 |
45.
גם ההינתקות הזו לא תתבצע.
ל"ת
מציאותי,
ישראל הקטנה,
22/02/05 14:52
|
|
 |
44.
לאחי המתנחלים האמיצים
ישראל,
22/02/05 07:42
|
אולי תהיה התנתקות... אבל ''פינוי'' לא יהיה בשום פנים ואופן. צריך להבין: יש כאן משחק מילים ציני וזדוני אבל חשוב לא להתבלבל! יש שני עניינים - א) ''התנתקות'' מהפלשתינאים הטרוריסטים. ב) ''פינוי יהודים'' מנחלתם. התנתקות איננה ''פינוי יהודים'', ופינוי יהודים איננו התנתקות! שרון המושחת וחבר מריעיו המושחתים (כמו הבן עמרי, מר ווייסגלס, אולמרט וכו') מנסים לכפות עלינו מהלך של ''פינוי יהודים'' כאילו שמדובר ב''התנתקות''. רוב העם שתומך ב''התנתקות'' מהטרור הפלשתינאי יודע ומבין שפינוי יהודים מנחלתם איננו כלל וכלל התנתקות. להפך, פינוי יהודים רק יביא לחיכוך ולהתפוצצות טרור איומה! שרון, משיקולים אישיים מנסה לכפות עלינו שקר גס שיגרום לאסון איום במזה''ת. אז קדימה אחי המתנחלים! כולנו ''בעד'' התנתקות מהטרוריסטים הפלשתינאים... וכולנו גם ''נגד'' פיניו יהודים מנחלתם שהוא ההפך מהתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא תהיה התנתקות
יהודי,
22/02/05 00:45
|
|
 |
42.
השמאל והימין המדומה הורסים את
צפצפ,
21/02/05 22:32
|
המדינה. והמצחיק בזה שדווקא הימנים האמיתים הם ניקראים מורדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הדג מושחת מהראש
ל"ת
צפצפ,
21/02/05 22:29
|
|
 |
40.
בבקשה, פלשתין צריכה רצף, מה
ל"ת
חשבתם שזה הסוף?,
21/02/05 17:52
|
|
 |
39.
מהי זכותם של המנוכרים המנוולים
גרועים מן,
הנאצים!,
21/02/05 17:20
|
האלה למסור את ארצנו לחלאת המין האנושי? למה? על סמך מה? מה זכותה של איזו טינופת שונאת ישראל, כמו פרחיה, לגרש את בתי מביתה בשומרון? מישהו יכל להסביר? למה לא להיפך? למה שהצדיקים לא יגרשו את השרצים והרמשים האלה, מסוג משה מפ''ת? מה קורה כאן? בן גוריון חזר לשטח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחדול מיד מהשמצות נגדי
פרחיה,
21/02/05 18:02
|
איני מגרשת איש מביתו. את תלונותיך תפני לראש הממשלה שרון. מצדי שבתך תשאר במקומה אך לא בני הוא שיגן עליה במסגרת שרות המילואים שלו. ואם לא תחדלי מהתקפותיך עלי אצטרך להתלונן נדך במשטרה על הוצאת לשון הרע. את בודאי אשה דתית, ואינך יודעת שאת עוברת על איסור הלבנת פנים ברבים? איזו תורה בכלל יש לך בבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזרוק את פרחיה לרמאללה
יהודי,
22/02/05 01:35
|
|
 |
38.
איך הצליח השמאל להפוך חבורת
השנאה מקלקלת,
את השורה.,
21/02/05 17:07
|
נוודים רוצחי העם היהודי ל''עם'', בעל ''זכויות לגיטימיות'', כאלה שכל העולם אימץ לעצמו בשמחה ובששון ודורש מן היהודים ליישם אותם בארצו היחידה. נראה שעם ישראל איבד את זכותו לארצו. עם המוכן להמציא ''עם'' שלא היה ולא נברא, כדי למסור לו את ארץ ישראל, אינו ראוי לה. פשוט לא! כל האנשים האלה, השותפים למהלכיה ה''מדיניים'' של מדינת ישראל, הם פושעים. שום דיבור ושום מעשה שלהם לא ישנה את העובדה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הסתירה בדבריו זועקת!!!!!!!!!!!
