 |
52.
הרוב הדומם לא אדיש בכלל
אריאלה,
ת''א,
15/02/05 22:42
|
לא, מרית. הרוב הדומם לא אדיש בכלל הרוב הדומם בעיקר מיואש. מיואש מאזלת היד של רשויות האכיפה ביחס למסיתים הסדרתיים.
לא ברור לי, הם לא עובדים כל האנשים האלה? מאיפה יש להם זמן להפגין ולהתפרע כל יומיים?
הרוב הדומם לא יכול להרשות לעצמו לצאת לרחובות. הרוב הדומם חייב ללכת לעבודה כי יש לו משפחה לפרנס, ואין לו תקציבי ענק תחת כל מיני שמות קוד. גם אין לו זמבישים שדואגים לכל צרכיו. הרוב הדומם נלחם מלחמת הישרדות ומגיע הביתה בערב סחוט מעייפות ונאנח אנחת רווחה שהנה עבר עוד יום וילדיו שבו הביתה בשלום. שלום יחסי. בלי מחלות, תאונות או הטרדות מיניות.
זה לא אדישות, מרית. זה חוסר אונים. חוסר אונים לנוכח הדיקטטורה של המיעוט שהשתלטה על חיינו, ואלה שבידם לעצור את הטירוף, לא עושים כלום. כל מה שאנחנו מצפים זה להיווכח שעדיין יש שלטון חוק בישראל, ולא מצג רופס של הצהרות ריקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הקריבו את חייהם למען ''הרוב
הדומם'', מסוג,
מאיה. בזבוז!,
15/02/05 18:26
|
ערב נפילתו בקרב על ירושלים כתב דני, הי''ד, בן שער העמקים להוריו: ''חבל שאינני יכל לשתף אתכם בעשיית ההסטוריה. זוהי חוויה פטריוטית ממדרגה ראשונה. המוראל כל כך גבוה, שאנו צריכים לטפס עד היונוספירה, על מנת לעמוד על גדלו''. ויהושע מרדכי דיאמנט, הי''ד, אמר לחברו: ''אני שמח שניתנה לי הזכות להילחם על שחרור ירושלים''. את הזכות הזו היקנה חוסיין, ימ''ש, ללוחמים הקדושים האלה, כאשר תקף את ישראל במלחמת ששת הימים. ידיעות אחרונות (4.6.71) מספר לנו על חוסיין ''... יפה הנפש הזה התלונן אח''כ כי רימו אותו. נאצר אמר לו שתל-אביב בוערת, ומה שנשאר לו, זה לתקוע סכין בגב''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתיקתך תשרת את מטרתך טוב יותר
פרחיה,
15/02/05 19:32
|
חנאייזנמן או מי שלא תהיי. האינך מבינה שתגובותיך נמאסו ואת מזיקה לעניין הקדוש בעיניך. ניכסת לך בחוצפה כל מה שהיה יפה וצודק בציונות, ואגב, שייך דווקא לצד השמאלי של המפה הפוליטית. אפילו הרוגי המלחמות הם פתאום כולם בצד שלך, הפלא ופלא. מי הרשה לך. בתגובותיך את מלבה שנאת אחים שאין גדול בה ממך. ולשם מה, בעבור חופן חול מעזה. חידלי ובשתיקתך תשרתי טוב יותר את המטרה, וכך תתרמי לניקוי האוירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
למאיה (49), אם הם נפלו למענך
אומה שאינה,
ראויה לגבורי,
15/02/05 18:22
|
הם נפלו לשווא! בזכות ה''כובשים'' האלה את חיה היום, חיים מיותרים לגמרי!
מלחמת ששת הימים - יוני 1967 לפני שלושים ואחת שנה, פרצה לאחר שלושה שבועות של .המתנה דרוכה-מלחמת ששת הימים המלחמה הסתיימה בניצחון גדול. גבולות הארץ הורחבו, מפת הארץ גדלה והכילה מעתה את הגולן בצפון, סיני בדרום, יהודה ושומרון וירושלים השלמה .בתווך .רבים היו הנופלים במלחמה זו מתוך מכתב ששלח גדי יהודאי מעין-חרוד לאחר תום הקרבות :בירושלים מכתב בשעת רגיעה. מה ההמשך-קשה לדעת, אך ברור שרוב העבודה '' .נעשתה והפחד של אתמול הפך להרגשת עוצמה של היום. ומצד שני יקר הוא מחיר הניצחון. רבים אינם וקשה להשלים. וכך המומי רגשות שמחה ועצב יחד, מחכים לראות מה ילד היום. בימים אלה, כשקצב הזמן הוגדל פי כמה, ואנו עושים היסטוריה במלוא מובן המילה, פועמת בלב התקווה שהתוצאה מהרעש תהיה ''...הסכם שלום .גדי נפל בלחמת יום-כיפור בקרבות לאחר חציית התעלה .הנער הזה עכשיו הוא מלאך '' .לא עוד יברכוהו, לא עוד יבורך אלוהים אלוהים אלוהים ''! לו רק ברכת לו חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והגדי הזה הוא מלאך
מאיה,
תא,
15/02/05 18:43
|
כן לולי גולדה סברה שאין לדבר עם הפלסטנאים באמרה אין דבר כזה פלסטנאים הגדי הזה אולי היה מקים משפחה ואפילו ילדיו לא היו צריכים לשמור על ההתנחלויות המיותרות בעזה וביהודה ושומרון -התנחלויות? התישבות? לא חברים יקרים נדל''ל זה שם הסיפור לא ארץ גדולה לא עצמה . ודבר אחד אני מאחלת להם שיזכו בפיצויים כפולים ומכופלים . כדי להשתקם הן מן העקירה והן מן השקר שהם חיים בו. מאיה מהדוממים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הרוב הדומם
