 |
104.
שרון בדיבורים 10....אבל רק בזה
ל"ת
טל,
28/02/05 09:49
|
|
 |
103.
israel has to dimand in the
futur,if,
to relis,
27/02/05 23:20
|
prisners its jast by cheinjing them with ''mevukashim'' and this is a fire treid(and all so efektiv ageinst the teror) and any one that wont agry to do that,we all now that he dasent wont to stop the teror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
eric sharon
jacob,
overseas,
27/02/05 22:07
|
s.o.b.....after more then 1000 dead citizens his patient is running out?????????? w.t.f.and during all this time his sons getting rich or getting politicianws...my god,do yourself a favor and quit,or ,please,do us a favor and quit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
כתגובות לידיעה אחרת באתר
וגם זו הסתה!,
27/02/05 20:30
|
הבאתי ציטוטי ידיעות מן העיתונות על ''פיגועים'' עם עשרות הרוגים ומאות פצועים, שאירעו במשך השנים האחרונות, שלא היתה עליהם שום תגובה. המתאפק הגדול מכולם הוא שרון. מאלפת הדוגמא של עייזר ויצמן, להוכחת הזילות שנוהגים סרסורי ה''שלום'' בחיי יהודים. בעתון המספר על 12 הלוויות המתקיימות באותו יום, כשעוד שמונה מיועדות ליום המחרת, כש44 פצועים עדיין בבתי חולים ומאות נשלחו לבתיהם, אומר עייזר, המבקר בבית החולים ''ברזילי'' אצל פצועי פיגוע בצומת אשקלון, שה''פלשתינאים'' צריכים לקחת את עצמם בידים, כי הם עלולים לסבול מתגובותינו, אבל, בינתיים ''הסאה לא הוגדשה...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אין כח אדם בצה''ל
משה,
27/02/05 19:39
|
צריך לשמור הכל למשימה הקדושה של פינוי מתיישבים יהודים מארץ ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שרון איני מאמין לך!
צבי ג,
27/02/05 19:02
|
כפי שנצרים הם כמו ת''א,כמו שלא נינהל ויכוח פוליטי עם פליסטינים באם ימשך הטרור,כמו נענה בחומרה על פגיעת טילים בארצינו,כמו הבטחה לשדרות לאחר רצח ילד שלא יפלו קסאמים יותר לשדרות-אתה הרבה דיבורים ומעט מעשים באם זה לא פוגע ישירות במשפחתיך! אתה ולהקת צבועיים שסביבך מדברים או כמה שאתם אוהבים זאת אך שורה תחתןנה אנו ק ו ב ר י ם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
תגיד את זה, אריק!
יקנעמי,
27/02/05 18:11
|
תגיד את זה אריק! תוציא את זה! תגיד, שכולנו נשמע, מנהיג כושל שכמוך:
''איפוק זה כח'' איפוק הסבתא שלך! לא איכפת לךף בכלל מהעם שלך! אתה מצפצף על כולנו! אוי ואבוי לנו שבחרנו בך. גנבת את הקול שלי, גנב שכמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
...האיפוק הישראלי קרוב לקצו...
-Ex-Likudnik-,
27/02/05 17:26
|
So... let us get rid of Sharon, and send him packing back to his sheep.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
להתנתק משרון
אלי,
בת יום,
27/02/05 16:51
|
|
 |
95.
בלה בלה
ל"ת
זאב,
27/02/05 16:26
|
|
 |
94.
מישהו יכול להסביר לי משהו?
ערן,
27/02/05 15:47
|
לג'יהאד אסור לבצע פיגועים ו ולגדודי חללי אל אקצה מותר או להיפך? ואיך זה שארגוני הטרור מצדלחמאס אחד נלחמים נגד ה''כיבוש הישראלי'' ומצד שני מנסים לסכל את ההתנתקות ולמנוע כל הסדר.דבר והיפוכו.מישהו יכול להסביר לי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אני מסכימה עם תגובה 25 ב100% !
ל"ת
דנה שוהם,
תל אביב,
27/02/05 15:21
|
|
 |
92.
למה מזיזים את האויבים שלי.
Metziuty,
27/02/05 15:16
|
הכנופיה כבר עשתה את ההחלטה...
* היהודים המתישבים, הם אויבי מדינת היהודים... לשם כך מאמנים את הצבא ומאמנים כל חייל להלחם ביהודי המדינה...
. * אנשי הכנופיה מתכננים לזרוק את המתישבים מהבתים, ואנחנו משלמים מאות אלפים לאנשי בטחון כדי להגן על אבו שרון בינתיים ללא מעצורים משחררים מאות מחבלים והופכים את אבו מאזן לאחד מאנשי שלומנו הטובים...
ופתאום פצצה ויהודים תמימים שוב נרצחים... אז מה עושים???
- כבר קראנו לנרצחים קרבנות שלום. - את אבו מאזן כבר הפכנו לאיש שלום, והוא אף קבל תפקידים להגן על חיי יהודים.
חיבים דחוף למצוא רעים ולהאשימם ברצח יהודים.
- האשמנו את החזבלה אבל הוא לא קנה. - האשמנו את הסורים, כי זה טוב והם רחוקים. עכשיו יש לנו אשמים רחוקים ועליהם יהיה למצות את הדין.
פתאום תפול עלינו עוד מכה... את מי נאשים... צדקתם את אירן, והיא אפילו יותר רחוקה... וכאן מגיעה ההברקה. מה יקרה במכה הבאה את מי נאשים... אתם מבריקים, נאשים את הרוסים, אין מה לעשות נגדם, ואנחנו מכוסים, לאשים אותם זה כמו להאשים את תאונות הדרכים.. ויכולים בשקט לפנות מתנחלים ולתת את המדינה לערבים.
כך רק בעזרת חשיבה הזזנו את כעס האזרחים מאנשי שלמנו הערבים.
אנחנו מזיזים לכם את הגבינה בשלבים... סוריה, אירן, רוסיה. עכשיו חכמים שלנו במה אתם יכולים להאשים את שרון... הרוסים יהיו אשמים במחדלים של רצח יהודים. כנופית שרון אינם אשמים, אז לכו תחפסו אותם בין הכבשים כשתגמר לכם מדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאהבלית מס 92
סימני,
פאריס,
27/02/05 16:58
|
|
 |
91.
מישהו זוכר כמה פעמים
נביל,
ישראל,
27/02/05 13:54
|
שרון וממשלתו הרפה חזרו על משפט זה: ''האיפוק הישראלי קרוב לקצו''
באמת? על שרון והליכוד להיתפטר מניהול המדינה. אם שמאל ורפות אז עדיף שריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אפילו הצרפתים
סימני,
פאריס,
27/02/05 13:51
|
רק על איומים חיסלו למעלה מ50 אזרחים בחוף השנהב.ישראל צריכה להגיב בחוזקה .הרי הערבים לא יהרגו ביניהם.צריך לתת מכה חזקה רק כך הם יבינו במידה וישארו כמה פירורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ההפך:איפוק זה כח, תוסיף איפוק
ל"ת
sandalin,
27/02/05 13:46
|
|
 |
88.
שרון ומופז עם דם על הידיים
כוחות הבטחון,
27/02/05 13:40
|
שחרוור 500 המחבלים ותכנית הבריחה מקטיף הם רוח גבית לטירור כמו שאומר יעלון דם הנרצחים על ידי שרון ומופז שמספרים לנו סיפורים והמצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מיהו פרו-ערבי? צרפת או רוסיה?
אורן,
27/02/05 13:35
|
האם זוהי צרפת שמגנה את סוריה וקוראת לה לצאת מיד מלבנון, או רוסיה שמוכרת נשק לדיקטטורה הסורית??? חבל ששרון מבקר את צרפת ומלקק את התחת של רוסיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לממשלה!- היהפוך כושי עורו?????
