 |
45.
אתם מאמינים לזה??????
רון,
28/02/05 14:26
|
67% הצביעו בעד אין סיכוי ומעניין שאני לא מכיר אפילו אחד ששאלו אותו וגם כל מי שאני מכיר לא מכיר אפילו אחד ששאלו אותו ואם שאלו אנשים זה כאלה ידועים וכתבו שיש כאיו רק 33% נגד ההתנתקות כי בכל זאת לא ממן היית הפגנה שהשתתפו שם כמה אנשים ולכן לא היית להם בררה אז כתבו 33
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למה אותי לא שאלו ?
אני,
תושבת גוש קט,
27/02/05 13:16
|
כל הסקרים האלו הינם מגמתיים. כל התקשורת הינה מגמתית כדאי לכולם לחשוב שוב האם מהלך זה כדאי כשאף אחד לא מבטיח לנו שום תמורה , והחשש הגדול יהיה שכל ישובי סובב עזה יהיו הם בקו העימות. והקסמים יגיעו עד אשדוד וחוות השיקמים מישהו חושב על זה? חומר למחשבה.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מענין שאותי אף פעם לא שאלו.
נחמה,
27/02/05 12:45
|
מי בדיוק אומר כן לסקרים השקרים? הם בטח דבר ראשון הולכים לערבי ישראל. אחרי זה עומרי שואל את ערבי עזה . ואחרי זה מה שנשאר מהקיבוצים ואז יש לך 100 אחוז ,למה רק 67? אז זהוא פראבדה תודה על הסקר המוצלח . וכעט להתקפה על המתישבים כי יש לנו רוב בעם. בולשיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יש לשאול שאלה אחרת
דוד,
קדימה,
27/02/05 11:11
|
אם היתם מוכנים לפינו של כ-150.000 מערבי ישראל לרצועה כ85 אחוז יומרו כן .אם היתם שואלים על משאל עם 85 אחוז אומרים כן.כל יהודי שהוא בעד פינוי יהודים שיסתכל במראה ויראה כמה הוא שונא את עצמו.אז יותר מ-60 אחוז בארץ שונאים את עצמם..אבל אתם נמושות פינוי יהודים יותר קל מפינוי ערבים. כל הסקר הזה מפוברק תתעוררו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלות המתבקשות הן - למה
זה לא יקרה!,
27/02/05 12:58
|
יהודים עולים על בריקאדות, כדי לשכנע את עצמם התאבד? למה יהודים משתפים פעולה עם רוצחיהם? למה יהודים עושים מאמצים על-אנושיים, כדי להפקיר את מולדתם לידי גדולי המרצחים בעולם? ושאלת השאלות - למה יהודים נהנים לרדוף את אחיהם? איזה סיפוק פרוורטי זה נותן להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הפקרות אישית של העם
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/02/05 11:08
|
שלא מבין באיזו צרה הוא נימצא והוא ישאר בצרה הזו שרק תחמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סקר מוטה!
ל"ת
אזרח מודאג,
27/02/05 01:36
|
|
 |
39.
סקר מוזמן - בושה וחרפה.
הדר ליפשיץ,
26/02/05 21:33
|
כיצד ערוץ 2 מפרסם סקר מוזמן, ולא מציין שהשאלה העיקרית - האם אתה בעד או נגד משאל-עם, לא נשאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
למה לא שאלו גם לגבי משאל עם
סמי,
מרכז,
26/02/05 20:43
|
|
 |
37.
סקר חדש: פרס 87% שרון 9%
פראבדה,
26/02/05 19:02
|
לקרוא הסקר אמין ביותר ונעשה ע''י מכון ביילין לשלום וויתורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
נו, הם עשו סקר בטייבה ובמשולש
ל"ת
אפללו,
26/02/05 18:34
|
|
 |
35.
הם כל כך באופוריה שגם משקרים.
