 |
44.
משפחת אורבך - מודה לכולכם
איה נתנאל,
28/02/05 08:24
|
משפחות אורבך/ נתנאל / וסולומן מודים לכל עם ישראל על התמיכה ברגעים קשים אלו - על כל המילים החמות שלכם, האכפתיות והעזרה
תודה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
it is time
michael grant,
usa,
28/02/05 02:41
|
it is time to pass aclear and laud messege to the stupid government and the dictator at its head that an Arab knows power and that all we are in 3rd world war the muslims agiainst the free world!!!! if we do not bring teror to them they will kill us it is a numbers game do the math. Yesrael my heart with you. no words can describe it I will see you in the summer miki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תשובה ל 33
מיכאל גראנט,
אמריקה,
28/02/05 02:36
|
שרון פחדן הממשלה ממשלת נמושות הגיע זמן להעביר את הטרור לעריס הפלסטיניות שהס יפחדו
ישראל אני מכיר אותך ואוהב אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דם הנרצחים בראשו של שרון!!!
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
28/02/05 01:35
|
עד מתי,עד מתי,עד מתי??? יועמדו לדין ומיד פושעי הסמאל-שרון,מופז,פרס ומשת''פיהם מהפרקליטות ומהתשקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ONE SECULAR STATE
HOMELESS,
USA,
28/02/05 00:58
|
ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE WILL SAVE ALL SUFFERING IN BOTH SIDES MUST BE SECULAR MUST BE ONESTATE TO TWO AN IDEA THAT ITS TIME COMES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
די לאדישות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אייל גולדמן,
תקראו אנשים!,
27/02/05 23:59
|
אדישות מסוכנת
הפיגוע בליל שישי האחרון במועדון הסטייג מוכיח כמה דברים כגון: שאבו מאזן הוא בינתיים ערימה של
מילים יפות אבל תכלס שום דבר שונה אין בו מהראיס הקודם ערפאת.
אך מה שיותר חמור מבחינתנו כישראלים וכיהודים זה שאבדה הסולידריות והרגישות שלנו אחד כלפי
השני .
בעוד פצועים מתבוססים בדמם ובעוד הגופות נאספות המשיכו במועדונים סמוכים כאילו לא קרה דבר,
המסיבות המשיכו והחוגגים חגגו מבלי לתת לטרגדיה שהתרחשה מטרים מהם להשפיע עליהם.
בעלי המועדונים מסביב לפחות ,למקום הארוע היו חייבים לסגור את עסקיהם מייד לאות אבל אך מיאנו
מלעשות כן .
איפה הרגישות של בעלי המועדונים שקולגה שלהם ספג בפיגוע,איפה הרגישות של בני העם הזה שבאותה שעה רקדו לצלילי מוסיקה במקום להרכין ראש.
יש כאלו שיאמרו שהחיים חייבים להמשך ואסור להפסיק לשיר או לרקוד,שזה סימן לחוזק וחוסן החברה
אבל בדיוק ההפך הוא הנכון.
נכון שהחיים חייבים להמשך אבל לא לפני שההרוגים נקברו והפצועים פונו לבתי החולים לא לפני שטיפת הדם האחרונה נוקתה מהכביש .מדובר כאן באדישות שנובעת מהרבה גורמים שכמה מהם הם:
שטיפת המוח התקשורתית זה שנים אחרי כל פיגוע הורגלנו לשמוע שלא תהיה תגובה יוצאת דופן ,שמדובר באיראן וסוריה ,שאי אפשר לשבור את הכלים למרות הכאב,שחייבים לנשוך שפתיים.
ממשלות ישראל זו שעכשיו וקודמותיה הרגילו אותנו שפיגועים זה חלק מהחיים וכל עוד מדובר בכמות
נסבלת של נרצחים אפשר להמשיך הלאה,ממשלות ישראל הבליגו על עשרות פיגועים עד שפעלו לדוגמא
מבצע חומת מגן שהגיע מאוחר מדי אחרי מאות הרוגים ואולי אם היה מגיע קודם היו נמענים עשרות פיגועים קשים.
