 |
84.
התנתקות (מהעם)
ל"ת
שלום,
27/02/05 11:22
|
|
 |
83.
למה וילנאי תומך ב''הנתקות'' ?
יעקב,
חיפה,
27/02/05 11:05
|
לא שרון ולא וילנאי הסבירו למה הם תומכים ב''הנתקות'', כלומר בנסיגה, בגירוש מתיישבים, בהרס ישובים , וזאת עוד תמורת כלום ? לאיזה תוצאות מהנ''ל הם מצפים ? זה נראה מצעד איוולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
וילנאי, חלס, תחליף תקליט.
א,
27/02/05 10:32
|
נמאס מהמשפט הזה. במקום שתדבר על הצורך של הרשות להילחם בטרור - ולא לעשות אתם הפסקת אש - אתה ממשיך עם הקלישאה הזאת? אתה תשלם מחיר פוליטי - אם אחרי ההתנתקות הכל יחזור? או שתשב בצד, תגרבץ, ותחכה שוב למחזור הבא של הכסא, וכמובן שוב תאמר ''צריך נננם נננם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אביך מתבייש בך!
למתן וילנאי,
27/02/05 10:17
|
רק איך לברוח מא''י אכפת לך, זאת תגובתך הראשונה, לא מעניין אותך בכלל בכלל דם יהודי שנשפך שם כמים. פעם היית נחשב לשפוי, היום הושפעת מחבריך הקיצונים במפלגה ונהיית כאחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מי שהתיר דמם של מתנחלים, שישלם
תל אביבי,
27/02/05 09:54
|
|
 |
79.
וילנאי צודק גם צודק
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
27/02/05 09:53
|
|
 |
78.
שפיות תנצח
קול שפוי,
תל-אביב,
27/02/05 09:32
|
לכל המתלהמים! וילנאי יודע מה זה מלחמה ושכול והוא נשבע כי יקדיש את חייו לבטחון ושלום המדינה! בניגוד לכם הוא עשה, עושה ויעשה הכל למען המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מי אמר אוסלו ולא קיבל?
כ,
27/02/05 09:17
|
כמו בסרט אימה שאנחנו גיבוריו הראשיים, אנחנ ורואים איך ממשלת ישראל מחזירה אותנו לימי אוסלו הרעים. אנחנו מתפרקים מנכסינו, הערבים פוצחים במסע הרג, ואצלנו מספרים סיפורי בדים. מר וילנאי היקר. המחבל מליל שבת, כמו שאר חבריו, לא רוצה לסכל את ההתנתקות. הוא רוצה לרצוח יהודים. ואבו מאזן לא לנו הוא אלא לצרינו. תפסיקו לסמא את עיני הציבור, ואל תבלבלו לנו את המוח. תתחילו לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
100% צודק
ל"ת
רמי עזר,
ת''א,
27/02/05 08:18
|
|
 |
75.
, עובדים עלינו הכל רשע!
ל"ת
משה ,,,,
27/02/05 08:15
|
|
 |
74.
מי הם לדעתך כוחות הרשע ?
חוני המערגל,
בית צדק,
27/02/05 06:40
|
אני בטוח, מר ווילנאי שבעיניך אתה כח צדק. אני, כאיש ימין הנני בעיניך כח רשע. אינך אומר זאת בפירוש אך הרמז הוא עבה למדי. חבל שאתה מעמיד את הדברים באופן כזה. אני מניח שאתה מבין שזו הסתה. היום אנו ''כוחות רשע'' ומחר אולי תמליץ לפתוח באש חיה על כוחות הרשע המזוהים אצלך כאלו המתנגדים להשקפותיך. נכון אמרת. אתם באמת אחראים לדם שנשפך. הלא הוזהרתם מראש שבמוקדם או במאוחר זה בדיוק מה שהולך לקרות. למרות כל זאת אין אתם בעינינו כוחות רשע אלא שוטים גמורים. מתי כבר תתפקחו?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כוחות הרשע שואבים עידוד
עוזי,
27/02/05 01:27
|
מההתנתקות המטורפת. ואם חס ושלום תוציאו אל הפועל את זממכם, הטרור אף יגדל על מנת להשיג עוד ''התנתקויות''. אוי לאלו הרוצים לסמם את עצמם באשליות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הוא צודק במאה אחוז
ל"ת
נעמה,
תל אביב,
27/02/05 01:18
|
|
 |
71.
מתן , אתה טועה לצערי !!
