 |
45.
In $$$ we trust
ל"ת
גדי,
מרכז,
01/03/05 11:24
|
|
 |
44.
מי אשם?
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/02/05 14:27
|
אשם בו גוריון כשהקים את ממשלתו המהוללת במי מפאי העליזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הצעה כדאית
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/02/05 11:30
|
אני מציע שכולנו נהפוך לחרדים וכך נוכל ליזכות בעוד כספים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הם עובדים בעינים על הציבור
מהרוב הנסחט,
27/02/05 23:57
|
איך בלי להוסיף תקציבים יקחו מ-5 שנתונים (בני 18 עד 23) ויוסיפו לעשרות שנתונים של אברכים מגיל 23 עד בערך 70 . אתם מודעים לזה שהציבור מממן אברכים רבים לכל החיים, ולא רק לפרק זמן קצר של תקופה סטודנטיאלית? והתקציב אצלהם מתחלק להרבה פחות מאשר תקציב אוניברסיטאי,כך שכל אחד מקבל יותר. מסתבר שיש ישיבות שיותר קרובות לצלחת ושם כל אברך מקבל הרבה יותר ממה שמפורסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ברכה
הרב,
27/02/05 23:29
|
אני מברך את כל המתנגדים שאינם יודעים מאומה חוץ ממה שמזינים אותם בתקשורת בברכה יהי רצון שתרוויחו כל ימי חייכם כמו שאברך כולל מקבל שכר חודשי וענה כל העם א מ ן.!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
העבודה מסיימת את הקריירה
יעל הצפונית,
27/02/05 22:03
|
אני לא מצביעה לכם שנים. אבל אם הייתי מצביעה, זה היה היום בו הייתי נפרדת מכם. 40% תוספת לחרדים? אין לכם בושה? שנתחיל למנות מי יכול היה להנות מהכסף הזה? זאת בדיוק החשיבה של פרס. בשביל השלום מותר להשמיד את המדינה. אתה עושה איתם, מר פרס, את מה שממשלות ישראל עשו עם המתנחלים. וזה ייגמר רע. מקלטים לנשים מוכות, ילדים בסיכון, ספריות לעיוורים, מועדונים לזקנים, שיקום נרקומנים, שיקום חולי נפש, מה לא? הכל, פחות חשוב מהאשפה האנטי-ציונית הזאת. הם מזיקים למדינה, כמו המתנחלים, הם לא מכירים בחוקי המדינה, אלא אם זה מתאים להם כרגע, הם פראזיטים, וחיים מכספי משלם המיסים. אין להם בושה להביא טונות של ילדים שאנחנו נממן להם את חינוכם האנטי- ציוני ואנטי-דמוקרטי. שילך לעזאזל כל מי שהצביע בעד הבושה הזאת. פוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת, הם האשמים??
אדי,
27/02/05 22:50
|
למה לא להצביע על האשמים האמיתיים, מצביעי הליכוד? מי שמצביע עבור מפלגה זו, שמנהלת את חיינו בצורה גרועה במשך שנים רבות, נושא באחריות. המחאה היחידה והיעילה במדינה דמוקרטית היא לא להצביע עבור מי שאינו ראוי. ביום שמצביעי ליכוד יבינו זאת, יווצר קשר בין רמת התפקוד של הפוליטיקאי, לבין סיכויו להבחר בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הצבעת ליכוד? אכלת אותה!!!
אדי,
27/02/05 21:37
|
הקרב שמתנהל בתוך הליכוד בין תומכי למתנגדי ההתנתקות עולה כסף. מצביעי הליכוד בוחרים בברית עם הדתיים ולא עם שינוי וזה עולה הרבה כסף. הליכוד אחראי על חלוקת המשאבים- יש כסף להתנחלויות, ולא למצוקה. הליכוד זוכה ברוב מהמם באזורי מצוקה, ומצביעיו צריכים להלין על עצמם בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מי שהוא, כמה מקבל כל אברך?
ל"ת
מוטי,
אילת,
27/02/05 20:50
|
|
 |
37.
תמיכה בתורת ישראל או פטור ממיס
ל"ת
ם לב לביב דוס,
העשיר במדינה,
27/02/05 20:20
|
|
 |
36.
הערבים רוצים טרנספר יהודים....
