|
|
עד כה: 18 תגובות, ב- 11 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
11.
עכשו אני מבין איך אפשר היה
יום-הדין,
26/02/05 16:54
| לשכנע את הצבא הגרמני לגרש יהודים ולהשתלט על בתיהם. כנראה ששטיפת מוח מתוקשרת וממושפטת יכולה לעבוד על ''הרוב'' המשתבח בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
המזעזע ביותר הוא
עדיין שפוי,
24/02/05 17:51
| שדברים כאלה ודומים להם - שגורמים לאדם שפוי להרגיש כאילו הוא חולם חלום בלהות שפתאום נפל לאיזה עידן ממלכות פגאניות ברבריות - דברים כאלה נתפסים כאן כדבר בשגרה, אפילו כביטויי הנאורות, הדמוקרטיה, הליברליזם, המוסר, השלום, ההומניזם - ואת מי שמתנגדים לזה דווקא אותם מציגים כבלתי-שפויים, ברבריים, מתפרעים, קיצונים.... עולם הפוך, עולם שהשתגע, סדום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
היושר האינטלקטואלי והמוסר בשמא
סיכום ביניים,
24/02/05 15:25
| ביקורת על הרב אבינר, היא קריאה מוסווית לפגוע בו. למה? כי זה מה שעושה ה''ימין'' למי שאינם מסכימים לדעתו. מה שקורה באמת הוא - הרב קורא לפגוע במתנחלים, כי זו החלטת ממשלה. איש לא קרא ולא רמז לפגיעה באבינר. בכל זאת, אפשר ללמוד משהו מן האיפוק השמאלני. השמאל מסתפק בתעמולה גבלסית, ובקריאה לרצח מתנחלים. השמאל נותן רובים לערבים, כדי שיהרגו את מי שאינם מסכימים לדעתו. השמאל רק שם במעצר מינהלי את מי שאינם מסכימים לדעתו, שהיא, לא במקרה, דעה המובילה את עם ישראל לאבדון. השמאל הורס התיישבות, מגרש רבבות יהודים מבתיהם, והופך את מפעל חייהם לאדמה חרוכת יהודים. פרחיה, הצדקת, תמהה, מדוע צריכי מפעילי הדחפורים להתאמן, הם כבר התאמנו על בתי ה''פלשתינאים'' המסכנים.... הם כבר בכושר מושלם להחריב את בתי ה''מתנחבלים''. לפני שנים, בקש צה''ל לאטום, לא להרוס, לאטום את ביתו של מבצע טבח המוני. כל אוהבי האדם, באשר הוא, ובלבד שאיננו יהודי, קמו בצווחה אדירה. השולמית מכפר שמריהו, אמרה שהדבר יגרום לבוקה, מבוקה ומבולקה (שולה ויוסי יודעים את התנ''ך בעל פה). יאיר צבן גלגל רחמיו על ה''זקן שאולי גר בבית הזה...''. זה, הזקן, שחינך את בנו לאהבת האדם, בתנאי שאיננו יהודי. לאחר רצח תרצה פורת בביתא, צה''ל הרס שלושה בתים, במקום להרים את כל הכפר באויר. אז קם ''הוועד למען ביתא'', מיטב בעלי המוסר בישראל. חלקם היו גם חברים בוועד למען אוניברסיטת ביר-זית. אתם מאמינים באמת שיש לנו איזה סיכוי לשרוד כאן, תחת שלטון גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להמתין בסבלנות*****
רועי,
י-ם,
24/02/05 16:17
| זו היא שעתו האחרונה של הערב רב שהתקבץ דווקא פה אצלנו במקום הזה ובתקופה הזאת. אין לי ספק שבתוך זמן קצר ,יגיע משיח צדקנו ויעשה סדר ,וישפוט את כל הרשעים הארורים. ''אוי לנו מיום הדין,אוי לנו מיום התוכחה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!
