 |
54.
נכון, יש הקצנה בהסתה, אך לא
הבולשביזם חוגג,
28/02/05 12:03
|
ב''ימין''. ב''ימין'' אין הסתה בכלל. אך הממשלה, התיקשורת והשב''כ ממש מתבוססים בהסתה. למשל, שיגרתי אתמול תגובות רבות לידיעה הזו, והן לא פורסמו. מה זה אומר? סיפרתי, למשל, על ביקורו של עייזר ויצמן בבית חולים ''ברזילי'' באשקלון, לאחר פיגוע רב נפגעים בצומת אשקלון, שמיד אחריו פוצץ אוטובוס בקו 18 בלב ירושלים-מערב ובוצע פיגוע דריסה בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים. 20 הלוויות נערכו ביומיים, בבתי החולים שכבו עדיין 44 פצועים לא קלים, המאות האלה שוחררו. והנשיא מצא לנכון להגיד, שה''פלשתינאים'' צריכים לקחת את עצמם בידים... שאם לא כן אנו נגיב, אך ''הסאה לא הוגדשה...''. גם שרון חשב כך, מה עוד שקולין פאוול התקשר באמצע ישיבת הקבינט הבטחוני והפציר בשרון לא להתפתות ולא לגלוש לתגובה נרחבת . שרון לא התפתה..... הסיפור הזה, כנראה ''הסתה'', מכל מקום, לא נמצא לו כאן מקום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
קראתי ושמעתי את דברי רמון ונבה
אדי,
מרכז,
28/02/05 09:01
|
האם עוד מישהו קרא ושמע את רמון? כמה שהוא צודק והמערכת שמולו מביאה תאוריות, סיפורים ותרוצים. איך זה שלאחר רצח פוליטי אחד יותר מדי, מערכת אכיפת החוק איננה מתעוררת? אנחנו במציאות של חירום. ומה אנחנו שומעים, תאוריות. אתם יודעים מי הם שמוציאים דין רודף. תעצרו אותם מייד, כי יש בחוץ מטורף שיפרש זאת למעשים. ת ת ע ו ר ר ו. אנחנו הישראלים היהודים הפשוטים צריכים להזהר מהמחבלים הערבים והמחבלים היהודים. לאן הגענו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מי אמר דין נצרים כדין תל אביב?
ל"ת
חידה - מי יודע?,
27/02/05 21:17
|
|
 |
51.
אם רוצחים יהודים בהדנה הזדונית
ל"ת
יש להגן על שרון,
27/02/05 19:50
|
|
 |
50.
אם ערבים רוצחים יהודים, יהודים
ל"ת
אשמים בהסתה,
27/02/05 19:48
|
|
 |
49.
בשיטה הזאת
Avi Ecuador,
27/02/05 19:12
|
יהפכו את רוב עם ישראל לעבריינים. ולפחות שרון רואה לרחוק, איש ''חזון'', הוא בונה גטו, חומה ליהודים כך שלא יהיה חסר ביתי סוהר. דרך אגב גם בגרמניה חוקי נירמברג חוקקו באופן חוקי והיה להם רוב בדמוקרטיה של היטלר. אז מה ההתרגשות מההשוואה לשואה, אומנם עדיין לא הגענו לשלבים שהורגים יהודים אבל עם הדוגמה של אלנלטה גם לזה נגיע חס וחלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מי כאן מסית ?
בן עורב ימני,
בית זרזיר,
27/02/05 18:14
|
בינתיים שומעים רק הסתות מכוונם ומחוגיהם של היושבים על הכסאות הדביקים. הנכם מעוללים לקבוצה של סלתה ושמנה של ישראל, בחירי האומה, המתנדבים בעם, מה שעשו שונאי ישראל ליהודים בדור האחרון, קרי די-הומניזציה. אל תתפלאו על התוצאות, אתם תגרמו להרס של מדינת ישראל. כמה חבל שנבואות השחור שלי תמיד מתקיימות.
פברואר 05
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are rite
michael grant,
usa,
28/02/05 02:48
|
Israel is dead!!!! the country has lost its will to live and this is what the left wants. it is time to re elect all new government with non of the old timers, get new imigrents educated profetionals, the ones who care about the country and not about the Volvo and trips to all corners of the world lets get a JEWISH state and the world can go jump in the lake. it takes them time to see which side is up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל לראות את הקטסטרופה
Avi Ecuador,
27/02/05 19:15
|
התצונמי הלאומי שבא על עם ישראל לא צריך להיות נביא. מספיק להיות ילד ולצעוק שהמלך הוא ערום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לעשות לוילנאי בדיוק מה שמציע
ישראל מפוכח,
27/02/05 17:37
|
ציטוט אמר וילנאי, ''אנחנו צריכים לפעול בנחישות כאילו האסון כבר קרה. בארצות הברית שינו את כל החוקים והאכיפה אחרי אסון התאומים. אנחנו חייבים להחליף דיסקט לפני שיהיה מאוחר מדי, חס וחלילה. יש גרעין קטן ומוכר שמסובב חופשי וצריך לטפל בו מיד וביד קשה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
השבכ חייב להפסיק חקירת יהודים
אזרח מזועזע,
27/02/05 17:33
|
להעביר מייד את המחלקה היהודית למשטרת ישראל ולהשאיר את השבכ עם המשימה של המלחמה בטירור ולא משטרת מחשבות בשירות הדיקטטור
שרון ומופז הצליחו להפוך את צהל לצבא שלום עכשיו להבעיר מלחמת אחים להקים מחלקות לסתימת פיות ועכשיו גיוס השבכ למשטרת המחשבות
תחתמו כאן ךפירוק המחלקה היהודית בשבכ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז את מי יחקרו? את
ל"ת
הפלשתינאצים?,
אלה שוחררו!,
27/02/05 19:45
|
|
 |
45.
