 |
54.
מה עם צער בני אדם?
בן אדם,
08/03/05 09:48
|
קשישים נערות ליויי פדופילים מטפלות מכות ובעיקר -
משטרה אלימה???????
ממשלה אגרסיבית???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
סוף להתעללות, הידד
אירה,
07/03/05 12:25
|
ברוך השם, כלומר ברוכים אנונימוס ועיריית תל אביב, ששמה קץ לעינויים והתעללות לפחות בתל אביב! זאת כבר ברכה! אני מאוד שמחה שרגע זה הגיע! כל הכבוד לאדון חולדאי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
קרקס החולדות והחיות ...
סטרמבולי,
07/03/05 09:23
|
פעם אחת בארץ קטנה מאד על שפת הים התיכון חי לו חולדה ערמומי שחשב שהוא ראש העיר הגדולה החולדה הערמומי והחלקלק אהב את כל חבריו החיות והשרצים שתמיד היו מסביבו כי הוא היה ערמומי וידע איך להשיג בדרכים ערמומיות כל מיני פיצ'יפקס הטבות עוגות טעימות ואוכל בכמויות גדולות מכפי שיכל למלא את בטנו הגדולה לכן הוא היה מחלק לחבריו החיות את השאריות והפירורים שנשארו בצלחתו ותמורת זאת היה מקבל טובות הנאה מהאריה והנמר והקוף והתוכי כולם היו תחת חסותו של החולדה ותמיד עשו כרצונו כי הוא זה שתמיד סיפק להם אוכל החולדה שאחרי זמן נבחר רשמית לראש העיר ע''י החיות שהיו תחת חסותו תמיד הבטיח לחיות שהוא ימלא את כל משאלות לבם ותמיד יעשה עבורם הכל והחיות האמינו לו ותמיד היו לצידו כי הרי הם ידעו שעל שולחנו של החולדה תמיד נשארים שאריות אוכל, יום אחד אחרי תקופה ארוכה והחיות כבר השמינו ולא היו רעבות יותר החולדה הוציא הוראה לכל החיות לצאת לעיר בלילות ולהשתין על כל הבתים בעיר כדי שהעיר שלו תהיה עם ריח מיוחד של ארומה שתנית שהיא כידוע סקסית לחיות מסוימות אז החיות יצאו לרחובות העיר בלילה והשתינו על כל הבתים והעיר צחנה והסריחה מריחות שתן כל כך חזקים שכל החיות מכל האזורים האחרים הריחו את הריח המסקי החזק ונמשכו לעירו של החולדה כי יצאה שמועה ששם יש תמיד אוכל וכל החיות תמיד שבעות ולא צריך לחפש ולצוד כפי שהם היו רגילים מטבעם הם רק לא יכלו לדעת שהחולדה הייתה מוסיפה לאוכל סמים מיוחדים כדי שהחיות תמיד יהיו מסוממים ויעשו כרצונו וכך היה ונמשך שלטונו של החולדה כראש עיר שמונה שנים עד שיום אחד שאל הבבון החכם את החולדה למה הוא אוהב שהחיות יצאו בלילה להשתין על הבתים, והחולדה ענתה לבבון שזה לא העסק שלא ושיחזור חזרה לעץ ממנו ירד ולא ישאל יותר מדי שאלות, אז הבבון שגם הוא היה אינטליגנט בדרכו המיוחדת עשה מחקר על החולדה ונוכח לדעת שהחולדה משטה בחיות כבר הרבה שנים ולמעשה הכוונה של החולדה היתה לפטם את החיות שישמינו ואז הוא יוכל למכור אותם לקרקס תמורת כסף וזהב והבבון שניסה לספר את העובדות שמצא על החולדה לחבריו החיות לא יכל לשכנע אותם ואף אחד לא האמין לו... חשב לעצמו הבבון מה לעשות ...מה לעשות ... לבסוף הגיע למסקנה שאין לו בררה אלא לפנות לבני האדם שאותם החולדה לא אהב והיה משאיר אותם בהסגר תמידי בשכונות מיוחדות לבני אדם שהיו מוקפות בגללי חיות וריחות שתן חזקות שבני האדם לא יכלו לסבול ולכן תמיד היו מסתגרים בבית ופחדו לצאת החוצה כי ידעו שבחוץ יש חיות מסוכנות עם שיניים חדות שמתנפלות עליהם ללא כל סיבה ודוקרות אותם ופוצעות אותם אפילו אם רק יפצעו את פיהם החיות יפצעו אותם ולפעמים גם יהרגו בהם אבל הבבון החכם דאג לעצמו ולחבריו ולא רצה שימכרו אותו לקרקס אז הוא פנה בעצת בני האדם למשטרה ....המשך יבוא בשבוע הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצים המשך - אתה גדול !!
