 |
35.
פשעה
עם,
23/02/05 13:48
|
|
 |
34.
רק לא דן חלוץ
ל"ת
נינהט,
20/02/05 09:39
|
|
 |
33.
חלוץ פוליטיקאי. לא מפקד
ל"ת
בראון,
19/02/05 23:00
|
|
 |
32.
במקרה הזה צריכם לקחת בחשבון...
חייל מתעניין,
צפון,
18/02/05 15:37
|
היכולות של שני המועמדים מאוד מעולים ושניהם ראויים להיות בתפקיד הרמטכ''ל ומפקדים כאלה גאוה למדינת ישראל ואנחנו מאחלים להם שיעלו ויצליחו, אבל לפי דעתי כחייל שאיש השטח כמו גבי אשכנזי שתרם את הנשמה שלו למדינה בכל תקופה שבה פקד בצהל מגיע יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Both appriciated- Halutz ahead
ל"ת
AMR,
17/02/05 01:23
|
|
 |
30.
שר הביטחון מחליט רגיל,נוטב,רגי
ל"ת
רררע,
17/02/05 00:46
|
|
 |
29.
אולי יעשו קצת נחת לגולנצ'יקים
שמוליק,
16/02/05 23:20
|
אין ספק שמגיע לגולנצ'יק הזה להיות החייל מספר אחד. אלוף אשכנזי מגיע לתפקיד לא רק בשמו אלא בשמם של כל לוחמי גולני ויחידות החי''ר שמקיזים את דמם במשך שנים למען המולדת בראשם תת אלוף ארז גרשטיין ז''ל מפקד היק''ל ומח''ט גולני וגוני הרניק ז''ל מפקד פלס''ר גולני שנהרג בכיבוש הבופור. גבי אשכנזי יוביל את צבא הגנה לישראל אל מעמדו משכבר הימים כצבא העם ולא כצבא שמנוהל על ידי פוליטיקאים מושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חלוץ ליכודניק מוצהר. זה קשור?
עוזי,
16/02/05 22:48
|
|
 |
27.
it is nice to see you israelis
ahmmad,
gazza,
16/02/05 22:15
|
figting among yourselves . 20 years ago we never thought this is possible,,,, now anything is possible, one of you killed your own prime minister....you are gettin to be like us....the only pepole we respected and were frightened of were the old ashkenazi ben guruon, dayan and the other fathers who built israel, now you with the mid east behavure destroy israel! go on finish the job!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חלוץ-אדם אקדמאי ומתקדם.
איש חיל אויר.,
הרצליה,
16/02/05 21:24
|
דן חלוץ הוא איש בעל עיטורי מופת רבים ומרשימים אך עושה הרושם שהצמא שבו ללימודים, הרמה האקדמאית שלו והשקפת העולם המתקדמת שלו יכולה להנהיג את הצבא אל עבר עשור חדש, אם בטכנולוגיה, אם במתודות הניהול המתקדמות שהוא ירש בחיל האויר ואם בשאיפתו למצויינות גלובאלית.
אני אומר-דן חלוץ מוכשר בהרבה ומתאים יותר להנהיג את צבא ישראל אל עבר התקדמות במישורים רבים.
אשכנזי הוא יותר לוחמני ותפיסותיו מושתתות על ראית השטח כקרקע פוריה ללחימה, הוא אינו בא מהאקדמיה ולכן התפיסות שלו בהכרח מיושנות לצבא שזקוק להתעררות מחודשת ולתחיה טכנולוגית.
בנוסף אציין את הפרט השולי שאכן אשכנזי לא התקבל לקורס טיס בסופו של דבר ולהזכירכם-''הטובים לטיס''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטובים לטייס?