ממשלת השמאל,
והערבים,
27/02/05 19:39
|
גרוש יהודים-זאת המטרה הקדושה של השמאלנים כי זה מה שהערבים רוצים. ממשלת השמאל והערבים יחלקו כל הכספים שבעולם על מנת לבצע את קודש הקודשים שהוא:
טרנספר יהודים!!! טרנספר יהודים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי אידיוט
badboy,
27/02/05 21:59
|
אם לא שמת לב ...ממשלת שרון הצביעה לשינוי בתקציב לא ממשלת השמאל .בפעם הבאה תלמד לקרוא לפני שאתה מביע דעה ..אה בעצם אתה ימני = טיפש חסר השכלה= בן אדם שלא יודע לכתוב = לא יודע גם הבנת הנקרא= אידיוט שמצביע ימין רק כי אבא שלו הצביע שמיר ובגין = בן אדם שלא צריך להתחשב בדעותיו ממש = חבר מרכז הליכוד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ממשלת שרון ויהדות התורה
שי,
מודיעין,
27/02/05 19:59
|
היא ממשלת השמאל והערבים, שכן היא רוצה לגרש יהודים.
שרון=שמאל ויהדות התורה=ערבים?
בדבר אחד אני מסכים אתך: החרדים הם כמו הערבים: אלה וגם אלה יביאו לחורבן המדינה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבונת השמאלנים לא תבין לעולם
ממשלת השמאל,
והערבים,
27/02/05 20:51
|
את כתיבת היהודים כי השמאלנים הם כמו הערבים. לידיעת השמאלן הבור - יהדות התורה לא נמצאת בממשלה חלק ממנה נמצאת בקואליציה.
ליכוד הולך דרכה של השמאל. מפלגת העבודה והשאר הולכים בדרכם של הערבים.
לעולם לא יהיה הסכמה בין יהודים לערבים ודומיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי: הליכוד הוא שמאל, מפ'
שי,
מודיעין,
27/02/05 22:25
|
העבודה הם ערבים, אני בור - ורק המשיחיסטים הימניים, החרדים אוכלי החינם ואתה מייצגים את היהדות.
ועל זה נאמר - עוד יהדות כזו ואבדנו.
ואגב - אני לא שמאלני, אני ממרכז המפה הפוליטית. אלא שאצלך כנראה הרב כהנא זה ימין לייט אז כנראה שלא תהיה הסכמה בינינו מה זה שמאל ומה זה ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מפלגת העבודה מגעילה אותי
חיים,
דרום,
27/02/05 19:32
|
לעולם לא אצביע עבורה שוב. פשוט בוגדים בבוחרים שלהם. גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דייי להתבכייןןן..רוצה טרנספר
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
27/02/05 20:54
|
|
 |
34.
תגיד לי מזוז זה לא שוחד ?
ל"ת
נשדד על ידי,
שרון וממשלתו,
27/02/05 19:32
|
|
 |
33.
אני מטוטם שהצבעתי ללכוד
אבא של פרייר,
ק. חיים,
27/02/05 19:26
|
עוד 40% לאברכים ובני החייל מקבל 300 ש''ח לחודש ועובד מהבוקר עד הערב כנהג משאית בתובלה, מה לעשות והוא לצערי מעשן והסכום לא מספיק אפילו לזה, אני ''מבוסס'' ומביא למשפחתי בת השש נפשות כל חודש 6200 ש''ח נטו, אין לי אפשרות לעזור לבני החייל ובקשתי ממנו שיבקש שחרור מוקדם אחרי 18 חדשי שרות, אים לא יאשרו בקשתי ממנו כן, לערוק מהצבא ולצאת לעבוד כדי לעזור לעצמו ולבית, ניראה אותך שרון מכניס אותו לבית הסוהר, אני הופך את העולם, עוד תשמעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are giving him the wrong a
David,
27/02/05 22:29
|
Tell your son to leave the army and join a yeshiva - here there is no need to work, they receive good money and support and they dont have to serve in the army - as we say in Hebrew 'SABABA'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן מטומטם
מריוס,
27/02/05 21:12
|
|
 |
32.
נו באמת מה חדש?!
ל"ת
אורית,
27/02/05 19:24
|
|
 |
31.
