 |
151.
חלוץ שקרן. בח''א יודעים זה.
ל"ת
כחולים,
17/02/05 17:52
|
|
 |
150.
איזה מזל לבוגי?!
Avi Ecuador,
16/02/05 15:20
|
יוכל לברך! ישאיר את עבודת ניקוי האתני ל''יהודים'' ו''מנהיגי'' חלם. עוד יחזרו על אלטלנה בגדול. אחר כך יוכלו לחזור על עזה בגדול בקו הירוק בעוד 30 שנה כאשר הערבים יהיו 5.2 מיליון תושבים בישרפלסטין. למי בדיוק שרון נלחם עם צבא הכנה לפלסטין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שכבר איפסנו אותך
ררררר,
17/02/05 00:22
|
|
 |
AVI CURDI,חסרים לך 5.2 מיליון
דוד,
נתניה,
16/02/05 19:36
|
תאי מח כדי להיות עם שתי רגליים על הקרקע ולא לבלבל לאנשים...כדאי לבשל שקשוקה.מפגר-תתבגר,ואם אתה כועס,תסתקל במראה ותבין,למה.ערב טוב,לך,אי קורדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
מי שישן עם כלבים שלא יתפלא ..
איזה שם זה בוגי,
16/02/05 15:13
|
כשהוא מתעורר עם פישפשים! מה בוגי חשב לעצמו שהוא יישם במשך שלוש שנים את מדיניות הממשלה הגרוע מאז ומעולם ואחר כך הם יתמכו בו?
טיפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
מספיק לנו ממופז!
שמשון,
כוכב-יאיר,
16/02/05 15:10
|
זעקי ארץ אהובה, הקריאה הזאת נשמעת היום מכל עבר ואין מדובר בחלקי ארץ ישראל שבמחלוקת. חייבים להעיף את מופז מהמפה. לך הביתה בשקט לפני שכווווללללם יבינו לאיזה אסון נקלענו כשמינו אותך לשר הביטחון !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
בוגי, כך נהגת גם בתא''ל זכאי
ל"ת
y.y,
16/02/05 15:01
|
|
 |
גולנציק עלוב
יוסי,
צפון,
16/02/05 15:32
|
|
 |
146.
מופז, למה בגלל אחיך , מושחת
חיים,
ראש העין,
16/02/05 14:56
|
מופז שלחת הבייתה משום שאחיך לא קיבל את הדרגה ?
מופז אתה מושחת ברמה הנמוכה ביותר. על תדאג אנחנו נדאג בבחירות הקרובות לשלוח אותך הבייתה לאחר סיום הקדנציה.
את ההודעה תקבל כמובן בטלבזיה בסקר של מינה צמח .
מושחת , מושחת, מושחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
לפטר גם את רות ירון דוברת צה''ל
ל"ת
רינה דיצה וגילה,
16/02/05 14:54
|
|
 |
144.
מה השיר הכי אהוב על שאול מופז?
יואב א.,
16/02/05 14:51
|
ובכן השיר שמפוז הכי אוהב הוא השיר של הג'קסון פייב שנקרא: BLAME IT ON THE BOOGIE!!!! :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
כך שרון מנהל את המדינה
האופטימי,
16/02/05 14:39
|
זה הסיגנון של שרון! סיבך אותנו בלבנון סיבך אותנו עם ההתנחלויות שקוע יחד עם בניו בשחיתויות אישיות ללא סוף עכשיו גורם למלחמת אחים אנחנו אשמים! למה בחרנו בו לראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
בוגי הביתה
ראש בטטה,
16/02/05 14:35
|
בוגי כבר מזמן היה צריך לעוף ולמרות שיש לו כנפי צנחן זו לא היתה הדרך הנאותה לעופף אותו מהתפקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
יודע הצדיק שרון נפש בהמתו מופז
בצלאל,
16/02/05 14:33
|
בקריצה קטנה ויעלון עף מבלי ששרון אמר מילה וזהו בדיוק ה יס מן הפודל ששרון רוצה ושרון הצדיק יאמר ''זאת היתה החלטה מקצועית''... עוד בלוף של האביר שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
האביר שרון לחש והפודל ביצע....
תמר,
16/02/05 14:28
|
מופס הוא היצירה של שרון שביודעים מינה אותו לשר כי שרון יודע נפש בהמתו מופז שהוא לא החכם באדם ומתאים לשיטת שרון והיום זה הוכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
כהונתו לא הוארכה
אורי זקהם,
פלסטין,
16/02/05 14:25
|
|
 |
סופך עוד יגיע!
ל"ת
אביהו,
16/02/05 18:43
|
|
 |
138.
מופז
ronen,
16/02/05 14:24
|
למופז אין אפילו את הכבוד המינימלי לספק הסבר הגיוני לצעד חסר הגיון שכזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מופז חסר בינה הפודל של שרון
בצלאל,
16/02/05 14:23
|
הדרך והשיטה המטומטמת הפניה הילדותית של מופז אל יעלון ההגון והישר וזה מה שמופז לא יכול לסבול ומעבר לזאת ההוראה היא של שרון שמשתמש במופז כפודל ומופז מרוצה בyes sir
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
Do you think my Sulker Boss
ל"ת
is any nicer?,
No Sentiment,
16/02/05 14:17
|
|
 |
135.
מדובר באי הארכה, לא בהדחה!!
מירב,
16/02/05 14:07
|
בסה''כ הוחלט שהאולטימטום של בוגי שרצה להישאר בתפקידו שנה נוספת ולא יום פחות מכך, לא מקובל. הוא מסיים שלוש שנים מלאות ולא חלילה מודח. זו זכותו המלאה של שר ביטחון לא להאריך קדנציה, אין בכך כל פסול. התרגלו אצלנו במדינה לחמם כיסאות לתקופות ארוכות מידי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
שני אלה עוד
אפי,
ממש ליד מופז,
16/02/05 14:05
|
יעלימו לנו את המדינה. קודם כל מלחמת אחים. כבר מלמעלה רועמים התותחים. חכו, חכו , אל תגידו שלא אמרתי לכם. תקראו טוב טוב בספר ירמיהו. לא מחכה לנו עתיד ורוד. צריך פשוט להעיף את שני המוקיונים האלה מן הממשלה ולהגלות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
חפש את הפלשתינאית
אזרח,
16/02/05 13:53
|
|
 |
132.
אני המום על דרך ההודעה
יוסי,
16/02/05 13:45
|
אני המום על דרך ההודעה, זו לא הדרך. אני מעריך את שר הבטחון וזה לא מתאים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כך צריך לעשות לו !!
ציפי,
16/02/05 17:13
|
הוא ביזה את קציניו וחיליו והוא לא צריך לקבל יחס אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אנו נסגור חשבון עם הליכוד
יואב ואיילה,
תל-אביב,
16/02/05 13:44
|
בתור ליכודניקים, בזאת אנו מכריזים כי לא נצביע לליכוד בבחירות הבאות ונסגור עם מופז העלוב ושרון המושחט את החשבון. בושה למדינה שכך מתנהגים לרמטכל משכמו ומעלה, שכל ''פשעו'' הוא שהיה יותר מדי ישר והגון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
הדיקטטורה רוצה יס מן לעקירה
אלון,
16/02/05 13:43
|
רפובליקת הבננות של אריק יוצאת לדרך מי שלא מישר קו ילך הביתה בשלב הזה זה הביתה לפחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
הסמרטוטים. תמיד הם מקצועים אלק
אפללו,
16/02/05 13:37
|
גם אתה סמרטוט , בוגי, באותו טיעון אתה הישתמשתה, שיקול מקצועי. טמבלים, הכל זה אישי !!!!!!!!!! גם מופז הפך לסמרטוט, שיקול מקצועי אלק !!!! ויהי ביום ההוא כל סמרטוט מלך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק סמרטוט יכול.
אזרח המדינה,
16/02/05 14:00
|
לכנות את הרמטכ''ל ואת שר הביטחון בכינוי סמרטוט, יכול רק סמרטוט כמו אפללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
מופז הארנב
גרי,
צפון,
16/02/05 13:34
|
מופז משול לארנב ,מפני הפחד שהוא מפגין כלפי בוגי .בוגי לדעתי ורבים אחרים הוא אחד הרמטכלים הטובים שהיו לנו בשנים האחרונות .מופז מפחד ממנו ומכל מי שנושף בעורפו ,כי בסך הכל בובה של שולחיו .גם בתור רמטכל הוא היה בובה והוא בסך הכל בן אדם קטן ןמסכן מי ייתן שדרכו בפוליטיקה תסתיים במהרה מכיוון שהרבה בטחון אין לנו ממילא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
צריך לצרוב לו את התודעה
ל"ת
אמיר,
16/02/05 13:18
|
|
 |
126.
