 |
98.
מתי בג''ץ מתערב
רונית,
חיפה,
24/02/05 00:37
|
לארגוני נפגעי הטרור אמר בג''ץ כי אינו מתערב בהחלטות ממשלה-ובהחלטות כנסת כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
קראו את תגובה מס' 80 !!!
אילנה ג,
תל אביב,
23/02/05 20:59
|
חלק מהמגיבים לכתבה הינם בורים גמורים בנושאי אזרחות ומשטר דמוקרטי תקין. שעורי אזרחות בבתי הספר ומבחן בגרות באזרחות נחוצים לביסוס המשטר הדמוקרטי במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
דקטטורת הכנסת והממשלה המושחתות
אילנה ג,
תל אביב,
23/02/05 20:55
|
רק שינוי מעמיק ומהותי בשיטת הממשל ושיטת הבחירות במדינת ישראל יחזיר את הדמוקרטיה על כנה ואת אמון הציבור במנהיגיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
בג*ץ
סיגל,
23/02/05 20:33
|
הוא דיקטטורה בדמוקרטיה.הם החרימו את משטר העם!בקיצור, הם עשו מהפכה במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
הליכוד מפלגה מושחתת
ל"ת
רפי,
23/02/05 20:32
|
|
 |
93.
BAGATZ = AYATOLLAHS
amir,
23/02/05 20:12
|
Only in Israel can 7 JUDGES decide EVERYTHING FOR US!!!
THIS IS LIKE A DICTATORSHIP RUN BY 7 UNELECTED IDIOTS !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מדוע לשופטים יש חסינות כללית??
יגאל כהן,
רחובות,
23/02/05 19:33
|
הדמוקרטיה נתנה חסינות לפרלמנט. הקיסר ירום הודו לקח אותה. אך טובל ושרץ בידו ,העניק חסינות חסרת כל פרופורציה וחסרת שחר לשופטים . לפקידי המשפט יש יותר ויותר חסינות. ולחברי הפרלמנט לא נשאר גרם אחד של חסינות. ברק עשה לנו פוטש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל-אתה כל כך חכם
אוהד,
23/02/05 22:24
|
|
 |
91.
ברק,יורה בשניים בשני המושחתים.
יגאל כהן,
רחובות,
23/02/05 19:29
|
כדי לפגוע בעומרי שרון וכדי לחסל סופית את שלטון הכנסת. ברק מינה את עצמו לקצין מבחן של בית הנבחרים שלנו. וזה אסון לדמוקרטיה הרבה יותר משני הליצנים המושחתים האלה. אך האספסוף לא מבין פוליטיקה כפי שברק מבין. הקיסר ירום הודו השתלט על המדינה. הבעייה היא מה יקרה לנו אחרי שהאיש החכה הזה ילך ויתמנה במקומו קיסר פחות חכם ממנו. הדמוקרטיה בסכנה רצינית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
החסינות לא נועדה להציל פושעים
ל"ת
דני,
23/02/05 18:33
|
|
 |
89.
קשה להאמין כמה ח''כ איתן מטומטם
ל"ת
רמי,
23/02/05 18:29
|
|
 |
לא קשה!
ל"ת
YZ,
23/02/05 20:44
|
|
 |
88.
נראה כי מישהוא כאן התבלבל
מנחם הרצליה,
23/02/05 18:23
|
יו''ר ועדת החוקה של הכנסת פשוט איבד את הצפון , מאיים על שמאל וימין , כנראה שהוא מריח בחירות ופוזל עבר חברי מרכז הלכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
איפה כבוד הכנסת?
דין דין,
גן יבנה,
23/02/05 18:03
|
|
 |
86.
חוצפה ותאוות שילטון
שוקי,
מרכז,
23/02/05 17:41
|
נראה שהטעות הגדולה ביותר של כבוד השופט שמגר היתה לתמוך במינויו של ברק להתחליפו. ברק הוא תאב שלטון תאב כוח בלתי מוגבל וכך נראות החלטותיו מאז ומעולם. אל לו לבית המשפט העליון ןטעות ולחשוב שהוא נבחר העם. הוא ממונה בלבד ואינו מחוקק לא יהיה כך לעולם או שהדמוקרטיה שלנו תהפוך לדיקטטורה של ברק וחבר מרעיו היושבים לצידו ארו הוזהרתם. נכון יעשה כבוד הח''כ איתן עם לא ידבר אלא יעשה ויפעל מיד לכבילת ידיו המשוחחרות מידי של ברק ובית המשפט העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right on the money.
Moshe,
23/02/05 20:17
|
It is time someone put an end to this Usurpation of Power . Barak, the judge, is power-hungry.
He has no right to tell the Knesset what to do.
He is a PAKID.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
לכבוד חכ מיכאל איתן
המאוכזב,
23/02/05 17:41
|
למרות שאני לא ממצביעי מיפלגתך. עד היום באמת חשבתי שלאחר פרישתו של בני בגין,לליכוד נשאר חכ ישר דרך אחד אחרון ואתה הוא. אין לך מושג עד כמה אני ואני בטוח שעוד רבים מאד מאוכזבים היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שבג''ץ לא יעז להפריע לנו לגנוב!
ל"ת
מיכאל איתן,
23/02/05 17:28
|
|
 |
83.
בג''צ צודק 100%
אורי,
חיפה,
23/02/05 17:15
|
בית המשפט העליון הוא הגוף היחיד המגן עוד על הדמוקרטיה וערכיה, ועלינו לתמוך בו הוא מגן עלינו מפניי שרירות ליבו של השלטון!! מזה שהכנסת תשפוט את עצמה והח''כים יחליטו בעצמם אם להסיר את חסינותם?? בדיוק בשביל זה קיים בית דין גבוה לצדק!!!!!
ישר כח אהרון ברק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
נו עשה מעשה
אבי,
23/02/05 16:45
|
והגבל את המגלומאניאקים הנקראים שופטי בג''ץ כפי שהיה צריך לעשות מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
למה בג''ץ לא מחוקק בעצמו חוקים
מורה נבוכים,
23/02/05 16:41
|
התשובה פשוטה. תפקידו של בג''ץ לשפוט ולשפוט ב ל ב ד. אסור לבג''ץ להתערב ולהטות החלטה של בית המחוקקים לכאן או לכאן, גם אם החלטה זו של החכ''ים מרגיזה וגורמת סלידה לכל בר דעת. דמוקרטיה בריאה מבוססת על הפרדת רשויות. אם רשות אחת תתערב בהחלטותיה ובמעשיה של רשות אחרת, תיווצר אנדרלמוסיה שתערער את הדמוקרטיה שכל כולה בנויה על איזונים. את זה שופטי בג''ץ לא מבינים או שלא רוצים להבין מתוך גבהות לב ושחצנות ובגלל שהם חושבים ש''המדינה זה אני''. ח''כ איתן, חזק ואמץ ועלה והצלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על טענה כמו שלך אמרו בעבר...
YZ,
23/02/05 20:50
|
''זבוב בלי רגלים - חרש''.
בג''ץ לא התערב ולא מתערב בחקיקה של הכנסת. בג''ץ (בית דין גבוה לצדק) התערב בהחלטה 'שיפוטית' של ועדת הכנסת שאמרה כי 'חבר כנסת יכול לעבור עברה ואנו נישמור אחד על השני (יד רוחצת יד)'. את זה א ת ה לא הבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הפרדת רשויות ובורות אזרחית
עופר,
חיפה,
23/02/05 16:30
|
אילו הוגבל בג''ץ מי היה מגן עלינו מפני שרירות הלב של ח''כ איתן וחבריו ? מי היה יכול לעמוד בפני העובדה שחברי כנסת סוגרים דילים בינם לבין עצמם ומגנים אחד על השני ?
אישור ועדת הכנסת לצורך הסרת חסינות נועדה כדי למנוע רדיפה של הממשלה (הגוף המבצע) את חברי הרשות המחוקקת. אין לה סמכות לחליט האם ח''כ אשם או לא אלה האם יש פה רדיפה פוליטית או לא.
ברור שבמקרה הנ''ל אין רדיפה פוליטית כי ח''כ הנידון הוא חבר המפלגה השלטת.
אבל כל המתלהמים ישר קופצים מהחורים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
למה שברה המלכה את המראה ?
אברהם,
הרי יהודה,
23/02/05 15:53
|
(כן, בסיפור על שלגיה) כי המראה אמרה את האמת. אתם יודעים שבג''ץ הוא לא מאוזן אתם יודעים שהוא לא צודק תראו מי יושב שם ותראו מי לא יושב שם הלזאת ייקרא צדק ? תרגיל: תארו לעצמכם שכל שופטי בג''ץ הם דתיים וימנים, שנבחרו כדין, וגם אחד בלי כיפה עם משקפיים עגולים בקצה החוטם. האם גם אז תצאו להגן עליו בעיניים עצומות ?