ל"ת
תוכי,
ספארי,
08/03/05 09:44
|
|
 |
51.
על קרקסים ואנשים (רשימה שלי
יעל שמש,
ת''א,
06/03/05 21:29
|
המשווה בין שמשון ובין בעלי החיים בקרקס. הרשימה פורסמה לפני כחמש שנים בטבע-און ובריאות ובקול החי. אני מעתיקה כאן את קובץ הוורד המצוי ברשותי ומקווה שתמצאו בו עניין):
על קרקסים ואנשים מאת יעל שמש
לאחר שניקרו הפלשתים את עיני שמשון, אסרוהו בכבלי נחושת והטילו עליו עבודה קשה כטוחן בבית האסורים, עלה בלבם הרעיון להביא אותו לפניהם, על-מנת שיבדר אותם (שופטים ט''ז, 21–25). בעלי-חיים בקרקסים מעוררים בי תמיד את האסוציאציה המקראית הזו, במובן זה שהקרבן להתעללות נדרש להפוך לבדרן בשירות מעניו. אולם שלא כשמשון, שהיה אויבם המר של הפלשתים, וגרם להם לאבדות קשות ברכוש ובנפש, בעלי-החיים המעונים בקרקסים מעולם לא עוללו רע לבני-האדם, ובכלל זה לאלה המתעללים בהם מדי יום ולאלה הצופים בהשפלתם ובסבלם, מוחאים כפיהם וצוחקים בכל פה. שלא כשמשון, שעלה בידו לשים קץ לעינוייו ולהשפלתו ולנקום במעניו, על-ידי כך שמוטט את בית דגון שאליו הובא, על עצמו ועל כל הפלשתים שבו (שם, פס' 28–30), אין בכוחם של בעלי-החיים שבקרקסים למוטט את אוהל הקרקס, להפסיק את מסכת ההתעללות בהם ולנקום במעניהם. בדיחה עצובה מספרת, על אדם שראה בקרקס ברווז רוקד על סיר. נלהב כולו הצליח לשכנע את מנהל הקרקס למכור לו את הברווז תמורת סכום עתק. אולם למורת רוחו, הברווז לא שיתף עמו פעולה, וסרב לרקוד. הקונה המאוכזב דרש ממנהל הקרקס שישיב לו את כספו, בטענה שפעל בדיוק כפי שראה את מאלפו של הברווז נוהג: העמיד את הברווז על הסיר וביקש ממנו בנימוס לרקוד, אך לשווא. חייך מנהל הקרקס בערמומיות, ושאל: ''ואת הנר מתחת לסיר - הדלקת?''. מופעי בעלי-חיים בקרקסים הם כולם בדיחה אכזרית ועצובה כזו. הצופים בהם מתדלקים את הבדיחה הזו, משום שהם מניחים למארגנים להוליך אותם שולל: למכור להם רשע והתעללות בבעלי-חיים במסווה של בידור ושיתוף פעולה בין האדם לחיה. הצופים מעדיפים לשכוח, שהדוב המרקד והקוף המלהטט לפניהם אינם עושים זאת מאהבת הריקוד, המשחק, המאלף או הצופים, אלא מפחד מפני השוט, הדרבן, מכות החשמל, ושאר צורות ההתעללות שהיו חשופים להן, מאז החלה תכנית אילופם. בעלי-החיים בקרקס, העושים פעולות הנוגדות לחלוטין את טבעם, הם בעלי-חיים שבורים ברוחם. הם משתפים פעולה עם מאלפיהם כדרך ששבויים או נחקרים שעברו התעללות קשה להוטים לשתף פעולה עם חוקריהם, להשביע את רצונם, ואפילו בהודאות שקריות, ובלבד שייחלש הלחץ המופעל עליהם. אלה גם אלה פועלים בניגוד לטבעם ולאמת הפנימית שלהם, רק משום שנשברו בלחץ העינויים. האם אפשר למצוא בכך צד מבדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יישר כוח גדול ל''אנונימוס'',
יעל שמש,
ת''א,
06/03/05 21:11
|
תודות לאורנה בנאי ולהדס שכנאי ותודה גם לרון חולדאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בעלי חיים בקרקס - למי שלא יודע
יעל שמש,
ת''א,
06/03/05 21:08
|
