 |
46.
מאמר דמגוגי וקיצוני
דודו,
רמות מנשה,
18/02/05 14:16
|
מי שמשווה את חיילה צה''ל לשאהידים הפלסטינים, אין בינו לבין מוסר ואנושיות דבר וחצי דבר.
אתה בושה לאדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כתיבה נפלאה
שרון,
בנימינה,
17/02/05 17:49
|
|
 |
כתיבה רדודה ופאנטית
ל"ת
מאיר,
מרכז,
18/02/05 14:18
|
|
 |
44.
כל הכבוד - אתה מקבל את עיטור
אשה בשחור,
בנימינה,
17/02/05 17:48
|
|
 |
43.
גם הרצל הקדים את זמנו
הרצל,
16/02/05 11:33
|
לפי שיטה זו, דומני, כי גם חוזה המדינה, הרצל, הקדים את זמנו - אנו עדיין לא בשלים להיות עם חופשי בארצו שלו - כי עם שמתוכו יוצאים פרות באושים שכאלה, אינו ראוי להקרא עם ובודאי שאינו ראוי למדינה, עם שטובת אויביו וטובחיו קודמת לטובת אזרחיו ,אינו עם, עם שמוסר נשק חם לידי מרצחיו ,אינו עם, עם שנותן טריטוריה לטובחיו, אינו עם. ואין צורך בדוגמאות נוספות - הן ידועות לכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מצוין!
ל"ת
שחר,
16/02/05 08:42
|
|
 |
41.
אין קשר בין כיבוש לטרור.
יורם,
שיינקין, ת''א,
16/02/05 02:37
|
הטרור היה קיים לפני 1967. הטרור היה קיים לפני 1948.
הטרור ימשיך גם אם ניתן לערבים את כל השטחים שכבשנו ב 1967.
הטרור ימשיך מסיבה פשוטה אחת: הוא משתלם. ראו את שחרור האסירים ושאר המחוות. ראו את כל יפי-הנפש המסייעים לו. כל עוד הטרור משתלם, אין הגיון שיפסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
על עבודת-אלילים, וקורבנות אדם.
שוחט,
פרות קדושות,
16/02/05 02:33
|
מעניין שבימינו, עדיין קימת עבודת אלילים בעם היהודי.
אני מתכוון לאליל השלום.
כמה אלפי קורבנות - חיילים ואזרחים - הוקרבו לאליל זה, בתקווה, שיום יבוא, והוא יופיע לעינינו... שום הגיון. אין שיקול-דעת. לא לומדים מההיסטוריה, או מנסיונם של אחרים...
האמונה הדתית, שאם רק נקריב עוד כמה קורבנות-אדם לשלום - הוא יופיע...
ואתם, מאמיני דת השלום, מלעיגים במאמיני דת משה וישראל...
כמו שאומרים באידיש, הייתי צוחק, אילו הטיפש הזה לא היה שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לתום וחבריו הסרבנים
דפנה,
תל אביב,
16/02/05 00:01
|
אתם, אשר, לצערי, בניגוד לרוב חבריכם, העזתם לבחון את הערכים שחונכתם עליהם (צייתנות - למשל) אשר מאמינים שאין לאף עם זכות לדכא עם אחר, ושלא ניתן להתנגד לכיבוש ובאותה העת גם לשרת אותו, אתם - שמוכנים לשלם מחיר גבוה על אמונתכם ועל דבקותכם בצדק אוניברסאלי (ולא על סרוב כדי להגן על הוילה שלכם שנבנתה על גבו של עם אחר, ומדמו של עמכם שנסחט עד תום לממן אותה) -אתם אלה שמקדימים את זמנכם, אתם אלה שההיסטוריה תציין כנקודת האור באפילה הכללית. הלוואי וירבו ''חנונים'' כמוך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ירבו החנונים כמו תום
ע. בת יעקב,
שלומי,
16/02/05 05:58
|
|
 |
38.