נוח לכם שהבג''ץ הוא כזה. אבל ''הצדק'' לא בראש שלכם .... איפה אותה ארץ, איפה אותו צדק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל גורלובסקי מה יש לך לומר?
ג,
ג,
23/02/05 16:39
|
אולי מתוך שאינו מינו אנו למדים על מינו? אולי יש סתירה בין שופטים ימנים עם כיפה ודמוקרטיה? אולי יש בכלל סתירה בין דת לדמוקרטיה, ולך לא חשובה כלל הדמוקרטיה אלא אתה משתמש בה כדי לקעקע את יסודותיה ולהשליט כאן משטר חומיניסטי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבריינות היא לא עניין פוליטי
לנון,
23/02/05 16:19
|
את גורולובסקי חזן בלומנטל ושאר חומרים דומים - היה זורק כל שופט אובייקטיבי שאינו מערב את דעתו הפוליטית במלאכת השפיטה . כל הדיבורים על שופטי ימין ושמאל אינם רלוונטים לעניין זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
take him with you
secret agent,
A . SHAM,
23/02/05 15:51
|
mr. eitan ! , you are shameless . please drive gorelovski home , and donr come back yourself .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
תוקפי איתן חסרי הבנה בדמוקרטיה
יאיר,
23/02/05 15:31
|
בדמוקרטיה, האדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו. לכן כל הטענות שגורולובסקי אשם ולכן צריך להסיר את חסינותו הן חסרות בסיס.
הויכוח כעת הוא לא אם גורולובסקי אשם או לא. אלא האם כל אחד מהצדדים - הכנסת והבג''צ - פועלים בהתאם לחוק. הכנסת - במקרה זה ועדת הכנסת - פעלה על-פי המנדט שניתן לה על-פי החוק. לעומת זאת הבג''צ חרג מהחוק. על-פי החוק הבג''צ הוקם אך ורק כדי למנוע עוול לאזרח הבודד מטעם הרשויות. הבג''צ לא הוקם כדי לתת דריסת רגל לכל מיני תנועות עצמאיות שלא נבחרו מטעם הציבור ושאינן מייצגות אף אחד חוץ מאשר את עצמן ואת חבריהן. הבג''צ גם אינו אמור לדון בתביעה של תנועה או אדם שאין לו נגיעה ישירה לעניין של אי-צדק או עוול. קמה לה תנועה בישראל ולוקחת לה מנדט לייצג ערכים גבוהים מבלי לשאול אף אחד. זה לכשעצמו בסדר. אבל כאשר הבג''צ נותן לה מעמד רשמי ומתיר לה לייצג כצד שלישי עיניינים שאין לה שום נגיעה ישירה אליהם זה זילזול מוחלט בחוק ובכוונת המחוקק.
אין דבר כזה בחוק שעל-פיו פועל עכשיו הבג''צ. זו המצאה ישראלית של הבג''צ הישראלי ואין לה כלום עם הדמוקרטיה שעליה כביכול הבג''צ שומר. אלא להיפיך. התנהגות הבג''צ שלא על-פי החוק גורמת לאנרכיה במדינה בדיוק כמו שאנו רואים כרגע ומסכנת את שלטון החוק ולכן גם את הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בסיסית אחת קטנה:
עופר לנדא,
רחובות,
23/02/05 15:51
|
הסרת החסינות אינה קביעה שחבר הכנסת אשם, אלא שלב בהליך בו יתברר ה-א-ם הוא אשם או לא.
כל זמן שהכנסת אינה מסירה את החסינות - החשד תלוי ועומד - ואמנם חבר הכנסת אינו מורשע, אך גם אינו מנוקה.
הסרת החסינות ובדיקה מקיפה ע''י בית המשפט - זהו ההליך החוקי הנדרש, פשוט משום שהחסינות נועדה להגן על חבר הכנסת מפני הטרדה על רקע אידיאולוגי או אישי, ולא על מנת להגן עליו בעת שהוא פושע ביודעין.
על רקע זה, כאשר אזרח רואה שחברה כנסת זוכה לחסינות במקרה בו אזרח מן השורה היה מואשם - בהחלט זכאי אותו אזרח לתבוע שוויון זכויות בפני החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעות היא אצלך
יאיר,
23/02/05 16:30
|
הסרת חסינות זה אקט שפוגע בזכות הציבור לבחור את נציגיו. לכן, הסרת חסינות חייבת לעמוד במבחן הראיות - גם אם הועדה שמחליטה אינה שיפוטית. הרי בדיוק בשביל זה נקבע השלב של דיון בועדה. הסרת חסינות גורמת לאותו ח''כ לאבד את מקומו ואחר-כך גם אם הוא יוצא זכאי, הוא אינו יכול לחזור לכנסת כי מישהו אחר כבר תפס את מקומו.
הרי יכלו גם לקבוע שמי שמוסמך להסיר חסינות באופן בלעדי זה היועץ המשפטי לממשלה. אבל העובדה שהמחוקק קבע שיהיה דיון בועדה, באה כדי למנוע את הזילות בדיעת הציבור שבחר את נציגיו. לא ייתכן שפקיד ממונה יקבע על-פי שיקול דעתו שהוא מבטל את רצון העם. כך בדיוק מתנהלים העניינים במשטרים לא דמוקרטיים.
הרי קרה לא פעם שהועדה כן הסירה חסינות של חברי הכנסת שבאמת סרח. כלומר, אם במקרה זה היא לא הסירה, חייבים לתת לועדה להנות לפחות מהספק שעמדו בפניה שיקולים עינייניים מדוע לא להסיר את החסינות. יש להניח שבאמת היועץ המשפטי לא הצליח להביא נימוקים משכנעים. ואנחנו ככאלה שבחרנו בנציגנו חייבים לפחות לתת בהם אמון מינימלי. כי אם לא בשביל מה אתה בוחר את נציגיך אם אין לך אימון בהם ???
עכשיו, יכול להיות שיש פגמים בעבודת הועדה. אבל במקרה כזה צריך לדון על-כך בכנסת, להגיש הצעת חוק ולשנות את החוק כך שגוף יותר נייטרלי יחלים אם ומתי להסיר חסינות של ח''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד משהו...
עופר לנדא,
רחובות,
23/02/05 21:58
|
הציבור בוחר על סמך ההנחה שהנבחרים יצייתו לחוק, ומתוך ההנחה הזו - אם הנבחרים אינם מצייתים לחוק, הרי שהם מועלים בבוחריהם ועל אחת כמה וכמה שיש לסלקם מהכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי, אבל אתה טועה לגמרי
עופר לנדא,
רחובות,
23/02/05 18:13
|
לא ברור לי מה עומד מאחורי דבריך, אבל מי שהסירו את חסינותו, אין לכך שום קשר להמשך תיפקודו בכנסת!
הסרת החסינות היא נקודתית בלבד לעניין שבגינו הוסרה החסינות, ולאחר תום הדיון בנושא, הח''כ ממשיך לתפקד בחסינות מלאה כאילו לא היה דבר!
איך זה קשור לזכות הציבור לבחור את נציגיו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
23/02/05 15:50
|
חשוב מאד לתחום את סמכויותיהם של שופטי ביהמ''ש העליון יש תחושה שהם השתכרו מכוחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הכנסת היא סוברנית כמו בג''צ
אנטוני הופקינס,
23/02/05 15:27
|
לכן אל לבגצניקים להתערב בשיקולים של חברי הכנסת,אלה להשאיר את זה לבוחר. הבעייה מתחילה שהבגצניקים חושבים שהעם לא יודע לחשוב,כי הוא לא מעניש דיו את מפלגת השילטון,אז לדעתם ושיטתם הם האמורים להעניש אותם. בקיצור מדינת חלם,כולם חלמאים מהראשון עד לאחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל חברי הכנסת לא סוברנים...
YZ,
23/02/05 20:55
|
לגנוב, לרמות, להונות, להטעות ולעבור על החוק, ''מעל המקפצה'', כשהם סומכים אחד על השני שחסינותם תשמר בכל מיקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מר איתן - תתבייש
הגרנצ'ל,
23/02/05 15:13
|
מה לא עושים בשביל עוד כמה קולות במרכז. כשאפתח עסק להכשרת שרצים אני מקווה שתהיה מוכן לייעץ לי. אתה ממש אלוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לא נותנים לגנוב ולרמות בשקט
חצופים,
23/02/05 15:13
|
לפחות 70-80 ח''כים מקומם בכלא, והסיבה היחידה שזה לא קורא זה שיש להם רוב.
