 |
98.
הסיבה האמיתית למה היא שוחררה
אבי,
26/02/05 21:41
|
אם לא שמתם לב גם השופטת הזבל היא רוסיה וזה הכל חלק מהמאפיה הרוסית הזאת שהרסה לנו את הארץ חבל שהבחור ההוא שהרג את השופט לא עשה שיעורי בית והיה הורג את השופטת הזבל הזאת את זה בטוח לא תפרסמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 98 כנראה שהיכו אותך בראש
אורי,
27/02/05 00:42
|
איך אתה מעז בכלל להעלות את הזבל הזה בכתב? כנראה שבילדותך תקעו לך כמה זפטות בראש ועכשיו לא נותר אלא להכות אותך שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם המרוקאים הרסו לך את הארץ
קשקושקשקה,
26/02/05 22:44
|
אחר כך התיימנים ובסוף הרוסים והאתיופים. קשה,קשה.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
המטפלת המוטרפת
דבה,
גבעתיים,
26/02/05 12:11
|
למה תמיד טובת הפושע/עבריין ניצבת לעיני בתי משפט בישראל ומתי ייעשה כבר דין צדק. גב'פרוקצ'ה היקרה לו זה היה קורה לבנותייך או נכדייך ההחלטה היתה שונה לחלוטין.אהההההצביעות מן השטן ותיפגע במערכת כבומרנג!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
''לא יכולה לעמוד במעצר''
אני,
תל אביב,
26/02/05 11:48
|
יופי! ממש יופי! מעכשיו, כל מי שעושה מעשה פלילי וישחק אותה שהוא עובר טראומה ובעל אי שפיות זמנית לא יכנס למעצר! המדינה לא יודעת שיש שקרנים כי הממשל עצמו שקרן וחי באשליות שהכל יהיה בסדר! כפיים לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אבא פראייר היה צריך לפוצץ אותה
ל"ת
יניב,
26/02/05 09:28
|
|
 |
היה צריך לשבור לה עצמות
דנה-אמא לתינוק,
רעננה,
26/02/05 22:37
|
כן, לפחות הוא יודע שאת נקמתם של התינוקות הוא ביצע. הוא היה צריך לשבור לה כמה עצמות ולאמר לשוטרים ''אופס, היא נתקלה בדלת''. ככה הוא לא היה מרגיש נבגד שגם היא התעללה בתינוקות וגם שחררו אותה הביתה כי היא במצב נפשי רע. סליחה? מישהוא שאל את התינוקות באיזה מצב הם היו? מפוחדים מבלי יכולת להתגונן. אפילו לגונן על הפנים שלהם בזמן שהיא מרביצה להם הם לא יכלו. ומה עם מצבם הנפשי? מפוחדים שהנה היא מגיעה ואנחנו לא יכולים לאמא לאבא ואמא ''הצילו. אני מקוה שיאסרו אותה והאסירות יתעללו בה כמו שהיא התעללה בתינוקות. ימח שמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אני בטוחה שזו לא הפעם הראשונה
נעמה,
26/02/05 01:14
|
שאותה גלינה מתנהגת כך לתינוקות. מעסיקיה הקודמים - שעל פי העיתון המליצו עליה - פשוט לא התקינו מצלמות. הם אף פעם לא יידעו מה היה בביתם עם התינוקות שלהם. גם הנוכחיים מצאו את העובדות רק דרך המצלמה. מצבה הנפשי לא צריך לעניין אף אחד, חייבים להעניש אותה קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מעצר בית ,פשוט מקל על מערכת
הורה,
25/02/05 22:13
|
המשפט וחוסך כספים לכיס האזרח. צריך להבין שכרגע,היא באמת לא מסוכנת להבדיל מסכינאי שמיד יוצא לדקור ולרצוח אנשים ברחוב. גם אם ימצאו אותה לוקה באי שפיות זמנית,היא חייבת לקבל עונש מעצר עם טיפול מתאים לאי-שפיות זמנית שעלולה לחטוף בעתיד. בנוסף,היא צריכה להתחייב לא לעבוד יותר עם ילדים...הרי בעוד מעט שנים,מי יזכור מה היה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
''יבוא מצויין''
ל"ת
פרעה,
25/02/05 19:52
|
|
 |
91.
הורים מגיבים בתקשורת ?
אלי,
25/02/05 18:36
|
ברור לחלוטין הזעם של ההורים, אבל ע''פ כלל המשחק, שיש להקפיד עליהם, אין לעמדתם חשיבות בשלב זה. העיתונות נגישה לקורבנות והיא מביאה את דבריהם בהליכים המשפטיים תחת כותרות קשות. אין ספק שיש בכך כדי להשפיע על בית המשפט. החוק אינו מאפשר להם לדבר בעצמם בתוך כתלי בית המשפט ובודאי לא בשלב המעצר. התופעה של תגובת הקורבנות באמצעות התקשורתבשלבים אלהטעונה בירור מעמיקף כי היא מטה את ההליך בלא שהמחוקק נתן דעתו לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אוי ואבוי לנו ,מדינת חלם.
ל"ת
olga,
25/02/05 18:36
|
|
 |
89.
אמנם מסוכנת, אבל..........
אלי,
25/02/05 18:31
|
בית המשפט יכול למנוע ממנה מהלכנס למצב בו היא מסכנת תינוקות, מבלי שתהיה בהכרח מאחורי סורג ובריח. המעשה שעשתה חמור ביותר, אבל יש לתת לעורכת הדין שלה לתת הסברים שיביאו להרחקת ממגע עם תינוקות ושתחדל לסכן את הציבור. זאת יעשה לאחר הליך משפטי תקין בו יתבררו כל הנסיבות. הקלטת היא מזעזעת ביותר ומפחידה, אבל בעובדה שפניה ושמה נחשפו יש כבר משום ענישה ע''י התקשורת. עתה יש להותיר לבית המשפט לומר את דברו ורק אחר כך לגזור את דינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אם מחבלים רוצחים משצחררים...
אולג,
25/02/05 17:46
|
|
 |
87.
אם בית המשפט יקל בעונשה ......
הזועמת,
25/02/05 17:34
|
של המטפלת מן האופל נעשה הפגנה רבתי מול בית המשפט!!! ולא נשתוק עד אשר יסגרו אותה מאחורי סורג ובריח !!!
נמאס כבר שככה בית המשפט מזלזל בחיי אדם .
לא יתכן שאנשים שחשודים באלימות כל כך קשה ישוחררו כלאחר יד על ידי בית המשפט !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
כרגיל, ישראלים מתלהמים
פיל,
25/02/05 17:00
|
פרופורציה רבותי לא מדובר ברוצחת ולא בשודדת. אמנם המעשה מזעזע ומקומם. אפילו מחריד. אבל מספיק עם הנקמנות, יא פרימיטיביים שכמותכם. מה כבר יקרה אם היא תשאר עצורה בבית אמה?
יהודים הם עם רע וחסר חמלה.
הבחורה תענש, אין דרך אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיל הערבי צודק
ל"ת
ג'ירף,
26/02/05 03:33
|
|
 |
לאנטישמי המרחם.
יהודי,
25/02/05 19:04
|
''יהודים הם עם רע וחסר חמלה.'' אם אתה כזה רחמן, למה לא תרחם על יגאל עמיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אולי אתם רוצים לקבור אותה?
דוד,
25/02/05 16:52
|
אתם אנשים רעים יותר גרועים ממנה אולי הבחורה במצוקה נפשית אז תפסיקו לעשות לינץ לבחורה ולתת לה הזדמנות לשקם את עצמה בסופו של דבר לא נגרם שום נזק לתינוקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש קר וצר מוח
דנה,
רעננה,
26/02/05 22:42
|
לא נגרם נזק לתינוקות? יא חתיכת צר מוח. אני בטוחה שאין לך תינוקות בבית. איך היית מרגיש כשזה היה קורה לילדים שלך? אלא אם כן אתה המרביץ. אתה יודע איזו טראומה הם עברו? כשהם ראו את השטן מתקרב אליהם מבלי יכולת להתגוננן בפניה או לספר לאמא ואבא (למה אתם נותנים לה להרביץ לנו?) אפילו להרים ידיים מעל פניהם הם לא יכלו כשהיא הרביצה להם. מה עם הבטחון שלהם? אפילו השטן לא ברא נקמתו של ילד קטן. וזה עוד תינוק חסר ישע. אתה מגעיל אותי ואני מקוה שיקברו אותך בבית הסוהר על דעותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק יה דפוק
אבי,
26/02/05 21:34
|
עם כל הרחמים שלך אליה אולי תסדר לה עבודה שתשמור לך על הילדים שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YES- WE DO
ל"ת
eilat,
new york,
25/02/05 20:05
|
|
 |
כל הכבוד
ל"ת
משה,
25/02/05 19:33
|
|
 |
84.
מבין את השופטת! חובה לקרוא!!!
דודי,
25/02/05 16:49
|
ראשית, אני רוצה לומר להורים שאני מבין את הזעם שלכם, ואילו הייתי אתם הייתי כועס וממורמר באותה מידה. אלא ש..... אם אנחנו מדינת חוק, אז צריך ללכת לפיה. במדינה שלנו יש מעצר ויש מאסר. השופטת עשתה נכון כשהחליטה לשחררה, הרי סוף כל סוף, להזיק מחדש היא לא יכולה, לשבש הליכי משפט היא גם לא יכולה, ולברוח מחו''ל גם הגבילו אותה. אז הדרכים די חסומות בפניה. יחד עם זאת אני מופתע מההערה שהיא אמרה על כך ששזה לו מוסיף למצבה זה שיושבת בכלא. הרי המאנייקית הזו תשב בכלא איך שלא יהיה, אז זה בכלל לא טעון ולא נושא לויכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה חובה לקרוא? מי מחייב אותי?