אר,
21/02/05 16:58
|
לפני 4 חודשים,הוא נימק את הבריחה, והעקירה, בכך ש ''כאשר אתה מקפיא תהליך מדיני, אתה מונע הקמת מדינה פלשתינית ואתה מונע דיון בנושאי הפליטים, הגבולות וירושלים'',והצהיר ששרון-שר''י,''קבר'' כל לחץ בינ''ל,והקמת מדינת-טרור-פלסטיני, ועקירת ישובים ביו''ש,''לעשרים שנה לפחות''. כמובן,כולם הריעו בזמנו,למהלך ההחכם של ''מלכנו-הנערץ''(והחשוד בשחיתות ופלילים...) והנה,מגיע וייסגלס,וטוען היום (מה שכל ''רואי השחורות'' -לנדו והשפוים-זעקו אז)שיקרה בדיוק ההפך:הלחץ יגבר,ונאלץ לתת לאש''ף,כמעט הכל,''בתמורה'' להסכם נוסף. והנה,למרבה הפלא,שוב ה''עדר'' מוחה כף..... ואף אחד,לא עוצר לצעוק ''ה מ ל ך ה ו א ע ר ו ם''!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הויתורים יהיו מואצים יותר
ל"ת
מוטי,
21/02/05 16:56
|
|
 |
35.
בחייך-וייסגלס...שרון כבר הבטיח
זה אני.........,
21/02/05 16:55
|
דברים יותר ברורים...כמו ''דין נצרים כדין תל-אביב'' ורימה אותנו(אלא אם כן הוא מתכנן להתנתק מתל-אביב),הכרזתך ש''לא תהיה התנתקות נוספת'' אינה עושה עלינו רושם של אמינות מינימלית משום מה.......ועוד דבר,היום-לאחר שאושרה ההתנתקות-אתה רואה פתאום את ה''קרע'' ?! הרי עד עכשיו הוא היה קיים בשבילך,אז הפסק ''לעבוד'' עלינו,אנחנו לא מאמינים לך,גם לא לשרון.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להאמין- מתנתקים וגמרנו
יוסי,רומא,
21/02/05 17:05
|
|
 |
גרוש יהודים הוא תחילת גרוש ערב
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
21/02/05 21:56
|
ערבים והבוגדים שביננו. תתחיל לארוז אחייך בעזה מחכים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Who believes him?
chickie,
21/02/05 16:43
|
|
 |
לא להאמין לאיש- כי מתנתקים!!!!
יוסי,רומא,
21/02/05 16:47
|
מעולה. אין אמונה באף אחד. כולנו יודעים וכולנו מפנימים: ישראל בחרה בנתיב ההתנתקות הכולל, אריק שרון יוביל אותה לכך בארבע השנים הקרובות ומי שלא נראה לו- שישאר אצל אבו מאזן או כל אבו אחר לבחירתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחרנו בהתנתקות! לא בפינוי!
ישראל,
22/02/05 08:03
|
כל עם ישראל רוצה להתנתק מהטרור הפלשתינאי! רוב היהודים לא רוצים לפנות יהודים מנחלתם! מי שאומר שפינוי יהודים מנחלתם זה התנתקות, הוא לא רק שקרן גס-רוח אומלל, אלא גם מטורף מסוכן שגורם לחיכוך יתר ולעידוד הטרור הפלשתינאי. ההפך הגמור של התנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי נשמע מעניין ושיהיה בהצלחה
משה,
פתח תקווה,
21/02/05 17:04
|
|
 |
33.
A WANKER= A MEONEN = HE
Dovi,
USA,
21/02/05 16:33
|
|
 |
32.
וייסגלס שלא יגדל לך האף.
ל"ת
ארק1,
21/02/05 16:14
|
|
 |
31.
עבודה בעינים!!!
mendi,
shomron,
21/02/05 16:03
|
הבטחות ללא כיסוי.
