 |
52.
לזכור
אלון,
08/05/05 17:19
|
החיילים שיפנו אינם חיילים רגילים, הם יהיו לוחמים במליציית שמאל, אלו לא חיילי צה''ל איתם אנו מזדהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
למקשה אחת של גועל נפש (49)
אין חדש במקום,
ללא רחמים!,
24/02/05 14:45
|
נוער מוסת? נוער נרדף! י''א במרחשון, התש''ס (21.10.1999),
הוא היה שנוא כבר בבטן אמו. שם הוא גם חטף את המכות הראשונות שלו, כאשר אמו נגררה על טרשים ודרדרים, בידי הצבא הטוב ביותר במזרח התיכון. היתה זאת הפגנה אדירה של ''אחדות ישראל'', נגררים וגוררים מיררו בבכי ולא הבינו למה בעצם הם מבצעים פקודה בלתי חוקית בעליל, שעליה מתנוסס דגל שחור, לבן, אדום ירוק. אח''כ הוא היה הילד היהודי, שהצבא היהודי בזבז את זמנו ואת משאביו, כדי ללוותו ל''שיעורי פסנתר'', בימים שאבא שלו היה טוב דיו, כדי להחזיק בנשק במארבים בשלג הלבנון, אך נשקו נלקח ממנו, כאשר הוא נועד להגן על חייו ועל חיי ילדיו. מאוחר יותר היא היה החייל שגורש מן הטרמפ, באמצע הלילה בשומקום, כי לנהג הפטריוט התברר, כי ביתו של החייל נמצא ב''שטחים''. והלוא באחדות ישראל מחוייבים רק הנאמנים לעמם ולמולדתם, זה גם בא להם טבעי. יותר מדי טבעי, עד כדי הגשת הלחי השניה. היום הוא שנוא בזכות עצמו. הוא שוב על גבעות הטרשים, מבקש לבנות את הארץ. שוב נחזה במפגן אדיר של ''אחדות ישראל'', חיילי צה''ל במדים מגרשים מאדמות מולדתם חיילי צה''ל ללא מדים, לעיני כל שונאי ישראל, בראשות מחנה השלום. הפעם לא יבכו החיילים. שטיפת מח בת שנות דור עשתה את שלה. הגוררים לא יחושו שום עכבות במתן ידם לחורבן התקווה בת שנות אלפיים. ושוב תהיה התנגדות פאסיבית, כי הלוא אנו ''הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון''. ואם הדיקטטורה הרעיונית קבעה כי עלינו לאבד את מולדתנו ואת חיינו, נעשה זאת ברוח דמוקרטית. על חורבות המדינה ייקבע שלט: ''פה נטמנה הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
דוחקים לפינה
רפי,
24/02/05 12:20
|
כאשר הדרג המדיני דוחף ציבור שלם לפינה ועושה לו דה-לגיטימציה, הציבור מרגיש מאויים מאד ואין פלא שאלה התוצאות והמבין יבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
צהל חייב להתכונן לגרוע מכל
מקשה,
24/02/05 12:07
|
ניתן רק להשתומם ולהתפעל מהשליטה העצמית והאיפוק שמפגינים הקצינים והחיילים בשטח בעת התעמתות פיזית עם נוער מוסת ומלא שנאה, שנושך מכה ובועט בלובשי המדים, שחלקם נזקקים לטיפול רפואי ואפילו לאשפוז, והם אינם מפעילים את הכוח שבידיהם. האם מאימת הפקודות, הרי עם הפלשתינים ידם קלה למדי על ההדק, ואולי הם מאמינים שכל ישראל אחים. ראשי המתנחלים שבים ומאיימים לא במלים מפורשות אך ברמזים גסים שהאלימות תגאה ומי יודע מה יקרה בהתנתקות. צהל חייב להתכונן לכל תסריט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HOW DO YOU KNOW?
ALON,
24/02/05 15:59
|
HAVE YOU BEEN THERE. YOU FREAking low life lier smallani. or are you just fed this bull by a media controlledc and directed by smallanim that their goal is to finnish israel of for personal financial gain.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
המצב
גיל,
24/02/05 11:51
|
המצב ילך ויחמיר אל תחשבו שיהיה יותר קל אבל הבעיה הגדולה היא שכל המתונים =שמאלנים לא מבינים שהם מכניסים את ראשם לסד הגיליוטינה ואחרי ההתנתקות וכו וכו ירד על ראשם ויוכלו רק להגיד שלום לראשם שיתרחק מגופם כמה מטרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אל תשכחו מי הקצינים
יצחק,
מרכז,
24/02/05 11:50
|
לכל המתלהמים לפחות לפי התקשורת המגמתית שאינה חשודה באהדת יתר למתישבים למעלה מ- 40% מהקצינים הם דתיים . משוכנע אני שביום פקודה רבים מהם יעדיפו להיות'' במדרון אחורי '' ולא להיות במרכז המריבה לכן החששות הם מוצדקים ואל לנו להניח לשרון לפרק את מירקם החיים במדינה היהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
פשעים נגד האנושות-זאת לא דרכה
ממשלת השמאל,
והערבים,
24/02/05 11:49
|
של היהדות, זאת דרכה של ערבים ודומיהם. האנושיות של היהדות אוסרת לבצע פשעים נגד האנושות. זה צפוי שכל יהודי יחריף את מאבקו על מנת להתנגד לביצוע פשעים הללו.
שרון ורעיו השמאלנים והערבים בעזרת התקשורת השמאלנית הם אלו הגורמים להקצנת מאבק נגד יישום פשעים נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מתנחלים -זמנכם עבר..תרגעו!!!
