 |
35.
תופעה מצערת
יהודי טוב.,
28/02/05 12:55
|
בכל יום אנו נתקלים יותר ויותר בתופעת האלימות, והגרוע יותר - שהיא נעשיית כל פעם ע''י מישהו צעיר יותר. זו תופעה המתקשרת לאוכלוסיה מסוימת, או שמא זה הפך לדפוס התנהגות עולמי, נכון יותר, ארצי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מתעסקים בהכל....
ח.,
קריות,
28/02/05 12:45
|
בימים אלו, במדינת ישראל מתעסקים בהכל אך שוכחים את העיקר!!! לכאורה יש רצון לנצח את האלימות המתפשטת, אך שמסביבנו אין רגע של שקט ואנשים ''גדולים'' מרשים לעצמם להשתמש באלימות, הן מילולית והן פיזית, נישאר לילדנו להביט בהם וללמוד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
התופעה קיימת שנים רבות
איתן,
רחובות,
25/02/05 04:47
|
הגיעה הזמן שהתקשורת תעשה ממנה כותרות, אולי זה יזיז משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רק תורת ישראל מרסנת יצרים
ל"ת
למה עזבתם את,
המורשת?אומלל,
24/02/05 20:49
|
|
 |
31.
הוציאו ילדיכם מהחינוך הממלכתי
ל"ת
המטורף. אומללים,
24/02/05 20:46
|
|
 |
30.
27 דברייך מרגיזים אבל נכונים
ל"ת
עידו,
24/02/05 20:26
|
|
 |
29.
תגובה ל -27
רוקו,
נתניה,
24/02/05 20:12
|
תגובה ל- 27 : כשקראתי בראשונה את דבריך הפשיסטיים ,גיחכתי.
בפעם השניה כבר רגזתי על חופש הביטוי הניתן למנייקים כמוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-29
אודי,
תל אביב,
24/02/05 20:39
|
בינתיים זה מבינינו שמחזיק בתואר במדעי החברה, ולמד בדקדקנות את כל נושא החברה הישראלית, זה אני - ולא אתה רוקו ידידי. אתה וודאי פושטק שדקר בעבר וישב במעצר בית בלבד, או לחילופין - תדקור בקרוב. (וזה בטח יקרה כשמישהו יעיז לדבר רעות על מכבי נתניה שלך)
פשיסט? לא נראה לי. תעיף מבט בתגובה המאוד לעניין של עידו, מספר 30.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאודי
רוקו, נתניה,
24/02/05 21:28
|
|
 |
אודי
רוקו,
נתניה,
25/02/05 11:47
|
מישהו השתמש בשמי , וכאילו הצטער בשמי ... יכול להיות שזה אתה???? כמעט ונפלתי מהכסא כשקראתי שאתה עם תואר ראשון... זה בטח עושה אותך מאוד חכם ואולי אפילו צודק! אני לא ראיתי לנכון לספר לך באיזה תארים אקדמיים אני מחזיק , ובאילו תפקידים אני נושא , משום שחשבתי שזה לא רלוונטי . אבל אתה כן. מעניין מדוע. כי כבר קיטלגת אותי כפושטק ,עבריין ועוד. כל זאת מדוע ? כי אמרתי על מישהו שעושה הכללה עדתית שהוא פשיסט מניאק( במובן הרפואי של המילה).הייתי אומר את זה גם על מזרחי העושה הכללה על כל הרוסים, פולנים וכד'. אם אתה כל כך אינטיליגנט , אל תיפול לפחים שחולי רוח למיניהם מעמידים לרגליך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
זה לא חדשות.אם המורה היה מאיים
ל"ת
על התלמיד,,
זה- חדשות.,
24/02/05 19:57
|
|
 |
27.
אני צופה כאן תגובות נזעמות..
