 |
51.
סתם רכזת מפגרת.
תלמיד,
09/03/05 15:19
|
לא שווה דמעה אחת. ותלמד מגיל צעיר שלא צריך לשים לב למה שכל מפגרת פולטת מהפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לא לותר
יפית,
28/02/05 20:24
|
אני מבינה את ההרגשה שמשפלים תלמיד אך מנסיוני מערכת החינוך לא תעשה דבר.שבתי למדה במקווה ישראל היה לה עימות עים הרכז והוא כינה את התנהגותה אינקוויזיציה מילה קשה ומכוערת משרד החינוך לא עשה דבר אני מציעה לאותו אבא חבל לך להלחם המערכת הזאת אטומה מה שנותר לי להגיד שתצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לא פלא
מרי,
25/02/05 15:51
|
מה שאמרה הרכזת זה כלום לעומת מה שהרכז בפינמיה לבת שלי משרד החינוך ידע מזה אך לא עשה דבר ותראו אזה פלא שכל העולם רואה משרד החינוך כן מטפל לאותו נער אני אומרת אל תותר לאף אחד אין זכות להעליב אותך אותה רכזת לא היתה צרכיה לדבר איתך בצורה כזאת לך היה מזל אל תרפה גם לך יש זכויות להרגיש מוגן בבית ספר בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מיכל 43 אתה לא שפויה
שי,
צפון,
25/02/05 10:01
|
תלמיד חצוף??? איפה את חיה תגידי לתלמיד אסור לשאול מה האנשים שאחראים לחייו?? מי אלו האוחזים בהגה?? ראינו כבר את הכתבה בטלווזיה על כמה באמת שומרים על חייהם בהסעות באוטובוסים לפחות יש תלמיד אחד צדיק בסדום שמתעניין מי האיש אשר נוהג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הילד צודק
סימני,
פאריס,
24/02/05 23:34
|
למה שיסכן את חייו הוא יכול לסרב לינסוע עם נהג ערבי במיוחד אם הוא ערבי ישראלי שמולאני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סמולנית-ערביה מגינה על ערבים
ל"ת
ללא מילים,
24/02/05 23:01
|
|
 |
45.
המורה טעתה בגדול
ענת,
רעננה,
24/02/05 22:02
|
גם אם שאלת הילד לא היה במקום כך לא עונה דמות חינוכית לשאלתו של נער. הרי אם מטרתה של האישה הזאת באמת היתה לחנך אז היא לא היתה מדברת כך. כך לא מחנכים ילד.כל הורה ומורה יודע זאת. ולכן מקומה אינה צריך להיות בבית ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת אבל את מתכונת לרכזת
ל"ת
אני,
25/02/05 00:49
|
|
 |
44.
It's a shame
Danny,
24/02/05 20:58
|
It's a shame that this kid is still in high school. In any other place it would have been his last day in school, regardeless of his techer's response. I'm ahamed to be part of this country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not true
eilat,
ny,
28/02/05 00:01
|
What the hell are you talking about. No place will expell the child . NOT IN THE USA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע,בעיני,מוגזם לזרוק תלמיד
.,
24/02/05 22:04
|
מהמסגרת החינוכית בגלל משפט השנוי במחלוקת,אלא לטפל נקודתית בנאמר. בישראל,שם התואר יהודי או ערבי מקובל(יש לשנות מנהג זה) ועד לא מזמן הופיע בתעודת זהות כלאום. כיום,במקום בו כתוב לאום,יש כוכבים,כאילו ''קוד''. יש בעייה רצינית במדינה ,ונצטרך לעמוד מולה כמו שבארה''ב התמודדו בגזענות נגד שחורים. לפחות בישראל אין חוקים גזענים כפי שהיו בדרום אפריקה וארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עניין של שם תואר
יהורבי,
24/02/05 22:52
|
הנקודה היא לא אם ''ערבי'' זה שם גנאי. זה לא. הנקודה היא שלהעדיף נהג יהודי זה גזעני ולענות לו שזה גזעני זה לגיטימי. עכשיו תחפש בתגובות ותמצא מה ה''ילד'' הזה באמת אמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
התלמיד הזה ממש חצוף
מיכל,
חולון,
24/02/05 19:54
|
|
 |
למה חצוף?????????????
