 |
133.
התגובה של השגריר לא מקצועית
ג.,
02/03/05 17:05
|
הטענה של שרון שהצרפתים הם פרו ערבים היא לגיטימית אפילו אם היא היתה שגויה (והיא לא שגויה). התגובה של שגריר צרפת היא לא מקצועית. באיזה מקום בעולם שגריר אומר על העם המארח שהוא לא שפוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
יצפן צדק
פייאר,
01/03/05 18:16
|
|
 |
131.
I don`t like france
ephi,
01/03/05 18:04
|
|
 |
130.
העיקר שונאי צרפת,
Jacques Blum,
01/03/05 17:33
|
סעו לתאילנד הקיץ, אל תבואו לצרפת. בצרפת יש מודעות לזהום אוויר, ולזהום בכלל, השונאים לא רצויים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
וכי שרון שיקר? הם פרו-ערבים !!
ל"ת
ריצ'י,
אשדוד,
01/03/05 17:21
|
|
 |
128.
בניגוד לאמריקאים, הצרפתים הם
אבנר א. ראם,
ירושלים,
01/03/05 16:34
|
לפחות עקביים, הם מצדיקים את האירגונים האיסלמיים בכל מקום, ולא רק בבלקנים ובקווקז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הישראלי הצרפתי
פסיכיאטר מחוזי,
01/03/05 16:12
|
אישיות גבולית,אינפנטילית איי קיו על גבול הדבליות. אישתו בגדה בו לפחות פעמיים והוא סלח לה. נשוי פעם שניה, גם הקודמת בגדה בו.
סובל מקוורלומניה, המתבטאת בדחף בלתי נשלט לריב. ישן מעט בלילות וכשאין לו עם מי לריב, הוא רב עם עצמו. סבור שהוא יצור נעלה ומורם מעם, הטעות נובעת מהיותו מתרומם. שונא אנשים ובעלי חיים והם שונאים אותו.
נונקונפורמיסט מושבע. מובטל, עוסק בנוכלויות קטנות,שייך לעשירון התחתון או לכל היותר זה שמעליו. ילדיו מנודים. אין לאיש חברים. עבר התעללות מינית בילדותו, בעל פין קצר ואון רופס. נטיות הומו סקסואליות,נחשף לגילוי עריות. רקע ילדותי קשה, נדחה על ידי הוריו, נולד בגלל פנצ'ר בא.מניעה. בנוסף המאובחן סובל מפרנויה ומסכיזופרניה. חושב לעיתים שהוא ז'אן מרי לה פן, לעיתים מוסולוני או וענונו. לאיש שער מתולתל שחור ממוצא צפון אפריקאי. נוטה לשינויים קיצוניים במצבי רוח. לא מזיק ואין צורך לאשפזו.
האיש אינו יכול להתאפק וחייב להגיב, גם לאבחנה זו. מה שכמובן יעיד על נכונות הדיאגנוזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפסיכיאטר - דיאגנוזה מדויקת
כל מילה ומילה,
02/03/05 13:24
|
הייתי זקוק לזמן ארוך כדי להפסיק לצחוק. אגב מה בדבר אישפוז? נראה שהצרפתי עבר מזמן את ביקורת הגבולות של השפיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פסיכיאטר מחוזי
צרפתי קורסיקאי,
01/03/05 17:29
|
|
 |
126.
הם לא נעלבו
ג.,
01/03/05 09:47
|
הצרפתים לא רגילים למנהיגים יהודים וישראלים שלא מתרפסים. זה לא ויכוח על צדק. הצרפתים מאמינים שצרפת מספיק חזקה דיפלומטית וישראל מספיק חלשה שהצרפתים יכולים לכפות התרפסות ישראלית. הרמת ראש ישראלית נחשבת מבחינתם כנסיגה נוספת של האימפריה הקולוניאלית שניהלה פעם חלקים שלמים של העולם. הם לא יכולים לתת ליהודון עלוב להרים את הראש ולהתחצף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מילה אחד קטנה של Dieudonne
Donnedieu,
01/03/05 08:46
|
הקומיקאי הצרפתי,וכל יהודי צרפת מתלוננים שהוא אנטישמי ויורד רק על יהודים. ליהודים מותר להיות רגישים,רק ליהודים מותר...! LOL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
צרפתים - עשו פסטיבל לערפאת שמת
טשי,
01/03/05 08:46
|
ומה הם מצפים, שלא נצחק עליהם? מצד אחד בונים לאירנים פצצות, לא ממגרים את האנטישמיות בצרפת (שהיא מהגבוה ביותר באירופה) ומצד שני משחקים אותה חברים שלנו. יצפאן צוחק גם על בוש, ובצורה בוטה יותר, ובוש לא עושה ברוגז, כי הוא חבר אמיתי של ישראל ויודע לקחת כל דבר בפרופורציה. אם לא מצחיק את הצרפתים שלא יצחקו, וגם לא צריכים אותם כאן בישראל. מספיק להתחנפויות. ראינו איזה חגיגה הם עשו לערפאת שמת אצלם בבית חולים - סוף סוף יש מישהו כמו יצפאן שאומר להם את הדברים בפרצוף, אז שיחפשו את עצמם. שרון - אני גאה בך על האומץ שיש לך להגיד לצרפתים בפרצוף מה אתה חושב, מה עם ישראל חושב, ושיפסיקו עם המשחק הכפול שלהם. שרון - כל הכבוד ! אל תתנצל, הם אלה שצריכים להתנצל על התמיכה בטרוריסטים. למה בכלל צריך איתם קשרים דיפלומטיים? למי זה טוב ? כל שני וחמישי מתעקם להם הפרצוף על משהו אחר - אז שיתעקמו וישתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
הצרפתים צודקים
ירון,
01/03/05 07:42
|
הישראלים אוהבים לנגח את הצרפתים בכל הזדמנות. והתקשורת נהנית לרכב על הגל הזה. לדעתי לא מעט שלא בצדק: המדיניות הצרפתית היא לא כזו חד סיטרית ואנטי ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
sharon u the man
ל"ת
moti,
usa,
01/03/05 02:51
|
|
 |
121.
מה לנו ולצרפת?
טפו על המגיבים,
01/03/05 01:42
|
באמת יש לישראלים איזה פסיכוזה עם צרפת. מה הם עשו לנו? כאילו ששאר ארופה כל יום מצדדת בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
Bravo Sharon
Crumbs,
TA,
01/03/05 01:13
|
It's about time someone said the obvious. Notice, the French aren't even arguing the facts, just the comment. Yes, the emperor is not wearing any clothes and all who think otherwise are just franco-file snobs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
איך נותנים לישראלי צרפתי בכלל
רפי,
ישראל,
01/03/05 01:08
|
במה כאן ! הבן אדם כנראה מעשן יותר מידי חומר מרוקאי בצרפת .. לך לכל הרוחות . אין לך זכות דיבור בפורומים ישראלים ויהודים .. אתה לא יהודי טיפשון ... אתה סירחון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
אין אלא לצטט מ''משחק מכור''
דובי,
01/03/05 00:26
|
את גורי אלפי בהבקרה סאטירית ועוקצת להפליא.
''יש גרמניה אחרת - קוראים לה צרפת''.
אגב, מבחינת אנטישמיות חברית, מסתבר שהבריטים לא פחות גרועים מהצרפתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הברקה בדומה לשל גורי המפגר
ארי,
01/03/05 02:31
|
''יש גרמניה אחרת קוראים לה ישראל''
זה אפילו מצלצל יותר טובץ
שלא נדבר שכאן מציירים חופשי צלבי קרס על הקירות,שקוראים אחד לשני נאצי,... בצרפת,לפחות מבחינה חוקית,זה פסול. בישראל,זה חופש הביטוי.
אז דובי,לך לגורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
האמת - The Truth
gil,
US,
28/02/05 23:58
|
מענין אם הצרפתים היו מרוצים אם שרון היה אומר שהם פרו-ישראלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
US gilgil,הצרפתים בעד
liberty,
01/03/05 02:23
|
תוכנית ג'נבה. כלומר ,חלוקה צודקת ושיוויון זכויות. תזכור את המהפכה כשאתה מתבונן בפסל החרות בניו-יורק. זה סמל צרפתי בגדול,כי זה אמריקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
נו מה אתם רוצים שרון צדק
ק,
28/02/05 22:17
|
כולם שונאים את הצרפתים בכל העולם אנחנו לא היחידים. שיתחילו לעשות חושבים וחשבון נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שגם ישראל שנואה על כל
צדוק,
28/02/05 23:32
|
|
 |
115.
צרפתים,לא לכעוס, קורה לו מדי
ל"ת
פעם שיוצאת מפיו,
איזו אמת,
28/02/05 21:52
|
|
 |
114.
האמת ..אני די מרוצה
badboy,
28/02/05 21:40
|
שסוף סוף עשה ראש ממשלה בישראל מעשה והגדיר את הצרפתים כפרו ערבים .מזמן ידענו שצרפת הינה עוכרת ישראל וצרפת כמדינה חושבת שממנה יצא כל האור אל העולם ושהיא מרכז העולם ץנכון שהם ייצרו את הפזו 106 וה-206 אלופת העולם בראלי אבל חוץ מזה ..ממש כלום שיש להתפאר בו ...הדבר הטוב הבא שיכול לקרות זה הריסת מגדל אייפל ובניית מסגד במקומו אולי ככה הם יבינו ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Not only bad,but stupid!
ל"ת
boyit,
28/02/05 21:49
|
|
 |
113.
לישראלי הצרפתי- אתה חולה!!!!
דניאל,
צרפת,
28/02/05 21:39
|
נכון שלישראלים יש בעיה עם צרפת והצרפתים, בעיה שמעוורת את עיניהם ומחרישה את אוזניהם. נכון לא פחות שבצרפת יש אנטישמיות. וגם נכון שהאנטישמיות אינה מדיניות הממשל. אבל התגובות שלך טעונות שינאה, די בהמית. אני לא בטוח שזה מייצג משהו או מישהו חוץ ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל אני מייצג רק את עצמי
ישראלי צרפתי,
28/02/05 21:51
|
~תפנים~ אדם נשאר אדם אל תקרא לי עם שלום חנוך
ועל אפסים כמוך אני לא משתין אפילו
תפנים גם את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרפתי: פשוט אין לך חיים
האמת המרה,
01/03/05 04:41
|
יושב פה שעות על שעות על שעות, עסוק במריבות בהמיות ובבוניות עם כל המגיבים - אגב אתה כל כך דומה להם שזה עצוב. אתה לא בצרפת, ולא נעליים. אתה סתם בבון מכוער מצוי שאין לו חברים ואין לו מה לעשות בחיים חוץ מלהפיץ שנאה וכיעור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HE SOUNDS LIKE AN ARAB IF U
ל"ת
ASK ME,
01/03/05 15:43
|
|
 |
112.
לישראלי צרפתי נכון ששמך וענונו
ל"ת
סנדי,
28/02/05 20:16
|
|
 |
וענונו זאת עוד דוגמה לאדם שעשה
ישראלי צרפתי,
28/02/05 22:08
|
לכם שרות, וגמלתם לו , בדיוק כמו לכל האחרים שישראל השתמשה , וזרקה ... ראה ערך צד''ל ...
תפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל הייתה מעוניינת שוענונו
עוד צרפתי,
28/02/05 20:32
|
יידבר על הכור בדימונה. הוא הרי לא עשה שום נזק! אילו היה חשד שיעשה נזק,היו קופצים עליו כל אלה שעקבו אחריו והתנפלו עליו לאחר שעזר לישראל. שיהיה לך ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
לכל הישראלים השונאים....
