 |
32.
זה מקום מעולה
משה,
חולון,
07/03/05 12:53
|
|
 |
31.
יותר משהעגל רוצה לינוק-
אלון,
07/03/05 09:10
|
|
 |
30.
השנאה למתנחלים נובעת מקנאה.
מיכל,
מרכז,
07/03/05 09:06
|
עמוק בלב כולם יודעים שהם מלח הארץ. הציוניים האמיתים. ולכן מנסים לחסל אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רעיון כביר
חד-נס,
07/03/05 08:38
|
|
 |
28.
העיקר המתנחלות אם משב רענן
דש,
07/03/05 01:09
|
בשנקין מצפים בכליון ענים למתנחלות בשרותים לבדיקה של פלגים ופלטינות המוזיקה תגיע כבר עד לב השמים ואם כמה פסוקים מהתנ''ך ונענוע וטלטלה לכוון הכותל לכולם היתה חדווה וחיו איש לצד רעהו והרמוניה ויצאו במחול עד לאלנבי לכוון כרם התימנים נראה אם יש להם אומץ להקים קרוון לא חוקי בשוק הכרמל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמרת?
ל"ת
מושיק,
תל אביב,
07/03/05 09:47
|
|
 |
27.
הם
אורי אור,
פ''ת,
07/03/05 00:43
|
אולי נחמדים, אולי שרים יפה, עושים הרבה ילדים בכיף, ומתגייסים למילואים בהרבה רצון, ובכן בגלל זה הם ישארו בעזה? וימשיכו להמיט אסון על עצמם ועל כולנו , מה הקשר? אני מאד שמח בכישוריהם ואהבת המולדת שגנוזה בהם, אך הם יושבים במקום - ומתנהגים בטירוף שיכלו את כולנו. יכבדו ויבואו לתל אביב ולארץ שלנו והדמים המרובים ( כן תרתי משמע) שהם עולים לנו יתאפסו ואז תרומתם תהיה פוריה וממשית, ועכשיו אני שואל אותם (ובאידיש זה נשמע יותר טוב) איך זה שאתם מחרבנים לנו את החיים כל כך ואחרי זה עוד מעיזים לשיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה בגללך עשו את הפסטיבל.
ל"ת
למה לשנוא סתם?,
07/03/05 13:54
|
|
 |
26.
מתישבי יש''ע - חלוצים אמיתיים
ל"ת
כולנו אחים,
רמת גן,
06/03/05 23:27
|
|
 |
25.
בשם מי הם מגיעים ???
שלומית,
שנקין,
06/03/05 22:48
|
הם רוצים מאיתנו את הסובלנות והסבלנות שאין להם לא כלפינו לא כלפי הפלסטינים וגם לא האחד כלפי השני. לפעמים אני חושבת שהם אלה שאין להם אלוהים. יש להם מיצוות ו סיסמאות ופיסקי הלכה ורבנים אבל הם לא מתנהגים כיציר י אלוהים הם בכלל לא ''בצלם האלוהים''כפי שהוא בליבי במחשבתי בעיני בהרגשתי. אני ממש לא מבינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלכי תתרשמי!!אולי תופתעי לטובה
ל"ת
בואי,
07/03/05 13:55
|
|
 |
המתנחלים מדברים בשמי
לב תל-אביבי,
תל-אביב,
07/03/05 10:02
|
תל-אביב היא לא רק טיפוסים חדורי שנאה כמוך. אינני יודעת מהיכן הגעת ואם את בכלל תל-אביבית במקורך. אני תל-אביבית כ-50 שנה והמתנחלים מדברים אלי מאד. אל תקשקשי בשם התל-אביבים גם לא אלו שגרים בשינקין. שינקין בטוח היה מתהפך בקברו בגלל הארס שאת ושכמותך מגלגלים בלשונך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן קשקשנית
Avi Ecuador,
07/03/05 01:51
|
זה שאין לך סבלנות אל עצמך אני מבין. בקשר למתנחלים מה קרה שלפני שלוש שנים לא הטרידו אותך? מניפולציה של שרון וממשלת ישרפלסטין בכדי שצבא הכנה לפלסטין יעשה ניקוי אתני ויתן פרסים לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא פתוח היום לגמרי אבל לגמר
