 |
48.
המטרה נכונה. הדרך ממש לא.
אריה,
16/02/05 08:03
|
הדמוקרטיה היא דבר יקר מכדי לשפוך אותו בלי אבחנה לכל דכפין. יש לקבוע בחוק: רק מי שירצה בכך יתגייס לצה''ל או לשירות הלאומי. אבל רק מי ששירת את המדינה שירות מלא בצה''ל או בשירות הלאומי יהיה זכאי לבחור ולהיבחר לכנסת ולשאר מוסדות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
טומי, אולי תשתלט עליה כבר???
בת שינוי כשרה,
16/02/05 07:48
|
זו הצעה מטומטמת כמו הגברה שמציעה אותה. מה שהיא תביא זה רק רעש והסחת הדעת מהבעיה האמיתיתשל מגזר שלם של משתמטים.
טוב ביו עושים בשינוי אם היו תוקפים את עשרוריית חוסר השוויות שבהמלצות ועדת עברי.
ברור שיש להתחיל את המלחמה באי השוויון בכל הכוח, להרעיש עולמות, אבל דווקא הבנות? או שיש שוויון בין גברים לנשים או שאין, מה נטפלת לבנות? טפשה גמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לבטל גיוס חובה לבנים ולבנות!
ל"ת
פרדי,
ארה''ב,
16/02/05 06:31
|
|
 |
45.
לפטור את כל הבנות משירות צבאי
דניאל,
16/02/05 01:57
|
לצבא יש מספיק כח אדם גם בלי בנות.
תרומת הבנות לצבא אפסית ואת תפקידיהן, עדיף שימלאו חיילים.
מי שרוצה לשרת כיוון שהיא זקוקה לכך להשלמת האגו שלה שתחפש את מזלה במקום אחר. ואם היא מתעקשת אולי נקבל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חכ פולישוק לא יודעת את נפשה
אסתי,
16/02/05 01:38
|
מרוב שנאה לדתיים. זה כל כך בולט!! יושבת בוועדת כנסת, נודע לה עוד משהו על איזה פטור לדתיים וישר שולפת - נבטל את זה!!!!! שתתרכז בדברים בעלי טעם ושתפסיק לתקוף סתם כדי לפרסם את עצמה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
השתמטות השמאלנים היא גדולה
ממשלת השמאל,
והערבים,
15/02/05 23:20
|
יותר ממשתמטים החרדים. ולמה לא יודעים על כך???? כי התקשורת מחפה על תומכיה וידידיה השמאלנים. שנאת התקשורת לחרדים ידועה, ולכן גם השתמטות החרדית מנופחת והשתמטות השמאלנים מוסתרת.
כל מי שיכול(מבחינה רפואית) ולא משרת בצבא הוא:
פרזיט!!! פרזיט!!! פרזיט!!! פרזיט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לחלוטין. פרזיט הוא פרזיט
אריה,
16/02/05 08:48
|
ואני טוען: הדמוקרטיה היא דבר יקר מכדי לשפוך אותו בלי אבחנה לכל דכפין. יש לקבוע בחוק: כי רק מי שירצה בכך יתגייס לצה''ל או לשירות הלאומי. אבל רק מי ששירת את המדינה שירות מלא בצה''ל או בשירות הלאומי יהיה זכאי לבחור ולהיבחר לכנסת ולשאר מוסדות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא ידעתי ,מאיה בוסקילה,
LOL,
15/02/05 21:47
|
שדתיה יכולה להתלבש כמוך! לא ידעתי שהיא יכולה להתהלך עם בזזים לעיני כל. התקדמה מאוד הדת...lol...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא עוד מיליציה לא צבא שכיר
פרחיה,
15/02/05 21:31
|
צהל הוא כבר מזמן לא צבא העם ואין לצבא צורך בשנתונים הגדלים והולכים. הוא בורר לו מתוכם את המתאימים ביותר וזורק את הזיבורית. הגיעה העת לעבור לצבא שכיר, לגייס רק את המעוניינים בעלי הנתונים הטובים ביותר ולשלם להם משכורות הולמות, גם לגברים וגם לנשים שצהל החדש יזדקק להם. נחסוך הון וכולם יהיו מרוצים. הלא כל נושא ההשתמטות, גם של הדתיים האמיתיים בהכשר הבדץ וגם של הרמאים הוא מביש וגם מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
נעמה???
ל"ת
מ,
15/02/05 21:24
|
|
 |
39.
אני עומד על דבריי!!
