 |
100.
אל''מ עאטף צריך לצאת זקאי כי...
ע,
עוספיא,
26/12/05 20:40
|
... השופט זיקא אותו מ19 סעפי אונס אבל השופט תפר לו תיק שלא היה בכתב האישום אבל הוא לא ישתוק על זה ובסוף האמת תצא לאור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
לא מאמינה
חן שובל,
רמלה,
21/09/05 12:52
|
אני לא מאמינה שהוא אנס אותה כי הוא צודק למה היא לא הגישה תלונה ישר וגם המשיכה לעבוד איתו ובנוסף הזמינה אותוט למסיבת פרידה אם הוא היה אונס אותה א'. היא הייתה מתפטרת ב'. היא לא הייתה יוצרת איתו קשר וג'. טוסו לי מהתגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
חשבתי שאונס זה רק ,,,,פעם אחת.
ל"ת
תמימה,
29/03/05 02:11
|
|
 |
97.
מה שלום ''מכיר את הנאנסת''?
ל"ת
בקוננות?,
21/03/05 20:42
|
|
 |
96.
מי זוכר את סיפורו של
שדולת הגברים,
01/03/05 22:57
|
אדון חיים יאנוס המכובד מטבריה שהואשם בפגיעה מינית ב-3 נשים שהעלילי עליו? כמובן שהאמינו ראשית כל לנשים. איזה נזק נגרם לאיש? איזה חיים יש לו מאז? מישהו חושב על זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
משלום ה''מכיר את הנאנסת''?
סמדר,
28/02/05 18:54
|
|
 |
94.
מה חדש?
ל"ת
בני,
25/02/05 02:49
|
|
 |
אני מסרב להאמין שבן שקוראים
מגיר את הנאנסת,
26/02/05 01:12
|
לו בני יכול להיות כל כך אטום ולשאול מה חדש. ידוע בברור שהעניין בבירור. יש עדויות שמוכיחות שהעניין בבירור . וואלה לא פגשת בן שיש לו יחס חם למישהו אבל לא חייב לשאול מה חדש? כמה מעוות הראש שלך,אם נראה לך שיש חדש. קשה לי להאמין שהשאלה שלך אמיתית ,אם הייתה אמיתית היית מבין את שאלותן של אחרות. אני לא אומר לך''סקופים'',אם הנאנסת תרצה בכך היא תגיד מה חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
עוד מישהו מרגיש שיש כאן
ל"ת
בן,
דו שיח?,
24/02/05 19:06
|
|
 |
92.
ל''מכיר את הנאנסת ''שקרא לי
סקפטי,
23/02/05 20:37
|
''אטום'' ואני רק סקפטי, קראתי את כל הודעותך. בקשר לשיחת הטלפון : הייתה יזומה מצידה (של החיילת וכרמלה מנשה?)ומוקלטת ללא ידיעת הקצין. דווקא שיחה זו מצביעה על קשר מיני עם החיילת אך לא על אונס! לא מצביעה על יחסים בהסכמה מצידה כי ..... מה,היא טיפשה? היא מקליטה כדי להפליל אותו ,אז היא לא תענה באופן אמיתי! כל כך סקפטי אני עדיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אונס!
יש גם גברים,
במצוקה,
23/02/05 09:59
|
הבוקר בערוץ 2,ראיון עם בחור שחיילת העלילה עליו במעשים מגונים . בילה כמה ימים בכלא והמסכנה נזכרה לספר שהיא שיקרה. מורה לתיקשורת מואשם באונס נערה בת 15. הקשר בין הלוליטה למורה היה ידוע להורי הנערה והם מימנו נסיעות לחו''ל לשניהם. בקיץ שעבר,נערה חזרה מבילוי וב3.00 בבוקר עמדה לטרמפ. אזרח טוב מישוב ערבי הביא אותה לביתה ומצא את עצמו בכלא כי הנערה האשימה אותו באונס! במועדוני לילה,נשים צעירות שותות אלכוהול,מפלרטתות עם גברים זרים,נכנסות איתם לשירותים ורצות להתלונן על אונס.מילה שלה קדושה יותר ממילה שלו............ חיילת מתלוננת על עשרות מקרי אונס מצד מפקדה,נכנסת לבית מלון ,לחדר שינה בבית מלון(????!!!) והמילה שלה קדושה יותר מהמילה שלו... איפה זכויות הגברים כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבר שאנס לא מגיע זכויות!
מכיר את הנאנסת,
23/02/05 11:15
|
|
 |
הקלות הבלתי נסבלת!
יש גם גברים,
במצוקה,
23/02/05 17:26
|
הקלות של נשים ונערות היום לשכב עם גברים כי מותר להם לעשות בגופם מה שהם רוצות אך רצות לבכות על אונס כשהמעשה לא נראה להם,בילתי נסבלת! הקצין קיים יחסי מין עם החיילת (והיא איתו),בזה כבר אין ספק אבל קיים בכוח,אנס,עוד אף אחד לא פסק. עבירה עבר הקצין בזה שקיים יחסי מין עם פקידתו ,ויש להענישו על כך לפי חוקי הצבא. ונחכה לדעת אם היה כאן באמת אונס. אתה הנאור הלא שוביניסט ,כבר קבעת שהבן-אדם אנס! ולמה? כי המילה שלה קדושה יותר מהמילה שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילה של אישה לא יותר קדושה
מכיר את הנאנסת,
23/02/05 17:39
|
ממילה של גבר, אבל גם לא להפך. קבעתי שהיה אונס כי אני יודע בדיוק מה עשה לה האנס, ותאמין לי שהוא יחטוף על זה הרבה שנים בכלא. על מה בדיוק אתה מתלונן? יש לך בעיה עם זה שאישה היא אדון לגופה? או שיש לך בעייה אם זה שאונס זה בלתי חוקי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי בעייה....להפך.
יש גם גברים,
במצוקה,
23/02/05 18:31
|
אין לי בעייה עם זה שהאישה אדון לגופה ,אבל שתקח אחריות על החלטותיה. וחושב שאונס זה פשע חמור קרוב לרצח. יש לי בעייה עם הקלות הבלתי נסבלת שמכניסים גבר לכלא על סמך מילה של אישה ועוד אישה לא קטינה! אם הוא פשע,שיקבל עונש,אבל אתה כבר קבעת כי *אתה מכיר את הנאנסת*! אני לא מכיר אותו ולא אותה,שמעתי רק ,כמו הרבה אחרים , סיפור חסר הגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי בעייה,ההפך.
יש גם גברים,
במצוקה,
23/02/05 18:23
|
אין לי בעייה עם זה שאישה אדון לגופה ,אבל שתקח אחריות על החלטותיה. וחושב שאונס הוא פשע חמור כמו רצח. יש לי בעייה עם הקלות הבלתי נסבלת שמכניסים גבר לכלא על סמך מילה של אישה ועוד אישה לא קטינה! אם הוא פשע,שיקבל עונש ,אבל אתה כבר קבעת כי *אתה מכיר אותה*! אני לא מכיר אותו או אותה,רק שמעתי סיפור לא הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המכיר'',אתה צודק,אבל
יש גם גברים,
במצוקה,
24/02/05 10:58
|
בחורה בוגרת שנכנסת שיכורה לשירותים עם גבר זר שיכור למטרת יחסי-מין(אלא מה?),יכולה להתחרט גם באמצע האקט,אך לא בטוח שהשיכור ישמע אותה אפילו והיא מסתכנת באונס,או ביחסי מין לא בידיוק נעימים כפי שחלמה! גם כאן המילה שלה מול המילה שלו. אם תתלונן למרות שלא נאנסה,הגבר יכנס קודם כל לכלא והיא תמשיך להתפרפר חופשי בשירותים. אם נאנסה,האנס יקבל עונש אך היא תסבול לאורך זמן מהטראומה. הגבר בשני המקרים מקבל עונש,אשם או לא אשם. אז שני דברים עד שיהיה חוק נורמלי: לחנך את הבנים שמסוכן לרקוד טנגו בשירותים. לחנך את הבנות שמסוכן לרקוד טנגו בשירותים. גם לטנגו כזה צריך שניים שמסכימים לרקוד אותו. קל יותר להפסיק טנגו רגיל מלהפסיק טנגו בשירותים. ובכלל אינני מבין מדוע אין זו עבירה לקיים יחסי מין במקום ציבורי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם אשה הולכת לשירותים עם
מכיר את הנאנסת,
23/02/05 20:15
|
גבר במטרה ליחסי מין, היא זכאית גם ברגע האחרון להחליט שהיא לא רוצה, ולגבר אין זכות לגעת בה אם הוא לא בטוח שזה מה שהיא רוצה. נראה לך בסדר שגבר שביצע מעשי אונס יסתובב חופשי? אני לא קבעתי כי אני מכיר אותה, אני קבעתי כי רוב הסימנים מצביעים על אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אני מאמין לחיילצ
ל"ת
דני,
22/02/05 22:06
|
|
 |
מה זה לחיילצ?
?????,
22/02/05 22:56
|
|
 |
ברור למדי שהוא התכוון ל''חיילת''
מכיר את הנאנסת,
23/02/05 11:16
|
|
 |
89.
אל''מ עאטף נראה שרמנטי.
מפרש,
22/02/05 02:54
|
אולי היא נפלה לקסמיו ולא יכלה לוותר? לאל''מ עאטף אישה נאה ,נחמדה ,חזקה,אכפתית,למה שייוותר עליה? בנות ,להזהר באופן כללי מגברים בגיל רגיש (שער כסוף)כי הם צריכים להוכיח לעצמם שהם עדיין אטרקטיבים לנשים צעירות,והמקסימים מצליחים . קצינים מקסימים,הזהרו מבנות רגישות שצמאות לאהבה ומשיגות אותה עלידי קשר מיני,עד שהן מתחרטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מעניין אותי איך נראה האנס
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 09:02
|
מה שאני יודע, זה שהנאנסת היא אישה מאוד יפה בעצמה. ול''פרשונתך'' הרי הוא אמר שהיו ביניהם יחסי מין, אז כנראה שאנס נפל בקסמה של הנאנסת, והחליט שמגיע לו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת עושה רושם שהיא מאוד יפה
מפרש,
23/02/05 00:19
|
הם כנראה נפלו בקסם אחד של השנייה ואחת של השני. כמו שאמרתי נשים צעירות יפות, להזהר גברים שרמנטים כסופי שער להזהר גם.
נ.ב:הוא עדיין חשוד באונס ולא אנס -אפרופו-,אתה שופט וקבעת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נראה לך שאתה יודע מה קרה?
מכיר את הנאנסת,
23/02/05 11:18
|
היית שם? אתה מכיר אותה? מאיפה בדיוק? למרות שהחברים שלא מנסים להציג את מה שקרה כרומן (איפה אשתו בכל הסיפור?), ברור לגמרי (רק צריך להסתכל על המצב של הנאנסת) שהיה מעשי אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא,לא הייתי שם וגם אתה לא.
מפרש,
24/02/05 01:21
|
אני לא מכיר אותה -נכון. אני לא יודע מה החברים שלו מנסים לעשות אבל זה בהחלט נשמע כמו רומן שנגמר באכזבה מצידה כי הוא התכוון רק לקשר מיני. איפה אישתו? לצידו! זו לא תהיה האישה הראשונה שתומכת בבעלה הבוגד. לא זכור לך את ביביהו ושרה? את קלינטון והילרי? האישה נשארה לצד בעלה ולא בגלל הכסף. גם שרה וגם הילרי יכולות להתקיים כלכלית בלי בעליהם. אצל האישה של האל''מ עאטף,זה מורכב יותר מפני שלחברה בה היא חייה קודים מוסריים קפדניים.זה הכל. בנתיים,היא עומדת יפה בפגיעה,ויש להעריך אותה על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
סתם שאלה.
מעניין אותי,
22/02/05 02:43
|
אם זה היה חייל דרוזי שמקיים יחסי מין עם מפקדת (שרוצה קצת רענון מיני) מה הייתם אומרים אם הנער הבוגר היה נשבר ומתלונן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פה עניין של גזענות!
ל"ת
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 19:16
|
|
 |
87.
ל28,בשם - א -
אבא מודאג,
22/02/05 00:32
|
הצחקת אותי. את/ה מדבר/ת על יחסים מעסיק-עובדת מורה -תלמיד/ה, אבל בחוק הישראלי אין עבירה כשיש קשר בין תלמיד למורתו או קטין ואישה בוגרת . יש עברת בעלות קטינה,כלומר בוגר עם קטינה. אם היא ילדה או ילד חס ושלום זה כבר פדופיליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
למכיר את הנאנסת
אשה בת 45,
שמנסה להבין,
21/02/05 22:15
|
אתה בעיקר טוען כלפי כולם פה שאנחנו לא נאנסנו ולכן אנחנו לא מבינים, שאנחנו רחוקים ולכן לא מבינים וכו' וכו'. אנחנו בכלל לא מבינים כלום. אז בבקשה תסביר: 1. איך היה אונס בביתה כשהוריה בבית? 2. איך לאחר מעשה ישב עם הוריה לקפה והבחורה שזה עתה נאנסה לא שידרה מצוקה? 3. איך בחורה הולכת להיאנס בהתנדבות בבית מלון? 4. איך רצתה לחתום קבע תחת פיקודו? 5. איך הזמינה את האנס האלים למסיבת השחרור שלה? 6. למה קנתה עט עם הקדשה במתנה לאנס האכזרי?