אליהו,
24/02/05 11:47
|
37 שנים פינקו אותכם, ריפדו אותכם במיליארדים על חשבון החלשים בחברה!!!! הפכתם מדושנים וכוחניים תודה לאל שההתפכחות הגיעה גם למנהיגים!! אז תתחילו להפנים - זמנכם עבר!!! ההתנתקות - התחלת הסוף של החלום המשיחי ההזוי של ארץ ישראל השלמה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
KIBUTZNIK? BY ANY CHANCE?
alon,
24/02/05 16:01
|
HOW MUCH WAS TAKEN BY THEC KIBUTZIM OG THE SMALL? WHATS WRONG YOU MISSSSSSS RIDING ON THE PUBLIC BACK YOURSELF?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מי אמר עלינו*****
רועי,
י-ם,
24/02/05 14:52
|
את דברי הבלע שלך? גם פרעה,נבוכדנאצר,טיטוס,חמליאניצקי,היטלר,נאצר ערפאת ושאר שונאי ישראל,תמיד אמרו עלינו שזמננו עבר. תראה איפה הם ותראה ואיפה אנחנו. לכן אנחנו לא מתרגשים מכל זוהמה אנושית כמוך שיכולה בשקט לחבור לאותם אנשים. אגב ,אני ממליץ לך לקרוא קצת על הגהנום(יש הרבה חומר ). תדע לקראת מה אתה הולך אחרי 120 שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים זה לא כל העם היהודי
חוחוחו,
24/02/05 19:22
|
למזלנו הרב....... העם היהודי ימשיך לחיות עם ובלי חבורת המטורפים ההזויים ומחבקי הגבעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גולה לא רק בגולה
Avi Ecuador,
24/02/05 20:08
|
|
 |
אליהו-כמה שאתה צודק!!!!
דני,
24/02/05 11:57
|
המתנחלים הפכו את כולנו לבני ערובה לשאיפותיהם המשיחיות!! תודה לאל שזה מתחיל להסתיים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני אתה ענק!!!!תקראו!!!!
ז'וז'ו,
24/02/05 15:05
|
''היהודים הפכו את כולנו לבני ערובה לשאיפותיהם האימפריליסטיות!! תודה לאל שזה מתחיל להסתיים!!''
מוכר לך ? רמז: הזמן - לפני 66 שנה המקום - מדינה במערב אירופה את השאר אני משאיר לך. חתיכת זבל אנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
פרה פרה,
24/02/05 19:23
|
|
 |
הו ז'וז'ו,אתה כ'כ חכם
יהודיד הכסף,
24/02/05 15:22
|
כל התרגיל הזה כדי שתוכל להגיד 'זבל'. מה יש,אי אפשר להתווכח?ישר משווים לנאצים?דברי אליהו הם טיעון,אתה יכול לנסות לסתור אותו (עובדתית יהיה לך קשה).במקום זה ישר צווח.תתאפק רק לא לרצוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לנהוג במתנחלים אלימים ביד ברזל
ל"ת
רמי,
24/02/05 11:42
|
|
 |
43.
ההסטוריה חוזרת על עצמה, כמו בפ
צופה,
מהצד,
24/02/05 11:35
|
המתנחלים למדו, הוציאו מסקנות ומיסמים את הדברים בשטח. מול המקרופונים דמגוגיה וגילגול עניים למרומים, אח''כ כשהם מבינים שהם הגזימו יבואו הטענות שדברים הוצאו מהקשרם.... יש להפריד בין המתישבים לבין המסיתים ולפעול במלא הכח כנגד האחרונים במסגרת החוק, מעצרים מנהליים פיזור אלים של הפגנות וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פ'ת מחרימה ת המתנחלים המוקצים
משה,,
פ''ת,,
24/02/05 11:58
|
ואנחנו תושבי המרכז נעזור בפינוי ואני אישית מתנדב למילואים להעיף עד למתנחל האחרון, הגיע הזמן שכולם יבינו שההיתנחלות זה ביזנז וזה לא אדאולוגיה כפי שהם מצגים , והם בכלל לא יהודים ולא ציונים אולי בדרך לא דרך יהדו אותם וכיום הם כפוי טובה , וכל מי שבעד הפנוי והשלום בעינהם הוא נחשב לנאצי גרמני ערבי וכן הלאה והלאה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תנו לי להבין - כשאומרים
גם פטן היה מתון,
ונדון למוות!,
24/02/05 11:23
|
''מתונים'' מתכוונים למשהו כמו ערפאת או אבו מאזן? ו''קיצונים'' הם מי שמתנגדים למתונים האלה? תפסיקו עם הסמנטיקה השקרנית הזו. הסכמה לפשעי ממשלת ישראל איננה מתינות, אלה היא מעידה, במקרה הטוב, על טמטום והצלחת שטיפת המח לחידלון ישראל, או על איבוד צלם אנוש. אין אמצע! פשוט נמאס מן הדיוק המיותר הזה! מגרשים יהודים ממה שצריך היה להיות המנוחה והנחלה, רק מתוך שנאת ישראל. מי שמסכים הוא שונא ישראל! מה לא ברור פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מתישב יהודי פושע?ומפנה צדיק
בר כוכבה,
גרמניה,
24/02/05 11:18
|
עוקר מפנה הורס ומסית מדינה שלמה נגד אוכלוסיה ששמרה חוק ועל המדינה עושים למתישבים די לגיטמציה ומצפים שזה יעבור בשלום אם זה יעבור בשלום אלוהים יודע .הניגודים המתרחשים לנגד ענינו זועקים.שרון מתחבקעם ברכא ו..ואת היהודים מסלק מביתם היתכן ?מתחבקים עם אנשיםשתומכים ומעודדים טרור כספית ומוסרית . מוסר כפול מביא לבוז ולא להערכה מדינת ישראל צועדת בביטחה לאבד את תפקידה כבתו של העם היהודי לצערי למי שהיו עניים בשנות ה30 באירופה ניצל מהסכנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?!