ל"ת
יותם,
צרפת,
26/02/05 18:30
|
|
 |
83.
דבר כזה קורה רק בישראל
יוסי,
הרצליה,
25/02/05 16:32
|
כל הכבוד לביתהמשפט שלא נגרר אחר היסטריה ציבוריתבליתי מוצדקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
סוף סוף ההגיון ניצח!
momo,
25/02/05 16:31
|
אנשים - המעשה שעשתה המטפלת מתועב - נקודה. אני מניח שאילו הייתי אבי הילדים הייתי שובר לה את הידים במו ידי. אבל מכאן ועד למצב בו ימשיכו להחזיק אותה במעצר המרחק רב. מעצר נועד לצרכי השלמת החקירה או כאשר האדם מסוכן לציבור. מעצר איננו עונש ואיננו צריך להיות כזה. לכן משהושלמה החקירה, המטפלת תועמד לדין ובית המשפט יגזור את עונשה. עד אז צריך לשחרר אותה בתנאים מגבילים שימנעו ממה מלפגוע בפעוטות נוספים (כאילו שזה בכלל אפשרי לאור ההסטריה בעניין שיש במדינה...). אגב לכל המתלהמים - נניח שאתם השופטים - מהו העונש הראוי לדעתכם על המעשה: חצי שנה עבודות שירות, שנה בכלא ואולי בכלל מאסר עולם... מידתיות - זו מילת המפתח - מידתיות. שבת שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
המטפלת
גיל,
הרצליה,
25/02/05 16:31
|
|
 |
80.
שחרור המטפלת
רפי,
תל- אביב,
25/02/05 16:29
|
צדק לחלוטין בית המשפט העליון. בארץ יש היסטריה ודיספרופורציה מכל דבר אין הצדקה להחזיקה כרגע במעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
Justice in Israel
David,
25/02/05 16:12
|
Leftists judges with their own agenda and philosophy corrupt the justice system. In USA these judges would retire long time ago. Justice in Isreal.. a joke
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מערכת המשפט זקוקה לנקיון יסודי
פרקליט,
25/02/05 16:09
|
יותר מדי החלטות מטומטמות בשנים האחרונות.
הפקידים האלה במגדל השן שלהם - השתן עלה להם לראש, והוא משפיע על שיקול דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אני מבין את האבא...אך יש לציין
יריב,
ירושלים,
25/02/05 16:02
|
ולאמר שבנאדם שפוי לא היה מתנהג ככה!! אז אתם פה כל המגיבים חכמים ושפויים. זאת אומרת שצריכים לדעת ולקבל שאותה בחורה פשוט לא שפויה,וחייבת לקבל טיפולים דחוף, אני פשוט מרחם עליה !!! אז כחו אותה לטיפול דחוף !(זהוא דחף כנראה לא נשלט)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה !!!
ל"ת
רוית,
25/02/05 17:10
|
|
 |
76.
בית המשפט העליון דואג לזכויות.
ישראלי,
25/02/05 16:00
|
|
 |
75.
תרגעו, לא מדובר בפסק-דין.
רונצ',
צהלה.,
25/02/05 15:59
|
והיא באמת לא אמורה לשבת במעצר. את העונש המגיע לה היא תקבל לפי פסיקת הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לא אשמה
המלאך,
הרצליה,
25/02/05 15:56
|
אשמים ההורים שלא בדקו מספיק טוב בידי מי הם מפקידים את היקר להם מכל. למה לא בדקו המלצות קודמות,למה לא לקחו מטפלת בוגרת ומנוסה. המטפלת הצעירה כנראה איבדה את העשתונות בטיפול של שני זעטוטים ולא ידעה מה לעשות. אני בניגוד לכל המתלהמים לא חושב שמגיע לה עונש מ ו ו ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אובדן עשתונות לא מצדיק התעללות
ל"ת
זאטוטים - בא',
26/02/05 03:37
|
|
 |
חוצפה!
דנה,
25/02/05 17:44
|
מניין לך שההורים לא בדקו? הבעטיה היא עם מתייפיפים כמוך, שלא מבחינים בין טוב ורע. מטיחים האשמות מבלי לבדוק. ההורים האלה כואבים וסובלים. הלב נקרע, שותת דם. הלוואי ואלוהים ישלח את המטפלת הזו לגיהנום עוד לפני שתספיק להגיע היום לביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אבל מעצר מנהלי זה בסדר
מנהלי לשעבר,
25/02/05 15:43
|
מחזיקים אדם במעצר על לא עוול בכפו ובלי כתב אישום כלשהוא, במשך חדשים ושנים, בלי שידע מתי ואם אי פעם ישתחרר. גורמים סבל לעציר ולמשפחה שנשארה בלי מפרנס ובלי אבא. מצד שני משחררים מחבלים מסוכנים. זו תמונת הצדק של בית המשפט העליון במדינת ישראל. יבוצע טהור מיידי של כל מינויי אהרון ברק בבית המשפט העליון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
יאללה תעזבו אותה
אברי,
25/02/05 15:38
|
אישה מסכנה שלא תסכן את שלום הציבור, שהרי אף אחד לא יתן לה להתקרב לתינוק. בשביל מה להשאיר אותה בכלא? למען הנקמה? ומה הזעזוע הטפשי הזה? לפני שבוע נדקר אדם תמים בליבו על ידי פרא אדם ושוחרר, ואז לא היה זעזוע כל כך גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אם שרון משחרר מחבלים, מה הפלא?
טל,
25/02/05 15:27
|
בתי המשפט לוקחים דוגמה מראש הממשלה , מרחמים על אכזרים ומתאכזרים אל רחמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
י הבינכככככ
בר הלל,
ירושלים,
25/02/05 15:22
|
|
 |
69.
מה קרה?!
גדעון,
מרכז,
25/02/05 15:18
|
חבר'ה,התבלבלתם לגמרי!!!!! מעצר לפני משפט איננו עונש! היא הרי תעמוד למשפט ושם ייפסק עונשה [בהנחה שהיא תימצא חייבת]. מדובר במעצר לצורך חקירה--והיא הסתיימה! זה שהיא איבדה צלם אנושה במעשיה איננו אסמכתא שגם אתם תאבדו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
בתי המשפט דואגים למתנחלים
יצחק רביב,
רעננה,
25/02/05 15:18
|
מכינים מקום לעצירים פוליטיים. הם באמת מסוכנים לציבור. לכן שופטת שיקרה ואמרה שהיא חולה, כדי שמפגינים תמימים יוכלו להישאר במעצר 10 ימים סתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר ל
ל"ת
חגי,
ישראל,
25/02/05 15:18
|
|
 |
66.
מדינה בלי חוק
ערן,
רמת גן,
25/02/05 15:13
|
|
 |
65.
ישראל 2005=סדום ועמורה
תמר,
25/02/05 15:05
|
לאיפה היגענו, החברה מתרדרת פה מיום ליום ואף אחד לא עושה כלום לעצור את זה. זה לא רק המקרה הזה אלא גם עוד רבים אחרים. הקלות שבה אנשים פשוט מבצעים פשע פשוט מזוויעה.אם זה שליפת סכין שנעשית בקלות ראש(ריב על כלבים,ריב על מקום חניה,אמירת מילה שלא במקום ועוד סיבות שטותיות). הדרך למנוע מאיתנו להיות כסדום ועמורה היא לתת עונשים מרתיעים למעו יראו וייראו. אחרת הבלאגן פה יחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
זה ב-ו-ש-ה
מיכל,
25/02/05 15:00
|
אתם ראיתם מה היא עשתה?! צריך דבר יותר חמור מזה.. בהרבה יותר!! זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי בחיים שלי מה שהחליטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שופטים מעודדי פשע
סתם 1,
25/02/05 14:56
|
זו הדרך הכי טובה לדאוג לתעסוקה לשופטים לעודד ולהקל על הפושעים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בתי משפט לפופוליזם
עמוס חגג,
כפר יונה,
25/02/05 14:52
|
אתם לא מפרסמים ת דעתי .מההתחלה אני הייתי נגד מעצרה זה פופוליסטי . רוצחים משחררים למעצר בית .ההורים אין להם גם מונופול על הצדק .היה מזעזע לא ניתפס אבל ההורים היו צריכים לדעת עם מי יש להם עסק .ובאמת בעיה אישית שלהם .לראות לבעל חיים שמתנהגים ככה לא ניתפס אבל מה היה הטעם במעצרה .המשפחה של התינוקות מיוחסת? להורים אני אומר צאו מהתקשורת .כל הכבוד עשיתם את שלכם לבהא תשמרו על התינוקות .ולמדנו כלם אצלכם מדבר הרגש האישי שגם אני לא הייתי מסוגל לראות את התמונות כאילו רציתי לעצור את התמונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הי, שכחתם את העצורים 10 ימים?
אברהם,
הרי יהודה,
25/02/05 14:46
|
לפני שראו שופט נזכרתי, והם גם קטינים וגם, הם לא הזיקו לאיש הם רק הפגינו נגד תנועת מחבלים ליד ביתם
הלו, זה דמוקרטיה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אני גם אמא לתינוק...