מעניין כמה הרוגים יהודים
Avi Ecuador,
27/02/05 17:04
|
באו בעקבות הסתה נגד מתנחלים מהשמאל ומ''מנהיגות'' עם הארץ, מדיניות שמזמינה קורבנות ביהודים לתפארת מדינת פלסטין. לעידוד רוצחים. אל תדחפו את המתנחלים ועם ישראל לפינה, תמנעו הרבה קורבנות. וששרון ישנה כיוון ולא ילחם בעמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הרצוג הגנב הבייתה
אלי,
בת ים,
27/02/05 16:53
|
רק בשלטון מושחת כשלנו הנך יכול לכהן כשר ושרון כראש ממשלה. רק אם תבצעו את מדיניות מזוז וברק אז הכל כשר. מושחתים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הסתה!!!!!!
אביב,
ישראלי,
27/02/05 17:59
|
איך אתה מעז לומר את האמת בראש חוצות. זאת הסתה נוראה! תתבייש לך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חמוד אביב
ל"ת
גלית,
27/02/05 21:06
|
|
 |
43.
יצא סידור חדש של השבכ
מתפלל,
27/02/05 16:48
|
|
 |
צחקתי! תגובה טובה. איפה אפשר ל
ל"ת
להשיג?,
27/02/05 21:06
|
|
 |
42.
הרצוג הגנב של ברק זו הסתה?
אזרח ק,
27/02/05 16:46
|
זה מחייב מעצר מיידי? או שהמחלקה היהודית (איזה בושה) תשים עלי צוות שלם עם מעקבי אינטרנט ומשטרת מחשבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הסתה!!!!!!!!!!
האזרח קיין,
תל ברוך,
27/02/05 19:11
|
לא להיכנע לדיקטטור לא נולדנו במדינה חופשית כדי לקבל את עולם של גנבי הקולות והכסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דליה איציק אידיוטית זה הסתה ?
רועד כעלה נידף,
27/02/05 16:45
|
זה מחייב מעצר מייד ? או שהמחלקה היהודית (איזה בושה) תשים עלי צוות שלם עם מעקבי אינטרנט ומשטרת מחשבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה גדול היא אכלה יוגורט מקטנה
ל"ת
מוטי,
אילת,
27/02/05 20:36
|
|
 |
40.
דכיטר סייען דיקטטורה זה הסתה?
רועד מפחד,
27/02/05 16:44
|
זה מחייב מעצר מייד או שהמחלקה היהודית (איזה בושה) תשים עלי צוות שלם עם מעקבי אינטרנט ומשטרת מחשבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המשיכו כך! עד שלא יהיה עוד
הנה לך, הסתה!,
קפוץ על המצי,
27/02/05 16:43
|
ספק בליבו של שום אזרח בישראל, שאנו נשלטים ע''י שלטון עריצות של יצורים לא אנושיים. מי שירה באלטלנה, לא יירתע משום מעשה פשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון ירה באלטלנה ?
ל"ת
אלטנוילנד,
27/02/05 17:20
|
|
 |
שרון משתף פעולה עם הפושעים
הסתה!,
27/02/05 19:54
|
שירו ועם אלה המחזיקים במורשת התותח-הקדוש. והוא התחיל בזה מזמן, כבר בימים שהחריב את חבל ימית. האיש הזה הוא מלאך חבלה, ששכנע את בגין לא לחשוש מן החתימה על הסכמי הפשע בקמפ-דייויד, כי הוא יעשה בשבילו את העבודה! ואכן, הבולדוזר ביצע את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
החל פסטיבל רבין בניהול איציק
תיאטרון נטו,
27/02/05 16:41
|
הטיפשה לא נגמר לכם להסתלבט על המנוח לא תתנו לו קצת שקט מהטמטום שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ההסתה הפוליטית באה מהמסגדים
יגאל כהן,
רחובות,
27/02/05 16:41
|
ומבתי הכנסת. ברוך ה' שבעולם התחילו לטפל בקאדים שמסיתים את האספסוף המוסלמי. הגיע הזמן לטפל גם ברבנן טליבנן שמסיתים את האספסוף היהודי. סדנא דארעא חד הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדליה לקצין התעמולה מחמוד כהן
אבו מאזן,
27/02/05 17:26
|
עלה והצלח, זה עובד טוה על היהודים השם כהן, פעם היו להם כוהנים ששירתו את עמם, היום יש להם רק סייעני אוייב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן, אני אספר עליך הכל, ת
תיזהר,
27/02/05 21:08
|
|
 |
36.
ההקצנה מקורה בשמפניות של השבכ
@,
27/02/05 16:41
|
השבכ במטרה לתפוס קיצוניים שולח כל מיני פרובוקטורים קיצוניים. ישראל כהן הוא זה שיצא עם הסטיקר שרון לילי מחכה לך! הוא הדפיס זאת בבית הדפוס שלו בתלפיות קצת אחרי שהשבכ תפס אותו מדפיס דולרים... ולפיכך נהפך מגויס בעל כורחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מזעזע! איפה קראת את זה??
ל"ת
במעריב??,
27/02/05 20:53
|
|
 |
35.