בוגי - אומר את האמת
דניאלה,
16/02/05 13:09
|
זאת הסיבה ששרון הדיח את בוגי. כמו בלבנון הוא ממנה אנשים שמיישרים איתו ומתעלם מהמציאות. לצאת מהביצה הזאת כאדם ישר זאת מעלה גדולה. דרך צלחה ותודה גדלה לבוגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
החלה ההצבעה ב- SMS
אורי,
16/02/05 13:07
|
שלום רב לכוווולם,
החלה ההצבעה ב- SMS לתפקיד הרמטכ''ל. מי שרוצה גולנצ'יק- יסמן 1 מי שרוצה טייסצ'יק- יסמן 2
מי שרוצה את עוזי כהן - יסמן ז בהצלחה בסדרת הריאלטי החדשה- הרמטכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
כך ייעשה לאיש שיורק על קציניו
יהושוע,
16/02/05 13:05
|
כך ייעשה לאיש שיורק בפרצופם של קציניו וחייליו. למאות קצינים מצויינים ירקו בפנים בשנים האחרונות ואמרו שזה בגלל ''קיצוצי תקנים'' עכשיו הגיע הזמן שייעשו את אותו הדבר לאלה שעמדו מאחורי הפגיעה הקשה בצה''ל בכלל ובקציניו בפרט. בנוסף לכך צריך לזמן חזרה את האלוף גיל רגב לצה''ל ולגרשו באותה צורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
בוגי תאמין לי אתה תמצא תפקיד
דבורה,
16/02/05 12:55
|
רק שלא תלך לממשלה זה לא מתאים לך החכלוך הזה אתה יותר מדאי אמין תפרוש בשקט בהצלחה לך בחיים האזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לו תפקיד ''הרפתן''שיחזור לרפת
ל"ת
זכריה,
16/02/05 13:38
|
|
 |
אוי זכריה אוי זכריה
efi,
sh,ef,
16/02/05 13:56
|
|
 |
לקרא
פלח,
מרכז,
16/02/05 15:09
|
בוגי הגיע הזמן שתבין שעבודה עם בעלי חיים נעימה ומהנה יותר מהקרבה לפוליטיקאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
מופז-סוף הדרך
אריה,
בני ברק,
16/02/05 12:33
|
כוכבו של מופז זרח במבצע ''חומת מגן'' עת הוכיח תושיה ומנהיגות צבאית כנגד ממשלה רופסת.כיום בעידן ''ההתנתקות'' ללא כסא בכנסת גילה מופז את שיוכו הזואולוגי האמיתי בקבוצת ''חסרי חוליות'' . העדר עקביות,קטנוניות מחשבתית,והעיקר נאמנות ל''פריץ'' כי אחרת אין כסא. איזה יחס לרטכ''ל? מה עם מילת תודה? אוי לנו שבעת כזו אלו קברניטנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
לא נשכח מה עשה בוגי לתא''ל שמוא
נאמן לזכאי,
ת''א,
16/02/05 12:32
|
בס''ד חז''ל מלמדים אותנו ''במידה שאדם מודד ,מודדים לו''.המעשה הבלתי נסלח שעשה בוגי לחייל מס' אחד שנתן את נשמתו לצבא ,תא''ל שמואל זכאי,והדיח אותו בטענות שווא.עכשיו עושים את אותה מעשה לבוגי . אני מצפה מבוגי שיתנצל בפני תא''ל זכאי על המעשה הנפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אריק אוהב אותנו
אמיר,
מרכז,
16/02/05 12:27
|
|
 |
119.
מי שאומר את דעתו - מפוטר!
ל"ת
הדיקטטור הגדול,
מדינת חלם,
16/02/05 12:22
|
|
 |
118.
מה ההתרגשות?אז מחליפים רמטכל..
ל"ת
so what??!,
16/02/05 12:21
|
|
 |
117.
בוגי - חזק ואמץ
סגן במיל',
16/02/05 12:11
|
היית רמטכ''ל מעולה ונסכת בי ובסביבתי תחושת ביטחון, ואני משוכנע שתוסיף לנהוג כך עד תום כהונתך. עשית עבודת קודש בתקופה קשה, כשבה בעת בולטת יושרתך האישית, הגינותך ורמתך המקצועית והמוסרית - שאף לקטן באלפי מנשה כמוני, בולטת. אני גאה לשרת בצבא שקצינים כמוך הם מפקדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מופז וחלוץ - הפרסים שולתים !!1
ל"ת
אייטולה,
16/02/05 11:55
|
|
 |
הפרסים שולטים. אם כבר.
לגזען,
16/02/05 13:45
|
|
 |
מדינת אייטלות
יושיק,
16/02/05 16:29
|
|
 |
115.
עכשיו יש תפקיד פנוי לעומרי...
ל"ת
ירון,
16/02/05 11:51
|
|
 |
114.
גבי אשכנזי היה מפ בפנוי ימית
אזרח-מודאג,
16/02/05 11:42
|
על איזה תוכניות מורכבות אתם מדברים
אסור שקצין חל האוויר יהיה הרמטכל
זה יהיה האסון של הצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מופז, איש קטן ומתוסכל, חבל.
ל"ת
עו,
16/02/05 11:40
|
|
 |
112.
שכחתי את הזללזול בשלטון החוק
ל"ת
אורי א.,
16/02/05 11:32
|
|
 |
111.
נקמנות שילטון עריצות לא מקצועי
אורי א.,
16/02/05 11:31
|
בטחון ישראל בסכנה !!! את הדמוקרטיה קברנו ממזמן. יחי הדיקטטורה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
לא יאומן
מופז ידידי,
הלוואי שתקרא,
16/02/05 11:28
|
מופז , איך הפכת מלוחם , מקצין , ומרמטכ''ל מעולה , מאיש מוערך , מאדם החלטי וענייני , מאדם ללא משוא פנים , ישר ואמיתי ...... לפוליטקאי קטן ושפוף קומה , חתרן , תככן , דו פרצופי ..... איך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
בגלל מה שעשית לזכאי
ל"ת
מגיע לך,
16/02/05 11:04
|
|
 |
108.
כמה זמן היה מופז רמטכ''ל?
אביב,
ת-א,
16/02/05 11:04
|
ככה אנחנו נראים, הכל פוליטיקה מכוערת ותו לו, תזכירו לי בבקשה, כמה זמן היה מופז רמטכ''ל????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
זה שקר ! מופז הביא עוגה ויין
אריק123,
16/02/05 11:01
|
הוא אדם טוב ואמין וידע לאפות עוגות ותבשילים מיוחדים... בטעם של ''אם ירצו אז יאכלו...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
אין הפתעות, היס מן של שרון
אלת הצדק,
16/02/05 11:00
|
מופז הוא בסופו של דבר , איש קטן, יס מן של שרון, חסר חוליות, שאין לא דין ואין לו דיין, או כפי שנאמר פני הדור כפני הכלב, או כפני הפרסי הקטן, מה זה גבר גבר גבר,,,גבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לא מתפלאת. כך מתייחסים במדינה
חושבת,
16/02/05 10:56
|
הזו לאנשים שנותנים את נשמתם ומרצם: מנצלים אותם ואחרי זה זורקים אותם לכלבים בצורה מכוערת. יש דרך לעשות דברים מן הסוג הזה. שמתם לב שמשום מה מתייחסים כך דווקא למוכשרים דווקא לטובים באמת? ורק לחולרות בעלי האינטרסים הבלתי מוכשרים והלא ישרים, ''מקורבים של'' הם אלו שידבקו לכסא לנצח ואנחנו המפסידים הגדולים. אולי צריך לשנות את השיטה? השינויים צריכים לבוא מהעם כשהוא יחליט שיש לו מספיק כוח ויכולת לשנות ולהזיז דברים המדינה הזו נראית כרגע כמו חזונו של אורוול ב1984.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
טוב מאוד שכך עשו לו !!
נטע,
16/02/05 10:56
|
כמו שבוגי וחבריו עשו להרבה קצינים מצויינים בצה''ל! פשוט זרקו אותם מהצבא ללא הודעה מוקדמת וללא שום סיבה הגיונית כך עשו לבוגי וזה ממש מצויין. חבל שלא עשו את זה לעוד כמה קצינים שעדיין נשארו וקשורים למעשים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב !!!
