 |
32.
ברק כמו חפרפרת
סימני,
פאריס,
23/02/05 15:51
|
לא רואה מה שיש מאחוריו .כולו בושה אחת גדולה לא שווה שידברו עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הפעם מיכאל איתן צודק לגמרי
איתן רוזנברג,
23/02/05 10:29
|
הצביעות בדברי ברק זועקת לשמים. יש מקום לביקורת על מעשי שרון, אבל לא ברק יכול להשמיע אותה, לאחר שהמנגנון שסייע לבחירתו עשה בדיוק את אותן עבירות. (ע''פ דוח מבקר המדינה). אפילו בפוליטיקה צריך להיות גבול לצביעות, ואהוד ברק חצה אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ברק-הגימיק החדש
מאיר,
23/02/05 08:43
|
ברק אלוף הגימיקים. גם כשהיה ראש ממשלה חפש להיות פופולרי כל הזמן וההרגשה שכל בוקר כשקם חשב מה אעשה היום על מנת להיות פופולרי ובכותרות. בין הגימיקים: 1. צבא קטן וחכם. 2. אני ממשיך דרכו של רבין. 3. בקשת סליחה??? מעדות המזרח בשם מפלגת העבודה לדורותיה??? 4. היציאה החפוזה מלבנון. 5. אין פרטנר. (למרות נסיונות נואשים עד הרגע האחרון להגיע להסכם בכל מחיר). 6. במקום מדיניות ערך ''ניסוי'' על מנת להוכיח שאין עם מי לדבר. 7. חטיפת מיקרופונים. 8. ''... משפחת שרון מושחתת עד היסוד''. מר ברק אולי תחזור לפרק שעונים ותאפשר לנו לשכוח את תקופת שלטונך שהיתה הכי גרועה בתולדות המדינה עד כד כך שהצליחה להשכיח את התקופה הגרועה של קודמך, תאומך, מר נתניהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ברק-קטן ולא חכם
מאיר,
23/02/05 08:30
|
טעיתי פעם אחת והצבעתי עבורך. לא אצביע בעדך אפילו אם האלטרנטיבה תהיה הצבעה לח''כ מוחמד ברכה (שאגב גילה אחריות והצביע בעד חוק פינוי פיצוי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שניהם צודקים...ברק ואיתן......
זה אני.........,
23/02/05 08:27
|
ולכן,גם שרון צריך ''ללכת הבייתה'',כמו ברק,כמו שנאמר ''והיה מחניך טהור''.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/02/05 08:27
|
כל אדם בעל מעמד במדינת ישראל הוא מושחט סוחט כסף מהציבור הישר סוחט את כספי המדינה דורש מיליונים על השכלה ומקבל משכורות מעבר לפורפורציה סובל משיגעון הגדלות וכך נוצרת מנהיגות וחברה מושחטת ויש מי שמשלם על כך כולל השטח הגאוגרפי שניקרא מדינה וזה בדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רמון לא שווה להיות יותר ממשרת
רמון צודק,
23/02/05 07:55
|
|
 |
25.
זה נבלה והשני טרפה זה לא משנה
ל"ת
בושה וחרפה,
למדינה ותושב,
22/02/05 23:57
|
|
 |
24.
מדוע מתקיף איתן את ברק?
fesale,
22/02/05 23:56
|
מדוע מתקיף איתן את ברק?, מפני שהוא יודע שהיחיד שמסוגל להוות אלטרנטיבה לליכוד ומרכזו המושחת, הוא ברק. ולאיתן, כנראה, לא יעזור כלום, ואהוד ברק ייקח את העבודה, ובבוא הזמן ייקח את השלטון מהליכוד, שיחטוף מכה קשה ביותר כנגד כל המרכז המאפיונרי ביותר בתולדות המדינה. איתן מנהל מלחמת מאסף ומנסה לגמור את אהוד ברק. גם אני חושב שברק הוא לא טלית שכולה תכלת, אבל, איפה השחיתות שלו, ואיפה השחיתות של שרון, אפל, שלומי עוז, הקמצנות של ביבי, והשחיתות הנוראית של מרכז הליכוד????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם אחת עשינו טעות
המוכיח בשער,
23/02/05 07:16
|
שאנו מצטערים עליה עד היום , כשבחרנו את ברק לראש הממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק=כישלון
הצדיק,
23/02/05 07:15
|
|
 |
מרוב שברק וביבי דומים ...