חופית,
חיפה,
25/02/05 14:45
|
אני אמא לתינוק בן שנה כמעט ,ואני מגינה עליו בהכל! הוא החיים שלי! ההחלטה של בית המשפט ממש מגיעה לרמת 0 ,מה זה להשאיר את הנבלה הזאת רק במאסר בית?! זה מעשה ניבזי מה שהיא עשתה....ממש בושה לבית המשפט...אם הייתי במקום ההורים הייתי בעצמי באה ומרביצה לה כמו שהיא לפעוטות החפים מפשע...ממש בושה...הורים שקוראים את תגובתי-תשימו לב מי מטפלת לכם בילדים ,כדי למנוע מיקרים כמו של האישה המפלצתית הזאת...בית המשפט-אולי תפקחו עיניים ותבינו שמה שהיא עשתה דורש מאסר עולם...תבינו ותפנימו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא רצינית!
אמא לתינוק,
מרכז,
26/02/05 11:24
|
את ממש מטומטמת!!! אם היית מרביצה לה היית הולכת לבית סוהר (כי את לא מיוחסת, כנראה) והתינוק שלך היה נשאר אצל מי???? חוץ מזה. את עונשה ההיא תקבל בבית המשפט, אם ירצה השם והשופט.... אי אפשר כבר לאסור אותה. תביני זה לא נקמנות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הורה חייב לשמור על הילד שלו
ט.ס.,
25/02/05 14:42
|
בעולם של היום טיפש מי שסומך על מטפלת. זה אינו העולם הערכי של אתמול, וישנו גם גורם השכר הנמוך. בשביל 20 שקל לשעה מצפים שהמטפלת תשמור כמו אמא.. בשעה שהאם דופקת ימבה כסף ומעמד או עושה חיים בקניון. הסדר החברתי אינו מאפשר לגלגל עיניים. אני אגב קונה את גרסאת המטפלת שהיא לא היתה מודעת למעשיה וגם אם היתה, היא חולה ויש לטפל בה - אבל עם כל הרצון למצוא קורבן, היא לא רצחה ואפילו לא פצעה - ההתעללויות החמורות ביותר ממשיכות לקרות ברגעים אלו וכנראה ימשיכו לקרות..החברה חזרה להיות חברת עבדים ואדונים ..צריך לתקן את העוולות בסדר אנושי וסוציאלי- ההשלכות יכולות להיות הרבה יותר חמורות אם תימשך עצימת העין, והיא כנראה תימשך עד'' העונג ''הבא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ומי עוקב אחרי אמהות ואבות
אמא חיפה,
25/02/05 14:38
|
|
 |
57.
מתנחלים פשוטים שמים11יום במעצר
איציק,
אשדוד,
25/02/05 14:37
|
מתנחלים שזעמו על כך שהמחבלים הפלשתנאים ירו על בתייהם 40 פצצות מרגמה ביום והצבא נמנע מלהגיב בגלל הוראה של הממשלה, יצאו למחרת וקצת חסמו את הכביש ומה קיבלו: 11 יום במעצר. רובם ללא עבר פלילי וזה מעצר ראשון שלהם וישר שמים אותם 11 יום !!! בלי שהרבצו לאף אחד או שהרבצו לתינוקות. גבר שמכה את אשתו ודוקר אותה בסכין משתחרר תוך יום ממעצר והולך להרביץ שוב לאישה. תראו איזה אפליה. הסטודנטים שהפגינו וחסמו את הכבישים לא קיבלו יותר מ-24 שעות במעצר והם חסמו תנועה כבדה (באזורים מלאי עומס תנועה כגון ת''א) ודי הפרעו לתנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
במדינה כשלנו
מוטי חויפה,
25/02/05 14:36
|
משחררים דוקרי סכינים למאסר בית. מה אתם רוצים מהמאמללת הזו, יחד עים כך ההורים מטומטמים ולא יודעים את מי להכניס לבית לא כל המטפלות כאילה, אים היו משלמים עוד כמה שקלים היו מקבלים מטלת ראויה, אז מי שמשלם בזול משלם ביוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
העם טיפש נקודה
rr,
25/02/05 14:28
|
המציאות מורכבת מידי בשביל רוב העם. הם באמת לא מבינים-הם לא יכולים להבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עוד סיבה לשונא את השופטים
דורון,
25/02/05 14:27
|
הלוווו שופטים חראות אתם כבר התנתקתם מהעם אתם חיים במגדל השיןאתם יותר מידי מדושנים פשוט רדו לעם אתם צוברים לכם יותר מידי שונאים ואתם לא מועילים ולא מתקנים מצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מישהו יודע מה הכתובת של גלינה?
עין תחת עין,
25/02/05 14:23
|
|
 |
פרימיטיבי
ציבור,
26/02/05 11:28
|
תת-רמה. לך תחפש מחבלים מתאבדים להרביץ להם (ולא סתם אני שולח אותך אליהם...). לך תחפש את זה שדקר מישהו בקניון (נכון, חמודי, אתה מפחד). חכם על חלשים.
הציבור (אני) לא רוצה אותך כשליחו. חשוך ופרימיטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
להחליף את מערכת בתי המשפט בארץ
עודד,
25/02/05 14:17
|
היא מסריחה .קלוקלת .עם עיוותי דין מהגדולים בעולם. הן בתעבורה דרך פלילים ובמוסר וכבוד האדם ! בתי המשפט בישראל מנותקים לגמרי מדעת הקהל הכלל ארצית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
R THEY CRAZY OR WHAT
ל"ת
eilat,
new york,
25/02/05 14:14
|
|
 |
50.
גלינה את פניה היום לביביסיטר?
אני,
תא,
25/02/05 14:11
|
פשות אני לא מוצה אף אחד אני יקפיץ לך את הילדים ב8 בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט!!
אפרת,
מרכז,
25/02/05 15:28
|
זה מה שאתה ! לא מצחיק..אפילו בצחוק..!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
התברח? לא מסוכנת? מצב נפשי?.
האזרח,
25/02/05 14:09
|
חלק מהציבור הוא תינוקות, האם אינה מסוכנת להם? מי מבטיח שהיא לא עשתה דברים אחרים שלא לעין המצלמה, ושלא בידיעת אף אחד, ההתחזות למטפלת מסורה והתעללות בחסרי ישע הוא לא מסוכן, נו מה נותר, היא הודתה ולא מלחץ חקירה, יש קלטות המוכיחות כאלף עדים, זה לא מסוכן לשחרר מי שמתעללת בחסרי ישע ללא סיבה? החלטה אומללה, כשרוצים למצוא את הפרשנות המתאימה והנוחה משום מה מתאמצים ומוצאים, אך כשלא עושים זאת במקרה המתאים זה מעיד על פגם רציני בלשון המעטה. בחוק כתוב שמצב נפשי הוא סיבה לשחרר למעצר בית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אין צדק בעולם!!
sofi,
belgia,
25/02/05 13:53
|
זה לא פייר ולא מוצדק אנשים לא רואים את האמת מול העיניים,,, היא אשמה,,, אם היא יכלה לעשות דבר כזה לילדים כל כך קטנים ,, אז היא גם מסוכלת לרצוח , מי משחרר אישה כזו ,,,? זה לא מעניין מה המצב שלה,.. אולי השופטת הייתה משאירה אותה אחרי שהיו מתעללים ככה בילדיה,, אז הייתי רוצה לראות איך היא הייתה תגיב,,,.... אין צדק !!!! להתעורר אנשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
belgia
gilli,
25/02/05 16:22
|
and that come from a lady who woke up and went to live in belguim a country that abuse of kids is not enough so they rape them and kill them and years after they bring the case to trial the policemen who where involve hardly get punishment well done sofi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
there is justice in the world
Yored,
25/02/05 14:30
|
|
 |
את צודקת ב-100%
שיר,
אילת,
25/02/05 14:26
|
אני מסכימה איתך בכל מה שאמרת! הם מראים להם את ההוכחה הכי טובה שאפשר לעלות על הדעת ,והוכח להם שהמטפלת המפלצתית הזאת היתעללה בפעוטות! זה ממש ממש להיות עיוורים וקלי דעת ,הם צריכים לעצור אותה ולשים אותה בכלא ולא לוותר! וכל אחד יכול להגיד שהמצב הנפשי שלו לא בסדר ולצאת עם ידיים נקיות למרות שיש הוכחות.....איזה סחלות בחיי.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ארזים?!! יש רק שלהבת! חסר שתבר
אזרח,
25/02/05 13:48
|
חסר שתברח ואולי תבוא להצעי שרותיה במקומות אחרים, האם זה מסוכן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בבקשה תקראו את התגובה!!!!!!!