דוד,
28/02/05 14:45
|
הוא צודק ב100% בשאלתו ואם הוא מסוייט מזה ובאמת מתפרעים זה הרכזת חצופה היא מערבת את דעותיה האישיות וצועקת צריך לפטר אותה כי זה מראה שלא אכפת לה מהתלמידים מתי שזה כאילו נוגד את דעתיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי תיהיה איתם וזהו תיתאסלמי
ל"ת
את חולת ערבים!,
28/02/05 12:56
|
|
 |
למיכל מס 43
סימני,
פאריס,
24/02/05 23:44
|
יאהבלית הוא צודק למה שיסכן את חייו.במיוחד אם הנהג הוא ערבי ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הבעיה היא ברכזת
Erez,
24/02/05 19:31
|
|
 |
ולמה?
הורה,
24/02/05 21:13
|
אני נסעתי עם כיתת בני מהצפון לנגב בחברת הסעה מנצרת תחתית(זול יותר). היו שני נהגים כי לפי החוק נהג מוגבל בשעות נהיגה רצופות. היה נחמד,רגוע,נסיעה בטוחה ואווירה ידידותית. אם יש בעיות באופן הנהיגה(ערבים או יהודים),המבוגרים המלווים יכולים תמיד להתערב ובעידן הטלפון הנייד,להתקשר למשטרה במידת הצורך. בעייה קשה יותר היא ההסעות היומית של תלמידים בלי מלווה באוטובום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הבעיה האמיתית
nir,
tel aviv,
24/02/05 19:16
|
הבעיה האמיתית היא, איך התלמיד נכנס לכיתה בלי סכין, אולר, או כלי נשק אחר בכדי להגן על עצמו מרכזת שמאלנית מסוכנת. איך קורה שתלמיד על סף סיום לימודיו במערכת החינוך ה''מפוארת'' של לימור לבנת ורונית תירוש לא קם להגן ביתר תקיפות על העם היהודי מאותה סכנה שכרוכה בנסיעה עם נהגים ערביים. איך זה שהשב''כ לא מנע את מינוייה של הרכזת עוכרת ישראל לתפקיד כל כך רגיש ביטחונית. צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית בנושא!! ואת הילד הרגיש לפצות בטיול חינם ואולי גם נהיגת צ'ופר באוטובוס מתדרדר אל פי תהום יחד עם מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
תגובתה של המורה
מיקי,
24/02/05 18:44
|
מלמדת כי היא הגזענית, ולא התלמיד. שאלת התלמיד לא נקפה צד, לא לערבים ולא ליהודים. מסקנת המורה כאילו ההפרדה בין עצם היות הנהג יהודי או ערבי מהווה גנאי ושנאה, רק מלמדת כי זאת נקודת המוצא של מחשבותיה. ולכן הגזענית כאן היא המורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
מתקן,
24/02/05 19:12
|
בכל מקום אחר בעולם, שאלה לגבי גזעו של מישהו כשהגזע לא רלוונטי היא גזענית. את לא צריכה להגיד שכושים טפשים כדי להחשב גזענית באמריקה, מספיק לציין שמישהו שחור כשזה לא רלוונטי. פיטרו כאן מישהי שאמרה בטלוויזיה על איזה שתי זקנות נודניקיות ''שתי זקנות יהודיות נודניקיות'' רק בגלל שהוסיפה את היותן יהודיות שאינה רלוונטית היא פוטרה מתכנית הטלוויזיה ומעבודתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה אומר נכון ,אבל
תחשבו על זה,
פרי-גן מטוח,
24/02/05 20:44
|
