 |
58.
גנגסטרים בשירות המדינה
מקס,
לוד,
12/03/05 21:05
|
משרד החינוך קבע: מעל 2000 איש בוגרי לטביה גנבים ושודדים משרתים בשירות המדינה. מחר תשימו עלינו הערת אזהרה על הגב כמו חפיסת סיגריות, וככה כל מי שיראה אותנו ידע. אבל מה קורה עם כל הגל שעבר האם הם לא מדבקים. עד לפני שהגשנו את התואר שהשקענו בו שנתיים והמון המון כסף היינו אנשי כוחות הביטחון שנתנו את נשמתם ואת מירב זמנם למדינה. נראה את כל המלעיזים למינהם משרתים חודש אחד בתנאים שלנו וגם אז יקראו להם גנבים. תחשבו על ההרגשה הזאת. ובואו נעשה משהו מועיל כגון התאגדות ונפנה ביחד לעורכי דין טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אתה גבר
רותי,
אילת,
11/03/05 15:11
|
אליקו אתה צודק ב100% אבל מה לעשות שיש אזרחים שמפריע להם וצרי עין אני מקווה שהסוף יהיה טוב ונקבל את הכסף שמגיע לנו ותודה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שילכו לכול הרוחות
יוסי,
באר שבע,
12/03/05 07:28
|
|
 |
56.
מה קורא לאנשים במדינה שלנו?
אליקו,
דרום,
10/03/05 23:49
|
אני קורא את התגובות שלכם ואני ממש בהלם, איפה האינטילגנציה שלכם, לכל התלמידים מכל האוניברסיטאות בארץ, מה זה התגובות המכוערו האלו, ולתלמידי לתביה המאוכזבים, למה להיגרר לתגובות כאלה, אזרחים שונאים שוטרים, שוטרים שונאים אזרחים, קינאה ושינאת חינם, אל תגידו דברים שאתם לא יודעים ולא בטוחים לגביהם, אם השוטרים באמת רימו והונו למה הם ממשכים לעבוד במשטרה? ואם משרד החינוך אישר את אוני' לתביה למה הוא מתנער מאחריות? ואים בג''צ החליט למה לא לכבד החלטתו? אני אומר דבר אחר, תאשרו להם את התואר, ולאחר מכן בזמנכם החופשי תבדקו שוטר שוטר ואם גילתם שוטר שסרח גנב ורימה, תקחו ממנו את התואר, את הכסף רטרו, תפטרו אותו מהמשטרה ותעמידו אותו לדין משמעתי ופלילי. ודי עם הליכלוכים לא יפה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מה קורא לאנשים במדינה שלנו ?
אליקו,
דרום,
10/03/05 23:11
|
אני קורא את התגובות שלכם ואני בהלם, אני לא מבין על מה הויכוח. לכל המגיבים והתלמידים בכל האוניברסיטאות בארץ שעונים בצורה כזאת, ולבוגרי לתביה שנפגעו וניגררים לתגובות מכוערות, איפה האינטיליגנציה שלכם. אנשים מקנאים אזרחים שונאים שוטרים, שוטרים שונאים אזרחים ליכלוכים וכו, גבירותי ורבותי למה להגיד דברים שאתם לא יודעים ולא בטוחים, אני אומר דבר אחר, אים באמת חושבים שהשוטרים גנבו ורימו למה משארים אותם במשטרה ולא מענישים אותם, אם משרד החינוך אישר את אוני' לתביה למה הוא מתנער מאחריות, אני אומר דבר אחר, תאשרו להם את התואר ותבדקו שוטר שוטר, אם תמצאו שוטר שסרח גנב או רימה, יש לבטל לו את התואר, לקחת לו את כל הכסף שקיבל רטרו, לפטר אותו מהעבודה ולהעמידו לדין, וחברה תפסיקו עם הליכלוכים לא יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנבים
עו''ד שפסו זכריה,
צפון,
11/03/05 15:37
|
אתם השוטרים גנבים משרד החינוך גנב אוני לתביה גנבים מודום גנב והממשלה גנבה אז מה אתם מצפים שיהיא צדק (הדרקון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחכמים
יוסי אריאלי,
אילת,
11/03/05 15:29
|
מר חן מירון אל תהיה חכם בלילה למה אתה לא למדתה , אתה צדיק בסדום או שאתה לא זקוק לכסף יש סיבה שלא למדתה בלטביה תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטביה גנון
חן מירון,
אילת,
11/03/05 15:25
|
עזוב אותך משטויות אני שוטר שלא למד בלטביה וראיתי את החברים שלי שלמדו בלטביה האומנם הם למדו אבל לא כמו אוניברסיטה בארץ רמה פחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
פשוט בושה לביזוי בגצ
אזרח ישראלי,
09/03/05 14:40
|
אני לא מאמין איך אפשר לבזות את בגצ לאחר מיספר החלטות שניתנו בנידון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
משרד החינוך צריך לבדוק את כל ה
ענת,
09/03/05 11:10
|
משרד החינוך צריך לבדוק את כל האוניבסיטאות ולא רק את לטביה ואז בטוח שימצא שחיתויות רבות ולא רק לפסול את לטביה. אם לעשות בדיקת זכאות שיעשו לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל שיבדוק את עצמו
יונית,
09/03/05 13:38
|
קודם כל שמשרד החינוך יעשה בדק בית לעצמו ולכל המשוחתים הנושאים במשרות ציבוריות.נהפכנו להיות מדינה רקובה עד היסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
נתפטר לפני ההתנתקות
יוסי,
באר שבע,
08/03/05 17:56
|
בסוף השבוע שעבר קיבלו אלפי שוטרים, סוהרים ופקידי ממשלה מכתבים המוסרים להם כי אינם זכאים לתוספת שכר. במכתב, שעליו חתום דב פלבר ממשרד החינוך, נאמר כי בעקבות בחינת עבודותיהם ולאחר הראיונות שנערכו להם, נמצא כי הם לא עמדו בקריטריונים לקבלת תעודות בוגר, ולכן הם לא זכאים להכרה של משרד החינוך.