ההחלטה שהתקבלה היא בהחלט ראויה, ורק צריך להצטער שלא התקבלה שנים רבות קודם לכן. בעלי-החיים בקרקסים עוברים מסכת עינויים אכזריים, וכל זה כדי לבדר את בני-האדם. הם מוחזקים בתנאים קשים ביותר, שאינם הולמים את צורכיהם הטבעיים. לדוגמא: פילים בטבע הולכים כ 18 שעות ביממה, בקרקס הם מוחזקים בכלובים צפופים, ו''נהנים'' רק מריקוד על-גבי גחלים לוהטים, משך שעות רבות, במהלך אילופם. בעלי-החיים שבקרקסים כלל אינם משתוקקים לרקוד, לקפוץ לתוך טבעות אש וכדומה. הם עושים זאת אך ורק בהשפעת הצלפות שוטים, מכות חשמל, הרעבה ושאר עינויים. ולכל מי שמתנגד להחלטה - האם הידיעה שבעל-החיים הרוקד לפניך הנו מושפל, מעונה וסובל יכולה אכן לבדר אותך? אני מאוד מקווה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שריד בן אדם...ורפול ביטל !
שפוי,
05/03/05 08:34
|
זה מראה את רמת השפיות של האדם. יוסי, הומני ומתחשב בבני אדם ובבע''ח. רפול עם המוח הקטן שהיה לו... אישר התעללות בבני אדם ובבע''ח. טוב שנילקח מאיתנו, צר האופקים הלזה. שיבוא איזה צונאמי הכון וייקח קצת מטורפים מהימין הסהרורי... אל תערבבו פה התנתקות ושואה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אורנה בנאי- מתה עלייך!!!!!
רונית,
01/03/05 19:53
|
פשוט ידעתי שאת מעורבת בזה!! כל הכבוד לך ולחברייך שהצלחתם להעביר חוק כזה חשוב!! מקווה שיכנס בקרוב לכל הערים!!
זהו צעד קטן אבל חשוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ושיטפלו גם בחנויות חיות!
יובל,
01/03/05 16:11
|
|
 |
45.
טוב מאוד! חזק ואמץ אנונימוס!
ל"ת
ריינר,
01/03/05 14:58
|
|
 |
44.
כל הכבוד! תמשיכו בעשיה המבורכת
ל"ת
אוהבת בע''ח,
השרון,
01/03/05 12:14
|
|
 |
43.
נפלא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
הדר,
י-ם,
01/03/05 11:12
|
|
 |
42.
כל הכבוד
ל"ת
אורנה,
01/03/05 05:58
|
|
 |
41.
חברי...לארגן הפגנות .....
Hallali,
01/03/05 00:07
|
נגד התחביב הספרדי: ''לה קורידה'' באנגליה אסרו את הצייד על הסוסים,אבל במדינות שונות באירופה,זה מותר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הסוסים באורווה כל היום.
הבונה,
סכר בקנדה,
01/03/05 00:04
|
הפרות ברפת מסתובבות בחרא כדי לתת לאורנה בנאי חלב. התרנגולות המטילות בכלובים באור יום ולילה. -בקיבוצים,בפינות חי לילדים ,החיות בכלובים קטנים..... יש כלבי שמירה הקשורים כל היום בשרשרת.... אנשי הקרקס דואגים לחיות שלהם ואוהבים אותם לא פחות מאהבת הבנאית לכלב שלה ולבנה(מקום שני).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חבל שאין להם סיכוי בכנסת
טבת,
28/02/05 23:28
|
אם אנונימוס והירוקים היו רצים לכנסת - הייתי מצביע בשבילם. חבל שבמדינה שלנו אין סיכוי למפלגות עם סדר יום אזרחי לזכות בבחירות, ונושאים חשובים של איכות סביבה וזכויות בעח נדחקים לשוליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתנאי שינקו את הארץ גם מזנות
ירוק תרד,
28/02/05 23:55
|
|
 |
בתנאי שינקו אותה גם מגזענות
חנה,
01/03/05 11:11
|
|
 |
38.