רשימת ה''איך'' וה''למה'' ארוכה מאוד, אסתפק בתשובות ענייניות על אלו. אל תענה לי בסגנון ''אם היית במקומה'' כי אני הייתי במקומה כבר בגיל 5, אבל באינטואיציה של ילדה בת 5 הבנתי שהולך לקרות משהו רע וברחתי כל עוד רוחי בי. האיש הרע היה שכן שלי ובמשך עשרות !!!! שנים הייתי מתחבאת מפניו כל יום. הייתי חוזרת הביתה מביטה כה וכה לראות אם הוא ברחוב מטייל עם הכלבה שלו ואם האיש הרע היה שם הייתי מתחבאת בין המכוניות החונות עד שהוא הלך הביתה, ורק אז הייתי אני רצה בזריזות הביתה. היום בו יצאתי לחופשי היה כעבור 35 שנה עת החזיר הנ''ל נשמתו לבורא.
הייתי בת 5!!!!!! בחורה בת 18 צריכה כבר להבין יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגע היה מבט שני וחזרו
אישה,
21/02/05 23:10
|
על סיפור הנאנסת. כשכרמלה מנשה מראיינת אותה,אפשר בהחלט להתרשם שהיה כאן אונס. אבל בשיחה הטלפונית של המתלוננת עם החשוד,אפשר להתרשם שהיה כאן סיפור רומנטי עם בטוי אחד בכיוון הגס. כל היתר נשמע כמו הרפתקה מינית של הגבר שכן מכניס רגשות ואכפתיות. מתגעגע אליך, אוהב אותך, רוצה להתנשק איתך,רוצה ללטף אותך, רוצה להזדיין איתך(ולא ''לזיין אותך'') הוא שואל אם היא כועסת ,למה הוא לא יכול ליצור קשר איתה,למה הוא לא רואה אותה כי הוא מתגעגע. חושב עליה ,רוצה אותה עכשיו(ברור שבשבילו זה קשר מיני בעיקרו) שואל אם עשה דבר רע,והיא שואלת בחזרה: ''עשית דבר רע?'' הוא עונה '' ''לא ,לא עשיתי דבר רע'' בודק שסודיות הקשר נשמרה ונשמרת ...דבר הגיוני לגבר שלא מתכוון לפרק את משפחתו אך מוכן להחזיק פילגש! הנערה (הבוגרת)בטוח נפגעה כי יש להניח שציפתה ליותר מקשר מיני והתקשרה אליו רגשית.
מישהי בתוכנית דיברה על רוויקטימיזציה ,יעני משיכת הקורבן אל המענה שלו. אם כך הדבר,הקצין שמבחינת הצבא לא היה צריך להקשר אליה ,מבחינת אדם,הוא אינו יכול להבין בוודאות שיש לאישה -נערה רגישות מסויימת ושהיא פגיעה ותלותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה תשובות:
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 22:31
|
רק קודם כל, לא מכיר אותך או את מה שעבר עליך, אבל זה שלך היה קל להתנגד לא אומר שלכולם כל כך קל, ועובדה שיש הרבה מאוד שמתלוננות גם אחרי יותר זמן. ולתשובות: 1. הוריה לא היו בבית. 2. היא כן שידרה מצוקה, אבל ההורים לא תיארו לעצמם שמדובר באונס או בנאשם. 3. כמה מגעיל צריך להיות בשביל לומר ש''היא הולכת להאנס בהתנדבות''? כמו שרשמתי פה הרבה מאוד פעמים (כנראה שהרבה יותר קל להתעלם), הוא המפקד שלה, אלוף משנה, איך היא אמורה לסרב לפקודה שלו? 4. היא לא, אבל הוא הביא אותה למילואים. 5. היא לא הזמינה את האנס, אמא שלה הזמינה אותו כי לא ידעה איזה פושע הוא. 6. כנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו,אז לאמא שלה לא יכלה להגיד
אישה,
21/02/05 23:15
|
שהבן אדם אונס אותה? שלא צריך לקנות לו מתנות ולהזמין אותו הבייתה? מה קורה במשפחה? לא מובן כל הסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לחזור על אותה מנטרה כל הזמן
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 08:56
|
|
 |
גם אתה חוזר על אותה המנטרה
אישה,
22/02/05 09:27
|
כל הזמן ,אה! רק אתמול קראתי ב YNET סיפור על עלילה של חיילת ששלחה גבר בגילה למעצר בתלונת שווא. כדי שחיילת זו תקבל עונש(קל),הצעיר ועורך דינו היו צריכים להזיע עד מאוד!
מה שאתה לא מבין ,מכיר יקר,הוא שרוב האנשים חושבים שהקשר המיני-רומנטי בין המפקד לחיילת לא תקין ,שהאחריות עליו כבדה,אבל קשה לכולם לקבל שהיה כאן אונס! יש הבדל אם הקצין יואשם באונס, או ביחסים לא תקינים עם המתלוננת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על תדברי בשם הציבור
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 13:41
|
אני מכיר הרבה (ויש עוד שאני לא מכיר) שמבינים שהוא אשם. אולי נחוקק חוק שאוסר על התלוננות על מעשי אונס, בגלל שיש כאלו שמזייפים? מה זה קשור בכלל? שיחת הטלפון בין האנס לנאנסת, מוכיחה שהוא רוצה לשוב ולשכב איתה אך לא מוכיחה שמדובר ביחסי מין בהסכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניאקית אחת? רק אחת?
אישה,
22/02/05 11:52
|
זו אופנה חדשה להתלונן לשווא. ולך תוכיח שלא אנסת אם המתלוננת לא מודה בשקר! מספיק בתלונה ,ועוצרים את הגבר. מאז החוק החדש(1998,אם אני לא טועה),נשים מתלוננות יותר אך הרבה הבינו שיש כאן אפשרות חוקית לנקום! וכפי שכתבת בהרבה הודעות,(זה יכול לקרות לך,לביתך,לחברתך,...)זה יכול לקרות גם לבעל,לבן,לחבר... החוק פגום.
בקשר לחיילת שאתה מכיר,אתה כבר שפטת את הנאשם בזמן שהציבור שואל את עצמו הרבה שאלות לאור ההתנהגות הביזרית של המתלוננת. כתבתי אתמול ששוב שמעתי את שיחת הטלפון בערוץ הראשון. שיחה זו מחזקת את העובדה שהיו יחסים לא תקינים ולא בריאים בינו לבינה,אך לא נשמע בהתייחסותו של הקצין שמדובר באנס המשוחח עם קורבנו . אני בטוחה שהנערה נפגעה ריגשית,ומאחלת לה החלמה וחיים טובים יותר. יש אכזבות באהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב (כולל החוקרים) מאמינים
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 10:48
|
בצדק, כלומר בנאנסת. בגלל שיש מניאקית אחת שמרמה אז כל מי שיגיש אשמה לאונס יצא שקרן? הקצין יואשם במעשי אונס והטרדות. ההבדל בין המנטרה שלי לשלך, היא שאת לא נתת לי תשובה בעוד אני כן נתתי לך תשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למכיר את הנאנסת
בת 45,
21/02/05 23:04
|
תשובה 2 סותרת את תשובה 1, כלומר, אם הם לא היו בבית, כיצד ישבו לשתות קפה?
לא להצטרף לבוס לבית מלון לא נשמע כמו סירוב פקודה!!!
קצינה מהבסיס העידה שהנאנסת ביקשה להישאר בקבע.
והיחס של האמא שלה לאנס, לפי עדותך, מלא תמיהות. עוד לא פגשתי אמא שמפתחת יחס כל כך חם כלפי המפקד של בתה.
מה אומר, עוד לא הצלחת לשכנע אותי שאין כאן עלילה, אבל אני פתוחה לשמוע עדויות נוספות.
לגבי ההסטוריה שלי- מה שעברתי לא היה קל בכלל, אבל הבנתי שזה מלחמה על החיים שלי ולקחתי אחריות על חיי, אתה יודע ''אם אין אני לי מי לי''. אולי כילדה קטנה הקדמתי את זמני בהבנת המצב וכך ניצלתי.
אבל מבחורה אתה מצפה לקחת אחריות על חייה, כי כפי שאמרתי ולא אני המצאתי ''אם אין אני לי מי לי''.
מה אומר לך, מוזר לי כל הסיפור הזה, כל כך הרבה פעמים, אף אחד לא יודע, הם הרי לא גרו באותו בית, יכלה לדפוק עריקות אם היה כל כך נורא, אני הייתי מעדיפה לשבת בצינוק על עריקות ולא להיאנס.
אתה קרוב, אתה יודע, תביא איזה סקופ, תביא איזה הסבר, לא יודעת, לא מבינה, אבל רוצה מאוד מאוד להבין איך בחורה מגיעה למצב כזה.
חשבתי, לא יודעת, אולי היא ממשפחה מוכה, אולי רגילה לראות גבר משפיל נשים ולכן קיבלה זאת בהבנה ושתקה...
אשמח לשמוע , כלומר לקרוא ולהבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסרב להאמין שבת 45 יכולה
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 08:56
|
להיות כל כך אטומה. ידוע בבירור שההורים עזבו לזמן מסויים את הבית כשהנאנסת והאנס נשארו. כשהבוס הוא המפקד שלך בצבא והוא מורה לך להגיע זה סירוב פקודה! יש עדויות שמוכיחות שהנאנסת לא ביקשה להשאר קבע, אבל כן נקראה למילואים על ידי האנס. וואלה לא פגשת אמא עם יחס חם למישהו שמגיע לביתה ונחשב לבן בית? כמה מעוות הראש שלך, אם נראה לך שרצתה להיאנס? מאוד קשה לי להאמין שהסיפור שלך אמיתי, אם היה אמיתי היית מבינה את מצוקתן של אחרות. אני לא אומר לך שום ''סקופים'', אם הנאנסת תרצה בכך היא תדבר עם התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר יקר
בת 45,
22/02/05 10:57
|
קראתי את תשובתך שוב ושוב ולא מצאתי בה דבר שישנה את דעתי. דוקא מעצם היותי אשה, אני פתוחה לשמוע את תלונותיה של הנאנסת ואיני אטומה כלל, רק שהפרטים לא מתחברים לכלל תמונה חד משמעית שאכן היו כאן יחסים בכפייה.
אם הייתי במצבה הייתי הולכת עם הורי לכל מקום באלף תרוצים שונים ולא נשארת איתו לבד. הייתי לוקחת את אמא למטבח ואומרת לה שאני פוחדת להשאר איתו לבד, אפילו בלי להסביר למה.... וכו'.
כשהמפקד מורה לך להגיע לבית מלון כשברור שזה לא לצורך עבודה, זה הרי לא המשרד שלו, אין כאן סרוב פקודה.
ממילואים אפשר להבריז מאוד בקלות, יש בדיקות רפואיות, יש שמחה משפחתית וכו' וכו'.
יש הרבה אמהות עם יחס חם לחברים של הילדים ואני אחת מהן, אבל לא שמעתי על מפקד שאונס את הבת בבית אין ספור פעמים ונחשב עדיין לבן בית.
צר לי ידידי, אך הסיפור שלי מאוד אמיתי. וגם אני למרות גילי הצעיר, לא שיתפתי אף אחד, גם לא את הורי, אבל לבן אדם נורמאלי יש מגיל צעיר אינסטינקטים, שעוזרים לו להתגונן.
אני מסכימה שמאונס ראשון קשה להתגונן, אבל כשהאדם הפוגע ידוע ורכשת במחיצתו נסיון שלילי, זה אינסטינקט בסיסי להמלט מפניו לעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצגת אותה כשקרנית
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 18:59
|
ועם כל הכבוד, אני אחשוב על הרגשות שלה לפני שאני אחשוב על הרגשות שלך. אני חוזר על התשובוןת אחרי שאתם חוזרים על השאלות, כי נגמרים לכם התרוצים. האמת כבר יצאה לאור, עכשיו מחכים לצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למכיר את הנאנסת
בת 45,
22/02/05 18:18
|
אני לא אמרתי שקרנית, ז..., נותנת ובכל זאת מצאת לנכון להעליב.
