 |
194.
יכבד משאל כשתואם רצונו.
ל"ת
ולא=התעלמות.,
נורמה שלילית,
07/03/05 10:48
|
|
 |
193.
רבותי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
07/03/05 08:22
|
העם מיתנטק ממדינתו מבחינה כלכלית מדינית ביטחונית וחברתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
אים נלך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 11:30
|
לבחירות ומיפלגת העבודה תעלה לשילטון אנחנו נגיע לגבולות 48 פלוס זכות השיבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
אים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 09:55
|
יהיו בחירות אני הצביע עבור מיפלגה שתיתמוך בנושאי אכות הסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
יש וועדת חקירה אחרי הדיקטטור
משפטן,
05/03/05 07:46
|
|
 |
189.
שרון שוכב על הגדר למען בניו
לביב,
תא,
04/03/05 21:41
|
1. שרון שוכב על הגדר למען בניו. בניו שכבו על הגדר בשבילו. גייסו כספים בלי סוף ולקחו בינתיים האשמה על עצמם. 2. עכשיו שרון מספק להם קוו הגנה ושוכב על הגדר למען בניו, באמצעות רעיונות טרנספר וגרוש יהודים מישובים בארץ ישראל. 3. ח''כי הליכוד צריכים לקחת היוזמה משרון להעיף אותו מהמפלגה ומראשות הליכוד לבחור את נתניהו. כמו שעשה איתם למפדל, וכמו שעשו לפריצקי. להעיף אותו כמובן מראשות המפלגה ומהממשלה. 4. בבחירות הבאות להעיף את כל המשתפים: אולמרט, ליבני, עזרא, שטרית, וכל אלה שמאסו באידיאולוגיה של הליכוד. שיקימו מפלגה נפרדת העלובים האלה. 5. הם מאסו באידיאולוגיה ולכן הם מוקצים מבחינת מיאוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען פלסטין!
Avi Ecuador,
05/03/05 06:33
|
בקשר לבניו אולי גם. הסלוגן של השמאל ששרון היום מקבל מהם את כוחו: אפ תרצו ישראל היתה אגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
אני הראשון להתייצב בהתנתקות
המנתק,
04/03/05 19:02
|
אל מול כל הפנטים מהרי הגבעות ועד אלה עם העוזי והדובון...באנו חושך לגרש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
עוד פעם ספינים בלי כסוי??.
סימה,
04/03/05 18:18
|
הצחקתם אותי הוא ירצה ללכת לבחירות מה פתאום. הוא ירצה להיות ראש ממשלה עד שלעומרי ימלאו 70 שנה שישאר עם החסינות שלא ישב בבית הסוהר. אווי איזה שטיות הרי הוא יודע שהפעם הוא עף הביתה ובנו למעצר. וכל התיקים יהיו מוסרים וחייבים להשפט. זה מה שיקרה לו ,כי אז השמאל לא צריך אותו. שרון זקן עייף נראה מסוכן והוא חייב ללכת י שיהיו בחירות היום לא מחר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
למרות הסקרים נתניהו ינצח
ל"ת
יניב,
04/03/05 15:38
|
|
 |
185.
העם ינצח או בובת השמאל שרון?
מי ינצח,
04/03/05 12:28
|
הרי ברור שרוב העם הוא בעד משאל עם ,ושתקשורת השמאל ושרון נגד,שלא יהיו אשליות,בלי משאל עם ירד הרבה דם בעת הטרנספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
השרים עזרה ולבני הם גמורים
גמורים בליכוד,
04/03/05 12:26
|
עקב ההסתה הפרועה של 2 השרים נגד הימין הם הבינו שהם לא יבחרו שוב בליכוד הפ בונים על זה ששרון יקים מפלגה חדשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
למה תמיד מאיימים?
דניאל,
דרום מערב,
04/03/05 11:45
|
בימין היותר קיצוני, בכל פעם שמשהו לא תואם את ציפיותיהם, כשלא משחקים את המשחק שלהם, לפי החוקים שלהם, תמיד עולה האיום במלחמת אחים. במילים אחרות, ''אם לא תעשו את רצוננו אז לעזאזל הדמוקרטיה (שבשבילנו היא רק מילה) ולעזאזל כל השאר. אנחנו נשרוף את המועדון''.... עם כאלה לא תהיה מלחמת אחים. תהיה אולי מלחמה, אבל אלה לא אחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
הביתה !! הביתה !! את הכל של
משה,
גןש דן,
04/03/05 11:32
|
|
 |
181.
מי מפחד מבחירות
זאב,
04/03/05 11:24
|
|
 |
180.
תנסה שוב להקים מפלגה
ל"ת
עם יוסי שריד ..,
שלומציון...,
04/03/05 11:22
|
|
 |
179.
למה שרון מעדיף את הבחירות...
ד''ר יהודה צורף,
רחובות,
04/03/05 11:20
|
כי כאשר הוא ייבחר שוב מטעם הליכוד, הוא יוכל לחזור על כל אותם תכסיסים עוקפי דמוקרטיה, שבעזרת התקשורת הצליחו לעבוד על הציבור. כל מדינה בריאה ומתוקנת הייתה כבר מזמן מגלגלת ראש ממשלה פרוע כמו שרון אל מחוץ למשחק הפוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
שרון אתה שקרן.77 שנים שקרת לכל
ממשלת השמאל,
והערבים,
04/03/05 11:07
|
לא מאמינים לך יותר. טרנספר יהודים זה הקלף היחידי שיכול להציל אותך ואת בניך, אתה לא תזרוק אותו כל כך בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרמיטיבי הבייתה
ל"ת
נירה,
04/03/05 11:25
|
|
 |
177.
ל 161
בני,
04/03/05 11:05
|
אתה באמת חושב שזה רציני לתת לחבורת פושטקים לנהל את המדינה
מרכז הליכוד עלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,צודק,
אלי כהן המיתנחל,
גוש קטיף,
04/03/05 12:24
|
מאז ששרון התכחש למצע הליכוד ולמפלגתו שעל גבה ניבחר,אסור לאפשר לו ול''חבורת הפושטקים שלו לנהל את המדינה'',זה הרי לא הגיוני שמנהיג ייבחר על פי מצע מסויים ושעל פיו גם רבים בחרו בו,ולאחר היבחרו יפעל בדרך אחרת ומנוגדת ?! אם זה תקין,לעולם לא תדע איך לבחור לכנסת,כי היום זה שרון ומחר יכול להיות זה מנהיג אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
אוי......ביבי ביבי
בני,
04/03/05 11:03
|
|
 |
175.
שרון שיקר לעם- ולעתיד ?
חפץ חיים,
דרום,
04/03/05 10:57
|
שרון כחסר ערכים שיקר לבוחריו ועשה בדיוק הפוך ממה שהבטיח לפני הבחירות. כיצד אאמין להבטחותיו לגבי העתיד ? הרי אי אפשר להאמין למילה אחת שלו ..... ראוי שיחזור לחוותו וימשיך לגונן על משכורת הענק שקיבל בנו על עבודה סימלית שהיועץ המשפטי לא ראה בה שוחד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
שרון מושחת. לך הביתה
ל"ת
ג,
04/03/05 10:56
|
|
 |
173.
אריק שרון עכשיו גם מני מזוז
ל"ת
לא יעזור לך,
04/03/05 10:48
|
|
 |
172.
שורון עם איתך
חיים,
אופקים,
04/03/05 10:08
|
שורון ינצח, בזכות שרון יש לנו קצת רגייה, ונמשיך בדרך הזות, שרון מנהיג שמתים למדינת ישראל,יותר מכל אחד אחר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
גם לטריקים של שרון יהיה סוף
בנצי-א,
04/03/05 10:00
|
|
 |
170.
שרון דיקטטור
אזרח מודאג,
תלאביב,
04/03/05 09:47
|
שרון דיקטטור ובתור שכזה הוא יעוות תוצאות דמוקרטיות.ישקר.יסית איש בחברו.הוא מוביל במכוון למלחמת אחים על מנת לשבור את יכולת התגובה של צבור המתישבים וזאת על מנת להמשיך בתוכניתו לגרוש יהודי יהודה ושומרון מבתיהם. גרוש כזה אשר הוא מתכנן לגוש קטיף קרה רק במדינות טוטאליטריות.נתפלל שיפול במהרה ויחזור לחווה ולשפנים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שזה חשוב ל''אליטה''
משה,
גןש דן,
04/03/05 11:37
|
הישראלית ? אתה טועה !! לא דמוקראטיה , לא הימנון , לא דגל ולא מדינה יהודית ! הם עברו מזמן מ -ו-ט-א-צ-י-ה מחרידה. קאפקיאנית. זה כל-כך שקוף ! והם יירדו מהבמה , לפי חוקי הטבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח לא מתל אביב
אורן,
04/03/05 10:11
|
|
 |
משוגע, רד מהגג. ואני מתל אביב
ע,
תל אביב,
04/03/05 10:58
|
|
 |
מי הם חברי מרכז הליכוד
דוד,
04/03/05 17:51
|
חבורה של פרזיטים רובם מיזרחיים מסורתיים שטובת המדינה לא העיקר במעשהם ופועלם אלה האנטרס האישי והכי עצוב שהם מנהלים את השילטון יש לחשוב על שיטת בחירות אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהתחת שלי שפוי
ל"ת
ואתה,
04/03/05 10:57
|
|
 |
גם בת''א יש אנשים הגיוניים!
יואב,
תל אביב,
04/03/05 10:51
|
אני, למשל, כן מתל אביב, וגם כאן ישנם אנשים שהשמאלניות לא העבירה על דעתם. אתה מזלזל בתל אביב, וחושב שכולה מלאה שמאלנים טפשים, המאמינים שמלחמה היא שלום, פיגועים הם רגיעה, ועצב הוא שמחה. לא. אנחנו האנשים הסבירים, ההגיוניים, מבינים ששלום זה כ-ש-ל-א נהרגים אנשים. זוכר מה היה לפני אוסלו? בהשוואה להיום זה כמעט שלום. רואה איך היום? בהשוואה למה שיהיה לאחר הגירוש זה כמעט אידיליה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
לנדאו פוליטיקאי מגעיל וגרוע
ל"ת
אורן,
04/03/05 09:39
|
|
 |
168.
לחקור את הספינים של אייל ארד
משפטן,
04/03/05 09:06
|
|
 |
167.
לוזר!
אבשוש,
04/03/05 08:59
|
|
 |
166.
התנתקות, אך גוש קטיף בתוך הגדר
שמואל,
חיפה,
04/03/05 08:58
|
רצועת עזה תשאר רציפה טריטוריאלית גם אם גוש קטיף תכלל בצד הישראלי של גדר ההפרדה.
צריך שגורם פוליטי בכיר, נתניהו למשל, ירים את הכפפה ויריץ את הרעיון של התנתקות ללא פינוי גוש קטיף. הצעת הפשרה הזו יכולה להיות הצעה מנצחת לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
SHARON RESIGN IMMEDIETELY
ל"ת
ISAAC,
04/03/05 08:48
|
|
 |
164.
בדמוקרטיה אמתי
זאב,
04/03/05 08:45
|
ראש ממשלה לא יכול לפעול נגד מפלגתו שבחר בו ליצג מצע המפלגה. בבחירות האחרונות לפי חוק החדש (ישן) בחרו למפלגה ולא לראש הממשלה באופן אישי. איך אדם אחד שנבחר ליצג מפלגתו בבחירות דמוקרטיות יכול להחליט לפעול בדיוק להפך מרצון המפלגה??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדמוקרטייה אמיתית
בני,
ב''ש,
04/03/05 10:25
|
|
 |
163.
בבונים
Joe Anaaref,
IsraHell,
04/03/05 08:13
|
ההוא הא! היא הוא הוא הא הא? היה יא הוא היא היא הא. הא אה הא איה היא בה באא בה. וכל המבין - יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי שאתה שמאלן נאור ...
לשמאלן/ערבי?,
04/03/05 08:57
|
ואוהב אדם ואתה גם בטח מבין לליבם של מחבלים וקורא להם לוחמי חופש הבנתי שאתה מתנגד ''לכיבוש'' ושאתה חושב שצריך לאהוב כל אדם באשר הוא אדם גם אם הוא ערבי.
הבנתי גם שאתה צבוע ומתחסד שונא מתנחלים שנאת מוות הבנתי שאתה חושב שכל מי שימינה ממרץ נחות ממך והוא קוף ושאתה עליון על הצ'חצ'חים של הליכוד. מה יש לומר אולי אתה בכלל מגזע אחר. גזע ארי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
זו השפלה למרכז העלוב! לא לשרון
אזרחית,
04/03/05 08:00
|
זה מרכז הגמדים הכי עלוב שקיים בארץ, קובץ נפחנים !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
החלטת המרכז אינה חשובה
אלי כהן המיתנחל,
גוש קטיף,
04/03/05 07:56
|
כי שרון יעשה-בכל מקרה-רק את מה שבא לו,הוא לא מתייחס כלל לחברי המרכז ולחברי הליכוד,עם הגיבוי והתמיכה שהוא מקבל מהשמאל ומהערבים מובטח לו שיוכל להמשיך ולרמוס כל מה/מי שלא מתאים לו,עליו אפשר לומר ''וישמן (י)שרון ויבעט''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי אנחנו אתכם!