הלוואי ויעיפו אותם קיבינימט ויבחרו אנשים רנדומלית,אפילו בע''ח רק לא מאפית פושעים,שנותנת חסינות אחד לשני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הבג''צ מסרס את העם
יאיר,
23/02/05 15:11
|
בגלל שהבג''צ מחליט כל הזמן מה העם צריך ומה העם רוצה, העם מרגיש שאינו צריך להתאמץ ולעמוד על הגנת המשטר התקין. יש את בג''צ והעם מרגיש שהוא יכול לישון בשקט.
בנוסף, העם גם נעשה אפאטי. כי העם מרגיש שגם כך אין ערך לערכים בהם הוא מאמין. הבג''צ חותך בצורה גסה כל דבר בעל ערך בעיני העם.
כך בדיוק מתנהלים העיניינים במדינות דיקטטוריות. אלא שבמקרה שלהן זה השלטון ובמקרה שלנו זה הבג''צ. אבל התוצאות הן אותן התוצאות וזה עם מסורס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אדון איתן הנכבד
ספי,
23/02/05 15:10
|
הכנסת אינה רשאית לשפוט את גורלובסקי. אולי התרגלת שאתם מורמים מעם אבל כלפי החוק כולכם ''בוזגלו''. תסיר הכנסת את חסינותו של מר גורלובסקי (שגם הבריח סיגריות לאחרונה ואני משער שזה לא קשור לחוסר נסיונו כחבר כנסת) ויחליט בית המשפט האם מעשיו נעשו מטימטום והאם יש להענישו. בשביל זה יש הפרד רשויות יש מחוקק וזה אתה ויש שופט. אם אתה רוצה להקים בית משפט פנימי מיוחד לח''כים עבריינים הסר את מסיכת הצביעות שלך שרק פוגעת עוד יותר באימון הציבור בכנסת והגש חוק מיוחד לשפיטת חברי כנסת שסרחו. אין ספק שחבריך הבלומנטלים והגבריאלים השונים ישמחו להצביע עבור חוק כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חוצפן ! עד לאן תגיע השחיתות?
ל"ת
נמאסתם. תתפטר,
23/02/05 15:04
|
|
 |
70.
בגץ בידיים של השמאל
ל"ת
מיכה,
חיפה,
23/02/05 15:03
|
|
 |
69.
מיקי יקר: אני מחזיק ממך
המזכיר,
23/02/05 15:02
|
כאדם הגון וישר, גם אם פה ושם חולק על דעותיך. עכשיו, במטותא ממך - אנא הזכר לנו ולו מקרה אחד מאז קום המדינה, אשר לפיו הדמוקרטיה הישראלית שמרה על כוחה הודות [בין היתר] לחסינותם של חברי הכנסת. אפשר לנסח זאת גם אחרת ולשאול, מתי קרה שחסינותו של חבר כנסת כזה או אחר, תרמה לחוסנה של הדמוקרטיה בישראל ? בעצם, השאלה העקרית היא: באיזה מקרה מכל אותם מקרים בהם הכנסת התנגדה להסרת חסינותו של אחד מחבריה, היה לעניין קשר עם שמירת הדמוקרטיה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הכנסת מבזה את עצמה
נדב,
צוללת צהובה,
23/02/05 14:53
|
אתם מבינים על מה מדובר פה? שני חברי כנסת, חזן וגולובסקי, הצביעו במקום חברי כנסת אחרים (גבריאלי וארדן)!!! הם לחצו על כפתורי הצבעה של חברי כנסת אחרים! אי אפשר לעשות דבר כזה בטעות.
ואתם יודעים מה? ועדת ה''חוקה, חוק ומשפט'' של הכנסת, אמרה שזה מעשה מקובל ונסלח!
איך יכול בית המשפט לקבל דבר כזה? זה הרי מקרה ברור וחד של מרמה, הונאה והפרת אמונים!
אתם מבינים את זה?
במקום להשתלח בבית המשפט, ראוי שמר איתן ישאל את עצמו: איך לא מצביעה הועדה שהוא עומד בראשה, פה אחד, בעד הסרת חסינותם של שני חברי כנסת אלה? כיצד זה, שבמקום להקיא מקרבה תופעה כזו, בוחרת הכנסת לאמץ אותה אל ליבה?
לא בג''ץ מבזה את הכנסת, אלא היא שמבזה את עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הרצחת וגם ירשת
נוסטרדאמוס,
23/02/05 14:53
|
טוב יעשה חבר הכנסת מיכאל איתן אם ישמור את פיו סגור ולא ייתן לכל ההבלים לצאת החוצה. להגביל את בג''צ. אולי תפסיק להיות מושחת ולהגן על מושחתים שכמותך. דין פרוטה כדין מאה - זה שגורלובסקי כשל ''במעשה אדיוטי של חבר כנסת חדש ולא מנוסה שלא הזיק לאיש'' לא אומר שצריך לוותר לו. גם חבר הכנסת חזן כנראה עשה מעשה אדיוטי של חבר כנסת חדש ולא מנוסה שלא הזיק לאיש. אז תסביר לי דבר אחד - אם אתם עושים מעשים אדיוטים, זה לא הופך אתכם לאדיוטים גם ??? ''ניאלץ להגביל אתכם בחקיקה'' - יפה מאוד מיכאל איתן השרלטן, עכשיו גם הוכחת שאתה בריון דיקטטורי, מה שלא מוצא חן בעינייך, לא יהיה. אולי תשחק עם שאר חברי הכנסת בהפסקה הגדולה מיכאל אמר - מיכאל אמר להגביל את בג''צ, מיכאל אמר שהחוק במדינה הוא חומר בידי היוצר. אתה לא קצת מגלומן ??? מי אתה בכלל ? אל תשכח בזכות מי אתה יושב בכנסת ישראל ואמור לשמור אמונים למדינה ומוסדותיה (אה סליחה, אלה חברי מרכז מושחתים), או שהכל טוב ויפה רק בטקס השבעה. אתה דיקטטור מתלהם, אתה וכל אלה שדומים לך , אין לכם מקום כמנהיגי המדינה וקובעי מדיניות. דמוקרטיה ? מכיר את המונח, לא זה שלמדת בשעור אזרחות (שכנראה הברזת מהם). אז לך מאיתנו אספסוף כי כנראה שיש לך מה להסתיר וממה לפחד. אז שלא ייעבדו עליכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מיקי איתן - מאיים על המדינה.
דיצה,
23/02/05 14:46
|
מה שמיכאל איתן עושה זה לא לאיים על בית המשפט , אלא על אורח החיים שלנו . לולא חסינותו - הייתי שוקלת לתבוע אותו לדין . רק רגע ... אתם מבינים איזה כיסוי תחת האיש הזה בונה . לו עצמו ולעוד כמה עברייני כנסת . הכח לעם ולא לאיתן וחבר מרעיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בוקר טוב מיקי.שחרור טונה של
נ-מ-א-ס-ת-ם,
23/02/05 14:45
|
רוצחים ערבים בנזיפה למשפחות שכולות תוך עיסוק בפוליטיקה (''כבוד'' חשין)לא הפריע לך? אישור מעצרים מינהליים ליהודים מיש''ע לא הפריע לך? התערבות אפילו בתוואי הגדר או בהריסת בתי רוצחים ערבים או בהפצצתם מן האוויר, לא הפריע לך? החיבור שהתבקש דן חלוץ לכתוב על שנתו שערבה לו נעבעך אחרי שהפציץ קן נחשים לא הפריע לך? ובכלל, גם את בית-הבובות הקרוי כנסת ועולה לנו הון-תועפות כדאי להגביל אם לא לבטל. במחשבה שניה, שרון למעשה כבר ביטל אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להעמיד את שופטי בג''ץ לבחירה
משה ק,
23/02/05 14:43
|
שופטי בג''ץ צריכים לעמוד לבחירה ע''י הציבור אחת ל-4 שנים כנדרש מחברי הכנסת. באופן זה יובטח שהבג''ץ ייצג את עמדות הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקבלו 5% כמו מר''ץ,מי יבחר בהם?
ל"ת
דיקטטורים,
23/02/05 14:53
|
|
 |
ל-64 : סע לדרום אמריקה .
