 |
40.
אולי אורי צודק
קים,
ליד אורי,
27/02/05 13:40
|
במחשבה שניה עלינו לקחת דוגמא מעמים נאורים ולא לחשוב שהמצאנו את הגלגל.לא יודע איך לא חשבתי על כך קודם(למעשה כבר נגעתי בנקודה בעבר). עלינו לקחת כדוגמא את הטיפול של כוחות הקואליציה במלחמת עיראק.רק הידברות. לתת כל צ'אנס לדרכי שלום. בוודאי שלא להפציץ אוכלוסיה אזרחית. אפשר גם לקחת דוגמא מהטיפול של מהגרי אירופה באינדיאנים. או הרוסים באנשיהם הם( ''מתנגדי המשטר''), או האמריקאים ביפאן ב-1945 (רק ראשי הטרור). המצרים ביהודים? הגרמנים ביהודים?? אכן, ההסטוריה מלאה דוגמאות הדברות. אף לא הכרעה צבאית אחת. מר אורי, אוכל למלא את כל האתר בדוגמאות משלי. אנא ממך, מצא דוגמא אחת לפתרון ''הדברותי''(יותר מזה, מצא דוגמא עם פתרון של עד 100,000 הרוגים-גם מתקבל). ובבקשה אל תגיד לי שעלינו להתחיל דרך שעמים אחרים לא הכירו. כי זה ממש יגמור אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קים
בורגני,
תל אביב,
27/02/05 15:03
|
אולי אורי צודק אבל אתה קים מדבר שטויות! כתבתי לך בעבר ואחזור על זה שוב אתה מדבר על תהליכים שונים לחלוטין שבוצעו בסיטואציות ובזמנים שונים, עם תוצאות שונות (חלקן אגב סופניות) אתה עושה ''מישמש'' אחד גדול וצועק בהיסטריה ''היסטוריה היסטוריה'' ולצערי ככה מתנהלת לה המדינה שלנו נעה בצעדים היסטריים המוצדקים בסילוף היסטורי, גאוגרפי ומה לא, נותנת לכל מחבל חולני ופסיכוטי ומצד שני (עם אלף אלפי הבדלות)כל ח''כ קיקיוני או רב בינוני להשפיע לה על כל אורח החיים, תקציבים, החלטות עקרוניות מוסריות ועוד (דרך אגב לא רק בתחום הזה אלא כמעט בכל תחום בחיינו אנחנו פועלים כמו מדינה גאוותנית ופרימיטיבית הנלחמת בתופעות שוליות במקום להתמודד עם הבעיות האמיתיות). ולפתרון, תבין אין פתרון גומרים הולכים זה לא עובד ככה יותר, ובטח לא מעצמה אדירה כמו ישראל יכולה לשנות את העולם. מה שכן עקב בצד אגודל בהתקדמות איטית המוכתבת ע''י ידי הצד החזק (ישראל) שנושך שפתיים גם כשכואב ורוצים להחזיר, מגובה בתמיכה כלכלית ע''י ה''ילדים'' הבאמת גדולים בשכונה (אירופה ארה''ב) אפשר להגיע לרגיעה בהתחלה יחסית ואח''כ (תוך כמה שנים) יציבה יותר ,לשפר את הכלכלה להחזיר תיירות לעודד עליה לאוכלוסיות חזקות להשקיע באיכות החיים של האזרחים כדי למנוע בריחת צעירים מוכשרים לשפר רמת איכות סביבה בריאות חינוך ובעצם לנסות להיות מדינה כמעט נורמלית שלא כל טרוריסט עלוב משנה את סדר יומה. ולאט לאט כלכלה משופרת ורעיונות/תובנות דמוקרטיים יכנסו לתוך התרבות של השכנים. איטי נכון מרגיז נכון אבל כניראה זו הדרך היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבר האחרון שאני רוצה
אורי,
ת''א,
27/02/05 14:18
|