משה ישראלי,
גבעת-שמואל,
15/02/05 20:58
|
אין שום שיבה שתלמידי ישיבות הסדר ישרתו רק שנה וחצי ולא שלוש שנים!!! זו השתמטות!! אין שום סיבה שכל בת שלובשת חצאית תלך להיות קומונרית בבני-עקיבא ולעשות כתובות-אש במקום לשרת בצבא. זו השתמטות!!!
המגזר הדתי-לאומי משוכנע שהוא עושה חסד אידיאליסטי בזה שהוא משתתף בצורה מינימליסטית בנטל הצבאי?? אותו הדבר נכון בדיוק באותה מידה גם לחרדים ולערבים. שלושת המגזרים האלה מוליכים את עצמם אל מחוץ לקונצנזוס הישראלי.
משה ישראלי, סגן במיל' שלוש שנים במרג' עיון, לבנון! מצביע מפד''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לחלוטין ! פרזיט הוא פרזי
אריה,
16/02/05 08:51
|
מסכים לחלוטין. פרזיט הוא פרזיט. ועל כן אני טוען: הדמוקרטיה היא דבר יקר מכדי לשפוך אותו בלי אבחנה לכל דכפין. יש לקבוע בחוק: רק מי שירצה בכך יתגייס לצה''ל או לשירות הלאומי. אבל רק מי ששירת את המדינה שירות מלא בצה''ל או בשירות הלאומי יהיה זכאי לבחור ולהיבחר לכנסת ולשאר מוסדות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משתמט שמאלני הוא אותו פרזיט כמ
ממשלת השמאל,
והערבים,
15/02/05 23:14
|
כמו משתמט חרדי. אין שום הבדל בין משתמט שמאלני או חרדי. השמאלנים קוראים לזה ''מטעמי מצפון''. החרדים קוראים לזה ''תורתם אמונתם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לחברי לקריאת הכתבה
שירתתי ושרדתי,
ואני בחורה,
15/02/05 20:28
|
קראתי את התגובות פה, ורובן נשמעות לי קצת לא הגיוניות. מה, אם יש, כדברי אנשים פה, יותר מדי בנות בצבא, אז למה שדווקא בנות דתיות, או שעושות את עצמן דתיות, לא ישרתו? ולידיעתכם, הרבה בנות שעושות את עצמן דתיות כדי להשתחרר לא עושות גם שירות לאומי. איבדתם קצת את הנקודה של הצעת החוק- למנוע את הביזיון שבצבא- שכל מלש''ב יכול לשקר ולצאת בקלות משירות צבאי, ותמיד מי שסובל בסוף זה הישרים וההולכים לפי חוקי מדינת ישראל! צריך שיווין במדינה! תחי שינוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פולישוק מחפשת כותרות
זלצמן,
חיפה,
15/02/05 20:16
|
1. אין מה לעשות גם עם רוב החיילות שכן מתגייסות. 2. ניתן להבין חוק ''שירות לאומי חובה'' אבל למה דווקא המסגרת הצבאית הכרחית? 3. החוק לא יעבור ממילא, כך שסביר מאוד שמטרתה של פולישוק היא להשיג עוד כותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
זה היה ברור
007+כיפה,
15/02/05 19:48
|
לפנינו עוד דוגמה קלסית מבית מידרשו של המר''ן טומי לפיד. כרגיל ''נישפוך את התינוק עם המים'' במקום להעמיק את הקשר איתי וכמותי התיכון בסדיר וב27שנים ארוכות של מילואים שוב נקבעים הקצוות הסהרורים ע''י חכי''ם מתוסכלים שמכרו את נשמתם לאל הריב, המדון והפירוד. חבל שאת ממשיכה לזרועה פילוג ופלגנות
ביום פקודה הציבור יעניש אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צה'' לא צריך את כולם.
חמד,
ראשל''צ,
15/02/05 19:39
|
לתשומת לב כולם, לצה''ל אין מה לעשות עם כל כך הרבה חיילות וזו אפשרות בשבילו שלא לגייס ים של חיילות. אותו הדבר לגבי חיילים שאינם קרביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מלי פולישצוק מונעת משנאה לדת!
חילוני,
15/02/05 19:26
|
אתה רוצה שוויון - תדרשי שיגייסו גם ערבים. הצבא לא זקוק לבנות דתיות, שירתתי במטכ''ל ואני יודע שהם לא ידעו מה לעשות איתן. בינתיים השרות הלאומי משתלם יותר למדינה מאשר לגייס ולא לעשות איתן כלום. השנאה לדת מעבירה את חברי שינוי על דעתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חילוני,,
חילוני באמת,
15/02/05 19:58
|
|
 |
גם אני שונא את הדת
רחמים חסד,
15/02/05 19:50
|
|
 |
33.