אודי,
תל אביב,
24/02/05 19:43
|
אבל אין מה לעשות.. צריך להעיף מפה את כל הקופים הפרימיטיביים שהם תוצר של עליית שנות ה-50 מארצות האיסלאם בעיקר. כן, אני מתכוון לכל המזרחיים האנלפבתים שמנהלים את חייהם כמיטב המסורת הערבית. אין מה לעשות - הם ערבים באופי. רק אלימות, חמות מזג וגועל נפש. אנשים לא מתורבתים ולא מבוייתים. כל עוד הם מתרבים - הם מהווים סכנה קיומית, כי הם מחנכים דור חדש של ערסים מגעילים ואלימים, שחושבים שלשלוף סכין זה מוציא אותם גברים... איכס בא לי להקיא מהשחורים המגעילים האלה.
שיחזרו לחורים מהם סביהם וסבתותיהם הגיעו.. שם ההתנהגות האלימה שלהם היא דבר מקובל.
יאללה עכשיו תשפכו את דמי (אבל בתוך תוכיכם אתם יודעים שאני צודק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל27
Sin pecado,
חיפה,
28/02/05 07:52
|
מראה על כך שאתה בעצמך גזען פרימיטיבי שמתנהג בצורה נאצית ביותר!
ממש גועל נפש מה שכתבת...
תחשוב שוב לפני שאתה אומר דברים כאלו שלא יפגעו אנשים כשהם יקראו את זה...
כי בסה''כ, זה מאוד מאוד פוגע...
מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 27 הטיפש..
הדסה,
אשדוד,
24/02/05 21:30
|
אילו היתה קצת יותר פיקח..היית שם לב.. שרוב מעשי האלימות נעשים בידי רוסים עולים חדשים!!! אני עובדת משטרה.. בכל הסטיסטיקות שלנו הרוב המכריע של האלימות מבוצעת בידי רוסים!!! הבחור שרצח את אסף שטיינמץ סתם ככה להנאה..היה אשכנזי בן טובים.. כמו כן המטפלת שהכתה את התאומים.. הרוב הגדול של רציחות בתוך המשפחה כמו אבא את בנו.. כמו ילד את סבתו או אימו.. כמו אמא שהטביע באמבטיה את 2 בנותיה.. וכמו אלי פימשטיין שרצח את ביתו בדם קר.. כולם ..אבל כולם מעדות אשכנז.. אולי המזרחים קצת חמים בהתנהגותם.. אבל הם לא רוצחים מלידה בדם קר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש מי שעשה אותך
אודי,
תל אביב,
24/02/05 23:26
|
קודם כל תלמדי לכתוב בלי שגיאות (''היתה קצת יותר פיקח'').
דבר שני - שמעת פעם אשכנזי צועק ''יא בןזוווווונה יא שרמוטה אני אחתוך אותך''? לא נשמע לי משהו שאשכנזים המציאו. ויופי, תמצאי לי דוגמאות מתחת לשטיח.. לכל כלל יש גם יוצאים מן הכלל ומטורפים לא חסר בשום מקום.
ואפילו את כתבת שידוע שהמזרחים ''קצת חמים בהתנהגותם'', אז תעשי לי טובה.. את לא הסניגורית הכי מצטיינת שראיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אלימות
אדם,
מרכז,
24/02/05 19:40
|
במדינה שהענישה אינה ענישה והחוק הוא בידי חברי כנסת הבזים עליו כך אנו נראים. מגיע לנו. בזמני למורה היה את הכח להעניש תלמיד והיה כבוד למורה ,היום אין כבוד למורים ולא להוראהו לכן הבי''ס הפך למעין מוסד השומר על ילדינו ובדרך הגב גם מלמד. לעניות דעתי המצב יהיה יותר גרוע באם לא ניתן כח למורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הצעה מחילוני
ציון.ה,
24/02/05 19:38
|
צודקים אלו שאמרו ששיטת הלימוד בבתי ספר דתיים צודקת ונכונה עם עובדות קשה להתווכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
As a teacher
Madam x,
new york,
24/02/05 19:37
|
I''v been teaching over 20 years . I worked with 5th grad 7grad and Youth Group. I can tell you one thing , the problem is that if you as a teacher don't show respect to your student don’t expect the student to show respect back. I heard from a 13 years old that was telling me how the teacher talk to him, I was shocked. What we all need is more love and kindness and be respectful to one another. All that start from home.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
השעייה-
חוסר אונים,
במערכת,
24/02/05 19:17
|
היא שיא הסנקציה שבית הספר יכול לשלוף. למי משרד החינוך חושב שההשעייה מזיזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אריק שרון אשם!!!