מאיה,
תל אביב,
15/02/05 17:39
|
אני מהדוממים ואני בעד ההתנתקות בעד פינוי התנחלויות . ומכיוון שגם אני רוצה שקולי ישמע למרות שאני דוממת . אני מבקשת שכל אזרח שתומך בצעדים של הממשלה להניף את דגל ישראל על מרפסת ביתו. כולם גם הערבים -למרות מה שאתם חושבים על הדגל. ואז פתאום יראו כמה מעטים הדגלים הכתומים לעומת העצמה של הדגל שבשמו נכבשו השטחים, הוקמו ההתנחלויות- על ידי הממשלה -מה אז היא היתה דמוקרטית? למרות שאני הייתי נגד? כל תושב כל אזרח כל בן משפחה הניפו את הדגל רק הפעם וזו תהיה התשובה לדרישה חסרת השחר לקיים משאל עם ,דרישה שבאה מקומץ מאד מאד זעיר של הציבור קומץ שנלחם על הנדלן שלו,.- דרך אגב לא ראינו אותם שדאגו לחורש וליער כשהקימו את כביש חוצה ישראל למשל ולצורך כך הפקיעו לאנשים את בתיהם. נניף כולנו את הדגל מהיום אם אין לכם ציירו אותו על סדין מגבת בריסטול ונדע כולנו שאנחנו חיים במידנה דמוקרטית שאחד הסמלים שלה הוא הדגל. מאיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מה שמפריע לי יותר מן הרישעות
הסתה, הקדמה,
להשמדה!,
15/02/05 15:58
|
ומשנאת ישראל בשמאל, אלו הם הצביעות וחוסר היושר האינלקטואלי. עושים סיפור מרעיש מאיומים, אבל לא עושים שום סיפור בכלל מן הפשעים שמבצעת ממשלת ישראל נגד העם היהודי! אלפי יהודים נרצחו בגלל המדיניות המתועבת של ממשלות ישראל, אך על זה עוברים לסדר היום, כלומר, להמשך המדיניות הפושעת הזו. אך על ''איומים'' על הפושעים המבצעים את הפשעים, אין עוברים לסדר היום. התיקשורת גם מפברקת דברים שלא היו ולא נבראו. אפילו השב''כ אומר שלא היתה עליה באיומים, ואני בספק אם בכלל יש כזו, אך התיקשורת בשירות אויבי ישראל מבית ומחוץ ממש ''מזדעזעת'' מן הכותרות ה''מצמררות'', שהיא עצמה יוצרת. אנו חיים היום בדיקטטורה חשוכה. המהלכים שהובילו להוויה הזו היו כה מתוחכמים, שעם ישראל הסתגל, ולא עולה כלל בדעתו, שהוא חי בדיקטטורה חשוכה יותר מזו הסטאליניסטית, או מן המשטרים במדינות ערב. למעשה, במדינות ערב אנשים אינם פוחדים לדבר. שם לא מופעלים אמצעים מתוחכמים כאלה, שרק הראש היהודי יכל להמציא, כדי לשמוע כל פיפס של מי שלא אוהב את העריץ התורן. נכון, שם 90%, כביכול מצביעים למען השליט, בישראל למעלה מ-60% מצביעים נגד הדיקטטורה. אך דיקטטורה היא דיקטטורה, והצבעת העם מושלכת לפח. מה שנזרק לקלפי, נשאר זרוק! עובדה שהדיקטטורה שוב ושוב מיישמת מדיניות שלא רק נוגדת קטבית את רצון העם, אלא נוגדת קטבית את האינטרסים של העם היהודי ושל מדינת ישראל. אנו חיים בתוך זוועה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הרוב הדומם סולד מהדיקטטורה
אלי,
בת ים,
15/02/05 15:40
|
של שרון. לכן שרון חושש ללכת למשאל עם. ואם את כל כך חוששת אז אנא ממך שכנעי את ראש הממשלה שינהג בדרכים דמוקרטיות. לא כמו צ'אושסקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
גם אני מודאג מפשעי אוסלו 2
צודקת,
15/02/05 15:19
|
אלפי אזרחים שילמו בחייהם על אוסלו עשרות אנשים ישלמו כל שארית חייהם על פשעי אוסלו הראשונים.
ועכשיו הכל חוזר יש להרבה קורבנות שלום עתידיים מה לדאוג חבל שאין מי שיהיה לו איכפת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הודאגה גם כששרון הרעיב העניים?
ל"ת
שרונה,
תל אביב,
15/02/05 12:54
|
|
 |
44.
הסיוט של אוסלו חוזר
ננ,
מרכז,
15/02/05 12:52
|
לא עלינו על אוטובוס, לא ישבנו במסעדה וכאילו כלום, אותם טקסים חיוכים וחילים פלשתינים זה הסיוט שחוזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אני מציע לכספית לראיין משפחות
מוטי,
15/02/05 12:52
|
|
 |
42.
הממשלה-להתעשת ולהלחם בימין הקי
ל"ת
אבי,
15/02/05 12:46
|
|
 |
להפציץ מהאוויר
ל"ת
ז,
15/02/05 14:20
|
|
 |
41.
הימין מצדיק!!!
הימין לא למד,
כלום,
15/02/05 12:44
|
רצח פוליטי מוצדק!!! הפלה בכח של ממשלה וכנסת נבחרות -מוצדקת. כל מי שלא חושב כמו נו יומת!!!!
תקראו את התגובות ותבינו שזה בעצם מה שהם אומרים. הימין הקיצוני הוא אסוננו. הוא שיביא לחורבן בית 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ישבת בלב התככנות הפוליטית
הלוואי וזה היה,
מצחיק!,
15/02/05 12:40
|
|
 |
39.
