 |
53.
יש פתרון למי שבאמת רוצה לעבוד
יוסי,
חו''ל,
08/03/05 00:43
|
לארוז את המזוודות ולעזוב את המדינה הארורה הזאת. טמבלים שכמוכם, מבלבלים לכם את השכל ושוטפים לכם את המוח עם 'אהבת המולדת' ו'אין לי ארץ אחרת' וכל השטויות האלה רק כדי שתהיו חוטבי העצים של אדוני הארץ המושחתים.
עד כדי כך אתם עיוורים? על ההתנתקות של שרון וממשלתו אתם מדברים? והרי חבורת פושעים אלה בסיוע הזרוע המשפטית (היועץ הרופס הקודם, היועץ האהבל הנוכחי, וחבורת בית המשפט העליון) כבר התנתקה מכם מזמן.
תפסיקו להתלונן, העולם מלא בהזדמנויות. זה לא קשה. כשתחליטו על הגירה תראו כמה זה קל, מעודד ומבטיח.
מה שלא תעשו היום מתוך בחירה, תאלצן לעשות בעתיד (הדי קרוב) מתוך אילוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ביבי לא סופר אותנו ,תרתי משמע!
יגאל כהן,
רחובות,
03/03/05 01:50
|
לכן יוצא לו פחות מחצי מליון מובטלים. האמת שיש הרבה יותר למרות שהרבה כבר ברחו מהארץ ומהקלקלה החזירית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זהו אומדן זהיר
פרשנדתה,
02/03/05 19:42
|
שיעור האבטלה הרבה יותר גבוה 2/3 משרה משמעותה 1/3 מובטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עוד מאט פסח ! נראה מה המצב...
מוקי,
02/03/05 15:59
|
|
 |
49.
גדול שרי האוצר...חה חה חה.
ל"ת
דן למדן,
02/03/05 15:55
|
|
 |
48.
איזה נתונים השמאל עוד ימציא?
אייל ק.,
02/03/05 15:16
|
הרי תמיד היו עובדים של חצי משרה, מה התעוררתם עכשיו? מה לא עושים כדי להפחית בהישגיו של גדול שרי האוצר??
הרי תמיד היו עובדים בחצי משרה, ותמיד היו כאלה שכבר לא הלכו ללשכה כי כבר התייאשו, אז למה אנשים מתעוררים רק עכשיו?
נתוני האבטלה (של הלשכה המרגזית לסטטיסטיקה, ולא של האגודה הקיקיונית הזאת) חושבו באותה צורה גם לפני שלוש או עשר שנים- לא השתנה כלום בחישובים שלה, ולכן יש להתייחס אך ורק אליהם- והם מראים דווקא ירידה באבטלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
וזה בלי עובדי ציבור, דתיים
ל"ת
ו בני מיעוטם,
02/03/05 15:02
|
|
 |
46.
אלה נתונים אמיתיים
ק,
02/03/05 14:54
|
ואיך אני יודעת? כי גם אני מובטלת, בפעם השניה למרות היותי אקדמאית, דוברת אנגלית, בעלת ניסיון תעסוקתי לא רע ומכתבי המלצה ועוד. ואני לא לבד, כי אינני רשומה בלשכה עקב היחס הרעוע מאוד למובטלים כמוני ובכלל. וכמוני יש עוד אלפים. ולו רק בגלל זה - ביבי וחבר מרעיו - הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת שקרנית !!
אנטי יוכוס,
02/03/05 15:07
|
איך את יודעת שיש עוד כמוך אלפים?? את מוכנה לעבוד בכל עבודה שיציעו לך? אני בטוח שלא. אז תפסיקי לקשקש, ובמקום להגיב בדברי בלע שטותיים, לכי לחפש עבודה. אפילו עכשיו- חברות משאבי אנוש עדיין פתוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלי המכוער במלוא הדרו
ל"ת
ק,
02/03/05 15:36
|
|
 |
אנטי שמי
סמי בן טובים,
02/03/05 15:30
|
תגיד לי חכמולוג איך אתה יכול לשוטט בשעה כזו ולכתוב תגובות בטוח לא השגת עבודה מחברת כח אדם כי מנקה בתי שימוש בטוח אין לפטופ מחובר לאינטרנט באחל לך שתאבד את עבודתך מהר ואז נדבר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתלונן על השעה בה כתב
קיסרי אמיתי,
02/03/05 20:03
|
|
 |
45.
ביבי מבטיח ומקיים חה חה חה
ל"ת
DK,
תא,
02/03/05 14:30
|
|
 |
44.
שכחו לבדוק.
:-),
02/03/05 14:14
|
את יושבי בתי הקפה, יושבי מועדוני הקלפים והסנוקר, פקידים בשרות הציבורי שמגרדים ת'בצים לפעמים ובעיקר את אלו שלא משלמים מיסים. וסתם שאלה ממה מתקיימים אלו שלא עובדים?1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למי שרוצה לעבוד...ומוכן להשקיע
אייל,
02/03/05 14:11
|
כתבו לי למייל ואספר לכם איך גם לכם יכולה להיות עבודה עוד היום!
שלכם, אייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לקום בבוקר לעולם בלי בעיות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 13:42
|
בס''ד
לקום בבוקר לעולם בלי בעיות
רוצה לקום בבוקר ולא לשמוע על פיגועים רוצה לקום בבוקר ולא לשמוע על הרוגים בתאונות דרכים רוצה לקום בבוקר ולא לשמוע על ילדים רעבים רוצה לקום בבוקר לעולם של אהבה לעולם של כבוד לעולם של הערכה לעולם של נתינה כולנו בני אדם כולנו בשר ודם רק לחיות ... לקום בבוקר לעולם בלי בעיות להסתכל על השמש, להתחמם להבין, להתבונן אפילו סתם להשתעמם מי יתן והחלום הזה יתגשם אמן. מאת: בועז אופיר- סופר ומשורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
סתם שקר וכזב.הרבה ''מובטלים''
אהרון,
רמת גן,
02/03/05 13:40
|
יושבים בבית קפה ומשלמים עבור קפה וקרוסאן במחיר 45 שח ובוכים שלא עובדים..... לא מאמין לי? לכו החוצה ותראו ברחובות ראשיים ותראו כמה ביתי קפה מפוצצים מלא אנשים ''מובטלים'' מבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שיעורי אבטלה
ירוחם,
02/03/05 13:02
|
ומה הפלא?פעם היינו מדינה ציונית מדינת כל התושבים והיום - מדינת גועל מדינתם של העשירים הנצלנים המתעשרים על גבם של המובטלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת כל תושביה
קיסרי אמיתי,
02/03/05 20:05
|
זה לא רק מדינה שמתייחסת שווה לעשירים ועניים, זו מדינה שמתייחסת באופן שווה גם לבני דתות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הנתונים של הלמ''ס הם הנכונים
בני,
02/03/05 13:00
|
האנשים מתבלבלים כאן בין מספר דורשי העבודה של לשכת התעסוקה - אלו שמקבלים דמי אבלטה, למספר המובטלים של הלמ''ס - שכולל גם מי שלא מקבל דמי אבטלה. שיעור האבטלה מחושב לפי שיטות בינלאומיות ומבוסס על סקר מקיף, לא על נתוני לשכת התעסוקה. לכן גם מי שכבר לא מקבל דמי אבטלה ומחפש עבודה כלול בסטטיסטיקות - אבל רק מי שמחפש עבודה. מי שלא מחפש עבודה כמובן אינו נחשב למובטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ביבי-ספר לנו שוב על השמן והרזה
ל"ת
דני,
02/03/05 12:59
|
|
 |
37.