ל"ת
דנה,
16/02/05 13:56
|
|
 |
103.
למה בוגי נבחר להיות רמטכל
האמת-חובה לקרוא,
16/02/05 10:56
|
הסיבה שמינו את בוגי לתפקיד רמטכל היא שחברי הכנסת לא רצו טעות כמו מופז שוב פעם בתפקיד. כשאני מתכוון לטעות אני מתכוון לרמטכל עם ביצים וכריזמה שהעם יימשך אחריו ושירצה לרוץ לפוליטיקה וחלילה לקחת תפקיד ממישהו. הבחירה בבוגי הייתה בשל העדר כל כישורי המנהיגות שהוא ניחן בהם. העדר הכריזמה שלו נראה מצוין בעיני הכנסת מאחר והוא נראה כהאיש ההכי לא מאיים בסביבה. כנראה שמופז רצה להשאיר אותו ככזה ולמחוק אותו סופית. עצם הדרך שבה הוא הודח רק כנראה בעיני חברי הכנסת מצדיקה את העובדה שהוא הושם לתפקיד רמטכל. אופי מינויו של בוגי מאפיין את רוב המינויים כיום ואולי זו הסיבה שהבינוניות חוגגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עב''מ
גדי,
צפון,
16/02/05 14:48
|
האמת שאתה נשמע כעב''מ ומכיוון שכנראה אתה כל כך טיפש אז תרגם לך את המילה עב''מ לעברית עצם בלתי מזוהה וכזה אתה מנותק מהחיים וכנראה הגעת אלינו מכוכב אחר אז מאוד רצוי שתחזור מהמקום שהגעתה ותן לנו לחיות בשלווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינוניות? תת רמה!
דליה להבי,
השרון,
16/02/05 12:19
|
אתה לא נמצא בבינוניות אלא בתת רמה, אם אתה מסוגל לומר על בוגי דברי הבל כאלה. לצערי הרבה כסילים כמוך מסתובבים חופשי וחושבים שהמציאו את הגלגל. אז - במקום לשבת כאן ולכתוב שטויות קרא בסיפריות ספרים ותשכיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת
Jacob,
tel-aviv,
16/02/05 12:13
|
שאתה כל כך מטומטם שבא לבכות חברי כנסת לא בוחרים רמטכ''ל בוגי נערץ בצבא והסמקנות שלך מופרכות ומופרחות אתה יודע מהיכן.
למה? למה המדינה מלאה בכל מני טמבלים אפסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
למה כולם מבינים בהכל ואני לא??
ל"ת
*ש''ג,
בבודקה,
16/02/05 10:35
|
|
 |
102 תשובה לשאלתך
אבפת,
פת,
16/02/05 10:52
|
למה אתה לא מבין בהכל?זו בדיוק הסיבה שאתה יושב או עומד בבודקה בהצדעה לכנותך,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ברור שגבי אשכנזי יהיה הרמטכ''ל
ירון,
חיפה,
16/02/05 10:15
|
הרי הוא שמאלני יותר ומגובה ע''י השמאלנים. הצרה היא שגבי אשכנזי הוא סתלבטן (אוהב להיות בסתלבט רגל על רגל), ולא חרוץ כמו בוגי (או אפילו כמו חלוץ, שהינו הרבה יותר מתאים לתפקיד מגבי). בוגי יעלון הינו מהרמטכ''לים הכי טובים ומקצועיים שהיו לצה''ל (ודוקא מהכי שותקים), אך מספיק שאמר אמת פעם אחת (''רוח גבית לטרור'') וכבר שמו עליו איקס. בוגי בטח מודה כל יום על העובדה שלא יצטרך לקחת אחריות על תוכנית הביזיון של ראה''מ ומופזי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה רמטכ''ל אשכנזי! אפליה!!
ל"ת
מושה אבוטבול,
שדרות,
16/02/05 10:42
|
|
 |
100.
כעס רב עלבון
מיתר,
אפריקה,
16/02/05 10:14
|
איך איך אנחנו צריכים תמיד להגיע לכך שהאמת מוטחת בפרצופנו בצורה פוגעת כל כך ומבישה????? מי מינה את מופז לרמט''כל שכחנו כל כך מהר.... הם כל כך דומים באגו המנופח שלהם בהתחשבנויות הקטנות בייצרי הנקמה וברגשי הנחיתות.
יש הבדל מוסרי בין השניים כמובן וכשפרשת איציק מרדכי התפוצצה כולנו נעלבנו אבל ידענו...ואילו כעת כשמופז מנצל את החוק להרחיק איש מוכשר ודעתן כמו בוגי אנחנו שוב נדהמים....הכל צריך היה להיות צפוי מראש. משפט שלמה יכריע בין חלוץ לאשכנזי ולמי שיבחר יהיה כתם שמופז מינה אותו....
בהצלחה לחברים מחגור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הרמטכל הבא-קפלינסקי
ל"ת
חני,
גדרה,
16/02/05 10:11
|
|
 |
98.
מי שהתמננה
רון,
16/02/05 10:10
|
שר בטחון שבשעתו התמנה לרמטכ''ל משיקולים אישיים של איציק מרדכי מול וילנאי, מפטר בצורה קומבינטורית רמטכ''ל אחר- שיא האינטיליגנציה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
דיקטטורה
רפי סיני,
תל אביב,
16/02/05 10:01
|
זו החותמת הסופית שהפכנו למדינה שנשלטת עי דיקטטור שאנחנו האזרחים שחקנים משניים בתיאטרון האבסורד .לא מבין איפא כל יפי הנפש ורוממות שילטון החוק בפיהם זכרנו כולנו את התרגיל המסריח שעשה יצחק הוד רוממותו מרדכי לוילנאי והשרים בממשלת הדיקטטורה מחרישים פן יבולע להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מופז בהמה
אורן,
16/02/05 10:00
|
גועל נפש! יעלון היה הרמטכ''ל הטוב ביותר בשנים האחרונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
חברים,חברים,רילקס
אבפת,
פת,
16/02/05 09:59
|
חברים המגיבים לידיעה הנל תירגעו, עוזי כהן תסדר את הבחור [בוגי],
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ח''כ שטייניץ, שהצבא לא יעז לאיי
חנן וייס,
מתן,
16/02/05 09:59
|
ח''כ שטייניץ, שהצבא לא יעז לאיים עליך, רק תראה להם פגיעה ''דלילה'' בפנסיה והם כמו ''שפנים'' יסוגו אחורה.
ח''כ שטייניץ, שהצבא לא יעז לאיים עליך, רק תראה להם פגיעה ''דלילה'' בפנסיה והם כמו ''שפנים'' יסוגו אחורה.
אגב מקור כוחם הוא במשכורות הענק שלהם.
גברים בני 45 עם כסף עודף חוסר מעש ומחשבות שליליות יכולים לגרום הרבה נזק למדינה.
יש למהר ולקצץ במשכורתם, יש למהר ולהגביל את חוסר המעש שלהם, לדוגמה פנסיה בגיל
65 ויש למצוא להם תעסוקה:
לדוגמה לגייס אותם לשמ''פ, אבטש''ים וכו'.
אני מדבר רק על הקבע ה''בטלן''.
הקרביים , שעליהם מוטל כל הנטל והם רחוקים מהצלחת, אותם צריך ל''פנק''.
ושוב אל תפחד מאיום סגן הרמטכ''ל, האלוף גבי.
הקבע הם שפנים ב''מדים'', אל תכנע לנסיונות הסחיטה שלהם, הכנעות היא מסוכנת ( כמו הטרור) ומובילה לסחטנות.
וסחטנות נגררת ללא גבול, ועכשיו יש לשים גבול.
סא''ל מיל' חנן ד' וייס (לא איש קבע לשעבר)
נייד 0522-428211
www.wsoft.co.il
URL:http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=532
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להתקרב לוייס תעשיות!!
ציפי פרימו,
חולון,
16/02/05 11:21
|
מי שפוגע בצה''ל בכלל באופן קבוע ובאנשי בקבע בפרט לא ראוי להתייחסות של אנשי צה''ל אליו ולכן יש להתרחק ד' אמות מימנו. מעניין עוד יותר שמי שהיה סגן בצה''ל באופן מוזר מסתובב עם דרגות סא''ל במילואים ונשאלת השאלה כיצד בכלל קיבל את הדרגות שהוא הפך קרדום כדי לחפור בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אלוף אבי אשכנזי, איים על יו''ר
חנן וייס,
מתן,
16/02/05 09:57
|
סגן הרמטכ''ל, אלוף אבי אשכנזי, איים על יו''ר ועדת חוץ ובטחון, כי צה''ל יפסיק לתפקד
'' ואז התחילו עם הלחצים.