החדשות עוררו זעם במשטרה, ועשרות שוטרים החלו ביממה האחרונה להתארגן להתפטרות קולקטיבית מהמשטרה. ''חיכינו לכסף שאמור היה להיכנס לחשבוננו באחד בחודש'', סיפר שוטר ממשטרת מרחב השפלה, ''הייתי אמור לקבל 200 אלף שקל ברוטו, כסף שמוקפא כבר הרבה שנים. לקחתי הלוואות ומשכנתאות ועכשיו קיבלתי את המכתב שאני לא אקבל את הכסף. הודעתי לאשתי שאני שם שלט 'למכירה' על הבית, אני חייב למכור את הדירה לפני שהבנק ישלח לי מעקלים''.
יושבת ראש ארגון ''יד מכל הלב לשוטר ולסוהר'', אושרה אסף, אשתו של קצין משטרה ממחוז ש''י, משמשת נציגה מתאמת לכל מאות השוטרים והסוהרים שמנהלים מאבק בפרשת לטביה. ''אנחנו הולכים להתארגן ולעשות דברים שיזעזעו את המדינה'', אמרה אתמול, ''אולי אם אנשים יתפטרו כאיש אחד, הציבור יבין לאיזה מצב הגענו. אני כל היום מקבלת טלפונים משוטרים ומנשות שוטרים. יש לי שוטר אחד שרוצה להתאבד, אנשים מוכרים את הדירות שלהם ואת המכוניות, הם על סף קריסה כלכלית''.
דובר המטה הארצי מסר אתמול בתגובה: ''תהליך שקילת זכאות התארים לצורכי שכר הוא בסמכות משרדי החינוך והאוצר. לא ידוע לנו על כוונה של אף שוטר לפרוש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אין למדינה כסף לשלם
סיגלית,
מרכז,
07/03/05 22:18
|
פשוט '' אין למדינה כסף לשלם.''אז כל התירוצים שלהם יוצאות לדרך. פעם אתה לא עונה, פעם תכנית הלימודים לא אותה תכנית של לטביה. אתה לא עשית את העבודות .מה הדבר הזה,חברה פשוט הם מזלזלים בנו מספיק עצבים אני לא יכולה לסבול יותר...עצבים אני לא רוצה למות יש לי ילדים מאוד מקסימים שגם הם מחכים לצדק זה לא יאומן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיפסיקו לגנוב אז יהיה כסף
אביב,
08/03/05 08:03
|
מושחתים נמאסתם. חיים על הגויות שלנו ברמת חיים של מלכים ואת הפרורים גוזלים מאיתנו. יום הדין קרב-נפגש בבחירות בגדול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
היום זה בוגרי לטביה מחר ......
ל,
07/03/05 09:40
|
כאשר בג''ץ קבע לאחר 3 שנים של דיונים וקריאת מאות עמודי חומר משניי הצדדים והחליט להכיר בתואר ראוי לה למדינה מפאת כבוד בית המשפט למלא אחר החלטתו ולא לחפש דרכים עוקפי בג''ץ וזאת מהטעם של איך נבקש מהאזרחים לכבד החלטות של בית משפט כאשר המדינה אינה מכבדת את אותן החלטות מחר יקבע בית המשפט החלטה אחרת לטובת אזרח זה או גוף אחר והמדינה לא תכבד ממליץ לכל המלעיזים לזכור שמחר גם הם עלולים לעמוד בפניי אטימות ושלטון שררה וכאשר הם יזדקקו להגנת בית המשפט הם היו רוצים שהמדינה תכבד את פסיקתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך
יוסי,
08/03/05 17:53
|
|
 |
49.
פרשת לטביה שאין לה סוף
שמוליק,
באר שבע,
06/03/05 23:56
|
בתגובה לבזיון במדינה הזאת לטייסים אישרו תואר בקרמיקה עשו רעש יום אחד ועברו לסדר היום. ואנחנו שלמדנו ובאמת השקענו, ומשרד החינוך אישר את הלימודים ואת האוניברסיטה פשוט מבזה את עצמו. אנחנו לא צריכים לשתוק ולעבור לסדר היום בגלל שלמדינה אין תקציב בשבילנו ולכן אנו לא צריכים לשבת בשילוב ידיים אלא לצאת בהפגנת ענק כמו שרבים עשו בעבר בשביל לקבל את כל הזכויות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לכל המלעיזים כנגד בוגרי לטביה
אבי,
06/03/05 11:02
|
אני מפנה אתכם לכתבתו של אור קשתי שהתפרסמה ב-16.2.2005 לתגובה מס' 39 . זה בארכיון:''מסתמן בוגרי לטביה לא יוכרו''. קראו ואז תבינו באיזה מדינה אנחנו חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בג''ץ קבע להכיר בתארים
ישראל,
מרכז,
06/03/05 00:23
|
|
 |
46.
העם איתכם חיזקו ואימצו
דגנית,
תל -אביב,
06/03/05 00:15
|
הצדק עוד יצא לאור ובסוף יתגלה מי מכפיש ציבור שלם סתם. לכל עובדי המדינה תמשיכו להאמין, לבסוף אתם תקבלו את הזכויות שמגיעות לכם כחוק.הם עוד ישלמו, הם חייבים לכבד את החלטת בג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
עבדו עלינו
י,
בתים,
06/03/05 00:13
|
בהתחלה טענו שהעתקנו,עשו לנו שימוע שהיה בסדר גמור ועכשיו פתאום רשימת הקורסים אינה תואמת למה שהאוניברסיטה העבירה או משהו כזה. מה אנחנו אשמים? כל משרדי הממשלה עשו יד אחת נגדנו!! מעניין אם היו עושים את זה לחברת חשמל או לעובדי נמל אשדוד מה היה אז קורה?! פשוט צוחקים עלינו ועל בג''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לכבד את החלטת בג''ץ
אדמונד,
הרצליה,
05/03/05 23:49
|
|
 |
43.
בעד עובדי המדינה
לימור,
רעננה,
05/03/05 23:44
|
|
 |
42.