למה מה קרה,
23/02/05 14:53
|
הרעיון שלך נותן להבין שאין לך מושג מה זה שפיטה . אז תעשה טובה , אל תנפנף לנו פה בבורות שלך . (הבנת מה אמרתי ? ...) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע לאר''ב,תראה איך העם מיוצג
שופטים מהעם,
23/02/05 15:02
|
|
 |
לא רק הסנאט
אבי,
24/02/05 10:00
|
אלא גם השופטים עומדים לבחירת הציבור,ולא כמו כאן שבחירות גרועות דוגמת רובינשטיין וארבל עוברות רק בגלל ''דילים'' בהם משתתפים ברק וחבורת המושחתים הנקראת משום מא כאן ''שופטי בג''ץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אז בשביל מה יש בחירות במדינה
אם ברק מחליט הכ,
23/02/05 14:41
|
אם השופט ברק מחליט על הכל בשביל מה יש בחירות במדינה,ואם נרצה נוכל להעיף את ברק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בוא'נה אתה לא חושב שאתה חצוף ?
איתן,
23/02/05 14:37
|
זה שאתה חבר כנסת אומר שמותר לך לעשות כל מה שאתה רוצה ?!
אתה לא מעל החוק, יש לך חסינות בגלל סיבות מסוימות, אבל כשמישהו מצביע פעמיים כדי להטעות הצבעה זאת עבירה פלילית.
וזה שאתם יוצרים מאפיה בכנסת שהכל מותר זה בושה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיר הר ציון חברו של שרון לנשק
גדי,
מרכז,
23/02/05 15:11
|
|
 |
61.
איתן מאיים על הדמוקרטיה !!!
אריק האדום,
23/02/05 14:33
|
נראה שח''כ איתן קצת מסתלבט על האינטלגנציה של אזרחי המדינה. על מי אתה מאיים טיפש שכמותך ? כדי להגן על העבריין המאוס ההוא אתה רוצה לחבל בסמכות בית המשפט ?? הרי זו הרשות האחרונה שעוד מחזיקה לנו פה מדינה שפוייה. של נעליך כשאתה מעלה על דל שפתיך את שם בית המשפט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ח''כים ושופטים היינו הך!!!!!
שירז,
23/02/05 14:32
|
השופטים הם לא בני אלוהים.....אין בני אדם עליונים- קדושים. גם השופטים הם בני אדם עם דעות לכאן ולכאן. לא תמיד זה משפט נקי מדעות פוליטיות,תרבותיות,מנטליות,ואף דעות קדומות. תפסיקו להתייחס לשופטים כאל קדושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
למה לאיים
שון,
23/02/05 14:32
|
תציע הצעה ונראה איך הציבור ישפוט.\ הרי אנחנו הריבון ואתה נציגנו . אולי הגיע הזמן להחליף נציג.
לעצם העניין , מר איתן אתה ח''כ חיובי ומאוד בולט במלחמתו בשחיתויות אבל הפעם אתה טועה וכדאי שתמתין עם המלחמה להזדמנות טובה יותר.
בכל אופן תפסיקו להתלונן על בג''צ ותתחילו לחוקק אם אתם חושבים שהצדק עימכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חוצפת ה''נבחרים''
אזרח מודאג,
גש דן,
23/02/05 14:32
|
כבר נאמר: מי שמך למושל עלינו? לא מספיק שהם אוכלי חינם על חשבוננו - גם על היושר וההגינות אינם רוצים לשמור, ועוד להעביר חוקים פשיסטיים שיטלו את הסמכויות מבית המשפט? גם את מיכאל איתן עם מבטאו המוזר יש לסלק, ויפה שעה אחת קודם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רק חוק עוקף בג''ץ של ליברמן
מבין,
23/02/05 14:31
|
במדינת ישראל יש רק פולטיקאי אחד שמוכן להתמודד עם עריצות השופט ברק,אביגדור ליברמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
איתן מתכנן להיות דיקטטור???
ל"ת
אובי1,
23/02/05 14:27
|
|
 |
55.
ח''כ איתן- העם לא אוהב אותכם
שטולץ,
23/02/05 14:25
|
מי שקרא סיקרי דעת קהל בשנים האחרונות , יודע שהכנסת היא הגוף עם הדימוי הציבורי הנמוך ביותר מאלו שנמדדו . ביהמ''ש העליון ומערכת המשפט בכלל תופסים מקום בהחלט מכובד. ולהזכירכם שמר איתן עוד נחשב לח''כ הגון ... מר איתן - אחרי שתפטר את השופטים תפטר גם את העם , ואז דעתם של גורולובסקי , חזן שלך ושל יתר ליצני הכנסת . אוי לנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מיקי איתן = זבובון טורדני !!
דוד בן-שושן.,
ירושלים .,
23/02/05 14:24
|
מי אתה שתאיים על היכל הצדק??, מעוז הדמוקרטיה שנועד לרסן אנשים כמוך ובדמותך המפחידה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בואו ונראה, ברק כותב ספרים,
דמוקרט,
ת''א,
23/02/05 14:18
|
אמת? אמת ברק גם שכיר של משרד המשפטים,אמת? אמת זכויות הקניין הרוחני על פירות כתיבתו שייכים למי? למעביד, על פי חוק כמו אצל כל שכיר? האם חל עליו דין שונה? האם הציבור נהנה כנדרש מההכנסות ממכירת הספרים שלו? מעניין, ומה גם לגבי שאר השופטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
Yes Eythan ?
ariel de-shogel,
Istanbul,
23/02/05 14:17
|
Go M.Eythan , just go and don't come back and leave us to live our lives .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
דמוקרטיה? איפה? אההה.....
המבולבל,
הצילו!,
23/02/05 14:17
|
כולם משתמשים באופן חפשי במוסג דמוקרטיה.יש לי חשד מוכח מעל לכל ספק שלכל משתמש פרוש פרטי משלו. למדתי את הנושא בבבית הספר לפני כארבעים שנה,היה שם משהו עם שלוש ראשויות,הפרדה...כשאני רואה את המציאות,נראה לי,או ששכחתי,או שהיו עדכונים שלא הגיעו אלי.אולי יוכל משהו להאיר את עיני.מה ההגדרה? לאיזו מדינה משטר שמתאים להגדרה זו? ומה ההבדל בין משטר דמוקרטי לקפיטליזם גלובלי? תודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
איתן אתה טועה הפעם ...
צפון 1,
צפון,
23/02/05 14:12
|
מיכאל איתן עושה טעות מרה בהגנתו על ח''כ כושל בשם עצמאות הכנסת. לא זה המקרה שאיתן צריך בגינו להתעמת עם בג''צ. העם ראה את מעשיו הנלוזים של ח''כ גורלובסקי בגנבת ההצבעה. שלא לדבר על הברחת הסגריות במכס. ח''כ איתן חזור בך כי זה לא אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בסוף ניאלץ להגביל את חה''כ איתן
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
23/02/05 14:12
|
אם חה''כ איתן חושש מדה-לגיטמציה לכנסת, אז הגיע הזמן לעשות שם בדק-בית, בכנסת. ויפה שעה אחת קודם! בסוף ניאלץ להגביל את חבר הכנסת מיכאל איתן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הgבודה? יש מפלגה כזו? איפה?
michael,
tel aviv,
23/02/05 14:32
|
הצירוף צעירי העבודה נראה לי מצחיק במיוחד. מפלגה שלמעלה ממחציתה גימלאים מצליחה למשוך רק את אותו קומץ צעירים שמתכננים קריירה עסקנית על חשבון הציבור. בינתיים מה שהמפלגה הזו אוכלת זה את השיירים שמשאיר לה הליכוד - מיקי איתן וחבריו, אחרי שראשיה זחלו על ברכיהם לממשלת שרון. ''ניאלץ להגביל'' - אמירה של דביל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תתבייש לך מר איתן
מתי,
23/02/05 14:05
|
תגיד לי אדון מיכאל איתן אם אני אזרח מהשורה עושה מה שרובכם עושים היתי יושב בכלא מזמן. תתבייש לך היתם צריכים אתם להוריד לו את החסינות אך אתם עובדים בשיטה של שמור לי ואשמור לך . אותו כנ''ל לגבי משכורות לעצמכם . אם לא יהיה בגץ אז גם תגנבו ולא תפחדו מכלום כי לא יורדו לכם את החסינות . לא סתם יצא לכם תדמית של מושחטים.אם אתם חושבים שהוא זכאי אז שיוכיח חפותו כמו כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחטים????? מושחתים!!!!
ל"ת
אבשלום,
23/02/05 14:30
|
|
 |
47.
מכאל איתן - מי שמך לשופט?
דליה,
23/02/05 14:00
|
''אבל זה סתם מעשה אידיוטי - של ח''כ חדש ולא מנוסה, שלא הזיק לאיש'' אתה בא בטענות לבית המשפט על השגת גבול? אתה הופך עצמך לשופט במקומם, מי שמך לשופט? תן לבית המשפט להחליט אם המעשה הוא שולי ובלתי מזיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מי אתה ח''כ איתן?