תודה, תום
אשה,
15/02/05 23:26
|
אי של שפיות בים של שנאה. סרבן המצפון הוא גיבור, ואם סרבן המצפון היא אם שהפרויקט החינוכי שלה הצליח, למרות סוכניות החינוך של הלאומנות. מקדימות את זמנן? בקשר לזה אני ממש לא בטוחה - נשים מצפוניות תמיד היו ותמיד יהיו. גם אמות ושפחות תמיד היו ותמיד יהיו. תפקידנו הוא לדבר ולכתוב ולצרוח כדי להגדיל את מספרן של אלו שרוחן חופשית ולבן עדיין קשוב לרחשי העולם - אלו שמסרבות ללדת כדי לגדל עבדים ושפחות ולהקריבן לאלילי השנאה. ילדים נועדו לחיים ולאהבה, לא כדי לדכא אחרים ולשלול את זכותם לחיים של כבוד. זה פמיניזם, וכן, גם גברים יכולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשה.
צ,
16/02/05 08:00
|
|
 |
37.
He is the fallout of the weak
ל"ת
AMR,
15/02/05 23:22
|
|
 |
36.
The creature place in jail
ל"ת
AMR,
15/02/05 23:21
|
|
 |
35.
The black traitors
ל"ת
AMR,
15/02/05 23:17
|
|
 |
34.
תודה תום!
גילה,
ירושלים,
15/02/05 22:02
|
לא שידענו קודם, אבל שלא פסקנו להגיד את זה במשך 17 שנה. אני גאה שגם ידענו לגדל בנים אמיצים כמוך. אשה בשחור, ירולשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כקצין בצה''ל אני מצדיע לנשים
ש''ה,
15/02/05 20:40
|
הלוואי ולרוב החיילים היה האומץ שיש לנשים בשחור, לנשות מחסום ווץ', בת שלום וארבע אימהות.
כמי שיודע למען מה הן נאבקות, וגם אם לא תמיד מסכים איתן, אני מצדיע להן על הנחישות, האומץ והרמה המוסרית שעושה את ישראל מקום ששווה לחיות בו.
אוהב אותכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
300 מילים? הוא כתב 446 ללא כות
ל"ת
דייקן,
מעלה יקים,
15/02/05 14:46
|
|
 |
31.
אומץ לסרב
גלי,
צפון,
15/02/05 14:19
|
בזכותם יסתיים הכיבוש הרבה יותר מהר ממה שהיה מסתיים אם היינו משאירים את העניין רק לפוליטיקאים. וככל שיסתיים מהר יותר, יהיה טוב יותר. כמובן שעם סיום השהייה שלנו בשטחים לא נראה יותר את פרצופם המתחסד של המתנחלים ושל מועצת יש''ע. זה כבר הישג חשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מתוך שנאת המתנחלים
איש מרכז מתון,
גבעתיים,
15/02/05 17:12
|
אתה צודק, צריך לצאת מהשטחים, אבל לא רק בגלל המתנחלים אלא למען כולנו, למען עתיד ילדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תום-הכל ,רק לא סרבנות.
לא לסרבנות,
והשתמטות,
15/02/05 14:02
|
בבקשה להוציא את הצבא מהויכוח. אם אתה תום מכיר דרך אחרת שהמדינה הזו יכולה להיתקיים בלי להחזיק צבא אדיר - אז תגיד לנו. בינתיים אין מדינה ללא הצבא. אז בבקשה אפשר לנסות לשנות מתוך הצבא ומחוץ - אבל לא להרוס את צה|ל כמו שאתה מציע . אני בדיעותך אבל לא יכולה להעלות על דעתי להציע סרבנות, כי יש לישראל עוד בעיות בטחוניות שונות לטפל בהן אתה יודע ...... אז ברגע שאתה מטיף לסרבנות אתה מאבד רבים שחושבים כמוך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל? האם עדיף רצח על סרבנות.
ל"ת
זהר,
שרון,
16/02/05 15:20
|
|
 |
29.