שמחה,
26/02/05 16:43
|
מי עושה את הסקרים השקרים ???? מה אתם מלקקים לטיקטטור הזה סימו לב איפו שהוא נמצא יש דם יש הרוגים אני שואלת את כל אלה שבחרו בו לא ראיתם מי האיש הזה???בשביל לשרוד בשלטון הוא מפטר הוא משמיץ הוא מלכלך על מלח הארץ כי זה מה שמחזיק אותו השילטון. הוא עושה את כל זה בכדי לרצות את השלטון של השמאל. הרי מי ששולט כאן זה רק השמאל. שרון תמונה עם מסגרת גדולה גם את זה השמאל יורד אחרי ההתנתקות.מה -שהיה הוא שיהיה. והעם שותק אז תתעוררו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
התגייסות אזרחים להפלת הדיקטטור
דימוקרט,
26/02/05 13:58
|
לפני שיהיה מאוחר והשיטה תסגור עליכם ואין לזה קשר לימין או שמאל בחירות עכשיו עם בקרה בינלאומית למניעת זיופים של משפחת הפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
המשאל מת, תחי ההתנתקות !!
קרבי,
26/02/05 12:53
|
|
 |
32.
שקר כותבים עם ''ש''
אלקס,
מרכז,
26/02/05 12:47
|
|
 |
31.
ודאי, אזרחים מפחדים להביע האמת
שוטר,
26/02/05 12:08
|
|
 |
30.
בקרוב 110%
סטטיסטיקאי,
26/02/05 12:07
|
רק עוד קצת מאמץ מכל משרתי המאפיה הפושעת התקשורת המחלקה המשפטית לעריצות ולמלחמה בהבעת דיעות משטרת השלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
100% בקרוב עם עזרה מפראבדה
עיתונאי,
26/02/05 12:05
|
התקשורת המגוייסת נגיע בקרוב ל110% מהעם קצת מאמץ מכל המקורנפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
6 מכונים? ואף אחד לא מאמין להם
יודע,
26/02/05 12:00
|
למקורנפים שמפחדים מהדיקטטור שמממן את הספינים בכסף של שלאף מהקזינו
שילכו לבחירות היום ונראה מה חושב העם על הדיקטטורה של משפחת הפשע וסייעניהם בתקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שרון התצאות כמו בסוריה ובמצרים
ל"ת
שרון,
קרוב ל100%,
26/02/05 10:11
|
|
 |
26.
THATS WHY MITZNA WON THE ELECT
ALON,
26/02/05 05:33
|
THATS WHY MITZNA WON THE ELECTIONS, BECAUSE MST ISRAELIS ARE FOR GIVING LAND FOR TERRORISTS. ANYTHING THAT SHARON AND/OR HIS MAFIA HAVE A HAND IN CAN NOT BE TRUSTED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
HOW WILL IT IMPROVE ISRAEL?
ALON,
26/02/05 05:29
|
HOW WILL IT IMPROVE THE ECONOMICAL SITUATION, WITTH THE DESTRUCTION OF JEWISH TOWNS THAT PRODUCE TENS OF MILLIONS OF USD FOR IMPORT. WHEN NATRUAL RESOURCES SUCH AS FARMING LANDS, WATER (THE AQUIFARES) WILL BE GIVEN AWAY, TOURISM INDUSTRY WILL BE DAMAGED DUE TO THE FACT THAT CHRISTIAN HOLY PLACES ARE GIVEN AWAY.ALL DAMAGED AND DESTRYED. THE TRUTH IS THAT THE ECONOMICAL CONDITIONS WILL ONLY WORSEN, AND THE THIRD INTIFADA WILL START.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תנו לפלישתינים לבוא
פרס הצעיר והחכם,
26/02/05 04:52
|
שר החוץ האמריקאי רייס אומרת לאבו מאזן לעצור ולאסור את המשלחים והאחראים, מי יודע מה אבו מאזן יענה??? בטח אנחנו נעצור את האחראים ונשפוט אותם, נכניס אותם לכלא דרך שער בית הכלא ובלילה שחרר אותם מהדלת האחורית!! אבל עצרנו את הנאשמים לזמן קצר! מה את חושבת גברת שרת החוץ, אני לא חכם אבל גם לא מטומטם!! כל אחד מצפה ממני לעשות משהו! כמו שאמרתי לכם תכניסו לארץ יותר ויותר פלישתינאים לעבוד בארץ והם ידאגו לחסל לאט לאט את כל הישראלים! שרון לא לוקח פועלים פלישתינאים שיעבדו אצלו בחווה! מופז לא לוקח מנקי בית פלישתינאים בגלל שהם לא רוצים למות ,אבל לא איכפת להם ממך! אני רוצה לדעת אם רייס היתה רוצה שלידה יגורו אנשי חמאס? המפכל של המשטרה צריך להפסיק להסתכל מה הימיני אמר באסיפה בירושלים, אנחנו יכולים להגיד מה שאנחנו רוצים וזה ההבדל בין מדינתינו הדמוקרטית לערב הסעודית, המשטרה צריכה להסתכל ולחקור את שרון, עומרי ויגאל על פשעם שהיו יותר גרועים מדברי הרב בעצרת,! בקיצור תנו לפלישתינים לבוא , לעבוד ולהרוג את הישראלים פרס הצעיר והחכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Tembel
ל"ת
erez,
26/02/05 03:40
|
|
 |
22.
