 |
136.
מסכים עם אורי
קים,
26/02/05 14:34
|
אין ספק שיש להדק את חגורת החוק סביב חבורת המטורפים אשר מכפישים ומעליבים את התורה אשר בשמה הם מתיימרים לדבר. עם זאת כוונתי בתגובה 135 היתה ברורה-יש להתעלם מדעותיהם בעת קבלת ההחלטות. פשוט לא להקשיב להם.הם לא הוכיחו עצמם ולא זכו ללגיטימציה אשר תעניק להם את הכבוד להתחשב בדעותיהם. כאמרת אותו חכם: ''אלוהים עומד לצד כולם, אבל בחשבון אחרון הוא עומד לצד מי שיש לו צבא חזק יותר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הרב
אורי,
ת''א,
27/02/05 10:42
|
עדיין לא השכילו להתעלם מדעותיהם. במשך שנים עמדו ''מנהיגים רוחניים'' למיניהם בראש מפלגות שהיוו לשון מאזניים, ולכן גם השפיעו לא מעט על תהליכי קבלת ההחלטות. זה נשמע מטורף כשאתה צופה ב''מנהיג'' כזה מקלל וממלמל, ואתה מודע להשפעה הרבה שלו, או כשאתה צופה בראשי ממשלות שהולכים לנשק קמעות של כל מיני ''מנהיגים רוחניים'' שצלילותם כבר מזמן מוטלת בספק, אך זו המציאות ההזויה בה אנו חיים. לכן כה ברור שיש להפריד הפרדה מוחלטת בין דת לפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שיעשו שמוש בנשק נגדנו
משה ,,
פתח תקווה ,,
26/02/05 21:50
|
ואני אומר לכם לאור ההכרות שלי עמם הם מ ס ו כ נ י ם לאין שעור הרי אני נהג מיל בתובלה ואני מכיר אותם על בורים מקרוב מתקופת האנדרלמסיה והבנדליזים בחברון הפיכת בסטות בשוק וירי לעבר דודי שמש , רמת המסוכנות שלהם וההיעזות אומרת דרשני ,לא רחוק שירו כדורים חיים לעבר חיילי צ''הל . לכן אני מקים קול צעקה ושואג מיידימיידי מיידי להחרים להם את הנשקים האמלחים למינהם , לא יתכן שאזרח מתנחבל יסליק בארנסל שלו תחמושת לגדוד שלם והמדינה תעלים עין , רצוי וחיב להתחיל לערוך פשיטות החרמת האמלח ולעצור את העברינים כפי שעשו בבת עין וכולם ראו מה יצה משם , ולו אנחנו בבעיה רצינית רצינית מאוד חומר למחשבה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
להתעלם מדעת הרבנים!!
קים,
25/02/05 23:20
|
הרבנים מעולם לא צפו את הנולד ומעולם לא הובילו מהלכים משמעותיים בחיי העם היהודי. אפשר להרחיק לכת אפילו עד לתקופת התנ''ך אך פשוט אין צורך. ניקח רק את 200 השנה האחרונות. הרבנים לא רק שלא הובילו מהלכים משמעותיים בעם היהודי אלא במקרים רבות אף הפריעו. כך היה בתקופת הפוגרומים בקהילות היהודיות באירופה,כאשר הרבנים לא הגיבו,למעשה למתרחש, ובחרו להפקיר את קהילותיהם. כך היה כאשר היהודים החילונים הקימו את התנועה הציונית באירופה וקראו לעלית יהודים לארץ ישראל-הרבנים טירפדו מהלכים אלו!! הרבנים והחרדים אף לא תרמו מאום בהקמתה של המדינה. הרבנים והחרדים לא תרמו מאום גם לאחר קום המדינה(אה, נכון, הם התפללו). אז למה שניתן להם מילה עכשיו.יש להתעלם מדעתם ולא חשוב מה החלטת הממשלה-התנתקות או התחברות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לי מאד לחלוק עליך.
אורי,
ת''א,
26/02/05 11:14
|
לעניין השפעת הרבנים די אם אזכיר את התאריך: 4.11.95. לא רק שלא צריך להתעלם מהם, לדעתי השב''כ צריך להרחיב את החטיבה היהודית ולהקצות הרבה יותר כוח אדם ומשאבים לפיקוח והשגחה על כל מיני מטורללים כאלה. לצערי הרב ציבור שלם ניזון מדברי הבלע המסוכנים שרבנים אלו משמיעים. אל תזלזל בהם קים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מה יהיה עם הטמטום !
ל"ת
אהוד,
25/02/05 22:39
|
|
 |
133.
הרבנים הם אלו שקורעים את העם
ל"ת
moses,
25/02/05 22:32
|
|
 |
132.
שום דבר שאפ16 לא יכול לפתור
אם ישתמשו בנשק,
25/02/05 16:09
|
או מצד שני...יאללה שישארו שם יש להם מספיק נשק שידאגו לעצמם צריך להוציא את צה''ל ומייד מי שרוצה להישאר תפדל שיסתדרו לבד על אבטחה מים אוכל וכאלה נמאס לי לדאוג להם אני שמאלני תל אביבי ומה לעשות גם משלם מיסים עובד לפרנסתי שנתיים ביליתי בלבנון בשביל לשמור על המדינה ומי שרוצה להרוס אותה אין לו מה לחפש פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
רבנים ע'לק
מיכאל,
25/02/05 15:45
|
אלה רבנים? אותי הם מפחידים,כמי שגדל על ערכי היהדות אלה לא הרבנים שעל פיהם גדלתי. פעם אלוהים היה גדול והרבנים קטנים - היום אלוהים קטן והרבנים גדולים. בינהם היה הזוי אחד שטען כי הרבי מלובביץ' הוא המשיח,כנראה פרחה מזכרונו כי לובביץ' ניקבר ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
חב''ד - אין כמוכם! חזקו ואמצו!
ל"ת
חיים,
25/02/05 15:35
|
|
 |
129.
סרטון מומלץ לצפיה
צ,
מרכז,
25/02/05 14:24
|
רובו המכריע של הציבור, על כל גווניו השונים בעד פיוס ואחדות בעם, מומלץ לצפות בסרטון של צו פיוס באתר: www.d-say.com/projects/tzavpius/arena/index.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
למה נשק? פולסא דנורא לא עובד?
ל"ת
אריה,
25/02/05 12:42
|
|
 |
127.
dossim are killing us
me,
us,
25/02/05 11:05
|
all these dossim and mitnachalim are by far worse than the iranians. the dossim are fanatics, sick in the head, thieves, cancer of society, corrupted, who are trying to speak for god. where the fuck have they been in all our wars? when did they fucking help to defend israel? all they want is all our money, life of our soldiers when they seat on their fat asses and pray to ''god''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
dossim + mitnachlim = cancer
ל"ת
me,
us,
25/02/05 10:59
|
|
 |
אינך מתבייש-זוהי אוטואנטישמיות
ל"ת
דני,
עפולה,
27/02/05 18:44
|
|
 |
100%
Eli,
Romania,
25/02/05 13:32
|
|
 |
125.
tear your heads of, not shirts
me,
us,
25/02/05 10:53
|
you dossim are the parasites of this country. you are worse than the palestinians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
האם מותר שמוש במטאפורה טעונה?
פ.ע,
25/02/05 10:34
|
בכל נושא שבו מזכירים את השואה, מיד נוצר ''גל צונאמי'' של מגיבים הגורסים כי מישהו מחלל את הקודש ואחרים לעומתם טוענים טענות הפוכות, חלק מצדדים וחלק מקנטרים, המגזימים מחרפים ומגדפים.
ההנתקות היא מהלך דרמטי, מהעצובים והקשים בתולדות המפעל הציוני. המחלוקת היא מחלוקת לגיטימית, מוסרית עליונה ומתבקשת.
ככל שהמשמתש בדימויים שאולים, מקצין באמירותיו,ככל שהוא יותר מליטנט בראקציה שלו, תוצאת העימות איתו היא רכה יותר. לכן, מותר להם.
למגיבים, דוקא אלו המצדדים בהנתקות, תנו לאנשים הטובים האלה לפרוק את כאבם,באמירות קיצוניות, בקריעה בזעקת שבר ובנהי גדול.
תחבקו אותם,תחלקו עליהם ותזרמו עם זה, אל תזרו מלח על פצעיהם המדממים. יש אנשים שמעדיפים ח''ו שתעקר אות מהתורה, או עצבים מליבותיהם ובלבד, שלא יעקר בית מארץ ישראל.
הפינוי הזה, למגינת הלב יתבצע, לדעתי ולצערי הרב, גם צריך וחובה שיתבצע, אבל אל תקרעו את העם, אל תקניטו ואל תחרפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am not goingto hug a dos !
David,
25/02/05 20:28
|
Are you mad ? why should I hug a dos ? I care about the secular settlers but dosim - the cancer of our society - never !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת, אבל
צביקה,
רחובות,
25/02/05 17:04
|
הבעיה העיקרית היא שתמיד קיים מיעוט מוגבל ביכולת ההבנה, כמו יגאל עמיר, שייקח את ההתבטאויות לקיצוניות לא סבירה שלה כבר יש תוצאות מרחיקות לכת. אך הלוואי שאתה תצא צודק וההתבטאויות הקיצוניות ירככו את אופן הפעולה שלהם ימים יגידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוג לדרמה! כל העולם במה,
די למשחקי,
מלות סרק!,
25/02/05 12:01
|
יש שחקנים המשחקים את הרודפים ויש כאלה המשחקים את הנרדפים. אלא, זה לא משחק! יש כאן רודפים, אמיתיים מאד, ויש כאן נרדפים, נרדפים עד חרמה. אין פה שום דיון ''מוסרי''! יש פה זעקה לחיים ולעומתה קריאה לחידלון. זה לא דיון. כמו שלא היה ''דיון'' בין ההסתה הנאצית ורצח העם היהודי, לבין היהודים, שלא התלהבו מן הרעיון הזה! ''לפרוק'' את הכאב. כמה אדיב ומתחשב מצידך. ''מה העבודה הזאת לכם''? בקרוב תתחיל גם אתה לפרוק, אבל אז יהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
Avi Ecuador,
25/02/05 21:39
|
|
 |
123.
ושוב התעמולה וההכללה על
יש לכם הגדרה,
טובה יותר?,
25/02/05 10:26
|
ה-רבנים, שמנעו הצלת קהילותיהם ב''שואה''. אבל נניח שזה נכון, והזעם מוצדק, אז לכן חובה על הרבנים לחזור על אותה טעות, כלומר, פשע? להתעלם מן השואה המתרחשת עלינו? יתר על כן, להורות לתלמידיהם לתת לה יד? היום הרבנים ממלאים את חובתם ואת תפקידם - על כן הם פנאטים! הם מטורפים! צריך לשים אותם במעצר! הם מסכנים את שלטון החוק והדמוקרטיה? והכי נורא ומזוויע, הם משווים, ר''ל לשואה. זה מעשה אשר לא ייעשה. להגדיר באותו מונח את השואה שהביאו עלינו הגויים לשואה הזהה שמביאים עלינו יהודים? איך אפשר להשוות? אפשר, כלומר אין ברירה, כי אין מלה חמורה יותר מן ה''שואה''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
הרבנים הם אלו שקורעים את העם
עינת,
ירושלים,
25/02/05 10:13
|
אחרי כתבות כאלו אני תוהה אם לא כדאי פשוט להוציא את צה''ל מגוש קטיף ולתת למתיישבים שמתעקשים להשאר שם להתמודד עם התוצאות.... למה צה''ל צריך להתמודד עם זה? הם מסכנים עצמם כ''כ עבור קומץ של פנטים שלא מוכנים להתפנות (הכוונה היא לקיצוניים מבניהם ולא לכולם). הקריאה הזו של הרבנים לא מעוררת אמפטיה אלא סלידה. (ואני פעם היתי נגד ההתנתקות אבל הם גורמים לי להתנער מהם). שרון אינו קורע את העם, זה האנשים האלו שעושים אתזה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הרבנים...
ארז,
25/02/05 11:18
|
לא השמאלנים, שרצים להסתחבק עם מחבלים... לא השמאלנים, שמציפים את אמצעי התקשורת בשטנה נגד הימין (בכללותו, לא רק נגד אנשי יש''ע) הרחוקה אך כפסע ממה שנכתב בשעתו ב''דר שטירמר''... לא ראש הממשלה, המתנהג בדיקטטור וזומם לעקור יהודים מבתיהם בארצם...
אתם צריכים שעיר לעזאזל, כדי שלא תיאלצו להביט במראה ולראות את פשעיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עם?
ל"ת
אתם רודפים!,
25/02/05 10:43
|
|
 |
כן כדאי להוציא את צה''ל מגוש
זה בדיוק מה,
שאומרים הרבנ,
25/02/05 10:42
|
קטיף. סלקו את צבא החבלה לישראל מגוש קטיף, ותנו לצבא ההגנה לישראל לעשות את העבודה! המתנחלים ייטיבו להגן על עצמם משעושה זאת צבא החבלה לישראל. מה עוד, שתפקיד ההגנה שלו נסתיים! כל ראשי הצבא והמדינה מדברים על ה''משימה'' החשובה של צה''ל בימים אלה - לגרש את היהודים. אז לכו לכל הרוחות! סלקו את ידיכם מן העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים יגנו על עצמם?חחחחחחחה
מיכאל,
25/02/05 15:50
|
אני מסכים להצעתך שהצבא יצא מגוש קטיף,שהמדינה לא תזרים לשם חשמל ומים ,לא תיתן לישובים תקציבים מנופחים 'ובא לציון גואל''. כולנו נהיה מאושרים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
רבנן,כלום לא שנינו ''אחרי רבים
ל"ת
להטות''?,
25/02/05 10:13
|
|
 |
לא תהיה אחרי רבים לרעת!