שרית,
25/02/05 13:39
|
מערכת המשפט ומדינת ישראל יכולות להחזיר את המפתחות של ניהול חוקי המדינה. עכשיו אתם מבינים איך משחררים רוצחים, אנסים, גנבים, סוטים וכו' . לא פלא שהמדינה הזו נראית כפי שהיא נראית. שופטים יקרים מה שעשיתם עכשיו זה נתתם לגיטימציה לכל אחד ואחת במדינה לפגוע בקטין חסר ישע ללא קבלת עונש. גם אם היא תקבל עונש בעתיד אתם אומרים בזאת: ''זה בסדר, אומנם עשיתם משהו לא בסדר, אבל עד שנגיע להחלטה אתם יכולים להיות בבית, לנוח לאכול בשקט בלי להפריע כי בסך הכל מה עשיתם? סך הכל התעללם בילדים חסרי ישע'' שהמדינה הזו תתבייש לה שיש חוקה במדינה ושאף אחד לא משתמש בה. איכסה של מדינה אני פשוט כועסת על חוסר הגינות ועוד יותר מזה תת רמה של אנשים שמגיעים למצב כזה לשחרר מפלצת כזו. אם זה היה קורה לאחד מהילדים או הנכדים של השופטים מיד היא הייתה נשלחת לכלא למאסר עולם!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WELL SAID
eilat,
new york,
25/02/05 14:20
|
|
 |
לשרי
יפעת,
25/02/05 13:57
|
אני איתך אבל הצער הגדול שזה לא רק בדברים שכתבת השיפוט לקוי במרבית התחוממים מפשיעה ועד נדלן משכנתאות הלוואות אונסים גנבות המדינה שלנו עולם שלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מערכת המשפט מזמן...
ארז,
25/02/05 13:34
|
כבר איבדה את שפיותה ואת הקשר האחרון שלה למציאות. מערכת המשפט שלנו, בעקבות כל מיני חוקים הזויים של זכויות כאלה ואחרות, היא מערכת הפועלת תמיד לטובת הנאשם / פושע ולא לטובת הקורבנות. המקרה של המטפלת הוא רק האחרון בסדרה ארוכה, ולצערנו רווייה בדם - רק השבוע התבשרנו כי הנער שרצח אדם בקניון בת ים היה בכלל במעצר בית... הגיע הזמן שנתחיל לשים לב לזכויות הקורבנות והנפגעים ולא לזכויות הפושעים והנאשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מערכת המישפט בישראל
יוסי,
25/02/05 13:32
|
|
 |
43.
אנשים פה ירדו מהפסים.
יותם,
25/02/05 13:32
|
בית המשפט העליון בניגוד למחוזי נהג בהגיון ולא נגרר אחר קולות הרחוב. השיחרור למעצר בית בנסיבות אלה היה נכון. הטענה ''סכנה לציבור'' צריכה להיות מבוססת ומוחשית כדי להחזיק אדם במעצר. מה אנשים חושבים? שהיא תתפוס ילדים ברחוב ותתעלל בהם ? חבל שבית המשפט המחוזי לא הבין את אשר אמור היה להבין ולדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד על הראיה הנכונה...
ל"ת
נורית,
25/02/05 17:06
|
|
 |
לדעתי, אתה מסוכן לציבור
מנהלי לשעבר,
25/02/05 16:11
|
אסור שדעותך ישמעו. אתה גורם מתסיס. מה דעתך שנכניס אותך למעצר מנהלי. אתה מסוכן לציבור.
כך מכניסים אנשים למעצר מנהלי לחדשים ושנים מבלי עוול בכפם רק בגלל שדעותיהם אינם נראות לשלטונות או שהשלטונות חוששים שהשלטון יעבור לקבוצה שכנגד. ואז לא מתחשבים בכך שהמסכנים השאירו בבית משפחה וילדים רכים ללא אפשרות להתפרנס.
במקום להגן על השופטים עתירי המשכורת שתעסוקתם מובטחת על גיל 70 (למה?) כדאי שאתה והקוראים תרגישו עד כמה אבסורדית ושרירותית היא התנהלותו של הגוף הקרוי בית המשפט העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוווו
שיר,
25/02/05 14:32
|
המדינה הזאת ממש על הפנים! ואת/ה עוד תומך/ת?! ויי זמיר... אני לא יודעת אם את/ה בן או בת ,ולא בן כמה ,אבל אם היו לך ילדים לא היית שותק! היית רוצה שהפושעת הזאת תישב במעצר עולם!!! בית המשפט פעם כמו סחלות עיוורים אמיתיים......אוי ואוי ,יותר גרוע מלראות את מה שהיא עשתה ולהזדעזע ,זה לראות את בית המשפט תומך ומוותר לה בקלות שכזאת ולראות חלק מהציבור המטומטם תומך בהחלטה הקלת דעת הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תעודת עניות למדינת ישראל
בלה,
רחובות,
25/02/05 13:30
|
כנראה השופטת או השופט הם קרובי משפחתה של ה ''מטפלת''.. בושה למדינה ישראל אני במקום האבא והאמא הייתי מקימה ועדת חקירה !!! תעודת עניות למדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
החלטה נכונה - תודה לאל
ג,
ירושלים,
25/02/05 13:24
|
שבימ''ש העליון לא נסחף לפופוליזם זול. אין בי כל סנטימנטים למטפלת, ואת עונשה היא תקבל ותרצה מאסר, סביר להניח. עם זאת, מעצר עד תום הליכים איננו הליך ענישה, כי אם הליך מניעתי בלבד, שכל מטרתו להבטיח את התייצבות הנאשם למשפט וכן למנוע סכנה אפשרית הנשקפת ממנו לאוכלוסייה. במקרה זה, מדובר באשה אשר היתה אלימה כלפי חלשים ממנה בלבד, וגם זאת רק כאשר לא היה עמה אדם מבוגר אחר. אין לה ילדים משלה, להם תוכל להזיק, ואם טיפלה בילדים אחרים כלשהם, חזקה על ההורים כי זיהו אותה בטלוויזיה עד עכשיו ופיטרו אותה, ואולי אף הגישו נגדה תלונות נוספות. יתרה מכך, במצב נפשי דכאוני האדם המדוכא לרוב אינו אלים, כי אם מכונס בעצמו - ודבר זה סביר גם לאור העובדה כי דפוס האלימות של האשה אכן היה מופנה רק כלפי חלשים מאוד ממנה, ומבחינה פסיכולוגית כרגע היא ודאי מרגישה חלשה יותר מכל סביבתה. על כן, היא אינה מהווה סכנה לאיש, ואין חשש כי תימלט מלעמוד למשפט. ולכן אין כל עילה להשאירה במעצר. לא קובעים מעצר עד תום הליכים רק לפי הפופולריות - מכיוון שקביעה שכזו לא תחול רק במקרה מטפלות השנואות על העם, כי אם על כל הנאשמים! אחרת כל העצורים יוחזקו במעצר עד תום הליכים, והפגיעה בזכויות האדם - של אנשים אשר עשויים להיות חפים מפשע - תיפגענה הרבה מעבר לנדרש, ללא כל פרופורציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה או את כותבים ככה
שואל,
25/02/05 14:07
|
|
 |
שם הנסיבות שונות לחלוטין
ג,
ירושלים,
25/02/05 15:24
|
שכן שם הפושע אכן מסוכן לחלק גדול בהרבה של האוכלוסיה, ובמקרים רבים אף אינו נוהג כך רק כלפי אשה מסוימת, כי אם הדבר מבטא תפיסה מחשבתית כלפי נשים בכלל, וכן דפוס אלימות כמוצא לשחרור פחדים ותסכולים, אשר יכולים להתבטא גם כלפי נשים אחרות. עם זאת, הסיבה החזקה ביותר לא לשחרר את מי שהיכה אשה ממשפחתו - המצב הנפוץ ביותר - היא העובדה ששחרור למעצר בית ישים אותו בקרבת מקום יחסית לקורבן, מבלי שתהא לה הגנה של ממש מפניו. במקרה הילדים, המדובר באשה אחת, יחסית חלשה פיזית, אשר מולה יעמדו שני אנשים בוגרים. מה גם, שלא סביר להניח שדפוס האלימות שלה יוביל אותה להרביץ לילדים או לנסות לרצוח אותם בהיותם 'האשמים בכל'. זאת בעוד שבמקרה של גברים מכים, המדובר לרוב באדם בוגר, לעתים רבות חזק יותר פיזית, מול אדם בוגר אחר, שלרוב אין לו כל הגנה נוספת. בנוסף, דפוס האלימות מטבעו הוא כזה שהגבר יאשים את האשה בעצם התלונה והגשת כתב האישום נגדו, וינסה לפגוע בה ואף לרצוח אותה כגמול על כך. לכן יש בהחלט עילה להחזיקו במעצר. ורק עובדה קטנה, מכאיבה למדי: רוב הגברים המכים אכן משוחררים למעצר בית, לרוב בבית אחר, אם כי אין אפשרות של ממש לוודא שהם לא מתקרבים לזוגתם המוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
משה,
נתניה,
25/02/05 14:58
|
עצורים נשארים במעצר אם הם מסוכנים לציבור או יכולים לשבש חקירה. עם כל הזעזוע מהמעשה של המטפלת, האם מישהו חושב שהיא תתקוף ילדים ברחוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון חלקית
ארי,
25/02/05 13:55
|
מעצר עד תום ההליכים נועד למנוע את אותם שיבושי חקירה ו/או מסוכנות ואולם גורם נוסף שלא נלקח במקרה הנדון הוא שהחשודה יכולה לפגוע גם בעצמה ובמצבה הנפשי זה בהחלט סביר ועל כן מעצר עד תום ההליכים יכול וימנע פגיעה שכזו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומנם יש חשש לפגיעה עצמית
ג,
ירושלים,
25/02/05 14:06
|
אבל לשם כך היא מושמת במעצר בית בבית אמה, אשר חזקה עליה שתשגיח על בתה. מלבד זאת, עצם היותה במעצר עשוי היה להחמיר את דכאונה ולגרום לניסיון התאבדות במעצר - דבר שאינו מן הנדירים במיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לדעת הבותב
אמנון,
שרון,
25/02/05 13:35
|
אני מצטרף לדעתו של הכותב. מה רוצים ההורים, עונש גופני של הנעשמת, נקם וסיפוק מסבלה של החשודה.