תפסיק לבלבל את המח! בגרמניה
הסרט הזה כבר,
בלה מרוב שימ,
27/02/05 16:40
|
של אחרי חוקי נירנברג, כשהעולם התחיל להבין מה קורה, יצאו ה''אינטלקטואלים'' היהודים נגד ה''הסתה'' שנעשית בידי גורמים בציבור היהודי, נגד אמא גרמניה ונגד הפיהרר, הראוי לפרס נובל לשלום. כן! האינטלקטואלים האלה חתמו על עצומה הקוראת לוועדת פרס נובל לשלום, להעניק את הפרס למי שנחשב עד כה לגדול הפושעים בעולם. בינתיים נולדו עוד כמה! ''הסתה''? מה יותר גרוע, ביצוע פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות או ''הסתה''? בסרט כזה כבר היינו! ומאז נרצחו עוד המוני יהודים, בחסות מדיניות האיפוק של חלאת המין האנושי, אריאל שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
דיכטר מספר בדיחות במקום לעצור
מילאומניק,
27/02/05 16:26
|
|
 |
33.
לחסל כל מי שפוגע בעם היהודי
לוחם יהודי,
27/02/05 16:25
|
|
 |
אתה מתכוון לערבים או אתה סוכן?
ל"ת
אתה סוכן שב''כ?,
27/02/05 21:09
|
|
 |
32.
מצפצף עליכם חבורת הזבל
תקשורת בזוייה,
27/02/05 16:20
|
סייעני דיקטטורת המחשבות אתם מסיתים לרצח מתיישבים ותישאו במחיר המלא על כל מה שיקרה במלחמת האחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני מתפלל כל יום להיעלמות שרון
מאמין,
27/02/05 16:16
|
|
 |
30.
תמשיכו להסית לרצח מתיישבים
מתיישב,
27/02/05 16:14
|
ואחר כך תגלגלו עיניים כלפי מעלה כשיתחילו היריות במלחמת האחים שאתם מחממים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לעצור מינהלית את רמון
ישראלי,
27/02/05 16:12
|
|
 |
28.
מחשבות איומות בקשר לשמן
משטרת המחשבות,
27/02/05 16:11
|
|
 |
27.
אל תפחדו מהדיקטטור
עם ישראל חי,
27/02/05 16:07
|
כל כוחו בפחד שלכם וסיעניו המקורנפים בתקשורת, בצבא שלום עכשיו ,בפרקליטות עם יחידות סתימת פיות ,ושבכ שעוצר יהודים במקום מתאבדים.
צפצפו עליהם לא נולדנו במדינה חופשית כדי לקבל עלינו עול של גנבי קולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, הם גנבי קולות הדיקטטורים
ל"ת
השמאלנים,
גם אריק+בניו,
27/02/05 21:11
|
|
 |
26.
ההקצנה היאנגד המתישבים העשוקים
רוני,
חולון,
27/02/05 15:50
|
לא רק גוזלים מהם את אדמתם כבשת הרש,גם מאימם עלהם אם יפצו את הפה.גיבורים על חלשים,נראה אותכם מגרשים ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26 אתה צודק - ההסתה היא נגד המ
יקי,
ירושלים,
27/02/05 16:51
|
ההסתה הבוטה ביותר והמתוחכמת ביותר היא מצד אישי ציבור, תקשורת נגד המתנחלים. אני מסכים שלא נכון להשתמש בסמלי שואה אבל לצערי השיטות הפסיכולוגיות שהממסד והתקשורת מפעילים על דעת הקהל והדמוניזציה שעושים למתישבים הם בדיוק אותם שיטות שהפעילו אז נגד היהודים. תשמיץ אותם, תעשה מהם אפסים, קיצוניים, רעים ואז לגיטימי לעשות נגדם הכל. ללא נקיפות מצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הקשר היחיד בין ההתנתקות לפיגוע
מילואימניק,
27/02/05 15:38
|
הוא שהמפגעים מעוניינים בעצירת ההתנתקות.
הפיגוע לא בגלל ההתנתקות - פיגועים היו לפני ויהיו אחרי, כשם שגם אצלינו הקיצונים לא יחדלו ממעשיהם לאחר ההתנתקות, רק שיחלש כוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ואולי
יוסקה,
27/02/05 15:34
|
לקח רצח רבין לא נלמד בכך שעושים דה-לגיטימציה ללפחות מחצית העם, משתיקים אותו, וכופים עליו מהלכים קיצוניים ביותר בצורה אנטי-דמוקרטית? כשצבור מרגיש נרמס ונבגד בצורה לא הוגנת ביותר, ואפילו את העם לא מוכנים לשאול - זה פתח להתפרצויות קיצוניות. ואנא, שם בתקשורת, באמת כבר נמאס לשמוע כל היום על הסתת הימין. אולי תכינו כתבה על ילדי משפחת כהן שמגורשים מביתם אחרי שנהיו נכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
''אסור שימוש בסימלי השואה'' ?