ש.לוין,
27/02/05 13:19
|
איזה חומולוגים יושבים שם בממשלת ישראל שמאמינים לדברי ההבל של הפלסטינאים . הם לא לא לא מסוגלים להלחם בטרור הרי כל הארגונים פת''ח גיהאד וחמאס כולם פלסתינאים אז.. מה הם יהרגו אחד את השני ? לא הם לא יעשו כן הם לא יטפלו בטרור כפי שצריך לטפל הם רק יברברו יברברו כמו קודם אולי כבר תפנימו את זה. כמה דם עוד צריך להשפך עד שממשלות ישראל והעולם כולו יבינו שאין דרך אחרת או הם או אנחנו. מדינה פלסתינאית לא תקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בניו שהתעשרו ''יפה'' מצדיקים:
מדבר על איפוק,
27/02/05 13:17
|
''הדג מצחין מהראש''. לך הביתה ואל תשמש לנו למכשלה. הצרה שיורשיו יהיו גרועים ממנו ויתפטמו בכסף מכל גנב שבעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לא נהסס לתקוף!
השפוי,
דרום,
27/02/05 13:12
|
הכל דיבורים!, לא נהסס לתקוף, למה אנו נהרגים והממשלה הכושלת מאיימת סרק?, עכשו זו הזדמנות לתקוף חזק את סוריה!, היא בודדה ומבודדת, בוש כועס עליהם, כל העולם כמעט, מחרים אותם, אז למה לאיים?, הם לא מפחדים מאיומים של שרון?!...רק השמאול מפחד!, חייבים לחסל את נסראללה, וסגנו הרשע, ולתקוף את סוריה, כך יפסקו כל פיגועים, לפרק זמן ארוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מספיק לנקות את הפלשתינאים מאשם
המבקר,
27/02/05 13:12
|
אשמים מי שעושים את הפיגועים, הניסיון להפיל הכל על הסורים נועד להפיס את דעת הקהל בארץ. הפלשתינאים היו ונשארו מחבלים קטנים. שינוי ראש הנחש לא יהפוך אותו לטלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
ובאותה פרפראזה...
איציק,
27/02/05 13:12
|
שימו לב על אותו משקל של מה ששרון אמר אחרי הפיגוע לפני 2 האחרונים בת''א: ''מה ששרון לא טרח לראות, טרחו הפלסטינים להראות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
תגובה ל33 ול39
דוד,
נתניה,
27/02/05 13:11
|
האם זה השפעה מכדורים אקסטזי, שיביא אדון שגב.אל תיקח כל יום כדור ,תן למח קצת להתאוורר -אחרת הוא-התברבר,כדבריך.לא כל דבר שבמח שלך -אפשרי, וטוב שכך,אפצ'חי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מזל שיש את שרון.
כמוטי,
ר''ג,
27/02/05 13:05
|
מנהיג גדול, היחידי שמשרה מוטיבציה יהודית, ציונית ואיתנה. ביטחון עצמי, אבא, בעל, איש אדמה וחזון. אני חייב להודות ששרון מהווה דוגמא אישית לא רק בתור ראש ממשלה אלא בתור מפקד והשראת מוטיבציה. חבל שאין עוד כמותו . חבל שזה הדור האמיתי היציב שאפשר להאמין בזיק היהדות והישראליות. תודה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדם מסובך בכל פרשות השחיתות
איש,
27/02/05 19:42
|
ויוצא מהם רק בגלל שהוא עושה פעולות אנטי ציוניות של גירוש יהודים מארץ ישראל!
הדג מסריח ומעורב בשחיתויות רבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...How Sad...
Zionist,
27/02/05 18:36
|
I laughed so hard reading your comment, my belly hurt.
I can only assume that you wrote your comment in jest, or as a cynic, given Sharon's betrayal in his voters and his party platform..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שרון מופז
וזנה יעקב,
ירושלים,
27/02/05 13:03
|
שני הברנשים האלה חוץ מלגרגר ולגנוב את קופת הציבור בכל מיני אינטריגות לא עושים שום דבר מושחתים נמאסתם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הכל דיבורים
קרבנות השלום,
27/02/05 13:02
|
|
 |
77.
לממשלת ישראל
רוני,
27/02/05 12:52
|
תמשיכו לשחרר מחבלים תמשיכו למסור שטחים תמשיכו להתחנף לאבו טרור(סליחה מאזן)תמשיכו להבליג ולתת להם מה שהם רוצים ותמשיכו להתפלא למה זה קורה מתי שזה קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לא לשכוח לאיים בגרוש עראפת!
ל"ת
היועץ,
27/02/05 12:52
|
|
 |
75.
כדאי לשחרר עוד מחבלים
בנצי,
חיפה,
27/02/05 12:51
|
|
 |
74.
פחות דיבורים
ricard,
27/02/05 12:44
|
ככל שמדברים יותר וחולף זמן השפעת התגובה פוחתת יש להגיב באופן מיידי על כל פיגוע. מה גם שכל הדיבורים המיותרים משמשים תחמושת למכונת ההסברה המשומנת של כל האירגונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
תפסיק את ההתנתקות זה פרס לטרור
רוני ליכודאמיתי,
חולון,
27/02/05 12:41
|
שיחררת 500 מחבלים,וקיבלת את התודה מהם אתמול בטילת.תפסיק בבקשה לתת פרסים לטרור.לא אבו מזן ולא כל אבו יעשו לנו את העבודה של חיסול הטרור.כבר הינו בסרט הזה.שמו אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקנה
תם,
27/02/05 12:51
|
לדעתי, מישקה, אין לך תקנה.אנחנו תמיד נהיה אשמים אצלך והערבים תמיד יהיו צודקים וצדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
על מי שרון מאיים?
מישקה,
27/02/05 12:34
|
הרי המחבל בא ממקום בשליטה ישראלית עם מחסומים, מעצרים חיסולים. כשיפסקו החיסולים יפסקו תגובות הנגד. ומי שחושב אחרת, מי שחושב שצריך לחזור למלחמה, בבקשה, הוא יתעורר אחרי עוד אלף הרוגים, ואז נהיה שוב פעם באותו מצב בדיוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שמחומת מגן הערבים הפסיק
עומר,
27/02/05 19:44
|
הפסיוק והקטינואת הפיגועים! האם עראפת (ימ''ש) הקים את אש''ף ב63' כתגובה על ה''כיבוש הישראלי''?
הלכה היא במודע שעשיוע שונא ליעקב! לא יעזור לך כל ההתחנפויות לערבים הם יתפוצצו בקירבך עם לא תגרום להם להבין שזה לא משתלם- כל המשפחה שלהם ת-ח-ו-ס-ל כתגובה לפיגוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מזכיר את האיומים של ברק
יוסי,
חיפה,
27/02/05 12:23
|
זה מזכיר לי את האיומים המצחיקים של ברק כשהיה ראש ממשלה. בתקופה שהדם נשפך ברחובות ישראל, כל יום ברק היה יוצא בהצהרה ''שאם לא תהיה הפסקת פיגועים תוך 48 שעות אז אני אעשה כך וכך ובינתיים המחבלים המשיכו את מרחץ הדמים שלהם וברק המשיך לאיים. השתחררתי לאחרונה משרות הצבאי שלי, ואני רוצה להודיע כאן שמתוך ה 500 מחבלים ששוחחרו בתור מתנה לטרור ולטרוריסטים, 15 מהם תפסתי במו ידי, לאחר מארבים ארוכים ותוך סכנת חיים תמידית. כעת מחבלים אלו, בעוד שרון וכנופייתו מסתובבים עם שומרי ראש המגינים עליהם, מסתובבים חופשי ברחובות ומתכננים את הפיגוע הבא.