ל"ת
ההתנתקות,
לא תעבור,
04/03/05 10:59
|
|
 |
160.
to. 138. and where is your
tamar,
04/03/05 07:39
|
|
 |
159.
לא משנה מה העם חושב
כותרת עתידית,
04/03/05 07:38
|
העם הוא להקתו של לנדאו. שרון עומרי ואולמרט יודעים יותר טוב מהעם מה טוב לו ומה שטוב לעם זה גירוש של אלפי יהודים מבתיהם כפרס לטרור.
בסביבת שרון לא מתרגשים מרוב מוחץ בעם נגד העקירה שרון נחוש בדעתו להמשיך בתוכנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
רק בחירות יכריעו
אבי,
מרכז,
04/03/05 07:03
|
שרון גנב את הבחירות האחרונות וכמו כל גנב, מקומו בכלא. בחירות יוכיחו שהליכוד איבד את מעמדו ואת קולות הבוחרים כאשר החליף את עורו מאריאל שרון שהבטיח ביטחון ושלום לעמרם מצנע שהבטיח נסיגה חד צדדית. אני בחרתי ליכוד בבחירות האחרונות כי לא קבלתי את משנתו של מצנע. בבחירות האחרונות שרון הכריז: דין נצרים כדין תל אביב. חודש מאוחר יותר יצא עם ההכרזה להתנתקות חד צדדית וגירוש יהודים המוני מבתיהם. שרון רימה אותנו. שרון שיקר לנו. שרון התחזה למנהיג שישמור על היישובים שבנה. שרון התגלה כנוכל ומקומו בכלא יחד עם בניו הפושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
שרון מפחד....
ניסים משאל,
04/03/05 06:37
|
הוא יודע שבמשאל עם הוא יפסיד. הוא אמר את זה לכולם, וגם במחיר קרע בעם הוא לא מוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
חייב היה לעלות בבחירות קודמות
בוריס ד,
חיפה,
04/03/05 06:17
|
|
 |
155.
ארה''ב
ירון,
וושינגטון,
04/03/05 05:39
|
|
 |
154.
הו אה,.מה קרה? שרון אכל אותה..
ל"ת
פינטו מהבנק,
04/03/05 03:53
|
|
 |
PINTO ata tivla ota
ל"ת
sharon,
04/03/05 06:54
|
|
 |
153.
סידרתם לכם היתר להלחם בשבת?
יגאל כהן,
רחובות,
04/03/05 03:20
|
על פי ההלכה מותר להלחם על ארץ ישראל במלחת מצווה גם בשבת. אז אני מניח שאתם הולכים לחלל את השבת הקרובה בטוקבקים. יש לכם ודאי כבר בכיס היתר מהרב שפירא. זה שהבטיח לנו להפיק לנו ולפליי בוי קרב חתולות. תיפח רוחם של מחשבי קיצין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what what are you talking
the rabi,
04/03/05 07:31
|
|
 |
152.
ELECTIONS NOW
INPM,
04/03/05 03:14
|
SHARON IS AFRAID OF ELECTIONS THAT IS WHY HE SAY HE WANT ELECTIONS WHO WANT SHARON AS A LEADER IN ISRAEL IF HE DO WHAT MITZNA WANTED TO DO SHARON WILL LOOSE THE ELECTION IN A BIG WAY UZI LANDOU IS THE ONLY ONE THAT WAS ON THE RIGHT SIDE OF HISTORY ALL ALON AND HE SHOULD BE THE NEXT PRIME MINISTER OF ISRAEL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
ל"ת
אריה,
שיקגו,
04/03/05 07:05
|
|
 |
151.
זה בסדר חברים,
Illuminated,
04/03/05 02:46
|
נגיע לעוד עימות עם הפלסטינים והפעם נפסיד כי כל העולם יהיה נגדנו כולל mammy אמריקה. אבל מה זה משנה,ההוזים מחכים למשיח,ואלוהים דואג לכולנו כפי שדאג בזמן השואה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
האמת מאחורי הסיפורים... תקראו
אבשי,
04/03/05 02:35
|
|
 |
149.
מי יבחר בליכוד אם שרון
ליכודניק מתוסכל,
04/03/05 01:48
|
יעמוד בראש הליכוד? השמאל? נאמני ארץ ישראל? אולי החברים של עמרי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
שרון תכבד את החלטת חברי המרכז.
רוני ליכודאמיתי,
חולון,
04/03/05 01:38
|
לא ללכת בדרך של התקשורת השמואלנית שרוצה לגרור אותך ואת העם כמו באסלו,ואנו יודעים את המחיר,כך להם בבקשה את המקרופן שבו הם מסיטים יום ולילה נגד המתישבים.ובא גאולה לישראל.הם ממש גיס חמישי בקרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
התנגדות להתנתקות=אנטי- ציונות!
ל"ת
יוסי,
נצרים,עזה,
04/03/05 01:33
|
|
 |
146.
REMOVE THE DICTATOR !
ל"ת
tal,
04/03/05 01:03
|
|
 |
Dogs bark - convoy go
ל"ת
Amused,
04/03/05 02:00
|
|
 |
145.
יש וועדת חקירה אחרי הדיקטטור
משפטן,
04/03/05 00:40
|
|
 |
144.
גם העם מעדיף בחירות! יאלה!
ל"ת
יורי,
04/03/05 00:38
|
|
 |
143.
מחויבות לאירגון האב
משה,
04/03/05 00:30
|
שרון מחויב לשרות מלא של ה-CFR לא מענין אותו שום דבר ,הוא אחוז עמוק ומסוכן מתמיד, הוא יודע שפרצופו האמיתי יתגלה, ופרס נושף בעורפו, רק שגם ע.ר.פ.ד זה יצא לאור, לא יארך זמן והרבה שתינק יצא לאור וזה יזעזע את אמות הסיפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
רק פילוג עכשיו
אביהו,
04/03/05 00:23
|
על נאמני הליכוד להוביל לפילוג מיידי כעת.
שרון יבין שאין לו יותר את הימין ובבחירות יצטרך את הסמול.
כאשר יתחיל לחזר אחריהם - פינס, ביילין ופרס יעמידו אותו במקומו. הם לא זקוקים להעתק ולאיום עליהם.
ואז שרון - או יפרוש או יחזור עם הזנב לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
משאל עם .ומרכז הליכוד
שפוי,
מרכז,
04/03/05 00:20
|
עם ישראל מתעסק בשאלה ,חייבים או לא משאל עם,כאילו זה באמת משנה , ואנחנו מחליטים ,נניח שמשאל תהינה תוצאות נגד התנקות,ואז מה ?העולם והאמריקאים,יקבלו זאת בהבנה,ויגידו, או קיי אתם תמשיכו להחזיק בשטחים,והפלישתנאים,יהפכו לכבשים.הרי לכל בר דעת ברור,שאנחנו נפנה את השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
להיות שמלאני
דני,
חיפה,
04/03/05 00:11
|
להיות שמאלני זה...
להיות שמאלני זה להדביק סטיקר ''שלום'' על האוטו ולחתוך את שאר הנהגים מהנת''צ . להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים. להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר המדינה עם 5 פקינזים. להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב''ן. להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי. להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון. להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי מרצחים דוגמת יאסין וערפאת. להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין הוד שלפני 48 היתה בית המוכתר. להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו 99 בתקשורת. להיות שמאלני זה להאמין בצה''ל אבל לקרוא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל. להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור. להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד. להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת הגולן. להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעדיף להדחיק מי כינה את חיילנו ''יודונאצים''. להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''פנאטים משיחיים'' ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת. להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם. להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה. להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב. להיות שמאלני זה להגיד ''טוב, הם בחרו לגור שם'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה. להיות שמאלני זה לחשוב ש''התקווה'' זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת''א באירופה. להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו. להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12 ₪ כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו''מ עם הערבים. להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע''ש רבין. להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג''בניק במחסום. להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום. להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה. להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות. להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג ''נפולת של נמושות'' ואתה בכלל גר באמריקה. להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד ''קדושת האדמה''. להיות שמאלני זה להגיד שיש עוד אפשרויות לשרת את המדינה מבלי להתגייס ולהנחות את ''אקזיט''. אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
Avi Ecuador,
04/03/05 18:36
|
|
 |
מותר להעתיק ולהשתמש
למי לתת קרדיט?,
04/03/05 12:57
|
|
 |
ויש עוד כמה דברים !!!!!!!!!!!!
שמעון,
ירושלים,
04/03/05 12:31
|
שמאלני הוא אדם חומרני שמה שמעניין אותו זה בעיקר כסף ולחיות טוב. שמאלני חושב כך: -ההתנחלויות---''סרטן של המדינה'' -תל אביב הבירה ולא ירושלים - הנצרות טובה מהיהדות - אש''ף עדיף מהמתנחלים - רק שלום יהיה פיתרון - הדתיים הם נזק למדינה - כסף ומעמד חשוב מרוח - אחד שאומר שכולם גזענים ושהגזענות אסורה, בעוד הוא קורא למתנחלים ולדתיים ''הסרטן של האומה''. - הסילבסטר (יימח שמו וזכרו) מסמל את תחילת השנה ולא ראש השנה. - לוח השנה הלועזי נכון והעברי לא ! - יום הזיכרון לרבין חשוב מראש השנה והחגים היהודיים - מעדיף שילדיו יבקרו בכנסיות ולא בבתי כנסת ושילמדו איסלאם ונצרות ולא יהדות. - אחד שעובד בשבת ושלא שומר אותה - אחד שמאמין שאמריקה היא האלוהים - פותח בתי עסקים בשבתות, חגים וימי אבל. - אחד ש''לא פוחד מכלום'' - אחד שבעד שימוש בסמים, פשע וזנות ויש עוד כל כך הרבה דברים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולעומת זאת להיות ימני....
דני,
דרום מערב,
04/03/05 12:02
|
להיות ימני זה לשלוח את הילדים לשורה הראשונה לשמש מטרות חיות לטרוריסטים פלשתינים, ולשמש קיר מגן מול שוטרים וחיילים ישארלים.. להיות ימני זה זה לצעוק שהצרפתים ביצעו פשעי מלחמה ברואנדה אבל להעריץ את דן חלוץ.... להיות ימני זה להזיל דמעותת תנין בלוויה של נרצחי טרור אבל לא לשכוח לעשות מזה הון פוליטי..... להיות ימני זה לאיים במלחמת אחים על כל מי שאינו עושה את רצונם. .... להיות ימני זה לצפות לעליית הדאו ג'ונס כמו לביאת המשיח שלא כדרך הטבע, אבל להכחיש ולהצביע על הסמולני שעושה זאת. .. להיות ימני זה לכנות סמולני כל מי שחושב אפילו קצת אחרת..... להיות ימני זה לחשוב ש,יש רק אמת אחת, האמת שלי,!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק!!!
מושיקו וקופיקו,
מעלה אדומים,
04/03/05 09:07
|
|
 |
וזה רק חלק קטן מהפרדוקסים
של השמאלן המצוי,
04/03/05 08:54
|
|
 |
well written
ל"ת
Noam,
Dayton,
04/03/05 08:40
|
|
 |
כל כך עצוב וכל כך נכון
ל"ת
עודד,
04/03/05 07:34
|
|
 |
מקסים
מירי,
בית שמש,
04/03/05 06:23
|
מקסים ומשגע ונכון ו...אולי פספסתי את זה בדרך, אבל האם כתבת על ההסתה שלהם בכלי התקשורת? לקום כל בוקר עם ההשמצות שלהם כלפי הימין והמתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיות ימני/שאלה כנה
drembi,
ת''א,
04/03/05 04:50
|
להיות ימני-אם לשפוט על פי מה שאתה כותב- זה להכליל את כל מי בצד אחד של המתרס רק בגלל שהוא חושב אחרת. זה להוליך למקום של שנאה בין אנשים רק בגלל שהם חושבים אחרת. זה להראות לצד השני שאתה כל כך חלש, שהדרך היחידה שלך להגיב היא בהתקפה. ידידי, אני לא שמאלני ולא ימני, אני אינדווידואל, גם אם חלק מהדעות שלי תואמות את הדיעות של השמאל הישראלי זה לא אומר שאני צריך להגדיר את עצמי ככזה. אני משרת בצבא כבר שנתיים, ואתה יודע מה, מתוך האהבה שלי למדינה, ולא לצבא, כי אני לא אוהב את הגוף הזה, החלטתי לצאת לקצונה, וכבר 4 חודשים שאני מפקד על כ10 חיילים, שכל מה שאני מנסה להעביר להם זה את החשיבות של השירות בגוף שהם מרגישים שזורק עליהם זין. כן אני נגד מלחמה, אני מה שאתה תקרא לו תמים, ואני נלחם בכל דרך אפשרית להשאר כזה. אני לא נפגע ממך, חלילה, ואני גם בטוח שהכוונה שלך לא הייתה ללבות שנאה, או חלילה לפגוע באף אחד, אבל אני חושב שאדם אחר שכן מגדיר את עצמו שמאלני, יקח את מה שאתה אמרת ויוכיח לעצמו שהימין הוא חבורה של אימבסילים שאין ממש טעם להתדיין איתם, או ששסתם יכעס עלייך לכמה דקות ואז זה יעבור לו. השאלה היא, לא עדיף לנו לנסות לשכנע אחד את השני עם טיעונים עניינים במקום לבוא ולנסות לפגוע אחד בשני? באהבת אמת. דוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעביר את המיכתב לממונים שלך
ל"ת
אבי,
04/03/05 10:08
|
|
 |
מלים יפות אך ריקות מתוכן
יניר,
ארץ ישראל,
04/03/05 06:48
|
מילים יפות כתבתה DREMBI אך הן ריקות מתוכן ונמצאות על סף דמגוגיה.