דרור,
יוחנן הסנדלר,
07/03/05 15:05
|
שינקין רבתי אוהב מתנחלים. יש שם אחלה וויב ונוער הגבעות טותו אנחנו פוגשים בסטלות בפסטיבלים הם אחלה אנשים. זה יופי שהם באים לתל אביב ברוכים הבאים. הם יצרו מוזיקה אותנטית של רגש אהבה אדמה. אני מבחינתי שיבואו ימבה של מתנחלים ומתנחליות לתל אביב כמה יותר יותר טוב. ואת אחותי הכותבת כתבת בשם עצמך את התבלבלת משולש שינקין מלצ''ט בעלי מלאכה ויוחנן הסנדלר דווקא פתוח היום לגמרי אבל לגמרי למתנחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עוד לא אבדה תקוותנו ...
יהודה,
חיפה,
06/03/05 22:23
|
.. לחבר בין היהודים משני צידי הקו המדומה. בסוף עוד נהיה: עם - ללא שנאה חפשי - ללא תכתיבים בארצנו - ולא רק בין חדרה לגדרה.
עוד תראה, עוד תראה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי של תגובה!!
ל"ת
עלה והצלח,
07/03/05 13:56
|
|
 |
23.
אחרי שהחילונים הלבינו הון...
קישורית,
06/03/05 22:18
|
וכמעט ירו טיל לאו על אולם שמחות - הם מצאו זמן לבקש שיחרימו לתושבי יש''ע את הנשק.
NRG - אם נגמרים לכם הרעיונות לקישורים, רק תגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
''המוזיקה'' של רשע ב''ישע '' !!!
נועמי,
פורטוגל,
06/03/05 20:51
|
שוב גימיק לא ישתיק את קולות ''המוזיקה'' שאנו שומעים כבר כמעט 38 שנה של הרשע ''בישע'' - את שאון הדחפורים הנוגסים באדמת הפלשתינים והורסים בתים, שדות ופרדסים, את ''מוזיקת '' הבכי של עוללים פלשתינים הנקרעים מהוריהם, איש מזוגתו בגלל חוקי ''אזרחות '' גזעניים. את קולות הירי שרצחו 650 ילדים פלשתינים באיתיפאדת אל-קודס. את שאון פשעי המלחמה שישראל טבעה בה במלחמת שלום ההתנחלויות שלה. זאת היא המוסיקה של הרשע שביש''ע - ואת הזוועה הזאת מבקשים המתנחלים להסתיר בעוד גימיק עלוב..!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתי להוסיף
Yossi V,
06/03/05 22:26
|
שלא תהיינה אי הבנות אתם לא רק שאתם המתנחלים, אינכם אחי, אתם גם לא מעמי ואלוהיכם לא אלוהי. אינכם אפילו יהודים אלא מתחזים חובשי כיפות ומרובי ילדים המקריבים אותם לאלוהיכם במנהגיכם הפאגנים. אתם העמלק בתחפושת מגוחכת של היהודי כאילו, וכל מטרתכם לזנב בעם היהודי ולכלותו לאט. אינכם מתנחלים, חלוצים או כל שם בדוי אחר שאתם מכנים בו את עצמכם ומתהדרים בו, ושנלקח בגניבה ממייסדי ומקימי המדינה שאותה אתם חולבים ועושקים בגסות ליבכם. אתם אינכם אלא אוייבי עם ישראל. לא אלוהים לכם, לא דת ולא מדינה. אתם ערב רב של פרימיטיביות הרסנית וחבלנית. יום כיפור הקרב לא שלכם הוא, לא למענכם הוא נועד. לא למענכם ולא למען חנה אייזנמן, שופכי דם ישראל ושל ילדיכם שלכם. מבוזים ומתועבים אתם, רבניכם ומעשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזיות..הזיות..כדורים זה הפתרון
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/03/05 22:15
|
|
 |
מי שמך , נמושה??