אין קשר ישיר בין ארגוני הזבל
ירון,
חיפה,
15/02/05 13:39
|
גם קומץ הנשים בשחור וגם השטופות מוח מווטש הם ארגוני זבל שלא איכפת להם מהאדם הבודד או המקרה הבודד ואילו מטרתם מקדשת את כל האמצעים בהם משתמשים הארגונים (כולל הסתת הפלסטינים ודריסה של החיילים במחסום ופגיעה בם בכל דרך). לכותב הכתבה אפשר לומר שהוא לא ''חנון'' אלא ''שטוף מוח'' שמתוך האידיאל העליון (והמעוות) הוא מחק את כל הפרטים והעובדות בשטח... במדינה נורמלית וחברה בריאה את נשות מחסום ווטש מזמן היה צריך להוציא מחוץ לחוק! הם עברו את הגבול מזמן תרתי משמע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי דריסת חיילים- התבלבלת!
אאאא,
15/02/05 21:03
|
|
 |
28.
2 ו 26 אתם כל כך צודקים
ל"ת
אזרח שפוי,
15/02/05 13:10
|
|
 |
27.
יפה שטרחת והקדשת כתבה לנשים
ישראלי,
15/02/05 13:04
|
יקרות אלה. 'נשים בשחור' עושות במשך שנים עבודה סיזיפית עבור עתיד שני העמים. עבודה זו אינה קלה, והיא דורשת נחישות ויכולת ספיגה של קללות כפי שאתה תארת. כל הכבוד ל'נשים בשחור' - אגב הן עומדות מזה שנים גם בתל-אביב. כל הכבוד לנשות 'מחסום ווטש'. וכל הכבוד לנשים שהיו חלק מ'ארבע אימהות'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מקדימות את זמנן - מזכיר לי
יהודה השפוי,
אשקלון,
15/02/05 12:48
|
איש אחד הגיע לרמזור אדום הכביש סואן במיוחד והוא מחליט לעזאזל אני חוצה את הכביש כמובן הבנאדם נדרס מגיע לשמים - שואל אותו המלאך תגיד השתגעת - מה אתה חוצה את כביש כזה סואן ברמזור אדום. עונה לו האדון - אני צדקתי רק שהקדמתי את זמני!!!
ובכן עיתוי זה גם משמעותי ובינתיים כולנו משלמים מחיר חברתי ומחיר דמים בגלל כל אלו החכמות שמקדימות את זמנן כביכול....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת.
ל"ת
שלומי,
15/02/05 15:27
|
|
 |
25.
4 אימהות לא היו בעד סירוב
תיקון,
15/02/05 12:39
|
4 אמהות היו בעיקר אמהות לחיילים שמשרתים בצבא (או שנהרגו בשירות) אז תום אתה קצת מגזים בדיעותיך , הן עשו שינוי תוך כדי שתמכו בבנים שהמשיכו לשרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חבל מאוד
שמאלני מתון,
ישראל,
15/02/05 12:12
|
שנותנים במה למאמרים כאלה שמשווים בין שאהידים לחיילים ישראלים, וחבל שנותנים במה לאנשים שעושים דין לעצמם, ובאותה הזדמנות נותנים לגיטימציה גם לסרבנות המכוערת מימין. התנתקות צריכה להיות כי אין לנו מה לחפש בשטחים. אבל לא צריך לחפש הקבלות מיותרות בין הישיבה שלנו בשטחים, לבין מעשי הטרור שקורים בישראל. אגב, כולם ידעו שלא צריך להיות בלבנון, גם ברק ידע את זה. שלא כמו ארבע אימהות, רוה''מ צריך גם לבצע, לא רק להתריע וזה הרבה פחות פשוט. עוד נ קודה חשובה, ארבע אימהות, הסופר לגיטימיות, לא הטיפו לסרבנות, הן הטיפו ליציאה ולכן השאירו את עצמן בתוך הדיון הלגיטימי, להבדיל מהסרבנים וממחסום ווטש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ביכולתי לתת עדות.