איטלקי שמבלה,
בצרפת בקיץ,
28/02/05 20:10
|
העיקר שבקיץ הקרוב לא תבקרו בצרפת. יש ישראלים נפלאים,אך אלה השונאים דווקא באים לזהם את צרפת בהתנהגות גסה,בצעקות,בחוסר נימוס,באכילה כמו בהמות במסעדות...... נוותר בכייף עליכם כפי שהרבה מדינות בעולם מוותרות...ייוון,תאילנד,ניו-זילנד..... לגרמנים לא נעים להגיד את האמת בגלל השואה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קרנף סתאמי, מין בהמה כזו..
ל"ת
דולי,
ת''א,
28/02/05 21:03
|
|
 |
טוב לפחות שזה לא ישראלי-איטלקי
המחלקה הסגורה,
28/02/05 20:31
|
כמו הג'יני המהבול מלמטה.
אנחנו רואים שאתה מבקש שלא נגיע אליכם לאירופה. טוב, אתם עם היורו שחצה מפלסים כנראה יכולים להרשות לעצמכם לוותר על תיירים.
אנחנו יכולים לבקש מכם משהו אלה שמוותרים עלינו בכזו קלילות? אולי תפסיקו עם הביקורים שלכם באתרים שלנו? יאללה, קישתא מפה לאתרים איטלקיים, צרפתיים, יווניים וגרמניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך השם,יש תיירים ,אבל
איטלקי שמבלה,
בצרפת בקיץ,
28/02/05 21:55
|
מוותרים על הבהמות הרעשניות שבתוך העם הישראלי. תשאירו מקום למתורבתים שבינכם. הבנת את זה ,ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, לא נבוא
המחלקה הסגורה,
28/02/05 22:25
|
נשב כאן כל הבהמות הרעשניות וניתן לך ולגרמנים לשמוח ביחד בצרפת (זהירות מהערבים, אה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרפתים מסתדרים טוב עם הגרמנים
איטלקי שמבלה,
בצרפת בקיץ,
28/02/05 23:01
|
והגרמנים הוזמנו לזכר הפלישה בנורמנדי. גם בוש היה . אתה רואה,למרות הכל,הצרפתים לא שנואים כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא יסתדרו טוב?
אילן,
01/03/05 13:42
|
|
 |
אל תבקר גם ביוון,הם לא רצו
איטלקי שמבלה,
בצרפת בקיץ,
01/03/05 02:37
|
שתיהיה לך מדינה. הם גם בבסא כשאתה מגיע כי הם יודעים שהם יצטרכו לחדש את מלאי המגבות,מאפרות,ברזים,סדינים...וכל מה שאפשר לגנוב למסוודה. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, אנחנו רואים שיש הסכמה
המחלקה הסגורה,
28/02/05 23:17
|
איטלקים, גרמנים וצרפתים ביחד. אתם ראויים להם והם ראויים לכם.
ובוש? בוש היה הנזם באפו של החזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' שלנו'' אפשר לחשוב שאתה הבן
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:44
|
|
 |
אולי תלך לעשות קצת כסף ביער
המחלקה הסגורה,
28/02/05 21:03
|
ותעזוב אותנו במנוחה? אל תגידו לנו לאן לנסוע, לא נגיד לכם לא להיכנס לאתרים המעניינים, דוברי העברית של מדינת ישראל. אגב, רצינו לשאול אותך, אתה משתמש במילה הגסה הזו גם בכנסיה ובמסעדות צרפתיות אנינות או רק ביער?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגטו הישראלי בקושי נשארו יערות
ל"ת
צרפתי ישראלי,
28/02/05 22:10
|
|
 |
אתה אכן דפ''ר
המחלקה הסגורה,
28/02/05 22:18
|
והנה קצת אינפורמציה בשבילך: ישראל קיבלה מהאו''ם לפני שנה-שנתיים פרס על היותה המדינה ה-י-ח-י-ד-ה בעולם שיש שנוספו לה יותר עצים מאז תחילת המאה העשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותם זה עם של בבונים
צרפתי ישראלי,
28/02/05 20:29
|
|
 |
גם אתה גור בבונים קטן ומסכן
דניאל,
צרפת,
28/02/05 21:43
|
אתה , כדי להיות ישראלי או צרפתי צריך לעבור מבחני כניסה למין האנושי. בכלל לא ברור לי שתקבל ציון עובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
ישראל חייבת את חייה לצרפת 4 פע
אחד,
28/02/05 19:20
|
פעם אחת בקום המדינה. צרפת אירגנה את הלובי חזק ביותר לטובת הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל.
פעם שנייה בשנת 1956. אז שלחו הצרפתים טייסים ומטוסים שייגנו על שמי תל אביב מפני העליונות האווירית של המצרים.
פעם שלישית במלחמת ששת הימים. צרפת סיפקה לישראל את הטכנולוגיה הצבאית החדישה ביותר שלה שנתנה לה עליונות אווירית אדירה (המיראז' והמיסטר) שהכריעה את המלחמה. בתמורה, אגב, ישראל גנבה מהצרפתים את תוכניות המיראז' כדי לפתח מטוס משלה שנקרא ''כפיר''.
פעם רביעית במלחמת יום הכיפורים, שבו האיום הגרעיני (שהוא מתוצרת צרפת) גרם לכוחות הסוריים לחשוב שלוש פעמים לפני שהם פולשים לגליל ולחיפה.
כדאי לכל המתלהמים למינהם לחשוב גם על זה, ולא רק על איזה הצבעה משנית באו''ם שבה הצרפתים מנסים לפייס קצת את הערבים אחרי כל הנזקים שגרמו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל לא חייבת כלום
שני,
01/03/05 09:33
|
כמה נוח וצבוע להתחיל את ההיסטוריה מ-48 אולי היה עדיף להתחיל ארבע חמש שנים קודם עם ממשלת וישי שהסגירה יהודים לנאצים.
כמובן הלובי הצרפתי ל''טובת'' ישראל היה לא מאהבת ישראל אלא משנאת הבריטים.
ב56 מה שהוביל את התערבות הצרפתית ל''טובת'' ישראל היא הרצון של הצרפתים לשלוט על תעלת סואץ.
זאת הסיבה שכאשר הצרפתים איבדו עניין בתעלת סואץ הם הטילו אמברגו על ישראל בזמן הרגיש ביותר לפני 67 והוכיחו כמה ה''חברות'' שלהם בוגדנית ואינטרסנטית. כצבוע פרו צרפתי כמובן דלגת באלגנטיות על האמברגו הבוגדני שצרפת הטילה על ישראל אחרי שהתיימרה להיות ה''ידידה הקרובה''.
על הכור שהם סיפקו לישראל הם פיצו בכך שסיפקו לעיראק כור גרעיני ונשק. שוב הצביעות שלך מונעת ממך לכתוב את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
but this days shirak make
france anti,
israeli,....,
28/02/05 20:34
|
|
 |
המתלהמים הם זבלים אנאלפאבתים
ישראלי צרפתי,
פיקרדי,
28/02/05 19:49
|
|
 |
DAPAR LE DAPAR - AKBAR
ל"ת
BONAPARTE,
28/02/05 20:20
|
|
 |
109.
המוח היהודי נשאר בגולה
חוזה,
צפון,
28/02/05 19:16
|
הישראלים מדברים ''דוגרי'' בלי שום תחכום, עידון, והתחשבות. זה מה גורם להשגים עלובים בדפלומטיה. מי שחושב שרק ביטחון, וכלכלה חשובים למדינה, ודפלומטיה לא...שלא יבוא לבכות לנו כשגם הביטחון והכלכלה ייפגעו בגלל דיפלומטיה כושלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת לאמיתה , השלטון בארץ :
ישראלי צרפתי,
פיקרדי60,
28/02/05 19:51
|
מייבא אקסטזי עם דרכונים דיפלומתים
פרצופה של מדינת היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיפלומטים לא דיפלומתים, טמבל!
המחלקה הסגורה,
28/02/05 20:22
|
|
 |
המילה לועזית , תשתמש במה שיש
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:41
|
ת או ט
ובכלל תגיד לי : למה שמוק יהודי כמוך , מתעכב על קטנות , הרי כל מה שכתבתי עליכם נכון, אפילו פרסמו זאת מילה במילה , אז צוץ team
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שאתה דפ''ר ישראלי, תודה!
המחלקה הסגורה,
28/02/05 21:08
|
כותבים עם טית בלבד. אי אפשר גם וגם.
תודה שאתה דפ''ר ישראלי. ואנחנו נודה שאנחנו: ישראלים ויהודים שמוקים, גזענים וקטנוניים בכל רמ''ח אברינו ושס''ה גידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
teamצוץ
ל"ת
צרפתי ישראלי,
28/02/05 21:53
|
|
 |
108.
קניתי מכונית צרפתית ואני מרוצה
ל"ת
מורה לנהיגה,
ע.יזרעאל,
28/02/05 18:49
|
|
 |
אני דווקא מעדיף את הגרמניות
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:52
|
|
 |
107.
משלום העם הנבחר?
ל"ת
Dieudonne,
28/02/05 18:47
|
|
 |
dieudonne
עמי,
רעננה,
28/02/05 20:44
|
|
 |
העם המושתן יותר נכון
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:53
|
|
 |
תגיד, ישראלי-צרפתי
המחלקה הסגורה,
28/02/05 20:13
|
אתה טוען שאתה מזמן לא יהודי. בשביל מה החטוטרת הזאת, ישראלי-צרפתי?
אגב, לפי תוכן תגובותיך הקודמות, השתמדותך רק העלת את מנת המשכל הממוצעת של העם היהודי פלאים ולפחות על זה כריסטו-כסיל, תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מכיר הרבה דפרים
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:31
|
|
 |
ביער בולון?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
28/02/05 20:42
|
|
 |
את אשתך גם פגשת במחלקה?
צרפתי ישראלי,
28/02/05 22:02
|
|
 |
106.
הצרפתים לא צחקו מהראיון אצל יצ
עוז,
28/02/05 18:13
|
אני חושב שזאת בושה שאריאל שרון ויצפאן מבישים את הצרפתים וצוחקים עלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק , יש כמה ישראלים שפוי
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:53
|
|
 |
105.
אני שונא את צרפת ולא את הצרפתי
היהודי,
28/02/05 17:14
|
ם. מה אכפת לי אם הם מגעילים שוביניסטים וכל הסטיגמות שהדבקנו עליהן שאני מתאר לעצמי שכמעט כולן אינן נכונות. אני שונא את צרפת ואת העומד בראשה זאק שיראק שמנהל מדיניות פרו ערבית ואנטי ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שואל אותך בכלל
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:15
|
|
 |
104.
A tempest in a cup of tea
Abergel,
Thessaloniky,
28/02/05 17:03
|
France is politically mature ,who is not mature and wise is unfortunately :Israel.The common man in France is like U and me .All what concerns him is to promote his social status, thinks of good food,nice cars, erotic women,fashion good music and the LEAST :politics and definitely less concerned by Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
SHARON JUST SAID THE TRUE
ל"ת
BOOOO LE FRANCE,
28/02/05 17:01
|
|
 |
????
oz,
28/02/05 18:20
|
|
 |
102.