מקרה קלאסי של
יאיר,
לוחם במיל',
15/02/05 19:17
|
לשפוך את התינוק עם המים. בגלל שיש משתמטות מטעמי דת - נבטל את הפטור לדתיות. ובגלל שיש חיילים שמוציאים ב''תים מריצה נוציא למד''ס לוחם עם שברי הליכה, למסע, כמאגיסט, בחור עם פריצת דיסק, נשים בבסיסים סגורים ולוחצים אנשים עם נטיות אובדניות (תתפלאו יש קב''ניסטים שהפטור שלהם מוצדק לחלוטין) ובכלל נבטל כל היתר או הקלה שיש כי יש שקרנים שמנצלים אותו. שקרנים תמיד יהיו ולא זו הדרך להילחם בהם. ומלבד זאת מה הפסול בבחורות שעושות שנתיים שירות לאומי במקום צבא אני מכיר בחורות שעשו שנתיים שירות לאומי עם אוכלוסיות חריגות לדוגמא, קרעו את התחת עם שעות עבודה מטורפות ולחץ שבהרבה מקומות בצבא כבר מזמן היו קובלים עליו, ועד היום, ארבע שנים לאחר סיום שירותן, האנשים שבהם הן טיפלו שומרים איתם על קשר והשפעתן עליהם עדיין ניכרת. למילואימניק מתגובה 12 שזלזל בחיילת מהמודיעין – אולי כדאי שתחזור לטפ''שים לטנק שלך או לסלר את הנשק כי זה כנראה הדבר הכי מאתגר שצה''ל נתן לך לעשות. יש בחורות ביחידות שונות במודיעין שעוברות הכשרה קצרה (אגב, על חפיפה בתפקיד שמעת? לא, לא עם פנטן פרו וי) ועדיין עושות עבודה חשובה עד כדי כך שצה''ל רואה לנכון להחתים אותן בחוזים אישיים כאזרחיות עובדות צה''ל. את תוצאות העבודה שלהם ביום ראשון אתה הרבה פעמים יכול לראות בעיתון של יום שלישי, אז חבל שאתה מקשקש סתם. לאמא העצבנית מתגובה 17 התגובה שלך מראה מה את מבינה בעניין הפטור לדתיות – יש המון דברים שלדתיים משנים ולך הם לא מזיזים וזו הייתה כוונת האם בקולה של אמא. ולגבי הטרדות מיניות בצבא הבחורה שהגיבה גם כן לתגובה 17 צודקת לחלוטין. הצבא הוא אולי הכר הנרחב ביותר להטרדות מיניות בגלל יחסי מפקד – פקוד, אווירת קרבה בין האנשים ועוד גורמים רבים. לפחות על הגדוד שאני שירתי בו אני יכול להעיד שאין ולו בת אחת(!) שלא קיבלה בהזדמנות זו או אחרת מחמאה על התחת שלה, הערות בונות על הדיאטה שהיא צריכה לעשות כדי להראות טוב יותר פה או שם..., ואלו עוד הדברים הקלים שישנם כאלו שלא יחשיבו אפילו כהטרדה מינית, מה לדוגמא תגידי על קמב''צ שמסביר לאחת הסמב''ציות שלו עד כמה מציצה תעלה את סיכוייה לחמשוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קצינים רוצים דתיות
ל"ת
moshe,
jerusalem,
15/02/05 18:56
|
|
 |
31.
ומה עם הערבים הישראלים?
ירון,
חיפה,
15/02/05 18:39
|
אם הם יכולים להצביע לכנסת אז שיתרמו גם למדינה 2-3 שנים! מספיק הם הביאו לנו את אוסלו א' ואוסלו ב'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
זה לא הפתרון- הפתרון הוא:
אלי,
15/02/05 18:31
|
הקשחת הקרטריונים לפטור משרות צבאי מטעמי דת. כידוע לח''כ ממפלגת המשפטנים- אין הדרך הראויה היא שלילת זכויות המעונקות מאלו שזכאיות לכך. כמו בכל חוק יש פרצות אשר ''נבלים'' ברשות החוק מנצלים אותן. הדרך הנכונה היא לסתום את הפרצות בחוק וזאת ע''י הקשחת הקרטריונים למתן הפטור באופן שבו כל אלו שהן רק מחפשות דרכים קלות להשתמט מצה''ל (והשתמטות הגב' רודברג מטרידה לא פחות מהשתמטות הגב' בוסיקלה). ישנה תחושה בקרב רבים מן הציבור הדתי כי שינוי מנסה להלחם בכל דבר הקשור לדת. אני איני שותף לדעה זו-אך הצעת החוק הנ''ל בהחלט מחזקת את תחושתם. לו הייתה המטרה של ח''כ פולישוק היא הטמעת ערך השוויון בציבור הייתה מציעה את הצעת החוק באופן עניניי יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
פתטיקה במיטבה...פולישוק באופוז
פפר,
15/02/05 18:21
|
יציה, ולמי ששכח, גם לשינוי יש סדר יום, והיא מנסה להביך את העבודה ומרץ בהצעות חוק שכאלה. אין לזה סיכוי בקואליציה של היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ומה יעשו הדתיות באמת?