מילואימניק,
י-ם,
06/03/05 21:41
|
אני באמת לא מבין מאין באה החוצפה של נמושות רופסות כמותך שרובצות על סיר הבשר להטיף מוסר למדינת ישראל או לחילופין לציבור התורם ביותר במדינה. כן, תתפלאו לשמוע ואני מוכן להתמודד עם כל אחד מהמגיבים המתוחכמים במספרים שציבור המתנחלים הוא הציבור התורם ביותר במדינה: ביטחונית- באחוז ההתגייסות לשירות קרבי סדיר ומילואים, כלכלית- אחוז האנשים העובדים ומשלמים מיסים ודמוגרפית- אחוז המשפחות בעלות גידול טבעי חיובי כלומר למעלה מ-2.1 ילדים למשפחה. המזל בסיפור הזה הוא שנעמי וחבריה הם זן נכחד של יהודונים שאינם מאמינים בזכותם להתקיים ולכן הם ייעלמו מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
oz,
06/03/05 23:38
|
תגובות רבות באינטרנט הן של אנשי ימין מאד פטריוטים, אשר מציינים את מקום מושבם בארצות אחרות. רבים מהמגיבים למען הימין חיים בארצות הברית - קל מאד להטיף מוסר ולתת עצות מרחוק, כאשר אינך צריך לשרת במילואים ומסים אינך משלם כאן. אז מה אתם מתנפלים על אחת, שדיעותיה אינן מקובלות עליכם ימיננים מסכנים ואתם מגדפים אותה על היותה - חס ושלום - אולי שמאלנית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש''ע - רק לא בת''א!
נגד הכיבוש,
06/03/05 23:25
|
בעל מועדון ''הקולטורה'' נדהם, לדבריו, מכמות השינאה כלפי המתנחלים בציבור התל-אביבי וכו'... קרא תגובתו של מילואימניק מי-ם ותשכיל למקרא ביטויים כגון: ''נמושה'', ''חוצפה של נמושות רופסות'' , ''זן נכחד של י ה ו ד ו נ י ם שייעלמו מן העולם'' [ההדגשה שלי] ביטויים נאצים כגון אלה בוודאי ''יחבבו'' אותם על הציבור התל-אביבי... שלא לדבר על מעשיהם הנפשעים - ראה תגובתו של משה מפתח-תקוה לתגובה מס' 6 וזהו רק זעיר מזעיר מפשעיהם. אינכם רצויים כאן! די לכיבוש המזויע! לסגת מן השטחים הכבושים לאלתר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך!
Avi Ecuador,
06/03/05 22:31
|
ולא צריך להיות דתי או מתנחל בכדי להבין את ההגיון. בזכות המתנחלים עם ישראל יש לא אולי עתיד מחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניין שהכותבת בכלל בחו''ל
משה,
06/03/05 21:26
|
בוכה ובוכה על ''פשעים'' שנעשים כדי שלא יהיו פיגועים בת''א ובירושלים ובינתיים היא גרה לה בשקט בפורטוגל... ממש קל רק לקטר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן . אין ספק שללא יצהר
ספי,
07/03/05 09:29
|
שנותנת לנו ביטחון אדיר ולחיילינו בית חם, היו פיגועים בת.א. וללא תפוח שהביאה לנו את בשורת ''כך'' היינו רועדים מפחד בשרון וללא חברון שהביאה לנו את מושג הישראלי עןשה הפורומים לא היה לנו חיים בגבעת חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רעיון מצוין.
