 |
93.
ועשית טוב!
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
24/11/05 19:24
|
עכשיו תוכל לשחק בתנאים של שרון. חבל, פשוט חבל. הייתה לך הזדמנות להשתתף במשהו יפה ופספסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לא אוהבים את רמון
ויקטור בר,
מנרה,
23/11/05 11:08
|
מי לא אוהב את חיים רמון? אלה שנאלצים היום לשלם עבור תרופות ולא יכולים משום שלרמון הייתה תוכנית גאונית להציל את קופת חולים. על הליכתו של רמון רק דבר אחד יש להגיד:ברוך שפטרנו מעולו של זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
רמון תמיד היה עסקן...
פו הדב,
לב היער,
11/03/05 17:11
|
... בקי גדול בנבכי התככנות הפוליטית, עסוק מעל לראש בעניינים מפלכתיים. אף פעם לא ראיתי אותו חושב בגדול. הניתוחים הקטנים שלו על מאבקי כוחות במפלגה יכולים להיות משכנעים, אבל הניתוחים שלו ברמה המלאומית או האזורית הם תמיד דלים, קטנים. בקיצור, הייתי הופך אותו לפרשן לענייני מפלגות. ראש ממשלה??? - נו, באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
דמגוגים זולים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/02/05 08:08
|
אנשי מיפלגת העבודה הם דמגוגים זולים ולא מספיק להם ששרון עושה על הצד הטוב ביותר את מדיניותם והם ממשישכים ללא בושה וסרק להמשיך במילחמות על רקע אישי ולצאת כל אחד מהם בהצערות שונות ומשונות שמיזמן היו צרכים לבצע ולא עכשיו ביגלל התהליך המדיני שהם חושבים שהוא סגור וכעת אפשר ליסגור חשבונות אחד אים השני וכאילו כעת יש זמן לטפל באזרחי המדינה המיסכנה והרדופה הזו שהם חלק מבעיה זו שהם יצרו בתחילת דרכה של המדינה ואף אחד לא יכול להגיד שזה לא נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
גדר והתנתקות-רק בזכות רמון
ל"ת
תל אביבית,
20/02/05 14:26
|
|
 |
88.
רמון הלך על הראיה הלאומית..
יגאל כהן,
יגאל כהן,
19/02/05 11:32
|
ולא על הראיה המפלגתית(ההגמוניה הידועה לשמצה). וניצח. הניצחון שלו הוא הניצחון של עם ישראל. היום כבר הרבה אנשים מבינים כמה חשוב שבימים הרי גורל אלה טוב שהליכוד העבודה וגם חרדים יושבים בממשלה. הרי הליכוד שינוי והימין הקיצוני יכלו רק לחבור לביבי הקורק ולהפוך אותנו לעבדים בארצנו. ואז להביא עלינו גם טרור וגם ביקורת וסנקציות מכל העולם. כל ילד מבין זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
יפה,
20/02/05 14:27
|
|
 |
מתוסבכים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/02/05 08:12
|
אנשי מיפלגת העבודה הם דמגוגים זולים ראו את ההיסטוריה החברתית והניהולית שלהם במדינהמאז ועד היוםועכשיו אחרי ששרטון מבצע את מדיניותם הם לא מסוגלים לסתום את הפה שלהם גם ב48 וגם היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
רמון התחפוסת שלך נימאסה
יוסי א,
19/02/05 09:59
|
נימאת מהעסקנות שלך תמיד אתה מתחת לסינר של מישהו גדול ממך כך היום מתחבא מתחת לסינר של פרס וגם תחת הסינר של ברק שאותו אתה משמיץ היום אולי כבר תעלם מהנוף הפוליטי נימאס לראות ולשמוע אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון הוא שהוליך את שרון ופרס!
אמיתי,
חיפה,
19/02/05 14:01
|
סתם השמצות של שונא עיוור! רתון הוא אבי תוכנית ההינתקות מעזה - עוד מ-1987! גם פרס וגם שרון התנגדו לתוכנית הזאת והוא נלחם נגדם בתקשורת ובאמצעים אחרים. לבסוף הם שינו את דעתם. אז להגיד עליו שהוא מתחבא מתחת לסינורים זה כמו להגיד עלין, יוסי א.(?), שאתה דובר אמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
היחיד באבודה שיכול לנהל מדינה
יותם,
19/02/05 09:24
|
אין היום במיפלגת העבודה אף אחד למעט רמון שמסוגל להתעמת עם ביבי או שרון לא ברק הפחדן ולא מתן שאין לו טיפת מנהיגות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נימעס משגיעות הקטיב!!
ל"ת
פו הדב,
לב היער,
11/03/05 17:09
|
|
 |
85.
3 מילים קצרות- פרס פרס פרספרס
ל"ת
סנילי,
מי יודע,
19/02/05 08:36
|
|
 |
84.
רמון תעוף מהמפלגה
יניב,
חבר העבודה,
19/02/05 03:40
|
אתה עסקן דוחה, לך לליכוד שאתה כל כך מאוהב בו.
של נעליך כשאתה מדבר על אהוד ברק, שהוא לא מאהוביי הגדולים אבל בטח שעשה יותר ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק עשה רק רע ל''עבודה''!
העמותה לעצירת,
ברק,
19/02/05 10:02
|
הוא הקטין את כוחה בכנסת - כמעט חצי ממה שהיה אצל רבין ושני שליש מתקופת פרס. הוא השקיע אותה בחובות כבדים נוספים (עיין ערך הקנסות הכבדים על עמותות ברק - 11 מיליון, וניהול מטומטם של כספי המפלגה, שהביא להכפלת הגירעון. בימיו נאלצה מפלגת העבודה לעזוב את ביתה ההיסטורי, שנמכר, ובגללו פוטרו רוב עובדי מפלגת העבודה ונמכרו רוב הסניפים. לבסוף - הוא הובס על ידי שרון בתבוסה הכי גדולה שיכולה להיות. מי שרוצה את ברק בחזרה - רוצה בחיסולה של העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מועסק בעמותות ברק
ל"ת
אהוד,
19/02/05 09:30
|
|
 |
צודק יניב, רמון הבייתה!!!
רן,
ראשון,
19/02/05 07:26
|
אני מצביעת העבודה וחושבת שאנשים כמו רמון הרסו אותה מבפנים. מעולם , לא שמעתי בכל העולם על פוליטיקאי שחולק שבחים רבים כל כך למפלגה יריבה , זה מנוגד לכל היגיון פוליטי. במקום להדגיש כל הזמן שמנהיגי הליכוד אימצו את תורת השמאל, לחלוטין, הוא גורם לטשטוש העובדה הזאת ומציג את העבודה כמין גרורה עלובה של שרון. שיתבייש לו בטיפשותו. שלומיאליות מביכה, אפשר לומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון כיסח אותם כשהיה צריך!
רמי,
מצפה רמון,
19/02/05 10:20
|
רן (?) מראשון - נו באמת, מי כיסח לאריק את הצורה בזמנים שהוא היה נגד גדר ההפרדה וההינתקות? מי מכסח לנתניהו את הצורה כל הזמן? מי הוביל בממשלה מהלך נגד נתניהו, שטורפד על ידי אופיר פינג ושמחון, שניסו להגיע להסכם חשאי עם נתניהו, שיבטל קיצוצים במשרדים שלהם בלבד? אז מי מציג את ''העבודה'' כ''גרורה עלובה, של נתניהו - רמון או ''הכוחות הצעירים'' התכמנים פינס ושמחון????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
בדוק את מס הבריאות בתלוש
רמון = בלון,
19/02/05 01:14
|
ותזכר ברמון שהרס את מערכת הבריאות וגובה ממך כסף על כך כל חודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המס האחיד פרנס עסקני ההסתדרות!
דני ידעני,
תל אביב,
19/02/05 09:58
|
רמון הפסיק את שיטת המס האחיד, ש40% ממהו הלכו למשכורות עתק לאלפי עסקני ההסתדרות הישנה ולהזרמות לא חוקות למפלגת העבודה. מי שרוצה לחזור לשיטה הישנה - הוא מושחת או טיפש ובור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיהרוס עוד, כמו שהרס בריאות?
ל"ת
רמון,
הביתה,
19/02/05 08:56
|
|
 |
82.
בואו נסכם: רמון לשלטון !