מהסחיטה הרגשית
נמאס לי,
27/02/05 19:09
|
ההגיון הישר גורס ששרון היה חייב להקים קואליציה חילונית ואחראית, של ליכוד, עבודה ושינוי, כי רק הרכב מאוחד כזה יוכל לחולל שינויים במדינה ולהצעיד אותה קדימה. הרגש אומר אסור. לסבא זצל היה זקן ארוך כמו לרב אלישיב, לכן צריך חרדים בממשלה, אחרת לא תהיה זו ממשלה יהודית. החרדים הערמומים פורטים על רגש האשמה המיותר של החילונים וסוחטים את כולנו. בשום מדינה בעולם אין ציבור ענק כזה של צעירים שאינם עובדים הסמוכים על שולחן הממשלה ומתרבים בקצב חסר אחריות. מתי יתחילו להתנהג כבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גרושים ללא גרוש
גרוש,
תל אביב,
27/02/05 18:19
|
|
 |
29.
מדינה מושחתת
מסעודה,
27/02/05 18:12
|
במקום להעביר את הכסף לסל הבריאות ולרווחה נותנים אותו למיעוט לצרכיו האישיים. אם זו לא שחיתות שילטונית מה כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בוז............
אבי,
27/02/05 18:08
|
מושחתים נמאסתם, הלוואי ויפול התקציב ותיפול הממשלה אחריו. לו יהי...... לו יהי..... כל שנבקש לו יהי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מלקקי הישבנים
אחד,
27/02/05 17:48
|
אני מרחם היום על כל הפריירים שהצביעו למפלגת מלקקי הישבים שבטעות קוראים להם מפלגת העבודה אל תשיכחו זאת ביום הבחירות מיפרש מהמשלה כי לא רצה לשלם אתנן ומי ליקק את יהשבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בכתובת
אדי,
27/02/05 21:18
|
הברית של מפלגת העבודה עם הדתיים נסתיימה מזמן. מי שמאפשר לדתיים היום לחיות כפרזיטים הם מאות אלפי מצביעי ליכוד, אנשים קשי יום שמאשימים את כל העולם , רק לא את עצמם . האשמה היא באצבע שהצביעה ליכוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להתנתק גם מהחרדים והדת לעזאזל
דוד,
27/02/05 17:46
|
ניתוק מהערבים בלבד לא ישפר או יטיב את חיינו במדינה הזו הדת והדתיים גרועים יותר יש לחשוב על הפרדה ניתוק או משהוא יצירתי אחרת חבל על הזמן והאשליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים הללו לא בוגדים בעמם כמו
ממשלת השמאל,
והערבים,
27/02/05 19:41
|
|
 |
25.
ומה עם הקשישים והנכים????????
ל"ת
חכם מימון,
27/02/05 17:37
|
|
 |
יבקשו נדבות מגמ''ח במקום לקבל
כסף מהביטוח,
הלאומי,
27/02/05 17:49
|
זו האמת המרה:
אין כסף לשלם לנזקקים דמי ביטוח לאומי, או דמי אבטלה.
יש כסף לשלם לתלמידי הישיבות (שרובם מסוגלים לעבוד) עבור אי-עבודה.
וכמובן שלתת דמי מחיה לסטודנט לרפואה המשלם שכר לימוד (מסובסד אמנם), שכר דירה, ועובד במשרה חלקית כדי לממן את מחיתו חס מלהזכיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בעזרת השם, שינוי בבחירות הבאות
מצביע שינוי,
ירושלים,
27/02/05 17:35
|
הצבעתי קודם, ואמשיך להצביע שינוי. אחרי התועבה האחרונה, קולות רבים יצטרפו. וכולם ביחד: ''בשנה הבאה, שינוי תהיה בכנסת, עם יותר מנדט מהחרדים, בשנה הבאה, בעיטה ניתן בתחת, לש''ס, ושרון המושחתים!..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע לא מגיע תיצוב חינוך ילדי?
לב לביב דוס,
העשיר במדינה,
27/02/05 20:23
|
מדוע אני נאלץ לממן מערכת חינוך רקובה שממלאת בתי סוהר בחינוך חילוני רקוב ולילדי מהעם החרדי אין תיקצוב....................???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stupid question !
David,
27/02/05 22:38
|
1. There is plenty of money for haredi education 2. The reason there are more secular people in jail is that haredmim are expert in hiding their awful crimes 3. Why dont you start working instead of shnorering money
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לעליבות
שלמה,
27/02/05 17:56
|
כמה עלובים אנשי שינוי שלצערם (שמחתינו) ההסתה נגד היהדות כבר מגעילה אולי תמצאו נושא אחר להתמקד בו אומנם אומרים חז''ל :כל המיצר לישראל נעשה ראש'' אבל זה בגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אותו סכום, רק מחלקים אחרת...