חוק זה חוק
דליה,
סביון,
05/03/05 23:40
|
לכל צרי האופקים תחשבו איך היגעתם לשינאת חינם נגד ציבור שלם שמגיעות לו תוספות שכר כחוק . מי שם אותכם לשופטים? לבג''ץ לקח שלוש שנים להגיעה להחלטה נכונה וצודקת בעד ציבור של עובדי מדינה אשר משרתים נאמנה את המדינה. אז קומץ קטן של אנשים חושבים שהם יודעים הכל וישר מוציאים שם רע.מעניין למה?.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שישלמו להם
דליה,
גבעתיים,
05/03/05 23:29
|
אני בעד שיכבדו את החלטת בגץ . מגיע להם תוספות שכר כחוק. שישלמו להם ,ומספיק עם השינאת חינם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אבי אשכנזי עיתונאי אמיתי תמשיך
אביבית,
מרכז,
05/03/05 22:42
|
אתה עיתונאי גדול אם תמשיך לחפש אז תגלה כי גורמים מסויימים עושים הכל בכדי לא לשלם את התוספות שכר שמגיעות לכל עובדי המדינה כחוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה?
אתי,
תל -אביב,
05/03/05 20:34
|
אתם מוציאים שם רע לשוטרים למה? לכל המכפישים למיניהם תבינו קודם כל דבר אחד. א.לא מדובר רק בשוטרים. ב.יש מורים , חיילים , סוהרים ,שוטרים ,ואנשי שב''כ. שכולם למדו כחוק ברמה אקדמית גבוהה מאוד. בגץ קבע כי הלימודים בלטביה כשרים וחוקיים. אז למה מישרד האוצר לא רוצה לשלם את תוספות השכר שמגיעות כחוק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נוכלים נמאסתם
אורי כר יוסף,
רעננה,
05/03/05 19:54
|
ינוכלים לא מגיע לכם כלום לכו ללמוד באמת וכמו שצריך ואף אחד לא יגיד לכם כלום.אתם האמונים על אכיפת החוק עושים מעשים נתעבים אלו אז לא נותר אלא לומר ''אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאורי האדיוט
אייל,
חולון,
06/03/05 21:51
|
אורי, עם אחוז קטן של שוטרים/ אנשי חינוך/ עובדי מדינה חטאו, זה לא מרמז על הכלל, וחוץ מזה שאתה ישן טוב בלילה אל תשכח מי שומר עליך ועל משפחתך במשכורת שמביישת את עובד המדינה ואת המדינה עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישלמו להם מה שמגיע כחוק.
מאיר,
רעננה,
05/03/05 22:52
|
כיצד כמה אנשים מוצאים לשון הרע לציבור של עובדי מדינה למה ? אדם חף מיפשע כל עוד לא הוכח אשמתו. תקשיבו לי כל החכמים בלילה מספיק עם השינאה חינם. אני בעד שישלמו להם כחוק וזאת על פי החלטת בגץ. לכל עובדי המדינה חיזקו ואימצו העם איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שקילות תוארי לטביה
ל,
05/03/05 18:16
|
לכל הגולשים כדאי שתדעו מס דברים מעניינים 1. בוגרי דרבי \ברמינגהם למדולתואר ראשון באותו פרק זמן 2. משטרת ישראל שלחה בשנת 1999 הודעה שכל מי שלא יתחיל ללמד עד אוקטובר 99 ויסיים עד אוקטובר 2001 יקבל תמריץ בגובה שליש לערך כל מי שעיניים בראשו מבין לאן הפנו את כלל הלומדים 3. במברק רישמי של משטרת ישראל שנשלח לככל התחנות והיחידות ע''י משרדי כח אדם במשטרה בין כלל השלוחות מחו''ל הופיעה גם שלוחת לטביה כמוכרת ע''י משרד החינוך לתואר ראשון ושני לא כמו כלל האונ' 4. בחוברת שחילקו נציגי אונ לטביה למועמדים ללימודים יש את פירוט הקורסים כפי שנלמדו והיום חכמי משרד החינוך טוענים שאין התאמה בתכנית הלימודים לפיכך שיחזירו מיד כל עובדי הגף לתארים מחו''ל את כל משכורותיהם על כל התקופה שבה הם היו לפקח ולבדוק את טיב הלימודים ולא ביצעו את המוטל עליהם 5.וכמובן ללא קשר שישלמו לכל אותם בוגרים שעמדו בדרישות אונ' לטביה ואף הגנו על עבודת הגמר אל מול 4 נציגי האוניברסיטה שהגיעו לארץ ובחנו כל סטודנט בנפרד ורק לאחר מכן אישרו את התארים אני חוזר לכלל בוגרי האונ' נחישות והתמדה יביאו לנצחון על פקידוני משרד החינוך (תבדקו האם כולם עשו את המטלות שלהם לבד או שחלקם צריכים להחזיר את התארים) ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ב.לטביה שיעזבו במש נמוכה.יש צע
ע,
05/03/05 15:40
|
יש הרבה צעירים וטובים. מהצבא שיחליפו אותם במשכורות הרבה יותר נמוכות
השוטרים קבלו תוספת כסף עצומה שלא מגיע להם. הם למדו מקצועות שלא רלבנטים למשטרה ולידע המקצועי שלהם. וקבלו תוספת 4000 שח מה שאנשים רגילים מקבלים כמשכורת חודשית במקרה הטוב. ואכ מתפלאים שאין כסף. שיבדקו כל התוספות גם לפנסיונרים מעוותות. ולא מגיע להם. מדוע אכ אין כסף לדברים חיונים במשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שיעזבו בוגרי לטביה במשכו נמוכה
ע,
05/03/05 15:39
|
השוטרים קבלו תוספת כסף עצומה שלא מגיע להם. הם למדו מקצועות שלא רלבנטים למשטרה ולידע המקצועי שלהם. וקבלו תוספת 4000 שח מה שאנשים רגילים מקבלים כמשכורת חודשית במקרה הטוב. ואכ מתפלאים שאין כסף. שיבדקו כל התוספות גם לפנסיונרים מעוותות. ולא מגיע להם. מדוע אכ אין כסף לדברים חיונים במשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צריך לקצץ להם במשכורות=שיעזבו
ע,
05/03/05 15:38
|
השוטרים קבלו תוספת כסף עצומה שלא מגיע להם. הם למדו מקצועות שלא רלבנטים למשטרה ולידע המקצועי שלהם. וקבלו תוספת 4000 שח מה שאנשים רגילים מקבלים כמשכורת חודשית במקרה הטוב. ואכ מתפלאים שאין כסף. שיבדקו כל התוספות גם לפנסיונרים מעוותות. ולא מגיע להם. מדוע אכ אין כסף לדברים חיונים במשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לע.