ל"ת
חנוך,
19/02/05 00:16
|
|
 |
לשלטון בnever land
ל"ת
הצחקת ת'סבתא,
19/02/05 01:13
|
|
 |
81.
רמון מדהים. כל הכבוד. יישר כח
אבישר,
19/02/05 00:11
|
|
 |
באמת ''''''מדהים''''''
יעל,
קרית אונו,
19/02/05 07:30
|
מדהים בחוסר החוכמה שלו, רמון. מתראיין כל הזמן ובמקום לנצל את הבמה להאדרת מפלגתו והאג'נדה שהיא יצרה הוא משתמש בזמן המועט שנותנים לו להגדלת שמה של מפלגה יריבה שעד עכשיו, הניציות שלה המיטה אסון על כולנו. שילמד מהליכודניקים, הם אף פעם לא אומרים מילה טובה על השמאל למרות שכעת אימצו את כל תורתו, בלי בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון אומר את האמת!
יעקב זכריה,
זכרון יעקב,
19/02/05 14:05
|
בניגוד לעסקנים ולפוליטיקאים פתלתלים אחרים, רמון אומר תמיד את האמת. מי שמגן כל הזמן על המפלגה שלו, גם כשהא לא צודקת - מצדיק את השם הרע שיש לעסקנים ולפוליטיקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שרמון יהיה מספר 2 של וילנאי
ל"ת
ליאת,
ירושלים,
19/02/05 00:07
|
|
 |
וילנאי חייב להיות שני לפואד
ל"ת
ןוי,
19/02/05 09:33
|
|
 |
שרון+רמון=שרמון
ל"ת
גימטריה חדשה,
אלפבת,
19/02/05 08:41
|
|
 |
79.
לא רמון, לא ברק - וילנאי וזהו
ל"ת
ברקיסט מאוכזב,
19/02/05 00:01
|
|
 |
78.
מתן וילנאי הוא הראוי להנהגה
ל"ת
איה,
תל עדשים,
19/02/05 00:00
|
|
 |
77.
רמון תצטרף לוילנאי ותעבדו יחד
ל"ת
יעל,
ת''א,
18/02/05 23:44
|
|
 |
76.
RAMON thinks he is
avi.e.,
18/02/05 22:25
|
smart. he is not enough intelligent. and his english is really tereble. better for him to stay wher he is.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I think Ramon is the best !!
ל"ת
Eli,
19/02/05 00:14
|
|
 |
75.
הפרצוף הטאטארי שלך אומר הכל
ל"ת
רמון ד''ש מעמרי,
18/02/05 21:31
|
|
 |
74.
הלוואי עלינו
ל"ת
ע. א.,
18/02/05 21:28
|
|
 |
73.
העבודה מפלגה של זקנים
אנטוני הופקינס,
18/02/05 20:56
|
הגימלאים ,לא סולחים לרמון על פירוק ההסתדרות,לכן רמון לא ממריא.. מי אוהב אותך יותר ממני ,שרים תושבי מישען הקשישים ,למפלגת העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון סוציאל דמוקראט אמיתי
שולה,
19/02/05 00:15
|
|
 |
חושב עליהם שהם מטומטמים.
ל"ת
מכיר אותו,
19/02/05 01:15
|
|
 |
72.
ברק לא מושלם אבל עדיף על רמון
רן,
18/02/05 20:47
|
פרס ורמון צריכים ללכת הביתה, הם הורסים את מפלגת העבודה ברק אם כל החסרונות שלו עשה את המהלך החכם ביותר שנעשה במדיה בעשרים שנה האחרונות- היציאה מלבנון, והוא זה שהעלה את רעיון ההפרדה החד צדדית לפני רמון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לימדו אותך בביה''ס
it,
19/02/05 00:41
|
מה משמעות המלה מדיה ? או וודאי אינך יודע מה זה ''יציאה מלבנון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מכל האופציות אני דוקא עם מתן
שמרית,
צפון,
18/02/05 19:43
|
רמון אולי טוב בתקשורת אבל לא נראה לי שהוא מביא קולות למפלגת העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לרמון ולמנהיגי העבודה.
תומך העבודה.,
18/02/05 19:23
|
לא ממחזרים כשלון. ברק לא רצוי והוא אף מאוס על רבים רבים מאוהדי העבודה.לא משנה במי תבחרו כשלון כמו ברק לא ממחזרים. מנהיגי העבודה צריכים לדעת שרבים מאתנו יפסיקו את תמיכתם בעבודה אם ברק חוזר.יש לנו הערכה רבה אליך רמון.אתה עושה את עבודתך נאמנה. לא יעזור למלעיזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אני מעדיפה של וילנאי
אורנה,
רחובות,
18/02/05 19:20
|
כאשר האופציות זה רמון - שהציבור לא סובל. ברק שהוא קטסטרופה. פרס שעבר זמנו. עמיר ישכול להביא 2 מנדטים אולי ופואד שבאמת אין סיבה להסביר ברור שוילנאי הוא האופציה היחידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רמון ווילנאי שילוב מנצח
תמי ג,
ת''א,
18/02/05 19:15
|
אם רמון הפוליטיקאי יהיה מספםר שתים של וילנאי שיש לו מנהיגות והגינות הם יחזרו לשלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אם רוצים
מרק,
נתניה,
18/02/05 19:00
|
שלא יצמח דשא במקום מסוים אין צורך בחומרי הדברה. מספיק לשים שם את רמון. ראו את חורבות ההסתדרות , מפלגת העבודה ומערכת הבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח...גדול!
מכסח דשא,
19/02/05 01:16
|
|
 |
מרק של קלישאות נבובות.רמון OK
אלי אבירן,
18/02/05 20:57
|
הבריאות במצב סביר למרות הקילקולים שבאו אחריו, מפלגת העבודה במשבר בגלל שלא בחרה בו, ואת ההסתדרות הוא הציל מהיותה גוף חדל פירעון ומלא אינטרסים נוגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כישלון ושברו
ג',
18/02/05 18:55
|
אם יש משהו האחראי לכישלונו של ברק, מלבד ברק עצמו, הרי הוא חיים רמון. בשיתוף עם ביילין ניצל את אי הכרותו של ברק את מהותה של ש''ס והשפיע עליו להשליך את יהבו על מפלגה דתית ימנית ששנאת אשכנזים היא נר לכל נכלוליה. זוכרים את התרגיל המסריח. מי היה שם? לא רמון?.. ה''עם'' בכיכר ידע בחושו הבריא: ''רק לא ש''ס'' אבל ברק הובל באף ע''י שני שוטים וויתר על קואליציה היסטורית עם שרון שהיתה מביאה אותנו רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אפשר להוביל את ברק באף שילך
אחד העם.,
18/02/05 19:37
|
|
 |
ברק הובל באף? אז כנראה שמגיע ל
ליכדניק.,
18/02/05 19:17
|
אפשר להוביל את ברק באף? פן זה באישיותו לא היה ידוע לנו. אם כך שישב בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק ויתר על שריד בשביל ש''ס.
איש יחד.,
18/02/05 19:12
|
|
 |
65.
האיש הברור
מוי,
18/02/05 18:16
|
ללא ספק דמות מנומקת, מוסברת ,אנליטית,אדם ללא פוזות,תשובתיו עינייניות ,סיבתיות,קשה לעמוד מול לשונו החדה,האיש מדבר אמת ,ברור סיבתי, כל מה שהאיש צפה התקיים, מעזה תחילה ,ההיסתדרות ,בריאות ממלכתית ועוד כהנה, לא סתם צרף רוה''מ את חיים למטבחון אני לא אוהב את התקפותיו על אהוד ברק שאני מעריכו לא פחות ,תמיד קיוויתי שחיים יהיה בצמרת ,האיש ללא ספק נכס לעם ישראל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכס לימין
ל"ת
ימני,
19/02/05 01:13
|
|
 |
מסכים שרמון הוא נכס
ל"ת
ט.א.,
18/02/05 20:52
|
|
 |
64.
רמון מדינאי מן המעלה הראשונה
איש ימין,
ירושלים,
18/02/05 17:57
|
ההבדלים בין שמאל וימין, אינם גדולים. ר' מהלך ההתנתקות.
אין לנו הרבה מדינאים מוכשרים, כמון רמון, ברק, פרס וגם ביילין.
