02/05 19:21
|
and live in Palestine. I am not going to pay for you. e
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המשותף לפולארד ושרון...
נעמי,
14/02/05 19:04
|
|
 |
1.
היה ליבי דווה כל היום....
מתנחל מת''א,
14/02/05 19:04
|
היה ליבי דווה כל היום ומעיי חמרמרו כלפני תהום על כבוד ארצנו כי נרמס על גאוות עזנו כי הייתה למס כי הפכונו לחגבים ביאשונו ללא רחמים לבזויי האדם הושוונו ביודעין ברוע ובמישרין אין הגינות ואין כללים כצמאי דמנו, הגדולים שבאויבים.
מתנחל מת''א
הגב לתגובה זו
|
|