רוזה.,
15/02/05 11:52
|
תמיד תמכתי בשלום ואני ממשיכה לתמוך בשלום לעולמים. אבל אני הייתי בפיגוע במלון פארק אומנם לא נפגעתי אבל הזדעזתי מהשינאה של הטרור שעליו תום מנסה להגן. מדוע תום וחבירו לא מנסים לתמוך בנפגעי הטרור? מדוע אין אנו רואים את תום וחבירו בהפגנות נגד הטרור? מדוע תום וחבירו תמיד מגנים את הטרור באופן מינורי ועדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ברצוני לסכם.
אחד העם.,
15/02/05 11:47
|
למזלנו על פי התגובות יש בינו יותר אוהבים מאשר שונאים.
אחרת הטרור היה מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סה''כ עוד ברוך מרזל של השמאל
עודד,
רעננה,
15/02/05 11:47
|
הטיפוסים המתיפיפים האלה (ושעושים את זה על חשבון הישראלי המצוי) יביאו לחורבן המדינה מהר יותר מברוך מרזל ושו'ת. למה עיתון כמו מעריב נותן להם במה? בשם חופש הדיבור או סתם בשביל לעצבן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני מקווה . . .
רחמים,
15/02/05 11:45
|
שהמשפחות השכולות לא יכנסו לכתבה הזו. זה רק יפגע בהם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טוב שיש לנו את ...............
מירית,
15/02/05 11:44
|
גורמי הביטחון שנותנים תשובות לטרור הרצחני. לאומת שונאינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אוי לעם שמגדל תולעים בתוכו.
ל"ת
פסח.,
15/02/05 11:42
|
|
 |
17.
כל מילה אמת - סרבו לשרת בשטחים
ל"ת
שלומית,
15/02/05 11:36
|
|
 |
16.
פשוט נכון!
פלרו,
15/02/05 11:24
|
אין מה להוסיף! כל מה שכתוב פה נכון! וכל הכבוד לתום שהיה אמיץ וסירב לשרת במחסום, רק אנשים כמוהו יצילו אותנו מהמצב הנורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חבורה של נשים משועממות ומסכנות
ל"ת
שייגעץ,
15/02/05 11:10
|
|
 |
14.
אני חושב על תום
יון,
15/02/05 11:05
|
|
 |
ליון.
דורון ספקטור.,
16/02/05 07:54
|
תום לא אמיץ ולא בטיח. להיות אמיץ על נפגעי הטרור זו לא חוכמה. לידעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל הכבוד תום.
ל"ת
דנה,
15/02/05 10:55
|
|
 |
12.
טור אמיץ ונכון-בסוף גם
ל"ת
הימנמנים יבינו,
15/02/05 10:42
|
|
 |
11.
אבל למזלנו....................
ברכה יגן,
תל אביב.,
15/02/05 10:26
|
|
 |
10.
תום היקר.מה...................
y,
15/02/05 09:58
|
מה אתה לא פוחד לההרג בפיגוע פלשתינאי.? להזכירך. פלשתינאי שמבצע פיגוע לא מבדיל בין שמאלן או ימני. מה שחשוב לו זה לפגוע בישראלים וכמה שיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
האם תום יודע איך נראה אוטובוס
רזיאלה,
15/02/05 09:51
|
|
 |
האם את יודעת לקרוא? לא ולא
טיפשאלה,
15/02/05 11:27
|
את פשוט קשת הבנה . את מאלו שכותבים טוקבק לפניש קראו את הטור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטיפשאלה.
רזיאלה,
15/02/05 12:56
|
|
 |
8.
תום בשרות הטרור הפלשתינאי.
ל"ת
סימון,
15/02/05 09:50
|
|
 |
תום שירת 3שנים תותחן בלבנון
מכירה אותו,
מהשכבה,
15/02/05 10:47
|
באחת מהתקופות הכי קשות תום שירת שירות קשה באיזור לבנון+שרות מילואים שוחק בשטחים במילואים . אז אפשר להגיד שהוא שהוא יודע מה קורה ושהוא רכש את הזכות לכתוב על מה שקורה במדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזו מהשכבה.
סימון,
15/02/05 11:41
|
כל הכבוד לתום על שירותו. אבל עכשיו תום החליט לשרת את האינטרסים של הטרור הרצחני.