קרא היטב את התגובה ''להיות שמאלני'', שורה שורה, שב בינך ובין עצמך וחשוב האם הוא לא צודק!
אגב, לדעתי אין שם נסיון לפגוע במישהו. ואם מישהו נפגע זה משום שפרצופו האמיתי נחשף.
בידידות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
ל"ת
meir,
montreal,
04/03/05 04:21
|
|
 |
ענק!!! גזור ושמור!!!
ל"ת
אביב ישראלי,
04/03/05 02:53
|
|
 |
you are total lost
ל"ת
the wiz,
04/03/05 02:53
|
|
 |
גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
יניר,
ארץ ישראל,
04/03/05 02:49
|
|
 |
גדול שלח לכל העיתונים
חגי,
תל אביב,
04/03/05 02:43
|
ןלכל כלי התשקורת רק היזהר שלא יעצרו אותך על המרדה הסתה איומים ניסתרים על ראש הממשלה וחברות ברגון מחתרתי ברצינות חומר מעולה נסה לפרסם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליפ כדורבנות, שווא קריאה
ל"ת
דוד,
ישראל,
04/03/05 02:18
|
|
 |
great great
dudinka,
usa,
04/03/05 04:50
|
it is just great i am so impressed please advertise it in as many places as possible thank you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
לך לבחירות, נראה אותך
רמי,
מחנה לאומי,
03/03/05 23:58
|
לך לבחירות, אל תאיים, נראה אותך. רק תלך לבחירות, נפיל אותך. יתברר לך שאין לך חיילים. חתכת שמאלה מדי, ונשארת לבד. אתה מנסה להוביל את ישראל לעברי פי פחת, לקרב את הקסאמים לאשקלון נתיבות ושדרות. אז בבקשה ממך לך הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבחירות שרון יביס אותך פשיסט
מחנה שפוי,
04/03/05 01:37
|
אתה ומהמתנחלים שלך עשקתם את המדינה כלכך הרבה זמן. לכו לעבוד ולשלם מיסים מיעוט של פרחחים. הגולם (שזה אתם) קם על יוצרו. תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיזהר משקרנים לא אמינים
Avi Ecuador,
04/03/05 06:30
|
עוד יתברר לך שהוא מבין שהערבים ימשיכו בשלהם והוא ימחה את עזה מעל המפה עם מטוסים, יהיה לו תירוץ, מעניין יהיה לקרוא את תגובות השמאל . ובאמת, יהיה צר לי על השואה. אני ביקשתי רק טרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כל שמאלי מצוי שאין לו מה..
אביב ישראלי,
04/03/05 02:56
|
לומר תמיד פותח את הג'ורה שלו ותחיל להטיף ולקלל או סתם בורח. בהזדמנות זאת קרא את מה שכותב 140 למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיין בבקשה בידיעה הקודמת
ישראלי שפוי,
בין ירדן לים,
04/03/05 02:28
|
1. בדוק האם האם 80% לפחות עונה על הגדרתך. 2. לאחר שלא הצלחת למצוא אפילו לא אחוז אחד הונה על הגדרתך קבל את הסיווג ''שמלאני הוזה'' 3. התבודד עם עצמך באזור שיח מונס (את''א). 4. חפש את בעלי המפתח של המקום 5. שאל אותו: מה יקרה אם יקבל את ביתו העתיק, האם יסכים להרוג אותך בפצצת מרגמה או יסתפק ברמון רסס? 6. על תתנגד ללינץ בך, הוא נעשה בתוקף זכותו הלאומית של העם הפלסטיני, שוחר השלום, למחאה לגיטמית כנגד השלטון הכובש את ביתו בתל אביב. 7. בגיהנום, על תשכח לנגב חומוס עם ידידך המרצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעור בגיאוגרפיה
א.ש,
04/03/05 01:25
|
אחרי שצה''ל יצא מעזה וילדים בני 18 לא יהרגו יותר עם מזבח הגנת 2000 מתנחלים, עזה תישאר בעזה ואשקלון באשקלון הן לא תתקרבנה זו לזו אז תפסיק לאיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעור בהגיון
אביב ישראלי,
04/03/05 03:00
|
אתה צודק, אבל הקסמים יתקרבו לאשקלון. ואז אותם ילדים -חיילים בני 18 יהרגו באשקלון בנוסף לסתם אזרחים (ראה ערך שדרות) אבל מה איכפת לך עד שינקין הדרך עוד ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
@,
04/03/05 00:56
|
|
 |
חבורת בבונים
ל"ת
גיא,
04/03/05 00:11
|
|
 |
ata BABUN and big 00
ל"ת
pil pilon,
04/03/05 07:34
|
|
 |
138.
לזרוק את הדיקטטור השמן !
ירוס,
רמה''ש,
03/03/05 22:55
|
לזרוק את הדיקטטור השמן לפח הזבל של ההיסטוריה. שם מקומו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפה גסה = איש גס
yoka,
california,
04/03/05 00:17
|
''לזרוק'' '' דיקטטור'' ''שמן'' ''פח זבל'' איך אתה מדבר איש גס אלים וחסר תרבות וגם טיפש הרי אתה משתף את כולנו בתכונותיך אלה במבט לאחור מזל שלי שאני לא גר איתך באותו אזור גאוגרפי ואני מתנצל בפני הקוראים שצריכים לפגוש מגעילים כמוך ובעיקר מראש הממשלה שלך ש אמנם לא בחרתי בו אבל רוחש לו כבוד מתוקף תפקידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yoka. well said
ל"ת
DANY,
N.Y.,
04/03/05 07:36
|
|
 |
137.
ותצא אש מן האטד
ל"ת
יותם,
כעומק החקירה,
03/03/05 22:44
|
|
 |
136.
הליכוד
יק,
ישראל,
03/03/05 22:41
|
|
 |
135.
רק הדחת הדיקטטור מראשות הליכוד
דרור,
03/03/05 22:37
|
תעצור את מירוץ האמוק של ממשלת השמאל הקיצונית בראשות שרון, גנב הקולות. מתי יבינו הליכודניקים שמפלגתם רוסקה ע''י שרון, וככל שיקדימו להדיח אותו, כך ירבו סיכויי הצלת המפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
שוליים רחבים
מ.ד,
מרכז,
03/03/05 22:30
|
כל הזמן שרון מדבר על שוליים, אבל השוליים כל כך רחבים, שלא ברור היכן יש לשרון מקום ללכת!
שרון! אתה הוא השוליים! הגיע הזמן שתבין מאין באתה - תרתי משמע, ותפסיק לצפצף על המרכז. בור ששתית, ועדיין אתה שותה ממנו - אל תירק לתוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
MITNACHLIM+DOSSIM=CANCER
ל"ת
ME,
US,
03/03/05 22:29
|
|
 |
...pity on you
Avraham,
Judea Mounts,
04/03/05 00:28
|
|
 |
132.
MITNACHLIM+DOSSIM=CANCER
ל"ת
ME,
US,
03/03/05 22:28
|
|
 |
131.
MITNACHLIM+DOSSIM=CANCER
ל"ת
ME,
US,
03/03/05 22:27
|
|
 |
130.
mitnachlim+dossim=cancer
ל"ת
me,
us,
03/03/05 22:20
|
|
 |
129.
סופו הפוליטי של הרודן מתקרב!
ל"ת
אנטישרון,
03/03/05 22:16
|
|
 |
HASOF SHEL IMMA SHELCHA MITKAR
ל"ת
ME,
US,
03/03/05 22:30
|
|
 |
128.
mitnachlim+dossim=cancer
ל"ת
me,
us,
03/03/05 22:15
|
|
 |
127.
העם בחר את שרון
יחזקאל,
שוק תלפיות,
03/03/05 22:14
|
ולא את מרכז הליכוד, כנופיות סכינאים ושל משטמטים גם מהצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזרק את מצנע
לא לשכוח,
04/03/05 01:58
|
|
 |
את הבחירה
Avi Ecuador,
04/03/05 06:43
|
עשה ערפאת, הוא גם הוריד את השמאל, אם היה מאכיל אותם בתקוות שווא, לוקשים וחרא, הם היו היום ''ייציבים'' בשלטון. שרון היה בבריקאדות עם המתנחלים. יש לך ספק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם בחר את הליכוד
Ex-Likudnik,
03/03/05 22:52
|
|
 |
126.
אדם שאחראי ישירות למות מאות לא
שרון רוצח,
דם על ידיו,
03/03/05 22:13
|
|
 |
קצת כבוד מוחמד!
ל"ת
אזרחית,
04/03/05 01:04
|
|
 |
125.
טעות: ''הסתיים הערב במפלגה'' ??
ל"ת
אקי,
03/03/05 22:12
|
|
 |
124.
לכל המגדפים את שרון
מערכניק,
03/03/05 22:00
|
לפני שנתיים שרתם ''אריק מלך ישראל'' ואולי אפילו קפצתם למזרקה מרוב שמחה.
אז מה השתנה? ומי מבטיח לכם שהגנגסטר הבא שתמנו לעמוד בראש הליכוד לא יתקפל מהשטחים? (והוא יתקפל ועוד איך!)
קצת חומר למחשבה: ישראל תפנה את השטחים, כי ארה''ב ואירופה יאלצו אותה לעשות זאת. החלטות מרכז הליכוד לא עושות רושם על הגויים.
שרון מנסה להגיע לפתרון כל עוד ישראל נמצאת בעמדה של כוח ועם תמיכה אמריקאית. כי אם ישראל תיסוג תחת לחץ וסנקציות המצב יהיה יותר גרוע. את זה שרון מבין אבל אתם לא מבינים.
ועוד תיזכורונת: נתניהו (המנהיג-גנגסטר הבא?) היה זה שפינה את חברון בלחץ אמריקאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס''ד חייבים משיח בן דוד!
מטה המאבק,
עמנואל,
04/03/05 06:21
|
נכון אתה צודק לא שרון ולא שרונה ראוי להיות ראש הממשלה של ישראל רק משיח בן דוד יעיף את שלטון הערב רב מימין ומשמאל ויילחם ברשעים ששולטים במדינת 'ישראל '. בברכה מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טועה
משה,
04/03/05 00:23
|
התמונה הרבה יותר מורכבת,הקיצוניות הווהבית הערבית לא תאפשר את שליטת בוש+ותיקן באזורינו, אליהם מצטרף פוטין ,כמו כן אירן סוריה חיזבאללה לא יוצאים לפנסיה,תכלס', נכון שמרכז הליכוד חסר משמעות אך גם צעדיו הכושלים של שרון בעצת קיסינג'ר וכו' לא יועילו לכאוס הצפוי באיזורנו, לכן תתפלא , רצוי שנדע בדיוק מה טוב לנו ,ולנו בלבד,ועל זה לעמוד במסירות נפש, הארץ הזאת של היהודים והיהודי בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you have no idea
oded,
04/03/05 02:32
|
You use words which you do not understand. No one in palestine is wahhabi. Wahhabism is something that is only alive in saudi arabia and even then it has little to do with the wahhabi revolt of the early 19th century. Iran cannot join the wahhabism because it is shiaite . and how does what you say that the land is only of jews?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
צודק,
03/03/05 22:31
|
|
 |
123.
אם ברצון שרון
צברי אחד מהעם,
03/03/05 21:57
|
להיזכר בהיסטוריה כמנהיג גדול ודגול,
הוא חייב ''לצאת'' למשאל עם על נושא ההיתנתקות!! הרוב בעם מבקש משאל עם!!! שרון מחוייב לענות בחיוב מוחלט!! מדוע??!! כי הפוליטיקה שהוא מנוויט בה היום, שונה לחלוטין מהמצע הפוליטי אשר הוא ''מכר'' לעם בעת הבחירות ואשר ''בזכותו'' הוא קיבל מנדט להנהגת העם!!!