ל"ת
.,
15/02/05 18:21
|
|
 |
27.
הייתי משחרר גם את,,,,
פולי פולישוק,
15/02/05 18:17
|
הייתי משחררת גם את המקבילים הזיכריים של המשתמטות הניקביות. הרי ברור שזכר תואם בוסקילה (או שאר דומותיה..) נופל לנטל על הצבא. הגורמטאים באשר הם, באמת אינם החומר עליו המדינה יכולה לסמוך. את המדינה הזאת הקימו זן אחר,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
gizaanit!!!!
erez,
denmark,
15/02/05 18:51
|
what the fuck do u know? u probably just made caffe to some 'jobnik I am a proud maroken who was a fighting officer so show some respect and beside, u should check and c how many 'mishtamitim' there r in the north of Tel Aviv much more then u will find in poor areas, where 'AArsim' live
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל להרגיע טמבל..
פולי פולישוק,
15/02/05 19:15
|
ותרכוש מקלדת עברית/אנגלית בפעם הבאה שאתה בביקור משפחה בארץ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אז למה מי שבאמת דתיה נדפקת?
ל"ת
נעם,
15/02/05 18:15
|
|
 |
25.
שרות לאומי לכל המשתמטים
מג''בניק,
15/02/05 18:13
|
עם כל הכבוד לכל המתלהמים, לפי דעתי כל מי שאינו משרת בצבא צריך לשרת את העם בדרך אחרת. לי אישית אין שום בעיה אם בת דתייה תשרת בבית חולים במקום בצבא. אני אפילו חושב שזה עדיף על כל אותן פקידות למיניהן שרק מכינות קפה כל היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הצעה שמטרתה לעשות כותרות
א,
נווה חמציצים,
15/02/05 18:06
|
הצעה שמטרתה לעשות כותרות ממילא יש עודף כח אדם בצבא צריך שחלק קטן יעשו צבא מלא ובשכר מלא, חלק יעשו שנה, וחלק שירות לאומי צה''ל לא צריך כל כך הרבה אנשים, בטח לא בנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עוד גזירות שמד?
ל"ת
רונית,
15/02/05 18:05
|
|
 |
22.
חחחחחחח
בת אל,
לוד,
15/02/05 18:04
|
מדהים לראות איך שאנשים חכמים מוצאים פתרונות חכמים. והפתרון הזה- דבילי! אם יש בנות/בנים, אינטרסנטים נטו. צריך לטפל בהם. ולא לחפש אותם במקומות שבהם זה בא לידי ביטוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שירות אזרחי כללי-זו התשובה
קובי,
ת''א,
15/02/05 18:03
|
כמעט חצי(!) מהשנתון של בני גיל 18 אינם מגיעים לשירות צבאי! המדינה אינה מעוניינת פוליטית ואיננה מסוגלת תקציבית לקיים שירות חובה כללי (צבאי או לאומי/אזרחי). אז במקום להיות רק צודקים, בואו נהיה חכמים. תנועת 'תקוה לישראל' קוראת לממשלה ולכנסת לאמץ את מסקנות ועדת עברי - להרחיב את השירות הלאומי (כיום רק לבנות דתיות) לשירות אזרחי כללי. למסלול זה יוכלו להתנדב כל מי שלא מגויס לשירות צבאי: פטורניקים, ערבים, חרדים, וכו'. בהדרגה ניצור מסלול של תרומה לחברה, סולידריות, ושיוויון. www.tikvaleisrael.org
תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מצויין! כשיצטרפו החרדים למלחמת
החילונית משקרת?,
הדתית תשלם!,
15/02/05 18:02
|
התרבות המתנהלת בארצנו, לחילוניים אין סיכוי. המדינה תתמוטט! והגיע הזמן. היתה אמורה לקום פה מדינת יהודים. מה שקם פה זו מדינה של שונאי ישראל. מה רוצה השמאל, שגם הבנות תעזורנה לגרש את העם היהודי מארץ ישראל? המדינה הזו הולכת פייפן, ובצדק ובדין. לא ייתכן קיומה של מדינה שהמצע היחיד שלה הוא המלחמה ביהדות. בארץ ישראל לא יכולה להתקיים מפלצת כזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סוף סוף טיפת שפיות בים טירוף
ל"ת
השפוי,
ת''א,
15/02/05 17:58
|
|
 |
18.