לכן, הנ'ל צריכים להיות חלק מכל הנהגה עתידית - ואת זה אני אומר בתור איש ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לא ברק. השאר כן.
לכודניק.,
18/02/05 19:18
|
|
 |
שיתחבר עם מתן וילנאי
שוקי,
צפון,
18/02/05 19:17
|
אני דוקא מעריך את רמון למרות שהציבור לא סובל אותו. רק אם ילך עם מישהו רציני כמו וילנאי זה יוכל להיות שילוב מנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
המסקנה: אל תצביעו בבחירות
מבקר תגובות,
18/02/05 17:52
|
המועמדים מכל המפלגות הם אנשים ירודים. למה לתת להם את הקול שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חיים (וישניה) רמון ההורס
חבר הסתדרות,
18/02/05 17:50
|
ההישג היחידי של חיים (וישניה) רמון בחייו הפוליטיים הוא הריסת ההסתדרות ועכשיו הוא מנסה להרוס את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרס ההסתדרות
תמר,
השרון,
19/02/05 15:01
|
אני לא מבינה על מה כולם בוכים עכשו, אני כאחות, הבנתי שחוק בריאות ממלכתי הוא אסון לשכבות החלשות במדינה, אבל הרוב במדינה, הסכים עם חוק זה , רק היום בדיעבד מבינים כל החכמים את גודל האסון, רמון ביצע את מה שהרוב רצה , שנים דבות דיברו על כך ורק הוא הצליח לבצע, משמע שהוא ביצועיסט בעל הרבה כח וכריזמה, הוא עשה להסתדרות מה שברק עשה למפלגת העבודה , בפרט , ולשמאל בישראל בכלל, הוא גרם '' לשמאלניים'' לפחד מהמילה '' הגסה'' הזו , ובגללו לא היו יותר ''שמאלניים'' כולם הפכו בין לילה לשמאל מאוכזב, ומכה על חטא. לסיכום, ברק מסוכן, לשמאל, לדמוקרטיה, ולמדינה, משום שה וא כבר הראה לנו את פרצופו האמיתי, אינדיבידואליסט, לא יודע לעבוד בצוות, היהדות אינה ערך עבורו, ובנ ו ש אים חברתיים, הוא תואם ביבי, מה שאולי אי אפשר להגיד על רמון, עדיין נשארה לי הערכה כלפיו, אני מאמינה שהוא למד הרבה מטעותו בענין ההסתדרות וחוק בריאות ממלכתי. שרק כל בית ישראל יהיה בריא, ושנזכה להיות כבר אחרי ההפרדות המיוחלת ,ללא שפיכות דמים מיותרת , אמן ואמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה ההסתדרות כופפה את ביבי?
אוסי,
תל אביב,
18/02/05 19:20
|
אם רמון הרס את ההסתדרות - אז מי הציל את קופת חולים, שהיתה בגירעון של 6 מיליארד? ואיך עמיר פרץ הכניע את ביבי בסכסוך הרשויות? ומי ניווט את ההסכם בין פועלי הנמל לבין הממשלה בהפרטת הנמלים? אתה בטח שליח של מישהו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
פוטנציאל לשחיתות והרס
חסיה,
18/02/05 17:42
|
רמון איש רע מעללים.. מושחת מיסודו בוגדני היורק לבאר ממנה הוא שותה. רמון צבוע הניזון מנבלות. מספיק להביט בעיניו מקרוב ולראות את עוצמת הרוע והסיאוב הנימצאים בתוכו. אני תיקווה ששמו ישכח לעד כשמם של רבים עושי רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרפת הדוברת.
תרבות הדיבור.,
18/02/05 19:14
|
מגיע לך שיעמידו אותך לדין.כנראה שאופייך מכתיב את דיבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ואת זה אומר הנוכל שמכר את ההסת
פומיקי שמיל,
חיפה,
18/02/05 17:34
|
|
 |
רמון קיבל הסתדרות גירעונית
חבר לשעבר,
בהסתדרות,
19/02/05 10:08
|
הברפלד וישראלוביץ השאירו לרמון הסתדרות עם שני מיליארד גירעון וקופת חולים עם ששה מיליארד גירעון. גזבר ההסתדרות הורשע בבית משפט על שימוש בכספי הסתדרות למטרות מושחתות. מי שטוען אחרת הוא או שליח לדבר עבירה של מישהו או סתם משמיץ חסר מצפון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
רמון יודע רק להרוס כמו שעשה לה
גמליאל,
ישראל,
18/02/05 17:27
|
רמון הרס את ההיסתדרות.העביר לירושלים ואחר כך החזיר לת''א לא חבל על הבזבוז האדיר. את מפלגת העבודה הוא לא יצליח לשקם.הוא מוכשר אבל רק בפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הרוב בגדול יבין את רמון בעתיד
אלברט לוי,
עכו,
18/02/05 17:25
|
זה רק עניין של זמן עד שרוב העם יבין כי חיים רמון הוא מנהיג שרואה את הנולד - מוביל את דעתו ממיעוט עד לרוב - אני זוכר את ברק שלא רצה להבין את רמון גם מבחינה חברתית ומדינית - לברק היו 6 מיליארד ש''ח עודף , הציע רמון בממשלתו , מחשב נייד לכל ילד - גם לעשיר וגם לעני - גם לערבי וגם ליהודי דתי - זה היה בשנת 2000 - ברק לא שמע את רמון ואז ש''ס והערבים הפילו אתו מבחינה חברתית - הימין גם וגם השמאל לא הבין אותו - אני מבין את חיים רמון - מנהיג דגול-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מבינים את רמון כבר היום
נחמן,
העבודה,
19/02/05 21:44
|
|
 |
57.
יוזמת ז'נבה והעולם
פנחס,
18/02/05 17:14
|
רמון מתפאר שיוזמת ז'נבה הגרועה מאוסלו האיום והנורא זוכה לתמיכה בעולם. ובכן מר רמון, אם נוותר על מדינתנו כל העולם יתמוך בנו וכל אזרח מאזרחי ישראל יקבל פרס נובל לשלום. הבעייה של שרון היא אוסלושכפי שביילין אמר היא לא הפיכה. לפני אוסלו ואחרי מלחמת המפרץ פסקו כל הזרמות הכספים לאש''ף והוא עמד בפני פשיטת רגל. ערפאת היה מנודה בכל העולם כולל העולם הערבי מוסלמי. ערפאת קיבל צו גרוש מתוניס ועמד לגלות לסוף העולם לתימן. כלאמר אש''ף היה עמוק באדמה ובאו פרחחי אוסלו והוציאו אותו מהאדמה. מאז אוסלו וכתוצאה ממנו החלה מתפתחת מגמה חזקה בסמול המערבי השוללת את עצם זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית לאומית בכל גבולות שהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שני צדיקים
סתם 1,
18/02/05 17:11
|
אם יש מישהו שהצליח לגרום נזקים יותר מרמון זה ברק זה נבלה וזה טרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
רמון רוה''מ ביבי כבר פחות מצחיק
דוד,
18/02/05 17:05
|
אני מתערב שכל אלה שכתבו תגובה לטובתו של רמון זה אותו אחד ... אין סיכוי שיש לרמון יותר מתומך אחד בעם הזה ובמיוחד במפלגת העבודה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רמון בקושי שרוך בנעל של ברק!!
ל"ת
שפוי,
18/02/05 16:44
|
|
 |
ברור שפרס הוא ראשון בעבודה
ל"ת
יורם,
חיפה,
18/02/05 18:19
|
|
 |
ברור שמתן
ל"ת
רועי גרנות,
18/02/05 19:17
|
|
 |
53.
רמון לוזר גדול יותר אפילו מפרס
אזרחית,
18/02/05 16:39
|
קשקשן שהרס את משרד הבריאות, בלה בלה כל מלכתו !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס הוא המנצח של המאה
ל"ת
טניה,
גבעת שמואל,
18/02/05 18:19
|
|
 |
52.
תגובות הגולשים
מבקר תגובות,
18/02/05 16:29
|
אני קורא את התגובות המוזמנות והמתוזמנות ומחייך. אין מקום להשוואה בין ברק לבין רמון. ברק עולה על רמון פי מאה בכל פרמטר שהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המבקר אתה טועה ובגדול.
