 |
23.
לך בכוחך זה והושעת את ישראל!!
יגאל כהן,
רחובות,
03/03/05 12:12
|
ישי ,הציל את עם ישראל מהאגגי הזה שבאוצר. הוא עכר את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מזוז תתעורר יש כאן גנבת כספי
רפי הנגזל,
02/03/05 19:41
|
|
 |
21.
ש''ס נותנת יד להרס 30 בתי כנסת
רפי,
02/03/05 17:36
|
הריסת 30 בתי כנסת עבור בצע שקלים.זאת התורה של ש''ס האלהים שלהם זאת לא האמונה זה הכסף ורק הכסף תמשיכו לסחוט כספי נזקקים וחולים עבור הבטלנים שלכם. עונש משמים מצפה לכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בחירות הבאות רק ש''ס
ל"ת
מצביע ליכוד,
י-ם,
02/03/05 17:21
|
|
 |
19.
אסור שש''ס תצטרף לליכוד
נביל,
ישראל,
02/03/05 14:52
|
הליכוד הוכיח עצמו כמפלגה של תאבי בצע שניתן לקנותה בכסף ובטרור. רבים מבוחרי הליכוד יבחרו בש''ס. במידה וש''ס תאמץ את מושחתי הליכוד היא תאבד מכוחה בבחירות הבאות.
ש''ס אינה מפלגה של סחטנים ובטלנים כמו שהאשכנזים ושנוי מנסים לטמוע במוחנו. ש''ס קמה על בסיס אפלית השחורים ע''י האשכנזים גם הדתיים ואל לנו לשכוח זאת.
ש''ס מנהלת מערכת חינוך עצמאית שעל המדינה לממן. יש לכבד את רצונם למערכת חינוך משלהם ובמיוחד לאור קריסת מערכת החינוך הממלכתית שטבעה עמוק באלימות, סמים ונחשלות.
יש להסדיר בחוקה אחת ולתמיד את מימוני מערכות חינוך אלה וגם את מימוני הבחירות בישראל בכדי שראשי מפלגות לא יתבזו בעבירות פליליות בכדי לממן את בחירתם.
למה דומות ההקצבות כיום? בדיוק למצב שהיה לפני שנים כשמהנדס בכיר נסע לארה''ב לביקור עסקים ומס ההכנסה היה מאשר לו תקציב למלון שבקושי הספיק לשלם עבור חדר במלון שמשכיר חדרים לפרוצות על בסיס שעות. איש במס הכנסה לא חשב מה יחשבו עמיתי העסקים של מהנדס זה לכשישמעו באיזה מלון הוא מתאכסן.
אני מאחל לש''ס הצלחה אדירה בבחירות הבאות. אני לא ממצביעי ש''ס הם לא ימניים לטעמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה זה אומר מלחתחילה על הורדת
הקצבאות?,
02/03/05 14:09
|
שזו היתה ככל הנראה סתם גחמה אכזרית, שרק אם ירקדו לפי החליל של ראש הממשלה, יקבלו חזרה את הקצבאות, קרי, הנדבות. אין מילים בפי. כלומר, אני שומרת אותם בפי שמא אתבע על הסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להגדיל הק משפחות עניות שעובדות
אבי,
02/03/05 11:06
|
הגיוני להעביר מהעשירים לעניים קצבאות ילדים, אבל רק במשפחות ששני בני הזוג עובדים או לא יכולים לעבוד מסיבות רפואיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ש''ס חזק ואמץ !!תצפצפו על ביבי
telem--aharon,
ramat--gan,
02/03/05 11:00
|
תצפצפו על ביבי ושרון גם יחד !!!עכשיו הם מנשקים לכם בתחת !!! אחר כך אתם תנשקו להם בתחת !!יש לכם נסיון בענין ??????ש''ס חזק ואמץ !!!! הרב יוסף הגדול מכולם !!!! תחזירו את הרב דרעי אריה ותראו מה יהיה !!!! כולם ישתחוו אליו אפילו שמעון פרס היקר !!!!שאלו אותו ותראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה לשלם עבור 11 ח''כים
משה,
מודיעין,
02/03/05 10:52
|
אם אפשר לקבל 15 (בעצם 14) ועוד לקצץ בתקציב . מחפשים פתרונות שעולים כסף , והרבה במקום לעשות את המתבקש , לקצץ חזרה את 290 מיליון השקלים שפירקו את הממשלה ויש עוד 14 אצבעות לתקציב - העבודה כבר בפנים אפילו מרכז הליכוד לא יכול לשנות זאת . אם מישהו יודע למה לא , שיסביר לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יש אלפי פיות בבני ברק וירושלים
צבי,
02/03/05 10:44
|
שמחכים לאוכל נטו. רק אוכל נפש מה שנקרא. ישי!!!!!! הפעם אתה צודק בלי קשר לדת. אל תוותר אם יתנו כסף לחלשים תצביע בעד ואם לא יתנו תתנגד . חד משמעית. בהצלחה ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא להצביע לכוד יותר מושחתים
ל"ת
ליכודניק,
02/03/05 09:52
|
|
 |
12.