זובי,
23/02/05 13:57
|
אתה מושיעם של המושחתים? מי יגן על הציבור משחיתות חברי הכנסת?? אני בטוח שעומרי שרון יקבל הגנה מוחלטת מכל החברים שלו בועדה!! אז שב בשקט ותחשוב שוב על הנורמות המוסריות שלכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אין גבול לחוצפה של מיכאל איתן
ל"ת
בנצי,
23/02/05 13:55
|
|
 |
44.
זו נבלה וזו טריפה
michael,
tel aviv,
23/02/05 13:55
|
הבעייה היא שאם מוצאים את האידיאולוגיה מהויכוח כנסת - בג''ץ, שניהם צודקים. צודקים חסרי הכנסת שסבורים שבג''ץ כבר מזמן חרג מסמכותו בהתערבותו בעבודת הכנסת וגם הרשות המבצעת - הממשלה. צודק איתן כי היחס המזלזל לכנסת מחלחל גם לערכאות הנמוכות יותר, אשר מתייחסים לחוק החרות כאל המלצה בלתי מחייבת. מצד שני, ההחלטה של הכנסת בעניין הסרת החסינות היתה של חבורת אינטרסנטים שמעלים את השחיתות הציבורית למדרגות חסרות תקדים. במקרה הספציפי הזה, היה עדיף ששני חברי הכנסת שהתנהגו כמו באסיפת בחירות של סטודנטים והביאו קלון על המוסד יתפטרו ובכך תסתיים הפרשה. עד שלא יהיו בחירות ישירות וחברי הכנסת יהיו מחוייבים לבוחר ולא לאינטרסנטים, הכנסת תמשיך להיות מסואבת ומושחתת. ובג''ץ: את החשבון עם חבורת המתחסדים הזו נערוך בהזדמנות אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להעיף את איתן מבית המחוקקים!
אביעד,
23/02/05 13:54
|
|
 |
42.
למשמיצי בג''ץ - הנה העובדות
נדב,
צוללת צהובה,
23/02/05 13:45
|
חברי הכנסת גורלובסקי וחזן, הצביעו גם במקומם של ענבל גבריאלי וגלעד ארדן. הם פשוט לחצו על כפתורי ההצבעה של חברי כנסת אחרים! מדובר בהשחתה מהזן הגרוע ביותר. שחיתות ובריונות שאסור שתתרחש בבית הנבחרים.
איך אפשר להגן על התנהגות כזו? הלא אסור שאנשים שמתנהגים כך יהיו חברי כנסת!
האופן היחידי שבו אפשר להגן על רמאות כזו, היא באמצעות מעילה נוספת בתפקיד, מצידם של חברי כנסת, הפעם מצידם של חברי ועדת החוקה. חברי הוועדה שהצביעו נגד הסרת החסינות היו אנשי הליכוד וש''ס. כלומר, השיקול שהנחה אותם לא היה טובת המדינה וטוהר המידות בכנסת, אלא שיקולים מפלגתיים צרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שהארת את עיני
ספי,
23/02/05 15:18
|
המילה ביריונות מתאימה כאן. שני הדרעקעס הללו הם ביריונים לכל דבר. לא פלא שאנשים ברחובות דוקרים אחד את השני. תרבות כל דאלים גבר משודרת לנו ישירות בערוץ הכנסת עם ההצבעות הכפולות עם נאום ''התולעים'' של חזן הגזען ועם שאר התופעות המרנינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בג''ץ מפריע למושחתים להשחית
ל"ת
המבקר,
23/02/05 13:35
|
|
 |
40.
ח''כ איתן, תלחם בדבר האמיתי
דנה,
23/02/05 13:33
|
תלחם בדבר האמיתי בשחיתות ולא בבג''צ. גם אחרי רצח רבין היו לך טענות נגד הפרקליטות והמשטרה, במקום להלחם בבעיה האמיתית ומה קורה היום? מממשיכים לאיים על כל מה שזז. ככה גם יהיה בכנופית הכנסת הכנסת עוד שחיתות ועוד קומבינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ח'כ איתן
לוי,
23/02/05 13:29
|
תתביש לך הפעם יצר הפרסום שלך עבר בגדול את גבול הטעם. אם לא תחזור בך מדבריך הנלוזים תעוף לכל הרוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הוועדה עברה על החוק
סתם פראייר,
23/02/05 13:28
|
הוועדה עברה על החוק ומינתה את עצמה לבית משפט. אז למה שבית המשפט לא יתעצבן?
אין פה השתלטות של בית המשפט על הכנסת, אלא להיפך, בית המשפט מתגונן מפני השתלטות עויינת של הכנסת על הליכים שיפוטיים שאינם מעניינה.
מה שעצוב בכל הסיפור הוא שועדת הכנסת בחרה לעשות את השטות הזאת דווקא עם ח''כ שהודה ששיקר וזייף הצבעות. לפחות היתה עושה את זה בנושא חשוב ומכובד.
כל המחזה המביש הזה רק מראה איזה אפסים יושבים בכנסת. חלקם עבריינים מוצהרים וחלקם סתם מאכערים מושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נמאס מההתלהמויות של איתן, בג''ץ
חרד,
23/02/05 13:22
|
|
 |
36.
השופטברק נוהג כ''אני ואפסי עוד''
אריה,
23/02/05 13:21
|
השתן עלה לשופט ברק לראש. צריך להגביל את הכוח השיפוטי של בתי המשפט כך שלא יוכל לדון וגם לא לבטל החלטות הכנסת. להיכן הגענו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשות שופטת.מבצעת .מחוקקת
אוה,
הרצליה,
23/02/05 13:37
|
כך למדתי הזנו באזרחות - שעוד למדו משהו בבית הספר. מחוקקת - כנסת מבצעת - ממשלה שופטת - בית המשפט- בג''ץ ואסון למדינה שאין בה הרשות השופטת ואנא חדלו מזיבולים על דברים שאינכם מבינים בהם כלום ואבוי למדינה שנבחרים בה מחוקקים כ-איתן ועוד מספר כלומניכים ןנוכלים שמחפשים בה חסינות. כל הגבוד לשוםט ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא באמת אפסי
ל"ת
משה,
23/02/05 13:37
|
|
 |
35.
ח''כ איתן- ממה אתה מפחד?
דני,
תל אביב,
23/02/05 13:19
|
צריכה להיות ביקורת בין הרשויות זו על זולתה. אם הכנסת פועלת בצעד טיפשי, מתעלמת מעוולות ושחיתויות, חושבת שהיא מורמת מעם- בא בג''ץ ומראה לחברי הכנסת שלא הכל עובר. אנני מבין את ח''כ איתן שמציג עצמו כאיש ישר והגון- מה הכנסת זו אקס טריטוריה בה מותר לרמות ולשקר? ואם זה בטעות מותר? ואם זה בתום לב אז מה הבעיה שיקבע זאת בית משפט?מה מתבכיין ח''כ איתן הוא מפחד שגם לו יסירו חסינות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מפחד מעוזי כהן
האזרח הקטן,
23/02/05 13:37
|
כי עוזי, יחד עם שאר הבסטונרים והפושעים של מרכז הליכוד, שבשבילם שלטון החוק זו קללה, לא יבחרו בו אם הוא לא יצטרף לעליהום על בג''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הדג מסריח מהראש -
ורד,
23/02/05 13:19
|
האלימות בחברה מתחילה בכנסת. חברי הכנסת שוכחים שהם בסך הכול משרתי ציבור, שנבחרו על ידי הציבור לשרת אותו ולתת דוגמא ליושר, הגינות, כבוד ועוד ערכים שכבר מזמן לא ראינו כמותם בכנסת. וחבל!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מי בחר את הבג''ץ לשלוט במדינה?
ניר,
רמת גן,
23/02/05 13:18
|
|
 |
32.
מיכאל איתן היקר, הגיע הזמן
ברוריה,
קרית חיים,
23/02/05 13:10
|
שתעשה ולא רק תדבר. יש באמת להגביל את כוחו של בגץ , כי למעשה כיום המשטר במדינה הוא דיקטטורה (משפחת שרון) משפטית (שופטי בג''ץ) , כל עוד שרון מסוגל לבטא את המילה ''התנתקות'' בגץ לא יעשה לו כלום גם אם יתברר שרצח בדם קר ובכוונה תחילה. הבגץ הזה גיבורים על האזרח הקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
I think Eitan is right
Knesset,
23/02/05 13:10
|
is still FIRST amongst equals as they are DIRECTLY selected by the people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רק חוקה שתסדיר את הנושא
שונא מגיבים,
טכניון,
23/02/05 13:07
|
למי שלא מבין, הדמוקרטיה בישראל היא שברירית ביותר ועקרון הבלמים והאיזונים לא מעוגן כלל בחוק!