ישראל,
25/02/05 23:54
|
כן חביבי, את המילים האלה כתבה התורה לפני המלים שאתה צטטת - באותו פסוק. שמאלנים פאתטים טפשים. קופצים בראש עם אמרות מגוכחות ומפגינים את בורותכם ובערותכם. שינעם לכם עכשיו, כשנדמה לכם שהנה אוטוטו, בא שרון הבולדוזר (הימני המושחת) ועושה לכם ת'עבודה יותר טוב מאשר ציפיתם... תרקדו, תשמחו, תצהלו ותמשיכו לקלל את הדוסים ואת המתנחבלים ואת כל מי שלא חושב כמותכם... תמשיכו להראות לכל היהודים השפויים איזה תת-רמה אתם! תמיד אתם מתפארים ומתעטפים באיצטלא של צדיקים וחסידים, לוחמי החרות והחפש ואבירי המוסר. אבל התגובות המשתלחות וחסרי הרסן שלכם השמחה לאיד, הקללות הנאצות החירופים והגידופים רק מראים אותכם במלא הדרכם השפל! אין שפלים כמוכם! רק תקראו את התגובות שלכם... כל יהודי שפוי רואה בעליל... פורים קרב ובא ואכן אתם מסירים את המסכות מעל פניכם שכולנו נראה איך אתם נראים באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
המקשה אחת של גועל נפש 113
לא ערב חורבן,
אלא, עיצומו!,
25/02/05 10:10
|
שואלת על מה הם נזעקים? רק ערב חורבן מתנהגים בצורה כזו, זועקים ותוקעים בשופרות. המקשה אחת של... צודקת. אנחנו לא ערב חורבן, אנו בעיצומו. היהודים מנושלים מארצם, לא בידי הגויים, אלא בידי מהרסים ומחריבים מבית. המקשה, המנוכרת למורשת ישראל, שלא לומר, שונאת בלב ונפש, לא מבינה מה רע בהפקרת חבל עזה והשומרון. ובוודאי לא אגלה לכם סוד כמוס, אם אגיד לכם, שהיא תגיב בדיוק כך גם לנוכח הפקרת יהודה ובנימין והגולן. כי אליה ארץ ישראל לא מדברת כלל. הערב רב אינו מבין את שפת הארץ. היהודים מבינים. היהודים אוהבים, היהודים כואבים! והיהודים יודעים שמעולם, בדברי ימיהם לא הכאיבו להם כל כך. כבר היו הגליות, אך אלה לא נעשו בידי מי שנחשבים יהודים. הפעם, השנאה כולה, באה מן ה''יהודים''. הפשע מבוצע ע''י ''יהודים''! ולא די שהארץ נמשכת מתחת לרגלינו, הרי ברור כשלג וכשמש בצהרים, שבקצב הזה לא נשרוד ב''מקום תחת השמש''. כמה מלים צריך להכביר על המובן מאליו. וכמה מלים מכבירים שונאי ישראל, כדי להסתיר את המובן מאליו. ואני מקשה, מה האינטרס של הרשעים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד היכן תרחיקו לכת
מקשה,
25/02/05 11:11
|
חידלי חנה אייזנמן מההסתה הנתעבת. איננו יהודים במרכאות. איננו שונאים יהודים. השנאה, הטירוף החולני, בא כולו מהמחנה שלך, ממך. אתם קוראים לנו ערב רב, ממש כשם שאתם קוראים לפינוי רצועת עזה ומסירתה לבעליה החוקיים חורבן. היי כנה ואמרי גלויות עד היכן את מוכנה להגיע ביאושך. חנה, האם תשחטי את שבעת בניך? אנו פשוט רוצים לדעת למה להתכונן. אל תתחמקי מתשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
blablablablablablablabla
ל"ת
me,
us,
25/02/05 10:54
|
|
 |
119.
איחרתם בשישים שנה!
ל"ת
ארי,
25/02/05 09:47
|
|
 |
118.
לאחד העם
חייל קרבי,
ירושלים,
25/02/05 09:38
|
אל תשכחו חברי : יד ביד אנחנו חזקים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
להפסיק לדרוך על המתנחלים!!!!!
אבנר,
25/02/05 09:36
|
כמה אפשר לדרוך על אנשים?!
אם הפינוי הזה יצא לפועל!!! זה יהיה כמו מגה פיגוע, בגלל התוצאות! מה ניראה לכם שיגרשו עשרת אלפים אנשים מהבתים שלהם והם ישתקו??
אם ההתנתקת תצא לפועל הרוגים לצערי זה ודאי השאלה אם זה רק יסתכם בכמה מאות או בכמה אלפים.
ועכשיו אתם מבינים למה שרון מביא עלינו שואה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
They caused death
Someone,
Somewhere,
25/02/05 09:34
|
They say that Sharon brought death and suffering to thousands of Israelis. But a large proportion of the killed soldiers were in the line of duty to protect these ungreatfull settlers living in the middle of enemy land. And what do these Rabis know about the real world ? Nothing !!!!! because they don't live it they have instructions written in a book for how to live their lives and some occassional idiot adds something new tto their set of rules. Have they done something for this country ? What right do they have to say what they say. Well done to the ministry of Justice, maybe they will have the force to put such evils as these Rabis in jail for a while . And lets praise the Hitnatkut (Separation) from the palestinians and have Jews live among Jews and not in heart of enemy territory.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
שואה ורבנים חובה לקרא
ילד,
25/02/05 09:33
|
בעוד שבשואת אירופה הרבנים האמינו שיהיה בסדר ,והחילונים זעקו כטבח נלך?? הרי היום השמאל מאמין [לערבים] והרבנים צועקים לטבח נלך???
הצועקים התחלפו והדם אותו דם של ילדי ישראל
השם ישמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
איפה אלוהים היה בשואה??
מוני,
25/02/05 09:31
|
החרדים שלא משרתים בצבא, שחיים על קיצבאות שממומנות ע''י חסידי ההתנתקות (ויפה שעה אחת קודם) מעיזים להשוות את הפינוי שלהם לשואה - איפה אלוהים היה שבואה? למה הוא נתן לה להתרחש? זה אלוהים זה? ואם היתה לו סיבה אז מאותה סיבה הוא מפנה את החרדים כי הם ממיטים על מדינת ישראל שואה, חורבן, הרס!!! לכו לברוקלין ותספרו להם מעשיות - אתם ממש מיותרים כאן! מרד מיסים - לא להעביר כספים לחרדים - הם רוצים שואה? הם יקבלו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשתשלימו את השואה הנוכחית
ואם לא היה,,
מותר לכם?,
25/02/05 10:12
|
|
 |
113.
על מה הם נזעקים?
מקשה,
25/02/05 09:31
|
רצוי שמתנגדי ההתנתקות שדעתם לא התבלבלה, ומדברים כמומחים אסטרטגים על הסיכונים שבנסיגת צהל מעזה, או כמגיני הדמוקרטיה על הדרך הלא לגיטימית בה התקבלה החלטת הפינוי בממשלה ובכנסת, שיתבוננו במחזה וישאלו עצמם למה. על מה נזעקו הרבנים, על מה הם קורעים קריעה ולובשים שק? כך נוהגים כשמתרגשת שואה או ערב חורבן מקדשנו. האם פינוי עזה וצפון השומרון הוא חורבן הבית ואולי ירית הפתיחה להשמדת מיליונים מבני עמנו? האם מישהו מבקש את נפשם של מפוני עזה או אונס אותם להתנצר? תודו על האמת שאינכם מבינים את סערת הרגשות הזאת. היא נובעת ממקום לא טוב, מאותו מקום שכבר הביא על עמנו משיחי שקר, חורבן וגלות, המיסטיקה היהודית, ששומר נפשו ירחק ממנה. הכונו לתסריט הגרוע מכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא שואה
ארז,
25/02/05 11:19
|
|
 |
112.
תתעוררו
נועה,
25/02/05 09:30
|
עד שלא יחושו תושבי גוש דן כמו הרצליה,כפר שמריהו ות''א את הפצמרים הם לא יבינו. ולאן הם יברחו? הכל יבינו את אנשי יש''ע שזה יגיע עד לביתם. ואז התגובה השמאלנית תהיה שונה ויהיה מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
פצצה מתקתקת
משה,
י-ם,
25/02/05 09:26
|
יש להתיחס לאיומים אלה כמו להתרעה על פצצה מתקתקת ולפעול בהתאם.אין עוד זמן וברור שישפך דם וכל השאלה היא מה יהיה מחיר הדם. אם אנחנו הקלגסים אז הם מחבלים וכך יש לראות את המצב. חבל להשלות עצמנו כי הכפפות הוסרו וכל הקוים האדומים נחצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך אתה מגדיר
Avi Ecuador,
25/02/05 20:38
|
את עזה בקו הירוק, סליחה, האזרחים הערבים בקו הירוק? פצצת אטום אולי? שרון יפריד אותך לאי היווני? ממה אתה מתנסק עם-הארץ? תגיד לשרון שיתחיל ביפו, עכו, המשולש... וגם אני אומר לך שיהודי עזה ילכו למשולש במקום הערבים. שוטים עם דיפלומה בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
גועל נפש! זה העם היהודי?!
ל"ת
אבי,
פרדס חנה,
25/02/05 09:22
|
|
 |
109.
אולי יש צורך במעצרים המוניים
יגאל כהן,
רחובות,
25/02/05 09:19
|
פשוט לסדר להם מחנות זמניים עד לאחר ההתנתקות מעזה. האנשים האלה איבדו את הקשר עם המציאות. הם חיים בתוך החלום המשיחי שלהם. לגביהם ,זה לא הפלשתינאים שדורשים מדינה ומגיע להם. זה גם לא העולם והאו''ם. בשביל המטורפים האלה, זה רק אריק שהחליט להיות ''נאצי'' לעת זקנה ולהתעלל בהם. רק בגלל שהיועץ המשפטי החליט להעמיד את עומרי לדין. הם משוגעים על כל הראש. פסיכוזת המונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
my answer to#109
#3,
nyc-tlv,
25/02/05 09:58
|
igal cohen nothing is more perminant then temporary solution.under what law U will establish those camps? U the one that respect the law.i think that U and ONLY people like U R disconnected from realty who making peace with us abo mazan?planner of MAALOT MASACRE ! planner of the masacre of 12 israeli atlets in 1972 olimpics.U and the rest of people that think like U R MESICHISTIM U dream of new midlle east peace with terorist that want to have pieceses of U & ME notPEACE.WAKE UP LOOK FOR YOUR BRAIN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהנשתנה יגאל נשאר סתום
איציק,
25/02/05 09:32
|
כך אתה רואה את המדינה? כך יהרסו אותה חבריך שרון למרות מאמצי נתניהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
לא מעוניינים בלהט הקדוש הפסיכי
ל"ת
שלהם!,
סתם לאומנים,
25/02/05 09:17
|
|
 |
107.
לצה''ל יש יותר נשק ממכם
שמאל לוחם,
אלי סיני,
25/02/05 09:03
|
עוכרי ישראל ומחרחרי מלחחמת אחים אל תדאגו חסה ללא תולעים אפשר לגדל בכל מקום , אם כי לא באותו הרווח כי לא יהיו עבדים זולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהל לא של אבא של עמרי ולא שלך
ל"ת
חיל,
25/02/05 09:48
|
|
 |
ואתה-''חכם גדול''-למה גזלת את
זה אני.........,
25/02/05 09:42
|
האדמה הפלשתינאית שהינך מתגורר בה באלי סיני ?! איזה הסבר יש לך בכלל,כדי להצדיק את מעשיך זה ? איזו זכות יש לך לעשות את מה שאתה אוסר מאחרים לעשות ?! תתבייש לך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה כיף שאפשר להיות בור
שמאל לוחם,
אלי סיני,
25/02/05 11:06
|
ולכתוב שטויות .
אלי סיני ממוקמת על השטח המפורז שהיה בין ישראל למצרים . ואפילו יש מצב שצפון הרצועה תחזור להיות שטח מפורז לאחר ההתנתקות .
ואילו אני באתי לשמור על המקום מפני פאנאטים חולמניים שיפריעו לפינוי אני אפנה את המקום ללא בעיות מישהוא אחר במקומי היה נוהג אחרת ואת זה באתי למנוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מרד גטו וורשה
יואל,
חיפה,
25/02/05 08:39
|
יופי מטומטמים תמשיכו כך ועוד ציבור גדול ייצטרף אליכם,אולי מספיק להשתמש בשואה אתם לא מבינים שכך אף אחד לא יבין אתכם. אתם גורמים לכך שרוב הישראלים שונאים אותכם ומחכים ליום שיוציאו אותכם משם.למה לזלזל בגבורה אמתית שהייתה בגטו וורשה ואין שום דומה למה שהיה אז להיום.תתעוררו לפני שיהיה מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הרוב, כדבריך...
ארז,
25/02/05 11:20
|
שונא אותם - מדוע שרון כ''כ חושש ממשאל עם? הרי יש לכם רוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה מאד ידידי! עם ישראל
השואה מזמן כאן!,
25/02/05 09:15
|
יודע שזו האמת. הוא כבר שילם בהרבה מאד דם, כדי ללמוד את האמת על ה''שלום'', על ה''הפרדה'', על ה''הינתקות'', על ה''פעימות'', על ''ויתורים כואבים'', המשמחים את השמאל, על ''טוב שלום מארץ ישראל השלימה'', על ''שלום עושים עם אויבים'', על ה''מתינות'' של ההנהגה ה''פלשתינאית'' ועל ''מלחמתה בטרור'', על שגרירים ממצרים ושגרירים מירדן, על שטיפת המח להתרת דמם של המתנחלים ועל שלטונו ללא מצרים וללא מעצורים של השמאל, שונא ישראל. יישום דוקטרינת השמאל מביאה אותנו, בבטחה, אל בית המטבחיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
גם אני קרעתי קריעה
אברום,
25/02/05 08:28
|
בכיס שלי מהכסף ששילמתי למס הכנסה עבור 70 מליארד השקל להתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
respond to the tax payer
david,
nyc,
25/02/05 09:07
|
U paid 70 bilions sekel &your name is abrom,THEN U MUST BE THE ONLY ONE ABROM BURG.hey U forgot to colect the pension in keren tzeirei MAPAI talk to mr new midlle east,he will pay from the money he,l get from selling the hitnacloiot....al teze FRAIER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
חייבים חייבים משאל עם!!!
ל"ת
משה מ,,,,
25/02/05 08:17
|
|
 |
103.
הכחשת השואה
jbv,
25/02/05 08:11
|
ברגע שאנשים משוים חוויה אישית או פוליטת קשה ככל שתהיה לשואה, הם בעצם מכחישים את השואה, כי אם השואה היתה כמו תהליך ההתנתקות, על מה אנו מצרים כל כך? אם כך , הנאצים בעצם באמת רצו ליישב מחדש את היהודים, ורק היהודים הם אלה שקפצו מרצונם לתוך תאי הגזים. באמת חיכו להם בתים יפים במקום אחר, ופיצויים נדיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
מיתנחלי אריאל לחלוצה
חלוצה,
עב שמות 72,
25/02/05 07:52
|
לא בשם הדמוגרפיה תעלו ארצה אלה בשם הניצול הנישול והניבלות ברשות התורה הקדושה שלי. מינימום של צדק לו רק המדינה היתה נותנת לערבי השטחים את המינימום של ערבי ישראל.קצת כבוד לבני אדם בסוף שנירצה להתישב בארצם אם יקבלו אותנו בתפוחים ובתמרים.כול הקסם הוא בלידפוק בנימוס על הדלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
סירוב פקודה היא בגידה בצבא!