אני,
27/02/05 00:43
|
מתן אתה טועה לצערי הרב . אבו מאזן אינו כנה והוא פועל לטובת האינטרסים שלו . היום לא נוח הפיגוע כי מרחיק המתנה המובטחת אז הוא יגנה ויעצור כמה אנשים אחרי שתחזירו לו השטח שהבטחתם הוא יפעיל הדלת המסתובבת וישלח שוב את החברה לעבוד כדי לקבל עוד חלק מא''י . אם אתה לא רואה את זה את עיוור . אם אתה מאמין לו אתה תמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כל המתנחבלים ברחו לכאן, הא?
המחלקה הסגורה,
אריאל,
27/02/05 00:08
|
|
 |
נכון! הם גם ביצעו את הפיגוע...
ל"ת
רק חבל שלא,
טיילת שם!,
27/02/05 09:45
|
|
 |
69.
הופה, תכף יתחיל להתעופף באוויר
המחלקה הסגורה,
26/02/05 23:46
|
האוקסימורון השמאלני ''קורבנות השלום'' וכולנו חוזרים כהרף עין לימי אוסלו העליזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
MATAN, MATAN, LET ME EXPLAIN
ABU MAZAN, CARE,
26/02/05 23:44
|
NOTHING ABOUT PEACE OR ABOUT ISRAEL. USA KNOWS THAT AND DID NOT INVITE HIM.DACHLAN IS BIGGEST LIAR EVER, BUT OUR MINISTER MOFAZ TRUST HIM. THE TERROR WILL SOON START AGAIN. BE READY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
קדימה וילנאי הלאה כוחות הרשע
ל"ת
ריקי,
איזור השרון,
26/02/05 23:36
|
|
 |
66.
הזדמנות היסטורית למה בדיוק?
ל"ת
משה,
נתניה,
26/02/05 23:19
|
|
 |
65.
אסור לתת
י.,
26/02/05 23:12
|
אסור לתת לכוחות מפלגת העבודה לחבל במלחמה בטרור. האנשים הללו מסרסים את כח התגובה של צהל ורק גורמים ליותר יהודים הרוגים ממש כמו שהם גרמו באוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
another KISHKUSHIM
actions now,
26/02/05 23:00
|
What are you going to do tomorrow
Our leaders becoming commentators - go and work for a newspaaper - not for a government from our tax money.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כוחות הרשע הם אלו שמובילים את
ל"ת
תהליך ההתנתקות,
המסוכן הזה!,
26/02/05 22:31
|
|
 |
62.
נראה מתי האנשים(?) האלה
יחידת הסתה,
26/02/05 22:30
|
יחליטו שדי לשפך הדם היהודי? מתי הטינופות מסוג מתן וילנאי יתחילו לרחם על העם הזה? מתן וילנאי - שיהיה ברור, ואתה יכל לקרוא לזה ''הסתה'' וכן גם הציפי, מי שיתן יד ל''הזדמנות ההסטורית'' של הפיכת לב ארץ ישראל ליודן-ריין, יוכשר לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, משום שאין, בינתיים, חוק חמור יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחליף לו באופן דחוף את התרופה
ל"ת
סכנת,
חיים,
27/02/05 00:30
|
|
 |
61.
חשוב מאד !!!נא להכנס
יוסי,
26/02/05 22:27
|
|
 |
YOSI, I WAS THERE.I CAN'T
BELIVE IT'S,
26/02/05 23:47
|
TRUE.
BUT I KNOW IT IS.
MY HEART FOR ISRAEL.
STUPID POOR BUSTERS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
טועה ומטעה - ומכהן כשר
ל"ת
ינקי,
נתניה,
26/02/05 22:26
|
|
 |
59.
הלוואי שכל הממשלה היתה כמו מתן
אורית גונן,
רחובות,
26/02/05 22:16
|
|
 |
הלוואי שהלשכה של וילנאי תפסיק
טום,
26/02/05 22:20
|
|
 |
WE SAW HOW MUCH MONEY HE SPENT
AS TARBOT,
26/02/05 23:49
|
|
 |
58.
