 |
23.
הוא הודה לאחר מכות רצח!!!!!
יעקב לוינסקי,
מורג,
16/02/05 15:29
|
אתמול הודה נער דרוזי בן 16.5 , לאחר שהוכה ע''י שוטרים נוצרים ,כי לפני שבועיים החל להפיץ את השמועה שלפיה ניתן למצוא תמונות עירום של דרוזיות באינטרנט. הנער הביע חרטה על מעשיו והסביר כי פעל מתוך כוונה להאשים את הנוצרים בכך שהפיצו את התמונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גאווה לאומית זה כבוד
שולה ליפשיץ,
ערוער,
16/02/05 15:25
|
הדרוזים גאים על כבוד ולא יתנו לאף אחד לגעת בכבוד שלהם,זה שאיזה מתנחל פחדן ומגדיר את זה ברברי אומר שהוא מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שולה ליפשיץ - אישה מוכה
אבי שניאור,
צפון,
16/02/05 19:33
|
לא אתפלא אם את אשה מוכה. הגבריות הדרוזית מקסימה אותך ?! נותר לי רק לרחם עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נוצרים אנטישמיים
יאיר לרנר,
מורג,
16/02/05 15:19
|
.העימותהחל לאחר שנער נוצרי הפיץ ברשת האינטרנט תמונות עירום של צעירות דרוזיות באמצעות עיבוד מחשב. הנער ,בן 16.5 החל להפיץ את השמועה שלפיה ניתן למצוא תמונות עירום של דרוזיות באינטרנט. הנער לא הביע חרטה על מעשיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני מודה, מודה, מודה....
ל"ת
ע. זם,
16/02/05 10:24
|
|
 |
מהכלא לבית החם במרר - מאד חם
דרור,
16/02/05 10:33
|
מדינת ישראל נלחמה כדי לשחרר את עזם ושילמה מחיר יקר עבור שחרורו. עבור מה?! - הפוגרום בנוצרים! לעולם נזכה להשפלות הנוצרים נפגעו אבל המדינה הושפלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרור שטו טקוי??
אושר,
16/02/05 11:14
|
מדינת ישראל היתה חייבת להחזיר את עזעם עזעם מה הקשר שלו למה שקרה בכפר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הדרוזים - פצצה מתקתקת
ש.ז,
16/02/05 09:45
|
|
 |
18.
האוטו בתמונה למכירה?
אושר,
16/02/05 09:30
|
|
 |
17.
שאלה למגזר הערבי ישראלי כנסו
אושר,
16/02/05 08:44
|
אני רחוק מהלצדיק את מה שקרה בכפר עם הדרוזים והנוצרים אבל יש לי שאלה לפני שבועיים חיילת לקחה את המדונית של אמא שלה למוסך ביפו פתאום היא שמה לה לערבי שמנסה לחטוף את הנשקה שלה (היה באור יום)היא נאבקה בחוטף במשך דקות בלי אף עזרה של אחד התושבים הערבים שגרים שם הוא הצליח להימלט והיא רדפה אחריו והשיגה אותו ושוב היא נאבקה בו לבדה אנשים ראו את זה איך הוא מרביץ לה ונמלט עם הנשק היא שאלה שם אנשים שעמדו והסתכלו למה הם לא עזרו לה ולא קיבלה תשובה אולי אתם יכולים להגיד לי למה היא לא קיבלה עזרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבי יפו הטובים אינם עוד
זכות השיבה,
16/02/05 14:24
|
ישראל גירשה את יפו, היום נותרו שם נרקומנים ומשת''פים מהשתחים, חרא של אנשים. אינני מתפלא על היפואים של היום, כמעט ואין שם אנשים טובים ... אולי קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדם חולה
משה,
16/02/05 10:32
|
לידיעתך ביפו רוב התושבים הם יהודים!! אני יכול לספר לך על עשרות מקרי אלימות ( בשכונות יהודיות ) שבהם האזרחים מפנים את הראש לצד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה יש לי שפעת אבל לך
אושר,
16/02/05 10:59
|
יש בעיה נפשית רוב תושבי יפו הם יהודים?המחלקה הסגורה יודעת שאתה בחוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה כתוב על מצחו שהוא ערבי?