*Rena*,
27/02/05 17:31
|
אותו סכום, רק מחלקים אחרת!
אותו מערכת הפוליטית, רק מחלקים אחרת!!!
Time to get rid of the Sharon government, in whichever guise it is composed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יד ה' בדבר...
לא חשוב,
לא מעניין,
27/02/05 17:08
|
ואולי הצרות האחרונות הם רמז מה' שלא לבצע את המעשה הרע הזה ? עובדה, איך שעלתה ההצעה קרה מקרה רע ליהודים... מעצבן שמשתמשים באסונות לפוליטיקה, נכון ? זה דוגמה לכל ה-''חרדים'' שכל פעם שיש אסון הם מגייסים את הקדוש ברוך הוא לעניינם כדי להוכיח שהם צודקים. זה דו כיווני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מישהו יודע
תמים,
27/02/05 17:02
|
כמה כסף מקבלים הפרזיטים כל חודש לפני התוספת שאושרה ע''י מפלגת העבודה הפרזיטית ולא קמו והתפטרו. לא נשכח לפרס!!לפואד המושחת!! לפינס!!לדליה איציק הפרזיטית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מושחתים נמאסתם
ציוני,
פתח תקוה,
27/02/05 16:58
|
''הכל כשר והמטרה מקדשת את האמצעים''זו דוגמה נהדרת שהמנהיגים נותנים לעם .אם זה לא היה טרגי הייתי צוחק איך שבשביל ההישרדות משלמים בציונות ובערכים. ובכלל למי איכפת מהמניהים שהמדינה מיתדרדרת ולא הייתי מאמין שזה שרון הציוני והלוחם הגדול המיטולוגי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ככל שתרבו לתמוך בתלמידי חכמים
יהודי,
תפוצות,
27/02/05 16:58
|
כך תהיינה לכם זכויות אצל הקב''ה ,אם לא תתמכו בהם יהיו לכם עוד ועוד פיגועים ותאונות ,מוות ושכול ... זו האמת ואל תתעלמו ממנה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הוא היה בשואה?
אדי,
27/02/05 22:36
|
מיליונים האמינו כמוך שהוא ישמור עליהם מכל רע. אין צורך לספר לך איך זה נגמר, נותר רק להתפלא שאדם אינטילגנטי מאמין עדיין בהשגחה העליונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלכם הגולה
שונא אלוהים,
27/02/05 19:27
|
|
 |
א. לא צריכים זכויות אצל הקב''ה
שי,
מודיעין,
27/02/05 17:34
|
צריכים שוויון חובות של האברכים.
ב.אתה ממש מפחיד בנבואות הפרימיטיביות שלך. אמאל'ה!
ג. תישאר בתפוצות. כן ייטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דאג לפשע ורצח החילוני ועזוב את
העם החרדי,
27/02/05 20:36
|
חוץ מהפרוטות שמקבלים לומדי התורה המועטים מאד .שבזכות תורת ישראל שאין לך מושג בה הנך מתהלך על האדמה הזאת... כל הבעיות נפתרו אין אויבים מבחוץ אין פשע .רצח יום יום רצח שופט אונס קבוצתי ...כל הבעיות נפתרו רק מספר מועט של לומדי תורה מטריד את מנוחתך....נבער חילוני ובור לך תסניף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מימיי לא הסנפתי, קרוב לוודאי
שי,
מודיעין,
27/02/05 22:36
|
שאני משכיל ואינטילגנטי בהרבה ממך, וכמעט שאין ספק שאני מממן לא מעט פרזיטים שאתה ממהר להגן עליהם (אולי כי אתה אחד מהם?). אין ספק שיש עוד הרבה בעיות לפתור במדינה - וזו בהחלט אחת מהן, ואתה יודע מה - אפילו מהחשובות יותר. שכן חינוך לערכי עבודה הינו אחד מאבני הדרך שאנו צריכים לגדול עליהם. ומותר לי לחלוק על ההנחה שלך שבזכות תורת ישראל אני מתהלך על האדמה או שגם זה לא תאפשר לי? בעצם מה כבר אפשר לצפות ממי שמאמין באמונה פרימיטיבית שכזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי .ראש בראש תשאר ללא ראש.