יוסי יוגב,
24/02/05 19:10
|
רובכם שכחתם אבל החוק הפוטר נערים מאחריות פלילית חוקק ביזמת תנועת שלומציון שאריק שרון עמד בראשה ,ומי שיזם את החוק הוא יצחק יצחקי (שאח''כ הסתבך בפלילים!!) שותפו של שרון במפלגה. זו הייתה הנדוניה שהם קיבלו בתמורה להצטרפות לקואליציה של מנחם בגין ב 1977!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ממש לא מפתיע
אפרת,
ירושלים,
24/02/05 19:04
|
ממש לא מפתיע שאלימות בבית הספר גוברת, למורים בבית ספר אין שום אמצעי הענשה ממש אפקטיבי, וגם כאשר ניתן עונש חינוכי ההורים לרב מצדדים בילדיהם ובכך מחנכים את ילדיהם לזלזל במורים ולהמשיך להתנהג בצורה אלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אנו רק בראשית תהליך......
ניסים אשכנזי,
רחובות,
24/02/05 19:04
|
כאשר השרה עסוקה בפוליטיקה וראשי המשרד מקדשים את הציונים אין פלא שאנו חווים כאלה אירועים. ועדת דוברת שכחה שיש להקנות גם ערכים.המשרד טרוד בתוצאות מבחנים בין לאומיים,אז מי יטפל בערכים?התובנה שיש להחזיר למערכת החינוך את הכח והסמכות לא חילחלה עדין. הסמכות ההוריתבשפל המדרגה, אז אין מי שיטפל בצרה. לא נותר לנו האזרחים אלא להמשיך ולזעוק,להציף את הנושא בכל בית ולפני כל סמכות כדי שיחול השינוי לפחות בהתייחסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לניסים אשכנזי ראשית הדרך
יעל,
25/02/05 01:26
|
ניסים דבריך נכונים ונשמעים כיוצאים מהלב. מורה מבית ספר ש''התפרסם'' השבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
We need Torah education
yossi,
24/02/05 18:59
|
|
 |
18.
10 שנות מאסר לילד וקנס להורים
אופיר,
24/02/05 18:57
|
להורים לא אכפת. הם עובדים קשה ורוצים רק שקט. קונים לילד מחשב. טלביזיה ממתקים רק שיעזוב אותם במנוחה. ההורים נותנים גיבוי לילד נגד המורים. אז לא פלא שהילד מתנהג כך. מיקצוע הורות הוא המקצוע היחיד שאין צורך ברשיון. כשהילד יחטוף 10 שנות כלא והוריו ישלמו מאות אלפי שקלים קנס התופעה תעלם במהירות. אבל אין סיכוי שזה יקרה במדינה רכרוכית שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה אומר דוברת
מינה,
24/02/05 18:50
|
מה אומר דוברת על התמודדות עם אלימות? מה מציעה לימור לבנת? אה, נושאים כאלה הם בשוליים- חסרי חשיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
החוק להגנת הילד/התלמיד, הבעייה
שני,
קריות,
24/02/05 18:49
|
אותו חוק פופוליסטי הנקרא ''החוק להגנת הילד/התלמיד'' יצר כאן בשנים האחרונות מפלצות אדם ולא תלמידים. החוק אוסר על הורה או מורה: לנזוף בתלמיד שלא יעלב, להעבירו מקום שלא יעלב לשאול אותו בשאלת פתע אסור לאיים, אסור להטיל עונשים חינוכיים, ואסור ואסור ואסור...... גם סילוק מבית הספר הוא תהליך ארוך ומייגע..... הילד גדל בחממה פראית שאין דין ואין דיין, החוק מגן עליו לחלוטין. מה הפלא שכאשר המורה רצתה לכפות קצת משמעת, אותו ''תלמיד מוגן החוק'' הביא סכין להגן על עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חנוך פרטי האלימים בחוץ
ל"ת
יונה,
24/02/05 18:46
|
|
 |
14.