שי,
17/02/05 05:10
|
לא מסכים.... שיתנו לטייסים המפונקים האלה שבוע בשטח בעזה ואז נראה אותם. בתור אחד שעבד במגזר הפרטי עם טייסים לשעבר הם חושבים שכל העולם מגיע להם ובגלל זה הם לא מצליחים לעשות כלום חוץ מלטוס אני חושב שמגיע לנו רמטכ''ל מהשטח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוץ-אדם אקדמאי ו...?...!
איש חיל האויר,
לשעבר,
17/02/05 00:15
|
''טייס מטיל פצצה ובלי להתכוון הורג ילדים. לא לגיטימי לשאול מה הוא מרגיש?'' התשובה של חלוץ: ''לא. זאת לא שאלה לגיטימית והיא גם לא נשאלת. אבל אם את בכל זאת מאוד רוצה לדעת מה אני מרגיש כשאני משחרר פצצה אז אני אומר לך. אני מרגיש מכה קלה באווירון. כעבור שנייה זה עובר. זה מה שאני מרגיש''. אינני יודע איך אתה מרגיש עם זה בהקשר לרמטכל העתיד,ואולי גם כמו שמקובל,קידום ישיר לתפקיד בכיר בממשלה........יעזור השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוץ חבר ליכוד. כל השאר דיבור
ל"ת
ציון שושן,
19/02/05 22:54
|
|
 |
איש חיל אוויר - מילים כדורבנות
A Woman,
17/02/05 00:00
|
אתה צודק, כמובן, בכל מילה. השאלה היא אם רוצים בישראל איכות ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטובים לטייס והשחצנים הבייתה!!
ל"ת
ציפי,
16/02/05 22:18
|
|
 |
25.
אין כאן בכלל שאלה
מרק,
נתניה,
16/02/05 18:06
|
אם במלחמה הבאה יקחו חלק מדינות המעגל השני שהן הסכנה האמיתית לקיום המדינה וזה מה שכנראה יקרה אז רק חיל האוויר יכול לתת לכך תשובה. לכן עדיף כמובן שרמטכ''ל יהיה בעל אוריינטציה אווירית. הרי עם כל הכבוד , גולני ושריון לא יוכלו לפעול באירן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמטכ''ל עם הפנים לשלום ופשרה
רק אשכנזי,
מורם מעם,
16/02/05 22:40
|
ולא אדם שבלשון עדינה מחרחר מלחמות (תוך צה''ליות ועם שכנים קרובים ורחוקים). לכן רק קצין וגנטלמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-ואני מקווה שחלוץ למד לקח!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
16/02/05 21:34
|
נחוץ לישראל רמטכל שקול-ביחוד שהדרג המדיני קרי שרון ומופז הם שלפנים ומתחממים מהר. מבחינה זאת נראה לי כי גבי אשכנזי הוא יותר מיושב ושקול.
מצד שני, אני די משוכנע שבמהלך שלוש וחצי השנים הקרובות (עד סוף כהונת הרמטכל הבא) נגיע לשלום עם הפלשתינאים (ואולי אף עם הסורים)-והאיום המרכזי יהיה מכוון אירן(ואולי עיקר שעלולה להכנס לברית שיעית איתה). מבחינה זאת דן חלוץ יותר בנוי לעמוד באתגר-ואני מקווה כי התבגר ולמד לקח מההתבטאות השויצרית והאומללה שלו.
כקוריוז: פעם שלחו ליחידה שהייתי בה בחיל האויר פרח טייס מעולה בביצועים-אך רצו ש*יתבגר* במשך שנתיים לפני שיתנו לו אחריות על מטוס קרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?
גולני,
שלי,
16/02/05 20:05
|
מותק,תקשיב ותקשיב טוב, גולני אומרים לו : '' חאת שתיים אתה באירן '' אז תוך שתי שניות הוא עם הרובאית,המסייעת ,כולל הציודים וצוות הווי ובידור, באירן. לא עושים צחוק מגולני. גולני שולטים בים באויר וביבשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
העם יבחר ב- SMS
אורי,
16/02/05 17:41
|
תוכנית טלויזיה חדשה :
הרמטכ''ל
כל אחד יצביע ב- SMS ים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שניהם מעולים...אבל אשכנזי יותר
ל"ת
ציקו גולן,
16/02/05 17:15
|
|
 |
22.