ולא, הוא יכנס להיסטוריה בתור ''הרודן הדמוקרטי'' הראשון של מדינת ישראל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
רודן
משה,
03/03/05 21:50
|
בד''כ איני זוכה לעבור את הצנזורה השמאלנית של צהובון זה,אך בכל זאת ניסיון נוסף: שרון רודן אנטי דמוקרט ומסוכן לעם ישראל, מהלכיו יובילו למלחמת אזרחים, ראשית הוא יוצר איום ימני ''קיצוני'' מדומה ,ואח''כ הוא גם מחסל אותו,אינו בוחל בכל אמצעי, אותו שקר שהפיץ קראדי הוא רק דוגמא לכך, כבר היספיקו להכחיש את פסק ההלכה המדומה,רק שבמדינת חוק מסודרת גם מפ''כל הי'ה נותן על כך את הדין בעוון הסתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
נתניהו מנהיג בעל שיעור קומה
ל"ת
יניב,
רחובות,
03/03/05 21:48
|
|
 |
נתניהו מה????
דני,
צרפת,
04/03/05 12:06
|
|
 |
120.
הקיצונים שוב מ-ת-ל-ה-מ-י-ם
א.ש,
שמאלני,
03/03/05 21:46
|
עוד סיבה לימנים הקיצונים להתלהם לאיים על שרון, על הליכוד, על ישראל. אנחנו, הרוב הכריע של העם לא מ-פ-ח-ד-י-ם מקומץ המתלהמים. חבל שאין משאל כדי להראות לכולם מה משקלו של הימין הקיצוני. הסיבה ששרון מתנגד למשאל אינה לא דמוקרטית. שרון יודע שזו עוד דרך של הימין הקיצוני המיואש לדחות החלטה מוצדקת וחשובה. כל הכבוד לשרון שבאומץ ובמנהיגות מוביל אותנו לימים טובים יותר. אין יותר שמאל וימין, יש רוב העם וימין קיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
answer to a.s. from the left
#3,
nyc-tlv,
04/03/05 06:58
|
the m.k. that want mishal am are from the left and the right saas do not want they R afraid that someother time will be mishal about civil marirge in the keneset.landau is not yamin kitzoni meuiash so not mr ratzon.for sure not m.eitan,only sharon with his spins about the hitnatkot he his the desfarit one no hitnatkot he goes to jail,us will not force israel to do that move and i remmeber that sharon said this will protect goshei hitnacloiot,lo dobim vlo yaar .about the yamin akitzoni they do not need mishal to stop the hitnatkot they will shoot a missle or use margema 120 mm and no more al aktsa than what??will be holy war against israel,than what than duby wiessglass will say i made amistake recomending mr sharon hitnatkot than will be to late.i,m sorry but that a cenrio that the sabak and the police trying to solve so far no solution,maybe mishal am will be a smart move by the GENERAL after all the silent majurity want HITNATKOT lets PROVE IT RIGHT AND NOT PACING THE REAL YAMIN KITZONI
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תרדו מהעניין הזה של ''אנחנו
מי בעד,
חיסול הטרור,
04/03/05 01:21
|
הרוב...'' עדיין לא הפנמת ששרון נבחר על יד רוב העם על מנת לחסל את הטרור - כלשונו, ולא על מנת לתת פרסים לרוצחי היהודים???
אותו רוב - שהוא הרוב שבחר את ראש הממשלה על מנת להילחם בטרור, הוא הרוב גם היום - ולא קומץ הסמולנים שאליהם ערק שרון.
אני חושב שלעסנו את העניין הזה מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה בדיוק ''אנחנו'' ????
ענת,
04/03/05 00:54
|
לפי תוצאות הבחירות במקרה הטוב אתם שווים 22 מנדטים (כולל את ה''אבודה''). אז בשם איזה רוב אתה מדבר ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אולי 700 זה כל מי שנשאר תומך
ירון,
חיפה,
03/03/05 21:42
|
ליכוד? השאר עזבו את המפלגה בפחי נפש, כמו שרק כ 60% הצביעו במשאל הליכוד הקודם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
שרון, מפלגתך שונאת אותך, תפנים
ל"ת
חברת,
ליכוד,
03/03/05 21:29
|
|
 |
117.
רוב העם בעד גיוס בחורי ישיבה
ל"ת
משאל עכשיו,
03/03/05 21:25
|
|
 |
וגם בעד נישואין אזרחיים
ל"ת
שאול משאלי,
03/03/05 21:41
|
|
 |
116.
.....iSharon WAS great...
Ben Jabo,
Tel-Litwinsk,
03/03/05 21:23
|
...but today Alzheimer must be creepin on. Get out while you can - before you get kicked out. Use whatever brain you have left and say Shalom.....i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ימי שרון האחרונים כראש ממשלה
מרכז הליכוד,
03/03/05 21:15
|
הוא יחזור בקרוב מאוד לחווה לכבשים ולפרות שם מקומו מוווווווווווווווווווווו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו הרבה שחשבו כמוך הרבה שנים
שאולי,
03/03/05 21:44
|
|
 |
ל115לא נכון.יגיד:''טעיתי=גדולה
ל"ת
מחל העם.עקשנות?,
=אנרכיה,
03/03/05 21:42
|
|
 |
114.
הגיע הזמן
אבי,
03/03/05 21:14
|
להראות לשרון ולאולמרט וחבורתם את הדרך החוצה לחוות שיקמים. אם ירצה להקים גוף פוליטי חדש,יחד עם אולמרט,שיחבור לשמאל יבושם לשניהם. הליכוד אינו צריך מפאיניקים לשעבר ופושעים הנמלטים מהחוק רק בגלל הסתרת מידע וזכות השתיקה וכן הגנה של הבן (פושע לא קטן בזכות עצמו) על האב,כאשר ברור לכל כי האב הוא הפושע הגדול. בקיצור: משפחת שרון החלאתית - הביתה. ועדיף לבית הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
Sharon OUT !...i
Hakohen, Y.R.,
Ei - Sham,
03/03/05 21:12
|
It is high time that we take our Party back from the abusers of power - Sharon and Company.
Ben Hamishpahah Halohemet
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שרון פועל בניגוד למצע הליכוד
חד-נס,
03/03/05 21:11
|
עליו להתפקר ולהחזיר את המנדט של ראש הליכוד וכן להתפטר מראשות הממשלה. תן לחברי הליכוד להחליט מי נאמן לאידיולוגיה של ז'בוטינסקי(ראיתם את תמונתו הגדולה בכנס המרכז) בחירות חדשות עכשו די לשךטון מפא''י של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
דאטפת אטפוך ומטיפיך יטופון
חוזה,
צפון,
03/03/05 21:08
|
שרון טועם את הגלולה המרה שהוא האכיל את יריביו כשהיו בשלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What Sharon-left want is
think before it,
is too late,
03/03/05 21:45
|
violence, not evacuation! They want to smash their opponents by force, evacuation is only an excuse! Evacuation could be done long ago - quietly, with apologies to residents, with immediate compensation payments via third party (they had money for that!) Instead, they performed hate publicity compain for the whole year, they were preparing civil conflict - and kept people in Gush Katif, with no real money assigned for them, no elsewhere place to go, under bombs and hate propaganda! Instead of evacuating people willingly and quietly from dangerous place (many would agree to go if they did it this way), they prepared for civil war against political opponents!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אם המפלגה שבחרה בשרון
יוסי ט,
03/03/05 21:06
|
היא השוליים הקיצוניים, נראה אם השמאל והמרכז יעמידו אותו בראשם כדי להגשים את מדיניותם בצורה דמוקרטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
המנגלסטים לא יחליטו בשביל העם
ליכודניק,
03/03/05 21:03
|
חבורת המנגלסטים, או מה שנקרא מרכז הליכוד, הם לא האנשים הנכונים שיחליטו על עתיד מדינה שלמה! בסך הכל אנשים מושחתים, עם סידורי גוביים ומחפשי הונאה, ששרון יפזר להם גם דולרים על הרצפה וכולם יתמכו בו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
שרון :ענק בין חגבים
אלעד,
מודעין,
03/03/05 20:53
|
יותר ויותר מתגלה שרון כמנהיג בעל שיעור קומה שלא כמו בייבי השפן -שמפחד מהצל של המתנחלים ומוכן להביא לשפיכות דמים ע''י המשאל
הרי כל העם כבר קיבל את ההתנתקות כמוגמרתיש לו אומץ להגיד את האמת לעמו ולעמוד מאחוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - מנהיג בעל שיעור קומה
מי בעד,
חיסול הטרור,
04/03/05 01:16
|
מתנהל בצורה פאשיסטית, מקים שלטון טוטליטארי, מעניק לטרור גמולים ופרסים ועושק את עמו.
קשה להאמין שהיו עוד כאלו בהיסטוריה של עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
שרון הוא השוליים!
nav,
03/03/05 20:39
|
שרון הוא השוליים של הליכוד! שרון לא מקבל את החלטת משאל המתפקדים! שרון רימה את המתפקדים ולא פעל ע''פ הוראות המשאל שהוא יזם!!!
שרון גנב את קולות הבוחרים- ''דין נצרים כדין תל אביב''
שרון- הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשרות כואבות מה זה?
מוטי חיפה,
03/03/05 21:05
|
זה להתפשר על שיניים תותבות?, שרון קיבל 40 מנדטים בדיוק על הבטחות אילה, שרון לא רוצה שיקרה במדינת ישראל מה שקרה בדרום אפריקה כאשר הרוב השחור קבע את עתיד המדינה שם בכפיה של האומות בעולם ובצדק, אין לנו כמדינה יהודית לספיח לתוכינו מליון וחצי ערבים פלסטינאים זאת בגלל משיחיות של קומץ מטורפים שיורידינו שאולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב! ביבי צודק! נוגד המצע
ירון,
חיפה,
03/03/05 21:38
|
של הליכוד במפורש, וכולם חשבו שמקסימום פשרות כואבות זה שטחים לא מיושבים או הימור נוסח אוסלו מקסימום, ולא עמרם מצנע ומצע ביילין. הליכוד קיבל 38 מנדטים (2 של ישראל בעליה שלא סיפרה לאף אחד שתצטרף דקות אחרי תוצאות הבחירות לליכוד) מקסימום, וכמה זה בזכות שרון הישן? כמה בזכות המחאה של ''לא מצנע''? משיחיות של ביילין? לא יקרה פה שום דבר כמו בדרום אפריקה, אנחנו רוב מוצק ושם המיעוט היה סופר מיעוט. אנחנו בארצנו מאז ומתמיד והפלסטינים פה מקסימום 150 שנה. השחורים שם לא רצחו והתאבדו ללא רחם (סופר טרור) והסכימו לחיים משותפים. כאן לאף אחד גם בחלומות הכי ורודים של פרס וביילין אין אופציה כזו, ושלא לדבר על ניגוד הדתות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, שרון כמו מצנע
מוטי,
מדינת ישראל,
03/03/05 22:08
|
מדוע לא, אים זה טוב למדינת היהודים שמטורפים כמוכים רוצים להופכה לדו לאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם בחר בשרון במקום בנסיגה
ל"ת
החד-צדדית של,
מצנע. זוכר?!,
03/03/05 21:29
|
|
 |
האם אתה תמכת בשרון או במצנע?
משה,
03/03/05 21:26
|
מצנע הציע למכירה תוכנית התנתקות מנצרים - והציבור זרק אותו מכל המדרגות לעומתו שרון הציע קו ברור של דין נצרים כדין תל אביב וזכה ב40 קולות האם הצרכן(העם) לא הראה את צונו באופן הברור ביותר
ככל הנראה אתה הצבעת למצנע... ולמרות שהתברר שאתה מיעוט אתה מנסה לכפות דעתך על רוב העם שהצביע בעד הליכוד-הימין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שרון! אתה ורק אתה השוליים!
יערה,
תל אביב,
03/03/05 20:36
|
ואתה מכתיב את גרכך באיומים ספינים ושחיתות! בוש והכלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שרון העם (הפלשתינאי) איתך!
ל"ת
יניב,
03/03/05 20:35
|
|
 |
104.
LEARN FROM LEBANNON
OMRI,
03/03/05 20:24
|
IF THEY CAN DO IT IN LEBANNON WHY THEY CAN NOT DO IT IN ISRAEL?????????????SHARON GO HOME AND TAKE PERES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
SHARON & PERES GO HOME
OMRI,
JAIL.COM,
03/03/05 20:23
|
|
 |
102.
SHARON RESIGNED
OMRI,
FROM JAIL,
03/03/05 20:22
|
|
 |
101.
SHARON GO HOME
Omri,
03/03/05 20:20
|
|
 |
100.
שלא יצביעו בעד התקציב, זה הכח
ל"ת
הילה,
קרית שמונה,
03/03/05 20:20
|
|
 |
99.
כלבים נובחים ולא נושכים.
פודל,
קדימה,
03/03/05 20:18
|
|
 |
98.
שרון פוחד
שירה,
03/03/05 20:17
|
משאל העם מפחיד את שרון. לעם נמאס מהדיקטטורה. רוצים נקיון כפיים ופוליטיקה נקיה ומוסרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
העולם במה וכולנו שחקנים.
המחזאי,
תאטרון הבימה,
03/03/05 20:13
|
|
 |
96.