אני אורז. אין לי מה לחפש בארץ המטורפת הזאת שלא מגינה על אזרחיה וששופכת את דמם של בניה תמורת פיסות נייר שמצטלמות טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
''האיפוק הישראלי קרוב לקצו-עלאק
שחרור מחבלים,
27/02/05 12:20
|
לאחר ששרון שחרר 500 מחבלים, הכריז שיהיה מוכן לשחרר מחבלים עם דם על הידיחם, ולא אמר מילה על כך שאבו מאזן הולך לרכוש נשק כבד בניגוד להסכמי אוסלו... הוא מדבר על איפוק, וחושב שמישהוא יקח אותו ברצינות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
קווי 67 הם רק ההתחלה
אשליות השמאל,
רמת אביב ג',
27/02/05 12:19
|
30 אלף התנתקויות מגוש קטיף לא יפתרו את הבעיה שממש לא מצליחים להסתיר:
היה טרור עוד לפני ה''כיבוש'' של 1967
תל אביב יושבת על כמה כפרים ערבים שתושביהם ניסו לגרש אותנו מכאן ב1948 וכך גורשו בעצמם
קווי 1967 הם פיקציה , האויב הפלסטיני רוצה הכל. לכן פיגוע בתל אביב הוא פיגוע מוצדק בעיניהם.
השמאל תמים וטיפש אם הוא חושב ש''ההתנתקות'' תפתור את הבעיה. יש לו עכשיו 4 סיבות טובות להתעורר.
יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יותר מדאיג המצב החברתי
ניר,
usa,
27/02/05 12:17
|
|
 |
67.
האיפוק שלך ושל לפרס הוא רב....
ממשלת השמאל,
והערבים,
27/02/05 12:12
|
מעל עשר שנים הם רוצחים בנו ולא למדתם דבר, אתם רק מתאפקים. קורבנות הזיותכם לא יגמרו לעולם כל עוד אתם מתייחסים לרוצחים הללו כבני אדם.
הם חיות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מה יש לעשות? הכנסו...
יעקב,
מרכז,
27/02/05 12:11
|
1. להעיף את שרון וממשלתו הכושלת לכול הרוחות. 2. להקים ממשלה לאומית-ציונית אמיתית שתבצע את הפעולות הבאות: א. תכריז מלחמה כוללת על ערביי א''י המכונים בטעות ''פלסטינים''. ב. תכריז על מטרת המלחמה: גירוש הכובש הערבי מא''י. השיטה: החרבה שיטתית של עריו וכפריו בהפגזות מסיביות ואילוצו לעבור את הירדן מזרחה כמו שעשה חוסיין במחנות הפליטים בספטמבר 1970. ג. תודיע על מחיר גבוה לכול נרצח יהודי בפיגוע חבלני: 100 הרוגים ערבים ואם זה לא יספיק יש להעלות את המחיר. מי שיטען שזה לא ריאלי או מטורף צריך להביא בחשבון את החלופה: חורבן בית שלישי, לא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מתי כבר יגיע הקץ לשלטון הארור
דליק,
27/02/05 12:07
|
הזה של המושחתים ששודדים כספי מדינה ומשחררים מחבלים????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי איכפת לך?
מישה,
27/02/05 12:48
|
ממתי איכפת לך מהשחיתות? למה לא דיברתם על השחיתות בזמנים אחרים? הרי איכפת לימין משלטון החוק והצדק רק כשזה מפריע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליק צודק
אבגדה,
27/02/05 13:09
|
|
 |
64.
כנסו
יהודי,
27/02/05 11:59
|
לאתר www.debka.co.il ותראו עד כמה הממשלה עובדת עלינו כולם ברשות אותו דבר רק עכשיו הם כאילו מגנים (אבל בתכלס לא עושים כלום) כי זה שווה למה לא לקבל את כל גוש קטיף על מגש של כסף ו''הטרור לא יפריע לנו לתת להם כל מה שהם רוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
''כיבוש''
משה,
27/02/05 11:57
|
לפי איזה הגיון מעוות חושבים להם אזרחים שוטים מה פה נחשב כיבוש ומה לא, בדקתם מה אויבינו חושבים על כך ? הרי שהם מעולם לא אישרו את הטזה שלכם.ע''פ משנת שונאינו כל הארץ היא כיבוש אחד גדול, האמת היא שעם פלסטיני זו פיקצי'ה ,אין עם כזה,אלא מהגרים מארצות ערב השונות שהגיעו לכאן ב100 השנים האחרונות,ראה מחקרה של החוקרת (הלא פרו יהודית) ג'ואן פטרס בספרה from time immemorial
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
שרון ומופז מפקירים אותנו לטרור
ירון,
27/02/05 11:52
|
הסיבוב הבא בדרך, והפעם נשק כבד שיכוון לערים מרכזיות. תקראו בדבקה. www.debka.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מוכן להסביר למה בכלל היה
איפוק? שת''פ,
עם רוצחי עם!,
27/02/05 11:47
|
למה סייעת לרצח טלי חתואל וחמשת ילדיה? למה הקרבת למעלה מאלף יהודים? ולמה אתה מחריב התיישבות יהודית בארץ ישראל? מוכן להסביר את המפלצתיות שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
PLEASE TELL SHARON TO READ TIK
DEBKA.THAN HE,
27/02/05 11:46
|
MIGHT UNDERSTAND
WHAT IS GOING IN THE RASHUT, ARTZUR ARAV,
EUROPE AND USA
AND HOW THE RASHUT WITH CHIZBALLA AND SURIA ARE
PLANNING THE NEXT STEP ATTACK ON ISRAEL SOON.
THIS IS THE ARAB'S TORAT HASLAVIM, THAT'S ALL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יותר חשובה המילחמה בתאונות
ל"ת
ניר,
usa,
27/02/05 11:42
|
|
 |
58.
אנחנו לא יותר טובים מהפלשתינאם
רז,
27/02/05 11:42
|
הקיצוניים שלנו לא פחות אכזריים, ההבדל שאין להם ביציים לעשות מה שהנבלות מחמס עושים... תארו לעצמכם שהיה כפתור דימיוני שהיה מוחק את הערבים,אני בטוח שהרבה היו קופצים על המציאה מבלי להסס..אז תפסיקו להטיף מוסר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש
רון,
27/02/05 11:54
|
אין להם בצים לעשות את זה הם לא עושים אל תנסה להמציא סיבות למה הם לא רוצים לעשות הם רוצים לחיות תקלוט את זה יאבו מסית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק
הפרשן,
27/02/05 11:35
|
שרון נותן לטרורסטים מתנות תחת אש וללא משא ומתן. למה שיפסיקו את הפיגועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שוב התקליט השחוק הזה?
דן,
נוה כיבוש,
27/02/05 11:30
|
כמה פעמים עוד נשמע על התגובה הישראלית שבוא תבוא, על זה שלא תהיה התקדמות בתהליך המדיני בעוד לשכתו של שרון עסוקה מעל הראש בשיחות מרתוניות עם כל מי שזז ברשות הטרור הפלסטינית? אדוני ראש הממשלה, אנחנו פשוט לא מאמינים לך, ולא קונים את ההצהרות חסרות התוכן שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
האיפוק קרוב לקיצו. בדיחה טובה.
חובב בדיחות,
27/02/05 11:28
|
|
 |
54.
הרשות מתכננת את המלחמה הבאה
העכוז המכני,
תל אביב,
27/02/05 11:27
|
וזה לא משנה מי עומד בראשה: יאסר עראפת או מכחיש השואה אבו מאזן
אפשר לקרוא על כך ב: http://www.debka.co.il/article.php?aid=1147
עיינו בדברי שר ההגנה הרוסי ותבינו למה הפלסטינים סותמים מנהרות הם כבר לא צריכים נשק ממצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שוב במעגל הרציחות נוסח אוסלו
אריק,
ת''א,
27/02/05 11:16
|
רק הפריירים בבתי העלמין מתחלפים שרון שפוט השמאל באיומי משפט לו ולבניו על השוחד והשחיתות ויעשה כל אשר יאמר לא השמאל ולא מיד שפע כותרות בתקשורת על ניסיונות העמדה לדין לעומרי שרון וגלעד. עם ישראל משלם בחייו על פשעי משפ' שרון - עובדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשעי הכיבוש התכוונת
הגרנצ'ל,
27/02/05 11:31
|
|
 |
להזכירך אש''ף הוקם ב63'
עומר,
27/02/05 19:47
|
בכלל לפני השבת שטחי המולדת לשילטוננו... או שמא הכיבוש שלנו על ת''א הוא הבעייה כי אם כן בורי אתה מוזמן ''לקפוץ לי'' אני לא עוזב לא את ת''א ולא את גוש קטיף לא מענינת אותי החלטה של איש זה או אחר.... את הבית שלי אני לא עוזב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה כיבוש לפני ששת הימים ? טמל
אריק,
ת''א,
27/02/05 11:53
|
אך טרור היה גם היה, מסתננים וטרוריסטים רצחו בסיטונות ילדים נשים וטף. רק מוח חולני מעוות כשלך יכול לספר בדיות והזיות של השמאל המטורף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה כיבוש התכוונת?
