 |
32.
מתגעגעים אל ניר
ענבל ויעל,
11/03/05 12:08
|
שבוע עבר, לא להאמין שניר איננו. אדם מיוחד ומקסים, מצחיק ושנון. משתתפים בצער המשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ניר קורבן לחוסר אחריות של הפוג
ניצני,
צפון,
08/03/05 09:46
|
מערכת הכבישים בצפון טובה , במיוחד בכביש זה. ניר נהרג בגלל חוסר זהירות של הנהג הפוגע . טוב יהיה אם אביו ישפוט בבית משפט לתעבורה, אולי סוף סוף העונשים יתאימו לחומרת המעשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למגיבים הקנטרניים
פ.ע,
06/03/05 19:39
|
לא אחת עוברים בי מעין הרהורי כפירה חו''ש, עת אני שומע או אומר ''אין לו אלוהים'' לעיתים זה ביטוי סתמי,שכן הוא אינו מתייחס לאמונתו של אדם, אלא לעצם קיום ההשגחה. אבל כשקראתי את 30 29 ועוד כמה צ'קאמייקות קנטרניים, הבנתי שבעתיים את המונח ''אין להם אלוהים''. תתביישו לכם, פשוט תתביישו, אמרתם דברים נוראיים לאיש ציבור, כואב ודואב שבנו המת נוטל לפניו. לחרפתכם אתם בזויים מאנשי סדום ונאלחים מבני בנימין שעשו מעשה נבלה. אני רוצה לגעור בכם ולחרף אתכם, אבל אינכם ראויים לכך.
למשפ' מגן היקרה, איבדתם את הדבר היקר ביותר, שיש לו לאדם, זה כמו קריעה של מיתר בלב, אל תפול רוחכם נוכח דברי הבלע, מקטעי דברים ומדברים שנשמעים, בנכם היה מלח הארץ, משכמו ומעלה, אפשר שנקרא לישיבה של מעלה. ספק אם יש לכך נחמה, המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יודח השופט-הוא לא שקול יותר
יעקב לבבי,
פסיכולוג,
06/03/05 11:53
|
לדעתי שופט לא יכול לכהן אחרי שעבר טראומה שתשפיעה על השיפוט שלו ,נקודת המבט שלו נפגעה ואינו יכול להחליט החלטות שקולות. אם הוא שופט תעבורה אחת כמה וכמה ,שיתפטר מהר -הוא מסוכן לחפים מפשע וראוי שיסיק מסקנות אישיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30,29 - התגובה שלכם לא אנושית
שטולץ,
06/03/05 17:57
|
אני הראשון שטוען שבתי המשפט בפסיקות המקילות שלהם , הפכו את חיינו פה לגיהנום . ולא רק בעבריינות כביש , אלא באלימות בכלל . אבל להעביר ככה ביקורת אישית על שופט ששיכל רק אתמול את בנו יחידו ? ממה בדיוק עשוי הלב שלכם ? תחשבו על זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך 100%
אשר,
06/03/05 12:25
|
אם כמה שחבל לי עליו ,זה צריך להיות ככה ולפי דעתי גם בחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אין דין ואין דיין
דלית,
הרצליה,
06/03/05 11:19
|
אין בישראל נוכחות של משטרת תנועה מקצועית ואף השילוט בדרכים עדיין לקוי. גם כאשר מתבצעות 7 פריצות ברחוב אחד, המשטרה אדישה ואינה נוקפת אצבע ללכוד את הפושעים. אנחנו חיים באנרכיה מוחלטת. האשמה בנו האזרחים שעוברים על כך לסדר היום. למשפחה שנפגעה אין אנרגיה להאבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ניר מגן היה אדם מעניין ונפלא
בדרך ללויה-תמרת,
שעה 13:00,
06/03/05 10:54
|
בעל חוש הומור שחור וזוית ראיה מרתקת על החיים.
חבל על מוות מיותר כל-כך של אדם שנועד לעשות דברים גדולים הרבה יותר מלהיות עוד תוספת לסטטיסטיקה. ואנחנו עצובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה למרות שאביו שופט
ל"ת
יעיש חקק,
06/03/05 11:50
|
|
 |
26.