א.,
חולון,
06/03/05 21:55
|
קודם כל לעידכונך התוספת היא 2000 ש''ח ברוטו, וחוץ מזה עם השוטרים יתפטרו מי ישמור על דפוק כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
השוטרים קבלו תוספת כסף עצומה ש
ע,
05/03/05 15:37
|
השוטרים קבלו תוספת כסף עצומה שלא מגיע להם. הם למדו מקצועות שלא רלבנטים למשטרה ולידע המקצועי שלהם. וקבלו תוספת 4000 שח מה שאנשים רגילים מקבלים כמשכורת חודשית במקרה הטוב. ואכ מתפלאים שאין כסף. שיבדקו כל התוספות גם לפנסיונרים מעוותות. ולא מגיע להם. מדוע אכ אין כסף לדברים חיונים במשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כל הכבוד לכתב אבי אשכנזי
עדי,
מרכז,
05/03/05 11:10
|
תמשיך ככה ותספר את הצד של עובדי המדינה ,מיכוון שלהם המדינה אוסרת להגיב ,אבל את הזכויות שמגיעות להם כחוק על פי החלטת בגץ לא רוצים לתת להם בטענות שווא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
GO HELP THE MITNACHLIM
ל"ת
meir yaeir,
U S A,
05/03/05 06:56
|
|
 |
30.
הכל מריחה אחת גדולה
אופיר,
04/03/05 22:29
|
האם אוניברסיטת לטביה קיבלה אישורים להעניק תארים מהמחלקה להשכלה גבוהה? האם מישהו ראה את תכנית הלימודים? מדוע השוטרים הלכו למוד שם ולא באוניברסיטה רגילה?[ התשובה ברורה. באוניברסיטה המחלקת תארים אמיתיים יש צורך בבגרות. יש צורך בפסיכומטרי. יש צורך בלימודי אנגלית. השוטרים לא למדו אנגלית. לא נבחנו מבחן פסיכומטרי. לא עמדו בדרישות המינימאליות של אוניברסיטה. אז איזה מן תואר הם קיבלו? הכל מריחה אחת גדולה. כמו שאמרנו כבר מדינת ישראל היא מדינת צחוק ולא מדינת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך המטופשת - מריחה?11
ריצ'י,
אשדוד,
21/03/05 21:30
|
אדון נכבד, איני מכירה אותך ולא מעוניינת אך אם כבר אתה כותב אז רצוי שיהיה לך מושג כלשהו. כל איש מעל גיל 30 +12 שנות לימוד יכול ללמוד בכל אוניברסיטה בארץ!! כל בוגרי לטביה הם בעלי השכלה תיכונית מינימום והצעירים יותר עם עם בעלי תעודת בגרות מלאה!! אתה ודאי מופתע אך זו האמת. שנית הופצו חוזרים הממליצים לעובדים לצאת ללמוד באוניברסיטאות זרות ובין הרשימות הייתה גם לטביה - תואר ראשון במינהל עסקים. אנחנו לא הסתפקנו בכך ופנינו למועצה להשכלה גבוהה במשרד החינוך ושאלנו אם אכן לימודים אלה יוכרו לנו לצורך תוספת בשכר ואם בכלל מודום שהיא שלוחה מאוניברסיטת לטביה מוכרת על ידם ותתפלא: לכולנו אישור בכתב מהגב' נורית קיי ז''ל וכי אוניברסיטה זו מוכרת ורק אז יצאנו לדרך. לימודים אלו עלו לנו כמעט כ- 50,000 ש''ח ולא לדבר על בזבוז זמן של שנתיים וחצי וראו איזה פלא - אחרי שסיימנו וקיבלנו את התעודות, תורגמו ונמסרו למשרד החינוך, מעוכבות מזה כ- 4 שנים ולמה? אולי בגלל פרשיית מר בן-שבת, ח''כ פרץ או אליק רון? מי אנחנו? - ברגים קטנים ומי ימכור לנו תואר כלשהו ובכל סכום? אז התפקח, תלמד ותשכיל קצת ואז אולי תהיה לך זכות לעבור ביקורת - בשלב זה, תסטום את פיך ואל תלעג לאחרים כשאינך יודע במה מדובר - בוש לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
שוש,
05/03/05 01:02
|
קודם כל השוטרים לא יכלו ללמוד באוניברסיטה רגילה כי הם גם היו צריכים לעבוד משרה מלאה כדי לפרנס את משפחותיהם. (שלא כמו רוב הסטודנטים המפונקים שההורים משלמים עבור הלימודים). לידיעתך באוניברסיטה הפתוחה למשל לא צריכים לא בגרות ולא פסיכומטרי על מנת ללמוד. שלוחת אוניברסיטת לטביה קבלה אישור של משרד החינוך לקיים את הלימודים והמועצה להשכלה גבוהה ולרבים מהסטודנטים יש מכתבים מהגף להערכת תארים במשרד החינוך המאשרים את זה כי הם בדקו לפני שהם נרשמו. אז אל תשפוט כל כך מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- שוש
לא מלומד,
05/03/05 04:22
|
לפי מה שאת אומרת זאת אכן שערוריה. כי מהיכן בדיוק הגיע המידע למוחם בלי הזמן ללמוד? לידיעתך, אוניברסיטה רגילה או לא צריך זמן בשביל ללמוד, אז לפי מה שאת אומרת, הם לא מלומדים. אז למה לבכות? אולי את צריכה בית ספר רגיל בשביל להבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שם אותך לשופט?