RER,
16/02/05 09:48
|
בכלל ,בטוח שכך נגנב הנשק של החיילת? חוץ מעדותה,מי ראה ובא לתת עדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל עוד תיקוןRER
אושר,
16/02/05 10:31
|
כן רשום שם שהוא היה ערבי למה בכל פעם ששאולים אותכם שאלה אתם עונים בשאלה? אתם לא יכולים לתת פעם אחת תשובה לשאלה? מה קשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קרה בשכונה ערבית
אושר,
16/02/05 09:56
|
נניח ושהוא לא ערבי אבל הסכיוי לכך הוא 0% למה אף תושב האזור לא עזר לה? למה לכל שאלה שקשורה אליכם אתם מחזירים בתשובה?ואם היית קורא פה אתמול את הכתבה היית יודע שככה זה קרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל תיקון RER
אושר,
16/02/05 10:07
|
התכוונתי לשאול למה בכל שאלה ששואלים אותכם אתם מחזירים בשאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור לנושא
יואב שפנייר,
צפון,
16/02/05 09:41
|
לדעתי הציבור שהיה ברחוב ביפו פחד ואין לכך קשר ללאומנות. כאן הנושא הוא התנהגות הדרוזים במדינת ישראל ומדוע מדינת ישראל הציבה את הדרוזים מעל לחוק. היום יש לנו שתי אוכלוסיות חמושות ובלתי צפויות - המתנחלים והדרוזים. וכן זו הכללה דרוזים ומתנחלים אחרי הפוגרום במרר צריך לדבר בקול ברור. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציבור שם לא פחד הם בחרו לא
אושר,
16/02/05 09:59
|
הם בחרו שם לא להתערב להזכיר לך שהייה את התקופה של הפיגועים שמחבלים היו יורים במקום להתפוץ אז עד שהמשטרה היתה מגיעה אזרחים היו מגיבים ומעניין מאוד שאתה ראה בדרוזים ובמתנחלים כדבר בעיתי להזכיר לך גם הדרוזים וגם המתנחלים משרתים נאמנה את המדינה וכבר הקריבו ילדים למענה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרוזים ומתנחלים
יואב שפנייר,
צפון,
16/02/05 10:07
|
אתה צודק שני המגזרים הללו משרתים נאמנה את מדינת ישראל. האם בגלל זה השכונה הנוצרית במרר צריכה לעבור טראומה של פוגרום?! ולא לזכות בהגנת המדינה. האם בגלל נאמנות המתנחלים מותר להם לצאת למרד גלוי נגד המדינה להסית לרצח על רקע פוליטי וגם לרצוח. מעניין מה אתה חושב על כך. אני מוותר על השירות שלהם כי המחיר יקר יותר מהתמורה. מאמין גדול ברב הדומם שנושא בנטל האמיתי כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ata debil kmu kulam
Eli,
Romania,
16/02/05 09:29
|
I want to know how they decieded that the gey was an arab,and u think that if that was happening in tel_aviv somebody will help u,u r wrong brother,and dont be gezaan,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי מרומניה בניגוד אלייך
אושר,
16/02/05 10:10
|
אני לא בחרתי לברוח מהמדינה ואני חיי פה שנית זה מה שהחיילת אמרה שלישית אני לא אח שלך ואני לא גזען אל תטיף לי מה לחושב אני אחשוב מה שאני רוצה בינתיים אל תגור לי בחול ותטיף לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה
יוסי,
גליל,
16/02/05 09:13
|
|
 |
16.
האידיולוגיה הדרוזית
משה,
16/02/05 08:31
|
הדרוזים נאמנים לכל שילטון ( ישראל, לבנון, סוריה ) ומקבלים את כל מה שהשלטון מאכיל אותם ובאותו זמן מתנהגים כשכירי חרב הברברים ביותר - ראו את התנהגותם בשטחים. אני בטוח שבעדה הזו יש רבים שהם בני אדם ולא רק שכירי חרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה למה אתה לא משלים את השם
אושר,
16/02/05 08:46
|
תרשום משה מפתח תקווה אנחנו יודעים שזה אתה עוכר ישראל בניגוד אליך יש פה עוד אנשים שנאמנים למדינה והם לא רק יהודים הם גם דרוזים מה שמפריע לך לדעת שיש נאמנים למדינה ואוהבים אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע ?