אין תנחומים למות ילדך
צביה,
קריות,
06/03/05 10:44
|
הכרתי את איתן כשעוד היה עו''ד בפרקליטות מחוז חיפה. לפני המון שנים. צר לי בצערו על מות בנו בתאונה כל כך קשה. עצוב מאד לקרוא על הקטל בדרכים שאם קורבנותיו היו בגין פיגוע, כבר היו יודעים מה לעשות. ורק לתאונות המחרידות, אין מענה . בארצות אחרות היה השר הממונה מתפטר מתפקידו, מחוסר הצדקת משרתו ושכרו. ורק אצלנו האנרכיה חוגגת ותאונות הדרכים הם סימפטום לעם עצבני ומתוסכל. הילדים הם רק קרבן להתנהלות כושלת של ראשינו.
אין לי פתרון לבעיה....אין לצערי. אבל מי שמקבל לשכה ועוזרים ושכר ואשל והשד יודע מה עוד, חייב לתת מענה ופתרון ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Solutions
Scientist,
06/03/05 09:34
|
1. Enforce every driver to take a class of defensive driving. 2. Remove the worst 5% of the drivers off the road and reduce the fatal accidents by 50%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
צחוק הגורל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/03/05 08:17
|
השופט אמר אתמול שצריך להחמיר עים עונשים עבור עברינים מענין שהשופט יצא בהצהרה כזו רק לאחר שבנו נהרג חבל שהשופטים שכל הזמן מקילים בענשי עברינים ניזכרים מאוחר מידי תהליך זה ניקרא בומרנג ומעיד על זילזול השופטים בחברה הישראלית שסובלת מאבו עלי למינהם והשופטים בארץ מצדדים בהם זוהי דוגמה ישירה של זילוזל חברתי אחד בשני ואלו הם התוצאות בסופו של דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשעות וקהות חושים.
דודי,
צפון,
06/03/05 11:01
|
לא פלא שאתה מכנה את עצמך פקק תנועה. אבל הפקק היחידי הוא במוח שלך, אתה לא מכיר את הנפשות הפועלות וישר יורה. השופט מגן לא שופט תעבורה!! אתה הבנת את זה פקק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לדרשה שלך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
07/03/05 08:54
|
אן קשר לזה שהוא שופט העוסק בתחום אחר יש קשר לזה בתור שופט הדורש משופטים אחרים ומהחברה במדינה להחמיר את העונש עבור עבריני חברה ראה דוגמה של כישלון כשופט את המיקרה של מישפחת חייטויש והיו הרבה מיקרים כאלו לכן אנחנו חברה התוקעת לעצמנו סכין בגב וביגלל זה החברה במדינה מיתפוררת חברתיית בנוסף לכל צרותנו הקשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אוי כמה שאתה צודק
יגאל,
אוסטרליה,
06/03/05 06:07
|
אני נמצא פה כבר שנה באוסטרליה. כאן יש המון משטרה מוסווית בכבישים ואף אחד פה לא משחק עם החוק. כל אחד יודע שאם הוא יעשה שטויות הוא זה באמת יעלה לו ביוקר בלי משחקים ובלי הנחות . עשית עבירה ? זה יעלה לך ביוקר. אני מכיר היטב את האכיפה המגוכחת בארץ. המלחמה בתאונות דרכים בארץ מתבטאת בלנסות לתפוס אנשים על מהירות או בלנסות לתפוס אנשים לא עוצרים בתמרור עצור בגלל שהוא מוסתר על ידי עצים. לא מנסים לתפוס את האנשים שנוהגים בפרעות וחותכים נהגים אחרים . אבל מה לעשות ? ככה המשטרה והאכיפה עובדים בארץ וככה זה יימשך . אתם תמשיכו למות בכבישים ותמשיכו לבכות על הילדים שלכם כי ככה המשטרה נלחמת בכבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אין חינוך ללא הרתעה וענישה
מנחם,
מרכז,
06/03/05 05:58
|