נתוני שקר-יש המון עובדים בשחור
הילה,
הוד השרון,
02/03/05 12:49
|
הצביעות חוגגת- לכו למאפיות, למסעדות, לעסקים הקטנים ותיווכחו לדעת שהמוני בעלי עסקים מעסיקים קרובים וחברים בשחור !!!
יש הרבה פחות מובטלים ממה שנהוג לחשוב, ובוודאי ממה שמוצג כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאבטלה סמויה
ירוחם,
02/03/05 14:58
|
רק מראה שמזמן לא עבדת באחד המקומות שהיזכרת אני מאחל לך עבודה פוריה וריוחית במאפיה ובבתי קפה לכל החיים תהנה פלגמט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילה הטיפשה
מובטל,
02/03/05 13:10
|
מוטב היה אם לא היית כותבת את שכתבת. כאשר אדם אינו מועסק בקביעות ,כשהמעסיקים הנצלנים מוכנים להעסיק אותם ב-''שחור'' המשמעות שלאנשים הללו אין זכויות פנסיוניות ,הם אינם מבוטחים גם אם הם מקבלים הכנסה. זהו מצב שוק של עבדים שמותיר את ה-''מועסקים'' עשוקים. אדם מועסק הוא אדם שמקבל שכר בקביעות ,יש לו קרן פנסיה ,ביטוח לאומי וכל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמכנה אישה בשמות גנאי...
קיסרי אמיתי,
02/03/05 20:39
|
|
 |
עובדים בשחור הם לא מובטלים!
הילה,
הוד השרון,
02/03/05 13:53
|
לא ארד לרמתך הנמוכה, אך אתן לך תשובה עניינית- עובדים בשחור הם לא מובטלים, ולכן שיעור המובטלים הוא הרבה יותר נמוך מכפי שהאגודה הזאת מנסה להציג.
ולך הייתי מציעה ללכת לחברות כח אדם כי יש להן המון מה להציע (אני יודעת ממקור ראשון), אבל בעצם זה יגרום לך לצאת מהבית... וזה יותר מדי קשה, וגם לא משתלם, כי יש קצבה ודמי אבטלה- אז יותר קל לכתוב תגובות באינטרנט.
המשך יום נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי תגובתך באמת המגיב הראשון
מובטל הייטק 4 ש,
בן 47,
02/03/05 14:49
|
לתגובתך הראשונה צודק ,את מחזקת את טפשותך. ולעניין הבנת הנקרא ,כתבו גם משרות חלקיות שמשאירים את העובד לא חי ולא מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את הכתבה שוב.
הילה,
הוד השרון,
02/03/05 15:04
|
אני טוענת שהמספרים של האגודה שקריים, זה הכל. זה שיש עובדים בחצי משרה זה בכלל לא קשור משום שאלו עדיין עובדים, ולכן הם אינם מובטלים. חוץ מזה- יש המוני אנשים קומבינטורים שעובדים בשחור!!! הבנת? אני מקווה שכן כל טענתי היא שהנתונים מטעים בכוונה תחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך להילה הטיפשה
מובטל,
03/03/05 14:56
|
עוד לא הבנת חצי משרה ועבודה בשחור אינה יכולה להחשב לתעסוקה. יש מעסיקים שמנצלים זאת ,אינם משלמים את התנאים הנדרשים בחוק והופכים את העובדים למעין עבדים / זומבים. כשהאנשים יגיעו לגיל פנסיה (עם יגיעו) יהפכו לנטל על משלם המיסים. תצאי מהקוביה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אנו מחזיקים את כל אוכלי החינם
פרייר,
הרצליה פיתוח,
02/03/05 12:38
|
נהג בזבל 26000 ש''ח סבל בנמל 45000 ש''ח חברת חשמל 18000 ש''ח בזק 20000 ש''ח
אם הם היו עובדים לפי רווח והפסד אמיתי לא היו מרויחים אפילו מינימום מדינת בדיחה שגוזלת את הכסף מהאזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם היתה מוכן
,תוהה,
02/03/05 13:26
|
לקום בארבע בבוקר ולפנות את הזבל של שכמותך מייצרים,האם הייתה מוכן לעבוד בימי החורף הקשים על מזח בנמל ולשאוף לקרבך לא מעט כימיקלים מסוכנים. אבל היות שאני לא חושב שכך הם הדברים, משום שמהרצליה פיתוח הכל ניראה אחרת. ולכן אתה לא קם בבוקר לפינוי זבל ולא תעמוד על מזח לפירוק אוניה. אבל בוודאי תגיע במכונית הפאר שלך, לאחד המשרדים של הנמל, או למשרדי החברה למיחזור ותפריח ענני עשן מהסיגר המשובח שבשפתיך. וגם תמשיך לקטר (כמו חתול) על אלו שעושים בשבילך את העבודה הלא נעימה והלא ''מכובדת'' לטעמך וטעם חבריך לניצול העם. ורק עצה אחת לי אליך (במידה ואכן אתה כזה) חשוב כי לא כולם ברי מזל או נולדו לבטן הנכונה כמוך. כי אתה יכול להאמין לדבריי הצד השני ניראה קשה מאוד. ולכן חשוב טוב לפני שאתה מתעמר בבני עמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי מוכן לעבוד בכל עבודה
קיסרי אמיתי,
02/03/05 19:58
|
(בתנאי שהיא חוקית) אם לא הייתי מוצא עבודה בתחום שלי. כל עבודה מכבדת את בעליה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וישמן ישורון (עם או בלי השאלה)
יהודי,
02/03/05 13:14
|
לא אתה הפרייר, אלא אלו שמאפשרים לך להתעשר על חשבון אחרים וגם נותנים לך פתחון פה על אלו הרחוקים מהצלחת ממנה אתה מלקק את יערת הדבש,וגם את השאריות אתה ממחזר העיקר לא להשאיר דבר לזולת.ועל כן כתוב בתורה ''וישמן ישורון ויבעט''. אבל אל דאגה השוכן במרומים למרות סבלנותו וסובלנותו יבוא חשבון עם כל הנצלנים למינהם.ורק דבר אחד רוצה אני שתדע לא אשמח בנפילתם של המתיהרים על זולתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנאה מדברת ממך
קיסרי אמיתי,
02/03/05 20:00
|
מי אתה שתבוא בתלונות ודרישות מאדם שעבד כל חייו על מנת להגיע למצב עמיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
איך מגיעים לאגודה מה הטלפון של
מ,
02/03/05 12:32
|
איך מגיעים לאגודה מה הטלפון שלה ומה היא עושה מה הפעיליות שלה? איך היא נלחמת בעזרה לחלשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
דורשת הוכחת הנתונים
אבישג,
02/03/05 12:31
|
כל זב חוטם ומצורע מקים עמותה וזורק מספרים. ללא הוכחה מוצקה ואובייקטיבית למספרים, לא לפרסם דבר. באם המספרים נכונים, להקים רעש גדול ואמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איך מגיעים לאגודה מה הטלפון של
מ,
02/03/05 12:31
|
איך מגיעים לאגודה מה הטלפון שלה טאיך אפשר להצטרף= מעוינית בפרטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לא להפריע לנו בקיסריה
קיסרי,
02/03/05 12:29
|
אנו תושבי קיסריה גרים יחד עם ביבי ושרה בשקט ובשלווה, ולצערנו מידי פעם אתם מפריעים לנו עם הנתונים. קראנו לפני כמה ימים שילדות בנות 13 יוצאות לעבוד בניקיון בתי עשירים בתל אביב ואנו חושבים שזה בסדר גמור כי כך משלימים הכנסה. והנמשל. אני מתבייש לגור במדינה כזאת שכך מנהיגיה מתנהגים עם מצב כה קשה בחברה ובמשק הישראלי, ממש מזעזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך אילו בעיות עם...