אזרח המדינה,
06/03/05 20:46
|
המתנחלים היו צריכים לנקוט בצעדים חיוביים כאלה כבר מזמן ולא ללכת בדרכם של הקיצוניות האלימה של נוער הגבעות. עכשיו יהיה קשה מאד להמיר את השינאה ההדדית בהבנה הדדית ואולי יותר מכך. אבל לעולם לא מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן רעיון מצויין.
אורן,
שינקין,
07/03/05 00:03
|
שיבואו לשינקין. לת''א, הביתה. ושיעזבו את השטחים. מספיק ודי לכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיה מוכן לעזור את ביתך עבורם?
מצונזר תגובות,
חלחול צפון,
07/03/05 11:14
|
כדי שיהיה להם איפה לגור אחרי הגרוש.
אם אתה אמיתי עם עצמך, לך תגור בשלומית ג' או בחלוצה ו' בקראוון 42 מ''ר , ותן למתנחלים אהובי נפשך פתרון מגורים ראוי לחודשים הראשונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, לך תסביר
Avi Ecuador,
06/03/05 22:34
|
לממשלת ישרפלסטין שעם תזמורות וזמרים יוציאו את המתנחלים. לא בצעדים קיצונים כמו שאתה אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
???
ואז מה,
06/03/05 21:09
|
|
 |
20.
כבר היו כאלה אך לא שלוש ימים!
ירון,
חיפה,
06/03/05 20:40
|
אם כל הכבוד לחוסר הידיעה של כותב הכתבה כבר היו מופעים ופסטיבלים רבים ושונים ברחבי גוש דן וכו', אך ה''חידוש'' במקרה דנן הינו האינטנסיביות של שלושה ימים רצופים ומימדים רציניים! בהחלט מומלץ לציבור הרחב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
היו דברים כאלה אך לא שלוש ימים
ירון,
חיפה,
06/03/05 20:40
|
אם כל הכבוד לחוסר הידיעה של כותב הכתבה כבר היו מופעים ופסטיבלים רבים ושונים ברחבי גוש דן וכו', אך ה''חידוש'' במקרה דנן הינו האינטנסיביות של שלושה ימים רצופים ומימדים רציניים! בהחלט מומלץ לציבור הרחב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
די נמאסתם!
ל"ת
לוחמת חופש,
06/03/05 20:33
|
|
 |
17.
הם יכולים להתנחל לי בישבן
ל"ת
אלכס,
06/03/05 20:29
|
|
 |
ואתה יכול לצאת לי בתור דארטה
Avi Ecuador,
07/03/05 04:06
|
|
 |
זה המקסימום שלך ...
ל"ת
יפרח,
רעאננה,
06/03/05 22:38
|
|
 |
16.
www.rave.co.il - רייב מומלץ!!!
דני,
06/03/05 20:18
|
|
 |
15.
קודם שיהיה בהצלחה!
Avi Ecuador,
06/03/05 20:13
|
שנית, לא לשכוח שיש כיכר בתל אביב ויש משיח לשמאל שיפה יעשו הימין בכיבודו. וחוץ מזה למה לא לבחור את התאריך של חג פורים, סליחה, ערפאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה על תגובתי המטומטמת
Avi Ecuador,
06/03/05 20:39
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי...........
לשמאלן מתחזה,
וסהרורי,
06/03/05 22:17
|
|
 |
כן יוסוף V
Avi Ecuador,
06/03/05 22:14
|
אנחנו מבינים אותך, תוריד את המיים על עצמך ונבין גם מהו מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עוד תומך בברוך גודשטיין?
עמי,
06/03/05 20:32
|
|
 |
מה זה סמול כמוך
Avi Ecuador,
06/03/05 22:12
|
וזה הפעם לא שגיאת כתיב. מכניס מילים לפי שהם שקר (ברוך גולשטין שמעולם לא הזכרתי אפילו) ועוד ברוב חוצפתו תומך בשפלות של עצמו ומחזק את עצמו . שמע תולעת, תרגע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכמת ותמכת.