השור בזועם,
27/02/05 11:49
|
|
 |
הוא התכוון לכיבוש החווה
צרלי דרבוקה,
חוות השקרים,
27/02/05 12:00
|
ולזה ששרון ומשפחת הפשע שלו כובשים את החוק במדינה ועושים בו כבשלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אחת מהממשלות הגרועות ביותר
דליק,
27/02/05 11:15
|
|
 |
51.
סתם דיבורים
מנחם,
תל אביב,
27/02/05 11:13
|
|
 |
50.
הפקרות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/02/05 11:11
|
שרון אמר פעם שהיתאפקות זה כוח אבל מצד שני אנחנו מפסידים כוח אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יעלון פוטר בגלל התנגדות לקזינו
שלאף,
27/02/05 11:09
|
מקור ביטחוי בכיר טוען הבוקר, כי הרמטכ''ל משה (בוגי) יעלון הודח כי התנגד לנסיגה צה''ל מהעיר יריחו, שתאפשר את פתיחת הקזינו בעיר. לדברי אותו מקור בטחוני בכיר, יועצו של שרון ומנהל לשכתו לשעבר, עו''ד דב ויסגלס, מייצג את בעלי הקזינו, וכן שותף במקום מוחמד ראשיד, מבכירי הרשות הפלשתינאית, וידידו של עומרי שרון.
לטענת המקור הבכיר, המצוטט בשבועון ''מקור ראשון'', ''הרבה אישים אצלנו מעוניינים בפתיחה מהירה של הקזינו''. משרד ראש הממשלה מכחיש.
בכתבה נפרסת עוד מסכת של אינטרסים לפיהם יש בישראל גורמים המעוניינים ברווחים המופקים מהקזינו. גורמים אלה דוחפים ללא הרף לפתיחת המקום מחדש. זאת למען ג'יבריל רג'וב, וכאמור, מוחמד ראשיד ידידו של עומרי שרון - אשר כולם שותפים בקזינו ביריחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ברצינות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/02/05 11:02
|
|
 |
47.
לא סגן השר צריך לאים
דוד,
נתניה,
27/02/05 11:01
|
מי שיכול להעביר איום לתקוף את סוריה-זה ראש הממשלה,ובמקום לאים-לבצע קודם ואחר כך לאים אם וכאשר. אחרת זה סתם פקה-פקא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
נתניהו היו 3 פיגועים ב 3 שנים
עובדה,
27/02/05 10:59
|
|
 |
נתניהו החזיר 13% מיו''ש
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
27/02/05 11:26
|
עד עתה, בניגוד לראשי הממשלה ברק ושרון, נתניהו הוא רה''מ שהחזיר בפועל 13% משטחי מדינת ישראל ביהודה ושומרון. מהם גם שטח העיר חברון. מדבריך אני מבין את הדרך לשקט? אולי באמת התנתקות מהפלשתינאים היא-היא המובילה ליצירת שקט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי מעך את הטרור,והצליח
בני,
27/02/05 12:31
|
רק בגלל תולעים כמו מרידור מילוא ומרדכי שיכורי תקשורת השמאל הוא נפל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי- היחיד שדרש מהרשות לפעול
רון,
27/02/05 11:14
|
|
 |
45.
ממשלה פושעת
אמת מדבקה,
27/02/05 10:55
|
למרות כל אזהרות ראשי מערכת הביטחון, ותיקדבקה, כי טרור המתאבדים עומד להתחדש, המשיכו ראש הממשלה אריאל שרון, ושר הביטחון שאול מופז, להתעלם מהאזהרות, והיו עסוקים בהדחתו של הרמטכ''ל, רב אלוף משה בוגי יעלון, בהמשך בידודו והשתקתו של ראש השב''כ היוצא, אבי דיכטר, ובתהליך הדחתו והשתקתו של ראש אמ''ן אלוף אהרון (פרקש) זאבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרון תפסיק לאיים!!!
אחד העם,
27/02/05 10:55
|
אתה לא עושה טובה לפלשתינאים בזה שאתה מדבר איתם,תפנים את זה כבר.. תשתף איתם פעולה, כניראה שהוא לא ישתנה כמו שחשבנו. חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are a minority
ל"ת
accept it,
27/02/05 11:20
|
|
 |
תחי התמימות
ל"ת
ירון,
ירושלים,
27/02/05 11:20
|
|
 |
43.
פניקה במערכת הבטחון של בוים
דבקה,
27/02/05 10:54
|
שר הביטחון וצמרת מערכת הביטחון קיימו במוצאי שבת התייעצות ביטחונית בעקבות הפיגוע, והחליטו כי צה''ל יפעל מעתה נגד מטרות הג'יהאד האסלאמי. המקורות ללוחמת טרור של תיקדבקה: להחלטה זו אין ערך מעשי רב, מאחר שהג'יהאד האסלאמי הוא ארגון בעל תשתית מבצעית מצומצמת ביותר, וברוב המקומות היא כלל לא קיימת. בכל פעם שהארגון מחליט לבצע פיגועים הוא מגייס בתשלום מחבלים ומתאבדים מהחמאס, גדודי אל אקצא והחזיתות הפלסטיניות. השיקול העיקרי בקבלת ההחלטה היה לפעול בצורה שתפגע כמה שפחות באבו מאזן ובמעמדו. הג'יהאד האסלאמי, כמו חיזבאללה לפניו, מכחיש בתוקף כי הוא שביצע את הפיגוע. גם בידיעות המתפרסמות ולפיהן ישראל לוחצת על הדחתו של מפקד הכוחות הפלסטיניים בגדה, גנרל חאג' איסמאעיל, אין ממש. אבו מאזן כבר החליט על הוצאתו של חאג' איסמאעיל לגמלאות, אבל הוא מעכב זאת עד שישראל תעביר לפחות את יריחו לאחריות הביטחונית הפלסטינית. כל התרגילים והדיבורים נועדו לכסות על עובדה אחת: לא אבו מאזן, ואף אחד אחר ברשות הפלסטינית, אינו פועל, וכנראה גם לא יפעל, נגד תשתיות הטרור. קודם לכן
http://www.debka.co.il/index.php
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אל תפחדו מהדיקטטור
עם ישראל חי,
27/02/05 10:51
|
כל כוחו בפחד שלכם וסיעניו המקורנפים בתקשורת, בצבא שלום עכשיו ,בפרקליטות עם יחידות סתימת פיות ,ושבכ שעוצר יהודים במקום מתאבדים.
צפצפו עליהם לא נולדנו במדינה חופשית כדי לקבל עלינו עול של גנבי קולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב.
פמי,
27/02/05 12:55
|
100% לא צריך לפחד וצריך להראות להם שלא מפחדים רק ככה ננצח ויפסיקו לעבוד עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני אורזת את המזוודות !