משה,
16/02/05 10:34
|
מדוע לרשום משה מפתח תקוה ? מה לעשות שאינני גר בפתח תקוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כן מפ''ת-עיר הבבונים
ל"ת
ראול לרר,
חיפה,
16/02/05 16:55
|
|
 |
כי לך ולו אותם דיעות
אושר,
16/02/05 10:59
|
|
 |
דרוזים
יוסי,
גליל,
16/02/05 09:20
|
אנחנו יודעים שלדרוזי יש תמיד שני סוסים באורווה כשאחד פונה צפונה השני פונה דרומה ולא חשוב מה הדרוזים אומרים על זה . זה אצלם ביסוד הקיום .צריך תמיד להביא את זה בחשבון לטווח ארוך.חוק ההישרדות של הדרוזים אומר :לך תמיד עם החזק ולא חשוב כמה ובמה זה יעלה לך. אם החזק ייחלש תשנה כיוון. תזכרו את רמת יוחנן במלחמת השחרור.באמצע הקרב הדרוזים החלו לכוון את הנשק אל אחיהם הערבים שנלחמו ביהודים ביחד איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יש לעשות ועדת חקירה גם לפוליטק
עיסא,
16/02/05 08:17
|
כי לאחרי שהשר פינס היה אצלנו ודיבר עם הדרוזים הם עוד יותר עשו מהומות וזרקו אבנים על הכנסיה הקדושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בולשייייייייט
עצבני בטירוף,
16/02/05 07:48
|
הנושא כבר נבדק וידוע שלא דרוזי שהפיץ את התמונות אלא שזה תרגיל של המשטרה בשביל להרגיע את הרוחות דבר שני ישנם מאות שוטרים תושבי מע'אר ולהגיד שהשוטרים שגרים במע'אר השתתפו בהפגנה זה פשוט בדיחה עצובה איך תמיד מכלילים את כולם הבורות של הרבה מאוד אנשים פשוט מעצבנת ולמי שאומר שהדרוזים ברברים ופרימיטיבים תוסיף גם שאנחנו יותר מדיי מסוכנים ורואים שאתה נוצרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
העדה הדרוזית משחררת סיר לחץ
ש.לוין,
16/02/05 07:36
|
זה לא סוד שהעדה הדרוזית חיה במשך מאות בשנים תחת איום האסלם. הם תמיד לא הרימו ראש והיו נאמנים לשלטון הקיים. אבל כשהיה צורך להלחם הם תמיד נלחמו בחירוף נפש עד אובדן. החירות והבטחון שקבלו במדינת ישראל מצד אחד והמתירנות שהשתלטה על המדינה מצד שני לא פסחה גם על הדרוזים למרות היותם עדה סגורה. הצעירים מצד אחד פתוחים למערב על כל המשתמע מכך, ומן הצד השני עדיין יש בקרבם כאלה השומרים על הדת והמסורת בקנאות. דבר אחד עוד לא נפרץ נשואים המוניים מחוץ לעדה. לכן עניין של כבוד עדיין תופס מקום מרכזי וחשוב בחיי הדרוזים וזה בא לידי בטוי באלימות פיזית קשה. לכן לדתות אחרות החיים בקרבם החיים לא קלים והיחסים בינהם הם פתיל רועם העלול להתפוצץ כל רגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
זה לא מפתיע אחרי ועדת אור
אזרח שפוי,
השומרון,
16/02/05 01:34
|
כי ועדת אור בעצם הכשירה כל אלימות ערבית נגד המשטרה, היא נתנה עילה לכל גורם אתני להסית ולהיאבק נגד המשטרה בשם רעיונות אתניים של ''קיפוח'' או ''פגיעה בכבוד''. במקרה של ועדת אור דובר על סכנה לחיי שוטרים שדמם הותר על ידי ועדת אור. והועדה פתחה את הדרך לכך ששוטרים ירימו יד על שוטרים... בשם הרעיון של כבוד דרוזי. השיבה שופטינו כבראשונה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אתמול ימנים חסמו כבישים
SMALL,
16/02/05 02:27
|
אף אחד לא נהרג! אף כדור לא נורה! אבל כשערבים חסמו את ואדי ערה באוק' 2000 ברק הפייטר הורה לפתוח ת'צירים בכל מחיר! וכך נפתחה אש קטלנית לעבר מפגינים ערבים.
זה ההבדל שהופך את ועדת אור ללגיטימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צודקים וחכמים ובסך הכל,כמקובל
ל"ת
דיברו בערבית,
המזרח התיכון,
16/02/05 00:57
|
|
 |
10.
דרוזים - עדה ברברית
אבי שניאור,
צפון,
16/02/05 00:47
|
כבר בשנת 1987 ראיתי דרוזים שמשרתים בצהל מתקיפים ופוצעים שוטרים בשמורת הר מירון.