עד מתי יניח העם הזה לנמושות
''אחד האנשים,
ההגונים...'',
26/02/05 22:13
|
מרושעות כמו וילנאי להתל בו? עד מתי? ה''התנתקות'' היא ''הזדמנות הסטורית''? שיבת ציון היתה אירוע הסטורי שאין לו תקדים! שחרור יש''ע היתה ההזדמנות ההסטורית, ורק פושעים מתועבים במיוחד, יכולים להעלות בדעתם להחריב את ההתיישבות היהודית בלב ארץ ישראל. מנוול! אתה הרי יודע כמה ''הזדמנויות הסטוריות'' וכמה ''חלונות הזדמנות'' הוצגו בפני העם הנרצח הזה, ע''י אפסים כמוך. מעולם לא היתה ''הזדמנות הסטורית'' וגם לא שום ''חלון הזדמנויות'', היתה רק תעמולה נפשעת של ''מחנה השלום''. עם חוזר אחרי אלפיים שנה למולדתו, זה אירוע קל ערך, אבל לעשות ''שלום'' עם עם שלא היה ולא נברא, זו ''הזדמנות הסטורית''. קשה להאמין שעם ישראל הידרדר למין חבורת זבל כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רק וילנאי מסוגל להנהיג
אורן,
ראשון לציון,
26/02/05 22:11
|
וילנאי הוא מנהיגות ראויה עם ביצים ועם שיקול דעת מחובר לכל שכבות האוכלוסיה לא מבטיח סתם הנהגה רצינית לעבודה ואלטרנטיבה חזקה לביבי ושרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חשיבה מעוותת ציונית קלאסית.
שקוף!,
26/02/05 22:10
|
רק הראש הפוסט ציוני הרעוע של בוגרי מרכז פרס לשלום יכול לעשות את החשיבה המופרכת הזאת. כדי שאויבי לא ינצחוני אמשיך להתפרק מארצי ומנכסיה הטריטוריאליים ואז , כמו הטיפש שהחליט לא לנסוע יותר באגד ובזה ''דפק'' את אגד .ואז, כשאף אחד לא יפריע לי להתאבד אז אדע שניצחתי. פעם קפץ אדם מהקומה העשרים , תוך כדי מעופו למטה נפתח חלון בקומה ה12 ומישהו שאל אותו מה הענינים? בינתיים בסדר השיב בדרך למטה. הקפיצה מהקומה העשרים נעשתה באוסלו , אם תשאל היום שמאלן מצוי מה הענינים יגיד - בינתיים בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
Extrem
isaac cohen,
26/02/05 22:07
|
since when people that think and care about israel are extreme ? you guys are labelling any person that think differnt then you .there in no space in israel for to such differnt coltures iven betwen you .you cant get alon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
דברים נכונים
ל"ת
שימי,
ת''א,
26/02/05 21:55
|
|
 |
53.
מי פה הרשע...
יותם,
ת''א,
26/02/05 21:55
|
פשוט לא להאמין ... כמו אוסלו והטיפוס הזה עוד מספר על רשע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
רונן צודק וילנאי חושב מהראש
ל"ת
אפי,
צפת,
26/02/05 21:46
|
|
 |
51.
איפה וילנאי ואיפה אבא שלו ***
רועי,
י-ם,
26/02/05 21:42
|
ועוד אחד כזה רצה להיות רמטכ''ל,בושה וחרפה!!! יבוא היום,ואתם כולכם תברחו מפה בחזרה לאירופה,אולי שמה יזכירו לכם מה זה להיות יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
וילנאי אני איתך
אסנת גרנות,
ת''א,
26/02/05 21:34
|
|
 |
''התלהמות'' ? יהודיה גלותית
אופיר רוזנר,
גבעתיים,
26/02/05 22:14
|
|
 |
49.
חיזבאללה נגד הרס התנחלויות?
משה,
26/02/05 21:31
|
כמה טמטום יכול לצאת משר בישראל?
ראוי לזכור שמתן וילנאי מתגאה בכך שהוא (בניגוד לאהוד ברק) תמך בהסכמי אוסלו.
האסון שקרה לנו בשנים האחרונות הוא תוצאה של לוגיקה שכזאת אצל ראשי צה''ל ומערכת הביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אין דרך אחרת- חייבים לתת לאבו
רענן,
ראשון נלציון,
26/02/05 21:31
|
|
 |
יש דרך אחרת
דן,
26/02/05 22:13
|
לנצח את הטרור ולא להיכנע לו. במקום להרוס בתים של אלפי יהודים חפים מפשע כפתרון לטרור, צריך להרוס בתים שלפ פלסטינים חפים מפשע כפתרון לטרור. זה מוסרי בדיוק באותה מידה. לקבוע תו מחיר - על כל פיגוע הורסים 50 בתים. אחרי שייהרסו להם אלפי בתים תוך כמה ימים, הם ייכנעו. הם יבינו שהטרור לא משתלם. אבל אתה בוחר להרוס בתים של אלפי יהודים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מאמר אינטילגנטי
יריב דנון,
עפולה,
26/02/05 21:30
|
|
 |
דמגוג
ל"ת
.,
26/02/05 22:19
|
|
 |
46.