כל הכבוד על ההחלטה
ל"ת
אורי,
ירושלים,
28/02/05 22:58
|
|
 |
37.
החדשות שעשו לי את היום :-)
ל"ת
שרון,
מהשרון,
28/02/05 22:29
|
|
 |
36.
חולדאי, מה עם חולדות ועכברים?
ל"ת
אותם מותר להרוג,
???,
28/02/05 22:06
|
|
 |
35.
31- איזו מין תגובה דמגוגית זו?
יצחק,
יד אליהו,
28/02/05 21:44
|
אני מבין שיש לך ביקורת קשה על חולדאי, וגם אני יכול לכתוב הרבה דברים שאני לאמרוצה ממנו, אבל מה הקשר לצעד המצויין שהוא לקח בו חלק שמתואר בכתבה? קודם כל, ממש לא נראה לי שהוא יזם אותו, אלא רק שזה עבר דרכו. נראה לי אישית שאם זה היה תלוי בו, אז היו ממשיכים להתעלל בחיות בקרקסים עוד חמישים שנה. דבר שני, העירייה כל יום מעסיקה מאות עובדים בלטפל בבעיות של בני אדם. יכול להיות שיש לך ביקורת על הטיפול בבעיות, ויכול להיות שהביקורת מאוד מוצדקת, אבל עדיין זה נראה לי מוזר להתנפל על זה שהם דואגים לחיות אם פעם בשנה הם גם זורקים איזו עצם לכיוון שלהן. ואפשר לחשוב גם מה הם עשו - הקימו איזה מקלט במיליוני שקלים? בסך הכל הוציאו הנחייה לא להתעלל. בקיצור - הלוואי שהיו משקיעים בבעלי-חיים מאית או אלפית ממה שמשקיעים בבני אדם. זו הייתה מהפכה עצומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה לא הוציאו הנחייה
בורדל,
28/02/05 22:10
|
|
 |
34.
אהבת החיות
אלי רוט,
מרכז ת''א,
28/02/05 21:41
|
מרוב התחשבות בחיות, יש זלזול חמור באכות החיים של התושבים. תמיד צריך להסתובב בעיר עם המבט כלפי מטה אל המדרכה שלא לפגוע בצואת הכלבים האהודים על אורנה בנאי וראש העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תאור! lol ,הצחקת אותי!
ל"ת
((((-:]}-,
28/02/05 22:02
|
|
 |
33.
החמלה
לוי,
ירושלים,
28/02/05 21:41
|
יפה מאד. אבל מדוע הוא שוכח את ההתעללות בבנות אדם והוא בוודאי יודע על מה המדובר. אמרה התורה: ''וגונב איש ומכרו ונמצא בידו, מות יומת'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה עם קרקס החיות במשכן הכנסת?
זה מופע אימים,
28/02/05 21:35
|
הם עושים שם דברים שלא כדרך הטבע ומפטמים אותם, כמו הבן של...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ומה על התעללות בבני אדם?
חיה,
28/02/05 21:20
|
לחולדאי איכפט מחיות שלא יסבלו אבל לא איכפט לו כלל וכלל מאלפי בני אדם הסובלים ממדיניותו האטומה אותה הוא כבר מנהל מאז נבחר לראש העיר הוא מתחשב בחיות ואילו על בני האדם הוא בכלל לא חושב תושבי העיר הסובלים כבר שנים מזהום אוויר ומתת תנאי חיים בעיר עם רעש וזהום אוויר מהגבוהים בעולם לא איכפט לו שילדים ומבוגרים כאחד מורעלים מזהום האוויר הגבוה בעיר המצחינה מריחות שתן והקאות של שיכורים המסתובבים בלילות בעיר ואין אפילו בית שימוש ציבורי אחד בכל העיר והמנטליות של כולם זה להכנס לחצרות הבתים להשתין על הבתים מזה לא איכפת לו לחולדאי מהאלימות הגוברת וגואה בעיר מדקירות הסכינים בכל רחוב ובכל פינה וללא כל סיבה רוצחים בני אדם בעיר ללא הפסקה עיר ללא רחמים עיר שחולדאי הפך לפח האשפה של המזרח התיכון עיר בה השיכורים והנרקומנים שולטים ועיר בה תושביה פוחדים להסתובב בלילות ברחוב בגלל שלחולדאי איכפת מהחיות ועל בני האדם הוא לא חושב בכלל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
אנני,
28/02/05 22:00
|
|
 |
30.