החינוך לנהיגה נכונה הוא הבסיס לצימצום תאונות הדרכים אולם לא רק. כאשר יתעשתו אנשי מערכת המשפט והפרקליטות הכללית ויבינו שבצד החינוך יש להחמיר בענישה (ואולי להפעיל חוקים קיימים) יתכן ונראה צימצום במכת התאונות. וכשאני כותכ החמרה אני מתכוון החמרה בכל המקרים ולא רק באלו בם נפגעו אזרחים פגיעה פיזית. גם עברות ללא נפגעים (פניית פרסה כאשר הדרך אינה פנוייה ,עקיפה בפס לבן,רמזור אדום,אי מתן זכות קדימה ואי שמירת מרחק) בינן ובין תאונה קשה רק כפסע. טלו דוגמה מצה''ל שכולם מרבים לתקוף לאחרונה, בשנות השמונים לחמו שם בתאונות הדרכים והצליחו, גם על ידי חינוך (חיוב נהגים לעבור השתלמויות נהיגה נכונה גו על ידי החמרת הענישה) אם לא יצליחו ראשי מערכת המשפט להפנים את חומרת הבעייה , מהר מאד נגיע לרף 1000 ההרוגים בשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
השופט צריך להתפטר!!!!
אראל,
06/03/05 01:53
|
לדעתי שופט לא יכול לכהן אחרי שעבר טראומה שתשפיעה על השיפוט שלו ,נקודת המבט השקולה שלו נפגעה ואינו יכול להחליט החלטות שקולות
אם הוא שופט תעבורה אחת וכמה ,שיתפטר מהר
אני בהחלט משתתף בצערו ,אבל לא הייתי רוצה שישפוט אנשים במצבו
דרגת שופט וכבוד של שופט הם נמצאים בקו של תודעה יציבה ובריאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון-יש לפטרו מיד
ל"ת
ד''ר שולה ליפשיץ,
מורג,
06/03/05 12:07
|
|
 |
בדיוק להיפך:
צח,
חיפה,
06/03/05 05:53
|
שייכנס בעברייני תנועה, כי אם המשטרה לא עושה כלום, לפחות ששופטים יענישו אותם.נמאס כבר לראות את כל החוליגאנים האלה על הכביש.רק ענישה קשה תרתיע עברייני תנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זיהויי עברייני תנועה והורדה ..
יהודי ישראלי,
בת ים,
05/03/05 22:52
|
כל שוטר מתחיל מזהה עבריין תנועה בכביש. עברייני תנועה מבצעים ביודעין עבירות שמסכנות נהגיםבכבישים. ניידות סמויות וגלויות בכבישים (המזהות עברייני תנועה שמזלזלים ביודעין בחוק) שיפור תשתיות הכבישים טיפים לנהיגה נכונה בתקשורת. הכשרה עיונית ומעשית ברמה גבוהה. כולנו יודעים מה לעשות בפועל כמעט ולא נעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המשטרה אשמה
אברהם,
צפון,
05/03/05 20:45
|
במקום להתחבא בפינה, הגיע זמן למאבק בלתי קונבציונלי די לדבר על חוסר משאבים וניידות משמשות להסעת שוטרים וקצינים במקום לנוע בדרכים ולתפוס את העבריינים האמיתיים את אלו שחותכים מסלולים או לא נותנים זכות קדימה די
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המשטרה צריכה לשנות
נהג זהיר,
05/03/05 20:21
|
לפני זמן לא רב דובר על ''דוחות איכות'' כלומר לא כל מי שנתפס על עבירה במקרה יענש אלא אם הוא עבריין מועד , כלומר יש מוטיבציה לא לצבור עבירות . כמו בחברות הביטוח מי שלא תובע מקבל הנחה בשנה הבאה. לא צריך לפרסם מספר דוחות זה הרי מגוחך , כל אחד עושה אי אלו עבירות אבל השוטר לא באיזור .צריך לפרסם על אילו עבירות יש דוחות. דבר זה גם יחזק את האמון במשטרה ולא רק יפחיד את הנהגים הטובים בד''כ. גם שוטרים נוסעים מהר ואפילו מדברים בפלאפון לפעמים . השאלה היא רק אם העבירה היא במקרה או באופן קבוע .וכל שוטר יכול לבדוק זאת ברגע אחד בטכנולוגיה הקיימת . בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תאונות דרכים
יעקב גולדקרנץ,