האם יש חשד כי תשבש החקירה? האם תצמיד אקדח לרקתם?
בית המשפט יקבע בבא הזמן, לאחר תהליך מסודר ויפסוק דינו.
אין לאפשר לנפגעים, עם כל הצער, לפסוק דין ולהעניש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפקולטה למשפטים
רונן,
ת''א,
26/02/05 11:37
|
כולכם חכמים, נבונים ויודעים את התורה, אז תפתחו פקולטה למשפטים, ותזיינו ת'שכל אחד לשני. ניסחפתם, ושכחתם בכלל מה היה הנושא.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוניברסיטה, רונן
יורם,
26/02/05 13:45
|
אחלה. צודק רונן. שהחכמולוגים ילכו להתפלסף באוניברסיטה. פה מדובר בדבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כנסו לפה ותקראו
דן,
ירושלים,
25/02/05 13:22
|
מה אתם בוכים?, זה באמת מזעזע אבל עכשיו משחררים מלא ערבים ועל זה אתם לא בוכים?!
ידיד ארץ ישראל ועם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
להרוג אותה!
ל"ת
אמא,
25/02/05 13:21
|
|
 |
ואת כנראה לא היית עליהם אף פעם
ל"ת
היא ירדה מהפסים,
25/02/05 16:10
|
|
 |
38.
בושה וחרפה!
ל"ת
רונית,
ת''א,
25/02/05 13:18
|
|
 |
37.
כותרת מטומטמת
אבא אחר,
25/02/05 13:14
|
גם אני אבא, גם לילדי י יש מטפלת, ואני לא מתלהם פתאום כמו כולכם. ולאבא של התינוקות: אתה רודף פרסום (אם לא היו חוקים, פרצופך היה מככב בתקשורת בלי טישטוש..), וגרוע יותר: גם מדבר שטויות , גם מתלהם וגם רע (אולי זה מהכאב, בו אני משתתף איתך). 1. מה פירוש ''רק בישראל..''? .מה פתאום אתה מערב את המדינה? לא מתאים לך - תחזור למכורתך (?..). 2. בוא נסכם: גזר דין מוות בלי משפט וזהו. יספק אותך? 3. מה אתה חושב. שאין מטפלות שאוהבות ילדים ולא מתעללות בהם? מה: כ-ו-ל-ן מתעללות??? 4. תגיד לאשתך (אני לא פמיניסט) שתטפל לבד בילדים. 5. להעניש את השופטת: עשרים שנה בפנים כי העזה להחליט מה שבאמת צריך היה מלכתחילה., בניגוד לעדר הצבועים צמאי הדם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תטפל אתה בילדים, מה קרה?
ג,
ירושלים,
25/02/05 14:11
|
בגלל פרימיטיבים שוביניסטיים כמוך אני צריכה לוותר על החיים שלי, על הקריירה שלי, ולנעול את עצמי בבית כבולה בשלשאות לילדים? מוזר, לתומי חשבתי לי שגם לזכרים יש אינטרס להנציח את עצמם לדורות הבאים - משמעו, שלך יש אינטרס בדיוק כמו לאשתך (אם הצלחת למצוא פראיירית) לגדל את הילדים שלכם בצורה הטובה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מטופשת
,,תמר,
חו''ל,
25/02/05 13:33
|
תגיד לי מה אתה עו''ד איך אתה מאז לומר דהרים כאלה על האבא נראה אותך במקומו. וזה שפניו טושטשו בטלויזיה זה רק בגלל שמשפחת המטפלת לא תנסה להתנקל לאבא. אז בבקשה ממך תשב בשקט ותאכל.... חוצפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אתה אבא?!
שיר,
אילת,
25/02/05 14:38
|
לי אתה נראה בכלל כמו ''אבא'' שלא איכפת לו מהילדים שלו... איך אתה בכלל מעז להביע דעה שכזאת לאבא שפגעו לו בילדים הקטנים שלו?! נראה אותך במקומו...
י'אפסוס......איכס...המדינה מידרדרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
in the U.S
Monkeyland,
happy to be,
25/02/05 13:10
|
I wish I could be in Israel . I could have had a good fist fight with a baby
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גם את הדוקר של ה-100 ש''ח שחררו
ל"ת
צדק,
חלם,
25/02/05 13:09
|
|
 |
34.
המערכת המשפטית פשטה את הרגל!
!,
25/02/05 13:07
|
להרוס הכל - ולבנות מחדש. יש לפטר מייד את כל השופטים המכהנים ולחבר אותם עם המציאות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטים
אחד,
25/02/05 14:58
|
כבר מזמן היו חייבים לפרק את מערכת המשפט לפטר את השופטים ללא פיצויים.אבל מי יעז לנסות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עילת מעצר חדשה: היה בטלוויזיה
חגי,
בית חגי,
25/02/05 13:07
|
מתחת לאפינו משוכתב חוק המעצרים, ולעילות המעצר הקבועות בו נוספת עילת מעצר חדשה: ''היה בטלוויזיה''. אם מישהו היה בטלוויזיה אין לו זכויות, אין שיקול דעת לשופט הדן בעניינו (שברוב חוצפתו ''מזלזל בדעת הציבור'' במקום להיכנע לה), ויש לתלותו בכיכר העיר. מה עם מטפלות מתעללות בבית שאין בו מצלמה? הן ינוחו בשלום תחת גפנן ותאנתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מצער - כמה צודק.
ל"ת
ג,
ירושלים,
25/02/05 14:13
|
|
 |
32.
לכל ''המשפטנים''
נסים גבאי,
נתניה,
25/02/05 12:54
|
לכל ייפיי הנפש שרואים רק את המילה הנראית להם בספר החוקים, ומצדיקים את החלטת ביהמ''ש העליון (להזכירכם - בתי משפט מתחתיו, החליטו עם אותם חוקים, שתשב בבית מעצר...). אפשר למצוא בכל נושא - חוקים לכאן ולכאן. אבל כדי שבמדינה הזאת יהיה שלטון חוק, צדק, וחיים מוסריים ותקינים, צריך לעשות הכל כדי גם להראות, שאם כבר תופסים נבלה כזו כמו המטפלת הזו, צריך ללכת איתה עד הסוף - ממש כמסוכנת לציבור. הנה ראו, חבר שלה אומר: ''היא לא כזו מפלצת...''. הרי מכאן קל להבין להיכן עוה''ד שלה יכול לטעון... אפשר עוד להאשים את התינוק... ירחם מישהו אי שם על כל ייפיי הנפש ש''בשם החוק'' הביאו את המדינה הזו לאן שהגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפי נפש עדיפים על מכוערי נפש
נדב,
צוללת צהובה,
25/02/05 13:18
|
כל פעם שמקללים אותי כ''יפה נפש'', אני זוקף את חזי בגאווה. שהרי עדיף להיות יפה נפש, מאשר מכוער נפש.
אנשים הרבה יותר מסוכנים ומנוולים מהמטפלת הזו עוברים במערכת המשפט. רוצחים, אנסים, שודדים, וכו'. לכולם אותו הדין ואותו הדיין: את העונש מקבלים רק לאחר הקראת פסק הדין. העונש נקבע במשפט, ומעצר בטרם משפט הוא רק בשל סכנה לציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הטעות שלך
נסים גבאי,
נתניה,
25/02/05 14:31
|
לפעמים יש להתחיל עם העונש מיד - ולא להמתין לפסה''ד... הרי בבית סוהר היא תשב, אלא אם ייפיי נפש כמוך ייצגו אותה, ויטענו שהתינוק הרגיז אותה, שאבא שלה התעלל בה בילדותה, שחבר שלה אנס אותה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לקחת את הכדור?
ל"ת
נתניה,
25/02/05 17:55
|
|
 |
לא להמתין לפסק הדין?
נדב,
צוללת צהובה,
25/02/05 16:48
|
אתה בעד לא להמתין לפסק הדין. אם כך, מי יחליט מה העונש הראוי?
למרבה המזל אנו חיים במדינת חוק. הרבה יותר חשוב שהחוק יישמר, מאשר שנסים גבאי מנתניה ירגיש טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חבל על הזמן
יוסי,
תל אביב,
25/02/05 12:49
|
כל זמן שבית משפט העליון ינהג בסלחנות כלפי עברייניות כמו אותה מטפלת זו, הרי שמקרים כאלה רק יחזרו על עצמם.
אם רוצים לעקור תופעות מכוערות כאלה על בית המשפט העליון לשנות את המסר שלו כדי להרתיע עבריינים בפוטנציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המטלפת המכה
נלה,
25/02/05 12:47
|
האם גם את המטפלת האחרת שנחשפה שלשום בקלטת בטלוויזיה מטלטלת את הלול בפראות עצרו? גם נגדה ניהלו מסע שיסוי ציבורי?אפילו הגישו כבר נגדה כתב אישום אבל היא לא בילתה יום אחד במעצר. וגם לא פרסמו את שמה. למה? כי היא לא רוסיה? כי היא ותיקה? רק לרוסיות אפשר להטפל?ולהאשים? שעיר לעזעאל?ולהפר את כל הזכויות?ואת המטפלות המתעללות של נעמת גם עצרו וגם ניהלו נגדן מסע שיסוי ציבורי עם פרסום שמן ותמונתן? לא ולא. אם כבר מבחן בוזגלו אז שיחול על כולם. או לפרסם את השם של כל אחד או של אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור לרוסים, גם אני בדעה
תימוני,
25/02/05 16:16
|
שהציבור הגזים בתגובה כלפיה, שזה סוג של לינץ מילולי. אבל מה הקשר לעובדה שהיא רוסיה, מישהו טוען שהעלייה הרוסית היא לא עליה מוצלחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נלה
אחר,
25/02/05 15:05
|
קודם מרוקאים.עכשיו רוסים.אל תזבלו במוח מי שפשע הוא פושע.מה הקשר למוצאו?חוץ מאשר אולי כסף לעורך דין חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
והבריאות הנפשית של התינוקות?