אבל, אם הקזינו יתנהל למישרין אפשר יהיה לראות בכך, מהלך ''דן-צדדי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבודה בעיניים
יוסי,רומא,
21/02/05 16:24
|
מה שחשוב הוא שאתה, מנדי ,מפנים שזו עבודה בעיניים, כלומר אתה מבין כעת שההתנתקות המלאה מיו''ש היא בדרך ותתרחש בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ההתנתקות= ההתגמדות של שרון...
פלמחניק,
21/02/05 16:03
|
מה לא שמענו על ''מעלליו'' של הגנרל דובר ''האמת'' ששמו אריאל ...וששיקר לב. ג. ונתפס... ושיקר לדיין ונתפס ...ושיקר לחסידיו בליכוד ונתפס... שיקר לציבור וגם נתפס ...שיקר למתנחלים שהוא הביא לעולם ונתפס... הרבה טוענים שהוא ''גדול''... האמנם...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מעמר שטויות ברצף טריטוריאלי
ל"ת
משקיף מחללית,
21/02/05 16:03
|
|
 |
28.
מי ששיקר מצהיר שלא ישקר...
מודאג,
מרכז,
21/02/05 15:57
|
איך אפשר להאמין למי שגנב את קולי ועשה בו הפוך להבטחתו. ברור שערכיו הם ערכי השקר כמו לשכנים שלנו ולא האמין לו לעולם . לא לו ולא לעדת משרתיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הכל איננו אלא ''פאטה מורגאנה''
שפוי,
עין הוד,
21/02/05 15:44
|
שהאירופים טועים, שהעולם השלישי טועה, שהאינטלקטואלים טועים. כולם טועים בכל שהם רואים '' בישראל איום על שלומו של העולם כולו '' - אך כל אלה אינם טועים !!! לו היתם קוראים את מחקר הקונגרס האמריקאי על מתקפת ה-9/11 היה רואה כצד כל מגויסי אל-קעידה ראו בכיבוש הישראי, על גילויי הברוטאליות הנלווים אליו הם הסיבה והגורם להתגיסותם לאל-קעידה.!! אתם מציבים שיא חדש לאופרטוניזם כשהוא מדבר על ''הסברה'' - האיש שויתר על ''הסברה'' בכך שהרס באלימות מיצג אומנותי מוזיאוני - לא יכול לדבר על ''הסברה דיפלומטית '' !! שום ''הסברה'' לא תוכל ''להסביר'' את התמשכותם של פשעי המלחמה של ישראל בשטחים הכבושים, את מפעל ההתנחלויות הלא-חוקי ( וכלו לא חוקי- עפי אמנת ז'נבה ) , את רצח הפלשתינים החפים מפשע, את גירוש הפלשתינים מביתם, קריעת הורים מילדיהם, איש מזוגתו, הרס שיטתי של בתים ( שעכשיו גם ישראל מודה שהיה בזה נזק לעצמה..אך לא מוכנה להתיחס לכך מוסרית ), הרס השדות והפרדסים, את הקמתה של חומת הפרדה גזענית. ואל תאמרו - שכל זה בא בעקבות ''הטירור הפלשתיני '' - שקר וכזב !! - גזילת קרקע הפלשתינים החלה כבר ב-1967 , כמו הגירושים, הרס הבתים והשדות - הפלשתינים התקוממו רק ב-1987 וגם אז באינתפאדה הראשונה , לא באלימות !! ישראל היא כיום מדינת אפרטהייד, אתנוקראטית, שכל מהותה משוקעת בהמשך הכיבוש ומפעל ההתנחוליות הקולוניאליסטי ומבית היא מנהלת מלחמת אזרחים יזומה נגד האוכלוסיה הפלשתינית הגרה בקרבה, באמצעות מערכת שיטתית של אפלייה ועושק - שום ''הסברה'' לא תוכל לכסות את הערווה הזאת !! ישראל היא אכן כפי שהעולם הנאור רואה אותה !! ( ורק עיוות פאשיסטי נוסח הנשיא בוש מוכן לתת לה עדיין אשראי כמדינה ברת-קיום - אבל כידוע לא לעולם חוסן ולא ולעולם בושרון !!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שפוי''?