גמבה,
25/02/05 07:52
|
הצבא לא פועל על חוקי התורה לכן הפקודה היא חוקית לחלוטין!! תפסיקו להרוס את הצבא ולהכניס לאנשים מטומטמים רעיונות מטומטמים עוד יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו קמים ומזדעקים
ארז,
25/02/05 11:21
|
|
 |
ועוד משהו - הצבא הוקם למען
ומה לעשות, גם,
הם יתנו הדין,
25/02/05 09:06
|
העם, ולא העם למען הצבא! כשהצבא ממלא את חובתו לעמו, הוא כשר. כשהוא בוגד בייעודו, הוא טמא, לא חוקי ומבצע פשעי מלחמה! כשרבנים קבעו ש''צה''ל קדוש'', הם התכוונו לצבא ההגנה לישראל ולא לצבא החבלה בישראל! בצבאיות אין שום קדושה, אם אינו ממלא משימות שבקדושה! אם צבא המתעלל ביהודים הוא צבא קדוש, אז הצבא הנאצי היה סופר-קדוש! כשרבנים כמו שרלו ואבינר פוסקים שאסור לסרב פקודה, הם קוראים לתלמידיהם לבצע פשע מתועב, בשם תירוצים שונים ומשונים, שאין בהם דבר מן הקדושה, או המוסר, או הצדק, או הרחמים או טובת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, כל מילה בסלע
עליזה,
ת''א,
25/02/05 09:26
|
את הרב שרלו הפסקתי לקרא בעלוני פרשת השבוע. הוא לא נחשב בעיני יותר! אבינר מצטרף אליו לאחר כל התבטאויותיו לאחרונה בתשקורת. או שהוא מחפש כותרות? איני מאמינה שהוא מאמין במה שהוא אומר, ואם כן אולי כדאי לו לחזור להיות רב בצרפת ממנו בא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הצבא הנאצי לא פעל על פי
ואל תצנזרו!!!!!,
25/02/05 08:59
|
חוקי התורה וראינו את התוצאות. ואין שום הבדל. גם אם לא נתתם כל השנים להשוות את המתבקש. צה''ל היה והווה צבאו הפרטי של השמאל. הוא משתמש בו לקידום הדוקטרינה שלו ולא להגנת ישראל. ועל כן לא בסדר ש''הבנים שלנו מגינים עליכם''. אבל זה ממש בסדר, שהבנים שלנו יגרשו אתכם מבתיכם. זה יותר מבסדר, שאתם תגנו עלינו. כי זה מובן מאליו. לשם כך הוקם צבא ההגנה לישראל, לגרש אתכם, כי אתם מסכנים את ה''דמוקרטיה'' השמאל-רדיקאלית במדינה ש''השמאל בנה''. שרון משתמש בצבא לקידום האינטרסים האישיים שלו, שהדרך אליהם חופפת את מגמות ואת שיטות השמאל. אשר על כן, ה''רוצח'' מאז, הפך לחביבם של כל הרשעים. אין כמו שרון היודע שגירוש היהודים מיש''ע, הוא קידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. גירוש היהודים מיהודה, שומרון וחבל עזה, הוא פשע, נגד העם היהודי, שאמנם הוא הפיך, כי אין לו תוקף מוסרי או יהודי, אך זה שוב יעלה בדם רב, כשהנאצים הערבים יכפו עוד מלחמות על ישראל. גירוש היהודים מיש''ע, הוא שיתוף פעולה עם רוצחי העם היהודי! חד וחלק! זהו מתן יד לפשע! לא רק שכל חייל חייב לסרב למלא את הפקודות הדיקטטוריות, אלא, חובת כל חייל לעשות הכל, כדי שהמצייתים ייכשלו במשימתם הנפשעת, כלומר להילחם בהם בכל מה שיש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
תהיה התנתקות בכל מקרה
טט,
25/02/05 07:35
|
גם אם תלחמו. רוצים מלחמה? קבלו מלחמה מצהל. נראה כמה זמן תחזיקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
shoa
yoram,
los angeles,
25/02/05 07:27
|
when the shoa realy happened all those rabies advised the jews not to do a thing.becouse DINA DE MALUCUTA DINA now they are smart when it is the jews who have a goverment.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
''המטה העולמי להצלת ...הארץ''
אפרים,
ירושלים,
25/02/05 06:49
|
סילוף מכוון להראות שהמטרה היא האדמה ולא האנשים המטה פועל להצלת העם ע''י שמירה על הארץ!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
Show me the Money
Raoul,
USA,
25/02/05 06:33
|
Nothing will happen! There will be no uprising or a civil war. Once you show the settlers the colour of the money, the ideology my @@s What really worries me is how easy this government is prepared to reward murderers and pull out from the liberated territories
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
תרדו משואה מטומטמים
החרד של החרדים,
25/02/05 05:57
|
יהודים עד שלא יכחד לא ידע מה כתוב בתורה זכור מה עשה לך עמלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
זה טוב לכולנו
דמוקרטיה,
25/02/05 04:03
|
|
 |
94.
הימין שכח מה זה להיות יהודי
יהודי מנוחין,
25/02/05 03:52
|
עובדי אלילים,עוד לא פורים.אתם עושים זילות לשואה וליהדות ואלוהים (איפה הוא היה בשואה) יעניש אתכם.די,נו,מה זה הבדיחה העצובה הזאת? עכשיו שוב תרצחו בשם הדת שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא לא שכח מה זה להיות
לפרסם את התגובה,
25/02/05 09:03
|
יהודי מנוחין. למי ששכח:אחרי מלחמת העולם השניה הוא ניגן בכינורו לפני הגרמנים בגרמניה.תרגום:הכשיר אותם. כך המנוחינים כיום:מכשירים את הרוצחים הערבים ומשחררים אותם מאחריות, עושים מרוצח ילדי מעלות, ו''חוקר'' השואה (שלא היתה לדעתו),אבו מאזן, ראש ממשלת פלשתין.בתקווה שמעריב יתרצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לענות,מופרע
גוי מנןחין,
25/02/05 11:00
|
אתם אשכרה פסיכים,כל הלובשי שקים ועובדי אלילים ורוצחיי.....עם התגובות שיש כאן ברור ש'מעריב' לא מצנזר אבל אתם כל כך זקוקים להרגיש קורבנות.יש לך בעיה עם אבו-מאזן?לי יש בעיה איתך ושכמותך.אתם כתם מוסרי על היהדות הנאורה,על העם היהודי,מדינתו ומוסריותו.אנחנו לא קיימים ולא עברנו שואה בשביל להיות עם גזען ומקדש אדמות ומתיר רוצחים (יגאל וברוך גיבורים שלכם,אה?).ולהזכירך:בפיגועים נהרגו גם שמאלנים-והרבה.לך לרבי,לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
האפיפיור אומר שואה על ההפלות
תלמיד מבולבל,
25/02/05 03:45
|
|
 |
92.
בשביל מה צריך את יש''ע?
מרדכי סונז,
יש''ע,
25/02/05 03:14
|
הגבעות שעליהן יושבים בתינו הן חוט השדרה האסטרטגי של מדינת ישראל, ולכן המחויבות שלנו להגן עליהן היא הרבה יותר מאשר התחייבות לשמור על רכושנו מפני גניבה: מדובר כאן בהמשך קיומה של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צוחק נכון?
rr,
25/02/05 07:31
|
זה שיש איזה מתנחל בן 40 אם אישה ו 6 ילדים על גבעה מגן על המדינה איך בדיוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך...
ארז,
25/02/05 11:22
|
|
 |
brainwashed
-,
-,
25/02/05 04:44
|
have you ever heard about the IDF,,,or were you to busy praing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
brainwashed
ל"ת
-,
-,
25/02/05 04:41
|
|
 |
91.
הרבנים - Idiots
E.R.,
Jerusalem,
25/02/05 03:10
|
|
 |
90.
אנשים תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!
בנצי,
25/02/05 03:05
|
תבינו כבר שהיום מפנים את יש''ע מחר יפנו את תל-אביב ומחרתיים את ירושלים. תבינו כבר שבשביל הפלסטינים, כל ישראל זה שטח כבוש. ואחרי שנפנה את השטח יהיה שלום? מה יקרה כשיתחילו לפוצץ את תל-אביב? אנחנו נברח גם משמה? תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו, שלא ! אתה מבולבל והסטרי-
ל"ת
גבולות תש''ח,
מספיק וטוב,
25/02/05 09:20
|
|
 |
בנצי ,תפסיק לבלבל את הביצצצצצצ
טוביה החולב,
כתריאליבקה,
25/02/05 06:04
|
שטחי יש''ע הם שטחים שכבשנו ב1967והיו שייכים לירדן ןמצרים .קבוצות פלצנים ,מכל מיני מניעים (ובייחוד מניע הפיצויים) התחילו להתיישב שם בעלות אפסית.הם ידעו למה הם נכנסים מלכתחילה ושלא יבלבלו את הביצים.מספיק כבר ,שיגעתם את העם הזה שכבר הפך להיות אדיש לגורלו בגללכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ההתנתקות הוא באמת שואה!!!
ארי,
נ.י.,
25/02/05 02:42
|
אני יודע שהמילה ''שואה'' לא כל כך נעים אבל אני הייתי בשואה ואני אומר לכם שמה ששרון עושה יביא עלינו שואה! הערבים רוצים להשמיד אותנו והרוג אותנו ואנו נותנים להם עוד ועוד!!! למה מה הם עשו בעד ה''שלום'' ? כלום!!! רק עשו ''טרור ועוד טרור'' כלשון שרון בעצמו!!! גם בזמן שלפני השואה לא קלטנו מה יהיה אבל עכשיו אני כבר למדתי ומה איתך? תתעורר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לפנות אתכם,לפנות את צה'ל
ל"ת
ושתשארו שם,
לנצח.א,
25/02/05 03:56
|
|
 |
מיתנחלי אריאל לחלוצה
חלוצה,
25/02/05 08:19
|
|
 |
קשקוש
ל"ת
רמי,
25/02/05 03:48
|
|
 |
נצרים=2000 חילים!אין לנו כסף
ל"ת
לאבטח אתכם,
סחטנים,
25/02/05 03:32
|
|
 |
ולפני פשע אוסלו...
ארז,
25/02/05 11:22
|
|
 |
88.
ממש אינתיפדה יהודית.
דניאל,
אילת,
25/02/05 02:38
|
אם יפגע אפילו חייל אחד כתוצאה מטירופכם, תבינו מהר מאוד שאף אחד לא תומך בכם באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא עולה הרבה!אין לנו כסף
ל"ת
תנו לבריאות כסף,
לא למתנחלים!,
25/02/05 03:34
|
|
 |
מבזבזים מיליארדים...
ארז,
25/02/05 11:23
|
על איוולת ההתנתקות ועל גדר ההפרדה המטופשת, במקום להעביר אותם לבריאות ולרווחה. תבואו בטענות לאליל שלכם, שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהיה שלום, הכסף יחזור.
ל"ת
sus,
25/02/05 22:01
|
|
 |
87.
גם אני קרעתי קריעה :-(
אני,
25/02/05 02:26
|
כן .... גם אותי מלו .... כן .... גם משפחתי שילמה את מחיר המחנות ההם באירופה. כן .... גם אני (ואבי לפני) לחמנו למען העם הזה . כן .... גם אני קרעתי קריעה על שום שאילו הם ''אחי''.
אין לי שיג ושיח ועימם !!!
הלוואי ואתעורר וכלום לא קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנו מרצון חזרו אלינו עם ישראל
ל"ת
אוהב אתכם,
עם אחד,
25/02/05 03:36
|
|
 |
86.
יאלה להתנתק!
עודד,
25/02/05 02:16
|
עזבו אותכם מהמתנחלים ההזויים, מבחינתם אפשר גם להתנחל על הירח אם איזה רבי יגיד להם. חבורת מסוממים חסרי בחירה עצמית. המשיחיות החרדית שקולה לאוהבי האלילים, שחיו חיי הבל בגלל טיפשותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש את צה'ל מהישובים!להשאיר
ל"ת
את כל המתישבים,
בביתם לנצח!,
25/02/05 03:57
|
|
 |
מה אתה מציע?
שלמה,
25/02/05 03:10
|
|
 |
85.
אם נשנה את שם הכנסת לאברבאנל
פסיכיאטר,
25/02/05 02:12
|
ואת שם בית החולים אברבאנל לכנסת, אני לא בטוח שהצורה בה מתנהלת המדינה תשנתה. רק מטורפים נכנעים לערבים ומגרשים יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או מלחמת נצח!או ויתורים כואבים
ל"ת
אם יש לך בררה,
אשמח לשמוע,
25/02/05 03:38
|
|
 |
אז מלחמת נצח!
ארז,
25/02/05 11:25
|
כי האוייב לא יוותר עד שאנחנו ניסוג לקו הכחול. אם עוד לא הבנת, המלחמה היא לא על אריאל וכפר דרום, אלא על עצם הנוכחות שלנו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
למה שרון מפחד ממשאל עם ???????
יהודי שפוי,
ת''א,
25/02/05 01:53
|
כי הוא בעצמו יודע שהוא מוליך את העם שולל ולא תהיה שום תמורה לגירוש האכזרי !!! אבו מאזן כבר הכריז שהוא לא ילחם בטרור , הטרור יגבר וביחוד עם תיגבורת של 900 רוצחים מנוסים שאנו משחררים להם לאחר שדם יזע ודמעות נשפכו לתפוס אותם !!!!!! כל מי שטיפה שכל בקודקודו יודע זאת !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת...
ליאור,
25/02/05 22:27
|
שרון יודע היטב שגם תוצאות משאל עם שיוכיחו למתנחלים שיש רוב של 99 אחוז בעם שרוצה את הפינוי לא תשנינה כהוא זה את עמדותיהם הקיצוניות. מה שיקרה זה שהם יגידו שהתוצאות זוייפו ו/או שהם קודם כל שומעים לתורה ולרבנים ורק אחר-כך (אם בכלל) למדינת ישראל שבמשך עשרות שנים מימנה את ישיבתם בשטחים מכספי הציבור ושפכה את דם החיילים שנאלצו להגן על קומץ המטורפים הזה. אין צורך במשאל עם, כי רה''מ עושה את הדבר הנכון עבור העם וגם אם העם יתמוך בו ת הדבר לא ישנה את התנהגות המתנחלים ורק יוציא (שוב) על לא כלום הון עתק מכספי המדינה למימון המשאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין צורך-יש רוב בכנסת ובציבור
ל"ת
להתנתקות,
25/02/05 09:24
|
|
 |
אמירה בולשוויקית טיפוסית
ל"ת
ארז,
25/02/05 11:25
|
|
 |
כל מילה שכתבת אמת !!!!!
אריה,
שיקגו,
25/02/05 07:29
|
חבל שהתיקשורת שוטפת לעם את המוח עם אשליות שלום כמו באוסלו !!!! השמאלנים לא למדו דבר מאסון אוסלו !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתכם מעניין רק שצה'ל ישאר שם
ל"ת
תשארו בלי צהל,
העם יסכים,
25/02/05 03:59
|
|
 |
83.