יגאל כהן,
רחובות,
23/02/05 06:30
|
אפילו שכירי החרב שלהם מדברים באותה שפה בדיוק. אני חושש שאותם משרדי פרסום משרתים את שניהם. תקשיבו קשב רב לשפה של התכמנים של ביבי ושל ברק. נשבע לכם שאלה אותם אנשים. שני הנובורישים האלה ''טמעים''. במקום שאחרי שהתעשרו יזוזו ויתנו גם לאחרים להתעשר, הם רוצים לעשות עוד סיבוב אחד ואחריו עוד סיבוב הרצאות של כמה עשרות מליונים ואז לנוח. איכסססססססססססססססססס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תצחיק - ברק כבר לא יחזור
בלי פוליטיקה,
23/02/05 00:56
|
בקשר לדעותיך על שרון וחבר מרעיו - אתה צודק. אבל בקשר לברק - טעית בגדול לא רק שדרכו חזרה לשלטון לא תצלח. אפילו דרכו חזרה כחבר כנסת לא תהיה קלה. ואפילו בלתי אפשרית. בתקופת שלטונו הוא השניא עצמו על חברי מפלגתו על חוסר החברות, על חוסר הפירגון - על כך אף אחד לא סולח לו. אז חבל-על-הזמן ברק צריך למצוא את דרכו במקום אחר - רק לא בפוליטיקה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שרון וברק-שונאי העם היהודי
ל"ת
איש טוב,
22/02/05 23:40
|
|
 |
22.
ברק הצדיק את שרון בהר-הבית
שמאלנית,
פ''ת,
22/02/05 23:27
|
היום ברק צודק בדבריו על שרון אבל לפני חמש שנים כששרון צעד בהפגנתיות על הר-הבית ברק הגן עליו והצדיק את מעשיו אמנם ברק ''הבריק'' בצבא אבל באזרחות הלך מדחי-אל-דחי והשניא עצמו על בוחריו וחבריו למפלגה. וזאת אנו שומעים ורואים גם בימים אלה.
אז ברק, אין טעם שתחזור לפוליטיקה מצא לך דרך אחרת להתפרנס ולהתפרסם הפוליטיקה היא לא מקומך הטבעי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ימות המשיח...
ל"ת
הגיעו?!?!,
22/02/05 23:25
|
|
 |
20.
שימו לב ששרון יחתום על קניית
הגז הפלסטיני,
22/02/05 23:24
|
הגז הפלסטיני ועכשיו זה מסביר את ה 180 מעלות את ההתנתקות/כניעה ולמה שלאף מוכן לממן הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מיקי איתן יהיה הסרגל שלכם !!
יגאל כהן,
רחובות,
22/02/05 23:18
|
לפיו תמדדו את אנשי הציבור שלנו, מי ישר ומי עקום וכמה. מיקי הוא נכס לאומי שהליכוד נתן לעם ישראל מתנה. אני יודע שהליכוד גם הביא עליכם, לפחות מחלה אחת, שיש לה גרורות בכנסת. חושבני שאתם יודעים לאיזו מחלה אני מרמז,שניים מגרורותיה, הם חזן וגורולבסקי, הצדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתן נמנע בהצבעת חסינות בלומנט
וחוץ מזה, הוא,
הצביע בעד...,
23/02/05 04:31
|
בעד תתקיבי המרמה של אהרון אבו-חצרה. עד כאן לגבי תמיכתו בפושעים של ממש. לגבי תמיכתו בשוברי מוסר שאינם עוברי חוק, הוא תומך בתקציבי המפלגות החרדיות כמו כל ח''כ במפלגות הגדולות. לא סרגל ולא בטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אריק יורק על מיקי ומיקי אומר
''יורד גשם'',
22/02/05 23:12
|
חה חה חה ...מי יודע למה הליכוד בשלטון כבר 5 שנים וחבר הכנסת הותיק מיקי איתן לא שר בממשלה? כי אריק יורק עליו והוא שמח שיורד עליו גשם . מעניין שכל הזמן מיקי טען שמשפחת שרון מושחתת ופתאום הוא מגם עליהם ? מה קורה ? בליכוד מתחילים לפחד מברק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מיקי איתן, אתה אידיוט. זה ש...
ליאור,
22/02/05 22:49
|
...גם אהוד ברק לא בסדר לא עושה את שרון פחות מושחת. ואם כבר בדרגות שחיתות עסקינן, הרמה של ברק לא מתקרבת אפילו לשרון ושות' שמנהלים את המדינה כמו החצר האחורית של איזה דון בפלרמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל ברק לא בעמדה למתוח ביקורת
ל"ת
איתן רוזנברג,
23/02/05 10:30
|
|
 |
16.