קיסרי אמיתי,
02/03/05 12:54
|
תושבי קיסריה? אולי אם אתה תעבוד קשה כמונו וכמו הורינו, גם אתה תוכל להיות תושב שאיזור יוקרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Daddy bought you a computer
אילן,
מרכז,
02/03/05 14:15
|
|
 |
עם תשובה אינטילגנטית כזאת
קיסרי אמיתי,
02/03/05 19:57
|
|
 |
31.
היכן הקונסיסטנטיות ?
אהוד,
02/03/05 12:26
|
העמותה הנכבדה טוענת שכמות נכבדה התיאשו מחיפוש עבודה ולכן אינה כלולה במספרים של הלמ'ס. האם לפני שנה לא היו כאלו שהתיאשו מחיפוש עבודה ? העמותה הנכבדה טוענת שמרבית המשרות שהצטרפו לשוק העבודה הן משרות חלקיות. האם זה יותר טוב לעבוד חלקית אבל לעבוד מאשר לקבל קצבאות- מה דעת העמותה ? ובכלל אם הם עובדים עבודה חלקית כנראה שמבחינה כלכלית עדיין כדאי להם. נקודה שלישית העמותה היא אינטרסנטית - לא ברור איך דגמה , איך העריכה. המוסד היחיד שניתן בעת הזאת לסמוך על נתוניו הוא הלמ'ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עובד במישרה חלקית חובה לקרוא !
עודד,
ת:א,
02/03/05 12:23
|
הבוס שלי מרוויח מליוני שקלים בשנה.לאומת זאת אני עובד בחצי מישרה ומרויח בערך 2800 שקלים לחודש . הנתונים שמציגים על צמיחה במשק שיקריים ! המדינה נשלטת בידי כמה מליונרים עלובים ששולטים במשק ובכמה קרטלים ענקיים במדינה כמו סלקום אורנג' ופלא פון ועוד כמה חברות שנהנות לעשוק אותנו . יש למדינה המון המון כסף ומשאבים אדירים להציל את המצב בכמה בחודשים מעטים אבל אין לאף אחד מלמעלה אינטרס אמיתי לשפר את שכר העובדים כי הם מעדיפים לקלוט אותנו העבדים שמסתכרים בשכר עלוב : הכותב צעיר תושב המרכז שירת בצבא ביחידה מובחרת וכל שנה תורם מזמנו ומחייו לשירות מילואים ובעל רמה אישית גבוה ..ובכל זאת לא מצליח למצוא עבודה אמיתית ומכובדת עם שכר נורמלי שמשלם באופן תדיר את כל התשלומים למדינה העושקת הזאת שמה לעשות אני כל כך אוהב.ומקווה מאוד שאף אחד לא ידקור אותי בגלל מה שכתבתי... (אני אשמח מאוד לשמוע על הצעות עבודה טובות ואמיתיות שלא קשורות לאבטחה או שיווק או קידום מכירות סוללריות וכדומה...תחומי עיניין רבים ומגוונים ידע מעמיק בים של נושאים יכולת התבטאות מעולה ויצויירת קשרים בין אישים מעולה אוהב שטח ואנשים !)המייל לשלי למעלה...ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמה אישית גבוהה... הממממ...
ר,
02/03/05 13:43
|
ואני חשבתי לתומי שמי שמציג את עצמו כבעל רמה אישית גבוהה לא אמור לכתוב עם שגיאות כתיב כמו ''לאומת'', ו''מסתכרים''.
- כנראה שאמות המידה ל''רמה גבוהה'' ירדו במקצת מאז שהתעניינתי לאחרונה...
ובכל זאת, זה קצת עצוב, לא? אולי תקדיש מעט מזמנך להעמקת הידע שלך בכתיב נכון ובשיפור יכולת ההתבטאות?
מאחלת לך שלמרות רמת הכתיבה שלך תמצא עבודה מעניינת ומספקת שתענה על ציפיותיך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מבין דבר פשוט
ראובן מ.,
02/03/05 13:27
|
אם אתה עובד חצי משרה ומרוויח 2800 ש''ח , כאשר אחרים מרוויחים על משרה מלאה 3300 ש''ח ואף פחות , אזי נותר לך ''מעט'' זמן פנוי , במיוחד עם אתה עדיין רווק ולא בעל משפחה וילדים. אי-אפשר למצוא חאלטורה ולהרויח עוד 1500-2000 ש''ח בחודש ? נקיונות , שליחויות , מוקד , שמירה ( שירתת ביחידת עילית - יחטפו אותך תמורת 27-35 ש''ח לשעה ). במקביל תחפש עבודה במשרה מלאה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר לך לתרום??