חלוץ בן 58
אלמוני,
16/02/05 16:40
|
|
 |
חלוץ בן 57 בוגי בן 55 מה ההבדל
ל"ת
ציפי,
16/02/05 19:33
|
|
 |
ולי יש אח עם שיער בלונדיני
רונן,
16/02/05 17:55
|
מה הקשר בין גילו לבין יכולתו להיות רמטכ''ל - להזכירך מי שהרסו את המדינה היו ראשי ממשלה צעירים ביבי וברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
האשכנזי נגד אשכנזי..
השד העדתי..,
16/02/05 16:34
|
שימו לב!, יש כאן מקרה מענין! פעם ראשונה בתולדות העדתיות המיוסרת שלנו מתמודדים כאן אשכנזי, (לפי העדה) נגד אשכנזי ,(לא אשכנזי..) תגידו, - זה לא מבלבל את מקבלי ההחלטות?. להגברת הבילבול ,- האשכנזי ואשכנזי נולדו והתחנכו באותו כפר.. אז מה יהיה,? -יהיה טוב!..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזים, יש במוזיאון, לא בצהל
בן צור,
16/02/05 18:20
|
רוב הצבא על מפקדיו וחייליו הוא או ספרדי או כיפות סרוגות, הרבה רוסים ואתיופים וילידי הארץ המעורבים. האשכנזים מזמן לקחו דרכון וחזרו לפולין, הונגריה, רומניה וכל השאר. למרבה הצער הם השאירו מסורת רעה מאוד של חמדנות ושנאה נוראה לכל דבר שזז, יקח שנים להיפטר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבורות בנתונים שלך מדהימה
מרוקאי,
16/02/05 17:52
|
חלוץ ואשכנזי שניהם אינם אשכנזים (האחד סורי-חלבי והאחר פרסי) לעומת זאת המאבק בין מתן וילנאי לבין מופז היה מאבק בין אנשים ממוצא אשכנזי וספרדי (פרסי) כך שבעבר היו כאלו התמודדויות וההכרעה נפלה ללא השפעת עדתיות אלא משיקולים אחרים לגמרי תפסיקו לתלות כל דבר בשד העדתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור מי שלא מבין הומור..
השד העדתי,
16/02/05 20:55
|
|
 |
בישראל מותר לצחוק על כל דבר...
אריה,
17/02/05 08:19
|
חוץ מענייני עדות, חוץ מענייני סמים, חוץ מענייני דת, חוץ מענייני זכויות הילד, חוץ ממה שנוגע למעמד האישה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עזבו הכל, המדינה הולכת פרש
ל"ת
אפי,
ליד מופז,
16/02/05 14:01
|
|
 |
19.
חלוץ הרבה יותר טוב ומתאים
ל"ת
הגיון,
ירושלים,
16/02/05 12:08
|
|
 |
חלוץ=אסון
ל"ת
ברוריה,
19/02/05 22:56
|
|
 |
18.
אני שונא גנרלים
שי,
16/02/05 12:02
|
|
 |
אז את מי אתה אוהב ? את הפרחחים
מנוער הגבעות?,
הם אמורים,
17/02/05 00:04
|
|
 |
17.
לדלג על דור של גנרלים!
דובי,
חיפה,
16/02/05 11:36
|
צריך לדלג על דור שלם של גנרלים ולמנות קצין טוב, ישר, ומוכשר לתפקיד. אסור להתחיל במלחמת גנרלים אלא צריך לסמן קצין צעיר שיוכשר לתפקיד. אחרי תקופת ההכשרה יש לעזור לו ככל הניתן בביצוע המשימות ואת הגנרלים שנכשלו בתפקידם יש להוציא לגמלאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש!!!!!!!!!