כשסותמים לדמוקרטיה את הפה
ישראלי,
כ''ס הכבושה,
15/02/05 12:35
|
מקבלים תגובות אנטי דמוקרטיות
גם מגרשים יהודים מבתיהם ( לאחר שנשלחו לשם ע''י ממשלות ישראל לדורותיהן) וגם לא מאפשרים להפגין למחות משאל עם/בחירות. אנני בעד אלימות אך ההחלטות הן גורליות לעם ולמדינה - תנו לעם להחליט!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יופי בן, לא חשבנו אחרת. בימי
כורה בור,
ויחפרהו.....,
15/02/05 12:04
|
פקודה, כולם מתגייסים להילחם ב''פורשים''. ''דפקנו אותם על האניה ודפקנו אותם שוחים במים...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
טיפול שורש
שרון,
רמת גן,
15/02/05 12:02
|
צריך לעקור את התופעה מהשורש ולא להיות אדישים אוי אם ירצח עוד ראש ממשלה לא אוכל לעמוד בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תקשיבו טוב!!!!!!
ג'ינג'י,
ת''א-טורונטו,
15/02/05 12:01
|
הבהרה: שמאלני או ימני - דעות פוליטיות בצד.
באם יש או אין מציאות בהסתה ובאיומים....רק העובדה שאנחנו דנים באם יש מצב או אין מצב באה להבהיר שאנחנו עם טמבל שלא לומד....איך אנחנו מרשים בכלל להעלות על דל שפתינו 'רצח פוליטי' אחרי מה שעברנו????
העובדה שמישהו מרשה לעצמו להביעה את עצמו כך פשוט מראה שהרושם שנותר לאחר רבין ז''ל הוא שזה בסדר לרצוח את מנהיגינו. למה המשפט(1) ''מה ההבדל בין פיצה ליהודי? פיצה לא צועקת שמכניסים אותה לתנור'' מעבירה בנו כישראלים וכיהודים חלחלה ומתריפה אותנו מכעס ככלל(עם לא אז אני באמת מבזבז פה את זמני) ורצח רה''מ לא? בתור ישראלי ויהודי אני דואג ומכחיד(!) תודעה כגון משפט (1) בכול דרך שהיא-חינוך, זרוע,ומלל, למען 6 מיליון היהודים הבאים, אותו כנ''ל לגבי רה''ש הבאים. הדביל הבא שחושב שהסיבה שלו מספקת לרצח שר, תבי איתך גם תנורים מאחר ואתה והם אותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אתם יודעים באיזו דרך אתם
רשע צרוף!,
אלטלנה,
15/02/05 11:52
|
יכולים לשמח את לבם של מחוללי ריקוד ההסתה הפרוע הזה? אם באמת יקום מישהו מן ה''ימין'' וירצח את ראש הממשלה. תראו איך השמאל יתחיל לרקוד על הדם. בפעם הקודמת הם היו צריכים בעצמם לבצע את המעשה. ואם לא תהיה ברירה, הם יעשו זאת שוב. אך אם מלאכתם של ה''צדיקים'' האלה תיעשה בידי איזה איתמר בן גביר, הם פשוט לא ידעו את נפשם מרוב שמחה. חיי שרון מעניינים אותם, בדיוק כפי שהיו חשובים להם חיי רבין, כלומר, נאדא. בידי יש קטעי עתונות, המוכיחים את שנאת השמאל לרבין ה''מתון''. כל זה נעלם עם מותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כתבה מזוייפת. אין מה לשאול?
הסתה משמאל,
15/02/05 11:47
|
כתבה מזוייפת. בן כספית לא חושב שראוי אולי לשאול את המזכירה המיתולוגית שמגוננת על שרון איפה הוא היה בתקופה שלפני הרצח? איך היא מרגישה כעת לעבוד מולו? הרי ברור שהכל שטויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מועצת ישע השתלטה על התגובות
מקור מבפנים,
15/02/05 11:33
|
ברשת! בדוק! הם מנסים ליצור איזשהו מראה מעוות שהעם איתם, זה לא אמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרנסה בסכנה-הערבים לוחצים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
15/02/05 12:55
|
ואתה לא מסוגל לספק את הסחורה??? רק ערבים יכולים לתגמל בור ועם הארץ כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה קשה לכם כל כך לקבל, שמספר
בקרוב לא תהיו,
בכלל!,
15/02/05 12:15
|
|
 |
חה חה חה
מקור מבפנים,
@@@לקרוא@@@@,
15/02/05 14:14
|
יהודיה כשרה, שאפילו למדה בבר אילן עם אנשים מהמגזר, (שהם אלה שהדליפו לה) שרובם נחמדים, ובאמת שכואב לי הלב עליהם, אבל יש קיצונים בתוכם, שאני לא אומר מהם מקורות המחשבה הפוליטית שלהם (אני יודעת, ישבתי איתם בשיעורי מדעי המדינה) כי אם אני אכתוב פא___ים, יצנזרו לי את התגובה. איזה תגובה מתלהמת וגזענית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרוטוקולים של זקני ציון!
ל"ת
המשתלטים.,
15/02/05 12:14
|
|
 |
32.
דנון מי היה אשם אז?
דלית,
15/02/05 11:23
|
מי מסית היום נגד צבור שלם שעמל וחי ומשלם מיסים כמו כולם. מי מסית נגדם? תחשבי ואז אולי לא תפחדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
האם צדקו שונאינו
פרחיה,
15/02/05 11:13
|
תגובות הימין נוטפות השנאה, שאין בהן טיפת הגיון שפוי, שאינן מבחינות בין החלטות ממשלה וכנסת נבחרת במדינה שלנו לחוקי נירנברג ולגזרות תח תט ואנטייוכוס, מעוררות מחשבות קשות. היתכן שיש משהו באנטישמיות. היתכן שיש בנו היהודים משהו הרסני, שאם רק ינתן לנו, או לחלק מתוכנו, הכוח המשחית אנו באמת עלולים לדרדר את העולם לתהום? חישבו על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצית לשאול, האם אני צדקתי....