מה עם הבנות שבאמת דתיות?
יעל,
15/02/05 17:52
|
אני מסכימה בהחלט שיש הרבהבנות שמשתמטות, ומצהירות שהם דציות למרות שהם לא. אבל בתור בחורה דתיה, שהצהירה ועשתה שרות לאומי שנתיים...כמו חיילת שעושה שנתיים שרות (אין פה שום אפלייה...) אני לא חושבת שצריך להוריד את האופציה של שרות-לאומי, ולקבל פטור צבאי...צריך למצוא את הדרך הנכונה בכדי לתפוס את הבנות שמשתמטות...ולא לתת להם להשתמט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל בנות ה15 שאין להן בעיה להתח
אריה,
16/02/05 08:56
|
שאין להן בעיה להתחכך עם חיילים ושוטרים ב''מאבק על ארץ ישראל'' מכיוון ש''המטרה הקדושה מקדשת את כל האמצעים'' יכולות, הנה מסתבר, לעשות בדיוק אותו דבר במסגרת שירות צבאי ''נורמלי''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגי יעל, זה לא יעבור!
תנו להם לחצות,
את כל הקוים!,
15/02/05 18:06
|
יש דברים שהם ייהרג ובל יעבור. וזה אחד מהם! יש אנשים המוכנים להיהרג למען הארץ. יש המוכנים להיהרג על שמירת צניעות בנות ישראל. יש מי שייהרגו אך לא יעברו על אכילת טריפה, ואחרים ייהרגו על התנגדות לאיסור קיום ברית מילה. שונאי ישראל לא יוכלו לנו! הם חוצים עוד ועוד קוים אדומים, בקרוב לא יישארו קוים. גם ליפי נפש כמו הרב אבינר והרב חנן פורת כבר לא ימצאו שום אחדות ישראל שאליה הם יכולים לסגת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל,בת שרות תורמת לא פחות,אבל
ל"ת
את פולישוק זה,
לא ממש מענין,
15/02/05 18:05
|
|
 |
17.
מצפה בקוצר רוח שהחוק יאושר
אמא,
15/02/05 17:49
|
שמעתי ביום ששי האחרון בתוכנית קולה של אמא בגל''צ אמא של בת דתיה שהתגייסה לצבא. קודם כל כל הכבוד לאותה בת (חובשת קרבית כמדומני). האם אמרה שהם לא היו שבעי רצון מרצונה כי בצבא יש כל כך הרבה דברים שיכולים להזיק לה. אני אם ל-3 ילדים מהם 2 בנות ששרתו בצבא וחמתי בערה בי. מה את אומרת אמא יקרה שהבת שלך שווה יותר מהבנות שלי? שבנותי החילוניות יכולות ללכת לצבא ''הנורא והאיום'' הזה שהמוסר בו קלוקל ולך זה קשה? אז לדעתי גם בנותי חשופות לאותם דברים אבל הן באו עם כלים להתמדד ובית תומך מאחוריהן. הבת שלך לא שווה יותר מהן ואין שום סיבה שכל הבנות הדתיות לא תלכנה לצבא או לחילופין תעשנה שרות לאומי באורך מלא הווה אומר בדיוק פרק הזמן של שירות צבאי. לידיעתך אמא יקרה, בצבא אין כל כך הרבה שחיתות וחוסר מוסריות וגם בחברה שלכם יש הומואים, גלוי עריות, חולי מין ועוד מרעין בישין רק שאצלכם מטאטאים הכל מתחת לשטיח. הקץ לחרפה. גם בנות דתיות צריכות לשרת או שנלך למשאל עם על הסוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמתך בערה?נא לצנן ולקרוא
חיילת בטראומה,
ירושליים,
15/02/05 18:01
|
אני עד היום מזועזעת ממה שעוללו לי בצבא.שנה ושמונה חודשי סיוט מתמשך.הטרדות מיניות מהסוג הבוטה ביותר.התיחסואלי כאל שפחת לשכה .כשהעזתי להתלונן העבירו אותי לשרת בבסיס מרוחק בערבה וגם שם לא שפר עלי גורלי.כבת למשפחה מסורתית נחשפתי לדברים מזעזעים ,משפילים ופוגעים.לצערי טרם התאוששתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבית חולים תוטרדי פחות?
