 |
150.
כשיש שני מועמדים ואחד מהם ספרד
אורנה רוזנשטיין,
מתה על זאביק,
24/02/05 00:26
|
הבחירה ידועה מראש אחרת איך אתם מסבירים שבחרו לרמטכ''ל טייס לשעבר ולא לוחם אמיתי?!! אני ממש לא גיזענית אבל עובדה, ודי שקופה למדיי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
''עיוותי תפיסה''
אריאל,
השרון,
23/02/05 23:20
|
רוה''מ בוחר באנשים החושבים כמוהו. מסוכן למדי, חשוב לזכור את מבצע ברברוסה, פרל הרבור או מחדל יום הכיפורים על מנת להבין כמה מינויים כאלה מסוכנים למדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
ברכות מרומא -לאלוף חלוץ
יוסי,רומא,
23/02/05 11:17
|
לאלוף דן חלוץ המון ברכות להצלחה רבה. בפנייך משימות ענקיות, אחת מהן היא הפעלת צה''ל בשלב א של ההתנתקות הכוללת של ישראל מהשטחים- ההתנתקות הקרובה מעזה. שא ברכה בעמלך- למען עם ישראל ומדינתנו. מרומא- כל טוב ויישר כוחך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו לעבודת כפיים
Yossi V,
23/02/05 16:27
|
|
 |
147.
לבנוניזציה
טופר,
23/02/05 11:04
|
''אתה מכיר רוזה בחשיאן - היא אחות של יעקב יעקביאן .'' נוע נוע כח שושנה. '' פרסים כורדים ועירקים חברו יחדיו .למדו מהפולנים איך לבצע מינויים עדתיים . מופז וחלוץ טרם היותם רמטכלים עברו מסלולי קידום מטיאורים ובלבד שירשם ברזומה . דליה איציק בתמ''ת הקיפה עצמה בחגורה בגדדית, תפקיד לרענן כהן מהסרטים .בקצור לבנונוזציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
עמרי שרון ממנה ומופז מאשר
ל"ת
ע.צבי,
חולון,
23/02/05 10:47
|
|
 |
145.
אני תמיד זוכר את חלוץ כ.....
צבי,
23/02/05 10:43
|
מפקד חיל האויר הטוב ביותר. לשאלה מה אתה מרגיש כשאתה מעל עזה ומפציץ? אני משחרר את הפצצה מרגיש מכה קלה בכנף. ואחרי זה אני שוכח מזה. שיהיה לו בהצלחה מכל הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
נקביק מול ניקנק
RUBEN,
23/02/05 09:53
|
|
 |
143.
מה הוא יודע בכלל על צהל?
שושי,
23/02/05 09:35
|
הוא היה טייס כל חייו. ישן על מיטה חמה בבסיס אכל בורקסים והיה מחובר לביפר מהבית.
יש לו ביכלל מושג מה זה להיות חייל קרבי? החייל הפשוט בשטח? הוא יודע מה זה לישון באוהל או לשכב בבוץ? כמה זמן הוא היה סגן רמטכל ? בקושי מספר חודשים. והם עוד אומרים שהוא מתאים?!
נו ,באמת?! גם להעיף את בוגי בצורה נבזית וגם למנות טייס חסר נסיון לרמטכל. כמה נמוך אפשר להגיע?!
אף אחד ,לא אמר כי הוא אינו ראוי,.אך הצורה שבה הוא נבחר וקשריו לבנו של ראש הממשלה ,יוצרים אנטי מוחלט לבחירתו של האיש.
איך רמטכל שאינו יודע מה זה להיות חייל פשוט יכול להנהיג צבא .הוא בא מחייל שכל דבר שהוא רוצה הוא מקבל.
כמה רגישות תהיה לו לאותו חייל שיושב בשטח בפעילות בשטחים במחסומים או באימונים?
שוב חייל חיל האויר יקבל מה שהוא רוצה ועוד עם גיבוי ?
אני מקוה , כי בחירתו של האיש אכן הייתה נכונה. כי חיים קלים לא היו לו. עם ההתנתקות שבדרך .
אני רוצה לקוות , כי האיש לא רק מקושר לעומרי שרון אלא גם יודע להיות רמטכל ויכולת הלמידה שלו תהיה מהירה, כי יש לו עוד הרבה מה ללמוד על צהל שהוא ממש לא יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
סטודנט,
דרום,
23/02/05 11:20
|
בעצם העתקתי את התגובה שכתבתי למספר 97 באותו עניין.
לעיתים יש בלבול במערכות של מדינת ישראל לגבי חלוקת תפקידים.רמטכ''ל אינו אמור לעסוק בבעיונת קטנה באזור הצפון.בשביל זה יש אלוף פיקוד או אוגדונר.מצב בו רמטכל נדרש לכל שטות הוא מצב לא רצוי של פיקוד צנטרליסטי כשהעדיפות היא לפיקוד מבוזר בו המפקד מחלק תחומי אחריות ורק מוודא ביצוע. רמטכל אמור לעסוק בבניין הכח, בחלוקת המשאבים, בתוכניות התחמשות וציוד לטווח רחוק, בשאלות כגון במה יתמקד צה''ל במלחמתו.אם יש למשהו הצעה מבריקה, יאזין לה הרמטכל , יבקש ממספר מומחים לחי''ר לחוות את דעתם ויקבל החלטה. ולשיטתך, כיצד יפסוק חירנ''יק כאשכנזי בשאלות הנוגעות למערכות נשק של אף-15? כיצד הוא יפסוק בשאלות הקשורות לצוללות? רק להזכיר, החי''ר עם כל חשיבותו הוא פסיק קטן בעוצמתה של המדינה.מה שמרתיע את צבאות ערב הו חיל האויר ולא החי''ר... ועוד נקודה היסטורית...קרטר היה נשיא גאון, הוא קרא לבד את כל ניירות העבודה שלו וקיבל החלטות ללא יועצים.למעט הסכם השלום הישראלי תקופת כהונתו היה כשלון. רייגן לעומתו, היה שחקן סוג ג' בהוליווד שהפך לנשיא,חכם גדול הוא לא היה.אולם, הוא בנה לעצמו צוות יועצים מעולה שניתח בשבילו את המצב ונתן לו הערכות טובות ואמינות.הוא רק קיבל את ההחלטה הסופית.בתקופת התפרקה בריה''מ בגלל תכנית מלחמת הכוכבים והכלכלה האמריקאית פרחה...
אני מקווה שהעברתי את הפרספקטיבה שלי לעניין.מי באמת יותר טוב?...ימים יגידו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא אמר שהוא לא ראוי
רועי,
23/02/05 11:05
|
אבל יש משהו בזה שהוא לא ירוק. אין לו מושג קלוש מה זה להיות חייל קרבי בשטח. הוא נכנס לנעלים ענקיות. הוא בן אדם מבריק וילמד מהר , אבל כמה בפועל הוא יודע על הצבא? יש חיל האויר ויש צהל. לא יעזור כלום .הם תמיד 2 יחידות שונות ותמיד היו. מה כל המהומה? אסור כבר לומר את האמת? מה היה כל כך דחוף לקדם אותו? שישב קצת בתפקידו הנוכחי , ילמד קצת יותר את השטח ויתמודד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שושי את בעצם רוצה לומר שטעו
ל"ת
שלא בחרו בך?,
23/02/05 10:02
|
|
 |
לא יאומן כמה חוצפה וגסות רוח
ל"ת
ואת עוד מנפנפת,
בזה!,
23/02/05 10:01
|
|
 |
142.
ברכות לאריק
ביבי,
בנימינה,
23/02/05 09:23
|
אני לא מבין מדוע אריק צריך לברך את חלוץ. הרי הוא צריך לברך את עצמו כמי שמינה את חלוץ אחרי שגרש את בוגי.ברכות לאריק ואיפה מופז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
השלישיה
RUBEN,
23/02/05 09:22
|
|
 |
140.
אביר השמים לרמטכ''לות
אוהד,
23/02/05 08:53
|
חלוץ תמשיך להיות אתה - לוחם, דעתן, איש של שינויים, מנהיג ומעל הכל אדם. כמו תמיד המיעוט צעקני יותר ומתלהם, אך הרוב בארץ יודע ומאמין שאתה האיש הנכון לתפקיד בשעה זו. מחזיקים לך אצבעות ובטוחים ביושרך ובאמונתך למען הבית שלנו. אין לנו ארץ אחרת !!! עם מבער מלא קדימה ובהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
general
mordi,
usa,
23/02/05 08:52
|
as always dicisions from the round tabale.what heppend.its heppend
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
המצב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/02/05 08:17
|
ישראל נימצאת במצב שהדעות המדיניות ביטחונית הם כבר לא שיקול אצל אף אחד אלה סימנים של משבר מדיני שעובר על ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתעקש להשאר בפקק הדכאוני
ל"ת
ולשתף את כולנו?,
23/02/05 10:04
|
|
 |
אתה טועה בגדול
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/02/05 11:13
|
Iלמי שלה תהיה שרון פיטר את כל מיתנגדיו על רקע כזה וכמובן המילחמה האישית בן מופז ל יעלון משום מה אנשים לא שמים לב למה שקורה במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מי מרוויח
משה,
23/02/05 08:10
|
הצבא הוא הגוף בעל התקציבים הגדולים ביותר ולכן כאשר עומרי שרון מעורב בבחירת הרמטכ''ל יש לשאול: מה חלוץ הבטיח למשפחת שרון? כמה כסף יועבר לחברים? מה הצבא מפריט? ולטובת מי? את השאולות הנ''ל צריך לשאול היום ולא בעוד 4 שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
בהצלחה לדן חלוץ.
ל"ת
אזרח ישראל,
23/02/05 07:29
|
|
 |
135.
גדול החלוצים
שלמה,
23/02/05 07:09
|
לרגל יישום תכנית ההתנתקות על ידי רב אלוף חלוץ יש לשנות את שמו לדן חולץ. או אולי רא''ל עוקר חלוץ. חלוץ נחלץ לחלוץ חלוצים. חלוץ מחצל את החלוציות. איך נחלץ עצמנו מחלוץ? בחליצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
להקת המתופפות של שרון גדלה
מהרטה,
ת''א,
23/02/05 06:10
|
להקת המתופפות של החווה גדלה בעוד אחד, היס מאן התורן מצטרף צלמדורה, ויוכיח את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
CHECK THIS OUT
INPM,
23/02/05 04:58
|
הנסיגה מציר פילדפי תתבצע בסוף חודש אוגוסט 2005, מיד לאחר פינוי גוש קטיף. ישראל תשאיר חלק מהמוצבים והמתקנים הצבאיים, שייתפסו על ידי כוחות פלסטינים בפיקודו של מוסא ערפאת. בנוסף תסיר ישראל את המצור הימי מעל רצועת עזה.