ל"ת
דור,
25/02/05 12:45
|
|
 |
28.
החלטה לא פופולרית, אך נכונה
מתן,
25/02/05 12:36
|
השופט גורפינקל, שהשאיר אותה במעצר, נכנע ללחץ הציבורי ופעל שלא מתוך שיקול רציונלי. החשודה אינה מסוכנת לציבור. מה היא תעשה? תאיים על ההורים? היא לא תתקרב אליהם, כי היא לא עבריינית מסוכנת. מה היא תעשה? תשבש הליכי חקירה? הרי יש די ראיות נגדה. היא אינה מסוכנת ואין לשפוט שום עילה מתקבלת על הדעת להשאירה במעצר, למעט ניסיון פתטי לזכות בפרסום כשופט שמנע שחרור של פושעת פסיכופתית. קצת פרופורציות אנשים. הבחורה הזו תושלך לכלא על התעללות, ובצדק. אך עד שהיא מורשעת, אין סיבה שלא תשב במעצר בית. זה פתרון זול יותר ממעצר, ולכן זהו גם אינטרס של משלם המיסים, שמממן את ישיבתה במעצר. בית המשפט צריך לפעול על-פי שיקולים רציונאליים, ולא על-פי רגש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Breaching of BUZAGLO principle
ל"ת
AMR,
25/02/05 12:34
|
|
 |
26.
הבנה משפטית
חיפאי,
25/02/05 12:32
|
החוק קובע כי מעצר הוא למנוע שיבוש הליכי משפט או מסוכנות לציבור. מאחר ונגמרה החקירה וגם אין סכנה שזו תטפל בילדים צריך לשחררה. ככה קובע החוק וזה נגזר מחוקי היסוד הדוגלים בחופש וכבוד. עקרונית לפי החוק גם רוצח יכול להיות משוחרר לפי לעייל. וככה זה גם בארצות הברית. טוב לא טוב זאת מדיניות חברתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הורים יקרים - טעיתם!
שלומי,
גבעתיים,
25/02/05 12:27
|
כהורה , בית המשפט לעג לכולנו ובכך התיר את דמם של המתעללות למיניהן לכן הקלטות לחוד ומעשים לחוד! מה היה קורה אם היית מפוצץ לה את הצורה , שובר לה את הידיים ומביא אותה לתחנה מרוסקת ועם הקלטת - אה? מה היו אומרים לך שטעית? הרי אף מערכת בארץ לא מסוגלת להתמודד לכן יש מקרים בהם יש להפעיל יד מרסקת נגד חולרות כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלומי
אלי,
25/02/05 15:11
|
אם היית מרסק את הפושעת לחתיכות. היית נעצר מיד.לא משום שאתה לא צודק.אלה מפני שפגעת בכבוד בית המשפט המהולל.היו אומרים לך בעיניים מתגלגלות.היית צריך להשאיר את הטיפול בידי בית המשפט.מצחיק נכון ממש חלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הפולניות האלו-כמו עובדי המדינה
ל"ת
או יות גרוע,
25/02/05 12:23
|
|
 |
23.
מדינה ללא מערכת משפט.
ל"ת
דן למדן,
25/02/05 12:13
|
|
 |
22.
להירגע. אין עילה להחזיקה במעצר
ישראלי,
25/02/05 12:13
|
יהיה משפט, והיא תקבל את עונשה. המעצר לא נועד להוות אמצעי ענישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק!
ל"ת
ג,
25/02/05 12:40
|
|
 |
21.
הקלות הבלתי נסבלת של הבנת המכה
יוסי,רומא,
25/02/05 12:08
|
החלטוה מבישה , מיותרת ומעציבה של השופטים. קלות בלתי נסבלת של הבנה יש בחברה הישראלית כלפי אנסים, מכי נשים וכעת מכי תינוקות . פשוט מרגיז, מרגיז, מרגיז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
די - שופטים הביתה
יעקב,
נתניה,
25/02/05 11:57
|
במשך שנים לא נגעו במגדל השן הזה וכנראה שהגיע הזמן !!!
יש להגביל בחוק את שיקול דעתם של השופטים. נראה ששיקול דעתם משובש מהיסוד מתוך מסורת משפטית אליטיסטית מנותקת ומתנשאת.
מהכרותי המועטה עם שופטים קשה היה להאמין באילו יצורים אינפנטילים מדובר.
פגשתי בשניים מהם והזדעזעתי.
הופעתי כעד בבית משפט השלום בתל אביב. השופטת התנהגה באופן נוירוטי קיצוני במהלך כל הדיון. על פניה הופיעו ''תיקים'', היא האדימה מזעם מכל מילה שנאמרה על ידי למרות שדיברתי בשקט ועניתי בצורה מכובדת ועניינית. היא פנתה אלי בקול צווחני והסטרי ובעיקר קטעה אותי ולא אפשרה לי לענות על השאלות שנשאלתי. שלוש מתוך חמש התשובות לשאלות שנשאלתי פשוט לא הצלחתי להשלים. לאחר פסק הדין שלה יצא לי לקרוא את פרוטוקול המשפט וזה היה מזעזע כיצד השופטת קבעה בפסק הדין דברים הפוכים ממה שאמרתי בעדות ובעיקר ממה שלא אמרתי. בערעור למחוזי זומנתי על ידי בית המשפט להעיד בשנית שם הפך בית המשפט את החלטת שופטת השלום תוך שהוא מציין בפסק הדין כי היא הסתמכה על דברים שכלל לא נאמרו על ידי ואינם מופיעים כלל בפרוטוקול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפטים ופרוטוקוליהם
שי,
ת''א,
25/02/05 16:29
|
ללא קשר לנושא הכללי הנדון כאן, ומבלי להסכים לכותרת תגובתו, אני מצטרף ליעקב מנתניה בעניין הפרוטוקולים של ישיבות משפט בישראל. יצא לי בשנים האחרונות להיות נוכח במשפטים קטנים כגון עבירות תנועה, בית הדין לתביעות קטנות, וכו'. יש בעיה רצינית ביותר עם רישום הפרוטוקול. במשפט תנועה בו נכחתי ושאת פרוטוקולו ראיתי לאחר מכן, נדהמתי לגמרי לראות איך טיעונים כבדי משקל של האזרח המתגונן לא הופיעו כלל בפרוטוקול, בעוד דברי השוטר נרשמו במלואם. בין שהיתה כאן כוונה ובין שלא, הדבר הוביל לפסק דין מעוות ובלתי צודק בעליל, שנשען על הפרוטוקול המעוות ועל העדר כביכול של טיעונים מצד האזרח. טיעוניו ותשובותיו המשכנעות של האזרח נשמעו גם נשמעו בחדר בית המשפט אבל לא הופיעו בפרוטוקול!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג כמה אתה צודק
דורון,
25/02/05 14:32
|
|
 |
בור ועם הארץ
ריף,
ת''א,
25/02/05 12:21
|
חסר ידע והבנה שכמוך. עוצרים אנשים, לפני משפט, רק אם הם מהווים סכנה לצבור או אם הם עלולים לשלבש הליכי משפט. עם כל הזעם על מעשיה של המטפלת, אף אחד מהשנים לא מתקיים. מה הקשר למה שקרה לך בבית משפט השלום בת''א (דבר שאני מתקשה להאמין שקרה) לבין החלטת העליון בענין - רק לחכם כמוך הפתרונים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי השופטת?
איילת,
הרצליה פיתוח,
25/02/05 12:15
|
אם היא כזאת דפוקה כמו שאתה מתאר, ואני בהחלט מאמינה לך, נא כתוב את שם השופטת. על אנשים כאלה לא צריך להגן בהחבאת שמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חוצפה
פלוני,
נתניה,
25/02/05 11:55
|
מדינת מטומטמת לפטר מייד את השופטת איך אפשר לשחרר אשה שמכה תינוקות להכניס אותה מייד לכלא עם השופטת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
השופטים השתגעו
דורון,
י''ם,
25/02/05 11:54
|
לא יכול להיות שבמדינת ישראל ישבושופטים כאלו בעליון זהו ביזיון וחבל מאוד באיםן בישראל מערכת המשפט הייתה יותר נוקשה אז לא היו קורין מקרים כאלו לדוגמא:שופט בישראל שיחרר את הנער הדוקר למעצר בית אז הוא מצא לנכון לדקור מישהוא אחר ואף להורגו אני מתבייש שיש לי במדינה כאלו שופטים אני מציע להם להתפטר לכו הבייתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא השתגעו. את עונשה תקבל,
ל"ת
כשתישפט.,
25/02/05 12:43
|
|
 |
17.