הילה,
רמת השרון,
27/02/05 10:51
|
איזו מדינה אחרת היתה מעלה על דעתה להבליג בזמן שרוצחים את אזרחיה, חוץ מישראל. התושבים כא לא מקבלים גיבוי והגנה מינימליים מהממשלה. חיי אזרחים כאן הפקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותה מדינה
ג,ק,
רמת גן,
27/02/05 19:01
|
שתושבייה מוותרים עליה בכזאת קלות. כולם פה מדברים כמו זהו הפיגוע הראשון שעברנו ,אז מה אם היה נראה שמשהו השתנה ,זהו תהליך ואין קסמים,ימים יגידו אם משהו באצת השתנה או שהיינו נאייבים אבל אתם באמת רוצים לוותר על הזדמנות שאוליי אוליי בעזרת איזה שהוא נס עוד עלול לקרות,לא לוותר בכזאת קלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
רון,
27/02/05 11:13
|
חיי התושבים כאן לא ממש חשובים לממשלה- והדוגמא הטובה ביותר היא שדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שרון כבר אמרת זאת עשרות פעמים
אריה,
27/02/05 10:50
|
מתי תבין שאלה פלסטינים ואין להם רק קו אחד אלימות רצח וטרור וחיסול את מדינת היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מעצרים
דוד,
קדימה,
27/02/05 10:50
|
ברברנים ודברנים הפחדתה אותם ממעצרים. שבוע שעבר שחררתם כ-500 .ידפוקים בשכל כל מי שנעצר בישראל מקבל קצות הכנסה מהרשות לא משנה מאיזה פלג אתה .במקום לעצור יש לפנות כ-150.000 מערבי ישראל לרצועה.אם אתם גבורים לפנות יהודים נראה אותכם גיבורים מפנים ערבים--יעלון לראשות הממשלה.וליברמן סגנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נכון הפיגוע כואב, אבל
מוטי חיפה,
27/02/05 10:44
|
ראבאק, נהרגו החודש בתאונות דרכים 75 בני אדם ונפצעו כאלפיים!, מישהו ''מזיז את התחת בעיניין'' נסעתם לאחרונה בכביש ת''א חיפה הישן מלא בורות וחוסר תאורה ממש סכנת חיים, ותמיד אמרו ש''אין כסף'' ופתאום יש 5 מיליארד עבור פנוי התנחלויות שמהתחלה אסור היה לזרוק כסף שם, אז אני כבר לא יודיע מי יותר מטומטם הצבור שבחר ב''לכוד'' וב''עבודה'' או שהעם אהבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם דפוקים
ל"ת
קובי,
27/02/05 12:56
|
|
 |
37.
בלה בלה לטשטוש העם
ל"ת
רוהמ זקן אויל,
27/02/05 10:44
|
|
 |
36.
אולי נשחרר עוד מחבלים רוצחים?
אנטי יוכוס,
27/02/05 10:41
|
|
 |
35.
זה לא אני זה האח שלי
בר כוכבה,
27/02/05 10:41
|
שוב פעם משקרים היהודים לעצמם מקבלים את השקר שלהשכן המוסלמי המאשים את האח מסוריה ,ששכם והכפרים מסביב זה חלק מסוריה המחבל קיבל אזרחות סורית ממופז יש אויב לשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון מגלה שלא חיסלו פצצות
המום,
27/02/05 10:39
|
מתקתקות בגלל החוב שלו לשלאף זאת אומרת שכל אחד מכם בדרגת סיכון גבוהה בגלל הפושע וסייעניו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אבו מאזן
דוד,
קדימה,
27/02/05 10:39
|
מספיק עם הקשקושים שלכם נעשה-נעשה נעשה.ברבורים. אתם לא מסוגלים לעשות דבר רק לברבר כמו תרנגולות .רבין בירבר .ברק ביבר.נתניהו בירבר ושרון מברבר אבל פחות עכשו בואים מברבר. ושכחתי כמעט את פרס המפסידן. יש להעביר מיד 150.000 מערבי ישראל לרצועה.אם יהיה עוד פיגוע להעביר עוד 150.000 מערבי ישראל לרצועה.המטוסים שלנו כבר היו צרכים לחזור בעומק שיטחה של סוריה ולכות בחיזבלה עד חורמה.להכות בחשוב מכל את הכור באירן...אני מתגעגע לבגין מנוחתו עדן .יעלון לרשות הממשלה ..הכל דיבורים יברברנים ולבסוף אבו-מזאן לא לחסוך את שבטינו ממנו ולשלוח אותו לשיך-יסין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ישראל מפחדת מחיזבאללה,לכן היא
שלומציון,
27/02/05 10:38
|
מאשימה את סוריה,שלא עשתה כלום, כאשר המשלחים האמיתיים הם חיזבאללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אין הגנה על הישראלים בישראל.
רוי,
27/02/05 10:35
|
מדינה אשר לא מספקת הגנה לתושביה (לא חשוב מאיזה שיקולים), לא ראוייה להיקרא מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הליצן בפרונט כי מופז גמר איתנו
יהודי,
27/02/05 10:31
|
אף אחד לא מאמין לו ולא סומך עליו מזל שיש שכבת קצונה שעושה את העבודה ואת הליצן בוים אפשר לשמור לפורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ממתי בוים נהיה כזה גבר?...
ל"ת
קשקשן ללא כיסוי,
נחיה(?)ונראה,
27/02/05 10:23
|
|
 |
28.
לכו קיבינימט- נמאס ממושחתים
אזרח הארץ,
ת''א,
27/02/05 10:17
|
עדי מתי נסבול את המנהיגים המושחתים האלה שמשחררים מחבלים רוצחים, ואחרי שחוטפים פיגוע , הם מזבלים לנן את השכל נמאס לנו מכם תתפטרו ותעזבו א ת הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות צודק במהא אחוז
ל"ת
אריה,
27/02/05 10:53
|
|
 |
27.
מגניב איך עם ישראל שומר על ..
יגאל כהן,
רחובות,
27/02/05 10:15
|
קור רוח. והמסיתים לפרעות בערבים נדחים בשאט נפש. אשריכם ישראל. וחסדי שמיים ,גם אצל הפלשתינאים , המסיתים לפרעות ביהודים נדחים בשאט נפש. תשועת ה' כהרף עיין. הבאנו שלום עליכם. הכלבים ימשיכו לנבוח עוד הרבה זמן, אבל שיירת השלום לא מאבדת אזימוט. לא אלמן ישראל. חבל שביבי מזנה את בני תשחורת, הלומי טסטוסטרון ומשלח אותם להבעיר אש בשדות. אך ימיו של הקרוק ספורים ,ולא לעולם חוסן. יש אלוהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגאל כהן מרחובות
יהודי מפוכח,
27/02/05 10:43
|
לאלה שאתה קורה עם ישראל ששומר על איפוק, צריך לקרוא עם השפנים והפחדנים, לא מדובר על איפוק אלא על ייאוש ובריחה מהמציאות, ישנם כאלה במצבך שמשתמשים בסמים, וישנם שניכנסים להזיות גם ללא סמים, כי זה טבעי אצלם, דבר אחד בטוח ,הערבים שאינם טיפשים וכבר מזמן תפסו שיש להם עסק עם ציבור של הוזים ופחדנים ימשיכו להכות בנו כולנו שכן שיטתם מביאה לתוצאות המקוות על ידם, הפחדנות והתבוסתנות של השמאל הביאה לכאן את אוסלו, ומה שבא בעקבות אוסלו, אבל כנראה שזה לא די לכם כל הנזקים בנפש, הנזקים העצומים בכלכלה, אובדן התיירות, האבטלה, כל זאת אינו אלא ''פירות'' השלום הארור של אוסלו, כל מה שאדם נורמלי היה מסיק מזמן , אצלכם לא בא לידי ביטוי אתם ממשיכים בשלכם אל ההיתאבדות הוודאית, אצלכם זה כנראה מחלה חשוכת מרפא,! ולכן הבקשה היחידה שיש ליהודים שעדיין מרגישים שפויים ושיודעים שעל מנת לשרוד יש להילחם, ויש להרוג ברוצחים, בקשתנו היא , אתם רוצים להיתאבד, תעשו את זה לבד,! כל אחד שיעשה את זה בעצמו, תניחו לנו ,! די לנו מהטרור שאתם ארגנתם לנו, בעשור האחרון,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שישן עם סמים קם עם טמטום!!!
