 |
15.
כל הכבוד
שיר,
16/02/05 13:48
|
|
 |
14.
תפרידו סוף סוף בין הדת למדינה
א.ד.,
16/02/05 08:58
|
לענין ממזר, מדובר בדת ובהלכה והממזר יכול לגדול ולחיות כמו כל אחד אחר לחלא שום הפלייה. הבעיה היחידה היא בנושא הנישואין: אז יש מה שנקרא נישואין אזרחיים. כבר היום כ-80% מתחתנים בנישואין אזרחיים, אז מה קרה? לא חייבים להתחתן ברבנות. ומה יעשה יהודי שנישא לנוצריה או להיפך? על מה קמה הצעקה, תפרידו בין הדת למדינה - הרי זה מה שרציתם כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אישה שבעלה מסרב לתת לה גט
שושי,
15/02/05 20:51
|
מה קורה איתה? יש כאן חוסר צדק . הוא יכול להמשיך לחיות עם אישה אחרת ולהביא ילדים לעולם.
אישה מסורבת גט ,בגלל חוקי דת פרי היסטורים ,תרקב עד סוף ימיה בלי ילדים ובנה מחוץ לנישואין - ממזר. מדינה מפגרת. עד מתי הדת תשלוט באותן נשים מסכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לזה פתרון עייני בתגובה ל-12
ל"ת
עם המקורות,
16/02/05 00:05
|
|
 |
עד שתנועת שינוי תצליח
יאיר,
15/02/05 22:34
|
|
 |
אני בעד
ל"ת
שושי,
15/02/05 23:18
|
|
 |
12.
תזכורת:ממזר הוא...
כהן-צדק,
15/02/05 18:14
|
ילד הנולד לאישה נשואה מזרע לא בעלה. ילד הנולד לאישה גרושה מזרע של כהן. ילד הנולד לגיורת מזרע של כהן. ממזר יכול להתחתן עם ממזר או גיורת =הילדים כבר לא ממזרים. בקיצור ,זה למה הדת צריכה להיות מופרדת מהמדינה!!!!!!!!!!!!!! מספיק עם המנהגים הפרימיטיבים.זה צריך להיות עניין פרטי,הציוט לכל פסקי ההלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלט בפיתה
לא טעית,
15/02/05 19:13
|
עשית סלט גמור מההלכה. רק ההגדרה הראשונה נכונה לממזר. נכון שלכהן אסור להנשא לגרושה או לגיורת אך ילדיהם אינם ממזרים, מאיפה לך.ממזר יכול להתחתן רק עם ממזרת, ולרבנים רשימות ממזרים לצורך שידוך. ובאשר למסקנתך. אין נכונה ממנה. שהדתיים ינהגו לפי ההלכה והתר כטוב בעיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הראשון ולא כל השאר
נכונים,
15/02/05 23:52
|
שולחן ערוך אבן העזר סימן ד סעיף יג איזהו ממזר, זה הבא מאחת מכל העריות, בין בחייבי מיתות בין בחייבי כריתות, חוץ מהבא מהנדה שאע''פ שהוא פגום אינו ממזר אפילו מדרבנן. שולחן ערוך אבן העזר סימן ד סעיף כב גר ועבד משוחרר, מותרים בממזרת. וכן ממזר מותר בגיורת ובמשוחררת, משום דקהל גרים לא אקרי קהל, והולד ממזר. שולחן ערוך אבן העזר סימן ד סעיף כד ממזר נושא ממזרת. במה דברים אמורים, כששניהם ודאין. אבל אם האחד ודאי והשני ספק, או אפילו שניהם ספק, אסורים זה בזה דשמא האחד ממזר והשני אינו ממזר. גרושה וגיורת האסורים לכהן עושים חלל ולא ממזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה למה הבורות צריכה להיות
ל"ת
מופרדת מהמדינה,
16/02/05 15:55
|
|
 |
ממזר יכול להתחתן עם גיורת,
זה מה שיודע אני,
15/02/05 20:07
|
|
 |
11.
איזו מדינה!
הרבי,
15/02/05 17:49
|
הרי ,אם המצב היה הפוך,אפילו ללדת באופן טבעי האישה לא הייתה יכולה פן הילד יהיה ממזר. אין לי בעייה עם בקשת הזוג,יש לי בעייה עם האפלייה הפושעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדובר כאן בשום הפלייה
תגובה לרבי,
16/02/05 08:55
|
מדובר כאן רק בענייני דת. אותו ילד של מסורבת גט, גם שיחשב ממזר, לא יהיה מוגבל משום בחינה לגדול, ללמוד, להתגייס לצבא, לעבוד ואולי להעשר וגם בעתיד הרחוק יקבל פנסיה מביטוח לאומי. מדובר כאן בענייני דת שלא ניתן לשנותם. ממילא היום ניתן להתחתן בנישואים אזרחיים והמדינה מכירה בהם, אז על מה קמה הצעקה? אין כאן שום הפלייה ושום שטויות, יש ללמוד להפריד בין הדת למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פשיטת רגל מוסרית-חברתית
ד''ר לוי (משפטן),
15/02/05 17:02
|
|
 |
תגובה גאונית כמה שעות לקח לך
ל"ת
לחשוב על זה?,
15/02/05 17:09
|
|
 |
9.