מום שבך אל,
תדביק לקרבנך,
15/02/05 11:47
|
הלוא את ודומייך שונאינו. אותך הגויים שונאים בטעות. הם מאמינים שאת יהודיה. ואת לא! שנאת ה''ימין''? מתי דרש ה''ימין'' לגרש יהודים מארץ ישראל? מתי התעלל ה''ימין'' ביהודים? מתי אמר הימין שחלק כזה או אחר של העם אינם אזרחים לגיטימיים? מתי בקש ה''ימין'' לעשות ''אלטלנה'' בשמאל, שונא ישראל? מתי התיר ה''ימין'' את דמו של ציבור יהודי, רק משום דבקותו בארץ אבותיו? חשבת פעם שהימין הוא הנרדף מתוך שנאת ישראל תהומית של מהרסינו ומחריבינו מבית, והוא רק מתגונן מפני השנאה. מתאים לך להגיד ששנאת היהודים להיטלר נוטפת. המצחיק הוא, שאת שונאת את היהודים יותר משאת שונאת, או היית שונאת, את היטלר. עם יד על הלב - לא נכון, פרחיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה תסתמי כבר
יפה,
15/02/05 11:25
|
|
 |
30.
ראש השב''כ אמר שאין התרעות
ירון,
חיפה,
15/02/05 11:12
|
ואין שינוי אז מה פתאום NRG מעריב עושה כזה רעש תקשורתי מגמתי? אין עובדות אין הוכחות! לכו תמצאו ספין אחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכל מזויף
חיים,
חיפה,
15/02/05 11:05
|
|
 |
חיים מחיפה- נכון שהימין קורבן?
דניאל,
דרום,
15/02/05 22:38
|
תמיד מאשימים את הימין המופרע האשמות שוא. הם תמיד קורבנות. כל הזמן שותלים להם עשבים שוטים בערוגות הפאר הערכיות שלהם, והם לא יכולים הרי לגדל עשבים שוטים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הרוחות לוהטות, אך האחריות על ה
יהודיה,
15/02/05 11:03
|
הרוחות לוהטות ומזכירות ומחזירות אותנו לסרט מוכר. אך לעניין זה יש שני צדדים. דבריו של ראש הממשלה הופכים לבלתי לגיטימי את כ-ל מי שמחזיק בדעה מסויימת ויחסו בתקופה האחרונה למתנחלים = כל אלה מזכירים עוד משהו נורא שהיה אז: סגנון הביטול של רבין ז''ל (פרופלורים..) הגיע הזמן להיות חכמים. לא לסלף ולא להתיפיף!!
לשלטון יש היכולת והכוח להחליט ולבצע. ממקום זה של כוח על השלטון לגלות גם נדיבות. נדיבות של חזקים כלפי האוכלוסיה הכי אידיאליסטית בארץ. אוכלוסיה מקריבה שפעלה הרבה מאד ממקום של לב. נדיבות ממקום של כוח היא מהלך חכם, במקום השתלחות ומניפולציות די נבזיות. אסור לשכוח, שלשלטון יש הכוח ומשם גם נובעת האחריות שלו, לכל מה שקורה כאן. האחריות למה שקורה כאן היא על השלטון. לכן צריך להיות חכמים, חכמים, חכמים. למען העם והמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
להתייחס
מישהו,
יכול,
15/02/05 10:58
|
מישהו כאן יכול להתייחס לכתבה ולהגיד מה ההבדל בין אז והיום??. חורבן בית ראשון ! חורבן בית שני ! חורבן בית שלישי?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
באלי לבכות. זה מה זה מרגש.
ל"ת
חגי,
הרצליה,
15/02/05 10:53
|
|
 |
אז תבכה תינוק
ל"ת
יוסי,
15/02/05 11:25
|
|
 |
25.
שרון קבל החלטת מתפקדי הליכוד
ליכודניק,
15/02/05 10:46
|
|
 |
זה לא דמוקרטיה, זה ברוטוקרטיה
חברת ליכוד,
15/02/05 12:01
|
ואספסופיאדה. בברוטאליות ובשחיתות השתלטם לנו על המפלגה, פייגלין וחבריו מצד, וגבריאלי וממניה מהצד השני. איזה איגוף ארור. מתגעגעים אלים בגין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הכול חוזר
נעמה,
חיפה,
15/02/05 10:40
|
היא מודאגת, הכול חוזר. גם אני מודאגת הכל חוזר. מחבלים משתחררים, שיחות נמשכות למרות ירי קאסמים, עיתונאים לא מאתגרים את הממשלה בשאלות קשות, ההתנתקות תצא לפועל למרות הטרור. כל הזמן מנסים ללמוד לקח מרצח רבין. פעם אחת תנסו ללמוד לקח מאוסלו - בגללה נרצחו יותר מאלף בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שרון מייצר ספינים בצורה מטורפת
אופיר,
חדרה,
15/02/05 10:36
|
תמיד שולחים מכתבים לאישי ציבור. אפשר לחשוב. מספיק כבר להסיט את דעת הקהל מדיון אמיתי בתועלת ובמוסריות של ההתנתקות, ולדון בדברים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מי שעובד אצל פושע - בטח שמודאג
ל"ת
ככה זה במאפיה,
15/02/05 10:28
|
|
 |
21.
שרון הוא מקור ההסתה
צבי נשר,
15/02/05 10:21
|
הוא מצפצף על בוחריו. הוא מ-פ-ח-ד ממשאל או בחירות הוא נתן מקבלה בין החמאס לבין נאמני ארץ ישראל שהם יותר ממחצית העם. זאת אומרת שרוצחים והנרצחים הם אותו דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה לא מתבייש?
אזרחית,
15/02/05 11:27
|
|
 |
20.