אלי ישי היחיד שדואג לשכבות החל
יהודי פשוט,
פריפריה,
02/03/05 09:48
|
החלשות. עזבו אותנו מפוליטיקה. כסף לאכול אני מדבר...ועל זה נאמר שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ש''ס לא פראירים
BJ,
02/03/05 09:36
|
אני מקווה ש ישי לא יתן שיעבדו עליו בעניים.מבחן הכנסה הוא ספור ארוך ביותר שיחייב דיווח הכנסות וזה ממש לא סיפור פשוט. הכי פשוט יהיה לחזור לרמת הקצבאות שלפני הקיצוצים של ביבי. הבחירות קרובות ולא כדאי לש''ס להכנס לממשלה על אלא בתנאי של שינוי דרמטי בנושא הקצבאות. ובאופן שיהיה ברור שצריך לזקוף את זה לזכותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אם ר''מ ושרים הודו שקיצצו לחרדי
חיים,
02/03/05 09:36
|
זה בושה שכזה דבר לא הולכים לבג''ץ על ההפליה שעשו בשנים אחרונות שקיצצו לחרדים יותר מכולם כך הודו גם ראש הממשלה ושרים
אלא שבג''ץ הוא גם אנטי חרדי אז באמת אין מה ללכת לבית המשפט זה בטוב שבבג''ץ אין צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להיות ילדים עניים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 09:35
|
בס''ד
להיות ילדים עניים
להיות ילדים עניים לחלום על דברים חדשים לחלום על חוגים לחלום על סרטים לחלום... לחלום....
להיות הורים עניים לומר ''אין'' כל הזמן לחיות בפחד לדאוג... מה יהיה מחר לחלום... לחלום...
להיות מדינה שלא איכפת לה לא מילדים עניים לא מהורים עניים ואנחנו עם סגולה ואנחנו קבלנו תורה ואנחנו עם נבחר ויש ילדים שאין להם אוכל לא היום וגם לא מחר...
מאת: בועז אופיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בתים שהמקרר בהם ריק
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 10:49
|
יש בתים שהמקרר בהם ריק
יש בתים שהמקרר בהם ריק יש בתים שלא מחממים יש בתים בלי חום ואהבה יש בתים שלא אוכלים בהם בשר יש ילדים שלא יודעים חוגים יש הרבה שלא רואים סרטים יש הרבה שישנים על מזרונים יש הרבה, הרבה עניים יש ילדים שחולמים על ממתקים.
כן, פה במדינת ישראל-כן, פה בינינו הם מ...מ...מ....מה יהיה אני שואל? ישר-אל.
יש אנשים שלא מאמינים יש אנשים שמחכים רק לניסים יש כאלה שלא זוכרים את הברית אנחנו עם סגולה? אנחנו נבדלים? אנחנו יהודים? אנחנו בני מלך מלכי המלכים ואנחנו רוצים לדעת הכל לכולנו צריך להיות איכפת, לתת ולאהוב את הזולת.
כן, פה במדינת ישראל-כן, פה בינינו הם מ...מ...מ....מה יהיה אני שואל? ישר-אל.
יש אנשים שאין להם בגדים יש כאלה שמכירים רק ישן יש שרק מדמיינים יש שכל היום חולמים חייבים לפקוח העיניים, חייבים להיות טובים חייבים יד להושיט חייבים אנו לעזור כי יש ילדים שקר להם בלילה אז איך אפשר בכלל לישון?
כן, פה במדינת ישראל-כן, פה בינינו הם מ...מ...מ....מה יהיה אני שואל? ישר-אל.
בועז אופיר - סופר ומשורר- ראשון לציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
חד הורית עובדת,
נצרת עילית,
02/03/05 10:17
|
|
 |
8.
כל הכבוד לש''ס !
חד הורית עובדת,
נצרת עילית,
02/03/05 09:34
|
|
 |
7.