אביב,
ניו-יורק,
27/02/05 15:31
|
תגיד לי בוזי חמודי, אתה בסדר?? איפה הדמוקרטיה? חופש הדיבור? חופש הפולחן? אולי הצעד הבא שלכם יהיה לאסור את היהדות?? אם כבר קומוניסטים אז לכו על כל הקופה.. ומה אחרי זה? למיתנחלים אסור יהיה להוליד ילדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יקרה אם ערבים ישתמשו בזה
מתנחל בלבבות,
27/02/05 16:51
|
נראה מה תגיד אם למשל הועד של ערביי ישראל (ועדת המעקב) יעשו צעדה עם אנשים מחופשים לחיילי צה''ל בתלבושת של חיילי אס אס. האם גם אז תהיה בעד חופש הביטוי, דמוקרטיה ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עכשיו - קורבנות השרון
י.ארג,
דרומי,
27/02/05 15:31
|
לא עוד להיטפל לשלישייה. פרס ביילין ורבין (1100 קורבנות) השלישיה אשמה בתקופתה , מהיום או יותר נכון מאז הפיגוע בדולפינריום שעבר ללא תגובה, רק שרון וחבר מרעיו יתנו את הדין ץ לא עוד ניטפל לשלישיה שהיתה אחראית לכ- 1000 הרוגים ישראלים. צריך לערוך חשבון כמה נרצחו מאז הדולפינריום ולהתחיל להאשים את הנבחרים שלנו הימניים שבהם בחרנו ב-4 השנים האחרונות. אפילו הלוחם ההיסטורי הר ציון יוצא נגד הבוגדים בערכים שהנחילו לנוץ הוא טוען ששרון השתגע. אז מי אנחנו הקטנים שנמשיך ונתמוך במדיניות האכזרית של שרון. אני קורא לך אדוני מר נתניהו קום והריז על בחירות ותתפטר מהממשלה המזויעה הזו כי זה הזמן לומר את אשר עם לבך ולא, תתחיל מהיום לאבד את תומכיך. נתניהו קום ועשה מעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''ההסתה'' כיסוי התחת של השמאל
ליצנות המיטבה,
27/02/05 15:07
|
דוברי השמאל יודעים היטב שגם אם ישימו את כל הרבנים במעצר מנהלי בגואנטנמו, לא יוכלו לסתום את הפה למי שיקרא לרצח שרון. בעולם של היום עם כל אמצעי התתקשורת והאינטרנט, לא ניתן לחסום שום דבר. כל דברי ההבל של השמאל הם רק כדי לעשות הון פוליטי מרצח רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למנוע את האלימות מבעוד מועד
ג,
ירושלים,
27/02/05 14:46
|
מעצר מנהלי, להבדיל ממעצר פלילי, הינו כלי מניעתי, ולא כלי לענישה. אם כל כך ברור שהאלימות גוברת ואף תחמיר בעתיד, למה לא למנוע אותה, באמצעי שנועד לכך בדיוק? הרי ברור לכולם שהגרוע עוד יגיע, אז למה לא למנוע אותו? אם אנו פוחדים מהסלמה בשל המעצרים, אבל יודעים שההסלמה תגיע גם בלעדיהם, ויש סיכוי שהמעצרים ינטרלו את הקודקודים - אז למה לא ליישם זאת כבר עכשיו, ולהבהיר שאין לנו כל כוונה להיכנע לטרור, גם אם הוא מבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HUNDREDS OF THOUSANDS
VEN,
27/02/05 16:33
|
YOU CAN NOT LOCK UP HUNDREDS OF THOUSANDS FOR THEIR POLITICAL OPINIONS. SHARON AND IS ACTING LIKE A DICTATOR, AND EVERY DICTATOR ENDS UP TOPPELED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על דמוקרטיה שמעת?
יואב,
תל אביב,
27/02/05 16:28
|
''ברור לכולם''. לי דווקא ברור שמי שמלבה שנאה הוא השמאל. מאז ומעולם היה זה השמאל שהסית ויבה יצרים. החל בטבח אלטלנה, בו (ע''פ שלמה נקדימון ואראל סגל במעריב) רצח רבין אנשים שברחו מהאוניה הטובעת, ועד התקופה האפלה שלפני ואחרי רצח רבין, בה הופעלו סוכני שב''כ שיצרו פרובוקציות עבור התקשורת המטרה להכפיש ציבור שלם. כולם יודעים שרק השמאל מעוניין במלחמת אחים. מי שקורא את פרסומי הימין, כמו למשל את אתר ''מנהיגות יהודית'' יודע שדווקא הימין הוא המזהיר הגדול ממלחמת אחים. דווקא הוא מנסח עצומות ומחליט לא להשתמש באלימות, חס וחלילה. אבל במשטרה מלמדים איך לקחת תינוק מאמא, ע''י כך שמכופפים לה את היד ומכאיבים לה. מלמדים איך להכאיב בלי להשאיר סימנים. מי כאן האלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל תפילה למחלת שרון היא הסתה
ל"ת
לעצור מתפללים.,
27/02/05 14:40
|
|
 |
מץנחלים=שואה לעמנו,ימין סהרורי
ל"ת
אוהבי השטן אתם,
ישע =פשע,
27/02/05 15:23
|
|
 |
18.
ומה עם ההסתה של הממשלה?
יניר,
ארץ ישראל,
27/02/05 14:35
|
ממשלת ישראל מסיתה נגד מתנגדי הטרנספר ומכינה נגדם חוקים מיוחדים ומחנות מעצר. מסיתה נגד חיילים שיש להם בעיות מצפוניות עם הטרנספר, נגד כל היהודים שחיים ביש''ע. משרד המשפטים הקים יחידה מיוחדת ''שתאתר הסתה מהימין''. מי יפקח על ההסתה של הממשלה, של התקשורת ושל השמאל נגד חצי מהאוכלוסיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הסתה ?