זה לגמור אותך. אבל להתיש אותך זה נחמד. אין לי כוח להציף אותך בדוגמאות (ולא חסרות), כי אני לא מרצה פה בשיעור הסטוריה. אתה חייב להבין, עם זאת, שהמציאות כאן בינינו לבין הפלסטינים לא דומה לשום סכסוך אחר. אתה רוצה להמשיך להקיז דם מתוך ידיעה ברורה שזה בערך כמו לקצוץ זנב של שממית? בבקשה. אבל תמשיך לפעול בערוץ אחר במקביל. ותן לי להגיד לך עוד משהו ברשותך. תמיד כשמתרחש עלינו אסון כדוגמת הפיגוע הזה, אני כבר יודע שתיכף ומיד יצוץ לו אותו עדר של מתלהמים שיזעק ''רואים? רואים? אמרנו לכם!''. לפעמים נוצרת התחושה כאילו יש אנשים שכמעט מחכים לארועים כאלו על מנת להצדיק תזות שלהם ולנזוף בכל העולם. כמי שמכיר אותך היטב אני יודע שאתה לא נמנה על שוכני העדר הזה, ואתה כן מסוגל להשתמש בשכל הישר ולראות את כל התמונה. יחד עם זאת, אתה עדיין מאמין שרק באמצעות שימוש בכוח ניתן לפתור בעיות כגון אלו, ובנקודה הזאת אני חולק עליך. כפי שאמרתי כבר בעבר, צריך להשתמש בכוח נגד טרוריסטים, שולחיהם ומממניהם, אך עם התופעה עצמה להתמודד בצורה לגמרי אחרת. אני חושב שאפשר להפריד בין הדברים וצריך לעשות את ההפרדה, אחרת נמשיך להקיז כאן דם לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לאורי-אתה מדהים אותי
קים,
27/02/05 08:55
|
מהיכן אתה שואב את ההתנשאות הזו ? הרבה יותר נכון יהיה לומר ''לא אשפוט אותך בעוורונך'' מאשר ההתנשאות של ''אתה כועס ולכן תוציא קיטור''.הפכת לבוחן כליות? לא כל שכן כאשר הינך מתעלם מעובדות העבר(או שמא עליי להתחיל להאמין ששכחת אותן או גרוע מכך, לא הכרת אותן כלל?!). אתה קורא לא להיות קיצוני.מדהים שלא שמת לב שדעותיך הינן קיצוניות.דעותיך דומות לאותם עוורים שקראו לנרצחי הפיגועים החל1994 ואשר נמשכות עד עצם היום הזה ''קורבנות השלום'' וקראו ל''להתעלם מהקיצוניים'', זוכר? בשלב זה אבקש לקרוא ממך שוב את תגובתך(32) מכתבה זו ולהשוותה לתגובותיו של יוסי ביילין ב-1996.(אפילו הוא הפסיק לומר קורבנות השלום).לא התעלמנו מספיק? בעצם זו סתם שאלה,לשיטתך עוד לא התעלמנו כלום.התעוורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דנים אדם ברותחין.
אורי,
ת''א,
27/02/05 09:38
|
אני שוב כאן כדי להזכיר לך ולכולם, שעד כמה שמדובר במעשים מפלצתיים שאנו לא יכולים ולא צריכים להבליג כנגדם, אסור לתת לאותם טרוריסטים את הזכות להסיט אותנו מדרכנו. אני שוב אומר ומדגיש זאת, אם זה לא היה ברור מספיק, שצריך לפעול במלוא העוצמה כנגד הטרוריסטים, משלחיהם ומממניהם, אך במקביל לכך צריך להתוות מהלכים מדיניים שלא יושפעו ממעשים של מטורפים משני הצדדים. התשתית שנוצרה במהלך החודשים האחרונים, אשר עשויה אולי לשנות את יחסינו עם שכנינו, הינה כה שבירה, שהחשש העיקרי הוא שמעשים מסוג זה יחזירו את המצב לקדמותו. לא, אני לא קורא לנרצחי הפיגוע ''קורבנות השלום'', ולמען האמת אין לי מושג מהיכן שאבת את האמירה המקושקשת הזאת. אותם נרצחים הינם קורבנות של מעשה זוועה ששום דבר בעולם לא יכול להצדיק. והם גם לא חלק משום מהלך מדיני זה או אחר (מוזר, אך יתכן ואתה אולי סבור כך?). אין כל קשר ביניהם לבין רצון הצדדים לסיים את הסכסוך, כשם שאם יקום מחר איזה מטורף משיחי וירצח ערבים חלילה, מישהו בצד שלהם יגיד שאנו איננו מעוניינים בפתרון. כל מה שאני אומר, ואינני חושב שזה קיצוני (נהפוך הוא, אני סבור שזה מדוד ושקול), זה שעל הצדדים לדבוק במהלכים המדיניים האחרונים ואלו שיבואו, ותוך כדי כך גם להילחם באותם מטורפים קיצוניים שמנסים לטרפד את אותם מהלכים. אם צריך הבהרות נוספות אני כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
פרחים למשפחת המחבל !!!!!!!