אחד שהבין,
02/03/05 13:15
|
=אתה פראייר!!! על הפראיירים בונים מדינות וחברות!!! מי אמר לך לתרום?? מי אומר לך ל-ה-מ-ש-י-ך לתרום??? ( אם עד עכשיו לא הבנת זאת ברוך ,אז אתה בבעיה....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תעשה את העבודה של הבוס
קיסרי אמיתי,
02/03/05 12:55
|
שלך ואז תדבר, חוצפן! לא רק שאתה עובד חצי משרה, גם אם יגדילו לך את שעות העבודה אתה בחיים לא תגיע לכמות ההשקעה שהבוס שלך עושה ועשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הכתובת מייל של מס 30
ל"ת
עודד ת,א,
02/03/05 12:48
|
|
 |
יש לי חדשות רעות בשבילך
דני,
02/03/05 12:41
|
אתה בחיים לא תמצא עבודה שהולמת את כישורייך מיכוון שהמדינה לא אוהבת אנשים מוכשרים.אתה יודע כמה אקדמאים יש שהמדינה פשוט לא מנצלת את כישוריהם? לדוגמא, אתה יודע כמה בוגרי תואר במינהל יש בארץ אבל במקום לקחת צעיר בעל מוטיבציה ואקדמאי כעובד במישרה שהולמת את כישוריו לוקחים איזה קומבינטור שלא מגיע לו כלום - ע''ע עוזי כוהן שמקמבן את מקורביו שאני לא התפלא אם הם אנלפבתיים.אתה יודע כמה מהנדסים מובטלים יש ? אתה יודע כמה בעלי תארים מתקדמים יש בארץ בתחומים מתקדמים שהמדינה בכלל לא מנצלת את הידע שלהם ? לא חבל על כול ההון האנושי הזה שבסוף מחפש את עצמו בחו''ל?
כולנו גדלנו על זה שלפני 3000 שנה הוגלנו מארצנו מיכוון שגירשו אותנו אבל אף אחד לא אמר לנו איך בכלל הגענו מלחתחילה לזה שכבשו אותנו . אז אני הגיד לך , הוגלנו מארצנו בדיוק בגלל אותן דברים שקורים היום . הערבים מחכים בקוצר רוח לזה שיהיה מרד בארץ כי הם יודעים שכשהעם מורד אז העם לא ילחם . הרי למה לך להלחם בשביל מדינה שלא דואגת לך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי הצעיר אני ממליץ לך!
אזרח עשוק!!,
02/03/05 12:39
|
לעזוב את הארץ המקוללת הזאת,! אני עצמי כבר לא בגיל שיכול לעשות, זאת, אל תגיד יש לי כאן חברים, יש לי כאן משפחה, אני אוהב את הארץ, תעזוב כל עוד אתה מסוגל, כי בעוד כמה שנים תיצטער, תיבכה,! כל הסיבות שמחזיקות אותך כאן הן חארטה אחת גדולה, לך חפש לך חיים במדינה שנותנת לחיות, כאן המדינה והממשלה הארורוה הזאת ידאגו לך רק לדבר אחד,! למוות עצמו,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוך כמה שאתה צודק....
אחד '' שנשרף'',
02/03/05 13:34
|
אני אומר לדור הצעיר /זוגות צעירים: אני ''אכלתי'' אותה. נכון.אני מבוגר מידי . נכון. למה לכם??? אנחנו חיים במדינה ( שם זמני בהחלט..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
נירה,
תל אביב,
02/03/05 12:35
|
לא מפתיע שאתה לא מצליח למצוא עבודה. שים לב, אתה מדגיש מה אתה לא רוצה (לא שיווק, לא אבטחה, לא סלולר...), אבל לא אומר מה כן. מה לא אמיתי במכירות או באבטחה? איזה כישורים יש לך לעשות עבודה אחרת? האם אתה באמת חושב ש''ידע מעמיק בים של נושאים'' הוא סיבה טובה להעסיק אותך בג'וב החלומות שלך? תתעורר, תלמד מקצוע, תתנסה, ועד אז תעסוק בלי בושה במלצרות או אבטחה. כולנו התחלנו ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בביבי בחרת בחרת חרטא
ל"ת
דן למדן,
02/03/05 15:57
|
|
 |
29.
לא נכון רק 100000 מובטלים!!!
מירו,
שוויץ,
02/03/05 12:22
|
לא נכון רק כמאה אלף מובטלים! השאר רשומים לוקחים דמי אבטלה והולכים לעבוד שחור. דמי אבטלה זה רק השלמת שכר לא!???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירו, שוויץ זה נכון בשוויץ
ל"ת
Erez,
02/03/05 13:18
|
|
 |
28.
להיות ילדים עניים
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 12:21
|
בס''ד
להיות ילדים עניים
להיות ילדים עניים לחלום על דברים חדשים לחלום על חוגים לחלום על סרטים לחלום... לחלום....
להיות הורים עניים לומר ''אין'' כל הזמן לחיות בפחד לדאוג... מה יהיה מחר לחלום... לחלום...
להיות מדינה שלא איכפת לה לא מילדים עניים לא מהורים עניים ואנחנו עם סגולה ואנחנו קבלנו תורה ואנחנו עם נבחר ויש ילדים שאין להם אוכל לא היום וגם לא מחר...
מאת: בועז אופיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהילדים העניים יתלוננו להורים
קיסרי אמיתי,
02/03/05 12:56
|
|
 |
כישרון
?,
?,
02/03/05 12:39
|
עם כשרון כתיבה כשלך אני לא מבין למה אתה מובטל אתה יכול להתפרנס מכתיבה ושירה. ולא תצטרך לקבל אבטלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את הכתבה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 12:58
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/25/ART/858/593.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי אני מבקש סליחה!!!
ל"ת
?,
?,
02/03/05 13:16
|
|
 |
האמת האמיתית - להיות טובים יות
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 13:36
|
בס''ד
האמת האמיתית - להיות טובים יותר
לכולנו עבר משותף-ארבעים שנה במדבר, אלפיים שנות גלות, עם של חצי ימין וחצי שמאל, מיליון דעות וכולנו מבינים וכולנו חכמים וכולנו עוזרים ואנחנו הכול יודעים. עם שיצא מעבדות לחרות, עם שזכה לראות ניסים, עם ששרד אלפי שנים, עם שעבר הרבה ייסורים, עם לא כמו שאר העמים ואין מה לעשות, אנחנו שונים ולא נוכל לברוח מזה. חייבים אנו להיות דוגמא לשאר העמים - נבחרנו והכול כתוב, הכול, הכול מוסבר, הכול- צריכים להיות טובים יותר.
איך אפשר לברוח מדבר כל כך טוב? שנים בורחים, מקבלים עונשים בוכים, שואלים, לא מבינים ואנחנו עם של מלך, מלך מלכי המלכים-האמת, אין דבר יותר מכובד מזה - אין, בורא היקום, יודע הכול ושולט בכל ואנחנו ילדים שלו, איזו זכות, עם כל כך חכם - אך לא שווה בלי בורא עולם והכול, הכול... מ ב ח ן.