זוהי הסיבה העיקרית שהביאה להחלטתם של ראש הממשלה אריאל שרון, ושר הביטחון שאול מופז להדיח את הרמטכ''ל, משה (בוגי) יעלון, מתפקידו. הרמטכ''ל התנגד בחריפות למהלך זה, וטען כי אין למסור עמדות צבאיות לאויב בעוד הלחימה נמשכת והפלסטינים אינם פועלים נגד הטרור. התנגדות הרמטכ''ל לצעד זה היתה כל כך חזקה ונחושה עד כי ראש הממשלה ושר הביטחון חששו כי היא יכולה לטרפד את כל מהלך פינוי רצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
Briliant appointment
David,
23/02/05 04:44
|
The right man in the right time and in the right place. Finally, we have a chief of staff who is the head of our military force and not an an army chief. And to all the stupid leftists - it is time to have new disket. You became useless broken record and very boring.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
ISRAELI AIR FORCE?
THE BIG A,
USA,
23/02/05 03:59
|
THERE IS NOT ENOUGH SKY LEFT TO FLY A KITE IN ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
שרון - כדאי שתתקשר גם לבוגי...
טוהר המידות,
23/02/05 02:37
|
מאז ההדחה ועד היום שרון לא התקשר ליעלון לומר לו מילה טובה או כל דבר אחר. מעיד על שרון דברים לא טובים. אריק: מתבייש? משאיר את העבודה לעומרי? רפובליקת בננות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך-חגיגת צביעות קנטרנית
ל"ת
מנבלת.,
לא נמאס לך?,
23/02/05 10:06
|
|
 |
129.
מוזר
יואב,
23/02/05 02:04
|
חשבתי שרמטכל צריך להיות בעל עבר בחיל השיריון כמו כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טייסים הם ג'ובניקים בקוקפיט
ל"ת
אתה צודק,
23/02/05 08:50
|
|
 |
128.
לא רוצה לעשות מילואיים !!!
ירון,
23/02/05 01:30
|
|
 |
אין מקום לחיילים אינפנטילים!
ל"ת
מקומך בגן!,
23/02/05 10:09
|
|
 |
אתה במילא לא עושה!
ל"ת
סיגל,
23/02/05 07:13
|
|
 |
תגובה למספר 128 ןהדומים לו
ראש בטטה,
23/02/05 06:56
|
לא מוצא חן בעינך אז לא צריך , אתה רוצה לחיות בישראל אזי אתה צריך לעשות מילואים אתה לא רוצה ? אין בעיה תעבור לגור בעזה בקרבת בני הדודים שלך!!! מאחר וישראל נחשבת כמדינה דמוקרטית יש לך אפשרות לשנות בזמן הבחירות עד אז תמלא חובתך ותשרת במילואים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
פחד
דניאלה,
23/02/05 00:37
|
אם שרון ונושא כליו מופז היו מסוגלים לפטר באכזריות וגסות רוח כזאת את הרמטכ''ל וברב רשעותם מסבירים לנו שזה לטובת צה''ל והעם, הם מסוגלים להכל. היתה סיבה לכך שמינו את חלוץ. זה לא מינוי תמים. מהי הסיבה? אנחנו נדע ונרגיש ואז שוב נצטרך מישהו שיוציא אותנו מהפלונטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
חלוץ - הצטרף נא לכבשים ...
אברהם,
הרי יהודה,
23/02/05 00:13
|
אתה יודע שתפקידך עכשיו אינו צבאי. אתה יודע שנועד לך תפקיד ''הסטורי'' - להרוס יישובים יהודים פורחים, ולהפוך את יושביהם לפליטים. נכון, זה לא תואם את יכולותיך והשקפותיך. אמת, זה גם לא שייך לצה''ל, אבל אין לי חיילים אחרים. אתה גם יודע שכולם חייבים לציית לי בשתיקה - כמו הכבשים שלי בחווה. מה אמרת ? מוסרי ? אנושי ? ציוני ? יהודי ? מה זה בכלל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
שנינו מאותו הכפר ועם חגור מלא
קסדה,
22/02/05 23:51
|
מעניין לציין ששני הפינליסטים לרמטכ''לות, חלוץ ואשכנזי, הם בני אותו הכפר- הישוב חגור שבשרון. עם שם כזה -אין זה פלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
I LOVE MUFAZ BUT I HATE HIM
ISRAELIT,
22/02/05 23:46
|
I told you so! Yesterday you told me you do not like Mufaz TODAY YOU LOVE HIM! Make up your mind Israeli Charas.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
איך זה שלכל אחד יש דיעה?
נדב,
צוללת צהובה,
22/02/05 23:42
|
איך כל אחד פה יודע מי טוב ומי רע?
מי מכל המגיבים פה מכיר באמת את שני הקצינים האלו, ואת תפקודם המקצועי?
לא חייבים להגיב על כל דבר. נבחר חלוץ? שיהיה חלוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
אוהבים אותך אשכנזי הגולנצי'ק
עמיר רבאון,
ארהב,
22/02/05 23:40
|
אין דבר גבי !!! אוהבים אותך תמיד מח''ט גולני הנערץ בהצלחה חאאלוץץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
זו היתה השיחה של שרון-חלוץ
מאיר יוסקוביץ,
22/02/05 23:36
|
תראה חלוץ , אני מצפה כבר לראות איך אתה מתקדם בתכנית ההתנתקות, למה קודמיך בתפקיד לא רצה לעשות זאת והוא עף... שלא תהיינה אי-הבנות, מי שמתנגד לעסקה של עמרי עם הפלסטינים-עף! וייסגלס צריך לעשות קופה ויש עוד את שימון שרוצה להקים קזינו וכפר נופש. המון אנשים תלויים בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not funny, you idiot
ל"ת
YOAV,
23/02/05 02:31
|
|
 |
120.
ברכות לדן חלוץ
ארז,
22/02/05 23:34
|
ובהצלחה בתפקידו החדש והתובעני.
הוא האיש הנכון לתפקיד - במיוחד לאור אמירותיו ה''שערורתיות'' (שומו שמיים, קצין ישראלי מעדיף חיי אזרחי ישראל על פני חיי מחבלים ואזרחי אוייב!!!).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
ברכות למר חלוץ.
אקס-סמול,
22/02/05 22:55
|
האדם הנכון - בזמן הנכון. ושכל הסמולנים יאכלו את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
כשיגרש יהודים השמאל יעריץ אותו
ל"ת
בנצי-א,
22/02/05 22:54
|
|
 |
הוצאת לי מלים מפה ! אפילו את
גדי,
מרכז,
23/02/05 07:23
|
שרון פתאום קיבלו -אין עוד סאברה ושתילה, אין אי-יווני, יש ''אריק-העם איתך-תמשיך''. תולעיים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
76 - צודק, ומזכיר נשכחות. תודה
ל"ת
הבא להרגך...,
22/02/05 22:53
|
|
 |
116.
ברכות לחלוץ.
ל"ת
ישראל ישראלי,
22/02/05 22:46
|
|
 |
115.
נקיון
דודו,
22/02/05 22:46
|
לרב אלוף דן חלוץ מזל טוב והמון הצלחה אני רק מקווה שתשכיל ותדע למצוא ובהקדם את התולעת שקורא לעצמו הקצין הבכיר . זה הפך לתקדים מסוכן בצבא הגנה לישראל ואסור שכך יהיה באף צבא בעולם .כאן לא משחקים בדמוקרטיה .זה משחק באש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
יתאים לחלוץ לפנות מתנחלים
למה אשכנזי צריך,
את אות הקלון,
22/02/05 22:29
|
בדיוק בשביל זה מונה חלוץ ולא אשכנזי - בשביל לפנות את השטחים
וזה ירשם בהסטוריה !
ולאשכנזי עדיף שימצא מקומות נעימים יותר מאשר במלחמת אחים
(למרות שאני בעד הפינוי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מופז עוד יתגעגע ליעלון
שושפרי,
22/02/05 22:23
|
רצון ,הרמטכל, מאליטה של חיל האוויר עוד ימרר למופז את החיים. תראו ותוכחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אסור שחלוץ יהיה רמטכ''ל
ל"ת
בנימין,
22/02/05 22:23
|
|
 |
111.
חלוץ-אל תתן יד להתנתקות
ל"ת
רבקה,
22/02/05 22:12
|
|
 |
110.
דווקא ריח מעולה - ברכות לחלוץ
אילן,
אשדוד,
22/02/05 21:58
|
האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון קודם כל שא ברכה דן חלוץ, מזל טוב ובהצלחה על הקידום כל המתלהמים שלא מבינים איך זה ייתכן צריכים להירגע ולהפנים את העובדה שרב אלוף דן חלוץ הוא החייל מס' אחד של צה''ל הוא שבר את החומה שהרמטכ''ל תמיד ירוק, הוא יעשה לצה''ל מה שעשה לחיל האוויר - גאווה מקצועית שנובעת מהישגיות ומקצוענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אילן - 100% !
ל"ת
אילנית,
22/02/05 22:08
|
|
 |
109.
מהפכה בצבא
ישראל,
השרון,
22/02/05 21:52
|
הגיע הזמן שמישהו יטפל בתקציב הצבא המנופח והבזבזני , יש לקצץ בשכר אנשי הקבע שנהנים מהטבות דמיוניות , שכר גבוה , הפרשות לקופות גמל ובנוסף פנסיה תקציבית ששווה להטבה של 6 מיליון שח לכל איש קבע שמישתחרר , בתי מלון 5 כוכבים , ביטוח בריאות ושיניים על חשבון הציבור פדיון ימי חופשה וימי מחלה , חופשות מרובות ימי כיף על חשבון העבודה , המדינה תתמוטט בקרוב עקב ההטבות והשכר של אנשי הקבע יש לקצץ בתקציב 50 אחוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עקרונית אתה צודק
אסייג,
22/02/05 22:38
|
יש בצבא הרבה בזבוז והרבה מקום לחסכון, אבל ההגזמות הקיצוניות שלך מציגות אותך כלא לגמרי שפוי ולכן דעותיך אינן יכולות להתקבל ברצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
עכשיו סלק משורותיך את ראש אכא
זלמן,
22/02/05 21:50
|
את ליצן החצר, מספר הסיפורים והבדיחות. ותראה מנהיגות מה היא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
אליטיסט. יפגע במרקם העשיר של צ
יהודה,
22/02/05 21:48
|
צה''ל. אין אצלו כל סיכוי למיעוטים, עולים , נשים, חלשים, ובעלי יכולות נמוכות. הצבא לקראת אובדן רב-גוניותו. סופר צבא העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מינוי כושל.פוליטי.לא מתאים
ל"ת
סנה,
22/02/05 21:46
|
|
 |
105.
ועכשיו הגיע תורה של דוברת צה''ל
גילה,
22/02/05 21:41
|
ללכת הביתה. מעולם לא היה דובר צה''ל כל כך לא אמין ולא מקצועי כמו רות ירון שדרדרה את יחידת דובר צה''ל לעברי פי פחת. הזלזול שהפגינה רות ירון בכולם, בדוברי צה''ל לדורותיהם, ואפילו בבוגי עצמו ש''אינו מבין תקשורת'' הגיע ליום התשלום. סוף הדרך, רות. מגיע לך על הנזק התקשורתי והתדמיתי האדיר שגרמת לבוגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זה שלפניה לא היה להיט
ל"ת
ש,
23/02/05 07:24
|
|
 |
היא שומרת על זכות השתיקה!