מבקר המבקר.,
18/02/05 19:32
|
ברק הוא כשלון מוכח בכל תחום אפשרי אפילו הצבאי. מבקר צריך להיות אוביקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מפחדים,הם מפחדים
משתום {למבקר},
18/02/05 19:30
|
קרא את תגובות המתנגדים לברק המכנים עצמם בין השאר ''אוהד העב- ודה או מציגים עצמם כמצביעיי ברק לשעבר הם ימניים אוהדיי ליכוד{איזה ליכוד?}המפחדים פחד מות מחזרתו של ברק להגה השילטון. מה הפלא?השחיתות חוגגת ,המרכז משתולל,מדינת ישראל הופכת מערכות חינוך ובריאות לכאלה המתאימות לעולם השלישי,פרס ,רמון מכרו את מפלגתם עבור פירורים שעוזי כהן הואיל להשליך לעברם ומפלגתם חוברת לממשלה המושחתת ביותר שכיהנה אי פעם בישראל. תקציב חזירי זעק פרס והרים ידו בעד אישור אותו תקציב,אצל ברק כל אלה יעלמו מהנוף. אם חפצת חיים מפלגת העבודה תתן את המפתחות לידיים של ברק שהפעם יקים צוות מנצח המורכב ממיטב אלה שעד היום לא התקרבו לביצה הדלוחה של הפוליטיקה בישראל. הם יהיו חייבים להעשות זאת,עמידתם מהצד והפקרת המדינה לעסקנים דרג ג ומושחתים חסריי בושה תביא לסופה של המדינה. יעקב פרי,אהרונשקי,עמית,ליפקין שחק אתם נשיאיי האונברסיטאות הורביץ מטבע,פרופר מאסם ועוד רבים וטובים אחרים שעד היום הדירו רגלם מהפולי- טיקה והיום מחוייבים להרתם בראשות ברק להצלת המדינה. לפניי שיהיה מאוחר מידיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם הוא לא השתנה,ולכן הוא שביעי
ל"ת
צופית,
השרון,
18/02/05 16:17
|
|
 |
50.
ברק לא השתנה אבל רמון ........
מנחם הרצליה,
18/02/05 16:08
|
רמון היה ונשאר אותו פוליטיקאי ממולח ואפורטוניסט , אדם ארמומי וחסר מעצורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון עזר להקים ממשלת האחדות.
איש העבודה.,
18/02/05 17:55
|
כל הכבוד לרמון על עשייתו זאת. מר רמון המשך בפעלך המבורך.ברק הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חיים רמון הבייתה!
טל,
18/02/05 15:51
|
|
 |
זו הסתה.
תרבות הדיבור.,
18/02/05 17:58
|
הפוסל במומו פוסל.האשמות שווא על רמון. בזכותו חוק בריאות ממלכתי.ושמור על העברית שבפיך. זו הסתה פושעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הסתה - האיש צודק.
ל"ת
זוכר,
19/02/05 01:12
|
|
 |
48.
חברים יקרים,ברק או רמון?
פ.ע,
18/02/05 15:41
|
מה זה חשוב? עובדתית,לשניהם עתיד ארוך על קולר ה''אנדרדוג'', אז מה זה באמת משנה? בשביל הסבבה, אני רוצה להגיד לכם, ששניהם תותחי על, בלי תחמושת ובלי אישור לירי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתן וילנאי
ל"ת
א,
ת''א,
18/02/05 19:22
|
|
 |
מתן וילנאי
ל"ת
אודי,
18/02/05 19:18
|
|
 |
47.
עם ישראל חייב לרמון תודה על ..
יגאל כהן,
רחובות,
18/02/05 15:32
|
על שחשב על הצרות שלנו ולא על הצרות שלו. ובסוף יודו לו רבים על כך. קבל ממני, ייש כוייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לרמון.
איש העבודה.,
18/02/05 18:00
|
על עבודתו כפויית הטובה במשך שנים.בזכותו אנו בממשלת אחדות. וברק רואה וכלות עיניו של האיש שלא מפרגן לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מזל שיש ברק אחרת על מה ידבר?
רונית,
צפון,
18/02/05 15:32
|
באמת , חיים רמון היקר, מזל שיש את אהוד ברק לדבר עליו בשביל שתהיה לך כותרת והצדקה לראיון, לא שיש משהו חדש בראיון הזה שלא אמרת בכל מקום אחר לפני כן.... אם ברק כל כך לא טוב, הוא לא יבחר, זה מאוד פשוט, ואם אתה ווילנאי כל כך טורחים לעשות לו דה לגיטימציה כנראה שיש בו משהו שאתם יודעים שהוא יבחר שוב כי רק הוא מצליח להביאאת המפלגה לשלטון ולהרים אותה, למרות כל הסקרים שלכם.... אז לפחות קצת כנות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסקרים אומרים אמת על ברק.
איש העבודה.,
18/02/05 17:53
|
לפני שנכשל ברק כל הסקרים הראו את כשלונו. יכול היה לוותר ולא להפיל את מפלגתו. אבל האיש אטום. אולי עכשו כדאי שישים לב לסקרים כדי לא להפיל שנית את מפלגתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אחריות לחוק הבריאות הכושל
דוד ברגיג,
מרכז,
18/02/05 15:29
|
אחרי כשלונו של חיים רמון כשר בריאות פתוחה לפניו הדרך לטפס במעלות השלטון. בפוליטיקה הישראלית עובד הכלל - הכשל כדי שקידומך יובטח! עולם הפוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני בעד מתן
ל"ת
רועי,
18/02/05 15:19
|
|
 |
43.
רמון לא מבין את הפוליטיקה
יקי,
חיפה,
18/02/05 15:19
|
טועה בגדול רמון שחושב שיהיה מפץ גדול הוא לא מבין כלום. לא מבין שהליכודניקים אפילו שיתמכו במאה אחוז בעמדותיו לעולם לא יוותרו על הליכוד שלהם, השררה והג'ובים ושנאת השמאל באשר הוא משותפת להם וחשובה להם יותר מכל דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ל - 30 הודעתך ראויה לשבח.
אריק,
ר''ג,
18/02/05 15:15
|
רק כואב ומצער עד מאד שהעם איננו מבין ומקבל את דבריך. מגוחך שחיים רמון עסקן פוליטי קטן ועלוב, מבקר את אהוד ברק. אהוד ברק אכן עטור תהילה מכל הבחינות. גאון משיכמו ומעלה. החייל העטור ביותר בצהל בכל הזמנים. בעל מנות מישכל שהציבור איננו מודע להן. כשאני שואל מדוע כועסים עליו, אינני מקבל לעולם תשובה מתקבלת על הדעת. התשובה הסתמית הרווחת היא - ''ההתנהלות שלו לא היית תקינה''. מה הקישקוש הזה ? חטאו היה בכך, שהוא לא הסכים ואף סירב, להפוך לעסקן פוליטי קטן ועלוב כמבקריו. חטאו היה בכך, שחשף את פרצופו האמיתי של ערפאת והנבלה פתח באינטיפאדה. מדוע להטיל את האחריות לכך על אהוד ברק. מישהו בציבור מטיל אחריות גורפת על אריק שרון בגלל למעלה מ - 1000 הרוגים באינטיפאדה ? כיצד חיים רמון מעז לומר, שחשיפת פרצופו האמיתי של ערפאת הביא לאסון ? יש הטוענים שבכך ברק הציל את המדינה מהסדר ''בשלבים''. נתיב שכל ראשי הממשלה אימצו והלכו בו והוא סירב ובצדק. נקווה שברק יחזור לעמדות מפתח. אסור לנו לוותר על האיש, הוא גדול !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי את התגובה שלך
ארנון,
19/02/05 00:47
|
צודק בכל מילה, לעולם לא תשמע ממתנגדי ברק שום דבר עניני, רק גידופים ואמירות כלליות חסרות יסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרוטי ליכוד
עידן,
פתח תקווה,
18/02/05 15:15
|
כל המפרגנים לרמון מעוררים בי צחוק גדול, מתחזים לאנשי מפלגת העבודה אבל ברור שהם ליכודניקים שמעודדים תופעות מוזרות כמו חיים רמון שמפרגן למנהיגי המפלגה היריבה ובועט ורומס את אלה שבמפלגתו. הלוואי על הליכוד הרבה חיים רמונים בעבודה, זה מבטיח את המשך שלטונם למאה השנים הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לרמון יש סגנון מאוד טיפשי!!
