 |
30.
דרך מטופשת לטפל בבעיה
המום,
21/02/05 10:16
|
הצעירים ישתו עד 23:00 כמויות כדי ''להספיק'' ואז יסתובבו ברחובות משועממים -יגרום ליותר אלימות, או יחשפו תעסוקות אחרות להעביר את הזמן - כמו בילויים ''ביתיים'' אותם יעבירו בשימוש בסמים. פתרון מטופש, שלא יוביל לתוצאה אותה מנסים להשיג. מה גם שזה פוגע במקומות עסקים, שלא חטאו בכלום. יגרום לכך שמקומות לא יכניסו בני נוער למחוזותיהם על מנת לאפשר בילוי אל תוך הלילה לשכבה הבוגרת - אלא אם כן הכוונה של המשטרה היא להעניש את כל האוכלוסיה, על טיפשותם של מספר נערים בודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
23 דוחות על שכרות
חכם,
מתנ''א לאנד,
20/02/05 20:26
|
השאר על מהירות ''מופרזת'' אד נוסעים 100 קמ''ש במקום 90 קמ''ש
זה מה שקורה ששחר איילון הוא היו''ר של מתנ''א
הפתרון הוא יותר אבטחה בברים אה כן לפטר את ניצב שחר איילון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אתם צוחקים??
דנה,
ת''א,
20/02/05 18:15
|
בתור אחת מההיי-טק, אני אספיק להזמין רק את המשקה הראשון עד 23:00. אולי אז, כמו באנגליה, כולנו נסיים לעבוד ב17:00?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
במקום לטפל בעבריינים
עודד,
20/02/05 17:16
|
המשטרה בוחרת לטפל בציבור?!?!?!?!?
התחרפנו לגמרי, עונש קולקטיבי לכל העם במקום שהמשטרה תתחיל לעבוד ולהשתלט על הפשע.
כאילו שמי שמעורב באלימות זה רוב הציבור....הרי מדובר במיעוט אלים שקל מאוד לזיהוי.
בסגנון הזה יש פתרון יותר פשוט- עוצר אחרי השעה 17:00. אם זה עובד עם הפלשתינים, למה שזה לא יעבוד בת''א??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
NO NO NO you have to read
GAL,
20/02/05 16:26
|
as a person that lives outsid of israel for a while (because of school) this will be the biggest mistake we'll ever do in the night life of Israel and tourism kids/teenagares will drink an amount of alcohol that it is hard to belive that someone can consume because they'll want to drink as much as possible before the pub is closed and it will be both dangarous health wise and on the road + it will be groass that vpeople will vomit and be drunk in the streets and also drive home when they are highlt toxicated second Israel is known in the world (and I promise you this) as a country that the night life brings a lot of party people to Israel, and this people know that they can come and party, and have fun and drink, what do you think it will do to the tourist industry?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Five minutes last drink
אבי,
20/02/05 16:10
|
כימעט כל מי שהיה באנגליה תקופת זמן מסויימת יצא לו לבלות בפאב האנגלי ולשמוע את צילצול הפעמון והקריאה ''חמש דקות משקה אחרון''. סוג הבילוי בפאב האנגלי המסורתי ממש לא דומה למועדונים בארץ. לפאב באים לשתות להיפגש לקשקש ובסוף בחצות הלילה ללכת הביתה יותר או פחות שיכורים. במועדונים בארץ סוג האוכלוסיה וכמובן סוג הבילוי שונה לחלוטין. אפשר לאסור בצו שתיית אלכוהול בחצות אבל זה בעצם לסגור את המועדון. הפיתרון לבעיית האלימות במועדונים צריכה להיות בדומה לאכיפת חוקי התנועה ע''י משטרת התנועה, אבל במקרה שלנו ''משטרת המועדונים''. משטרת המועדונים תסייר סביב המועדון בכוחות גלויים וסמויים. הכניסה למועדון תחוייב בזיהוי האורח ובבדיקה גופנית לגילוי חפצים מסוכנים. אנשים עם עבר של ''דוחות מועדוניים'' יורדו מהכביש ומשטרה לא תאפשר כניסתם למועדון. רישוי המועדון יחוייב במס למימון משטרת המועדונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רק דבר אחד מסכים עים האיסלם
סתם אחד,
20/02/05 15:43
|
|
 |
23.