ברק - אבי אבות הטומאה.לך הביתה
ל"ת
ישראל ישראלי,
22/02/05 22:47
|
|
 |
15.
ברק היה ונשאר גאון - ואוטיסט
ל"ת
מערכניק,
22/02/05 22:44
|
|
 |
14.
ברק לך לישון אתה בזיון
ל"ת
ירון,
22/02/05 22:32
|
|
 |
13.
ברק והעמותה שונה משרון והעמותה
נא לא לנסות,
לבלבל אותנו,
22/02/05 22:31
|
יש הבדל גדול בין שתי הפרשות. פרשת עמותות ברק נבעה בעיקר מגמגום של היועץ המשפטי הכי גרוע שהיה למדינה ישראל - אליקים רובינשטיין . לאחר שהתברר העניין רובינשטיין הבהיר מה מותר ומה אסור בנושא גיוס כספים. כשאריק ובניו בנו חברות קש להעברות כספים - זה היה בבחירות שאח''כ , כשכבר התקנות היו ברורות . לכן ברק יצא מזה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ברק, אני מתבייש שהצבעתי עבורך
חיים,
דרום,
22/02/05 22:30
|
אכזבת אותי מכל הבחינות. זה הצחיל בכך שהכנסת את ש''ס במקום את שינוי והסתיים עם תבוסתך והבריחה מהארץ. לעבודה אני כבר לא אצביע, וכל פעם שאני רואה את התמונה שלך בעיתון אני מתבייש שבעבר ראית בך את התקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה קיבלה הבת של ברק?
אין להשוות בכלל,
22/02/05 22:26
|
לא ברור - איך בדיוק ברק דומה לשרון? לא שמענו שאחת מבנותיו קיבלה מיליונים מאיש עסקים תמורה כלום עבודה. לא ראינו שהוא דואג להפוך אותה לחברת כנסת ,למרות שהבנות הגדולות של ברק קצת יותר מוכשרות ומשכילות מעמרי (מה יש ברזומה שלו פרט להיותו בן של אריק?) ........ ברק איש קיבצוניק שלא קיבל גרוש מהוריו והם לא הורישו לו מגרשים שהוא יכול היה להפשיר לעצמו.... הכל עשה בעזרת אומץ ליבו , לימודים גבוהים , חריצות ונחישות. את הוילה שלו בנה בכספו ומבשכנתאות ולא בהלוואות מאנשי עסקים שזו גם סוג של שחיתות. מיכאל איתן צריך להתבייש שהוא מגן על המעשים של משפחת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל פוליטיקה
דידי,
22/02/05 22:49
|
ברק אפילו לא מתקרב לשרון. ברק לא גנב ולא רימה. לשרון יש עור פיל, כולם צוחקים עלינו האזרחים. מדינה בלי בושה. אני אף פעם לא אבין איך אנשי שדרות וכל אנשי עיירות הפיתוח בנגב לא מתמרמרים שהם מצטופפים בדירות קטנות ומשפחת שרון חיה בחווה רחבת ידיים, למה לי אף אחד לא נותן חווהלט העובדה ששרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חברה מושחתת
אזרח קטן,
מדינתהשחיתות,
22/02/05 22:25
|
חשבתם לרגע שהפגם הוא לא בשרון ולא בברק לא בעומרי ולא בבוג'י אלא בחברה הישראלית שהוא מאד מאד דומה לחברה הדרו''אמ חצי דקטטורה חצי דמוקרטיה על כן הערכים הם נורא מטושטשים בין מה מותר ומה אסור. אז לא פלא שהמנהיגים מושחתים וכמה יותר מושחתים יותר אטרקטיבים נהיים אז שבוחר וחוזר ובוחר במושחתים פעם אחר פעם בין אם בימין ובין אם בשמאל, הרי הם קודם נבחרים בעריות ובמעוצות בפרימיריז וכן הלא ואז מגיעם לצמרת עם חוב מוסרי סליחה מושחתי כלפי מושחתים אחרים שהביאו אות לצמרת זה שמור לי ואשמור לך.. אז אל לנו להיות מופתעים או שנתפלא האמת היא כשזה לא נופל גם בחלקנו אז זה מעצבן וזו הסיבה היחידה שיש בקורת אם באמת היינו עם נאור של טוהר מידות אז גם מנהיגנו היו כאלה. שחק אותה וזה כבר לא משנה מי מושחת וכמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גועל נפש
Avi Ecuador,
22/02/05 22:18
|
לא ממישהו במיוחד... הנס של הדור הזה לצערי הוא ערפאת. ממש הציל את חלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
האם חולדאי היה במטה של ברק
אזורי,
אזורחי,
22/02/05 22:17
|
|
 |
7.