סימה,
18/02/05 15:13
|
אתה יכול לשמוע אותו פעם ,פעמיים זה כבר יותר מדי,אני לא יכולה להסביר את זה אבל אני מאמינה שהרבה חושבים כמוני ורואים את אותו הדבר, זה בדיוק כמו לשמוע את דליה איציק ,הרי היא בלתי נסבלת עם הפה שלה אני פשוט עוברת לתחנה השניה,עד שהיא תעוף, מה לעשות שבעבודה אין אפילו מנהג אחד שאיפשר להצביע עליו,וזאות האמת.אז אתם בצרות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רק לא ברק
שלמה,
כפר סבא,
18/02/05 15:07
|
אחרי המפלה הקשה של העבודה בניהולו של ברק אין לו מקום בהנהגת המפלגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא רק ברק אלא גם רמון לא השתנה
שלמה,
נץניה,
18/02/05 15:05
|
הוא ממשיך להיות צבוע, דוחה, עורך דין במובן הרע של המילה , אנטי ישראלי ,והגרוע מכל הוא שייך לזן המיוחד הזה של אנשים בארץ (משה דיין אללה ירחמו ,אריק שרון ועוד כמה אנשים מיוחדים) שכל מה שהם נוגעים בו יש בו קללה והוא נהרס. סוג של מגע מידאס אבל הפוך- במקום משהו גרוע שהופך לזהב -הם נוגעים בזהב והופכים אותו לחרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
רמון מוכשר ומנוסה. רוץ חיים
ל"ת
גדי גלבר,
18/02/05 14:27
|
|
 |
36.
הייתי נגד רמון.טעיתי.הוא בסדר
ל"ת
חפץ חיים,
מצפה רמון,
18/02/05 14:25
|
|
 |
35.
לא רמון ולא ברק!!!חובה!!
אבי,
ישראל,
18/02/05 14:17
|
עם כל הכבוד לשניכם...אין לכם את זה!! רמון הינו העתק חילוני של דרעי(וגם חבר אישי שלו)!! תככן פוליטי ממדרגה ראשונה!רק מלל ריק מתוכן!!ללא יכולת מנהיגותית! ברק אולי מוכשר אבל ללא כל כריזמה וצניעות הדרושים היום למדינת ישראל!! המפץ הגדול חייב להתממש גם במפלגת העבודה!!רק עדיין אין דמויות חלופיות מספיק בולטות!! שימו עין על איתן כבל!!!הבחור צריך רוח גבית ליש לו הרבה יכולת\כישורים\רצון ויושר ציבורי הנרדש במחוזותינו! אופיר פינס בהחלט יכול להוביל למפץ! חבל שאין נשים בעלות שיעור קומה כי דליה איציק זו שערוריה בדיוק כמו רמון+פואד!! מתן הלך לאיבוד וכנ''ל עמרם מצנע..אולי טוב שכך..עם כל הכבוד לשרותם הצבאי..ישראל זקוקוה לאנשים מסוג אחר,לא לגנרלים בדימוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רמון טועה, במפלגים חוזרים אליו
ניב,
ראשון,
18/02/05 14:09
|
יותר ויותר אנשים מתחילים להבין ולהוקיר את רמון, עם הנסיון העשיר צעיר בגילו, ברוחו ובנפשו. לכן רמון אתה טועה, חבריך למפלגה כן אוהבים אותך והמספרים גדלים מיום ליום, תשמור על המומנטום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גם כאן לרמון רוב
אד,
מרכז,
18/02/05 14:06
|
תספרו את 56 התגובות ו-27 דיונים תגלו שבעם לרמון רוב מוחץ, רמון עשה רבות למען העם והוא יזכור זאת כשיקרא לדגל. רמון חוזר ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חיימקה שלי
אמיתי,
שרון,
18/02/05 14:05
|
|
 |
31.
רמון אהוד על כל הפלגים, לא סתם
אכפטניק,
מרכז,
18/02/05 13:56
|
לרמון עתיד וורוד, יודעים למה? הוא מסתדר וחבר של כולם, מהעבודה לליכוד, לראש הממשלה, לשס והדתיים, כולם יודעים לכבד אותו בתמורה. גם זה חשוב לקרדיט שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רמון מול ברק
משתומם,
18/02/05 13:43
|
אחד רמטכ''ל עטור תהילה,האחר עסקן פוליטי מצוי. אחד ראש ממשלה האחראי ליציאת צה''ל מהבוץ הלבנוני,האחר אחראי יותר מכל לקריסת מערכת הבריאות. אחד מבריק שהקדים את זמנו,האחר מוטט את קיר המגן של העובדים בישראל,ההסתדרות. האחד שכל חייו תרם לביצור מעמדה ובטחונה של המדינה בעשרות מבצעים עלומים עד היום,האחר אחד מאלה שבאותו זמן דישדש בביצה הפוליטית. האחד והיחיד שיכול להציל את מפלגת העבודה ואת המדינה משילטון עוזי כהן וחבריו ממרכז השחיתות,האחר מוביל את מפלגת העבודה בראשות פרס להעלמות מוחלטת. אכן הוא מסיר את החיוך מפניך חיים רמון,אנו תומכיו ומאמינים בדרכו של ברק מקווים שגם אתה ושאר העסקנים לא ימנעו ממנו להחזיר לנו ולעם ישראל את החיוך לפנים לפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ממחזרים כשלון כברק.
אוהד העבודה.,
18/02/05 17:35
|
חלק גדולמהאנשים שעזרו לברק לא רוצים בחזרתו. תשאלו את בן עמי ואחרים. איש שנכשל ותפסיקו לברבר עם לבנון. איזו נסיגה משפילה.בכל תחום נכשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך נכונים ומאלפים.
ל"ת
מבקר תגובות,
18/02/05 16:43
|
|
 |
רק וילנאי
רונן פולק,
נתניה,
18/02/05 15:20
|
|
 |
ברק מקסימום שר ביטחון אצל רמון
יוסף,
18/02/05 14:45
|
הוא לא למד עדיין וכפי הנראה גם לא ילמד את המקצוע הנקרא פוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שברק לא פוליטיקאי.
הפוליטיקאי,
תל אביב,
18/02/05 18:30
|
רמון כל כך פתאטי עסקן עלוב שתקוע בכנסת 20 שנה ולא עשה כלום,לקצה העקב של ברק הוא לא מגיע אם כל חולשותיו של ברק .שיתמודד חסר ליצן שיקבל 3500 קולות כמו בפעם הקודמת שרמון ניסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו לא שר ביטחון.
אחד העם.,
18/02/05 17:37
|
איך איש צבא רמטכל בעבר מוציא אותנו בבושה כזאת מלבנון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רמון רלוונטי יותר מכל המתחרים,
אכפטניק,
ישראל,
18/02/05 13:38
|
לזכות רמון הזכות מהיציאה מעזה, לזכותו האמון שנתנו העבודה לשרון, לזכותו תוספת לסל הבריאות, מיטות סיעודיות והחזרת ההורדות לגמלאים, רמון איכותי עם חזון אמיתי, ישר ומפרגן גם למתחרים הפוליטיים מהליכוד, רמון כמו כולם עשה כמה טעויות בעבר, אבל שונה מכולם שהוא מודה בהם ומתקן אותם ואת תדמיתו. רמון הכי רלוונטי מכל המתמודדים. רמון אנושי, עם פני ילד טוב, כי כך הוא באמת. כשרמת המפגשים שלו עם פעילי המפלגה תעלה, תעלה גם רמת הפופולריות שלו, להיות מס' אחד הוא יכול והוא יהיה שם. READ MY LIPS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל מה שרמון נוגע הוא הורס
יאיר,
18/02/05 13:37
|
סניף יפו של המפלגה השביעיה המפורסמת ההסתדרות חוק ביטוח רפואי ממשלת ברק(רק כי היה שם) ואפילו את הפועל תל אביב רמון צא לעינינך ועזוב אותנו ואולי גם עסקים פרטיים אתה לא יכול אז תהיה שכיר בהסתדרות שמעתי שתה אתה יודע דווקא להכין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב- 100%
mske,
18/02/05 16:25
|
|
 |
27.