מצא את 8 ההבדלים
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:44
|
לכל מקלסי צרפת ,
בואו נחשוב רגע על הנושאים הבאים :
1. מגדל אייפל 2. מדיניות רווחה בישראל 3. אוכל צרפתי 4. חופש והמהפכה הצרפתית 5. יחס לערבים בישראל 6. הרי האלפים 7. שירותים ציבוריים בישראל 8. נשים צרפתיות 9. ישראליות פלצניות 10. אריק שרון ועודף משקל 11. כנסת ישראל ורמת נבחריה
עתה אימרו לי , מי יכול לצחוק על מי ? צרפת על ישראל או להיפך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרים שמייבאים אקסטזי
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:56
|
|
 |
Right, but they stillare MERD
ל"ת
Avner,
NY,
28/02/05 18:36
|
|
 |
נכון
עוז,
28/02/05 18:20
|
אני איתך את צודקת אבל לא צריך תמיד לעשות עינין מכל דבר אני אומר שאנחנו קצת חוצפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU CAN LAUGH AT YOURSELF AS
BOO LA FRANCE,
28/02/05 17:25
|
MUCH AS YOU WANT. WOULD NOT CHANGE THE FACT THAT FRANCE IS A BIG BULLSHIT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
teamצוץ
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:56
|
|
 |
101.
הצרפתים ניזוקים מישראל שאינה
ערבי גאה,
מישראל,
28/02/05 16:36
|
לצרפתים יש כמה מליונים של ערבים. יותר משיש לנו.ישראל גרמה לכך שכוח ההרתעה שלה (למרות כוחה הצבאי החזק והכביכול מאיים), הפך להיות לאפס אחד גדול.הערבים הפלשתינים בתחילה בישראל, וכעת בכל העולם מזלזלים בשלטון, בכדי להחזיק אותם בתלם האזרחי הסביר, יצטרכו להפעיל עליהם כוחות צבא אדירים. ישראל גרמה לכך. קילקלה גם לאירופאים את המשמעת והצתינות ההכרחים למשטר תקין.המוסלמים בצרפת משתוללים ופוגעים בסדרי ממשל, והצרפתים אינם יכולים לרסנם. הם בטוחים ובצדק רב שישראל אשמה בכך, שלא הכנענו את המרד המזויין הפלשתיני.מכאן השנאה הפנימית והאמיתית של הצרפתים לישראל. הם שונאים אותנו כי אנו לא מגינים על חיינו.וכתוצאה מכך מיצאיים את הטרור גם לארצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש דבילי
קשקוש,
28/02/05 16:49
|
זה שהצרפתים חושבים שעםהם יתנו לערבים את מה שהם רוצים כולל כולל להראות להם שהם בצד המוסלמי של העולם, לתת להם להתרבות מבלי להתערבב בשאר האוכלוסיה, כדי שיהיה מרוצים וישהיו בשקט-וזה לא הולך להם כי הירבים בקרוב נולכים להראות להם מי באמת בוס שם, אין שום קשר לישראל, להפך אותם לא מוצא חן שאנחנו כן מגינים על עצמנו ולא נותנים לפלסטינין לטבוח בנו מתי שבא להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אטום ח'ברה,,אטום.
ל"ת
פין חס,
28/02/05 16:24
|
|
 |
על ניו-יורק.....ובקרוב
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:57
|
|
 |
99.
ישראלים מפגרים מבקרים את צרפת
דויד,
מונפלייה,
28/02/05 16:06
|
הלוואי עליכם מדינה עשירה ומפותחת שכזאת, שדואגת לאזרחים שלה ולא מענה אותם יום יום.
נולדתי בישראל, סיימתי לימודי הנדסה ועברתי לצרפת ואני מרוצה עד הגג. הדבר היחיד שאני מצטער עליו הוא שלא הגעתי הנה קודם.
תמשיכו להינמק במדינה המפגרת והמזוהמת שלכם ותוציאו לעצמכם את הנשמה כמה שאתם רוצים. זה לא מעניין כאן את אף אחד.
אין צורך להגיב. לא מעניין אותי מה אתם חושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קורא, ד-ויד?
המחלקה הסגורה,
28/02/05 19:47
|
כמה דברים קטנים שחסרים בצרפת: הגיינה, אנשים נחמדים, עברית ואתרי אינטרנט (שלא מעניינים אף אחד בצרפת).
חוץ מזה הכל דיסקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד :כולנו יודעים שרוב :
ישראלי צרפתי,
פיקרדי 60,
28/02/05 19:43
|
הישראלים דפרים אנאלפאבתים, אל תכעס עליהם, תרחם עליהם, הם בנו מדינה של חיות אדם,
הגזענות הרסה להם את החשיבה, הם עוד חושבים שהצדק איתם, אל תקח ללב תשמח בחלקך, ותהיה מאושר הילדים שלנו יגדלו מאושרים, הילדים שלהם משתינים מפחד בלילות,ממש כמו ילדי עזה בהם הם מתעללים שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Montpellier עיר מדהימה.
Marianne,
28/02/05 18:42
|
יש קהילה יהודית מרוצה. יש גם הרבה יוצאי-מאגרב, היו קצת בעיות אך לא תמיד נגד היהודים. כפי שבהרבה מקומות,עלייה המונית גורמת לתופעות לוואי. Vive la France
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When the Arabs take France
Avner,
NY,
28/02/05 18:41
|
over are you going to ran away or convert to Islam?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים ניויורק היא המטרה של
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:36
|
הערבים, התאומים היתה רק ההתחלה, ביום שתהיה להם פצצה טקטית 3000 הרוגים יהיה ''קטן'' הם יזיינו את ניויורק בקרוב, ואתה תהיה אחד מאלה שיתאדו אחרי ה:בום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תועמלן אוטו-אנטישמי
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
28/02/05 16:56
|
שאלה מעניינת: איך זה שכל אותם שונאי ישראל, שטוענים ש''לא מעניינת אותם כלל ישראל הפרימיטיבית'' - איך זה שהם טורחים להגיב בצורה ביריונית ומתלהמת בכל הפורומים בישראל (ועוד בתשלום!)?
(התשובה אגב ברורה: מדובר באובססיה נפשית, התפרצות של תוקפנות מרושעת חסרת רסן, הבאה כתוצר של רגשי אשם תת-מודעים.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת באמת שאלה מוזרה
ל"ת
אילן,
01/03/05 13:45
|
|
 |
ולא מעניין אותנו מה אתה חושב
אובי1,
28/02/05 16:38
|
|
 |
דווקא כן מעניין, הוא צודק100%
ל"ת
ישראלי צרפתי,
פיקרדי,
28/02/05 19:44
|
|
 |
98.
french have no self critisism
ob1,
28/02/05 16:02
|
thats why they dont undrestand why 90% of the world think they are hypocrit arogant and stuck up people! you cant support countries who support terrorism ( and your forign minestry interests are not an excuse to support evil in desguis) and expect countries who are suffering from terrorism dayli to be freindly to you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במיליון אחוז
בוננזה,
28/02/05 17:46
|
הביקורתיות בצרפת ( הנוקבת, כזאת שפוגעת בפרות קדושות) שואפת לאפס. לנשיא צרפתי אין שום בעיה , בדומה לשליט דיקטטורי ממדינת עולם שלישי , להפסיק ראיון רק בגלל שהשאלות לא מוצאות חן בעיניו. לנשיא הצרפתי חסינות טוטאלית. ומכאן הכל מחלחל לכל מקום. באיזו זכות יכולה מדינה שמגדירה עצמה מתקדמת ( אבל זה למראית עין בלבד) לערוך כזה טקס פרידה כל כך מרשים,מרב מרצחים כמו עראפת , ועוד לדרוש הסברים כאשר היא מכונה פרו ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לא קונה יותר מכוניות ישראל
ל"ת
נפולאון בונפרטה,
28/02/05 14:37
|
|
 |
לקנות מכונית בישראל זה מעשה
ישראלי צרפתי,
פיקרדי60,
28/02/05 19:47
|
של פראירים ישראלים ,שלא רואים ששוחטים אותם במחיר , הם סתומים ויישארו כאלה כל חייהם, במחיר של מכונית חדשה בישראל אתה קונה בארופה את אותה מכונית פעמיים, ונשאר לך כסף לביטוח {לשתיהן}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
French earned enimocity
Baruch,
28/02/05 14:36
|
Should we respond to any anti Israeli article in Le Mond? What
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הכל טוב, אבל מדוע אינם מכריזים
איתן,
28/02/05 13:24
|
על החיזבאללה כעל ארגון טרור? כל עוד הצרפתים לא עשו כן (ושיראק אף נאם בארוע שחסן נסראללה נכח בו) שלא יבכו על יחס לא הוגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מכוניות תוצרת צרפת = לנסוע על
נהג,
הארץ המובטחת,
28/02/05 12:43
|
|
 |
אתה בטח נוסע במכונית גרמנית
מרצדס סוסה,
28/02/05 19:08
|
הרי הגרמנים יעילים ומדוייקים. למה לקנות תוצרת צרפתית דפוקה כשאפשר לשפר את מאזן הסחר של ידידינו האמיתיים מגרמניה, ולקנות עוד כמה מרצדס, במוו או פולקסווגן. אולי גם איזה אודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק..ויותר
שפוי,
שרון,
28/02/05 14:16
|
ובנוסף יש להחרים את היבוא מצרפת(באופן פרטי/אישי) בכלל ואת המכוניות הבלתי אמינות בכלל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלבל את המח. אין כמו
מוסכניק,
28/02/05 13:22
|
המכוניות הצרפתיות בכל הקשור לנוחות וחווית נהיגה, גם האמינות שלהן מתחילה להדביק את המכונ(י)ות היפניות שהן למעשה קופסאות פח חסרות בולמי זעזועים מינימליים.
לא סובל צרפתים, אבל מכוניות צרפתיות זה משהו אחר.
אגב, היפנים היו בעלי הברית של הנאצים, אל תשכח את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הצרפתים היו בעלי ברית של
גדעון,
28/02/05 16:06
|
גם הצרפתיפ היו בעלי ברית של הנאצים, ואף סיעו בהשמדה באופן פעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
שפוי,
שרון,
28/02/05 14:19
|
מכוניות צרפתיות אינן אמינות,נופלות במחיר הכי נמוך,חולות על מוסכים,ומיוצרות במדינה של אנטישמים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אמנם מוסכניק אבל...
Erez,
28/02/05 14:06
|
להערתך שהיפנים היו עם הנאצים ,אז תרשה לי ללמד אותך הסטוריה ממשל צרפת באותה תקופה שיתף פעולה עם הגרמנים/נאצים ועזר להם לשלוח יהודים ואפילו התנדב בלהיטות לשלוח אותם למחנות הריכוז וההשמדה ,היפנים לא פגעו ביהודים!. הרכב הצרפתי מסורבל הכל הפוך והאמינות לא משתווה לשום רכב יפני ,עובדה ומתוך ניסיון. נכון זה טוב למוסכים ש-''קורעים'' את הלקוחות. עד היום היו לי 3 סוגי רכב יפני שלמעט טיפולים הם לא ''ראו'' מוסך. לסיכום רכב צרפתי טוב למוסכניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמו רכב צרפתי.
אזרחית,
01/03/05 09:35
|
ולי יש גם יפנית מזדה 3 וסיטרואן קסארה שנת 2001 ואני תמיד מעדיפה לנהוג בסיטרואן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביפן לא היו יהודים !!!!
ל"ת
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:24
|
|
 |
93.
עם כל הכבוד לשרון...
אזרח שפוי,
ירושלים,
28/02/05 12:40
|
לא זכור לי שצרפת גירשה 8000 יהודים מעיר כלשהי בצרפת.
לעומת זאת שרון ''אוהב ישראל'' שכמותו הולך לגרש יהודים מארץ ישראל... אז אם הצרפתים אנטישמים אני מעדיף אותם על פני ''ציונים'' במו שרון ויצפאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא מגרש יהודים מא''י
יהודיה לא פחות,
28/02/05 14:03
|
הוא שומר על חיי היהודים שחיים במדינת ישראל. גם תל אביב זה מדינת ישראל לא רק ההתנחלויות והשטחים הכבושים, (אם בכלל אפשר לקרוא לכך ישראל). לא יכול להיות שקומץ מופרעים פנאטים יקבעו לכולנו סדר יום רצחני ורווי טרור. תפנימו- טרור יהודי וערבי זה אותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פחות מיהודיה...