נ.ב. אני שונא את המגיבים באינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא קורא תגובות
זוהר,
פ''ת,
23/02/05 15:01
|
|
 |
29.
בני שמגיב ל1 צודק מאוד -תקראו
ל"ת
גידי,
23/02/05 13:07
|
|
 |
28.
דיר בלאק
יוני,
השרון,
23/02/05 13:02
|
חקיקה שתגביל את בג''צ יחסל סופםית את הדמוקרטיה הישראלית, ויהפוך את הכנסת לפרלאמנט נוסח הסובייט העליון.
באותו יום יאבד המשטר את שארית לגטימיותו, ויהיה לנו, האזרחים הצדקה מלאה להתקומם להפיל אותו.
אנחנו לא נצטרך פלישה אמריקאית כדי לשחרר את עצמנו מדיקטטורה מתהווה, פשוט נתייצב עם גייסות המילואים שלנו מול הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק להפך
אאא,
23/02/05 13:28
|
הגבלת כוחם של גופים מושחתים שממנים את עצמם ומחליטים בעצמם מהן הסמכויות שלהן היא היא הדמוקרטיה. מי בדיוק יפיל את השלטון? היאפים האשכנזים המסוממים והמלוקקים מצפון ת''א,רמת השרון,רחביה והקיבוצים? כל היתר יקומו וישחטו אתכם בתוך פחות מיממה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתם
יוני,
השרון,
23/02/05 18:58
|
אנחנו נצליח כי אנחנו עושים צבא, יודעים להילחם. מי בדיוק ישחוט אותנו, כל הדוסים והש''סניקים שלא עושים צבא, ולא יודעים לעשות כלום חוץ מי לאכול חינם על חשבונינו. אתם אולי טובים בסכינאות (מעניין, אין אף אשכנזי בין כל הרוצחים שהורשעו בתחום זה לאחרונה), אבל לא יותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-אאא. ודומיו שונאי האשכנזים
דני ב.,
השרון,
23/02/05 14:32
|
. דני ב., השרון, 23/02/05 06:55 את השריטה במוחך הקודח ואת השנאה לאשכנזים ירפא רק פסיכיאטר. הורי למשל אודים מותלים מאש שהצליחו לשרוד את השואה (לאכזבתך) כאשר היגיעו ארצה זכו לקבלת פנים צוננת משכניהם לאוהל במעברת שער העלייה. לא אחת גם ''ברכו'' אותם אנשים מהתפוצה שלך שאמרו להם ''חבל שלא עשו מכם סבון''. אנשים מסוגך אינם שונים מהערבים, גרתם לידם נראיתם כמוהם התלבשתם כמוהם, השמות דומים כך גם המנטליות מה שהפריד למעשה היא שהם ערבים מוסלמים ואתה ודומיך ערבים בני דת משה. לקרוא לנו פיאודלים אשכנזים זה מראה כמה מוחך זקוק לתקון כי רוב ''סוחרי האדם'' שבידם ניתנה הרשות ליבא מאות אלפי עובדים זרים הם דווקא לא אשכנזים אלא חברי מרכז הליכוד. אל דאגה את נקמתי המתוקה אני לוקח מאחינו הספרדים לעתים קרובות כי אשתי ספרדיה וכך ''אני גם דופק את השחורים'' וגם נהנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתלמד...
YZ,
23/02/05 20:58
|
|
 |
דופק את השחורים..???
דני ה,
מרכז,
23/02/05 16:23
|
תגיד לי אדון דני ''האשכנזי הנאור''..אחרי שאתה ''דופק את השחורים''... אתה משלם לה 100 ש''ח או רק 50 ש''ח????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני ה.
דני ב.,
23/02/05 16:45
|
לא אני מקבל בחינם לדאבונך. דופק את השחורים ונהנה... כמו שנאמר הפרענק איז א חייה והפרענקינה אמחייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף אתה צודק במשהו
בבב,
23/02/05 13:45
|
מספרם של האשכנזים, דהיינו האנשים התרבותיים והמשכילים במדינה הזאת, הולך ויורד, וזבל שחור כמוך מתרבה פה בלי פיקוח. זו בדיוק הסיבה שישראל הפכה למדינה ערבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
דודי,
ת''א,
23/02/05 19:06
|
בבב, אתה צודק מאה אחוז. נראה כמה זמן המדינה הזאת תחזיק מעמד אחרי שאנחנו וכל הצפון-בונים כמונו לא נהיה פה יותר בגלל שאאא והחברה שלו.
דבר אחר בטוח, כאשר הפליטים שיישרדו את המתקפה הערבית יבקשו להצטרף אלי בארה''ב או קנדה, אגיד להם שיקפצו לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
להוציא את הכנסת מחוץ לחוק !!!
ל"ת
בנימין זאב הרצל,
23/02/05 13:01
|
|
 |
26.
איתן החוצפן-תתחילו להיות בני א
חושחש הנחש,
הכנסת פיתוח,
23/02/05 13:00
|
כשחברי הכנסת יתחילו להיות בני אדם ולא מורמים מעם -לא יהיה צורך בהתערבות בג''צ. כשתתחילו לחשוב על טובת המדינה ולא רק על טובתכם האישית-לא יהיה צורך בבג''צ ובוועדות חיצוניות לקבוע את תנאיכם המפליגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צריך לייהד את הבג''ץ !!אין צורך
ממשלת השמאל,
והערבים,
23/02/05 12:59
|
להגבילו. בית משפט צריך להיות צדק לכול ולא רק לאוהבי ערבים ודומיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שאתה תגיד את זה ? טעיתי בך !
באמת אין אמונה,
בח''כי הליכוד,
23/02/05 12:58
|
עד היום חשבתי שאתה קצת שונה מהח''כ הממוצע מבין חברי הליכוד.
אבל מסתבר לי היום שאתה בדיוק כמותם.
חבורת אנשי ''שמור לי ואשמור לך'' אין לכם לא דין ולא דיין ''וכל דאלים גבר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מישהו צריך לעצור את בג''צ
יאיר,
23/02/05 12:54
|
היגיע הזמן שמישהו יעמיד את בג''צ במקומו. הבג''צ מדבר ללא הרף על דמוקרטיה אבל בעצמו יוצר כאן דיקטטורה. אחד בפה ואחד בלב.
הבג''צ שוכח מה סיבת קיומו באופן בסיסי. הבג''צ הוקם כדי למנוע עוול לאזרח הקטן מטעם המדינה או הממסד. אין לבג''צ מנדט להתערב סתם כך ברשויות אחרות. הבג''צ צריך להתערב רק כאשר הכנסת או הממשלה גורמות בפעולתן עוול לאזרח זה או אחר. דוגמא טובה לכך היא התערבות הבג''צ בעניין הקמת הגדר שגורמת מדי פעם עוול לאזרחים.
אבל הבג''צ אינו מסתפק בכך. הוא מתערב באופן בוטה בפעולת הרשויות גם כאשר לא נגרם עוול לשום אזרח. הבג''צ אינו סומך על כושר השיפוט של הציבור. הבג''צ מתנשא על הציבור. הבג''צ רוצה לקבוע את הערכים לציבור. דוגמא טובה להתערבות פסולה של הבג''צ בעניין ערכים היא הסכמתו לדון בתביעה לפסילתו של דן חלוץ רק בגלל שהוא התבטא באופן בוטה שלדעת בג''צ אינו תואם את ערכי המדינה.
מי נתן לבג''צ מנדט להחליט מה הם הערכים הרצויים למדינה ??? בשביל זה יש ציבור, יש כנסת.
צריך להעביר לבג''צ שיעורים באזרחות על הפרדת הרשויות כמו שמעבירים לתלמידי תיכון. שופטי הבג''צ כנראה הספיקו לשכוח את מה שהם למדו לפני שנים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר!!!
ירון,
23/02/05 13:42
|
האם אינך סבור שח''כ שמצביע פעמיים ברשות שקובעת את חוקי המדינה אינה בגדר ''עוול לאזרחים'' של אותה מדינה????? לא רק שמעשהו של הח''כ הינו עוול, אלא ההחלטה לשמור על חסינותו מפני העמדה לדין (מה שהיה קורה לי, לך ולכל אחד אחר ) מהווה הוספת חטא על פשע. אין ספק, כי זהו מקרה קלאסי בו על בג''צ להתערב ולומר את דברו!!! האימרה ''הציבור ישפוט'' היא פתרון קל מדי לבעית שלטון החוק הרופף בימים אלו, כאשר אין דין ואין דיין, וכל ח''כ יכול לעבור על החוק כרצונו ועוד אחר כך להסתתר מאחורי החסינות, בתמיכת חבריו הח''כים האחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למה להגביל? בואו נבטל...