המימון של חולדאי
,תל אביבי,
22/02/05 22:10
|
האם מבקר המדינה בדק את הדוח של סיעת תל אביב של חולדאי בבחירות האחרונות לעירית תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כמה שברק צודק
רונן,
באר שבע,
22/02/05 22:01
|
|
 |
5.
גם ברק וגם שרון מושחתים
יוסי,
22/02/05 21:54
|
|
 |
4.
לשמאלנים מותר הכל - גם לגנוב..
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
22/02/05 21:37
|
|
 |
התכוונת סמולנים טמבל
ל"ת
סמולני,
חיל התותחנים,
22/02/05 22:29
|
|
 |
3.
שרון תחזיר לדוד אפל את ה 3 מיל
3 מיליון $ שגלע,
22/02/05 21:27
|
שרון תחזיר לדוד אפל את ה 3 מיליון $ שגלעד גנב ממנו,בפרשת האי היווני,מה קיבל דוד אפל מגלעד תמורת ה 3 מיליון $ ,תמונות מהאינטרנט?גנב תחזיר לו את הכסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למיכאל איתן שאלה??
נחמה,
22/02/05 21:24
|
מה הצבעות שלך פתאום ? אתה בעצמך אמרת על משפחת שרון שהם מאפיה . אתה שאלת את שרון לפני כל המרכז שהיהבאיכל התרבות איפה 64 מליון שח' של המתפקדים לאן נעלם הכסף!. אז מה אתה כעט משחק אותה ? גם אתה הפכת את עורך ,או שזאות אופנה מדבקת להדבק למושחתים בגלל ההתנתקות???? ואני מאוד ריצינית..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
פנחס,
22/02/05 22:01
|
או שאת לא יודעת לקרא. או שאת לא רוצה לקרא. ונניח ששרון מושחת, אז הרי ברק מושחת פי כמה ממנו. שרון לקח בעמותות בבחירות 6 מיליון שקלים שאותם החזיר, וברק לקח מעל 30 מיליון שקלים וחלק מהם הוא שדד מקרן צדקה בבריטניה בראשה עמד בוזי הרצוג, ובסוף הוא אפילו לא החזיר פרוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק לא לקח ש''ח אחד לכיסו !!!
אין מה להשוות,
22/02/05 22:42
|
מספיק עם ההנפצות . ברק לא לקח שקל אחד לכיס שלו ובטח לא סידר את הילדים שלו . ברק לא השתלט על גבעה ועשה אחוזת קבר לאבא שלו , כאילו שהמדינה הזו שייכת לאבא של שרון ! . לא שמענו על חברים כמו דודי אפל שברק מסתובב איתם . ברק לא ישב בישיבה בעניין הפשרת שטחים חקלאיים שלו , למרות שהיועץ המשפטי אסר את זה ........ אין להשוות בין שני האישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשניהם אין כתב אישום
אילן,
רבבה,
23/02/05 07:10
|
אולי כדאי להסתכל על המערכת המשפט שעד היום נותנים הכשיר לבשר חזיר. בגלל העמותות של ברק חייבים לעיף ברק והרזוג מחיי הציבורי לנצח. אין מקום בחברה מתוקנת לגונבים ושותקים. על מערכת המשפט לגמור כבר עכשיו את החקירות נגד שרון ומגיש כתב אישום. העם כלואיים במלכדת הליכוד והעבודה עובדים עלינו.
To clean the stables first remove the horses that are full of shit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מאיפה הבית בכפר שמרייהו ??
ל"ת
מושיק,
בת ים,
22/02/05 22:52
|
|
 |
1.
שר הבינוי מציע ביתי זכוכית
אילן,
רבבה,
22/02/05 21:20
|
לא יודע לצחול או לצועק..... גם ברק וגם ברק עשו עברות חמורות לדרך לשילטון והרזוג היה המשרת לשניהם. היה מעדיף לציבור אילו ברק ושרון ומשרתיהם יעיפו מפה לא לחזור
הגב לתגובה זו
|
|