05/03/05 19:56
|
לא נלחמים מספיק בתאונות דברי ראש אגף התנועה לפני כשבועיים, נתנה לגיטימצייה לנהגים לזלזל בשוטרי התנועה, והעובדות מדברות בעד עצמן הרוגים, והרוגים עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טוב שזה לא 666
מישהו,
05/03/05 19:49
|
טוב שזה לא 666 (מספר הדוחות) ) ככה היינו בטוחים שהשטן נגדנו ולא היינו עושים כלום(לא שזה מאוד שונה עכשיו) .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יש להלחם עד חורמה בקטל בדרכים
מזועזעת מהקטל ב,
צפון הארץ,
05/03/05 19:39
|
תאונות תאונות הם כתוצאה אך ורק , הגורם האנושי!!!הזלזול בחוק וההתנהגות בדרך ואי ציות לכל כללי הנהיגה!!! מהירות מופרזת !!!אי שמירת מרחק!!! נוהגים כשעייפים ומעל לכל ביטחון מופרז !!הם חלק מהסיבות שבגללן נהרגים אנשים ובעיקר הצעירים , במקרה הטוב נשארים עם נכויות קשות לכל חיים!!!והאמינו לי שדברי מנוסחים מניסיון רב של אכיפה בדרכים וממראות אמיתיים!!!!ובזמן אמת!!! ולא זאת בלבד נסעתי עם הבת שלי השבוע (נהגת כבר 3 שנים )קיבלתי שווק בדיוק מה שהעלית כאן ,כך נוסעת הבת ,לתדהמתי היא ענתה לי ''מה את רוצה שאסע כמו זקנה ''ואני שואלת היכן החוק מדוע היא יכולה לנסוע בכביש במהירות כפולה מהמותר ואין מפריע ?אז אצלי בבית עשינו מזה רעש רציני והובטח לנו כי הדבר לא יחזור .מדוע לא אוכפים את החוק,מדוע לא יתנו להוציא רישיון מגיל 20לפחות???
מתוך הכרות עם הנושא בארץ ובעולם, המקומות שהצליחו להוריד את הקטל והפציעה הקשה, היו מקומות שבחרו בדרך אחת: אכיפת חוקי התעבורה בצורה קפדנית ובלתי מתפשרת ע''י כוח משטרתי ואמצעים אלקטרוניים. יחד עם האכיפה ענישה תקיפה ובלתי מתפשרת. ענישה מיידית ולא כמו בארץ שחודשים עוברים מרגע ביצוע העבירה ועד לתשלום. נהג צריך להבין שרכב הוא פוטנציאל להרג. יש לנהוג בו תרתי משמע בזהירות מירבית. מהירות הוא נושא חשוב ביותר ונוגע בכל תחום. מהירות זה לא רק 130 קמ''ש בכביש מהיר. מהירות זה גם אי עצירה באדום, סטייה מנתיבים, אי שמירת מרחק. מהירות זה גם לדבר בסלולרי כי חבל על הזמן וצריך לעבוד או להשתעשע בזמן הנהיגה. מהירות זה אי עצירה במעבר חצייה ואי יכולת עצירה בזמן. חגורות בולמות את רמת הפגיעה אך רק עד גבול מסויים, לא תמיד ניתן להציל חיים. תשתית סלחנית היא חשובה ביותר ומטרתה הורדת עוצמת הפגיעה. לדוגמא עדיף שעמוד החשמל ישבר מעוצמת המכה במקום שהרכב יתרסק ! תשתית מאיטת מהירות חשובה ביותר מאחר והיא גורמת לנהגים טכנית לנהוג לאט ועל פי חוק: מעגלי תנועה, פסי האטה ועוד. הציבור חייב לקחת חלק מעשי במאבק על חיינו, והיחס להרוגי ופצועי הכביש אינו כמו לכל היתר. אל תשארו אדישים. בואו תסייעו. כתובת העמותה בראש העמוד צרו קשר והצטרפו למאבק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין מלחמה אמיתית מצד המשטרה
משה,
נהריה,
05/03/05 19:23
|
המלחמה היא על לספק דו''חות למען הדו''חות וכדי שהמפקד יראה שעשיתי משהו היום. אבל לא שם הבעיה. מה שצריך זה רכבי משטרה מוסווים בתוך הכבישים ובתוך התנועה כי רם שם אתה פוגש את העבריינים האמיתיים ואלו המסכנים את הציבור. אבל מה לעשות שהשוטרים הם ראש קטן ומחפשים את הגנב מתחת לפנס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מדינת ישראל רוצחת אופנוענים!!!