אתה חוזר על המנטרות שלך כשאין לך הסבר הגיוני או תשובה.
מתפללת שהאמת האמיתית תצא בקרוב לאור וכל מי שנפגע יצליח /תצליח להשתקם ולהתאושש במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 16:50
|
להעליב זה מוגזם? מה עם כל ה''שקרנית'', ''זונה'', ''נותנת'' שאתם מכנים אותה שוב ושוב? אני חוזר על כל המנטרות שלי כי הן תגובות לשאלות שלכם שחוזרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר יקר
בת 45,
22/02/05 14:55
|
לצערי אתה ממשיך לשנן את אותן המנטרות שאתה משנן כאן לכולם:
''את אטומה'' ''את לא קולטת'' ''לא היית במצב הזה'' ''חכי שבתך תגיע למצב'' ''את בטח מכרה של האנס''
תתחיל לדבר עובדות ולא השערות. אתה מבקש לייצג את הבחורה מעל דפי האינטרנט, תעשה את זה לעניין ובכבוד. אם אין לך משהו חכם להגיד, גם לשתוק זה בסדר!!!
אבל להעליב זה מוגזם. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח ששום דבר לא ישנה את
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 13:46
|
דעתך, את בטח איזה מכרה של האנס... או סתם אטומה. את לא קולטת שלא את היית במצב? את לא יכולה לשפוט תגובה של אחרים על פי התגובה שכנראה הייתה יכולה להיות לך? מאיפה לך שהיה ברור לנאנסת שלא מדובר בעבודה (כשהאנס קרא לה למלון)? מההיכרות שלי עם המצב, גם אם הנאנסת הייתה מבריזה ממילואים פעם אחת, הוא היה קורא לה בשנית, בשלישית וכן הלאה (לפחות עד שימצא מישהי חדשה שמצאת חן בעיניו מספיק כדי לאנוס אותה). בחיי שאת אטומה, את מסרבת לקלוט שההורים של הנאנסת לא ידעו שהוא אנס אותה? חכי, חכי שבתך תגיע למצב שבו נמצאת הנאנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לא הצלחתי לראות את הקלטות!!!
יוספה,
מכמנים,
21/02/05 19:14
|
|
 |
אין בעייה לראות את הקלטת
אישה,
21/02/05 19:28
|
אבל אין בזה עניין,מה שהוא אומר נמצא בכתבה וברור יותר. הקלטת בעניי זו רק מציצנות מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיהיה מציצנות מיותרת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 19:48
|
|
 |
דווקא הקלטות לטובתו.
אישה,
21/02/05 23:58
|
הוא נשמע אמין ,הוא נראה המום. להבדיל ממורדכי שרזה ונהיה שקוף ואפור,הקצין זאער שומר על עצמו,נראה טוב סימן שתומכים בו. למה תומכים בו כל כך הרבה אנשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבטיח לך שרוב האנשים
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 08:59
|
שתומכים בו הם אחת מהאפשרויות הבאות: 1. קרובי משפחה. 2. חברים. 3. בני העדה הדרוזית. שלא לדבר על העובדה שאנשים משנים את השמות שלהם כאן, כדי שיראה כאילו יש הרבה. עכשיו להזכירך, לא פירסמו אפילו רבע מהקלטות של החקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אני מאמין לו
ל"ת
חילוני,
21/02/05 18:49
|
|
 |
ואני מאמין לה.
ל"ת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 19:43
|
|
 |
והאמת בתחנת בניים!
ל"ת
כהן צדק,
22/02/05 03:41
|
|
 |
האמת והצדק הם בשליחת האנס
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 08:59
|
|
 |
83.
יש פה אחד שמכיר את הנאנסת
סקפטי,
21/02/05 18:16
|
איך הוא מסביר שהחיילת לפי מה שאמרה ,הלכה גם לבית מלון כדי להאנס? עד כדי כך צייתה לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסביר את זה בכך
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 19:36
|
ש''היא לא הלכה לשם כדי להאנס'' אלא כי המפקד שלה, אותו אלוף משנה/נאשם הורה לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההההםםםםםםם!
סקפטי,
22/02/05 08:39
|
איזו תשובה! אני עוד יותר סקפטי. אחרי שכבר נאנסה וידעה מה יקרה לה,הלכה לבית המלון כי מפקדה הורה לה?!!! זו פקודה שחייבים לצייט לה?!!! כמו ששואלים ילדים צעירים-ואם הוא היה אומר לך לקפוץ מהגג? סליחה,הנערה צריכה טיפול פסיכולוגי רציני,והקצין שכשל בתפקידו הצבאי צריך לקבל עונש,אבל אונס לא נראה שהיה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אטום!
מכיר את הנאנסתץ,
22/02/05 09:07
|
ולידיעתך הנאנסת כן מקבלת טיפול פסיכולוגי, אולי זה מה שיעזור לה לחזור לחיים. לפני שתדבר, יש הרבה מאוד הבדל בין טיפול פסיכולוגי לפסיכיאטרי! (טיפול פסיכיאטרי זה מה שצריך לקבל האנס). כן להגיע לבית מלון כשהמפקד מורה לך זו פקודה! ואני אומר לך את זה כחייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כנראה שהקצין שם עין על נחמודת
אהובתו של,
הקצין הדרוזי,
21/02/05 13:04
|
טריה וזה לא מצא חן בעיני ה''נאנסת'' (אם בכלל קרה דבר) ,לכן היא החליטה להגיב בדרך שיכולה לפגוע! האם הקצין ידוע כ-don -juan?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאשם כבר הודע ביחסים מין עם
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 13:30
|
|
 |
12-14 פעם בכפייה?
אהובתו של,
הקצין הדרוזי,
21/02/05 14:19
|
היא לא בת 12 ולא 16 או שיש לה בעייה פסיכולוגית קשה מראש. איך התקבלה לצבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך יש בעיה פסיכולוגית אם אתה
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 16:16
|
תומך באנס, ולאנס יש בעיה פסיכולוגית מאוד חמורה אם הוא חושב שהוא יצא זכאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אינני יודע אם האל''מ אשם אבל...
Erez,
21/02/05 12:02
|
דבר אחד ברור פועלת מערכת יחצנית מטעם הנאשם בכל הגזרות. אשתו של הנאשם מופיעה אצל מרגלית בערב חדש ,הקלטת משודרת והכל בתיזמון מלא. זה חשוד ונראה לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז צודק, והרבה מהתגובות פה
המציאות,
21/02/05 15:16
|
בעד הקצין הם של שתולים מטעם ההגנה ומשפחתו וחבריו ועדתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה!!!
חברים של עאטף,
הריירושלים,
21/02/05 15:36
|
אולי קשה לך להאמין, אבל יש כנראה אנשים שמכירים את הנאשם, כמוני למשל, ובאמת מאמינים שהוא לא אנס. מהיכרות רבת שנים איתו, זה פשוט לא הגיוני. ואף אחד מטעם ההגנה לא דיבר איתי, אני גם לא מכירה את ההגנה וכמוני אני מניחה יש עוד רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם יש אנשים שמכירים את הנאנסת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 16:17
|
|
 |
והסיפור הנשמע מצוץ מהאצבע
אורן,
21/02/05 12:11
|
|
 |
הסיפור אמיתי, בניגוד לנאשם...
ל"ת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 12:32
|
|
 |
80.
הוא הקורבן לא היא
רינה,
21/02/05 11:32
|
מתנקמת בו והרסה לו את החיים , אבל אלוהים גדול והיא תכנס פנימה על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רינה זה שם קצת מוזר לדרוזי....
ל"ת
סמירה,
21/02/05 15:17
|
|
 |
באמת מסכנן...
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 11:54
|
איך הנאנסת מתנקמת על מה שעשה לה... רחמים. שוב, נראה כמה תדברי על נקמנות כשמישהי קרובה אליך תאנס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הוא יצא זכאי
אתה גדול,
21/02/05 11:30
|
|
 |
הוא יכנס לכלא לשנים רבות
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 11:54
|
|
 |
78.
ומה קרה להודאה בקיום יחסים?
ג,
ירושלים,
21/02/05 11:27
|
הרי חשבתי שהוא הודה ששכב אתה - רק 'מרצון'. אז שינוי גירסה מצידו זה כן אמין?? ודרך אגב - ככל שהדבר נוגע לקיום יחסים בין פקודה למפקד, בדיוק בשל הבדלי הסמכות והכוח, אין דבר כזה 'מרצון'. גם מבחינה חוקית קיימת חזקה שהדבר נעשה שלא כדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אני רק סקרנית לשמוע מה הוא
טלי,
21/02/05 10:49
|
אומר לגבי שיחת הטלפון. לא נראה לי שהוא אנס אותה,אלא מושג האונס קיבל הגדרה חדשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתראה כשחברתך תאנס
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 11:26
|
|
 |
אז תסביר לי,כי ממה שהתפרסם,
טלי,
21/02/05 11:44
|
אפשר להבין רק שהיו כנראה יחסי-מין וקשר רומנטי אך לא אונס. היא לא קטינה,היא גם יכולה לקיים יחסי מין עם גבר בן 90 עם ממש מתחשק לה. רק מה,הקצין נאה וכנראה נחמד. מחכה להסברים שלך. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הצעירה מאוד נאה,
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 12:16
|
אבל מה הקשר? מה לא ברור לך? האישה הזאת סובלת יום יום מהמעשים שביצע בה הנאשם (שתסלח לי אם אני אמנע מלכתוב את השם המחיל הזה), לא כל כך קשה לראות את זה. הנאשם כבר שיקר בקשר ליחסים עם הצעירה, מה גורם לך לחשוב שהוא לא משקר גם לגבי האונס? למה שככה סתם יבואו מספר צעירות להתלונן על המפקד לשעבר שלהן, אם הוא כל כך נחמד? מאיפה כל הראיות נגדו (ואני מבטיח לך שיש הרבה ראיות)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את קשקשנית ותו לא...
ל"ת
מרגו...,
21/02/05 15:48
|
|
 |
אני בת ולא ידעתי?
ל"ת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 19:39
|
|
 |
בנתיים שמענו שיש מתלוננת אחת.
טלי,
21/02/05 12:53
|
ושמענו שהיא התלוננה על 14 מעשי אונס. איך? אין הורים,אין חברים,אין אותך,אין משטרה,אין שום אוזן קשבת? אנו בשנות -2000,ולא בתקופה שאישה היית נאשמת שהיא גרמה לפלוני ברחוב לאנוס אותה. אם האיש(או כל איש) חיזר אחרי החיילות הבוגרות,קיים איתן יחסי-מין ברצון ייחשב לאנס? אם קיים יחסי מין בכוח,מדוע כל כך הרבה פעמים ,מדוע ללכת למילואים תחת פיקודו? זה לא מוזר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער לומר לך
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 16:22
|
אבל אין לך מושג איך הבנות שלך היו מגיבות אם היו אונסים אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה שאני מתערבת.
אמא,
21/02/05 14:12
|
יש לי 3 בנות. שלושתן שירתו בצבא. אחת תחת פיקודה של קצינה מטרידה (לא מינית אך מטרידה), ושתיים במשרדים מלאי חיילים בוגרים. אילו היה קורה דבר הכי קטן,הייתי יודעת כי הן היו מספרות לי! אני גם דאגתי להתעניין בקשרים שעלולים להרקם! מה קרה לחיילת המתלוננת? למה כל כך הרבה פעמים נאנסה? מה גרם לה פתאום להתלונן? היא לא חייתה על אי בודד.היתכן שהתנהגה רגיל למרות הטראומה שהייתה אמורה להיות שרוייה בה? צר לי על החיילת אך האשמה באונס היא האשמה חמורה כי זה סוג של רצח ,רצח נשמה,לכן חשוב שלא תהיה תלונת שווה כפי שקורה הרבה מאז החוק על הטרדה מינית שהיה אמור לעזור לנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי בישראל את יכולה להפר
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 13:27
|
צו מילואים? ויש שתי חיילות, חוץ ממי שידועה, כבר פורסם על חיילת נוספת שמתלוננת על הטרדה מינית. כשיאנסו אותך גברתי, נראה כמה מהר את תרוצי לחברים ולמשטרה לומר שאנסו אותך... בינתיים את לא עברת מעשה דומה, ואין לך מושג איך מרגישה אישה שכן עברה... קיום יחסי מין בין מפקד לפקודתו ברצון, אינו נחשב לאונס אבל שני דברים יש לי לומר על זה: 1. תנסי לטעון שזה היה ברצון, כמה פעמים שרק יבוא לך, אבל זה לא ישנה את העובדה שמדובר באונס. 2. גם כשמדובר ביחסי מין ברצון (לא כמו במקרה הזה), בין מפקד לפקודתו קיימים יחסי מרות, ולפי החוק ביחסים מסוג זה חופש הבחירה מאוד מוגבל (לצד הנמוך יותר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
חברה משונה החברה הישראלית!