כל כך הרבה צרות על עם ישראל, למה?
הטעות מתחילה פשוט מחוסר ההבנה שאנחנו עם שונה, אז למה להיות כמו כולם? קיבלנו את ספר ספרים, כולם מקנאים בנו, כולם ואנחנו רוצים להיות כשאר העולם, למה? מרוב חופש, קיבלנו הפקרות והילדים שלנו עוד קטנים, קטנים בשביל להבין את החיים, הייתה לנו דרך, דרך של אמת, קיבלנו הכול מוכן, בדוק, עם ניסיון של אלפי שנים, אבל אנחנו פשוט, פשוט עזבנו את הדרך, ניסינו להיות מערביים, מתקדמים, כמו כולם ופה טעינו, פה הטעות הגדולה. אנחנו לא כמו כולם, אנחנו יהודים ומה יצא לנו מזה? מה קרה לדור הזה? למה הריחוק הגדול מהאמת? מהעבר המפואר. אי אפשר להתרחק מדבר שבתוכנו, אי אפשר לברוח מהאמת, אפשר לחיות ולהתעלם מדרך האמת, אבל זו לא הדרך הנכונה, יש רק דרך אחת נכונה, דרך של עבר, דרך עם הווה, דרך עם עתיד, דרך ששמרה עלינו במשך כל ההיסטוריה, דרך שאיחדה אותנו כעם.
תראו מה קורה לנוער, דור ההמשך, במה הוא מתעסק? מה מעניין אותו? הילדים האלה שלילות דאגתם להם, דאגתם להם לאוכל, דאגתם שיהיה להם הכול, אבל מה עם הנשמה שלהם? למה הנשמה רואה ושומעת דברים שאסור לה? למה לקלקל אותה?
אנשים היום עושים הכול בשביל למשוך תשומת לב, אנשים כבר לא מתביישים מכלום, אנשים מאוד חשוב להם מה אומרים עליהם, אנשים איבדו את הגבולות, ההפקרות בכל מקום, לא רק ברחובות, הלבוש מאוד נועז, אנשים פשוט ''צועקים'' תסתכלו עלינו ''אנחנו מיוחדים, אנחנו שונים'', רואים את זה על המסכים, מוצאים אותם בכל מקום. אנשים מתבוללים עם גויים, אנשים מתחתנים נישואים לא יהודיים, אנשים לא יודעים את עברם, אנשים שכחו את דתם, הרבה פריצות ברחובות, אנשים רוצים חופש בכל דבר, רוצים הכול, אין גבולות, סמים בארצנו יש? נערות ליווי יש? מסיבות מיוחדות עם חילופי זוגות יש? אלימות יש? ממה אנחנו בורחים?
עם ישראל נשמר במשך כל הדורות בזכות התורה שאיחדה אותו, אנחנו מנסים לברוח מאותה אמת ששמרה עלינו, אנו מנסים להדמות לשאר העמים, להיות מערביים, שכחנו את הברית, שכחנו את מעמד הר סיני, שכחנו את הנסים, שכחנו שהיינו במצרים עבדים.
אפשר לעשות ולתקן, אפשר להיות טובים, שצריך-אפשר לומר מילה טובה, צריכים לדעת לפרגן אחד לשני, צריכים לדעת לתת מעצמנו, צריכים לעזור, לתרום, צריכים להתקרב אחד לשני, להסביר, לדבר ולהקשיב, לשמוע אחד את השני, כולנו אחים, גורל אחד לכולנו- בואו נהייה טובים יותר, בואו נתקרב אחד לשני-אחים אנו-ערבים זה לזה-ילדיו של ישראל והוא ישר-אל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זו האמת, ביבי (כאילו שלא ידעת)
ל"ת
אבישי מתיה,
02/03/05 12:18
|
|
 |
26.
ביבי!!!!! בחייך תן לנו תשובות.
צבי,
02/03/05 12:17
|
אם זה נכון אני כבר לא אאמין בך. תתייצב בתקשורת ותן תשובות לעם. העם יבוא איתך פעם בחשבון כשתרצה להבחר. אנו קוראים אותך לסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עוד נתונים מפוברקים
פעיל עמותה בעבר,
02/03/05 12:16
|
אני עבדתי בכמה עמותות שונות כשהייתי סטודנט (בארץ ובחו''ל). צריך להגיד את האמת - הנתונים תמיד, אבל תמיד לא נכונים בכוונה. הרי הם יודעים שקודם כל אף אחד לא יבדוק, והם צריכים לעשות רעש כדי להעביר את המסר. לכן, אין ספק שעוד פעם מדובר בהגזמה פרועה של עמותה שמחפשת פרסום - למטרות טובות, אבל בכל זאת פרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ישנם יותר מחצי מיליון מובטלים!
אזרח עשוק,
02/03/05 12:15
|
בכל הסטיסטיקות הרשימיות לא נילקחים בחשבון עשרות אלפי עצמאים, שפשטו רגל, סגרו עסקים, כעת המדינה '' המתוקנת '' הזו לא מאפשרת להם בכלל לדרוש דמי אבטלה, למרות שהם שילמו עשרות שנים דמי ביטוח לאומי,! שלא לדבר על דרישה לאבטחת הכנסה, שכן הקרטריונים לקבלת הבטח הכנסה , שהם לכעצמם לעג לרש, שכן גם מי שמקבל אותם נידון , לרעב,! ולהשפלה, הנתונים האמיתיים אם בכלל ניתן לאמוד אותם מגיעים ללמעלה משבע מאות אלף מובטלים,! 700,000 אלף מובטלים! כל הנתונים המתפרסמים בכלי התקשורת נועדו לטייח , ולשקר, ולרמות , ולחפות על העוול וההתעמרות בחלק גדול מהאוכלוסיה, שלא מוצא כאן את זכותו הבסיסית להיתפרנס בכבוד, אם נוסיף גם את מאות האלפים שהם אומנם נחשבים לעובדים, אבל מנוצלים ומושפלים , בשכר עבדים של חצי משכר המינימום, כלומר בשכר עבדים, שמעסיקים רבים מרשים לעצמם לתת לעובדים, תוך ניצול מצוקתם , גם הנפשית, שכן רבים מתוכם פשוט לא יכולים להרשות לעצמם לשבת בבית, ומעדיפים לצאת ולעבוד עבור השיילוקים \מעסיקים, שפשוט על מנת להתעשר עוד ועוד, לא בוחלים בשום דבר,! ולכן אני אומר שמאחר והמדינה הזו, לא מסוגלת כאמור לאפשר את קבלת הזכות היסודית של אזרחיה, כלומר להיתפרנס, ובנוסף לא מספקת לאזרחיה את ביטחונם האישוי הבסיסי, ואזרחיה הם הפקר, הן לרצח מיתמשך של הערבים, והן קורבנות של כלכלה אכזרית ודורסנית, מכאן ברור, שהמסינה הזו איבדה כל זכות מוסרית לעצם קיומה,!! אני עצמי מקלל את הרגע שהורי הגיעו לכאן אחרי השואה, שכן אם הייתי נולד בכל מקום אחר בעולם החופשי , לאחר השואה היה מצבי הרבה יותר טוב , ובטוח מאשר כאן,!! בושי והיקלמי מדינה אוכלת יושביה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התייחסותך למדינה מביישת
דוד,
מרכז,
02/03/05 13:46
|
כנראה לא למדת על לקח השואה.