אביב,
ישראלי,
28/02/05 14:42
|
אם את אומרת את מה שאת אומרת אין לך מושג ירוק על ארץ ישראל וישוב הארץ. למה את חושבת שגוש קטיף או השומרון פחות ישראלי מנחל עירון או ישוב שנקרא ''רחוב'' (את בכלל יודעת איפה זה?). גם ליהודים שהגיעו ארצה בתחילת המאה הקודמת קראו פנטים ומשוגעים (ככה לפחות הסבא שלי כתב לאמא שלי. אבל בזכותם יש לך מדינה ובזכות מתיישבי יש''ע ושכמותם תמשיך להיות לנו מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש לא שפוי וגם לא
א,
28/02/05 13:32
|
|
 |
גירשו גם גירשו
איתן,
28/02/05 13:26
|
ממשלת ''צרפת החופשית'' של ווישי שילחה את יהודיה למחנות ההשמדה ללא היסוס. ובממשלה זו היו חברים מנהיגים צרפתים מרכזיים כפטן ודרלן, היא לא היתה ממשלת בובות של דמויות שוליים כמו זו של נורווגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מעניין...
ישראלי בחו''ל,
28/02/05 11:31
|
אני גר בדנמרק וכידוע הנסיך הנריק בעלה של מלכת דנמרק צרפתי. כאן בדנמרק לועגים ומשמיצים אותו ואת הצרפתים בכל הזדמנות, בתקשורת וברחוב הדני. אלפים של בדיחות על פרינס הנריק (הצרפתים מעולם לא פצו פה בנושא) ??? יש לזכור שבכל צרפתי קטן מסתתר נאפוליון גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל יהודי , מסתתר גזען~תפנים~
ל"ת
ישראלי צרפתי,
פיקרדי,
28/02/05 11:58
|
|
 |
91.
הצרפתיות דווקא נחמדות
ל"ת
פירקל פיט,
28/02/05 11:15
|
|
 |
90.
לכל שונאי הצרפתים למיניהם כנסו
ישראלי מצרפת,
פיקרדי,
28/02/05 10:50
|
אתם אפסים שאין להם מושג, צרפת היא מדינה מעולה , יש לכם המון ללמוד , בחיים לא תגיעו לרמת החיים של צרפת, ושתדעו, הם שונאים מוסלמים ,הרבה יותר משהם שונאים יהודים, אם בכלל, האנטישמיות , היא של מוסלמים נגד יהודים בגלל מדיניותו של שרון, תפסיקו ללכלך בלי לדעת כלום , אתם חיים בגטו שנקרא ישראל, ופשןט אתם אנשים מסכנים, פראירים, שמגדלים ילדים שנידונו לחיי אבדון במדינת יהודים גזענית,מוגבלת, ונחשלת
תפנימו ישראלי צרפתי גאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה עדיין מתעניין בכלל במה
א,
28/02/05 17:04
|
שקורה בארץ? אם אתה כל כך צרפתי כנס לאתר חדשות צרפתי ותגיב שם. אתה הפכת להיות בדיוק כמוהם! אתה צרפתי אנטישמי ממוצע ומתנשא מעל כל העולם, בטח גם האמריקאים הם לדעתך עם שפל עם רמת חיים נמוכה (כי הם לא צרפתים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי השפה הראשונה שלי היא עברית
ישראלי צרפתי,
28/02/05 17:37
|
|
 |
נו, צפרדע,אז מה זה הופך אותך?
המחלקה הסגורה,
28/02/05 19:53
|
לישראלי בצרפת שנכנס לאתרים ישראליים כדי להסניף קצת עברית. ככה כל היום. צכפתית, צכפתית, צכפתית. אין לאן לברוח. העיקר רמת החיים גבוהה? זה העיקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף חביבי , האלוהים של כולנו
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:20
|
מה לעשות וצריך להאכיל את הילדים ועדיף בגט וקוראסון, מלחם אחיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזמנה לתחרות, ישראל הדפ''ר
המחלקה הסגורה,
28/02/05 22:57
|
נוח בשבע שגיאות מזמין אותך לתחרות איות.
אני - גוף ראשון מדבר - אעשה, אני אקבל. לא יעשה ולא יקבל (גוף שלישי, נסתר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלוהים שלי זה 26
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 22:19
|
|
 |
מי שואל אותך,ושצריך אני גם
ישראלי צרפתי,
28/02/05 21:56
|
יעשה עליה , ויקבל את כל ההטבות מהמיסים שאתה משלם,
~תפנים~
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף אלוהים שלך?
המחלקה הסגורה,
28/02/05 20:44
|
אז אתה צפרדע קפיטליסט נהנתן או בקיצור עשה טובה לכולנו וותר על הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Train to Aushwitz
NYC Joe,
NYC,
28/02/05 15:49
|
is leaveing from Gare de Lest. Morons like you existed and said the same thing just before they were taken to the Gas chambers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו!!!
יניר,
ארץ ישראל,
28/02/05 13:53
|
איזה הרצאה? רק יהודון קטן ומושתן שהלשון שלו תקועה עמוק בישבן של האנשים הכי אנטיפטים בעולם מסוגל לתת הרצאה כזאת. אתה בעצם צודק בכל מה שאתה אומר, מדינה נפלאה, אוכל הרבה יותר מנפלא וכך גם היין והנופים. הבעיה היחידה במדינה המופלאה הזאת יש שם יותר מדי צרפתים. האנשים האלה כפוי טובה, צבועים, שוביניסטים, מתנשאים והכל ללא סיבה מוצדקת. תאר לעצמך שהאמריקאים לא היו מתערבים במלחמת העולם השניה לטובת צרפת ואירופה. כל הצרפתים היו מדברים היום גרמנית. אז תעשה לכולנו טובה בלע צפרדע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!
תאמינו לי,
28/02/05 15:07
|
הצרפתים סתם זונות אנטישמים, וחוץ מהארץ היפה שקיבלו, האזרחים עצמם הם פרו ערבים!! שאפילו שהם מכחישים את קיומו של ארגון חיזבאללה שלחיזבאללה יש ערוץ מיוחד משלהם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמן אני לא יהודי{תודה לאל}
ישראלי צרפתי,
28/02/05 15:00
|
האמריקאים התערבו , רק בגלל היפנים, שנים הנאצים טחנו אנשים, וזה לא הזיז לאמריקאים את הביצה,
יותר היה חשוב להם שלונדון לא תפגע, אז הם בחרו את צרפת כשדה הקרב,
וחוץ מזה , יהודון גזען זה רק אתה והעם שלך , יהודים פלצנים, שחושבים את עצמם, את לכם זכות קיום , בתנאים הנוכחיים , אולי תשתפרו בעתיד , [אמן} מדינה גזענית כמו שלכם , אין, וזאת עובדה , ואתם הישראלים זה עם שמשלם כפול על כל מוצר שקיים בעולם המערבי , כולל דירות , ומכוניות {בעיקר} אז פראירים אתם זה בטוח, שלא נדבר על השרות הצבאי ההתנדבותי שנופל על ילדיכם המסכנים, ישראל זה גהנום עלי אדמות ,במונחים מערביים ~תפנים~
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה, כריסטו-כסיל!
המחלקה הסגורה,
28/02/05 19:56
|
|
 |
אזלמה אתה קורא לךישראלי צרפתי?
אביב,
ישראלי,
28/02/05 17:37
|
|
 |
זאת הבעיה של נאצים כמוך
ישראלי צרפתי,
28/02/05 19:28
|
בשבילכם מי שישראלי חייב להיות יהודי, אתם על הזין שלי , לא סופר גזענים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמה אוטו-אנטישמי מתלהם
דוקטורנט,
מכון ויצמן,
28/02/05 12:32
|
מהתרשמות מהסגנון הבריוני, הנמוך והמתלהם, האם יש ספק למישהו מהקוראים מיהו הנחשל האמיתי כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומר לך את האמת, זה כואב
ישראלי צרפתי,
28/02/05 14:04
|
|
 |
גאה בצרפת? נסחפת באופן קיצוני!
יוסי, רומא,
28/02/05 12:07
|
נסחפת אדון ישראלי גאה. גם אני לא חי בישראל. אך לפני שאתה מכנה את מדינת ישראל בשם גטו, ולפני שאתה מכנה את חיי הישראלים כחיי אבדון, כדאי שתיזכר במישטר וישי של צרפת בה אתה כה גאה!! הצרפתים , רק במקרה , ממש רק במקרה לא הקדימו את הנאצים! אתה יכול לחיות בחו''ל, מי אני שאטיף לך מוסר , אך אל תסתנוור מאור השאנס א -ליזה, זכור את ההסטוריה העגומה של קהילת יהודי צרפת , הסטוריה טראגית ומביישת עד מאוד,כי היא עלולה להיות, בקנה מידה כזה או אחר גם נחלת העתיד, ואז אתה תרוץ למה שכינית הגטו הישראלי. המקום היחידי שהיהודי הוא ריבון מוחלט לעצמו ולישותו הקבוצתית הוא ארץ ישראל וזאת במסגרת הישות הפוליטית מדינית שכוננה התנועה הציונית בשם מדינת ישראל! זהו הבית ואין בלתו!! על כן הרגע, שמור על מוצא פיך וזכור- החיים בגולה הן לגיטימיים גם לישראלים כמוך וכמוני,אך השלמות היא אך ורק במדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וישי כבר מזמן קבור באדמה
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 14:05
|
|
 |
דווקא אני שונא את צרפת
צרפתי בישראל,
28/02/05 12:03
|
אתה אומר שטויות. רמת החיים בצרפת נומכה. יש יותר אבטלה, יותר אלימות ופשע, והמצב רק מחמיר כל הזמן. בקרוב זו תהיה גם מדינה מוסלמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח עוד גזען מסרסל
ישראלי צרפתי,
28/02/05 15:02
|
כנראה שאתה מספיק זמן בישראל בשביל ,לשכוח עד כמה צרפת היא גן עדן לעומת ISRAHELL
תפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the only reason you exist
ilan,
28/02/05 12:00
|
the only reason you exist, loser, is because of the poor israelis leaving in Israel, their existance guarantees your safety among the garbage you chose to live with, asshole
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוץteam
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 14:06
|
|
 |
וואאאווו אני גם לא גר בישראל
אזרח-מודאג,
28/02/05 11:49
|
אבל בחייך?
לדעתי הסכוי שלך ללכת לאבדון גדול יותר
ואם אתה רוצה לחיות בו לברזיל שם לא יודעים מה זה שנאה על רקע אדיולוגי
יש כאן 1000 דתות שונות ואפילו צלב קרס אחד לא צוייר כאן
חחחחח
צרפת? מדינה של צבועים בני עוולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברזיל עדיף..מסכים
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 14:03
|
|
 |
אין בעיה עם צרפתים
צרפתי,
28/02/05 11:39
|
יפסיקו לאכול צפרדעים ואז השכל שלהם יתנקה והכל יהיה בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרפתים שאני מכיר לא אוכלים
ישראלי מצרפת,
פיקרדי,
28/02/05 11:57
|
|
 |
פיקרדי נכון ששמך וענונו?
ל"ת
ד''ש מסנדי,
28/02/05 20:17
|
|
 |
שמי ישראל , אם אתה מתעקש לדעת
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 21:57
|
|
 |
89.