רועי,
שדרות,
16/02/05 13:38
|
|
 |
16.
רגע, מכבי תל אביב מחפשת חלוץ!
דוד,
תל אביב,
16/02/05 11:03
|
|
 |
15.
דן חלוץ רמטכ''ל
ל"ת
פרח טיס,
מרכז,
16/02/05 10:48
|
|
 |
14.
רק לא פושע מלחמה....
דני,
אשקלון,
16/02/05 10:41
|
מינוי דן חלוץ לרמטכ''ל יהיה פרס לפושע מלחמה. דן חלוץ צריך להישלח לכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני.
דורון ספקטור.,
16/02/05 12:13
|
|
 |
הכפשת חלוץ
סתם אחד,
16/02/05 11:43
|
כל מי שהיה לו הכבוד להכיר את חלוץ אישית, יודע ומבין שהאמירה (שהוצאה מהקשרה) לא משקפת את אישיותו של האיש. ההיפך הוא הנכון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הגיע הזמן לגולנצ'יק.!!!
ל"ת
חובשי הכומתה,
החומה במיל.,
16/02/05 10:07
|
|
 |
הגיע הזמן לטייס ומפקד מספר-1!
ל"ת
רק חלוץ!,
16/02/05 19:20
|
|
 |
12.
לדן חלוץ יש המלצה נהדרת של זך
בוריס,
חיפה,
16/02/05 09:33
|
מבחינתי הם שניים מועמדים טובים ומתאימים אבל לדן חלוץ יש נקודת יתרון נוספת וחשובה בעיני וזאת שנאת שמאל קיצוני. אני מקווה שמכתב של נתן זך ועוד כמה מנוולים אחרים יעזור לדן חלוץ, כמו שעזר מכתב דומה למני מזוז לקבל תפקיד יועץ המשפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב לנתן זך. הוא צודק
ל"ת
מנדל,
19/02/05 22:58
|
|
 |
בקיצור אדון בוריס..
שמאלני מנוול,
16/02/05 10:55
|
אתה רוצה יס מן של האיחוד הלאומי או לפחות רמטכ''ל שרוצה מלחמה בכוח.. 1) אני מבין שבעיניך הצבא הוא קודם כל כלי ניגוח פוליטי ולא זרוע מבצעת של מדיניות..כך שכנראה יש לך אי הבנה בממשל תקין 2) אני מבין שבעיניך אנשי שמאל הם אזרחים סוג ב', כך שיש לך כנראה אי הבנה בדמוקרטיה 3) אני מבין שחסרה לך עכשיו מלחמה רצינית משמעותית...כך שכנראה יש לך אי הבנה לגבי מחירים של מלחמה בכל מקרה, באם הוא ימונה אני מקווה שתהיה הראשון שיקבל צו 8, וכך תוכל לספק את שאיפותיו ושאיפותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תלכלך שמאל
בוריס,
חיפה,
16/02/05 12:42
|
אני מדבר על שמאל קיצוני שאין לו שום קשר לשמאל המציאותי כמו מפלגת העבודה שיש לי הרבה כבוד לכמה מחבריה, למשל שמעון פרס, אהוד ברק או פואד. אני לא תמיד מסכים איתם אבל הם ואני נמצאים באותו צד של המתרס. שמאל קיצוני זה אויב אשר פועל נגד מדינת ישראל בכל התחומים - הם מעודדים ותומכים בטרור איסלאמי, הם קוראים לו מאבק לגיטימי ולטרוריסטים הם קוראים לוחמי חופש, הם מפרסמים שקרים על ישראל בכל העולם, קוראים לחרם תוצרת ישראלי ולחרם אקדמי. לא מדובר כאן על אזרחי סוג ב', אלה על בוגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום שמאלנים הם סוג ב'
rani,
16/02/05 11:21
|
אם המדינה שלנו רוצה להתקיים,שמאלנים קיצוניים לא צריכים להיות בה כלל,צריך לשלול מהם אזרחות.אנשים המוותרים על מדינה,אין להם מדינה.אם הם לא רוצים מדינה,שיעזבו המדינה.לכן לא משנה מי מבין בדמוקרטיה או לא,משנה מי מקיים מדינה, שומר על קיומה ואם צריך גם בכוח הזרוע ,הזרוע זה צ.ה.ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אשכנזי גולנצ'יק!