לעצור את הסתת שרון מיד!
אבי,
ירושלים,
15/02/05 10:21
|
אני מציע לגברת הנכבדה שיושבת בחרדה מול ה''הסתה'' של התשקורת ולישכת ראש הממשלה ולנסות להפעיל את השפעתה במקום זה! ואולי זה יוריד במיקצת את ה''חרדות'' שהיא שרויה בהם,נכון מאוד הקהל הינו אדיש למראה ההסתה שלוחת הרסן כנגד אחד מהציבורים היפים בעמנו,עד היכן הצינייות והחוצפה יכולים להתגלגל הגיע הזמן למקד את מקור ההסתות כנגד המסיתים באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הגולם שהקימו הבוסים שלך
איציק,
תל אביב,
15/02/05 10:19
|
קם על יוצרם. זו דרכם של גלמים. במקום להמשיך לממן עיבוי התנחלויות שנמשך גם ברגע זה, שהממשלה תפנה את הכסף להקמת מרכזי התנדבות לגיוס אנשים למאבק בהסתה של המתנחלים ולפינוי ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לפטר אותה ,היא עובדת מדינה!!
לא פוליטיקאית,
15/02/05 10:11
|
|
 |
התגייסות פוליטית? מאבק בהסתה
אריאל,
15/02/05 11:23
|
וראיונות מסוג זה חשובים ביותר כי ההסתה של הימין הקיצוני זה הדבר הכי חמור שיכול לקרות במדינת ישראל בימים אלה וטוב שהיא יוצאת בגלוי נגד התופעה המזוויעה הזו.
צריך שהשב''כ והמשטרה יעצרו את כל פורעי הימין הקיצוני ומהר, לפני שתביאו עלינו את הרצח השני.
רוב ברור של העם תומך בהתנתקות. אין רוב למשאל עם אז תפסיקו להתבכיין. נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
האצבע מופנית לשרון!
ל"ת
המנותק,
15/02/05 10:06
|
|
 |
16.
אמת חצובה בסלע
שש,
15/02/05 10:02
|
המראות אותם מראות , והאנשים אותם אנשים. יש להיכנס בהם בכל הכוח ורק הממסד יכול לעשות זאת . מעצרים , וכיסוח צורתם של המסיתים . ללא בג''ץ וללא בצל''ם וללא שום רחמים . להכות בהם בכל הכח מיד . לסלק אותם מעל הבמה ושיתנו לחיות במדינה הזאת . אותם פרזיטים בשם האל , ובשם אהבת ישראל. אין להם אלוהים . - הם המובילים לחורבן בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון-רסק את הימין הקיצוני מיד!
ל"ת
רמי,
15/02/05 09:50
|
|
 |
הוא לא חיכה לעצות שלך, הוא
וזה לא יהיה,
רסק עגבניות,
15/02/05 10:47
|
מרסק הכל. לא רחוק היום שתמצא את עצמך מרוסק. ככה זה, כשעם מתאבד רוחנית, נפשית ופיזית! וגם השנאה הורגת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מול אידיוטים כמוך צריך פשיסטים
:-),
15/02/05 10:08
|
במה אתה טוב מאלו שחושבים הפוך ממך???? אבל ככל שמאלן החושב שנטל את כל החוכמה אני קובע שאתה בקושי אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט קיצוני קורא לי פשיסט!!
ל"ת
רמי,
15/02/05 12:46
|
|
 |
14.
הימין שכח מה זה להיות יהודי
יהודי מנוחין,
15/02/05 09:49
|
איזו הסתה,איזו התבכיינות ואתם עוד קוראים לעצמכם לוחמי חופש?! אתם כובשים חסרי מוסר שכבר הוציאו מקרבם רוצחים ופורעים.אתם האסון של היהדות והמדינה ואין משמעות לקיומנו כל עוד קולכם הצווחני מקבל ביטוי. ותעשו טובה,אל תשוו את עצמכם לגאנדי ןללותר קינג,זה כ'כ מגוחך ושיקרי.אתם קנאים לאומנים ואין לכם שום קשר לזכויות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחם חופש מזויף שכמוך
גועל נפש!,
15/02/05 11:50
|
אם אתה דובר ההומניזם (בשם עצמך) איך אתה לא מגנה את העובדה שרוצים לטרנספר אנשים מבתיהם? זה מוסרי? כבר דור שלישי חי שם, בשליחות ממשלות ישראל (להזכירך, אפילו רבין לא דיבר על פינוי גוש קטיף!!!!!) ככה תתנו לעקור אזרחים מבתיהם, קברים, להרוס בתי כנסת... הרי לו היה דמובר בעקירה של מסגד אחד הייתם נשכבים מתחת לגלגלי המשאיות. אין לך בושה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקוזק הנגזל זועק גוועלד
גוי מנוחין,
15/02/05 13:57
|
תעזוב את ההומניזם,זה לא התחום שלך.כבר כשבאתם לשם ידעתם שזה שנוי במחלוקת ושזה שטח כבוש עפ'י חוק,בלב אוכלוסיה עויינת שחייה שם דורות.אז אם לא מדברים היום על פינוי הגולן זה אומר שנעלם מעליו סימן השאלה?אנחנו מדינה דמוקרטית וברוב קולות נבחרי העם הוחלט לפנותכם.ככה זה עובד ובזה כוחנו (לא בגודל השטח אלא גודל הרוח והמוסר ).זה כואב לכם אבל זה לגיטימי,חוקי ולדעת הרוב גם נחוץ-לטובת המדינה. על רציחות שרצחו חברייך לדרך נזעקת כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין נזכר מה זה להיות יהודי!!