אריה,
27/02/05 08:37
|
מתנחלים יקרים, מה שלא הצלחתם אתם לעשות באלף הפגנות ובאלף איומים הצליח מחבל אחד לעשות. מקווה שתהיו מספיק הוגנים לפחות לשלוח זר פרחים למשפחתו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הוכחה שהערבים סימפטיים !!!
אריה,
27/02/05 07:06
|
איזו הוכחה יותר טובה אתם צריכים לכך שהערבים הם אנשים נחמדים שכיף אמיתי לחיות איתם ביחד באותה מדינה ולא להיפרד מהם אף פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
פגיעה באינטרס הפלסינאי???
שירה,
ת''א,
27/02/05 00:56
|
האם זו הדרך של ''משכילים'' פלס' לגנות פיגוע???
פשוט לא ייאמן!
תארו לכם, שצה''ל הורג בטעות פלס' חף מפשע, ורוה''מ אומר שהריגתו פוגעת באינטרס הישראלי...
שאנחנו הורגים בטעות, אנו מבקשים סליחה בפה מלא (+מצ''ח), הפלס' שהורגים בכוונה, כל מה שיש להם להגיד שרצח חפים מפשע, ב ז ד ו ן, הוא פגיעה באינטרס הפלס'.
מסקנה מצערת: עד שלא נדבר באותה שפה, לא יהיה שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אבו מאזן = אבו קאקען
ל"ת
אבו עומרי,
26/02/05 23:56
|
|
 |
ואבו עומרי עומרו עמו
המתפקח,
מאוחר מדי,
27/02/05 06:12
|
|
 |
34.
הוא משכיל-כמו מתאבדי התאומים
ל"ת
XXX,
26/02/05 23:02
|
|
 |
33.
Shortly after Mofaz announced
Abi,
26/02/05 20:58
|
No more destroyed houses-we got this suiciding -as a price
Stupid Jewish Leaders rules now a days in Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המחבל עם ירושה!!!
קים,
26/02/05 20:01
|
המחבל הזה מת ביודעו שמשפחתו תמשיך לחיות בבטחה בביתה. יתרה מכך, על מה חשבו בני משפחת בן הנבלה הזה כאשר נודע להם שבנם הוא המחבל (נניח שהם לא ידעו זאת קודם)? צער? וודאי שלא. המחשבה הראשונה שעברה בראשם המחליא היא סיפוק!! סיפוק שלא יהרסו את ביתם. ועל כך אני אומר: גם אם החליטו שהריסת הבאים היתה מוטעית אסור היה להפסיקה (ולא, אין סתירה בדבריי!). ולו כדי למנוע את אותה אנחת הרווחה אצל משפחת הרוצח שחינכה אותו לשנאה. וכן, בתגובה 15 אכן נשאלה שאלה נכונה. ולכן עצובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אשפוט אותך בכעסך.