וילנאי מדבר מהראש לא מהבטן
רונן,
בת ים,
26/02/05 21:29
|
אפשר לקבל את דבריו של וילנאי ואפשר לחלוק עליהם, אבל כמו שדבריו מחושבים ושקולים כך צריך לשקול את דבריו. נמאס מאלה שמדברים מהבטן, נמאס מ - ''אללה הוא אכבר'' עלה והצלח וילנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהראש המסריח של הדג הבאוש!
ל"ת
מדמנת ה''שלום'',
26/02/05 22:43
|
|
 |
יש לו ראש רקוב כנראה...
יוני,
26/02/05 22:18
|
ראש שמסוגל להיות יצרתי עד כדי העלאת הרעיון המבריק של גירוש אלפי יהודים ונתינת בתיהם לרוצחי יהודים, זה ראש רקוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שרון העלוב שחרר מאות רוצחים הש
דני,
26/02/05 21:29
|
|
 |
44.
כוחות הרשע הם שרון והשמאל
זאב,
26/02/05 21:27
|
כוחות הרשע הם שרון והשמאל שנכנעו לטרור בהחלטם לגרש בכוח אלפי יהודים ולא להילחם בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת! לא נלחמו ב''טרור''
הגברת טרור,
לקידום גירוש,
26/02/05 22:47
|
כי ''איפוק הוא כח'' שמאלני לפירוק ההתיישבות היהודית ביש''ע. ה''התנתקות'' איננה אמצעי להפסקת הטרור, אלא אי הפסקת הטרור, הוא אמצעי לפירוק ההתיישבות. לא רק נמנעים מלהילחם באויב הערבי נאצי, אלא נותנים לו גם רובים. מי שיכל להסביר אנומליה כזו, באיזו סיבה אחת, לבד משנאת ישראל טהורה, מוזמן בזאת לעשות כן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספק עם ההסתה. וילנאי הוא אחד
דני,
אילת,
26/02/05 21:33
|
|
 |
תומך טרנספר וכניעה אינו ''הוגן''
ל"ת
הגיוני והוגן,
26/02/05 22:12
|
|
 |
כוחות הרשע נגד ההתנתקות
ל"ת
מאיר,
שדרות,
26/02/05 21:33
|
|
 |
43.
Tafsik Levalbel Et Hamoach
Abi,
26/02/05 21:24
|
If you want to write something in the newspaper,I have a useful suggestion for you: Write an ultimatum to your Palestinian friends,saying: You have a certain time to CRACK DOWN THE TERROR INFRASTRUCTURE and to ELIMINATE it once for all That's ,if you want any kind of independence in the future BY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
וילנאי צודק! די לקיצונים!!
ל"ת
צחי,
רמת גן,
26/02/05 21:16
|
|
 |
41.
לכל המתנחלים המאורגנים
דותן,
רעננה,
26/02/05 21:09
|
לא רק שוילנאי צודק הוא צודק מאד לא יעזור לכם ההתנתקות תתבצע ותציל את מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בלי התנתקות אין כאן סיכוי
לכל הימנים,
26/02/05 21:02
|
|
 |
כיסוי למה ? לכניעה לטרור ?
עידן,
26/02/05 22:17
|
|
 |
39.
צודק
יוני לוי,
ת''א,
26/02/05 20:59
|
|
 |
38.
אסור לאבד את הראש
דודו,
קרית אונו,
26/02/05 20:57
|
גם אם הפיגוע הזה קשה וכואב שי מדינות שרק רוצות שיהיה פה ברדק, אסור שזה יקרה, צודק וילנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גבירותי ורבותי !!!!
משה,
רמת אביב,
26/02/05 20:29
|
תזכרו את התאריך 23 לפברואר 2005
התחלנו לספור את ''קורבנות ההתנתקות'' על פי וילנאי
4 במספר והשעון דופק
מזכיר לי את 1994
ועוד לא למדנו לקח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות - הוא צודק
ל"ת
רוני,
26/02/05 21:00
|
|
 |
36.