גדי לוין רו''ח,
בני ברק דוס,
28/02/05 00:34
|
א: תורת ישראל שהיא אם לכל החוכמות ודורשת לימוד של 80 שנה ורק כדי להבין שלא יודעים כלום.... ואכן זה הוא מקור הג''ניוס היהודי הידוע ..לבוא ולכנות לומד תורה כפרימיטבי מוכיח שוב את הבערות החילונית אשר נתקה עם עתיק שהעניק את תשתית המוסרית לכל העולם ערכי מוסר ומשפט וצדק ועוד ועוד..ורק כאן במדינה המטורפת והריקנית צריך לנמק מה ערך יש לתורת ישראל ערכה ההיסטורי ומה ביכולתה להצמיח..טרוף אמיתי. ב: אני בוגר המכללה למנהל .סיימתי ראיית חשבון..מעיד אני שכל הלימודים והבחינות שעברתי הם משחק ילדים עלוב ומגוחך לעומת העומק .השפע הרעיוני.הלוגיקה.ההיקף.והשלמות המבנית והאמיתית שיש בתורת ישראל ובגאוניה... לו היית משכיל ונפגש ולו פעם אחת אם תורת ישראל מהר מאד היית נשבה בקסמיה ולא מקדש רק עבודה וכפי שאני רץ בטרוף אחרי יום עבודה לבית המדרש ואלו שעותי הנהדרות רק אני יכול להבין ולזהות את לפיד אש התורה שהולך לפני המחנה....חובה על כל יהודי לבחון ולברר לפני שנאה וביטול....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגדי הדוס היקר
שי,
מודיעין,
28/02/05 08:46
|
אכן נפגשתי עם תורת ישראל, ויותר מפעם אחת. ורק על מנת לסבר את אוזניך, אני אכן מודה שהיא עמוקה ומעמיקה, עם לוגיקה, שפע רעיוני וכל אותם דברים יפים שאמרת - אך לצערנו הולכת ונהייית פחות ופחות רלבנטית כיוון שהיא עוסקת בעיקר בסוגיות שאבד עליהן הכלח. ואגב, אין לכך שום קשר לאמונה. אפשר להעמיק ולדוש בתורה, אך עדיין לא להאמין בהבלים (סלח לי, אבל זו אמונתי!) כגון זה שציינת - שבגלל התורה אני מתהלך על האדמה. בדיוק כפי שאפשר ללמוד ולהעמיק בתורת האיסלאם ולא להאמין בכך. אני חושב שאני יהודי מצוין, אבל אני אתאיסט באמונתי, וחי עם זה מעולה. ומה לעשות, כל אמונה שהיא, כולל נצרות, איסלאם ועובדי אלילים, נראית לי קצת פרימיטיבית, ויותר מכך המנהגים הנובעים מאמונות אלו. זה לא משפיע על יחסיי לאנשים המאמינים - איש באמונתו יחיה - אבל כאשר זה מנוצל על ידם לפגוע באורח חיי, אם מבחינה כלכלית ואם כדי למנוע ממני לחיות את חיי, אני מגיב. ולסיום - איני שונא איש - גם לא דוסים. הם פשוט תינוקות שנשבו אצל רבניהם, ולא הם ולא הבוסים שלהם מבינים שהם עשויים למוטט את המדינה עם מערכת הערכים שהם מתבססים עליה: ''חיה ואל תתן לחיות'', ''למד ואל תעבוד''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש קומץ... כולה 30 ומשהו אלף
מריוס,
27/02/05 21:14
|
|
 |
סע לתפוצות ועזוב אותנו בשקט
ל"ת
יואב,
27/02/05 17:13
|
|
 |
עזבתי אותך והגעתי לתפוצות כי
יהודי,
תפוצות הקדש,
27/02/05 20:04
|
הפכת את הארץ הקדושה למערת פריצים ! כבר אמר ישעיהו הנביא ''הוי גוי חוטא עם כבד עוון זרע מרעים בנים משחיתים עזבו את ה' נאצו את קדוש ישראל נזורו אחור'' ,אז תמשיך ותאכל חזיר לתיאבון ופירות ים ושאר שרצים ,תתהולל בשבתות ,המשך לבעול את בנות ישראל בהפקר והתנהג גרוע יותר מהגוי הבזוי ביותר ,ה' ממש יצליח את דרכיך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואו, נשמע מעולה: בחורות, פירות
גיא,
מודיעין,
27/02/05 22:38
|
|
 |
18.
עד מתי רשעים יעלוזו ????
ל"ת
יהודי אמיתי,
ישראל,
27/02/05 16:54
|
|
 |
17.
חובה לקרוא!!!!!!