נפגשתי עם ...וסגן הרמטכ''ל..ושמעתי מהם איום על שביתה אטלקית.
וסגן הרמטכ''ל אומר לי שכלם יפסיקו לעבוד... ילכו לחפש עו''ד וכל זאת בתקופה כל כך דרמטית...
כתבת מעריב: מיכל קפרא סופשבוע עמ 22, 12.11.04 בתקופה כל כך דרמטית
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=532
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך למקום מימנו באת יא חנון
ל"ת
ציפי,
16/02/05 12:25
|
|
 |
92.
יעלון לא מתאים לעדר של שרון
ל"ת
בנצי-א,
16/02/05 09:56
|
|
 |
91.
בוגי. - גדול מהחיים.
ל"ת
נ,
16/02/05 09:46
|
|
 |
90.
ישראל רוצה את חלוץ כרמטכ''ל
משה,
חולון,
16/02/05 09:46
|
חלוץ, אדם משכמו ומעלה אשר תיפקד כמפקד חיל האויר הנערץ, מתאים ביותר לתפקיד הרמטכ''ל הבא של צה''ל. ואז אולי יבינו כולם למה הטובים הולכים לטיס ( והטובות לטייסים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכור מה עוללו הטיסים מתחת לאפו
אריק,
16/02/05 14:57
|
וזאת עוד בהיותו מפקד חיל האויר ! האם הוא לא חש במה שהולך לקרות בחיל האויר ממש מתחת לאפו??? ובה הוא לא יחוש כשיהיה רמטכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
תרגעו ! לא יהיה משאל עם בנושא
ל"ת
דוד,
נתניה,
16/02/05 09:32
|
|
 |
88.
כמה תגובות של רמטכלים בפוטציה
רב''ט,
במילואים,
16/02/05 09:27
|
מדינה של רמטכלים, כל חריין מבין באסטרטגיה!!!!! כל קצין רכב, מבין בניהול הצבא! ובימים האלו אין מלך, ואיש הישר בעיניו יעשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ''ל רמטכלים באימפוטציה!!!!!
ל"ת
*טר''ש ויאגרה,
בקבע,
16/02/05 10:06
|
|
 |
87.
רק גבי אשכנזי לרמטכ''ל
ישראל משה ויצחק,
16/02/05 09:22
|
לא רוצים אלטיסטים בראש הצבא. אלא אנשי מעש, בעלי נסיון עם רגליים על הקרקע. איש שרגיש לבני אדם, אוהב אדם, וחכם!!! קדימה גבי ! מנועים מלא קדימה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
החלטה טיפשית של מופז!!
ל"ת
רמי,
16/02/05 09:22
|
|
 |
85.
מופז-זה יעלה לך בקולות בוחרים
ל"ת
משה,
16/02/05 09:13
|
|
 |
84.
הוא היה רמטכ''ל מצוין. ישר,אמין
יצחק,
תל רומיידה,
16/02/05 09:12
|
שקול רציני ואוהב את עמו וארצו. לא מגיע לו לסיים כך את שירותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שרון תתפטר למען עתיד ילדנו לך
ל"ת
שרון מטורף,
16/02/05 09:11
|
|
 |
82.
ועכשיו תורך - אלעזר שטרן-הביתה
זילגמור,
16/02/05 09:11
|
ראו כמה שמן למדורה הוסיף אלעזר שטרן ראש אכא לעיכור מערכת היחסים בין מופז לרמטכ''ל. הלחשן של מופז....כאילו יונה צחורה.הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
גם לבוגי סתמו תפה ממש דמוקרטיה
ל"ת
ערן,
16/02/05 09:05
|
|
 |
80.
בוגי פוטר כי הוא לא פודל רופס
ל"ת
שייגעץ,
שרון דיקטטור,
16/02/05 09:04
|
|
 |
79.
הפכנו רשמית לדיקטטורת שרון
ל"ת
אייל,
שרון מטורף,
16/02/05 09:03
|
|
 |
78.
מופז-גם לך הסתימו 3 שנים
חבר בליכוד,
מרכז,
16/02/05 08:58
|
מופז נכשל כליל בהיותו הפודל של שרון לכל דבר. היות ואינו ח''כ הוא תלוי פוליטית בשרון ומהווה שליחו הנאמן בהביאו את שיטות המינויים של מרכז הליכוד אל צהל. הוא עצמו הוקפץ למשרת השר ללא שום הכשרה ותוך אי הבנה בסיסית במערכות מורכבות וגדולות . הוא לא פעל להשביח את משרד הבטחון באנשים יצירתיים ויזמים , אלא רק באומרי הן , אומרי הן לחוכמתו של המנהיג מופז ... ברור שגם הזמן של מופז חלף עבר לו וגם במרכז הליכוד נדאג שיחזור לשפיות . ודאי שאדם קטן כזה לא ראוי להיות ראש ממשלה והוא כבר רץ למשרה זו... אינו רואה את דבשתו שלו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאזרח, שלא סובל את הליכוד,אני
דוד,
נתניה,
16/02/05 09:28
|
מסכים אם רוב דבריך,רק כחבר מרכז הליכוד תגלה לעם את שמך. אנשי מרכז הליכוד -הם אנשים אמיצים וצדיקים-ההוכחה עליך. העם צריך להכיר את הגיבורים בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
''ניצחנו!!'' זוכרים? - עכשיו אתה
ל"ת
הפסדת!,
16/02/05 08:57
|
|
 |
76.
הרמטכל
ימית,
רחובות,
16/02/05 08:54
|
|
 |
75.
זה עומרי ואיציק מרדכי
ל"ת
מי שיחליט,
16/02/05 08:54
|
|
 |
74.
שרון הופך אותנו למדינה הרוסה
ל"ת
שרון ללא תקוה,
16/02/05 08:48
|
|
 |
73.
הבנות שארם?
דניאלה,
16/02/05 08:44
|
|
 |
72.
יש חיים אחרי
טובה,
16/02/05 08:44
|
הצבא ואת זה בוגי יגלה במהרה ועוד יודה לאידיוט מופז ששיחרר אותו מעולו. אלא שמה שמדאיג זה לא בוגי ואם נפגע. מדאיג תהליך קבלת ההחלטות במדינה בו כל ממזר קטן ומושתן הופך מלך והכוונה למופז. בא לי להקיא ולבכות.וזה לא רק קשור במי יהיה הרמטכ''ל. לי יש גם איזה רעיון שייתכן שהוא מטורף אבל תחשבו על זה. זוכרים את גורודיש. הקצין שהגיע לפיקוד דרום חודשים מעטים לפני פרוץ מלחמת יוםה''כפ ושילם את המחיר הכי כבד עאשר כל האחריות לבזיון של אזור דרום הארץ הוטל על כתפיו למרות שלא הוא זה שהכין את הפיקוד למלחמה אלא דוקא שרון. לי יש הרגשה שמתעקשים על רמטכ''ל חדש באמצע תהליך ההינתקות כדי שאם התוצאה תהיה פיאסקו נוראי \יהיה שעיר לעזעזעל שעליו יטילו את כל האחריות. ואם הכל יעבור בשלום הרי ששרון והאידיוט מופז יקצרו את התשואות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
על חשבון מי הוא יכנס למר''ץ?
ל"ת
משה,
16/02/05 08:42
|
|
 |
70.
רק פודל מצליח .האם הצבא הפך ל.
האמת הכואבת,
16/02/05 08:38
|
מאפיה אחרי טוראי איציק מורדכי הכל אפשרי מזמן הפכנו לערבים היחסים בצמרת צהל כמו ברשות מופז כמו אבו מאזן מתנהג מורדכי איציק הלונטיני קיבל את שלו מופז לפני .אוייבים מבית וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מי שהדיח את את תא''ל זכאי שלא י
דוד,
בת ים,
16/02/05 08:35
|
|
 |
68.