הגיע זמן להתעורר! הרכזת ,אילו הייתה מונעת עלידי ערך חינוכי,הייתה עונה באופן שונה. נער בן 17 גדל במדינה *גזענית* כשח''כ רפאל איתן המנוח יכול לכנות ערבים כ''צ'וקים מסוממים בבקבוק'', שח''כ אחר אומר שה''גנים של הערבים פגומים'',... נכון,כל זה ברקע הטרור אבל ההכללה קלה לאוזניים רכות.... שנים רבות לפנינו לתקן את מה שנבנה כבר דורות בגזענות וביחס כלפי האזרח הערבי במדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הרכזת צודקת. התלמיד גזען
כועס אבל באמת,
24/02/05 18:42
|
לגיטימי לקרוא אנטישמי וגזען למישהו שהוא אנטישמי וגזען. זה לא ייאמן שהסיפור פה זה הרכזת ו''נזיפת'' משרד החינוך. בושה וחרפה!!!! סוף סוף יש אנושיות שהיא בסיסית ומובנת מאיליה בכל מקום אחר בעולם ואצלנו גוערים במורה??? מה היו עונים לילד אמריקאי אם היה שואל אם הנהג יהיה לבן או שחור? מה היתם רוצים שיענו לילד רוסי ששואל אם הנהג יהיה יהודי או נוצרי? בשנה שעברה הנהג נהג בצורה פרועה? אז מה זה קשור אם היה ערבי? שישאל אם השנה יהיו נהגים פרועים או רגועים. הכי בדיחה זה שהילד בכה והרגיש מושפל- הכל מילים שהעורך דין של אבא שלו אמר לו להגיד. כמו שאני רואה את הסיפור קשה לי להאמין שה''ילד'' הזה בוכה ממשהו. חתיכת גזען בזוי- הוא והמשפחה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה תודה תודה על השפיות
מלודי,
אנגליה,
24/02/05 20:15
|
מסכימה עם כל מילה....אנחנו לפעמים הופכים להיות המפלצות בהן אנו נלחמים....
אם התלמיד היה חושש מנהיגה פרועה ולא מסוכנת היה עליו להעלות זאת בצורה אחרת. אני מכירה הרבה נהגי אוטובוסים ישראליים שאסור לתת להם את מפתחות הרכב....שהם נוהגים הם חיות אדם.
מה הקשר בן המוצא הלאומי לבין יכולת הנהיגה?
המורה צודקת... ואני מאמינה שהיא נהגה במיתון ובצורה אחראית.
מענין אותי מי חינך את הילד להיות צר אופקים וגזען ..... ההורים ההמומים אולי??
חומר למחשבה.....
***נהגים מחורבנים יש בכל עם ועדה***
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
טמבל או גזען
יוני,
השרון,
24/02/05 18:20
|
מה שבהמי זה החינוך שהאב הזה נתן לילדו, לא תגובת הרכזת. מה זה משנה אם הנהג יהודי או ערבי, אפשר לחשוב שכל היהודים במדינה זאת נוהגים כמו שצריך.
הילד הזה או גזען או טמבל, והערת המורה בסל הכל שיקפה עובדה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרכזת בורה כמו הנער!
ל"ת
טוטו,
24/02/05 19:04
|
|
 |
37.
שאלת התלמיד לגיטימית בהחלט!
ל"ת
סב-עוז,
24/02/05 18:10
|
|
 |
36.
האמת - The Truth
gil,
US,
24/02/05 15:33
|
תלמיד כיתה י''א בבית הספר פלשתין בלדנא שאל אם בטיול יהיו נהגים יהודים או ערבים.
ועתה ילדים נחשו מה ענתה לו המורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לא לתת לערבי להתקרב לילד יהודי
ל"ת
שאול צדקוני,
חברון,
24/02/05 15:20
|
|
 |
34.