בוגר לטביה גאה,
05/03/05 10:31
|
השתלשלות העניינים היא כזו: משרד החינוך נתן אישור לימודים לכל אחד שרצה ללמוד באוניברסיטת לטביה. אנשים שילמו כסף והלכו ללמוד מאחר ומשרד החינוך אישר את הלימודים באוניברסיטה זו. אנשים שילמו ממיטב כספם , למדו ובסופו של דבר לא אושרו הלימודיםצ ע''י אותו משרד שאישר מראש(משרד החינוך). אני מציעה לך לא לשפוט אף אחד עד שתהיה במקומו. אם היית בקיא בעובדות ולא מדבר רק על סמך שליפות ללא שחר מהמותן היית מבין שאת האצבע המאשימה יש להפנות למשרד החינוך ולא כלפינו. הוא זה שלא עשה את עבודתו ומקבל על כך משכורות עתק על הגב שלי ושלך ושל כל אזרח אחר במדינה. זכור היום זה אנחנו ומחר זה אתה. אז אנא ממך אל תתנשא . כך פועלת מדינתנו , מאשימים את הש.ג. בשעה שהאחראים באמת בדרגים הגבוהים לא נותנים את הדין וממשיכים לקבל משכורות עתק מהכסף שלוקחים ממני וממך. הגף להערכת תארים בדק ואישר את האוניברסיטה ועל כך אנשים בו מקבלים משכורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לטביה
אהרון,
מרכז,
04/03/05 20:50
|
שלום לכולם. לכל המכפישים למיניהם , ברצוני לימסור לכם מידע. א.חברת מודום קיבלה אישור ממישרד החינוך להיות נציגת אוניברסיטת לטביה בישראל . ב.הלימודים היו כחוק , והרמה האקדמית היתה גבוהה. ג.מדובר בתואר ראשון לדירוג שכר, ד.בגץ קבע בהרכב של שלושה שופטים כי הלימודים כשרים ויש לשלם לסטודנטים את התוספות שכר שמגיעות להם. אז על פי כמה כתבות מגמתיות ושליליות אתם מכפישים את השוטרים ,החיילים , הסוהרים ואנשי שב''כ . תעזבו אותם לנפשם הם אבן יסוד וסלע קיומנו במדינת ישראל.אל תישכחו שלכל מטבע יש שני צדדים,ולהם המדינה אוסרת להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שהם שוטרים מותר להם לגנוב
גל,
גל,
04/03/05 23:05
|
'' תעזבו אותם לנפשם הם אבן יסוד וסלע קיומנו במדינת ישראל''.
אז בגלל שהם אני בטחון מותר להם לגנוב מקופת המדינה כספים שלא מגיע להם על תארים שהם קנו במירמה?
אל תקשקש על ''לימודים כחוק''. הם לא למדו אפילו יום אחד. אתה פטאתי בדרך שאתה מנסה להתחמק מאחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשון הרע
אביב,
תל - אביב,
05/03/05 10:23
|
לכל אלה שחושבים שהם יודעים הכל תיזהרו לא לחרוץ גורל סתם.אתם מכפישים ציבור גדול ללא ראיות ועובדות . אלה מיסתמכים על כמה כתבות מגמתיות ושליליות . צריך לתת לשוטרים את תוספות השכר שמגיעות להם כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
did & learn =0
sharon,
04/03/05 20:25
|
|
 |
27.
לטביה
לילו,
אילת,
04/03/05 20:01
|
בחקירה של 10 דקות, חוקרי חברת טלדור מחשבים בע''מ שחקרו את בוגרי לטביה הגיעו למסקנה שאינם זכאים לתואר ,האם זה יתכן ,אולי יש מקום לחקור את חברת טלדור איך היא שיתפה פעולה עם הפרופסור שגנב ממשרד החינוך כ-2 מיליון שקלים,והכל תחת חסותה,מי הם בעלי חברת טלדור?תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היה צריך יותר מ10 דקות
אביגיל,
04/03/05 23:03
|
השוטרים פשוט לא ידעו כלום. לא הכירו את שמות הקורסים, את הספרים או את הנושאים. אפילו לא איזה תואר הם עשו הם לא יכלו לענות.
יש מקום לחקור את השוטרים בעבירת קבלת דבר במירמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שם אותך לשופט
דני,
מרכז,
05/03/05 11:38
|
למה את חושבת שאת יודעת הכל . מעניין מאוד למה את שונאת שוטרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הכתובת רשומה על הקיר
מ,
מ,
04/03/05 19:19
|
תגובה על הכתבה על השוטר שרוצה להתאבד אתם משרד החינוך פרקליטות המדינה והאוצר רק אל תגידו שהכתובת לא רשומה על הקיר 20 דקות של ראיון יכולים להרוס משפחות שלמדו ביושר בשביל התואר ובזמן שהשוטרים היו עסוקים בכל הפיגועים ובאיסוף גופות לא נלחמו בשביל התואר האמינו במערכת המשפט. בושה למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת לו את הנשק
דן,
ת''א,
04/03/05 23:21
|
אם יש לו נטיות התאבדותיות צריך לאשפז אותו ולקחת לו את הנשק.
לא ראוי להיות שוטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פרישה?
נחמן,
ב''ש,
04/03/05 18:29
|
כדאי לשוטרים הרוצים בכך למהר ןלהגיש התפטרות שכן למשטרה אפשרות לעכב הפרישה ב-3 חודשים ,ואתם יודעם מה עומד להיות עוד 4 חודשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד 4 חודשים - חגיגה!
דני,
04/03/05 23:01
|
ואתה צודק, עדיף לתת לשוטרים לפסטינאים לפנות את המתנחלים במקום השוטרים הישראלים.
הפלסטינאים לפחות לא מנסים לגנוב כסף מהרשות שלהם דרך תארים מזוייפים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוטרים כשלו אך גם המערכת כשלה
נחמן,
ב''ש,
05/03/05 07:46
|
כי ידעה מה זו שלוחת '' לטביה'' ולא עשתה דבר אלא דחפה את השוטרים לילמוד שם (ולא רק שם- אתם חושבים שבשלוחת המברסייד ואחרות המצב יותר טוב ? אתם טועים!) איפה משרד החינוך בסיפור מדוע לא נשמע קולו? ולבסוף אין מדובר רק בשוטרים אלא גם בעובדי מדינה אחרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
How good u r 4 The Market?
michael,
tel aviv,
04/03/05 18:15
|
come on! resign. Try to get another job at the private sector. See for themselves how worthless is your funny degree from Latvia U or all other funny psaudo academic degrees
U paid for a bluff and u new it all now it is pay day...
Anyhow, probably most of Latvia graduate won't be able to understand the above..you bet?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כבר מתבייש לכתוב בעברית
matvin,
מרכז,
07/03/05 09:55
|
|
 |
Your English sucks!