מופז היה רמטכ''ל פולטי, שר קטן
ע,
מ,
16/02/05 08:33
|
ככה זה, מופז מונה ע''י שר ביטחון חלש ( מרדכי) כאשר לא הגיע לו, שר ביטחון חלש ופחדן, לא יכול לסבול שינשם חכמים ממנו ( רגשי נחיתות) לכן גם בשיא וכאשר הרמטכ''ל כל כך נדרש מחליט האיש הקטן הזה שצריך לשלוח אותו ( בוגי) הביתה, כמה חבל שכך אנו נראים , פעולים מהבטן ולא מהראש, מפליא שראש הממשלה לא התערב וכמה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה!
ל"ת
גיל,
16/02/05 08:50
|
|
 |
67.
הדיקטטור מכה שנית
דודו,
16/02/05 08:30
|
שרון איבד את כל הבלמים . הוא שוב לא עוצר באדום . ראו הוזהרתם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חכם מדי בשבילו לכן פיטר אותו
ל"ת
מ ו מ ו,
16/02/05 08:29
|
|
 |
65.
שרון הדיקטטור פיטר את בוגי
זאב,
16/02/05 08:21
|
שרון הדיקטטור פיטר את בוגי בגלל שאמר בצדק שההנתקות היא רוח גבית לטרור. מופז הוא רק שוליה עלובה של שר הבטחון בפועל: שרון (שנפסל בידי וועדת כהן מלכהן בתפקיד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אפס
אפס בריבוע,
GROUND ZERO,
16/02/05 08:15
|
זה מדהים כל פעם מחדש לגלות שאיש שתרם כה רבות מעצמו למען המדינה מתגלה כאפס מאופס אחוז יצרים אישיים אשר צרות עין ונקמנות אישית חשובים לו יותר מהמדינה אותה שירת שנים כה רבות... עד כדי כך שללא שום בעיה ונקיפות מצפון הוא שובר מסורת שהיא בגדר טאבו מאז הקמת צ.ה.ל ! מופז - נקמנות היא תכונה שפלה - ומתברר שאתה התברכת בה - אתה פשוט אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת אתה צודק בהחלט.
ל"ת
טל,
16/02/05 08:52
|
|
 |
63.
לא עוצרים עגלה עמוסה במדרון!
ציפי,
16/02/05 08:04
|
כל עגלון יודע שלא עוצרים עגלה עמוסה באמצע מדרון וזאת כדי להחליף את הסוס. מה שיודע כל עגלון לא יודע כנראה בעל החווה!! זה מסוכן אם בעל החווה עושה את מה שלא היה עושה עגלון פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מורשת איציק מרדכי
מושיק,
כוכב יאיר,
16/02/05 08:03
|
כמו שמרדכי פחד ממתן וילנאי ומינה את מופז, זה ממשיך במסורת הנקמנות ומפעיל אותה על בוגי. מופז בטח יעדיף למנות את אשכנזי כי חלוץ יראה בעיניו דעתני מדיי. לא נורא, יום אחד גם מופז יהיה ילד גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לאן פנינו
סאם,
לונדון,
16/02/05 07:56
|
|
 |
60.
שר בטחון מטומטם
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
16/02/05 07:50
|
|
 |
59.
מופז נבחר אישי ,ובוחר אישי !!
ל"ת
אזרח,
16/02/05 07:41
|
|
 |
58.
לדעתי
רציונלי 777,
16/02/05 07:33
|
יש לתאם עם הפלסטנאים למינוי רמטכ''ל חדש. אין שם מישהו מתאים לניקוי אתנני של יהושים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מופז הפך לפוליטקאי קטן..
יוסי,
רעות,
16/02/05 07:32
|
החלטה מגוחכת שהיא תוצאה של חשבונות קטנוניים ואישיים, האיש למד מהר את רזי התחמנות הפוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חפשו את האח
X,
X,
16/02/05 07:25
|
|
 |
55.
מישהוא אינו רובר אמת !!!!!!
אריה,
שיקגו,
16/02/05 07:21
|
אני קראתי במקור אחר שהרמטכ''ל אינו רוצה להמשיך לעבוד עם מופז ( הפודל של שרון )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה פודל חייב להיות של,ולא
דוד,
16/02/05 07:40
|
פודל עצמאי-פודל בזכות עצמו,כי הבוס לא תמיד שונה מהפודל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שר ביטחון בדיוור ישיר מצה''ל...
מולי,
קרית אתא,
16/02/05 07:18
|
ראינו את איציק מרדכי מנשל את מתן וראינו את מופז מנשל את בוגי. ככה זה שאנשים עוברים ישר ממערכת הביטחון לתפקיד שבאופן כללי גדול עליהם. כמו עוד הרבה שרים בממשלה. מושחתים נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יתכן........כי
RUBEN,
16/02/05 07:17
|
לאור המצב באירן.......צריך מי שרואה בתלת ממדים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
Mofaz=Mordechai
A,
US,
16/02/05 07:15
|
Mofaz remind me of Mordechai when he was Defense Minister. The same katnuniut shel Chisul Cheshbonot al reka ishi. Moshe Yaalon was one of the best Ramatkals Zahal has ever had. We all owe him a great deal of respect and gratitude for his long and distinguished military service.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
למופז.
א,
16/02/05 07:15
|
|
 |
50.
נקווה שתחמיץ את הגירוש
ל"ת
נקווה,
16/02/05 07:05
|
|
 |
49.
הוא לא רצה להיות הקושי
RUBEN,
16/02/05 07:02
|
|
 |
48.
פוליטיקאים הפכו לפוליטיקאנים
דוד,
נתניה,
16/02/05 06:58
|
מדוע כהונתו של הרמטכ''ל תופסק מ 9 ביולי, ולא מיידית? כמעט שנתיים וחצי הרמטכ''ל סיכן את ביטחון המדינה ונותנים לא עוד חצי שנה להשלים? כך זה נראה מהצד ומכותרת במעריב: מקורב לשרון,שהיה שוטף למהלך, קובע:''גרוע מהרמטכ''ל הזה לא יכול להיות''. מי האיש הזה,מי זה המקורב הזה? או שזה המצאה של מעריב,שאני לא מאמין בזה. האיש הזה מצחצח נעליים של שרון או שמגרד לו את הגב-מה הקירבה שלו? זכות של בעריב לשמור שמו במערכת,אך מוקדם או מאוחר רם אנחנו נידע. אישיות של שרון מאוד מורכבת ומסובכת בעתיד משהו יקבל דוקטורת על נסיון לפצח אותה, אך מופז בעייני מהיום - סתם ג'ובניק. שלום עליכם כינה את אנשים כאלה - קליינע מענצ'לעך-אנשים קטנים. צודק אמנון דנקנר:שרון ומופז-כגנבים בלילה, והמקום של גנבים--........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צריך להשאירו שנתיים נוספות
דרור,
חיפה,
16/02/05 06:50
|
צריך להשאיר את יעלון בתפקידו לפחות עוד שנתיים. ההחלטה שיסיים את תפקידו ''תחת אש'' היא החלטה שגוייה. יעלון לא בחר את הקצינים הבכירים איתם עבד ולכן קשה לראות אותו אחראי בלעדי לכשלון צה''ל בהרבה מקומות. אם בוחנים בהגיון מה החלופה ליעלון זה ממש מדאיג מכוון שכתוצאה מהחלפת רמטכ''ל יהיה סבב מינויים שעלול בסופו של דבר לגרום למינוי של קצינים לתפקידים בכירים שעדיף היה שיפרשו מצה''ל ולא ימשיכו בשרותם. ביצוע סבב מינויים חפוז וללא שיקול דעת וזאת ''תחת אש'' כלומר בוך כדי המהלך המוכב ביותר מאז קום המדינה הוא מסוכן ומיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון מינה יס-מן,ןכך מופז ימנה
יעקב,
16/02/05 06:39
|
מדינה של לייצנים מופז שהודח פעמיים או שלושה מנסיונו להתקבל לקורס קצינים לא ראוי היה לפקד על צה''ל שלא לדבר על שר בטחון אבוי למדינת ישראל. שאם הוא, מופז לא היה תת רמה, זיקית המחליפה צבע ודיעה לפקודת הבוס... לא היה נבחר למשרתו זו. ומשננחר,יבזה את משרתו נכל דרך אפשרית, ואפי' נמחיר ביזוי עצמי, וחשנונות אישיים, ופגיעה בצה''ל ואו חוסנה של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הרמטכל הבא הוא...
אילן,
ניו יורק,
16/02/05 06:28
|
|
 |
44.