איזו נאורות
חיים,
24/02/05 15:18
|
אני מציע שהנהגים יהיו ממשוחררי מחוות שארם..... אולי שיקח את הרכזת נהג פרטי לאיזה כפר ערבי או שהכל בלבולי ביצים של יפי נפש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בנהגי-אוטובוס
גליליאן,
24/02/05 19:02
|
ולא בנהגים פרטיים בכפרים! שם יש בעייה שכדאינ לטפל בה עניינית. גזעני שכמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הילד גזען והאבא גם. בקרוב הסרט
ל"ת
זאב,
24/02/05 15:17
|
|
 |
32.
להכניס אותה לכלא על תקיפת ילד
ל"ת
מירי טפליצקי,
אשדוד,
24/02/05 15:04
|
|
 |
31.
אבא שלי תומך בילד
יאיר נתניהו,
קיסריה,
24/02/05 14:45
|
הרי כולנו או לפחות כמעט כולנו היינו דואגים אם הנהגים של צאצאנו היו ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממש לא.יש הבדל
גליליאן,
24/02/05 18:59
|
בין נהגי -אוטובוסים לבין הנהגים -פרטיים כאשר יש בעייה חמורה יותר בכפרים הערביים . יש לטפל בזה עניינית בלי גזענות כמו שטיפלו בכל המשוגעים(היהודים)שנסעו בפרעות בכבישי הגליל בשנות ה-70...ממש פחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נו,הנהג ערבי או לא ערבי?
פ.ע,
24/02/05 14:19
|
אני נגד גזענות ונגד זה שערבים יסיעו את הילדים שלי.
אני גם נגד גזענות ונגד ערבים בכנסת.
השיקולים הם פרקטיים. למשל, אם מישהו חושב ש90% מהחכי''ם הערבים, לא מעדיפים מאה גופות של יהודים על פני שאהיד אחד מאודה, שיקום. לעניין הנהגים, תקראו סטטיסטיקות, כמות הנהגים המעורבים בתאונות בצפון הארץ,היא כפולה במגזר הערבי ביחס למספרי האוכלוסין, לעומת הנהגים היהודיים.
אז מה לא בסדר בברור התמים שעשה הילד?
הוי מורה דפוקה, לא על הילד צריך לכעוס וגם לא עלייך, גם לא צריך לכעוס על מי שהכשיר אותך להוראה וגם לא על מי שהעסיק אותך. צריך לתת בראש למי שישאיר אותך בעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לתלמיד
גלית,
24/02/05 14:17
|
אני מבינה ללבך, ואני חושבת שאותה הרכזת בהחלט חצופה ובכלל בפניה כזו או תשובה לתלמיד אין לה כלל מקום בשום גוף חינוכי !!! עלובת נפש תתגבר, היא לא ראויה את העלבון שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור מה את יותר
לגלית,
24/02/05 18:43
|
|
 |
28.
מה שהיה באמת:
ג נ,
היה בכיתה,
24/02/05 14:15
|
האירוע התרחש שלשום כאשר הרכזת, עברה בין כיתות י''א בתיכון ופירטה את לוח הזמנים המתוכנן לטיול, שייערך בחודש הבא. כשנכנסה לאחת הכיתות שאל התלמיד ע' האם השנה יהיו בטיול השנתי נהגים יהודים ולא מחבלים ערבים מגזע נחות , כפי שהיה בשנה שעברה. בתגובה הטיחה הרכזת בנער ''אתה אנטישמי ואין צורך שאני אענה על השאלות החצופות שלך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטינקר ובדאי.
ז'בע',
24/02/05 15:19
|
|
 |
ג.נ. צודק ואתה שתתבייש
ל"ת
יודע,
24/02/05 17:47
|
|
 |
הגיוני יותר...
ל"ת
אני ואז?,
24/02/05 14:55
|
|
 |
תודה!!!
סיגל,
24/02/05 14:40
|
|
 |
27.