המממ,
24/02/05 19:21
|
ממתי מתנחלים שומרים חוק? ממתי מתנחלים מגנים על המדינה? לפי מה שידוע לי יש כמה חבר'ה טובים שנקראים ''חיילי צה''ל'' שהעבודה שלהם היא לשמור על המדינה, ועל 3 אנשים בקרוואן על איזו גבעה שוממת. אם זה יעבור בשלום? רק המתנחלים יודעים , לא אלוהים כי אני בטוח שגם הוא לא מבין את המוח המעוות שלהם. יש לנו מדינה וארץ ועזה היא רק כמה קלומטרים עלובים שרק בזבזו דם וכסף מיותר! העזיבה רק תעשה לנו טוב ולא תמית עלינו חורבן - בדיוק כמו שישראל עמדה על הרגליים בצורה נאה גם לאחר ימי סיני(מישהו עוד זוכר שהיינו שם בכלל?). רוב העם רוצה שקט, רוב העם לא רוצה לעזוב את מקומות העבודה ומקומות הלימוד כדי לרדוף אחרי ילדים זורקי אבנים במלחמה מיותרת. שרון התפכח והוא הבין מה שהבין כל מנהיג מאז בגין המנוח. ''דברים שרואים מכאן, לא רואים משם''. הגיע הזמן לקצת שלווה במדינה הקטנה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמתנ!!!!
הגיע הזמן לומר,
24/02/05 11:40
|
הגיע הזמן לומר את האמת, מפעל ההתנחלות ברובו נבנה בתקציבים שהושגו במירמה, בדרכים עקלקלות ובעיקר בהדרכתו וביוזמתו של שרון. על כן השינאה שלכם כ''כ גדולה, אביכם הרוחני והמעשי, עושה לכם את מה שאתם (יחד איתו) עשיתם במשך 30 שנה, גניבת דעת!!!! אתם יודעים שלא יעזור לכם, עכשיו אין לכם התעסקות עם יפי הנפש של השמאל שצעקו וצעקו, והשיירה המשיכה ודהרה, עכשיו זה אריק מלך ישראל, שהוביל את השיירה ללא מישאלים וללא עקבות תוך התעלמות מוחלטת מרצונו של רוב העם. אריק הבין בסופו של דבר שלא ניתן לשלוט על עם אחר, שימות המשיח יבואו בזמן שלום ולא בזמן מלחמה, שקבוצת הפנטים שמאמינים יותר ברגבי אדמה מאשר בחיי אדם, יובילו את המדינה לעבדון. כן אתה צודק, חלק גדול מהמתיישבים הם שומרי חוק, וכולי תקווה שגם יעשו כך בהמשך, כאשר החוקים שעליהם יצטרכו לשמור לא יהיו אלא שמתאים להם, כמו ב 20 שנים האחרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
המתפרעים לכלא מייד
ספי,
24/02/05 11:13
|
ולשנים ארוכות. לא ייתכן שבמדינת חוק יהיו אנשים שילכו בהרגשה שהם מעל החק. המתנחלים מרגישים, כתוצאה מעשרות שנים של חינוך לקוי, שהם יכולים לעשות את כל העולה על רוחם. כמה מתפרעים שישבו בכלא יצננו את התלהבותם של הפורעים ורבניהם הפנאטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אני מודיע חגיגית...
צפוני,
24/02/05 11:08
|
כניראה בני יהיה בין החיילים שיצטרכו לבצע את הפינוי מעזה, ואני מודיע כאן בצורה נחרצת וחד משמעית שאם עובדי האלילים שנקראים מתמנחלים יגעו בשערב משערות ראשו, לא אקבל זאת בשום נבנה למצבם, אחפש וארדוף אחרי אלו שעשו זאת, ואקל עצמי את עשיית הדין, ראו הוזהרתם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למספר 39 - הלוואי ואת אותה
מתנחל ותיק,
התנחלות 1948,
24/02/05 11:39
|
נחישות בה אתה מוכן לפגוע בבני עמך - אני מניח שאתה יהודי - אינך מפגין כלפי האוייב הערבי שטובח בנו כבר משנת 1921, וממשיך וממשיך וממשיך. שמעת כבר את המונח צביעות ? זאת התכונה המאפיינת אותך ואת יתר חבריך לשמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגיל, משקרים ומעותים
צפוני,
24/02/05 12:06
|
איך אתה מעז!!! אני נתתי שנים מחיי בהגנת המולדת, אני שולח את בני היקר מכל לשמור על המולדת, ואתה אומר שאני לא מוכן להילחם באויבי??!!! אני עושה, עשיתי ואעשה זאת מתוך המסגרת המדינית שאליה אני שייך, ואתה אומר שאני לא עושה כלום נגד איבי? נכון, לא אסבול שיהודי משיחי יפגע בבני כי הוא לא פוגע רק פיזית אלא גם רוחנית, הוא מתיימר להציג דת שלא מוכרת לי, שבןדאי היא לא היהדות כפי שהתחנכתי עליה ולמענה עזבתי משפחה, ידידים ובית חם כדי ליישמה במדינת ישראל. לא, אינני שמאלני קיצוני, ושהיה צריך להילחם נגד הערבים עשיתי זאת בדיוק כמוך (אני מקווה שגם אתה עשיתה זאת). אנני נמנע עם חסידי השמאל הקיצוני אך בבואי לבחור בין אנשים משיחים להיגיון קר ומציאות, תרשה לי לבחור בברירת השנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצפוני - מספר 39 : ידוע כי
מתנחל ותיק,
התנחלות 1948,
24/02/05 13:58
|
מי שהולך כמו ברווז, נראה כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז - הוא ברווז. ומי שמדבר כמו שמאלן קיצוני, פועל כמו שמאלן קיצוני, ומחזיק בדעות של שמאלן קיצוני - הוא שמאלן קיצוני. וזה אתה וחבריך לשמאל הסהרורי. אתם שהבאתם לנו את אלפי נרצחי ופצועי אוסלו, את השכול, המוות, הטרור, הצער והאימה. שבו בשקט ושלא נשמע ממכם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היינו צריכים להגיע לאוסלו
א,
24/02/05 19:15
|
אלמלא פרזיטים כמוך. מספיק הרסתם את המדינה, סתמו את הפה כבר - אף אחד לא אוהב אתכם יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני חוצפן, מדבר על אנשים
ל"ת
שאף אחד,
לא אוהב,
25/02/05 01:55
|
|
 |
38.