English 101,
04/03/05 22:14
|
psaudo? u new? latvia graduate
or
pseudo you knew Latvia graduates
Your message is written in Hebrish
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לכל צרי העין
אבי,
תל -אביב,
04/03/05 17:53
|
הכל תרגיל של משרד האוצר... לא רוצים לשלם כסף כחוק, בגללם יוצא שם רע לשוטרים .ובושה למדינה . לכל אלה ששונאים שוטרים אתם בטח גיבורים גדולים ,ניראה אותכם מיסתדרים יום אחד בלי מישטרה. לכל השוטרים אל דאגה הם עוד ישלמו מה שמגיע לכם כחוק. חיזקו ואימצו העם איתכם. ממני אחד העם.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטרים שעברו על החוק
יובל,
04/03/05 22:59
|
''לא רוצים לשלם כסף כחוק, בגללם יוצא שם רע לשוטרים''.
השם הרע שיצא לשוטרים הוא בגלל השוטרים. קנו תעודה מזוייפת - וזה הכל. לא למדתם יום אחד, ולא פתחתם חצי ספר ועכשיו אתם בוכים שלא נותנים לכם תוספת למשכורת. התנהגות מושחטת. מעניין מה עוד השוטרים האלה עושים בשביל קצת כסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטביה
לילך,
תל-אביב,
05/03/05 11:01
|
למה אתה חושב שאתה יודע את מה שאתה חושב שיודע . תחשוב טוב מי היה רוצה שתחשוב ככה. האם הייתה רוצה לחיות במדינה דמוקרטית שבה יש עובדי מדינה מתוסכלים וממוררים בגלל שלא רוצים לשלם להם תוספות שכר שמגיעות להם כחוק.... לכל עובדי המדינה רוב העם איתכם הם עוד ישלמו לכם את תוספות השכר שמגיעות לכם כחוק . ממני אזרח שאכפת לו חיזקו ואימצו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תגובה לאשר ב. מסביון, ''המרצה''
אבי,
ר''ג,
04/03/05 17:37
|
בתור מרצה בשלוחת לטביה...אינך יודע שצריך לכתוב ''יתפטרו'' ולא חלילה ''יטפטרו''??? עכשיו בחיאת...מה אני, האזרח הקטן, אמור לחשוב על בוגרי לטביה כאשר מרציהם כותבים בשגיאות כתיב מזעזעות???!!! כנראה שאין עשן בלי אש?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה על ההערה שלך
אשר,
סביון,
07/03/05 09:49
|
כל שיש לך לומר זה שטעיתי בהקלדה. גבון אולי הייתי צריך לעשות הגהה. האם שגיאת הכתיב הזאת מלמדת אותך , משהו לגבי. ומכאן אתה משליך על כל בוגרי השלוחה? אני לא רוצה להגיד לך את מה שאני חושב עליך. כך חצי נשימה, ואח''כ תחשוב אולי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה קורה בצהל?
ארנון,
חיפה,
04/03/05 15:28
|
בוגרי לטביה כנראה טעיתם בכתובת היתם צריכים ''להרשם '' לדרבי אמברסייד או ישמע מצחיק רבנות מה שעשו רוב אנשי קבע הוציאו תואר ברבנות למרות שהם אינם דתיים ומחללים את השבת אבל שורה תחתונה השכורת עולה פלאיים 18000 שח לחודש צר לי עליכם בוגרי לטביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזו מדינה?
נביל,
ישראל,
04/03/05 14:51
|
אני לא מאמין שכל השוטרים האלה ממש למדו בכדי לקבל תואר.
הממשלה שוגה בהיכנסה לעימות עם עובדיה על רקע זה. יש לשלם להם וזהו. כל עוד לא הוכח שנעשתה עברה פלילית אין זכות להתיחס אליהם כאל פושעים.
היות ורוב המשרות בשרות הממשלתי מוצעות לעסקנים למיניהם ולבעלי קשרים מתאימים, אין טעם להתחיל בתיקונים מהשוטרים.
העם איבד את השליטה על מנהליו. אנרכיה היא השלטת במדינה. אין כרגע כוח פוליטי מוביל שבאם נבחר בו הוא יטהר את חיי הציבור במדינה. פרשת השוטרים שקנו תעודות אינה אלא עוד אפיזודה מיני רבות שתשכח ע''י האנרגיה של האפיזודה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לכל צרי העין(''יפי הנפש שבכם'')
האובייקטיבית,
04/03/05 14:34
|
באוניברסיטת ת''א בה למדתי אנשים העתיקו עבודות על ימין ועל שמאל ולא בדקו אף אחד . הכל שם היה לכאורה כשר. לכל יפי הנפש שבכם הבעיה אינה מתן אמון בנו בוגרי לטביה אלא צרות עין. בפרוש אך ורק זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פרשת לטביה
דוד,
נתניה,
04/03/05 14:31
|
מהתחלה ידעתי שמנהלים הצגה בבדיקת התוארים שלנו ושהם עומדים להכשיל בכל מחיר את התואר לדעתי יש להגיש תביעה נגד משרד החינוך והמעוצה להשכלה הגבוהה כל הפונקציונרים הם שנתנו אישור ללמד אותנו התרשלו בגדול שישלמו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ממה נפשך
אשר א.,
ירושלים,
04/03/05 14:20
|
אם רימו את המדינה, הרי אינם ראויים להיות שוטרים בישראל. אזי, או שיתפטרו או ראוי שהמדינה שהמדינה תפטר אותם. אזרח כי יתפס נושא תואר במירמה ,היה נחקר באזהרה ומועמד לדין על פשע שדינו אפילו מאסר. מה שסביר יותר, שהכל במדינה חפיף, וכך גם במשטרת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
דין דין,
מרכז,
04/03/05 16:57
|
מי שנתפס מעתיק באונ' בארץ מקסימום מקבל עונש לעשות את העבודה מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שלא למדת באוניברסיטה
חיים,
דרום,
04/03/05 22:57
|
מי שנתפס מעתיק עולה לוועדת הוראה, וב99% מהמקרים עף מהלימודים ולא יכול לחזור ללימודים במוסד האקדמי שבו למד.