מגדיר מילים,
27/02/05 14:48
|
אתה מבין מה זה הסתה ? תן דוגמאות להסתה של הממשלה נגד מי שלא יהיה. האם הממשלה קוראת להרוג מישהו ? האם היא משווה מישהו לנאצי ? אנא תפרט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט אמיתי או מתחזה!
ל"ת
ממשלת,
ה-JUDENREIN,
28/02/05 11:45
|
|
 |
הנה מספר דוגמאות
יואב,
תל אביב,
27/02/05 16:31
|
כאשר שרון אומר שמי שמתנגד להתנתקות, ומעיז לומר זאת נקרא ''מסית'' ,זו הכפשה של ציבור שלם. כאשר הממשלה מכריזה על תושבי אזור שלם כבלתי לגיטימיים ומפעילה את המשטרה על מנת לגרשם מביתם, זו אלימות. כאשר במשטרה לומדים איך לקרוע תינוק מאימו, זו אלימות. מי שמלמד זאת מסית לאלימות. כאשר המשטרה מפעילה סוכן, שעל פי הפרסום ב''מעריב'' מייצר מדבקות מסיתות, זו הסתה נגד ציבור שלם? ואתה עוד מעיז לדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשר לדוגמאות שלך .....
מגדיר,
27/02/05 17:00
|
1. שרון לא אומר שמי שמתנגד ומעיז לומר הוא מסית. הוא אומר שמי שקורא לאלימות הוא מסית, ואפילו אם הוא היה אומר זו היתה כמו שאמרת הכפשה של ציבור שלם אבל לא הסתה. 2. זכותה של הממשלה להחליט על גבולות הארץ, היא לא החליטה שהמתיישבים לא לגיטימיים אלא שהם יושבים במקום שאינו שייך לישראל ולכן עליהם לחזור לגבולות הארץ. 3. לגבי המשטרה ודרכיה אכן אתה צודק וצריך לבדוק את זה ואם זה כפי שדווח במעריב אז יש להעמיד את האחראים לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאתה מגדיר, למד את
העובדות!,
28/02/05 11:47
|
אתה חושב שהגדרת השחור כלבן, הופכת את השחור ללבן? כל ה-1,2,3, וכו' שלך, ואני משערת שגם בתגובות הבאות, זו הישענות על שקרים מלווה בהיתממות נבזית! אבל איש אינו מצפה מן השמאל למשהו אחר. הנה לך הסתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמאות
יניר,
ארץ ישראל,
27/02/05 16:25
|
1. בממשלה אומרים שלכל מתנחלים יש נשק והם מסוכנים (כל המתנחלים!). 2. התקשורת מספרת על הפגנה של קיבוצניקים בנהלל נגד טרנספר של יהודים. איזו תמונה מראים תחת הכותרת?! של קהל חובשי כיפות. 3. הקימו יחידה במשרד משפטים ''נגד הסתה של הימין''. מה עם ההסתה של השמאל? כמה פעמים שמעת עכשיו ולפני כן מפי שמאלנינו שהמתנחלים הם סרטן של המדינה ועוד ביטויים מסוג זה? רוצה עוד דוגמאות?! תקרא עיתונים, תקשיב לתקשורת ולמה שיוצא מישיבות הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הדוגמאות שלך הן לא הסתה
מגדיר,
27/02/05 17:18
|
אתה צריך להבין מה זה הסתה. גם אם שלושת הדוגמאות שלך נכונות, אף אחת מהן אינה הסתה. יכול להיות שזו הכפשה, בורות, טמטום, טפשות ועוד.... הסתה היא קריאה לפגוע פיזית בבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה אומר זה:
יניר,
ארץ ישראל,
27/02/05 17:41
|
שאם אומרים: ''שרון בוגד'', זאת לא הסתה כי אין כאן קריאה לאלימות אלא רק הגדרת מצב כפי שחושבים לפחות רוב מצביעי הליכוד. אני חושב ש''משטרת ההסתה'' חדשה של ציפי ליבני ואריק שרון לא חושבת ככה. הם בהחלט חושבים שלומר ''שרון בוגד'' זה 100% הסתה! ''מגדיר'' יקר, תבדוק את עצמך ותראה שהממשלה הדמוקטית שלנו אכן עוסקת בהסתה. אגב משטרת ההסתה הזאת מזכירה תקופות אפלות בשנות החמישים בארה''ב ולפני כן במדינה מאוד מסויימת באירופה (שים לב איך אני נזהר בדברי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער אבל לא סתרת אותי
מגדיר,
27/02/05 19:07
|
קודם כל לקרוא לשרון בוגד לדעתי זה לא הסתה ועובדה שהרבה אמרו את זה ואף אחד לא הועמד לדין. דרך אגב להגיד שרוב מצביעי הליכוד חושבים ששרון בוגד זה התנתקות מהמציאות. ולהמשך דבריך עדיין לא הבאת אפילו דוגמא אחת להסתה של הממשלה, רק סיסמאות נבובות. אז לסיום ידידי אם אין לך דוגמאות להסתה של הממשלה חבל לך על הזמן לנסות לענות לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ספין תקשורתי מהפיגוע
ל"ת
שלומי,
27/02/05 14:31
|
|
 |
16.
חוזרים לשגרת ההסתה נגד מתישבים
גדי,
27/02/05 14:30
|
לא עבר חצי יום מהפיגוע והשמאל לא נותן למומנטום של ההסתה נגד מתישבים להשכח.