ISRAELI CHARA
omri jr,
25/02/05 01:47
|
I liked Mufaz yesterday BUT today I hate Mufaz!Who am I??????? Israeli Chara
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
Sharon=the biggest Kisalon
omri jr,
25/02/05 01:45
|
Sharon=the biggest Kisalon Sharon=the biggest Kisalon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
hayemin is
HOMELESS,
usa,
25/02/05 01:25
|
|
 |
80.
הגיע הזמן להתעורר
צרלי,
בת-ים,
25/02/05 01:16
|
סוף סוף קמים אנשים ומבהירים לעם המוסת ע''י התישקורת את האמת והסכנה בתכניותיו של רה''מ שרון חברה הגיע הזמן להתחיל לדעת לאן הגענו לא חייבים לתקוע את הראש באדמה ולחיות עם מה שהתישקורת מזרימה לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
פשוט תתחילו להזכר בפינוי ימית.
תמר,
25/02/05 00:52
|
|
 |
או במרד גטו ורשה.
מ. אנילביץ',
25/02/05 01:24
|
|
 |
78.
3 ניחושים את מי יחקרו ראשון
אלמוני,
סביון,
25/02/05 00:49
|
היחידה החדשה תתמקד בשלושה סוגי מסיתים
1. אנשי ימין 2. אנשי ימין נוספים 3. שאר אנשי הימין שנותרו
שמעתי כאן מישהו אומר איראן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
למה הכתבה לא מופיעה בערוץיהדות
סילבן ש',
25/02/05 00:49
|
??
מעניין שהכתבות החשובות בענייני דתיים מתפרסמות כאן, ו-NRG יהדות תמיד נטפלים לשטויות ולדעות של כל מיני דתיים הדויים שכותבים וכותבות טורים.
פה ושם יש שם כתה חדשותית לרפואה. אין פה מערכת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כותרות
יוסי,
תל אביב,
25/02/05 00:42
|
|
 |
75.
ההתנתקות רק ההתחלה, בעזרת ה'
עדו,
25/02/05 00:41
|
לקראת פינוי כל ההתנחלויות וחזרה לגבולות ההגיוניים השפויים היחידים שישמרו על ישראל גם יהודית וגם דמוקרטית- גבולות 7 6 9 1 !!! אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטה הכפר
שלמה,
25/02/05 03:11
|
ולמה הם שפויים? כי כך אפשר להרוג יהודים שוטים כמוך ביתר קלות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיוורון העם
kaizer,
25/02/05 01:26
|
עד כמה אפשר להיות טיפשים ועיוורים?! בביחות ונסיגות לא מנצחים מלחמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במלחמה אין מנצחים!רק הרוגים!
ל"ת
אף אחד לא ניצח,
בשום מלחמה!,
25/02/05 03:41
|
|
 |
74.
I lov israel
shmuel,
miami,
25/02/05 00:37
|
|
 |
73.
רמת אביב ג
אורנה,
25/02/05 00:22
|
|
 |
72.
ללוחמי גטו ורשה...
ארז,
25/02/05 00:14
|
היו רק קומץ רובים ורימונים, והם נלחמו בגבורה. למדינת ישראל יש טנקים, מטוסים, טילים - והיא נכנעת ללא תנאי לאוייב, בורחת ונסוגה מפני אספסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק תמשיך העם אתך!
ל"ת
רק שלום יביא,
בטחון!,
25/02/05 03:42
|
|
 |
71.
די להמעטת ערך השואה
הויקינג,
24/02/05 23:57
|
מספיק כבר עם ההשוואות חסרות השחר האלה. אין לפינוי ולשואה דבר וחצי דבר. אנשים מפונים בתמורה לסכום כסף נכבד ולא חלילה נורים אל בורות הריגה או מולכים אל תאי הגזים. הם מפנים שטח שנכבש בשנת 1967 בו הרוב המוחלט ביותר הוא פלסטינאי. ולא, לא ''נחזיר'' את תל אביב או חיפה או באר שבע או את רוב ירושלים. יש הבדל עצום וכולם יודעים את זה. אותם מתנחלים מנסים בסך הכל לערוך השוואות שקריות במטרה להפחיד את העם. הם היו ונשארו נטל על בטחון וכלכלת המדינה. קחו את הכסף ותחזרו לגבולות המוסכמים, שם נוכל לחיות ביחד כעם דמוקרטי, יהודי, עם מיעוטים החיים בתוכו. אם מישהו מנסה להפחיד מישהו באלימות אז הוא מדרדר את המדינה ולא ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
דמוניזציה למתנגדי ההתנתקות
''זכויות אדם'',
24/02/05 23:53
|
שיתוף פעולה בין גורמים שלטוניים לגורמים בתקשורת, מאפשר דמוניזציה למתנגדי ההתנתקות בכלל ולמתנחלים בפרט, במטרה להציג את מאבקם כבלתי לגיטימי. לשם כך מנפחים ארועים שוליים של שוליים קיצוניים, מעוותים דיווחים ואף מדווחים דיווחי שקר (לבנת ''הותקפה'' ו ''חולצה ע''י המאבטחים''. לא היה ולא נברא, מנהיגי ימין קיצוניים כמו איתמר בן גביר ומרזל, צעקו עליה ש''תתבייש''. לקח לה שבוע להודות בזה ולומר שזו היתה מחאה לגיטימית). בשלב שני, מכלילים את המעשים הכי הזויים (כמה מכתבי נאצה) כנגד כלל המתנגדים להתנתקות. לדעתי, התנגדות אלימה והסתה אסורות, אבל: חשוב יותר לבטל את ההחלטה הנפשעת, שבמהלך הפינוי - שוטרים לא יענדו תגים מזהים!!! הנסיון הראה, שגם כאשר אין תגים, המשטרה עלולה לנהוג באלימות קשה, וכאשר אין תגים - האלימות איומה. נאמר במפורש בהחלטה - שהדבר נועד למנוע תלונות כלפי שוטרים במהלך הפינוי. נכון שתלונות עלולות לסרבל את הפינוי, אבל איפה לעזאזל כל התנועות והארגונים לזכויות האדם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
כתוב, חכמים הזהרו בדבריכם....
איתן החילוני,
24/02/05 23:49
|
עוד כתוב: למען ירבו ימיכם על האדמה אשר נישבע ה' לאבותיכם לתת להם וכו' . נו אז מה עושים ...? ישנה בעיה לבטוח בהוראת ה' או ללמוד מחכמינו הזהרו בדיבריכם...מר שרון בחר לעצור שפיכת דם על חשבון ההבטחה של הבורא ועל החטא הזה רק הוא יענש והוא מוכן לזאת אז דינא דמלכותה דינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הפסוק הראשון.שמע ישראל
היהודי,
ארץ ישראל,
25/02/05 09:56
|
ה' אלוקינו ה' אחד.ואנחנו במציאות של קריעת השמדת והעלמת התורה והיהדות .רוצה להיות אמריקאי? או להיות כושי באפריקה סע לשם אני לא יעצור אותך אבל אני רוצה להיות יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
להכניס אותם לכלא
ל"ת
דני,
24/02/05 23:47
|
|
 |
67.
אם הצגה כזאת מועמדים לאוסקר
דש,
24/02/05 23:41
|
קמוצץ של צווחנים אם עדה של רעשנים החליטה מה יהיו הפנים של מדינת ישראל הם החליטו שיעמדו מול הצבא החזק ביותר בעולם מול הרוב מדינת ישראל ומול רוב מדינות העולם בצווחות וברעשים והוא שבמרומים יבוא לעזור להם במרתפי ההיטק החרדי מכינים מרגמות שיורות פצצות מזוזה וקיטונים של גפילאטפישפיש הגיע הזמן לצמצם את הרעש הזה למימדים הנכונים ולהקים שמורת טבע ולגבות דמי כניסה ולהחזיר לקופת המדינה את ההוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אתם שם באיזור המרכז והשרון
דואגת,
24/02/05 23:39
|
סתם לידע כללי... כל נושא הפיגועים פשוט מתקרב אליכם... נראה איך תגיבו אז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
את מי חרפת וגידפת ועל מי
בצלאל,
24/02/05 23:34
|
הרימות קול ותשא מרום עיניך על קדוש ישראל....כתוב בנביאים... כבוד הרבנים נכון שמר שרון לא צדיק כי צדיק לא היה מעיז כמו שרון לקום ולאמר די מספיק עם מלחמות וחורבן שרון השכיל להבין שאם לא מקבלים שלום במלחמות אז צריך לנסות בדרכי שלום אני מבין אותכם ובכבוד מצדיק את כעסכם הלגיטימית זאת זכותכם להפגין אבל החיים והמות ביד הלשון וכתוב חכמים הזהרו בדיבריכם אז אנא קצת כבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
God help us
Madam x,
new york,
24/02/05 23:32
|
Any Rabbi that call for hate and killing is a lunatic. What happened to the teaching of tolerance, what happened to the study of love and kindness. The problem that we always have and will have is that our Rabbis takes the law into their own hand by telling their followers to act with violence. I agree that we are making a big mistake but you can find other ways to deal with that. God bless Israel and her people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ימין קיצוני ??? מסיתים סייעני
תקשורת בזוייה,
24/02/05 23:26
|
|
 |
62.
משיחיסטים, אתם דבילים מאושרים.
ל"ת
חסיד,
24/02/05 23:25
|
|
 |
61.
הנואם הראשי - הרבי הברמינן.
סאמי,
24/02/05 23:24
|
נו, חכמים גדולים אנשי ''חבד''. מדוע הרבי, המשיח, לא שם לזה קיץ? אולי מדובר בבדיחה גרועה והרבי הוא בעצם .... רבי מסכן שהחזיר נשמתו לבורא?
ההיפרדות מעזה תהיה גם ההיפרדות מחזון המשיחות של הרבי עם האגו הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
רבנים יקרים אתם מגזימים
רותם,
24/02/05 23:23
|
נכון ששרון הרגיז ומרגיז ולא רק אותכם אבל רבותי הואילו נא לענות לי דבר אחד הלעולם נחיה על החרב עד מתי הפיצוצים וההרג עד מתי נדאג ונשאל מדוע ונאלץ לשלוח את נכדינו למלחמות הלא די נכון שכואב להחזיר ישובים שלמים וממש לגרש את התושבים ככלבים אז אולי שרון לא טיפל בזה נכו אבל העם מאס במלחמות ורוצה שלוה ואולי נזכה קצת לותשקוט הארץ 40 שנה ...ברוך עושה השלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אני מתנגד להתנתקות ואני מתביש
יונתן,
חיפה,
24/02/05 23:21
|
מה שעושה שרון הוא מעשה נורא לעם היהודי וזו טעות גורלית וגדולה מאוד. אבל להשוות את מה שעושה שרון לשואה זה שטות וטיפשות. די להשתמש בשואה זה מזיל את השואה וזה פשוט נוראי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לנתק חשמל והמים זו הדרךלהתפנו
ל"ת
שופ,
24/02/05 23:21
|
|
 |
57.
Dont fight them, leave them
ל"ת
there,
24/02/05 23:10
|
|
 |
56.
מ ט ו ר פ י פ
אריאל,
השרון,
24/02/05 23:10
|
מטורפים שכחתם לחבוש טורבן. גם השיעים בטוחים שיש להם מונופול על האלוהים, שאלוהים ישמור אותנו מכם.במקום לשפוט אותם יש פשוט לאשפז אותם ויפה שעה אחת קודם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הם מדברים כבר על נשק!!!!!
הממ,
24/02/05 23:05
|
מי שמדבר כבר על נשק , מתכוון להשתמש בו, החבורה הזאת מסוכנת, על מערכת הבטחון והחוק להפסיק להסתכל מהצד. לפעול לאלתר, לפשוט על בתיהם בטרם הפנוי להחרים נשק, ולעצור אנשים. אחרת מה שאמור להיות פנוי יעבור מהר לקרב. עוד תגידו שלא צפינו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הגזמתם
מיכאל בן נתן,
תל אביב,
24/02/05 23:03
|
בתור מתנגד לתוכנית ההתנתקות של שרון, שרואה בספק רב את נכונותו של אבו מאזן להסכם כלשהו, אני חושב שהימין צריך להתנתק מחבר הקיצוניים בקירבו. הימין הקיצוני רומס כל דבר קדוש, ועובר כל קו אדום למען מטרה אגואיסתית (שמתפרשת כהחזקת העם בביצים). די כבר להסתה. איפה האנשים השפועים, כדוגמת בני בגין, ועוזי לנדאו, שיראו לחבר הקיצונים מימין ומשמאל, בצורה אחראית ורציונלית לאיזה מצב מובילה אותנו האידאולוגיה חסרת העקרונות הזאת של המרדה דתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
MILLION MARCH ON KENESSET
Sharon jr,
24/02/05 23:03
|
Only Million people's march on the Kenesset will help
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
פשוט להפסיק להגן עליהם!
רון (לקרוא)!,
24/02/05 23:02
|
מביאים אוטובוס מציעים לכל מי שרוצה לעלות לעלות ומי שלא אומרים ביי ביי ומשאירים לפלשתינאים לנקום את נקמתם הכל כך ראוייה בו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
SHARON EQUAL KISHALON
araaft,
24/02/05 22:57
|
|
 |
עיברי דבר עיברית
זיו,
24/02/05 23:53
|
אתה רוצה לחיות בחו''ל? מצויין, עכשיו עזוב אותנו בשקט. לאף אחד לא אכפת מה אתה חושב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני חילוני ואני אתכם
ל"ת
ז,
24/02/05 22:52
|
|
 |
המתנחלים יביאו לחרבן בית שלישי
ל"ת
תפסת מרובה לא,
תפסת כלום!,
25/02/05 03:43
|
|
 |
49.
the disengagment is wrong!
ozy,
24/02/05 22:52
|
wether one agrees with the plans to evacuate gaza ,and some ares of the sameria areas ,or not is irrelevant. what is relevent is the fact that israel is giivng the palestinazim a prize, a freebie, without getting any thing in return. this is the precedent that was created by barak ,when he pulled the idf from lebanon, and we got this intifada, that killed so many innocent jews! now this could look like a kindergarden ,in comparison! sharon is wrong!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
השואה הציבה לעדר השוטים הזה
זהר,
24/02/05 22:50
|
רף גבוה כל כך של טירוף ושנאת אדם, שהם לא מסוגלים להמחיש לעצמם עולם שבו לא קיים רוע כזה גם כשהוא נמצא על כל סביבותיהם, גם כשהיטלר קבור בששים שנות היסטוריה, גם כשמדינת ישראל פורחת סביבם והם עומדים על שלהם ומנסים לצייר אותה כמחנה ריכוז שכל ייעודו הוא בהמתתם, שריפתם, כילוים הגמור. ובכן, מה לעשות, מדינת ישראל תצטרך לשמור על עצמה ולחסל לפחות את קיני הצרעות שנבנו בטעות נוראה של עשרות שנים, ולסמוך על בריאותה, שנקנתה לה בשנות דמוקרטיה רבות, בשנים של מיזוג גלויות פורה, בשנים של הקניית והחדרת השפה העברית לכל תושביהם, מדינת ישראל תצטרך לסמוך על עצמה שתוכל להתמודד עם עדרי חיות האדם שייצרה בשיבתה בשטחים הכבושים, גם כשיעברו לחיות בתוך תחומיה. נכונות לנו צרות מאלה, אין בזה ספק. אבל ננצח אותם כמו שניצחנו את הגרועים שבאויבינו. הפעם, ננצח את הגיס החמישי הלאומני, הפנאטי שבתוכנו, ולא ניתן לו להחריב עלינו את מדינתנו. חורבן בית שלישי לא יקום ולא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמאלנים החוצה!!!