רואים שלא למדת באוניברסיטה, דין. גם אתה בוגר של קומבינת-לטביה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קטן אמונה
אשר ב.,
סביון,
04/03/05 15:29
|
אני מרצה באוניברסיטת ת''א. בזמנו שמשתי מנחה בשלוחת לטביה, ואני חייב לומר לך, שקרעתי לתלמידים ת'תחת. דברים שאתה לא בקי בהם מוטב שלא תתערב בהם. אם לפרקליטות היה או קיים חשד לגבי יושרו של משהוא- תאמין לי הם יודעים טוב מאוד לאן לפנות, ולמי להעביר את החומר. תאמין לי שמנסים לעשות לבוגרים לינצ' ציבורי. אם הבוגרים מספיק בוגרים שאכן יטפטרו-אבל שלא יוותרו לעולם. ותלמדו קצת לפרגן לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרצה ברמה נמוכה
נמרוד,
ב''ש,
04/03/05 23:23
|
'' ואני חייב לומר לך, שקרעתי לתלמידים ת'תחת.''
כמה מדבר מרצה באוניברסיטה? טוב שאני לומד בבן גוריון ולא אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חן, חן לך, תודה על הפירגון
ל"ת
יובל . ר,
צפון,
04/03/05 19:25
|
|
 |
16.
צריך צדק
עורך דין,
04/03/05 13:44
|
המדינה עודדה אתהשוטרים לילמוד נתנה אישורים מישרד החינוך אישר אז מיגיע להם ובצדק מה שאר המיכללות כולם צדקים מה החוסר צדק זו פשוט בושה למדינת חוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תהיו גברים ותתפטרו ממתינים לכם
Erez,
04/03/05 13:35
|
אני מכיר שוטרים אנלפבתים ''בעלי תואר'' עד היום אני לא מבין איך המערכת היתה כל כך מטומטמת לתת להם תואר בכזו קלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תמהר להסיק מסקנות
רמי,
04/03/05 14:09
|
|
 |
רמי כנראה שגם אתה ''בוגר לטויה''
Erez,
07/03/05 19:02
|
|
 |
14.
תגובה לנוגה הצרת עין
בוגר,
04/03/05 13:35
|
אתפשוט צרת עין אני מאמין שאת עוד תופתעי שבגצ יומר את דברו את פשוט מגעילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הודעה לכל השוטרים שלמדו בלטביה
אשת שוטר,
04/03/05 13:27
|
חברים, 1. אל תתיחסו לטמבלים שכותבים שטויות. 2. התכוננו להצטרף לגל הפרישה הגדול לפני ההנתקות. 3. שימו ידכם על הדופק ותצטרפו למאבק על זכיותינו המינימלים. 4. ירקו עלינו מספיק. 5. די, עד כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לטביה
אאאאא,
ללללל,
04/03/05 13:00
|
זה תרגיל של המדינה כדי לחסוך כסף ולתת אותו לש''ס ולדתיים בושה למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל השיטה דפוקה
יוני,
USA,
04/03/05 12:38
|
לא מגיע לאף אחד ''תוספת אקדמאית''. בארה''ב אף אחד לא מקבל תוספת אקדמאית. אין בכלל מושג כזה באנגלית. אתה מקבל משכורת תמורת עבודה שאתה עושה, בלי קשר להשכלה. ברור שאוניברסיטת לטביה היא בלוף, אנשים שילמו כדי לקבל תואר ו''תוספת אקדמאית'', התואר לא שווה הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בוגרי לטביה מקבלים תןספת?
אשר ב',
סביון,
04/03/05 15:31
|
|
 |
אפילו בוגר אוניברסיטת ת''א
דני,
04/03/05 22:03
|
אפילו בוגר אוניברסיטת ת''א לא צריך לקבל תוספת אקדמאית. אותו דבר לגבי בוגרי ירושלים, בר אילן, באר שבע והטכניון. אתה מקבל את העבודה בזכות ההשכלה, ואין שום תוספת אקדמאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לשלם שכר הוגן ולא תוספות
פרחיה,
04/03/05 12:34
|
אני סבורה שיש להעלות את משכורות השוטרים כדי שיתגייסו לשורות המשטרה אנשים מוכשרים יותר ובעלי מוטיבציה לתרום לחברה. באשר לתארים האקדמים המזויפים הלא ברור שהפירצה קראה לגנב. האם שוטר בעל דיפלומה אמיתית או מזויפת בשירת ימי הביניים ימלא תפקידו המשטרתי טוב יותר, אז מה זה משנה איך הושגה תוספת השכר? לשם מה הומצאו תוספות השכר על השכלה בתחומים שאין להם כל נגיעה למקצוע. עצוב לחשוב ששוטר עבריין, שזייף תואר, ממונה על אכיפת החוק, אז עדיף לשלם לו שכר הוגן ולא לדחוק אותו לפינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה- את עלובת נפש.
ל"ת
אשר ב'',
סביון,
04/03/05 15:32
|
|
 |
9.
Only in Israel
Yored,
04/03/05 12:21
|
Most of the cops don't kow how to read and write..............why would they go to study in Latvia?,why can't they study in Israel?....cause in Israel they would have to study ...........they can't find another job anyway and they can take their Latvian diploma and shove it deep where the sun don't shine..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
צרי עין מוסג ליהודי
שוטר,
04/03/05 12:18
|
לכול הצרי עין אנו בסופו של דבר נאושר ובצדק שימותו הקנאים אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לכל צרי העין'', דוקטור יקר...
ל"ת
משה,
04/03/05 12:50
|
|
 |
7.
לכל השוטרים..
המזהיר בפתח..,
04/03/05 11:42
|
זו הרמה שלכם? אונברסיטת לטביה? אינכם יכולים להיכנס לאונברסיטאות-מילא.. גם למכללות לא??, אז לאז הגענו.? אונברסיטת לטביה=עבודה בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושתן קטן ומיסכן..
ל"ת
auyr,
רא''שלצ,
04/03/05 14:11
|
|
 |
6.
ההשכלה לא נראית עליכם טיפשים
דפי,
04/03/05 11:22
|
כבוגרת אוניברסיטה, תואר שני, אני בזה לכם שלמדתם קצת לתואר ככה לא לומדים . ככה לומדים רק כדי להוציא כספים במירמה מהמדינה.