ד.,
מרכז,
23/02/05 12:53
|
אפשר פשוט לבטל את הערכה שנקראת בג''צ (שכזכור לך ח''כ איתן, גם היא נקבעה בחוק) ואולי על הדרך לבטל את כל הרשות השיפוטית. כך נישאר רק עם פרלמנט וממשלה כיאה למשטרים אחרים במזרח התיכון. בשלב הבא אפשר פשוט למנות את רוה''מ לראיס, ובא לציון גואל.... האם אתה ''נזהר בכבוד בג''צ..'' באופן עקרוני ומתוך אידיאולוגיה דמוקרטית או רק כשזה מתאים לאינטרסים שלך ח''כ איתן הנכבד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אאא,
23/02/05 13:30
|
בג''צ גוף מיותר לחלוטין,בדיוק כמו הערוץ הראשון. תפקידו של בג''צ הוא לשמר את שלטון המיעוט האשכנזי הסמולני הפיאודלי,הצלבני והקולוניאליסטי בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו בטח...
בבב,
23/02/05 13:39
|
אבל אם תיפטרו מאיתנו - המיעוט האשכנזי הסמולני הפיאודלי,הצלבני והקולוניאליסטי בישראל - אז מי יחזיק את המדינה? על זה לא חשבת, חתיכת קוף שחור ומטומטם שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל''ז
מציע,
23/02/05 15:34
|
חבל להגיב לדבריו של אאא בוגר מרתפיי הבירה במינכן,שלו היה עורו בצבע הנכון היה ללא ספק הופך לפילדמרשל בצבאו של ההוא ימ''ש. . באתר ynet אין למתועב הזה דריסת רגל ואם תגובתו מאושרת היא נכתבת ע''י פודל,אתר nfc&nrg עדיין נותנים במה למוקצה מחמת מיאוס זה.
חלאת המין האנושי המכנה עצמו אאא יחד עם מספר מטורפים מזוועים מסוגו במקום לקבל טיפול במוסד הסגור ממשיכים להסתובב חופשי ברחובות.
לך בבב רק אומר,אין מה להעשות,זה מה יש ואם וכמו שאתה סותם את האף שאתה עובר ע''י פח זבל מצחין,עשה אותו הדבר שאתה קורא תגובת של מסריח כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזעני
שלומי,
ר''ג,
23/02/05 14:26
|
כל האשכנזים אנשים מלומדים וחכמים וכל יוצאי עדות המזח נבערים? הפוסל במומו פוסל. אפשר להתוכח ענינית ואפשר לומר שכל מי שלא מסכים לדעתך הוא זבל שחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איש מסוכן
צביקה,
23/02/05 12:51
|
כנראה שלא מסתדר להם לאנשי הכנסת שיש עוד מי ששומר על צוויון של יושר ואמינות במדינה המתפוררת שלנו ,מתפוררת תודות לאנשים כמו מיכאל איתן וחביריו ששומרים זה על ישבנו של זה בנושאים של שחיתות שילטונית וטובת החונטה הקרובה מאשר על טובת העם ששלח אותם לכנסת,נאיבי מישחושב שהאנשים הללו מעוניינים בטובת העם,מנעמי השלטון והכוח הם שמןבילים אותם ואנו כעם עיוור וטיפש שולחים אותם כל פעם מחדש לכנסת במקום למקום החוצה ,אנחנו הטיפשים פה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש שחיתות בכנסת
אאא,
23/02/05 13:31
|
אבל היא נחשפת ויש תחלופה של חברי כנסת. השחיתות בכנסת היא משחק ילדים לעומת מה שקורה במערכת המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בא לקלל ויצא מברך
מיכאל איתן = 0,
23/02/05 12:50
|
במקום להתקומם שמלצרית ללא שום השכלה ותואר (סליחה בתו של וחברה של) נכנסת לכנסת במקום להתקומם על מרכז הליכוד שהפך את הכנסת לבית בושת במקום להתלונן שחבר כנסת שהודה שעבר עבירה פלילית חסינותו לא מוסרת ע''י עדת האפסים הזו וכל המוסר של המדינה מתפוגג אתה מתלונן על הבג''ץ - המעוז האחרון שלנו ומאיים מי אתה אפס מאופס תספור עד 3 לפני שאתה פולט את השטויות שלך מיכאל איתן (מיקי מאוס)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הכנסת עושה דהלגיטימציה לעצמה
ראובן,
23/02/05 12:50
|
אם הכנסת היתה פועלת על פי החוק היו יכולים למנוע העמדתו לדין רק אם היועץ המשפטי היה רודף אותו. אבל חברי הכנסת החליטו שהם שופטים וקובעים מה עבירה ומה לא ואין להם שום סמכות לכך. לבג''ץ לא היתה ברירה אלא לפסול את ההחלטה כי היא לא חוקית ועדיף שמר איתן במקום להילחם בחוק יתחיל להקפיד שהוא יוחל גם על חברי הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תפסיק לאיים,מאפיונר..
ל"ת
רז,
23/02/05 12:49
|
|
 |
17.
מכיאל איתן = חוצפן
ל"ת
אחת העם,
23/02/05 12:49
|
|
 |
16.
החכים עושים לכנסת דה לגיטימציה
פרחיה,
23/02/05 12:45
|
דעותיו הפוליטיות של מיכאל איתן אינן דעותי אך תמיד ראיתי בו ח''כ לדוגמה, אדם מוסרי והגון. התברר שטעיתי. לקרוא להצבעה הכפולה מעשה אידיוטי של טירון פוליטי, שלא הזיק לאיש, והח''כ גם התנצל אז מה רוצים ממנו? איזו צביעות. האם מתיחס מר איתן כך גם לזיוף קולות בבחירות? האם רוצח שהתנצל זוכה לעונש מופחת? האם גנב שהתגלה והחזיר את הגזלה פטור מעונש? לא, מר איתן. את הדה לגיטימציה לכנסת עושים חבריה, שרבים מהם ובעיקר מהימין נכנסים ויוצאים בחדרי החקירות של המשטרה, שמתבטאים בגסות, בעלגות ובבורות תהומית. הם ההופכים את משכן הדמוקרטיה ומעוז הרבונות לחוכא ולאיטלולא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כמו שאתה משחק ברידג'
ל"ת
חתיכת מטומטם,
23/02/05 12:41
|
|
 |
14.
סחיטה באיומים של ח''כ איתן....
ל"ת
ע,
23/02/05 12:39
|
|
 |
13.
הפרדת הרשויות מר מיכאל איתן
רועי,
23/02/05 12:34
|
אולי כדי לשלול לך את תעודת העורך דין כי נדמה כי כרבים מבוגרי התואר הזה גם אתה לא מודע לעקרונות החוק. עולל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשתמש במילים שאתה לא מבין
אאא,
23/02/05 13:32
|
אין פה הפרדת רשויות. ברגע שיש למערכת המשפט סמכות לבטל החלטות של הכנסת,אבל אין לכנסת סמכות לבטל פסקי דין - מערכת המשפט מעל הכנסת. מצב בו מערכת ממונה נמצאת מעל מערכת נבחרת - הוא דיקטטורה ע''פ הגדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נסחף
זוהר,
פ''ת,
23/02/05 14:52
|
וודאי שלכנסת יש סמכות לבטל תקדימים - ע''י חקיקה. לכן בפירוש לא ניתן לומר שבג''צ מעל הכנסת. חוץ מזה, השופטים ממונים ע''י וועדה שחלק מחבריה הם חברי כנסת. שוב, לא ניתן להגיד שרשות זו או אחרת נמצאית מעל השנייה, או שזו דמוקרטית יותר מהאחרת, או שישראל אינה דמוקרטית בגלל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מיכאל איתן מגן העבריינים
רוני,
רמת-גן,
23/02/05 12:33
|
ח''כ איתן הצדיק ממשיך להגן על חברי כנסת עבריינים ותוקף את השופטים. עולם הפוך.זה מתאים לאיש ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צודק רשף חן
יואב,
צפון,
23/02/05 12:32
|
ח''כ רשף חן צודק בהחלט! טוהר הבחירות וכשרותן הוא הבסיס של כל דמוקרטיה, וברור שזיוף בהצבעות בכנסת חמור שבעתיים מזיוף והטייה של קולות הבוחרים לכנסת. פשעו של גורולובסקי חמור מזה של אזרח מן השורה, שלקח את תעודת הזהות של אביו והצביע פעמיים לכנסת. עונשו צריך להיות בהתאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רשף חן
חיים,
חיפה,
23/02/05 12:28
|
חבר כנסת רשף חן צריך להיות האחרון שמטיף ליושר.