בר מוח,
27/02/05 11:53
|
האם אתה מכין את החליפה לקראת בואו של ראש הממשלה הבא בנימין נתנייהו משקם האוצר מכבה השרפה אז כניראה שאתה חייב להתרגל למצב בטחוני וכלכלי בטוח יותר בקשר עליך תמצא עבודה חדשה כי לא יהיה לך את מי להכפיש יותר ואת מי לקלל אז צחצח נעליים לקראת האחד (ביבי)והשחז חרבות לקראת השני (הסנדק שרון ובניו)ואם אתה באמת רודף צדק ודמוקרטיה לך תפגין בכיכר המדינה נגד הסנדק ובניו אבל משום מה ניראה לי של אמעניין אותך משפחת אל קפונה מעניין אותך רק לסגור חשבון עם זה שסגר איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
ל"ת
גדול,
27/02/05 10:23
|
|
 |
26.
WHATS NEXT MR. SHARON
INPM,
27/02/05 10:14
|
ANY REAL LEADER KNOW THAT IF YOU MAKE A DEAL AND THE OTHER SIDE BREAK IT - YOU DON'T MAKE THE DEAL ! IT IS SIMPLE LOGIC, YOU DON'T HAVE TO BE TOO SMART TO KNOW THIS. ONLY IN ISRAEL IT IS POSSIBLE TO LET THE LOSERS WIN AGAIN AND AGAIN, ONLY IN ISRAEL TERRORISTS GO FREE AND JEWS GO TO JAIL ONLY IN ISRAEL THE ENEMY GET'S OUR HOUSES AND LAND FOR NOTHING, ONLY IN ISRAEL A DICTATORSHIP IS PLAYING AS IF IT WAS A DEMOCRACY, ONLY IN ISRAEL THE PRIME MINISTER FIRE THE CHIEF OF STAFF FOR WARNING HIM ABOUT THE DANGER OF HIS IDIOTIC PLANS, ONLY IN ISRAEL TERRORISTS KILL OUR PEOPLE IN TERROR ATTACK AND THE NEXT DAY OUR STUPID SO CALLED LEADERS EXPLAINE TO US WHY WE NEED TO MAKE PEACE WITH THEM. WHAT CAN I SAY THERE IS NO LIMIT TO HOW STUPID AND BLIND THIS GOVERNMENT IS, THE PROBLEM IS THAT EVERY JEW ALL OVER THE WORLD WILL PAY THE PRICE FOR IT. HOPE AND PRAY EVERY DAY THAT SHARON AND HIS GANG WILL BE ARRESTED AND STAND TRIAL FOR ALL THE CRIMES THEY ARE DOING AGAINST ISRAEL AND ITS PEOPLE - THIS MAN IS OUT OF HIS MIND AND ONLY A STRONG LEGAL ACTION OR ELECTION WILL STOP HIM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גם אצלי מתקתק
אבני,
רחובות,
27/02/05 10:00
|
אני מקווה שזה יהיה לקח לכל החיים שעם מטורפים שכאלו לא נגיע לכלום. מיד לחזור להריסת בתים , להמשיך לשלוט בערים הפלסטניות, לא לשחרר יותר עצירים וחשוב היטב לפני שמתנתקים מגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
העם מבולבל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/02/05 09:55
|
אי אפשר לידרוש מהנהגת העכם טיפול תקיף בבעיה כשבעם יש חוכמולוגים ובראיון טלויזיה לאחר הפיגוע גברת אחת אומרת שיותר מידי שקט זה מפחיד והשני חוזר על הקלישאה המזעזעת מימה הגדולים שעם ישראל צריך להמשיך לחיות עים בעיה זו בושה וחרפה לעם ישראל ולמדינה שאלה אם תושביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
החזיק חזק ברצועה של מופז
זיבאב,
תל אביב,
27/02/05 09:49
|
גם תחת שליטה בטחונית מלאה של מופז הצליחו לסנן פיגועים פנימה.הפיגועים הם המחיר הכואב שישראל משלמת בעבור שלטון צבאי ברוטלי של כמעט 40 שנה.המגמה של שלטון צבאי פלשה כבר מזמן פנימה,אל תוככי הקו הירוק והיא מגולמת בביצועיו של שר המלחמה או אם תרצו כלב השמירה ,שאול מופז.תיזכורת:מופז מונה לרמטכ''ל על ידי האנס הסדרתי יצחק מורדכי,זה היה מינוי מחטפי שתפקידו למנוע מוילנאי ,המועמד השפוי והלגיטימי לקבל את התפקיד.את פירות הביאושים של אותו מינוי אנו מקבלים היום בדמותו של שר ביטחון ששולט גם על הצבא וגם על המדינה ומנהל מערכה פוליטית המזכירה את זו שבמדינות ערב.מופז לקח לעצמו את תפק'יד הביטחוניסט הרע(מתוך אמונה מלאה ביעודו כי הוא לא יודע שום דבר אחר)כדי ששרון יוכל להנות ממעמד הקדוש הרביניסטי שבעיצוב תדמית זו עזרו לו מאוד המתנחלים שצעקו ''אריק לילי מחכה לך'' .למרות הלויאליות דמויית הבלטה של מופז לאדונו החוואי הלבן והשמן נראה כי קל לפתות את החוואי לקבל סדר עדיפויות בטחוני לוחמני על פני הפעלת השכל. נותר לנו לקוות שהוואי אחר לא פחות מטומטם מטקסס יטלפן היום לשרון ויכריח אותו לשמור על הכלב שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
קרבנות השלום נוסח שרון
היינו בסרט הזה,
27/02/05 09:48
|
שוב חוזר ה''ניגון''. אבו מאזן עראפת שוב יטען שזה לא הוא, יעצור שני ''ושודים'' וישחרר אותם בדלת המסתובבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
די עם הפופוליזם!!!
רז,
27/02/05 09:44
|
לכל הצועקים וזועקים שביניכם:לא דאגה מדבר אצלכם אלא יצר נקמנות ובורות,לא ראיתי אתכם זועקים על ממשלה בעקבות הרג 5 בני האדם בתאונות דרכים.. וחוץ מזה איך אתם מצפים מהם לפועל כאשר השליטה הביטחונית בטול כרם בידי צהל,מה שצריך לעשות זה להפסיק להתנשא על הפלשתינאים לשתף איתם פעולה הפעם יש כוונה כנה מצידם לגמור עם הטרור, מי שלא רואה את זה הוא או טיפש או צמא דם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפסיק להתנשא על הפלשתינאים ?
יובל,
27/02/05 11:17
|
להפסיק להתנשא על הפלשתינאים לשתף איתם פעולה ? זה מוכר לי - מאיפה...? אה, הסכם אוסלו נזכרתי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עניך,הם עושים פי
ל"ת
אריה,
27/02/05 10:55
|
|
 |
רגע, אני חייב להגיב לפופוליזם
מי בעד,
חיסול הטרור,
27/02/05 10:55
|
אין שום מקום להשוואה בין הרוגי תאונות להרוגי פיגוע טרור. מכיוון ש : 1. טרור נועד להשיג מטרות מדיניות תחת זריית אימה בזדון. 2. תאונות דרכים אינן קורות מעצמן. ת מ י ד חלק מן האחריות חל על הנהג - ולכן אין למי לבוא בטענות. לעומת זאת בפיגוע טרור אדם הולך לבילוי בתום לב, פשוט מתפוצץ, או נותר נכה לשארית חייו. וזה יכול לקרות גם למי ששומר נפשו באופן בלתי מתפשר ואחראי. לכן, למרות ששני המקרים מסתיימים במוות, אין מקום להשוואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפש הוא זה שדבק באופוריה
ל"ת
זו עוד הזדמנות,
להתנתק מת''א,
27/02/05 10:20
|
|
 |
הגיגי לב
מוקי,
כרכור,
27/02/05 10:06
|
אכן יכול להיות שמי שלא רואה שהפעם הפלסטינאים רוצים בשקט הוא טיפש. מאידך, יתכן שמי שכן רואה שהפעם הם רוצים בשקט פשוט רואה מהגיגי ליבו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה ,כל מילה נוספת מיותרת
ל"ת
אבי,
רמת גן,
27/02/05 09:53
|
|
 |
and what do you suggest to
do against,
27/02/05 09:52
|
road accidnets?