הממסד אדיש לברבריות הדרוזית והוא גם ישלם על כך בהתפרעויות קשות יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדה גאה
גבר גבר,
צפון,
16/02/05 12:07
|
הדרוזים על כבוד ולא יתנו לאף אחד לגעת בכבוד שלהם,זה שאתה פחדן ומגדיר את זה ברברי ממליץ לך להיבדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי הברבי
אזרח,
16/02/05 07:42
|
אני כמובן לא מסכים עם מה שקרה , ואסור שיקרו כאלה דברים, אבל אף פעם לא מכלילים. ההתנהגות של המתנחילם לא ברברית, הם לא תוקפים שוטרים, הם לא רצחו ראש ממשלה? אז מה כל היהודים ברברים? תשקול את דבריך שנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מוסלמי,
צפון,
16/02/05 08:05
|
מי שאומר על כל עידה ברברית צריך לקבל שיעור בחינוך וביחסי אנוש כלפי האחרים כל עוד ואין חוקה אז אחד מדבר על השני כולנו בני 9 חודשים לא איכפת לי מאיזה עדה כל אחד צריך כל אחד יכבד את השני האשכנזי יכבד את התימני הערבי יכבד את היהודי ולהפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל טוב ויפה אבל......
אושר,
16/02/05 08:41
|
למה המוסלמים לא מכבדים אותנו את זכות קיומינו במדינה היחידה שיש לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
from which settelment u r???
Eli,
Romania,
16/02/05 09:43
|
to not say ever,never,brother or not dont make the whole world bad,bcz of ur sick imagination and thought,u dont believe in nothing,sorry to be agresive with u,but somebody must be,peace upon u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי היורד
אושר,
16/02/05 10:12
|
תישאר ברומניה ואל תטיף לי דביל אתה הוא החולה לא אני אני ציוני אני אוהב את המולדת ואני החלטתי לחיות בה לטוב ולרע לא כמוך אז תישאר ברומניה ותשב בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבי 100% !!!
מישהיא,
16/02/05 03:43
|
במושבים ליד חיפה יש גניבות חקלאיות שמתבצעות על ידי דרוזים. בהרי הכרמל היה אונס מזעזע של צעירה לפני 7 שנים בערך, שנגררה מהמכונית שבה היא היתה עם חבר שלה, ונאנסה אונס קבוצתי. ויש עוד סיפורי אימה על אלימות צעירי העדה.
ישנם דרוזים מקסימים, נאורים, נבונים ומשכילים - אבל הם לא נותנים את הטון בניהול עדתם ולא משתלטים על האספסוף שמוציא שם רע לעדה הזו.
וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למישהיא
מ,
מהכרמל,
16/02/05 09:30
|
אם לא ידעת גם אצלכם יש אונס וגניבות יותר מאשר אצל הדרוזים אז תרגעי האלימות ישנה אצל כולם יא מטומטמת ואצל הדרוזים הכי פחות מה שהיה במע'אר אירוע חריג בגלל טיפול המשטרה הלקוי שרצתה לראות דם ושנאה בין העדות כמוך אז תתעוררו דרוזים נוצרים תתעוררו ואת לפני שתדברי תבדקי את דברייך כי אצל הדרוזים עדיין לא אנסו את בנותיהם כמו אצלכם כל יום אב אונס את בתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ. מהכרמל. - הברברי
נעמה,
באר שבע,
16/02/05 11:24
|
יא מטומטמת אתה אומר לה - ויחד עם זה אתה מספר שאין אצלכם אונס במשפחה. הסגנון שלך מעיד על הפחד שאתם זורעים בכל מקום. לא בטוח שאין אצלכם אונס במשפחה, מה שבטוח שיש פחד גדול. לא הייתי רוצה להיות בת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נכון
אמת,
15/02/05 23:46
|
|
 |
הבלוף התקשורתי
נורד,
מגאר,
16/02/05 00:19
|
תאמינו לי שרוב הדברים המועלים בתקשורת בהקשר הנושא הם ברובם לא מדוייקים או שהם שקריים והמטרה ידועה . התלמיד הדרוזי לא עשה את המעשה אלא קצין המשטרה שחקר אותו הוא שהעלים עובדות לפחות לפי מה שמספרים בכפר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבהיר! השוטר דרוזי או מה????