אנחנו לא צריכים בארץ אנשים כמוך.
לך תרד למדינה אירופאית ''תרבותית'' ומלאת שנאת יהודים - בהצלחה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מדבר על עובדות, ואתה,,
אזרח עשוק!,
02/03/05 14:49
|
עונה לי בקלישאות חלולות,! אני גדלתי על לקח השואה, כבן להורים ניצולי שואה אני יכול לומר שכאן מסיימים את מה שהיטלר לא הצליח לבצע, ראשית כאן , קיבלו את ניצולי השואה בהשפלה, ניצלו אותם, וחלקים גדולים מהם נעשקו על ידי השילטונות, והבנקים, לראיה כספי הקורבנות שבבנק לאומי, שעד היום לא היגיעו ליורשים החוקיים, אני כצבר שנולד כאן, עשיתי את כל המוטל עלי, נילחמתי במלחמות ישראל, ניפצעתי, שילמתי מיסים כבדים על עבודתי, ולערי היום בשנות החמישים לחיי אני יכול לומר בוודאות לחלאות מסוגך , אני לא צריך לחיות בקרב עלובים מסוגך, אינך מסוגל להבין את דברי, ולכן אתה עונה לי קלישאות ריקות, לך תילמד קצת היסטוריה, במידה ואתה מסוגל, מכל מקום במידה והמצב יימשך כפי שהוא היום , ימיה שלה המדינה הזו ספורים, וכנראה שבצדק היסטורי, ומוסרי רב,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
leave the country
gilli,
02/03/05 21:27
|
u should not live in isrel if that what u feel....... u can come to belguim for a while to c that it is not easy here as well i just paid 75 euro for medicins for a bad flue and no body is paying it back by the way my salary is not something to write home about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בלשון המעטה
שי,
מרכז,
02/03/05 12:12
|
יתכן שאף יותר מחצי מיליון כאשר מורידים את הסטודנטים ואת היורדים שעזבו לחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שעזב...
אפי,
חו''ל,
02/03/05 13:19
|
מי שעזב לחו''ל כבר לא מובטל...האירוניה היא שרוב היורדים (מי שיכולים למצוא עבודה טובה באירופה וארה''ב) והמיסים שהם היו יכולים לשלם בארץ אבל משלמים בחוץ, יחסרו מאוד לתקציב של ביבי בעתיד...ושיהיה בהצלחה למי שמנסה להתפרנס בכבוד ברפובליקת הבננות המזרח תיכונית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הכתבה מדוייקת
מובטלת,
תל-אביב,
02/03/05 12:08
|
כמובטלת אני יכולה לומר שחלק נכבד מהעבודות בשוק הן של חצי משרה או \ו בשכר מינימום. השוק מנצל את המצב הכלכלי על מנת לשלם פחות . הפכנו לחברה שמנצלת את החלשים יותר על חשבון החזקים. הפערים הולכים וגדלים בין העשירים והעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ו..תודה לביבי שהביאנו עד הלום!
ל"ת
רמי,
02/03/05 11:59
|
|
 |
20.
מדורי הדרושים מלאים-לכו לעבוד!
יעל שפירא,
תל אביב,
02/03/05 11:58
|
|
 |
אין לי אלא לומר לך , זאת
אזרח עשוק!!,
02/03/05 12:31
|
אני בן 51, לאחר שעבדתי עשרות שנים בחברה עשירה, שפטרה אותי ורבים אחרים , לא משום שלא יכלה לשלם , אלא משום שרצתה לשלם פחות, וגייסה עובדים צעירים ממני בתנאים נחותים בהרבה, וכעת אני כבר לאחר ששלחתי מאות פקסים עם קורות חיים, ולא טורחים אפילו לענות,! שכן הם מעדיפים עובדים צעירים, כדי שיוכלו לנצל אותם אותם בצורה הרבה יותר אכזרית, לא יעילה, אכזרית, ולגבייך גברת לא ניכבדה, אילו היה בך מעט רגש, וכבוד בסיסי, היית לפחות נוהגת על פי הכלל: '' אל תדון את חברת עד שתגיע למקומו'' ולכן אני מאחל לך שתגיעי למקומנו, כלומר אני מאחל ובטוח במוקדם יותר מאשר במאוחר תגיע למצבים קשים,! שאיש לא יודע עליהם מראש, ועוד נכונו לך הפתעות לווא דווקא טובות,!! יום לא טוב לך!! מרושעת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אתה תעבוד בטלמרקטינג ועוד
ל"ת
מקצועות עבדות,
02/03/05 13:21
|
|
 |
19.
טועים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רונן,
02/03/05 11:57
|
''העמותה לשלום ולצדק חברתי'', חיה בעננים. לדעתי, אחוז המובטלים הוא פחות מ-5%. מה שחברי העמותה לא יודעים, זה, שאזרחי ישראל קומבינטורים. אני למשל, מקבל דמי אבטלה, ועובד במלצרות. בלי תלוש. כמוני רבים. שרברבים, שיפוצניקים, נהגי מוניות, טכנאים, וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לקרוא תגובה 29
ל"ת
?,
?,
02/03/05 12:36
|
|
 |
18.
זה פתאטי! רוצים לתפוס כותרת!
אני,
02/03/05 11:56
|
עם כל הכבוד, משרה חלקית היא גם משרה. ושכירים במשרה חלקית שרוצים לעבוד יותר זה גם מובטל? מה הם דפוקים? אני רוצה עבודה נוספת עם משכורת של מיליון דולר. תכניסו אותי לסטטיסטיקה. פשוט זיבולי שכל. מובטל- אדם שלא עובד! לא חלקי, לא נעליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ל-1 מספיק להיות נאיבים .....
ביבי הביתה,
02/03/05 11:55
|
תיכנס לאתר מחפשי עבודה ותראה מה קורה שם .. המצב נעשה פה ק ט ס ט ר ו פ ה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ברור...נתונים לא נכונים
שוקי,
02/03/05 11:54
|
לא לוקחים בחשבון את האנשים שסיימו את התקופה המזכה אותם בדמי אבטלה , והם ממשיכים להיות מובטלים אך לא מופיעים ברישומים כמובטלים, אני אישית מכיר מס' חברים שפוטרו מהייטק לפני מעל חצי שנה , לא חותמים אבטלה ( כי כבר לא מגיע להם ) ועדיין מובטלים, הם לא רשומים בשום מקום כמובטלים!!!! אז ...האם מס' המובטלים ירד??? לא!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הנתונים גרועים יותר מה עם
מאיר,
חיפה,
02/03/05 11:51
|
|
 |
14.