אבא מודאג,
21/02/05 10:20
|
לפני מעט ימים,התפרסם סיפור על יחסי מין בין מורה לתלמידים בני-16. התגובות במקומות שונים היו מדהימות! כמעט אף אחד לא דיבר על עבירה,וכמובן לא על אונס! המורה השתרללה עם נערים קטינים ועוד לעיני בעלה ורוב המגיבים ראו זאות כגבריות! אזכיר רק שבארה''ב,מורה שהתאהבה בתלמידה הקטין(לא השתרללה),קיימה איתו יחסי מין והרהתה לו פעמיים,קיבלה 7שנות מאסר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שתול בתגובות, והפעם מטעם
ליגת הגברים !,
21/02/05 15:22
|
המורה לא היתה המורה של אותם התלמידים ! היא הכירה אותם דרך האינטרנט. זה שבעיסוקה היא מורה צויין כבדרך אגב. ואין לו קשר לנושא. ומי שרואה זאת כגבריות אלו דווקא חבריך הגברים ולאו דווקא הנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהבנתי הוא שהיא הכירה
אבא מודאג,
22/02/05 01:04
|
דרך האינטרנט אך דרך התלמידים שלה. זה גם לא משנה,אבל כן זה חשוב ומשמעותי שהיא מורה כי היא אמורה להבין קצת בחינוך ובפסיכולוגית המתבגר. כמובן שאם זאות הייתה מנקת -בית ,היו קוראים לה כבר זונה. תיסמונת הסרט המבחיל ''אסקימו-לימון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
היא שקרנית - החוקר אטום
ל"ת
yosi,
tel avuv,
21/02/05 10:13
|
|
 |
מה זאת אומרת?????..
מכירה,
31/12/05 17:06
|
|
 |
74.
I can NOT believe he did this
Hagai,
Atlanta, USA,
21/02/05 05:26
|
I worked and served with Aataf years back. He is one of the most honored men I know. I just can’t believe this allegation. He is a great man, big hart. He had soft spot for woman. But to rap?
Aataf: if you read this, please know that I, for one, believe you!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אני מאמינה
אתי,
21/02/05 05:18
|
שהיו יחסים, לא אונס. ואם יתברר שהיא שקרה מן הראוי שתקבל את אותו עונש שמקבל כל אנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
תנו לצדק לעבוד לא להפוך לעדתי
איציק,
גליל עליון,
21/02/05 03:16
|
בני העדה הדרוזית יקרים לליבי אך יחד עם זאת תנו לצדק לעשות את תפקידו אדון עאטף הנכבד אל תהפוך את המקרה הפרטי שלך למקרה של כלל העדה הדרוזית כי זה אסור שיעשה העדה הדרוזית ודאי תתנע ממקרה זה אם בוצע על ידיך ותתנער ממך אם ביצעת אם לא תרגע הצדק יעשה. אל תשכח שאתה קודם בן אדם ואחר כך דרוזי הזהר מלהפוך המקרה שלך לסלע מחלוקת ביננו . ועוד דבר מעניין כל פעם שאישיות דרוזית סורחת הופכים את זה לעדתי די לתופעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
It’s not fair for both of them
Lo,
21/02/05 03:14
|
It’s not fair for both of them (the defendant and the plaintiff) that the media publishes the interview and the tape. The pubic doesn’t have enough info to judge the case and publicizing it make it difficult for the defense, the prosecution and the judges to reach the right decision.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
The guy stupid not a rapist
ל"ת
AMR,
21/02/05 03:07
|
|
 |
איך אתה יודע ?
ל"ת
בית המשפט,
21/02/05 06:02
|
|
 |
69.
איך הודלפו קלטות החקירה?מוזר?
מדינה ליליפוטים,
21/02/05 02:25
|
מה סוגרים תתיק? זו הכנה לזריית חול בעיני הנאנסות וכלל הנשים,תהיי יפה ותשתקי,תעשי תה קפה,שבי על ברכיו ותלטפי אותו ו''תדע כל אם עיבריה...''(בן גוריון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היא שקרה
אזרחית,
21/02/05 05:13
|
אני כאשה מאחלת לה מאסר בפועל. נשים כמוה עושות עוול לנשים שבאמת נאנסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
כיפה אדומה,
21/02/05 09:01
|
נשים שמתלוננות לשווה לא נענשות,ואחר כך לא מאמינים שהיה זאב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאנסה ?רק קיימו יחסים מרצון?
זה בסדר?,
21/02/05 09:13
|
|
 |
הנערה לא קטינה! אם זו עברה
כיפה אדומה,
21/02/05 11:02
|
קיום יחסי מין בין קצין לפקידותיו,יש להפעיל את חוק העונשים אבל שלא נספר סיפורי אונס לשווה כי זה פוגע בנשים שבאמת נאנסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אונס לא היה
אריק,
21/02/05 00:32
|
לא היה אונס,וזה ברור נראה לי שכרמלה מנשה הצליחה להוציא מהחיילת סיפורים ו''סרטים'' שלא היו,החיילת חייבת להיחשף ולהיבדק במכונת אמת,כי יש הרבה סימני שאלה בקשר לגרסה שלה.אים היה לה אומץ להגיש תלונה מפוקפקת שיהיה לה אומץ לעמוד מול העיתונאים ולספר את האמת.לי נראה שהחיילת נפגעה ממערכת היחסים ולכן רצתה לנקום בחשוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שתול מטעם ההגנה בשם בדוי
ל"ת
נמאסתם,
מושחתים,
21/02/05 01:17
|
|
 |
דווקא לא.........
אריק,
21/02/05 11:54
|
זה לפחות איך שאני רואה את זה מהצד.יש יותר מידי סימני שאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם לך יש אומץ לעמוד מול עדת
ציפור דרור,
21/02/05 16:03
|
עיתונאים ולספר על חיי המין שלך קבל עם ועדה ? אולי כן, כי אתה גבר וזה יחשב למאוד גברי בעיני החברה.. אבל לבחורה צעירה שעוד לא התחילה את חייה להיחשף ועוד על אירוע מביש ומשפיל כמו אונס - זה לא פשוט. הרי כולם מצפים לפשוט את עורה ולהוכיח שהנה זה לא היה אונס כי היה כאן רצף של אירועים ומדוע היא לא יצאה נגדם קודם ? אבל זו היא בדיוק הנקודה. הבושה. הפחד מה יגידו. תחושת המטופשות והחוסר אונים של: איך הייתי טיפשה לא לעמוד מולו בזמן וכו'' - גברו על כל הגיון בריא. לאנשים אין הגיון בריא או אינסטינקטים בריאים שהם מאויימים. הם עסוקים בהשרדות נקודתית בלבד.
אשתו של הנאשם חוסכת מעצמה את כל הטאררם של התמודדות עם המציאות ביום שאחרי...(כלומר : במקרה והייתה מתגרשת) ויוצאת להגן על ה''תכשיט'' שלה בחירוף נפש- רק שלא היא זו שתצטרך לעמוד קבל עם ועדה ולהתמודד עם מציאות חיים של סטיגמות חברתיות, אז אתה מצפה מנערה בשלהי גיל העשרה שתתמודד עם כל הרוע והסטיגמות החברתיות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם הרבה מאוד ראיות כנגדו...
ל"ת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 12:17
|
|
 |
67.
אולי???
מסעודה,
20/02/05 23:43
|
אין כאן אונס אלא יחסים שעלו על שרטון עקב אכזבה או רגשות אשם וכדו', אבל דבר לא משנה את העובדה שהקצין הנכבד לא היה צריך לשכב עם חיילת שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
שיטת הפצ''ר
קיקו,
20/02/05 23:21
|
ברגע שאין להם מספיק ראיות והחומר שבדו אינו מספיק גם הוא ,עוברים קלגסי הפרקליטות והמשטרה הצבאית לשיטה של משפט שדה: מעבירים רק חלק מהאמת (שהיא גרועה משקר) וצולבים את הקרבן בתקשורת. הם רק לא מבינים שעושים לעצמם שרות רע: כעת יתחיל לדלוף החוצה חומר שיזים את טענותיהם. ראו ותווכחו שכך יקרה.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אל''מ זאהר עאטף
סמדר,
יקנעם,
20/02/05 23:04
|
אני שירתי תחת פיקודו של אל''מ זאהר עטאף בשנת 1988, אז הוא היה סגן אלוף בשלישות. אני רוצה לומר שאני לא מאמינה שהוא מסוגל לעשות דבר כזה. הוא אדם טוב ולבבי והיה לי כיף לשרת תחת פיקודו- הוא היה המפקד הישיר שלי. הוא לא מסוגל להגיע למצב של אינוס, הוא לא אדם אלים. יש שיעידו לתובתו... בברכה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויש הרבה שיעידו לרעתו!
ל"ת
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 12:39
|
|
 |
64.
ממש בחור ניפלא
הרי,
ירושלים,
20/02/05 22:38
|
גם אם נאמין לגירסה שלו שהיא לדעתי מפוקפקת. לטענתו הוא ביקר אותה בבית ודבר עם הוריה ממש גבר לענין. אני מניח שכל המסנגרים עליו היו רוצים שבנותיהם תשרתנה אצלו במשרד. ובטח גם היו מזמינם אותו אליהם לארוחת ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הדרוזים היפים!
רוית,
חיפה,
20/02/05 22:32
|
אל''מ עאטף! זה לא בגלל שאתה דרוזי.זה בגלל שאתה פשוט לא מוסרי.רוב הדרוזים הם אנשים יפים,צנועים ומדהימים רבים לפניך שירתו בצבא והגיעו לדרגות גבוהות ולא ''תפרו להם תיק''.חבל שהם ה''קול הדומם'' ולא שומעים אותם מגנים ומוקיעים אנשים כמוך וכמו החוליגנים במר'אר.אני בטוחה שרובם מתביישים.אל לנו היהודים לקחת אותך ואת החריגים ככלל אלא כיוצאים מהכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאין את מסיקה שעאטף אינו מוסרי
חברים של עאטף,
הרי ירושלים,
21/02/05 17:27
|
זה ממש הוצאת שם רע, על מה את מתבססת? על עדות של בחורה אחת שאולי המציאה את כל העניין? חיזרי בך ובקשי ממנו מחילה.
אם יוכח שפשע, אז תפתחי את הפה וגם זה בתנאי שאת כולך טהורה ולא בצעת אף פעם שום עבירה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ל-60 טמבל גמור
איציק,
סין,
20/02/05 22:08
|
אתה יודע כמה יושבים בכלא ללא עוול בכפם תתעורר התביעה תופרת להם תיק רק בשביל לגמור את החקירה לפחות %70 תתעורר צריך חוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פושע שמצדיק את מעשיו בכך
צנצנת,
21/02/05 00:56
|
שהוא טוען שרוב אלו שבכלא בכלל חפים מפשע.
לידיעתך אולי אולי חצי או שליש אחוז מהיושבים בבתי הכלא הם חפים מפשע. כל השאר סופר פושעים שמאה אחוז שלהם טוען שהם חפים מפשע. כמובן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אני חושבת - כנסו דחוףףףף חשובב
ליטל,
חיפה,
20/02/05 22:04
|
אני חושבת שאם היה מדובר באונס אז עאטף לא היה מרשה לעצמו להגיד את המשפט (בטלפון) : ''אני מת לגעת בך, לזיין אותך'' ועוד אחרי הכל היא הייתה שותקת כאילו אמר לה מה שלומך. אני חושבת שאם היה מדובר באונס אז היא לא הייתה מחייגת אליו ואם הוא זה שחייג אליה היא בטוח לא הייתה עונה לו. אחרי הכל הנאנסת מספרת על אונס אכזרי שכן היא אמורה לפחד מהאנס ולא לשאול אותו למה הוא מתגעגע בה... חוץ מזה נאנסת אמורה לברוח ולפחד מהאנס אבל מה עשתה מ' הזמינה אותו למסיבת שחרור, שמרה איתו על קשר, חייגה לקבל חוו''ד.... אני מאמינה שהיו יחסי מין מלאים - שלדעתי גם כן אסורים אך אונס נגד צון החיילת לא היה !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב100%
חן,
21/02/05 00:23
|
יחסים היו,אונס בטוח שלא היה.אבל איך בחורה כמו המתלוננת יש אומץ להגיש תלונה על אונס אים היא יודעת שיש ראיות שזה היה בהסכמה.משהו פה מסריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליטל החמודה השיחה בטלפון
טל,
20/02/05 22:55
|
היתה יזומה כדי להקליט אותו וחבל שאת מדברת בלי להבין כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מסיבת הפרידה הייתה יזומה
אזרח-מודאג,
21/02/05 01:22
|
ליטל מדברת נכון מאוד והיא צודקת במאה אחוז אתה הוא הטיפש חסר הבינה החיילת הזו שקרנית בת שקרנית והאמת עוד תתגלה
אין ספק שהאל''מ שלנו חמור אבל הוא לא אנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לדבר כשהנושא כל כך רחוק
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 11:56
|
|
 |
60.