שיתחילו לתפוס פושעים ולא לתכנן
מוקי,
20/02/05 15:31
|
|
 |
22.
נו אל תורידו MP3 זה לא יפה.
ל"ת
דן למדן,
20/02/05 15:29
|
|
 |
21.
רעיון מעולה
דליה,
תל אביב,
20/02/05 15:26
|
הרעיון הוא רעיון מצויין, אבל דיבורים לבד ומעשים לבד. תנסו ותראו שגם רמת האלימות תרד, מה קורה פה במדינה אנשים יוצאים לבלות בשעה 1.00 בלילה, וחוזרים בשעה שאני יוצאת לעבודה, מה זה פה הפקרות, בגלל זה כל האלימות, ברחובות, במשפחה.
אני מקווה שהרעיון ייצא לפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סתם כוסות רוח למת!!!צריך יותר
אם מודאגת,
צפון,
20/02/05 15:06
|
איזה שטויות!!! הגיע הזמן שישראל תיקח דוגמא מארה''ב לאסור שתית אלכוהול עד גיל 21 כולל קנסות כבדים ושלילת רשיון לבעלי מקומות אשר יכניסו ''ילדים'' מתחת לגיל המותר. מי ששותה ונוהג: כאילו לקח נשק לידיים. כלומר אם נתפס להאשים בנסיון הריגה.
אז אולי דברים יתחילו להשתנות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חוצפה - עד כמה אפשר לפלוש
ל"ת
למרחב הפרטי!!,
20/02/05 14:33
|
|
 |
18.
מחפשים פתרון קל?
טל,
20/02/05 13:14
|
אם קשה למשטרה לאכוף חוק קיים, הם מציעים לחוקק חוק חדש, שיקל עליהם. מדוע על חשבון כל האוכלוסיה? הבעיה היא בחינוך ובאכיפה, ולא במערכת החוקים. אכן, נסיון לראות מעבר יגלה פאבים שמוכרים בהסתר במחירים מופקעים, גינות ציבוריות מלאות צעירים שקנו בקבוקי אלכוהול בסופר בצהריים ותגרות אלימות ללא איש אבטחה באיזור אפילו להפריד. חבל להרוג את היופי של תל-אביב. הבעיה חמורה אבל הפתרון הוא לא בחוק שיעורר בעיות רבות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לסלף?! מה איתך!
ז'ק,
20/02/05 16:48
|
למה על חשבון כל האוכלוסיה האם כל האוכלוסיה הם השיכורים המסטולים והנרקומנים?! אכיפת החוק מחייבת לסגור את מוקדי הבילוי שברובם פועלים בניגוד לחוק וביודעין אינם מקיימים את תנאי התרי הלילה אותם מקבלים בהתחייבות לשמור על הסביבה ולא לגרום לבעיות ולפעול אך ורק במסגרת החוק דבר שאף אחד מהמועדונים אינו מקיים והם למעשה עבריינים מלכתחילה רוב מוקדי הבילוי בעיר אמורים לסגור בחצות הלילה לפי החוק והם מפרים את החוק בזדון ונשארים פתוחים עד הבוקר בנוסף גורמים לרעש מחוסר ידע וחוסר רצון להשקיע בציוד מתאים כדי לאטום את הרעש הבוקע מהעסק דבר נוסף שגם הוא עבירה על חוקי איכות הסביבה בנוסף לכך בהרבה מקומות משרתים צעירים מתחת לגיל הבגרות ממש ילדים ורואים זאת בגלוי במיוחד בתל אביב ילדים צעירים בגילי 12 - 14 מסתובבים בלילה עד הבוקר ברחובות נכנסים למועדונים שונים להתמסטל שותים בחצרות הבתים בקבוקי וודקה זולים אותם הם קונים בפיצוציות ב15 שקל וגם זה לא מקובל היכן רואים נערים ונערות ממש ילדים יוצאים לבלות בשעה 01:00 בלילה וחוזרים