Please tell us
Every one of these issues need a solution and one does not depend on the other
We know what is the best way to fight terrorism - we had the best results recently - if they don't act - we know how to achieve our objectives
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לבנת,שלום,לבני,שטרית,עזרה
בגדתם בבוחר,
27/02/05 09:41
|
|
 |
אתה תבחר בהם שוב
ל"ת
רר,
27/02/05 10:08
|
|
 |
19.
אדון בויים את רציני???
לא מבין,
27/02/05 09:40
|
יעני עד עתה היו פצצות מתקתקות ןלא עשיתם מאומה?? רגע. אני רוצה הבהרה אתה רוצה להגיד שביודעין אתם משאירים את הפצצה המתקתקת?? בלי לספר לאזרחים?? מה הידיעה הזו שאתה אומר שניפגע בפצצות מתקתקות???מה היה עד עתה??השארתם אותם??? אני מקוה שהוא לא פלט כאן סירחון פוליטי ובטחוני ממדרגא ראשונה
אני היחידי כאן שלא מבין??? הלו מישהוא בבית????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא היחידי שלא מבין
ל"ת
עוד אחד,
27/02/05 09:45
|
|
 |
18.
ישראלים טפשים
איפה השפיות,
27/02/05 09:38
|
מתי תבינו שלכם ולפלסטינאים יש אוייב משותף אם זה הימין המטורף או הנבלות של הגיהד האיסלאמי.אבל כאמור אתם מאוהבים בדם ןבאש זה סוג של התמכרות.יש תופעה ידועה בפסיכולגיה שהחטופים לאחר תקופת שבי ממושכת מתחילים להזדהות עם החטפים וזה בדיוק מה שקורה לכם! הימין והמשוגעים מהגיהד חטפו לכם את המוח ולכן אתם נוטים להעריץ אותם . ושלא תעיזו לשייך אותי לשמאל לא כל אדם שפוי חייב להיות שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובת ימין ושמאל לאישה שבגדה
מוטי,
אילת,
27/02/05 13:40
|
שמאלני תפס את אשתו עם אחר פיצץ לעצמו הראש במה הוא אשם
ימני שתפס פיצץ לה ולמאהב את הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חידון היהודי לשמאל [1]
אחד,
27/02/05 10:00
|
מה זה יהודי??=זה שנרצח במסעדה מה זה פרטנר?=זה מתאבדים למען השלום מה זה שלום?=שהערבים מביאים לנו פרחים ואנו שמים זאת על קברים
מי האשם??=שלהבת פז והמתנחלים היכן זה ישראל?=ליד תל אביב וברומא
מה זה חופש ביטוי?=שרון בוגד צאו מלבנון מה זה הסתה?=שרון בוגד אל תצאו מעזה
מה זה גירוש??י=יהודים זורקים ערבים מה זה התנתקות?=?=יהודים זורקים יהודים מי נאצי?? ......[לא רוצה שיצנזרו לי אבל כולם יודעים]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ur good
ל"ת
mark,
27/02/05 15:18
|
|
 |
אתה לא יודע עד כמה אתה צודק
תומר,
ת''א,
27/02/05 11:28
|
כל ממשלות ישראל מחדל אחד גדול אין ערבים= אין פיגועים
הגיע הזמן לעשות חילופי אוכלוסין זה הפיתרון היחידי
וכדאי שנבין את זה כמה שיותר מהר.
( שמאלני שהבין כי דרך השמאל היא לאבדון ).
ניצול שואה סיפר לי השבוע בלי אדמה אין חיים
וכמו בטבע מי שלא נלחם על השטח שלו מתמוגג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיקר הבעיה באנשים שלא מודעים
מודיע,
27/02/05 09:47
|
|
 |
מה שנבון נכון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/02/05 10:15
|
אי אפשר לידרוש מפוליטיקאים לחסל את הטרור כשאזרחי ישראל אחרי הפיגוע אומרים שיותר מידי שקט גם זה מפחיד והקלישאה הידוע שמההיגים אמרו פעם שצריך לילמנוד ליחות אים זה בושה וחרפה לעם ישראל שאלה הם אזרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש זה מי שלא מבהיר חד משמעית
לעלוב-מ 18,
רמת אביב,
27/02/05 09:47
|
שלא יקבל רצח של אזרחים ברחובות הערים שלו. טיפש עם כוונות טובות נקרא אהבל ואתה טוען ככזה. תתעורר, במזרח התיכון אסור להיות כבש, אחרת אתה נטרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש זה מי...
שפוי,
27/02/05 10:08
|
שלא מבין שאזרחים מתים גם כאשר נוקטים יד קשה. טיפש- זה מי שלא מזהה את האויב האמיתי. טיפש- זה מי שלא מנצל הזדמנות נדירה לעשות יש אחת ולהחליש א ת הנבלות משני הצדדים טיפש- מי שמקובע בדעות שלו או מי שיורש אותם מאבא שלו בלי לעשות הערכת מצב כאשר המצב משתנה. לצערי יש יותר טפשים בצד הפלסטנאי מה שלא בהכרח עושה אתכם אינשטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חד גדיא?
שונרא,
הגדה,
27/02/05 10:02
|
|
 |
17.
זה לא יגמר עד שלשרון יהיה אכפת
ל"ת
פשוט לא אכפת לו,
27/02/05 09:37
|
|
 |
16.
בחרנו אתכם כדי שתפסיקו את
דני,
גוש דן,
27/02/05 09:37
|
|
 |
15.
בלי גדר זה לא יגמר
ניר,
תל אביב,
27/02/05 09:33
|
חבל ששרון וראשי מערכת הביטחון לא מבינים שבלי גדר זה לא יגמר וממשיכים לבנות את הגדר בעצלתיים ומנגד חבל שגם בגץ לא מבין שבלי גדר זה לא יגמר ומעכב ממגדל השן שלו מעת לעת את הקמת הגדר ומי שנפגעים הם האזרחים המחדל שאין גדר- של הממשלה המעשה שמעכב גדר- של בג''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפטר שופטי בג''צ ומייד!!!
אבישג,
27/02/05 09:56
|
לבחור לבג''צ רק שופטים שיצהירו שהם מעדיפים חיי אדם, על נוחיות חיי אדם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבישג צודק
ניר,
תל אביב,
27/02/05 13:43
|
אם כי נראה שיותר יותר מעשי שהכנסת תחוקק חוק שימנע משופטים מלעכב את הגדר או מלהתערב בתוואי. הבעיה שמשום מה שרון מתנגד לחוק הזה ובכך מתאפשר לבגץ להמשיך לעכב את הגדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק הימין עיקב את הגדר
הגרנצ'ל,
27/02/05 11:35
|
במשך שנים. הם לא רצו גדר כי הם לא רצו להודות שיש ישראל ויש שטחים כבושים. זאת הסיבה גם שעכשיו הם לא בונים את הגדר על הקו הירוק מה שהיה גורם לביטחון מוגבר לתושבי ישראל ולאי התערבות בינלאומית או של בג''צ. לכי לשרון ותשאלי אותו למה הוא לא בונה את הגדר היכן שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעבר הימין היום רק בגץ מעכב
ניר,
תל אביב,
27/02/05 13:40
|
היום רק בגץ מעכב את הגדר בהתחלה הימין והשמאל ולמעשה כולם עיכבו - אחר כך רק שרון עיכב- עכשיו רק בגץ בגץ לא אמור להתערב בתוואי היות ותוואי זו שאלה פוליטית ובכל זאת הוא מתערב ומעכב את הגדר במחלוקת בין בגץ לשרון האזרחים נפגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בג''ץ,זה הפוליטיקאים
נדב,
צוללת צהובה,
27/02/05 10:26
|
הפוליטיקאים יכולים להחליט על תוואי, שבו לא תהיה בכלל שאלה. אפשר להעביר גדר, שגם תיתן ביטחון, וגם לא תפגע בתושבים. אם היו עושים את זה, כבר היתה גדר מזמן.