פגיעה בצנעת הפרט
ישי,
20/02/05 21:53
|
אני חושב שאין מקום להקרין תמונות אלו באתר האינטרנט, מכיוון שטרם הוכחה אשמתו של אל''מ עטאף. כל עוד לא נשפט והכחה אשמתו אל לנו כציבור לבוא ולתלות אותו על העץ, למען יראו ייראו - אלא אם ימצא בית המשפט את הנאשם אכן אשם.
כבר קרו מקרים בעבר בהם נשים העלילו על גברים מקרים בהם לא נברא ולא היה אך את חיי הנאשמים החפים מפשע הן הרסו ולנאשם אין דרך חזרה לחייו הנורמאלים. אז בטרם נשפוט את אל''מ עטאף, שרגב איני יודע אם צדיק תמים, אל לנו כציבור במדינת שומרת חוק ומוסדות המשפט בה לא פסקו את החלטתם בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל נכון חוץ מעובדה אחת - והיא
אחת,
20/02/05 22:37
|
שמי שהורס את החיים הוא הבוגד לעצמו (מתוך הנחה שפה אין אונס עד שיוכח אחרת בבית המשפט).
הרס חיצוני בידי מישהיא נעשה רק אם יש עלילת שווא ויש עשן ללא אש. בכל שאר המקרים כל הנואפים הורסים את חייהם לעצמם. הם לא רואים זאת כך, אבל המציאות טופחת על פניהם במוקדם או במאוחר בריקושטים שהם לא ציפו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שרתתי עם זהאר הוא למך
אביי,
20/02/05 21:52
|
היינו ילדים/קצינים בדרגת סגן...הוא לא היה בכוון בכלל הבעיה שלו שהוא צץ לאחר הפגיעה בחיילי הגדוד המדברי ואז היא החליטה להוריד לו את האויר וזאת אני אומר באחריות הוא למך העיניינים הללו של נשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת סליחה בשמה
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 08:51
|
שהיא התלוננה על כל הדברים הנוראיים שביצע בה הנאשם... תתבייש! לא תצליח להגן על הפושע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני שרתתי עם זוהר.(זהאר)
מוטי ק.קשר,
20/02/05 23:23
|
|
 |
58.
נראה שכל המשפחה והחברים של
האל''מ נכנסו,
לכאן בעשרות,
20/02/05 21:45
|
שמות שונים (במיוחד שמות של נשים) לסנגר עליו.
אם הבחורה היתה דרוזית ולא יהודייה - היו שולחים את הקצין לעולם הבא בלי סנגורייה. אבל לחיילות יהודיות מותר לעשות הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לא ניראה אנס?
דני,
ת''א,
20/02/05 21:34
|
לכו ליראות את הסרט ''גוטיקה'' גם הפסיכולוגית,אישתו של מנהל ביה''ח שהיה פסיכיאטר בעצמו לא היתה מאמינה למה שבעלה עשה.הם יודעים להסתיר את הסטיות שלהם בצורה מושלמת עד שהם נופלים בסוף.כל מי שבטוח שהוא לא אנס רק בגלל שהוא מכיר אותו טוב שיחשוב לרגע מה זה אומר טוב???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן זה לא סרט- כאן מדובר בחיים
חברים,
הרי ירושלים,
21/02/05 17:34
|
של בן אדם. אז אל תנסה להרוס אותם כשאתה תחת השפעות שונות.
אני מכירה את עאטף משנת 77.
עוד מימי התיכון (לא מאותו בי''ס) והוא אדם חם, ישר והגון שתמיד רק חיפש איך לעזור לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויותר מכל- לעזור לעצמו!
מכיר את הנאנסת,
22/02/05 14:53
|
אני מכיר את הנאנסת מספיק טוב כדי לומר לך שהיא בן אדם ישר ועדין, שבחיים לא תתלונן לשווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
בנות יהודיות ודרוזים
פנחס הכהן,
ארץ ישראל,
20/02/05 21:05
|
בנות יהודיות ודרוזים אין מקומם בצה''ל. תודה רבה על העזרה אבל לא תודה, המחיר כבד מדאי ולא כדאי. נסתדר יפה רק עם בנים מבחינתי שיגייסו כל בחורי הישיבה. וכאשר לא יהיו בנות בצבא לחרדים לא יהיה תרוץ לא לשרת. כך ניתן לחסל שלוש פרות לא קדושות עם אבן אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
זכויות הפרט
שמוליק,
מרכז,
20/02/05 20:50
|
אשכרה, אני מתבייש להיות אזרח של מדינה שבה המשטרה מרשה לעצמה לפרסם קלטות - של חשוד!!! שעדיין לא הוכחה אשמתו - מהחקירה. כל אחד מאיתנו עלול להיקלע לסיטואציה כזו. האם אין כבוד לבנאדם? האם יש רשות למשטרה כך לחשוף רגעים אינטיימים של מי שעדיין לא הורשע? מה אין חוק שימנע מהכחולים את רמיסת זכות האדם האלמנטרית הזו? גועל נפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע ומהר
תרגע ומהר,
גוש דן,
20/02/05 21:49
|
אתה בטוח שהמשטרה הצבאית הוציאה את זה? אז יש לי חדשות בשבילך. לפני שאתה מאשים ובחוסר אחריות תשתה מים ותרגע כי זה לא מגיע ממצ''ח או מהתביעה.. אני מקווה שאתה מבין שיש לך טעות רצינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר??
יוסי,
ירושלים,
20/02/05 23:24
|
את מי זה מעניין אם המשטרה או מצ''ח הדליפו את הקלטת. הנושא הוא עקרוני. איך אפשר לפרסם כזה דבר כל עוד האדם נמצא בשלבי חקירה ולא מואשם סופית? ואת מי זה מעניין מי פרסם את הקלטת. ממש בושה. בעצם כבר חרצנו את דינו אם לא משפטית אז בודאי תדמיתית, עכשיו לך תתקן את העוול הזה, מי יכול לתקן כזה דבר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
ל"ת
אזרח,
20/02/05 21:17
|
|
 |
54.
בשביל 100 גרם בשר
מ. חיפה,
20/02/05 20:44
|
הבין אדם מסתבך? היה קשר, אונס לא היה, היה לה קשר חברי עים המפקד שקיבל גם קשר מיני, משהו שילם כניראה הרבה כסף מהתקשורת ל''נאנסת'' ומדוע היא לא מוכנה לחשוף עצמה ולהתמודד עים זה בגלוי? נראה אותה עומדת מול הצבור ואומרת דבריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שילם לך כדי שתגיב?
ל"ת
יעקב,
דרום,
20/02/05 23:16
|
|
 |
53.
אנשים כמוהו מוציאים שם רע לצבא
לפטר אותו,
בכל מקרה,
20/02/05 20:36
|
הוא שכב עם חיילת צעירה , בדיוק כמו שאומרים כל החארות הדתיים , כאילו הצבא זה בית זונות אחד גדול . הואר לא הגבר הראשון שבוגד , אבל שימצא לו קצינה סגן אלוף או משהו ולא חילת שהיא פקידה שלו . פשוט בושה וחרפה ! מחליש את הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אסור לפרסם קלטות כאלה!!!
דוד,
20/02/05 20:35
|
זו פגיעה איומה בחופש הפרט. חקירות חייבות להיות סגורות לציבור הרחב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חושבת שאסור לפרסם
אשה,
20/02/05 22:39
|
קלטת כזאת לפני שהוכחה אשמתו. אולי יקליטו גם את החקירות של כל הפוליטיקאים ? זה יהיה יותר מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אשתו יוצאת מושפלת בכל מקרה
במקרה הטוב בגד,
או גרוע -אנס,
20/02/05 20:33
|
לא מבינה איך אשתו עומדת לצידו בכזו אהבה. בעלה בגד בה , אנס או לא ,ברור שהוא שכב עם החיילת הזו. אז במקום לשמור על פרופיל נמוך היא עוד מתראיינת הסמרטוטה , הבושה למין הנשי הזו. לפחות תשבי בבית בשקט כי בעלך הצמיח לך כאלו קרניים , ניצל חולשה של חיילת צעירה שהדרגות הרשימו אותה לקיים איתה יחסי מין וזה במקרה הטוב , במקרה הרע - הוא אנס. אז לכל החברים שעומדים לצידו - יש מקום להתבייש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הנאמנות בשבטית גוברת
ל"ת
שדגכ,
20/02/05 23:41
|
|
 |
נאמנות שבטית או חוסר ברירה ?
הזייה,
21/02/05 01:26
|
רוב הדרוזיות לא עובדות ואם הן עובדות הן לא מסוגלות לפרנס את מספר הילדים שלהן (שבדר''כ הוא יותר מאחר או שניים כמו בחברות המערביות). זה בנוסף לכתם עדתי - של סטיגמת הגרושה שאפילו אם הוא לא באשמתן, הוא קיים - לא מאפשרים להן מרחב תמרון.
השאלה היא למה נשות הקצינים האחרים שיודעות על מעשי ה''משובה'' של בעליהן לא מתגרשות ? ופה התשובה קצת יותר עצובה. כי להן קצת קשה יותר לעשות הנחות של נאמנות שבטית וכו''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזבו,אישתו נראת 10 וכל הכבוד
מנש,
21/02/05 08:56
|
שהיא עומדת לצד בעלה. לא היה כאן אונס,ואם הייתה בגידה,זה עניין של הזוג וההתמודדות רק שלהם. אם הוא קיים יחסים עם החיילת וזו עברה מבחינת הצבא,הוא יקבל עונש מתאים,אבל על תגידו ''אונס,אונס''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אשתו נראית 10 אז למה הבחור
100,
21/02/05 15:30
|
רץ אחרי כל אחת ? ולהזכירך זו לא התלונה הראשונה נגדו. זו רק היחידה שהגיעה למשפט .
אין שום כבוד בכך שאשתו עומדת לצידו. הפוך ! זה מראה על פחד וחולשה. פחד להתמודד עם המציאות, עם החיים ובעיות הפרנסה כגרושה, פחד להתמודד עם סטיגמות חברתיות, אז עדיף לה לשקר לעצמה ולהטיל את הרפש על החיילת, כדי שהיא (אשת הנאשם) תוכל להמשיך לחיות חיי ביטחון בלי ההתמודדויות הקשות של החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל את הראש
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 11:23
|
כמו שאמא של הנאנסת כבר אמרה, יותר קל לה לראות את בעלה כמו איזה קדוש מאשר להסביר לילדים שלה שאבא אנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לכל ''החכמים'' שהגיבו פה
מכיר את הנאנסת,
20/02/05 20:32
|
חכו עד שהבת, האחות, החברה שלכם תאנס ואז תדברו על כמה ''לא משכנעת'' היא. בושה, כל כך הרבה פעמים אנס אותה ואיים עליה, ועכשיו מגיבים כמוכם אונסים את נפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתא שמכיר כל כך טוב
??????????.,
21/02/05 08:51
|
את הנאנסת,איפה היית? למה היא לא התלוננה וחיכתה לכרמלה מנשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לאנס הרבה מאוד מזל שאני לא
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 11:21
|
הייתי שם... מה הקשר לא התלוננה???????? יש לך מושג כמה קשה זה לבוא ולעודות שאנסו אותך? ומה פתאום אתה הופך אותה לאשמה? מה אם היא לא התלוננה מוקדם יותר, אז האנס לא אשם? רק לידע כללי, שנה זה כלום! יש כאלו שמחכות שנים עד שהן מצליחות להתלונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק!
ל"ת
יעקב,
דרום,
20/02/05 23:16
|
|
 |
49.
לא נראה שהיה פה אונס אלא ניצול
אייילת,
20/02/05 19:39
|
של סמכות ודרגות כדי לנהל רומן עם צעירה. לבכיר אסור לנצל מעמדו כדי לנהל מערכת יחסים עם פקודה. הנאשמת אולי לא נאנסה, אבל המעמד שלה כפקודה שלו שם אותה בסיטואציה בלתי אפשרית- פחד באם תסרב לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אונס זה אונס!
ל"ת
יעקב,
20/02/05 23:17
|
|
 |
48.
לא מאמינה לחיילת
אזרחית (יהודייה,
כרמיאל,
20/02/05 19:17
|
אני אומנם לא שופטת. אבל, לפי התשדיר שהיה בטלביזיה, הבחורה לא נשמעה לי הכי משכנעת. משהו בדבריה, בטונציה, בסגנון נראה לי לא משכנע. והיו דברים מעולם: קרה שבחורה העלילה עלילת סרק על אונס, זו לא המצאה ישראלית ולא המצאה חדשה. רק שניהם יודעים את כל האמת. אני מקווה שהאמת תצא לאור. אישית, לא מאמינה לחיילת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישית לא מאמין שאת אישה .