שיהיה להם בהצלחה!
אני בעד,
15/02/05 15:43
|
|
 |
מה בקשר לנשים המסורבות גט?
ליליט,
15/02/05 18:43
|
הם יכולות להביא ילד לעולם? מה עושה מערכת המשפט בעניין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ממזר יהיה הקטן!!!
ל"ת
שחר,
15/02/05 14:47
|
|
 |
אולי הוא ימצא ממזרית כמוהו
ל"ת
ילד מבחנה,
נהלל,
15/02/05 16:00
|
|
 |
לא ממזר אפילו אם האם
הייתה נשואה,
15/02/05 15:41
|
|
 |
7.
כל הכבוד לשופטת מבינה עניין
vivi,
15/02/05 14:45
|
ממילא הם זוג נו למה לא לתת להם היזדמנות להביא ילד לעולם?הרי מה יותר יפה מזה?זה חוק מזויין הסירוב הזה למה לא לתת לו גט 6 שנים?הרי הוא לא רוצה אותך בכוח? לא מבינה את האומללות הזו.בהצלחה לזוג תאומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
על זה מסופר:
:-),
15/02/05 14:19
|
אישה ביקשה מחתן פרס נובל תרומת זרע כדי שילדיה יהיו חכמים כמותו. הנ''ל סרב ואמר לה, אינני יודע מה יצא מזרעי, אבל אם תבקשי מאבי ,הסיכויים שלך יהיו יותר טובים. אני העובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה שטויות אישה לא
נותנת גט,
15/02/05 14:16
|
זה אך ורק הגבר שנותן את הגט, אם היא רוצה או לא רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוח נשי
אשה,
נשואה,
15/02/05 15:59
|
אשה לא נותנת גט, אבל אם היא לא מסכימה לקבל אותו - הוא לא יכול להתגרש ממנה. כמו שאם תחת החופה היא הייתה מסרבת לקבל את הטבעת, הנישואין לא יכלו להתקיים. בלי שום קשר - בן זוג שבכוח לא מסכים לנתק קשר הוא בן זוג מתעלל. במקרה הזה, מדובר באשתו (רק טכנית) שמתעללת, ולא בחברתו לחיים. היתרון שלו במצב הזה, הוא שאם זה היה הפוך, התינוק היה ממזר. כיון שהוא המסורב גט, התינוק לא יהיה ממזר. סתם יהיה לו אבא שבשלב מוקדם יותר בחייו בחר בת זוג (שלא תהיה אימו של התינוק הזה) שהיא אשה מתעללת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעון
תיקון,
15/02/05 16:34
|
אפילו אם היא לא מסכימה לקבל אותו - הוא כותב לה גט ונותן לה או בעצמו או על ידי שליח - והיא גרושה באם היא מסכימה או לא מסכימה. נשואים זה קינין, הבעל קונה אותה לו לאישה, ובכל מעשה מו''מ חיבים שני הצדדים להיות מסכימים ולא אנוסים, ואין שום חוק בעולם שיכול למנועה בעל נכסים מלהפקיר את נכסיו. אם זה היה הפוך, התינוק בהחלט לא יהיה ממזר, מפני שההפריה לא נעשתה על ידי מעשה עריות, כי אם באופן מלכותי, ואך ורק איסור עריות מן התורה עושה ממזר, למשל גבר שהזריע לתוך אמבטיה ובאה אשת חברו ורחצה באותם המים והרתה מזרעו, איו הולד נקרא ממזר, וזה בדיוק מה שאירע לארמיהו הנביא אבל לא עם אשת חברו כי אם ביתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרמות
אשה,
נשואה,
15/02/05 17:43
|
לא לפי רבנו גרשם. היא חייבת לקבל - כלומר להסכים לקבל את הגט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחוץ מזה החרם שלו ב''ה
בטל ומבוטל,
15/02/05 22:49
|
לחרם יש תוקף מוגבל של 500 שנה, וחוץ מזה חרם לא חיבים לקבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב היהודים לא קבלו,ועם כל זה
היא גרושה,
15/02/05 21:42
|
אפשר להטיל עליו חרם, אבל את העובדה שהיא גרושה אף בית דין לא יכל לשנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא מבין
חילוני,
15/02/05 14:12
|
גם אני החילוני לא מבין מה קורה פה - בשם הכביכול נאורות ממוטטים כל יסוד לחברה תקינה - איזה מסכן הילד שגדל ללא אבא - משהו חושב עליו ? משהו רע עובר על בית המשפט שלנו (במסווה של טוב ונאור). ולא- אינני דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
ל"ת
ראבק,
15/02/05 15:00
|
|
 |
מאיפה הוצאת את זה?