אורי,
ת''א,
27/02/05 00:04
|
מותר להוציא קיטור, מה גם שאתה עצמך מודע לכך שהריסת בתי מחבלים הינה טעות. שים לב להנחיות שלי: כמה שהפיגוע כואב וכמה שהמציאות הזאת בלתי אפשרית, אל תיתן למטורפים (משני הצדדים) להתוות לך את הדרך. תדבק בדרכך (דרך ההתנתקות כמובן), ומימדי התופעה המפלצתית הזאת ילכו ויצטמצמו. מותר לך להגיב, אבל לא באמצעות תגובה שמסיטה אותך מדרכך. הפיגוע התרחש מרחק קטן מאד מביתי, אני נוסע באוטובוסים, גם אני מבלה לפעמים במקומות דומים למקום בו התרחש הפיגוע, ויכול להיות בהחלט שיום אחד לא אהיה כאן כדי לכתוב את התגובות השקולות והמדויקות שלי, אבל כל עוד אני כאן אלה ההנחיות שלי: ללכת בדרך בה התחלנו, לדבוק בה, להתמיד בה, ולא לסטות ממנה גם בימים קשים וכואבים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
להרוס מיד את הבית ולא להצטדק
איציק,
26/02/05 17:59
|
|
 |
30.
להרוס את הבית ומיד אל תאמינו ל
עמי,
26/02/05 17:24
|
ללרשות הפלסטינית כולם עובדים יד אחת כל האירגונים למניהם מטרתם אחת רצח יהודים ועירעור החיים בישראל כדי ללחוץ על שרון שיארגן את הנסיגה מהר ככל האפשר כמו מלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מופז-לא הורסים בתים = פיגועים
ל"ת
דני,
חיפה,
26/02/05 13:54
|
|
 |
28.
לכל הישראלים שאוהבים לחיות...
מןישה,
26/02/05 13:50
|
עם הנהגה כזאת של המדינה אין מה לעשות אלא לעזוב את הארץ כדי להציל את חייכם.טוב יותר להיות בחיים מחוץ לארץ מאשר למות ללא משמעות..ושישכחו בארץ מעולים-חדשים..לא בא לי לבוא כדי למות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו ההנהגה שצימצמה את הפיגועים
שרון,
תל אביב,
26/02/05 16:01
|
לכל המייעצים ה''נבונים'' בראשות מןישה קל לשכוח, וקל להאשים את אריק שרון בשמאלניות, אבל שום ממשלה גם בראשות ליכוד לא הצליחה לצמצם את כמות הפיגועים כמו שההנהגה בראשות שרון הצליחה.
יהי זכר הנרצחים ברוך, החלמה לנפגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפיגועים נגד אזרחים זה פשע
ל"ת
כרם,
טייבה,
26/02/05 13:49
|
|
 |
26.
המתאבד היה סטודנדט לחינוך
אפרים,
26/02/05 12:54
|
הוא רצה להעביר לדור הבא את מה שקיבל ממערכת החינוך של הרשות הפלסטינית החל מגיל 10, אך הרצון לממש את חלומו כשאהיד, היה לו לרועץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רוקדים על הדם
מתבייש בעמי,
26/02/05 12:51
|
|
 |
מתבייש בדפוקים שרושמים הודעות
שי,
26/02/05 17:59
|
כאלה, דופקים שרושמים הודעות כאלה תומכים במאבק הפלשתנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
המחבל בדראן יימח שמו וזכרו אמן
ל"ת
שונא בדרנים,
26/02/05 12:50
|
|
 |
23.
אתה חמוד אבו מאזן
אבו כבשה,
26/02/05 12:31
|
|
 |
22.
מזוז-תציל אותנו
השפוי,
תא,
26/02/05 11:58
|
תיסגור כבר את התיקים אחרת זה יעלה לנו עוד מאות הרוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השפוי?
ל"ת
פירקל פיט,
26/02/05 13:46
|
|
 |
21.
מוות לפוגעים באינטרס הפלסטינאי
מושיקו,
26/02/05 11:45
|
מבחנו של אבו מאזן יהיה בהכרזה על עונש מוות לפוגעים באינטרס הפלסטינאי כלומר כל המסייע לפעולות התאבדות דינו יהיה מוות. רק כך יהיה אפשר לחסל את התופעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תגובה מבריקה
יעקב,
גליל,
26/02/05 11:36
|
תגובה מספר 15 היא פשוט מבריקה. נכון נשאלת השאלה האם לשייך חללים אלה לאינתיפאדה מספר 3 או עדיין לאינתיפאדה 2 שיתכן ועדיין לא הושלמה או הסתיימה או להסכמי אוסלו או למלחמת ששת הימים ואולי למלחמת השחרור. אני גורס שהיא שייכת למלחמת 48 מפני שהיא עדיין לא הסתיימה. עבור הערבים היא לא תסתיים אלא בחזרתו של העם יהודי לגלות. כל מי שחושב אחרת חי באשליה והגיע הזמן שתתעוררו ממנה. הפיגועים הבאים יהיו קאסמים לעבר מרכז הארץ. שלא תגדו לא ידענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
The American Conspiracy
PPP,
26/02/05 11:00
|
Bush decided that the peace process started so he doesn't want this blow up. Also, he decided that the next war is going to be against Iran & Syria which are sponsering the hisballa. So suddenly everyone is playing to Bush hands and accuse the Hisballa (or in other words, Iran and Syria) which is playing to the American hands!!!