סגירת חשבון בנוסח רפובליקת..
daym,
מרכז,
16/02/05 06:25
|
סגירת חשבון עלובה בנוסח רפובליקת בננות . עם מופז עשה את זה העלוב מרדכי כנגד וילנאי. ככה אנחנו נראים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא להמתין 5 חודשים
רון,
16/02/05 06:17
|
בוגי צריך ללכת היום. צהל תפקידו להגן על העם היהודי. במקום זה הצבא מתכונן לטרנספר של יהודים. צבא שאחוז הלא יהודים בו בתפקידים הבכירים הינו צבא שאינו מגן על יהודים. לעם אין אימון בצהל. רק רמטכל שיתנגד לטרנספר של יהודים יחזיר את האמון לצהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לא
כוכו,
16/02/05 07:28
|
1. צה''ל צריך לעשות מה שהממשלה אומרת, לא מה שאתה חושב.
2. לפנות את השטחים זו הגנה מצוינת על יהודים.
3. אתה גם צריך ללכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
IT'S ABOUT TIME
FARIM,
SYD,
16/02/05 06:13
|
|
 |
41.
בא נראה. אסד מינה את הבן שלו
שאול המלך,
ירושלים,
16/02/05 05:55
|
ליורשו, מובארק דוחף את הבן ג'מאל לרשת אותו, קדאפי מינה את הבן שלו ליורש הכתר, אז מי נשאר? אריק כמובן, עמרי תתחיל לעבוד בקרוב הכתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
MOFAZ ITS NOT TOO LATE SHARON
THE BIG A,
USA,
16/02/05 05:42
|
ONE DAY MAPAM ONE DAY LIKUD ONE DAY WITH SETTLERS ONE DAY AGAINST SETTLERS BUT EVERYDAY HE IS SHARON. MOFAZ ITS NOT TOO LATE FOR THE PARSEEM IN LOS ANGELES WILL NEVER FORGIVE YOU.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Parsim in LA
Larry,
16/02/05 08:24
|
Big A, I like your fighting spirit - but what are the parsim in LA gonna do to Mofie?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אין גבול לחוסר שיקול הדעת
רוני,
רעננה,
16/02/05 05:23
|
מופז מנסה לשדר רצינות, אבל ההחלטה הזו מגלה מי האיש באמת. בוגי אולי לא מושלם, אבל יש בצעד כזה כפיות טובה כלפיו, ואולי גם נזק לצבא , במיוחד בתחילת התנתקות. ומה אומר על זה ראש הממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אנשים לא ראויים בצמרת המדינה
דן,
16/02/05 05:13
|
|
 |
37.
JUST READ THIS
INPM,
16/02/05 05:13
|
הרמטכ''ל אמר ברגליו, יותר מאשר בשפתיו, מה דעתו האמיתית על תוכנית ההתנתקות ופינוי היישוביים של ראש הממשלה אריאל שרון ועל הסיכונים הרי הגורל שמדינת ישראל לוקחת על עצמה. במילים אחרות הרמטכ''ל סבור, כי הסיכונים גדולים מידי, ואסור לא למדינה ולא לצה''ל לקחת אותם. אחרת היה ממשיך בתפקידו, לפחות עד סוף ביצוע התוכנית, דצמבר 2005, כפי שכמה מקורות טוענים שהוצע לו.
בכך הופך רב אלוף יעלון לאיש הביטחון הבכיר השני במדינת ישראל, לאחר ראש השב''כ הפורש אבי דיכטר, הסבור כי תוכניתו של שרון מסוכנת למדינה.
דיכטר היכול לדבר יותר בחופשיות אמר, כי הנסיגה של ישראל וצה''ל מרצועת עזה ומציר פילדפי, תיצור בעזה מצב של דרום לבנון. כלומר, כל דרומה וחלקים של מרכז ישראל יהיו בטווח פעולות הטרור, הטילים והפגזים של ארגוני הטרור הפלסטינים ואנשי חיזבאללה הנמצאים ברצוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגעת בול!!!
יניר,
ארץ ישראל,
16/02/05 07:26
|
בוגי מבין מה ששרון לא. הוא לא רוצה להרשם בדפי ההיסטוריה היהודית המודרנית כרמטכ''ל הטרנספר. גם חלוץ כנראה לא יקבל על עצמו את התפקיד המבזה הזה ואולי אפילו גבי אשכנזי לא יסכים להכתים את עצמו.
יצטרכו לחפש איזה קצין ציני שעם ישראל חשוב לו פחות מקידום שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה ממתין ק ?
יעל,
מרכז,
16/02/05 08:37
|
כמו שהייתה הפתעה בצמרת המשטרה והביאו ישר דור שלישי את ק. כך אולי תהייה לנו הפתעה ויביאו ק. ממתין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הרוצה להבין מדוע שיקרא
יעקב,
16/02/05 04:52
|
|
 |
35.
הפודל מופז זרק את הנבון ממנו..
האפסנאי,
16/02/05 04:50
|
מופז כמו הבוס שלו שרון זורק כל מי שחכם ממנו יעלון אדם ישר והגון ומופז לא סובל כאלה אז באה ההזדמנות ויעלון עף מה שמופז לא יודע זה ששרון לא יהסס גם להעיף אותו בהזדמנות הראשונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BULSHIT
FARIM,
SYD,
16/02/05 06:11
|
if he is so smart ,why did he throw YANAI,which was one of the best officers in ZAHAL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מופז באמת הפודל של שרון
טבח חייל,
16/02/05 05:16
|
|
 |
34.
בוגי הוא ימני בדם
יגאל,,
ת''א,
16/02/05 04:43
|
שמתנגד להנתקות, עמדותיו של בוגי ידועות בקשר לסכסוך ישראלי-פלשתני, אז אי אפשר לתת לאדם כזה להוביל מהלך הסטורי, הוא ידאג להכשילו בדרכים עקיפות. זאת החלטה נכונה שבוגי יצפה במחזה ההנתקות מהצד!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כנראה בוגי לא דיבר אליו יפה...
ל"ת
פלטיצ'ני,
16/02/05 04:03
|
|
 |
32.
אפשר אולי להחליף גם שר הבטחון?
ל"ת
צהלה,
ישראל,
16/02/05 03:58
|
|
 |
31.
לעצור את יעלון!!!!
חיל,
אזור המרכז,
16/02/05 03:58
|
הוא כנראה לא מציית לפקודת ראש ממשלת ישראל לפנות, חוצפה של חייל גם אם הוא רמטכל!! נראה לי שההתפטרות זה העץ להוריד אותו מסירוב פקודה אני מציע חקירה ממלכתית האם אי הארכת הכהונה זה בגלל סירוב פקודה ולא רצו לעצור אותו ימים יגידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מופז וכבודו
אזרח מודאג,
16/02/05 03:56
|
סיפור עוזי דיין חוזר על עצמו, ככל שחולף הזמן ומופז ממשיך לקבל החלטות קשה לי עוד יותר להבין כיצד אדם זה הגיע לתפקידים כה בכירים. נראה כי מופז הוא אדם שמעדיף לידו אנשים לא מוכשרים במיוחד על מנת שכבודו לא ייפגע. מופז, תהפסק לחשוב על עצמך, המדינה היא לא העסק הפרטי שלך, אם אתה לא מסוגל להתמודד עם אנשים ברמתם של דיין ויעלון, הדלת קרובה קום והתפטר, שחרר אותנו האזרחים ואת המדינה מבעיות האגו שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נו מה חדש......
???,
16/02/05 03:53
|
דאייייייייייייייייייייייייייייייייי! נמאס!!!!!!!!!!!! חבורה של מפגרים יושבת ומנסה לנהל לנו את המדינה, אבל אין, אין שום סיכוי. כישלון ידוע מראש. חשבונות אישיים, שיקולים לא מקצועיים, ומעל הכל- הרצון והדחף הבלתי נלאה של מהיגינו לשמור על כסאם, על תפקידם ועל כבודם. רק מה? אין כבוד!!! אי אפשר לכבד חבורה של דגנרטים! פשוט אי אפשר. ולאדון מופז, פרסי לא פרסי, זה לא אמור להוות שיקול בכלל. היושר המקצועי, האישיות, המנהיגות- מצטערת אדוני, אבל לא ניחנת בתכונות הבסיסיות הללו, הראויות לשר במדינה דמוקרטית. ולצערי, אתה לא היחידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
taut--ze ehad ha ramatkalim ha
ל"ת
tovim she,
hayu,
16/02/05 03:38
|
|
 |
27.
