 |
69.
רק טיש יתקן את המדינה
ל"ת
יותם,
ת''א,
28/02/05 10:30
|
|
 |
68.
מעגל דמים
ניר,
תל אביב,
28/02/05 05:47
|
הם שרדו את ג'נין אבל ג'נין לא ממש שרדה אותם. אחרי ההרס שהשאיר הצבא בג'נין, אל נתפלא שצומחים מתאבדים. כל עוד יש כיבוש, כל עוד יש מחסומים, כל עוד נבנית גדר האפרטהייד, כל עוד נמשך סיפוח קרקעות- ימשיך מעגל הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה - ניר אתה ממש חולה רוח
Jack,
שוהם,
28/02/05 15:50
|
סליחה - ניר אתה ממש חולה רוח-בגלל אנשים שמוכנים להבין את משוואת המוות שלך, ייתכן והמחבלים מוכנים להמשיך במעשיהם - איזה רציונל חולני יש לך, שאם יש כיבוש ומנסים לפתוח במו''מ מדיני, אל נתפלא שרוצחים יהודים ברחובות - אתה מבין מה אתה אומר??!?! אתה מתיר למחבלים לעשות את מה שהם עושים, אתה מבין אותם, אתה מעלה אותם דרגה, אתה אומר שאם ההנהגה במדינה החליטה X, אז ילדי ישראל, תינוקות של בית רבן שלא פשעו, חתנים וכלות, אנשים תמימים וזקנים יכולים וצריכים לשלם את המחיר שניר מתל אביב וערפאת רוצים שנשלם - אני מציע שעם רציונל כזה תעבור לגור ברואנדה, איפה שערך חיי אדם הוא על פי סולם ניר מתל אביב.....תתבייש, ואתה בטח חושב שהנך ליבראל בנשמתך.....תאמין לי...לא שמעתי הבל כזה מימי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ITS THE OCCUPATION
HOMELESS,
USA,
28/02/05 00:32
|
ISRAEL TRIED EVERYTHING BUT THE WITHRAWAL FROM THE OCCUPIED TERRITORIES ITS MUST BE THE OCCUPATION THAT CAUSES ALL THE TZAROT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
pigua
Zahava,
canada,
27/02/05 22:12
|
Thre was never a Plestinian nation in 1967. There were Arab countries, it is from them that Israel took land, it is to them Israel has to return it. Make Jordan. Syria and Egyp reposible for their citizen, Let them deal with them .Returnthe land to them let them give it to whoever they want to and be the ones reposible for it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TRANSFER
Los Angeles,
28/02/05 02:13
|
Israel never tried TRANSFER either. Maybe we should try it first and see if it works!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
''ההתנתקות תיתן רוח גבית לטרור''
אורי,
27/02/05 19:25
|
רק אם יתנו לצה''ל ל-ה-ש-מ-י-ד את המחבלים ותומכיהם יפסק הטרור! צריך לחסל את כל משפחתו של המחבל! שידעו שלא משתלםפ להם להתפוצץ אצלנן!
אסור לתת להם כפרס את גוש קטיף השומרון+שיחרור מחבלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לא מאמין במקרה
פירקל פיט,
27/02/05 16:44
|
סביר להניח שלמחבלים היה ידע מוקדם ושיתוף פעולה מבפנים. על הפיגוע הזה יש חותמת של ערביי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Ronen Yehi Zichro Baruch
Michal & Nir,
27/02/05 16:29
|
היית כאח לנו וכדוד הכי נפלא לילדינו. אתה האדם הטוב ביותר שהכרנו ואין חוסר צדק גדול יותר בעולם. לעולם תשאר חקוק בליבנו מלאך שלנו. אוהבים אותך לעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
משפחות יקרות
בן למשפחת השכול,
צפון,
27/02/05 14:03
|
מניסיוני אין נחמה אך מי יתן ולא תדעו עוד צער. ברצוני שתדעו שאנו ''המשפחה '' איתכם באבלכם הנורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
איך נפלו גיבורים....ליבי ....
עצוב וכואב,
27/02/05 13:19
|
|
 |
60.
פגיעה בנצרים = פגיעה בת''א
שרון,
מרכז,
27/02/05 12:45
|
אמר פעם מישהוא: ''דין נצרים כדין ת''א'', אמר פעם מישהוא מודח: ''ההיתנתקות - תתן רוח גבית לטרור''... ההיתנתקות נתנה רוח גבית לטרור מעזה כנגד נצרים וכל גוש קטיף, ועתה היא נותנת רוח גבית גם לטרור נגד ת''א!!!! ''ואידך זיל גמור''......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הדם נשפך לעיני כל-השמאל ממשיך
ממשלת השמאל,
והערבים,
27/02/05 12:06
|
בהזיות השלום עם רוצחים. עשר שנים של רצח והשמאלנים לא למדו דבר.
יהיה זכרם ברוך(של קורבנות שווא)!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
דם נשפך ושהידים מתפוצצים...
בועז אופיר,
ראשון לציון,
27/02/05 11:45
|
בס''ד
דם נשפך ושהידים מתפוצצים...
כל כך הרבה צרות על עם ישראל - התקופה מאוד קשה - האווירה לא נעימה - המצב... מה יהיה? והשבוע עוד פיגוע - עוד משפחות שנהרסו - עוד אנשים שנהרגו - עוד דמעות ועיניים דומעות - בכי שלא מפסיק לעולם - אנשים שלא נראה עוד - חיים שנפסקו ברגע - אנשים באמצע החיים - אנשים טובים - יהודים - משפחות כואבות - פצועים בבתי חולים - די! די! לפיגועים - בורא עולם - רחם על עמך- עם היהודים - אנחנו כבר לא יכולים - דם נשפך - דם של יהודים והכאב גדול - אי אפשר לסבול - כל יום נהרגים אנשים ועוד פיגועים ואנשים נרצחים – רחם - אי אפשר יותר - פצועים... כואבים... בוכים... אבא... אנחנו כבר לא יכולים – הרוגים - הורים שכולים - קורבנות, אלמנות, דם – בתי חולים - מרכז העיר ... אמבולנסים, אלונקות ואנחנו... לא... לא... כבר לא יכולים - אוטובוסים... מסעדות... מרכזים - הרס, אובדן, בכי, קברים - חיילים, חללים, פלשתינאים, פוליטיקאים... דיבורים... ועוד קברים ועוד נקברים – מלחמה שלא נגמרת - מכוערת, מתישה וקוברת - שלום ... חלום... דם... ואנחנו, אנחנו בני אדם - יהודים, ערבים - רבים על שטחים - רסיסים, ברגים, חלקים... עפים ושהידים מתפוצצים... מלחמה של שנים - דם נשפך וזה נמשך - מדינה, ציון, חלום, שלום, עבר... הטעם הוא מר ומה יהיה מחר? ילדים שרק אתמול סיימו לימודים - היום במדים, נלחמים ושומרים - אמהות דואגות, צעקות, כאב ואובדן – דם - מנהיגים, שיחות, הסכמים, שני צדדים - אטומים? לא מבינים? שני עמים - מה בסך הכול רוצים? - חיים, רוצים את החיים... אינתיפאדה... הרס... חורבן - ישראל – אל ישר - ישר הוא האל - אנא, שלח לנו את הגואל... די! די! לפיגועים - דם נשפך ושהידים מתפוצצים...