גם אני
מובטל חדש,
02/03/05 11:50
|
|
 |
גם אני מובטלת חדשה
מעלה את,
האחוזים,
02/03/05 14:55
|
|
 |
13.
מדוע שלא יעבדו במשק בית?
ל"ת
עמירה,
02/03/05 11:49
|
|
 |
תשובה לאנשים רעים !
אני,
02/03/05 13:41
|
עצות כאלה תן לעצמך ולילדיך, אנחנו רוצים לתרום את הכישורים שלנו, בושה... לך אתה או את תעבדו במשק בית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
havtallah
booba,
au,
02/03/05 11:49
|
it is very hard to live and have a good life in ISRAEL..with a government such as the likud party.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הנתונים סותרים ויש להקים ו.חקי
הלמ''ס תנו הסברי,
וועדת חקירה,
02/03/05 11:48
|
לא יתכן כי במדינה דמוקרטית יגיעו למסקנה סותרת שני גופים אמינים ולכן יש להקים וועדת חקירה ממלכתית ולברר ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אני,
02/03/05 13:26
|
|
 |
10.
ביבי! המיתון לא מאחורינו?
חכם מימון,
02/03/05 11:45
|
עד כמה הסקר הזה נכון יש כל כך הרבה מובטלים שפשוט התיאשו ואף אחד לא סופר אותם כמו כן ישנם הרבה עובדים בחצי או רבע משרה שמרוויחים כמה מאות שקלים בחודש, גם אותם לא סופרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביביביביביביביביביביביביביביבי
ל"ת
דורון,
02/03/05 11:44
|
|
 |
8.
איפה שקרניהו..?
לי,
02/03/05 11:44
|
|
 |
זה אינו שמו!!!
מובטל,
גוש דן,
02/03/05 13:36
|
|
 |
לא היו מובטלים לפני ביבי ?
ניר,
02/03/05 12:25
|
לא היו עניים ומובטלים לפני ביבי? זו תופעה חדשה? לפניו הכל היה ורוד ומדהים?
הכי קל להאשים, להגיד את האמת - קצת יותר קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מובטל
יצחק,
חיפה,
02/03/05 11:37
|
|
 |
6.
יש בתים שהמקרר בהם ריק
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 11:37
|
יש בתים שהמקרר בהם ריק
מאת: בועז אופיר
יש בתים שהמקרר בהם ריק יש בתים שלא מחממים יש בתים בלי חום ואהבה יש בתים שלא אוכלים בהם בשר יש ילדים שלא יודעים חוגים יש הרבה שלא רואים סרטים יש הרבה שישנים על מזרונים יש הרבה, הרבה עניים יש ילדים שחולמים על ממתקים.
כן, פה במדינת ישראל-כן, פה בינינו הם מ...מ...מ....מה יהיה אני שואל? ישר-אל.
יש אנשים שלא מאמינים יש אנשים שמחכים רק לניסים יש כאלה שלא זוכרים את הברית אנחנו עם סגולה? אנחנו נבדלים? אנחנו יהודים? אנחנו בני מלך מלכי המלכים ואנחנו רוצים לדעת הכל לכולנו צריך להיות איכפת, לתת ולאהוב את הזולת.
כן, פה במדינת ישראל-כן, פה בינינו הם מ...מ...מ....מה יהיה אני שואל? ישר-אל.
יש אנשים שאין להם בגדים יש כאלה שמכירים רק ישן יש שרק מדמיינים יש שכל היום חולמים חייבים לפקוח העיניים, חייבים להיות טובים חייבים יד להושיט חייבים אנו לעזור כי יש ילדים שקר להם בלילה אז איך אפשר בכלל לישון?
כן, פה במדינת ישראל-כן, פה בינינו הם מ...מ...מ....מה יהיה אני שואל? ישר-אל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הכבוד שלנו?
בועז אופיר,
ראשון לציון,
02/03/05 12:39
|
בס''ד איפה הכבוד שלנו? בועז אופיר
יש ילדים עם חורים בשיניים כי אין כסף לרופא וכואב להם. כואב… לא כואב רק לשמוע שכואב להם?
יש ילדים שאין להם אוכל. יש משפחות שאין בבית בשר. זה מעניין מישהו? לא.
יש משפחות שהמקרר בבית פשוט ריק, אין בו כלום. זה לא מעניין אף אחד. יש בתים שקר בהם. קר, קר, קר ולילדים אין שמיכה. אין. שהפיג'מה קרועה, כן. יש כאלה אפילו שאין להם פיג'מה. שאבא לא עובד. לא עובד. שאין כסף לאוכל. זה מעניין מישהו? לא. יש ילדים שהולכים לסרטים, להצגות ויש הרבה שלא יודעים מה זה קולנוע, הרבה וזה לא מעניין אף אחד. ילדים… ילדים... יש כל כך הרבה עניים. עניים… למה הגענו? יש ילדים שפותחים את הארון ואין שם ממתקים. אין. אין... ואין אוכל. אין. יש ילדים שאבא מרוויח 30000 ₪ ויש ילדים שאבא מרוויח 3000 ₪ והם גם רוצים ממתקים. יש ילדים שקונים להם רק מותגים ויש כאלה שבכלל לא קונים להם. לא. הם לובשים רק ישן. מה קרה לנו? השתגענו? איזה עם זה יהודים? מה קרה לנו? אנחנו לא רואים? לא שומעים? או לא רוצים לראות? איך אפשר לישון בלילה שאנו יודעים שיש ילדים שאין להם אוכל? איפה הכבוד שלנו? למאות אלפים רע. למה? איך אפשר לאכול שאתה יודע שיש ילד פה במדינת ישראל שאין לו מה לאכול, איך? לפני הכול צריכים לדאוג שכל ילד יאכל. אנחנו צריכים להתבייש. כל הזמן מתפרסמים דוחות על העוני, וועדות, אבל לא עושים כלום והילדים ממשיכים להיות רעבים. אותם זה לא מעניין הם רוצים לאכול. יש ילדים עם חורים בשיניים כי אין כסף לרופא וכואב להם. כואב… לא כואב רק לשמוע שכואב להם? אלה שמקבלים החלטות, אלה שמרוויחים עשרות אלפים על חשבון משלם המיסים, אלה שאוכלים כל יום בשר, אלה שהילדים שלהם אוכלים כל יום בשר, אלה שמסתכלים על טבלאות וגרפים אני לא יודע אם הם באמת מבינים את המצב? כי שהבטן מלאה, אתה מסתכל אחרת על הכול, אבל בינתיים יש ילדים רעבים. להורים של הילדים הרעבים, אין כסף אפילו לאוטובוס. הם גם לא מדברים ולא צועקים, כי אין להם מצב רוח והם עצבניים ואין להם כוח. אין... יש מבוגרים שכל החיים שלהם עבדו, כל החיים ואין להם כסף לתרופות וזה לא מעניין אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל..........