Who cares about the death? no one!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Response to 19
Igaal Barak,
California,
26/02/05 19:10
|
|
 |
18.
מטומטמים
אלי,
מרכז,
26/02/05 10:52
|
צהל חייב למנות קצין עידכונים. בדרגת אלוף שילווה עי קצינת סעד וקבן .לעדכן ולתמוך במשפחת המתאבד האומללה. זו חובה אלמנטרית של הגינות אנושית. ......מדינה מטומטמת על כל הראש. אין גבול לחנופה ?לאיפה אנחנו מובלים?.זה כבר לא מצחיק. מתבקש טיפול לדביליות המדינית והצבאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי אתה צודק
אריה,
26/02/05 17:39
|
מטומטמים עליך ישראל הפלסטינים הפכו אותנו לאדיוטים הם שולטים בנו ובחיינו כמו קופים רקדו כל ממשלות ישראל לקול החליל הפלסטיני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא להכנס לפניקה....
רג'יב,
רמלה,
26/02/05 10:32
|
אולי באמת הפלסטינים בסדר? למה לקפוץ ולומר להרוס למשפחה את הבית ולהרוג אותם! מה זה? היכן אנו חיים? לאן הגענו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגיב
אלי,
26/02/05 11:51
|
המתאבד למד להיות מורה .איש חינוך. אתה מבין איזה מחנך הוא היה.מלמד את תלמידיו להתפוצץ ולהרוג אנשים חפים מפשע. מה אתה יכול להגיד למשפחות שנהרסו?ולפצועים שסובלים וחלקם ישארו נכים לכל חייהם?.שלא יכנסו ללחץ שנתייחס בסלחנות לרוצחים ולאלו שחינכו אותם לשנוא ולרצוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ייתכן שהוא שמע שבית הוריו לא
גדי,
26/02/05 10:24
|
יהרס ולכן יצא בלב שקט לשליחות הקדושה של רצח יהודים?? אני באמת מאמין שאבו עלא רוצה בהפסקת הפיגועים כדי להשיג באמצעים אחרים את אותם מטרות של החמאס (ולכן אינו מפרקו אלא שומר עליו ליום פקודה..). מישהו באמת מאמין בשלום אמיתי? נכון, גם הם רוצים לחיות טוב, לפרנס את המשפחה ולאכול טוב (כטענת השמאל..), אבל מניתוח השמחה אחר פיגועים, הלינצ' ברמאללה, ההתעללות בגופות משתפ''ים, הצדקת ההתאבדויות וכו' עולה שיחד עם החיים הטובים הם ישמחו לשלב גם איזו הצגה טובה של תליית יהודים.. שלום אמיתי לא יהיה, כשלא נהיה חזקים ומאוחדים זה יהיה הסוף שלנו. תתעוררו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ההרוגים שייכים לאינתפאדה 3 ??
ל"ת
תומר,
26/02/05 10:07
|
|
 |
14.
להרוס את בית המחבל מיד!!!!!!!!
ל"ת
ש. בק,
26/02/05 09:58
|
|
 |
AME & AMEN
ל"ת
McDaniel,
Texas,
27/02/05 08:43
|
|
 |
מצטרף !!!!!!!!!!!!1
ser,
a sharon,
26/02/05 13:21
|
להרוס את הבית !!!!!!!!!!!!!!1 רק כך ידעו,מאיפה משתין הדג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מומלץ...