ל"ת
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
25/02/05 03:02
|
|
 |
תיקון טעות לגבי בית שלישי
זהר השמאלן,
25/02/05 02:10
|
אנחנו בשמאל לא רוצים להרגיז את הערבים ולבנות בית מקדש שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה אמת!
ל"ת
יואב,
25/02/05 00:02
|
|
 |
it is the thurth
Estee,
24/02/05 23:20
|
|
 |
47.
ONE MILLION PEOPLE MARCH
araaft,
24/02/05 22:50
|
There is no reason to fight with guns now, They have to organize 1 million people and to march on the Prime minister house and Kenesst. The police will not be able to stop them. JUST HAVE 1 MILLION PEOPLE MARCHING ON SHARON'S HOUSE AND KENESET.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
araaft shmaarft. what about
arafat,
25/02/05 01:11
|
|
 |
46.
שרון המלך
מנדי,
24/02/05 22:47
|
בכל מדינה נורמאלית פרס וכל מרעיו אחרי מה שעשו לנו עם אוסלו היו מכניסים אותם לבית משוגעים או לכלא ורק פה הם עוד בממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הרבנים
אבי,
24/02/05 22:46
|
|
 |
הסמאלנים!!!
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
25/02/05 03:03
|
|
 |
מפגר - שמאלנים כותבים ככה והם
דני,
25/02/05 09:47
|
|
 |
אסור לדבר ככה!!!
ל"ת
תמר,
25/02/05 00:50
|
|
 |
you are
Estee,
24/02/05 23:21
|
|
 |
44.
מה ששרון בישל - שיאכל. חה, חה,
אנחנו,
24/02/05 22:44
|
ממש כיף לי לראות שראש הממשלה הזה אוכל את מה שבישל עבור ראשי ממשלה אחרים כל המשוגעים - כל המטורפים, כל הפסיכים של הימין יוצאים עכשיו נגדו.
מזל, פשוט מזל שזה לא שמעון פרס שמחליט על הפינוי.
חה חה חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שנאה בין יהודים!שנאה תהום
ל"ת
אנו עם מפורר,
לפירורים!,
25/02/05 03:45
|
|
 |
שרון מביא ללגילוי הקוטביות בעם
ל"ת
אנו צריכים גשר,
אהבה לא שנאה,
25/02/05 04:38
|
|
 |
43.
ראו הוזהרתם-מצדה
דוד,
קדימה,
24/02/05 22:43
|
יש מיד להעביר כ-100.000 מערבי ישראל כתמורה לפינוי הרצועה..מאמין אני באמונה שלמה שיהיו יותר מ-100.000 מערבי ישראל שיסכימו להיתפנות מרצון. וזה ימנע חורבן ימנע מלחמת אחים. ימנע גרוע מכל את המאורע שהיה בהיסטוריה היהודית היתאבדות המונית ..על ידי פינוי ערבי ישראל לרצועה. מעט מן הכעס והפרריות של היהודי הגלותי יתלוו בתמורת מה מן הצד הפלסטיני ומן הפלסטינאים ערבי ישראל.ואז פינוי הרצועה יעבור בשלום..ראו הוזהרתם שההיסטוריה כמצדה לא תחזור שוב ולהנאת שונאנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך יהודים שונאים יהודים?איזה
ל"ת
עם חרא אנחנו,
תתעוררו!,
25/02/05 03:47
|
|
 |
42.
הרי הם חושבים שהרבי הוא המשיח!
שפוי,
24/02/05 22:42
|
מה רוצים מחסידים שוטים של רבי שמת לפני עשר שנים, ועכשיו חוזר אלינו בתור ....משיח. הרי המשיחיים הללו הם בעצם לא יהודים. אמר הרב ש''ך כי הם בחזקת עובדי עבודה זרה. מכוון שכך, לא עמנו הם - לצרינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שפוי
שד,
דש,
25/02/05 01:49
|
מביא את הרב שך? אני מתערב שאין לך עניין או מושג ברב שך אבל לנגח זה בסדר. אויש אתה אדיוט ובור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמך
יוסי,
25/02/05 00:57
|
אתה לא יהודי מי זה ש''ך שיקבע מי יהודי ומי לא ומי אתה??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
ל"ת
צרלי,
25/02/05 01:23
|
|
 |
טיפש תחשוב קצת.........
מנדול,
יש''ע,
24/02/05 23:32
|
איך בידיוק הם עובדי עבודה זרה ? לאיזה צלם הם מישתחוים? אתה וש''ך שלך שבחיים שלו לא הניח תפלין ,הם היו פסולות..... בהחלט מהעם שלנו ולכן זה המצב שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
intresting who your leader is.
a nutcase,
ny,
24/02/05 22:50
|
the rebbe said ''a man who talks like that about mitvas tefilin probably has non-cosher tefilin'' rabbi slabatisky (a former shach student) testified that the sofer told him they were indeed posul...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי תפילין כשרים, וגם מזוזה
יהודי כשר,
24/02/05 23:21
|
אבל עדיין אני חושב שה''משיח'' הוא משיח שקר, שחסידיו הם עובדי עבודה זרה, שאסור לבוא עמם במגע, ושהם האסון של עם ישראל. בדוק את התפילין שלך, המזוזה, ובעיקר את הראש. איך זה שאינכם רואים שמדובר בעבודה זרה, ממש נצרות. ומשום שבנצרות עסקינן, לא פלא שאתם מקדשים את האדמה, במקום שרבני ישראל האמיתיים, כולל הרב עובדיה, פסקו, כי קדושת החיים קודמת.
אתם שם, אנחנו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
משיחיות שקר
מודאג,
חיפה,
24/02/05 22:37
|
כל המאפיינים שהיו אצל חסידי משיחי השקר מופיעים גם כאן. הכל או כלום. סוף העולם. כולם נגדנו ורק אנחנו צודקים. ולא נתפלא אם בסופו של דבר כמו השבתאים חלקם ימירו את דתם מגודל השבר .וחבל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדאג לעצמך תחילה
דודו,
25/02/05 01:28
|
אתה אל תדאג לאחרים, זה שאתה מודאג זה כנראה מצרות שלך. אל תדאג לאחרים אם ימירו דתם או לא. ולא, אל תדאג זה לא יקרה, אתה רגוע מזה? כנראה שלא! כנראה משהו בתוכך לא רגוע באופן תמידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לדאוג
שלמה,
בני ברק,
24/02/05 23:04
|
לכל המודאגים למניהם אנחנו לא צריכים את הרחמים שלך ושל אנשים נבערים וריקנים כמוך. כולם ניבאו שחב''ד אחרי שהרבי נפטר תהרס ותתפרק ורואים רק להיפך שחב''ד רק גודלת ב''ה יש אומנם משוגעים אבל זה יש בכל מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כששומעים על רמות כאלו של טירוף
גיא גיא,
24/02/05 22:32
|
מבינים כמה דחוף הצורך לפוצץ את הבועה לכמה סהרוריים שכנראה עדיין מאמינים בארץ ישראל השלמה.
לאנשים כאלה לא צריך להכין מתקני כליאה, אלא מתקני אישפוז. אני חושש שחלק מהמתנחלים איבדו את שפיותם במהלך שהותם בשטחים, אחרי שנחזיר את המסכנים האלו הביתה, יהיה צריך לספק להם טיפול נפשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמאלנים החוצה!!!
ל"ת
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
25/02/05 03:15
|
|
 |
something out of this world
Estee,
24/02/05 23:23
|
|
 |
39.
למה להסתבך אתם ?
ליאור,
24/02/05 22:30
|
לסכן חיים של חיילים צעירים בחובה ושל אבות למשפחות במילואים ובנוסף לבזבז הון תועפות על הפינוי בכח הזה ? צריך לתת ל''אחינו'' המתנחלים 2 אופציות: 1. צאו בשקט ומרצון, קחו את הכסף שהמדינה נותנות לכם ותשתקו. (גם זה הרבה הרבה יותר ממה שמגיע לכם, אתם שהסיבה העיקרית לשבתכם בשטחים היתה מאז ומעולם ההטבות שקיבלתם מהמדינה על מזבח הלאומנות המטומטמת של אותו שרון וחבריו). 2. האופציה המועדפת עלי: לא רוצים לצאת בשקט ? מצויין, מי שלא יוצא...נשאר. תשארו כמובלעת בתוך מדינה פלשתינית, או אולי כאזרחי פלשתין, תמצאו תעסוקה ובעיקר תגנו על עצמכם ועל ילדיכם (שתמיד דאגתם, כמו הפלשתינים, להשתמש בהם בצורה צינית כמגן חי לקיצוניותכם) בפעם הראשונה בכוחות עצמכם.
תאמינו לי, תוך שבוע כל המתנחלים חוזרים לארץ בזחילה על ארבע. מאז ומעולם הייתם ציבור אלים ונצלני שעל מזבח קיצוניותו אבדו מאות חיי אדם (בשני הצדדים) ונשפכו נהרות של כסף מהקובה הציבורית. הגיע הזמן שכל זה ייפסק, הפעם (ולראשונה בחייו) שרון עושה מה שהיה צריך לעשות מזמן ! להתראות בתל-אביב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות תשאירו אותם שם
מנחם,
25/02/05 06:00
|
הם אומרים שהם שומרים עלינו יופי אני יותר לא שומר עליהם במילואים , נשאיר אותם שם שיסתרו לבד . מאות ימי מילאים שרתתי בשמירה על ישובים של 20 עד 50 משפחות ללא כל צורך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אחינו'' השמאלנים
bני,
ים,
25/02/05 01:55
|
לעולם לא נשכח, לעולם לא נסלח, מי שמגרש (לא מפנה אפילו שאתם חושבים שמתנחלים זה אשפה) יהודים מבתיהם הם לא רק לא אחים, אלא יצורים נקלים, חסרי סולידריות, שימכרו את אמם תמורת כמה דולרקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש ממשלה ליום אחד ואין מתנחל
משה ,,
פתח תקווה ,,
25/02/05 00:27
|
איכס . רק יום אחד מספיק לי והמתנחבלים מתכיילים , ואיך השיטה עובדת תלמד שרון ממשה פתח תקווה והיא פשוטה זולה וללא מלחמת אחים ושפיכות דמים , צה''ל נסוג ושה ידור עם זאב ויש לנו סרט ובחינם ההה איך אני ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree
Estee,
24/02/05 23:24
|
|
 |
Could not agree
ל"ת
more,
24/02/05 23:11
|
|
 |
כל הכבוד ליאור ! סוף סוף
רון,
24/02/05 23:08
|
|
 |
ליאור, אל תהיה דביל שמדקלם
שי,
24/02/05 22:53
|
את מה ששמעת מאחרים. נראה אותך מביא משהו מקורי, חדשני. תקמט קצת את מצחך אולי יתרחש איזה נס ויצא משהו חכם ומקורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו היית יודע
ליאור,
24/02/05 23:29
|
מהיכן אני כותב היית מבין שבוודאי לא שמעתי שום דבר מאף אחד. יש מסקנות הגיוניות שמספיקה תבונה של ילד בן 4 כדי להגיע אליהן ואין צורך לשמוע אותן ממישהו או לצטט אותו. ואגב, יש לך איזו תגובה עניינית על תוכן הדברים ולשם שינוי לא תגובה שאומרת ''שמענו שמענו'' ו''שמאלנים מאנייקים'' וכיו''ב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה 37 שנים שהמתנחלים מוצצים
טיבה של האמת,
שהיא נדושה!,
24/02/05 23:06
|
את דמנו, נפשנו, כספנו ומצפוננו. הם מסוכנים לא פחות מהפלסטינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש צורך בקנס כספי
לפרקון,
24/02/05 22:44
|
לא צריך את כל הפינוי המתוקשר הזה, עם כל החיכוכים המיותרים האלו. אפשר לסגור את כל העסק בכנסת בשינוי של חוק פינוי פיצוי.
הצעתי היא כך: יקבע תאריך שבו יתבקשו המתנחלים לפנות את הישובים שלהם, מאותו תאריך, כל מתנחל שיחליט להישאר למרות ההחלטה, יאבד אחוז מסויים מהפיצויים שלהם הוא זכאי על כל יום שהוא ישאר בביתו. הם אולי ישארו יום יומיים בשביל הפוזה, אבל אחרי שצוותי התקשורת יעלמו (כי אין אקשן) הם יתחילו להזיע ולא רק יצאו משם ברצון, אלא יברחו משם.
עד כמה שהם לוקים בנפשם, מתחת לכל ההצגות האלו של אידאולוגיה, כל אחד שם דואג לת*ת שלו ולא יחשוב לסכן את הפיצויים השמנים שמגיעים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
דודי,
25/02/05 01:00
|
מה אתה שתציע לגירוש ואני רוצה להגיד לך שאם יהיה כך כולם ישארו לתמיד אם זה התנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהמשוגעים. כי זה מה שהם.
להתעלם,
לחלוטין,
24/02/05 23:03
|
|
 |
למה נראה לך שיעשו את זה
אזרח,
24/02/05 22:41
|
אחרי כל מה שעשו בשביל שלא יעשו את זה גם יש בתורה מצווה ששרון עובר עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הרבי שליט''א מעולם לא ביקר בארץ
ל"ת
ישראל 770,
משיח שקר,
24/02/05 22:25
|
|
 |
הרבי שליט''א לא ביקר בישראל,
אז מה? לא לומר,
את האמת?,
25/02/05 09:21
|
כי אילו ''ביקר'' לא היה לו היתר לעזוב את הארץ. והוא ידע שאת עבודתו למען עם ישראל לא יוכל למלא מתוך מדינת ישראל. שליחיו של הרבי נמצאים בכל חור בעולם, והמוני ישראלים נעזרים בהם. רבים מאד חזרו בתשובה. כאמור, הרב ויתר על עליה, למען עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כולם.בעולם התורה הוא מנודה
ל"ת
נאו נאו טרוף,
770 משיח שקר,
25/02/05 16:14
|
|
 |
NEITHER DID MOSHE RABEINU
ל"ת
THE BIG A,
USA,
24/02/05 22:39
|
|
 |
למשה רבינו לא היתה ברירה !!!