אז ממה אתם מפחדים?
ארז,
26/02/05 01:42
|
|
 |
כי אתם רמאים ארז
tt,
26/02/05 02:01
|
כי פאנטים ימנים לעולם לא יתנו שהמשאל יעבור ללא רמאות.
תשאל את עצמך ארז, אתה לא הייתה מוכן לשים 100 פתקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tt, אתה טועה
מישהו אחר,
26/02/05 03:34
|
רמאות היא לא הסיבה. ישנן חמישה סיבות עיקריות להתנתקות:
1. הכנסת העבירה חוק הקורא להתנתקות. לא מדובר בחוק שעבר בגלל שח''כ מסוים היה חולה, לא מדובר בחוק שעבר בגלל שח''כ מסוים לא הגיע. מדובר בחוק שקיבל רוב בכנסת. ביצוע משאל עם יפגע בסמכות הכנסת לחוקק חוקים ( בפעם הבאה שהכנסת תחוקק חוק כגון איסור נסיעת מוניות בשבת, תהיה קריאה חזקה למשאל עם ).
2. בעולם של ימינו, רוב האנשים הפשוטים אינם מבינים יותר מדי באקטואליה. את רוב הציבור ניתן לשכנע באמצעות פרסום זול ( ''התנתקות תביא טרור'' וסלוגנים אחרים ). מכיוון שלא אמור להיות קשר בין גודל תקציב הפרסום של צד מסוים , להחלטה האם התנתקות טובה לעם, יש העדפה כנגד קיום משאל.
3. קיים חשש סביר כי גם אם רוב העם יחליט במשאל כי יש לבצע התנתקות, הגרעין הימני הקיצוני ישלול את תוצאות המשאל, בנימוקים כגון: א. לבני אדם אין זכות לבטל החלטה של הקב''ה. ב. קרוב לוודאי כי היו זיופים. ג. השאלה במשאל לא הייתה מנוסחת באופן ברור.
4. שרון אינו רוצה לדחות את ביצוע ההתנתקות יותר מדי.
5. משאל עם לא יקטין את הקרע בעם, אלא יחריף אותו, בגלל הפרסום שילווה אותו ואיתו גם החרפת המאבק. וגם, אם 49% מהעם יצביעו נגד ו-51% בעד, האם הקרע בעם יקטן?
לסיכום - אף סיבה כשלעצמה לא פוסלת את קיומו של משאל, אבל איחוד של כל הסיבות יחדיו אינו מציג את המשאל באור כה חיובי.
זו כמובן רק הדעה שלי, ~מישהו אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לבדוק עם מכון ''מדגם''
אזרח שמבין,
פ''ת,
26/02/05 01:15
|
המכון היחיד שידוע כבעל מומחיות בדגימה מצייגת בצורה הקרובה למוחלטת. אחרי שאשמע תוצאותיו, אאמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
60% שחולמים ועדין יושנים
ל"ת
אבי,
א''י,
26/02/05 01:10
|
|
 |
19.