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
15/02/05 11:32
|
לטיפש שכתב כי א-נ-ח-נ-ו כובשים חסרי מוסר-האם גם לערבים ימ''ש היית אומר את אותו הדבר? שהם כובשים זרים ( כבר 1-3-0-0 שנה!!!)? שהמחבלים הרוצחים ימ''ש מוסריים? אתה משת''פ של הערבים הכובשים בארצי ומן הראוי שלפחות תשתמש בשם כיסוי ערבי (מוחמד?!) שכן אתה מייצג נאמנה את שונאי ישראל! לא נשכח ולא נסלח לסמאל הבוגד על תמיכתו בעמדת הערבים והתרת דמם של היהודים באר''הק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצעק רק אל תרצח
מוחמד בן יפונה,
15/02/05 14:07
|
מתוקף איזה סמכות אתה מגדיר את מי שלא חושב כמוך 'בוגד',אה יהודון טיפש? אתם הבוגדים האמיתיים בעצם פנטיותכם העיוורת והאלימה.אין לנו זכות קיום על בסיס הפרשנות הפרימיטיוית שלכם ליהדות אבל אני יודע שלא תבינו זאת אלא רק בכח,כן,כמו הערבים.פנאטים,לא משנה מאיזה עם ןעדה-הם המחלה של האנושות.תשארו שם,רק בלעדיינו (כולל צה'ל-שזה גם אנחנו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צווחנים,מה עם מגורשי המשכנתאות
גוי מנוחין,
15/02/05 13:20
|
יהודים מגורשים יום יום מביתם כי לא שילמו משכנתה ואתם עסוקים בלבכות,להפגין ולאיים (את מי תרצחו הפעם,אה?).אתם,שעשיתם ממי שלא חושב כמוכם 'בוגד' אתם הבוגדים האמיתיים שזורעים הרס ופילוג בשם ההייאטולות שלכם.כן,קניתם בזכות את היותכם אויב מסוכן מהערבים-האויב שבתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שאנחנו חיים באותה מאה
ל"ת
?,
??????,
15/02/05 12:12
|
|
 |
צודק בהחלט. הימין הקיצוני
רונאל,
15/02/05 11:26
|
לא רק שכח מה זה להיןת יהודי אלא מזמן כבר השלים את תוכנית ההתנתקות שלו מעם ישראל.
המטורפים ההזויים האלה הם לא אחים שלי. נמאס ללכת למילואים לשמור על חבורות של פסיכים קנאים כאלה שמשתינים עלינו בקשת.
צריך לייבש אותם כלכלית ולצאת מהרצועה איתם או בלעדיהם. יש גבול לאחריות שהמדינה צריכה לגלות כלפי אזרחים בוגדים כאלה שמטיפים לסרבנות מהצבא ששומר עליהם ויוצאים במסעות הסתה מאורגנים נגד נבחרי ציבור תוך שהם קוראים להפרת חוק וסירוב פקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך כתובים בסלע.
ל"ת
ג,
ירושלים,
15/02/05 10:05
|
|
 |
13.
היכונו לביאת הג'יהאד היהודי
הכל בשם האהבה,
15/02/05 09:46
|
הימין הדתי כבר ניסה כמעט הכל ולא הצליח אז עכשיו אנחנו צפויים לעליית מדרגה. בקרוב - מתאבדים יהודיים. יהיה מאד מעניין והכל להזכירכם מאלה שלא שכחו איך להיות יהודים, כמאמר הביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מרית דנון
תושב חלם,
15/02/05 09:46
|
ואני לא מבין איך את מסוגלת לשתוק על האדישות של ראש הממשלה שלך. האדישות שלו כלפי רצון העם. האדישות שלו בנכונותו לוותר על חלקים מארץ ישראל. אני בכלל לא מצליח להבין אותך. ואת שותקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה לא מבין,אויל
מ.שתין עליכם,
15/02/05 10:04
|
שבשם קידוש האדמה שכחתם את קדושת החיים,הרגתם,פרעתם,רצחתם,הקרבתם את ילדיכם וילדינו,עשיתם מכל מי שלא חושב כמוכם 'בוגד'.אתם לא יהדות,אתם האסון של העם היהודי ואינכם ראויים לכל הבנה אלא לגינויי. למה קולכם לא נשמע כשמגרשים יהודים מביתם על משכנתה,אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיעון הכי אידיוטי!
מה הקשר?,
15/02/05 11:52
|
מה קשור מאבקו של אדם פרטי על תשלומי המשכנתא, לגירוש קולוסאלי של עשרות אלפי תושבים מבתיהם? השמאל האווילי איבד לחלוטין את שפיות דעתו? אין עוד היגיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כךל כך הרבה שנאה באספסוף הימני
עוד שפוי,
15/02/05 11:21
|
עצוב כמה שאתה צודק הימין הקיצוני כבר מזמן שכח מה זה להיות יהודי כמו שאמר פעם הרועה הקודם שלהם.
הם לא חלק מעם ישראל ולא חלק ממדינתל ישראל אלא מיעוט אלים ומסוכן שמקביל לתומכי החמאס והחיזבאללה בצד הפלסטיני.
כל כך הרבה שנאה אצל האספסוף הזה. נותר רק לקוות שיתחילו לבצע כאן מעצרים מנהליים להכניס את כל המסיתים וראשיהם לכלא, ובפרט את אלה הממרידים נגד צה''ל וקוראים לסרבנות, בדיוק כמו שהכניסו את פעילי השמאל הקיצוני שסירבו לשרת לכלבוש לשנתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית רואה אתמול*****
רועי,
י-ם,
15/02/05 11:03
|
את הסדרה ''הפיתרון הסופי'' ששודרה בערוץ הראשון,אולי אז לא היית כותב בצורה כל כך מבחילה ומתועבת. האמת היא שגם זה לא היה עוזר לך,המתנחלים אשמים גם בשואה לא?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ענית על כלום,כסיל
מ.שתין עליכם,
15/02/05 11:56
|
רק מתבכיין ומשמיץ.השואה קרתה לכל העם היהודי,הפיגועים פוגעים בכולם(כן,גם שמאלנים נהרגו) ואתם לא הפנמתם לקח אחד ופועלים באותם דרך וסגנון של הגרועים בקנאיי ההסטוריה. מה,זה במקרה שמכם יצאו יגאל,ברוך,פורעי יצהר ותפוח וההרשמה עוד פתוחה.כן,אתם במוסר המעוות שלכם מהווים סכנה אמיתית לקיום המדינה ועוד מתבכיינים כקורבנות.אז תבכו,רק השארו שם-ובלי הגנת הצבא( שהו של כולנו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו ערבים נהרגים...