מאת: בועז אופיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבועז מראשון
סימני,
פאריס,
27/02/05 14:45
|
|
 |
57.
האמת כואבת
לילי,
דרום,
27/02/05 11:09
|
האמת שוב מתפוצצת לנו בפרצוף
אין אמונה בגויים אפילו 40 שנה בקבר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שולחי המחבלים רואים בפגיעה
ישראלי,
27/02/05 10:56
|
באלה שנהרגו צדק פואטי. היו חיילים ובעיקר היו בג'נין - כך שמבחינתם נסגר מעגל. מי שהרג בהם הם הורגים בו. ככה הם גם רואים אתה ההרוגה שהיתה ארוסה של אחד החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
חראם על האנשים שלנו!
אסף,
ישראל,
27/02/05 10:54
|
יש גורמים שיעשו הכל למנוע שקט
ואותם צריך להשמיד עד האחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נתיב ''המתים על שלום''!!!!
מריאן קפלון,
קריית חיים,
27/02/05 09:46
|
גוף ניקרע מכאב מתחנן לגואל. קול קורא רחמים - כבר נדם. בעיניים סגורות אל הסוף מתפלל בין קרעי הגופות נוטפות דם.
לחיים אומללים אין עכשיו משמעות, רק רצון שסיוט יגמר. לאחֵר זה אירוע, לך מציאות. אם תחיה - היא לעד תישאר.
אם איבדת דבר מה מגופך השלם? נפשך? – היא מצאה נחמה? זה מחיר התקווה, שאתה משלם, בשלום או אולי מלחמה.
יום עובר ועדיין הינך מייחל, שכל מה שקורה רק חלום. כמה דם ישפך? – רק יודע האֵל. בנתיב המתים לשלום.
מריאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שרון ובג''ץ אשמים
גדר לחיים,
תל אביב,
27/02/05 09:37
|
שרון ובג''ץ אשמים בכך שעדיין אין גדר הפרדה רציפה שתמנע כניסות של מפגעים פלשתינים שרון- שהתנגד לגדר ולאחר מכן בונה אותה לאט ובג''ץ בראשות אהרון ברק שמעכב את הקמת הגדר מתוך דאגה לעצי הזית של הפלשתינים, אם בכלל הם שלהם, על חשבון חיי אזרחי ישראל. הפיתרון: חוק עוקף בגץ והמשך הלחץ הציבורי על שרון לסיים כבר את הקמת הגדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לבכות ולא לשכח
אחי,
27/02/05 09:28
|
לא עוד שכול!!!! רק ללכת ללויות ולבכות זה לא מספיק צריך לזעוק לא עוד!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא עוד רבין ביילין פרס..שרון
יץארגמן,
אשדוד,
27/02/05 09:03
|
לא עוד השלישיה אשמה , מהיום או יותר נכון מאז הפיגוע בדולפינריום שעבר ללא תגובה, רק שרון וחבר מרעיו יתנו את הדין ץ לא עוד ניטפל לשלישיה שהיתה אחראית לכ- 1000 הרוגים ישראלים. צריך לערוך חשבון כמה נרצחו מאז הדולפינריום ולהתחיל להאשים את הנבחרים שלנו הימניים שבהם בחרנו ב-4 השנים האחרונות. אפילו הלוחם ההיסטורי הר ציון יוצא נגד הבוגדים בערכים שהנחילו לנוץ הוא טוען ששרון השתגע. אז מי אנחנו הקטנים שנמשיך ונתמוך במדיניות האכזרית של שרון. אני קורא לך אדוני מר נתניהו קום והריז על בחירות ותתפטר מהממשלה המזויעה הזו כי זה הזמן לומר את אשר עם לבך ולא, תתחיל מהיום לאבד את תומכיך. נתניהו קום ועשה מעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הניצחון במלחמת ששת הימים
זו האמת, אין,
בלתה!,
27/02/05 08:50
|
דיכא את השמאל עד עפר. העם גילה נטיות ''מיסטיות'', התחיל פתאם לדבר על תנ''ך ועל ניסים, ולזה לא יכלו העמוס עוזים להסכים בשום אופן. עמוס עוז ביכה את הניצחון ''הצודק והטראגי''! אם צודק, למה טראגי? ואם טראגי, מדוע הוא צודק? נורא פשוט, וזו גם כל תורת שיתוף הפעולה של השמאל עם רוצחי העם היהודי, על רגל אחת. הנצחון היה צודק, כי הוא מנע את השמדת ה''מדינה שהשמאל בנה''. והוא היה טראגי, כי הוא הציל מידי השודדים חלקים של ארץ ישראל התנכי''ת, שהשמאל לא בנה וגם לא היו לו הכח והרצון לבנות. והטראגדיה הזו של השמאל תרדוף אותו, עד שהוא יצליח להביא טראגדיה עצומה על העם היהודי, בגירושו מלב ארץ התנ''ך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו, זו לא האמת
יואב,
27/02/05 09:24
|
הסיבה שמלחמת ששת הימים הייתה טראגית היא מכיוון שהיא הפכה אותנו לעם כובש, שאיבד מהמוסריות הגבוהה שהיתה לו. עצוב, שהיום מי שמגנה את הכיבוש, מיד מצטייר כשמאלני יפה נפש אוהב ערבים. המלחמה גם נתנה לנו תחושה של שכרון כח, אל תשכח ששכרון הכח היתה הסיבה העיקרית למכה הקשה שספגנו במלחמת יום-הכיפורים. כמו שעמוס עוז אמר: הנצחון היה צודק, אבל טראגי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The reason for 1973
is,
27/02/05 09:58
|
that we were afraid to call on our reserve army units
Today we are afraid of telling our army to do whateevr it takes to win this war
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Very true
The zoo keeper,
27/02/05 11:56
|
In 1973 as it is now, we are paying the price for not being strong enough to stand up and defend ourselves. Also, in 1973, we would have sufered many casualties even if we did preempt, but preemting probably would have saved many lives. In any case, leftos dont care. They want to be pure, as long as they dont get hurt themselves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אבדה גדולה
אורנה,
27/02/05 08:33
|
כואב לראות את כל הצעירים שחייהם נפסקו באחת..... רצח מזעזע אין לי מילים לנחם את המשפחות.... ליבי כואב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אני מאשים
יורי,
ירושלים,
27/02/05 08:30
|
ושוב בארצנו צובר נקודות הרוצח, ושוב בעמנו ממשיך הטרור להלום. אנחנו למדנו יום-יום - השלום ינצח. ושוב יהודי נוצח על ידי השלום.