הביתה בבוקר?! רק פה זה קורה ולאף אחד זה לא מזיז שהדור הצעיר שאמור להיות עתידה של המדינה גודל בהפקרות כזאת שיכורים אלכוהוליסטים נרקומנים זרוקים ללא תכלית דוקרים ורוצחים ללא סיבה וגורמים עגמת נפש לרוב האוכלוסיה חובה ליישם את החוק הזה ולסגור לצמיתות את כל מוקדי הבילוי הבעיתיים כפי שעושים באנגליה כרגע המשטרה נלחמת בתופעה של Binge drinking וגם נגד anti social behavia התנהגות אנטי חברתית הנגרמת ע''י צעירים היוצאים לבלות במועדוני הלילה משתכרים כי הם לא יודעים לשתות ולמעשה אסור להם לשתות לפי החוק מתפרעים ומוציאים את תיסכולם בעזרת האלכוהול והסמים באלימות וונדליזם והגענו כבר למצב בו הורגים אחד את השני ללא כל סיבה !!! האם זו לא סיבה מספקת כדי ליישם ולאכוף את החוק לקיצור שעות הבילוי ולאסור מכירת אלכוהול אחרי השעה 11:00 בלילה ? כמובן שבעלי העסקים שיפגעו כתוצאה מהחוק הזה יעשו הכל כדי להמשיך ולהרעיל את הנוער ולמסטל אותם כמה שיותר כי הרי מזה הם חיים ומזה הם מרוויחים את לחמם אבל הגיע הזמן לעצור את השיגעון הזה ולגדל פה ילדים נורמלים ולא נרקומנים ואלכוהוליסטים בגילי 12
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אילו שעד 11 אי אפשר להיות שיכו
אושר,
20/02/05 12:57
|
כאילו שעד השעה 11 בלילה אי אפשר להיות שיכור ולעשות בלאגנים בגלל זה איזה הצעה מפגרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
להגביל את השתיה, לא את השעות
אמנון,
20/02/05 11:34
|
יותר חשוב שיגבילו את השתייה לאדם, ע''י החתמת היד לדוגמא. לגבי בני נוער, הרי שאסור למכור להם אלכוהול בכלל, כך שמי שמוכר להם הוא עבריין והמשטרה יכולה לפעול נגדם כבר כיום. הייתי מציע לעלות את הגיל שמותר לקנות אלכוהול וסיגריות ל-21. ואם כמו מס' 12 נשווה לעבר, אז לפני כ-20 שנה הנוער לא שתה בכלל ואלימות בני נוער היתה דבר נדיר, אז אולי דווקא כן יש קשר? ומעניין שמערכת בתי המשפט לא הייתה נוקשה יותר, אולי ההפך. (ל-11) אולי הבעיה היא שאנשים לא חושבים על טובת הכלל, במקום לחשוב למה לי אסור לשתות כמה שאני רוצה, תחשבו שכולנו נשתה פחות בשביל למנוע אלימות ותאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הגיע הזמן.. רק ש
נבו,
20/02/05 11:21
|
רק שיפרידו בין מקומות בילוי לבני נוער לבין מקומות בילוי לבני 25 ומעלה.. נגיד. שידרשו תעודות בכניסה, להוכיח שאתה בוגר מספיק לשתות אלכוהול - אבל גם בוגר מספיק בשביל להתנהג כמו בן אדם כשאתה שיכור. לאנשים צעירים יש יותר בעיות אגו מאשר לבוגרים.. מה לעשות.. וזה הולך לא טוב עם אלכוהול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אירוניה
ג'וקר,
לונדון,
20/02/05 11:20
|
נורא מצחיק שבאותו חודש, אחרי יותר מ50 שנה, שבאנגליה הסירו את החוק הדבילי הזה הוא מוצע בארץ.