חס וחלילה שאזרחי ישראל לא ישכחו מי האויב האמיתי - מתנגדי הגירוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ליש'ע בעלות על נפגעי הטרור
ל"ת
נפגעו בת'א,לכם,
זהוכלי ניגוח,
27/02/05 15:29
|
|
 |
80אלף יגורשו מביתם,למי אכפת
ל"ת
למתישבי פשע?,
ללא פיצוי .,
27/02/05 15:27
|
|
 |
המתנחלים=האסון של עם ישראל!
ל"ת
די לכיבוש,
אדוני הארץ!,
27/02/05 15:21
|
|
 |
זאת הסתה!!!
ל"ת
אביב,
ישראלי,
27/02/05 18:01
|
|
 |
האם ראש השב''כ הוא שמאל ?
שמאל ?,
27/02/05 14:49
|
|
 |
מי שמפעיל פרובוקטורים הוא שמאל
יואב,
תל אביב,
27/02/05 16:33
|
מי שמסית נגד מתנחלים, ןמחפש איך לגרשם מביתם, בלי להניד עפעף הוא שמאל שבשמאל. לו היה ראש השב''כ אדם מצפוני הוא היה מתפטר מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דבריך שני שליש מהעם
סמול גדול,
27/02/05 17:14
|
|
 |
15.
הקצנה בהסתה
אמיתי,
27/02/05 14:25
|
|
 |
14.
כגודל הסכנה - גודל ההכנה ...
אברהם,
הרי יהודה,
27/02/05 14:24
|
מסתבר שיהודים כבר לא פרייארים העם לא רוצה לוותר ישראל לא רוצה להיכנע לא לערבים ולא ליהודים ישראל רוצה לחיות בכבוד העם רוצה שלמות תנו לעם הזה את שלו תנו לו לחיות בארצו אל תגרשו אותו מביתו אל תהרסו לנו את חבל נחלתנו אל תדברו על הסתה - דברו על האדם אל תדברו על שואה - דברו על חירותו, ביתו, עיסוקו וכבודו אל תיטול קיסם מבין עיני - אלא טול קורה מבין עיניך אולי תפקח את עיניך אולי תפתח את אזניך אולי תבין ותעצור בזמן אולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש'ע משתמשת בטרור להסתה נגד
ל"ת
הממשלה.הטרור רק,
בגלל ישע פשע,
27/02/05 15:31
|
|
 |
גדול!! אף 1 לא רוצה התנתקות!!!
ל"ת
שיר לעניין,
27/02/05 15:14
|
|
 |
13.
SHARON RESIGN IMMEDIETELY
ל"ת
ISAAC,
27/02/05 14:13
|
|
 |
12.
מנסים להניע את ההתנתקות אז
מנחם,
קרית ארבע,
27/02/05 14:13
|
מדברים על הסתה . הם מאובטחים בהוצאה של מליונים אבל על מילואימניקים פשוטים אין מי שיגן.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים אוהבים טרור,יש להם דם
ל"ת
לרקוד עליו!,
יש'ע =פשע,
27/02/05 15:34
|
|
 |
אכן אין מי שיגן על מילואימניק
צודק,
27/02/05 14:28
|
שמשרת בחברון (לייד קרית ארבע) ומותקף יום יום על ידי החברים שלך שם (הייתי שם). וגם על אלה שיבצעו את ההתנתקות (בפקודה) ומאויימים על ידי הפסיכים מהגבעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השיקרת וגם עקרת ?
אברהם,
הרי יהודה,
27/02/05 15:21
|
נחמד לומר ''מותקף עח ידי החברים שלך'' - אבל זה שקר גמור וגם הסתה ! (גם אני הייתי שם) ולגבי הפינוי (שלא יקרה) - מי שפוגע בך, זה מי שנתן לך פקודה אומללה כזאת. למה לא אמרת לו ? הרי הוא ותומכיו פוגעים בך ובאלפי חיילים יהודים. מה, אתה לא נפגע ממנו ? זו בעיה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי משקר ?
צודק,
27/02/05 17:05
|
הייתי חייל בחברון והמתנחלים שם (אולי הם לא חברים שלך) צעקו עליי נאצי ערבי..... וזרקו עלי אבנים עגבניות ועוד..... לגבי הפינוי אז אתה אומר שמותר לפגוע בחיילים שיפנו כי מי שפוגע זה מי שנותן את הפקודה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת... ?
אברהם,
הרי יהודה,
27/02/05 17:31
|
מי אשם, זה שתוקף או זה שמתגונן ? זה שמלכלך, או זה שמלכלכים עליו ? זה שנותן פקודת רשע, או זה שמנסה לבטל אותה ? זה שהולך בלי בגדים, או זה שצועק ''המלך הוא עירום'' ? זה שקורע את העם, או זה שמנסה למנוע את הקרע ? זה שמשתמש בחיילים ושוטרים לביצוע הפשע, או זה שאומר לחיילים : ''אל תתלכלכו, זה לא בשבילכם, אתם יהודים טובים'' ? זה שלא עשה שום עבירה נגד החוק, או זה שעבר על הרבה חוקים, וגם הפר כללי דמוקרטיה, וגם השבית את מערכות הצדק במדינה ? מה אתה אומר, אה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשם מי שעובר על החוק
ל"ת
צודק,
27/02/05 19:08
|
|
 |
צודק, חבל עליך
יושב בשכונתית,
פושקר,
27/02/05 14:51
|
עוד קורבן להסתה של ההמשלה נגד הציבור היושב ביש''ע.