מירי,
23/02/05 07:16
|
|
 |
דוברת שאינה מדברת איננה דוברת
נועה,
23/02/05 07:51
|
היא נכשלה בתפקידה והכשילה את הרמטכ''ל. די למינויי רחמים וסיוע סוציאלי. צריך למנות דובר/ת צה''ל מקצועי, סמכותי ורציני ולא אדם קטנוני, רע לב ומאוס כמו הדוברת הנוכחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
רק גרש יהודים-שמאלנים יסלחו לך
ממשלת השמאל,
והערבים,
22/02/05 21:40
|
|
 |
103.
מאחל לחלוץ כשלון ביישום הגירוש
ליכודניק 111,
22/02/05 21:31
|
אדם שמשימתו הראשונה בתפקידו היא גירוש יהודים והחרבת יישובים יהודים בארץ ישראל והוא לא מסרב לקבל עליו את התפקיד לא יכול להיות רמטכ''ל טוב למדינת היהודים. חלוץ מונה כיס מן של הרודן שרון וכנראה שימשיך לבצע כל תוכנית רעה לבטחון ורעה ליהודים ששרון יטיל עליו. אין על מה לשמוח כל מה שקשור לשרון החדש לא יכול להיות טוב ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה ? - למה הרמטכל והצבא
קובי,
גוש דן,
23/02/05 07:31
|
צריכים להתעשק בפינוי אוכלוסיה ? הם צריכים להתכונן למלחמה עם אויב. צבא עממי נגד האוכלוסיה ? איפה שמעתם דבר שכזה? עזבו את דן חלוץ ! אל תערבו את הצבא בפעולות מפוקפקות ! מי יתרום עוד לבנינו אחרי זה ! ? מי יתמוך בקרן ליבי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
חלוץ בהחלט מתאים לתפקיד
מערכניק,
22/02/05 21:28
|
מעניין שחלק מהמגיבים מתבטאים כאילו מדובר בעוד ניצחון של ה''ימין'' על ה''שמאל''. זו תגובה אוילית ביותר, גם בהתחשב בכך שחלוץ יהיה זה שיפקד על פינוי ההתנחלויות, ובטוח שיעשה את זה בצורה הטובה והיעילה ביותר. אני כבר שומע את גידופי הימין כלפיו כשזה יקרה. על כך כבר נאמר שלו הטיפשות היתה מכאוב, היה צורח כל הרחוב (וזה באמת מה שקורה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מינוי מצויין
יוני,
השרון,
22/02/05 21:10
|
מינוי ראוי ביותר, לאור העובדה שהאתגר המרכזי של צה''ל יהיה תקיפת איראן כדי למנוע ממנה להגיע ליכולת גרעינית, ומטבע הדברים כל מהלך צבאי נגד איראן יהיה מבוססס על פעולה אווירית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כמו בשוק פרסי,
יהודה,
22/02/05 21:10
|
מזכיר את הבדיחה על פרסי שר בטחון שפגש פרסי מחיל האוויר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשים הוא נולד בתל אביב!!!
ל"ת
סיגל,
23/02/05 07:17
|
|
 |
99.
עכשיו סופסופ יפציצו את אושוויץ
י.,
ת''א,
22/02/05 21:06
|
במקון האמריקאים והאנגלים שלא עשו את זה יעשה זאת דן חלוץ... הוא ירגיש רק דפיקה קלה במטוס וישן מצוין בלילה... אולי את ברלין כולה? או דרזדן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לעומת זה, עולה ריח ניחוח
היה היה עם,
יהודי.......,
22/02/05 21:03
|
משחרורם של אלפי נאצים מבתי הכלא בישראל, כבר שנים רבות משחררות ממשלות ישראל נאצים שחוזרים וטובחים ביהודים. דן חלוץ לא התרגש נורא, כשכמה נאצים נהרגו. למעשה, הוא בכלל לא צריך היה להתרגש אילו הוטל עליו להפציץ ללא הבחנה את כל קיני הצפעונים, אבל לא הטילו עליו זאת, וישראל מתאבדת. לצערנו, גם חלוץ יישר קו עם מוליכי ישראל לאבדון. אך בכל זאת, יוסי שריד אינו מרוצה. אולי הוא חושש, שעוד יתגלה בדן חלוץ איזה ניצוץ יהודי, או איזה שמץ של יצר הקיום. וזה ממש מסריח. כידוע, היהודים מסריחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
שאלה ענינית למבחן הקוראים:
גד,
22/02/05 21:01
|
מה יקרה אם יבוא איזה קצין בכיר, נניח אלוף פיקוד צפון או אחד מקציני הסיירות או סתם איזה מפקדון אוגדתי לרא''ל חלוץ ויציע לו תוכנית ''מדהימה'', מרשימה, נקיה, לפתרון איזה ''בעיונת קטנה'' בגזרה מסוימת בצפון למשל. איזה יכולת ניתוח, הבנה השאובה מנסיון מצטבר של פעולות אין ספור בשטח יש לאיש הזה? איך יוכל מר (רא''ל)חלוץ לשקול שיקול מושכל את התוכניות וההצעות שיכבירו עליו קציניו הפעלתנים? איך יוכל להמנע מלהכניס עצמו, את חיליו ואותנו לצרות שבעל מקצוע מנוסה היה בקלות נמנע מהם? אודה על התיחסותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה (לעניות דעתי...)
סטודנט,
דרום,
22/02/05 21:26
|
לעיתים יש בלבול במערכות של מדינת ישראל לגבי חלוקת תפקידים.רמטכ''ל אינו אמור לעסוק בבעיונת קטנה באזור הצפון.בשביל זה יש אלוף פיקוד או אוגדונר.מצב בו רמטכל נדרש לכל שטות הוא מצב לא רצוי של פיקוד צנטרליסטי כשהעדיפות היא לפיקוד מבוזר בו המפקד מחלק תחומי אחריות ורק מוודא ביצוע. רמטכל אמור לעסוק בבניין הכח, בחלוקת המשאבים, בתוכניות התחמשות וציוד לטווח רחוק, בשאלות כגון במה יתמקד צה''ל במלחמתו.אם יש למשהו הצעה מבריקה, יאזין לה הרמטכל , יבקש ממספר מומחים לחי''ר לחוות את דעתם ויקבל החלטה. ולשיטתך, כיצד יפסוק חירנ''יק כאשכנזי בשאלות הנוגעות למערכות נשק של אף-15? כיצד הוא יפסוק בשאלות הקשורות לצוללות? רק להזכיר, החי''ר עם כל חשיבותו הוא פסיק קטן בעוצמתה של המדינה.מה שמרתיע את צבאות ערב הו חיל האויר ולא החי''ר... ועוד נקודה היסטורית...קרטר היה נשיא גאון, הוא קרא לבד את כל ניירות העבודה שלו וקיבל החלטות ללא יועצים.למעט הסכם השלום הישראלי תקופת כהונתו היה כשלון. רייגן לעומתו, היה שחקן סוג ג' בהוליווד שהפך לנשיא,חכם גדול הוא לא היה.אולם, הוא בנה לעצמו צוות יועצים מעולה שניתח בשבילו את המצב ונתן לו הערכות טובות ואמינות.הוא רק קיבל את ההחלטה הסופית.בתקופת התפרקה בריה''מ בגלל תכנית מלחמת הכוכבים והכלכלה האמריקאית פרחה...
אני מקווה שהעברתי את הפרספקטיבה שלי לעניין.מי באמת יותר טוב?...ימים יגידו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקת אכן כך הדבר!!
ל"ת
סיגל,
23/02/05 07:20
|
|
 |
96.
אל תמהרו לוותר על חיילי השמאל
אברם,
תא,
22/02/05 21:00
|
אי אפשר למנות רמטכ''ל כ''כ שנוי במחלוקת פוליטית. זה מסוכן לצה''ל. מי שעולץ לא מבין שהשמאל הוא חלק מהמדינה, ושבלעדיו המדינה הרבה יותר חלשה. במקום כמו צה''ל, שצריך לבטא הסכמה רחבה, מינוי חלוץ משול לבעיטה בביצים של יותר מדי חיילים וקצינים נאמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
השמאלנים נשמעים כמוכי ירח
יאיר,
22/02/05 20:53
|
|
 |
94.
ומינוי איש קומנדו מתאים?
ג'ו פלקונטי,
22/02/05 20:46
|
כל הרמטכלים האחרונים הגיעו מיחדות קומנדו ולא היה להם מושג בהנהגת צבא מודרני.
אף אחד מהם לא הגיע לקצה נעלו של רומל, דדו או בר-לב.
לכן, אפשר גם למנות איש חיל האויר. גם הוא לא מבין הרבה בהפעלת גייסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הגיע הזמן
אבונק,
22/02/05 20:39
|
לא כל מי שהיה טוב בלרוץ על ג'בלאות מתאים לפקד על גוף גדול ומסובך כמו צה''ל. סוף סוף מנסים רמטכ''ל עם רקע של פיקוד על חייל טכני, עם נהלים מסודרים וסטנדרטים גבוהים. שיהיה בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מופז הזהר!חלוץ יעקוף אותך ישיר
ל"ת
לרו''מ !!!,
22/02/05 20:34
|
|
 |
91.
מסכן בוגי. הסיפור שלו החזיק
ל"ת
יומיים.,
22/02/05 20:33
|
|
 |
90.
חלוץ-שחצן שחושב הטובות לטייסים
ל"ת
הלאה מכאן,
22/02/05 20:33
|
|
 |
אכן, סכנה להשגי הנשים בצה''ל.
יונה,
22/02/05 21:51
|
אים דעתו כדעת עזר ויצמן - צפוי לנו עוד שובינסט באיצטלה של יפה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
סימן לרבים
ישנוני,
שרון,
22/02/05 20:31
|
|
 |
88.
בהצלחה
חייל,
נתניה,
22/02/05 20:29
|
בהצלחה לחלוץ סוף סוף מישהו מחיל האוויר ותותח אין מה להגיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מזל טוב לדן.בהצלחה לעם ישראל!
ל"ת
חלוץ ראוי בגדול,
22/02/05 20:27
|
|
 |
86.
בגולני עם גבי וק.ק. עם יעלון
חי תמם,
עכו,
22/02/05 20:17
|
הזדמן לי לעשות קורס קציני חי''ר עם בוגי יעלון. שרתנו באותה פלוגה אך במחלקות שונות. בהמשך הזדמן לי לשרת בגולני יחד עם גבי אשכזי, בתקופה שגבי שרת כקמב''ץ. אני רוצה לאחל לשניהם הצלחה בהמשך הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
פרסי בוחר פרסי
ל"ת
מומו,
חיפה,
22/02/05 20:08
|
|
 |
84.