Two comedians:Sharon/Yatspan
Alfassy,
28/02/05 10:43
|
The French are well experienced in the game of politics.They play their card as it pleases them and we are too small and insignificant to reproach to them whatever.Our ywo comedians committed UN FAUX PAS DIPLOMATIC.All what U say about the French is pure paranoia and false.Actually,Their govnt is rightly pro Arab but the lay man has nothing to do with Israel and indeed dislikes the Arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
צורפתיזם
עזרא,
נתניה,
28/02/05 10:31
|
למה הצרפתים אלופי הבסמים כי הם צריכים לכסות על הסירחון שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירותים ציבוריים בישראל
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:12
|
עזרא ,
אתה לא מתבייש לדבר על ליכלוך כישראלי ?
האם בקרת פעם בשירותים ציבוריים בישראל (במקומות שיש בכלל) ראית את הטינופת ואת התחזוקה האפסית ?
אני נכנסתי לשירותים ציבוריים בצרפת. אתה יכול להסתרק מול האסלה !
בקיצור, אל תלכלך על עם מפואר כעם הצרפתי שהביא לעולם את בשורת החופש והשיוויון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שרון היטיב לבטא את תחושת העם
אלי,
28/02/05 10:10
|
שהצרפתים יפסיקו להעמיד פני נעלבים. לא רק שהם פרו ערבים אלא שהם אנטי ישראלים (בלשון המעטה). תראו איזה טקס הם עשו לרב המרצחים עראפת ואיך הם מוכרים טכנולוגיות נשק למדינות ערב. במקום לכעוס על שרון הם צריכים להבין שככה כולנו בישראל חושבים. לא יזיק להם לעשות גם קצת חושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל העולם אנטי ישראל~תפנים~
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:09
|
|
 |
86.
וצ'רצ'יל אמר: ''אלוהים ברא ...
ליידי גרין,
28/02/05 10:08
|
את צרפת, ארץ יפיפייה, וכדי לאזן הוא ברא את הצרפתים''
ומה יגידו על זה הצרפתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
צרפתים דו פרצופים
עזרא,
נתניה,
28/02/05 10:05
|
הצרפתים מאז ומתמיד הם עם דו פרצופי ולא רק הישראלים חושבים כך אני יודע גם מארופאים שחושבים כך כי הם פשוט כך זה בדמם טבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזרא תגיד :אשתך שמנה?
ל"ת
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:10
|
|
 |
84.
גיא - 27 - אחלה מצגת תודה!
ל"ת
דלית,
מרכז,
28/02/05 10:03
|
|
 |
83.
חוצפה ישראלית
פרחיה,
28/02/05 10:03
|
אין מדינה בעולם התרבותי, ואפילו הרגועה ביותר, שראש הממשלה שלה, בעיצומו של צעד מעורר מחלוקת קשה בעם ואולי על סף מלחמת אחים, אינו מעניק ראיונות לעתונאים רציניים ומואיל להתמקיין אצל בדרן סוג ד. לא רוגז חייבים דבריו הטפשיים לעורר בעולם אלא לעג לרפובליקת הבננות שלנו, שבה אנו הבבונים שיודעים לקלף את הבננות שהעולם מעניק לנו. חוצפה כלפי אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הסבר לצרפתים: א..ת..ם פ..ר..ו
אורי,
28/02/05 09:38
|
|
 |
81.
להחרים תוצרת צרפתית
ל"ת
אורי,
חיפה,
28/02/05 09:08
|
|
 |
אתה מופרע? תוצרת גרמנית לקנות?
ל"ת
ו,
28/02/05 10:26
|
|
 |
80.
מה שנכון נכון
הבוכה,
28/02/05 09:06
|
שהצרפתים יסתכלו במראה ויראו את ראשי השלטון שהם או בני משפחתם נשואים לערבים/ערביות ואת החזקת בתים בארצות ערב על ידי ראשי ממשל צרפתי. הגיע הזמן לקרוע את המסוה מעל פניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
גם אני כבר לא צוחק מיצפאן...
ל"ת
כדאי לו,
לפרוש בשיא,
28/02/05 09:06
|
|
 |
78.
Pardon, yet...
Sam H,
28/02/05 09:00
|
An Israeli PM is indeed alowed to ask a friendly nation not to support Hizbbula and to claim that our enemy is a terror organization.
And yes, suppoting Hizbulla is a pro Arabs position.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שרון גבר - הסבר בפנים
שאול,
חיפה,
28/02/05 08:59
|
גם במובאראק שרון נכנס מהיום הראשון שלו כראש ממשלה, וגם אז אמרו שזה מטורף להסתבך עם המצרים. ותראו איך היום מובאראק מזמין את שרון ומשבח אותו בכל הזדמנות. ערבים (וצרפתים זה אותו דבר) - תנו להם בראש כמה שיותר ובסוף הם יהיו חברים שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו דבר עם אשה - תן לה בראש ו
גבר,
ארץ הגברים,
28/02/05 12:28
|
תן לה בראש והיא תשבח אותך...
יאללה שרון - אוהבים אותך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הצרפתים הם עם מצחיק
רפי,
חולון,
28/02/05 08:55
|
|
 |
ועם ישראל גורם לי לבכות
ל"ת
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:29
|
|
 |
75.
שיכחישו, ויוכיחו אחרת. אז נדבר
ל"ת
עריק שרון,
28/02/05 08:53
|
|
 |
74.
צרפת נשלטת בידי רוב מוסלמי
orly,
ב''ש,
28/02/05 08:50
|
הצרפתים המתחסדים יהפכו בקרוב מיעוט למוסלמים שנוהרים אליה כמו זבובים- ומנסים לשנות את מדיניות צרפת זכרו את תקרית הרעלה (כיסוי פנים)לתלמידה המוסלמית אולי עוד כמה שנים כשיהפכו למיעוט יתעוררו. הם שונאים יהודים מאז ומעולם ואפילו זמר מצליח כמו מייק ברנט שלנו ניסו לשייך אל עצמם ומיעטו לומר שהוא ישראלי ובטח לא יהודי... הלוואי שהמוסלמים שם יתנהגו אליהם כמו שהפלסטינים מתנהגים כאן ואז נראה מה תהיה הגדרת חיזבאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב''ש = גהנום ישראלי מצוי
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:12
|
|
 |
מייק בראנט
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:04
|
מייק בראנט ניסה את מזלו בישראל ולא השתינו עליו פה.
למה ?
כי הוא היה Over Quallified לישראל הבהמית.
איפה הוא הפך לסופר-סטאר ? בצרפת כמובן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אל תיקנו מכוניות צרפתיות!!
ערן,
28/02/05 08:48
|
הצרפתים למדו שאפשר לחבוט בישראל ללא הרף, הישראלים ימשיכו לרכוש מוצרים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלים משלמים כפול על רכבים
ישראלי צרפתי,
28/02/05 20:13
|
|
 |
72.
תפסיקו עם המחאות האלה
!,
28/02/05 08:44
|
צרפתים יקרים: או שאתם נוקטים בצעד - מעיפים את השגרירים, מטילים חרם כלכלי וכד'... או שתסתמו כבר את הפה שלכם. אתם יודעים טוב מאוד מה הישראלים חושבים עליכם אז אם אתם רוצים לירות תירו אל תדברו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
שרון ויצפאן-הביתה!!!
ל"ת
ר.,
28/02/05 08:40
|
|
 |
70.
יצפאן - שרון ?
אוהד צרפתי,
28/02/05 08:33
|
האם באמת זה המקום לעקוץ את הצרפתים. בישראל חלק מהאנשים חושב שהכל מותר. ובמסגרת הזאת גם בדיחות הקרש של יצפאן. לפגוע בצרפתים בראיון מפוקפק , זו פשוט חוסר שיפוט אלמנטרי וגסות רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גסות רוח?
גיא,
28/02/05 08:51
|
בצרפת התרבותית הופיע קומיקאי בפריים טיים, לבוש בבגדים של חרדי עם צלב קרס על כתפו וצעק ''הייל שרון!!!''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
true indeed
French Baguet,
paris,
28/02/05 08:32
|
as one who lives in france i can tell you this is only a matter of time before france and austria will rethink their official approach to israel because of their ''love to us jews.
French Baguet and Wien-Schnitzel''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
עובדה נכונה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/02/05 08:24
|
שהצרפתים לא אוהבים אותנו וידוע לכולם אבל מרגיזה סתם את הצורפתים ולנו לא יוצא מהם כלום וזה גורם לעוד אויב אחד נגדנו לכן אני ממליץ להפסיק עים הקלישאה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הצרפתים לא ענו על תמיכה בחזבלה
ל"ת
למה תומכים,
בחי-זבלה?,
28/02/05 08:19
|
|
 |
66.
זו עובדה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/02/05 08:14
|
נכונה אבל מידי פעם חוזרים אלה בארץ והיא לא עוזרת לאינטרסים שלנו וזה מרגיז את הצרפתים וכך קם לנו אויב חדש לכן אני ממליץ להפסיק עים הקלישאה הזו ידוע לכולם שהצרפתים לא אוהבים אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
no aplogy,self explained
secret agent,
A.SHAM,
28/02/05 08:10
|
we dont have to explaine anything to the franch. they know exactly how to find the arab asshole with thier tongue.and they are very antisemitic . so what explanation do they want????.ah
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עובדה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/02/05 08:01
|
לא חדשה שמידי פעם יוצאת מכון ישראל והצרפתים לא מפסיקים בהצדקתם של הפלשטינאים וזה רק מרגיז את הצרפתים וכך קם לנו עוד אויב לכן אני מציע להפסיק להגיד אימרה זו שיהיה ברור פעם אחת ולתמיד אף אחד בעולם לא אוהב אותנו אנחנו הסעיר לעזעזל של כל אומות העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
זכויות של בני מיעוטים
יואב,
צפון,
28/02/05 08:00
|
אנא הבינו לליבם של הצרפתים. הרי בעוד מספר שנים הם יבקשו שיוויון זכויות בקרב הרוב המוסלמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
טימטום ישראלי
יהויכין,
גליל,
28/02/05 07:59
|
כישראלי-יהודי שחי תקופה בצרפת אני יכול לומר לכולכם שיש לישראל המון מה ללמוד מצרפת והרי כמה דוגמאות:
1. רווחה סוציאלית אמיתית 2. חינוך אקדמי חינם 3. יחס שווה לכל המינים והגזעים (במיוחד לשחורים מאפריקה) 4. דאגה לפרט 5. השקעות אמיתיות בתיירות 6. השקעות אמיתיות במדע
אגב, תעשו בדיקה לגבי יהודי צפון אפריקה: ישנם משפחות שלמות שחלקן עלו לישראל וחלקן לצרפת. באחריות אלה שהיגרו לצרפת היגיעו הרבה יותר רחוק מכל הבחינות מאלה שעלו לישראל !
בקיצור, כל העליהום על צרפת זה טימטום ישראלי שמתאפשר בקריצת עין של הדמוקטטור הגדול אריק שרון, שכלל לא מפריע לו להנות משיתוף פעולה בטחוני עם צרפת.
אם הייתי בעמדת החלטה בצרפת הייתי דואג כחבר בקהיליה האירופית להפלות כלכלית לרעה את ישראל על היחס המזלזל והלא צודק כלפי צרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחס שווה? רק בחוקה, לא במציאות
איתן,
28/02/05 13:28
|
כמה חברי פרלמנט שחורים יש? וכמה מוסלמים? נכון - אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל מה זה קשור?
יוגב,
כאן,
28/02/05 08:44
|
הצרפתים הם נאצים, אנטישמיים ופרו-ערבים. אלו הן עובדות, ומה שכתבת לא עומד בסתירה לעובדות האלה.