שטפו לך את המוח שם מלמעלה,
כמה רוע אפשר לבלוע????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדברים על שטיפת מוח...
גמד,
27/02/05 16:37
|
המתנחלים עוברים שטיפת מוח מהרגע שהם נולדו על ידי הוריהם הפנאטים שמוחם נשטף על ידי הוריהם העיוורים שנשטף על ידי רבנים פנאטים ועיוורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נברחי מהצבור אתם אשמים לכו
מוטי,
אילת,
27/02/05 14:12
|
|
 |
השמחים ביותר אחר פיגוע=מתנחלים
ל"ת
יש להם דם לרקד,
עליו!,
27/02/05 15:36
|
|
 |
10.
הסתה? הצחקתם אותי!
ל"ת
אבישי רביבי,
חולון,
27/02/05 14:08
|
|
 |
9.
הכל - במקום לשאול על מה שחשוב
העכוז המכני,
תל אביב,
27/02/05 14:04
|
הכל הכל הכל הם יעשו במקום לשאול את השאלות האמיתיות:
1. איך עושים עסקים -- בפעם השניה-- מבלי להפיק לקח מהפעם הראשונה -- עם רשות תומכת טרור???
2. איך לא עוקבים אחר ביצוע ההסכמים שכבר נחתמו עם הרשות הטרוריסטית הזו???
3. איך זה שהממשלה נותנת לארגוני הטרור את מה שרצו ???
הספינים הטפשיים האלו לא עוזרים לאמון הציבור בדיקטטור המתקרא ראש הממשלה, ובטח לא עוזרים להבנה איך שוחררו הרוצחים רק שבוע לפני הפיגוע המגעיל הזה.
תודה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטלגנטי - חובה לקרוא
ל"ת
שרון,
27/02/05 15:05
|
|
 |
8.
אמרתי לכם..? הזהרתי אותכם??
מוחטר,
השכונה,
27/02/05 14:04
|
נו..מכינים כבר את כיסוי התחת הצפוי....ועוד גדעון עזרא.....בדרך...אוי ווי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
the right wing is right all th
ל"ת
lee,
27/02/05 14:02
|
|
 |
6.
יש להעמיד שרון בגין שחיתויותיו
ל"ת
משטרה תשמור,
27/02/05 14:02
|
|
 |
5.
הלוואי
סתם,
27/02/05 14:00
|
דיון מיוחד על ההסתה. לא להאמין. רק אתמול נרצחו ונפצעו ישראלים והם דואגים לעצמם עכשיו עם המאבטחים הצמודים שלהם. הלוואי והיו דואגים לנו כמו שהם דואגים לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פרובוקציות
ממ,
27/02/05 13:56
|
לאף אחד מהדוברים לא היה מה לומר על גיליו של קלמן ליבסקינד ממעריב על הסוכן המשטרתי שהפיץ את הסטיקרים על לילי מחכה לשרון ? עד שלא תהיה הבהרה בנושא ימשיכו אזרחים חושבים לחשוב שלפחות חלק מההקצנה היא פובקציה מכוערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עוד ספין תקשורתי, במקום לשאול
אביב,
27/02/05 13:53
|
את השאלות האמיתיות - האם תוכנית שרון מוסרית, והאם היא תביא תועלת ביטחונית, התקשורת עוסקת בקשקושים ושטויות. נמאס כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסטה
ztc,
27/02/05 15:30
|
במקום להבין שאין אפשרות לשלום היום ובעתיד ולהסיק מסקנות מכך מנסים להחזיר את הדיון על ה''אויב'' האמיתי לכותרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדת לקרוא ?
משה,
27/02/05 14:32
|
לפני שאתה מגיב על כתבה תנסה להבין מה כתוב בה. אם אתה לא מצליח קח קורס בהבנת הנקרא. זה ראש השב''כ שמתעסק ב''קשקושים ושטויות'', התקשורת רק מדווחת על מה הוא מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה למדת? זה לא תמיד התקשורת
דודידו,
27/02/05 14:54
|
ספין תקשורתי הוא שימוש בתקשורת על מנת להסיט את הדיון משאלות מהותיות יותר. לא התקשורת אשמה בהכרח בספין הנוכחי - יש את ראש השב''כ, את גדעון עזרא המוזר, את שרון הבלתי נלאה. לא חסר (התקשורת סתם משתפת פעולה בשמחה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שאתה מסכים איתי
משה,
27/02/05 17:11
|
זה בדיוק מה שאמרתי. את הספין לא עושה התקשורת אלא מי שמשתמש בה. דרך אגב התקשורת משתפת פעולה עם כל מי שמביא הצהרות קשות וקיצוניות, גם משמאל וגם מימין, רוצים רייטינג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הגב' איציק
נביל,
ישראל,
27/02/05 13:51
|
את וכל אלה שצועקים ש''לא נלמד דבר מרצח רבין'', אינכם אלא נבובים ומסיתים עלובים.
האם השמאל למד דבר מרצח רבין?
כל עוד שיהיו יהודים שיעבדו בשירותם של אלה שרוצים לחסל יהודים, יהיו יהודים אחרים שישאפו לחסלם.