מתן וילנאי יקירי, כל חייך היית
חבר מהגמנסיה,
ירושלים,
26/02/05 20:05
|
|
 |
את הקול שלי וילנאי מקבל
ל"ת
יהודה בן חמו,
מרכז,
26/02/05 21:07
|
|
 |
35.
Vilnai where is your backup
ל"ת
AMR,
26/02/05 19:45
|
|
 |
34.
למה מפרסמים רק תגובות בקורתיות
ל"ת
רוני,
ירושלים,
26/02/05 19:40
|
|
 |
כי זה רק 10% מהתגובות האמיתיות
יהודי,
26/02/05 20:33
|
אם היו מפרסמים את התגובות האמיתיות היית מבין כמה הממשלה הזו ווילנאי מתועבים בעיני העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, נכון הדבר!
ל"ת
העם מתעורר!,
27/02/05 09:53
|
|
 |
כי המתנחלים הקימו מטה
ל"ת
יונתן,
26/02/05 21:08
|
|
 |
33.
ל-4 שנרצחו - כוחות הרשע ניצחו
ל"ת
קשקשן נוסף,
26/02/05 19:34
|
|
 |
32.
תגובה וילנאית חלולה.
ל"ת
.,
26/02/05 19:34
|
|
 |
תגובה שקולה והגיונית
ל"ת
דודי,
26/02/05 20:59
|
|
 |
31.
המחבלים לא יכתיבו לנו צעדינו
פרחיה,
26/02/05 19:30
|
עם כל הזעזוע על שובם של הפיגועים והצער על הקורבנות הטריים מאמש, אסור שהרצח בתל אביב ישנה את תוכניות הממשלה, גם מפני שההתנתקות היא הדבר הנכון, וגם מפני שאסור שמחבל אחד או כנופיה של טרור, ושלא ימכרו לנו לוקשים שאיראן מאחורי הפיגוע, יעשו לנו מניפולציות. יש לקבור את המתים, לנחם את האבלים, ולהמשיך הלאה. הסיוט חייב להסתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו גינה לי, תגידי לנו...
המחלקה הסגורה,
26/02/05 23:55
|
מה תג המחיר של ישראלי בימים אלה וכמה פיגועים את מוכנה לספוג בשמנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות לא יבלבלו אתכם אף פעם?
ל"ת
שפוי,
26/02/05 22:15
|
|
 |
30.
בושה!!!
יהודי ציוני,
ארץ ישראל,
26/02/05 19:27
|
''אנו נמשיך לבצעה (את ההתנתקות) במלוא העוצמה'' - במלוא העוצמה נגד יהודים, אבל נגד ערבים - כלום!!! בושה למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
קל לדבר למי שמאובטח תמיד
מוכה טרור,
26/02/05 19:24
|
ובינתיים אנחנו משלמים בדמנו על הבלגות ממשלת הדיקטטור ושפוטיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יש לי חדשות בשביל וילנאי
עין לציון,
26/02/05 19:22
|
כוחות הרשע הם אלו שיזמו את ההניתקות, הממשלה העלובה הזו, שמסמלת כניעה, ומעודדת את אלו שעשו את הפיגוע בתל אביב, מצער אבל לא מפתיע לראות עד כמה אלופים בצה''ל הם כל כך שטופי מוח נוסח אוסלו,! ולא מצליחים לצאת מהמקובעות הזו שכובלת אותם זה עשרים שנה, המקובעות הזו נתונה לשליטה של ההזיה שאומרת, יותר נסיגות, יותר ויתורים, יותר שיחרור רוצחים, כל אלה יביאו לשקט ולשלום, כאשר העובדות מלמדות יום יום שעה שעה, את ההיפך, אבל הציניות כאן חוגגת יחד עם הרשעות, ומיצעד האיוולת לא נותן מנוח להיגיון ולמוסר,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוחות הרשע אלו המתנחלים
רונן פורת,
ירושלים,
26/02/05 21:03
|
|
 |
משוגע, תחזור לאברבנל
ל"ת
עמי,
26/02/05 22:22
|
|
 |
27.
אינתיפאדה? שו האדה?
בועז אופיר,
ראשון לציון,
26/02/05 19:21
|
בס''ד
אינתיפאדה? שו האדה? בועז אופיר
א פצועים, הרוגים, הורים שכולים קורבנות, אלמנות, דם, ילדים! ילדים!!! חדשות, מבזקים... בתי חולים מרכז העיר ... בשטחים אמבולנסים, אלונקות, אבנים, צמיגים בוערים... ואנחנו... לא... לא... כבר לא יכולים.