מהשנה פאבים באנגליה יכולים לקנות רשיון שתיה בלתי מוגבל. הם הבינו שלא צריך להעניש את כל האוכלוסיה בשביל הטעויות של כמה מטומטמים. עדיף להשקיע את הכסף בחינוך אותו האלמנט של החברה שיבין למה לא כדי לשתות כמו דג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוסרו ההגבלות באנגליה?
אס,
20/02/05 13:03
|
קודם כל עדיין לא נכנס החוק לתוקפו ויש לו הרבה מאד מתנגדים ודבר שני באירלנד ניסו לפני כשנתיים להסיר את המגבלות ונוכחו שאי אפשר לשתות ללא הגבל והחזירו את המגבלות כפי שהיו מקודם משמע שתיה עד 11:30 בלבד בכל הפאבים באירלנד וכך גם יעשה באנגליה אלא שעדיין הם מתלבטים... פה לעומת זאת מדובר על קהל שאינו יודע לשתות וגם אינו יודע להתנהג כפי שמתהגים באנגליה ...אז עדיף להגביל ולחתוך את האלימות הגואה מאשר להשאיר כפי שזה עכשיו ולשלם במחיר חיי אדם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אז נעשה מסיבות בבתים
ג'וני ווקר,
סקוטלנד,
20/02/05 09:44
|
בשביל לחגוג ולשתות לא צריך בהכרח פאבים וברים. רק תראו את שיירת המכוניות עם תאי המטען הפתוחים של הבליינים המתדלקים לפני הכניסה למועדון. אנחנו טיפוסים סוציאלים, אבל לא עד כדי כך. נקנה אלכוהול בזול, נזמין הרבה חברים, מוזיקה טובה (לפי בחירה שלנו!) ומי צריך מועדון?
נו, טוב, אולי בשביל להכיר בחורות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
הורה מודאג,
20/02/05 15:40
|
אפשר להמשיך גם את המסיבות בבית הקברות שם יש מקום לכולםםםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לג'וני ווקר המתהולל...
חלב ודבש,
20/02/05 10:11
|
תתהולל ותסבא עם אלכוהול סמים ומסיבות כמה שאתה יכול השתחצנות שלך רק מראה עד כמה שאתה גמד קטן וקמצן שאין לו את האפשרות לקנות לעצמו משקה בכבוד בתוך הפאב אז הוא לוקח איתו בקבוק וודקה או וויסקי ברכב עם עוד מספר חברים קמצנים ללא אופי ושותים ברכב כמו הומלסים קבצנים שאין להם כסף אבל יש להם עיננים גדולות ומתדלקים לפני הכניסה ...מרמים את עצמם ככה לא נהנים מבילוי ככה רק דופקים את הראש ולבסוף גורמים לתאונת דרכים כשנוהגים עם ראש מלא באלכוהול אחרי שתהרוג מישהו מה תעשה אחרי זה תמשיך לתדלק ברכב??? אתם בדיוק ההפך מטיפוסים סוציאליים אתם טיפוסים אנטי סוציאליים הגורמים לי להתבייש בכם צעירים ללא כבוד עצמי המרמים את עצמם ואת המערכת ...תלכו לישון מוקדם ותנגבו את החלב מהשפתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
התוצאות ברורות
100 זה לא IQ,
NRFZ,
20/02/05 09:31
|
רעיון אוילי. מה תשיגו בזה? אחרי הפאב בני נוער ילכו לגנים ציבוריים ויישתו שם בלי הגבלה והאלימות תגבר ותהיה בכלל בלי פיקוח. אולי המשטרה העלובה והשופטים הרקובים יתחילו להעניש את הבריונים בעונשים מרתיעים ואז לא יצטרכו להמציא רעיונות מטופשים. דרך אגב שהייתי נער לפני 10 שנים הייתה הרבה פחות אלימות ואנחנו שתינו גם עד 5 בבוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הבעיה היא מערכת בתיי המישפט!!!