המתנחלים הפכו לאוייב מספר אחת
אורי,
חיפה,
24/02/05 10:59
|
של מדינת ישראל, הדמוקרטיה הישראלית, וכוחות הבטחון הישראלים.
למה מחכים? שהם יהרסו את כולנו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, המתנחלים הם אוייבי
הדיקטטורה,
והתקשורת,
24/02/05 12:13
|
''כשהשלטון מושחת מקומו של האדם הישר הוא בכלא''
הנשיא ג'פרסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדוע לא מתלוננים על הקצנת שרון
ל"ת
?,
24/02/05 10:32
|
|
 |
בשביל זה יש לנו פשיסטים כמוך
ל"ת
ג,
ירושלים,
24/02/05 11:14
|
|
 |
36.
לא להשתמש בחיילים
דניאלה,
24/02/05 10:11
|
אזרח עובר על החוק? יש משטרה ולמשטרה יש אמצעים להתמודד עם מפירי חוק. הם לא אויבי המדינה. השמוש בחיילי צה''ל , זה מתכון בדוק למלחמת אחים. מלחמת אחים זה הסוף של המדינה. סוף מעשה במחשבה תחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בעלי התפקידים הם אותם האנשים!!
דרור,
24/02/05 09:54
|
כיצד אף אחד באיו''ש ובאזח''ע לא שם לב לדבר מביך!! חלק גדול מבעלי התפקידים הבכירים בהינתקות הם גם חלק גדול מבעלי התפקידים הבכירים בהתחברות. ואז נשאלת השאלה למי יקשיבו יותר למפקדיהם או לרבניהם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נמאסו הפנאטים
ל"ת
שמעון,
24/02/05 09:40
|
|
 |
33.
פלוגות המוות של הקיבוצים
יהודי,
24/02/05 09:33
|
יעשו את העבודה ללשכת שרון הם כבר יירו במתיישבים בהוראה של הקומינטרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתפלל שאתה תהיה הראשון!
ל"ת
יהודי אמיתי,
24/02/05 09:56
|
|
 |
ראשונים להרוג את הסהרורים
יהודי מנוחין,
24/02/05 10:22
|
מה זה,אתה נורמלי?כמה היסטריה והסתה במשפט אחד?אם אתה מייצג משהו או מישהו,צריכים להיכנס בזה הכי חזק שאפשר.מעט האמפתיה שיש כלפיכם מתפוגגת נוכח ההתנהגות הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יירו בעיתונאים ולא בחיילים
תקשורת פושעת,
24/02/05 09:31
|
|
 |
אל תשכח מאיזה צד באו הרציחות
יהודי מנוחין,
24/02/05 10:26
|
עד היום.מן הסתם,גם הרצח הבא יבוא מהכיוון שלכם.זה מייצג את העיוות המוסרי שלכם:מצד אחד זועקים חמס כקורבנות תמימים-ומאותו צד מסיתים ,מאיימים ואף מקיימים.אז תעופו משם בלי החמלה שלנו,אינכם ראויים להבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נוח לשכוח
ל"ת
אלטלנה - 33:2,
לטובת השמאל,
25/02/05 00:43
|
|
 |
31.
שרון מייחל ליום שבו חלילה
אישיהודי,
24/02/05 09:20
|
ייהרג חייל, כך יוכל למסור בקלות עוד ועוד אדמות מהארץ למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירייה ברגל
זיו ריצקין,
24/02/05 09:56
|
אתה יורה לעצמך ברגל - אם יהרג חלילה חייל יהודי , זה אומר שיש גם מחבלים יהודים שהרגו אותו. ואז להעביר אדמה ממחבל למחבל זה לא כזה נורא , לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שלא הבנת מה שכתבתי
אישיהודי,
24/02/05 12:25
|
או שלא ראית תמונות וסרטים מ''הגירושים הקטנים'' שהיו עד עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הכרזתם מלחמה על המתנחלים
שימי תבורניק,
פתח תקוה,
24/02/05 09:14
|
ואנחנו תושבי המרכז נעזור להם להתנגד בכל דרך שיבחרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פ'ת מחרימה ת המתנחלים המוקצים
משה,
פ''ת,
24/02/05 11:33
|
ואנחנו תושבי המרכז נעזור בפינוי ואני אישית מתנדב למילואים להעיף עד למתנחל האחרון, שימי יאהבל אתה עוד לא הבנתה שההיתנחלות זה ביזנז וזה לא אדאולוגיה כפי שהם מצגים , והם בכלל לא יהודים כמוני וכמוך , אולי בדרך לא דרך יהדו אותם וכיום הם כפוי טובה , וכל מי שבעד הפנוי והשלום בעינהם הוא נחשב לנאצי גרמני ערבי וכן הלאה והלאה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים מחרימים את בוגדיה השמאל
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
24/02/05 12:03
|
|
 |
למספר 30 - מסכים אתך
מתנחל ותיק,
התנחלות 1948,
24/02/05 10:06
|
תושבי יו''ש - אתם לא לבד. רוב אזרחי המדינה תומכים בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא ניראה אותך גבר
זיו ריצקין,
24/02/05 09:57
|
לא הכרזנו על אף אחד. הוחלט לצאת מעזה ותושבי הגוש הם שמכריזים מלחמה. לך תעזור להם, אנחנו יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראינו בבחירות מי הרוב
מתנחל ותיק,
התנחלות 1948,
24/02/05 10:26
|
זה שהשרון חצה את הקווים - לא מחייב את הרוב שהצביע עבור הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיחוד הלאומי-כמה קיבל?