ל"ת
איזה אנשים,
קשים וטיפשים,
15/02/05 12:12
|
|
 |
11.
אני מסכים שיש לעצור את ההסתה
יהודי,
גוש דן,
15/02/05 09:13
|
של השמאל, ולבדוק שאין יותר מושתלים של השב''כ בין הימניים. תנו לכולם לאמר את מה שעל ליבם - זאת המשמעות של דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
''איפה הרוב הדומם? בצד הימני!!
עומרי,
15/02/05 09:08
|
השמאל הקיצוני כולל שרון לבנת ושלום הם לא הרוב.
מצנע הפסיד 60:40 .
אתם לוזרים ומיעוט בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
השנאה
נסים .נ,
קרית מוצקין,
15/02/05 09:07
|
|
 |
8.
הכוח הוא של רשויות האכיפה והשפ
הרוב הדומם,
15/02/05 08:56
|
יטה, עליהן לפעול בכל הכוח והמרץ. להפעיל מעצרים מנהליים גם כלפי קיצונים, ולא לגלגל עיניים לשמיים. יאללה להתחיל לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורה! כמה נפלא
יואב,
15/02/05 11:01
|
מותר להביע דעות במדינה דמוקרטית. אסור לגנוב שלטון ע''י רמיית הבוחרים. לא יתכן שמנהיג יבטיח דרך אחת ויפנה בדיוק בדרך שהעם פסל. לא מפתיע שאלה התומכים בדיקטטורה, ממהרים גם לעצור מעצרים מנהליים. מעניין מה היית חושב אילו היו עוצרים אותך, על הסתה, למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמצעי אכיפה
צפריר,
15/02/05 09:25
|
לבער לחלוטין חבורה של קיצונים מטורפים ומחרחרי קרבות וויכוחים זה לא משהו ריאלי. אבל ככלל ניתן לצמצם את תופעת ההסתה כמעט למינימום. שימו לב שכל ה''קיצונים'' מגובים באזרחים מן השורה ובפוליטיקאים ידועים. מתנגדי ההתנתקות הזועקים נגד קריעתם מ''אדמתם '' , בלי בושה מנהלים במקביל קרב עקוב דם על גובה הפיצויים. את השטחים אפשר לפנות בלי בעייה מאזרחים יהודים סרבנים. ביטול מוחלט של פיצוי לסרבנים. ביטול ההקלות לנושאי נשק בשטחים. שני דברים אלו לבדם יוציאו את העוקץ מההתנהלות השחצנית של חלק מהמתנחלים שרואים עצמם אדוני הסררה הממון והכוחניות, לפחות בחבל זה של הארץ.
ישר כוח ראש הממשלה.
ומילה למשמיצי השמאל... השינאה התהומית לאותם ''שמאלנים'' מבטאת קודם כל שינאה עצמית לעצמכם או לחלק מסויים באישיותכם. כדי שתסכלו במראה עצמית לפני ההטחות הבוטות והמופרכות הללו. אני גם תוהה כמה מהמגיבים בכתבות הללו היו שרתו פעם בתפקיד חיילים במחסום צהלי. אני מליץ בחום על ''תורנות'' של חודש בשנה במחסום שכזה כפי שאני עושה מדי שנה ( ויש עוד 0.001 אחוז כמוני מאזרחי המדינה שכידוע נושאים בנטל הזה..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה אנחנו אמורים לעשות?
יוסי,
טורונטו,
15/02/05 08:54
|
אני קורא את הכתבה ומרגיש את הלחץ, אבל אנ י תוהה לעצמי מה אני ואו אתה אמורים לעשות? אינני מבין מה אנחנו יכולים לעשות אם חס וחלילה עוד איזה יגאל עמיר יצוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
השמאל לא הפיק לקחים
גיי,
15/02/05 08:54
|
הוא ממשיך לחשוב שכל מי שלא מסכים איתו הוא קיצוני ימני. במדד הקיצוניות, דעות השמאל של היום היו מחוץ לקונסנסוס לפני 50 שנה. התקשורת לא הפיקה לקחים כי היא איננה מגלה לציבור את השקרים של המדינאים כאשר השקרים האלו תואמים את דעתה. השילטון לא הפיק לקחים, אי אפשר לבצע צעדים דרמטיים כאשר העם מפולג, ללא דו שיח וצעדים המאחדים כמו משאל עם. אם השילטון מפחד ממשאל עם זה בגלל שהוא יחסוף את השקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רדוף נרדוף אתכם עד חורמה
העין הפקוחה,
זכרון יעקב,
15/02/05 08:53
|
והיה אם יעז שוב יהודי להרים ידו על מי שהיה לשר צבאות ישראל, מי שלחם בגבורה וללא לאות להצלת מדינת ישראל, מי שהעמיד נפשו וחייו להגן על אזרחי ישראל, אזי נרדוף אתכם עד חורמה. לא בבודדים אלה ברבבות. מקומכם לא יהיה עמנו לעד. מנודים ומקוללים תהיו עד תסיימו חייכם ותישכחו במזדרונות האפלים של היסטורית עם ישראל. ולמנהיגים שבינכם, חטא כפול הוא לכם ודברי הימים שלנו יבואו עימכם בחשבון וזכר מקולל יהיה מנת חלקיכם. אני הכותב, שלחם מלחמות ישראל, איש המאמין בדרכה של תנועת הימין, אומר לכם: רדוף נרדוף אתכם עד חורמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתם ושרי הצבאות המהוללים
סוף נבל התליה!,
15/02/05 09:59
|
שלכם עושים להם כבר שלושים שנה? לא מקללים? לא רודפים? לא מנדים? וכל זה למה? כי הם העזו להקים מפעל חיובי בהרבה מן ה''מדינה שהשמאל בנה''. כל זה, כי הם לא סטאליניסטים אלא יהודים. כל זה כי הם מכירים בזכויותיהם ובחובותיהם כיהודים, להבדיל ממנוכרי ישראל, שנשבעו - ''עולם ישן עד היסוד נחריבה''. לשם כך כל האמצעים כשרים בעיניהם. להם מותר לגרש יהודים ממולדתם. למה? ככה! כי הם תמיד צודקים, הם לא פראיירים של הקב''ה, ולא הוא יגיד להם מה לעשות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם זה הם טמבל
ל"ת
יהודי,
15/02/05 09:19
|
|
 |
4.