ההשכלה לא נראית עליכם טיפשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרת עין
י,
06/03/05 00:21
|
צרת עין או בלשון עממית פשוט זבל של בחורה.....דרך אגב למה את לא מזדהה בשמך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפי-את חמודה אבל מטומטמת.
ל"ת
אשר ב',
04/03/05 15:35
|
|
 |
לבוגרת התואר השני
בוגרת לטביה גאה,
04/03/05 14:31
|
גם תעודת בגרות לא היית מקבלת ממני עם צורת התבטאות כזו. את גסת רוח וצורת ההתבטאות שלך לא מראה על אינטיליגנציה מינימלית, אולי בעצם כזו של עכבר. בכבוד רב, בוגרת לטביה גאה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא נשמעת אנטיליגנטית במיוחד
בוגר לטביה,
04/03/05 13:52
|
אף אחד לא ביקש ממך אישור להשכלתינו, אני בטוח שאת התואר שלך רכשת במירמה ובהעתקות רבות. אדם אינטלקטואל מזהה מייד שיש פה מגמה תקציבית פרופר והאמצעי לכך הוא ההכפשה. אני מאמין לפי תגובתך שאת גם לא נהגת מי יודע מה... נכון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה סופם של משלמים ולא משכילים
נוגה,
04/03/05 11:21
|
מי שמשלם ולומד ''קצת'' לא יכול לקבל הכשר לזה שהוא משכיל באמת.
לכו ללמוד באמת ולא בכאילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטרים הגברים של המדינה
דה גול,
04/03/05 12:27
|
|
 |
גברים אמיתיים עם ביצים ענקיות
אליהו,
04/03/05 12:52
|
וביצים ענקיות הן כל כך כבדות שקשה להם לקום מהכיסא ולפעמים גם קצת לעבוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
no brain no worry
ל"ת
i,
04/03/05 11:08
|
|
 |
3.
קניתם תואר מזוייף, חצופים.
חיים,
דרום,
04/03/05 10:44
|
לא למדתם לבחינה אפילו יום. קניתם תואר בכסף בלי לפתוח ספר. אתם דורשים תוספת בשכר תמורת פשע שביצעתם? כן, פשע! סטודנט בישראל צריך להשקיע 3-4 שנים מחייו, יזע ודמעות בשביל התואר, שאתם פיברקתם ביום אחד. אתם שוטרים? אתם גרועים כמו הפושעים שאותם אתם צריכים לעצור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לחיים
א.,
חולון,
06/03/05 22:05
|
כמה בנאדם יכול להיות מטומטם? כנראה שאצלך זה ללא גבולות. אז תמשיך לאכול את הלב כי השוטרים יקבלו את מה שמגיע להם בצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה בטח לא נהג מי יודע מה..
ל"ת
שוטר,
04/03/05 14:37
|
|
 |
נוהג לא משהו אבל לומד מצויין
חיים,
דרום,
04/03/05 23:24
|
מה איתך? אני רואה שלקרוא ולכתוב אתה כבר יודע. אולי אתה צריך לדרוש העלאה בשכר על סמך זה בלבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתוסכל קטן
TKH,
rjucu,,
04/03/05 14:08
|
עוד מתוסכל קטן ומיסכן... קיבלת דו''ח לאחרונה? אנשים עובדים לילות כימים כדי שאנשים מיסכנים ועלובים כמוך יוכלו לישון בשקט בלילה.... עלוב נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתוסכל, אבל לא מדו''ח
חיים,
דרום,
04/03/05 22:53
|
אני מתוסכל ממערכת חוק שלא מסוגלת לעצור פשוע אחד קטן, שלא נדבר על מאות הפושעים שמסתובבים פה בדרום, אבל כולם מקבלים משכורות מנופחות בשביל תארים שמעולם לא למדו בשבילם.
בחיי, כל הבדיחות שתמיד סיפרו על שוטרים הם נכונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוכה לו נחון ! אני דוכתור אמיט
מורדי,
04/03/05 12:55
|
דוכה לו נחון מה שאטה אומר ! אני דוכה דוכתור אמיטי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,
ל"ת
נכון,
04/03/05 11:23
|
|
 |
2.
200 אלף שקל לבוגרי לטביה?
איתן,
ירושלים,
04/03/05 09:56
|
תשמעו, שווה להיות עובד ציבור. כמה שעות בשבוע, כמה עבודות מועתקות, והופ- 200 אלף שקל (ועוד היד נטויה, כי יש כאלה שגם יגיעו למיליון). האמת, לא מאמין שיתפטר אפילו אחד. מי ישלם להם ככה בחוץ? אין אף מעביד פרטי שיהיה כזה פראייר, אבל על חשבון המדינה- למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טמבל בן אדם צריך להיות
לטביונר,
04/03/05 17:43
|
אתה חמוד אתה. אתה גם מצחיק אתה אבל אתה לא כלכך חכם אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש שכמוך
שוטר,
צפון,
04/03/05 17:31
|
תתבייש לך .חתיכת עלוב שכמוך. שופטי בג''צ קבעו שהתואר מגיע לנו,אז מי אתה בכלל .טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the degree is yours
david,
05/03/05 00:53
|
I hope no one will take the degree from you (not that anyone wishes to have it ....) but this type of degree does not justify extra 200000 shekels !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משחק אותה יודע אנגלית
R,
05/03/05 09:04
|
דוד כתבת לבד ? כל הכבוד..... so read this we will get this degree(i Know you don`t wish to have it) and the extra 200000 shekels eat your heart and die.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה נקרא - סחיטה באיומים, לא ?
Mr. Potato Head,
04/03/05 09:19
|
דווקא שוטרים מכירים יופי את הסעיף הזה - סד''ח ( סחיטה, דמי חסות ) כנראה שהם מתעלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, זה קבלת דבר במירמה
גיל,
04/03/05 23:07
|
אזרח מן השורה שהיה מבצע כזאת קומבינה היה נכנס ל3-4 שנים בכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרבי מותר...
ל"ת
משה,
04/03/05 12:56
|
|
 |
מס' 1 - כואב להיות דביל ???
ל"ת
אתה גולם...,
חלם,
04/03/05 09:47
|
|