לבטל את קיצבאות הילדים
קדמיאל,
02/03/05 09:33
|
רבותי. ימי הביניים תמו כבר מזמן והעולם המשתקף מסיפורי המקרא כבר שינה פניו ללא הכר. מי שמביא ילדים לעולם חייב להבין שילדים זו בעיקר השקעה ולא משהו שמניב הכנסות. עד לפני כ מאה שנה היה מקובל להביא כמה שיותר ילדים לעולם. דבר זה נבע מהעובדה שהייתה תמותת תינוקות גבוהה , ובעיקר כי כל ילד שנוסף למשפחה מהווה כוח עבודה נוסף שעוזר לשאת בנטל המשפחה.. במצב של היום בו ילדים נישארים להסתמך על ההורים עד גיל 30 ולמעלה מזה.. כל עניין הקיצבאות הוא לא מתקבל על הדעת. בילדים נידרשת השקעה כספית גבוהה ששום קיצבה לא תכסה. הגדלת הקיצבאות רק מוסיפה לעוני כי היא נותנת את הרושם שהמדינה ממש עוזרת במימון הוצאות העתק על ילדינו. מעניין שיש יחס ישיר בין מצב כלכלי למספר ילדים... בניגוד לימי קדם ש 10 ילדים היה ערובה למשק כלכלי משגשג... היום זו ערובה לחיי דלות ועוני מחפירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינות המודרניות
רם,
חיפה,
02/03/05 17:58
|
קצבאות הילדים פי 2 עד פי 3 מארץ בדוק בשוודיה פינלנד וכו' כולל אוניברסיטה חינם ועוד ועוד
כפי הנראה אתה חי בימי הבניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ביבי
יצחק,
יהוד,
02/03/05 09:33
|
גם מעמד הביניים סובל ישי אל תוותר בחירות הבאות איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תראו מי היחידים שדואגים לחלשים
יפת,
02/03/05 09:29
|
ש''ס המפלגה היחידה שמרימה דגל חברתי אמיתי. תבלעו כובעים, רבותי. שום תביעות סקטוריליות! שום תביעות בענייני דת ומדינה! אם ש''ס היא היחידה שנותרה בדאגה אמיתית לדמותה של ישראל, זה ללא ספק תחילת ההתפוררות והחורבן של המדינה. ישראל לא תשרוד עוד הרבה זמן עם שיטה כלכלית דרום אמריקנית. תשכחו מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פתאום יש כסף ?
הגדי,
תא,
02/03/05 09:25
|
איך זה שפתאום יש כסף לזרוק על החרדים הסחטנים?
1 ביבי מכר בנקים וקיבל כ - 3 מיליארד ש''ח.
2 ביבי ימשיך לקצץ לזקנים את דמי הפנסיה ולעובדי המדינה את המשכורת (דמי צמיחה ! ) ויקבל כ- 3 מיליארד ש''ח.
3 ביבי הטיל מס נוסף על רכב צמוד ויקבל 400 מיליון ש''ח.
4 ביבי יקטין את תקציבי המשרדים ב- 3 אחוז ויקבל כ- 6 מיליארד ש''ח.
**** אבל לאיזו מטרה אין כסף ? ****
לגדר אין לו כסף ===========
וכך תמשך בנית הגדר עוד שנים רבות והמרצחים הערבים ימשיכו לחגוג על דמינו דם היהודים הנרצחים.
על נושאים שטותיים יוצאים להפגנות אבל בנושא הגדר הבלתי בנויה העם שותק כי הממשלה מרדימה אותנו. ================
****** חייבים למחות !!! ******
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון: אבל מקומך הוא מעבר לגדר
שלמה,
02/03/05 09:47
|
מה שלא טוב פה במדינה החרדים אשמים כאילו כן כאילו שהם יש להם את כל הכסף של המדינה הלווי אבל תקח פעם את ספר התקציבים ותראה כמה החרדים סוחטים את התפוז הסחוט של החילונים
גואל נפש מה שהולך פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הפעם ישי צודק מאד
חכם מימון,
02/03/05 08:58
|
שיוסיפו לקשישים לנכים ולאמהות חד הוריות כמה מאות שקלים לחודש ולא יזרקו 15 שקלים שמספיקים לקופסת סיגריות רק אם יעבירו את זה בחוק הצביע בעד התקציב אל תאמין לאף הבטחה שלהם בלי חקיקה מהירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה צודק...
חילוני חרד,
02/03/05 09:55
|
שפעם אחת אלי ישי ידבר על יציאת אנשים לעבודה, שיילחם על תוספת מקומות עבודה, שיעודד את מצביעיו לעבוד לפרנסתם. לא שאני נגד עזרה לחסרי יכולת. אבל לאלה שבאמת אינם יכולים לעזור לעצמם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מדבר רק על אלו שלא יכולים
ל"ת
חכם מימון,
02/03/05 10:48
|
|
 |
2.
ילדי העניים תלויים בחרדים?לכוד
ל"ת
ובלי קשר לה.חרד,
הליכלכוד בעד,
02/03/05 08:23
|
|
 |
1.
רק ש''ס
ל"ת
טומי,
ת''א,
02/03/05 08:18
|
|