על בנימין נתניהו, סילבן שלום
רן,
15/02/05 08:49
|
על בנימין נתניהו, סילבן שלום וכל שרי הליכוד להצהיר עכשו שאם יקרה משהו לשרון הם מתחייבים להמשיך בדרכו. רק כך ינקו עצמם משיתוף פעולה עם הימין הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ימין קיצוני.
כרוכיות שמותכם,
15/02/05 11:53
|
|
 |
על ראשי הליכוד לקחת אחריות
מילים בסלע,
15/02/05 09:24
|
למען שלומו של ראש הממשלה ולמען שלומם (הרי ידוע מי בהאים בתור...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מפחדים!
ל"ת
זוזו המחסל,
15/02/05 09:56
|
|
 |
3.
מלחמת אחים
אודי,
ירושלים,
15/02/05 08:49
|
זה יוביל למלמחת אחים, ומתנחלים לא יקרים, בצד שלנו של המשפחה יש הרבה יותר אחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי******
רועי,
י-ם,
15/02/05 11:00
|
אתה משווה משפחה של ילד וחצי + כלב לעומת משפחה עם 6 ילדים? בכל מקרה בקרוב תחזרו לאירופה,שמה יזכירו לכם מה זה להיות יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
קדושים מעונים הכיצד ?אנו הדלים
בר כוכבה,
15/02/05 08:33
|
רואים את התוצאות של הסכמים עם מוסלמים המתפרשים בעינהםכחולשה שמשהו רוצה שלום .אנחנו מתפוצצים באוטובוס ודואגים כל נסיעה באוטובוס שתעבור בשלום . מה זה הבכי הזה . להזכיר נתנונשק שהופנה ברובו נגד יהודים .שחכחתם שנרצחו חילים בסיורים המשותפים המחבלים של היום הם השוטרים של אתמול וחוזר חלילה . אם אני מוכן למות בשביל המולדת אז יש גבול ל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רק מרי אזרחי בלתי אלים!
יואב,
מרכז,
15/02/05 08:21
|
מרי אזרחי בלתי אלים, מתורתם של פייגלים, מרתין לותר קינג, וגאנדי, הוא הפתרון הדמוקרטי היחיד. בכל מקום שהיה מרי כזה, התוצאה הייתה שיפור הדמוקרטיה. מי שמנסה לחסום את הדרך הלגיטימית הזו, עלול לעודד אנשים בלתי אחראיים לקחת את החוק לידיהם, וסופנו שנגיע, חס וחלילה, למלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין וגנדי?
אנשים לא,
יודעים כלום,
15/02/05 12:15
|
|
 |
מרי אזרחי בלתי אלים עושים
עבר זמנו בטל,
קרבנו!,
15/02/05 10:06
|
מי שיכולים אחרי ההפגנה לחזור הביתה. כאן מדובר במלחמה על המולדת. לא שמענו על מלחמה לא אלימה מעולם! הספרדים לא גירשו את המוסלמים במרי אזרחי בלתי אלים. הספרדים לא גירשו את הצרפתים במרי אזרחי בלתי אלים. האצ''ל לא גירש את הבריטים מן הארץ במרי אזרחי בלתי אלים. הטעות של האצ''ל היתה, שלא השכילו כבר אז, בימי ה''סזון'' להתנער ממרי אזרחי בלתי אלים ולהשיב למכיהם, הבולשביקים מנה אחת אפיים. אילו כך פעלו, היה עם ישראל במקום טוב בהרבה משהוא נמצא היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיגלין גאנדי וקינג בנשימה אחת?
יואב,
15/02/05 08:48
|
כה נמוך? להזכיר את מי שרוצה לשלול זכויות אזרח וזכויות לאומיות ממליוני פלסטינים החיים באופן חוקי על אדמתם יחד עם לוחמי חרות וזכויות אדם אלו? פאתטי!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמובן! שניהם הומניסטים
יואב,
מרכז,
15/02/05 10:59
|
מי שתמך באוסלו, הסכם שהביא גם לאלפי הרוגים לאוייב הפלסטיני, ולעוני איום בקרב הערבים, שלא יבוא להטיף מוסר. גם מי שתומך בהמשך השלטון הערבי המושחת, שלא יגלגל עיניים. פייגלין תומך בזכויות היהודים, אבל גם, כהומניסט, בזכויות הערבים. כנראה שאינך מכיר אותו ולא קראת את ספרו, אלא רק שמעת עליו כמה מילים בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק גאנדי וקינג נרצחו!
ל"ת
מליוני פלסטינים,
15/02/05 09:59
|
|