BETTER FOR BOGY
INPM,
16/02/05 03:30
|
BOGGY IS A FRIEND OF MINE WE SERVED TOGETHER IN THE ARMY I AM HAPPY FOR HIM IT IS BETTER FOR BOGY TO GET FAR AWAY FROM SHARON AND HIS PALS BOGY IS A GREAT MAN AND HE IS BETTER THEN MOFAZ AND SHARON PUT TOGETHER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
SHARONS DICTATORSHIP IS CRUMB
THE BIG A,
USA,
16/02/05 03:28
|
CRUMBLING Dictators eventually self destruct by removing the good people around them who helped them get to power and . Who eventuall dare challenge them. PERES AND SHARON days in power are numbered.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חבל לנו, למה זרקתם הבוגי?
#חיל ג'ובניק#,
16/02/05 03:21
|
שלא תחשפו, אנחנו יודעים טוב טוב למה זרקתם הבוגי. אתם לא אוהבים שהוא היה מדבר הרבה ותמיד קורה בידיוק ההיפך !!! טוב אז יאהוד , אם אתם תפסתם הבעיה שלכם, כל הכבוד, אנחנו כאן פי ע'זה אורים לבוגי :''טודה רבה'' אישאללה יהיה לכם ראש הג'ייש של אישראיל כמו זה הבוגי. אללה מעקום יא-יאהוד מג'נונים. רק תזכרו ששון דפר לא יעזור אותכם רק רק רק תצאו מין שטחים מה גנבתם מאבא וסבא שלי !!! כי אם לא, יאני על אמת לא יהיה טוב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ישראל חייבת הרבה ליעלון ודיכטר
הכל אישי,
16/02/05 02:58
|
אלה השניים שהורידו את הטרור משני פיגועים ביום (זוכרים ?) למצב הנוכחי. אנשי מקצוע ואנשי ערכים מעולים.
אבל הם לא אמרו ''כן'' מספיק מהר לאריק ומופז.
כל הענין מריח רע. ההפרה הכי בוטה של מצע בחירות שהיתה אי-פעם, חקירות שחיתות וגניבת כספים (מישהו יכול לדמיין שזה היה קורה לבני בגין ?), מניפולציות והדרדרות מוסרית במרכז הליכוד - בהנהגת עמרי שרון, דה-לגיטימציה של ציבור נאמן וערכי (אין פשע או סמים בהתנחלויות או בציבור הדתי-לאומי), ועכשיו בעיטה באנשים מעולים כדי להזמין דעות נוחות.
כל זה לא אומר בהכרח שהמדיניות של שרון לא עדיפה על המצב הקיים. לא יודע... אבל זה מריח רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
החלטה נכונה !
חיפאי,
16/02/05 02:53
|
גם לי אין אמון ביעלון. דרך התנהלותו מסורבלת, ''האמת שלו'' עם כל הכבוד לה איננה רלוונטית. היו לו כמה התחלקויות רציניות כגון דובר צה''ל ככישלון, על זה קמל''ר כישלון, יועצת הרמטכ''ל כישלון, והחמור ביותר כל מה שקורה בפיקוד דרום החל המעפתו של זכאי ועד למינוי הכושל של אלוף דרום שאיננו מתאים לתפקיד זה. בקיצור, שלוש שנים עם המון טעויות. צריך דמות כריזמטית לוחמת חכמה ויודעת לתת גיבוי גם במחיר אישי, ואין לי אלא לחשוב רק על דן חלוץ שירומם מחדש את תפקיד הרמטכ''ל בתקופה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להביא רמטכ'ל מניו יורק
טורונטו,
טורונטו,
16/02/05 04:51
|
הינני ממליץ לשר הביטחון לפנות לשר האוצר ולקבל המלצות על מועמד אמריקאי לתפקיד הרמטכ'ל(ע'ע נגיד בנק ישראל). אדם זה יהיה מנומס מאד, וכל הזמן יענה ''יס סר'' ''יס סר'' אולי זה מה שמחפשת ממשלת ישראל. לך בוגי נצלת מביצוע העבודה המלוכלכת של טרנספר יהודי ליהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
Yaalon, we love you, thank you
ל"ת
Hami-hai,
16/02/05 02:46
|
|
 |
21.
זה מופז
חיפאי,
חיפה,
16/02/05 01:56
|
איש קטן, קטנוני ונקמן. חסר מעוף, שאר רוח, גדלות נפש. פוליטיקאי דה לה שמטה. ככה נראים מופז ושרון, ככה נראית המדינה. לזכותו של מופז צריך לציין שהוא עיקבי בחוסר היכולת שלו להתגבר על ייצרו. ולאיש יש חתיכת יצר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך מופז עצמו נכנס לרמטכלות?
ך,
16/02/05 06:03
|
היה כל כך מכוער אז. אבל מינה אותו גם מישהו שמונע על ידי נקמנות ויצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאיך מופז מונה?
חיפאי,
חיפה,
16/02/05 07:29
|
באמצעות הלובי שאירגן לו דובי ויסגלס שפינה עבורו את משרד עו''ד לניהול הקמפיין של מופז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ריאליסט
שלו,
דרום,
16/02/05 01:44
|
מופז לא יהיה ראש ממשלה !? למה אין לו שכל!!! אין לו במה לחשוב,חושבים בשבילו. אני מאוד מודאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מופז מדבר פרסית ויעלון לא הבין
אריק123,
16/02/05 01:34
|
מופז הצליח להסביר לאירנים ברדיו, בשפה הפרסית, את מה שהישראלים לא יצליחו להבין, אם הוא יסביר את עצמו העיברית...ולכן אין תגובה מלישכתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה טעות: ''בעיברית''
ל"ת
אריק123,
16/02/05 03:09
|
|
 |
18.
ועכשיו - תורה של דוברת צה''ל
ל"ת
יובל,
16/02/05 01:30
|
|
 |
17.
הרע שברמטכלי''ם
דורון,
תל אביב,
16/02/05 01:25
|
שהיה מופז רמטכ''ל חשבנו שגרוע יותר לא יכול להיות, אך אז הגיח בוגי והמציאות טפחה על פנינו , ולכן אך טבעי הוא שכהונתו לא מתארכת לה בשנה נוספת. די אם נזכיר שמר יעלון החליט שהוא מיגר את הטרור בתקופה שהמחבלים הרגו בנו כל יום או את ההתחשבנות שלו עם קציניו מעל דפי התקשורת , כל שנותר לקוות שאת מקומו לא יתפוס האדון חלוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלבולי מוח
מתתיהו טיילור,
מרכז,
16/02/05 02:06
|
החלטות לגבי דרך הלחימה בטירור לא נלקחות על-ידי צהל אלא על ידי הממשלה (כולל באילו אמצעים להשתמש). מעבר לכך אשמח דורון לשמוע מה ההצעה שלך ל'מיגור הטירור'. האם אינך רואה איזושהי סוגיה בעייתית מאוד שיוצרת את הבעיה שקשורה לסכסוך בין האוכלוסיה הפלשתינאית (שחלקה גם בעלת אזרחות ישראלית) לבין זהותנו. ואם אתה בוחר בדרך המלחמה שזו דרכו של הצבא, עלייך להבין שבדרך זו כולם משלמים. תמיד. וכשבוחרים להמשיך בדרך זו לא צריך להתפלא שדם נשפך משני הצדדים. השאלה היא האם יש לך פיתרון אחר להציע לבוגי ולמדינתנו בכלל ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א
דורון,
תל אביב,
16/02/05 08:14
|
מתיתייהו , אין ליי כמו שאין לאף אחד אחר כולל רמטכ''ל הצעה או דרך לחיסול הטרור אך בניגוד לבוגי אני לא רצתי לתקשורת בין אוטובוס מתפוצץ אחד למשנהו ווהכרזתי על נצחוני על הטרור , אך דבר אחד אומר, אין בהיסטוריה של העמים ניצחון על טרור בעזרת הצבא אלא רק בדרכי שלום וזה נדמה לי גם שרון מתחיל להבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המסר של שרון: אל תתעסקו איתי
כועס ומודאג,
16/02/05 01:20
|
בוגי ניצח על הצבא באחת התקופות הקשות שלו, ומה שעשו עתה שרון ובובתו מופז היא הנחתה ברברית של פטיש 5 ק''ג על ראשו. זה לא מפתיע. שרון לא אוהב אנשים בעלי דעות עצמאיות. הוא יודע שבוגי עלול לקלקל לו את חגיגת ההתנתקות עם כל מני אזהרות על צעדים מסוכנים. מעבר להדחה הצורמת, מה שמדאיג הוא המסר לבעלי התפקידים: אם תעיזו להשמיע דעה המנוגדת לזו של ראש הממשלה - נזיז אתכם. זה בהחלט מתכון בטוח למשטר אוטוריטרי, אבל בואו לא נשכח: רק שרון יכול. :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
סמי,
שקשוקה עלית,
16/02/05 02:13
|
שרון הוא מלך. הוא מוחלט. והוא נוקט בצעדים שהם אנטי-דמוקרטיים בעליל. מצד שני. שרון נלחם כיום בציבור שברובו דובק בעמדות פשיסטיות, גזעניות ורודניות. ציבור אנטי-דמוקרטי בעליל. מצב בעייתי. מכיוון שהתשוקה של שרון לכוח, עוצמה והרס היא כבר מוכחת היסטורית מעבר לכל ספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם לא מבין.. העם טיפש..