אריה,
16/02/05 09:00
|
זה תלוי בך, בתגובתך, במיליון דברים. החוק מספיק חזק היום לאפשר לך, ולו באיום להשתמש בו, שלא להיות מוטרדת. אבל זה תקף בכל מקום בו עובדים גברים ונשים ביחד. הצבא שונה בעניין זה מבית חולים, למשל? ממש לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יודעת מה נעשה בשירות לאומי?
אנטישמיות לשמה,
15/02/05 18:01
|
החוק הקיים מטופש, לא צריך לפגוע בבנות הדתיות בגלל המשתמטות וצריך לאפשר לכולן דתיות וחילוניות לא לשרת בצבא אבל!!! לחייב לתת בתמורה 2 שנות שירות ואז אין אפליה ואין השתמטות הבנות שמתנדבות בשירות הלאומי בבתי חולים ובמוסדות שונים (חולי סרטן, ילדים מוגבלים וכד') עושות עבודת קודש, ואם יחחיבו אותן לשרת בצבא בתור פקידות, המדינה תהיה המפסידה העיקרית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני את בני לא מתכוון לשלוח
מתגלגל מצחוק,
צפון תל אביב,
15/02/05 17:49
|
לשרות צבאי ,לא כל שכן את בנותיי השתיים.הם/הן לא ישרתו בצבא הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למס' 16
אביב,
מרכז,
15/02/05 17:59
|
אידיוט בצבא הכיבוש הזה אני שרתתי ובני וגם הגנו עליך, אך אצל יהודונים קטנים כמוך זה לא משנה . כנראה אתה כותב בסד' וחושב שהכלום בשמים ישמור עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ושבוי בהסתה.
אני,
15/02/05 18:21
|
ממה ש 16 כתב, בולט לעיין שהוא הכל חוץ מדתי,ואתה שנופל קורבן להסתות של שינוי לא מבין או לא רוצה להבין שמי שלא עושה צבא זה לא דתיים אלא כל מיני חילונים תל אביבים חסרי ערכים. כנראה גם שאתה לא עושה מילואים, כי אם היית עושה, לא היית צריך שאני אסביר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך הם גזענות צרופה.
ל"ת
מחפש מפלט,
15/02/05 18:14
|
|
 |
העובדה שאתה ובניך שרתו בצבא לא
מבוהל,
צפון תל אביב,
15/02/05 18:06
|
מרשימה אותי .גם אני שרתתי 4 שנים בצבא , הרבה שני במילואים השתתפתי בלחימה והרבה מבצעים, עשיתי מעשים נוראיים שאני מתחרט עליהם.אין קשר בין המונח הגנה לבין מעשי הצבא בשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
צבא יעיל וחכם
נח,
15/02/05 17:47
|
תפקיד הצבא הוא להגן על המדינה ולא שום דבר אחר. צריך לא רק לא לגייס בנות אלא לשחרר את הצבא מעודפי כוח האדם שלו לכן גם צריך לא לגייס את רוב הבנים. הצבא צריך להיות יעיל וחכם. לשם כך הצבא חייב להפוך לצבא מקצועי ולא לצבא החלטוריסטי שיש לנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ומה עם דליה איציק ושאר האחיות?
כרמלה,
מרכז,
15/02/05 17:38
|
גב' פולישוק היקרה את ודאי יודעת שפרוק ישיבות ההסדר והכנסתם ליחדות הכלליות יגרום לנסיגה באפשרויות הפתוחות בפני בנות ביחידות הקרביות המעורבות. מה הרעיון שאלו שלא תקבלנה פטור יכינו קפה והפזמניקיות תמזוגנה? לפני שמבטלים פטורים ללמד את כל הקצינים בצהל כולם להדפיס, לענות לטלפונים, להכין לו''ז, לא להביא את הילדים לבסיס כשאמא וסבתא חולות ואז לא צריך בנות בצהל ולא משתמטות. אם הכוונה שיהיו יותר בנות כדי לפנות את הילדים והנשים בעתיד אז אותו דבר. תתכבדנה החכמות מהכנסת שלא שרתו וישברו ציפרניים. אני את שלי אמרתי. צפרניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מלי בדקת אם באמת צריך אותן????