רפי,
לונדון,
21/02/05 16:40
|
ממה שאתה כותב הבנתי שהשפיות ממך והלאה. בגלל טיפשים כמוך אנחנו ניראים גרועים. כל תלאות העולם הם באשמתנו שאם זה כך אז חבל שנולדת בכלל. אני מקווה שזה לא גנטי אחרת קח איתך את שאר משפחתך לבדיקה דחופה אצל הפסיכיאטר הראשון שתפגוש. צא ולמד עובדות חפש ערך נירצחי ופצועי הטרור השינאה התאומית שיש לפלשתינאים ולערבים בכלל אלינו ותיווכח שמה שאנו עושים היא אך ורק למטרת ביטחונינו ושמירה על ישותינו היהודית והלאומית. מלחמות ניכפו עלינו ואנו כל השנים רק מתגוננים. נסיונות העולם לשנות את חיי הפלשתינאים שנעצרו ונהדפו לא על ידינו אלא ע''י המנהיגות שלהם והנצחת העוני והסבל של עמם. אנו בעולם ניראים כמו שאתה מתאר בגלל טינופות ומטומטמים כמוך. אני בטוח שאין בסביבתך הקרובה אף אחד לשימחתי שניפגע כתוצאה של פיגוע רק חבל שהרבה טובים הלכו בגלי הפיגועים. לדאבוני הרב אני חייב לציין בשבילך שגם אחרי ההתנתקות גלי הטרור לא יפסקו וזה בשבילם שעל נוסף לחיסול המדינה. אני מקווה בשבילך שיהיה לך לאן לברוח כשהשעה הזאת תגיע. להזכירך מטומטמים לא ניגמרים הם רק מתחלפים וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל משוגע טוען שרק הוא
שפוי,
21/02/05 16:28
|
הכיבוש תוצאה של מלחמת 1967 בה החליטו מצרים, ירדן וסוריה להשמיד את מדינת ישראל ולזרוק את כל היהודים לים, אילו תוצאות מלחמת 1967 היו ההפך אתה לא הייתה פה להסית. חלק מדבריך נכונים ועם כל זה רחוקים מאוד מהמציאות אילו היו תוצאות אותה מלחמה ההפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא היית במסעדת מקסים
מיכה,
חיפה,
21/02/05 16:20
|
ב 4.10.03 נראה מה היית אומר על ברוטליות ועל ה ''מוצג המוזאוני''. אתה המיץ של הזבל השמאלני ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכה אתה בהמה
ל"ת
ןןן,
21/02/05 16:44
|
|
 |
עין הוד או עין חוד - תחליט
ל"ת
יוסוף,
21/02/05 16:19
|
|
 |
עין הוד נכבשה ב48
קונצנזוסון,
21/02/05 16:38
|
|
 |
כיבוש=כיבוש
ל"ת
=כיבוש,
21/02/05 16:44
|
|
 |
26.
ויסגלס מי מוכן לקנות ממך
דב,
21/02/05 15:43
|
|
 |
25.
זוהי רק התחלת ההתנתקות!
יוסי,רומא,
21/02/05 15:42
|
לכל ידוע: מתנתקים מעזה תחילה!! השלב הבא כבר משורטט על גבי מפות נסתרות. ישראל בחרה בהתנתקות כדרך ומוצא היסטורי , גם וייסגלס יודע זאת!! יודעים זאת כולם!! מתנתקים וגמרנו!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שנחזיר את יו''ש ,
Avi, NYC,
21/02/05 16:12
|
רק חבל על כל הכסף שעוד מבוזבז בשטחים, על החיילים שמסתכנים שם, על הזמן היקר הזה. ברור שבסוף נתנתק גם מיו''ש , רק עניין של זמן. זה כבר סגור וטוב שכך רק באמת שחבל על האנשים והמשאבים שמבוזבזים שם בין כביש רמאללה להתנחלות תפוח ז'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן, כן יהי רצון
ראומה, אפיקה,
21/02/05 16:10
|
אמן כן יהי רצון. מי ייתן ותחזינה עיננו בפינוי דניאלה וייס , פנחס ולרשטיין ויתר מתנחלי יהודה ושומרון. ככל שימהר היום כך ייטב לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקוברות מייד!