שלום זו מילה שהפכה לסיוט. שלום , אין דקה ללא חרדה. סיוט הפכנו למציאות, רצינו את זה ועכשיו אין זו אגדה.
פושעים , הסתכלו בעיני השכול, מפני האבל הרכינו ראשים כל עוד השלום , האליל האכזר של השמאל, דורש קורבנות חדשים.
ושוב שואפים לשלום ואוטמים את החדר, ושוב דוהרים לתהום וספק אם נבלום. מצאנו פתאום את עצמנו פוסעים בתוך עדר. כולנו לפתע גויסנו לחיל השלום.
כל מי שחלם לו יכול להמשיך לחלום, יכול לחלום גם כל מי שנשאר כל הלילה ער. בעת להגיד : ''אל נא תומר לי שלום'' אנחנו צורחים : ''שלום, שלום, חבר!''
פושעים, הסתכלו בעיני השכול. פשוט הסתכלו בעיני אנשים כל עוד השלום, האליל המגעיל של השמאל, סופר קורבנות חדשים.
יש ערך עליון, שמו שלום, - התקשורת שואגת, - וכל חלופה לשלום היא כל-כך איומה, שלום זה רצונו של העם, זו בחירה אסטרטגית . אך אם זה שלום, אז מהי המלחמה?
שלום, שיגעון הגובל באין-סוף. שלום, ביזיון בו העם מקודש. למות בעד ארצנו זה כבר לא טוב, עדיף בעד מזרח התיכון החדש.
פושעים, הסתכלו בעיני השכול. עימדו ישר, אני מאשים כל עוד השלום, האליל הטורף של השמאל, קוטף קורבנות חדשים. 01.2001
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך ה''שלום'' של השמאל......
שרון,
מרכז,
27/02/05 13:09
|
בפועל מוביל להרס המדינה היהודית בכל המובנים, כאשר קריאתו המפורסמת של הרצל מקבלת עיוות נורא: ''אם לא תרצו (כי תמיד האויב צודק )עתיד המדינה הזו יהיה סופר-אגדה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well written
Hello,
27/02/05 12:03
|
This poem would not be published in Walla or Galei Zahal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל - קורבן השלום !!!
ל"ת
קובי,
גוש דן,
27/02/05 09:22
|
|
 |
47.
מה נשתנה ... ?
אברהם,
הרי יהודה,
27/02/05 08:28
|
מה נשתנה הסכם העקירה מכל ההסכמים ? שבכל ההסכמים אנו אוכלים צרות ומרורים, ההסכם הזה הפשע הזה כולו מרור ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
למה תמיד הטובים והיפות !???!!!
אריה,
27/02/05 08:22
|
|
 |
למה לא? על אלה באמת חבל!
למה לא יפים,
ויפות?,
27/02/05 08:53
|
אך תאר לעצמך שהיו אלה יפי נפש ויפות נפש, האם לא היה בזה צדק פואטי, ואפילו צדק אבסולוטי? הם מבשלים לנו את קובעת התרעלה הזו, שיטעמו ראשונים. למה עם ישראל, כבר כמעט מאה שנה, בולע בדממה, את נזיד המופסי''ם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע, מי שלא תהיה (למה אין שם)
יואב,
27/02/05 09:27
|
אתה סובל משנאה עיוורת ומשטיפת מח מעוות שעברת במשך חייך. גם אם אינך מסכים עם דעות השמאל, אל תשכח שהמטרה שלהם היא לטובת מדינת ישראל. אבל לא, המח המעוות שלך יאמר לך שהם עושי את זה כי הם אוהבים ערבים יותר מיהודים. כי אתה שומע את השקר הזה כל יום, עד שאתה מתחיל להאמין בו. ובפעם הבאה אל תהיה פחדן - תן שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי לאכזב אותך.
עמית,
פ''ת,
27/02/05 10:27
|
הם באמת שונאים לפחות את המתנחלים . סתכל מדי פעם תגובות של שמאלנים באינטרנט. לדוגמא תגובות על אריאל זילבר (דפוק תמהוני ועוד) וכל זה רק בגלל שהוא רוצה לשכור דירה בגוש קטיף. עשה לי טובה ואל תתמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
להתנתק מתל אביב עכשיו!
טל,
27/02/05 08:09
|
הכיבוש משחית! נתנתק מתל אביב כבר עכשיו (משיח מוניס, מיפו), ונעניק למשפחת המחבל את בתי המחבלים. צדק שיהיה, כמו בגוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני מאוד....
רוני,
27/02/05 09:37
|
ולך תדע גם זה יכול לקרות כי נעשה הכול בשביל השלום כמה עצוב......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
סדר עדיפות רצחני.
:-),
27/02/05 07:47
|
במקום להתעסק עם מתישבים חלוציים. נא להלחם באויבים. מקצים משאבים לצבא, למשטרה ולמשרד המשפטים במקום להלחםמ באויב עד שיצעק די. ודרך אגב את ארבעה מיליארד השקלים המיועדים להתנתקות להשקיע בחולים, חינוך, כבישים..... אני מתביש שבחרתי בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נרצחי השלום.
ל"ת
קובי,
גוש דן,
27/02/05 07:19
|
|
 |
42.
בושה וחרפה שבת''א ממשיכים כרגיל
לילך,
27/02/05 07:12
|
אפשר היה לוותר על בילוי יום שישי ולהתכנס לאות אבל וסולידריות עם ההרוגים . אין להמשעיך בשגרה . פיגועים הם לא שיגרה ונפסיק בשם אמירה זו להיות לחם ושעשועים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פיגועי השלום , ת''א תמשיך
גדי,
מרכז,
27/02/05 07:21
|
|
 |
41.