ירון,
15/02/05 17:35
|
כיום מעל 50% מהבנות המשרתות בצה''ל הן מיותרות לגמרי!!!!. את השיוויון צריך לעשות הפוך שבנות חילוניות שרוצות לעשות שרות לאומי יוכלו לעשות זאת על פי החוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בכלל רוב הבנות בצבא מיותרות
בני,
15/02/05 17:33
|
עדיף לשחרר את כל בנות ולשים דגש על השטמטות של בנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזיר שוביניסט
חיילת לשעבר,
15/02/05 17:44
|
אני שרתתי בתפקיד מודיעיני מבצעי ומרגישה שתרמתי לא פחות מכל חייל זכר! הדעות שלך מגעילות אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום שובניזם, את סתם ילדונת
חייל לשעבר,
עושה מילואים,
15/02/05 18:15
|
היית חיילת במודיעין והרגשת שתרמת? תעשי לי טובה,אין שום חיילת שיכלה במהלך השרות ( כמה זה? שנה ועשר?) גם לעבור הכשרה וגם לצבור ניסיון ולתרום. מתי תביני אתן נטל פוליטי,מעין קורבן שהצבא משלם עבור החברה, זו האמת. את כל העבודה האמיתית עושים במודיעין אנשי מיקצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילי המודיעין מה אתם רבים ?!
יוסיפון,
15/02/05 19:41
|
מה הסיפור שלכם צפונבונים ? הרי חוץ ממסיירת מטכ''ל (שעושה עבודת מודיעין) רובכם אוכלי-חינם ומגרדי-ביצים היושבים בצפון-צפון ת''א (מטעמי בטחון שדה אני נמנע לציין שמות של מקומות..). גם את, החיילת הנעלבת וגם אתה, החייל לשעבר שענה לה, לא מגרדים בעשייה שלכם חייל חי''ר אחד (ולא משנה מאיזה חטיבה הוא..), אז יאללה - לכו חפשו מי,,,,,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חוק מטופש,אבל אני שמח עליו
אאא,
15/02/05 17:33
|
ברור שהחוק לא יעבור.בנות לא צריכות לשרת בכלל.הן לא מועילות בכלל.ביחידות המבצעיות הן גורמות נזק ומורידות את הרמה. רק בשביל שהסמולנים יקבלו לטיפה על הראש מהאירופים,לא שווה להרוס את הצבא.
ואעפ''כ,אני שמח על הצעת החוק. היא מבשרת כמה דברים :
1)שינוי במצוקה אלקטורלית וראשי הסיעה מודעים לזה. 2)יש ריח בחירות באוויר.זאת הצעת חוק קלאסית של תקופת טרום בחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה אין אף מילה על האשכנזים
מנשה יוזיפוביץ',
בני ברק,
15/02/05 21:00
|
|
 |
10.
לבטל הפטור לפרופיל 21
מניעים אנטי דת,
של שינוי,
15/02/05 17:20
|
כ 25 אחוז מהאכלוסיה היהודית בארץ הם דתיים (חסידים, ליטאים, כיפות סרוגות וכו'). ישנם נוספים שהם מסורתיים - שומרי כשרות. ישנם גם שקרניות שמנצלות את החוק ומישתמטות (מאיה בוסקילה, דליה איציק). האם בגלל השקרניות נכריח את כל הדתיות (חסידים, ליטאים...) להתגייס??? באותה מידה יש לגייס בכפיה בעלי בעיות רפואיות בגלל ה''בודדים'' שמשקרים בקשר למצב בריאותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תטפל בעניין הגברים קודם
מלכה,
ים,
15/02/05 17:20
|
בוקר טוב מפלגת שינוי, העיקר שהצלחתם לעלות לכותרות בענין גיוס ''הדתיים ''.
גברתי ח''כ, לפני שאת נגשת לטפל בענין הבנות - דתיות או לא - בואי נפתור את הקלות הבלתי נסבלת של שלטונות צה''ל במתן ''פטורים'' בקבלנות לכל המתחזים,השקרנים, הפרוטקציוניסטים וכו'. השחרור המעונק לחילונים גבוה כעת יותר מאשר לכל ''המצהירים על דתם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אי אפשר שמגזרים שלמים ישתמטו!
משה ישראלי,
גבעת-שמואל,
15/02/05 17:19
|
במיוחד בימים קשים אלו בהם החברה הישראלית נמצאת במתחים ובקשיים, חשוב שלא יהיה מגזרים שלמים שישתמטו מלשרת את המדינה. הדבר נכון לגבי החרדים, לגבי ערבים, וגם לגבי בנות הציונות הדתית. כו-לם חייבים לשרת בצבא, ובמקרים מסוימים ניתן לאפשר שירות לאומי במקום השירות הצבאי. הערבים, החרדים, הציונות הדתית (ישיבות ההסדר ובנות המגזר - אינם נושאים בנטל שווה עם שאר החברה הישראלית) == משתמטים, וזה בדיוק מה שמביא להקאתם ולהוקעתם מהחברה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי ?