אוטובוסים... מסעדות... מרכזים הרס, אובדן, בכי, קברים חיילים, חללים, פלשתינאים, פוליטיקאים... דיבורים... ועוד קברים ועוד נקברים.
פזמון: אינתיפאדה שלא נגמרת מכוערת, מתישה וקוברת שלום ... חלום... דם... ואנחנו, אנחנו בני אדם יהודים, ערבים - רבים על שטחים רסיסים, ברגים, חלקים... עפים ושהידים מתפוצצים... אינתיפאדה? שו האדה? צבא הגנה לישראל לוחם, מגן ועלינו שומר ישראל – אל ישר ישר הוא האל אנא, שלח לנו את הגואל...
ב מלחמה של שנים דם נשפך וזה נמשך מדינה, ציון, חלום, שלום, עבר... הטעם הוא מר ומה יהיה מחר?
ילדים שרק אתמול סיימו לימודים היום במדים, נלחמים ושומרים אמהות דואגות, צעקות, כאב ואובדן - דם מנהיגים, שיחות, הסכמים, שני צדדים אטומים? לא מבינים? שני עמים מה בסך הכול רוצים? חיים, רוצים את החיים...
פזמון: אינתיפאדה שלא נגמרת מכוערת, מתישה וקוברת שלום ... חלום... דם... ואנחנו, אנחנו בני אדם יהודים, ערבים - רבים על שטחים רסיסים, ברגים, חלקים... עפים ושהידים מתפוצצים... אינתיפאדה? שו האדה? צבא הגנה לישראל לוחם, מגן ועלינו שומר ישראל – אל ישר ישר הוא האל אנא, שלח לנו את הגואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תכתבו כמה התקשורת בזויה
אזרח,
26/02/05 19:20
|
כתבלבי שרון מאמינים באמת לסקרים שהעם אוהב את הדיקטטור ואותם ברוב בפעמים יצנזרו אתכם תעשו זאת בפקס ובאינטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מי הם כוחות הרשע?
נחמה,
מנחמיה,
26/02/05 19:19
|
על פי הפרוגרמה של הממשלה כוחות הרשע הם תושבי גוש קטיף וצפון השומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כוחות הרשע והדיקטטורה ניצחו
דימוקרט,
26/02/05 19:18
|
והם יותר גרועים מפיגוע בודד הם הורסים את צהל גורמים למלחמת אחים מפעילים שבכ נגד יהודים מסיתים משטרה מטומטמת נגד אזרחים ומקימים יחידות מיוחדות להשתקת חופש הדיבור במשרד המשפטים
אם אלו לא כוחות רשע אפשר להוסיף להם את התקשורת הבזויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מלחמה היא שלום?
יואב,
תל אביב,
26/02/05 19:15
|
טיפש, המחבלים אינם מעוניינים לחבל בתוכנית הגירוש. הטרור מרים את ראשו כל פעם שהוא רואה שהאוייב שלו נחלש. מלחמה לא עושים כשמיואשים. מלחמה, עושים כשרואים שיש סיכוי להצלחות. ואכן הערבים רואים סיכוי להצלחה בכל פעם שאנחנו מתקפלים. לכן בכל פעם שיש נסיונות לויתורים מצידנו, יש טרור. המשואה המטופשת של מר וילנאי, הופכת הכל. לדעתו הטרוריסטים מעוניינים להפריע לנו להתקפל. אבל זו דעה מגוכחת למדי, כיוון שהא מזהה את אש''ף עם דורשי טובתנו. המסמכים שהתגלו המוקטעה מוכיחים שאבו מאזן וחבר מרעיו הם טרוריסטים, ושהחמאס והתנזים הם הזרוע המבצעת שלהם. אבל מתן וילנאי חי בעולם הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שר אהבל במשרד ראש הממשלה
ישראלי,
26/02/05 19:14
|
שלא יודע אם זה איראן או סוריה כאשר כל טמבל גולש אינטרנט בודק כמה מקורות ומבין שזה הג'יהד מדמשק אוכל חינם, עם זיבולים פוליטיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי צודק
יונתן,
גבעתים,
26/02/05 21:04
|
|
 |
תגיד יונתן הקטן מגבעתיים
המחלקה הסגורה,
26/02/05 23:52
|
|
 |
21.
וילנאי סייען טירור -רוח גבית ?