ל"ת
לוחם,
בגולני,
16/02/05 10:07
|
|
 |
11.
Halutz the next Ramatkal
A,
US,
16/02/05 09:31
|
Dan Halutz will be the next Ramatkal, and there are several reasons. A. The balance of powers in the Middle East, with the upcoming Iranian threat of non-conventioneal weapons, requires an Air Force general at the leadership of Zahal. B. Dan Halutz is more suitable for the job for personal and professional reasons. C. Sharon, and not Mofaz, is the ultimate decision maker on important matters like appointment of the next Ramatkal. This looks to me like an open and shut case in favor of Dan Halutz.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איציק ועומרי הם יחליטו
ל"ת
תשאלו את,
16/02/05 08:55
|
|
 |
9.
אשכנזי או לא אשכנזי? גם כאן לפ
אריה,
16/02/05 08:40
|
|
 |
8.
ספקולציה:מופז צופה נפילת ממשלה
בן הארץ,
16/02/05 08:19
|
ב 1/3 על התקציב ורוצה למנות את אשכנזי לא ברור אם שרון יתן לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
They move up every 2 years
Noni,
Israel,
16/02/05 08:06
|
Without taking a position in this case ..... just by reading their biography.....I have a question.....Why officers in our army change position every 2 years????????/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לעצור את מלחמת הגנרלים ומייד!
צור,
גדרה,
16/02/05 07:55
|
צריך לעצור את מלחמת הגנרלים מייד!! מלחמת גנרלים מיותרת עלולה לגרום למדינה נזק בלתי הפיך וחס וחלילה לחורבן בית שלישי. צריך מיד להודיע על המועמד שנבחר כמחליף ושלא תתחיל בכלל מלחמת גנרלים על התפקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק רק רק חלוץ.
דורון ספקטור.,
16/02/05 07:48
|
גם בגלל היותו אדם מיוחד. וגם להרגיז את שונאינו ממרצ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק רק רק רק אשכנזי....
ניר,
ת''א,
16/02/05 10:08
|
אמנם שניהם מאד טובים אבל אשכנזי הוא היחה בגולני והוא משלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק רק רק רק רק רק רק חלוץ!
ל"ת
בהצלחה לדן חלוץ,
16/02/05 18:37
|
|
 |
4.
בבקשהלא עוד פעם מועמד מהירוקים
נעם,
16/02/05 07:37
|
אין לי בעיה עם מר אשכנזי, להיפך, אני מאמין שהוא כשרוני בצורה לא רגילה, היה אלוף פיקוד משכמו ומעלה(שירתי בפיקוד כשהוא היה אלוף הפיקוד).... אולם!
האם לא הגיע הזמן לשים בראש צה''ל אדם שחונך אחרת.... שחונך למצויינות, ושיפור עצמי כמו גם מערכתי.... שיודע לדרוש אבל גם לקיים?.....ולשפר את תנאיהם של חייליו הן בסדיר והן במילואים?.
בחיל האויר לא יישמע מצב שחייל שלא הוכשר לכך מקצועית ייצא למבצע, שכל הציוד הדרוש לביצוע פעולה לא יהיה תקין ומוכן זמן רב לפניי היציאה למבצע..... והרשימה עוד ארוכה......