SMALL,
16/02/05 02:30
|
או שאתה סתם מבלבל ת'שכל, אני לשמועות שלכם בכפר המפגר לא מאמין יותר! כבר ראינו מה הן שוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מהומות מגאר
ממדוח,
בענה,
15/02/05 23:35
|
אני שולח את צערי כאזרח במדינה לכל העדה הנוצרית והדרוזית בכפר מגאר על מה שקרה לא לקחתם מסר מה שקרה בנצרת או בכל מקום שיש בו הרבה עדות נא לחיות בשלום ושלווה שכל אחד יאהוב את השני שיש דו קיום אמתי בין יהודים וערבים בין בני המגזר הערבי כי גורלנו משותף ונחיה בשלווה ונשמור על חוקי המדינה ונהיה חלק פעיל בכל הסקטורים במדינה שלנו מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל לנו את המוח יותר טוב
אושר,
16/02/05 08:40
|
אין דו קיום בין היהודים לערבים אתם רק מקבלים ומקבלים מהמדינה ולא תורמים כלום מלדב שנאה ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ChAZAK VE EMATZ
Haim,
16/02/05 02:01
|
|
 |
7.
בושהההההההההההההה
ל"ת
יהודי,
15/02/05 23:28
|
|
 |
6.
ביילין אתה לא רצוי אצלנו
ל"ת
דרוזי,
15/02/05 23:21
|
|
 |
5.
אם כך,זה הזמן לפטר שוטרים
המניטו,
15/02/05 23:19
|
שכשלו,גם כדי להעניש אותם וגם כדי לתת דוגמה לבאים אחריהם: ''כך יעשה לאיש אשר כושל בחובתו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בושה,,פשיטת רגל
דרוזי,
צפון,
15/02/05 22:47
|
1.עדתנו פשטה רגל,בושה להיות דרוזי,אין מלים בפי מהתיסכול ,אני רוצה להמציא לעצמי כוך להתססר בו עד שהדור המפגר הזה ייעלם מהעולם.אם היה בידי ,הייתי מעלים את השבוע האחרון מלוח השנה 2.לנוצרים,אני רוצה להביע את תנחומיי,למרות שאתם לא טלית שכולה תכלת,,לא מגיע טראומה כזו,,לבי איתכם . 3. משטרת ישראל,אוכלי חינם,,על מה את מקבלים משכורת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתברר שלו רק לנו יש כאלה מין
ל"ת
יהודי,
16/02/05 00:55
|
|
 |
לדרוזי
ק.מ.,
15/02/05 23:17
|
2 הסעיפים הראשונים אני איתך, יש לכם במה להתבייש ואתה יודע טוב ממני שיש לכם המון! בקשר להאשמתך את המשטרה. מה רצית שיכנסו בכם כמו שצריך, אתה מבין על מה מדובר, היו מכסחים לכם את הצורה. חד משמעי, אתה יודע יפה מאוד שכאשר התחילה המהומה ניסו לטפל בכם בכפפות משי, ואתם התחתלם אותה לא מהסיבה שפורסמה. ידוע שיש לכם חשבונות ארוכים גם בינכם ואתה יודע על מה מדובר וידוע שזה רק הפרומו, לא כדאי שתמשיכו, אין ולא יהי לכם זכויות יתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
''הברית'' היהודית -דרוזית !!!!!
חן,
15/02/05 22:44
|
|
 |
מה הבעיה שלך בדיוק, עזמי ?
ג'ו,
15/02/05 23:39
|
|
 |
אם לא יאה לך אתה מוזמן להצטרף
היהודי,
15/02/05 23:12
|
|
 |
2.
שוטרים התפרעו גם בירושלים אתמו
יהב,
15/02/05 22:32
|
אבל מעדיפים להאשים את הנאבקים האחרונים למען הציונות במדינה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטרת אלימה היכתה עד זוב דם
נ .ע,
עופרה,
16/02/05 15:22
|
נערה יהודיה מתנחלת שהתגוננה ובעטה בה קלות-כולנו ראינוה מיללת בטלויזיה וחושפת את צייורני הפלסטיק שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
ש.כ,
י-ם,
15/02/05 23:03
|
|
 |
1.
שוטרים!
ל"ת
סמי,
צפון,
15/02/05 22:26
|
|
 |
אכן כל הכבוד לשוטרים
ל"ת
סוסו,
דרום,
15/02/05 22:49
|
|
 |
תגיד אתה מפגר
לטמבל,
15/02/05 23:12
|
שלא תגיד אתה כזה, לפי התגובה שלך אתה מחורפן ללא תקנה
הגב לתגובה זו
|
|