רונן,
25/02/05 00:00
|
|
 |
וגם לא הזהיר מפני השואה הנוראה
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:39
|
וכל האנטי ציוניים גרמו להמוני יהודים להרצח ע''י הנאצים במקום לעלות לארץ ישראל, בגלל שטויותיהם נגד הציונות. איזה משיח גורם לתומכיו להשאר באירופה של אחרי ליל הבדולח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיפך
dudi,
25/02/05 01:06
|
אם תקרא על התקופה הזאת אתה תראה שמי שלא הציל (ויכל לעשות זאת)זה היה מהציונות העולמית שלא רצו ''מדינה של זקנים''או שהיה אפשרות להעביר המון יהודים לארצות אחרות (ואז אחרי קום המדינה יכלו לחזור לארץ) ובציונות אמרו או ישראל או להישאר באירופה אין לארצות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ביקר בכל לבבות היהודים
יודע,
24/02/05 22:34
|
|
 |
37.
אוכלי חינם חצופים
פנריז,
24/02/05 22:21
|
לא די בכך שהם עושקים את המדינה, כל היום לומדים תורה במקום לעבוד ולשרת בצבא, ומשריצים ילדים בהמוניהם שיגדלו להיות חסרי תועלת כמו ההורים שלהם.
עכשיו הם גם התחילו לתפוס ת**?! שיזכרו מי מאכיל אותם ודואג לרווחה שלהם (רמז: זה לא אלוהים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל מי שמלכלך
ג,
25/02/05 01:30
|
בטח אתה ילדון בן 12 שעוד לא חושב על צבא, אך מדקלם מה ששומע מאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אלוקים דואג לכולנו!
תודה לה',
תודה לה',
25/02/05 01:04
|
|
 |
משריץ
שלמה,
24/02/05 23:05
|
|
 |
36.
Try to understand
AMW,
NYS, USA,
24/02/05 22:11
|
Now you know why I prefer to live here. Crazy people like you cannot influance my life and the life of my family. Stay there!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You Must be Kidding
ASI,
25/02/05 06:23
|
The USA is loaded with crazy Jews, especially New York City and Los Angeles
If you want to live without seeing a single Orthodox Jew, come to Tirol, Austria There are very few returning Jews who live there All of us are sons and daughters of Jews who left Austria before the war and got sick and tired from what is going on in Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מי הקיצוני האמיתי? כנסו!
אוביקטיבי,
רמת השרון,
24/02/05 22:09
|
האנשים שנמצאים הערב בהפגנה הם היחידים שמיצגים את העמדה השפויה וזוכים לתואר קיצוני. קיצוניות זו הנהגה השייכת לאנשי שוליים שהולכים בניגוד להגיון ומשועבדים ללהט פאנטי.זהו הקו שהולך בו השמאל בראשות שרון ,כל מומחי הצבא התבטאו בצנעא וחלקם אף בפומבי שההינתקות רק תפריח את הטרור,מעבר לכך לא שמענו עד היום שום משא מסודר משרון או אנשיו שתסביר את המדיניות.גם התקשורת לא לוחצת,מי בלא הגיוני והקיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
החבדניקים הצבועים
רפול,
חיפה,
24/02/05 21:55
|
איזו צביעות מצד אנשי חבד. אם כל כך חשובה להם ארץ ישראל אז מדוע הם לא משרתים בהמוניהם ביחידות הלוחמות בצהל ומדוע אלפים מהם יושבים בארה''ב ונותנים לנו הנחיות כיצד להלחם פה בארץ אני מבין שהם מוכנים להלחם עד טיפת דמינו האחרונה. לא מצאנו אותם בהמוניהם מישבים את יהודה ושומרון וקובעים עובדות.ברור שהרבה יותר נח להניח תפילין ברחובות הערים, מאשר לבלות את הלילות במארבים ובסיורים אז אנא שבו בשקט ואל תתערבו במחלוקת הפוליטית, ואני ממתנגדי גרוש היהודים המתוכנן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפול, שב אתה בשקט
רועי,
25/02/05 01:32
|
|
 |
למד לזהות בין חב''ד למשיחיסטים.
חבדניק,
24/02/05 23:31
|
יש את חב''ד שכולם מכירים, חב''ד של אהבת ישראל ודרכי נועם, ויש את המשחיסטים המתלהמים, הקיצוניים. הסוג השני הזה לא מרגיש את עצמו כפוף לרבני חב''ד - שאסרו כאיש אחד על קיום הכנס הזה. בוא נזכור את מאמר החכם ''חכם אוויל בעיניו משבעה משיבי טעם'' - זה בדיוק הקבוצה הקולנית הזאת עם הדגלים השלטים והצעקות.למעשה זה לא חב''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החבדניקים כן משרתים!
דוד,
הרצליה,
24/02/05 23:12
|
נדמה לי שאם הכותב הנכבד היה משרת בעצמו הוא היה רואה המון חבדניקים ,אז אחד מהשתיים או שהכותב הוא צפני משתמט או שהוא עיוור, הכנס היום הוא של קיצונים שאין להם שום קשר לחב''ד והם ברוב חוצפתם מכנים את עצמם חבדניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבא זה סכנת נפשות לא? ביזיון
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:42
|
שהחב''דניקים המשיחיים יחזרו לחיק היהדות. בחו''ל הם מחשיבים את עצמם ברובם למעין יהדות חדשה (לא יהודים אלא ''לובביץ''' כמעין יהדות מקבילה, ולפי הרמב''ם בחזקת נוצרים ועובדי עבודה זרה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם פשוט לא שווים תגובה
ל"ת
נידהמת מהטימטום,
24/02/05 23:43
|
|
 |
33.
שואה או לא שואה
מבין עניין,
24/02/05 21:55
|
שיקראו לזה איך שהם רוצים. העיקר הוא להטיס את הסהרוריים המסוכנים האלה מחיינו. יפה שעה אחת קודם, ורצוי גם בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
העם זה לא סקרים עוד המונים
קרן,
צפון,
24/02/05 21:54
|
ממתינם ליום פקודה לחזור ולהילחם על ארץ ישראל חבל שהפעם זה נגד יהודים אבל נלחם וננצח כמו בשאר מלחמות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני וחבריי נילחם בך מייד
ל"ת
מנחם,
25/02/05 05:52
|
|
 |
במי תלחמי קרן ברוב העם ?
יוסי,
25/02/05 05:51
|
מטורפים רדו מהגג במי אתם רוצים להילחם במיייייייייייייייייייייייייייייייי התחלתם לעצבן את ברוב שמעצבנים אותי אני נכנס יאללה חורבן בית שלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי בדיוק תנצחי קרן?????????
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
25/02/05 03:07
|
|
 |
על בני אדם!
רק משוגעים,
מעדיפים אדמה,
24/02/05 23:08
|
הרוע שלכם יחלחל ויהרוס אתכם מבפנים. ראה ''על השחיתה'' של ביאליק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חילוני ואלחם בך
ל"ת
ז,
24/02/05 22:55
|
|
 |
אל תדבר בסיסמאות
ל"ת
ג,
25/02/05 01:32
|
|
 |
גם אני חילוני ואעזור לו להלחם
ל"ת
אתה באמת ז,
24/02/05 23:58
|
|
 |
31.
הבעיה היחידה -האמינות והערכים
מודאג,
דרום,
24/02/05 21:52
|
האם שרון אמר אמת לפני הבחירות או רימה את כולנו ? זוהי הדמוקרטיה ? היכן השמאל הנאור כביכול ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הם מוציאים שם טוב
משה,
24/02/05 21:46
|
לטירוף. לכלא מיד! הדתייים במזה''ת(חמאס ומתנחלים) מסכנים את עתידנו. מעצרים מנהליים ולכלא מיד, נמאס מההתרפסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגורשו הסמאלנים והערבים מאר''הק
ל"ת
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
25/02/05 03:34
|
|
 |
תראה וידאו
ששג,
24/02/05 21:53
|
http://www.770live.com/En770/770video.asp?lang=2&id=1&vid=8&spd=1&ttl=%EB%E9%F0%E5%F1+%E7%E9%F8%E5%ED+%26%2334%3B%EE%E9+%EC%E4%26%2339%3B+%E0%EC%E9%26%2334%3B+%F9%E9%E3%E5%F8+%E7%E9#
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Crazy Lubab's
770,
Eastern PWY,
24/02/05 21:45
|
Who cares about a bunch of crazy lubabs that all belong in a mental institution!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Crazy
Eitan,
24/02/05 21:32
|
I f I had doubts that the extreme right is composed of nuts- now I am sure!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הנה השידור חי
ברק,
24/02/05 21:25
|
http://www.770live.com/En770/770video.asp?lang=2&id=1&vid=8&spd=1&ttl=%EB%E9%F0%E5%F1+%E7%E9%F8%E5%ED+%26%2334%3B%EE%E9+%EC%E4%26%2339%3B+%E0%EC%E9%26%2334%3B+%F9%E9%E3%E5%F8+%E7%E9#
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה
דורון,
24/02/05 21:38
|
|
 |
26.
Left or Right
Yossi,
USA,
24/02/05 21:23
|
Please stop talking about Left or Right when it comes to the Shoha...Abba Even, Arik Sharon etc. It is so irrelevant and has nothing to do with the Hitnaktut.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זו דעה של כת החב''ד ולא של עולם
ל"ת
התורה 770 משיח,
שקר,
24/02/05 21:17
|
|
 |
אז הכת צודקים
רוצה אמת!,
24/02/05 21:48
|
מה זה משנה לי - המלחמות שלכם . מה זה מעניין אותי. אנו קוראת מה הם אומרים - והם אומרים את האמת! ואני לא חב''ד, ולא כת - מה זה משנה לי שייכות שלכם, מלחמות פנימיות שלכם . גם אצלכם רוצים להיות יפים כמו מפד''ל? לא לדבר אמת, לא להכעיס? לשקר? שיאהבו אותכם? אז אתה שלא כת לא אומר או לא אומרת אמת, והם הם אומרים את האמת. וזה מה שחשוב. ולכן -תודה להם מכל הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שובו הביתה בנים טועים!!!
ל"ת
און,
24/02/05 21:16
|
|
 |
23.
נא להניח לשואה. אל להשוות אליה
אברהם,
יליד לוד'ז,
24/02/05 21:15
|
מי שמשווה משהו אל השואה, שילך מהר לקרא את יומנו המצמרר של ד''ר הלל זיידמן על גטו וורשה.
אינני יכול להבין איך בני עמי יכולים להשוות משהו אל התופת הנוראה שהייתה בתקופה שעדיין יש ממנה ניצולים ?
זה מזעזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היתה
עדי,
צפון,
24/02/05 22:00
|
כנר במחסום הזקיר לשמול הקיצוני את השואה הזקנה ליד הריסות ביתה אותו כנל ועוד רשיהה ארוכה כול כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא צריכה לקרוא יומן של מיש
יהודיה,
24/02/05 21:42
|
יש לי בבית יומן חיי - ברוך השם שהיא חייה - אימי שיחידה ניצלה מכל משפחתה, והשואה עמה כל יום , כל שעה של חייה, ועל כן גם אתי, ודווקא בשל כך אני בפירוש רואה (לא ''משווה'', ולא ''משתמשת'' , אלא רואה!!!) שאנו מובילים את עצמנו כאן ואת כול היהודים בעולם לשואה הנוראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם יהודים כמוך - עדיף להתנצר
ליהודיה,
25/02/05 01:09
|
אם את מייצגת את הערכים היהודיים, אז היהדות מזמן פשטה את הרגל. המזל הוא שאת לא מייצגת את היהדות, אלא רק שוליים סהרוריים. ואם באמת היינו בשואה, אז כיהודיה את לא היית כותבת באינטרנט, אלא היית מעמיסה גופות של חברותייך למשרפות. סבתא שלך לא סיפרה לך כלום על השואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are
Estee,
24/02/05 23:30
|
|
 |
יהודיה כסילה
אברהם,
יליד לוד'ז,
24/02/05 22:00
|
איך את יכולה לומר שמובילים כאן יהודים לשואה? מה? מובילים כאן יהודים בקרונות משא בדוחק איום בלי מזון במשך ימים אל משרפות טרבלינקה ??? תתביישי לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאברהם
יהודיה,
24/02/05 23:24
|
גם את משפחת אמי לא בקרנות. פשוט באו הנאצים לעירה כשצבא האדום נסוג וההנהגה הסובייטית המקומית ברחה (לפניכם עוד הספיקה להוציא ציווי לאזרחים לשבת במקום בשקט ולא לעשות ''פאניקה'') - והשמידו 3000 יהודים חסרי ישע על משפחותיהם . רובם נקברו חיים, והאדמה ''נשמה'' מעליהם עוד מספר ימים . ואילו את הקרנות הכין לאמי ולשאר יהודי ברי''ם דווקא סטאלין שהיה כה אהוב כאן אצל השמאל (שמש העמים). הוא תיכנן גירוש המוני של כל יהודי המדינה למזרח הרחוק, אך הספיק למות (לבד, אף אחד לא רצח אותו) , לכן תוכניתו לא מומשה . דרך אגב, חלק שני של משפחת אמי חיו בלוד' והושמדו באויישביץ' כך שזכותי לדבר על השואה לא פחותה מזכותך, ולא אכנס לשאלה מי כאן כסיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
she's a stupid jew
ל"ת
and a frechheit,
24/02/05 22:32
|
|
 |
22.
אולי יטוסו לפולין לראות את...
YZ,
24/02/05 21:14
|
אושוויץ וזה יגרום להם לסתום את הפה בכל הקשור לשואה (בתקוה שהם יבינו מה הם רואים ומה זה המושג 'שואה'. וזה לא בטוח...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מסירת שטחים על פי התורה
אבירם,
גבולות 67,
24/02/05 21:13
|
לכל המעונינים גם שלמה המלך מסר שטחים במתנה לחירם מלך צור כנאמר 20 כפרים בגליל אז שלא יבלבלו לנו עם סיפורי מעשיות.לשמוש הנבזה שעושים הרבנים בשואה אין להם אלוהים האדמורים והרבנים ציוו על היהודים להשאר ולא לעלות לפלישתנה כי המשיח לא הגיע והשם יהיה בעזרתם וכולנו הרגשנו וראינו מה קרה! אני לא מוכן לחכות לא לעזרת השם ולא למשיח התנתקות עכשיו!!!!! ואתם מצדי יכולים להשאר שם בעזה כי אלוהים לא רוצה אותכם כאן בציון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות יסודית.
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:48
|
א) הרבה רבנים כן קראו לעלות לארץ ורובם ניצלו מהשואה הנוראה ב) אפשר לחזור בתשובה, כפי שישנם רבנים שהיו אנטי ציוניים מתוך השנאת חינם לחילונים והבינו שזה לא התורה ג) התורה במפורש קוראת ל''ציונות'' ומצוות ארץ ישראל ומדינת ישראל (שילטון וממלכה), ואפילו בנימין זאב הרצל זצ''ל למד וגדל אצל רב ציוני (כמובן הציונות הדתית קדמה להרצל).