תלמיד גזען ואנטישמי שיש להכניס
אחמד בושיקי,
לילהאמר,
24/02/05 14:13
|
|
 |
אתה ודאי מכיר את המקום,
סב עוז,
24/02/05 18:14
|
באחת המדינות הכנות,אילו היית נכנס למקום דומה לקציעות,לא היית מסוגל לכתוב,ודאי לא בעילום שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המרכזת ערביה ומחבלת
שולה ליפשיץ,
מורג,
24/02/05 14:11
|
כל מי שיש לו בעיה עם ערבים, אפילו אם לא גרם לרצח יקיריו, יש לו בעיה עם אוהבי ערבים מחבלים. ל''מחנכת'' הזאת טובת הערבים חשובה מבטיחות תלמידיה. זה ''החינוך'' השמאלני שיכולים לקבל תלמידי ישראל מהשמאלנים. טובת הערבים מעל לכל.-התלמידים יכולים למות כי המרכזת מאשרת להפקירם בידי ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am sorry for your existence
ל"ת
yabadabadu,
24/02/05 14:34
|
|
 |
אותו כנ''ל לגביך, קוקס
ל"ת
שונא ערבים,
ושמאלנים,
25/02/05 02:52
|
|
 |
25.
הילד באמת גזען
מיכל,
24/02/05 14:08
|
הרכזת אולי הגזימה בתגובה שלה, אבל זה תפקידה להעמיד אותו במקום ולא להתייחס בסלחנות לאמירות גזעניות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרכזת ירדה לרמה של התלמיד!
ל"ת
דוד,
24/02/05 18:48
|
|
 |
24.
הרכזת היא הגזענית
לימור ליבנת,
24/02/05 14:08
|
ממשרד החינוך נמסר ''המשרד מוקיע כל גינוי ואמירה שיש בה בכדי לפגוע ברגשותיו של האחר. עובד הוראה אמור להוות דמות חינוכית ולא להשתמש בביטויים גזעניים כאשר יש איסור על הכנסת ערבים לבית ספר יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תגובות מצמררות
גועל,
נפש,
24/02/05 13:58
|
תגובתה של הרכזת לא במקום. היה עליה לסלק את הנער מבית הספר ולהזמין את הוריו לשיחה ע''מ למצוא את מקור הגזענות האיומה הזו. תגובות הגולשים לכתבה מפגינות בדיוק את אותה גזענות ואנטישמיות אליה התייחסה הרכזת ומעוררות חשש כבד בליבו של כל אדם שפוי שקורא אותן. דבר אחד שנותר לא ברור, האם המגיבים שונאים יותר את הערבים ( שכן כולם טרוריסטים ורוצחים ויתרה מזאת, אף אחראים בלעדית לקטל בכבישים), או שמא הם שונאים יותר את השמאלנים על היותם משתפי פעולה, סייענים לביצוע פיגועים, בוגדים בעמם ובמולדתם, מתחסדים או חס וחלילה אשכנזים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשאלתך, שמאלנים גרועים מערבים
ל"ת
בערבים,
מותר לירות,
25/02/05 02:45
|
|
 |
אני נוטה להסכים איתך
ירון,
28/02/05 11:32
|
שאלה קשה, מה דוחה יותר שמאלן או ערבי. חשבתי וחשבתי ולא הצלחתי להגיע להחלטה, עד שנעזרתי בדימיון מודרך. מה פחות יגעיל אותי,ששמאלן יעמוד מאחורי(או חלילה לפני) בתור לסופר או ערבי ולפתע הכל היתבהר, ברור ששמאלן יותר דוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באותה המידה,הררכזת הייתה יכולה
צרפתי,
24/02/05 18:45
|
לשאול את התלמיד במקום מה פשר השאלה ולהתייחס אליה בצורה חינוכית לגבי הפן הגזעני שבה. הזדמנות למחנכת הכיתה לאחר מכן לערוך דיון ענייני על בטויים שעלולים להיות גזעניים. זה מזכיר לי שבצרפת,זרקו ילדים מבית הספר בגלל ביטויים אנטישמים ,אך בזה ,אותם הילדים לא הפסיקו להיות כאלה אלה יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
''התלמיד הרגיש והאב מלא הרוח''
tאלי,
חדרה,
24/02/05 13:55
|