גם אודי אדיב היה ביחידה קרבית. ואז הוא החליט לשרת את השלטון הסורי. גם וענונו היה בשרות צבאי.ואז הוא החליט לשרת את הצד השני. גם זו מהשיכבה שרתה בצה''ל ואז היא החליטה להגן על שונאי העם הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם וענונו ויגאל שירתו בצהל
ל"ת
אז מה?,
15/02/05 11:34
|
|
 |
וענונו ועמיר- מה הקשר ?
תפסיקו להסית,
בבקשה,
15/02/05 12:37
|
איך אתם משווים מי שמביע דיעה לבין כאלו שעשו פעולות אקטיביות ומכרו את מדינה ישראל. תום הוא ציוני שאיכפת לו מאוד מהמדינה ,שפשוט חושב שיש דרך אחרת שהמדינה הזו תחלים , דרך אחרת משלכם אז הוא כותב על זה בעיתון . ממש בגידה ! מה הוא מסר את סודות מערך התותחנים לאוייב כמו טננבאום? לא שמעתי שהוא היכה שוטרים וחיילים כמו אלו שאתם כל כך אוהבים שעכשיו אני שומעת שוטרת עם עצמות מרוסקות בבית החולים בגללם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי מה הקשר?
יוחנן,
15/02/05 13:31
|
נכון שאין קשר בין רוצח למביע דעות. אך וענונו שהביע דעה הוא כמו רוצח. הוא מוכן לפגוע ולרצוח כל דבר ציוני או יהודי או ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדניאלה.
יוחנן,
15/02/05 14:15
|
את צודקת. לא הגדרתי את פועלו של וענונו ואני חוזר בי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוחנן-תעשה שיעורים,אתה לא שולט
דניאלה,
15/02/05 14:00
|
מה אתה אומר? ''וענונו הביע דיעה'' מעניין מאוד . הוא הביע אותה באמצעות מסירת מידע מסווג על הכור האטומי לעיתונאים. מה הקשר בין הפעילות הבוגדנית של וענונו לבין הבעת דיעה לגיטימית בעיתון? וענונו עבר על החוק. תום הוא אחד שמשרת את המדינה , אזרח שמביע את דעתו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לתום .
דורון ספקטור.,
15/02/05 09:49
|
|
 |
לדורון
עוקבת אחריך,
16/02/05 00:03
|
כבר זמן מה אני קוראת את התגובות שלך. נדמה לי שאתה איבדת מישהו בפיגוע. אז במקום להוציא את הכעס והתסכול על תגובות ברשת, בוא תצא אתנו להפגנות נגד מדיניות הממשלה וזרועותיה המקפידות ליצור מצב של אלימות שאין ממנו מוצא, ומקריבות את חברינו ובני המשפחה שלנו על מזבח הקווים שעל המפות. השבוע, סליחה, שכחתי - זה שבוע השלום. אבל עד השבוע הבא הפלסטינים יגלו שגם בשבוע השלום הישראלים לא הסירו את הכבישים את ערימות העפר התייל והתלתלתליות שלא מאפשרים להם לחיות. שצה''ל עדיין לא יצא מהערים ומהכפרים, שאי אפשר עדיין לצאת החוצה בשעות מסויימות או לפתוח את הברז ושיהיו שם מיים. גם אין עבודה ובמקומות מסויימים כבר לא נשארו בכלל אדמות כי יש גדר. כששבוע השלום יסתיים יזכרו הפלסטינים שלא הלכו לבית הספר כבר המון זמן (כי אי אפשר להגיע לשם וכי המורה בכלא במילא, יחד עם עוד אלפי פלסטינים) שבעצם בא להם למות, כי לחיות אין למה. ואז לא רק לך יחסר מאד מישהו. גם לשכנה מהדלת ממול ואולי גם לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזו שעוקבת אחרי.