ל"ת
דודו,
20/02/05 19:50
|
|
 |
47.
הנשנשת וגם הכחשת?!
ל"ת
אני מטפל בכולם!,
20/02/05 19:17
|
|
 |
46.
איזה ממי! לאמץ אותו כסבא!
ל"ת
לא מבין! בהלם!,
20/02/05 19:10
|
|
 |
45.
תיקון לתמונה שלו בבקשה (כנסו)
דני,
20/02/05 19:10
|
|
 |
הוא פשוט לא נוצרי!
ל"ת
Jesus de,
Nazareth,
20/02/05 19:32
|
|
 |
44.
Surprise
Syndrom,
20/02/05 18:42
|
And there people are surprised how come people don't believe rape vicims or question them..... it is beacuse of women like this, how use this as a new found weapon to terrorise men... ''don't move, I'll scream rape...''
I hope SHE will get locked up!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
בכי
אני,
מרכז,
20/02/05 18:40
|
|
 |
42.
כל אחד נהייה מומחה
מיה,
20/02/05 18:30
|
מה קורה פה?! תארו לכם איך המתלוננת מרגישה שלא מאמינים לה (יותר גרוע מהקצין שטוען שלא יודע מאיפה זה נפל עליו)...על סמך מה המגיבים פה מחליטים? הרי יש ראיות שאין לכם מושג לגביהם וכמו תמיד יש גם הבדל בין האמת המשפטית לעובדתית...אז תפסיקו לעשות עוול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה מיה,אולי תסבירי לנו
טל,
20/02/05 19:31
|
מה הקשר הביזרי המעניין הזה! נאנסת מסתובבת חופשי עם האנס,מזמינה אותו לביתה,שותה איתו קפה אחרי האונס ועוד יחד עם הוריה,נוסעת לבית מלון אליו...כל זה לדיבריה... let us kidding אולי יש דבר בניסיונך שאת יודעת ואנו לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הניסיון שלך להמציא דברים מעורר
מכיר את הנאנסת,
20/02/05 20:43
|
רחמים!
הנאנסת לא הזמינה לביתה את הנאשם, הוא הרשה לעצמו לבוא העצמו (אתה יודע, לא בעיה למפקד לדעת היכן גרה פקודתו). מה חשבת שתעשה? שתסרב לפקודה של המפקד שלה?? (ועוד אלוף משנה...).
אל תדאג, הנאשם ישב בכלא שנים רבות (למרות ששום דבר לא יגרום לנאנסת לשכוח את כל הסבל שעברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אם אנס אותה בביתה,
טל,
21/02/05 08:48
|
(והייתה חבולה!)....... מה קרה? למה לא אמרה לאבא ואמא?????? מה,ככה להזמין לכוס קפה? היא הייתה אמורה להיות בטראומה ובחוסר תיפקוד,לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא הזמינה אותו לכוס קפה
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 12:19
|
אני אחזור ואומר, שלא בעיה בשבלו לדעת איפה גרה הצעירה גם אם לא שאל אותה. תגידי יצא לך להאנס? נראה לך שזה כזה קל לבוא ולהודות לעצמך ולאחרים? ועוד להורים? כמה נשים נאנסו ואחרי כמה שנים התלוננו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותם של הקוראים להגיב
ינטל,
ר''ג,
20/02/05 19:22
|
|
 |
41.
הבחור נאה,אישתו גם....
כרמליטה,
20/02/05 18:18
|
הם נראים צעירים ונמרצים.... אולי הקצין במשבר גיל המעבר והיה צריך מעריצה צעירה? אם בגד באישתו,זה עניין של הזוג...אם אישתו תומכת בו למרות שנניח בגד בה ,כל הכבוד לה. אונס? קשה להאמין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לאשתו ! לא כל הכבוד לה.
כרמל,
20/02/05 21:24
|
|
 |
40.
אולי היו להם קשרים מיניים
מחשבה,
20/02/05 18:14
|
אם היא מתלוננת על אונס,אולי אותם המגעים כאבו לה כי הוא לא היה עדין וניגש ישר לעניין(יעני דפיקה)? אולי היא המשיכה בכל זאות להתראות איתו כי מבחינה ריגשית הייתה קשורה אליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אוהבים אותך ובטוחים בך!
אוהבים אותך ובט,
20/02/05 18:05
|
עטאף יקר,
אוהבים אותך, בטוחים בך גאים בסמיה ובטוחים שחלום הבלהות יעבור מהר.
כל החברים מנל''נ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם המתלוננת היתה דרוזית הייתם
כותבים :חלום,
הבלהה שלך,
20/02/05 21:26
|
עומד להתגשם יקירה - אנחנו באים לרצוח אותך על חילול כבוד המשפחה (והעדה).
צבועים שכמוכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאים?במה בדיוק?לא מאחל לבנות
מוטרדת מינית,
הקרייה,
20/02/05 18:27
|
שלכן לשרת בכפיפה אחת לטיפוס הזה.מחליא לחשוב על התמיכה שלכם בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוטרדת?
למגיבה האחרונה,
ת''א,
20/02/05 21:54
|
אם הוטרדת ע''י הקצין או ע''י קצין אחר יש כתובת לכך וזו המשטרה הצבאית. אז בבקשה ממך במקום להגיב בציבור תגיע למצ''ח ותתלונני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אם את מתלוננת לשווה,
כרמל מזרחי,
21/02/05 08:44
|
|
 |
38.
מעניין כמה מאנשיו מגיבים פה ??
ל"ת
גדי,
20/02/05 18:02
|
|
 |
37.
עכשיו הכל ברור
דינה,
20/02/05 17:47
|
עכשיו הכל ברור, הקצין יצא הביתה, התמיליל אומר הכל , הקלטת מסבירה באופן חד משמעי שלא היה אונס, מה שנשאר זה לשים אותה בכלא ולהרבה זמן, אנחנו הבנות מנצלות את החוק להפיל אנשים, ואם יצא זכאי זה כבר לא משנה , את שמו ואת עתידו כבר הרסה המלעונההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דינה? או אחמד? ואולי סמירה ?
הדס,
20/02/05 21:28
|
|
 |
36.
התמונה נותנת רמז עבה - משקרת !
שטולץ,
20/02/05 17:46
|
חיוך מלא עונג על שפתי המתלוננת כשהיא מניחה את הראש על הכתף של החשוד - אומר משהו . ריח של קטע מסריח יש פה . אם יתברר ששיקרה - היא צריכה לחטוף בגדול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צריך לשאול את כרמלה מנשה?????
חנה,
20/02/05 17:39
|
היא תמיד מחפשת סיפינים כנראה שהיא עודדה את א. לספר עם בצבא מטרידים את החיילות ופה יצא סיפור. אני לא מאמינה שאיש אל''מ ועוד דורזי שכבוד האישה מאוד חשוב אצלם. אני חושבת שצריך לקחת את הבחורה למכונת אמת , ולא להאמין לה בצורה עיוורת בדובר העתיד של אדם שנתן את הנשמה למדינה , ולא מגיע לו לסיים בצורה כזאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה זה שם קצת מוזר לדרוזית....
ל"ת
פאטמה,
20/02/05 17:46
|
|
 |
34.
עלילת דם מרושעת
שי אוסדון,
תל אביב,
20/02/05 17:36
|
מהכרות של לפחות 20 שנה עם הנאשם ''באונס'' אין מצב בעולם שהוא ביצע את המעשה המיוחס לו הדבר היחיד הניתן להעלות על הדעת הוא שאולי היה בינהם איזשהו רומן שלא הגיע לשביעות רצונה של ''הנאנסת'' מצב שהשפיע עליה להמציא תלונה חסרת כל בסיס הגיוני כי ממתי בחורה שנאנסה 10 פעמים לפי דבריה נזכרת שנה אחרי שחרורה מצה''ל לפתע להתלונן! אם התרחשו מעשים כאלו אני חושב שהיא היתה צריכה להתלונן מייד עם שחרורה מצה''ל כך שאין לה מה לבלבל את המוח לכן אני מאמין במליון אחוזים שלא היה אונס מעולם ואם היה משהו הרי שבוצע בהסכמה מלאה של הגברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אים היא הייתה דרוזית
חרוז,
20/02/05 17:32
|
|
 |
אם הייתה דרוזית,לא הייתה בצבא,
פנינה,
20/02/05 17:51
|
|
 |
לא רק
מוטי,
20/02/05 18:09
|
|
 |
כרגע,מוטי,מדובר בחיילת
פנינה,
21/02/05 08:41
|
ששירתה תחת פיקודו של קצין, מתלוננת ומאשימה אותו באונס! אם אתה רוצה לדבר על אונס בשירותי המועדונים,גם לא תמצא דרוזיות. אם מדובר באונס במשפחה,בחצר חשוכה...כולנו אחים לצרה! הבנת את זה ברוך-מוטי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
משטרת הבושה
אזרח,
20/02/05 17:19
|
פעם הבאה שאתם בחדר חקירות תחשבו על רמת המוסריות של המשטרה ואל תענו לשום שאלה. פשוט ישחררו את הקלטות שלכם לציבור. זכות השתיקה הופכת להיות חובה בישראל. בושה למשטרה שמאפשרת הכפשת אדם לפני משפט ובושה לעיתון שנותן במה לכך. זה כבר לא משנה מה יחליטו בבית המשפט, גזר הדין כבר ניתן. ולשאלה אם כן היה או לא היה אונס, לצערי זה כבר לא רלוונטי. מה שאני לא מבין בכל הסיפור הזה איך שופט איפשר את שחרור הקלטות האלה, הגם אתה ברוטוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ב100% פשוט בזיון.
ל"ת
qwer,
21/02/05 03:35
|
|
 |
31.
אני יכול לעזור לה
פסיכולוג,
20/02/05 16:59
|
אם היא תפנה אלי, ותלך לפי ההוראות שלי, אני יכול להוציא אותה מהמשבר בתוך 6 חדשים עד שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
איזה עורכי דין אחלה יש לו לאנס
פרופסור בוסקילה,
מדעי ההתנהגו,
20/02/05 16:55
|
הם מבקשים לפרסם ולשים הכל על הסט שכולם יראו ו/או ישפטו. אבל רבותי אי אפשר להתעלם מהמצוקה שמשדרת החיילת ושידרה את הדברים ברדיו. אי אפשר להתעלם מהתמליל בו אומר הקצין לחיילת שהוא רוצה לזיין אותה. צריך עורכי דין מנייקים מיוחדים כדי להוציא אותו זכאי כבדולח ואותה שחורה כמו הלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוסקילה - צודק מאה אחוז !
ל"ת
מדעי החיים,
20/02/05 17:48
|
|
 |
תגובה ל-30
שלום,
ת''א,
20/02/05 17:44
|
תפסיק להתחסד וללקק לחיילת כל העולם יודע שהיא המציאה ובדתה את סיפורי האונס , לכל היותר היה בינהם רומן חם עם הרבה זיונים בכל מקום ובכל הזדמנות (וכי לאיזה גבר נשוי אין איזה שרמוטה מהצד ,בטוח שגם לך יש) נכון שיחסים מסוג זה פסולים בצה''ל אבל כאחד ששירת בצבא הקבע 27 שנה אני מזכיר לך שאין כמעט יחידה בצה''ל שלא נרקמים יחסים רומנטיים בין חיילים וחיילות קצינים וקצינות ולהיפך אז כדאי שכולכם תרדו מהעצים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום - אתה ההוכחה לזילות כבוד
שלומית,
20/02/05 21:37
|
החיילות בצבא.
ברור לך כאיש צבא קבע שכולם בוגדים ( אם כך - בשביל מה בכלל התחתנת ?). אתה קורא לחיילות שרמוטות - וזה ברור לך שהן כאלו, כי הפכתן את המושג חיילת לאובייקט מיני. אתה מתעצבן על כל מי שיש בו עוד מוסר או שאוהב את אשתו וחי טוב, ומנסה להוכיח שכולם כמוך - מה שאופייני לכל הבוגדים - תמיד הם נותנים דוגמאות של עוד כאלו שכמותם - כדי להרגיש כמו דגים במים.
ומעניין שאתה רוקם יחסים ''רומנטיים'' עם שרמוטות ....יש כאן סתירה . לא?