בהיותו עורך דין שיקר במצח נחושה בבית המשפט וניסה להטות משפט ואף הוזהר על ידי השופט.
זוהי עדות אישית
ראו הוזהרתם
חיים כהן, חיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שאלות לח''כ מיכאל איתן
יוסי,
ראשל''צ,
23/02/05 12:25
|
מה נסגר איתך? אתה רוצה שאני אחשוב, שאתה לא שונה בכלל ממאפיונר? לא למדת לכבד בשקט את החלטות בג''ץ? תיכף תבטא כמו שונאי ישראל, הטוענים שבג''ץ גזען (שונא חברי כנסת?). אתה רוצה שאני אחשוב שאתה שונא ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להגביל את מה ????????
עמיר,
נהריה,
23/02/05 12:25
|
ח''כ איתן, עד עכשיו התייחסתי אליך כאדם רציני, אמין, ישר, חרוץ, אומר את מה שחושב, או בקיצור : מצדיק את השכר שאזרחי המדינה משלמים לו.
אבל היום הבנתי שאתה צבוע. הרשות המחוקקת איננה שפוטה שלך ולא של הכנסת. שכח מזה. אני מציע שתשתה מים קרים ותתעשת מהדיבורים האלה, שממש, ממש לא מתאימים לך. או שעד עכשיו הכל היה הצגה וכעת התגלה מי זה ח''כ איתן האמיתי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איתן ואיומיו
הציני,
23/02/05 12:25
|
תמיד יש לו מה להגיד. ראוי שהכנסת תפעל כך שלא יהיה צורך לאזרח שאיכות השלטון חשובה בעיניו לפנות למקום היחיד שעדיין שומעים אותו. וגם את זאת מבקש איתן להגביל. והוא עוד נחשב לאחד הטובים שבפרלמנט - תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד מיכאל איתן
שוקי,
תל אביב,
23/02/05 12:16
|
כבר מזמן הגיע הזמן ליוזמת חקיקה שתקטין את הכח הדיקטטורי של השופטים שחושבים שהם מנהיגי המדינה. צריך גם שהשופטים יבחרו בצורה יותר דמוקרטית ולא ינהלו מועדון סגור בו הם ממנים את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
ברק,
23/02/05 12:55
|
|
 |
מי הדיקטטור פה ?
ראובן,
23/02/05 12:53
|
האם השופטים ששומרים על החוק הם דיקטטורים או חברי הכנסת שלא נותנים להעמיד לדין את חבריהם באופן לא חוקי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איתן בשירות המאפיה
ארז,
23/02/05 12:15
|
מה קרה? מגינים על חברים ולא מסתדר לכם אז אתם מאיימים? אם זה לא חוקי סיציאליה אני לא יודע מה כן... אוי ואבוי מי שמצביע למפלגה הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
במקום בית המחוקקים נקרא לכנסת
ש.ז,
23/02/05 12:13
|
|
 |
3.
חוקה עכשיו
זוהר,
פ''ת,
23/02/05 12:12
|
אם הייתה בישראל חוקה שמעגנת את הפרדת הרשויות בישראל, הח''כ המכובד איתן לא היה מעז להציע להגביל את בג''צ. הדמוקרטיה השבירה בישראל יכולה בקלות להיהפך לדיקטטורה-פרלמנטרית, לכך שואף ח''כ איתן??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקקטורה פרלמנטרית ! עוד דביל
בני,
23/02/05 12:47
|
אין דבר כזה דיקטטורה פרלמנטרית. ברגע שהפרלמנט הוא נציג של העם לפי בחירות פתוחות - אז זו דמוקרטיה. כששופטים מבטלים החלטות של הנבחרים - יש סכנה לדיקקטורה שיפוטית מסוכנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דבר אחד, דביל
זוהר,
פ''ת,
23/02/05 14:48
|
אין דבר כזה דיקטטורה שיפוטית - בתי המשפט הינם רשות פסיבית (בניגוד לרשות המבצעת. המחוקקת נמצאת בין כאן לשם), ולכן אינם יכולים להיות עריצים! מי שדן רק בעניינים המובאים לפניו (ע'' י הרשות המבצעת), לא יכול להיות עריץ (כשם שמבקר אינו יכול להיות כזה, או עיתונאי, או מרצה באוניברסיטה). רק הרשות המבצעת (קרי, ממשלה, ראשי ערים, גנרלים) יכולים להיות עריצים. מי שלא מבין, לא צריך להגיב - עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה דביל, מאשר לדבר ולהוכיח כי אתה כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורות עממיות
זוהר,
פ''ת,
23/02/05 14:42
|
כל הדיקטטורות הגדולות של המאה ה-20 וה-21 נשענו על רוב עצום בעם. הנאצים, הסובייטים. גם לסאדם חוסיין ולמצרים יש פרמלנטים, וזה לא עושה אותם טיפונת דמוקרטיים. כך שדמוקרטיה מודרנית (אני מדגיש מודרנית), לא נשענת על דבר העם דווקא, אלא יותר על ערכים של חירות ונאורות. למעלה מ-90 אחוז מהעם ממילא לא מתעניין במה שעושים נבחריו, כך שבבחירה בין דמוקרטיה מהדור הישן (עריצות פרלמנטרית) לדמוקרטיה מהדור החדש (פרלמנטרית-תחוקתית), אין ספק מה עדיף - שהכנסת תוגבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אחרון המוהיקנים
שאול,
50 שעות טיסה,
23/02/05 12:09
|
אז מה איתן, למקום היחיד שלדעתי שבו עוד לא נפלה השלהבת, אתה רוצה לסתום את הפה ולהעלות באש? איזה מזל שברחתי מהבור סיד הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
??? is that u soulman
ל"ת
ברווז במטבח,
23/02/05 14:25
|
|
 |
ובג''ץ פוליטי זה כן בסדר ?
איתן,
תל-אביב,
23/02/05 12:57
|
זה שבג''ץ מתיר שחרור מחבלים - למרות שמבחינה חוקית ומוסרית הדבר פסול ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלה השלהבת כבר מזמן
ארז,
23/02/05 12:55
|
בג''ץ מחליט כבר מזמן החלטות עם גוון פוליטי מסויים מאוד (שמאלי, אם לא הבנת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
D:\Documents and Settings\Admi
חיים,
23/02/05 12:35
|
זה בסדר שבג''צ קובע לממשלה את תוואי הגדר!? ולא רואה מקום להתערב בגירוש יהודים!!!
D:\Documents and Settings\Administrator\Favorites\General
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ישראל אומרת כן לדיקטטורה.
עמית,
23/02/05 12:06
|
בסוף יתלו כאן אנשים ברחובות.
מיכאל איתן - אדם מסוכן לכל שוחר דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק ההפך
בני,
23/02/05 12:45
|
מיכאל איתן מגן על הדמוקרטיה מפני דיקטטורה שיפוטית. בדמוקרטיה לא השופטים מחליטים אלא העם דרך נציגיו בכנסת. הריבון הוא העם לא בג''צ, ועל בג''צ לציית לרצון העם ולא ההפך. זו הדמוקרטיה. מה שקורה כעת בארץ, עם בית משפט שמבזה את החלטות המחוקק - זו הסכנה האמיתית לשלטון החוק והדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורה שיפוטית ?
ק.ר.,
ירושלים,
23/02/05 16:20
|
האם אתה מנותק מהמציאות ? אני מוכן שכל החלטה במדינה תועבר ע''י בג''צ ולא ע''י חבורת הכלומניקים בגבעת הכנסת. הכנסת קנתה את שמה הרע ביושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני, אתה קשקשן
המורה גאולה,
23/02/05 13:21
|
|
 |
אתה לא מחובר למציאות
Joe,
23/02/05 13:14
|
המקביל לנעשה כאן, הוא שאם ח''כ רוצח ח''כ אחר, האם אסור להעמיד אותו לדין כי יש לו חסינות והח''כים מסרבים להסיר אותה. הבעיה האמיתית של מיכאל איתן היא לא העוצמה של הכנסת על בג''צ, אלא שכשהוא מגונן על עבריין נאלח הוא לא מייצג לא את רצון העם ובטח לא את האינטרס של העם. בגלל זה הוא מתחבא מאחורי מסר כוחני.
הגב לתגובה זו
|
|