ל"ת
הכבישים לא,
מתאימים לאופ,
05/03/05 19:20
|
|
 |
דוגמה
ראובן,
מרכז,
06/03/05 00:48
|
נכון מצב הכבישים גרוע ורצוי שעוד בכירי מעצ יקחו דוגמה מהרשקוביץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש רע אתה, נגוע בוירוס קטלני
שמש,
07/03/05 07:02
|
|
 |
12.
פתרון אמריקאי
בר,
05/03/05 19:17
|
1 להחרים רכב של אדם נוהג בגילופין 2 להחרים רכב על נהיגה בזמן פסילת רשיון 3 אכיפה מוגברת של נהיגה פראית כולל שמירת מרחק במיוחד בשעות הקטנות 4 לחסל את תופעת המכרים שמבטלים עברות תנועה [שוחד]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תנחומי לכבוד השופט מגן ולמשפחה
חלי,
קרית ביאליק,
05/03/05 19:01
|
כבוד השופט מגן, אדם דגול ומכובד, כואבת אני את כאבך וכאב משפחתך על הילקח בנך היקר - ניר. שלא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע שילם כבוד השופט מחיר
נטע,
צפון הארץ,
05/03/05 19:43
|
כה יקר? על פזיזות של נהג/ת, מדוע אלו פני הדברים? למי התשובות? מה קורה למדינת ישראל ויושביה ? בתמרת חיים כמו בבית הבראה והנה באה הקללה ,מדוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תנחומיי לכבוד השופט - מנאשם
הנביא,
05/03/05 17:58
|
הייתי נאשם במשפט (מיסים) בו כבוד השופט מגן היה השופט. הגעתי לדיון מבוהל וחפוי ראש לאחר שהתביעה הכללית הכינה נגדי תיק ראיות הזוי מרושע ומעורר תמיהה. השופט מגן בחוכמתו הרבה ''ירד'' על התובע של מדינת ישראל וקבע כי נעשה לי עוול וביטל את המשפט. מאז, הבנתי שלא הכל אבוד ומשהוא מהאימון בחוק הישראלי החל לחזור אליי. השופט הזה הציל אותי מעוול נוראי. אני כואב את כאבו ואת כאב כל המשפחות שאיבדו את יקירהם בתאונות. אני נוהג המון ק''מ בשבוע בעיקר בין המרכז לצפון, סיגלתי לעצמי נהיגת הישרדות, אחרת מזמן לא הייתי בחיים. המשטרה ורשויות החוק חייבות לשנות את הדרך בה הם נלחמים בתאונות הדרכים. חייבים לערב אזרחים באכיפה כי אין מספיק שוטרים. לידיעתכם, המצב לא שונה במרכז הארץ או בדרומה. הגשתי לפני שנים תכנית פעולה לשר התחבורה דאז אביגדור קהלני, אך לא קיבלתי כל תגובה. כיום, עם ההתקדמות הטכנולוגית ניתן להלחם בתאונות טוב יותר, הכל עיניין של החלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קהלנו הוא לא דוגמה ,תגיש שנית
נטע,
05/03/05 19:47
|
|
 |
9.