אם לא, אז אולי תסביר לי בטובך, מה כל כך כואב לצרפתים שהאמריקאים מנקים קצת את עיראק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר
יהויכין,
גליל,
28/02/05 10:01
|
מה שאתה מציג כעובדה שהצרפתים הם נאצים זה בכלל לא עובדה אלא סתם בלבול מוח. אולי אתה יכול להביא הוכחה לנאציזם שם (שיראה הבדל משמעותי מול רמת הנאציזם בארה''ב למשל) ??????
היחסים בין אדם לרעהו בצרפת הם לתפארת ובניגוד מוחלט לאדם לאדם זאב שקיים כאן במדינתנו !
הצרפתים מנהלים מדיניות שתואמת את האינטרסים שלהם בדיוק כפי שעושות ישראל וארה''ב.
זכותה של צרפת לא לומר אמן אחרי כל מה שארה''ב עושה בעירק. עובדה שגם בארה''ב יש הרבה קולות שמתנגדים לפעילות בעירק.
מה לגבי המיראז'ים שישראל קבלה מצרפת ???? מה לגבי הכור האטומי שנבנה בידע צרפתי ?????
נראה לי שאתה צריך ללמוד לסנן את מה שאתה רואה/קורא ולהבחין בין דמגגוגיה פרימיטיבית לבין דיעה מבוססת לבין עובדות.
בכל מקרה שיהיה לך יום נעים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לגבי האמברגו שהכריז דה-גול
איתן,
28/02/05 13:30
|
על ישראל, כתגובה לתוקפנות המצרית במאי 1967 - סגירת מיצרי טיראן והכנסת כוחות לסיני המפורזת? דה-גול חשב שישראל עומדת לאכול אותה ורצה לקנות את הצרפתים ע''י הכרזת אמברגו על...הצד המותקף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עצמך מערבב מין בשאינו מינו
איש,
בבית,
28/02/05 11:11
|
הצרפתים הם כן אנטישמים ויש להם יותר משריד קדום של נאציזם. ממשלות וישי (גנרל פטא'ן) שהיו פרו נאציות בעליל קיבלו רוב מוחץ בבחירות רשמיות בצרפת. דווקא המחתרת (הרזיסטאנ'ס) היתה מיעוט שולי. זה שאחרי המלחמה כל הנאצים יצאו מהחורים כאילו היו פעילי מחתרת כדי לזכות ברהביליטציה -זה הנכון. מאז עבר הרבה זמן. צרפת בשנות ה60 תמכה בישראל בדיוק בגלל שהיה לה אינטרס (מבצע סואץ) ולא בגלל שאוהבים אותנו שם.
גם עם גרמניה ישראל מקיימת מדיניות של מסחר מפותח מאד ואינטרסים .זה לא מוחה את שרידי האנטישמיות הגרמנית. להיפך, בגרמניה של היום יש קצת שרידי בושה על העבר, בצרפת לעומת זאת מנסים להראות כמה הם אובייקטיביים כביכול - בזכות העבר המפואר -אבל הם לא. הצרפתים רובם ככולם שונאי זרים ומעל לכל אנטישמים גלויים וחבויים בדרגה כזאת או אחרת. ההנהגה הצרפתית מנסה להראות כאילו שזה לא נכון אבל המדיניות הפרו ערבית והאנטי ישראלית ידועה וברורה. אל תנסה להגן עליהם. לגבי יהודים יוצאי צפון אפריקה -הדברים נכונים גם לגבי אלה שהיגרו לספרד, לאנגליה קנדה או ארה''ב. דרך אגב,מצבם של יהודי מרוקו וטוניס שנשארו בגלותם במדינות ערב- טוב גם הוא עשרת מונים ממצבם בארץ. אז מה?? זה רק מוכיח שהמדינה שלנו היא כשלון -לזה אני מסכים- אבל לא סותר את העובדה שהצרפתים אנטישמים. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה בדיקות שכדאי לעשות
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:00
|
אדוני המלומד ,
אשמח אם תבדוק מספר נושאים שיעזרו לך אולי להבין שהעליהום על צרפת הוא סוג של פופוליזם זול בחסות הדמוקטטור אריק שרון.
מדוע לא מתייחסים למדינות אחרות באירופה שפחות סייעו לישראל ופחות אוהדות את ישראל ?
להלן כמה בדיקות:
1. בכמה מדינות ששיתפו פעולה עם הנאצים היתה מחתרת משמעותית כמו זו שהיתה בצרפת ?
2. האם אתה מכיר מדינה אחת שתמכה שישראל רק מאהבת ישראל וללא שום אינטרס ?
3. האם שיראק לא נטל אחריות כנשיא צרפת על העוולות שבוצעו בצרפת בזמן מה''ע ה 2 ? כמה מדינות אירופאיות אחרות ששיתפו פעולה (ששרון לא לגלג עליהן) לקחו אחריות דומה ?
4. מי הביא לעולם את בשורת החופש השיוויון והאחווה (אולי ארנולד שווארצנגר מושל קליפורניה... ) ?
5. בנושא הסטיגמה של הצרפתים כעם מלוכלך, כמה פעמים היית בשירותים ציבוריים בישראל ולא היקאת ??????
הרשימה עוד ארוכה, אך מפאת קוצר היריעה אסיים בסיפורי האישי:
כישראלי שחי שם קרוב לשנה, תמיד הזדהיתי כישראלי וקבלתי יחס אוהד מהצרפתים. הצרפתים שבהם נתקלתי (ונתקלתי בהרבה מכל המינים והסוגים) הביעו בפני הערכה לישראל וגם אם היו חילוקי דיעות הביקורת היתה תרבותית ולא ברברית כדוגמת יצפאן העירקי ושרון הרוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אתה מערבב עניינים שונים
אני האיש,
שוב בבית,
28/02/05 22:45
|
1.המחתרת הצרפתית לא היתה כ''כ גדולה יחסית למס' תושבי צרפת. אני נצר למשפחה ממוצא דני, -עם קטן שקם להגן על יהודי ארצו כאזרחים שווי זכויות במלואן ואף הציל את רובם ככולם. כשמלך דנמרק ענד באופן הפגנתי קבוע טלאי צהוב יחד עם יהודי ארצו. גודל המחתרת הדנית יחסית מס' תושבי המדינה היה פי 20 מגודל המחתרת הצרפתית. אותו דבר בנורווגיה. וחוץ מזה אני לא עורך תחרות בענין זה. אלה עובדות היסטוריות ואני לא משכתב היסטוריה לפי רצונותי העכשוויים -למרות שיש כאלה... 2.השלטון בימי המלחמה (פטא'ן) היה פשיסטי ותמך בנאצים .(עזר לגרש יהודים למחנות ההשמדה.-בכך בעצם לא היה שונה ממשטרים נוספים באירופה בעת ההיא -הונגריה, יוגוסלביה רומניה ואחרים) 3.אני לא מכיר מדינה שתמכה בישראל ללא אינטרס. זה נכון מאד, אבל בהשאלה אומר לך כך: יש סיפור על אחד שבא לרב לשאול אותו מה פסק ההלכה במקרה שהוא רעב ואין לו שום אפשרות למעט אכילת חזיר אחרת הוא ימות ברעב, אז הרב אמר לו : תראה, אם באמת מדובר בסכנת חיים אז מותר לאכול כי אין ברירה, אבל , אם זה קורה לך בבקשה רק אל תמצוץ את העצם. כלומר גם כשאתה עושה מעשה מחוסר ברירה -תשתדל לא ליהנות מזה כ''כ. מבין? השנאה הנוטפת של הצרפתים לאידם של הישראלים מורגשת ומודגשת ,שלא צריך להסביר הרבה. כולנו מבינים עד כמה הצרפתים '' אוהבים '' אותנו. ואנחנו אוהבים אותם בחזרה בדיוק במידה שהם אוהבים אותנו. מה יש ?? זה לא בסדר? הרי זה טבעי לחלוטין. כאחד שביקר לצרכי עבודתו לא מעט בצרפת ,במיוחד במוסדות אקדמיים , ואני באמת איני סובל מפרנויה ,אפילו לא סמויה -אני יכול להעיד עד כמה הם אוהבים אותנו. רק תבדוק את ההצבעות האוטומטיות שלהם במוסדות האו''ם ובאיחוד האירופי ואז תבין אולי במה מדובר.
לבסוף, זה שבצרפת היתה המהפיכה הצרפתית והמציאו סיסמאות יפות על אחווה ,שויון וחירות -לא הופך את הצרפתים לאנשים יותר טובים. בכלל לא. אני לא אמרתי דבר וחצי דבר על נקיונם -אני לא הממונה על נקיון האדם ושירותיו .זאת באמת התעסקות מטופשת וביזארית -וכאחד שמתעסק קצת בהיסטוריה אני יכול להבין מאיפה זה בא (מלך השמש לואי מאד מאד לא אהב להתרחץ ומכאן יצאה הסטיגמא המטופשת) אבל זה בסדר, אתה יודע שהישראלים במוסדות האקדמיים בצרפת נתפסים לפחות כרוצחי ילדים לתיאבון. אז מה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תשובה מנומקת ויפה !!
ל"ת
כל הכבוד,
ישראל,
28/02/05 12:34
|
|
 |
61.
ראיון?? ליקוק תחת אחד גדול!
יקנעמי,
יקנעם-המושבה,
28/02/05 07:56
|
שרון הזמין את הראיון ויאצפאן שיתף פעולה עם ליקוק התחת המתוקשר הזה. ראו ששרון נופל בסקרים והחליטו לנפח קצת את תדמיתו של הדיקטטור.
מזכיר לי את צ'אושסקו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להעליב את זכרו של צ'אושסקו
ל"ת
אני,
28/02/05 10:59
|
|
 |
כמה בורות היסטורית...
ל"ת
דלית,
28/02/05 17:50
|
|
 |
הראיון היה מבויים היטב
יודע דבר או 2,
28/02/05 10:26
|
שרון ויצפאן הכינו את השאלות והתשובות. שרון הוא לא איש ספונטני, וגם לא ידוע כבעל חוש הומור. וגם כשאמר משהו מצחיק ראו עליו שהוא לא מבין למה זה מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח
עוז,
28/02/05 18:24
|
|
 |
שטויות, שרון דווקא מצחיק מאד
איתן,
28/02/05 13:31
|
בלי קשר לדעות פוליטיות, כולם אומרים שהוא שנון ומשעשע בשיחות פרטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוי להומור הזה !
ל"ת
יהויכין,
גליל,
28/02/05 16:35
|
|
 |
60.
חרה של עם......
שמוליק,
חדרה,
28/02/05 07:53
|
כמי שלא מסכים עם כל מעשיו ודעותיו של שרון ,הפעם מסכים מאד .גם אם אני לוקה במופרעות נפשית ''אנטי צרפטיזם ''הם חרה של עם !!!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והישראלים הם לא חרא של עם?
דנה,
28/02/05 10:29
|
מה בדיוק מוצא חן בעיניך בישראלים? מזהמי רחובות, שולפי סכינים, ערסים בשפע, חופי ים גנובים, עשירים שמתעשרים יותר, גזילת הקשישים ומשפחות המעוטות יכולת, זיהום אויר, בתים מכוערים, אין דין ואין דיין, עונשים מגוחכים של שופטים מגוחכים. אז מה מוצא חן בעיניך בישראלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלום!!!!!!!!
alon havila (O,
פנחס,
28/02/05 18:26
|
כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
תגובה למספר 1
זאן,
מרכז,
28/02/05 07:49
|
|
 |
58.