אב יקר אתה טועה - המסר שביהמ''ש
רוני,
25/02/05 11:53
|
העליון מעביר הוא שאנשים צריכים לקחת את החוק לידיים ולא לסמוך על מערכת ''הצדק'' במדינת ישראל - לא המשטרה, לא ביהמ''ש ובכלל מערכת המשפט, לא הכנסת ולא הממשלה מעניין אותם מצדק - הרי הם בעצמם חשופים לקבלת שוחד, טובות הנאה ונעים בין שיקולים זרים לבין שיקולים צרים. בתי המשפט הוכח כבר שהם מפלים אנשים בבואם לבית המשפט ע''פ מוצאם, צבע עורם או דתם. קשה להסביר את היד הקלה המשחחרת אנשים אלימים ועבריינים שבסופו של דבר מתגלגל לידי רצח כמו שראינו בבת-ם. מערכת המשפט היא תעודת עניות למדינת ישראל כמו שאר מוסדותיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל
אילן,
רחובות,
25/02/05 11:49
|
חבל שאי אפשר להעניש אותה כמו בימי קדם ולכרות לה יד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לכל המתלהמים
ניר,
תל אביב,
25/02/05 11:47
|
כדי מאוד שאנשים יפסיקו להביע את דעתם בנושאים שאינם מבינים בהם כלל: כך- בג''צ כלל אינו דן בנושאים פליליים (וממילא שופטיו הם אותם שופטים של ביהמ''ש העליון), כך שלא ניתן לומר ש''רק בג''צ עושה צדק'', המעצר אינו כלי עונשי ל''עשיית צדק'' אלא להגנה מפני מסוכנות / שיבוש הליכי חקירה. טוב שיש שופטים המיישמים את החוק כלשונו- שאם לא כן, כל אותם ''מתייפייפים'' עלולים למצוא עצמם יום אחד בסיטואציה דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המתלהמים - אספסוף נבער
מתן,
25/02/05 12:39
|
לא צריך להתרגש מהצעקות שלהם. הם מונעים מרגש בלבד, ולא ממחשבה רציונאלית. ברור שמקומה של המטםלת בכלא, אך כל עוד לא הורשעה, אין עילה רצינית להחזיקה במעצר. השופט שסירב לשלוח אותה למעצר בית פשוט רכב על גל ההיסטריה כדי לקבל כותרת, או שהיה חלש מדי כדי לקבל החלטה נכונה, אך לא פופולרית. טוב לדעת שיושבת שופטת רצינית ושקולה בבית המשפם העליון. קוראים לה אילה פרוקצ'יה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מדבריפ על אספסוף
אריה,
25/02/05 13:29
|
יפי נפש שכמוכם נראה אתכם עומדים במקומו של אותו אב שילדו הותקפו. הבעיה היא בכל המערכת כולל הפרקליטות עד שהם מזיזים את התחת שלהם ומגישים כתב אישום. אז כל הסיפור של העליון היה נחסך מכל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מחר היא תטפל בנכדים של השופטת
רונן,
25/02/05 11:46
|
אולי אז אותה ''שופטת'' תהיה יותר קשה עם עבריינים שכמותה. שופטי צעצוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחר היא לא תטפל באף אחד.
א.,
25/02/05 12:21
|
|
 |
13.
זכרו הרצח בקניון בת ים111
kalman,
25/02/05 11:44
|
גם שם השופט שלח את הרוצח למעצר בית!!! האם אין דין לשופט?????!!!!! די נמאס!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעצר אינו עונש
רמי,
25/02/05 11:44
|
וההורים הנדהמים מוזמנים ללמוד אלף בית של חוק מהו.
אם תורשע המטפלת בדין תישלח למאסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
השופטת החליטה...
עמרי,
פ''ת,
25/02/05 11:44
|
לדעתי השופטת החליטה לשחרר למעצר בית כי היא כבר חושבת על העונש הארוך שהיא תיתן למשוגעת הזו, ולכן חשבה לתת לה רגעים אחרונים של ''חופש'' לפני שהיא שולחת את המטפלת למאסר ארוך ואח''כ בשאיפה להסתכלות ארוכה לא פחות...זהו, הצלחתי לראות את הצד האנושי שבעניין למרות שמבחינתי אפשר לתת לה גם עונש מוות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
די לצביעות
איתן,
ירושלים,
25/02/05 11:41
|
השופטת פרוקצ'יה, שאגב, היא השופטת באמת ההגונה ביותר בבית המשפט (היחידה שהעזה להרשיע את אלי הורוביץ, למשל) עשתה בדיוק מה שהיתה צריכה. אין שום הצדקה לעצור בשלב הזה את המטפלת- אפשר לחשוב שהיא מסוכנת לציבור כשהיא בבית. היא רק מסוכנת לפעוטות כשהיא מטפלת בהם, ואת זה בטוח היא לא תעשה יותר, לזה כבר התקשורת דאגה. נקמה היא יצר פרימיטיבי מוכר, אבל תועלתו קטנה ביותר. התגובות כאן מזכירות תגובות של ''מוות לערבים'' אחרי פיגועים, אבל את זה לפחות התרגלנו שרק ימין קיצוני צועק. אני מצדיע במקרה הזה לבית המשפט, שמילא את תפקידו, לא נגרר אחר דעת הקהל, ועשה את המעשה הנכון, לא רק מבחינה משפטית, אלא גם מבחינה של מדיניות מאזנת. את העונש שלה ה''מטפלת'' הזו כבר תקבל בשלב המשפט, אז באמת מספיק כבר, ודי לצביעות, לפרימיטיביות ולבורות. לכו במקום זה להתקין מצלמות לא רק למטפלות אלא גם להורים שמהם יוצאים ילדים אלימים, שאחר כך מאשימים את ''המערכת''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לטימטום
TH,
25/02/05 14:27
|
ומה אם היא מסכונת לעצמה בגלל מצבה הנפשי הקשה. בית במשפט אמור גם להגן עליה מעצמה. זה לא מוות לערבים או כל דבר אחר בארהב לא היו משחררים אותה לחופשת סוף שבועה אלה אם היא היתה יכולה לשלם ערבון היתה יוצאת אין כסף לערבון לא משנה כמה מצבה הנפשי קשה היא היתה בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
אייל,
תל אביב,
25/02/05 12:12
|
|
 |
9.
הלם
אילה,
מרכז,
25/02/05 11:38
|
זו הפעם הראשונה שאני ממש המומה מעצם מעשה אדם. לדעתי כאמא לילדים אני חושבת שבסופו של דבר עדיף לילדים להיות במעון מאושר ע''י משרד החינוך ובפיקוחו.ובאשר למטפלת אני חושבת שהיא באמת לא שפוייה ושהטלויזיה עניינה אותה יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
החלטה צודקת ואמיצה
חשוך ימי בינימי,
25/02/05 11:34
|
מה פתאום להשאיר אותה במעצר? מה היא כבר עשתה? האם היא הפגינה נגד ה''התנתקות''? האם היא עטתה על עצמה ''טלאי כתום''? האם היא עוסקת ב''הסתה'' נגד ה''דמוקרטיה''?
בסך הכל התעללה בשני תינוקות. על זה משאירים במעצר? מה זה פה - רוסיה?
אין מקום לבזבוז משאבים ציבוריים על עבירות פעוטות כמו התעללות בתינוקות או דקירת עוברי אורח תמימים בידי ביריונים. יש דברים חשובים יותר. תשאלו את שי ניצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כאן משטרת מחשבות למזלך
כועס,
25/02/05 15:29
|
אתה יודע היטב שעד היום לא נעצר אף מפגין נגד ההתנתקות, אף נושא טלאי, אף מסית וגם אלו שהתעמתו והפעילו כוח על חיילים ושוטרים שוחררו ממעצר עוד לפני שהוכנסו לתא. תודה לאל שאיננו ברוסיה ואף לא במדינת ההלכה שאתה חותר לקראתה ואין מענישים איש על מחשבות ואפילו לא על דבורים מגונים. לו היתה לנו אתה היית הראשון להעצר על ההסתה הנתעבת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כאן משטרת מחשבות, למזלך
כועס,
25/02/05 14:40
|
האם כבר נעצר מפגין נגד ההתנתקות שענד טלאי צהוב או ירוק, מה זה משנה, האם נעצרו מסיתים, ואפילו כאלה שגידפו בצורה מתועבת את ראש הממשלה, רבנים וקציני צהל? נכון שנעצרו בריונים שהכו שוטרים ועברו על החוק, גם הבעירו צמיגים בבנזין ליד מכוניות שנתקעו במחסומים שלהם, ובהצדקה גמורה נעצרו. לו היו עוצרים כאן על הסתה, על נאצות, על זילות זכר קורבנות השואה, אתה היית מובל אחר כבוד למעצר. אך תודה לאל, כאן לא רוסיה ולא גרמניה הנאצית, ולא מדינת ההלכה שאתה חולם עליה, לכן אתה עדיין חופשי לנאץ ולהכפיש. וכך גם יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק למרות הציניות שלך....