זה לא אותו שופט שהעניש את
נחמן,
אשקלון,
05/03/05 17:39
|
המשטרה ושיחרר חשוד בדקירה? מכל מקום תנחומי הכנים למשפחה השכולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
** מה זאת אומרת ''הגיח לעברו''.?
צוקי...,
קרית טבעון..,
05/03/05 17:32
|
מבקש מהכתב להבהיר לי:''הגיח לעברו''...אתה מכיר את המקום???? היית שם?? האם נהג הרכב הפרטי לא ראה את רוכב האופנוע??? בוא אסביר לך...הנהג ראה...שדה הראיה שם הוא גדול וטוב...כנראה שהוא לא לקח בחשבון נתוני דרך נוספים...מהירות, מרחק וכד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ליזום יום מחאה, יום ללא נסיעה
בכבישי הארץ, וב,
05/03/05 17:24
|
כך להביא את הממשלה והרשיות, והמוסדות הנוגעים בדבר לטפל בבעיה שאין עליה יותר שליטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעד
אחת העם,
דרכי קטל,
06/03/05 08:45
|
אני בעד ההצעה.יתר על כן: צריכה לקום תנועת מרי נגד נסיעות בכלל ושאף אחד לא יסע ,אלא רק אם הנסיעה הכרחית. כמו כן צריך להגביל את מספר כלי הרכב בנסיעות הבינעירונית, ע''י הכנת כרטיסים מראש כמו בטיסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פיגוע אחד...
אביר על גלגלים,
רמת גן,
05/03/05 17:07
|
ויש יומיים שלמים של שידורים כאשר נהרגים 4 אנשים אבל ביומיים נהרגו 7 איש ולא מזיז לאף אחד... עד מתי????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בנו של שופט נהרג.......
אש,
השרון,
05/03/05 16:39
|
עם כול הצער על מותו של אדם בתאונת דרכים, במה ''זכה''בנו של שופט שיכתבו עליו כול כך הרבה, הוא לא יותר טוב או יותר גרוע מאשר שלושת החברים שנהרגו סמוך לכפר מסריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנו של השופט שילם מחיר מוות על
אדווה,
ק.טבעון,
05/03/05 17:51
|
טימטום של נהג/ת אחר שפנה/ת שמאלה ללא מתן זכות בכיש ראשי ומהיר ,נהג/ת זה לדעתי צריך /ה לשם מחיר כבד על מנת שיראו ויראו. כפי שאני מכירה את המדינה והחוקים שלנו בטח יתנערו ממתן ענישה רצינית ...............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
son of a JUDGE
Dany,
05/03/05 16:16
|
Who cares if he has been a ''SON of a JUDGE''? Just another fatality. Why make big titles, about this?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו שרצח השופט אזר...
דני בעברית,
05/03/05 16:42
|
זעזע עלק את כולם ואם אני או אתה, שני הייינו נרצחים בגלל כסא נוח בים- אז אותו ש ו פ ט היה מריץ בדיחות עם הרוצח ונותן לו שבועיים עבודות שירות בקיצור- השופטים שווים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כשבן של שופט ידקר
גיא,
05/03/05 17:41
|
|
 |
3.
התאבדות
נהגת,
05/03/05 15:16
|
אופן הנהיגה של רבים מהנהגים היא ממש התאבדות אך הבעיה, שהם לא מתאבדים לבד הם גורמים למוות לכאלה ,שלא רצו למות. לא כל אחד חייב לנהוג, ואם המשטרה תשלול יותר רשיונות לתקופות ארוכות, יתכן וימנעו את הטירוף בכבישים.יותר מכוניות משטרה מוסוות יעזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלילת רשיונות
אתי,
05/03/05 16:47
|
המשטרה אינה שוללת רשיונות. זהו תפקיד בתי המשפט ועד שהעונשים לא יהיו כבדים ומרתיעים מאוד כנראה שנמשיך לשמוע כל יום על עוד הרוגים. ולגבי המשטרה נראה שגם אם יהיו רכבים מוסווים בכל צומת הנהג הישראלי ימצא דרך לעקוף מימין ומשמאל בלי כל התחשבות ביתר הנהגים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
661 דוחות - פירוט בפנים
חוגג על,
הדם,
05/03/05 14:42
|
34 - בעיות בסוברו + משאיות 27 - נהיגה תחת השפעת אלכוהול 600 - דוחות מהירות מיותרים.