הכאב הוא שלנו
ניסים אלבז,
סאן אנטוניו,
27/02/05 06:18
|
אני יהודי דתי אך בשום אופן איני מסכים עם ההשקפה האומרת בגלל חילול שבת נרצחו... הכאב הוא של כולנו דתיים וחילונים. דם יהודי הוא דם קדוש אם הוא דתי או חילוני. המקום ינחם את המשפחות השכולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שבת
בני,
dallas tx,
27/02/05 04:13
|
מי שפוגע בשבת השבת פוגעת בו כמו שכתוב בתורת היהודים ''מחלליה מות יומת''... חבל שיש אנשים שלא מאמינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליל הסדר = ליל שימורים
ל"ת
מלון פארק,
27/02/05 08:22
|
|
 |
ככתוב ב ''יוקה'' ''פרק ז''
yoka,
california,
27/02/05 06:17
|
''ויקרא שמו בני ויגור בדלאס ויהיה האיש כסיל מוחלט ויגיב ב רשת ויהיו התגובות לו כהוכחה לכסילותו ויקרא התגובות וישתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BENNY YOU ARE EVIL!!!!!!
ל"ת
shir,
tel aviv,
27/02/05 05:32
|
|
 |
ל-40 אף אחד לא יודע מחשבות השם
אדם דתי מאוד,
27/02/05 05:29
|
תגובתך פוגעת בכל היהודים , בין אם הם מסורתיים , חילוניים או שומרי מצוות .
אין אדם שיודע את החשבונות של השם ולכן להגיד בפסקנות דברים כאלה הם גובלים בחילול השם .
הזהר בדבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
STUOID IGNORANCE
ל"ת
ornit,
27/02/05 04:58
|
|
 |
תגיד לי אתה מטומטם?
שי,
מרכז,
27/02/05 04:28
|
אולי תשקיע מחשבה לפני שאתה כותב תגובות מטומטמות וחסרות הגיון כאלו.ואתה יודע מה,אם העונש של אי שמירת שבת הוא כזה,עדיף להיות אתאיסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשכיל
מיכה לוין,
27/02/05 05:11
|
אלוהות זה לא דבר שאתה בוחר זה דבר קיים!!!! אתה לא יכול להתכחש אליו!!! אבל אתה גם לא חייב להיות עם זקן וכיפה כדי לשמור אותה את האלוהות !! היה אדם טוב ובעזרת ה' תצליח דרכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט
בנצי,
27/02/05 10:03
|
מה הקשר בין אמונתו של האדם לבין העובדה על מציאותו של מנהל'' לעולם ? לכל קבוצת כדורגל נידחת יש מנהל, כמו לכל מפעל אפילו הכי מצ'קמק בעולם - אז מה - לעולם לא יהיה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המכה ה-11
בילי,
חו''ל,
27/02/05 03:15
|
לא מספיק 10 מכות שה' נתן ליהודים והנה מגיע המכה ה-11 ששום אדם ביקום יכול למנוע אותה ...הפיגועים. אני מבקשת ממך מר שרון לתת סטירת לחי לאו מאזן ולשלוח אותו לכל הרוחות ואותנו..להמשיך ללכת להלויות ..תעודת עניות למדינת ישראל מפקירים את דמנו בגרושים לכו לכו לשחרר עוד אלף אלפים מחבלים!!! אני מתביישת במדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייי
איל,
27/02/05 05:15
|
בתור תושבת חו''ל, תתביישי בעצמך קודם שאת מתביישת במדינה. אף אחד לא מפקיר את דמך, כיוון שדמך נמצא במקום אחר. בכל אופן, סתם כדי לעדכן: 10 המכות הונחתו על המצרים. הבנת? מצרים, לא יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
wHERE IS THE PEACE?
ל"ת
geula,
miami,
27/02/05 02:46
|
|
 |
37.
אנשים מדיהימים ! מכיר מקרוב הע
ברק,
ת''א,
27/02/05 01:51
|
לית שבחברה ההישראלית אריק נגר - אחד האנשים הכי מצחיקים שהכרתי בחיי - תמיד מחייך לב רחב וטוב לב חבר אמיתי זה כואב מאוד כיוון שאני שרתתי ועדיין משרת בפלוגת לוחמי המילואים שהמלאכים שלה נקטפו אתמול שמחתי להכיר את כולכם ונעמתם לי מאוד אני ימשיך ללחום למענכם ולמען המדינה כי אני בטוח שזה מה שהייתם רוצים שכלנו נעשה אחיכם לפלוגה יהי זכרכם ברוך - אוהב ומתגעגע ברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכרו את זה במילואים הבאים.
תזכרו,
27/02/05 02:49
|
לא משנה מה יגיד הרמטכ''ל, תתייחסו לרוצחים כאל רוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
IS SOMEONE REALLY THOUGHT
ל"ת
TH PA WOULD,
CHANGE?,
27/02/05 01:34
|
|
 |
35.
נלחם בשביל שרון ונחזור בתוך אר
אריק,
27/02/05 00:54
|
|
 |
34.
תסריט אוסלו חוזר על עצמו
דוּדוּ,
27/02/05 00:50
|
|
 |
33.
רבין קרא להם ''קורבנות השלום'' !
אני,
27/02/05 00:36
|
עם מי עושים שלום ? למי נותנים שטחים ? טירוף בהתגלמותו . הם יודעים שהם ישיגו הכל - !!! חלק , חלק . רצח אחרי רצח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
פיגוע בטיילת
שי,
27/02/05 00:24
|
מה כבר אפשר לומר כל דבר שגיד כבר אמרו לפנינו. במדינה מתוקנת שכזאת היה אפשר לחשוב שאם אמרו שיש ''הודנה'' (הפסקת אש), אז זה באמת יקרה, אך כמו שאמר ליאור שליין בתוכנית משחק מכור ביום שישי האחרון ''זה נחמד שזה יוצא אבל זה מתפוצץ אחרי כמה שניות אנחנו קוראים לזה בועות סבון אבו מאזן קורא לזה הודנה. אני מקווה שסוף סוף ''יתנו לצה''ל לנצח''. להכנס בכל אותם ערים ערביות ולהוציא את כל אותם חברי מחתרות כמו חיזבאללה, הג'יאד האיסמלאי וכדומה. ורק אז נצליח למגר עד כמעט אפס את הפיגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני משתתפת בצער המשפחות
אלמונית,
הרצליה,
27/02/05 00:06
|
ראשית אני משתתפת בצער המשפחות. משמים תנוחומו.........מאד עצוב......................