דורון ספקטור.,
16/02/05 07:33
|
את יותר פילוסופית מאשר נורמלית. אתם צודקים שאתם מגינים על הפלשתינאים שחפים מפשע. אבל מה עם העם הישראלי שחף מפשע .? מדוע אין אתם מגינים גם עליו? לגבי זה שאין להם עבודה. שהם יפסיקו את הטרור . אז אנו נספק להם עבודה.
לגבי הגדר. הגדר נועדה למנוע מעבר של טרור.
לגבי אי-יצאת צה''ל מהשטחים. זה פשוט בכדי לחסל את הטרור.
את הבת זאת. זו לא תורה מסיני. תתחילו לחשוב מהשכל ולא מהרגל. לטובת כולנו ואז יבוא לציון גואל. וגם לפלשתינאים יהיה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה
יוסי,
16/02/05 11:14
|
|
 |
6.
תום. אתה יורה לעצמך ברגלים.
ל"ת
צופית,
15/02/05 09:47
|
|
 |
5.
תולעים בתוכנו.
ל"ת
צופית.,
15/02/05 09:44
|
|
 |
4.
לתום - מספר שאלות.
צ,
15/02/05 09:44
|
לתום שלום. תחילה ברצוני להציג את העצמי.אני איש שמאל מתון מצביע למפלגת העבודה. ובן עדות המזרח. אני חושב בכל נושא צריכים להיות ראלים.וכך אני נוהג. וברצוני לשאול.מדוע נשות ווטש שמפגינות ומשגיחות על חיילי צה''ל לא מפגינות נגד הטרור? שפוגע גם בשמאל הקיצוני. מדוע נשות ווטש לא מנסות לעצור את את הטרור ע''י נהול משא ומתן עם אנשי הטרור.או נהול משא ומתן עם הנשים בצד הפלשתינאי? מדוע אין אנו רואים את הנשים השחור או את אנשי שלום עכשיו מפגינים נגד הטרור? מדוע החכ''ים ממר''צ לא מתלהמים מעל בימת הכנסת כשישראלים נפגעים לאומת מקרים הפוכים שפלשתינאים נפגעים החכ''ים ממר''צ פתאום מאבדים כיוון.? אני מבקש תשובות .אבל לא תשובות מתחמקות. בתודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-צ
מיכל,
15/02/05 10:52
|
א. להפגין נגד משהו שעושה הצד השני זו התחסדות. קודם צריך לקחת אחריות למה שהצד שלך עושה.
ב.נשות מחסום ווטש לא יכולות לעשות הכל. בגלל זה הן לא מנהלות משא ומתן. כל אחד עושה מה שהוא יכול. מה אתה עושה נגד הכיבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל.
צ,
15/02/05 11:37
|
את צודקת שזה לא תפקידם של נשוט ווטש לנהל משא ומתן. אבל יש ביכולתם לנהל משא ומתן .{ראי ערך טלי פחימה}. ומה לגבי שאר השאלות מדוע כבודה לא מפגינה נגד הטרור הרצחני.? אשמח לקבל תשובות. בתודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-צ'
מיכל,
15/02/05 12:25
|
עניתי לך. להפגין נגד מה שעושה הצד השני זו התחסדות. קודם בדוק את עצמך. ולא ענית לי - מה אתה עושה נגד הכיבוש, שאתה כל כך ממהר להגיד לאחרים מה לעשות? לפחות הן עושות משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל.