אלה הן חלק מהסיבות לאדישות הזו שמסמלת את החולשה והתרופפות הסולידריות היהודית .האדישות
של הציבור לסבל מתיישבי גוש קטיף המופגזים הובילה לאדישות כלפי תושבי שדרות שהובילה לאדישות
של הציבור כלפי נרצחי הפיגוע בת''א .
נראה שאין לנו קוים אדומים.מתי נגיע לנקודה שבה לא נוכל יותר להמשיך כרגיל מתי נשבור את הכלים?.אני זוכר את ארועי מלחמת הטרור האחרונה בה אחרי כל פיגוע קיווינו שהפעם הממשלה תתעשת ותעשה משהו.לצערי אנו חוזרים לאותו ריטואל.גם עכשיו שרון מבליג עד שלא יוכל עוד ,אבל עד שזה יקרה נספוג עוד אלף הרוגים.
--------------------------------------------------------------------------------
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הלוואי ויכלתי לנחם אתכם
אורי,
27/02/05 20:43
|
|
 |
37.
36 שכחת את הפצועים הרבים
בן דוד,
ב''ה,
27/02/05 20:04
|
|
 |
36.
עוד ארבע נרצחי אוסלו התווספו
ממשלת השמאל,
והערבים,
27/02/05 19:34
|
לרשימת קורבנות הסכמי אוסלו הדמים.
יהיה זכרם ברוך!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שמופז לא יאסור אותו
ל"ת
חבר,
27/02/05 19:17
|
|
 |
34.
אבא של יעל אנחנו אחריך ולצידך
אמא,
מרכז,
27/02/05 19:01
|
לאמא של יעל השיר כל כך יפה ועצוב. יותר עצוב הוא מותה של בתך היפה והנהדרת (מסתכלים על התצלום ויודעים שהיא הייתה שלמה וצוחקת, חכמה ונחושה, פלדה עטופה ביופי). רוצה לחבק ולנחם ולא מכירה. גם לי יש בת ואני יודעת מה זאת אהבה ומכירה את החוט המקשר בין הלב של אמא ובת, אב ובת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הכבוד לאבא, אבל...
יצחק,
27/02/05 18:59
|
לנקום, זה התפקיד של המדינה. סדר חייב להיות. בשביל זה יש מסים, צבא וכיוצא בזה. בכל אופן, אני מסכים איתו שחייבים לנקום - אבל בצורה מסודרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ביטלו את החיסולים והריסת הבתים
שלום,
אי השלום,
27/02/05 17:59
|
זו התוצאה הישירה לשטויות שלנו.
הרוצחים המחבלים אינם מבינים את שפתנו. כל מחווה נתפסת ככניעה, כל נסיגה כפחדנות ותבוסה.
האם נסיק מסקנות?
מתי נפעל בהיגיון ולפי הניסיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איסלם = טרור ומוות
ל"ת
שוש,
פ''ת,
27/02/05 17:48
|
|
 |
30.
לאריק שרון
יעל,
צפון,
27/02/05 17:40
|
אריק, תקשיב לדברי האב, המבטא ברגעים הכי קשים של חייו, את אשר מעיק על כולנו. אל תזלזל בדברים היוצאים מלב האומה. אל תעשה שגיאות גסות, ותפגע בבניה היקרים של הארץ הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הורים יקרים!משתתף בצערכם
ל"ת
אילן,
27/02/05 17:38
|
|
 |
28.
אפילו את הבית של המחבל אסור
קקג,
27/02/05 17:37
|
|
 |
27.
אל תנקום לבד
יוסי,
27/02/05 17:27
|
הנקמה צריכה להיות גורפת של כל עם ישראל אל תנקום לבדך כי המדינה הזאת מתנכלת למי שמחפש צדק בנוסף לנקמה אסור לתת להם עבודה ואם מתנתקים זה אומר שלא יסתובבו בארץ אחרת זה לא ניתוק זה ברדק . האיסלאם אסון לאנושות ולעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אב יקר -נקמה תגיע!