}{,
?,
02/03/05 12:26
|
הם לא חיים בישראל! הם חיים כניראה בדרום אמריקה או במקום נידח באפריקה. בישראל יש לכולם מה לאכול. כולם בוכים אבל הולכים ברחוב עם אדידס ושרשרות זהב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המספר נראה נכון על פניו !!!
HUH,
02/03/05 11:18
|
הריי אחרי חודשיים לא מקבלים דמי אבטלה ולא ממש כולם מוצאים עבודה נורמאלית בתקופה כזאת . ויש רבים שיושבים בבית מחפשים עבודה ולא חותמים בלשכה . לשכת העבודה היא גוף שבודק רק עם אתה משקר או דובר אמת למצוא לך עבודה הוא לעולם לא ימצא , להיות שומר אני לא צריך את הלשכה . ובאמת מספיק שמרתי בצבא . בקיצור המדינה נותנת יד למעסקים נצלנים שללא בושה מצאים לאנשים לעבוד במשכורת רעב . כן 3000 ש''ח זו משכורת רעב רק לנשום בארץ עולה 3000 ש''ח בחודש . ביבי היקר המהפכה בדרך אתה הראשון שתקבל משהו בראש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציעים ולא מצאים!
?,
?,
02/03/05 12:27
|
|
 |
איזה מזל שהסתת את תשומת ליבי !
הוא,
02/03/05 13:05
|
אתקן את שגאותי ומחר בטח תהיה לי עבודה חדשה !!! איזה מקבץ של טמבלים יכולה מדינה אחת לייצר !!! מ ד ה י ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ו..תודה לביבי שהביאנו עד הלום!
ל"ת
רמי,
02/03/05 11:18
|
|
 |
3.
רפורמה , עכשיו ומיד.
עמרן,
02/03/05 11:15
|
אם הביטוח הלאומי מפלה לרעה את העצמאים המובטלים ועוד גובה מהם כספים למרות מצבם הקשה הרי שברור שהוא מוסד אנכרוניסטי שבו העיוותים הם שקובעים ואחת דינו . להיסגר !!!
יסגר המוסד המעוות הזה לאלתר ויפה שעה אחת קודם. יש להקים מוסד אחר שיענה על צרכי כל הסקטורים ולא יכנע לקבוצות לחץ כמו ההסתדרות ונתיניה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המעסיקים צריכים לכבד יותר את ה
Seinfeld,
Lala_Land,
02/03/05 11:11
|
המעסיקים צריכים לכבד יותר את המובטלים שבאים לבקש אצלם עבודה ולא לעשוק אותם ולשלם להם פחות משכר מינימום ובכך לגנוב ולרמות אותם דוגמא:במסעדות אומרים לך 90 ש''ח ל7-8 שעות משמרת!!!+טיפים,כך גם בשטיפת מכוניות.13 ש''ח לשעה??!! אולי המדינה תואיל בטובה לקנוס מעסיקים עושקים וגנבים ולא רק את ציבור המובטלים שרק מהם לוקחים כסף על זה שהם מובטלים. אני מניח שיש אנשים שלא מוכנים לוותר על כבודם על מנת שמעסיקים שאפילו לא יודעים כמה זה שכר מינימום יגנבו אותם,ולכן הם עדיין מובטלים. ומה עם החוק של קביעות אחרי 9 חודש,שיהיו לעובד זכויות כמו לבן-אדם,מה המדינה סתומה? היא לא יודעת שבדיוק אחרי 8 חודש ו29 יום המעסיק יזרוק אותך ויקח עובדים חדשים,בשביל לא לשלם את כל ההטבות שמגיעות עם הקביעות!!!! ברגע שזורקים אותך כנראה שקשה עוד פעם למצוא עבודה.ויש ממש הרבה מנצלים שם בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מגזימים עם הנתונים- ליצור רעש!
אייל,
02/03/05 11:08
|
זה נכון שמצב האבטלה בישראל אינו פשוט, אך הנתונים היחידים שיש להם רמה מסויימת של אמינות הם של לשכות התעסוקה, ושל הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. שום ארגון חברתי אחר לא יכול לטעון שהנתונים שבידיו נכונים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל אתה מגיב פה עשרות פעמים
ל"ת
וטועה הנתונים נ,
הכתבה נכונה,
02/03/05 14:43
|
|
 |
אתה טועה
אאא,
02/03/05 12:28
|
הלמ''ס לא מסבירה איך היא מגיעה לנתונים שלה. לשכות התעסוקה מתבססות על מקבלי דמי אבטלה. הלמ''ס מתבססת על נתוני לשכות התעסוקה + נתוניםש ל חברות כוח אדם. הנתון האמיתי הוא כמה יכולים ורוצים לעבוד מינוס עצמאים ומינוס שכירים ע''פ נתוני הביטוח הלאומי. רק בביטוח הלאומי,יש נתונים מדוייקים על האבטלה ע''פ ניכויי השכר והעצמאים. האבטלה הרבה יותר גבוהה מ 10.4 אחוזים. יש גם אבטלה סמויה עצומה בסקטור הציבורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עצמאים צריכים להיכלל
רון,
מרכז,
02/03/05 14:12
|
אני הפכתי ממובטל ל''עצמאי'' אחרי תום תקופת הזכאות, כדי לזכות בעבודה. בפועל אני עובד במשרה חלקית ולא קבועה. מי שתמה לו תקופת הזכאות או הפך ל''עצמאי'' כמוני - דינו מובטל. בנוסף יש עצמאים ''וותיקים'' שהגיעו לפת לחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אתה טועה
בני,
02/03/05 12:56
|
למ''ס לא מתבססת על מקבלי דמי אבטלה. המספר שלהם מבוסס על מחקר.סקר מקיף לפני שיטות בינלאומיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לכו לעבוד''(/ה)אליבא דש.אוצר.
ל"ת
סתם פגע בחלשים,
ונכנע לועדים,
02/03/05 11:41
|
|
 |
עוני בפונקציה ישירה לפשע=שוטרי
ל"ת
מחסורם?מובן.,
תרנגול הודו,
02/03/05 14:22
|
|
 |
שיגיד טעיתי.לא בושה.
ל"ת
שיסתכל ל/עניים,
ויד על הלב.,
02/03/05 14:20
|
|