מי שלא רצה אותו רמטכ''ל קיבל
קרקל,
מידבריות,
03/03/05 20:13
|
אותו שר ביטחון. מי שלא רצה אותו שר ביטחון קיבל אותו ראש ממשלה.
ומי שרצה אותו והעריץ אותו מקבל אותו עכשיו בתור הרפורמטור הגדול שיבצע את תוכנית חלוקת הארץ וסיום הכיבוש. אנחנו לא רצינו אותו אבל הוא היחיד שיכול לבצע מדיניות שפויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
להתעלם---חובה
גילעד,
03/03/05 20:11
|
מהחלטת מרכז הקופים יושבים 70 אחוז אנאלפאביתים ומחליטים למדינה שלמה כולכם צבועים ואפשר לקנות אותכם בכסף שרון תתעלם מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסתמך על אותו סקר של 70%
ל"ת
בעד העקירה?,
03/03/05 22:34
|
|
 |
גילעד אולי לא הבנת
ענת,
03/03/05 22:09
|
במשאל העם ,כל האינטלקטואליים, בניהם אתה הם אשר יחליטו. העם מחליט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענתוש
גילעד,
04/03/05 00:07
|
|
 |
בנאדם נראה שהסתכלת במראה...
משה,
03/03/05 21:29
|
מה זה הסטיגמות האלו??? אתה בטח גם חושב שלכל המתנחלים יש קרניים והם אוכלים ילדים קטנים לארוחת בוקר.... נכון? די כבר לסטיגמות חסרות הבסיס שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
עדיף לראות ערוץ הופ, ללא תכחים
ל"ת
הנואמת בכנסת,
גדרה,
03/03/05 20:11
|
|
 |
93.
שרון לא אמין, ומנצל את סמכותו
הנאמן למולדת,
אריאל,
03/03/05 20:07
|
הוא הסווה את עמדותיו האמיתיות הוא סתם פוליטיקאי אינטרסנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לשאול את העם על ליגיטימיות ממש
צבי ג,
03/03/05 20:05
|
אין שום דבר משותף בין מצע ליכוד לפעולותיו!! יכול להיות שיש לו תמיכה רחבה ואף תמיכה בכנסת ואז זה חוקי אבל מאוד מסריח! בין זהלדמוקרטיה מחברת רק מילה אשר הכנסת מטעמי רווח אישי ונתמכים על ידי עתונות אשר מזמן אינה מייצגת ''זכות הציבור לדעת''( היא יותר קרובה לפראבדה) תומכת במחזה מגוחך-ראש ממשלה שנבחר על ידי מפלגתו מייצג ומבצע מדיניות של יריבה! דרך אגב התנתקות עם זריקת אוכלוסיה נעשה רק ברוסיה בולשביקית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
רוב העם בעד ההתנתקות
רינה,
רמת השרון,
03/03/05 20:01
|
|
 |
לפי סקרים שרון ניצח במשאל ופרס
יהודה,
03/03/05 20:37
|
|
 |
90.
צריך משאל עם, למען הצדק !
ל"ת
הנאמנים לליכוד,
רמת גן,
03/03/05 19:58
|
|
 |
וכאשר בנו התנחלויות
מוטי,
03/03/05 21:16
|
בקיבינימט וזרקו מיליארדים וכולנו נדפקנו ונהרגנו היה משאל עם? היום כאשר ראש ממשלה בא לתקן זאת אתם באים לדפוק את כל העם והמדינה קבוצה זניחה ומשיחית! אני יותר את ילדי לא אשלח יותר לשמור על מטורפים בעזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שרון הוא הוא מורד הליכוד
יעקב,
03/03/05 19:53
|
ושהזקן הממרה יפסיק לאיים הגיע הזמן שיבין את הרמז ושיצא לגימלאות הפרה נתנה חלב ובעטה בדלי די היה לנו ממך נביא השקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בכלל לא ליכודניק, אלא מפאי
יודעים עליו הכל,
צפון,
03/03/05 20:30
|
הוא מפאיניק כדאיניק טיפוסי. הלך למקום שהיה לו כדאי, והליכוד הטפש אכל אותו. שרון הוא סאליניסט טיפוסי וסכנה לדמוקרטיה וכל זאת בעידוד השמאל הישראלי. אבל כידוע גם הוא לא דמוקרטי אלא אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
איזה עם תשאלו?
יוש,
תל אביב,
03/03/05 19:50
|
מי יורשה להשתתף במשאל העם? האם רק מי שאימו יהודייה על פי ההלכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק יהודים אמיתיים - עם כיפות!
ל"ת
שיודע לענות,
03/03/05 22:36
|
|
 |
מדינת היהודים
משה,
03/03/05 22:08
|
בודאי שרק יהודים ,ויהודי זה רק מי שנולד לאם יהודי'ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Peace Now no 88
Yael Kaz,
Kfar Shmaria,
04/03/05 01:22
|
|
 |
את העם
ארז,
03/03/05 19:58
|
את כל העם, לא רק את סביבות שינקין, רמת אביב וסביון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
ומ הגיל הממוצע של שרון?
ל"ת
יעלה,
03/03/05 19:50
|
|
 |
86.
מה שווה מפלגת ימין כמו זו?
רונית,
03/03/05 19:49
|
|
 |
85.
בדמוקרטיה לא ישירה הממשלה מחלי
נו באמת,
03/03/05 19:48
|
מחליטה והכנסת מאשרת. מרכז הליכוד לא מעניין. אם יהיה משאל עם- העם יצביע בעד כי נמאס מהמתנחלים המתנשאים שמורידים אותנו שאולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע שרון מתנגד למשאל?
ארז,
03/03/05 20:00
|
|
 |
84.
העם חזק, המנהיג חלש!
כל עם ישראל,
ארץ ישראל,
03/03/05 19:45
|
העם לא רוצה להתנתק מערכים ומארצינו, רק המנהיגים חלשים. נתניהו צודק, וזה מפחיד את התקשורת כשהיא שומעת אתזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם מטומטם שיש לו מנהיג כ ביבי
ל"ת
סימה,
03/03/05 20:22
|
|
 |
בדיוק הפוך
ל"ת
rr,
03/03/05 20:16
|
|
 |
83.
הבונה וההורס
:-),
03/03/05 19:38
|
שרון הקים את גח''ל והורס את הליכוד. המרגיז שהאדם הכוחני והאנטי דמוקרטי ''מגן'' על הדמוקרטיה ונתמך ע''י השמאל והמערך ומעיז לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
LIKUD IS FINISHED
SHARON,
03/03/05 19:30
|
|
 |
81.
Sharon=Kisalon
omri,
03/03/05 19:28
|
|
 |
80.
Bibi = Demagog
ל"ת
in the know,
03/03/05 19:22
|
|
 |
79.
לפי הטלויזיה יש מלא אנשים שלא
אייל,
די לתשקורת,
03/03/05 19:17
|
|
 |
לפי האנשים הטלויזיה מלא שלא
ל"ת
jj,
03/03/05 20:16
|
|
 |
78.
ביבי האפס!
Joe Anaaref,
IsraHell,
03/03/05 19:15
|
אבו נפחא אמיתי. פאסדה של מנהיג נפוח חזה. מאחרוי הפאסדה יושב ארנב קטן, מלכך הפינכה של חב''ד ושאר הזויי עולם.
אפס מאופס. והאבו נפחא הנ''ל חושב שהוא מנהיג! אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
תגובה ל כל הימנים
שמאלני,
03/03/05 19:15
|
נו הכנסנו לכם צינור או מה!!!
אם יש לכם בעיות אתם יכולים להפנות אותם לצבא או למשטרה, ושניהים יחזירו לכם תשובה באלות.
זה השמאל, בזמן שהימנים אוכלים מסדרים ג'ובים אנחנו משנים את פני המדינה לאיך שאנחנו רוצים שתראה ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית רוצה......
/,
03/03/05 21:08
|
|
 |
הזהר בדבריך בעל הפה גדול
אושרי בוזורגי,
קריית שמונה,
03/03/05 20:54
|
וכי נראה לך שהשוטרים ימהרו להרים את ידהם על יהודים אחרים?! וכי נראה לך שאנו בשואה?! עתה אנו יהודים!!! כולנו אחים!!!! והיה אם יהודי ירים על יהודי יד, הרי שהחזק ישרוד... והימנים לא ידועים בתור חלושי דעת וכוח הנכנעים כמו השמאלנים... הזהר בדבריך טיפש ועם הארץ!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאושרי
oz,
04/03/05 00:44
|
הטיפש והבור הוא אתה! אנשים כמוך יורידו את מדינת ישראל לדרגת מדינת העולם השלישי. נראה אותך עומד על הגג ומצפצף מול אירופה וארצות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
תיאטרון האבסורד- חובה לקרוא
יואב,
צפון,
03/03/05 19:09
|
הסקרים הנרחבים מראים שיש רוב ברור בקרב העם לתוכנית ההתנתקות. והנה מופיע השר הנכבד סילבן שלום וטוען כי הוא בעד משאל עם על מנת למנוע קרע בעם. האם לא ברור לך סילבן היקר שהמצדדים במשאל עם עושים זאת על מנת למנוע את ההתנתקות ובכך להפר את רצונו ושאיפותיו של העם. על מנת לממש את זממם יעשו המתנגדים ככל העולה על רוחם, כולל הסתה פרועה שלבסוף אכן תיצור פילוג וקרע של ממש בעם. דווקא הדיבורים על כך שאי קיומו של המשאל יביא למלחמת אחים- זה מה שאתה טוען ח''כ לנדאו, הנם חסרי אחריות, שכן הם מעודדים את הקיצוניים ויוצרים לגיטימציה להתנגדות אלימה, עד כדי מלחמת אחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, לפי הסקרים שרון ניצח במשאל
אביב,
03/03/05 19:49
|
בהפרש 20 אחוז. ולמעשה - הוא הובס בהפרש 20 אחוז אחרי שבועיים וחצי של הסברה מבית לבית.
מספיק לקשקש בשכל עם הסקרים, זה מגוחך כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעוןפרס = ראש ממשלת הסקרים
חזקאל הסוני,
תל רחובים,
03/03/05 19:48
|
סקרים אפשר להריח - אבל לא לטעום - דברי שמעון פרס ראש ממשלת הסקרים (ניצח את נתניהו בכל הסקרים לפני בחירות 96).
האם מדיניות הממשלה אמורה להיגזר מסקרים ? לא חושב.. מדיניות הממשלה אמורה להגזר מהבחירות האחרונות בהם הצביעו שליש מהעם עבור הליכוד -- אותו ליכוד שבראשו עמד שרון שדיבר על דין נצרים כדין תל אביב.
מסתבר ששרון שיקר, או לפחות טעה במה שאמר לפני הבחירות ובנושא קריטי ביותר. טרנספר של 8000 תושבים הוא לא ענין שגרתי.
המסקנה: משאל עם הוא הפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
200
Likod,
tlv,
03/03/05 19:00
|
|
 |
74.
מרכז הבדיחות הארצי, פתטי !!!!!
ל"ת
זוזו,
03/03/05 18:38
|
|
 |
73.
כולה 200 חברים, אלק גם כן מרכז
ל"ת
המשועשע,
03/03/05 18:31
|
|
 |
המנעות בהצבעה=אי רצון להשפיע
ברוך ו,
ירושלים,
04/03/05 04:24
|
על תוצאות הנושא הנדון כמו: בחירות, משאל עם וכו'. אי לכך, ישנה לגיטימיות מלאה להכרעה שהתקבלה על ידי המשתתפים בפועל בהצבעה, גם אם הם מהווים רק שליש מכלל בעלי זכות ההצבעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו הפריע לאחרים להצביע?
משה,
03/03/05 20:42
|
אם במרכז הליכוד היו שמאלנים קיצוניים כמו שרון אזי הם היו באים להשמיע קולם - אך כנראה שאין כמעט כאלה....
שרון הוא השוליים הליכוד! הוא מפר את המצע שבשמו נבחר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ושמישהו יגיד שהתקשורת לא מוטת
משה,
03/03/05 18:16
|
במקום להגיד את הכותרת העיקרית של הערב: הליכוד מכריע-משאל עם! אומרים פרטים קטנים על מספר משתתפים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הכלבים נובחים
מסעודה,
03/03/05 18:14
|
|
 |
הקופים צועקים והקרקס ממשיך
ל"ת
מסעוד,
03/03/05 19:19
|
|
 |
70.
זהו חברה אנחנו דיקטטורה לתפארת
הדיקטטור,
שוב מאיים,
03/03/05 18:13
|
|
 |
69.
מורדים/מתנחלים=מחלה ממארת
ל"ת
אזרח,
03/03/05 18:05
|
|
 |
מתנחלים מחלת השמאלנים והערבים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
03/03/05 19:17
|
|
 |
שמאלנים/מחבלים = בריאות ויופי
ל"ת
גם אזרח,
03/03/05 19:13
|
|
 |
שמאלנים=סרטן
ש,
03/03/05 18:39
|
|
 |
יש לך הגדרה משעשעת לדמוקרטיה
ל"ת
דן,
דרום מערב,
04/03/05 12:10
|
|
 |
עדיף מלהיות שחור
yy,
03/03/05 20:18
|
|
 |
68.