ש. צ,
ת''א,
27/02/05 17:22
|
אם ממשלת ישראל לא תנקום את דם בתך אנחנו היהודים ננקום את דמה! דם יהודי לא יהיה הפקר למרות ואל אף הביילנזים ושאר הערכיים הנוצריים (הושטת הלחי השניה) שפשו במדינתנו!
מי יתן ולא תדעו ונדע עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תנחומי למשפחות האבלים
רוני,
ירושלים,
27/02/05 17:21
|
|
 |
24.
Condolences
Israelit,
27/02/05 17:14
|
Sincerest condolences to the family and friends of the victims. Wishing a speedy recovery to the injured. My heart goes out to the family of Yael, and to her fiance and his family. So many dreams , now lost. May you all find strength and comfort and never know more sorrow.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לפי דעתי צריך לנקום
סימני,
פאריס,
27/02/05 17:08
|
מפני שצ.ה.ל לא יכול לעשות כלום .אין בכוחו על הערבים.פשוט נקמה זאת הדרך היחידה שנשארה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רק נקמה ! רק נקמה ! רק נקמה !
ל"ת
נפש יהודי,
27/02/05 17:03
|
|
 |
21.
מלחמת נצח
נביא זעם,
ארץ אוכלת,
27/02/05 16:54
|
תכניסו לכם טוב טוב לראש, זה לא ייגמר לעולם ! בחורות כמו יעל ובחורים כמו יצחק ימשיכו ליפול, כפי שנפלו מאז דרכה כאן כף רגלם של החלוצים בעת תחילת מימוש הציונות. תהיה התנתקות, או לא תהיה, אפילו תכבשו את עבר הירדן המזרחי, הערבים לא יוותרו לנו. זה כואב ואנחנו מנסים תמיד לחפש סיבות. הסיבה היא קיומנו כאן ! אולי יש מישהו שבכוחו לממש את ה''פתרון הסופי'' לבעיה הערבית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לאב השכול
דלית,
מרכז,
27/02/05 16:49
|
לבי אתך ועם משפחתך. אין ניחומים ואני מבינה אותך היטב, אך אנא ממך אל תעשה מעשה שלא תוכל לחיות אתו לאחר מכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אל תפחדו מהדיקטטור
עם ישראל חי,
27/02/05 16:29
|
ל כוחו בפחד שלכם וסיעניו המקורנפים בתקשורת, בצבא שלום עכשיו ,בפרקליטות עם יחידות סתימת פיות ,ושבכ שעוצר יהודים במקום מתאבדים.
צפצפו עליהם לא נולדנו במדינה חופשית כדי לקבל עלינו עול של גנבי קולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
SHARON IS A PUPPET OF BUSH
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
27/02/05 16:14
|
|
 |
17.
מס 1 יה מפגר
Exleftist,
27/02/05 15:55
|
זה מה שיש לך להגיד ? אישית אני בכיתי כאשר קראתי את הכתבה הזאת, כמה עצוב, ופעם ראשונה שאני אומר דבר כזה אבל מישהו צריך לינקום ועדיף שזאת תהיה המשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תנחומיי להורים של הנרצחים
ל"ת
כואבת,
27/02/05 15:48
|
|
 |
15.
העם כולו עם המשפחות - לעזרה
אנונימי,
27/02/05 15:46
|
|
 |
14.
לאבא של יעל!!!!!