מחר - ההפגנה נגד המינוי
יאיר בורטינגר,
תל אביב,
22/02/05 20:08
|
צעירי יחד בהפגנה:
מינוי דן חלוץ – מינוי לא לגיטימי --------------------------------
תחת הסיסמא 'מינוי דן חלוץ – מינוי לא לגיטימי!' יפגינו מחר בשעה 17.00 צעירי מפלגת יחד מול משרד שר הביטחון בקיריה.
ממ''מ מקום יו''ר הצעירים, יאיר בורטינגר נמסר בתגובה כי:
''מינויו של דן חלוץ אשר הפך לסמל של חוסר רגישות ואטימות לב לרמטכ''ל הבא של צה''ל הינו איתות לכל צעיר חייל ומפקד בצה''ל שנורמות אותן מייצג דן חלוץ מקובלות ורצויות בצה''ל, וכל שיקול של פגיעה בחפים מפשע בזמן תכנון וביצוע פעולה צבאית אינו רצוי ומקובל יותר בצבא המוסרי ביותר בעולם.''
לפרטים:
יאיר בורטינגר: 054-4765657 יהונתן קלינגר: 052-3436436
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד טיפש עם מקלדת!!!!
סיגל,
23/02/05 07:22
|
|
 |
כנראה שיש לי 70% מהעם.
י.,
מרכז,
23/02/05 08:18
|
כולם יודעים שצריך לצאת מהשטחים ומעזה כולם יודעים שצריך לתמוך בשכבות החלשות כולם יודעים שצריך לדאוג לחינוך כולם יודעים שדרך השמאל נצחה.
זה מה שיש לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום - הפגנה נגד צעירים טיפשים
A Woman,
22/02/05 21:18
|
שמלהגים הבלים ללא קשר לכל מציאות, ומנסים לעשות לעצמם כותרות על גבו של מי שהצליח בזכות כישוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים אתם לא צריכים לישון
יואב צור,
22/02/05 20:28
|
בשעות כאלה?
לא נמאס לכם מהססמאות של השמאל הרדיקלי האנטי ציוני? איך אתה יודע שלא נשקל המחיר? היית שם? ובכלל מי אמר שידעו שהיו שם חפים מפשע? למימד הזמן יש חשיבות קריטית בגזירת הדין אני מניח שאם היה, בדיעבד, יודע שיש שם ילדים,ייתכן והיה נוהג אחרת וגם אם לא,עדיין זה לא עושה אותו בלתי מוסרי בהכרח
הדבר היחיד שאפשר להאשים את דן חלוץ הוא ברגישות לחיי יהודים.
בתור שמאלני,אם כי לא ''מתקדם'' כמוך,אלא עדיין כזה שמסוגל לחשיבה עצמאית,אני שמח על המינוי אם כי עצוב בשביל בוגי.
יואב צור-שמאל ציוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאל ציוני זה אחלה
י.,
מרכז,
22/02/05 21:25
|
אחד מערכי הציונות הוא אהבת הארץ וכבוד האדם. ומי שלא בוחל ב''נזק היקפי'' כמו דן חלוץ לא ראוי להקרא ציוני. דן חלוץ לא ''רגיש לחיי יהודים'' כי ה''נזק ההיקפי'' שנגרם מה''חיסול'' של שחאדה הוא אולי עוד סיבה לפיגוע. אם היה באמת צורך ''לחסל'' את שחאדה, ולא לעצור אותו ולהעמיד אותו לדין, אז לא היה צורך ל''חסל'' את כל השכונה שלו.
אגב, ה''חיסולים'' הם מה שהתחילו את הפיגועים בתוך הקו הירוק. עד ל''חיסולים'' ולברוך גולדשטיין לא היה דבר כזה.
אני אשמח לראות אותך איתנו מחר בהפגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד סוכן מכירות של מפלצתינים
המחלקה הסגורה,
22/02/05 22:47
|
ושל פשעי המלחמה שלהם.
רוממות טוהר הנשק בגרונו כשמדובר בטוהר נשק של יהודים אבל חי טוב מאוד ומספק תרוצים מכאן ועד יפן לפשעי המלחמה של החברים שלו (או שמא אלה האחים שלך?).
איזה תרוצים יש לך עוד? הם מסכנים, הם תחת כיבוש, מצאו להם אבנים באורז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so smart idiot
ל"ת
dr. abarbanel,
23/02/05 05:14
|
|
 |
METZUYAN
ל"ת
MEOLE,
22/02/05 20:50
|
|
 |
83.
ברכות לחלוץ
ע,
22/02/05 20:04
|
המפקד אנחנו מצדיעים לך , כמו שימך אתה חלוץ לפני המחנה עכשו נקוה שגם צה''ל ישתנה כמו ולפחות ברמת ח''א אולי תהייה עכשו מהפכה ושינויים כמו שאתה יודע לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
דן חלוץ מלח הארץ יישר כוח!
ל"ת
אביגיל,
אשקלון,
22/02/05 19:56
|
|
 |
81.
ברכות למינוי
חבר ילדות,
הוד השרון,
22/02/05 19:53
|
מינוי מצויין אשר יעלה את צהל ועם ישראל מדרגה גבוהה. מדובר באדם עם מוסר אישי גבוה (בניגוד לפליטת הפה המצוטטת),
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
איחולים על המינוי, בהצלחה!!!!
אשת חייל,
צפון,
22/02/05 19:49
|
מעניין כשפה מתים אנשים חפים מפשע שם גם דואגים לנו כמו שריד וחבורתו שדואגים להם. בקיצור זו מגיפה, ארץ אוכלת יושביה ,תתביישו לכם תפרגנו קצת יאללה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת מאה אחוז!!!!
ל"ת
דקלה,
בהצלחה!!!!!!,
22/02/05 20:03
|
|
 |
79.
ובא לציון גואל!עלה והצלח!!!
ל"ת
kalman,
22/02/05 19:48
|
|
 |
78.
בזכות
כלפון סמי,
ראשל''צ,
22/02/05 19:46
|
סוף סוף יוביל אדם מח''א את הצבא. ללמד כמה החייל הזה הוא הטוב ביותר בעולם ולא בכדי. מגיע לו וכל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
רציתי גולנצ'יק רמטכ''ל
גולנצ'יק במיל.,
קצת מאוכזב,
22/02/05 19:45
|
אבל חלוץ יהיה רמטכ''ל תותח. כי אכפת לו מהאזרחים יותר מהאויבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מכה מבורכת לשמאל מתחסד
ישן טוב בלילה,
22/02/05 19:45
|
בגלל כמה אנשים מתוסבכים נפשית, שהם בעלי השפעה במדינה, ולאחר העליהום שעשו על חלוץ וחיל האוויר לאחר החיסול המוצלח של שחאדה, נמנע צה''ל מלחסל את כל צמרת החמאס - כולם כולל כל החשובים והמסוכנים - כדי שלא לפגוע באזרחי אויב. בזבזנו זמן יקר כדי לברר באיזו קומה הם בדיוק - וסופנו שהחמצנו את ההזדמנות החד פעמית. איזו מדינה הייתה נוהגת כך? צרפת - שהשנה טבחו חייליה תוך 3 ימים 70 אזרחים ברחובות חוף השנהב - לא לפני שחיסלו את חיל האויר המקומי? האמריקאים שהפגיזו בלי חשבון מקומות צפופי אוכלוסין? הרוסים שמחקו את גרוזני? אנו מלקים את עצמנו כמנגנון הגנה - כמו יהודים בגולה שמאשימים את עצמם לפני שהגויים מסביב יאשימו אותם, כמו אשה מוכה (סליחה על הדימוי. אבל זה נכון). די. די כבר! אסור להיות פונדמנטליסטים של המוסר. כביכול מוסר. הכלל הכי מוסרי, והכי אמיתי, הוא הכלל האלמנטרי הבא: הבא להרגך - השכם להרגו. חלוץ, אל תפחד ממתנגדיך החולים, בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
full support may all be like h
ל"ת
jay,
londre,
22/02/05 20:19
|
|
 |
להיות ימני זה להיות טיפש
rr,
23/02/05 00:16
|
זו כמו חום וקור. אין באמת דבר כזה קור-קור הוא העדר חום. באותה מידה אין באמת דבר כזה ימני-ככל שיש פחות דעה שמאלנית הוואקום שנוצא הוא ימין.
ימנים פשוט הולכים לפי הכלל- מה שהשמאל רוצה אנחנו רוצים ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מעניינת, אבל...
סטודנט (ימני),
דרום,
23/02/05 11:25
|
אין ספק שפסילה קטגורית של הצד השני אינה מצביעה על רוחב השקפה ועמקות דיעה... וברצינות, אני רק רוצה להזכיר את הימין שלפני הסכמי אוסלו הזהיר שערפת טרוריסט-אבל לא הקשיבו לו הזהיר שערי הפלשתינאים יהפכו לקיני טרור- אבל לא הקשיבו שהזהיר שהערבים לא ויתרו על זכות השיבה ולא הקשיבו לו. היום כשמתברר שהאזהרות היו נכונות (ללא קשר לדעתך או לדעתי על נחיצות הסכם אוסלו) כדאי לשפוט את הימין במעט יותר ענווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true, and
yoav,
23/02/05 02:33
|
|
 |
To - rr
Karmi,
Too far,
23/02/05 02:19
|
Actually I put my self in a middle, but most sertenly, that was the first time that I have ever read a more intelegent and wise response from a right wing member, then the usually , very intelegent left, which is by the way you... And you know what, actually it is true that a pilot feals a little bump after sending a bomb to its final destination , the question to be asked is why he does that, I can tell you why, so little pricks like you would be able to continue writing their stupid responses, Mr. Dan Chaluz is the exact person to lead us through this nightmare...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
דן חלוץ-אדם הגון שיסרב להתנתקו
סקופ,
22/02/05 19:44
|
כולנו מכרים את חלוץ,אדם יקר ואמין . מקורביו אומרים שהוא הולך להפתיע ולסרב לסייע בתוכניות הסהרריות של ''שרון ובניו בע''מ'' להרס המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עוד ''אומרים''? ספר, נודניק!
ל"ת
תאב ידע,
22/02/05 20:41
|
|
 |
חלוץ הוא מינוי של שרון
פרחיה,
22/02/05 19:57
|
טעית בגדול. חלוץ הוא חבר של עומרי שרון. הוא מונה רק כדי שההתנתקות תעבור בשלום. דן חלוץ ישן טוב בלילה והמראות של המתנחלים המפונים בכוח לא יטרידו את מנוחתו. לילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
חלוץ מפקד למופת - השמאל פתטי
טייס בחיל האויר,
22/02/05 19:39
|
בחירת המטרות בחיל האויר נעשתה ונעשית באופן שקול ואחראי. בשל כך, מפקד החיל האמון על התהליך בהחלט יכל לישון בשקט, בידיעה שנעשתה עבודה קפדנית, גם טרם חיסולו של שחאדה. למי ששכח - במלחמה באיזורים מיושבים ישנה גם פגיעה לא מכוונת באזרחים תמימים. יישר כח דן חלוץ - אדם ומפקד למופת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
בהצלחה לחלוץ ההולך לפני המחנה!