Yossi V,
21/02/05 15:58
|
|
 |
תרגום בבקשה
יוסי,רומא,
21/02/05 16:24
|
|
 |
ושכחתי לצייין
יוסי,
רומא,
21/02/05 16:45
|
|
 |
24.
צעד גדול לממשלה-צעד קטן למדינה
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
21/02/05 15:42
|
אני מקווה ש*שרון ראה את האור*-וזנח את תכנית הסיפוח הגדולה של מחצית הגדה-אך הרשו לי לאור הערכתי את שאיפותין ודרכו המקייבליסטית להמשיך לחשוש(ולפעול לנען שלום הוגן על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים-ומזרח ירושלים הערבית בירתם).
אדון וייסגלס: האמנתי לך יותר כשדיברת על *פורמלין*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האסטרונאוט לואי אמסטרונג
Avi Ecuador,
21/02/05 15:56
|
|
 |
Ehad Haam ya ayoonee shut up
ל"ת
Ahmed,
Ramallah,
21/02/05 16:33
|
|
 |
23.
יוסי V אתה צודק
משה,,
פתח תקווה,
21/02/05 15:30
|
אתה לקוברות אני לתותחנים ואקווקור דרטהפאסווה עם המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם את מתחזה אבו פאסווה
משה,
פתח תקווה,
21/02/05 17:00
|
פעם Yossi V,
ופעם Avi Ecuador,
והפעם משה פתח תקווה
ימניאק הסרחת לי את המחשב
מהדרטות והפאסוות שלך
דחילק אבי קצת היתחשבות,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם זו לא ''תוכנית'' הינתקות אלא
אורוול,
21/02/05 15:29
|
|
 |
21.
מי הדובר,ברק,מצנע,שרון.מי
ל"ת
גולדי,
חיפה,
21/02/05 15:25
|
|
 |
20.
עובדים עלינו
אילן,
רבבה,
21/02/05 15:05
|
הוא חושב שכל המדינה יש רק פריירים. הבעייה זה לא אומרים את האמת זה שאף פעם יודעים מתי משקרים ומתי אומרים האמת (ואכן שמעתי על הבדיחה על עורכי דיינים). החכמים העיוורים לא יכולים להבין את הפיל שרון. הוא משקר כמו נחש נגח כמו שור ואמין כמו תולע.
יש מבחן פשוט: אם בונים בגוש עציון ואריאל אז לא מתכוונים עוד נסיגה שם. כבר יודעים על הקול קול יעקוב וידיים ידי עשו גם על זה גם נתגבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
קריאה לאוהבי העם והארץ
אהוד,
י-ם,
21/02/05 15:01
|
קריאה לכל מי שכאב ההתנתקות פועם בלבו ביום המיועד לאסון, העשרים ביולי, נתגייס רבים וטובים להקים התנחלויות ומאחזים רבים ככל הניתן בכל רחבי יש''ע. נקיים את הפסוק ''וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ''. התכנית היא פשוטה ה''שליט'' ירכז כוחות רבים באיזור חבל עזה על מנת להתנכל לתושבים היהודים ולא יוכל להפנות את תשומת לבו לכמאה נקודות חדשות שנקים באותו יום ברחבי יש''ע (אולי נתמקד רק ביהודה ושומרון) אני קורא לראשי המתנחלים לאתר נקודות בעלות חשיבות אסטרטגית ולארגן את כל תומכי הימין חילוניים כדתיים להתגייס ולהקים ישובים רבים ככל האפשר. אם לכל ישוב יתגייסו כמאה איש אזי מדובר , בחשבון פשוט, בעשרת אלפים איש בחזית המאבק אשר יגובו בלפחות מאה אלף נוספים אשר יתרמו מהונם ואונם להצלחת מפעל אדיר זה. חזק ונתחזק בעד עמנו וערי אלוקינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה סלטה באויר- אתה מתפנה!