מדהים עד כמה תלמידינו העיקר בכיתות הגבוהות רגישיםמבעיקר לעצמם. איום ונורא הרכזת העליבה אותו אולי נפטר אותה! אם הוא היה מקלל אותה או אפילו מכה אותה לא בטוח שזה היה מגיע לתקשורת שנזעקת להגן על נפשו הרכה והעדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עבודה ערבית
המבין,
24/02/05 13:54
|
כולנו יודעים מה הכוונה שאנו אומרים ,עבודה ערבית, זה חלק מהסלנג, האם עכשיו מדובר בגזענות? אם אני רוצה להתבטא כך?ובאמת ובתמים אין לי דבר נגד הערבים. או שאולי זה לא נכון מבחינה פוליטית, .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט זה ביטוי גזעני,
Martin LK,
24/02/05 18:33
|
אבל זה נכנס לשפה כל כך טוב שאתה וכמוך חושבים שזה בסדר! אני למשל לא משתמש בביטויים כמו עבודה ערבית טעם ערבי צבע ערבי שמבעיים תחונה שלילית בסלנג! תאר לעצמך שכך היום היו מדברים בעולם על היהודים...איך היית קורא לזה אם לא אנטישמיות וגזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזה צביעות.
עולה,
24/02/05 13:39
|
אני לא חושבת שזו שאלה הכי מתאימה ,אבל ,אני כעולה,יכולה להגיד שהייתי מזועזעת מהצורה שמדברים חופשי על הערבים בכל מקום במדינה הזו. באוטובוס שמסיע אזרחים גם לגוש-חלב בגליל שמעתי הערה כזו בקול רם: ''אייירס,איזה צבע ערבי!'' שמעתי על פגיעה בילדים ערבים: ''זה רק ילד ערבי!'' ועוד הרבה התבטויות בנוכחות אזרחים ערבים. ילדים לא צומחים רק מהוריהם ,הם גם מושפעים מהסביבה. קל להיות יפיופים בתאוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חכמים גדולים....
זהבית,
24/02/05 13:33
|
אל תתקפו את התלמיד ואת הוריו. המורה הזו, כמו רוב המורים בארץ, מטומטמת - יש לה כח והיא מנצלת את זה להשפלת תלמיד במקום להעמיד אותו על טעותו בשאלה. כאדם בוגר היא צריכה לשלוט בפיה במקום להקיא טינופת - שתתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
האם ההורים מוכנים??
יאיר,
מורה חצופה,
24/02/05 13:29
|
הרי כולנו או לפחות כמעט כולנו היינו דואגים אם הנהגים של צאצאנו היו ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אני מוכן
רונן,
חיפה,
24/02/05 15:05
|
ובמסגרת עבודתי במוסד לילדים אנו מרבים להשתמש בשירותי הסעות שחלק מנהגיהם ערבים. אחד מהם הציל אותנו לפני שנה מתאונה קשה כאשר בלם בלימת חירום כשנהג (יהודי למהדרין) חתך את רכבו שהיה מלא בילדים ומדריכים. יותר מזה, אחת מחברות המוניות באיזור מתהדרת בכך שהיא לא מעסיקה ערבים מתוך עיקרון. מתוך אותו עיקרון, אני לא אשתמש בשירותיה גם אם אני צריך לחכות עוד 20 דקות למונית רחוקה יותר. אם הייתי נוהג אחרת לא הייתי ראוי להיות איש חינוך.
צריך לקרוא לילד המכוער בשמו: הגזענות הפכה לדבר כה מובן מאליו בחברה הישראלית עד שמי שמעז להציב סימני שאלה בנוגע אליה נתפס כחריג. אין לזה, אגב, שום קשר לפיגועים ואינתיפאדה. זוהי שנאת אחר טהורה והיא לא תשאר רק במישור היהודי-ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני לא רואה פה משהו גזעני
יוסק'ה,
24/02/05 13:28
|
סה''כ באמת זה היה לגיטמי...מה הקשר אנטישמי וגזען? חבל על הזמן איזו שטות...לא צריך להתעסק בזה כ''כ גם...כל דבר מנפחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שמאלנים וערבים הם אותו אחד....