סובלנות אפס - זו השיטה:
Y,
24/02/05 18:45
|
כלומר, לא טיפול חריף במקרים חריפים - זו לא חוכמה. טיפול חד משמעי במקרים קלים: זו החוכמה. כל מלה שלא במקום, כל דיבור שלא במקום, כל מחווה דו-משמעית, כל הפרת סדר הכי קטנה - הכי קטנה: יטופלו, יקבלו תגובה (לאו דווקא קשה, אבל חד משמעית). סנקציה על כל פרובוקציה, ולו הכי קטנה.
כמו שעשו בניו יורק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא במדינה המופקרת הזאת
ל"ת
אין סכוי,
24/02/05 20:03
|
|
 |
אתה צודק בהחלט
ל"ת
מיכל,
קריות,
24/02/05 18:55
|
|
 |
13.
סוף לאלימות, רק דרך אחת.
ברוך דוד,
תל אביב,
24/02/05 18:41
|
יש דרך אחת בלבד להפחתת האלימות בבתינו וברחובותינו ובבתי-ספרנו. אפשר לסכם דרך זאת בארבעה משפטים: 1) יש להכפיל, לשלש ולרבע את מספר סרטי האלימות המוקרנים בערוצי הטלביזיה השונים ובבתי-הקולנוע. 2) יש להגביר ולהעצים את העלילות והארועים האלימים בסרטים אלו ולמהול בהם הרבה (ככל האפשר) סקס וסמים. 3) יש להסיר את כל המגבלות על הקרנת סרטים כאלה ולהקרין אותם בכל שעות היממה, כדי שגם ילדים ונערים צעירים יוכלו לצפות בהם ולשאוב מהם רעיונות מעשיים. 4) יש לעודד ילדים ונערים צעירים לצפות בסרטים אלו ע''י עריכת חידוני-בקיאות בסרטים כאלה וחלוקת פרסים למצטיינים. בין הפרסים יהיו כמובן סכינים מסוגים שונים, אגרופנים וכדומה. בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
לילך,
24/02/05 19:09
|
|
 |
12.
אין דבר כזה
חינוך,
24/02/05 18:29
|
לא בבית ולא במסגרות חינוכיות
אם לא תהה חקיקה נימרצת נגד עברינות ילדים ונוער ונגד הורהיהם ונגד מוריהם
יהיה רע ומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ישר למוסד עברינים וההוריםלמשפט
ל"ת
עופר,
24/02/05 18:29
|
|
 |
10.
צריך לבדוק בשער תלמידים וחפצים
אלמונית,
הרצליה,
24/02/05 18:27
|
לפי דעתי צריך לחוקק חוק שהמאבטח יבדוק בשער אם יש בידי רשות התלמידים סכין או אולר - אבל שהם אומרים שלא הוגן לחטט בחפציהם האישיים. צריך לבדוק כמו בקניונים. די לאלימות,,,,,,,,,,,,,,,,מה יהיה הסוף???????????????אין חוקים מחמירים וזה מה שקורה בעולמנו.................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אתה יודע איזה עומס וביזבוז
תלמיד,
קריות,
24/02/05 18:35
|
זמן זה יצור? אולי במקום להפריח לאוויר ריעונות כאלה עדיף לחשוב. אם כבר יש צורך במכונת שיקוף או דבר כזה,דבר שהוא ביבוז זמן ומשבאים לכלל הגורמים שמרכביבים את מערכת החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה יש להורי''הגבור''להגיד?כמותם
ל"ת
מורה,
24/02/05 18:27
|
|
 |
8.
אשר יגורתי בא
חניתה,
24/02/05 18:25
|
לפני כ-10 שנים ביקשתי גיבוי מהמנהלת כדי להעניש ילד חצוף. היא העדיפה ללקק להוריו, והעיפה אותי מבית הספר. אמרתי לה שבגלל מנהלים כמוה יום יבוא ותלמיד יהרוג תלמיד בגלל הרכרוכיות הניהולית של המערכת. וכמובן שצדקתי, כי זה היה רשום על קיר בית הספר באותיות של קידוש הלבנה אדומות כדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מסכנים מורים שצריכים להתמודד
זמן מחשבה,
24/02/05 18:20
|
|
 |
6.