יוסי,רומא,
21/02/05 16:53
|
אתה גם יכול לרקוד הורה סוערת על פסגות רמאללה ולשיר בגרון ניחר את העוצו ותופר שלכם, אתה גם יכול להקים חומות ומגדלים לאורכה לרוחבה של הארץ הזו, אבל אתה הרי יודע שבקרוב מאוד גם אתה וכל ערי האלוקים שתקים, תפונו כי ישראל בחרה בהתנתקות. ואריק, אתה הרי יודע שכשהוא מחליט לפנות, אתה כבר היית בסרט הזה בימית, לא?? אז אולי מתוך בגרות אישית תפסיק לזווג את השכל כאן ותתחיל להתארגן לפינוי, מזוודה טובה כבר יש לך? דירה חליפית כבר מצאת? אתה הרי יודע שזה רק עניין של שנתיים שלש וייגמר חלום היו''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנאה יש באדם אחד
ל"ת
אזרחית,
21/02/05 17:02
|
|
 |
18.
ההתנתקות שלב ב - הכל מוכן!!!
יוסי,רומא,
21/02/05 15:01
|
ויסגלס מבצע את המוטל עליו , מחלק אקמול לעם היושב בציון,זה בסדר ואף מובן, אבל כולנו יודעים: ההתנתקות שלב ב ביו''ש היא עניין של זמן קצוב בלבד! כי אין , גם לא לויסגלס שום פטנט אחר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי כמה שאתה צודק
פראיר שהצביע,
שרון,
21/02/05 17:33
|
שרון רימה את העם בעבר שרון רימה את בגין. הוא הבטיח לבגין כניסה של 40 קמ בזמן שאני מזמן הייתי כבר בבירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך מתאים לרואמי לכתוב כאן
פרחיה,
21/02/05 15:46
|
|
 |
חזון אחרית הרומאים
יוסי,רומא,
21/02/05 16:29
|
ציון- משנאייך ומחריבייך- ממך יצאו. פרחיה- חשבתי שאת משלנו!! אגב, אני לא כל כך רומאי, אמנם משוגע על רומא וחושב שהיא בירת העולם, אבל רומאי? היסחפות קלה הייתי מגדיר זאת תכלס- רומא או לא רומא, ישראל , בראשות שרון, מפנה את עזה ובקרוב את יו''ש! חזון אחרית הרומאים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כדי כך לא הדרדרתי
פרחיה הישנה,
21/02/05 17:56
|
הרגע יוסי מרומא. דעות אפשר להחליף כמו גרביים אך לרדת לסגנון מטומטם כשל המתחזה לי, לעולם לא. גם אני כמוך מקווה שהמשך ההתנתקות מקללת השטחים יבוצע בהסכמה וכצעד לנורמליזציה של יחסינו עם שכנינו הפלשתינאים. גם ברומא יורד שלג כל השבוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים תולעת הופכת לפרפר
Avi Ecuador,
22/02/05 02:22
|
אבל אף אחד לא חושב שזבוב יכול להפוך לפרפר, כך שתסירי דאגה מליבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ערך הבית שווה למי
עפרה, גוש קטיף,
21/02/05 14:50
|
שרוצה לגור כאן ומי שלא גר כאן לא יודע על מה אנחנו מדברים. המדינה אולי יכולה לחוקק חוק שינשל ויגרש אותנו מבתינו, אך אין לה שום זכות לעשוק אותנו בהזדמנות זו ועוד להציג זאת כאילו עושים לנו טובה גדולה. לא מעוקצכם ולא מדובשכם !!! וייסגלס החצוף - מי שימע אותו יחשוב שאנשים מתעשרים פה. גם את ערך הבית לא מקבלים בשלמותו אז שלא יזרה חול בעיני הקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כלומר תכנית התנתקות 2 מיד באה
ל"ת
שקרנים שקרנים,
21/02/05 14:48
|
|
 |
15.
מה זה אין תוכניות התנתקות למה
משה ,,
פתח תקווה ,,
21/02/05 14:40
|
מה קרה כל העם בעד היתנתקות ופנוי עכשיו ותפסיקו לתפוס רגליים קרות קדימה להוציא לפועל השמפניה בדרך, אני נותן אור ירוק המתנחלים יכולים להתחיל לארוז אין דרך חזרה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהקוברות לא תמיד הכיוון נכון.
Yossi V,
21/02/05 15:35
|
|
 |
14.