צ,
15/02/05 12:55
|
גם אני נגד הכיבוש.ואני חושב שהכיבוש זה גול עצמי. מדוע להפגין נגד הטרור זו התחסדות? מה הטרור לגיטימי?בעיני לא .או לי בעיניך זה לגיטימי. אני רוצה להזכיר לך.עוד לפני הכיבוש היו פעולות טרור.אש''פ הוקם ב64.הכיבוש היה ב67. אני רוצה גם לידע אותך שהם רוצים את אדמת כל הארץ. עוד דבר האם את נתקלת פעם בכרזה של ''שלום עכשיו'' או של ''דור שלום''בהפגנות נגד הטרור?לא נכון? נו את רואה שאתם שם בשמאל הקיצוני אדישים לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ההפגנה
השמאל הקיצוני,
כאן,
15/02/05 23:54
|
מאין מגיעה הטענה הזו על כך שהמתנגדים לכיבוש אינם מפגינים נגד הטרור? זו טענה כל כך תמוהה וכבר כמה זמן אני מנסה להבין מה זה... הפגנה זו פעולת מחאה של אזרח נגד מישהו במרחב הפוליטי שלו - בד''כ מישהו שיש לו יכולת להפגין עוצמה פוליטית גדולה יותר. במדינות בעלות משטר המאפשר הפגנות (מה שנהוג לקרוא פה בטעות דמוקרטיה) האזרחים מפגינים כדי לתת לנבחרים לדעת שהם מתנגדים למדיניות שלהם וכדי להעלות על סדר היום הציבורי נושא שמטריד אותם כדי שאלו שיש בכוחם לשנות את המדיניות הבין-מדינית או הפנים-מדינית יעשו זאת. כל הפגנות השמאל (ואין שני שמאל, יש רק אחד) הן נגד הטרור - נגד הטרור שפוגע בכל האנשים - בניגוד למה שחושב זה ששאל את השאלה אני חושבת שטרור זה מופיע בהקשר מסויים, וההקשר הוא הדיכוי של העם הפלסטיני ולא היותם של כל הערבים רעים ומסוכנים. כשאני יוצאת להפגין נגד המדיניות של שרון אני יוצאת להפגין נגד המדיניות של הממשלה הנבחרת שלי המייצרת לדעתי הרג ומוות בלתי פוסק בצד הפלסטיני ולכן גם באופן ישיר בצד הישראלי. אבל כמובן שלא זה מה ששאלת. אתה שאלת למה אני לא מפגינה נגד ארגוני הטרור. מה אני בחרתי אותם? אני לא רק שלא בחרתי אותם, אני אפילו לא שייכת לאותה מסגרת פוליטית שהם מתפקדים בה. צה''ל והשב''כ בחרו ומינו אותם לטעמי, ולא אני. גם אם אתה לא מסכים אתי בקשר לסיבתיות של הטרור ואתה בטוח שהפלסטינים פשוט רוצים להרוג את כולנו כי הם נולדו רעים ואלימים עדיין לא ברור לי למה אתה רוצה שמישהו בישראל ינצל את זכות ההפגנה שלו כדי למחות כנגד אנשים שאינם אזרחים במדינה שלי - ואם אתה חושב שזו הדרך הנכונה לנצל את זכות ההפגנה מדוע שלא תעשה זאת אתה? מדוע הימין אינו מפגין נגד הטרור? כשהימין מפגין הוא עושה זאת כנגד מדיניות הממשלה ביחס לטרור ולא כנגד הטרור, משום שאפילו הימין הבין למה נועדו הפגנות. למה אתה מצפה שהשמאל לא יבין זאת? תמוה, תמוה מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מעבר חד מדי
jo,
15/02/05 09:38
|
המעבר חד מדי מנושא לנושא. איך נגמרו העניינים באותה רחבה? האם עדיין נמשכת שם האלימות? ברור שאתה נגד אלימות, גם פרטית וגם כללית, אבל האמנם נושא האלימות הולך להיפתר כפי שניתן להבין מנושא כתבתך, או בדיוק ההיפך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לתום מהגר
נפגש,
ליד גידי יון,
15/02/05 09:17
|
עשה לנו טובה ותהגר מכאן! התבוסתניות בשחור לא הקדימו את זמנן, הן ודומיהן (שלום עכשיו ושאר ירקות) הביאו אותנו לזמנים כאלו! מדובר בנבואה המגשימה את עצמה. לו כל העם היה ציוני, ונאמן למולדת ולא היה בתוכנו גייס חמישי המערער בצדקת הדרך, לא היינו מגיעים לאוסלו ולא לאינתיפדת אל אקצה. באשר לטענך שלא טוב לשלוט בשני מליון פלישתים, אתה צודק, והפתרון המתבקש הוא טראנספר או אם להיות פוליטקלי קורקט - התנתקות (שלהם ולא שלנו!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון הוא פצצת אטום
יניב,
15/02/05 23:37
|
להם ולא לנו. העם היהודי ימציא לנו פטנטים - אבל מי צריך להמציא שהיו כבר חכמים לפנינו? היו כבר כאלו (שלא נזכיר את שמם) שכבר השמידו עמים שלמים בדרכים יעילות ונקיות יותר. אתה לא בדרך לשם - אתה כבר שם! הכיבוש כבר חרג מלהיות פשע נגד העם הפלסטיני. זה פשע נגד האנושות ואפילו נשים בשחור לא יצילו אותנו מהכתם הנורא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תום - כל הכבוד!