עד היום הימין היפנה את כעסו נגד רבין ושרון, יום יבוא והימין יפנה את זעמו נגד הפושעים האמיתיים והם כוהני השמאל היהודי באשר הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי
Avi Ecuador,
27/02/05 17:06
|
|
 |
נכון מאוד, נביל
איילת,
הרצליה פיתוח,
27/02/05 15:38
|
השמאלנים וכל מי שמקשיב לקשקוש הפלשתיני על אדמותיהם הכבושות הקדושות, הם האשמים ברציחות שאנו חווים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק נביל
א,
27/02/05 15:25
|
ובראש העיתונאים והעיתונות, ובעיקר אלו המכונים-מעצבי דעת הקהל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנביל
יעקב,
27/02/05 15:03
|
מה זאת אומרת ''כל עוד שיהיו יהודים שיעבדו בשירותם של אלה שרוצים לחסל יהודים, יהיו יהודים אחרים שישאפו לחסלם''? 1) אותם יהודים שעובדים בשירותם של אלה... לגבי אותם יהודים - מדובר ביהודים העובדים בשירותי הבטחון של מדינת ישראל הדמוקרטית - צה''ל, משטרת ישראל, מג''ב וכו'. מדובר ביהודים שמקיימים את הוראות שירותי הבטחון, שמקיימים את הוראות משרד הבטחון, שמקיים את הוראות הממשלה, שמגשימה את רצון רוב העם. שוב - דמוקרטיה. לא מתאים לך - עבור למדינה אחרת דוגמת איראן, קובה וכו'. 2) אני מבין שאתה מתקומם כנגד החלטת הממשלה לפנות את מתנחלי עזה והשומרון אך נסה להבין ולהפנים ששום כח שבעולם לא יעצור את כוונות הממשלה וכוחות הבטחון. בסופו של דבר, ולא משנה כמה יהודים כאלו או אחרים יהרגו בפינוי, יתקיים הפינוי. האם ירוויחו היהודים ''האחרים'' כפי שכינית אותם מהרג של יהודים? איזה תועלת תצא מהרג שכזה? כלום לא יחזיר את המתנחלים לשטחים לאחר הפינוי. אז עדיף לחסוך דם.
בברכה, יעקב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה רצינית ליעקב
מחמוד אל טנטווי,
קהיר,
27/02/05 19:25
|
1. החברה האלה - אנשי מערכת הבטחון - כל הכבוד להם ושימשיכו לעסוק במלאכת הקודש. אבל מי שעומד בראש הפירמידה- עוסק ב''מלאכת קודש'' של סתימת פיות, גניבת קולות ,הסתה, טרנספר, חרחור מלחמת אחים והרשימה עוד ארוכה. לכן עלינו לפעול להדחתו במסגרת החוק והדבר נעשה. זוהי מדינה חופשית ומטרתנו להסביר לציבור איך זה שלפני הבחירות הוא אמר דבר אחד (דין נצרים כדין תל אביב), ועכשיו הוא עושה את ההיפך ,בניגוד למצע מפלגתו שהיא השולטת במדינה -- שכן בחירות אישיות לא היו כאן. 2. הפינוי לא יתקיים אם נפקח את עיני הציבור ואחת הדרכים היא באינטרנט , אל גודל השבר העשוי לקרות: עוד מובטלים , שנאת אחים א-י-ו-מ-ה , חוסר אמון בממסד שרק הולך ומעמיק (תקרא קצת את התגובות...), וכמובן: לפקוח את עיני הציבור אל האלטרנטיבה: לחימה תקיפה בטרור שהוכיחה את עצמה (מפלס הטרור ירד אחרי ההתנקשות ביאסין הפושע), ופתרון מדיני נכון וצודק שימצה את הדין עם הרשות תומכת הטרור.
בברכה רבה אדוני וערב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעקב
דמוקרט אמיתי,
27/02/05 19:22
|
דבר כל מה שאתה רוצה - אני כדמוקרטית אמיתית רואה בחופש הביטוי דבר כמעט קדוש... אבל אל תדבר בשם הדמוקרטיה הישראלית, שכן אין יותר דבר כזה. בשעה שממשלה מצביעה בפה אחד על הקמת היחידה המיוחדת במשרד המשפטים שתפקידה המיוחד הנו טיפול מיוחד בסתימת פיות למתנגדי מדיניות הממשלה - הדמוקרטיה מתה, נהרגה, נרצחה. זה ''טרויקי'' של המשטר הבולשביקי בתחילת הקמת השלטון הסובייטי, זה משפטי מוסקבה בזמן סטאלין, ודרך אגב , עצם השימוש במונח ''הסתה'' לצורך רדיפת אויבי העם - נלקח גם כן משם. אין דמוקרטיה. . ברכות ואיחולים...תמשיכו לצעוק על הסתה של המתנחלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תתביישו לכם!****
רועי,
י-ם,
27/02/05 13:50
|
יהודים תמימים ממשיכים להירצח בגלל היותם י-ה-ו-ד-י-ם ומה מעניין את את הממשלה? איך לטפל באנשים שמתנגדים שיגרשו אותם בגלל היותם י-ה-ו-ד-י-ם. רשעות זו מילה עדינה שמתארת את מה שקורה במדינה בזמן האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הללו כבר לא יתביישו רועי
יהודיה,
27/02/05 19:09
|
אין להם יותר איברי הגוף כאלה- ועל אחת כמה וכמה איברי הנפש - שבאמצעותם היו יכולים להתבייש... כנראה קזינו ביריחו, ואחר כך קזינו במקום מתיישבי גוש קטיף - חשוב מכל...חברים של רשיד ורד'וב...ליכוד השחיתות ועבודת עלילים של משיחיות השלום. מנותקים מהמצפון, מעמם, מאנושיות....
הגב לתגובה זו
|
|