עם הנצחונות של שרון
Avi Ecuador,
03/03/05 18:01
|
מי צריך מפלות?! יאללה, להמשיך להשתמש בצבא הכנה לפלסטין לעשות ניקוי אתני ליהודים, להלחם ביהודים ולתת פרסים לרשעים על רצח. הם כנראה לא רצחו מספיק יהודים. הכל בחינם, תגידו לשרון שישרוש 40000 מיליארד דולר מהפלסטינים בשביל פיצויים, ניתוק ובניית פלסטין, יעביר בקלות את התקציב בכנסת ישרפלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב צפרדע
Avi Ecuador,
04/03/05 01:25
|
השוואת הנסיגה מעזה לטיהור אתני היא פארסה. טיהור אתני (חלקי ובלתי מוצלח) זה מה שהגרמנים עשו ליהודים באירופה, ומה שהציונים עשו לערביי פלסטין. לומר שחיסול התנחלויות המנוגדות לאמנות ז'נבה ולחוק הבינלאומי, הוא טיהור אתני זה כמו לומר שהחזרת הגרמנים ממושבותיהם בשטחי הכיבוש זה טיהור אתני. קואקואדור, צפרדע קרקרן שכמוך, תפסיק להלאות אותנו בדמגוגיה המטופשת שלך. ואם בכל זאת אתה רוצה להמשיך, תן קרדיט למקור אותו אתה מצטט: מיין קאמפף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שפאסווה כמוך מתחזה
Avi Ecuador,
04/03/05 06:12
|
בכדי שיקשיבו לך מוכיח את הסירחון שלך. כשתיהיה בן אדם אולי גם תשובה לבני אדם תזכה ממני, אולי הנחדים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what about EGEL HAZAHAV
ל"ת
hu hu hu,
03/03/05 19:39
|
|
 |
67.
הוכחה ניצחת העם רוצה התנתקות.
אמיתי,
03/03/05 17:41
|
|
 |
66.
לצערי לישראל
Avi Ecuador,
03/03/05 17:37
|
אין מנהיגים לצורך השעה והשעה קשה מאוד. הלחצים עם הזמן יגברו על ישראל. לדעתי בהבנה של מי מנהיגנו ואיזה דור הצמחנו אחת הברירות הטובות ביותר שלה או אולי היחידה בהבנה של מה שאמרתי בתחילה היא להסתפח לארצות הברית שגם תשתלם לארצות הברית מבחינה כלכלית אם תנוצל נכון, מדינה שתוכל לשנות סדרי עולם ודרך מחשבה עם הזמן. ישראל יכולה להסביר שמדינה פלסטינית יהודית כמו שהיום אנו הולכים אליה ומדינה שתהיה בגבולות אושוויץ עם אופציה להפוך לגטו וחומות ששרון בונה לנו היא לא הגיונית ולא סביר שנהמר על עתידנו וניקח כזה סיכון מה עוד שאנו מכירים את המנטליות של שכננו; חוסר הבקרה העצמית שלהם; חמומי מוח ושאיפות שאין להם שום ריסון וסוף. אפשר לבקש מארצות הברית שמדינה זו תזכה לכוכב בדגל האמרקאי ואזרחי ישרפלסטין ופלסטין יהפכו לאמריקאים כאשר ישראל תהפוך לישרקודש לכל אומות העולם ויפורק צבא הכנה לפלסטין של היום. ישראל באופן טבעי תהפוך לארץ דת עם כלכלה אמריקאית שתדע להניע את התירות לארץ הקודש, מדינה שתהיה ללא נשק עם הזמן וחלק מארצות הברית ותוכל אפילו להיקרה ישראל. השמאל גם יהיה מאושר עם האזרחות האמריקאית ובאופן טבעי יהגר, לא יצטרך לשמור מתנחלים ודתיים ולא יהיה צבא או שטחים, הימנים גם יהיו מאושרים, יראו את עצמם כעם סגולה ואור לגויים עם התממשות החזון שישראל היא מרכז דת לכל הדתות והיהודים בה יוכלו בשמחה ובגאווה לשמור על צוויונם הדתי ואמונתם. הדרך אחרת היום של ישראל היא לנצל את הרוע וללכת לטרנספר של ערבים...וכתבתי לכם בנושא אבל בחלם אין את המנהיגות ועם הארץ שמוכן להקריב לדורות הבאים או להבין את זכויותיו. הברירות האחרות לישראל הם הקזת דם תמידית ואפשרות להגיע לקטסטרופה או שואה עצמית על ידי ערבים או לחץ בן לאומי או מלחמת אחים קרובה לוודאית או הכל ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צפרדע, תקצר
Avi Ecuador,
04/03/05 01:16
|
צפרדע, אם אינך יכול לומר במשפט קצר מה שיש לך לומר, אל תאמר. סייג לחוכמה שתיקה. ההיסטריה הלאומנית הפשיסטואידית שלך לא מצליחה לשכנע אפילו את המשוכנעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוריד על עצמך את המיים יוסוף
ל"ת
Avi Ecuador,
04/03/05 06:13
|
|
 |
avi.e. LEKATZER do you underst
tomer,
04/03/05 06:51
|
|
 |
65.
הצעת ההחלטה של הנגבי היא סתם
ישראבלוף,
03/03/05 17:35
|
|
 |
64.
נוכחות דלה=ניצחון?!גם דלול קול
ל"ת
של מצביעי לכוד,
שקר/אמת?מי?,
03/03/05 17:33
|
|
 |
63.
שרון לא בוחל באמצעים. אני חושב
תמיר,
03/03/05 17:31
|
שח''כ אלדד צודק כשאמר ששרון פועל לפרובוקציות של הימין הקיצוני כי זה משרת אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אם לא חשאי,זו לא הצבעה.מה?זה?
ל"ת
גלוי?להפחדה של,
ח.מרכז לפרנס,
03/03/05 17:31
|
|
 |
61.
חיים על פלנטטה אחרת
פרופורציה,
03/03/05 16:36
|
שימו לב אלה אותם טיפוסים שהתנגדו לנסיגה מהמיתלה והגידי בהסכם הפרדת הכוחות בסיני ב-74. להסכם השלום עם מצריים ב-77. לנסיגה מהרי השוף, מצור וצידון לרצועת הבטחון ב-1985. מאות הרוגים ועשרים שנה אחרי הם התנגדו לנסיגה לגבול הבינלאומי עם לבנון. אל תשכחו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים - מה קיבלנו?
ענת,
03/03/05 19:32
|
השאירו לנו להתמודד עם הפליטים בעזה ועכשיו מצרים עושה לנו טובה שהיא שולחת שגריר. מה נקבל אם נעקור יהודים ? האם בעית הפליטים תפתר? האם יהיה רצף טריטוראלי ,כמו שבוש מבקש, מעזה ליריחו? טעינו פעם אחת כשעקרנו את הישובים בימית , מדוע לחזור על הטעות פעם נוספת? שינוי אמיתי במזרח התיכון יהיה רק בהסכם כולל וחילופי אוכלוסין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you mad?
oded,
04/03/05 02:38
|
the peace treaty with egypt and the withdrawl of sinai is one of the most important events in the history of israel. You probaly forgot the three terrible wars we had with egypt. whoever claims that withdrawing from Yamit was a mistake is an utter moron.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ההצבעה תגרום למשאל עם וזה טוב
בן דוד,
ב''ה,
03/03/05 12:36
|
לעם ישראל כי אז שרון הצתרך להסביר לעם מה עומד מאחורי הגרוש והאם היו הבעיות הפליליות הגורם שהביא לרעיון אווילי זה של תקיעת סכין בגב ההתישבות היהודית הוותיקה של 35 שנים מרחק גדול מעזה ובחולות המדבר והוקמה בידי גולדה מאיר ומפ''י של פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
חברי מרכז עלובים תפנימו-אין מש
ל"ת
רון,
03/03/05 12:32
|
|
 |
58.
הכלבים נובחים והשיירה עוברת!!
אלי,
03/03/05 10:45
|
המושחתים ממרכז הליכוד לא יקבעו לעם הזה את גורלו!! הממשלה והכנסת החליטו ורוב מכיע בעם תומך בהתנתקות מהירה מהפלסטינים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חבל על הזמן.הוצאת קיטור ותו לא
ל"ת
רן,
03/03/05 10:42
|
|
 |
56.
הסמאל מפחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עכשיו זו מציאות,
03/03/05 10:04
|
כולם יודעים היום מהם יחסי הכוחות האמיתיים בעם היהודי. כולם יודעים היום שהסמאל גוסס ואלה הם שעותיו האחרונות. כולם יודעים היום שהסמאל נאבק כעת על חייו בכל כוחותיו. כולם יודעים היום שמחנה הימין רק הולך ומתחזק ב''ה. כולם יודעים היום מהו הכח האדיר של אחדות אמיתית במחנה הימין.
ואתם יודעים מה? גם הסמאל יודע את כל זה ולכן
הסמאל מ...פ...ח...ד...!!!!!!!!!!!!!!!
יחד באחדות ימנית אמיתית נכריע את הסמאל אחת ולתמיד !
''צהלי ורני יושבת ציון כי גדול בקרבך קדוש ישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מת המצע שלו ניצח
ל"ת
אוהד,
תל אביב,
03/03/05 18:19
|
|
 |
שמאל
שמאלני יפה נפש,
03/03/05 17:56
|
|
 |
אתה עם הארץ ואין לך מושג מה זה
ליפיוף הנפש,
03/03/05 18:18
|
המילה שהוא כתב שם...
יש כאלה שלא היו כותבים אותה בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
נביס אותו גם בקרב בגוש קטיף
ל"ת
לוחם ביום פקודה,
חיפה,
03/03/05 09:21
|
|
 |
הפקודה כבר כאן
לא לוחם,
03/03/05 17:58
|
עם כל הצער שבדבר, הפקודה כבר כאן. אז צריך לארוז את הפקלאות, לקבל את הכסף ולהבין שלא ייתכן ששבעת אלפים אנשים ועוד כמה עשרות אלפי תומכים יכתיבו התאבדות קולקטיבית לכל מדינת ישראל בניגוד לעמדת הרוב המכריע של העם וכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יתכן שראש ממשלה מושחת אחד
ל"ת
יסכן מדינה שלמה,
03/03/05 20:40
|
|
 |
54.
שינוי שיקולי שנית
אבי,
03/03/05 09:19
|
תצביעו בעד התקציב או לפחות תמנעו כפי שהציע יוסי בילין ותפסיקו את הסחטנות של ש''ס ושל מורדי הליכוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הסוסים אותם סוסים
א אידל,
03/03/05 08:58
|
רתמו את העגלה לפני הסוסים ומאשימים את הילדים של השטטעל..
ומה יגידו עתה כל החכמי חלם של הדימוקרטיה?? כשייראו שהדימוקרטיה היא לא בדיוק בצד השמאלי של המפה?? אני מחכה בכליון עיניים לתירוצים של חכמינו..מהעתונים והתקשרת וסתם חברי כנסת.. אפילו הערבים.. כן חכמי חלם....דימוקרטיה דימוקרטיה ואין דימוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
המרכז מתכנס, עיצרו את הנשימה!
פרדי,
גבעתיים,
03/03/05 08:28
|
עוד מחזה של בושה, אתם לא רואים כמה אתם נלעגים, בובות על חוט בהצגה עלובה, כל פעם של מישהו אחר אצלכם שרוצה להוכיח שהוא עוד קיים. אתם מעוררי לעג ובוז ומבזבזים כספי ציבור באספות שלכם חסרות התוחלת ושאינן מובילות לשומקום. מספיק כבר, נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך הכבוד למרכז הליכוד !
גדי,
מרכז,
03/03/05 20:13
|
גנגסטר לא יכל לו ! אצל שמאול זה לא היה קורה. הוא הרי כמו קומוניסטים מוחים כפיים בכל תפנית כמו צלופחים אם לא יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון ראה עבור מי לחמת
דני ב.,
השרון,
03/03/05 08:27
|
תקראו את התגובות אפילו טיפת נימוס אלמנטרי אין כאן. אינני נמנה על חסידי שרון, ההיפך הוא הנכון , אבל יש לו זכויות במדינה הזו. הוא וחבריו לחמו על המדינה חרפו נפשם עבורה, שילמו בגופם ובמיטב חבריהם שנשארו בשדה הקרב והקטל. קמים כאן אנשים וכשם שחירפו את אהוד ברק שקיבל עשרות עיטורי גבורה כך גם מחרפים את אריק שרון. ומי מחרף אותו זבי חוטם רובם אינם יודעים את מורשת הקרב שלו. אנשים שטרם נולדו או ששכחו בזכות מי הם מקללים היום.
בושו לכם והיכלמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה אנחנו מקוים
יח,
03/03/05 19:34
|
שהוא לא יצליח בתכנית שלו כדי שכל מה שהוא נתן למדינה לא ילך לפח כי בעצם מה שוים כל הדברים שהוא עשה אם עכשיו הוא בא והורס אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלן שתומך בפשעים נגד האנושות
אהרון1,
03/03/05 19:28
|
מה שהערבים וכמוך רוצים לעשות ליהודים עשו רק צוררי ישראל.