תבת,
22/02/05 19:38
|
הבחירה שלך היא התשובה הציונית והיהודית הטובה ביותר לשמאלנים, שדואגים אך ורק לערבים! בהצלחה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה, בהצלחה!!!!
ל"ת
ג'ני,
22/02/05 19:46
|
|
 |
72.
מקווה שחלוץ לא ישן אף פעם טוב
נעמה,
כ''ס,
22/02/05 19:36
|
|
 |
מקווה שאת לא ישנה טוב
אלעד,
22/02/05 22:41
|
מתחסדת עלובה. למה אין לו מוסר? כי סרב להשתתף במשחק ההלקאה העצמית המגוחך של כל כך הרבה אנשים בארץ? האדיוט ששאל אותו מה מרגיש טייס כאשר הוא מפיל פצצה של טון... הוא חסר המוסר. למה ציפיתם? להתבכיינות הטיפוסית, אולי לדמעה. הוא עושה בדיוק מה שצריך בצורה הכי מוסרית שניתן במסגרת המצב הקשה בו נתונה המדינה. וזה שהוא לא השתתף במשחק ההתבכיינות המטופש - לא עושה אותו לחסר מוסר. למי יש מוסר - לך? יושבת לך בנוחות מול המחשב וקובעת למי יש מוסר או לא? אם הוא היה מניח למפגע שמגיע לארץ להתאבד בתוך אוטובוס בגלל ''מוסר'' זה היה עדיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהליך הפקת המסקנות אצלך פגום
יואב צור,
22/02/05 19:46
|
ודורש טיפול בהיפנוזה רגרסיבית,אולי אפילו עד חזרה לילדות....
איך הגעת למסקנה שהוא לא מוסרי?!?!?
אם השמאל הרדיקלי היה חושב על חיי יהודים כמו שחלוץ חושב על חיי ערבים,אז מזמן היה פה שלום!
יואב צור-שמאל ציוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חלוץ אמיתי
ruiuus,
22/02/05 19:29
|
|
 |
70.
THE ISRAELI CHARA
araaft,
22/02/05 19:21
|
Israelis are big Charot. Yesterday everybody was saying MUFAZ is no good. TODAY everybody is saying MUFAZ IS GOLD. Can the Israelis make up their mind?????? WHAT A STUPID COUNTRY!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אסון,בחרו ''מנהל''במקום מפקד
ל"ת
בושה וחרפה!,
22/02/05 19:15
|
|
 |
הגיע הזמן! מפקדים יש למכביר!!!
יואב צור,
22/02/05 19:50
|
רמטכ''ל ש''יוצא'' לשטח לבדוק תרגולות של מ''פ מעיד על רמתם של הכפופים לו,ועל רמת הפיקוד שלו.
אני מקווה שחלוץ יפסיק את הפופוליזם של ה''ירידה לעם'',זה לא תפקידו,בשביל מה יש לו פקודים?
דרך אגב כשאמרתי מפקדים לא כללתי את שאול מופז,הוא היה ונשאר חייל קטן ופשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרמטכ''ל הבא של צה''ל - אישה!
אפרת,
חיפה,
22/02/05 21:54
|
לפי תפיסה זו ומינוי של חלוץ אין כל בעיה לייבא איש הייטק , מנהל או מנהלת שיעמדו בראש הצבא. רעיון מצויין אולי הנשים תבאנה לנו את השלום באיזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמטכ''ל אישה שיביא שלום?
המחלקה הסגורה,
22/02/05 22:40
|
|
 |
68.
לחלוץ אין כבוד לחיי אדם
יואב צור,
22/02/05 18:58
|
השמאל הרדיקלי הישראלי קורא לחלוץ רוצח כמו שקרא לשרון,אבל עוד 20 שנה הוא יישב איתו בממשלה עת זה יחתום הסכם שלום עם סוריה
צריך לזכור שבניגוד למה שחברת הכנסת הרדיקלית זהבה גלאון אמרה ברדיו,חלוץ לא הורה להטיל פצצה על חפים מפשע,אלא הורה להטיל פצצה על טירוריסט שרצח עשרות ילדים יהודים,כיוון שלכאורה לא ידע שיש שם חפים מפשע,כל הטיעון של השמאל הרדיקלי בנושא אי מוסריותו הוא מופרך
ובכל מקרה,לא כל פגיעה בחפים מפשע היא בלתי מוסרית באופן אוטומטי.
לשמאל הרדיקלי אין כבוד לחיי אדם יהודי.
יואב צור-שמאל ציוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יואב - מילים כדורבנות !
ל"ת
אזרחית מן השורה,
22/02/05 21:20
|
|
 |
תגובה מצוינת
ל"ת
גימלי,
ת''א,
22/02/05 19:13
|
|
 |
67.
הכלבים נבחו.....
אביב,
22/02/05 18:55
|
השילוב המנצח בצבא מודרני זה שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות ביותר ושימוש יעיל בעוזרים מקצועיים כל אחד בתחומו...השילוב בין כוחות היבשה הים והאוויר, קירב מאוד את הקשר בין החילות השונים, דן חלוץ מבריק אמיץ ומבין עניין.אשכנזי לא פחות טוב ,אבל רק אחד עובר. לגבי הביקורות שקראנו אפשר לאמור'' הכלבים נבחו והשיירה עברה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
IF SHTANITZ SAID WHAT HE SAID
IT MEANS CHALTZ,
22/02/05 18:53
|
GA-ON AND HE WILL PROTECT ISREAL THE BEST WAY POSSIBLE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כולם פרסים חוץ ממני........
ש. פרס,
22/02/05 18:52
|
|
 |
טיפש! חלוץ נולד בתל אביב!!!
ל"ת
ציקי,
22/02/05 19:38
|
|
 |
לא הבנת את הגאונות שבענין
פרשן בדיחות,
בדיחיסטן,
22/02/05 20:47
|
לא הבנת את משחק המילים הנהדר ואת החוכמה העילאית של ''ש. פרס''. ביחוד חריפה ומשעשעת ההערה על ''אשכנזי''. משהו שצריך ללמד בבתי ספר! שם את קישון בכיס. ואתה בטח ימני עם כפה ובלי הומור. תתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שמאלנים מפרשים את הבדיחות
פרחיה,
22/02/05 21:26
|
|
 |
גם לך מגיע פרס.....
ש. פרס,
22/02/05 21:34
|
|
 |
נולד בת''א אבל ממוצא פרסי
כוכב נולד 3,
22/02/05 19:56
|
|
 |
ולמה זה בכלל חשוב?
ל"ת
סיגל,
23/02/05 07:24
|
|
 |
64.
''עידן שבו החי''ר נותן את הטון''?
בני,
22/02/05 18:51
|
איפה אתם חיים? הגיע הזמן לשבור את הקונספציה הפלמ''חניקית המטופשת שהרמטכ''ל חייב להיות לוחם שעלה בסולם הדרגות עד לפיסגה ובלה בלה בלה. רמטכ''ל צריך להיות האיש הכי מוצלח שיש, אולי חבל שלא היו עוד כמה טייסים רמטכ''לים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
האיש הנכון בתפקיד הנכון.בהצלחה
ענת,
22/02/05 18:49
|
חלוץ מפקד מזהיר ! בהחלט ראוי. ושהכלבים ינבחו עם מחר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא סובל את חלוץ!לא הולך למילוא
אמיר,
כפ''ס,
22/02/05 18:47
|
לא הולך למילואים כאשר המפקד הוא אדם שאיני מאמין בו! איני הולך לקרב עם חלוץ!!! מתאים למופז לבחור בחירה מטומטמת כזו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי מינה את בוגי?
בלעם בן בעור,
22/02/05 19:25
|
אולי שכחת, אבל גם בוגי היה מינוי של מופז. וראה איזה רמטכ''ל מוצלח הוא היה. מוצלח באמת. ללא שום ציניות. הבעיה היא, שבוגי היה כל כך מוצלח, עד שלשאול מופז נמאס, והוא שילח אותו בבושת פנים. אז גם זאת הייתה בחירה מטומטמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמינ האת בוגי היה , פואד
תגובה לבן בעור,
בלעם.,
22/02/05 21:57
|
ולא מופז , רמטכל אינו ממנה את מחליפו , בדיוק כשם שבוגי לא מינה את חלוץ . בכל מקרה בהצלחה למפקד העליון של צה''ל הנכנס והיוצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
''הגבר''
מיכאל,
עפולה,
22/02/05 18:47
|
השמאל חושב שהמדינה שייכת להם , הגיע הזמן שיפנימו את העובדה שלא. כל תפקיד במדינת ישראל הם רוצים אדם בעל דעות שמאלניות. דן חלוץ האדם הנכון במקום הנכון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מינוי מעולה ואמיץ
דוקטורנט,
מכון ויצמן--,
22/02/05 18:47
|
|
 |
59.
מזלט
ישראל כהן,
תא,
22/02/05 18:42
|
המינוי מוכיח על בגרות !!! במדינה מחפשים את המנהל הטוב ביותר בתקווה שהניסוי יצליח הגענו בשעה טובה שהמנהל הטוב נבחר כולנו נתפלל שהניסוי יצליח כי זה פתח למינויים טובים ולדן אני מאחל שהקיבעונות שטייס צריך כדי להטיס תתחלף בחכמת הניהןל ובמחשבה פתוחה כולנו איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לקחתה תפקיד להוציא יהודים חבל
ל"ת
שלמה,
22/02/05 18:41
|
|
 |
57.
בחיל האוויר מברכים את חלוץ!!!
יעל,
22/02/05 18:28
|
|
 |
56.
למען הצדק ההיסטורי
אל אל יחזקאל,
22/02/05 18:24
|
ראשית דבר, שולח אני כאן את איחוליי לרמטכ''ל הבא של צה''ל, אלוף (בקרוב רב אלוף) דן חלוץ. אני אישית שמח מאוד על בחירתו. קצין מבריק לכל הדעות, שצפוי להנהיג את צה''ל בהצלחה רבה. בהצלחה לך, דן. חזק ואמץ. עם זאת הייתי מאוד רוצה לעשות צדק היסטורי, ולהעמיד אי אלו דברים על דיוקם. אולם דן חלוץ איננו מפקד חיל האויר הראשון המתמנה כרמטכ''ל, וגם איננו הטייס הראשון המתמנה לתפקיד זה. ולהלן העובדות: הרמטכ''ל החמישי, רב אלוף חיים לסקוב ז''ל, בין התפקידים אותם מילא קודם שמונה כרמטכ''ל, היה מפקדו הרביעי של חיל האויר. זה עוד היה בתקופה שבה מפקד חיל האויר לא היה חייב להיות טייס. רק משמונה המפקד החמישי, אלוף דן טולקובסקי, רק אז הוחלט שמפקד חיל האויר חייב להיות טייס קרב. ולענין רמטכ''לים טייסים: הרמטכ''ל השמיני רב אלוף חיים בר-לב ז''ל והרמטכ''ל האחד עשר רב אלוף רפאל איתן ז''ל, היו שניהם טייסים. אמנם טייסי מטוסים קלים, אבל טייסים לכל דבר וענין. אז אם ככה, מה כל כך היסטורי בבחירתו של דן חלוץ לתפקיד הרמטכ''ל? והתשובה היא שהפעם, לראשונה בתולדות מדינת ישראל, מתמנה רמטכ''ל שגדל וצמח בתוך שורות חיל האויר. לראשונה בתולדות ישראל, טייס קרב ותיק ומבריק יפקד על צה''ל. ואני בטוח שהוא יעשה זאת בהצלחה ובהצטיינות יתירה, כפי שהצטיין בכל תפקידיו. חזק ואמץ דן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עמרי שרון הפושע מינה את ידידו
פוחד משרון,
22/02/05 18:19
|
עמרי שרון הפושע מינה את ידידו. בוגי ודיכטר שהצטיינו במלחמה בטרור הודחו כי הטילו ספק בתוכנית המטורפת של שרון לגרש יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש מתלהם
ל"ת
גימלי,
22/02/05 18:47
|
|
 |
54.