יעקב כתריאל,
חיפה,
15/02/05 08:50
|
כך הכרזנו משיפולי הכרמל לעבר כלא שש. וכך נחריז שוב כל עוד יהיה בכך צורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנשים בהיסטוריה
טלי גור,
צפון,
15/02/05 11:50
|
מצטרפת להכרזת ''כל הכבוד'' לתום ובעיקר לנשים בשחור, לנשות מחסום ווטש, לבת-שלום ולשאר הפעילות וגם הפעילים. בעוד שהגברים בהיסטוריה, אחזו ברובים ובשאר כלי נשק רצחניים, מחו והפגינו הנשים בדרכים תקיפות, אך ללא אלימות. ברוכה שעשתני אישה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי, את צודקת. כל הכבוד גם לך.
ל"ת
יעקב,
15/02/05 15:03
|
|
 |
סליחה: נכריז, לא נחריז
ל"ת
ז,
15/02/05 10:59
|
|
 |
ליעקב היקר.
W,
15/02/05 10:05
|
בדרכם לשיפולי הכרמל לעבר כלא שש.הייתי מבקש בבקשה תעברו דרך בתי העלמין. ודרך בתי החולים. ודרך משפחות נפגעי הטרור. זה פשוט למען היושר והנימוס. בתודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-W
מיכל,
15/02/05 10:54
|
אולי תעבור אתה אצל הנפגעים הפלסטינים? למען היושר והנימוס, אתה יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל יקרתי.
w,
15/02/05 11:33
|
ניסיתי לנסוע לשיטחי הרשות לבקר בבתי העלמין. אך הם אמרו לי שהם ישפדו אותי ולכן ויתרתי על הרעיון . אבל שלחתי מכתבי תנחומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית. נסה להגיע בלי רובה
ר.,
15/02/05 23:32
|
בלי בלורית ובלי נקמה. נסה להגיע בלי מכונית משוריינת בלי כבישים עוקפים ועוטפים, בלי חומות, ובלי שנאה. נסה להגיע כדי לעזור במסיק, להעביר ילדים לבית הספר כדי שמתנחלים לא יכסחו אותם. אולי אז הפחד יתקלף ממך ואתו גם השנאה והגזענות. הכוח הוא עבדות נוראה - גם לאדון ולא רק לעבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא השמאל
יוסי,
16/02/05 11:09
|
אולי מיעוט,אבל צודק.הרי ראש הממשלה שאתה בחרת בו מבצע בדיוק את מצע השמאל.אין מה לעשות חמוד,בסופו של דבר אין דרך אחרת ואת זה למדו בגין,שרון ואלה שיבואו אחריהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- ר.
w,
16/02/05 07:26
|
ניסיתי להגיע עם ענף של זית. אך פלשתינאים שהיו לטובתי אמרו לי שלא כדי. פשוט מאוד. הם ''ישפדו אותך'' כך עלפי הפלשתינאים שבאו לטובתי. הבנתה זאת שמאלן קיצוני וקטן. מה שחשוב לכם שם בחלל החיצון זה מסיק הזיתים .כשיש טרור רצחני שפוגע בבני עמכם.
ולסיכום. למזלנו שאתם שם בחלל החיצון נמצאים במיעוט. אחרת הינו הולכים קקן.
הגב לתגובה זו
|
|