רמון העתק מדוייק
דני,
מרכז,
18/02/05 13:19
|
רמון הוא העתק מדוייק של פרס רק בלי ההישגים שלו, אין אפשרות לשכוח את הרס מערכת הבריאות בתקופה קצרה שהיה שר הבריאות,תשלום נוסף עבור ביקור רופא,תשלום לתרופות,העברת בתי אבות של משען לחוזקת אנשי שס כשוחד פוליטי, לכן רצוי שישב בשקט ושישתוק,ולא יביא יותר נזק לתושבי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון הוא שיפור של פרס
ל"ת
ג. נ.,
18/02/05 14:23
|
|
 |
רמון הרס הכל
ורד,
באר שבע,
18/02/05 13:40
|
נכון, רמון הרס את כל המפעל המפואר של ההסתדרות שדאגה לכל עובד וגרם לאנשים טובים שעמדו בראשה להיות מואשמים בעבירות שחיתות שהן מגוחכות בהשוואה למה שקורה היום אצל הדמויות הנערצות על רמון, שרון ואחרים בליכוד. כל מפעל ההסתדרות המפואר התפורר בגללו. הוא לא בנה מעולם דבר, רק הרס הרס הרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא השתנה,לא משנה.
סב-עוז,
18/02/05 13:06
|
אהוד לא השתנה,מפני שזה אופיו,לכן היה מוצלח ביחידה,הצלחה שם אינה ערובה להצלחה בחיים בכלל,עם אנשים בפרט,אבל למי זה משנה?חיים רמון כמו בורג ויעל שיאון ואחרים הם ''פסה''עם מפגתם ובלעדיה,זו הייתה מחלה שעם ישראל ,אמנם בקושי,הבריא ממנה,ועכשיו כמו אחרי מחלות אחרות,אני מקווה,שהתחסן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמו לעומת זאת משתפר כל הזמן
ל"ת
אלי אבירן,
18/02/05 14:24
|
|
 |
25.
רמון איש ישר דרך
גל ישורון,
יש''ע,
18/02/05 13:01
|
|
 |
24.
אוהבי חיים אנחנו ולכן: רמון !
ל"ת
חנוך ס.,
18/02/05 13:00
|
|
 |
23.
אהוד ברדק ורמון בקקט
500,
18/02/05 12:46
|
מפלגה של ''א פ ס י ם'' אחד הרס את המדינה השני רצה לסדר את ההסתדרות ורץ בהזדמנות ראשונה לסדר את עצמו... נקווה שזאת הקדנציה האחרונה של המפלגה הצבועה והעקומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי הסגנון אתה טיפש לא משכיל
אכפטניק,
מרכז,
18/02/05 14:12
|
מותר לך שתיהיה לך דעה אחרת, אבל לא למדת בבית ספר עממי יסודי? למזלך המר, שרון יישר קו עם רמון, הימין והשמאל נהפכו למרכז מפוכח. היכן אתה נשארת? מאחור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
שימי,
18/02/05 16:28
|
רק שרון ועוד קומץ מורדים התיישרו לשמאל רוב הליכוד נשאר בעמדותיו , את זה תוכל לראות לקראת הבחירות הקרובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לעולם לא רמון
רונן,
רחובות,
18/02/05 12:28
|
רמון מפליא להתחנף למנהיגים ובתנאי שלא יהיו ממפלגתו שלו. הוא הרס כל דבר במפלגה, למשל הקשר עם הסתדרות העובדים וגרם להאשמתם של חברים נאמנם לתנועה, בהאשמות של שחיתות שלאור מה שקורה בליכוד, אפשר להתפוצץ מצחוק שלזה קראו אז שחיתות, בזכות רמון כמובן. לו היה תומך באהוד ברק בדרכו הקשה והבלתי מתפשרת, לו היה תומך במקום לרקום מזימות נגדו בסתר, אולי לא היינו עוברים את האסונות הנוראיים שעברנו עם המלכתו של שרון. אצל ברק כראש ממשלה היה שקט יחסי. הלוואי וברק ישוב, יציאתנו מלבנון הייתה המהלך החשוב ביותר שנעשה עד אז. הוא חכם, יצירתי, אפילו אם לא כל כך סימפטי. חנופת רמון לליכוד ולמנהיגיו תשאיר את העבודה עוד הרבה שנים באופוזיציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק רמון זה נכון
משה קשתי,
18/02/05 13:07
|
ברק פיקשש את ההיזדמנות שלו ולא בגלל רמון. אני מזכיר לך שרמון היה מאד לויאלי לברק עד כדי הצגתו כבובה שלו בחרצופים. ברק לא שיתף פעולה עם חבריו והפסיד את ההיזדמנות הפוליטית שבנה לו רמון להכניס את שרון כשר ביטחון. והשאר הסוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני:רק לא רמון
אלעד,
תל אביב,
18/02/05 13:32
|
רמון ביחד עם חבריו הקטנים והחתרנים חתרו תמיד תחת כל מנהיג. היום הם שופכים דמעות תנין על רבין אבל עשו לו את המוותבחייו ולכן הוא תיעב את המפלגה. גם לפרס הציקו ולשיא הגיעו עם ברק. הם ישמחו לתת שלטון על מגש של כסף לליכוד העיקר של ישרתו תחת מישהו ממפלגתם. זו הטרגדיה של מפלגת העבודה. בגללם אף פעם לא מצליחים ללכד שורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חיים רמון פוליטיקאי איכותי
אבי לוי,
18/02/05 12:28
|
|
 |
רמון איכותי??? חה חה חה !
צביקה,
גדרות,
18/02/05 13:46
|
עסקן פוליטי שבאופן משונה מפרגן למנהיגים שאינם נמנים על מחנהו. הוא לא יתן לאף אחד מהעבודה להיות ראש ממשלה ותמיד ישים לו רגליים. תשאלו את רבין ז''ל כמה חרא אכל ממנו , מבורג ומחגי מירום. ההבטחות הגדולות של העבר שהרסו במו ידיהם את מפלגתם בתככים שלהם וסללו את הדרך לשלטון בלתי נגמר של הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חיים רמון מנהיג עם חזון
א ק.,
18/02/05 12:00
|
|
 |
אתם מתככונים לאותו חיים רמון?
עמית,
18/02/05 13:53
|
|
 |
19.
יותר מיי זמן בצמרת
משה,
18/02/05 11:55
|
חיים רמון יושב בצמרת כבר יותר מדי זמן והוא לא היחידי . פשוט השיטה ''עובדת'' כאשר ראשית הדאגה לא לאפשר חלופות ,ואם חס ושלום מסתמנת אפשרות שכזו מחסלים אותה באיבה. ואהוד ברק (עם כל החסרונות שלו) רצה בתחלופה וכך גם מצנע . אז מה נשארנו עם פרס רמון דליה ופואד כי זה עדיף עבורם לא עבורנו אגב גם בליכוד ש''ס ומפלגות אחרות המצב זהה. ללא תחלופה בצמרת המנהיגותית בדומה לארה:''ב אין סיכוי לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לנו רמון בשלטון
שמואל כרמון,
18/02/05 12:26
|
|
 |
אולי לך מגיע רמון
שוש,
כרמיאל,
18/02/05 13:50
|
לנו בוודאי שלא מגיע. מגיע מישהו יותר טוב, מישהו שיבנה ולא יהרוס, מישהו שידע להעריך את המנהיגים במפלגתו ולא להפליג כל היום בשבחיהם של אנשי המפלגה היריבה. עליו נאמר, עם חברים כאלה מי צריך אויבים. שרון צ'יפר אותו על נאמנותו לשרון. נשמע קצת סהרורי? אבל זה האיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין תחליף לנסיון
יניב,
18/02/05 12:24
|
|
 |
18.
רמון הורס כל מה שהוא נוגע בו
גיל,
18/02/05 11:38
|
אחרי שהחריב את מפלגת העבודה, הרס סופית את מוסד ההסתדרות והפך אותו לכלי שמשרת מיעוט שכירים שמשתכרים הרבה, ואחרי שהרג את הבריאות בארץ, הוא מתפנה עכשיו להחריב את הפועל ת''א. האמת? קשקשן, שאם הוא לא היה מדליף קבוע- העיתונאים כבר היו שוחתים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעבר הצבעתי לברק היום רק שרון
ל"ת
ז,
18/02/05 12:06
|
|
 |
17.