לא יעזור - צרפתים חרא של עם!!!
ל"ת
ג'אן מישל שפכטל,
28/02/05 07:47
|
|
 |
נכון
עוז,
28/02/05 18:27
|
|
 |
57.
קוקוריקו ...... קרואסון פדלפון
ל"ת
תרנגול כפרות,
28/02/05 07:47
|
|
 |
56.
עם מטומטם
יעקב,
ירושלים,
28/02/05 07:47
|
העם המטומטם ביותר,העם המסריח ביותר,העם שיכול ליראות דם ולהסביר שזה רק פטל ,העם שמסוגל להסביר לאחר פיגוע שהמחבל רק עבר ופיתאום התפוצץ לו פי התבעת וגרם לנזק נוראי ,צרפתים פתתים אתם מיותרים במאה הזאת אין לכם ולו דבר אחד חיובי ,אתם כאילו הולכים עם מסיכות על העיניים ולא רואים מציאות רק דימיון ,לכו לעזאזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא מצחיק?
צחיק,
גבעת צחוקים,
28/02/05 07:43
|
אותי זה מצחיק! הצרפתים האלה נוהגים לעשות בדיוק ההפך ממה שכל העולם המתורבת עושה. זה התחיל עם דה גול המגלומניאק שקיווה למוטט את ארה''ב לאחר שארה''ב הצילה לו את התחת ושחררה לו את הארץ, וממשיך בשיראקים למיניהם שמטיפים מוסר לארצות אחרות אבל תומכות ברודנים וטרוריסטים. מה יכול להיות יותר לא מוסרי מאשר לסרב להגדיר ארגון כחיזבללה כארגון טרור? מה מטרת הארגון הזה, לשיר במקהלת הכנסיה ולחלק עוגיות לנשים זקנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
איך ניקח אתכם ברצינות...
א.ברווז(עיתונאי,
אגם החולה,
28/02/05 07:38
|
אם אתם ''... מוצצים את הברלה דרך התחת שלו..'', ויתרה מכך, הומור הוא נדבך של ''תרבות'' כהגדרתכם, לא? חוץ מזה, תראו לי מדינה אחת שלא צוחקת על צרפת. חיזבאללה הם לא ארגון טרור, איראן רוצה את האטום למטרות אזרחיות, בצרפת אין אנטישמיות, סוריה דרכה לשלום ועוד הרשימה ארוכה... אז פתאום אתם לוקחים אותנו ברצינות? נו באמת ז'אק ,(אם תרשה לי לקרוא לך בשמך הפרטי) היות ואנחנו חברים טובים כל כך ע''פ מה שאתה אומר כל הזמן, אז חפיף...קח את הדברים בסבבה, קפוץ לשאנז אליזה תרביץ איזה פינו נואר ורגלי צפרדע ובכלל קח את החיים בקלות.
שיהיה לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול...
ל"ת
S,
28/02/05 09:47
|
|
 |
53.
שוויון זכויות של מיעוטים
יואב,
צפון,
28/02/05 07:35
|
אנא הבינו לליבם של הצרפתים. בעוד מספר לא רב של שנים הם יאלצו לדרוש שוויון זכויות כמיעוטים בקרב האוכלוסיה המוסלמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא...מה פתאם
אורי,
28/02/05 07:34
|
למעשה כל העולם המערבי (להוציא את הצרפתים) לא מצליח להבין אותם מאות בשנים. כל דבר מפותל ועקום בהתבטאות הצרפתית - מא ומתמיד אהדתם הייתה לערבים. במשך העשור האחרון הם רק הצליחו לסבך ממש כל מצב. טוב עשה ראש הממשלה בראיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אין להם ברירה ..
yaniv,
28/02/05 07:27
|
חיים בתוכם כ 8מליון ערבים רק בפריז וכידוע הצרפתים פחדנים ומעדיפים לפתור בעיות בדרכי נועם למרות שהם יודעים שדופקים אותם העיקר להמנע מעימותים עם הערבים . אבל חכו היום שבו הם יתעוררו עם המועזין ב 5 בבוקר בשדרות השאנז אליזה קרוב מתמיד . לפחות הם יתחילו לאכול חומוס צ'יפס סלט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
CAN'T STAND 'EM
Aliza,
USA,
28/02/05 07:25
|
ME AND MY FRIENDS DISLIKE THE FRENCH PEOPLE AND THEIR EVIL COUNTRY AND LEADERSHIP. THEY NEED TO GET A GRIP AND GET LOST. WE DON'T WANT THEM. IF THEY ARE FILLED WITH SO MUCH HATE TOWARDS JEWS AND OTHERS WHY SHOULD OTHERS LOVE THEM? WHY/ THEY DESERVE THE ANTI-FRENCH FEELINGS THEY ENCOUNTER. THEY BROUGHT THEM UPON THEMSELVES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ויוה לרבולסיון צרפת אנטישמית !
עזרה,
28/02/05 07:24
|
מה בדיוק מרגיז את הצפרדעים? שהם צפרדעים! שיוכלו את זה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יחסינו עם צרפת
יעקב,
מרכז,
28/02/05 07:20
|
יש כלל ידוע בפסיכולוגיה האומר(בכללי) נעלב מי שמעוניין להעלב. יקחו זאת הצרפתים לתשומת ליבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צרפת לא מתנגדת לחזבולה ששמה לה
שלמה,
28/02/05 07:20
|
איך מנהיגי צרפת לא מתבישים שהאירגון הטרוריסטי ביותר באולם שיש בידיה נשק רב טרוריסטים בכל העולם מימון איראני למטרות טרור וחבלה ששמו להם למטרה להשמיד את ישראל לא מוכנים להוציא את האירגון מחוץ לחוק. אזרחינו באזור הצפון של ישראל ובכל מקום נימצאים תחת איום מתמיד ונגרמו לאזרחינו מאות הרוגים ואלפי פצועים יתומים ואלמנות וגם כעת שישראל ופלסטינאים מנסים להשלים הם שולחים מפגעים למטרה להפריע שהרג ימשך, אז אני אומר לצרפתים אם אתם הייתם במקומינו ואנחנו במקומכם איך אתם הייתם מגיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון אומר אמת
ל"ת
משה,
רחובות,
28/02/05 07:10
|
|
 |
45.
the prefer the definition
israeli,
Jerusalem,
28/02/05 07:10
|
they prefer to be called anti-Jewish rather than pro0arab, as there are some arabs that even the frogs don't like, but they really do hate all things Jewish.
What do you expect from a nation whose national dish is frog's legs!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Good sign if France cares
Crumbs,
TA,
28/02/05 07:01
|
As absurd as it may sound, but if France is so upset about what tiny Israel thinks, that's actually a good sign for Israel. Perhaps Israel does have some influence on what other European nations think. Interesting.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הצביעות הצרפתית במיטבה
שש,
28/02/05 06:32
|
|
 |
42.
לעזאזל הצרפתים, נמאסו כבר...
ל"ת
מה הם בוכים?,
28/02/05 06:26
|
|
 |
41.
הצרפתים הם ברובם נאצים - עובדה
ל"ת
רחלי,
קרית חיים,
28/02/05 06:25
|
|
 |
40.
האמת כואבת
ארז,
תל אביב,
28/02/05 06:04
|
מה שבאמת מפריעה לצרפתים זה שהדברים שרוה''מ אמר נכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רק אצל יצפאן ...
אברהם,
הרי יהודה,
28/02/05 05:58
|
יכול שרון לכנות מישהו אחר ''פרו ערבי'' ... למה הוא צוחק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Who cares
Eli,
Canada,
28/02/05 05:46
|
Who cares what these frogs think. They are worst than the Arabs. The deserve every word our supreme leader said about them. GO SHARON GO!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
האמת אף פעם לא נעימה
אמת העירומה,
28/02/05 05:11
|
הם כולם שם אנטישמים ואנטי אמריקאים במלוא מובן המילה. הם תומכים בפלסטינים כדי שלא יבואו לצרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מדהים כמה שזה נכון
ל"ת
מושון,
מרכז,
28/02/05 04:46
|
|
 |
35.
רגע.......אני מבולבלת
חני,
אילת,
28/02/05 04:42
|
עכשיו הצרפתים מוכנים להכיר בחיזבאללה כארגון טרור.
אם הם מוכנים להכריז על כך , ששרון ישלוף את אחד המשפטים השכיחים שלו ''דבריי הובנו שלא כהלכה'' ''זכות השתיקה'' לא ידעתי שיאצפן מקליט........... וכו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את התשובה האולטמטיבית
פו הדב,
אי שם ביער,
28/02/05 17:20
|
|
 |
34.
איך לאבד את אהדת העולם
מירי,
העמק,
28/02/05 04:31
|
כל עוד נחזור על המנטרות של ''כולם נגדנו'', ''כולם אנטישמים'', ''אנחנו מסכנים'', ''אנחנו הקרבנות האמיתיים של הכיבוש'', כך יגדל הבוז כלפינו בעולם.
ואין ספק שאנחנו מצליחים ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לז'אק מניאק-צרפתיות יתקבלו
נחום דינור,
28/02/05 04:13
|
|
 |
32.
הצרפתים חרא של עם
מרי אנטואנט,
28/02/05 03:56
|
במלחמת העולם השניה את כל היהודים הסגרתם. במלחמת ששת הימים החרמתם אותנו. במלחמת יום כיפור עזרתם לערבים. למלחמה בעירק התנגדתם. והיכן גרה אישתו של עראפת? בקיצור צרפתיים יקרים, אתם חרא של עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ישנה אימרה
ענת,
קריות,
28/02/05 03:44
|
בצרפתית ישנה אימרה האומרת שרק האמת פוגעת. לכן כל פעם שיש קמצוץ של ביקורת עליהם, הצרפתים נעלבים. כמי שעוקבת אחרי התקשורת הצרפתית, יש הומוריסט אפרו-צרפתי (האם צרפתיה והאב אפריקני לא זוכרת מהיכן) Dieudonne שמו. נשפט לא פחות מ-18 פעמים על התבטעויות אנטישמיות ואף לא פעם אחת לא הורשע. השבוע הוא עומד להשפט על ביטויים אנטישמיים ומכחישי השאוה, שסרקוזי (שר בממשלת צרפת) הוא בובה בידי הציונות. איך להסביר את זה? אומר רק דבר אחד, למרות שאני אוהבת את השפה והתרבות (לא הפוליטיקה) יצפאן צודק... הצרפתים הם ח... של עם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המלצה חמה.
France -Israel,
1-1,
28/02/05 03:04
|
להפגיש את יצפאן המפגר והמוכשר עם Dieudonne המפגר והמוכשר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למרות הכל,אנני רואה את הנהירה
המטיילת,
28/02/05 02:59
|
הגדולה של יהודי צרפת לישראל. היהודים נהנים בצרפת ומי שמוטרד מהערבים,תמיד יכול לעבור לגור בעיר קטנה. Vive la France,ארץ יפיפיה עם הרבה אנשים נחמדים וגם לא נחמדים כמו בהרבה מקומות בעולם. אפשר לחשוב שכייף כל כך בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הכבוד הלאומי
משה,
28/02/05 02:56
|
מעניין יהיה לראות כמה ישראלים יבלו את חופשת הקיץ שלהם בצרפת? משפר הנוסעים לשם יהיה ביחס הפוך לכבוד הלאומי שלנו. לא חוכמה רק להגיב פה ובפורומים אחרים. צריך גם להחרים את הצרפתים באופן מאורגן, גלוי ובולט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מצגת מדהימה על כל פשעי צרפת
גיא,
מרכז,
28/02/05 02:56
|
מומלץ:
http://www.MidEastTruth.com/cafr.html
שרון צודק הצרפתים יכולים להלין רק על עצמם. העובדה שהם לא מוכנים להכיר בכך שהחזבאללה הוא ארגון טרור מדברת בעד עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הצרפתים אנטישמים ופרו ערבים
lior,
28/02/05 02:44
|
לכל מי שעדיין לא מעודכן כמות הערבים והמוסלמים בצרפת היא הגורם הראשון לאנטישמיות של העם הדוחה הזה. אם הם מחליטים להתיפיף מול התקשורת בטענה שהם לא אנטישמים אני מקווה שיש לכם את ההגיון לראות את האמת. למה אישתו של ערפת גרה בצרפת? למה צרפת היא גן העדן של כל העולם הערבי? למה היהודים בצרפת צריכים ללכת בלי כיפות???? תעשו לי טובה... צרפתים תזדיינו! אתם פרו ערבים מגעילים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ze truth hurts, oui? France.