כל הערבים והשמאל הקיצוני נכנסו
אזרחית מן השורה,
22/02/05 18:19
|
כאן לתגובות בשמות בדויים (ישראליים כמובן) כנגד המינוי.
זה אומר שדן חלוץ הוא מינוי מצויין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
''מזל--טוב''לרב אלוף חלוץלמינויו
תלם--אהרון,
רמת--גן,
22/02/05 18:17
|
אני מברך את מר חלוץ ביישר כוח מכל הלב למינויו כ-רמטכ''ל הבא של מדינת ישראל.הרבה ברכות והצלחות ואני מאחל לך לישון טוב בכל לילה, ואז אנחנו ישן עוד יותר טוב ,אינשאללה .חחלוץ אתה הראשוןו הראשון,אתה התותח ההוביצר ,ברכות. תלם אהרון מזמין אותך לביקור ענק בביתי ,תלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
THE BEST OF LUCK DAN HALUTZ
ל"ת
PAUL,
22/02/05 18:14
|
|
 |
51.
חרפה
יוסי,
22/02/05 18:14
|
היה ברור שזה מה שיקרה,שר בטחון שהוא נפל עלוב ממנה מישהו שאין לו מושג מה קורה בצבא שעושה את המלחמה ולא עובד מהשמיים,איך הוא יבין את נפשו של החייל או מפקד הגדוד או המחט ,הוא קצין של שוקולד שוקו ולחמנייה בבוקר. מינוי עדתי מובהק של פרסי שממנה פרסי ללא שום התחשבות בצרכים של המדינה בושה וחרפה לעם שאלה מנהיגיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה מה העדה שלו?
ישראלי,
מכבים-רעות,
23/02/05 02:06
|
מה אתה מדבר שטויות ומי אתה שתקרא למופז נפל הבן אדם שירת שלושים שנה את המדינה שלך ובקשר לזה שחלוץ הוא איש צוות אויר ולא ירוק ההתגובה היא ''בשביל להיות רועה לא צריך להיות קודם שה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא יוסף יא יוסף
אזרח,
22/02/05 18:44
|
בושה אפילו לענות לטימטום שלך!!! ובושה גדולה יותר לישראל שאתה אזרח שלה!!! .מאחל הצלחה רבה לרמט''כל החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% צודק...איך נפלו גיבורים
ל"ת
א.מ,
צפון,
22/02/05 18:26
|
|
 |
50.
לא הולך יותר למילואים!!!!
אלי,
רמת גן,
22/02/05 18:14
|
|
 |
גם ככה אתה ג'ובניק מסכן...
ל"ת
חלוץ המלך,
22/02/05 19:11
|
|
 |
סיבה טובה
אבי,
22/02/05 19:05
|
איך לא חשבתי על זה???עכשיו שדן חלוץ יהיה רמטכל טיפשים לא יוכלו להיות חיילים, אתה מילא לא תהיה בפנים,,, אז תרגע וקח שאחטה אחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לספארי, אלי
המחלקה הסגורה,
22/02/05 19:01
|
|
 |
אתה במילא לא הולך יא מתחזה!!
ל"ת
ניר,
רמת גן,
22/02/05 18:29
|
|
 |
49.
גיבור אמיץ ואינטלגנט!!
ל"ת
חלוץ מנהיג למופ,
22/02/05 18:14
|
|
 |
48.
בואו נפציץ כבר את אירן, משעמם.
ל"ת
שימי,
לוד,
22/02/05 18:10
|
|
 |
למה אתה חושב מינו מישהו מח''א?
חכם בלהות,
22/02/05 19:36
|
|
 |
47.
פעם ראשונה
כן חשוב,
22/02/05 18:09
|
זאת ממשלה שכל מהלך שלה הוא חסר תקדים. ההדחה המכוערת של רמטכ''ל האינתיפאדה הרצחנית ביותר שהיתה בישראל. עכשיו המינוי המפוקפק של דן חלוץ. פעם ראשונה שמתמנה מפקד חיל האויר לרמטכ''ל. אין לו מושג על התנהלות כוחות היבשה. כנראה שמופז ימשיך להיות רמטכ''ל על וחלוץ יהיה סתם בובה על חוט.עוד נתגעגע ליעלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מכה קלה . כעבור שנייה עובר
???,
!!!,
22/02/05 18:08
|
''טייס מטיל פצצה ובלי להתכוון הורג ילדים. לא לגיטימי לשאול מה הוא מרגיש?'' התשובה של חלוץ: ''לא. זאת לא שאלה לגיטימית והיא גם לא נשאלת. אבל אם את בכל זאת מאוד רוצה לדעת מה אני מרגיש כשאני משחרר פצצה אז אני אומר לך. אני מרגיש מכה קלה באווירון. כעבור שנייה זה עובר. זה מה שאני מרגיש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמירה גאונית
חלוץ מלך,
מרכז,
23/02/05 02:03
|
ועוד פנינה מפי המלך:,''איך אתה ישן אחרי שאתה יודע שנהרגו אנשים חפים מפשע בפעולה שטייסים שלך ביצעו?'' תשובה:''ישן מעולה ועל צד ימין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמרה הזו
@,
22/02/05 18:29
|
|
 |
אתה קיבלת מכה קשה בראש!!!
דבי,
רעננה,
22/02/05 18:23
|
אתה קיבלת מכה קשה בראש וכנראה ששום דבר כבר לא יעזור לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה שירגיש כשאהיד ???
שאהידית,
22/02/05 18:17
|
מה רצית להגיד ? שבמלחמה נהרגים חפים מפשע ? אנחנו יודעים זאת. ומודים לאלוהים שיש לנו את חיל האוויר. אתה רוצה לדבר על רגשות הומניים של לוחמים ? לך תראיין קצת שאהידים ואז תגבב פה את שטויותיך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה אומר בעצם
tt,
23/02/05 00:09
|
|
 |
45.
הטובים לטייס אופס לרמטכלות(:
ל"ת
להק,
22/02/05 18:08
|
|
 |
44.
סכנה למדינת ישראל!!!!
יונתן,
22/02/05 18:07
|
זו פשוט שערוריה, האדם הזה מסוכן למדית ישראל. זה אדם שאין לו שום כבוד לחיי אדם. אם עד היום התנגדתי לסירוב, אז מעכשיו גם אני קורא לכולם לסרב בצבא שהמפקד הבכיר שלו הוא אדם כזה. מה שבטוח שבפעם הבא שיקראו לי למילואים, תהייה הפעם הראשונה שבה אני אסרב, חייבים למנוע מינוי זה בכל דרך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש עם מקלדת סכנה!!!
ל"ת
ציקי,
22/02/05 18:30
|
|
 |
ואתה כל פעם מתחזה למישהו אחר..
ל"ת
י,
22/02/05 19:17
|
|
 |
43.
תדע כל אם עבריה שאבוי לה!
רפי,
תל אביב,
22/02/05 18:06
|
|
 |
42.
הרמטכל הכי חתיך!
ל"ת
הנרייטה,
22/02/05 18:05
|
|
 |
41.
על עם ישראל לברך על המינוי
יניב,
רעננה,
22/02/05 18:04
|
על עם ישראל לברך על המינוי המוצלח הזה. סוף כל סוף גם קצת חדשות טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מנהיג אמיתי איש אמיתי וחכם!!!
ל"ת
מ''פ במילואים,
22/02/05 18:04
|
|
 |
39.
כול הכבוד למינוי.
ניק,
תל אביב,
22/02/05 18:01
|
גם אדמירל ומרשל אווירי יכול להיות ראש מטה כללי. לא מובן לי למה רמטכ''ל חייב להיות איש שיריון או רגלים? בייחוד במאה ה21 שחילות אוויר וים יותר דומינטים בלחימה מאשר חיל רגלים ושריון. העם משהו מתווכח שיראה את הניצחון המדהים של ארצות הברית על עירק.(מבחינה צבאית מבלבד לא פוליטית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בלי קשר עם הבחירה טובה או לא
ממממממממ,
22/02/05 18:01
|
הוא לא ''גבר'' על אשכנזי. אלא הוא נבחר ע''י מש' שרון. המדינה מזמן מתנהלת ע''י מש שרון כאילו אנחנו מפעל פרטי שלהם. בהצלחה לחלוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
what uniform he will wear?
user,
22/02/05 17:57
|
I heard the man and he is a bright man but really ...he really doesnt know the needs of a soldier in aza...only how to blow the building in front of him..and maby..he doesnt have to know because there will be enough ranks to tell him .. only days will tell
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מינוי עדתי
האמת,
22/02/05 17:54
|
בן אליעזר הכורדי מינה את מופז האיראני ולא את וילנאי המוכשר ממנו - משיקול עדתי.
מופז האיראני ממנה את חלוץ האירנו-עיראקי משיקול עדתי, ולא את אשכנזי שהוא חצי אשכנזי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידיעותך את העובדות
גל.נ.,
23/02/05 03:34
|
מופז מונה ע''י יצחק מרדכי ולא בן אליעזר, אבל אי ידיעת העובדות מבחינתך היא משנית,כיון שבהבנתן אתה במצב הרבה יותר מדאיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרו לך פעם שאתה טמבל?????
שי,
אשדוד,
22/02/05 18:59
|
אתה פשוט אומר שטויות מה קשור כאן העדה???? ולכן אני קובע שאתה טמבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע, זה לא ממש האמת
המחלקה הסגורה,
22/02/05 18:55
|
זה השד העדתי עושה לך שמות באיבר שאתה קורא בטעות מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what about sending
the doctor,
23/02/05 05:09
|
you to ABARBANEL you love the MAHALAKA HASEGURA GOLEM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוץ הרמטכ''ל שלי !
אשכנזי למהדרין,
22/02/05 18:42
|
חשבתי לכתוב לגולש כמוך שתתבייש, אבל אתה הרי לא יודע מה זו בושה. לא צריך נאצים, גזענים או אנטישמים, אם יש לנו יצורים כמוך. בריאות הציבור מחייבת לאשפז סוטים כמוך ולו על הנזק שאתה גורם לשפה העברית.