דוד צימרמן,
רעננה,
27/02/05 15:33
|
אני מבין אותך אוך אני מבין אותך.. אתה יכול למצוא באיטרנט איך הספדתי את בני אייל ז''ל שנרצח במחנה ג'נין ב-9/04/02 ...לאחר שהוא וחבריו הופקרו.... אתה מבקש נקמה משרון??? הצחקת אותו..... הוא ישן בשקט ,ילדיו ונכדיו יושבים לבטח בביתם........ עליך,חרב עולמך לעד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד
איה,
28/02/05 08:01
|
דוד שלום, אני כואבת את כאבך כשם שאני כואבת את כאב משפחתי וכאבם של כלל משפחות השכול יעל - גם היא בת למשפחת צימרמן - וזאת מצד אם אביה
שלא נדע עוד צער איה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עם כל הכאב והצער על השכול
ישעיהו,
מבשרת,
27/02/05 15:33
|
יש לציין כי חרון אף ה' נפל על החוגגים במועדון הזה מפני שבמדינת היהודים צריכים להתנהג כמו יהודים ,ללכת לבית כנסת בשבת ,לסעוד עם המשפחה ,לנוח ולהתענג ביום המנוחה -ולא ללכת להתהולל במועדון מפוקפק ,לחלל שבת בפרהסיה ,ואחר כך לצעוק למה זה בא עלי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור יהודי דתי
אברהם,
חיפה,
27/02/05 17:12
|
אתה לא צריך לקבוע במקום לנחם ולכאוב זה מה שאתה אומר ואם מדברים על חילול השם אז אתה עשית ברגע זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור יהודי דתי אתה מחויב
ישעיהו,
מבשרת,
27/02/05 19:54
|
במצוות הוכח תוכיח את חברך !!! אתה רוצה להמשיך ולשתוק ולומר להם שההתנהגות שלהם מושלמת ללא דופי ? לא מצווה היא לזעוק על האמת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה היו פיגועים נגד חרדים
הצודק,
27/02/05 16:51
|
|
 |
12.
האבא צודק
לירז,
כ''ס,
27/02/05 15:15
|
|
 |
11.
בסוף תהיה כזו מחאה עממתי נגד
ל"ת
ההתנתקות שאפילו,
27/02/05 15:12
|
|
 |
10.
זה פיגוע קטן....
המבין,
27/02/05 15:06
|
אני 'מחכה' לגדול...הרי ברור כשמש שמתכננין לנו פיגוע הרבה יותר גדול, יש מספיק גורמים שינסו לחבל בתהליך. כל האיזור כל כך חם, לא יתכן שכבר מחר נחזור לאופוריה של לפני האינטיפדה. אני חושש שנצטרך לספוג עוד כמה מכות לפני שנחליט להמשיך בחיסולים כתרים ועוד. אני רק מקווה שההנהגה הפלשיטנאית תבין שזה גם נגדם. מחר יכול להתפוצץ מחבל (פלשטינאי) מתאבד בלב השוק ברמאללה...ראה עירק. אולי אז הם יבינו שהם צריכים לרדוף אותם עד חרמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אב אמיץ
א,
27/02/05 15:05
|
אני מצדיע לאב האמיץ - אכן חייבים לנקום באחראיים לרצח הנורא שהתרחש אמש. זהו תפקידה של המדינה ועליה לבצע משימה זו. אני קורא כאן לאב האמיץ - השאר המשימה בידי המדינה. יש עוד אנשים סביבך הזקוקים לך. אני אומר לך זאת כבן למשפחה שכולה היודע שאין יום ואין לילה אך עלינו להקדיש עצמנו למען האהובים שלנו הזקוקים לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בוא תבוא הנקמה לא להתביש
גדי,
ב''ה,
27/02/05 15:02
|
|
 |
7.
אין קץ ליגון ולכאב על מות ילד
ג,
ירושלים,
27/02/05 14:57
|
ואין שופטים אדם בשעת צערו - ודאי לא כשהכאב כה גדול מנשוא. ועם זאת, האם באמת מותם של עוד אי-אלו חיילים במבצע נקמה, ועוד אזרחים בפיגוע הנקמה שאחריו, ועוד חיילים במבצע התגובה לנקמה, ועוד אזרחים בפיגוע הנקמה על התגובה לנקמה.... האם כל אלה יחזירו את יעל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שרון עסוק במלחמה במתנחלים
רונית,
27/02/05 14:52
|
|
 |
5.
ככה מדבר יהודי אמיתי.
איתמר,
27/02/05 14:47
|
זה נכון שלא שופטים אדם בצערו, אבל היהודים שבינינו, מסכימים עם כל מילה ומילה מדבריו של האב, גם סתם ביומיום. אמת צרופה. רק ככה ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איפה מאיר הר ציון?***
ל"ת
רועי,
י-ם,
27/02/05 14:45
|
|
 |
3.