אותם תוצאות כמו בהסכמי אוסלו
ירוס,
רמה''ש,
26/02/05 01:00
|
גם אז הבטיחה לנו ממשלת רבין שיהיה טוב, יהיה שלום ויהיה שקט. כדי לשכנע אותנו הם פיברקו תוצאות דומות. אוסלו חוזר ויחזור במלוא אסונו. העקירה אם תתקיים, תתפוצץ ליהודים הטיפשים בפרצוף. לממשלת ישראל לא איכפת אם קצת דם יהודי יישפך פה. ''איפוק זה כח'' אמר העריק שרון אחרי הפיגוע בדולפינריום. הוא יגיד את זה שוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שרון העם ממני האזרח הבטוח מת''א
מאיר רבינוביץ,
מרכז,
26/02/05 00:54
|
כמה דקות אחרי שראיתי עוד שלט ענק ''שרון העם איתך תמשיך'' שמעתי במו אוזני במרכז ת''א ,בטיילת, כמה שאתה צודק ואיך הצלחת להביא בטחון ! רק תמשיך להילחם באויבינו האמיתיים -כל מיני מתנחלים ואנשי ימין ותמשיך העיקר לשחרר אסירים פלשתינאים כי השלום אוטוטו פורץ ואבו-מאזן יתחזק וילחם בטרור וששום ארוע קטן וחסר חשיבות כמו הפיגוע בת''א לא יעצור אותך !תמשיך אנחנו איתך באש ובמים (בעיקר באש ). ממני האזרח התמים שיצא בליל שישי לטייל על חוף הים במרכז ת''א רחוק מגוש-קטיף ושמע במו אוזניו איך אריק מחזק את בטחון ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מי שמזמין גם נהנה מתוצאות
ל"ת
גרג.,
26/02/05 00:44
|
|
 |
16.
מי מאמין לתוצאות הסקרים בארץ?
אילנה ג,
תל אביב,
26/02/05 00:15
|
אם השמאל הפשיסטי בראשות שרון ובנו עומרי היו מאמינים לסקרים אלה, הרי שהם היו ממהרים לערוך משאל עם!!! הסקרים שנערכו על ידי מכוני הסקרים במדינת ישראל הוכחו כבלתי אמינים. הראייה לכך הן תוצאות הסקרים לפני ובמהלך הבחירות לכנסת במהלך 20 השנים האחרונות - ההבדלים בין תוצאות הסקרים וספירות האמת בקלפיות היו בני עשרות אחוזים, טעות בלתי קבילה בסטטיסטיקה. זוכרים שפרס פתח את בקבוקי השמפניה כאשר קלפיות המדגם החיי של הטלביזיה ביסרו לו שהוא ניצח את ביבי בגדול בבחירות לראשות הממשלה, בעוד שתוצאות האמת בחרו בביבי לראשות הממשלה ופרס נשאר עם השמפניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילנה הפרחה
tt,
26/02/05 02:02
|
אם סקרים לא אומרים כלום אז אף אחד לא יודע שום דבר על שום דבר.
אני יודע שאת מתקשרת לאחת החברות הפרחות שלך והיא אומרת לך שהיא חושבת כמוך את חושבת שזה מאמת את דעתך כנכונה אבל מה לעשות, זה רק כך למטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מעניין מה שווה הסקר עכשיו
ל"ת
מוטי,
אילת,
26/02/05 00:12
|
|
 |
14.
הנה התודה לשרון וההתנתקות
ל"ת
יוסף,
26/02/05 00:11
|
|
 |
13.
משאל עם
שלמה,
ת-א,
26/02/05 00:03
|
הינה לכם המשאל ותוצאותיו, שגם כך הם כבר היו ידועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אז מדוע שרון פוחד ממשאל עם ?
שואל,
דרום,
25/02/05 23:42
|
הרי שרון הסביר בהתחלה כי המכה לפלשתינים בעצם קיום ההתנתקות תהיה הקשה ביותר להם מאז אסונם לדבריהם ב-1948....
מעניין ששרון אינו חוזר על שטות זו...
שיקיים תהליך דמוקרטי לגבי שינוי הכיוון שלו ולא יתבסס על סקרים . כזכור שמעון פרס זכה בסקרים והפסיד בבחירות כי התקשורת לא יכלה לעזור לו ברגע האמת -מאחורי הפרגוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אז מה? צריך רוב של מעלה מ75%
מתנחל,
טיפוסי,
25/02/05 23:33
|
רק ככה אני וחבריי המופרעים לא נפוצץ את המדינה.. בעצם גם ככה נלחם בצה''ל ובמשטרה!!