השגת רמה מקצועית מהגבוהות בעולם, מסוג הרמה אשר גרמה לחיל האוויר הישראלי להיות בעלת מוניטין כמעט מיתולוגיים?, האם זה לא מה שאנו צריכים? אני מאמין שעם רמטכ''ל כמו חלוץ, יהיה לנו צבא חכם יותר, יעיל יותר ומקצועי הרבה יותר.... אשר יכין אותנו למלחמות הבאות, ולא לקודמות(כפי שקרה עד היום).... רמטכ''ל שידרוש מפקודיו להפעיל יצירתיות ומקצועיות בביצוע הפעילות המלחמתית של צה''ל..... ידע לדרוש אולם גם ליישם ולקיים.... מפקד שלא יפקיר את חייליו בשטח(כפי שקורה חדשות לבקרים בירוקים, ומספיק לפתוח עיתון כל יום כדי לראות את זה).
מסוג האנשים שחונכו, אבל גם ביצעו את הערך של, ''לא מפקירים חייל בשטח''..... ו''אף אחד לא נשאר מאחור.....''.
אני בכנות מאמין שדן חלוץ יהיה ''חלוץ''... ואני אומר זאת בתור מי ששירת הן במערך הירוקים והן בחיל האוויר..... ועושה זאת עד היום במילואים.
אני מאוד מקווה לראות אותו בראש צה''ל, אני בטוח שתחת פיקודו, דברים בוערים בצבא יישתנו.....ולטובה!!!
בברכה,
נעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חייל ירוק יכול להיות רמטכ''ל
ולא חייל אפור,
16/02/05 10:03
|
מה מפקד חיל האוויר מבין בלחימת קרקע?, הזזת חטיבות טנקים חילות רגלים וצנחנים?, בגלל זה היו לנו עד עתה 17 רמטכ''לים ירוקים ואף לא אפור אחד, אז למה להתחיל בחלוץ שהוא מוכשר ממדרגה ראשונה, אך ראש צבא הקרקע לא יכול להיות איש אוויר! אני אגב סרן בחיל האוויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש אגף מבצעים
רני,
16/02/05 11:30
|
1.חלוץ היה ראש אגף מבצעים של צה''ל.ככזה הוא מבין או לא בהפעלת כוחות קרקע.לדעתי מבין ולכן מתאים. 2.חלוץ משמש כיום כסגן הרמט''ל,מה תפקיד זה לא דורש ידע בלוחמת קרקע?.אם אינו מתאים לרמטכ''ל,אינו מתאים גם לסגן,ולהיפך. 3.ראש הממשלה שכידוע הינו אלוף בדרגתו וגם שר הביטחון שהינו רב אלוף בדרגתו,שניהם חושבים שדן חלוץ מתאים,כמו שגם אשכנזי מתאים.אז מה השאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסרן מחיל האוויר......
נעם,
16/02/05 11:03
|
שלום לך! אני אכן מכבד את דעתך בנושא, אולם אני עדיין איתן בדעתי, צריך לשנות הילוך ולתת לאנשים עם ראש חיל אווירי לנהל את העניינים.....
בעניין הידע בהפעלת כוחות קרקע, תראה, אני מבין את כוונתך , אולם זה כמו לומר ''איך מפקד בירוקים יוכל להפעיל בהצלחה את חיל האוויר, ללא ניסיון פיקודי מקדים...?'' התשובה נעוצה בכך שכל מי שעבר את מסלול פו''מ במב''ל יודע להפעיל הן את כוחות הקרקע והן את כוחות האוויר.... יתר על כן, הרי ידוע לך על משימות חיל האויר.... ואי לכך ידוע לך שהם פועלים גם קרקעית...... אז מה הבעיה? אני מכיר את חיל האוויר היטב כמו גם את הירוקים..... ובכנות היייתי מעדיף איש חיל אוויר על הראש בתור מפקד ממפקד בירוקים, עם כל הגישה של ''הסמוך'' שנפוצה שם(בירוקים) כ''כ...... בכנות, תאמר לי איפה תוכל לראות את תרבות העשייה שיש בחיל האוויר? איפה תרבות התחקירים? , הפקת לקחים ויישומם....? אין מה להשוות.... לדעתי עדיף איש חיל האוויר שילמד את השאר סוף סוף איך לעבוד כמו שצריך!!! בברכה,
נעם- ששירת גם בירוקים וגם בחיל האוויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה תמצא בירוקים מסיבות פאר?