לפי דעתי צריכים להעמיד כלבים שמריחים חמרי נפץ בכל כניסה למועדונים, לקניונים ולכניסה באוטובוסים........................לכלבים יש חוש ריח מיוחדץ=............................והם יכולים לעזור לנו בזה.................................לפחות היו נותונים לנו אות אזהרה לכך. גם כאני הולכת לקניונים...י מאבטח......אבל מה עם התור הארוך המשתרך לפני המאבטח???????????????? צריך להעמיד בכניסהלפני המאבטחים כלבים מיוחדים שיתנו לבני האדם אות אזהרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא צרכים לצאת לבלות ביום שישי
ל"ת
יובל,
רמת אביב ג,
26/02/05 23:26
|
|
 |
אידיוט גמור
דוד,
27/02/05 03:48
|
באיזה זכות אתה אומר מתי צריך ומתי לא לצאת לבלות או לכל דבר אחר. הערבים ינצחו אותנו לא בגלל שאנחנו חלשים אלה בגלל אנשים רפי שכל ואידיוטים גמורים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Du Mißtkerl
Yosi,
Germania,
27/02/05 00:53
|
|
 |
YES!
ל"ת
T&T,
FRANCE,
27/02/05 00:29
|
|
 |
29.
אני מתגעגע לעראפת מאד!
אבו מאזן,
26/02/05 23:24
|
אבו מאזן מכריז אנחנו ניתפוס, ונישפוט את המשלחים נכניס אותם לבית סוהר שכל העולם יראה מהכניסה הקידמית ובעוד שבוע נוציא אותם חופשים מהדלת האחורית של בית הסוהר שהאמריקאים המסטולים בראשות גורג בוש ורייס לא יראו את זה! איזה אמריקאים וישראלים מטומטמים!!! אני מתגעגע לעראפת מאד! אבו מאזן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבו מאזן = אבו קאקן
ל"ת
אבו עומרי,
26/02/05 23:58
|
|
 |
28.
אנחנו ניתפוס, ונישפוט את המשלח
שרון,
26/02/05 23:21
|
אבו מאזן מכריז אנחנו ניתפוס, ונישפוט את המשלחים נכניס אותם לבית סוהר שכל העולם יראה מהכניסה הקידמית ובעוד שבוע נוציא אותם חופשים מהדלת האחורית של בית הסוהר שהאמריקאים המסטולים בראשות גורג בוש ורייס לא יראו את זה! איזה אמריקאים וישראלים מטומטמים!!! אבו מאזן ושרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
איזה אמריקאים וישראלים מטומטמי
אבו מאזן,
26/02/05 23:20
|
אבו מאזן מכריז אנחנו ניתפוס, ונישפוט את המשלחים נכניס אותם לבית סוהר שכל העולם יראה מהכניסה הקידמית ובעוד שבוע נוציא אותם חופשים מהדלת האחורית של בית הסוהר שהאמריקאים המסטולים בראשות גורג בוש ורייס לא יראו את זה! איזה אמריקאים וישראלים מטומטמים!!! אבו מאזן ושרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אבו מאזן מכריז
אבו מאזן ושרון,
26/02/05 23:20
|
אבו מאזן מכריז אנחנו ניתפוס, ונישפוט את המשלחים נכניס אותם לבית סוהר שכל העולם יראה מהכניסה הקידמית ובעוד שבוע נוציא אותם חופשים מהדלת האחורית של בית הסוהר שהאמריקאים המסטולים בראשות גורג בוש ורייס לא יראו את זה! איזה אמריקאים וישראלים מטומטמים!!! אבו מאזן ושרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תנחומי למשפחות ולקרובים
ל"ת
יהיי זכרם ברוך,
26/02/05 23:18
|
|
 |
24.
הודנה שמודנה, אבו מה זה ?
ל"ת
אבו מאזן,
אבו קאקען,
26/02/05 22:59
|
|
 |
מנהלים מו''מ עם מכחיש שואה ...
ל"ת
אבו שמאטע,
מה ציפית?,
27/02/05 05:31
|
|
 |
23.
האם זה ייגמר???
האם זה ייגמר?,
26/02/05 22:43
|
|
 |
שתי אפשרויות:כששרון יגמר או
ל"ת
כשאנחנו ניגמר,
26/02/05 23:58
|
|
 |
22.
כל התוכניות לא שוות כלום
להמשיך את החיים,
דרום,
26/02/05 22:37
|
אנחנו כל הזמן מתכננים את החיים אך החיים מפתעים אותנו -לפעמים לטוב ולפעמים לרע. צריכים ךהיות חזקים ולהמשיך להילחם נגד הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
להיכנס
דודי,
26/02/05 22:27
|
http://www.debka.co.il/article.php?aid=1147 כנסו לפה ותראו ה''''תהליך המדיני'''' שהוא''''כלכך חיוני'''' מה הוא גורם לנו אתם לא קולטים שמתי שמדברים על ''ויתורים כואבים'' זה מדרבן אותם לבצע פיגועים ומי יותר שמח מהם מתי שהם שומעים את האיומים בממשלה ''הם לא יפחידו אותנו למרות הכל נמשיך בתכנית ההיתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אדריכלי אוסלו אדריכלי רצח עם
ל"ת
דורית,
26/02/05 22:27
|
|
 |
מדוייק לחלוטין!
ל"ת
רק אידיוטים,
טרם הבינו!,
27/02/05 08:45
|
|
 |
19.