עה וועי^@לךמכמגחלךכצ ?כןםצל בעעעעעעעע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
MORE JOKES FOR THE COMEDY
THE BIG A,
USA,
25/02/05 23:32
|
|
 |
9.
מזמן נאמר סקר=שקר!!!
ל"ת
פיפס,
25/02/05 23:26
|
|
 |
8.
אכן כן
מוטי חיפה,
25/02/05 23:16
|
אכן כן, זה הלך הרוח של רוב העם בארץ, התגובות יגיעו במוצ''ש מהגולשים בהתנחלויות, ומהמשחיים, עכשיו יום ששי ב23.30 אין סכוי שיגיבו הם בעונג שבת, ובמצוות ''פרו ורבו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
though i'm nor religious i see
that you are,
full of sh-t,
26/02/05 01:37
|
|
 |
7.
אם חשבתם שרה''מ שנבחר ב-96' היה
מכון שקרים,
25/02/05 23:05
|
|
 |
6.
גם ברוסיה השיגו שיעור דומה
Hענקה,
25/02/05 22:54
|
כאשר יש שטיפת מוח. מנגנון שטיפץ המוח צזכיר שיטות בולשביקיות . דהומניזציה של התושבים בגוש קטיף וסקרים מוטים המתפרסמים על בסיס יומי אז לא פלא שזאת דעת הרוב. המשחק מכור רק חבל שמושחתים כמו משפחת שרון שולטים בסיטואציה בגיבוי תקשורתי מלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם זה רצון העם - אני תומך גם
ל"ת
Avi Ecuador,
25/02/05 22:51
|
|
 |
שכחתי
Avi Ecuador,
26/02/05 01:41
|
|
 |
4.
THOSE NUMBERS ARE
YEH, SURE,
25/02/05 22:49
|
CORRECT, THE SURVEY WAS MADE IN: UM EL PHAHEM, ONLY IN THOSE PLACES ?? THE ISRAELI GOV. CAN GET THAT KINED OF SUPPORT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תוצאת הסקרים חוזרת על עצמה
סקרוני,
25/02/05 22:45
|
כאשר כל הסקרים שנערכו עד כה מראים תוצאה זהה, שמספר האזרחים התומכים בהתנתקות כפול מאלו המתנגדים לה, יש לקבל זאת. מגוחך לטעון שהסקרים משקרים, שהם כולם מוטים וכולם הוזמנו על ידי השמאל. גם האזרחים וגם הכנסת רוצים בהתנתקות והיא תבוצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הוא שנאמר רק שרון יביא שלום !!
ישראלי,
ארץ ישראל,
25/02/05 22:45
|
וכך יכתב בספר דברי החיים אריק מלך ישראל חי קיים ויביא שלום. על תירא. חזק ואמץ !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון יגידו לנו שלום כשנלך מכאן
מודאגת,
26/02/05 02:23
|
השלום ששרון יביא זה לא השלום שאנחנו מתכוונים אליו. כשנחזור כל אחד לארץ מוצאו יגידו לנו יפה שלום. אני מבינה שהסקר שנערך היה רק לתומכי ההתנתקות ולא הגיע למתנגדים. אם אכן זה כך מה הפחד לעשות משאל עם. כשבחרנו בשרון לא לילד הזה פיללנו. דרך אגב, האם אחרי הפיגוע הלילה אנחנו גם נחזיר את תל אביב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למודאגת...
נחמה,
26/02/05 16:56
|
את כל כך צודקת אני מסכימה עם כל מילה שלך..אבל יש כאלה שחיים באופריה ומה שחסר להם זה השלום שכבר מגיע כאילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
and my Mom
bm,
25/02/05 22:44
|
will ride on the anaconda...it's so pathetic.. the same thing happend during the elections in the USA, according to the media, Karry was leading by six points,, and on E-Day Bush wone. so stop feeding us with those No. lets go to the poles, and let the citizens speaks. SHABAT SHALOM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב להוכיח זאת למטרת אחדות.
ל"ת
אחד1ת עכשיו !!!,
1=כח=עוצמה.,
27/02/05 13:30
|
|
 |
טומי רואה עצמו אלטרנטיבה ל2ש+פ
ל"ת
אופוזיציונר עד,
תומ/י=רה''מ.,
27/02/05 14:39
|
|