חוקר סייענים,
26/02/05 19:12
|
מי שנותן פרס לטירור שיפסיק לזרות מלח על ההרוגים אחרי. יש זמן לשתוק פוליטיקאי קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נותנים להם - ואומרים ''לא לתת''
אברהם,
הרי יהודה,
26/02/05 19:12
|
אתם בממשלה בשביל ''כן לתת'' להם, אתם אחראים לנתינה הכי אוימה בהסטוריה, אתם נותנים ונותנים ונותנים, אז תפסיקו לומר ''לא לתת ...'' די עם הצביעות הזו ! חיזרו לשפיות, חיזרו לציונות, חיזרו ליהדות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא לתת לרשע לנצח וילנאי צודק
ל"ת
יוחנן,
ירושלים,
26/02/05 19:08
|
|
 |
18.
איש טוב ורציני שמבין עניין
ל"ת
דנה,
חיפה,
26/02/05 19:02
|
|
 |
17.
וילנאי תוביל אותנו למדינה שפוי
ל"ת
רונן,
פ''ת,
26/02/05 18:59
|
|
 |
16.
מזל שאדם כזה לא מונה לרמטכ''ל
יקנעמי,
יקנעם-מושבה,
26/02/05 18:58
|
אם זו דעתו של המועמד לרמטכ''לות, אוי ואבוי לנו ולקצינינו. לא חסר הרבה שוילנאי יפצח במשפט המטומטם הידוע: ''נמשיךבשלום כאילו אין טרור, ונכה בטרור כאילו אין שלום'' (יצחק רבין) מה איכפת למנוולים האלה בשלטון? ימותו כמה יהודים, אז מה?!
את הילדים שלהם הם סידרו כבר עם דרכונים זרים וג'ובים בחו''ל. מקסימום, כשיהיה קשה, הם יברחו אל הילדים.
טפו...טפו...טפו....הכל רקוב במדינה שלנו ודם יהודים נשפך ברחובות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל רקוב בגלל אנשים כמוך!
ל"ת
בבי בקבדור,
26/02/05 20:51
|
|
 |
15.
העקירה היא עצמה הרשע !!!!!!!!!
יהודי,
26/02/05 18:57
|
הערבים רוצחים בנו והסמול רואה מול העיניים את פשע העקירה בלבד.
הסמול כל כך מסונוור מהעקירה, והוא כבר לא יכול לחכות. הדאגה הראשונה של וילנאי היא שחס וחלילה, רק לא יקלקל לו את העקירה !!!
לא איכפת לו באמת מהנרצחים העיקר העקירה !!! בושה וחרפה שאנשים כאלו יושבים בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כוחות הרשע?
ארז,
26/02/05 18:53
|
מה ההבדל בין אבו מאזן לחמאס, לג'יהאד לחיזבאללה? רק אתם צבעתם אותו בלבן והכשרתם אותו - ואתם מצפים ממנו כי הוא יגן עלינו מפני אחיו הרוצחים?
כמה דם עוד יישפך עד שתתכחשו לברית שכרתתם עם השטן? כמה דם עוד יישפך עד שתתפכחו מאיוולת השלום והדו קיום ותבינו שיש להמשיך להלחם באוייב עד להכרעתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אסור לתת לעובדות לבלבל אותנו
ל"ת
ממשלת ישראל,
כנסת,
26/02/05 18:43
|
|
 |
12.
וואלה צודק
רווית,
ראשל''צ,
26/02/05 18:41
|
|
 |
11.
וילנאי אתה צודק
ל"ת
ערן,
תל אביב,
26/02/05 18:39
|
|
 |
10.
אסור לתת להם להפסיק את כניעתנו
רון,
26/02/05 18:38
|
לטרור.
אסור לתת להם להפסיק את חורבן היישובים.
אסור לתת להם לגרום לנו להפסיק את הפשע המוסרי הזה.
למה ? כי וילנאי אמר....
בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
וילנאי צודק
ל"ת
רוני,
ת''א,
26/02/05 18:37
|
|
 |
8.
תנו לוילנאי לעשות, הוא המתאים
ל"ת
אליעזר,
בת ים,
26/02/05 18:35
|
|
 |
7.