אבל בשורה התחתונה יש הבדל אם נרקמים יחסים רומנטיים בין חיילים וחיילות בני אותו הגיל, לבין אשמאים מזדקנים שרצים אחרי בנות בגיל הבנות שלהם ומנצלים את עמדת הכוח שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה לגברת שלומית
''שלום'',
ת''א,
20/02/05 23:24
|
כל מה שניסיתי להסביר ואל תתממי הוא שיחסים אינטימיים לא הומצאו בצה''ל וכמו שבכל ארגון ,חברה יש לכל אחת זכות להתלונן אם הזיקו לה הרי שהמערכת הצבאית לא שונה במהותה מכל חברה אחרת וחיילת בת 18 ומעלה יכולה בהחלט להתלונן מיידית על כל הטרדה מינית או ''אונס'' כמו במקרה המדובר . מאחר ואני מכיר את הנפשות הפועלות אז השתמשתי במילים לא ראויות אז על כך התנצלותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שלום'' איך אתה קשור אליו ?
דורון,
ת''א,
20/02/05 18:42
|
כל כך שקוף . כתבה יזומה וסלקטיבית ,מגיבים שתולים מטעמו . מה אתם מצפים שנרחם עליו ? אני מקווה שכל אותם קוראים תמימים שאתם מנסים להשפיע עליהם ובתקווה גם על מערכת המשפט לא יושפעו. יש בית משפט והוא יכריע תפסיקו לחפש תירוצים כמו שנותיו בצה''ל מוצאו ושל מי הוא חבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא בטוח שהוא אנס
.,
20/02/05 16:51
|
אותה. יכול להיות שהיו ביניהם יחסי מין ועכשיו היא מתחרטת על זה.
מצד שני, למה לה להתלונן עליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אטנס או לא זה לא רלוונטי. אם
היו יחסים בכלל,
הוא חיב לעוף,
20/02/05 16:46
|
הרי במצבים של ילדות מול קצינים, מאוד קל לגבר הסמכותי לסובב לה את הראש, שאפילו תחשוב שזה בהסכמה. אם הם באמת אוהבים, יחכו בטובם עד שתשתחרר.
אחרת כל הצבא הופך לבית זונות אחד גדול. המזל הוא שיש יחסים הרבה קצינים ''בסדר''+-, אבל העקרון לא משתנה: נגעת עפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הן ילדות,עדיף שלא ישרתו
אזרחית,
20/02/05 18:11
|
בצבא! אם הן בוגרות,עדיף שהצבא יעשה כמה סדנאות בזמן התירונות על הקשרים בינו ובינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שעדיף זה שגברים יאפנימו!!!
א,
20/02/05 23:57
|
מפקד שמתעסק עם חיילת לוקח סיכון לאשמת אונס או ניצול סמכות שזה אותו דבר. מעסיק-עובדת מורה-תלמיד\ה אלה יחסים אסורים שמי שנתפס יענש. ושיפסיקו אחר כך להתבכיין הוזהרתם מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
השאלה היא עכשיו .....
יוסי שחר,
חו'ל-למזלי,
20/02/05 16:46
|
עכשיו נשאלת השאלה ...והיה אם הקצין יצא נקי מכל ההאשמות של האונס (נכון שעדיין צפוי לו עונש על יחסים בין מפקד לפיקוד ) ומה אז ? מה יהיה עם החיילת שהאשימה אותו על לא דבר ....הרי זה פרצוף החוק מאז הוחק חוק ההטרדה המינית ...נשים חסרות בושה עושות הון על גב המעביד השכן וכל מי שהן רק יכולות ...והגברים ? רובם משלמים רק כדי ששמם לא יגיע לעיתון ולכותרות .....יש לשים קץ לתופעה ומיד ונשים שיתגלה שהאשימו האשמות שווא יקבלו עונש מתאים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הסיפור האמיתי...
אחד שיודע,
20/02/05 16:46
|
מה שקרה שם זה ככה, היא נכנסה למערכת יחסים רגשית, וכנראה שהוא לא נתן לה את הצומי שהיא הורגלה אליה, ובאמת זה גמר אותה נפשית, ואז היא הלכה על הנקמה הכי זמינה והכי חזקה שהיא היתה יכולה, והרסה לו ת'חיים, אלה שהחזיקו אותו במעצר עד עכשיו, הם פושעים, תשפטו בעצמכם, הוא בא אליה הביתה חופשי, נסעה איתו לאירועים לאחר שהשתחררה, בדרך לאחד הארועים האלה הוא ''אנס'' אותה, ואח''כ ממשיך לבוא אליה הביתה ו... כלום, אחרי כמה חודשים שהם לא בקשר, היא מחליטה להתלונן, נו.... באמת.... , מה אנחנו. פסיכים........???!!!, זה שאולי היו כאן יחסים אסורים כי היא היתה תחת פיקודו, זה כבר החלטה של בית המשפט, אבל ''אונס'' לא היה כאן, נקודה. אני יהודי, ואני מאוד מקווה שזה לא בגלל שהוא דרוזי, בכל מקרה אני מקווה שתהייה חזק, עטאף, ושהצדק יצא לאור,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקמת נשים
דוד,
תל אביב,
20/02/05 19:08
|
גם אני מסכים איתך ,לא היה אונס . אבל המשטרה צריכה לעשות את העבודה . מעצר בעת החקירה זה לא עונש אלא מהלך שגרתי שאמור לתת לחקירה להתנהל מבלי שמשהו ישבש אותה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
דרוזים ונשים
ינטל,
ר''ג,
20/02/05 16:40
|
אם מישהו יעיז להביט או לאיים שיפרסם תמונה של נערה דרוזית אז שורפים את ביתו ואת מכוניתו. אבל אם חיילת בת 18 משרתת תחת פיקודו של קצין כזה הוא אינו רואה פסול בקיום יחסים איתה גם אם בגיל בתו. מספיק עם המוסר הכפול הזה. הקצין הזה בגד באשתו, חינוכו ובערכי העדה אליה הוא שייך ועליו לשלם את המחיר מבלי להתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ינטל ,לא יודעת אם אתה בן או בת
דרוזית,
דלית אל כרמל,
21/02/05 13:22
|
אבל אולי תסתום ת'פה שלך קצת..ואל תדבר שטיות ..טוב .. ואתם כולכם יודעים שהו א לא בגד באשתו ולא עשה כלום הכל זיופים.. אז בבקשה אל תדבר על הדרוזים יא זבל..עאטף הדרוזים איתך נשמה ואנחנו יודעים שהכל שקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ינטל מאה אחוז !
הצביעות במיטבה,
20/02/05 22:07
|
איזה פוגרום עשו לנוצרים במע''אר רק כי חשדו בהם על פירסום תמונות של נערות דרוזיות - שלא הם פירסמו (אלא נער דרוזי בעצמו עשה זאת).
לעומת זאת אותה עדה צדקנית ושמרנית ומתחסדת - מתירה לעשות הכל לבנות היהודיות, כי דמן (כבודן) של אלו - מותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרוזים בישראל
דרוזי גאה,
צפון,
21/02/05 07:28
|
הבחורות היהודיות עושות זאת מרצונן עם הדרוזים , כמה מקרי אונס של בחורים דרוזים כבר שמעתם ? יחסית למקרים אצלכם , המקרה של מע''ר לא מצביע על כלום , נכון שזה היה מוגזם אך גם אצלכם (העם הנבחר) קרו דברים , טבח, רצח, אונס, (מרדכי) זה קורה בכל חברה , עאטף זכאי ....עוד תראו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצדיקה אותך דרוזי גאה אחי
דרוזית גאה,
דלית אל כרמל,
21/02/05 13:25
|
ונכון שעאטף זכאי ב 100% ועוד תראווווווווווווווווווווווווווו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרסום יזום ל''חלב צח מלובן''
לא מאמינה לו,
21/02/05 08:42
|
עורכי דין מהשורה הראשונה. ומי יחזיר את כבודה של חיילת צעירה ומנוצלת בצורה שובניסטית צינית על ידי מפקדה, בגיל אבא שלה, גם אם לא היה אונס ו''יחסים מרצון''. מי מהכותבים כאן או בני משפחתו עבר סיטואציה דומה שעושים כאן אונס נוסף למתלוננת גם אם אולי?!לא היה אונס. הנאשם הוא בחזקת זכאי עד שלא הוכחה אשמתו.יחד עם זאת מפקדים שעושים בצד מחוץ למשפחתם אינם תופעה נדירה במחוזותינו וללא גיזענות לעדה זו או אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
פירסום יזום של ההגנה שלו
דורון,
ת''א,
20/02/05 16:34
|
|
 |
זה לא משנה את
ל"ת
העובדות,
20/02/05 16:53
|
|
 |
תבין רק מה מפרסמים ומה לא
ל"ת
דורון,
ת''א,
20/02/05 17:28
|
|
 |
23.
כשלון. כעת פוגעים בצנעת הפרט.
ל"ת
משה,
ירושלים,
20/02/05 16:32
|
|
 |
22.
יחסים בין מפקד לחיילת שנמצאת
ישראל,
רמת גן,
20/02/05 16:24
|
תחת סמכותו ,ואעפ''י שהוא טוען שזה היה בהסכמה , יש כאן אונס במלוא מובן המלה !!! יתכן שהמסכנה הזאת היתה חייבת להיכנע לדרישותיו הסקסואליות כי אחרת היתה בסכנת רדיפה והתעללות הן פיזית והן נפשית ממנו . ונניח שהיא לא כל כך חכמה וכאילו היחסים נעשו בהסכמה ,אז זה בסדר שמפקד בצבא יבעל את החיילות הכפופות לו ??? רק בגלל החריגות הזאת הייתי מכניס לו את המקסימום.אני חושב על הבת שלי שעומדת להתגייס ואני מקבל צמרמורת ,אם מישהו מגעיל כזה יפגע בה ,אני פשוט אלך לביתו ואקצוץ לו את המה שמו שלו .הבנות שלנו לא יהיו הפקר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני אבא
ניסים,
חיפה,
20/02/05 19:34
|
אתה צודק מיליון אחוז גם לי יש בת שהשחררה מצהל בימים אלו ואם זה היה קורה לביתי אז כפי שאתה אמרתהייתי מוריד לו את השמוק חתיכת זבל שמנצל ילדות -אני הייתי אומר לבת שלי לא להתלונן כי אני הייתי מטפל בו באופן כזה שלא היה רוצה יותר לראות נשים או יותר נכון לא היה יכול יותר........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי איזה חינוך בתך קיבלה ממך
ל"ת
מלי,
20/02/05 18:36
|
|
 |
פשוט מאוד אדוני,
אמא,
20/02/05 17:59
|
דבר עם ביתך על הסכנות והפיתויים שבצבא,כי ביתך לא בובה אלא יש לה כושר הבחנה ושיפוט. אבל חשוב שבנות יקבלו הדרכה לפני הגיוס,מההורים ואם לא,מאדם בוגר קרוב. החיילת הזו לא נאנסה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ישראל מאה אחוז !!!
ל"ת
חיילת,
20/02/05 17:51
|
|
 |
שובניסט
חמדה,
לי לי,
20/02/05 16:54
|
לכל החכמים שאומרים שמקום הבנות אינו צה''ל. מצטערת להודיע לכם, אבל בנות 18 הן לא טיפשות ולא מטומטמות ומודעות בהחלט לזכויותיהן.
הטענה הזאת שהן מנוצלות ע''י בעלי שררה, היא זו שמחלישה אותנו הנשים. כאילו שאין לנו יכולת להבחין בין טוב וכע ובין מותר ואסור, ואנחנו רק מחכות שמישהו ינצל אותנו.
קשה לי להאמין שהחיילת היא איזה קורבן תמים. אם אכן נאנסה הייתה צריכה לפנות למשטרה בפעם הראשונה. כל הסיפור הזה נשמע לי כמו איזה סגירת חשבון.
אגב, הקצין שלנו יכול בכיף ללכת לכלא מבחינתי, גם אם לא היה אונס, אין לי ספק שהוא עבר על החוק בכך שהתעסק עם פקודה. אני גם מאחלת לו את עזיבת אישתו וניכור מצד ילדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיי כל כך רעה
מלי,
20/02/05 18:38
|
|
 |
אולי באמת
ל"ת
חמדה,
לי לי,
21/02/05 10:43
|
|
 |
21.
החיילת אנסה את חייו של הנאשם
איציק,
גבעת שמואל,
20/02/05 16:24
|
|
 |
איציק בעד אספקת שפחות לגוים
ל"ת
סרסור,
20/02/05 19:24
|
|
 |
20.
הפרקליט הזריז
י. בן חיים,
20/02/05 16:17
|
אחרי סרן . ר באה פרשת אל''מ עטף כניראה שבפרקליטות משעמם אחרת היו בודקים יותר לעומק את הדברים. כי בסוף עוד יזכו אותו ומה יהי אז את מי יאשימו את הש''ג לפי דעתי הבילתי מלומדת יש לעשות בדק בית יסודי בפרקליטות הצבאית, ולסיכום יוחזר לצה''ל מידית תתאלוף זכאי שגם לגבי תחקירו על סרן ר אמרו שהוא לא בסדר ולבסוף האמת יצאה לאור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אם היא הייתה דרוזית?