Avi Ecuador,
24/02/05 15:41
| לפעמים יש ניסים. ללא פרעה לא היתה יציאת מצריים, ללא המן לא היה פורים, ללא היטלר לא היתה קמה מדינת ישראל וללא שרון מי יודע, אולי הפלסטינים יגיעו לשואה, אני חשבתי על טרנספר בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הייתם מסכימים שיגרשו אותכם?
ל"ת
יוסי,
24/02/05 14:41
| |
 |
ומה עם היהודים שכבר פונו
גורוגורו,
24/02/05 14:58
| בעקבות המצב הכלכלי? לאף אחד לא אכפת מהם כי הם לא חבורתם מטורפים משיחיים שחושבים שמגיע להם יותר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ציוני דרך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
24/02/05 13:40
| לציין את הסכם אוסלו וההיתנטקות ברשימת חגי האבל הלאומיים של ישראל כגון אסונות שונים שעברו על העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למכור להם את הבתים
ל"ת
התקשורת עויינת,
לא להרוס,
24/02/05 13:33
| |
 |
5.
תכוננים להרוס
אנונימי,
אום לבס,
24/02/05 13:22
| |
 |
4.
מרגיז לקרוא ידיעה כזו
פרחיה,
24/02/05 11:57
| כל חדשה הראויה לפרסום. זה המוטו של הניו יורק טיימס. האם יש טעם בידיעות כמו זו שאינן בגדר חדשות? האם האימון של חיל הבולדוזרים הוא חדשה בכלל? הם מתאמנים והורסים כשיגרה, וכבר הספיקו להרוס אלפי בתים רבי קומות באינתיפדה האחרונה בלבד. גורל הבניינים בהתנחלויות טרם הוכרע. אין סיבה שיהרסו אלא אם המתנחלים ידרשו זאת, וקל להבין אותם. אך ידיעה כמו זו עם כל האסוסיאציות שלה, מרגיזה ומסיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איפה קול הציונות החילונית?
אזרח מודאג,
24/02/05 10:23
| האם הקמנו מדינה ועכשיו אנו הורסים אותה תגידו מה נפלתם על הראש? כל אדם בר דעת שקורא כתבה זו מבין שהם רוצים גם את ירושלים להפוך לבתי נופש של עשירי ערב ,ולצערנו לא רואים את הנולד וההתנתקות הזו תוביל לעידודם של המחבלים אז למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
Jesus,למה להרוס?
מתנחל,
24/02/05 09:32
| לא מספיק זהום במזרח התיכון? צריך עוד להוסיף? הרסתם מספיק בתים של פלסטינים,הבתים האלה יכולים לשמש לחקליים של עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
''זריזין מקדימין במצוות....''.
''נותן לרשע רע,
כרישעתו...'',
24/02/05 09:17
| ''כפרי נופש'', עמל בן שנות דור, של שנואי נפש, מועבר לרוצחיהם. למה? כי מי ששונא אותם יותר מן הרוצחים האלה, הם ה''אחים'', שלהם. הם, שניהלו עשרות שנים תעמולה שקרית, על הזרמת תקציב המדינה כולו ל''מתנחלים'', שלא רק השקיעו במקום את כל כספם, מכרו דירות במקום טוב באמצע גוש דן, כדי לבנות את הארץ, גם השקיעו דם ויזע ודמעות, מוסרים את כל הקרבן הזה לרוצחים המתועבים ביותר הקיימים היום עלי אדמות. ושיגיד לי מישהו שהדברים האלה אינם נעשים מתוך שנאה סופר-אנטישמית, ליהודים, שאינם מוכנים לשכוח שהם יהודים. הפשע הזה ייזכר בדברי ימי ישראל, כגרוע בהרבה מן ה''שואה''. סיפור ה''שואה'' יחויר לעומת השטניות של הישראלים המעוללים זאת לאחינו, לילדינו ולנכדינו. המעשה הזה, לא יישכח ולא ייסלח. זה צריך להיות ברור לכל מי שנותן יד לפשע, וזה כולל את הרב אבינר. שבמקום לתפקד כרב בימים קשים, רוקד מה-יפית לפני פריצי החיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתדעו
אנתי דת,
24/02/05 13:09
| הדת העבירה אתך מדעתך.שים לב שאתה מסית בדרך עקיפה אבל ברורה לפגיעה ברב אבינר. כל מי שלא מסכים אתכם הוא בגדר אויב. בדיוק כמו הדתיים המוסלמים. בקיצור הדת היום היא האוייב מס 1 של האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-''שתדעו''
אחד שהיה שם,
24/02/05 17:18
| כל מי שאינו מסכים אתך ועם שלטון שאתה מזוהה עמו- הוא ''מסית'' ובוודאי רוצה ''לרצוח'' את מישהו . אתה, בעל גישה טוטליטרית מובהקת. בדיוק כך היו ברוסיה בעידן סטאלין: האמינו לשלטון שכל מי שלא מסכים אתו הוא ''סוכן הבורגנות העולמית'' , ''אויב העם'', ''מסית'' (כן, זה ביטוי משם)... ''הרופאים הקוסמופוליטים'' (היהודים) רצו לרצוח את סטאלין'', ... ואת המנטליות הזאת שלך אתה משליך על הלא מסכימים אתך, ואף מאמין כשאומרים לך בתקשורת מהבוקר ועד הערב שזה אתה דמוקרט אמיתי, והם אויבי הדמוקרטיה.
כת משיחית של דת השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא תמיד הייתה
פרה אדומה,
וקדושה,
24/02/05 13:27
| יהושוע טבח בשבטים בשם האל, מוחמד כבש מדינות בחרב,הצלבנים הרסו הכל בדרכם לארץ הקודש,הרגו פרוטסטנטים כי הם נפרדו מהאפיפיור המייצג את האל על פני האדמה,אדון Torquemada עינה יהודים באינקוויזיציה,טבחו בשבטים ה''פראים'' בארצות המתגלות לנוצרים. אפיפיור מסויים קבע שלאנשים שחורים אין נשמה..... בקיצור,הדתות המונוטאיסטיות בבעייה. כדאי שנעבור אם כבר לבודיזם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 טעויות בידך הנובעות מחינוך
חוקר טוטליטריזם,
24/02/05 17:40
| מחינוך אתיאיסטטי בולשביקי שינוייסטי-לפידארי: 1. לא כל דתות אותו דבר; אפילו בשיעורי ''האתיזם המדעי'' בברית המועצות בעשורים האחרונים של קיומה כבר לימדו את התלמידים שכל דת הינה שונה מאחרת, כיוון שכל דת קשורה עם התרבות הספציפית ממנה היא צמחה או ושאותה היא הולידה. רק כאן זה עדיין ''דת'', ללא הבדל, ללא רקע תרבותי, ללא ניתוח של יהיה מגויס פוליטית ... פתח ספרים, למד קצת מחקרי היסטורית התרבויות והדתות, תרחיב קצת את הידע, אל תהיה כל כך ארכאי, באמת, בושה; 2. כל מי שקצת למד מלקחי ההיסטוריה הפוליטית בעידן המודרני, ומכיר קצת ספרות רצינית בנושא (יש כזאת אפילו בארץ- ראה ספרי פרופ' יעקב טלמון), יודע שמשטרים טוטליטריים (נאצי, פשיסטי, קומוניסטי) שקמו בעידן זה על רקע האידיאולוגיה האתיאיסטית - עשו דברים אכזרים בהרבה מכל מעשי הדתות שבעבר. מסכן, אתה עדיין חיי על פי המושגים של אתיאיסטים פרימיטיביים מצרפת של המאה ה-18, אך זה אינו מפריע לך להחשיב את עצמך ''מתקדם'' ואת מי שלא כמוך – ל''פרימיטיביים''. יקירי, תדע לך שזה אתה פרימיטיבי. בלי מרכאות.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|