עצוב נוגע ללב וגם ללב אריק שרו
ירון,
חיפה,
27/02/05 14:42
|
נקווה שאריק מבין את רגשותיו הכנים של האבא. כואב פשוט נורא אין מילים לתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אב אמיץ, דברים אמיצים.
כואב,
27/02/05 14:40
|
|
 |
1.
לא שופטים אדם בצערו..
רז,
27/02/05 14:29
|
אבל תסכימו שהוא נשמע כמו מפקד החמ''ס..אז מה הבדל ביננו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כמו ערבי גם ללא הסכמתך....
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
27/02/05 19:32
|
|
 |
אולי תעמוד גם אתה במצבו?
ל"ת
שוש,
פ''ת,
27/02/05 17:46
|
|
 |
רז - עוד מוטציה של מחלת נפש
יותם,
ת''א,
27/02/05 17:37
|
|
 |
קשה להתמודד עם אמת..
רז,
27/02/05 17:30
|
כמה שינאה שיש בכם כלפי בן אדם שחושב אחרת,פשוט האמת היא זו שצורבת לכם..תפתחו עיניים,עובדה אנחנו לא יותר טובים מהם,זהו הסיכסוך שעושה מאיתנו חיות אני פשוט מנסה להיות אוביקטיבי. אתם שונים אותי כי אני לא יכול לשנוא כמוכם. מה שמדבר אצלכם ,זהו יצר הנקמנות ובורות,אנחנו רוצחים אחד את השני בכבישים הרבה יותר מהפלשתינאים, בגלל האדישות לחיי האדם,לא ראיתי אותכם זועקים על זה,אז צבועים תשתקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רז - יש הבדל אתה טועה
ישראלי עייף,
27/02/05 19:42
|
חוסר הרצון של הפלשתינאים לשלוט בארגוני הטרור הוא בנגד לסגנון שלנו שעוצר את הימנים הקיצונים שלנו אנחנו צרכים ללחוץ על האוכלוסיה הפלשתינאית להפסיק לעודד ולעזור לטרור העולם הערבי רק מבין כוח ואלימות אני מסכים עם האב ובטח הייתי חושב כמוהו אני מתחיל להבין את ליברמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט איש עלוב
ערן,
27/02/05 19:32
|
אין לכם בשמאל גבולות האופנה החדשה בשמאל להשמיץ ולהכפיש גם מי שנפטר זה עתה או מי קרובו נפטר עוד באותו היום מעידה על פשיטת הרגל המוסרית של השמאל. מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים. רק שמאלני מסוגל לצאת בהתלהמות נגד אב שקול בו ביום שהוא קובר את ביתו.
ועוד נאמר כי רשעים לפתחו של גיהנום לא עושים תשובה. במקום להתנצל אתה ממשיך לתקוף ולהתנפח.
מה יש לומר אתה ש מ א ל נ י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו שונים קיומית: אויבים
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
27/02/05 18:49
|
לא צריך להיות הבדל *ושגי*בין הישראלים לפלסטינים. ההבדל הוא קיומי: הם זה הם ואנו זה אנו.
זה פשוט עד כדי כאב.
רק בשמאל הקיצוני לא מבינים זאת. צורה של מוגבלות אינטלקטואלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לא צדקן כאשר...
אודי,
27/02/05 17:17
|
|
 |
תודה מוחמד רז
ל"ת
אבו מאזן,
27/02/05 16:40
|
|
 |
מה קורה לך ?איפה אתה חי?
רוני,
27/02/05 15:55
|
ההבדל הוא גדול אנחנו נתנו ויתרנו שיחררנו הבלגנו והם עדין פוגעים בנו אז הכאב הוא גדול כי האמנו ובעצם עבדו עלינו לאורך כל הדרך ופגעו בבננו ובניתנו שלא עשו שום דבר רע
הם צועקים ומאימים לפגוע כאשר אנו הורגים מהצד שלהם מחבל שרצה בנו
יחי ההבל ''הקטן ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרז - מתומתם
שרה,
27/02/05 15:53
|
|
 |
אוי כמה שאתה אדיוט
ל"ת
עדיף שתשתוק,
27/02/05 15:40
|
|
 |
You are such an idiot!!