אתה אפילו אינך יודע את החוק הנוהג בחברה מתוקנת, כשאתה מטיח ביקורת באחרים על שחיתות והעדפה עדתית, תפשפש במעשיך, איך אתה מעיז לחתום אמת כשאין לך מושג מה זה? מה אפשר ללמוד מהערותיך חוץ מאשר שאתה מופרע? מה רצית, שהציבור יזהר מאמת כמוך? סומנת!
התגובה ממוענת בעיקר לקוראים הנאלצים למגינת ליבם להיווכח שיש בקירבנו יצורים כמוך, למענם חשוב שנחזור ונזכיר לעצמנו שלפני שאנחנו שרים אין לי ארץ אחרת, חובתנו לדאוג לאיכות הסביבה, לסלק מהמדינה חומרים רעילים כמוך כדי שנוכל לשיר אין לי ארץ אחרת כי זו הארץ שאני אוהב. אתה מעכיר ומכער את הארץ הזאת, ולו הדבר תלוי בי, אפילו ברמת חובב לא הייתי נותן לך להישאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבלים נמאסתם! גזענים טיפשים
ל"ת
מיקי,
22/02/05 18:00
|
|
 |
35.
Excelent decision
ל"ת
AMR,
22/02/05 17:54
|
|
 |
34.
הרבה הצלחה, בחירה נכונה
מיכה,
חיפה,
22/02/05 17:52
|
לכל השמאלנים והערבים והבג''ץ - האיש שחסל את שחאדה אהובכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בחירה מעולה!
Avi Ecuador,
22/02/05 17:48
|
|
 |
ורציתי לומר לכם שאדוורדו אחיו
ל"ת
Avi Ecuador,
23/02/05 03:37
|
|
 |
32.
סיירת השיקמים
*ישראלי*,
22/02/05 17:48
|
חמש המשרות הבכירות ביותר במערכת הצבאית והמודיעינית של המדינה נמצאות בידי 'סיירת השיקמים' -- על שם חוות השיקמים והעומד בראשה - עומרי שרון.
יובל דיסקין - ראש השב''כ החדש דן חלוץ - רמטכ''ל משה קפלינסקי - ראש אמ''ן מאיר דגן - ראש המוסד יואב גלנט - אלוף פיקוד צפון (בקרוב)
כולם מוכשרים, אבל... אולי לא היו נבחרים לתפקידם באם לא היו חבריו של עומרי שרון ומהבאים בשערי חוות השיקמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בהצלחה ! ואל תתכופף לפני הפולי
יותם,
ת''א,
22/02/05 17:48
|
בהצלחה (הצלחתך היא בטחוננו)! רק אל תתכופף לפני הפולטיקאים (כולם כולל כולם..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הכל פוליטיקה
דוד,
תל אביב,
22/02/05 17:47
|
מופז מנע מחלוץ להתמודד במרכז הליכוד. ומעבר לכך כל אדם בעל ערכי מוסר יתבייש בשנים הקרובות ברמטכל שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מינוי חפוז לחסר נסיון
תוהה,
22/02/05 17:45
|
האם איש אינו נותן את הדעת לעובדה שהרמטכל החדש לא הספיק להיות סגן רמטכל אפילו חצי שנה. ישר זינק מעמדת מפקד חיל האויר לראש המטה כללי. הוא בודאי טייס מעולה ומפקד מוצלח על חיל האויר. מה הוא בדיוק יודע על רובו של צהל, חיל היבשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בחירה מצויינת חלוץ ענק בהצלחה
משה,
חדרה,
22/02/05 17:43
|
|
 |
27.
טעות
אביב,
מרכז,
22/02/05 17:42
|
לא מופז החליט. משפחת שרון החליטה. מופז הוא בסך כל קריקטורה עצובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מינוי ראוי בהחלט.בהצלחה
ל"ת
יעקב,
ת''א,
22/02/05 17:40
|
|
 |
25.
רמטכ''ל חייב להיות מחילות היבשה
יפת,
22/02/05 17:40
|
אין דבר כזה רמטכ''ל שלא היה מעולם בטנק. שלא פיקד על חטיבת שיריון. שאין לו מושג בסיסי בלחימה קרקעית. רמטכ''ל בשעת אמת חייב להבין משהו בהנחיות שיידרש להוריד לדרג הלוחם. לא תהיה לחלוץ שום שפה משותפת עם פקודיו. מדובר בבחירה ביזיונית ומטופשת, שככל הנראה מוערבים בה שיקולים זרים. הרי אף אחד לא היה ממנה איש חיל אוויר להיות מפקד פיקוד דרום או מפקד אוגדה! זה פשוט לא הגיוני! מסלול של כל כל קצין בכיר, נניח צנחן במקורו, תמיד יעבור דרך פיקוד על חטיבת שיריון, חטמ''ר, אוגדת מילואים, פיקוד על אוגדה סדירה, פיקוד על פיקוד איזורי, ובדרך גם תפקידי מטה שונים ותפקידי רוחב. זהו ניסיון אדיר וחיוני מאין כמותו לתפקיד הרמטכ''ל, ואין אותו לחלוץ או לכל איש חיל אוויר! מדובר במינוי אידיוטי שאין כדוגמתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ההיפך זה בסדר?
איל,
22/02/05 18:25
|
אין לי שום חיבה יתרה לדן חלוץ וזאת משום כשלונו המוסרי, אבל הטיעון של פיקוד על כוחות היבשה הוא תמוה בעיני. מדוע נראה לך הגיוני שרמטכל מהשריון או מהצנחנים יכול לפקד על חיל האויר (שכפוף למטכל) ואילו איש חיל האוויר אינו יכול לפקד על חילות שדה? בפועל רוב הלוחמה האסטרטגית היא אווירית ולא קרקעית. בנוסף למפקד חיל האויר נסיון רב בהתנהלות לוחמה כוללת בתיאום עם כוחות קרקע עם מסוקים סיוע קרוב ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה:
אלעד,
ת''א,
23/02/05 00:36
|
שכן, למרות תקציבו הגדול של חיל האויר, עדיין רובו הגדול של הצבא הוא חילות השדה(אפשר גם להתווכח על החשיבות). רוה בבחלטות מתקבלות בעניין חילות השדה, ועל כן חייב להיות לו ידע עצום בתחום. כאשר זה להפך, הנושא הופך לפחות קריטי, כי חיל האויר זהו דבר מוגדר בבסיסו, והחלק אותו הוא תופס בצבא קטן יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מח''א הבא יהיה גולנצ'יק
ל"ת
צודק!,
22/02/05 17:55
|
|
 |
24.
מיוני דן חלוץ לרמטכ''ל
ברני שוורץ,
צפון הארץ,
22/02/05 17:37
|
נבצר מבינתי להבין מדוע צריך המינוי לעבור עוד ועדה. החוק קובע את זהות הממנים חד משמעית. משהתקבלה ההחלטה, זאת אחריותם כלפי הציבור והחוק מפרט גם את דרכי הנסיגה ממינוי לא ראוי, או אחד שמתגלה ככזה במהלך הכהונה. ה''מסננת'' ,בניגוד למינויים שיש בהם חשד להעדפה פוליטית ושתחום עיסוקם של מקבלי המינוי-פוליטי, מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה זה פה
גיא,
22/02/05 17:37
|
|
 |
22.
שונאי ישראל - אכלתם אותה!!!
זכריה,
22/02/05 17:36
|
דן חלוץ קצין גדול ונבון יהיה רמטכ''ל מצויין לכל שונאי ישראל אכלתם אותה!! אז לפחות תשתקו במקום להמשיך ללכלך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שאתה אוהב בו הוא
jj,
23/02/05 00:12
|
|
 |
ל jj.
כ,
23/02/05 07:25
|
חלוץ דואג לביטחון עם ישראל ואתה בכללם. אלה אם אתה בכלל איש חאמס?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ISRAELI CHARAS
araaft,
22/02/05 17:33
|
Halutz is a great guy, I know im for many years. BUT now everyone says that Mufaz is great. WHAT DID EVERYONE SAY ABOUT MUFAZ YESTERDAY????????(that he is an the biggest ass) ISRAELIS DO NOT HAVE A CHARECTER THEY ARE BUNCH OF SCHMUKS IDIOTS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מינוי גדול של אדם ענק - בהצלחה
ל"ת
יעקב,
22/02/05 17:30
|
|
 |
19.
אסור למנות אותו
איתי,
22/02/05 17:27
|
אסור למנות רמטכ''ל שמעולם לא היה בחיל ירוק כיוון שאין לו מושג בהתנהלות הכח שחשוב באמת רגלים ושריון. כל שאר הכוחות מטרתם במלחמה היא לסייע לחיר ולשריון לתפוס קרקע ובגלל זה כל רמטכ''ל עד עכשיו לפחות פיקד על אוגדה משורינת. עכשיו מגיע טייס שינסה להפוך את חיל האויר לחיל עיקרי ובמלחמה הקרובה אנחנו נפסיד! עזבו אותכם מדברים שהוא אמר אין לו את המקצועיות המתאימה לתפקיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז רצתי
שי,
אשדוד,
22/02/05 19:07
|
רק שתדעי שהיום בצבאות הגדולים יש רמטכלים מחילות אוויר כמו כן ביל האוויר יש יחדה ששמה שלדג והיא יחדה חיר כמו שרוב הרמטכלים לא שירתו בחיל הים (צוללות קומנדו סטלים) או אוויר טיסיים יחדות מיוחדות )והיו רמטכלים טובים . כמו כן הרמטכלשל היום יכול לישלוט יותר טוב בין השאר עקב הקמה של מיפקדת יחידות השדה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאמר גם אוויל מחריש לחכם ייחשב
דרור,
22/02/05 18:16
|
את טיפשה גמורה שלא מבינה שום דבר בתורת לחימה אז לפחות תשתקי. במקום להקליד שטויות לכי ''לתפוס קרקע'' בצומת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מינוי נכון של אדם מרשים ונבון
יובל,
22/02/05 17:23
|
זה אחד המינויים הגדולים שביצע מופז . אדם נבון ומרשים שיוביל את צה''ל קדימה כפי שעשה עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פשוט שערוריה! בושה למדינה!
רונן,
רמת גן,
22/02/05 17:23
|
|
 |
לרונן.
h,
23/02/05 07:23
|
בושה שאתה מעדיף לתמוך באנשי חאמס מאשר במינוי חלוץ לרמטכ''ל הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום כולם מבינים בבטחון...
ל"ת
הפרויקט של ביבי,
מחשב כל טמבל,
22/02/05 23:30
|
|
 |
דן חלוץ לא ימני
איל,
22/02/05 18:27
|
למעשה הוא מפאיניק. הבעיה איתו היא לא דעותיו הפוליטיות (לכל המתלהבים- חלוץ הוא בעד מדינה פלסטינית על כל השטחים) אלא בעיותיו המוסריות. אתה יכול להטיף לגירוש ערבים אבל אתה לא יכול להגיד שכל מה שאתה מרגיש כשפצצה שלך הורגת ילדים חפים מפשע זה מכה קלה בכנף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה לך ג'ובניק נושך כריות...