עידו,
תל אביב,
20/02/05 09:30
|
בבעייה האמיתית לפשיעה הנוראית במדינת ישראל היא מערכת בתי המישפט ''הנאורה'' שלא מענישה!!! כל השאר הם תוצריי לוואי של חברה ללא דיין, הצעירים מתנהגים ופושעים במיסגרת האווירה הכללית השוררת במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
והתנועה תיעצר בשתיים בלילה
טל,
20/02/05 09:19
|
ובכלל הכל יסגר בשעה שתיים המכונית תהפך לדלעת ונחייה בארץ האגדות ''הכל יהיה רגוע ושקט'' וההורים יוכלו לישון בשקט ומשתיים בלילה יתחילו לקנות אלכוהול במחיר מופרז כי זה יהיה לא חוקי .... ובכלל ארץ קטנה ונהדרת שכייף לגור בה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבד את החוק והוא יכבד אותך
הנרי,
20/02/05 10:17
|
הבעיה היא אנשים החושבים כמוך שלא מכבדים את חוקי המדינה ורק חושבים שחור ומר למה שלא יהיה במדינה הזאת קצת חוק וסדר פחות פשע ואלימות? האם זה לא מקובל עליך?! למה שימכרו אלכוהול בניגוד לחוק ? מדוע הנוער צריך להתמסטל ולהפוך לעם אלים של שיכורים ונרקומנים?! האם ככה אתה היתה רוצה שהילדים שלך יגדלו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי צודקת - לחיות בארץ ההגדות
תגובה להנרי,
20/02/05 15:43
|
תגובתה אינה מעידה על אי כיבוד החוק אלא שת החוק צריכה לאכוף המשטרה - דבר שאינה עושה. כשהמשטרה תתחיל למלא את יעודה אז נהיה נוכחים פחות ופחות לאלימות, סמים, פריצות ועוד. לא יתכן להגביל את צעדנו בשל אימפוטנטיות של המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הגיע הזמן,סוף סוף!!!
ל"ת
גיא,
חיפה,
20/02/05 09:18
|
|
 |
8.
רעיון מצויין!
מלכה,
20/02/05 09:09
|
לשתות עד 23.00 זה מספיק כדי להשתולל עד 2.00 בבוקר! באנגליה הפאבים סוגרים ב23.00!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להתיר מריחואנה ולאסור אלכוהול
אריה,
20/02/05 08:58
|
תאונות דרכים ומעשי רצח (מעבר לנזקים בריאותיים) הם תוצאה של אלכוהול, ואינם תוצאה של מריחואנה. מריחואנה מדרדרת לסמים קשים? נכון, כי היא נמצאת באותה קטגוריה, והשגת מריחואנה אפשרית היום רק על ידי קשר על עולם הפשע... להתיר מריחואנה ולאסור אלכוהול. זה יציל הרבה מאד חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
עלה ירוק,
20/02/05 09:12
|
כל מילה חקוקה בסלע. ראה עמוד ראשי הנשיא בוש מודה כי עישן מריחואנה. האלכוהול מטשטש המריחואנה רק מרגיעה. היא כמו רגיעון של הדס. במקום לדחוף כדורי הרגעה לגוף שלכם או אלכוהול שהורס את הכבד עשנו מריחואנה שיש בה תכונות רפואיות. למדו להבחין כבר בין סמים קשים למריחואנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חוצפה!