העם תומך בשרון
ירמיהו,
השפלה,
21/02/05 14:30
|
העם תומך בשרון. מי שמתכוננים להתנגד להתנתקות באמצעים אלימים הם עבריינים, ומקומם בבית הסוהר. (וכמובן שצריך לשלול מהם את הפיצויים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירמיהו השפל מהשפלה
Avi Ecuador,
21/02/05 14:48
|
|
 |
עזוב אותנו באמש'ך
רני השובב,
21/02/05 15:25
|
לך תגלוש לך תעשן סמים עם אדוארדו, תרדוף אחרי בבונים על העצים אבל שחרר אותנו בחיאתכ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אני, זה אחד מתחזה שלי
ל"ת
רני,
השובב,
21/02/05 15:33
|
|
 |
ושכחתי לציין
Avi Ecuador,
21/02/05 15:18
|
|
 |
13.
עוד בלון ניסוי של שרון
דיכי,
21/02/05 14:27
|
קשה לי להאמין שלמדינת ישראל יש גיבוי מלא להשאיר את כל הישובים, שאינם נכללים במסגרת ההתנתקות הנוכחית, במקומם. יש בודאי הבנות עם האמריקאים וגם עם הפלסטינים לגבי ישובים נוספים שירדו מהקרקע. נקווה רק שהמפה הסופית של ההסכם עם הפלסטינים, תכלול רצפח ישובים יהודים ולא מובלעות יהודיות בלב שטח פלסטיני, ומובלעות פלסטיניות בלב שטח יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
משעל עם לא אבל משאל עם כן
בני,
21/02/05 14:18
|
עוד פעם - כל המדינות בעולם המערבי מקיימות משאלי עם על דברים פחותים מעקירת יישובים (רק אתמול ספרד על החוקה האירופאית).
לגבי סוגייה כל כך מהותית חייבים לקיים משאל. במיוחד לאחר שבבחירות שרון הצהיר ש''דין נצרים כדין תל אביב''. הוא שינה את עמדותיו לכן על הציבור לשפוט אותו מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יש או אין,למי להאמין,בטח,אין
ל"ת
משקיף מחללית,
21/02/05 14:10
|
|
 |
10.
אתה מזכיר את גנרל הייג....
שמעון101,
מרכז,
21/02/05 14:01
|
שלקח פיקוד על הבית הלבן והתבטא בצורה שגרמה לפיטוריו. למי בדיוק כוונתך במילים ''אנחנו קונים אותו בכסף מלא'' - מי הם אנחנו? האם אתה כולל עצמך ''בקבוצת האנחנו'' ? כך זה נשמע! לא חסר הרבה כדי שנשמע ממך את מילותיו המפורסמות של לואי בורבון: ''אחרי המבול''. כיועץ לראש ממשלה בלתי דמוקראטי גם שמך יופיע במקום לא מכובד בהיסטוריה של עם ישראל בעת החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
משעל עם
גור,
מרכז,
21/02/05 13:57
|
אין ולא צריך להיות משעל עם! ממשלה ריבונית החליטה לישב את את גוש קטיף וממשלה ריבונית יכולה להחליט שבעת הזו יש לעקור את ישובים אלה.אף אחד לא שאל את העם עם צריך לישב את גוש קטיף למרות שהיתנחלויות תמיד היו שנויות במחלוקת בתוך השיח הציבורי המתנהל פה. יותר ממחצית העם היושב בארץ חשב שהישובים בשטחים הם פיגול טמא אך בכל זאת המתנחלים המשיכו לדור שם ולא לישאול את העם העם רצונו הוא לישב מקומות אלה. עכשו באים 'חמסנים אלה שעשקו את קופת הדינה כל השנים על חשבון השכבות החלשות.ורוממות הדמוקרטיה בפיהם. לא היה משאל עם שישבו את השטחים ולא היה משאל עם בפנויים
שובו הביתה בנים אובדים.!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בגרמניה גירשו יהודים בצורה
ל"ת
''דמוקרטית'',
שמאל=גזענות,
21/02/05 14:11
|
|
 |
8.
בואו נזיז גם כפרים ערבים !
ל"ת
אפליה מתקנת,
21/02/05 13:45
|
|
 |
נזיז את כל הישובים הערבים שנבו
ל"ת
אחרי 1948!,
21/02/05 17:24
|
|
 |
7.