ל"ת
מעריף של חלוץ,
22/02/05 18:12
|
|
 |
איך אתה לא מתבייש
מאור,
ישראל,
22/02/05 18:04
|
מי אתה שתתן ציון לחלוץ ותגיד שהוא ללא איכויות? מאיפה אתה מכיר אותו? אתה כנראה מסוג האנשים שמזלזלים בכולם כי תמיד זילזלו בך!!! הוא היה מפקד ח''א וכנראה שאתה אפילו למבדקים לקורס טייס לא קיבלת זימון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבר היחידי שיש לך זה מקלדת
ל"ת
דני,
22/02/05 17:53
|
|
 |
כך נשמע שמאלן שלקחו לו צעצוע?
אור,
22/02/05 17:48
|
כל הכבוד למדינת ישראל! כל הכבוד לצה''ל! יש עוד טיפת שפיות בשלטון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתעביר ביקורת על חלוץ?
פיקו,
חיפה,
22/02/05 18:13
|
קצין ללא איכויות? אתה בכלל מכיר אותו? טייס בחסד עליון,קצין מוכשר ביותר,אישיות. קסם ואינטילגנציה מדהימה,ואתה אפס בטוח היית אפסנאי בקריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הבחירה המתבקשת
שרון,
22/02/05 17:22
|
לא ברור העליהום שטפלו לאיש המצוין הזה. גורמים פוליטיים מנסים להפוך מפקד ח''א מעולה למעין סוג של עסקן איש ימין. כל נסיון כזה יחזור כבומרנג במי שיעלה אותו, מכיוון שהוא הבחירה המוצלחת ביותר והלוואי ויכניס נורמות של חיל האויר בכל צה''ל - בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בושה וחרפה למדינת ישראל!!!
ג.,
22/02/05 17:22
|
לתת לאיש חיל האויר ,שזהו חלק שלא שייך בכלל מנטלית לשאר צה''ל, את הרמטכ''לות זו חרפה! הוא פיקד בחייו על חטיבה? אוגדה? עוצבה? פיקוד? גורנישט!!! מעולם לא לחם כאיש שטח. אני מתבייש במדינה שלי. כל הערכים שלה נעלמו. גועל נפש! שרון, אתה אסון! מושחת, נמאסת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ג.
h,
23/02/05 07:22
|
|
 |
או-קיי----או-קיי, היבנו
פרח,
22/02/05 21:58
|
|
 |
מה אתה מתחמם??
איל,
22/02/05 18:33
|
זה אבדן הערכים של המדינה בעיניך? שמתמנה איש חיל האוויר לרמטכל? דיברו על זה כבר לפני שנים עם דויד עברי. איך הוא יכול היה להיות במשך שנים מנכל משרד הבטחון בלי נסיון שדה? זה בלבול ביצים. אין צורך לפקד על מחלקה כדי להיות רמטכל. נסיון השדה האסטרטגי של מי שצמח להיות מפקד חיל האויר וראש אג''מ הוא עצום ובכל מקרה, בושה? אבדן ערכים? מה הקשר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טיפשים עם מקלדת יש לנו?
זכריה,
22/02/05 18:18
|
|
 |
החלטה מעולה ואמיצה
צנחן לשעבר.,
22/02/05 17:51
|
החלטה מעולה ,מי אמר שפיקוד על חטיבה,אוגדה הוא מפתח להצלחה. כוחו האמיתי של צהל הוא חיל אוויר , שלא לדבר על כח ההרתעה.!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ארצות הברית הגדולה
רן,
22/02/05 17:39
|
שמפעילה כוחות ברחבי כול העולם יכולה להרשות לעצמה שהרמט''כל שלה יהיה איש ח''א האמריקאי, גם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו רמט''כל יוצא ח''א. רמטכ''ל הוא בעיקרו תפקיד ניהולי, האיש מוקף יועצים ואני בטוח שהאיש הנבחר במקרה זה יעשה בהם שימוש מושכל. תצאו כבר מרמת המ''כ שכולכם תקועים בה. מדינה של מכי''ים כל מה שיודעים בחלק הירוק של הצבא זה ''נתקלנו לפנים קדימה הסתער'' לא מקוריות לא מחשבה יצירתית כלום. אני בטוח שהרמטכ''ל המיועד יפי קצת מהנ''ל לשולחן. בברכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא ארה''ב!!!
ג.,
22/02/05 18:12
|
הסיבה שאני מתבייש במדינה שלי ובהחלטה הדבילית שהיא קיבלה לגבי הרמטכ''לות היא שאנחנו הולכים והופכים דומים לארה''ב בכל המובנים השליליים האפשריים, ולכן כל הערכים שהיו למדינה יורדים לאבדון. בושה וחרפה!! בושה וחרפה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערכים - אבל מה בין זה
רן,
22/02/05 18:35
|
לבן מי שיהיה הרמטכ''ל הבא של צה''ל ? מקוממת ככל שתהיה ההתבטאות של דן חלוץ אחרי החיסול של שחאדה ואחרי הפציעה של כתב ערוץ 10 (ובחיאתכ הוא צדק בשתיהן, ואני שמאלני בעד ההתנתקות וכולי) הוא היחיד שמזה זמן רב נתן גיבוי ללוחמים שתחת פיקודו לקח אחריות ולא זרק אותה על הש''ג, הוא אמר'' אני נתתי הוראה אני לוקח אחריות ואני ישן טוב מאוד בלילה. אם אתה באמת דואג לזילות הערכית אז חביבי הוא האיש שיחזיר עטרה ליושנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל לא דומה
יפת,
22/02/05 18:02
|
תפקיד ראש המטות המשולבים לא דומה בכלל לתפקיד הרמטכ''ל בישראל. זה במפורש לא המפקד העליון של הצבא. ראש המטות המשולבים הוא לא המפקד של המערכה במקרה של מלחמה, והוא לא אמור להוריד הוראות לדרגים שמתחתיו. זה בכלל תפקיד עם אופי מדיני בעיקרו, ובמפורש לא צבאי-אופרטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
רן,
22/02/05 18:36
|
הוא לא מפקד המערכה בשביל זה יש לו את מפקדי הזירות השונות כמו פיקוד מרכז (שאחראי על המתרחש בעיראק למשל) פיקוד האטלנטי הפיקוד הפסיפי וכן הלאה. אני מציע לך לרענן את הידיעות שלך בהתנהלות האמריקאית. ולעניננו, אפשר להוריד הוראות לחטיבת שיריון גם בלי שיהיה לך רקע בטנקים כי מה לעשות גם בח''א זמן*מהירות=דרך או במילים אחרות החשיבה הצבאית גם היא מתנהלת במימד נוסף לא שונה בהרבה. גם כל הרמטכ''לים יוצאי יחידות השטח השונות הסתמכו על מספר אנשים כשקיבלו החלטות והוא לא יהיה שונה מהם בנושא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-15
באני שוורץ,
צפון הארץ,
22/02/05 17:39
|
|
 |
לכל טיפש מקלדת והוא מקליד
ל"ת
דני,
22/02/05 17:38
|
|
 |
14.
בהצלחה
ל"ת
אילן,
צן השורה,
22/02/05 17:22
|
|
 |
13.
החלטה מצויינת
ליאור,
ירושלים,
22/02/05 17:22
|
|
 |
12.
Dan Halutz
oded,
22/02/05 17:21
|
Dan Halutz has a record of terrible slips that reveal the immoral and corrupt man that he is.
If He will be the RAMATKAL it will be an ugly stain on the army.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איזו הפתעה !!!
שרון,
ערד,
22/02/05 17:21
|
|
 |
10.
דן ''מכה קלה בכנף'' חלוץ
ל"ת
מירב,
ת''א,
22/02/05 17:21
|
|
 |
''מכה קטנה..מכה גדולה''
ברק,
ירושלים,
22/02/05 19:27
|
מכה קטנה בכנף ובה בעת מכה גדולה ומוחצת למיתיפי השמאל. המשיכו ליבב ואוהבי ישראל ינצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנו נראה שכל המקטרגים
המחלקה הסגורה,
22/02/05 18:35
|
|
 |
מירב
גיא,
22/02/05 17:34
|
תלכי לשטוף כלים ואל תתערבי בעניינים שאין לך מושג בהם. אה כן וגם ספונג'ה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש להשאיר את אלוף אשכנזי
פרשנדתה,
22/02/05 17:18
|
בצה''ל. האיש מוכשר וערכי. לאפשר לו רמטכלו''ת בעו 3 שנים בדיוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לפני בך יש את הבג''ץ
רון,
22/02/05 17:17
|
יפי הנפש מהמשאל יתחילו עכשו בהפגזת צווי מניעה בגלל הרג אהובם שאחדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רמטכ''ל העקירה
אבי,
תל אביב,
22/02/05 17:16
|
בושה להתמנות למפקד העקירה של יהודים הכי טובים,שנשלחו ע''י ממשלות ישראל ופתאום שרון חוזר בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הרווחנו, זכינו, אשרינו !!
ל"ת
יהודה,
22/02/05 17:14
|
|
 |
5.
החלטה גדולה - מופז גדול!!
דפנה,
הרצליה,
22/02/05 17:12
|
|
 |
4.
מינוי אומלל! חיה''א פישל המון!!
ירון,
רמת גן,
22/02/05 17:11
|
זוכרים את כל הפאשלות של חיל האוויר בתקופתו? ואת ההתבטאויות האומללות שלו? הבן אדם פשוט לא ראוי! צריך להעיף את מופז על השיקולים העלובים שלו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מינוי ראוי ביותר.
מ,
23/02/05 07:20
|
|
 |
גם אוויל מחריש לחכם ייחשב!
ל"ת
דני,
22/02/05 17:54
|
|
 |
3.
וכרגיל - מי שמביע עמדות קיצוני
ל"ת
ות יותר - מתקדם,
22/02/05 17:10
|
|
 |
2.
איזה שכונה, כמו מרכז הליכוד,
ניסים,
22/02/05 17:09
|
החבר של עומרי שרון המאפיונר מתמנה להיות רמטכ''ל, פשוט ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניסים- שום נס כבר לא יעזור לך!
יעל,
22/02/05 17:56
|
|
 |
מה הקשר?!?!?!!?!??!
איש,
22/02/05 17:28
|
מה זה קשור בכלל?!?! כאילו ששלפו אותו מהשכונה......הבן אדם היה סגן הרמטכ''ל! הבן אדם היה מפקד חיל האוויר! יש לו רקורד חזק! מה הקשר עכשיו לעומרי שרון?! כל דבר שקורה ישר אתם מחפשים את הרע...ישר לעשות רע...שבו בשקט כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בוזזזזזזזזזז
ל"ת
דני,
22/02/05 17:09
|
|
 |
לך תדליק נר במוקטעה, טמבל
ל"ת
המחלקה הסגורה,
22/02/05 18:34
|
|
 |
Ata DAFOOK
ל"ת
Doctor,
23/02/05 05:12
|
|