ערן,
27/02/05 16:51
|
חוק שמותר להתנגד לאנטנות כן ??! חוק שמותר להתנגד לשלם כסף למתבטלים, למה לא?!?!? אני מתנגד שייתנו להם! מה יש לא מספיק נתתי להם ? 5 שנים בצבא, 16 חברים נהרגו לי ביידים!!!!!!! מראות של טרור שקופצים לי לתוך החלומות! והם מה יושבים מעשנים גראס בישיבות שלהם (כן כן !!!) עושים חיים על חשבוני ועל חשבון חבריינו המתים והנרצחים אל תתפלו בשבילנו! תלחמו בשבילנו לצידנו בושה וחרפה אני עובד 12 שעות ביום טס הבייתה לשחק עם הילד שלי. והם עדיין בישיבה הרי עבדתי היום עד תשע בלילה יש כסף תרגעו! לכו לעבוד נמאסתם ! מושחטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה נתת לשרון 40 מנדטים
מוטל,
27/02/05 19:29
|
|
 |
את זה באמת חובה לקרוא
קצין במגל''ן,
27/02/05 17:22
|
חוץ מצרות עין לא ראיתי דבר אמיתי בטענותך למה הם כן ואני לא למה הם כך ואני כך מישהו אמר לך לא להיות כך? מישהו חייב אותך לעבוד עד 9 בערב אתה בחרת בזה אז מדוע אתה מתלונן?. צבא ידוע לכולם שהיום כל מי שרק מעוניין לא מתגייס פרופיל 21, פרופיל 24, אי התאמה, ימני קיצוני, שמאלני קיצוני, עבר פלילי, אוסתם לא בא לי לשרת נכנס לכלא 4 או 6 לחודש חודשיים ויוצא מהצבא עם פרופיל מלא.אם לא רצית לשרת יכולת לבחור באחד מהדרכים הללו ואני מכיר עוד דרכים רבים שקיימים. אז על מה התלונות שלך? והאמן לי מהמיסים שלך אף אברך לא מתפרנס אמרו מזמן בציבור החרדי אל תתנו לנו מאומה ואל תבקשו מאיתנו כספים. רוב התורמים הגדולים של מדינת ישראל הם חרדים מחו''ל ותורמים למדינה מליארדי דולרים שלא נדבר על בעלי תפקידים והשפעה בממשל האמריקאי שמשפיעים לטובת מדינת ישראל ובזכות קרוביהם ומקריהם החרדים שחיים בארץ. כמה חרדים נמצאים בתפקידים בכירים במעגל העבודה ומשלמים מליארדי שקלים לקופת המיסים? כמו לב לביוב, מנכ''לים בחברות הי טק, פרופסורים, וכו' המסקנה היא אין כאן אלא אי הכרת הציבור הנפלא הזה, ושטיפת מח של שנים. שסופה צרות עין וקינאה בלבד ותאמינו לי אין על מה. לפני שיתקפו אותי אני מציין שאני כן עושה מילואים והרבה מאד ככצין ומפק''צ בצה''ל. שיכלתי טובים מחברי ואני אחי כמוך עובד הרבה מאד שעות הלוואי ויכולתי להוכיח לך את זה אבל אינני אוהב הכפשה של ציבור נפלא בגלל שלא מכירים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לקצין במגלן
דן,
27/02/05 18:27
|
דיברת הרבה אולם מאום לא אמרת או שאתה חרד שחוטא(אינטרנט.טלויזיה ועוד) אני לא מבין היכן אתה רואה צרות עין? מהמיסים שלנו כן הולך חלק ניכבד לבני ישיבות לישראל ישנם תורמים רבים באותה מידה שישנם חרדים ושנם גם נוצרים שהם אוהבי ישראל ותורמים מליונים למדינה(משאירים עיזבונות לפקודת המדינה)בפיסקה אחת אתה צודק...אין הכרת תודה לציבור זה ומדוע?...מפני שציבור זה לא תרם מעצמו לבניית הארץ מפני שציבור זה חיי על חשבון האזרח הקטן שנאבק ביום-יום לפרנסת משפחתו הוא מפני שחלק מציבור זה(ע''ע נתורי קרתא)שולל בכלל את מדינת היהודים מפני שציבור זה יושב לנו (האזרחים)על העורק הראשי בצואר ויונק את דמנו(מי אמר ערפדים ולא קיבל?) ורשימת הדוגמאות עדיין ארוכה....רוצה כוד? הרי לא לחינם ישנה היתמרמרות בעם נגדם ואם אני חוזר לתגובה שלך...משום מה לא ניראה לי שהינך קצין במגלן ותחושת הבטן שלי אומרת שאתה חרדי(מה זה שחור) שחוטא באינטרנט אז אומר לך ולשכמותך איזבו אותנו לנפשנו...לא רוצים מדובשכם ולא מעוקצכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרות עין