ממשלת השמאל,
והערבים,
24/02/05 13:26
|
כל מי שיש לו בעיה עם ערבים, אפילו אם הוא גרם לרצח יקיריו, יש לו בעיה עם השמאלנים. ל''מחנכת'' הזאת טובת הערבים חשובה מבטיחות תלמידיה. זאת ''החינוך'' השמאלני שיכולים לקבל תלמידי ישראל מהשמאלנים. טובת הערבים מעל לכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שייך טימטומי
ל"ת
טוטו,
24/02/05 18:23
|
|
 |
15.
שאלה גזענית - תשובה במקום!
ל"ת
הרכזת צודקת!,
24/02/05 13:22
|
|
 |
14.
הרכזת גזענית וטפשה
ל"ת
שחר,
24/02/05 13:19
|
|
 |
13.
מעניין : יש נהגים ערביים בבתי
עוכר שמחות,
24/02/05 13:19
|
יהודיים, אבל לא להיפך. מישהו יכול לתת לי תשובה ? תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הרכזת צודקת. מה זו השאלה הזו?
ישראלי,
24/02/05 13:19
|
ולאביו של הנער - שאל את עצמך מאיפה באו זרעי הגזענות? הרכזת יותר מראויה לצאת לפולין (אגב זה לא פרס אלא עונש). היא רגישה למסר אוניברסלי נגד גזענות ואנטישמיות. כל הכבוד לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רכזת פסיכית
אבי,
24/02/05 13:15
|
אין זה חזיון נפרץ למצוא היום חברות הסעה המתהדרות בכך שנהגיהן הנם יהודים בלבד. יתירה מזאת,הטרוריסטים הנם ''ערבים'' ולא יהודים,למעט אולי עוזריהם דוגמת גב' פחימה,ועל כן שאלתו של התלמיד הנה לגיטימית לחלוטין. מוטב היה לו היתה הרכזת עונה לשאלתו בצורה מתונה ולא מאשימה אותו ב''גזענות'' שאיננה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ומה עם ההורים
טלי,
24/02/05 13:12
|
הרכזת ענתה בצורה שאינה הולמת את תפקידה ולכן עליה להתנצל על דבריה . ''הילד'' בין ה- 17 יכול לדעת איך להתבטא , וכיצד שואלים שאלות. ההורה לעומת זאת ,ממש, אבל ממש לא חייב להגיב כי כל מילה שהוא אומר רק מראה מאין צמח ילד חצוף וחסר גבולות.
נמאס מההורים המעצבנים. תחנכו את ילדכם ולא את המערכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זה נושא לכתבה?
איתן,
24/02/05 13:08
|
אז קראה לו אנטישמי, נו? אולי הסקופ הוא שהוא לא דקר אותה או לפחות פינצ'ר לה את הרכב, כמצופה מהנוער העכשווי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה :אז קרא לו אנטישמי ,נו?
כרמלה,
24/02/05 13:43
|
נראה לך חינוכי כך להקניט תלמיד בכיתה מול חבריו ומורתו במקום להשתמש בשפה חינוכית? אתה צודק,הסקופ שהוא לא התנפל עליה כי כשלא מכבדים תלמידים,הם עלולים גם לא לכבד מורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא להקניט
תיקון,
24/02/05 18:48
|
|
 |
8.
שאלה כזו מחוייבת בתשובה
מיה,
24/02/05 13:00
|
|
 |
7.
השאלה היתה במקום
שרית,
24/02/05 13:00
|
הרכזת לא במקום הראוי!! תשובה תוקפנית ,וחסרת כל טקט ורגישות כלפי הבן אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הרכזת אמרה לתלמיד: אתה .......