Why we can not do the same
Cleopatra,
Canada,
26/02/05 22:22
|
Why is it that the Palestineans can produce such a ''good public relation'' and we, Israelies with all the know how and brains can not. Please see the link attached. This link is all over the internet http://www.voicesofpalestine.org/maps/campdavid2.asp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למטה פיגוע למעלה פרסומת לטרור
מזועזע,
26/02/05 21:58
|
מחריד לגלגל את העמוד למעלה ולראות איך בחוסר רגישות מדהים, ניצבים תמונותיהם של האחראים לטרור במסגרת פרסומת ל''הסכם'' ז'נבה. מתי תקום הצעקה מהעם על אותו מיעוט שולי מהשמאל הסהרורי שהוריד את בטחוננו לתהומות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נתניהו היו 3 פיגועים ב 3 שנים
לחזור לביבי,
26/02/05 21:56
|
|
 |
אוי כמה שאתה צודק
רמי202,
גוש עציון,
27/02/05 02:01
|
וכמה חבל שאתה הוא כמו אותו אדם שזעק ''המלך הוא ערום'' אבל אף אחד לא שם לב אליו, העדר\העם הזה סובל מעיוורון השקפתי טוטלי, אנשים איבדו את היכולת לשפוט את הדברים בראי המציאות, הם מובלים כמו עדר כבשים תחת שרביט העיתונות שאומרת להם ביבי נתניהו לא טוב בשבילכם, והם קונים את זה ככה סתם מבלי לנסות אפילו להבין למה. בנימין נתניהו בתקופת כהונתו כראש ממשלה בניגוד לקודמיו או מחליפיו עשה את המתבקש ביותר מתפקידו, הוא הנהיג, הוא תווה דרך שהאמין בה והלך איתה עד הסוף, התעקש והבהיר לאויבינו הפלסטינאים שהוא בניגוד למה שהכירו עד עכשיו מתכוין למה שהוא אומר, וכשהוא תבע את המשפט ''יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו'' אנחנו בסיוע התקשורת ה''אוהדת'' בחרנו ללגלג בזמן שהפלסטינאים דוקא לקחו את הדברים ככתבם וכלשונם. אני חושב שיותר מכל דבר אחר אנו זקוקים למנהיגות חזקה ואיתנה ובלתי מתפשרת, בנימין נתניהו יכול יותר מכל אחד אחר לספק את הסחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל - עד מתי תמשיך הטפשות
מחמיד אבו דבקה,
מג'דל שמס,
26/02/05 22:29
|
צודק ב- 100%, ביבי היה ראש הממשלה הכי טוב ! שהיה לנו פה מזה שנים. חבל שיש הרבה שמאלנים שלא חושבים ככה מתוך עיוורון והרבה ימנים שלא חושבים ככה, מתוך טמטום או סתם מתוך אי-הבנה של המצב הכולל... אבל ככה זה היה תמיד, לאורך כל ההסטוריה, המנהיג המוצלח תמיד כשל בגלל העם (ע''ע משה רבנו). בתוך עמי אני חיה - ולפעמים אני די מצטערת על כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עוד נרצחי ''אוסלו'' הדמים.......
ממשלת השמאל,
והערבים,
26/02/05 21:44
|
|
 |
15.
משתתף בצער המשפחות.
ל"ת
יגאל בוזגלו,
קריית שמונה,
26/02/05 21:43
|
|
 |
14.
תנחומים למשפחות הנרצחים הי''ד.
קרן,
ב''ש,
26/02/05 21:43
|
כל כך כואב לפני החתונה ,בטח היא כ''כ חיכתה וציפתה מסכנים היא חבר שלה והמשפחה,ובעצם מסכנים כולנו שאנו צריכים לחיות בתקופה כזאת. אבל אני מבטיחה לכם שעוד נדע ימים טובים מאלה.בע''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יו....איזה באסה..די כבר!!!
ל"ת
מלכת הטאקי,
רעננה,
26/02/05 21:35
|
|
 |
12.
שרון רה''מ = דמנו זול ממים!
הציוני האחרון,
26/02/05 21:27
|
עדיף כבר את אורי אבנרי בתור ראש ממשלה.
שרון הוא ראש הממשלה החלש והגרוע בתולדות מדינת ישראל. בתקופתו נרצחו 1,100 יהודים, ההרתעה הצבאית שלנו נהרסה, כל עיקרון של מוסר נרמס, הדמוקרטיה נרמסה.
שרון הורס לנו את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צריכים להפסיק להסתובב, זהו!
שלום עכשיו,
26/02/05 21:23
|
בעיה של מי שמסתובב! כך אומר החכם. טיפש מה הוא אומר להרוג את המחבלים להפציץ אותם עד יסוד לחסל את אבו מאזן לשחרר את השטחים הכבושים! עזה יריחו ראמלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תנחומי הכנים למשפחות
דפי,
26/02/05 21:15
|
|
 |
9.
כולם יודעים המחבלים ניצחו!!!!!
המפוחד,
26/02/05 20:53
|
אל תשקו את עצמכם המחבלים ניצחו. שוחררו מאות מחבלים . הפיגועים ממשיכים. ערים נמסרים לשליטה ערבית. ההתנתקות בדרך. כל הדרכים מובילות לחיסולה של מדינת ישראל. תקנו אותי אם אני טועה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לגרש את עראפת!
ל"ת
היועץ,
26/02/05 20:13
|
|
 |
זה היה טוב!
ל"ת
גלית,
ר''ג,
26/02/05 22:14
|
|
 |
7.
ההתנתקות של שרון נותנת פרי
יוסי ט,
26/02/05 18:45
|
בסרט הזה כבר היינו אם תקראו את עיתוני ימי אוסלו העליזים תגלו שזו כמעט חזרה על אותה העלילה. כמעט. כי את אוסלו עשו טיפשים... את ההתנתקות עושים מושחתים.
כמה קורבנות צריך כדי שכנופית המילכוד תשלח את שרון הביתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההצלחה של שרון...
דוד צימרמן,
רעננה,
27/02/05 12:02
|
עצם העובדה שאתה משתמש בבטוי '' התנתקות'' ( ביטוי מכובס פרי המצאה של תעמולני שרון..) מראה ששרון ניצח.. זה לא התנתקות ולא נעליים. סתם בריחה ( מתוך תקווה ילדותית שערבים ,כמו זאב רעב, יסתפקו בזה..). אבל עם האוכל בא התאבון. בדבר אחד שרון +חבר מרעיו צודק: אם יהיה צורך לכבוש מחדש את השטחים ( ויהיה צורך..) יהיו מספיק טמבלים שילכו להלחם ולמות על כיבוש מחדש ( כמובן בתנאים פי-1000 יותר קשים..). וכוונתי לאנשים משכבות '' מסוימות'' +דתיים+רוסים,(לא כולל בני אליטות ונספחיהם...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
קרן,
ב''ש,
26/02/05 23:12
|
|
 |
את הסכמי אוסלו עשו טפשים?