חולדאי,ובזונות לא מתעללים
ליצן המלך,
28/02/05 20:36
|
|
 |
אתה צודק מאה אחוס
ל"ת
סטלה,
גן העיר,
08/03/05 09:45
|
|
 |
29.
GREAT JOB MAZAL TOV
ל"ת
ornit,
28/02/05 20:32
|
|
 |
28.
וטוב שכך
ל"ת
אורית,
28/02/05 20:10
|
|
 |
27.
כל הכבוד לירוקים!!!
כחול,
28/02/05 19:54
|
|
 |
26.
החיות בקרקס מקבלות
חופש לכל החיות,
28/02/05 19:51
|
יחס חם ואוהב מהמאלפים שלהם. נראה לכם שפיל לא יידרוס את מי שמתעלל בו? שאריה לא ייטרוף את המרעיב אותו והמכאיב לו? מה עם הספארי ברמת-גן? אין כלובים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל הכבוד על ההחלטה
ל"ת
מיכלי,
28/02/05 19:50
|
|
 |
24.
כל הכבוד על ההחלטה
ל"ת
מיכלי,
28/02/05 19:48
|
|
 |
23.
אבל אורנה בטח טיילה בטאילנד
פיל לבן,
28/02/05 19:03
|
|
 |
22.
מחפש דוקא קרקס עם חיות !!
דני,
ירושלים,
28/02/05 18:58
|
משהו מכיר קרקס עם חיות
אני לא מתרגש מתגובותיכם אני רוצה שאני והילדים שלי יהנו וילמדו, ויראו חיות
היכן יש קרקס עם חיות ???
ולתגובותיכם
תטפלו קודם כל ב-
פיטום אווזים העמסת חמורים סחיבת הגמלים עבודת הפילים בתאילנד חוות הדגים שחיטת עופות ובעלי חיים סגירת כלבים וחתולים בדירהת סטודיו של 60 מ''ר ברמת אביב ג' של איזו שחקנית קופים בפארק הקופים כבשים בחוות גידול נחשים בחי בר חיות בגן חיות פרוות נמרים ארנקי יענים מגפי דולצה גבנה מעור תנינים ספות של נאטוצי מעור של צבאים דגי זהב באקוריום של 20 על 20 אוגרים בכלוב בגודל של קופסת גפרורים
אחרי כל זה תדאגו לחיות שמקבלות את היחס הכי הוגן, זוכות לטיפול של אח''מ , לטיפול רפואי , לאוכל , למסתור ,
אין הבדל בין פיל שסוחב לדב שרוקד פיל לא נועד לסחוב כלב לא נועד לרוץ אחרי כדורים צבעוניים וחתול לא נועד לשבת על הברכיים ולשחק עם הילדים כי בא להם ואוגרים כן אוגרים לא נועדו לחיות בכלוב קטן במקום לרוץ בערבות סיביר
אז תפסיקו לחרטט ותגידו לי היכן יש קרקס בארץ עם חיות אני רוצה ללכת________________
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני- זה לא סותר!
אורנה,
01/03/05 20:00
|
שיטפלו גם בנושאים שאתה ציינת וגם בהתעללות בחיות הקרקסים.
ולצערי- אתה טועה ומטעה- חיות הקרקסים מאד סובלות!!!! פעם ראית / שמעת איך מאלפים חיית קרקסים??? עם מכות חשמל ושוטים ומכות והתניות הכי מכאיבות שיש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורנה תודה על התגובה !
דני,
י-ם,
02/03/05 12:01
|
תודה שפקחת גיני אבדוק את המצב דרך אגב איזו אורנה את אם זו את צרי קשר חשוב לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
אורי,
ירושלים,
28/02/05 23:01
|
אם אתה רוצה שהילדים שלך ילמדו על חיות, אני מציע שתכיר להם אותן בדרך שנובעת מכבוד לחיות ולא מדרישה לגרום להן להתנהג בצורה מעוותת כדי לספק את יצר הבידור שלך.