אש,
השרון,
24/02/05 13:00
|
רכזת טיפשה וקרוב לודאי שמאלנית ששנאה עיורת לא מאפשרת לה להבחין בין שאלה נכונה , ושאלה לשם קינטור. ככה מחנכים לכהניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
השאלה שלו באמת גזענית
נעמי,
24/02/05 12:59
|
חסרים יהודים שנוהגים בצורה פרועה ? אם זה באמת חשוב לו, שישאל אם מקפידים להביא נהגים זהירים, מה זה קשור לערבים ? חצוף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענית ומוצדקת
ל"ת
חקלאי,
24/02/05 18:15
|
|
 |
את לא מבינה שזו תוצאה
עולה,
24/02/05 13:46
|
של אווירה של שנים במדינת ישראל? תתעוררו ותבינו למה מדי פעם האוכלוסייה הערבית מתקוממת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עולם הפוך
ספי,
24/02/05 12:52
|
הקוזאק הנגזל. הרכזת ענתה לו כפי שצריך. ילד גזען מכונך כך כנראה ע''י הוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי כינך עותח, געון?
ל"ת
בטח גם,
ההורים,
25/02/05 02:49
|
|
 |
3.
צודקת. מה פתאום הוא המסכן?
Harbona,
24/02/05 12:50
|
he is in grade 11 17 years old good to be married and have children next year a soldier ! what is all the crying about ? respond no.2 above is right זו שאלה שאינה במקום, היא גזענית ומיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צודקת. מה פתאום הוא המסכן?
מכיר את הנושא,
24/02/05 12:35
|
זו שאלה שאינה במקום, היא גזענית ומיותרת. ככה מחנכים בבית הלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאות שאלה לגיטימית.
מורה,
24/02/05 13:14
|
אילו לפני שנה הייתה תאונה בגלל נסיעה פרועה,היו מציינים שהנהג ערבי ועוד איך היו מציינים! אז לא לבוא לנער בטענות ובטח לא להשפיל אותו מול הכיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנער לא התכוון להיות גזעני!
הורה,
24/02/05 13:07
|
כנראה שיש לו הסעה כל השנה עם נהגים יהודים רגועים,ושהיה לו ניסיון מר בטיול האחרון עם נהגים ערבים. אפשר לראות את זה כגזענות אבל תזכרו באיזה מדינה אנחנו חיים כשאומרים(וילדים שומעים): ''ערבי טוב זה ערבי מת''. לפני 15 שנה,הנער וודאי שמע דיבורים מזעזעים כאלה. הרכזת יכלה לדבר איתו ביחידות אם חשבה שזו שאלה גזענית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איזה רכזת דפוקה
חבר,
מלכיה,
24/02/05 12:31
|
הכי פשוט היה לשאול את הנער למה הוא שואל שאלה כזו ,ומה מטריד אותו! משך כל הילדות, הילדים גדלו במדינה גזענית,עם כל מיני בטויי הקנטה למגזר הערבי ופתאום שאלה לגיטימית הופכת את הנער ל''גזען''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתמם
מקשה,
24/02/05 13:12
|
נוכחת בשיחה בין התלמיד לבין המורה? אתה יודע כיצד הוא התבטא? לא. אינך יודע . כנראה שלו היה שואל בתמימות ומנמק את דבריו לא היה מותקף כגזען- גם אני הייתי מצפה ממורה שתסביר לילד, פרחח חצוף ככל שיהיה, באיפוק ובעדינות, אך למה להתמם? האם הכתובות והקריאות במגרשי הכדורגל ''מוות לערבים'' אינן מעידות על עומק הגזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן,אין לענות לילד בצורה פוגעת
חבר,
מלכיה,
24/02/05 13:51
|
אלא לנצל את ההזדמנות כדי לפתח את הנושא.. אבל ברור שאין זמן לדבר כל כך חשוב בבתי-ספר.
הגב לתגובה זו
|
|