שמאלן ''שפוי'' ''וליבלר'' שמבצע ליהודים פשעים נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עכברי הליכוד עושים קולות
יהל,
רחובות,
03/03/05 08:20
|
כבר נמאס מהריטואל הקבוע של עכברי הליכוד שמצייצים כל הזמן בחורים שלהם כדי להודיע על קיומם. הם הרי חסרי רלבנטיות לחלוטין, שום דבר לא מחבר ביניהם חוץ מהתאווה לג'ובים שגוברת על כל שיקול אחר. אז תפסיקו לעשות רעשים חלולים כי זה לא עושה רושם על אף אחד, עלובים שכמותכם, הרעש שלכם הוא צפצוף טורדני ומעצבן!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מרכז ליכוד המושחת יקבע עבורנו
דני ב.,
03/03/05 08:20
|
תראו לאיזה שפל הגענו . האנשים המושחתים הללו המלאים בגנבי חול מלווים בריבית מחלקי פיתות ומסדרי ג'ובים למיניהם, הם אלה הקובעים לנו את גורל מדינתנו. באמת הליכוד מפלגה לתפארת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרכז מושחת למפלגה מושחתת
שלמה דדו,
03/03/05 19:41
|
|
 |
אוסלו של השמאל רצח אלפים.הג'וב
אהרון1,
03/03/05 19:33
|
הג'ובים הללו לא גורמים לרצח המוני כמו דרכה של השמאל. נבחריך מחלקים לחרדים מיליונים.
שמאלן אשכנזי/גזען טיפוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק שאתה בולשביק אתה גם גזען
מני,
ת''א,
03/03/05 09:00
|
וגם סתום ,אם מרכז הליכוד יקבל את חובת קיום משאל-עם הוא ייתן את הכוח לעם(ואתה חלק ממנו) להחליט אם הוא רוצה עקירה או לא, מה יותר דמוקרטי מזה ??? אההה את בטח פוחד שלא יהיה לכם רוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חייבים, חייבים, חייבים משאל עם
ל"ת
משה מ,,,,
03/03/05 08:17
|
|
 |
47.
שרון! תייסד את ''הליכוד החדש'' !
רונן וייס,
נתיבות,
03/03/05 08:12
|
שרון עם ישראל איתך ובעד ההתנתקות! לפי כל הסקרים 70% מעם ישראל בעד הפינוי! שרון, קום ותקים את מפלגת ''הליכוד החדש'' בראשותך, ותן לכל המורדים להשאר בליכוד הישן! שרון, אתה תקבל 40 מנדטים בלי כל בעיה והליכוד הישן בראשות ביבי, לנדאו חזן וגורולובסקי יקבלו אולי 6 מנדטים... שרון, קום כמו מנהיג אמיץ ותגשים את רצון העם לקביעת גבולות הקבע של המדינה שלנו כדי שיהיה לנו רוב יהודי מוצק ללא שליטה בעם אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון לא מכבד הצבעות חבל על הזמ
ליכודניק,
03/03/05 07:56
|
|
 |
45.
מקווה ששינוי תצביע בעד התקציב
אחרת יאבדו אותי,
03/03/05 07:56
|
|
 |
44.
פשרה הוגנת
פקק תנועה,
קריתביאליק,
03/03/05 07:43
|
במיקרה ואשתתף במישאל העם אני אצביע עבור נסיגה מנצרים כפר דרום ומורג בילבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצהרה מטומטמת
רעות,
תל אביב,
03/03/05 08:23
|
יש נושאים בהם צריך להחליט, פשרה במקרים האלה היא בחירה של פחדנים! תחליטו כבר עלובים, אתם בעד או נגד, אי אפשר לאכול את העוגה וגם שתשאר שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/03/05 09:38
|
מבינה את מה שכתבתי זו בהחלט פשרה הוגנת כלפי רצועת עזה תחשבי על זה טוב טוב בלילה ואז תביני שאני צודק כול טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפקק
משפטן,
03/03/05 17:59
|
מה שכתבת מראה בדיוק את הבעייתיות במשאל עם. במשאל אין פשרות, אין שינויי נוסח - מי שקובע מהי השאלה מכתיב גם את התשובה.
שאלה לדוגמה: האם אתה בעד שכל אזרח בגיל 18 יעשה שירות לאומי או צבאי לפי בחירתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה?
שמפניה,
03/03/05 07:57
|
|
 |
43.
עוזי לנדאו - ''מנהיג''!!!
זוכר את חיים,
03/03/05 07:42
|
לפני 30 שנה, בתכנית ''ניקוי ראש'', שיחק דובי גל את אבא-של-עוזי, הלוא הוא חיים לנדאו, שהיה עוד יותר תמהוני מהבן שלו. הוא הלך עם שלט ''אני חיים לנדאו'', כי לטענתו הטלוויזיה לא הראתה אותו מספיק זמן על המסך. היום הבן של חיים הוכתר (לפחות ע''י כתב ''מעריב'') ל''מנהיג המורדים''. חיים ז''ל היה גאה בו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עובדות על הסתה ותקשורת
פרחיה,
03/03/05 07:37
|
עובדות: 1) הסטיקר 'שרון לילי מחכה לך' - הופץ ע''י המשטרה. לתקשורת לא אכפת.
2) נתניהו לא הותקף ומכוניתו לא נפגעה ע''י אנשים. כך ע''פ המשטרה.לתקשורת לא אכפת.
3) לבנת הסכימה שיצעקו עליה ואמרה שזה לגיטימי - לתקשורת לא אכפת.
4) קצין הכנסת אמר שלשום שלא חלה עליה ברמת האיומים על חכי''ם. לתקשורת לא אכפת.
5) ראש החטיבה היהודית בשב''כ אמר שאין לו מידע על פסק הלכה שמתיר להרוג חיילים גויים. לתקשורת לא אכפת.
6) השר גדעון עזרא אמר שאין למשטרה מידע על פסק הלכה ספציפי שמתיר להרוג חיילים גויים. לתקשורת לא אכפת.
7) שרון אומר - מי שמתנגד להתהתנקות הוא מסית. לתקשורת לא אכפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הכלבים ממשיכים לנבוח
מערכניק,
03/03/05 07:23
|
|
 |
40.
HOW ABOUT SAFE DRIVING?
THE BIG A,
USA,
03/03/05 05:22
|
MORE OF YOU SMART ALEK DIE FROM CAR ACCIDENTS. SHARON MAYBE SOMEBODY LOVES YOU AFTER ALL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שרון ובוש גנבו את הבחירות
ארעפת,
03/03/05 05:17
|
שרון ובוש גנבו את הבחירות! שניהם רמאים וגנבים ארעפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
דיקטטורה
ש,
03/03/05 05:00
|
|
 |
אתה מוזמן לחקירה
מסית!!,
שב''כ,
04/03/05 13:16
|
איך העזת לכנות את ראש הממשלה דיקטטור? אתה יודע שבמשתמע מדבריך צריך לעשות ''פוטש'' ולהפיל אותו? אתה יודע שבדבריך יש הסתה נוראה נגד ראש הממשלה? תגיד לא קוראים לך יגאל עמיר? אתה אולי רב מסית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - דיקטטורה ועוד בתמיכת
דני,
מרכז,
03/03/05 06:29
|
ה''דמוקראטים'' הידועיים. בושה לחברה ישראלית. הליכוד חייב לעצור את זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תסריט ידוע מראש
ט.ס.,
03/03/05 03:15
|
משאל העם לא יבור בכנסת, זו שירת הברבור של המורדים והמתנחלים.. חבל על זמן מסך ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל
Avi Ecuador,
03/03/05 04:14
|
קופצים על המציאה, מצאו להם את הטורף שיעשה להם את העבודה. תיזהרו! מחר יתברר לכם שהערבים לא מאפשרים לשרון ויש לו תירוץ לעשות להם שואה. טוב, אולי לזה רציתם להגיע (בליבכם אם יש כזה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi. what are. lefti or righti
hasan,
04/03/05 06:48
|
from your bulshiting we will never anderstand what are you. the one thing we know is that you are an IDIOT. MORAN and you like to write and write....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שוב תמונות לא מפרגנות של ראש..
רמי,
ארה''ב,
03/03/05 03:03
|
ראש הממשלה
שוב מגמה עתונאית לעשות רצח אופי לראש הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מה זה משנה ,משאל עם או לא!
Sycomore,
03/03/05 02:55
|
מקסימום ,מגדלי הפטרוזיליה והשום יישארו שם תחת החוקה הפלסטינית ! החשוב הוא,לסכם עם Papa- Mazen שהיהודים יחיו בביטחון בפלסטין כפי שהערבים חיים בביטחון בישראל! לא לדאוג אריק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם יהיה, נצביע בעד התנתקות
SMALL,
03/03/05 02:26
|
מה שלא ימציאו, בסוף נצא מעזה עם המתנחלים או בלעדיהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
משאל
משה,
03/03/05 02:13
|
משאל עם על א''י זה דבר מטומטם,אבל נפילת שרון זה נס שיש לברך עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין למורדים מה להתבייש
מי בעד,
חיסול הטרור,
03/03/05 01:55
|
גם אם כוונתם להפיל את הממשלה
ממשלה שמעניקה פרסים על גבי פרסים לאירגון הטרור הגדול הקרוי פלסטין - לא ראויה להתקיים ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לדיקטטורה !!
ל"ת
דני,
מרכז,
03/03/05 06:31
|
|
 |
31.
צ'אושסקו הבייתה
ברוך,
חולון,
03/03/05 01:38
|
|
 |
30.
אריק שרון גנב את הקול שלנו !!!
יקנעמי,
יקנעם- מושבה,
03/03/05 01:36
|
מדובר במשפחת פשע.
ובפשע כמו בפשע - גונבים קולות. לקחו את הקול שלי לליכוד והשתמשו בו למימוש מטרות השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מרכז הליכוד מבזה רק את עצמו!!
יגאל כהן,
רחובות,
03/03/05 01:20
|
לא את ראש הממשלה. שאלו את עם ישראל. אכן אתם אינדיאנים . לא נעים לי להודות, אך עומרי צדק. בושה וחרפה לליכוד. כנופיה מכסיקנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרכז ליכוד יכול היום להוכיח
קובי,
גוש דן,
03/03/05 06:39
|
שהוא עדיין גוף חי ולא נגוע מבמעשי הנבלה. ואם לאו - הקשקשן שמדבר בשם כל העם אולי צודק במשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Indians
The Monk,
Tel Aviv,
03/03/05 04:42
|
There is nothing wrong about being Indian. The term ''Indians'' comprise many proud, ancient and long-suffering nations, with a variety of fascinating cultures. By comparing the Indians to the Merkaz Halikud or any party center in Israel it is the Indians who you are offending.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן שופר שמונע משנאה עיור
יודע דבר.,
רחובות,
03/03/05 02:28
|
שנאתך האישית לביבי שזרק אותך מכל המדרגות כי בושה שאינדיאני כמוך יהיה נציג הליכוד הפך אותך לתומך אוטומטי בכל דבר שעושה שרון אתה פשוט פתאטי הפכת להיות שוחר שלום כי נזרקת מכל המדרגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבושה זה השטויות שלך
Avi Ecuador,
03/03/05 02:04
|
והחרפה זה אתה אם יהודי אתה. הייתי מסביר אבל באמת אין טעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you right. cause you dam....
ל"ת
li li li,
03/03/05 19:47
|
|
 |
כהן אינדיאני מבית זקנים רחובות
ל"ת
הסבר את חכמתך,
03/03/05 02:02
|
|
 |
avi. i explained to you . EGEL
ל"ת
li li li,
04/03/05 06:39
|
|
 |
המצדיק את מעשי עומרי מתבזה
אוהד ביבי,
03/03/05 02:01
|
ואם זאת כל האינטיליגנציה שלך אז אתה איש בלי ראש שמהופנו מעומרי מורך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
''המורדים עשו דיל..
עין,
אובייקטיבית,
03/03/05 01:12
|
עם מועצת יש''ע'' כדי למנוע טרנספר.
ושרון עשה דיל עם השמאל כדי לבצע טרנספר.
מי גרוע יותר ? ? ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
where is araaft?
sharon,
03/03/05 01:09
|
|
 |
26.
מי עשה דיל להפסד מול הטרור?
נחמיה,
אילת,
03/03/05 00:56
|
|
 |
25.
חלך הזרזיר אצל העורב
משלי קרילוב,
03/03/05 00:53
|
והחליטו לחזור 3000 שנה לאחור ולקבוע תהליך מטופש ולקרוא לו ''משאל-עם'' אני לא יודע מה ילד יום מבחינת משאל שכזה אך דבר אחד כן ברור ממשלה נבחרת לתקופת זמן ובפרק זמן זה יש לה את כל הסמכות והזכות המוסרית לקבוע ולהוביל תהליך מדיני מותר לא להסכים,מותר להפיל ממשלה ולהקים במקומה אחרת אבל להוליד יצור מעוות הנקרא משאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, אתה ליצן
מי בעד,
חיסול הטרור,
03/03/05 01:58
|
ואם המצב לא היה עצוב הייתי מת מצחוק
על פי האג'נדה שלך קמים פאשיסטים ודיקטטורים. ממשלה שלא מחוייבת למצעה איננה הממשלה שבחר העם.