Pini,
27/02/05 15:38
|
This father was not involve in killing anybody else kids!!! your comparison of his painfull remard to those of the Haamas indicates that you are INFANTILL!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא
איילת,
הרצליה פיתוח,
27/02/05 15:31
|
שלך לא נהרגה בת. כשהבת שלך תירצח, אולי תבין מהו רגש הנקמה. הבדל נוסף הוא, שאנו מעולם לא רצחנו ערבים כנקמה, רק הגנו על עצמנו. הם התחילו, בגלל רעיון מטורף שאנו יושבים על שטחים שלהם, בולשיט גדול שמשום מה חלקנו מאמינים בו ונענים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תופס במלתעותיך השחורות
חיים שכאלה,
ישראל,
27/02/05 15:23
|
אתה לא נתפס... אתה תופס במלתעותיך השחורות בזמן שכנראה מתאים לך! לא הכינוי רז מתאים לך אלא להיפך: זר! זר אתה לעמך בשעת צרתו ואבלו! נצח ישראל ישחוק את דבריך ויהפכם לבלויי סחבות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד לכתוב נכון ,אדיוט...
ל"ת
אחמד,
תל אביב,
27/02/05 15:21
|
|
 |
למה? הוא לא אמר שיפוצץ מסיבה
ל"ת
אותך כן אפשר,
לשפוט,
27/02/05 15:11
|
|
 |
you are an idiot!!!!!!!
ל"ת
adi,
TEL AVIV,
27/02/05 15:09
|
|
 |
אתה אדם ריקטוני
שלומי,
27/02/05 15:04
|
הוא היום טומן את ילדתו ואתה שופט אותו ? [גם אם אתה לא מסכים איתו.]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רז, אתה חולה נפש!
ל"ת
אילן,
פ''ת,
27/02/05 15:03
|
|
 |
אין הבדל - כולנו בני אדם
מי בעד,
חיסול הטרור,
27/02/05 15:01
|
אלא שהם מבינים שבאמצעות כוח ניתן לכופף את האוייב, להשפיל אותו ולגרום לירידה מורלית מתמשכת. אלו דברים שהממסד בתרבות המערבית טורח כבר שנים רבות לדכא, ולכן אנחנו מקבלים בראש פעם אחר פעם, והולכים ומתכופפים (אולי משתופפים היא מילה נכונה יותר). הלוואי שהיה לנו שכל פשוט וטבעי כמו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No difference
Ely,
London,
27/02/05 14:58
|
Indeed, no difference between you, Raz, and the Hamas man. You both are anti-Semites and biggots. A whole world of difference between the father of Yael, H''ID, and you..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולה בראש
ל"ת
בני,
27/02/05 14:49
|
|
 |
The father is the kid who
ל"ת
EFRAT,
FLORIDA,
27/02/05 14:48
|
|
 |
רק אדם שפל כמוך יכול לכתוב זאת
ל"ת
המומה,
27/02/05 14:48
|
|
 |
וגם אין לרחם על השוטים
ג,
27/02/05 14:47
|
מאיפה אתה מביא את החוצפה והאווילות לדבר על אב שאיבד את בתו כאילו הוא מהחמאס? השילוב של טפשות וניתוק מביא חלק מהישראלים לתהומות של רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנירצחים, לא הרוגים.
רותי,
חולון,
27/02/05 16:01
|
|
 |
Raz is 100% correct!
Israeli, jewish,
Canada,
27/02/05 17:42
|
There is no doubt hamas people are reacting the same when we kill their leaders. That's all Raz said He did not say Yael deserved to die or something evil like that. Love, Israel in Toronto
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפש צומי?
תשאר בקנדה,
27/02/05 18:08
|
איך אתה משווה רצון לנקמה מצד האב שביתו החפה מפשע נרצחה לרצון לנקמה של אירגוני טרור שמנהיגיהם שילמו בחייהם את מחיר רצחנותם?
רוצה תשומת לב - קיבלת! עכשיו תחסוך לנו את הטימטום שלך ותשתוק
הגב לתגובה זו
|
|