חילוני,
15/02/05 18:04
|
הסדרניקים ובנות דתיות משרתים כמו חילונים וחילוניות, אפילו יותר יש הרבה השתמטות חילונית, וחיילות רבות לא מועילות בהשוואה לבנות שירות לאומי שעושות שנתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסדרניקים ובנות השרות הלאומי
ל"ת
תורמים/תורמות,
יותר משכמותך,
15/02/05 18:04
|
|
 |
מר ישראלי היקר, הגיע הזמן ...
י,
ת''א,
15/02/05 17:58
|
שתפסיק לאכול את ההסתה והדמגוגיה שמאכילים אותך השכם והערב. אים היית מתייחס לציבור החרדי, וחלקו בתרומה לבטחון ולחברה בישראל, אז אולי יש משהו בדבריך (למרות מינון השנאה לשונה ולאחר שמבצבץ מכתבך). אבל בני ישיבות ההסדר שהולכים כולם לקרבי? ובנות השירות הלאומי שמשרתות את המדינה, בבתי חולים, בתי ספר, ...?
מה אחוז הציבור החילוני התל-אביבי שהולך למילואים? (בשכונה שגרתי בה בעבר, השכנים היו בשוק כשראו אותי הולך למילואים.) בתוח פחות מאחוז בני-ההסדר שמתייצבים למילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך יותר קל להתנתק
לא קולט אתכם,
רמת אביב,
15/02/05 17:57
|
אם הדתיים היו עושים צבא היה לאריק בעיה איך להתנתק מגוש קטיף
''עכשיו יותר קל לו''
כבר התלונן בעבר יוסי שריד שיש יותר מידי השתלטות דתית על הצבא
תגיד לי מה מה מה מה מה רוצה המניאק?
מה המדינה של אבא שלו ?
אם לא עושים צבא הוא מתלונן . אם עושים צבא הוא מתלונן .
ככה זה שכל אחד חושב שהוא ברא את העולם.
שמאלאנים נמאסתם.
שנאת הדת מעבירה אותכם על דעתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כול הכבוד!
ר,
15/02/05 17:16
|
|
 |
6.
מישהו שמע על הח''כ הזו?
הצעה משהו משהו.,
כאילו מה?,
15/02/05 17:16
|
עוד מעט 4 שנים ולא היינו יודעים שהיא בכלל היתה ח''כ. מזל שהיא באה עם היציאה המגניבה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על אפללו ורוחמה שמענו-אז מה?
ל"ת
לימור,
15/02/05 18:03
|
|
 |
כל הכבוד
לימור,
15/02/05 18:03
|
למשפחות של משתמטים - לבטל כל הנחה אפשרית,קיצוץ קצבאות ילדים. עונש , חרם. כך נוהגים במדינה הגיונית ומתוקנת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הצעה פופוליסטית
דן,
15/02/05 17:11
|
מספיק כבר לתפוס כותרות, הבנו- אתם חכ''ים ''נהדרים''. תחזרו למאורה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פופוליסטית?
אלי אסרף,
גבעת שמואל,
15/02/05 17:28
|
למה הבת שלי צריכה לשרת כתצפיתנית בגבול לבנון והבת של השכן שלי, בת אותו גיל, מהרחוב הסמוך, יכולה ללמוד רוקחות באוניברסיטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and why I served in
elite unit,
15/02/05 22:32
|
|
 |
הבת שלך לא צריכהלשרת
שמחה,
גבול הצפון,
15/02/05 18:09
|
כתצפיתנית בגבול הצפון ממילא לא רואים שם כלום בשל ערפל כבד.וכשרואים אז לא מבינים מה רואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ''שירות לאומי'' שמעת ?
דן,
15/02/05 17:43
|
לימוד ילדים ממשפחות הרוסות חשבון והיסטוריה לא פחות חשוב מתצפיתנים.
חינוך ילדים מפגרים ב''בית שלווה'' בירושלים לא פחות חשוב ממזכירה של סא''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירות לאומי - רק שנה
ל"ת
מדוע?,
15/02/05 19:21
|
|
 |
4.
To do a mishaal am
ל"ת
ephraim,
15/02/05 17:10
|
|
 |
3.
אפשר לותר על בוסקילה לא שווה
ל"ת
דליה,
15/02/05 17:06
|
|
 |
יפיופה. שמענו עליה.אז מה?
ל"ת
עינבל גבריאלי,
15/02/05 18:04
|
|
 |
2.
בוסקילה דתיה?והציצים בחוץ?
ל"ת
חיילת דתיה,
15/02/05 17:05
|
|
 |
1.
לבטל הפתור לדתיים/יות..
דתיה מאוד,
ישראל,
15/02/05 17:04
|
|
 |
what if we teach the boys
david,
China,
16/02/05 06:13
|
how to make coffee? then we dont need girls anymore...
הגב לתגובה זו
|
|