צורי,
16/02/05 13:51
|
איפה תמצא בירוקים מסיבות מפוארות כמו בחיל האוויר. איפה תמצא בירוקים בזבוז כספים בלי שום חשבון על דברים שכלל לא נחוצים. איפה תמצא בירוקים אנשי קבע שעוסקים בדברים כל כך סודיים שהם בעצמם לא יודעים בדיוק מה הם עושים. צריך ללמד את הירוקים ולעשות להם קורס והשתלמות בתנאי שירות בחיל האוויר. ואולי זה ימצא חן בעיניהם. והם גם ירצו לחמניות טריות כל בוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האם המאפייה השרונית תפעל?
אבנר,
השרון,
16/02/05 07:28
|
האם האפייה של שרון ובניו תפעל שוב ותמנ ה את נציגה בצבא דן חלוץ לרמטכ''ל? נמאס ממינויים פוליטיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר קראת להם ''מאפיה'' - אז
גידי,
גוש דן,
16/02/05 07:33
|
כל מינוי שלא יהיה - הוא בעיניך פוליטי ? או שפוליטי - זה מה שאתה אישית לא רוצה. אתה שקוף מדי, לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא זה ולא זה צריך את עמוס מלכה
יעקב,
רעות,
16/02/05 07:06
|
צריך בימים קשים אלה רמטכ''ל שהוא איש מקצוע ושאין לו קשר ''לתחום האפור'' . לדעתי צריך להחזיר לשרות את האלוף עמוס מלכה ולמנותו לרמטכ''ל. אם האלוף מלכה לא ירצה בתפקיד ניתן להחזיר לשירות את האלוף עוזי דיין. אופציות אלה עדיפות עד סבב מינויים חפוז בתוך צה''ל שעלול לגרום למלחמת גנרלים מיותרת ולזעזועים מיותרים בצמרת צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזי לרמטכלו''ת!!!!!!
ל"ת
אורי ספיר,
מעלה מכמש,
16/02/05 10:09
|
|
 |
חלוץ לרמטכ''לות!!!
ל"ת
בהצלחה חלוץ!,
16/02/05 16:22
|
|
 |
ואולי בכלל את דן שומרון?ל-2
רונן,
16/02/05 10:04
|
תגיד אתה מסטול? מה אין מספיק אנשים מוכשרים בתוך המערכת הזעזוע שיבוא בעקבות הצנחת מישהו מבחוץ גדול יותר מהזעזוע של מינוי רמט''כל עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אשכנזי יכול
תומאס,
17/02/05 01:54
|
|
 |
מנסה לסדר עבודה לשכנים שלך?
ל"ת
יואב,
מודיעין,
16/02/05 09:47
|
|
 |
Are you joking???
ל"ת
malca,
16/02/05 08:05
|
|
 |
זה לא בצחוק זה רציני מאוד!!!
ל"ת
יעקב,
16/02/05 08:38
|
|
 |
1.
אשכנזי וחלוץ אתם גאוות ישראל
בצלאל,
16/02/05 05:11
|
מי יבחר קשה לדעת אבל בטוח שכל אחד מכם יהיה מצוין אז עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובים השניים. חובה להזכיר!!!!
ל"ת
למי שייבחר,
בהצלחה!!!!!!,
16/02/05 20:19
|
|
 |
צפו וחכו להפתעות. מאז קראדי?!
ל"ת
מופ(ג)ז שאול-ה.,
צ.הנגב&שדרות,
16/02/05 20:16
|
|