''המהפיכה שלו בקופות החולים''
בן,
18/02/05 11:33
|
כיום אנו משלמים יותר מכיפליים לקופות החולים ומקבלים הרבה פחות ממה שהיינו מקבלים בעבר - כששילמנו פחות כסף . הכל תודות לבלופים ש-רמון ''מוכר לנו'' ועוד אחד כזה רוצה להנהיג את המדינה . לא השתנית חיים רמון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון טיפל יפה בבעיה מורכבת
ל"ת
אלי אבירן,
18/02/05 11:59
|
|
 |
16.
חיים רמון הוא העתיד והתקווה
החפץ חיים,
מצפה רמון,
18/02/05 11:31
|
|
 |
רמון הוא תיקוות הבינוניות
אמנון,
18/02/05 15:32
|
|
 |
15.
רמון לשלטון !
ל"ת
ערן,
18/02/05 11:27
|
|
 |
14.
ראש הממשלה הבא. לו יהי
ל"ת
אלי אבירן,
18/02/05 11:27
|
|
 |
13.
למס' 11
לין,
18/02/05 11:15
|
|
 |
12.
רמון משחק בשרון כמו בילד
בחרתי ליכוד,
18/02/05 11:12
|
|
 |
שרון מבין את האיכות של חיים
ל"ת
איציק ל.,
18/02/05 11:34
|
|
 |
11.
רמון = כל הכיעור שיש בפוליטיקה
אני אומר,
18/02/05 11:05
|
אוי ואבוי לנו מהאיש החתרן התככן השקרן שחוץ מחיוך אינפנטילי אין לו שום דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אנו משלמים את הנזקים שעשה
יוסי,
18/02/05 17:35
|
אסור לתת לרמון תפקיד הוא יודע רק להרוס.את קופת חולים הוא הרס והיום כול חברי ההיסתדרות משלמים את המחיר.בתי החולים בקריסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון פוליטקאי ישר (יש דבר כזה)
ל"ת
שמוליק,
18/02/05 11:33
|
|
 |
בחיי כמה שאתה צודק צודק צודק!!
ל"ת
אחד שמבין,
רמת השרון,
18/02/05 11:18
|
|
 |
10.
ברק או רמון-פרס תמיד המנצח
ממשלת השמאל,
והערבים,
18/02/05 10:48
|
לשלטון גם כך לא תגיעו, אלה אם כן תספחו את כל יו''ש ועזה. כי ללא הערבים השמאל הוא לא חשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רמון,הרסת את ההסתדרות
סימה,
18/02/05 10:44
|
כל חבריך העו''ד הרויחו אחוזים שמנים מלווים בתמונות יקרות של מכירות הנכסים בגרושים. אז מה,חוץ מרעיון נסיגת עזה תסכים גם לנסיגה גם מביתך ברמה''ש? או שעדיף למסור משהו רחוק יותק כמו הגולן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון הציל את ההסתדרות
ל"ת
עדי רווה,
18/02/05 11:35
|
|
 |
הציל את חבריו ומכר את ההסתדרות
GIDI,
Haifa,
18/02/05 17:47
|
|
 |
8.
מדיניות רמון ללא תיכנון .
אביב חרד,
מרכז,
18/02/05 10:06
|
רמון מעלה על נס את מצריים. היא לא שינתה בערכיה דבר.לאחר שהפיצה תעמולת זוועה שיקרית נגד ישראל ונגד היהודים דבר שנקלט במוח האוכלוסיה המצרית לאורך הרבה שנים ובניגוד מוחלט להסכמי השלום עם ישראל. היא גם מדינה תומכת טירור שעזרה להבריח אמצעי לחימה מסיני לעזה ולישראל. האם עכשיו השתנו ערכיה או שינתה התנהגותה כדי שהפלשתינאים יזכו בנכסים ממשיים ואח''כ מה יקרה ? היא ביום אחד תחזור לערכי השנאה שמשטר מובארק הכניס למוחם . נראה את רמון משכנע אותם להצהיר היום כי לאור שהרבה יהודים ממדינות ערב נקלטו כפליטים בישראל אז על הפלשיתנאים להסכים מראש ועכשיו כי הם לא תובעים את ''זכות השיבה '' כפי שהם קוראים לה !! כי היו חילופי אוכלוסיות . ואפילו רמון ומפלגתו שלו לא מצהירים על אמת זו . חוסר היכולת של הפוליטיקאים הישראלים לתכנון אסטרטגי מהווה סכנה קיומית למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעותו של בגין בעזה
ל"ת
אבי ר.,
18/02/05 11:37
|
|
 |
רק פרס צריך להיות רה''מ
ל"ת
משה,
יהוד,
18/02/05 10:37
|
|
 |
פרס גמר. שלא ירוץ.
ל"ת
חבר וותיק,
18/02/05 11:37
|
|
 |
7.
רמון פשוט תולעת
ל"ת
דרעי,
כלא בית ליד,
18/02/05 09:50
|
|
 |
6.
שניהם לחלוטין לא רלונטים!!!
ל"ת
יוני,
18/02/05 09:49
|
|
 |
רמון רלוונטי והלוואי שינהיג
ל"ת
ר. כהן,
18/02/05 11:58
|
|
 |
5.
רמון וברק, ברק עדיף.
אבג ת''א,
18/02/05 09:24
|
ידידי חיימון מבלומפילד: אם אני,כחבר מפלגת העבודה , צריך לבחור בינך לבין ברק, ההחלטה מאוד פשוטה: ברק. אתם לא באותה ליגה. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לא ברק.
פעיל העבודה.,
18/02/05 17:41
|
לא השתנה ולא ישתנה. ישב בשבעה ועשה פרסומת לעצמו. ומה עם העמותות שלו? איש חולה שלטון ונכשל.כל אחד בעבודה כולל רמון מוצלח ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה כמו ברק, לא למדת כלום..
שרי,
אזור השרון,
18/02/05 10:15
|
הייתי מהמצביאים עבור ברק. אבל לאור התנהלותו ולאן שהוא הוביל את המדינה - אני מתחלחלת למחשבה שחס וחלילה יחזור לעמדות מפתח משפיעות. זה לא רמון מול ברק, זה פשוט ברק - אסון למדינה. עדיף שימשיך להתרכז במה שהוא כנראה מוצלח בו - עשיית כסף, והרבה כסף עבור עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבורות זועקת לשמיים!!!
מיכל,
נהריה,
18/02/05 15:08
|
איזה קשקוש, לומר לאן הוביל ברק את המדינה, ברק הוביל בדרך הנכונה, הבעייה שלא היה פרטנר אז. אבל את כל הרעיונות שלו הליכוד מאמץ אל חיקו. רק להזכיר לך, אם אינך קוראת עיתונים, אצל ברק לא היו כמעט הרוגים, ברגע ששרון עלה לשלטון החלו הפיגועים הנוראיים כמותם לא ידענו מעולם. אני מאמינה שלו ברק בשלטון, הוא היה מנווט את העניינים בדיוק במינון הנכון ולא היו כל כך הרבה הרוגים אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת היית ''מהמצביאים''?
אליעזר בן יהודה,
18/02/05 10:39
|
אם את ''מתחלחלת'', אז אולי את מה''מצביאות''? אבל קרוב לוודאי שלא היית גנרלית, וסביר יותר שהיית מה''מצביעות''.
קשה למצוא תגובה אחת מתוך עשר שכתובה בעברית נכונה (שלא לומר - תקנית). אנאלפביתים, נמאסתם! תלמדו לכתוב לפני שאתם מגיבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למומחה הכתיב...
שרי,
השרון,
18/02/05 11:43
|
נכון, טעיתי באיות. אז מה? במקום להתפס לשגיאת הכתיב, מוטב היה אילו התייחסת לתוכן. אתה יכול להסכים או לחלוק עלי, אבל במטותא אל תתנשא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק בזה טעית
רווית,
רחובות,
18/02/05 15:10
|
טעית גם בחוסר ההבנה שלך לכל מה שברק עשה וזכרונך כנראה קצר מאד, כי את לא זוכרת שהפיגועים הכי איומים בתולדות המדינה היו מאז ששרון עלה לשלטון. אצל ברק היו כמעט אפס פיגועי התאבדות. את קולטת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרדר את המדינה?!?! נו באמת
אבג ת''א,
18/02/05 12:23
|
לטעמך ברק דרדר את המדינה. כלומר מצבנו הלאומי או הבינלאומי הורע שבעת מונים בתקופתו. נו באמת. כנראה שזכרון אינו החלק החזק שלך. צאי חשבי והזכרי מה היה מצבה של מדינת ישראל בתקופה שקדמה לברק [היה אחד - ביבי. זוכרת?]. כל מילה והשוואה,תהא מיותרת. מה שברק הגה וניסה ליישם, מיישמים כעת מנהיגי הליכוד ו...העבודה. סוף שבוע נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מצביאות'' או '' [מ]צביעות''...