תקליט שבור
ירון,
מבשרת ציון,
26/02/05 18:24
|
הרבה דבילים הציגו את הגישה הזאת לפניך אתה לא מחדש את מי אתה מזהיר מפני מה אתה מזהיר לא השארתם אבן על אבן במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה לא חיזבללאאאאא זה עב''מ
אנטוני הופקינס,
26/02/05 18:21
|
מה השטויות האלה,מי שביצע את הפיגוע זה פלסטינים עד כמה שידוע לנו ולך,חשבתי שאתה יותר מבין ,מאוכזב מהניתוח שלך,כי מחר אתה תגיד שהגיע אורח מהמאדים וביצע פיגוע,אז איך נגיע אליו וחללית אין עימנו,אז נגיע למפגע.? שאלה של אסטרונאוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני מעריך את מתן וילנאי
אהוד,
26/02/05 18:19
|
תמיד אומר דברי טעם ובלי התלהמות. חבר שהמתחרה שלו במפלגה לא נוהג כך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קשקשן
יוסי,
גושדן,
26/02/05 18:03
|
תירוצים שמזכירים את תקופת ערפאת(הוא לא יכול...לוחצים עליו...זה החמאס...זה סוריה...אין פרטנר אחר...הם רוצים לפגוע בתהליך...), נו לפחות הפיגוע היה הפעם בלב המאפיליה השמאלנית, חצי נחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגרר לרמתו של השמאל
ליוסי,
26/02/05 19:58
|
|
 |
3.
זה לא התיזבאללה, אלו ערבים!
:-),
26/02/05 18:03
|
השמות הם לפי הצורך של הפוליטיקאים. מי שרוצח אלו פשוט ערבים. וכל כיסוי תחת ושינוי שם לא יעזור. תמשיכו להסית ולהקצות כוחות נגד המתנחלים ונשיך להרצח בתל-אביב, ירושלים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
העוקרים הם הרשע !
עידן א,
26/02/05 17:50
|
ממשלת ישראל משתפת פעולה עם שונאי ישראל בעקירת יהודים. וילנאי לך מפה . נראה אותך נעקר מביתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד חכמולוג..[למתן וילנאי].
המזהיר בפתח..,
26/02/05 17:22
|
איזה שר אתה? על מה אתה ממונה? מה אתה עושה שאתה קם בבוקר? הולך לעבודה? איזה עבודה? על מי אתה עובד? אוכל חינם שכמוך. המשכורת שאתה מקבל יכולה לפרנס משפחות רבות..ועוד פנסיה מצה''ל.... תפסיק לפרסם שטויות.... תתחיל לעבוד ולקבל משכורת ביושר... שר בלי תיק- בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי עצמו מכוחות הרשע
ל"ת
שומר ישראל,
26/02/05 19:44
|
|
 |
ובמה כבודך עוסק?
מצפצף עליך מהצפ,
26/02/05 18:37
|
מענין מה ''מזהיר'' כמוך עושה בחיים? קודם תעשה אחוז ממה שמתן וילנאי עשה ואחר כך תעיר לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's hard to do one precent
dudi,
montreal,
26/02/05 20:27
|
|
 |
תגובה ל-מצפצף עליך...
המזהיר בפתח.,
26/02/05 20:24
|
מסגנון כתיבתך, נוכל ללמוד על השכלתך.. ועל חוכמתך... אני נווט במיל... מה שאלפים כמוך לא עושים בשנה.. אני עושה.... ואנני רוצה לעשות אחוז אחד ממה שמתן וילנאי עושה.- מה שהוא עושה- זה לעשוק את כספי המדינה. אם הוא היה אדם ישר- היה מוותר על משכורת שר ללא תיק. מה שהוא עושה- זה אפס מעשה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מתחזה''
מצפצף עליך,
26/02/05 22:06
|
|
 |
עוד נווט עם ביטוח חיים מנופח..
יונתן,
26/02/05 21:52
|
שלא תשכחו לרגע איך חיילי חיל האוויר עושקים את קופת צה''ל כל יום, באפליה בין דם לדם, בבריכות שחייה, בתי קולנוע ומותרות אחרות...
אז אל תלמד אותנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי
יוסי,
26/02/05 18:30
|
מסכים אתך במאה אחוזים. זה שר חארטה בארטה. הבעיה היא שיש עוד 10 שרים כאלה לפחות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אוכל חינם ועוד איך
ל"ת
gg,
26/02/05 17:55
|
|
 |
''לשומר ישראל''
שאול ינאי,
רמת השרון,
27/02/05 09:38
|
אמנם יום כיפור עוד רחוק אבל תתחיל לכפר על אמירה מנוולת כזו. אם היה לך חלקיק עשייה מתרומתו של וילנאי לך, לי ולכולנו אז מקומך בגן עדן היה מובטח.
הגב לתגובה זו
|
|