הממשלה הזו חייבת לעוף לקיבינימט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטה,אחרי שטינפת הסכמת איתו!
יגאל כהן,
רחובות,
03/03/05 12:24
|
בור גס רוח שכמותך. מה אמרת? אמרת להפיל את הממשלה. זה מה שהוא אמר. אז מדוע אתה מפריש עלינו פרש. תגיד לחברך ביבי הקרוק הליצן שיפיל את הממשלה בהצבעה על התקציב. בלי תכמנות. שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עומרי יצר בליכוד מפלצת.....
בצלאל,
03/03/05 00:50
|
הוא רץ והביא מאות, ובהבטחות שוא הם הצביעו עבור אבאלה שרון ... והיום ''המפלצת'' גברה על ''היוצר'' בדרישה שהיוצר יאלץ לשים קץ לחיי ממשלתו ...וזה מאד יתכן, כי היוצר זקן ותשוש ומפחד מהחקירות בעקבות הממשלה שתיפול .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אוי לנו אם מרכז הליכוד ההזוי
רוני ו.,
03/03/05 00:41
|
ואף הבזוי, יקבע את עתידה של המדינה ! אמנם יש מן האמת בטענת המורדים שלשרון אין לגיטימציה למהלכים שלו, כי הוא לא נבחר כדי ליישם את מצעו של עמרם מצנע, אך אם זה כך על שרון להתמודד בבחירות על מצעו החדש. בקיום משאל עם יש למדינה ולשרון רק מה להפסיד. בשום פנים ואופן לא משאל עם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון דיקטטור! רק הצבעה חשאית!
ל"ת
יפה,
03/03/05 00:39
|
|
 |
21.
להעיף את הדיקטטור
'' מורד'' אלאק.,
תל אביב,
03/03/05 00:37
|
ראש המורדים הוא שרון .הוא סטה שמאלה לכן הוא המורד. אין שלום עם הערבים ורואים זאת לפי הפיגועים לאחר ששיחררנו סתם מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש מי שמאמין לשרון?
elimer,
03/03/05 00:30
|
בכל הכבוד למר לנדאו וחבריו, האם מי מכם מאמין ביכולתו להשפיע באופן דמוקרטי כאשר בראש נמצאת קבוצת נוכלים , דקטטורים? בלי כאוס לא יחול שנוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הצילו!!! איזה בלאגן במדינה!!!!
ל"ת
ירושלמית,
מודאגת,
03/03/05 00:19
|
|
 |
18.
''המורדים'' בדיחה טרגית
Avi Ecuador,
03/03/05 00:12
|
השתלטו על מפלגה, הונו את הבוחרים ועוד מספרים לנו על מורדים. ממש חוצפה, ביריונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nobody asked you
ל"ת
sh sh sh,
03/03/05 19:51
|
|
 |
''הונו את הבוחרים'' ??
הצופה,
מן הצד,
03/03/05 01:17
|
כאשר מדובר על הונאת בוחרים על שרון וחבורתו להסמיק מבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונתי הונאה מצד שרון
Avi Ecuador,
03/03/05 04:25
|
השמאל קפץ על המציאה, מגן על זה שיטרוף בשבילם בעמו וכשיגמר לו הכוח והחשק יורידו אותו ויסבירו לנו כמה רע הוא. צביעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ecuador SHUT UP
ל"ת
me me me,
03/03/05 19:49
|
|
 |
אדריכל הבלאגן בליכוד הוא עומרי
ל"ת
מלכה,
03/03/05 00:43
|
|
 |
17.
האם במקרה מגן דמיניוק תומך במו
סתם,
משם,
03/03/05 00:07
|
|
 |
16.
להחזיר את שרון לעבודה - מפא''י.
חבר מרכז,
02/03/05 23:33
|
|
 |
15.
שרון ועומרי מייצגים את המערך
ל"ת
מקומם שם!,
02/03/05 23:30
|
|
 |
14.
ציטוט:
הראל,
02/03/05 23:26
|
''אנשי שרון: המורדים עשו דיל עם מועצת יש''ע להפלת הממשלה''. מהפה שלכם לאלוהים, חבורת סוטים כוחניים וציניים שכמותכם. אולי סופסוף ייצא משהו ממועצת חוסר היש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Harel
Larry,
Chelm,
03/03/05 18:16
|
|
 |
13.
ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה ! !
יואב,
תל אביב,
02/03/05 23:23
|
הליכוד נבחר בעקבות מצע מסויים שהציג. שרון מבצע כעת בדיוק את המצע של המפלגה היריבה שהובסה בבחירות. לא מפתיע שכל כך הרבה אנשים צפויים להתקומם, ושמכינים מחנות מעצר ענקיים. משאל עם ניתן לבצע בתוך זמן קצר (אמנון רובינשטיין שיחיה אמר שניתן להכין חוק תוך 3 ימים), והוא ימנע קרע בעם. מי שמתנגד למשאל עם יודע מה הוא עושה. רוב העם, הרי, נגד הגירוש האכזרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לחקור את שרון קשרי הון שלטון.
מי,
02/03/05 23:13
|
למה פיטרו את בוגי? מי יפתח את הקזינו ביריחו? האם שרון באמת לא ידע על העסקים של גלעד ועמרי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
התנועה לשחרור הליכוד מהמרכז
די כבר,
02/03/05 23:11
|
חברי כנסת ושרים מהליכוד , אתם חייבים לשנות את אופי המפלגה שלכם ולהוריד מכוחו המיותר של המרכז שתופס אתכם בביצים. תאזרו אומץ ותשתחררו מהם - הגיע הזמן להחלטות אמיצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הקוזאק הנגזל
ארז,
02/03/05 23:06
|
''גורם בכיר בסביבת ראש הממשלה תקף בחריפות את החלטת ''המורדים'' להתנות את תמיכתם בתקציב בקיומו של משאל עם. ''כל עוד הם לא משתמשים במרכז מחר כסולם לרדת מאיומם להצביע נגד התקציב, אז נחשפת כוונתם האמיתית - להפיל את הממשלה'', אמר והוסיף: ''הם עשו דיל עם מועצת יש''ע להפיל את הממשלה תמורת תמיכה פוליטית במרכז''.'' מתבכיינים בסביבתו של שרון - כנראה שהם שכחו שככה זה בדמוקרטיה, ואין כל פסול במי שחובר לפעול להפלת ממשלה בצורה הזו. נכון שזה לא מוצא חן בעיני הדיקטטור וסביבתו, אבל זה מה יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הניהול של מחנה שרון קצת חובבני
יגאל כהן,
רחובות,
02/03/05 22:54
|
אלה מטילים למערכה את כל הכושר האירגוני של מועצת רשע ופשע. ואלה לא מחליטים אם הם בעד נגד או מחרימים. ככה לא בונים חומה. הטירוף השתלט על הליכוד. חברי מרכז יקרים,המשיכו לנסר את הענף שאתם יושבים עליו. אתם נראים כולכם כמו עוזי כהן ומטה. אתם בושה לליכוד. כהניסטים שולטים בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הליכוד חייב להקיא את שרון ושות
ל"ת
דיקטטור הביתה,
שרון מסוכן,
02/03/05 22:45
|
|
 |
7.
מרכז הליכוד קובע רק לליכוד
ככ,
02/03/05 22:43
|
בפעם האחרונה שאני בדקתי שנבחר ראש ממשלה הוא ראש ממשלת ישראל ולא ראש ממשלת המפלגה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NOT EXACTLY
ALON,
04/03/05 00:17
|
THE PEOPLE VOTE FOR A PARTY, THE PARTIES LEADER BECOMES THE PRIME MINISTER. THE DIRECT VOTE, MEANING VOTING FOR A PRIME MINISTER AND NOT FOR A PARTY WERE REVOKED A FEW YEARS AGO, AFTER THEY SEEM TO DESYTABALIZE THE GOVERMENT, DUE TO POLITICAL DIRTH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Sharon & Sons
bm,
02/03/05 22:43
|
that will be one of the steps in order to send Sharon & Sons home and from there to the court. all the parlament members who are against the Gov. plan to withdraw, should vote agains the budjet, that will be the only way in order to achive the goal= TO SEND SHARON & SONS HOME
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לחברי מרכז הליכוד
הראש,
02/03/05 22:39
|
אני מבין את התיסכול שלכם. אתם לא יודעים למי להצביע. האם באמת החלטתם לחסל את מדינת ישראל ? אני מקווה שכולכם יודעים מה פרוש בחירות עכשיו. יש פשוט להניח שלאחר הבחירות חלק גדול מנציגיכם לא יהיה יותר בכנסת. אז תחשבו על כך אין ג'ובים, אין הטבות, צריך לחפש עבודה מחדש, ואל תהיו בטוחים שראש הממשלה יהיה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לכודניק סליחה מרצניק
אבוי ללכוד,
02/03/05 22:36
|
הסנילי הביתה !!!שרון הורס את הליכוד ,הורס את המדינה ,לך כבר הביתה ,ואתם חברי המרכז ככל שתעיפו אותו הביתה כן ייטב ותצילו את המדינה מהזקן הדביל והמושחת וחבר מרעיו !!!סליחה בניו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המרכז צריך להצביע על הדחת שרון
שייגעץ,
שרון=אסון,
02/03/05 22:36
|
לאלתר מראשות הליכוד שילך לחפש תחברים שלו במרץ או חדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מחר נראהאם הליכוד היא
יוסי ט,
02/03/05 22:29
|
מפלגה של אוהבי ישראל או כנופית מאפיה תחת קרסולו של דון קורלאונה=שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ממש ''פשע'' - רצון להפיל ממשלה
שי,
02/03/05 22:25
|
איזה האשמות יש כאן, המורדים רוצים להפיל את הממשלה... עוד מעט יגידו שהם דמוקרטיים..
שרון - אני מציע לך מהר מאוד להירגע. זכותו של כל ח''כ להפיל אותך אם הוא חושב שאתה מזיק לישראל. זו הדמוקרטיה. אתה לא נולדת ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוכחות דלה=נצחון. עיוות מושגים
ל"ת
לנגד=נצחון צודק,
בכל מגרש/תנא,
03/03/05 18:21
|
|
 |
עומרי קובע יותר מו/תיקים ושרים
ל"ת
שולט צעיר נציג,
הנגב.סופסופ.,
03/03/05 18:00
|
|
 |
אם שרון יתעלם?גם לחכים מותר
ל"ת
להתעלם=אנרכיה,
לכבד החלטה.,
03/03/05 19:29
|
|
 |
תחילת ניצני האמת.גדולת מנהיג
ל"ת
שאומר: ''טעיתי'',
מחל העם.,
03/03/05 19:15
|
|
 |
מנימוקי ביבי,היה צ.להצביע נגד.
ל"ת
זא,החלטת רוב עם,
מתירה עקירה?,
03/03/05 19:13
|
|
 |
ואי עליהום שרים שבעד מישאל?ויי
ל"ת
עומר?יעמליהום,
ידרבום בלעסה,
03/03/05 18:31
|
|
 |
איזהו מכובד:מכבד הבריות.נו....
הפרת כללי משחק=,
=אנרכיה.,
03/03/05 19:44
|
עכשיו שראיתם: ביבי/צחי/דני/כצ''י/סטיבי/לימורי/גידי/ מהיתר לא צפי-נו.. ליותר. פשוט : המילים נגמרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מכבד רק שתואם רצונו/עומרו
ל"ת
או חשש מביהמ''ש,
אין אדום.,
03/03/05 20:36
|
|
 |
תלוי בשס?!לא בחכ''י הליכליכוד?!
מצביע מחל?כדי,
לשמוע שתלוי,
06/03/05 14:29
|
למצביעי מחל .ניצחתם בבחירות ואתם תלויים לא בחככי''ם,אלא של אחרים באופוזיציה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה השפלה?שרון יחזור לימיניותו
ל"ת
ויביא76מנדטים,
בלי שנוי+חרד,
03/03/05 21:52
|
|
 |
ההתעלמות?!מדהימה!למה?!אצה דרכו
מובן מאליו נשחק,
יש הסבר!קרא/,
03/03/05 21:33
|
השתגעות לגמריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבני כשרת משפטים צ.לשמש דוגמא
ל"ת
גם מנגדת לעמדתה,
=יציבות דמוק,
03/03/05 21:13
|
|
 |
מי רוצה באחדות(לכוד?)העם.רק מי
ל"ת
שמכבד רצון בוחר,
ומונע אנרכיה,
03/03/05 21:09
|
|
 |
חשאי120חכי''ם או משאל,כי38מנדטי
ל"ת
לכוד הוטעו.לכבד,
כל החלטה .,
03/03/05 21:05
|
|