הקב''ה מוציא את עם ישראל ממצרים ואומר למשה רבינו שזה בשביל שיעלו לארץ ישראל ויהיו שם לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלמה קיבל עשרים ערים
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:44
|
ראה הכתוב בדיברי הימים. חוץ מזה שלצערינו התורה מעידה על שלמה המלך שבסוף ימיו עשה הרע בעיני ה' ולכן ה' לוקח ממנו את ממלכות ישראל ומהדור אחריו אין יותר אחדות בישראל וקיימות שתי ממלכות... כך שאין לך דוגמא מכאן (ושלמה לא היה נביא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתך!שישארו שם לנצח!בלי
ל"ת
צה'ל.שאבו מאזן,
ישמור אותם,
24/02/05 21:33
|
|
 |
20.
ל-3 אתה יכול לרמות את עצמך
ריאליסטית עצובה,
24/02/05 21:13
|
עד בלי סוף, שזה רק משוגעים רואים דברים כך, ורק ''קיצונים'' ''משתמשים'' בשואה, ושוב לעצום את העיניים כדי לא לראות , ולאטום את האוזניים כדי לא לשמוע - כדי לא לשמוע את התעמולה הנאצית אצל הפרטנרים, כדי לא לראות את הכנותיהם לשלבים הבאים...אני חושבת שאנשי שמאל בעיקר מאמינים שניתן לעשות שלום עם המפלצות האלה, הם חונכו על הדת הזאת, על המשיחיות הזאת, אבל שרון וחבורתו יודעים היטב עם מי יש להם עסק, אבל הציניות, הבהמיות שלהם ... רצון לקבל כסף ועוד כסף ,,,קזינו ביריחו,קזינו בגוש קטיף ... אנשי שמאל פתאום שכחו מי הוא האיש שרון, אנשי ימין רימו את עצמם לגביו קודם, ועכשיו עוברים שבר נורא בגלל זה...זה מה שמחכה לשמאל בשלב הבא...ובכל שלב הבא פחותות האפשרויות להתמודד עם האיום...איום על עצם קיומינו, ולא רק בארץ, כיוון שככל שאנו כאן נהיים חלשים יותר, כך האנטישמיות שם יותר מרימה את ראשה. וזה רק טבעי..ותמשיכו לרמות את עצמכם שזה בגלל ''כיבוש'' ..נו באמת...רק אינפלטילים גמורים יכולים להאמין בזה, רק אלה שהרגל לחשיבה קולקטיבית (כל אחד שומע שאחרים חושבים כמוהו, ומקבל מזה חיזוק להמשיך ברמייה-עצמית...) מטמטמת אותם, מונעת מהם יכולת לחשוב עצמאית , ריאליסטית, חופשית.... ובסופו של דבר לא שרון ואפילו לא פרס, לא ''המנהיגים'' המובילים את העם לתהום הם האחראים העיקריים במה שחלילה יקרה לכולנו אם לא נתעורר כמה שאפשר מהר - רק אנחנו עצמנו: שהרי רמייה עצמית שלנו ואי-רצון להסתכל למציאות בעיניים זה מה שעושה את כל העניין, זה מה שמוביל לטרגדיה הנוראה, בה אנו כולנו נהיה אשמים. ויכול להיות שישנם עדיין החושבים שיהודים בשואה הלכו כצאן לטבח?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינדיווידואליסטית
שמאלנית,
צפון,
24/02/05 23:16
|
אין מה לדבר, הימנים והמתנחלים ממש מצטיינים בחשיבה ''אינדיווידואליסטית''...ולעולם גם לא עושים מה שהרב שלהם מצווה עליהם לעשות...אם זה לא היה טראגי זה היה מצחיק. ואכן הכיבוש אשם כמעט בכל. עובדה, לפני 1967 היינו מדינה קטנה אך הרבה יותר משובחת מה''אימפריה'' הגדולה והבהמית שיש לנו היום. בדבר אחד אתה צודק: שרון הוא אחד הגורמים המרכזיים להתבהמותה ולהסתאבותה של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
משרד המשפטים החליט...
מערכניק,
24/02/05 21:10
|
משרד המשפטים לא מפסיק להחליט כבר כמה חדשים.
הגיע הזמן שיפסיק להחליט ויתחיל לבצע (אבל כנראה שזו דרישה מוגזמת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המסית העיקרי זה שרון!!!!!!!!!!
יניב,
תל אביב,
24/02/05 21:06
|
שרון אדם דיקטטור אבל חכם הוא ראה שהשחיתות שלו במהלך הבחירות מסכנות את המשך תפקידו אז הוא החליט למכור את הערכים שלו אם יש שלו??????!!!!!!! ואת המדינה ותראו הוא הצליח נגד הבן עמרי מוגש כתב אישום חריף ונגדו לא טיפשי וניבי לחשוב ששרון לא ידע מאיפה הכספים שרון לפחות לא טיפש ובזכות זה הוא יצא נקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לכו לצבא אח''כ נדבר על שואה!!!
ל"ת
מוני,
24/02/05 21:05
|
|
 |
לא אתה תחליט על מה לדבר
ל"ת
ג,
25/02/05 01:33
|
|
 |
חבדניקים דווקא משרתים בצה''ל
ל"ת
אמיר,
ירושלים,
24/02/05 23:33
|
|
 |
אסור להחזיר שטחים!!!!
ל"ת
סא''ל אביב גפן,
24/02/05 21:30
|
|
 |
חחחחחחח
ל"ת
אל''מ חמי רודנר,
24/02/05 21:51
|
|
 |
אני שיררתי בגבעתי, גדוד שקד,
אוגוסט 99,
24/02/05 21:09
|
|
 |
גם שרון היה בצבא.אז למה אתה
ל"ת
נגדו?גם בנה,
המון ישובים,
24/02/05 21:31
|
|
 |
לך חפש מי ינענע אותך
בוטן,
24/02/05 21:20
|
אולי היו לך שקדים בגרון בעבר, ובטוח ששמעת על הצבא בטלביזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק יא צעיר פעור
שקד כבוד,
24/02/05 21:39
|
|
 |
טחנת שמירות
לפרקון,
24/02/05 22:35
|
אולי בקריה.
השקד היחיד שהיה לך קשר אליו זה שוקולד פרה עם שקדים בשק''ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how funny all of you are
moris,
25/02/05 01:14
|
|
 |
16.
ליהודים אסור לבצע-פשעים נגד הא
ממשלת השמאל,
והערבים,
24/02/05 21:03
|
האנושות. טרנספר - הוא פשע נגד האנושות לפי החוק הבינלאומי. טרנספר הוא רצונם של השמאלנים והערבים והם אלו האשמים בפשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אבא אבן
דוד,
24/02/05 21:02
|
''לא נחזור לגבולות אושוויץ'' הוא ביטוי בו השתמש אבא אבן כשגריר ישראל באו''ם, ביחס לחזרה לגבולות 67'. סתם, לידע כללי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ההתנתקות זה התחלת הסוף של
העם איתכם,
צודקים לגמרי,
24/02/05 20:57
|
כולנו במדינה הזו אין לנו זכות לחיות כאן אחרי שאנחנו מודים שארץ זו היא לא שלנו ולכן אנו נסוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אבא אבן אמר ''גבולות אושוויץ''
אבי,
24/02/05 20:56
|
באו''ם לגבי גבולות 67. תפסיקו עם ההסתה הזאת נגד הימין. בסה''כ מדובר באוכלוסיה שעדיין מאמינה בעקרונות ההתיישבות שגם מפלגת העבודה פעם האמינה בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
אילן,
24/02/05 21:23
|
|
 |
אז מה אם איזה אבן אבא אחד אמר
אלי,
24/02/05 21:53
|
אז הוא אמר. חסרים מדינאים שפולטים שטויות ? יש להפסיק את חילול זכר השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבולות המלך ינאי מותר לאמור?
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:52
|
וגם בימי המלך ינאי גבולות הארץ היו קטנים ובמתקפה מתמדת. בהרבה משנות הממלכה הגליל לא היה בידינו. המון דוגמאות נוראות לשואות שקרו לעם ישראל בגלות במיוחד. דוקא טוב לראות שלא שוכחים לפחות את השואה הנוראה. לא נשכח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא אנחנו מעלים את השואה על
שואה היא שואה,
היא שואה היא,
24/02/05 20:55
|
סדר היום. אלו הם שרון וממשלת הזדון שלו! כל מה שהם צריכים לעשות הוא - להוריד את השואה מסדר היום, ולהניח לנו לחיות בשקט! נמאסו עלינו המלחמות! נמאס לנו להתפוצץ ברחובות! נמאס לנו לשמש לוחות ''בול'' למטווחי פצמרי''ם! רוצים לחיות בארץ גדולה ורחבה, שלא כל בית בה מטווח ע''י הנאצים הערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניצולי שואה
בת של,
24/02/05 23:23
|
לך תלמד הסטוריה וגם קצת ערכים ומוסר יהודי והומני ואח''כ תכתוב דברי טעם. רק בור ועם הארץ ורשע יכול להרשות לעצמו לכנות את החיים של כובשים חסרי לב ,נצלנים וחסרי בושה בשם ''שואה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה? את בת לניצולי שואה?
זה נדיר בארצנו!,
25/02/05 09:28
|
זה לא כדי להשיב לך באותה לשון, זה פשוט לומר דברים כהוויתם - את בורה, או אולי סתם מרשעת! שוב ושוב ''כיבוש''! עם ישראל נלחם על חייו! וכך הגיע ל''כיבושי'' ארצו שלו! שום עם או מדינה לא נכבשו ב''כיבוש'' הזה. והבדיחה המקאברית היא - שלראשונה בחייהם, זכו פליטי התוקפנות הערבית, שהפכו גם לכלי נשק לחיסול ישראל, במקום להשתקם ע''י נסיכויות הנפט, ליחס הומני, לעבודה ולפרנסה. אך יתר הרצח היה חזק מהם, יתר על כן, הם הוסתו ע''י ''מחנה השלום'', שהכניס להם לראש שהם תחת ''כיבוש'' ו''דיכוי'', מה שכמבון לא היה כשהם חיו בחושות בוץ בהיותם תחת הכיבוש הירדני. את יודעת כמה ניצולי שואה מתו משברון לב ומחרדות מאז הסכמי קמפ-דייויד? אנחנו איננו הולכים לשואה, אנו בעיצומה! אלפי יהודים כבר נטבחו בגללכם! שלא תזכו לראות בהשלמת הגשמת חלומכם המזוויע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים שווים לפושעים !
ל"ת
יש'ע פשע,
24/02/05 21:20
|
|
 |
11.
לשמאל אין תשובה רצינית, לכן
שי,
24/02/05 20:55
|
הוא מתקיף. ההגנה הטובה ביותר היא הגנה.
אין לשמאל באמת תשובה על השאלה- הרי כל ילד פלסטיני מבין בעקבות המהלכים של שרון, שהיהודים נכנעים לטרור. ולכן הטרור יגבר ויגבר עד שהם ישיגו מדינה פלסטינית בכל ארץ ישראל. ואז חס וחלילה יש סכנה קיומית של ממש לעם ישראל.
אין להם תשובה, אז הם מתקיפים בדמגוגיה בחזרה. רחמנות עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין לא...
כהן,
תל אביב,
24/02/05 21:23
|
השמאל המוסרי עדיין לא מצא דרך טובה להתמודד עם הגזענות הפשיסטית של הימין והדתיים בקר העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוכחת את דיברי הכותב לעיל
ל"ת
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:52
|
|
 |
היא ההתקפה*
ל"ת
שי,
24/02/05 21:07
|
|
 |
10.
כי לך ולזרעך אתננה
גבריאל,
24/02/05 20:54
|
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל. אמן כן יהי רצון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שרון-יישר כוח
פטריוט,
צפון,
24/02/05 20:49
|
תמשיך בכל הכוח קדימה, אני מערכניק ואמנם לא הצבעתי עבורך אך אני מאוד מעריך אותך ואת דרכך החדשה. 95% מהעם מאחוריך, אל תשים לב לקומץ אנשים רעי לב וחורשי מזימות שאף אחד ממשפחתם אפילו לא חווה את השואה. שמור על עצמך מפני אותם חורשי רעתנו ורעתך.יישר כוחך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ב''ה! סוף סוף מתעוררים!
בעזרת ה'.......,
24/02/05 20:48
|
כבר חששתי שלא אזכה לראות את היום הזה. כבר מאז הסכמי קמפ-דייויד, אני ודומיי זועקים את האמת הזו, ואנשים לא רצו לשמוע, כמו לפני ה''שואה'' ההיא. אולי עד נצליח להציל משהו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת ה', ההתנתקות רק ההתחלה
עדו,
24/02/05 21:01
|
חשבתם פעם כמה בתי חולים, בתי ספר, כבישים מהירים, מעונות יום לנשים מוכות, מקומות עבודה למובטלים, מפעלים, רכבות תחתית, מעבדות באוניברסיטה, מגרשי כדורגל, ספריות, ועוד ועוד ועוד יכלו להיות פה עם כל שקל מהמיליראדים שנשפכו על האסונות הסביבתיים האלו-התנחלויות- היה מושקע בדברים הנ''ל? מדינה יהודית זה חינוך, מדע תרבות, ספורט, צמצום פערים חברתיים ולא המשיחיות המטורפת הזאת שאת מייצגת , (אמנם בצורה קצת יותר אנושית מחברייך). די כבר, הציונות ניצחה, יש לנו מדינה והגיע הזמן לגרום לה לשגשג, לא צריך כל הזמן להיות חלק מאיזה שרשרת אינסופית של איזה מאבק יהודי נצחי מדומה. החיים הם לא התנחלות. יש לפנות את כל ההתנחלויות ולחזור לגבולות 67- זה הדרך היחידה לשמור על ישראל גם יהודית וגם דמוקרטית וגם כל מי שמתנגד להתנתקות יודע את זה מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד כמוך יברח מהר לחו''ל
ג,
25/02/05 01:36
|
אחד כמוך יבחר לחו''ל מהפיפס הקטן שיקרה בארץ משהו. (נניח תקיפה של איראן) אחרים שנלחמים על קיומם ועל קיום הארץ רוצים בטובתה וילחמו עליה על כל פיסת אדמה. לכן, ארוז חפצים וסע! סע מפה, כי אתה כנראה באמת לא שייך לארץ הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת מדינה יהודית בכלל?
ל"ת
יואל,
25/02/05 00:59
|
|
 |
אז בוא נפקיר את השכונות לסמים
אביב,
24/02/05 21:12
|
חשבת פעם כמה בתי ספר אפשר היה להקים בתקציבים שהמשטרה לוקחת כדי להילחם בסמים ? זה המון כסף !