ר.יהודי,
24/02/05 11:22
|
והמפד'ל? אלה הימין המוצהר אז די להיתממות ותמצא נימוקים פחות דמגוגיים ומעוותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האשם בכל - אריק שרון
מצונזר תגובות,
חלחול צפון,
24/02/05 09:07
|
תכניתו ההזויה, היא זו שגורמת למתונים ביותר לנהוג בקיצוניות
ומה הפלא, בית המשפט כבר עצר ל-10 ימים, מפגינים ללא תיקים קודמים בהוראת הדיקטטורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פלא?
זיו ריצקין,
24/02/05 10:03
|
כשמישהו חוסם כביש ומסרב לפנות צומת מרכזית, יורק על שוטר, קורא לו נאצי ובועט בו, האם זה באמת צעד דיקטטורי לעצור אותו לעשרה ימים ?(או לחצי שנה?), איך בדיוק אמור ים להתנהג איתו? ובמיוחד כשהוא מצהיר בצווחות שימשיך להתנהג כאנרכיסט כל עוד תמשיך הממשלה בתכניתה. אם הייתי חוסם לך את שביל הגישה לבית, בועט לך בחזה וקורא לאמ-אמא שלך נאצית, היית מבין לליבי? מחבק? אל תשליך טיעוני צדק ומוסר על נטיותך הפוליטיות. צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה הפלא?
סימה,
24/02/05 09:03
|
במשך חודשים מובילי דעה בתקשורת מסיתים נגד המתיישבים ועושים להם דמוניזציה. מציירים אותם כאנשים אלימים ורודפי בצע. זו התוצאה של דחיקתם לשוליים של אנשים טובים שמשלמים את המחיר של ממשלות טועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם באמת אלימים ...
ל"ת
שמעון,
24/02/05 09:41
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מפה
ל"ת
כל המוסיף,
גורע,
24/02/05 09:21
|
|
 |
27.
שאלה מנהיגים
אחד,
24/02/05 08:53
|
אם אתם כל כך מאמינים שיהיה''הרמת יד'' אז למה לשסה אח באחיו???בהתנתקות??? האחריות היא על 2 הצדדים ויפה שהבאתם את הזעקה ,רק חבל שהפלתם את האחריות על נערים ולא על ראש ממשלה וקרבניטיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נימאסתם כבר עם השקרים שלכם
זיו ריצקין,
24/02/05 10:07
|
שקרנית !! די כבר!!! ראש הממשלה הוא ראש הממשלה, הוא לא אמור לטפס על גבעות ולבצע את התוכניות שהוא הוגה. הפינווי עצמו הופקד בידי המשטרה שהיא חלק מזרועות הביטחון הכפופות לממשלה ולעומד בראשה. לא בידי ילדים. מעניין מאד שהילדים האילו היו צריכים להשליט סדר בערי הגדה הם היו מספיק בוגרים בעיניך, אבל פתאום, כשצריך להתעסק עם כמה כיפות, אז רוה''מ מ-ט-י-ל את העבודה על נערים חסרי דעת. אמן הלוואי שניתנתק מעזה ןמיו''ש לנצח נצחים, שמרוב תסכול פנימי כל המשיחיסטים יעקרו עצמם לברוקלין, מקום מושבם הטיבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
ל"ת
בו,
24/02/05 14:47
|
|
 |
ולמה לענות את הפלסטינים
שמעון,
24/02/05 09:42
|
באופן ים-יומי אכזרי ומנוגד לחוק הבין לאומי ? אה הם לא אחים, והארץ מובטחת לעם הנבחר וכו... לכן מותר לכבוש ולהתעלל. העיקר לא לפנות שעל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה זה משנה-ניצחנו
השמאל,
24/02/05 08:50
|
שיבעטו שיצרחו שיפגעו בעצמם-העיקר שיוצאים מעזה. כל השאר מישני-ביחוד רגשות המתנחלים-אופס... התכוונתי מתנחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה צהל מתבכיין ולא פועל כפי
ל"ת
שפועל עם הערבים,
24/02/05 08:40
|
|
 |
כי הוא מבין שהוא נלחם באחים
ל"ת
ולא באוייבים,
24/02/05 10:12
|
|
 |
24.
השמצת הכלל
אבי,
מעוז ציון,
24/02/05 08:21
|
זעקות השבר בדבר השמצת כלל הציבור המתנחלים הן היתממות גמורה. בשעה קשה זו מנהיג שלא משמיע קולו נגד התנהגות המתנחלים הקיצוניים הוא שותף לדבר עבירה. מנהיג שאין לו האומץ לקום ולומר דברו לצאן מרעיתו שלא יתפלא אח''כ שהוא נכלל בין אלה הנקראים קיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אלה ההתוצאות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
24/02/05 08:18
|
שעם ישראל משלם בעיקבות השבר המדיני הפוליטי שהוא עובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הדרג המדיני מתנער מאחריות
עידן,
24/02/05 08:16
|
שרון וכל שריו מנותקים מרחשי לב העם. רדו אל העם, או ליתר דיק עלו אל העם!
אל תתנו לפחדים של העתיד הקרוב להתוות את המדיניות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כשמדינה מאפיה יש מלחמת כנופיות
ל"ת
ז,
ז,
24/02/05 08:05
|
|
 |
20.
הרבנים - נביאי שקר רודפי כסף
משה,
הרצליה,
24/02/05 08:04
|
הרבנים איבדו את צלמם והכיוון של היהידות והם ככבשים מובלים על ידי קומץ קיצוניים. חבל שאין רבנים שיכולים לראות מעט מעל גובה הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המנהיגים מעולם לא היו מתונים
דרור,
ירושלים,
24/02/05 08:04
|
מנהיגי המתנחלים מעולם לא היו מתונים. עד עתה הם העמידו פנים וגלגלו עיניים לשמיים בצדקנות. פרצופם האמיתי מתגלה עתה בשעת מבחן. העמידה מן הצד כאשר חבריהם מתפרעים מהווה סימן לקנאים המטורפים שזה רצונם האמיתי של המנהיגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אל דאגה חלוץ יפנה עם מסוקים !!