הדבר היחיד שילדים יכולים ללמוד בקרקס זה איך חיות יכולות להתנהג בצורה לא טבעית ודוחה אחרי ש''מלמדים'' אותם (ע''י התעללות כמובן!) את כל ה''טריקים האלה''.
אז אם אתה רוצה ללמד את ילדיך איך מתעללים בחיות - בבקשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני מעדיף לראות
אריה,
28/02/05 18:58
|
|
 |
20.
תודה-אהבה-והערכה לאורנה ולהדס!
סמדר,
בת ים,
28/02/05 18:49
|
מעריכה את שתיכן מאד, כל אחד לחוד, וביחד - כוחכן עולה.... תודה על זה ! היה לי יום מעצבן והצלחתם עם ידיעה ברוכה כזו לעשות לי קצת חיוך וקצת תקווה, שיהיה פעם, פעם סוף למופעי הזוועה הללו. כל פעם שיש חגים ומתחילים עם מתקפת הקרקסים על ישראל נעשה לי רע.... לא לדבר רק על צער בעלי החיים , גם על זיהום הסביבה, ועל העובדה שכמה פעמים לאחרונה נתקעו אנשים וחיות של קרקס בארץ בגלל בעיות כספיות או אחרות. התעללות זה לא בידור ! תודה לך אורנה בנאי ! תודה לך הדס שכנאי ! ותודה לך חולדאי ! מי יתן וילכו ערים נוספות בעקבות החלטה נבונה , הומנית, זו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אוהל הקרקס בבנימינה
הדס בן-פורת,
הרצליה,
28/02/05 18:26
|
שמחים ומעריכים את החלטתך, נשמח להזמינך לאוהל הקרקס הישראלי הראשון הממוקם בבנימינה. הקרקס בז'נר החדש ללא בעלי חיים מופעי קרקס קסומים, ובסופם סדנאות קרקסיות לקהל הרחב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הילדים שלי שונאים קרקס
ס,
28/02/05 18:16
|
כי זה צער בעלי חיים. התעללות בחיות זו אלימות לכל דבר, אם אפשר להתנהג ככה ביצורים חסרי ישע סימן שהכל מותר. חסכו זאת גם מילדיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Finally
Shlomi,
Los Angeles,
28/02/05 18:15
|
Super. Great job. Israel should have been the first country to stop animal abuse, given our history. Understanding the meaning of life should be an integral part of a special country like Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אולי מר רון חולדאי
שי,
28/02/05 17:54
|
אולי גם סוף סוף תשים כץ לקרקס שמתחולל בעיריה על אגפיה השונים , וביעקר שה של אגף גביית הארנונה. בכל מקרה המעשה יפה ישר כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סוף סוף החלטה נאורה !
כל הכבוד,
28/02/05 17:46
|
אין הצדקה להתעלל בחיות בשביל בידור לילדי הגן , יש קירקסים נהדרים עם להטוטנים בלבד ומופיעם מרהיבים שיכולים לספק את תרוות הבידור של הצוציקים והמוהיתהם, אין צורך לאמלל את בעלי החיים בצורה כזאת, היגיע הזמן למנוע ממופעים וקירקסים עם בעלי חיים לפעול בארץ!
לגבי המומנה על חוק צב''ח: ד''ר דגנית בן דב, עד היום נראה שבע''ח לא בראש מעינינה ומה שחשוב לה יותר לשמור על מקום העבודה שלה , לא נראה שהיא מתאמת למנוע צער מבעלי החיים, נראה שהדבר היחיד שמעניין אותה זה להמשיך לעבוד ולקבל משוכרת ולא לפעול באמת למען בע''ח. צריך למנות ממונה על חוק צב''ח שאיננו מתוך משרד החקלאות, הוא צריך להיות מפקח חיצוני ובלתי תלוי במשרד החקלאות כדי שלא יהיה נתון ללחצים שמופעלים מתוך משרד החקלאות עצמו, כי נראה שבמשרד החקלאות רואים את בע''ח רק כשהם נמצאים על הצלחת טולא מתיחסים אליהם כלל בתור יצורים חיים שסובלים כאשר מתעללים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תודה מהטבע
ל"ת
פרח,
28/02/05 17:32
|
|
 |
13.
חולדאי - מתנחלים - וחיות !!!