חילונית אמיתית,
15/02/05 14:44
|
מה פתאום הוא יגדל ללא אבא???? הם חיים ביחד אבל אשתו לא נותנת לו גט. כך קורס קצר בהבנת הנקרא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל לא שונה מכל ילד
ל"ת
שהוריו גרושים,
15/02/05 14:32
|
|
 |
איזה מסכן ילד
די לבורות,
15/02/05 14:29
|
|
 |
אם כתבת די לבורות אז די לבורות
תגובה לדי בורות,
16/02/05 11:49
|
אתה כותב די לבורות וכותב כמו בור מושלם. כדי להימנע מבורות, למשל כמוך, צריך ללמוד לקרוא ולהבין את הנקרא. למה מסכן הילד, הוא לא יגדל אצל הורים גרושים. אם לא הבנת: שני בני הזוג חיים ביחד אך לא נשואים, נקודה. מאידך הגבר נשוי לאשה אחרת שאיתה הוא לא חי, אבל הילד יהיה של בני הזוג שחיים ביחד. הבנת את זה? תודה לאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בהכרח מסכן
אשה,
נשואה,
15/02/05 16:03
|
ההורים לא גרושים. אמא של הילד לא יכולה להתחתן עם האבא, כי הוא מסורב גט ע''י אשתו. לילד יהיו הורים לא נשואים. מקווה שאימו של הילד לא מתעללת כמו אשתו של האבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יוצרים אנשים אומללים
בחסות בית המשפט,
15/02/05 14:09
|
כאילו נאור כאילו מודרני - ההשלכה על הילדים ? נראה בגיל 10 כשהילד ירצה אבא ואמא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אנשים אומללים ואיזה נעליי
הוי לדיבילים,
16/02/05 11:51
|
כשהילד יהיה בן 10 יהיו לו כמו לכל הילדים, גם אבא וגם אמא שבסך הכל הם לא נשואים באמצעות הרבנות. אוי למי שהמציא את האינטרנט כדי שכל הטיפשים שאין להם איפה להביע דעה, יביעו אותה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה?
.,
15/02/05 15:00
|
|
 |
הבעיה היא שיש טיפשים שלא מביני
ל"ת
א.ד.,
16/02/05 11:52
|
|
 |
למה להגיב?
בועז,
15/02/05 15:46
|
|
 |
בועז אתה צודק - למדתי ממך משהו
ל"ת
א.ד.,
16/02/05 14:47
|
|
 |
2.
רק שלא יצא מוטציה כמוני
ל"ת
ילד מבחנה,
נהלל,
15/02/05 13:33
|
|
 |
1.
איזו טלנובלה
תוהה ובוהה,
15/02/05 13:30
|
לפנינו זוג נאהבים לא צעיר המבקש לממש את אהבתו באמצעות הפרייה מלאכותית, כמה רומנטי. אך אבוי, הגבר עדיין נשוי, כנראה שהוא מסרב לשלם מזונות לאשתו וילדיו החוקיים, ולכן היא מעכבת את הגט. ברגע האחרון נפלה עיני על הידיעה המרעישה שבעצם לזוג הנואפים יש כבר בן, בן 5, אז מה הבהילות. שיתן גט וישלם מזונות ואז יוכל להנשא לאהבתו הנוכחית ולהרביע אותה כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שהעולם לא בנוי על שכמוך
לתוהה ובוהה,
16/02/05 14:50
|
כמעט בטוח שאין הרבה כמוך וזה מזלנו. איך אתה יודע הכל? איזה חכם אתה. דווקא בגלל שאתה כה ''חכם'', תמשיך לבהות ולתהות ותעזוב מלכתוב את השטויות שלך באינטרנט. כל מי שרוצה יביא 10 ילדים לעולם ולא ישאל טומטום כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are somewhat right
lion heart,
15/02/05 22:59
|
The law in israel says that the moment a man gets a complete divorce and has another family, he is not eligible to pay as much benefits to his first family. The man even can stop paying to his wife all the benifits that she got before she divorce.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תוהה ובוהה
אני,
15/02/05 15:24
|
מאיפה הגעת למסקנה שהגבר אינו משלם מזונות??
זה לא תפקידך להעלות השערות שכנראה גם אינן נכונות כלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אנשים טיפשים ויש יותר מהם
דניאל,
16/02/05 14:52
|
התוהה ובוהה הוא אחד שבאמת לא כדאי להתייחס לשטויות שלו: הוא מחליט, הוא יודע, ובסך הכל הוא איזה אסטרונאוט שממצא את עצמו באינטרנט ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו הסקת מסקנות מהירה
כמה שטויות,
15/02/05 15:01
|
|
 |
בד''כ היית צודק - לא במקרה הזה
ג,
ירושלים,
15/02/05 14:06
|
|