ל"ת
אזרחית,
24/02/05 07:46
|
|
 |
17.
LEAVE THE IDF OUT OF IT
alon,
24/02/05 07:26
|
THE SOLDGIERS ARE ONLY FOLLOWING ORDERS. WHEN ONE WANTS TO KILL A SNAKE ONE CUTS THE HEAD OFF. INSTAED OF GOING FOR THE BODY GO TO THE TOP. INSTEAD OF VIOLENT DEMONSTRATIONS AGAINST ISRAELI SOLDGIERS, TIME TO MOVE THESE DEMONSTRATIONS TO THE KNESSET. LET THE MINISTERS TASTE THEIR OWN MEDICINE OF LIES, DECEIPT, TREASON.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מסירת הבתים לטירוריסטים-מהי ?
בועז,
דרום,
24/02/05 07:24
|
זהו הביטוי לנצחון הטירור . לניצחון דרך האסון של אוסלו . וליכולתו של מנהיג ממשפחה עטורת חשדות פליליות לכפות את דעתו ולהוביל תמימים בדרך האסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מי שזרע רוח יקצור סופה
המוכיח,
בשער,
24/02/05 07:22
|
במשך שנים כולם התעלמו מאלימות המתנחלים כל זמן שהופנתה כלפי התושבים המקומיים. ראשי הציבור שלהם בתקשורת גילגלו עיניים לשמיים והסתיעו גם בפסקי הלכה של מספר רבנים הזויים. למרבה הפליאה גם היום נמשכת הסלחנות ולמרות שהמתנחלים הכריזו על מלחמת אחים עדין הפוליטיקאים נמצאים בהכחשה. יד תקיפה נגד פורעים ולא גילויי הבנה כי בנפשנו הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה שזכור לי
תוהה בקול,
24/02/05 09:45
|
הערבים היו יותר אלימים מהיהודים. זריקת אבנים, יריות על רכב עובר וכדו'. נקמת יהודים חיית להלקח ביחס הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
המתוסכלים
שי,
בקו הירוק,
24/02/05 07:22
|
מנהיגים שהובילו צאן מרעיתם בדרך השגוייה מתקצנים מתיסכולם. סייעו למאמיניכם להתפקח ולמצוא עצמם במציאות החדשה והאמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ככל שיסיתו נגדנו נהיה יותר
נחושים במאבק,
24/02/05 07:16
|
ככל שההתלהמות וההסתה נגד מתנגדי פשע העקירה תגבר יצטרפו יותר ויותר למנוע את העקירה.
אני לא מתנחל אבל מקווה שתהיה לי הזכות להגן על הישובים בבוא היום.
רוב חיילי צה''ל, כמו רוב היהודים. (צר לי שאני לא קונה את ס(ש)קרי הסמול בסקרים שלהם פרס עדיין מוביל לראשות הממשלה) מתנגדים לעקירה.
כל ההסתה כאילו מתנחלים יפגעו בחיילים היא שקר. שנועד להשניא את המתנחלים על הציבור ולהמשיך את אוירת העליהום שהתקשורת מטפחת נגדם כבר 30 שנה ובמשנה תוקף בתקופה האחרונה.
כמו כל שאר השקרים של הסמול שמתפוצצים מול פרצופם גם השקר הזה יתפוצץ לכם בפרצוף. וגם פרצופכם האמיתי רווי השנאה ייחשף. מי שמבין לליבם של מחבלים ושונא כל כך את חלוצי המדינה שלא ייתפלא למה הוא שווה 25 מנדטים. ולכם עוד יש את החוצפה לקרוא לעצמכם מטה הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל יום התשקורת מסיתה מחדש.
ניר,
תל אביב,
24/02/05 07:11
|
די לשקרים. בגלל הכותרות הללו אנשים מתחילים לחשוב שהדמיונות שלכם זו המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אני בכייף אכסח למתנחלים תצורה
זכי,
לוד,
24/02/05 07:04
|
אני בכייף אכסח למתנחלים תצורה ורק שיעיזו להפריע לנו.... ישר לקלבוש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה מדברים הערבים בלוד?
ל"ת
אישיהודי,
24/02/05 12:23
|
|
 |
הצביעות השמאלנית חוגגת
אדם,
24/02/05 08:42
|
אם מישהו היה כותב לכסח לשמאלנים או לערבים את הצורה,הוא ישר היה מואשם בהסתה. אבל כלפי דתיים, מתנחלים,אנשי ימין אפשר להציע לכסח או להעמיד מול כיתת יורים,כפי שהוצע באחת התגובות כאן בעבר,ואז להסתתר מאחורי חופש הביטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה, בא!!
מכסח בחזרה.,
24/02/05 07:49
|
לוחם מקלדות אימפוטנט שכמוך.
אני מקווה שיש לך ביטוח טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מעידה עליך
סימה,
24/02/05 09:00
|
|
 |
10.
שרון!! תראה למה גרמת
רון,
מיאמי,
24/02/05 06:58
|
מה רציתם? שאזרחים שמגורשים מביתם יקבלו את הגזירה בהכנעה. מה עובר בראשם של אלפי התושבים שנאלצים לותר על רכוש שבנו בזיעה ובדם, ודוקא לאותם אלו שהקיזו את אותו דם. וכל זאת בניגוד לרצון העם שהצביע נגד התוכנית ושלח את מיצנע הביתה. תגובת התושבים אינה קיצונית, שהרי גם שריד אמר שאם יהיה טרנספר הוא וחבריו מהשמאל ישכבו מתחת לגלגלי המשאיות. אה!! אבל זה טרנספר ליהודים... מסכנים החיילים שתקועים באמצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לעשות מה שאסד האב עשה!!