משה,
רמת אביב,
28/02/05 17:26
|
ביולי כך יתנהגו לבני אדם יטלטלו אותם ממקום למקום יורידו אותם מהגגות בכלובים צפופים יפעילו נגדם אלימות וזרנוקים תעלולים הנוגדים את טבעם הגורמים להם נזק בריאותי ונפשי
אך מה לעשות אירגוני הירוקים אוהבים בעלי חיים יותר מאנשים
מי שמתייחס לבעלי חיים כמו אנשים סופו לרמוס את האנושות כולה
שתי הוכחות :
1. בבריטניה בשנת 1995 נאסף ל - APCA הארגון למניעת צער בעלי חיים סכום כסף כפול מזה שנאסף ל - APCC הארגון לשלום הילדים בסיכון 2. אני יודע שאין להשוות לשואה ואיני משווה אבל זה מראה משהו היחידה ששרדה את כל תלאות הכיבוש הנאצי בשעה ש- 6 מליון יהודים הומתו בגז היתה כלב הפודל של היטלר ואווה בראון. שבשעה שרצח מליונים הכלבה קיבלה פינוק ויחס של אח''מ
ישנה את תורת המעגלים
1. האדם עצמו 2. משפחתו הקרובה 3. חברים 4. העם היהודי 5. שאר העמים 6. חיות 7. צמחים 8. דומם
מי שמדלג אחד מהשלבים או נותן עדיפות לרמה זו או אחרת מעוות את המציאות וסופו לגרום אסון
אדון חולדאי - ביולי ישנם 8000 אנשים שטולטלו שנעקרו, שאבדו את ביתם אין זה משנה אם אתה מסכים עם דעתם או לא - הם אנשים הם שווים לפחות כמו חיות אם לא יותר
תארגן להם הפנינג בגני יהושע - תציע כתף להשען, תתרים למען שיקומם
אם לחיות אפשר אפשר גם לאחים בעת צרה , ואם לא לאחים אז ליהודים ואם לא אז לפחות לבני אדם
אז תחשוב על זה חולדאי פעם הבאה שאתה מציל איזה דביבון מסכן, תחשוב על שוכני הדובונים למיניהם גם הם צריכים אמפטיה
בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה למה ישנם קונפליקטים העולם
ירון,
צפון,
28/02/05 18:10
|
כשאדם מזהה את עצמו בתוך מעגלים- קודם אני יהודי אח''כ שאר העמים. הסדר הנכון הוא: אני בנו של אלוהים, אח''כ אדם עם גוף, אח''כ אני גבר/אשה, אח''כ אני בעל, אב, יהודי, ישראלי וכיו''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון היקר !
משה,
רמת אביב,
28/02/05 18:39
|
לפי תורת המעגלים שלך במקום הראשון בני אלוקים כולם ניבראו בצלם ובמקום החמישי שמת ''אב''
בהחלטה להציל את בנך או אדם אחר בעל צלם אלוקים את מי תציל קודם
בנך או אדם זר קרוב משפחה או זר יהודי או אינו יהודי אדם או בעל חיים ( אפילו הכלב שלך)
או תן לי לשאול אותך שאלה יותר מהותית
יש לך אופציה להציל אחד מהשניים
או את כלבך היקר שגדלת במשך 10 שנים או יליד הגדל בשבט נידח באמזונס
את מי תבחר ?
תחשוב טוב ותראה למה התכוונתי שסדר העדיפויות צריך להיות ברור
בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכזר לבע''ח מתאכזר גם לבני אדם
אני,
28/02/05 17:51
|
מי שליבו רחב והוא רחמן באמת מרחם על כל מי שנזקק לעזרה. מי שמפריע לו שנמנע סבל מבעלי חיים ודוחף בכוח פוליטיקה ודברים שלא קשורים לעניין הוא כניראה אדם שהדבר היחיד שמעניין אותו זאת השקפת עולמו הצרה ולא מתחשב כלל באחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיין בתגובה 10 ותבין !!
יעקב,
מבשרת,
28/02/05 18:45
|
השוואת בעלי חיים לאדם מעוותת בשבילם זה טרבלינקה
בגלל השוואה כזו קרתה טרבלינקה אנשים תתעוררו
חיות זה לא אנשים זכותם לחיות אך אנשים הם מעל חיות וכל עוד הפרדה זו לא ברורה ומיושמת נוצרים דברים מעוותים ומפלצתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו מעוות !!