בוא נפקיר את השכונות לארגוני הפשע - חשבת פעם כמה מעבדות ומכללות אפשר להקים בכסף שהולך למלחמה בפשע ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אל תאשימו את חב''ד
בני,
רכסים,
24/02/05 20:46
|
כינוס זה לא קשור לתנועת חב''ד, ולא לחסידי חב''ד ולא לרבני חב''ד, ובודאי לא לרבי מחב''ד. מדובר בשלום וולפא ועוד כמה מחבריו שסוררים מהתנועה ומצטרפים לימין הקיצוני. הכותרות פעילים בחב''ד מפיצים כרזה, היא לא נכונה. לא להכליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמך
צרלי,
25/02/05 01:21
|
עוד אחד שיושב בחור שלו ולא עושה כלום חוץ מלפסול את האחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום שאין איש
ברק,
24/02/05 21:36
|
|
 |
אנחנו לא מאשימים את חב''ד
יוסי,
ניו יורק,
24/02/05 21:00
|
אנחנו מהללים את חב''ד שסוף סוף עושים משהו בנושא שלימות הארץ
הרב שמואל חפר הרב גדליה אקסלרוד הרב שלום מענדל קלמנסון הרב שלום וולפא הרב משה ניסלביץ
ועוד אלפים רבים וטובים שאכפת להם מהרבי מליובאוויטש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אולי תביאו את עצמותיו לארץ?
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:56
|
כמו יוסף ויעקב שמתו בחו''ל וביקשו להקבר בארץ הקודש. כמו משה רבינו עליכם לדאוג להביא את עצמותיו לארץ, ועדיף שתקברו אותו בחבל קטיף. מצד שני כתוב שמי שחי בחו''ל ויכל לעלות לארץ ורק אחרי המיתה מביאים אותו לארץ זהו ''לטמא את הארץ'' ולעשותו תועבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענה כסיל כאוולתו
מ' חושב,
25/02/05 00:05
|
תועבה! הנך מאלו שבחייהם קרויים מתים וסופם שהארץ מקיאה אותם בחייהם - מותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אנחנו בהחלט בעד הסרת השואה
מסדר היום!,
24/02/05 20:45
|
זה הכל תלוי בשרון. ברצותו הוא מביא אותה וברצותו הוא יכל להפסיק! אנו בעיצומה של שואה, תשאלו את משפחות כל קרבנות האיפוק ושיתוף הפעולה של שרון עם האויב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מישהוא שצריך לטפל בהם!!!
המפוחד,
24/02/05 20:37
|
נראה שהמשוגעים מהימין ללא כל מעצורים, צריך לטפל בהם וביד קשה, אחרת הם יעברו לשלב הביצוע ויגרמו למלחמת אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו צריך לטפל בסמאלנים!!!
הבטוח,
בנצח ישראל,
25/02/05 03:26
|
נראה שהמשוגעים מהסמאל ללא כל מעצורים,צריך לטפל בהם וביד קשה, אחרת הם יעברו לשלב הביצוע ויגרמו למלחמת א(זר)חים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמור לי, נבל, אינך סבור
מגרשים ובוכים!,
24/02/05 20:58
|
שגירוש היהודים מבתיהם הוא ''שלב הביצוע''? ואם כבר התרגלת, אנחנו לא! אתם מנהלים מלחמה חרמה נגד העם היהודי כבר עשרות בשנים. כשאנחנו נשיב לכם סוף סוף (וזה צריך היה להיות מזמן) זו לא תהיה מלחמת אחים, זו תהיה מלחמה בתמצית הרוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם רוצים להישאר בבתים???
YZ,
24/02/05 21:19
|
אין בעיה! תחתימו את כל אלו שרוצים להישאר בבתיהם בעזה, על עצומה כי הם מוותרים על אזרחות ישראלית והם מבקשים להישאר שם תחת שלטון של הרשות הפלסטינאית. במקביל, לבקש 'אזרחות' פלסטינאית ולהגדיר את עצמם כפליטים. אין כח בעולם, שיזיז אותם משם במקרה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזירים אחים הביתה באהבה
און,
24/02/05 21:13
|
ולזה אתם קוראים גרוש או שואה עם יש פה השואה הצבתם את עצמכם בצד הלא נכון של המשואה ממשלת שרון מחזירה הביתה באהבה בנים שטעו והטעו במשך שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
און ידידי,
סטודנט,
דרום,
24/02/05 21:37
|
אם רבים היו כמוך מצבנו היה טוב בהרבה. דיברת על אחים ודיברת על להחזיר אותם באהבה. לצערי לא שומעים אנשים כמוך בשיח הציבורי. לרוב התגובות הן של שמחה לאיד כולל קריאות לאלימות כלפי המתנחלים (רק אתמול ראיתי תגובה שדיברה על להפציץ את גוש קטיף מהאוויר...) ותגובות כמו שלך נדירות יותר. מי יתן ומה שיקרה , יקרה ללא פרימה של הקשרים בינינו. (ועוד לא אמרתי את הביקורת שלי על דרכי ההתנהלות הציבוריות של מועצת יש''ע.........)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תחזירו את הפלסטינים לירדן
ל"ת
אביב,
24/02/05 21:32
|
|
 |
אנחנו אוהבים את אנשי יש''ע!אנו
ל"ת
אחים,ועם אחד,
24/02/05 21:27
|
|
 |
4.
חבורה של ''רבנים'' -חיים על דם
אורן,
24/02/05 20:36
|
ועוד מוסיפים להם 40 % צמיכה שימשיכו להפגין ולגרום לשנאה ואנחנו נשלם להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כאן מי שחיים על דם
לא פוחד מן האמת,
24/02/05 21:30
|
של מי שמכבר נקראו בשם ''קרבות השלום'' - אבל מה לעשות, זה בכלל בכלל לא רבנים...ובכל זאת דווקא הרבנים הם שנחשבים כאן ל''מסיתים'', ולא אותם אלה שעושים הרבה הרבה כסף על חשבון קורבנות השלום. תפסיקו כבר לשקר, כולנו פוטנציאלית קורבנות ''השלום'' הזה, תפסיקו להשליך את הפחד מן האמת המרה על המתנחלים, על הרבנים,רק לא לתת לעצמכם להכיר במציאות, להכיר בכך שטעיתם.... תפסיקו את ההדחקה הזאת, את הבריחה הפחדנית הזאת מן האמת. זה לא יעזור. הרבנים האלה צודקים. וטוב שיש סוף סוף מישהו שאומר את האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל מדינה והמשוגעים שלה...
ל"ת
ארנון,
24/02/05 20:28
|
|
 |
לא בטוח, אך במדינת המשוגעים
ממשלת זדון!,
ציפיייייי!,
24/02/05 20:41
|
|
 |
מספיק עם השנאה
יואב,
25/02/05 00:14
|
מה ממשלת זדון? מספיק עם השנאה לדמוקרטייה כול החיים המתנחלים קיבלו יחס של בני מלכים תקציבים הקשבה קביעת סדר היום הציבורי והעלמת עיין מכול הטריקים והשטיקים והדריכה על החוק אשר קיימת בשטחים. מספיק אתם לא מורמים מהעם הגיע הזמן שתחזרו למדינה שלכם מדינת חוק דמוקרטית ולא האוטונומייה שהייתה לכם בשטחים. אתם לא שאלתם אותי אם זה בסדר שתתישבו על חבית חומר נפץ ואני ועוד רבים כמותי שירתו בשטחים והגנו עליכם בשם הדמוקרטייה. אז אני מצתער שהתנפצה לכם התאורייה שהציונות הינה החמור של המשיח ואתם רואים שרוב העם רוצה לראות עתיד ולא רואה בשטחים שטח בארצו. השאלה היא לא הקרע בעם אלא אם אתם מסוגלים להתחבר לעם בחזרה? אני מקווה שכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא צריך להיות ''ימין קיצוני''
ל"ת
כדי לומר את,
האמת!,
24/02/05 20:28
|
|
 |
ההתנחלות ביש''ע,היתה לפשע עוד
ל"ת
מיסודה!יש''ע,
פשע,
24/02/05 21:14
|
|
 |
סמאלנים החוצה!!!
ל"ת
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
25/02/05 03:23
|
|
 |
בדיוק
ל"ת
עידן רוטמן,
קריית אונו,
24/02/05 20:32
|
|
 |
1.
לשמאל אין מנדט על השואה !
כדאי לקרוא,
24/02/05 20:23
|
לנו אסור להזכיר את השואה, אבל לשמאל מותר להשוות פלסטיני שמנגן בכינור לשואה.
לנו אסור להזכיר את השואה, אבל לשמאל מותר להשוות את מחנות הפליטים למחנות ריכוז.
לנו אסור להזכיר את השואה, אבל למשאל מותר להשוות כבישים עוקפי טרור כמדיניות שמזכירה את השואה.
אין לשמאל מנדט על השואה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הסבתא של טומי לפיד...
ל"ת
ירון,
חיפה,
24/02/05 22:57
|
|
 |
מספיק עים הזכרת השואה
מרדכי היהודי,
24/02/05 21:26
|
משהו לוקיח את המפונים לתאי גזים? מכניסים לכם לכיס חצי מליון$ ועוברים דירה למולדת ולא חיים ליד מליון וחצי פליטים שמה לעשות ולהם גם מגיע לחיות, בארצם ולנו מגיע לחיות במדינה של העם היהודי., אים אתם סבלנים חכו למשיח שיגיע ואז תקבלו הכל, אשרי המאמין, אני לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההשוואה לשואה - פשוטה מאוד
דן,
24/02/05 21:40
|
בסופו של התהליך הזה, של כניעה לטרור, הערבים ישיגו את כל ארץ ישראך ויקימו בה מדינה דו לאומית. אחר כך תהיה סכנה לכל מליוני היודים שגרים בארץ ישראל. לכן משווים את תחילת התהליך לתחילת השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון משיה הביתה את הטועים
און,
24/02/05 21:15
|
מה לזה ולשואה מחזירים הביתה בחיבוק ופיצויים קומץ אחים שטעו והיטעו במשך שנים מה לזה ולשואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלות ביש''ע,היתה לפשע עוד
ל"ת
מיסודה!ישע זה,
שטח כבוש!,
24/02/05 21:13
|
|
 |
אם כך
ישראלית,
24/02/05 21:35
|
כל ארץ ישראל היא שטח כבוש- תל אביב, ירושלים,אשקלון,חדרה,חיפה,באר שבע,תל חי,שדה בוקר ועוד ועוד ועוד אין שום הבדל!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהו שטח כבוש...
סטודנט,
דרום,
24/02/05 21:33
|
ואוניברסיטת תל אביב שעל חורבות שיח מוניס- אינה שטח כבוש? וכפר האומנים עין הוד שעל חורבות הכפר עין חוד- אינו שטח כבוש? וברעם שעל חורבות בירעם- אינו שטח כבוש?
מה מגדיר מהו שטח כבוש? מה הפך את אנשי יש''ע לכובשים חסרי מצפון ואילו את כל שאר המדינה למוסריים לעילא ולעילא- הבדל של 19 שנה? ההבדל הוא שהמתנחלים לא גירשו ערבים אלא יושבים על אדמות מלך (אדמת ממשלה ירדנית שעברה לשליטת ממשלת ישראל או על שטח שנקנה בכסף מלא עוד לפני 48 כמו בגוש עציון או על שטח שנקנה בכסף מלא לאחר 67 כמו עיר דוד ואילו אנשי אוניברסיטת תל אביב יושבים על שטח שהערבים גורשו ממנו וכל ההבדל הוא שאת האי מוסריות שלהם פשוט לא רואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת 3.5 מיליון פלשתינים
עודד,
25/02/05 02:07
|
זה מאוד נוח להתעלם מעם שלם שסובל בגלל חבורת המטורפים האלו. תורת ישראל תמיד התגדה לדיכוי עם אחר, יציאת מצריים מזכירה לך משהו? כל אדם עם שכל מבין שהעובדה שאנחנו ממררים את חיי הפלשתינים ולא נותנים להם עצמאות היא תוצאה ישירה של ההתנחלויות הבזויות האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוש ממי ?
טל,
24/02/05 21:30
|
מהירדנים והמצרים, שקיבלו את השטח מהאנגלים והבריטים, שכבשו מהטורקים, וכן הלאה והלאה.
זה ארץ ישראל. יש ליהודים זכות לגור בכל מקום שבארץ ישראל בשבליטת עם ישראל. עם ששולט על ארצו אינו כובש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקלוט שנולדת יהודי במקרה !!!
רון,
24/02/05 23:16
|
ותבין שבאותה מידה יכלת גם להיוולד מוסלמי ואז להקשיב למה שההורים שלך למדו אותך ולומר בדיוק את אותם הדברים רק לגביך ולגבי העם שלך.... ותפסיק לשנוא אנשים סתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת נולדת במקרה יהודי
nora,
25/02/05 10:14
|
|
 |
u r 120% right!!!!!
ל"ת
fellow jew,
24/02/05 20:51
|
|
 |
גם לימין און. אז תרדו מזה!
ל"ת
שמוליק ר,,
24/02/05 20:50
|
|
 |
צודק ב-100%
דביר,
פ''ת,
24/02/05 20:31
|
כשטומי לפיד אמר על אישה פלסטינית שהרסו את ביתה שזה הזכיר לו את השואה אף 1 לא הקים פה זעקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון. שיתביישו.
ל"ת
שושו,
24/02/05 20:52
|
|
 |
מספיק עם הדיסאינפורמצייה
מה הקשר?,
25/02/05 00:05
|
כול המקומות שהזכרתם בתוך הקו הירוק הם ממלחמת העצמאות. בכול דרך שלא תסתכלו על זה יש עוד עם בשטח אשר שואף להקים מדינה עצמאית ומה לעשות שמוסכם על הכול שאלו השטחים שהשגנו בששת הימים. תמיד אמרנו ששטחים אלו הינם קלף מיקוח לשלום ועכשיו זה הזמן לפרוע את השטר. אז עכשיו איזו חוכמולוג יגיד לי אבל אם לא יבוא שלום אז אומר לו שמפעל ההתנחלות לא היה נכון ואין לי בעייה לשבת בתור חייל עוד 10 שנים בעזה או בשטחים כול עוד לא יהיו שם התנחליות. אז מספיק עם האיומים כאילו שהמתנחלים עושים את הביטחון שם ולא צה''ל נתצרך להכנס ניכנס אבל ההתנחלויות בכול דרך שלא נסתכל עלייה הינם טעות של מדינת ישראל וצריך לשים להן סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם הדמגוגיה
עאעיא,
25/02/05 01:37
|
ליהודים יש זכות לשבת בכל מקום בארץ ישראל שנמצא בשליטת עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|