חוץ מזה, הגדר עוכבה כשנתיים, משום שהימין לא רצה בה. אז נא לבוא בטענות קודם כל אל הימין ואל ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום רק בג''ץ מעכב הגדר
ניר,
תל אביב,
27/02/05 13:37
|
אהרון ברק נשיא בית המשפט העליון ירשם בהיסטוריה של מדינת ישראל כמי שעיכב את הגדר בשנת 2004 וכמי שבגללו בסוף 2004 כבר אין גדר הפרדה עד לירושלים לפחות היות ואיכות החיים של הפלשתינים חשובים לו על חשבון החיים של אזרחי מדינת ישראל שרון הוא זה שסרב לקבל החלטה להקמת כל הגדר בשנים 2001 2002 עד אוקטובר 2003 במחלוקת בין שני המעכבים לשעבר ובהווה של הגדר האזרחים נפגעים בינתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ככה זה כשמשחררים 500 מחבלים
רוני 11,
ירושלים,
27/02/05 09:26
|
ככה זה כשמשחררים 500 מחבלים מה חשבתם. כך היה בעבר וכך יהיה כל עוד תכסו את העייניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה זה?
רן,
סלמה ג,
27/02/05 09:55
|
|
 |
13.
relax, relax,relax
אילן,
רבבה,
27/02/05 09:26
|
מה קורה? פתום שמת לב שהכל בידוי ושקירי השלום המדומם שלכם. תירוץ זול להרוס כל ההתיישבות בעזה ולהביס המתנחלים. הייתימקבל בשימחה מאות קורבנות שלום מהדתיים ומתנחלים. למה זה כואב לך על האבדן של קומץ של אחינו בתל אביב? יש לך קרובי משפחה שם?
כולם יודעים שאין שינוי של ממש בין אבו מזן וערפאת. אתה רוצה לחזור לימי אוסלו והנה כבר עכשיו קיבלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רדוד
חיים,
עולש,
27/02/05 09:58
|
אין להגיב לדמגוגיה רדודה כשלך,אבל סתם שתדעו נמאסתם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משחק הימורים עם חיי אדם
אילן,
רבבה,
27/02/05 12:13
|
מה זה יותר רדודה? לבזבז חיים של אזרחי גוש קטיף ובהמשך המדינה כולה או לצועק ולבכות כשאנשים כמו ביום מגיבים כאילו לא ידע על מה הם עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נפוח ולא עושה כלום
ירוס,
רמה''ש,
27/02/05 09:25
|
תפקידו של בוים הוא ליחצן את שרון. לא ראיתי חשיבה עצמאית מצד האיש הזה. הוא נפוח וריק. הוא כבר יקבל את שלו בבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חוצפה כזו יכולה להישמע רק
עד מתי שקרנים,
יעוולו?,
27/02/05 09:13
|
מפיה של הנהגה לעם מטומטם! למה שוב? מה זה, משגל נסוג? למה אתם תוקפים כדי לסגת. מדוע לא תוקפים עד הסוף? לא רק שאינכם, מנוולים שכמותכם, נסוגים שוב ושוב, אלא אתם גם מציידים את האויב בנשק. ואל תקשקש לי על סוריה. אילולא הפכתם את חלאת האדם, שלה אתם קוראים ''פלשתינאים'' לגורם המצליח בקלות לרצוח יהודים ולקבל את כניעת היהודים ואת ארצם, סוריה לא היתה זזה. בכל פעם, הטינופות שאתם, מסיטים את דעת העם מן העיקר אל הטפל! אתם הרי הולכים לפגע ברבבות יהודים. ואתם יודעים היטב, שאין לנו עסק עם סוריה. יש לנו עסק עם ממשלה פושעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thanks
Yosi,
Germania,
27/02/05 12:42
|
my words. I was ashamed so many years that this country is behaving more and more stupidly.. I mean the governments which reflected the mentality more than anything else.. I was participating in wars of Israel and the way the security that was achieved was given up was insulting me to the guts.. people gave their life for that security and some will never know what is happening now.. how their life are taken like simple as that to give away.. ISraelis attack each other always, read commens here.. instead to understand that a consensus must be achieved.. it is a major PART of security in land.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תירוצי ישראל
ברוך לוי,
כפר-סבא.,
27/02/05 09:12
|
האשמים הם הפלשתינים וסוריה היא שולית. כמו שבפעילות החיזבאללה ישראל מאשימה את אירן וסוריה במקום את לבנון החברה באו''ם ומקימת 2 צבאות. מדיניות ישראל שגויה ביסודה. המודל של לבנון מוצא חן בעיני אבו-מאזן . תהיה רשות פלשתינית ובמקביל אירגונים העוזרים לו בתהליך המו''מ במעשי טירור. הוא הרי התחייב לא להלחם בהם אלא לשתפם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מנהיגינו ''מתקתקים'' כפצצות
אריק,
27/02/05 09:07
|
לא מפרסמים ולא מתארים לנו על המתרחש באמת בשטח. רק בימים האחרונים נתפסו מחבלים לדרך לפיגוע. המנהיגים אף יודעים שאבו מאזן פנה להמון ארצות למטרת קניית נשק רב וזאת על דעת עצמו ובניגוד להסכמים שיש להם איתנו. שליטינו, אתם לא פחות מסוכנים מכל האירגונים הפועלים בשטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מר בוים הנכבד
עמי,
27/02/05 09:03
|
בנושאים כאלה - או שעושים או ששותקים. אתה קשקשן מצוי שכל מילה שמוציא - מיותרת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הסגן ואילה בוחריו
מ,
27/02/05 10:47
|
|
 |
7.
שר ליכודניק שמדבר מבייש אותי
ל"ת
:-),
27/02/05 09:00
|
|
 |
6.
מר בוים?
ק. שקש,
27/02/05 08:57
|
מי אתה ומה אתה? שרון לא שם על מופז, אז אתה נעשית פתאום ביג שוט? גם אויל מחריש חכם יחשב. אתה וכל חבריך בליכוד נמאסתם על כולנו. שרון מושחת והורס את המדינה. התקשורת פשוט מתעלמת ממעשיו כיון שהוא מקדם את האג'נדה הפוליטית של השמאל הישראלי. תפסיקו לדבר ותצאו לפנסיה ותפטרו את כולנו מלהגי ההבל שלכם. אל תדאג מר בוים אם אתה לא תעשה את זה לבד אנחנו נראה לכם בבחירות הקרובות את דעתנו עליך ועל חבריך.לכו לעזה-זל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל6
אש,
השרון,
27/02/05 13:29
|
|
 |
5.
SHARON RESIGN IMMEDIETELY!
ל"ת
ISAAC,
27/02/05 08:52
|
|
 |
4.
בנתיים אתה משתך איתם פעולה
עידן א,
27/02/05 08:50
|
|
 |
3.
תתפטרו ---- מספיק
ל"ת
בני,
27/02/05 08:47
|
|
 |
לכו לשחק רולטה ביריחו
ל"ת
מוטי,
אילת,
27/02/05 13:35
|
|
 |
נכשלתם --- די
ל"ת
מני,
27/02/05 09:12
|
|
 |
איכזבתם --- זהו
ל"ת
לני,
27/02/05 11:47
|
|
 |
נמאסתם --- בי
ל"ת
דני,
27/02/05 12:37
|
|
 |
2.
a goverment of opportunist lie
alon,
27/02/05 08:45
|
a goverment of opportunists and liers. there was never a real cease fire. there have been daily shootings and kasemim borbrdments on gush katif and the negev. the small media just chose, probably under a directive of the smalls leaders to ignore and not publish it. the only solution for israel is a revolution to clean the dirt filled political and judicial systems. parasites like in the knesset must be removed and terms must be limited, the politicians forgot they are the publics servants and not masters, therfor sacrificing the blood of the citizens.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
,תפסיקו לברבר, תפעלו בתקיפות
ל"ת
רפאלי,
27/02/05 08:44
|
|
 |
אתם מתנהגים כמו תינוקות
ל"ת
נמאס מכוחנות,
27/02/05 08:50
|
|