שלום,
חדרה,
28/02/05 18:42
|
זה לא פוליטיקה אלא דרך חיים
על החיות צריך לשמור והצעד הוא צעד נבון אך שמתעלמים מחיי אדם ורווחתם ומתעסקים בחיות משהוא מעוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמנם?
שוויק,
28/02/05 17:48
|
חוד חדדודה אמר רבן בר לקיש לקשקיש, מי שפתוחא לזרזור- ואידך זיל גמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יופי יש דרכים אחרות להכיר חיות
ל"ת
חברה של החיות,
28/02/05 17:25
|
|
 |
11.
כל הכבוד!!
ל"ת
אוהב חיות,
28/02/05 17:18
|
|
 |
10.
כל הכבוד
מעיין,
ת''א,
28/02/05 17:11
|
בשביל בעלי החיים כל יום הוא טרבלינקה. כל הכבוד לכל מי שהנושא קרוב ללבו והוא פועל בעניין, אפילו שאי אפשר ממש למגר את התופעה. עצוב-עצוב-עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת
לא משנה,
ת''א,
28/02/05 18:02
|
מה זאת ההשוואה הזאת. בור ועם הארץ! לי בכל מקרה לא ידוע על השמדה המונית של חיות! בד בבד אם כן היה מדובר בדבר כזה עדיין אין מקום להשוואה הטרבלינקה השמידו בני אדם, את העם שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא/י
ר''פ,
רעננה,
02/03/05 21:27
|
|
 |
נו ,אז היא השוותה... אז מה?
עם מטומטם,
בארץ העם המט,
28/02/05 19:40
|
כנכד לניצולי שואה שכל משפחתם ניספתה בשואה, אני אומר כי לא קרה שום אסון מהשוואתה של הכותבת- לשואה!!! תפסיקו כבר עם ההתממות וההתיפיפות הזאתי... רק שומעים : שואה, וישר מזדעקים עד לב השמיים.. ואולי, דווקא השתמשה במילה שואה מתוך הבנה עמוקה לטרגדיה של העם היהודי?! מה שקורה בארצינו - חלם, זו אכן טרגדיה בזילות חיי אדם ובעלי החיים... ובכלל בחסרי ישע (מטפלות מתעללות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חדשות נהדרות!
טומי,
כוכב הקופים,
28/02/05 17:04
|
מאבק ממושך, צודק ומוסרי, ודבקות במטרה בכוחם לשנות דברים לטובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מועצת העיר
טוני,
רמת אביב,
28/02/05 17:03
|
|
 |
7.
אורנה את גדולה!!!
דור,
תל אביב,
28/02/05 17:03
|
תודה לאורנה, לירוקים ולראש העיר. אני גאה להיות תל אביבי. בתקווה שערים אחרות יקחו השראה מתל אביב ויאסרו מופעי אימים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למה להוציא את מופעי הבידור?
סער,
חולון,
28/02/05 16:54
|
זה ממש מענין אותי עם מתעללים בחיות הכי יפה לראות את מופעי הבידור. תילמדו עריית תל אביב אחרי כמה שנים כבר תרוץ לאירופה אחרי שהיא גרשה את המופעים זה בישביל הכסף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סער יהיה אחלה אטרקציה
ריינר,
01/03/05 14:59
|
|
 |
אותך צריך להציג בקרקס - גולם!
ל"ת
סער - אתה גולם!,
רחוק מסער,
28/02/05 19:42
|
|
 |
מזל שהאי קיו שלי יותר גבוהה
חתולה,
28/02/05 17:52
|
|
 |
אוי ואבוי
יהושע,
חולון,
28/02/05 17:14
|
|
 |
5.
אורנה בנאי כל הכבוד
ל"ת
הגרנצ'ל,
28/02/05 16:54
|
|
 |
4.
G-D BLESS HIS HEART.
ל"ת
POOH BEAR,
ALASKA,
28/02/05 16:53
|
|
 |
3.
כל הכבוד
שרונה,
28/02/05 16:45
|
תל אביב נמצאת כמה דרגות מעל כל המדינה בהתנהלות מוסרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הצחקתם אותי
א,
28/02/05 16:38
|
הרי ת''א של חולדאי היא קרקס אחד גדול. אגב, מאין הגיע הודעתו של הגנראל ? מארה''ב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד-התרשמתי!!
ל"ת
שי,
28/02/05 16:26
|
|