רשעים לא טפשים,
26/02/05 22:40
|
הם היו טפשים אז, בדיוק כמו שהם טפשים היום. הסכמי אוסלו נועדו להרוס את ההתיישבות היהודית ביש''ע. זו מטרה קדושה של השמאל! לפני שחלאות כמו פרס וביילין כפו הר כגיגית על רבין, הוא לא רצה בזה, למרות שהוא שנא את המתנחלים לא פחות מהדבר המתועב הזה, שנקרא ביילין (פרס הוא משהו מפלצתי במיוחד. לא נראה שיש לו רגשות לכאן או לכאן. זה מין יצור לא מוסבר, פשוט מפחיד). פירוק ההתנחלויות היה והווה הסיבה לדיקלומי השלום. פירוק ההתנחלויות אינו מכוון להבאת שלום, אלא ה''שלום'' הומצא, כדי לפרק את ההתיישבות היהודית ביש''ע. כלל וכלל לא מדובר בטפשים! יוסי שריד טפש? אולי כן. אבל ליוסי ביילין יש איזה דוקטורט. מדובר ב''אנשים החושבים''. מסתבר שבישראל ''אנשים חושבים'' זה מונח נרדף לרשעים גמורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי ביילין דוקטור לעתונות
מקסוואל,
סאן אנטוניו,
27/02/05 04:35
|
גם לערפאת היה דוקטוראט זה לא מבטיח יושר או מנהיגות. ביילין אדירכל אוסלו וחבר מריעיו הם הם שגרמו לבילבול בעם. הם הם שגרמו לצבא לאבד מישקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגיגה לקיצונים
אדם 1,
26/02/05 20:14
|
הימין הקיצוני חיכה רק לרגע הזה.... הברית הבלתי קדושה והבלתי כתובה בין הקיצונים משני הצדדים עובדת... אסור להכנע לקצוות שמנסים להכשיל כל סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה לכל הרוחות???
דוד צימרמן,
רעננה,
27/02/05 11:42
|
1. מה שימך'''' מדוע אתה מסתתר nאחרי כינוי ???? אין לך ביצים להזדהו???? 2. היכן אתה גר?? סביר להניח בצפון תל-אביב ( או בכפר ערבי...) 3. האם אי פעם שירתת בצהל?? ( אני מסופק..) ואם כן ,סביר להניח שבגלי צהל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש ממש נורא נורא מעניין!
תוכי ושמו יוסי!,
26/02/05 22:34
|
השמאל משתף פעולה עם גדולי רוצחי העם היהודי, רק משום שה''ימין הקיצוני חיכה רק לרגע הזה''. השמאל נותן רובים לרוצחים, כדי לשמח את ה''ימין הקיצוני''. השמאל מסית לרצח יהודים, כדי שה''ימין הקיצוני'' שמחכה רק לזה, יהיה מבסוט. השמאל מתעקש להמשיך בקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, כי הוא רק מחכה להזדמנות לשמח את ה''ימין הקיצוני''. השמאל רוצח, השמאל שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם 1 - אתה כזה בור ועם הארץ..
נקודת החיצון,
בחלל החיצון,
26/02/05 22:22
|
איך אתה בכלל יכול לומר שמישהו חיכה לפיגוע ?! אבל בוא נהיה מציאותיים לרגע, הרי היה ברור שמשהו כזה יקרה, בעקבות הצעד הקיצוני של ממשלת ישראל, בנוגע להתנתקות. אתה צריך להיות אדם ממש טיפש או נורא תמים, כדי לא לקשר בין שתי החוליות הללו, שאין מנוס מלקושרן. אנחנו מבינים שאתה שמאלן ובעד ההתנתקות, אבל בבקשה אל תנסה להגיד שהקיצוניים מנסים להכשיל את התהליך - הערבים עושים את זה מספיק טוב גם בלעדנו ! תנחומים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבלבל את המוח
נתי,
26/02/05 22:10
|
אין לך את מי להאשים אתה לא רוצה להבין שהוויתורים ושחרור האסירים הם עושים את זה, אתה לא קולט. די עם השנאה העיוורת הזאת כמה הרוגים הי''ד הם ספגו מי שמנסה לחפש בניהם משת''פ הוא המשת''פ בעצמו מאיפה השנאה הזאת מגיעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן מה הקשר של זה להתנתקות?
ל"ת
חיים פ.,
26/02/05 20:09
|
|
 |
נמאס מתגובות כמו שלך
יואב,
26/02/05 20:08
|
מה הפתרון שלך? לפני אוסלו לא היו פגועים? לא נכנסנו בכח בפלשתינאים? האם יש פתרון אחר מלבד הפתרון המדיני? העיקר כל הזמן לתקוף, לתקוף, לתקוף את אלה שמנסים לעשות משהו. תכניס את זה טוב טוב למח הקטן שלך, אין פתרון אחר מלבד הפתרון המדיני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון יואב
ענת,
27/02/05 06:43
|
חילופי אוכלוסין. הפסקת איחוד משפחות בשטח ישראל. גזר דין מוות למחבלים (כולל ערבי ישראלי שמסיע מתאבד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם גירוש יהודים מקטיף הפיתרון
נאוה,
ישראל,
26/02/05 21:04
|
האם גירוש היהודים מישובים פורחים שאני מסופקת אם בכלל ראית אותם, זהו הפתרון המדיני. הסיכון מדי גדול על חשבונם של יהודים טובים ותמימים שאותו שרון שלח לשם. אם הוא חושב שהוא טעה כששלח אותם לשם והשקיע כספי מדינה רבים - שיתפטר ולא יתייחס אליהם כזבל שניתן לנייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאוה, את טועה!
יודע היסטוריה,
מדינת חלם,
26/02/05 21:38
|
לא שרון הוא ששלח את מתיישבי גוש קטיף האמיצים לשם...
מפלגת העבודה היא ששלחה אותם לשם!!!!!
וכשהם הגיעו לשם היה שם רק חול, חול ועוד פעם - חול. שום כפרים ערבים לא היו שם...בניגוד למצב בשכונת שייח מוניס הכבושה (רמת אביב ג').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה מי שלח
yoss,
26/02/05 22:14
|
העיקר שעכשיו יש שם ישובים פורחים ועכשיו בלי שום סיבה רוצים להחריב אותם בלי להבין שזה זה ורק זה מביא עלינו את הטרור ובלשכת רה''מ אומרים הם לא יפריעו לנו למרות הכל נמשיך בהתנתקות(כזה איום הרבה זמן לא שמעתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעת איום כזה?היית קטן כש
נביא זעם,
27/02/05 00:04
|
אוסלו היה באוויר?''הם לא יפריעו לנו למרות הכל נמשיך בהתנתקות'' היה ב''תהליך השלום'' של המטורף הקליני פרס והמנוול ביילין= ל''נמשיך במו''מ כאילו אין טרור ונילחם בטרור כאילו אין משא ומתן''.... ובאמת לא היה מו''מ רק מתן ומתן. עכשו פרק הסיום או של המדינה או של שרון. עדיף האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
''שמרו את השבת...''
נתי,
26/02/05 18:39
|
|
 |
Idiot
Benadam,
Norvegia,
27/02/05 11:00
|
|
 |
קו 2 שהיה שאנשים וילדים חזרו.