אשרי המאמין .המברך מנהיגנו
בר כוכבה,
21/02/05 13:41
|
בתבונה . מברכים אנשים שחסר להם למדנו שבתים עוקרים יהודים מסלקים אז זה תמיד יחזור על עצמו עולה הופכת לנורמה . גם את החומה תזיזוואת מה שאתם חושבים שתשיגו בשומרון עוד ימים יגידו ובדור הבא יגיע תור הגליל כאשר הגרזן יורד לא יהיה לו עוצר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מי אומר? אתה או השמן?
ל"ת
מוטי,
21/02/05 13:37
|
|
 |
5.
ויסגלס!לא ידעת שאמריקה מחליטה!
משה התמים,
אשדוד,
21/02/05 13:29
|
תושבי מדינת ישראל לא יודעים שבסופו של דבר האמריקנים מחליטים ? מה זה חדש?,לא ממשלת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הבנו את זה מזמן ולכן תהיה
EXODUS,
21/02/05 13:26
|
איטיפדה שלישית! הרי מה זה מפת הדרכים אם לא נסיגה? מדינה דפוקה,הכינו דרכונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תגובה
העין השניה,
21/02/05 13:25
|
אדם גורם לקרע בעם ולאחר מכן תמה על כך - מוזר. משל לאדם שרצח את אביו ואחר בוכה על כי יתום הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חייבים, חייבים משאל עם !!!
ל"ת
משה מ,,,,
21/02/05 13:24
|
|
 |
משה, מספיק עם זה
מתנתק,
21/02/05 13:58
|
בכל מקום אתה תוקע את המנטרה הזאת.
אני לא זוכר שהתבקשתי להצביע במשאל עם על הקמת ההתנחלויות.
אני לא זוכר שהתבקשתי להצביע במשאל עם שהבן שלי יסכן את חייו בליווי על ילדה בת ארבע שהולכת לעשות פיפי בחוג מקרמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים יודעים שהם לא הרוב
ל"ת
לכן הם פוחדים,
ממשאל עם!,
21/02/05 14:12
|
|
 |
1.
אדון וייסגלס אתה חי באשליות
דלילה,
גוש קטיף,
21/02/05 13:21
|
מעטים אולי נמאס להם מההטרדה של המדינה הדורסנית הזאת אנחנו לא מתייאשים ולא מתפנים לא יעזור לך גם אם יעלה לנו ביוקר הבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם ההתבכיינות
אבנר,
21/02/05 13:49
|
קיבלת מספיק כסף כדי שתעופי משם ואם את מסרבת לצאת אז תשארי שם לא תקבלי פיצויים , ותלכי לחגוג עם איזה שמשון פלסטינאי בעזה שידאג לך וישמור עלייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאל איכפת מכסף יותר מחיי אדם
ל"ת
שמאלנים =,
לא יהודים,
21/02/05 14:12
|
|
 |
חזקי ואמצי אנחנו איתך
ל"ת
גוש קטיף שלנו ל,
21/02/05 13:45
|
|
 |
מסכים עם דלילה
ל"ת
י ש,
גוש קטיף,
21/02/05 13:42
|
|
 |
שמשון אתה
שיכור,
21/02/05 15:24
|
המדינה שאתה חי בה הוקמה על סמך תנאים שהוגדרו לפני שאומות העולם הכירו בזכות היהודים לשוב לארצם. אחד התנאים שהוגדרו מראש ושמדינת ישראל לא קיימה עד היום הזה מטעמים ותרוצים רבים היא חלוקת הארץ בין יהודים לערבים, ומתנאי זה לעולם לא העולם הערבי ולא העולם בכללו יתנו לכם לסגת, לכן הגיע הזמן שנמלא את שהתחיבו והסכימו עליו חוזי מדינת ישראל ותקום מדינה ערבית בחלקה ואולי סוף סוף נזכה לחיות לצד שכנינו ובני דודינו בשלום ובביטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Keep drinking you drunk
Arie,
21/02/05 16:19
|
You live in a dream. In fact, I don't think you even remember what you wrote here...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Got your bags packed
Like it or not,
21/02/05 16:36
|
|