לדן,
27/02/05 23:23
|
לא ציפיתי ליותר מזה אני חרד וגאה מאד אם כי אני כן קצין בצה''ל ושוב מי אתה שאצתרך להכיח זאת בשבילך אך אף על פי כן אשמח לעשות זאת לגבי נטורי קרתא לידיעתך אינני מצודד בדרכם אך דווקא הם אינם מכירים במדינת ישראל אינם מתוקצבים אפילו באגורה שחוקה מקופת המדינה החינוך שלהם אינו פורמלי ואינם חייבים שום דבר לאף אחד אגב הם אפילו לא משתמשים בכסף ישראלי אז מה יש להלין עליהם. שוב אני חוזר לדברי צרות עין וקינאה הם המרכיבים שאתה וחבריך משתמשים בהם בכדי ללבות מלחמת אחים קנאה קנאה קנאה קנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מבין גוי חילוני בערך תורת
ל"ת
ישראל סא''ל,
אביב גפן,
27/02/05 20:25
|
|
 |
ל''קצין ממגלן''
דובדבן במיל,
27/02/05 18:00
|
אני מאוד מקווה שאינך קצין ומפקד צוות במגלן. המכתב שלך הוא לא רק גבוב של שטיות הוא גם מלא בשגיאות כתיב. הגדלת ואף כתבת כצין בסוף מכתבך. בעצם עם עילגות כזאת שרשרת הבושות ''שלכם'' כולל החסול הנועז בגבעת האנטנה לא מפתיעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DO SOMETHING VOTE FOR ......
LOVE,
U.S.A,
27/02/05 17:08
|
IT'S ABOUT TIME SOME OF YOU IN ISRAEL BE STRONG VOTE FOR LIBERMAN EFI ETAM AND SHINOI .SHARON IS A DICTETOR AND ALL THE OTHERS ARE COWARD TO LOSE A GOOD CHAIR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שרון מצפצף על כולנו בכל הדברים
משה צ.,
ירושלים,
27/02/05 16:47
|
שרון מנהל את המדינה כמו חנות מכולת פרטית. משלם לבטלנים מאות מליונים מכספינו, מפטר ראש שב''כ ורמטכ''ל מצויין. אנחנו לא כבשים שלך שרון. לך הביתה לכבשים! מושחת נמאסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה זאת אומרת ''ההכנסה''?
!,
27/02/05 16:47
|
איך אפשר להשתמש במילה המרמזת על תמורה לעבודה... אפשר להשתמש למשל ב- התרומה, ההקצבה, ובעיקר השוחד לאברכים יגדל ב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למהלא?מי חשב אחרת?בושה
ויוי,
27/02/05 16:44
|
קיצוצים מהחילים מהזקנים אבל אתה שנורר לומד? כן נשלם לך הציבור ישלם יותר מיסים ואתה הומו תשב ותילמד על חשבוני למה לא? מה הם מסוגלים לעשות במדינה מלאה אויבים? לשבת ללמוד השם שומע ולא עושה כלום לכו לפרנס את המישפחות שלכם די לשנורר המדינה ענייה אתם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה העבודה נמנעה
ל"ת
ולא התנגדה?,
27/02/05 16:42
|
|
 |
12.
ביבי עובד על כולנו
ל"ת
לא לשכוח!!!,
27/02/05 16:41
|
|
 |
11.
העבודה והליכוד הם אסון
אייל,
27/02/05 16:39
|
תלמידי הישיבות הפרזיטים גוזלים את כספם של העניים, הנכים והזקנים, בפעם הבאה חובה לשים ''שינוי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה לא הוספה, אלא השבת הקיצוץ
יוסי,
27/02/05 16:34
|
אבל מה זה משנה לשונאי החרדים. מבחינת אלה, יש להפלות לרעה את התלמידים החרדים, לשלול מהם את הזכויות האזרחיות ואולי אף לגרשם מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?????