יעקכ,
דרום,
20/02/05 16:09
|
אם היא הייתה דרוזית הוריה היו הורגים את האנס מזמן. אם יש לו בת שישלח אותה לצה''ל לשרת תחת מפקד כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למה המשטרה הדליפה את הקלטות?
אלי,
20/02/05 16:09
|
משהו מסריח כאן, היום האל''מ מחר אתם.
מחר החקירה שלכם בה יחקרו אתכם על החיים הפרטיים שלהם, בה אולי תבכו או סתם תראו בצורה שלא הייתן רוצים להראות תתפרסם בתקשורת.
למה עשו את זה לאל''מ עטאף? מה האינטרס של המדליפים? האם זה סתם כדי להחזיר טובה לעיתונאי, אולי יש כאן חיסול חשבונות מסוים.
בכל מקרה, משהו כאן מסריח ויש כאן מקום לחקירה פלילית נגד חוקרי המשטרה שהדליפו את קלטת החקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל...
ג.ג,
תל אביב,
20/02/05 20:40
|
אל תשכח שגם לגורמי הפקרליטות הצבאית ובכלל זה גם לסניגוריה של האל''ם החשוד יש את הקלטת. ודווקא לסניגוריה יש אינטרס ברור ''להדליף'' את הקלטת הזו. אל תמהר להאשים את מצ''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לפי החקירה היו ביניהם יחסים
מומחה עלאק,
20/02/05 16:04
|
זה לא היה אונס אבל נראה שהוא כפה עליה את זה ע''H לחץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קצין יפה הנפש
אור,
פתח תקוה,
20/02/05 15:59
|
הקצין אנס ועוד איך, ושיעמוד לדין על כך היפה נפש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ככה חוקרים? משהו מסריח פה...
דורון,
ת''א,
20/02/05 15:59
|
איזה רגוע ממש סתלבט . לא מאמין לאף מילה שלו . יש פה משהו מסריח בחקירה כזאת זה בדיוק הקטעים שהוא עונה עליהם יפה. אני בטוח שזה העו''ד שלו הוציא את זה. איפה התיחקור על השיחה הטלפונית איתו . ששמעו בטלויזיה אל תהיו תמימים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני מאמין
ש.כ,
צהל,
20/02/05 15:58
|
אני מאמין בלב שלם רק לחיילת ואין שום סיבה שבעולם שיעלילו על הקצין עלילה כזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כרמלה מנשה
מינה,
מפרץ חיפה,
20/02/05 15:56
|
כיצד כרמלה מנשה-תפרה את התיק הנ''ל מה הבטיחו לה בתמורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין לכרמלה
משקיף,
20/02/05 16:29
|
שמעתי את הויכוח בין חלבי לבין כרמלה מנשה ואני לא מאמין לה בחצי מילה. היא פשוט מרשעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך לכרמלה - שוברים שתיקה
עירית,
רעות,
20/02/05 23:27
|
אין כמו כרמלה. אפשר שהיא טועה אולם רק לעיתים רחוקות. בתי החיילת וחיילות רבות אחרות פשוט ניצלו מהטרדה פיקודית, מינית והצקות מרושעות של כל ממזר (קצין וג'נטלמן) מלך. אלופים, שכנים, מקורבים, חברים בעמדות בכירות לא הצליחו לעשות את שעשתה ועושה כרמלה. עוברים את כל שדרות הפיקוד, קצינת ת''ש, מפקד הבסיס, מפקד מתחתיו, מפקד מעליו, קצין קבילות החיילים, יוהל''ן ואף אחד לא עוזר. לכל פגישה ממתינים שבועות ולכל תשובה ממתינים את אותו הזמן וגם כשקבילה מתקבלת כצודקת עדיין שיטת מוריד הגשם ממשיכה. המח''ט שמע, הסמח''ט שמע והכל נתקע אצל איזה סגן ''גאון מתת אל''. ההתנהגות של אל''מ ז. ע. לא ראויה והבחורה צעירה ולא מנוסה. חשה שאוהבים אותה, מתביישת להגיד לא, נהנית מהפריבלגיות של להיות מקורבת ל... אולם יודעת שמשהו כאן לא בסדר. כמה חיילים וחיילות מתעוררים אחר הצבא ומגלים שבחיים באזרחות לא היו עושים מה שעשו בצבא דוגמת שוברים שתיקה? יורים ובוכים, מפנים ילדים ונשים ובוכים ואח''כ תוהים למה מתלוננים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא יודעים למי להאמין
מבולבלת,
20/02/05 15:55
|
נורא קשה לדעת למי להאמין. זה נכון שיש הרבה חורים בגרסה שלה והתנהגויות סותרות שלה אבל מצד שני הבחורה שבורה לחלוטין וחייה הרוסים . כנראה עבר עליה משבר נוראי . כנראה מדובר בבחורה שברירית ודי נזקקת והוא ניצל את ההשפעה שהייתה לו עליה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי שאלה אלייך ?
ליטל,
חיפה,
20/02/05 22:15
|
פעם ראית את הנאנסת ? פעם היא נחשפה להזהיר בנות אחרות או לתאר את שעל ליבה ? כל ששמענו זה טקסטים שהיא הקריאה למראיינים והפעם היחידה ששמענו אותה זה היה כששאלה את אל''מ עאטף למה הוא מתגעגע בה ?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שהוא נטש אותה
אחד שיודע,
20/02/05 16:52
|
חייה הרוסים כיוון שהיא נקשרה אליו רגשית, ואחרי כמה שנים שהיא נקשרה אליו הוא עזב אותה, והיום אחרי התלונה השקרית היא לדעתי עוד יותר שבורה נפשית, כי אם יש לה קצת מצפון היא בטח אוכלת ת'לב על העוול שהיא גורמת לו וזה עוד יותר מעמיס עליה נפשית, הבנת למה הבחורה הרוסה נפשית...??? באיזה שהוא מקום אני מרחם עליה... אבל כל בחורה שיוצאת עם נשוי צריכה לדעת שיש לזה מחיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
VELAMROT DVARECHA VEDAVKA
ל"ת
KEN ANASTA,
HAVANAH,
20/02/05 15:55
|
|
 |
10.
אל''מ עאטף
אהרון,
חיפה,
20/02/05 15:53
|
האשמה באלה שדורשים שרות בנות בצבא. בשרות הצבאי המון פיתוים ובחורה צעירה חייבת להתמודד בגברים מבוגרים ממנה בעלי נסיון וסמכות עליה ועל גורלה. מתירנות מינית היא סה''כ רק בחלק קטן מאוד מכלל האוכלוסיה והרוב אינו מעונין בכך. כבודה של בת מלך פנימה ובת ישראל אינה הפקר לכל בעל סמכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לגוי אסור לגעת בבנות ישראל
הרב חיים רשקס,
חיפה,
20/02/05 15:48
|
|
 |
במיוחד אסורות הן לכהן מטומטם
הגרנצ'ל,
20/02/05 16:22
|
|
 |
כוהן זה משהו חדש ? אולי כהן
ל"ת
חי,
20/02/05 16:07
|
|
 |
8.
אני מאמין בגירסתו
חרוז צודק,
20/02/05 15:48
|
אבל ל''נאנסת'' יש לה מזל שהיא לא דרוזית, כי מזמן הית...ז''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטיגמות לאוכלוסיה שלמה
חיילת לשעבר,
20/02/05 20:19
|
רק שתדעו שאני הכרתי בצבא קצין דרוזי. ובערך חצי מהקצינות והחיילות בבסיס ניסו להתחיל איתו, אבל הוא אמר שהוא חייב להישאר בתול עד החתונה. והוא סירב בנימוס לכל ההצעות המרומזות ולא מרומזות שהוא קיבל. אז מספיק להדביק סטיגמות לאוכלוסיה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילת ? או חייל דרוזי ?
חייל הוזה,
20/02/05 22:15
|
קודם כל נשמע שאתה חייל ולא חיילת.
שנית - נשמע סיפור מהאגדות מה שרקחת פה. חצי מהחיילות והקצינות בבסיס ניסו להתחיל דווקא עם אותו אחד ואחד בלבד ? מעניין... אולי אם שירתת בבסיס שמורכב מחייל אחד (דרוזי במקרה) וכל השאר זה חיילות - אז זה סיפור אפשרי. אבל אני לא שמעתי על קיומו של בסיס כזה. ואם יש - אז תגלה לנו כי הרבה חיילים היו רוצים להיות חייל בודד במחנה כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תלמידי הישיבה מצדיעים לעאטף
ל"ת
יעקב צדיק,
מרכז הרב,
20/02/05 15:45
|
|
 |
6.
זה מוכיח שאין מקום לבנות בצה''ל
ל"ת
שולה ליפשיץ,
קדומים,
20/02/05 15:44
|
|
 |
מה קשור ... ???!?!?!?
ליטל,
חיפה,
20/02/05 22:07
|
לא היו תלונות של בנים שטענו שנאנסו - אז גם לא צריך בנים ?!?! ולא היו תלונות על בנות אזרחיות שנאנסו בעבודה ?!?!? אז גם אסור להעסיק בנות ?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
היא משקרת!
מיכאל רון,
מורג,
20/02/05 15:43
|
אמר אל''מ עאטף: ''רק לפני שבועיים היא התקשרה אליי על מנת לקבל חוות דעת על התפקוד שלה לצורך עבודה.
וזה מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה טיפוסית של זכר ישראלי !
החברה הישראלית,
20/02/05 16:15
|
אם היא היתה דרוזית והקצין היה ישראלי יהודי - לא היתה שום חקירה לשמוע האם היא צודקת או משקרת. היו רוצחים אותו מיידית - על חילול כבוד העדה ! אבל היהודים רווי השנאה העצמית וחוסר הפירגון ויכולת הלכידות העדתית או הקבוצתית - ישר משליכים רפש לכיוון בנותיהם ונשותיהם עוד לפני שהחל בכלל המשפט. יכול להיות שהיה כאן אונס ויכול להיות שלא, אבל ההתיחסות החברתית של החברה הישראלית אחד כלפי השני - מזעזעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איך גבר נשוי מרגיש בבית אצל
תוהה,
20/02/05 15:42
|
פקודה שלו ?
יכול להיות שלא היה כאן אונס (עד שיוכח אחרת) אבל בטוח שיש כאן התנהגות שאינה הולמת מפקד .
ועכשיו שהוא משוחרר מה חושבת אשתו התומכת על בעלה ש''הרגיש בבית'' - אצל צעירה בת 18 ? ואומר לה בקלטות : אני אוהב אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רלונטי מה שאמרת
י,
20/02/05 20:27
|
|
 |
ל4
אבישג השונמי,
20/02/05 16:21
|
|
 |
משפט חכם
ליטל,
חיפה,
20/02/05 22:09
|
אין גבר שלא בוגד יש הרבה גברים שלא נתפסים. אבל בין בגידה לאונס ההבדל הוא שמים וארץ !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליטל חמודה תשאירי את העולם
מכיר את הנאנסת,
21/02/05 12:30
|
|
 |
ליטלוש - זה מה שבעלך מספר לך?
בגידת הבגידות,
21/02/05 01:16
|
או זה משהוא שאת אומרת לעצמך כדי להשתיק את מצפונך שייסר אותך שנודע לך על הבגידות של בעלך - אבל לא עשית כלום ועכשיו את מרגישה סמרטוט ריצפה ?
לא כולם בוגדים, חמודה ! אבל כל אלו שבוגדים תמיד מספרים לכולם על אחרים שבוגדים כדי להשתיק ולהצדיק את מצפונם. כך הם מרגישים בחברה טובה וחלק מהעם.
למה התחתנת עם את חושבת שכולם בוגדים ? נעים לך שבוגדים בך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא נשואה בכלל
ל"ת
ליטל,
23/02/05 20:32
|
|
 |
3.
ה ו א ל א א נ ס ! ! ! !
ל"ת
מיקי,
רמלה,
20/02/05 15:42
|
|
 |
2.
אני מאמינה לו
חרש,
20/02/05 15:37
|
|
 |
1.
חיילת משקרת
חייל,
גליל,
20/02/05 15:35
|
החיילת הזאתי משקרת כי אל''מ עאטף זאהר הוא אדם טוב ובן אדם שהוא לא צריך תמורה למה שעושה ואיך היא מזמינה אותו למסיבת פרידה והיה לה קשר חם איתו כל הזמן הזה אחרי הצבא ועכשיו ככה היא פתאום מתלוננת על אונס אין הגיון במה שהיא מספרת וצריך להעניש אותה ותודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אני המצאתי
לוט,
20/02/05 16:22
|
|