בקיצור - מה הועילו החכמים שוב? איפה ראש אגף התנועה החדש ומלחמתו בדוחות המהירות שלא מונעים חצי הרוג?
מה עם לתפוס את אלו שמרביצים באדומים ? אלו שחותכים (בלי לאותת ועם סיכון) ? אלו שרק מורידים את החברים באמצע אלנבי בת''א? אלו שחונים כשחצי אוטו בולט? אלו שלא מאותתים? אלו שנדחפים לנתיבים עמוסים וגורמים לעצבים ? אלו שנוסעים באמצע הכביש ותופסים 2 נתיבים סתם כי הם לא אוהבים לנסוע בנתיב שלהם אז הם ''מושכים קצת לאמצע'' ?
קדימה!!!!!!!!!!!!!!! ותפסיקו לתפוס נהגים במכוניות חדשות שנוסעים באלוף שדה 80 קמ''ש..אף אחד לא מת מזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם איתך 2 . כל מילה בול .
ל"ת
מתנדב מתנ''א,
06/03/05 18:00
|
|
 |
אני איתך! צודק בכל מילה!
ל"ת
חיים,
05/03/05 19:08
|
|
 |
צודק
ל"ת
הנביא,
05/03/05 18:00
|
|
 |
צודק
ל"ת
דוד,
05/03/05 17:29
|
|
 |
1.
מעניין שבת''א..אין תאונות כאלה!
ערן,
05/03/05 14:18
|
מעניין שבתל אביב באבן גבירול...אלנבי.....דיזינגוף....אין תאונות כאלה.
מעניין שבהרצליה,בבן גוריון...ברב קוק...אין תאונות כאלה.
מעניין שברמת גן אין כאלה תאונות....
מעניין שרק בכבישים מהסוג של מדינות העולם השלישי זה קורה.
הכל קורה בצפון....דלית אל כרמל....אל ז'ערקה (או איך שקוראים לזה)....עוספייה.....וכו'....
מה זה נוגע לגבינו...התל אביבים הייפים....זה אני עוד לא מבין.
מנסים לייצר כותרות. וזה ממש לא מזיז לנו כאן.
סעו לשלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית פעם בצפון?
sheen,
07/03/05 07:22
|
למרות הטענות, חלק מכובד מכבישי הצפון, טובים, בוודאי ביחס להיקף התנועה בהם . נכון , במרכז, שם יש תנועה רבה יותר, (פי 3 ויותר) , יש יותר מחלפים ויותר נתיבים, אך דווקא , בכבישים שארעו בהם התאונות, יש 2 מסלולים, יש גדר, והכבישים בפירוש טובים, אלא אם יחליט מישהו, שבצומת הכניסה לכפר מסריק, צריך להציב גם כן גדר הפרדה והכניסה תתבצע באמצעות הליקופטרים...... אגב, מה יש לך עם רחובות הרצליה שנראים ברובם, מוזנחים וצרים .....?ובכלל מה רצית להביע בתגוכחך ה..מאד , מאד משונה, או כדברי קודמי (קרא אותה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה טיפשית
אלון,
צפון,
05/03/05 17:08
|
האם תושבי המרכז חסינים מתאונות דרכים? לך תלמד את הסטיסטיקה לפני שאתה מדבר שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tel-aviv
sigal,
usa,
05/03/05 16:32
|
in tel aviv the rouds are samller in the city - not like the rouds between haifa and ako. that is your answer. so stay iipy in your city and don't say anything.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי?שיעסקו בעיקר.
ל"ת
חבל .,
06/03/05 15:36
|
|