אחלה גברת,
16/02/05 04:29
|
זהוא האלף בית של כל דיקטטור.
העם --מבין לצערי על גופות ילדיו העם לא טיפש העם יודע
העם פצוע תודה נ.ב. תקשיבו לקול פלשתין עם הארס והשנאה ותבינו מי כאן הטיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עוד מבצע של גיבור קבר יוסף
יוסף,
הצפון,
16/02/05 01:17
|
כנראה שהאיש שדלג מלכת הרמטכ''ל ללשכת שר הבטחון אחרי שבג''צ אסר עליו להיות ח''כ לא יודע להתמודד עם מי שאומר לו מה הוא חושב. מופז הפקיר את מדחת יוסף ויעלון שלח חיילים לאסוף חלקי גופות. מופז טייח את תחקיר צומת המשטרה הבריטית ויעלון פתח אותו מחדש. מופז החליט לנקום ועל הדרך להרוויח קצת מניות במרכז הליכוד. סחתיין שאול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
קדימה המזרחיים!
לא מזרחי,
16/02/05 01:10
|
ראו מי נמצא בצמרת: נשיא-פרסי שר הביטחון-פרסי הרמטכל הבא-כנראה גם פרסי (חלוץ) שר החוץ-תוניסאי (נכון?) נשאר בצמרת ווזווז יחיד-שרון, וגם זה לא לזמן רב. אז למה טוענים שדופקים במדינה את המזרחיים?
לעניין החלפת בוגי: הוא פשוט מוכשר מדי, ישר מדי ואינטליגנטי מדי עבור מופז ושרון. שיקולים אישיים פסולים ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומזוז האשכנזי.''החכם''
ל"ת
בוטי,
16/02/05 04:00
|
|
 |
אהבתי...
ל"ת
מעורב,
ארץ,
16/02/05 03:06
|
|
 |
13.
אי הארכת הכהונה
ארז,
ת''א,
16/02/05 01:09
|
למי ששכח, זה הזמן להזכיר.
שר הבטחון לא שכח את זכאי. סגירת חשבונות במטה הכללי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למופז תמיד היו בעיות אגו
ל"ת
מילואימניק,
16/02/05 01:07
|
|
 |
11.
תגובה
העין השניה,
16/02/05 01:01
|
לפחות בוגי לא יצטרך לחתום על העצומה של נועם לבנת - הרי אותו לא יזמנו למילואים. הרוויח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הרמטכל הבא
מקור,
16/02/05 01:01
|
|
 |
הרמטכל הבא יהיה ערבי
רונן,
מרכז,
16/02/05 06:51
|
|
 |
9.
Yaalon
DANI,
16/02/05 01:00
|
we know youre working with idiots, your work in the past three years is much appreciated by the people and you have our support.
Thank You
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גבי אשכנזי לרמטכלו''ת
ל"ת
הגיע הזמן,
לגולנצ'יק!!!,
16/02/05 00:55
|
|
 |
אשכנזי
עמיר,
נהריה,
16/02/05 09:24
|
כאיש גולני וותיק ו''שרוף'' על החטיבה האדירה הזו, אינני חושב שהשיקול לבחירת רמטכ''ל רלוונטי לתדמיתה ולמורל של יחידה זו או אחרת. יש לקחת את האיש הכי מתאים, הכי מקצועי, הכי אינטליגנטי, הכי רהוט, כי מנוסה וכו, ( לכן גם אורי שגיא לא התמנה לרמטכ''ל : הוא הפחיד כל שר בטחון ). ממילא - בסופו של דבר - ההחלטה אם לשלוח את הילד שלי למלחמה לא תיקבע ע''י רמטכ''ל מעולה ו/או שר בטחון מדהים, כי אם ע''י : הרב עובדייה ו/או טיפוסים הזויים כמו ח''כ אברהם וכד'. בקיצור : כל החלטה מי ימונב כרמטכ''ל לא תשנה מאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חבל
ארז,
16/02/05 00:48
|
אבל אולי אחרי בוגי תיעשה היסטוריה - מפקד חיל האוויר הראשון שיתמנה לרמטכ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסקוב, היה מפקד חיל האויר
יעקב,
16/02/05 08:16
|
|
 |
6.
מופז איש קטן
ל"ת
עדו,
16/02/05 00:47
|
|
 |
לעדן.
m,
16/02/05 07:13
|
|
 |
5.
נבון מידי עבור המערכת
מ ו פז,
16/02/05 00:38
|
איזה כיף זה להדיח רמטכל,כך עשו לי בקורס קצנים ,אז למה שאני לא אדיח,חוץ מזה תבינו ,אני חש מאויים,הרמטכל הזה מבין מידי,וכדאי שיתפוס מרחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מופז / יעלון
עמיר,
נהריה,
16/02/05 09:19
|
אני מסכים לחלוטין. ואף מוכן להוסיף : מופז פשוט מפחד. או - בעברית צחה - רגשי נחיתות. מולו עומד רמטכ''ל ישר, אמין, עצמאי, מקצוען בחסד עליון, אומר את האמת, לא מטייח, לא משקר, בקיצור... יותר מדי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Your Explanation
Larry,
16/02/05 00:53
|
Works for me. Yaalon - too independent, too critical, too smart. He is not good company for the biryonim marching to Dubya's orders.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ונהפוך הוא...
זמנים גדולים,
16/02/05 00:34
|
עד מתי שרון יתנהג כדיקטטור? המהלכים שלו לסגור את ערוץ 7 כדי לסתום פיות, סילוק השרים, ועד הספינים וכו' כ''כ שקופים. התעקשותו היא כ''כ רובוטית וחסרת אנושיות... אבל עוד מעט פורים... וזה העניין שהכל עוד יתהפך לטובה!והעיקר לדבוק באחדות ובאהבה.. יהודים יקרים, בע''ה אנחנו ננצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מופז,מה קרה לך?
אבפת,
פת,
16/02/05 00:33
|
יעלון משמש בתפקידו בתקופה כל כך סוערת,עמידתו ב 3 השנים של האינתיפדה לא היתה מרשימה? איך היתה תגובתך אם היו עושים לך אותו דבר?הרי תקופתך כרמטכל לא מהמזהירים {בלשון המעטה},בוגי ,אין דבר,תפשוט מדים והלוואי ונראה אותך בציבוריות הלאומית,טל חי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עד מתי?
פיליפ,
ר''ג,
16/02/05 00:30
|
עד מתי, רוה''מ ושריו ינהיגו את המדינה כאילו מדובר בעסק הפרטי שלהם!
לא היה בתולדות המדינה רוה''מ כ''כ מושחת, לא מקצועי, עם כ''כ הרבה תיקי משטרה ואף אחד לא מדבר!!!
מציפים אותנו בסיסמאות על התנתקות כדי לשכוח את האמת הכואבת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק הסיבה, הרמטכ''ל הבא
יהיה , בודאות,
וללא כל ספק,
16/02/05 00:38
|
זה שיש לו קופת שרצים ותלוי בהכרעות בג''צ ויועץ משפטי. האדונים האמיתיים לא רוצים מישהו טוב מבחינה מקצועית ובבודאי לא מישהו שאיננו לחיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שרון צריך כמה שיותר שחורים
נביל,
ישראל,
16/02/05 00:13
|
מסביבו שיקחו עליהם את העבודה המלוכלכת שצה''ל יצטרך לבצע.
כך האשכנזים ישארו עם ידיים נקיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה רוע אפשר לבלוע?
ל"ת
עומר,
ת''א,
16/02/05 01:30
|
|