חרדי,
י-ם,
27/02/05 09:39
|
שחזרו מהכותל אנשים נשים וטף וילדים, אז מה יש לך לומר לזה, כנראה שזה גזירה מהשמים, וזה מה היה בשבת זה לא גזירה? אתה יודע להבחן בין דם לדם שזה בגלל זה וזה בגלל זה, אהא ממך נתי תפסיק לעשות חילול השם, ואל תטיף מוסר אחרי שזה קרה, אם אתה רוצה לשכנע אנשים שלא יחללו את השבת אני בעד אבל בניחותא ובהסברה, מי שרוצה שישמע בקולך ומי שלא אז לא, אבל לבוא לקטרג אחרי שזה קרה, גורם חוץ מחילול השם, גורם לעוד דברים לא נעימים שאני לא רוצה לעלות את זה פב ודי למבין,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לענין בהתחשב בנסיבות
רמי202,
גוש עציון,
27/02/05 02:09
|
בזמן שאחינו מתבוססים בדמם, גם אם יש מרחק אמוני אידיאולוגי בינינו עדיין אחים אנחנו ובזמן שכזה עלינו רק לחבק האחד את השני ולעודד ולחזק האחד את רעהו כי כוחנו באחדותינו, אם יש לך מה לומר על חשיבותה של שמירת השבת ועל מקומה בביסוס זהותינו הלאומית ועל סגולותיה הרוחניות אני בהחלט אתיך אבל לא כאן, כאן אני אוהב את כולם דתיים ולא דתיים שומרי שבת או שאינם, כולם אחי ואת כולם אני מבכה בזמנים קשים שכאלו. יתן ה' ותמצאו ניחומים ממקור הנחמות וישלח האל מלאכו להביא מזור ומרפא לכל הפצועים והפצועות. וה' יקום את דם הנופלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go to hell
ל"ת
Erez,
27/02/05 00:36
|
|
 |
FUCK SHABAT- U AND YOUR GOD
ל"ת
me,
us,
26/02/05 21:48
|
|
 |
ya zevel kofer
ofir,
27/02/05 02:34
|
ya zevel you better beleave in shabbat before youre family will go caput ya maafen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא הייתי מפרסם
אחד,
26/02/05 21:42
|
תגובה נבזית שכזו. מעניין מה היה לו להגיד אחרי הפיגוע הנורא במלון פארק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתי, תתבייש לך
מושבניקית,
מושב ברקת,
26/02/05 20:45
|
זה הזמן? זה הזמן להטפות? אנשים בבית החולים ואתה יוצא בהטפות? גם אני בחורה דתיה שומרת שבת, ודווקא בגלל היותי כזו, אינני חושבת שזה הזמן. במקום זה, תאמר, אחינו, אנו איתכם.
החלמה מהירה לפצועים, ה' יבוס צרינו, ה' יבוס קמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתי, באמת
יואב,
26/02/05 20:10
|
לא היו פיגועים בימי חול? לא נהרגו חרדים שומרי מצוות בפיגועים? הבעיה היא, שהדת הפכה להיות כל-כך ממוסחרת שאנשים כמוך כבר לא מבינים שזו שטיפת מח. ''הדת היא אופיום להמונים'' (קארל מרקס)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא רוצה שלום איתם רק הפרדה.
לא רוצה שלום,
רוצה גרושין,
26/02/05 16:49
|
כנראה שהם לא ישתנו לעולם. לא ניתן לחנך עקרב שלא לעקוץ ככה לא ניתן לחנך ערבי שלא לפגע. ככה אני מדבר היום ורק לפני זמן קצר הייתי שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם ערביי ישראל?
רינה,
תל אביב,
26/02/05 23:39
|
|
 |
חיובי גדול. רוצה להיפרד, וזה ה
אריה,
27/02/05 08:44
|
חיובי גדול, רוצה להיפרד מהערבים, וזה כמובן הופך אותי לשמאלן עוכר ישראל. אז כשמאלן עוכר ישראל אני בהחלט רוצה להעביר לשלטון פלשתין גם את טירה טייבה אום אל פאחם (בתמורה לאריאל וגוש עציון ומעלה אדומים) וכאשר תהיה מדינה פלשתינית גם אתן אזרחות פלשתין לערביי נתרת ויפו, שיגורו בכבוד פה, אבל לפרלמנט יצביעו שם... יו ! מה אמרתי! זה בכל זאת יחייב להעביר יהודי גוש קטיף לאשקלון... עוכר ישראל שכמוני !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חילופי אוכלוסין יביא שקט
ל"ת
ענת,
27/02/05 06:45
|
|
 |
4.
מה פתאום חברים הופתעו???
דוד צימרמן,
רעננה,
26/02/05 16:49
|
ממתי תל-אביב מקום בטוח??? מי שרוצה לחגוג במקום בטוח ( על האמת)מומלץ לו לחגוג ליד ''חוות-השיקמים'' .. מקום הבטוח ביותר במזרח התיכון ובעולם כולו... _ להערכתי בוש ופוטין יכולים רק לחלום על מעגלי הבטחה שיש לאלוף( מיל) שרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איציק בוזגלו
נינה,
משמר הירדן,
26/02/05 16:36
|
איציק השכן יצא סוף סוף עם אשתו לבלות עם חברים. מהמקום השקט בגליל . קשה לחשוב על פיגוע אבל עוד יותר קשה כשזה פוגע בנו. הוא יחסר מאוד לבתו בת ה 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהי זכרו ברוך
ל"ת
חגית,
27/02/05 16:03
|
|
 |
2.
רק הפרדה מוחלטת בין שני העמים
juju,
תל אביב,
26/02/05 16:12
|
עד שתיפסק השנאה של המוסלמים לכל הכופרים (אולי בעוד שני דורות),לא ניתן לחיות איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, הפרדה
רחל,
ירושלים,
26/02/05 19:52
|
אבל צריך להפריד את התוקפן מכאן, ולא את הקורבן, כפי שזומם ראש ממשלתנו, המנותק מהמציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כבר היינו רגועים ושוב... נורא!
ל"ת
jbv,
26/02/05 14:45
|
|
 |
היינו רגועים אז שחררנו מחבלים
ל"ת
אלעד,
חלמיש,
26/02/05 22:35
|
|
 |
מי היה רגוע?
רינה,
26/02/05 23:41
|
מאז שהחליטו לשחרר 900 מחבלים נכנסתי לממ''ד ולא רציתי לצאת. מאז תכנית ''ההתנתקות'' אני לא מפסיקה לשאול את עצמי : ''אבל למה?'' הרי ברור שזה מעודד את הערבים להכות בנו יותר ויותר. שרון והשמאל הורסים את המדינה. אנשים טובים, אל תתנו להם!!
הגב לתגובה זו
|
|