המזהיר בפתח,
26/02/05 09:52
|
מה זה משנה מי מימן את הפיגוע. אם זה חיזבללה או פתח או חמס. לכל המוסלמים בעולם יש מטרה אחת ויחידה- חיסול היהודים\מדינת ישראל. פעם זה משלח מחבל, ופעם זה משלח מחבל. זה כבר לא משנה. רק שהפעם... לא יהרסו למחבל את הבית.. כי החכמולוגים מאמ''ן המליצו, שאין טעם להרס הבתים... [איך שהמליצו בשנת 1973 שלא תפרוץ מלחמה].....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כולכם תמימים אומללים
א א,
ראשון,
26/02/05 09:41
|
כולם כאן מציעים פתרונות.אך זה מעורר חמלה וגיחוך. אין לנו פתרון. הערבים לעולם לא ישקטו ואנו לא נעשה מאומה.לא עשינו ולא נעשה הפסיקו בכלל לקוות לפתרון. זה מצער - אך נכון. מה עושים? תחשבו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא הודענו לפני כמה ימים שנפסיק
Exleftist,
26/02/05 09:33
|
|
 |
10.
Kill all his family immediatly
ל"ת
Elad,
26/02/05 09:32
|
|
 |
You sound very Israeli
ל"ת
Ahmad,
Hamerkaz,
26/02/05 14:29
|
|
 |
9.
צריך ליתמוך במישפחה של המתאבד
אלי,
26/02/05 09:30
|
אני חושב שהם צריכים לכבל כסף ממדינת ישראל וגם עזרה נפשית מדינה זבל למה הפסקתם את הריסת הבתים צריך להרוס את הבתים כשהילדים והאחים וההורים של המתאבד בתוך הבית ואז נראה אותם אני מוכן לעשות את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
NRG אתם משחקים לידי החמאס
גיל רונן,
26/02/05 09:28
|
אתם הופכים את המחבל לסלבריטאי. אין שום הצדקה לפרסם את שמו בכותרת בהומפייג'. קצת שכל לא יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right
Max,
26/02/05 13:08
|
|
 |
7.
לחסל מייד את כל משפחתו,
ל"ת
לא כדאי להם,
26/02/05 09:25
|
|
 |
6.
צהל הגיע עם סוכריות
אנטוני הופקינס,
26/02/05 09:14
|
לאחר ההחלטה של מופז לא להרוס בתי מחבלים,ההחלטה היתה להגיע לבתי המחבלים עם ממתקים בטעם שוקולד או מנטה,ללחוץ את ידי הוריי המחבל,להגיד להם הבן שלכם שיחק אותה,כל הכבוד לבן שלכם על זה שרצח יהודים,אז במה תתכבדו הורי מתאבד נחמד שלנו יש סוכריות בטעם מנטה או שאתם מעדיפים חטיפי שוקולד .מפקד הכח שוב לחץ את ידי המשפחה ויצא מחוייך וטוב לב מבית המרצחים. ואז יצאו שוטרי משטרת ישראל למשפחות הנירצחים ומסרו להם גופות רטושות של בניהם הנרצחים . מדינת חלם כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הרשות תחקור, תעצור ותשחרר אחרי
ל"ת
שבוע,
או פחות,
26/02/05 09:07
|
|
 |
4.
לנצל הזדמנות
נוח,
26/02/05 09:05
|
|
 |
3.
מעדכנים את משפחת הרוצח?
ל"ת
חמור,
בצהל חמורים,
26/02/05 09:03
|
|
 |
2.
SHARON THE DICTATOR ! RESIGN
rani bar,
26/02/05 08:33
|
|
 |
Sharon
McDaniel,
TX,
27/02/05 08:55
|
|
 |
קח את הכדורים שלך ולך לישון
ל"ת
ויקי,
26/02/05 12:23
|
|
 |
1.
משפחת המחבל מקבלת פרס
מוטי,
ק. אליעזר,
26/02/05 08:22
|
לא הורסים את הבית לפי דברי מופז, ומקבלת הרבה כסף מהחיזבאלה, ואנחנו מבכים, מנחמים והרשות מגנה, ספור בהמשכים שלא רוצה להיגמר.
הגב לתגובה זו
|
|