הכיבוש משחית - הוא יוצר
ל"ת
לגיטימיות לאלימ,
24/02/05 18:10
|
|
 |
קשקשן מהתחת. בדיוק ההפך:
Y,
24/02/05 18:42
|
הכיבוש מסתיר מעינינו את העובדה שהאלימות היא בסיס תרבותי, ושזה מה שיצרנו בארץ האבות, במקום מדינה יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יש לחוקק עבריין נוער
mmm,
24/02/05 17:53
|
יוכל לקבל רשיון נהיגה רק בגיל 21-24 כך הם בטוח יהיו יותר ממושמעים כי זה כל עולמם!!!! מתי יקום ח''כ חכם ויציע זאת או הממשלה והחוק יעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקתני
יצחק,
24/02/05 20:00
|
אז מה? ינהגו בלי רשיון בכלל. השוטר הראשון שיעצור אותם- ידרסו אותו. אם זו שוטרת - סתם יאנסו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי רעיון יותר טוב:
אזרח,
24/02/05 18:24
|
כל עברייני הנוער לא יוכלו להוציא רישיון בכלל! רק כך אפשר להלחם בפשע ברצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון יצירתי, כל הכבוד.
מבקר תגובות,
24/02/05 18:05
|
אבל זה לא מספיק. יש לנקוט ביד קשה ובחוסר סובלנות כלפי עברינות נוער שהפכה למכת מדינה. כל הכבוד לועדת דברת שנותנת מענה לבעיה כל הכבוד ללימור שמוצאת פתרונות לעברינות הנוער במוסדות החינוך. דבר אחד לבנת יכולה לזקוף לזכותה נסיקה מטיאורית באלימות במוסדות החינוך. זה הישג נטו ובלעדי של הגברת האלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל''ז. זה לא יעבור. זכויות
ל"ת
עבריינים קודמים,
טובת הצבור,
24/02/05 20:01
|
|
 |
4.
ארץ מטורפת שוחטת בניה...
יוסף הגלילי,
גליל,
24/02/05 17:52
|
הגיע הזמן לטפל באופן קיצוני בתופעת הסכינאות בבתי הספר. א. להדיח מייד מנהל בית ספר בו קורה אירוע כזה. אם המנהלים יהיו בסכנת הדחה הם ידעו איך למנוע אירועים כאלו. ב. להעניש- קנס גבוה מאד את ההורים. ג. אבטחה רצינית במבואות לבית הספר. ד. להחמיר מאד בחוק ובאכיפתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
יעל,
25/02/05 01:30
|
יוסף הלוואי ודבריך יפלו על אוזן קשבת, ויהפכו למעשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה יש לועדת דוברת להציע?
יעקב,
דרום,
24/02/05 17:51
|
האם ועדת דוברת מציעה משהו בנושא האלימות? האם התחילו ליישם את דוח ועדת וילנאי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להכניס למוסד לעבריינים צעירים
אריה,
מבשרת,
24/02/05 17:43
|
יש להודיע לכל התלמידים בבתי הספר ובכל הכיתות כי ילד שימצא עליו סכין - אף אם לא עשה בו כל שימוש - יעוף מבית הספר וישוכן במוסד לעברינים צעירים. על הכנסת לחוקק חוק כזה בהליך מהיר ולא לאפשר למנהל חופש החלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכל בגלל החינוך החולני המקולקל
יצחק,
24/02/05 17:43
|
בקרו בבתי ספר יהודים...שם לומדים להיות בני אדם...לפני שלומדים על האורך הזקן של הרצל או צבע השפם של..... תתבישו בחינוך המקולקל שלכם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אורך הזקן של הרב עובדיה
אופיר,
24/02/05 18:52
|
לפני שלומדים על אורך הזקן של הרצל לומדים מה אורך הזקן של הרב עובדיה יוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש משחית
חילוני שפוי,
ישראל החוקית,
24/02/05 18:13
|
בני הנוער לומדים שניתן לפגוע בערבים ומזה משליכים שכל מי שאינו דומה לך - דמו מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצחק אתה טועה
א. צבאות,
24/02/05 18:03
|
זה הכל בגלל שהארץ מלאה בפרזיטים חרדים שמוצצים את הדם של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|