ד.,
25/02/05 14:09
|
אנשים המפרים את החוק והמהווים סיכון מתמשך חייבים להעצר עד תום ההליכים. מי שהחקירה מוצתה נגדו, וכבר אינו מהווה איום - אין כל הצדקה להמשיך ולהחזיקו במעצר. מעצר אינו צריך להפוך לעונש ! רק כאמצעי הגנה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בדיוק מהאנשים שצריך לעצור
ג,
ירושלים,
25/02/05 13:33
|
ולא רק במעצר עד תום הליכים, שאפשרי רק מלאחר שהוגש כתב אישום בגין עילה מבוססת בדין, כי אם בתור אמצעי מניעתי, במעצר מנהלי. העובדה שאתה ודומיך מוכנים להשתלח בכוחות הביטחון המיישמים החלטה חוקית של מוסדות השלטון בארץ היא בדיוק שהופכת אתכם לאזרחים המסוכנים ביותר במדינה הזו, לכל האוכלוסייה - הן בגלל האלימות בה אתם משתמשים ומתכוונים להמשיך להשתמש כנגד כוחות הביטחון ואזרחים אחרים, והן בגלל שאתם מסיתים ומתכוונים להמשיך להסית להפרת החוק ולשימוש באלימות. מקרה קלאסי שבו מעצר מנהלי ובידוד הם מוצדקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אולי תתנו לה מדליה וזהו ?!
אזרח,
25/02/05 11:34
|
מה זה כל הרחמים כלפיה.
צריך להשאירה במעצר עד תום ההליכים. היא יכולה לנסות ולברוח מהארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Who will cry the babies cry???
ל"ת
rocking cradles,
25/02/05 11:33
|
|
 |
5.
בית המשפט פעל נכון
דני,
25/02/05 11:32
|
באווירה כזו של עליהום, למרות שגם אני ראיתי את התמונות המזעזעות, יכולים להתנפל עליה ולהרוג אותה שם בכלא, ואפילו היא עצמה יכולה להתאבד. בואו נשמור על צלם אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל -5 צר לי שיש כמוך...
לימור,
25/02/05 12:12
|
כאמא לילדים אני מקווה שאתה דעת מיעוט. ולא, אני לא רוצה שתתאבד אלה שתמות חיה יום יום מההתעללות הנפשית שהיא תעבור ומהישיבה במאסר, (רצוי צינוק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנם אמא
דני,
26/02/05 11:50
|
|
 |
לימור
אלי,
25/02/05 15:17
|
|
 |
כאמא לילדים? גם בך יש אכזריות
המבין,
25/02/05 14:40
|
אני לא תמיד מתרשם מ'הורים טובים' היו לי זוג חברים הורים למופת, אבל לעשן 5 קופסאות סיגריות ליום בדירה קטנה וסגורה, והילדים סובלים מקשיי נשימה זה היה בסדר. המטפלת הזאת הטיחה את התינוק על ספה רכה, לא שאני מצדיק את מה שהיא עשתה, וברור שטיפול בילדים זה לה בדיוק בשבילה, בלשון המעטה. אבל מפה להתעללות נפשית, ישיבה בצינוק. מה היא פושעת? וכל אמא חושבת שהיא האמא המושלמת.....להרגע בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
להורי הפעוטות צר לי
מרים,
ידיים,
25/02/05 11:28
|
צר לי שאתם נאלצים לחוות התעללות נוספת, אבל כנראה שעכשיו אתם יודעים - במדינת ישראל מותר לעשות הכל, אבל הכל.
מזועזע כמוכם כבר הרמתי ידייים - המדינה המטופשת הזאת הכניעה אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תודה לאל שיש שופטים בירושלים
אם מודאגת,
25/02/05 11:28
|
מדוע אצים לשאול את ההורים? האם אנו רוצים שיעשה במטפלת ובכל חשוד לפני העמדתו לדין, משפט לינץ'? ההורים לא ממש הזדרזו להפסיק את הפגיעה בילדיהם, הם היו מעוניינים יותר לפגוע במטפלת מאשר להגן על ילדיהם, ועתה הם רוצים נקמה. בית המשפט ידון בפרשה, ומעצר לפני משפט אינו העונש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודאג מהעיוות במוחך
נסים גבאי,
נתניה,
25/02/05 11:53
|
ההורים לא הזדרזו להפסיק הפגיעה בילדיהם...? משהו אצלך דפוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק נסים גבאי
אם מודאגת,
25/02/05 13:10
|
נכון. משהו אצלי דפוק. אני לא השארתי את ילדי ולו שעה אחת בידי מטפלת. נכון, ויתרתי על קריירה ועל משכורת שנייה וכל המותרות שיכולנו לרכוש בה, ממילא רוב ההכנסה מושקעת בילדים היום, ואיני מתחרטת לרגע. לו חשדתי שהילדים שלי סובלים הרי לא הייתי ממתינה להשגת הוכחות, על גבם של הפעוטות, אלא מאמצת אותם אל חיקי ולעזאזל כל היתר. אז אני דפוקה. ואיך היית אתה נוהג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי נוהג? נהגתי...
נסים גבאי,
נתניה,
25/02/05 14:34
|
מה לעשות שבמדינה כזו, ובכלל - לא משאירים תינוקות אצל אנשים זרים. כך גידלנו את ארבעת ילדינו... מי שמוכן להשאיר ילדיו העוללים אצל אדם זר, לוקח סיכון, אבל זה לא מצדיק אפילו פרומיל ממה שעשתה המטפלת המחבלת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הכל צביעות - הורים מכים יותר
אוסקר,
25/02/05 11:24
|
צביעות של כולם. אם היו מתקינים מצלמות בכל בית הינו רואים התנהגות נוראה לפחות במחצית הבתים. כניראה שאנשים זה דבר גועלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it's entirely different!
as,
25/02/05 11:57
|
if you said this, you're totally nutty! because she's just a nursemaid not thier mom, it means that she didn't have any privileges to beat them up but on second thought nobody has these! privileges no violence
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בחיים לא חטפתי מכות בבית
אילה,
מרכז,
25/02/05 11:40
|
אני חושבת שטוב עשה מי שקבע שפליק דינו תלונה במשטרה כי החינוך שאנו נותנים לילדים שלנו הוא זה שבעצם ילווה אותם לאורך כל החיים שלהם.ושיחה טובה הרבה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ההורים שלך...
גיל,
25/02/05 11:31
|
|
 |
לא רק שלו
נדב,
צוללת צהובה,
25/02/05 12:05
|
נכון, הורים לא אמורים להכות. גם מטפלות לא.
למרבה הצער, אין ספק שהורים רבים מכים את ילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בימ''ש עליון אפל וחשוך
נסים גבאי,
נתניה,
25/02/05 11:20
|
רק אלוהים יכול להבין את ביהמ''ש העליון. במדינה בה השחיתות פושעת, הפשע מתעצם, כל הכללים המוסריים והאחרים נפרצים - נדמה שראויה היא לגוף עליון שישמור על הצדק. שוב ושוב נוכחים תושבי מדינת ישראל, לראות ולתמוה ברגע קריטי, שביהמ''ש העליון יודע מה טוב לנו יותר טוב מאיתנו. מתנהג ''משפטית'' כאשר החוקה למעשה אינה בישראל. לא מתערב - כשצריך מישהו להתערב, וזה רק בית הדין הגבוה לצדק. אני לא צופה טוב, אומנם בכלל - אבל בטח שלא כאשר חונקים את אזרחי המדינה עם שופטים שכל גינויי הגנאי שידביקו להם, ראויים להם, ועוד בלשון המעטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השופטת צדקה !
גיל ש.,
מודיעין,
25/02/05 17:21
|
המטפלת אינה הולכת ברחובות ומכה תינוקות חסרי ישע הנקראים בדרכה. היא עושה את מעשיה הנלוזים בהחבא. בבית היא תסבול יותר מבכלא מכיוון שבכל פעם שתצא מהרחוב יצביעו עליה ןיקללו אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיזה מעצר מוגזם נתנו למתנחלים
איציק,
25/02/05 14:39
|
כאילו הם הרביצו למישהו או רצחו מישהו. 11 יום במצער על חסימת כביש לא אלימה. לעומת זאת בעל שמכה את אישתו או דוקר אותה מקבל 24 שעות במעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן שחררו את המטפלת
שחרור,
26/02/05 19:10
|
כדי שיהיה מקום בכלא לעצור אנשים יותר מסוכנים מתנחלים!!! מה לא ברור!!! מתנחלים עוצרים ומטפלת משחררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעצר נועד להרחיק את הסיכון ...
מזועזע,
25/02/05 14:00
|
גם אני הזדעזעתי ולא האמנתי כשצפיתי בקלטת. ועל כך היא אמורה להשפט ולהענש בכל חומרת הדין. אבל המעצר איננו עונש - הוא נועד למצות את החקירה ולמנוע סיכון הציבור. נראה לי שאין צורך להמשיך לחקור, והיא גם לא מהווה איום לציבור - אולי רק לעצמה.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההחלטה - מקצועית ונכונה
נדב,
צוללת צהובה,
25/02/05 12:04
|
הסיבה היחידה להחזקת אדם במעצר לפני משפט, היא שהוא מהווה סכנה לשלום הציבור.
אין סכנה שהמופרעת הזו תתחיל לרדוף אחרי ילדים ברחוב.
לאחר פסק הדין, היא תצטרך לרצות את עונשה בבית כלא זה או אחר, או שתתאשפז בבית חולים לחולי נפש. בינתיים, אין סיבה להחזיק אותה במעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
עו''ד פלילי,
25/02/05 23:13
|
ישנן סיבות כמו חשש שתחמוק ממשפט, חיבול בחקירה ועוד. כאן להבנתי - אין כל סיבה להחזיקה במעצר אם החשש הוא מסוכנות. גם שחרור מלא בתנאי שלא תעסוק בטיפול בפעוטות - מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד סיבות למעצר: טוב ששוחרר
ל"ת
עו''ד פלילי,
25/02/05 23:11
|
|