סיגל,
ת''א,
20/02/05 08:57
|
יש עוד כמה אנשים שמבלים בארץ הזו חוץ מבני הנוער ... אולי כדאי שישקיעו בחינוך ולא ברעיונות ''מקוריים'' ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן שהמשטרה תיקח אחריות
ל"ת
מחדלי המשטרה,
20/02/05 15:46
|
|
 |
סיגל מסכים איתך,מישטרה דמיקולו
ל"ת
בשר בקר,
20/02/05 09:52
|
|
 |
אלוהים ישמור אותנו מהחוקים
רוצה דמוקרטיה,
20/02/05 15:53
|
שימו לב שבכל דבר שבו נכשלת המדינה, היא מטילה חוקים דרקונים על הציבור. זה מתפקידה לשמור על החוק והסדר ולא יתכן שבגלל מחדליה ישלחו אותי לישון בשעה 20:00. עוד יחייבו אותנו לשים טיטולים ולהפסיק לנשום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רעיון רע! לא כולם עבריינים!
קהות שכל,
20/02/05 08:47
|
להעניש אוכלוסיה שלמה בגלל שחלק (אמנם לא קטן ממנה) דפוק בשכל, זה מטומטם ולא הוגן.
מה עם האוכלוסיה הבוגרת והאחראית? מה עם אלו שיוצאים על מנת להינות? על מנת לחיות? אולי תטילו סגר על הרחובות? עוצר לילה?
עדיף במקום זה שתשאלו את עצמכם למה בני נוער יוצאים עם סכינים ואקדחים מהבית.
לדעתי, עדיף שתקימו מקומות בילוי בהם הכניסה לערסים בלבד. הם יגיעו לשם, ידקרו אחד את השני כאוות נפשם, וככה בסוף ניפטר מהנגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רעיון מצויין..להיכנס
א.י.ל,
ת''א,
20/02/05 08:46
|
במקומות קצת יותר נורמליים מישראל זה עובד מצויין.. עובדים או לומדים בבוקר..נהנים בערב..דגש על הבערב..ישנים ונרגעים בלילה...הכל יהיה יותר נורמלי ככה.. לחוקק..לחוקק..לחוקק..
ואגב..אני לא איזה זקן.. בן 27 שאוהב לשתות ולהנות וכל הבלאגן.. אני פשוט חושב שכל חיי הלילה האלה עולים לנו בבריאות.. מי שרוצה לחגוג בלילה יש לו עד 23:00 למצוא בני זוג.. ;-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא.י.ל. אתה בן 27 או 72?
הגיוני,
20/02/05 15:51
|
אתה אולי בלגניסט אבל כאנשים בוגרים אנו רוצים לצאת מהבית רק בשעה 23:00 ולשבת באיזה פאב עד 2:00 לאחר חצות. מה קרה, גם את צעדינו יגבילו? זה כבר לא מדינה חופשית, זה יותר מבית סוהר. סליחה, לא כולנו פשענו וולא כולנו נערים, איננו רוצים שיגידו לנו עד איזו שעה לבלות. לפי דעותיך אינך בן 27, אלא בן 72.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להגיוני
ישראל,
קנדה,
26/02/05 02:39
|
בקנדה יוצאים בשעות הערב ולא מחכים עד 1 בלילה כדאי לצאת. היינו ממש יושבים בבית ומחכים כי פדיחה לצאת לפני 1 בלילה. אז עכשיו זה יהיה הפוך. בכל העולם זה עובד ככה ההורים רוצים לשמור על הילדים שלהם למה לא ? מה למה הבאנו אותם כדי למות ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נו באמת
עמי,
שפלה,
20/02/05 08:45
|
זה ממש לא רציני זה נסיון לחזור להגבלות של תחילת המאה הקודמת בארה''ב - וראו מה קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמריקה אסור בכלל למכור שתיה..
מועלם,
20/02/05 13:11
|
לנוער רק למבוגרים מעל לגיל 21 ויש מיגבלות חזקות על מכירת אלכוהול עד היום יא בור ועם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רעיון טוב!
ל"ת
י,
20/02/05 08:42
|
|
 |
1.
Alcohol is not the problem
Jerry,
Cotton,
20/02/05 08:41
|
The problem is that the israely society is violant and everybody is tought that you can solve your problems by using violance. Children are learning from a very young age that revange is ok. They hurt us so we hurt them back . Turn the other cheek from time to time.
הגב לתגובה זו
|
|