יוסף, ב''ש,
24/02/05 06:56
|
|
 |
מזמן אמרתי שצריך להפגיז
ל"ת
את השמאלנים,
ואת ב''ש,
25/02/05 00:47
|
|
 |
תרגיע עם השנאה שלך
יואב,
ראש פינה,
24/02/05 18:27
|
אתה אותו סגנון של הימין הקיצוני רוצה להשתמש בדם כדי להכתיב את דעותיך. אל תאיים ושב בשקט תהייה התנתקות ותהייה חזרה לגבולות 67. רוצה דם?! סע לסורייה או לבנון. אתה דווקא נשמע כמו מועמד מתאים לאחים המוסלמים. עם כול הוויכוח הציבורי והאידואלוגי שיש לנו אנו עדיין ''האחים היהודים'' תכניס את זה לקופסא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אל תערבו את הצבא בביצוע הפשע!
יקנעמי,
24/02/05 06:46
|
שימוש בצבא לביצוע פשע העקירה ישנה את דמותו של צה''ל מצבא העם לצבא דרום-אמריקאי המבצע את עוולות השלטון. אל תכניסו את הצבא למחלוקת הפוליטית הזו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להכניס כל מופרע מיד לכלא!!!
הודיה,
רעננה,
24/02/05 06:44
|
כל מי שירים יד על חייל או שוטר על הפינוי הקרב עלינו (ב''ה) - יש להכניס אותו מיד למעצר על תקיפה ל 6 חודשים. עכשיו התפנה הרבה מקום בכלא אחרי ששחררו את 900 המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך נשמור על שלטון החוק ......
ל"ת
אפילו בלי משפט,
24/02/05 09:32
|
|
 |
6.
מה הפלא? יש מיעוט שמרגיש נרדף!
מוטי,
רמת-גן,
24/02/05 06:39
|
שרון וממשלת השמאל שלו ,ממשיכים כבר חודשים בתהליך הדה-לגיטימציה לציבור גדול(אבל נחשב למיעוט במדינה) של המתיישבים ותומכיהם , אז בוודאי שאותו ציבור מרגיש בכך ,ואינו יכול לשבת בשקט בעוד משמיצים אותו ,אז הוא עוד יותר מקצין את עמדותיו ,מכיוון שקולו לא נשמע. הוא מחפש דרכים אחרות להשמיע את קולו. אם לשרון היה אכפת ,הוא לא היה מגיע למצב הזה ,אלא במקום הבטחות חסרות שחר לפלס' שמבחינתו הוא כבר לא יכול לחזור בהם ,הוא היה צריך לבוא ולדבר איתם.כן כן.לדבר איתם ולא עליהם !!!. הכל יכל להימנע ועוד יכול להימנע.הכל בידי שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מבצע טיהור
Avi Ecuador,
24/02/05 06:27
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html ''ואני בתוך כל ההמון הגדול למטה על שפת הים עמדתי ויחד עימהם במו עיני ראיתי. . . ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם והם חמושים מכף רגל ועד ראש והם שניים-שניים, שלושה, עשרות, מאות רבות - רצים לירות ביהודים. . . ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האונייה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! ''. ( מתוך ''ידינו שפכו'', מאמר המערכת של עזריאל קרליבך, עורכו הראשון של ''מעריב'', ביום ד' ט''ז סיון תש''ח, יום לאחר הטבעת ''אלטלנה'' ). והנה אני שוב חוזר לאונייה, בטני מתהפכת בבחילת ריח דם קרוש, בשרי נעשה חידודין, מאכל לרימות הזיכרון. פומפוזיות מחליאה אופפת אותי בשעה שאני שוב מקלף את הגלד הצהבהב. זוהי הספינה הרובצת בינינו שנות דור, תקועה, נשברת על שרטוני התת מודע של תחיית העם היהודי. ספינה ארורה זו, צאצאית מובהקת של קין והבל, יעקב ועשו, מלכות ישראל הקרועה וחורבן הבית. זו האונייה שמצד אחד קודשה לנצח ומנגד הפכה למשל ולשנינה. זו הטראומה הקושרת בגורל אחד את דור המייסדים: בן-גוריון, בגין, גלילי, דיין, אלון ורבין. וכמה נורא שאת אותו דטרמיניזם אכזר, את אותה שפיכות דמים איומה, את אותה מלחמת אחים מציע בקלות ראש לא אופיינית עמי אילון בראיון ל''ידיעות אחרונות''. אלטלנה למתנחלים. האם אילון אינו מודע לתעצומות הזעם, התסכול והייסורים הכרוכות בסיפור אלטלנה? האם אינו יכול להביא דוגמה אחרת? אך העילה הראשונית שבגינה אני חוזר לסיפור אלטלנה היא התרשלות שלי בפר סום עובדה שגויה. ברשימה ''זיכרון סלקטיבי'' טענתי כי ''אלטלנה טובעה על פי פקודה של בן-גוריון. על הביצוע פיקד סא''ל יצחק רבין''. אמנם בן-גוריון נתן את ההוראה אך לא רבין דאג לביצועה. תפקידו הפיקודי בקרב היה שונה ובו נתמקד. נוכח קוראים רבים שמחו הן על אזכור רבין בהקשר אלטלנה בטענה כי תפקידו שם היה זניח והן בשל המשפט הנ''ל, מצאתי לנכון לערוך בירור שינסה לתת תשובה הוגנת לשאלה המתסיסה. לצורך בירור הסוגיה, הצלבתי שני מקורות עיקריים ונעזרתי בעדות אישית: ''פנקס שירות'', האוטוביוגרפיה של יצחק רבין שנכתבה בשיתוף העיתונאי דב גולדשטיין, הספר ''אלטלנה'' מאת שלמה נקדימון ועדותו של לוחם האצ''ל יעקב אברהמי, ''אלצפן'', ששהה על החוף בתל-אביב בשעה שהאונייה הותקפה והציל רבים מחבריו. תחילה, תקציר האירועים: ב-11 ביוני החלה אלטלנה בהפלגה לכיוון חופי ישראל. ב-15 ביוני אישרה הממשלה הזמנית בראשות בן-גוריון את פריקת האונייה בחוף כפר-ויתקין, אך מחלוקת קשה שפרצה בין נציגי צה''ל לאצ''ל על חלוקת הנשק הידרדרה לכדי מלחמת אחים ברחובות תל-אביב והפגזת האונייה עד לשריפתה. בזמן ההרעשה ולמרות כניעתה, לא פסקה האש מהחוף...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלטלנה
סמול,
תל בוגדים,
24/02/05 09:07
|
אני חושב שההקבלה בין המצב בשטחים לאלטלנה היא מצויינת.