יואב,
27/02/05 17:12
|
מה זאת הדמגוגיה הזאת? הרי החרדים מקבלים הרבה יותר מכל שסע אחר בעם. ועל איזה זכויות אתה מדבר כאשר הם לא ממלאים כמעט שום חובה אזרחית? הרצחת וגם ירשת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני כבר מתגעגע לשינוי בממשלה
אורי,
מודיעין,
27/02/05 16:34
|
העבודה מוכרים את עצמם תמיד בזול, לדעתי הם אפילו לא מבינים מה רע לתת לציבור מסוים כסף מבלי שיעבדו, הרי שורשיהם במפ''אי וכך היה נהוג אז... לגבי מנשקי המזוזות בליכוד, כל מילה מיותרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא קולט ששינוי זאת מיפלגה
עופר,
27/02/05 16:55
|
|
 |
למה גזענות?
יואב,
27/02/05 17:11
|
המצע שלהם מתנגד לאידיאולוגיה, לא לגזע או עדה. בניגוד לש''ס שקמה על טוהרת המזרחיים, זאת באמת גזענות. האם אתה באמת לא חושב שקיים מקום למפלגה כמו שינוי על רקע השחיתות שלא תיאמן של החרדים? אתה כנראה חרדי שנהנה מההטבות אם אתה חושב כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אין חדש תחת השמש...
כרגיל,
לא למדנו,
27/02/05 16:30
|
|
 |
7.
האמ אמא של הפרזיטים
אדמור הפרזיטים,
בטח בני ברק,
27/02/05 16:29
|
מה יהיה עם אוכלי החינם האלו במקום שהמדינה תתפתח אנחנו ממשיכים להיות מדינת דת.צאו מהסרט אין לתמוך במישהו שיש לו יכולת עבודה אם הוא לא תורם בחזרה. גם מכל התפילות שלהם עוד לא התחוללו ניסים מי יודע מה או שהם מחכים לכסף בכדי להתפלל חזק יותר. כנראה שמי שטוב טובע-ככה אומרים בצבא,אבל זה ביטוי שהם לא מכירים. תנו למדינה שלנו כבר לגדול ולהתפתח ולא לדרוך במקום כמו אנאלפבתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
במקום לקחת הם נותנים להם
ל"ת
jj,
27/02/05 16:29
|
|
 |
5.
זה הזמן לשקול מרד מיסים...
ל"ת
אזרח שנמאס לו,
27/02/05 16:20
|
|
 |
גם לי נמאס מבתי סוהר מפוצצים
ל"ת
משה שנפלד קבלן,
דוס שחור,
27/02/05 20:44
|
|
 |
4.
באו מים עד גועל נפש
אברום,
27/02/05 16:18
|
|
 |
3.
מזכיר את צ'אושסקו
חשוך ימי בינימי,
27/02/05 16:15
|
בפעם האחרונה שהרודן ניקולאי צ'אושסקו הופיע בפומבי, וזה היה לאחר שכבר החלה ההתקוממות נגדו (והשתוללות ה''סקוריטטה'' בטימישווארה, היא טמשוואר בפי המקומיים דוברי ההונגרית) הוא הכריז שבשביל ''להציל את המדינה'' הורה להגדיל את כל ''התשלומים הסוציאליים'' בעשרה אחוזים.
העם הרומני לא קנה את נסיון השוחד השקוף ובו במקום החלו צעקות ''אנחנו רוצים חופש''. זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות שלטונו של צ'אושסקו שמישהו בכלל העז לצעוק נגדו, ועוד בנוכחותו!!! לאחר שהראשון העז הצטרף אליו הקהל כולו. חילופי מבטים מהירים בין הרודן לקציני המשטרה והמאבטחים הבהירו לו שכדאי להימלט מהמקום, וכך אמנם עשה מיד. אלא שהוא נלכד זמן קצר אחר כך וסופו הרי ידוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסכנות הנשים\עבדים שלהם
ל"ת
מישי,
27/02/05 16:03
|
|
 |
1.
זה אותו הסכום
דניאלה,
27/02/05 16:02
|
זה אותו הסכום רק מחלקים אותו אחרת. מורידים (?) לבני ישיבות בני פחות 23 ונונתנים את זה לבני מעל גיל 23. אבל לבני פחות מ-23 יוסיפו לישיבות ואז יחלקו להם את ההפרש. אדון מיימון על מי אתה עובד? דיי לשקרים. 40% תוספת, מתי העלו לכם משכורת ב-40% במהירות כזאת. מושחתים ושקרנים באמת נמאס.
הגב לתגובה זו
|
|