ל"ת
בן גוריון,
שדה בוקר,
18/02/05 10:49
|
|
 |
רמון וברק ברק עדיף?
חבר עבודה,
18/02/05 09:52
|
על מה אתה מסתמך? האיש ברק במשך 3 ימי כהונתו כרוה''מ הצליח לדרדר את העבודה (רשימת כחול לבן) למורדות שקשה עד כמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו לצערי הרב האיש כה גרוע שעדיף נתניהו כרע במיעוטו על פני האיש ברק שמענו את הבטחותיו של ברק עוד מאז כהונתו כראש המטה הכללי כמו : צבא קטן וחכם,סגירת גלי צהל,סגירת עיתון במחנה,ביקורי פתע בבסיסים ועוד היד נטויה כולנו ראינו את היתנהלותו כדאש ממשלה.האיש צנטרליסט ללא תקנה וכל ההשתפכויות וההתנצלויות כלפי עדות המזרח למשל רק חיזקו את דמותו הציבורית השלילית ולבסוף - המפלגה איבדה את עצמה לדעת בהעדיפה את אהוד ברק על פניו של עוזי ברעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק עדיף ועוד איך עדיף
אבג ת''א,
18/02/05 10:16
|
ראה את מי אנו משווים. פוליטיקאי קטן, שמעשה מוצלח אחד שלו קשה לי לזכור, לעומת אדם רב עשיה. אם המפלגה התדרדרה בתקופתו של ברק, יש להאשים את הסיאוב המפלגתי ואת המנגנון ,שלברק לא היתה יכולת השפעה והשתלטות עליו. כפוליטיקאי - עשה גם עשה שגיאות. כמדינאי - היום למדים ומיישמים את מהלכיו החדים המפוכחים והאמיצים. לכן בבחירה בין שניהם - אין לי כל ספק מי עדיף [אלא אם אתה אוהד הפועל ת''א...]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון וברק עדיף?
חבר עבודה,
18/02/05 10:55
|
ל - אבג ת''א לא דיברתי על בעדפה בין ברק לרמון אלא על ברק עצמו משום שחיים רמון אינו עומד כלל על הפרק הממשלה הידרדרה בתקופתו של ברק והאשם הבלעדי - ברק ברק כפוליטיקאי ומדינאי רק חידד את האימרה '' מה שטיפש אחד מקלקל,מאה חכמים לא יוכלו לתקן'' האיש ברק אינו מנהיג,האיש ברק אינו יודע עבודת צוות מה היא והוא שומע את עצמו בלבד והתכונות השליליות הללו טבועות בו עמוק ולא ניתנות לשינוי לא בגילו של אהוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב - ברק
אבג ת''א,
18/02/05 11:28
|
אני מניח שלא נסכים בנושא זה. גם אני חבר מפלגת העבודה ומוכרח אני לציין כי עדיף בעיני אהוד ברק האגוצנטרי,החד,קר הרוח , על פני כל אותם ''מנהיגי'' המפלגה משעממים הרצים לחתונות/ברי מצווה/בריתות. מעדיף אני מנהיג קר מזג הרואה את המטרה וחותר אליה. אין לי ספק שמדינת ישראל תפיק רק תועלת משובו של ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ברק
אמנון הירשדבר,
עפולה,
19/02/05 14:00
|
אין ספק, אחרי שרון עם ישראל יתפכח ויפקיד את ההגה בידין של אהוד ברק להוביל את המדינה להשגים מפליגים, כי הרי בסיכומו של ענין שרון מבצע את תכניתו המקורית של ברק ''אנחנו כאן והם שם'' רק ברק יושיע את מפלגת העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנא אל תצביע עבודה
אבג ת''א,
19/02/05 11:23
|
אם כך אתה מבין את הדברים, עשה עמנו חסד -הצבע ללכוד או לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חס וחלילה ברק. האיש נכשל בכל .
עוזב העבודה.,
18/02/05 17:46
|
לא רק שהוא לא בן אדם ולא מתקשר, אין ציבור אחד במדינה שסובל אותו.נכשל עם הזקנים עם הנכים עם הערבים ועם חבריו לדרך. פישל ביציאה מלבנון, התחנף לדתיים, צאלים, העמותות, ועוד ועוד. בגללו לא אצביע לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמון באבו אבועה עדיף
סתם 1,
18/02/05 10:42
|
|
 |
4.
חרצוף רמון בפעולה....
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
18/02/05 09:21
|
|
 |
שנאה ללא נימוק.
ל"ת
חפץ חיים,
מצפה רמון,
18/02/05 11:38
|
|
 |
לגלוג , לא שנאה.
אוהד,
18/02/05 15:35
|
יש בכלל מה להשוות בין מנהיג שניסה והצליח להביא כתוך שנה וחצי ליציאה מלבנון לבין אחד שהעסקנות והתככים אצלו היא מקצוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רמון והחבר'ה הטובים.
דניאלה,
18/02/05 09:11
|
רמון מדבר על קמפ דייויד ועל הכל או כלום. הוא לא מזכיר את השיחות בטאבה עם טובי השמאל. הפלשתינאים לא וויתרו כהוא זה על זכות השיבה וברק הורה בעקבות כך לחזור. זאת הסיבה לכשלון המו''מ. רמון מעדיף הסכמי ביניים כשהוא יודע שבאויר מרחפות השאלות שאין עליהן הסכמה. כך הוא משאיר פתח להמשך הטרור. שימו לב מי הם חבריו של רמון ותבינו. אגב ד''ש למרטין שלאף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול הפוליטיקאים שלנו
שמוליק,
18/02/05 11:40
|
|
 |
אולי בעסקנות הקדים את זמנו.
אוהד,
18/02/05 15:41
|
אולי העסקנות והסכינאות של חיים רמון הקדימו את זמנם.
שיעבור לליכוד ולחב' ''שרון את שרון'' בע''מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תהייה רגוע רמון לא רק במפלגה
אהוד,
18/02/05 08:57
|
שלך לא סובלים אותך בכל השנים הארוכות שלצערי אני מכיר אותך מהופעות בתקשורת לא ראיתי פעם אחת חיוך או צחוק אמיתי על פניך....אתה מזויף מהתחלה עד הסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג כמה שאתה צודק !
ל"ת
תומר ת''א,
18/02/05 17:07
|
|
 |
רמון זו הנשמה של מ. העבודה
ל"ת
ע. א.,
18/02/05 11:41
|
|
 |
תאימות
yar,
18/02/05 10:16
|
מוזר דווקא הוא בין היחידים שיש קשר בין אמירותיו לשפת גופו אדון נכבד תבדוק שוב את חושיך נראה שיצאו מאיפוס הם חוו יותר מידי נתניהו ברק אחד שחקן השני חושב שהוא מהנדס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רמוןהכי מתאים להיות ראש ממשלה
רצון,
18/02/05 08:47
|
|
 |
רמון רמון
guhrn,
באר שבע,
18/02/05 13:04
|
כמה שאתה צבוע ומתחסד !?מתי אתה תשנה את הפרצוף דליה איציק שלך ?? ובאתה הזדמנות תזכיר לנו מתי עשיתה מעשה טוב לאחרונה מלבד גירושיך ?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים. אני בוחר בו.
גדי שלו,
18/02/05 11:42
|
|
 |
כמה שאני מחכה לרגע
עמית,
מפלגת העבודה,
18/02/05 15:38
|
שבו ברק יביס את הרמונים ואת שאר הסכינאים שהרסו כל חלקה טובה במפלגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיזוק לדברי עמית - מפלגת העבוד
אמנון הירשברג,
עפולה,
19/02/05 14:08
|
אתה צודק במאה אחוז ,לאט לאט עוד ועוד אנשים יבינו כמה אהוד ברק חשוב למפלגת העבודה ולעם ישראל באופן מיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|