גם באלטלנה היו קומץ של שוטים שרצו להעמיד את האינטרס שלהם מעל האינטרס הכללי של המדינה. לשימחתנו בן גוריון בעזרת צהל הנחיל לנו לקח חשוב: אף קבוצה בחברה הישראלית לא יכולה לשים עצמה מעל החוק ומעל החלטת הממשלה. למרות שנראה שמוסר ההשכל מפרשת אלטלנה לא נלמד ע''י חלק מהאזרחים, אני מקווה שראש הממשלה שרון ינקוט באותו קו פעולה חסר פשרות ובכך יביא לחיזוקה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן גוריון מנע מלחמת אחים
אדי,
24/02/05 07:49
|
חבל שאלה שבאו בעקבותיו לא הבינו איזה מפלצת עלולה לצמוח בהתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגין מנע מלחמת אחים.
אדם,
24/02/05 08:46
|
בן גוריון פתח בה ובגין מנע אותה בנאומו המפורסם בקול ירושלים,''ידנו לא תהיה איש על אחיו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ו-40 שנה אחרי זה הוא פינה
בוגי,
24/02/05 14:43
|
|
 |
4.
Talk About Sharon's Plan'
Jed,
USA,
24/02/05 06:00
|
Instead of writing article after article about people being mad about Sharon's plan, how about writing about the benefits of Sharon's plan? Are you afraid that your readers will learn from you that the Sharon Plan may not bring peace and economic development?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יש הנחיות
ישראלי,
ישראל השפויה,
24/02/05 05:29
|
לצהל יש הנחיות איך לטפל במקומיים כל שצריך הוא להשתמש בהם היחס למקומיים צריך להיות זהה כל מי שמתנכל לחיילים אחת דינו יש מגוון אמצעים וצריך להשתמש בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אמרנו לכם להוציא את הצבא
יוסי,
חולון,
24/02/05 05:28
|
מהמשחק הרע והנאצי הזה.... חשבתם להיות חכמים..... לכל הקצינים המודאגים ישנה רק עיצה אחת! סרבו פקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרנו לכם לצאת בזמן
זיו ריצקין,
24/02/05 10:15
|
אמרנו לכם שיום אחד נצטרך להחזיר את זה, אמרנו לכם שכל ראש ממשלה יבין בסוף ויראה מכאן דברים שלא ראה משם, אמרנו לכם ששלמות הארץ היא לא מקודשת בעיננו וחיינו ואיכות חיינו חשובים עשרות מונים,... אמרנו, אז-מה? הקשבתם? זובי הקשבתם. תמשיכו, תמשיכו להתפלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, אתה אידיוטי
ל"ת
יואב,
24/02/05 07:59
|
|
 |
1.
תקשורת פושעת!!!
אביב,
ניו יורק,
24/02/05 05:21
|
הסתה ודה לגיטימציה לאוכלוסיה שלמה, זה מה שיוביל לאלימות. כולכם נשמעים כמו מקהלת ליווי של שרון וכשתתעוררו זה כבר בטח יהיה מאוחר!
איך אין לכם בושה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תקרא 'מקור ראשון' ותרגע
ד.יהודי,
24/02/05 10:40
|
ותפסיק להסית.,אם אתה כל-כך זקוק לתקשורת 'אובייקטיוית'.כל התבכיינות שלכם מיידית נעשית מסיתה.מה אתה חושב לעצמך,ש'תקשורת' זה איזה איש אחד שיושב וחושב איך כך סתם לפגוע בכם?לא,תקשורת זה ראי מורכב ואקלקטי של המציאות,כולל אמיתות וכולל גם עיוותים.ולגביי עיוותים:אל תשכח לעולם מאיזה צד באו כל הרוצחים הפוליטיים בישראל מאז עצמאותה.אז תקרא 'מקור ראשון'-ותרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהצד של חנטרישים כמוך
ל"ת
שחר,
תל-חלם,
25/02/05 01:59
|
|
 |
מה אתה רוצה?
מווו,
24/02/05 09:02
|
סה''כ הקצינים מביעים את חששותיהם. הם נמצאים בשטח והם יודעים מה קורה ותאמין לי שהם גם יודעים מה יקרה... איזו דה-לגיטימציה? כל פעם שמראים מתנחלים מתפרעים בחדשות זה דה-לגיטימציה? אולי פשוט אותם מתנחלים ותומכיהם רואים איך הם נראים ולא מוכנים להאמין לתמונות. תאמינו רבותיי, תאמינו.
ושלא תגעו לי בחיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על צהל.
ציפורי,
מבשרת,
24/02/05 07:55
|
מי שמתנגד פיזית לפינוי שישאר שם. על צהל לעזוב ושישארו כל הקיצוניים לטיפו הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אין להם בןשה חחח אפילו חחח
שלןמי,
24/02/05 07:35
|
|