Maxie,
DC,
28/02/05 02:38
|
Let us ask the French to prove to Israel and the world that theyare not Pro-Arab. That will be difficult to do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הצרפתים הצפרדעים -הם פרו ערבים
ל"ת
קובי,
ונצואלה,
28/02/05 02:35
|
|
 |
23.
כזאת היא התנהגותם- שיתמודדו!
אללה יוסטור,
ת''א,
28/02/05 02:33
|
מדוע הם מתרעמים על הדברים? כך הם נוהגים מזה שנים רבות- כהמשך ישיר להתנהגותם במלחמת העולם: האנטישמיות הפכה לחם חוקם, והם אינם נכלמים בה, או מנסים לשנותה. מפתיעה לכן תגובתם על דברים פנים ישראליים שנועדו לתכנית בידור. מזל שראה''מ עיגן את דבריו בדוגמא כ''כ נהירה של הגדרת ארגון הטרור חיזבאללה ככזה- לפחות אין אפשרות לומר שזוהי המצאה חסרת שחר. כך אתם נוהגים? קחו אחריות והתמודדו עם האמת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אוכלי צפרדעים
ל"ת
אורית העפולית,
28/02/05 02:29
|
|
 |
21.
גם רבין ז''ל אמר הצורפתים הם
משה,,
פתח תקווה,,
28/02/05 02:29
|
|
 |
20.
It is self explenatory
Chaver,
28/02/05 02:23
|
|
 |
19.
They can not handle the truth
ל"ת
AMR,
28/02/05 02:19
|
|
 |
18.
believe
phil,
ledard,
28/02/05 01:51
|
|
 |
17.
צפרדעים
אילן,
ניו יורק,
28/02/05 01:36
|
אם הצרפתים אוהבים לאכול צפרדעים שלא יבקשו מאיתנו לאכול אותן יש לנו מספיק צםרדעים משלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
It's nothing compare
Mike,
USA,
28/02/05 01:33
|
to Bill O'reilly of Fox News. You have to hear what Bill is saying about France and Chiraq. I never heard any complaine from the USA ambassador about that. He literaly call him lier and thieve and he has no respect whatsover to the french people. Tell the French to wake up and face reality.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Exactly!
Harvey,
Los Angeles,
01/03/05 02:16
|
And the reason for it is that they still see Israel as that ''little shitty country''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון צודק ב- 100 אחוז!!
חיימקה,פריז,
28/02/05 01:17
|
הצרפתים הם אכן פרו-ערבים והאמת ''כואבת'' להם! הבחירה לפוליטיקה צרפתית פרו-ערבית היא בראש ובראשונה,כלכלית!! החשבון הצרפתי הוא פשוט ומהיר, מצד אחד, ישראל והיהודים, עם ''שוק'' כלכלי של קרוב ל14 מיליון!! בצד השני,הערבים והמוסלמים,עם ''שוק'' כלכלי של קרוב ל1.4 מילארד בני אדם!! הבחירה עבור הצרפתים וכל מדינות אירופה, היא מהירה! נכון, כואב לצרפתים ובמיוחד לארמון האליזה ''להשלים'' עם האמת, אבל שרון צודק ב-100 אחוז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גם אני שונא את צרפת
חנוך,
נתניה,
28/02/05 01:11
|
הצרפתים מתנשאים, סנובים, אתנוצנטרים וחושבים שכל מה שלא צרפתי לא שווה. והשפה שלהם הכי מעצבנת בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת זאת הישראלים.......
דניאל,
צרפת,
28/02/05 21:56
|
בכלל לא אתנוצנטריים, נאורים, סמל האחווה והשלום, עוזרים אחד לשני, בכלל לא סנובים, ובאמת, רוסית שפה הרבה יותר נחמדה מצרפתית (אחרת לא היו עושים ממנה שפה רשמית).... יש עוד אבל אני מסתפק בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הצרפתים גם צבועים
ל"ת
דובר מישרים,
28/02/05 01:09
|
|
 |
12.
יצפאן העיראקי לא יכול להתבדח ע
מרקו,
28/02/05 01:01
|
איזה חוצפה הגענו שברנש כמו העיראקי יצפן יתבדח על הצרפתים , זה שיא הגועל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא קונה מצרפתים
ערן,
28/02/05 00:52
|
|
 |
זה לא מזיז להם הרבה...
מכת הרבה,
28/02/05 18:44
|
|
 |
10.
הצפרדעים כועסים..........
מטרניך,
28/02/05 00:50
|
הצפרדעים האנטישמיים ממשיכי וישי כועסים על מדינת היהודים - וזה אחרי שהשגריר שלהם בבריטניה קרא לנו 'מדינה קטנה ומחורבנת'.
הצפרדעים עדיין לא ניגבו את הדם של 76 אלף יהודי צרפת שהם עזרו לנאצים לרצוח.
וגם את הלווייה הממלכתית לערפאת לא שכחנו כאילו היה המופתי אל-חוסייני בכבודו ובעצמו שהצפרדעים עזרו לו אחרי המלחמה להימלט מהעמדה למשפט כפושע מלחמה נאצי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשת''פים עמדו לסייע ברצח יהודי
צפ''א ולהסגיר גם,
חילים מצבאם,
28/02/05 22:02
|
אלמלא נחתו האמריקאים במרוקו ב1942 והנס האגדי על המטוס שנפל כשבו רשימות שמיות של יהודי מרוקו, היתה קהילה זו כאחרות בצ''א נשלחת להשמדה. חיילים בלגיון הזרים, יהודים וחשודים באי נאמנות לנאצים פורקו מנשקם ונסגרו במחנות סגורים ומתוכם עמדו הצרפתים להסגיר את חיליהם היהודים להשמדה ע''י הנאצים. הדבר ידוע לי ממקור ראשון, חייל יהודי בלגיון הזרים במלחמת העולם השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבת יפה, אתה צודק!!!
יוסי,רומא,
28/02/05 12:33
|
|
 |
9.
הצרפתים הם #@%! של עם
דובי,
28/02/05 00:49
|
לא רק שהם בכיינים, צבועים, אנטי-ישראלים, מתרפסים, חסרי עמוד שדרה, תבוסתנים, פרו-ערבים-טרוריסטים ובוגדניים - גם אין להם גם חוש הומור.
אני מאחל להם שילמדו על בשרם שחיזבאללה הוא ארגון טרור.
אגב, הגנרל האמריקני ג'ורג' ס. פאטון - ששיחרר את צרפת - אמר פעם: ''אני מעדיף דיוויזיה גרמנית מולי מאשר דיוויזיה צרפתית מאחרי''. הוא צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חבל שהוא אמר את זה.....
איתמר,
28/02/05 00:46
|
בס''ד חבל שהוא אמר את זה, זה יכול סתם לגרום למתחים בינינו. וזה יכול גם להגדיל את האנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
GOLDA SAID
HOMELESS,
USA,
28/02/05 00:44
|
SHARON DID NOT ALWAYS TELL ALL THE TRUTH WHY SHOULD HE NOW
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יש לנו 1001 סיבות לבקש מהם גם
שיכירו בעובודות,
28/02/05 00:44
|
|
 |
5.
למי אכפת-תתעסקו
אליעד,
28/02/05 00:43
|
|
 |
כמוך
ל"ת
ארז,
ישראל,
28/02/05 10:13
|
|
 |
4.
צרפתים מגעילים ושקרנים
רגל של צפרדע,
28/02/05 00:39
|
אפילו להודות באמת פשוטה הם לא מסוגלים ! מה יותר ברור מהעובדה שצרפת היא פרו ערבית ?
אני לא יצפאן , ולא שרון ,סתם אזרח פשוט שרואה ללא דעה קדומה, כיצד הם מתנהגים. הצביעות שלהם פשוט מגעילה אותי. וכמוני מרגישים רוב תושבי ישראל. לא די שהאנטישמיות שלהם הוכחה בימי הנאצים, הם גם עזרו לסדאם לבנות כור גרעיני כדי שיהיה לו קל יותר להשמיד את שארית הפלטה שנמלטה מאירופה. והטילו אימברגו נשק על ישראל בזמן שהינו זקוקים לו כל כך. גם כיום הם לא מחמיצים שום הזדמנות לפגוע בישראל .
אז במקום שהשגריר יבלבל את המוח ליצפאן, שיחזור הביתה, וינסה להבין עם המוח הצרפתי הקטן שלו, מדוע רוב תושבי ישראלים לא אוהבים צרפתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הצביעות שלנו?
חיים,
01/03/05 01:51
|
הספקנו לשכוח בינתיים מי בנה לנו את הכור בדימונה? כל הנשק והמטוסים שרכשנו מהם בשנות החמישים והשישים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני שונא את צרפת נקודה.
ל"ת
אלון,
28/02/05 00:25
|
|
 |
גם אני שונא את הצפרדעים
שונאצרפתים,
ירושלים,
28/02/05 11:36
|
אני קורא לעם ישראל לצאת ולהפגין מול שגרירות צרפת. ולקרוא לשגריר האנטישמי והצבוע שלהם להסתכל מישראל. ואם לא נמנע יבוא של רגלי צפרדעים לשגריר עד שהוא יברח מכאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך, אלון :)
אלון,
נתניה,
28/02/05 02:31
|
|
 |
גם אני
ל"ת
חיים,
דרום,
28/02/05 01:22
|
|
 |
היי שכחתם אותי !!!
רוני,
ר''ג,
28/02/05 09:46
|
אני רוני מר''ג מצהירה בזאת על שנאתי לצרפת וליושביה האנטישמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא ידעתי שצרפתים רואים יצפאן
קובי,
מרכז,
28/02/05 00:22
|
|
 |
הם לא, השגריר צרפת בישראל כן
ל"ת
יגאל ג,
בת ים,
28/02/05 08:06
|
|
 |
1.
מדהים
מיכאל ברגמן,
28/02/05 00:13
|
התקשורת הצרפתית היא סופר אנטי-ישראלית והם עוד מתלוננים שאנחנו אנטי-צרפתיים? שיסתכלו מסביב. גם האנגלים והאמריקאים צוחקים על הצרפתיים בלי קץ.
להגיב לעניין הם יכולים? הם כן או לא מגדירים את החיזבאללה כארגון טרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מנצל את הצרפתים להכשיר
יהודי,
28/02/05 04:39
|
שרון מנצל את הצרפתים. הוא תוקף אותם כאילו הם הבעיה של העם היהודי.
בכך מכשיר הוא, את הקשר שלו אם הגורמים הכי הכי שונאי יהודים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
french
dd,
usa,
28/02/05 00:52
|
|
 |
DD/USA
Stella,
28/02/05 12:47
|
|
 |
oh no! dont hate us! --
ob1,
28/02/05 16:11
|
|