עמי,
07/03/05 20:29
|
ראה לינק:
ראה כאן: http://newsroom.co.il/?id=33725&c=opinion:
חנה אייזנמן (מעריצת המטורף הרוצח גולדשיין):
מה ההבדל בינך לבין מי שגר בגוש קטיף? את כל ההבדל עושים מנוולים כמו עמוס עוז, שאינם יכולים לומר דוגרי, שהם שונאי העם היהודי, אז הם נטפלו ל''מתנחלים''. אבל זו אינה מלחמת ה''מתנחלים''. אתה הרי יודע שגם תורך יגיע. למה הם צריכים לעשות כך או אחרת ואתה פטור? יש לך עצה, פעל בהתאם לה. או הצע אותה לחוג האנשים עליהם אתה נמנה. למה שלא תוביל אתה? מה שבקשתי להדגיש בעובדה שאני לא מה שנקרא בפי המנוולים ''מתנחלת'', על דרך השלילה, הוא, שהכל חושבים שאני אחת מן הציבור היקר הזה, כי אני מזדהה ומזוהה לגמרי. אין זה משנה איפה בארץ אני יושבת. מדיניות היודן-ריין היא נגד היהודים!!!!! ואני יהודיה! בשבוע שעבר השתתפתי בטכס ''ברית'' במערת המכפלה. איך אוכל להגיע למקום הזה אם ממשלת הזדון והדמים הזו תפקיר אותו לידי תואמי הנאצים? (לפני הירידה למערת המכפלה עליתי לקברו של ד''ר ברוך גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד. בימים ראשונים אפשר היה למצוא במקום אתר ובו ארון ספרי קודש, בתוכם ספרי תהילים שאפשר היה להשתמש בהם. היום נמצאת שם רק מצבה, שכן אנשי ''מורשת רבין'', שליכלכו את רחבי הארץ בשמו של האיש ההוא, הרסו הכל, רק את המצבה השאירו, ברוב ''טובם'').
אבי המתחנף לחנה הדי מופרעת (אין לו בעייה עם ברוך גולדשטיין):
חנה ידידתי, אני תומך במתנחלים בכל כוח לשוני וליבי. כבר יותר מ 3 שנים אני מגיב במעריב והרבה שונאי ישראל שהיום מתחזים מעוותים ומוסיפים שגיאות כתיב לתגובותי הורדתי מהבמה. היום אני חושב שלפחות במעריב אנשים מחפשים את תגובותי והם מגיעים לציבור שצריך להיות מושפע. אין לי ספק שמי שקורא מהשמאל לפחות נדחף ימינה ויש לו גם חברים שהוא בטח משפיע עליהם. אני מנסה להתבסס על ההגיון והשכל הישר ואין בכוחי לעשות יותר מכל מני סיבות שאולי את תקראי להם אמתלות ואולי בצדק. אני באחל למתנחלים ששאיפות ליבם יתגשמו, אמן!!! וציון עובדה; אני לא דתי במקרה, לא שהייתי מתבייש חס וחלילה''
נו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חבל על הזמן******
רועי,
י-ם,
06/03/05 19:51
|
אתם מזכירים לי את היהודי שבא לפני הפריץ לבוש במיטב בגדיו ,וזאת על מנת להפריך את הסטיגמה שיש ליהודים קרניים והם מסריחים. מתי כולנו(היהודים) נבין שהשינאה של הסמול כלפינו אינה קשורה כלל וכלל להתנחלויות! בימי האופוריה של אוסלו(חודש מרץ 1994),אמר שמעון פרס: ''אחרי שנגמור עם המתנחלים ,נטפל בחרדים'' וזהו למעשה לב הסכסוך. הסמול מתעב כל דבר שקשור ליהדות. מצעדי גאווה,מדורי רכילויות,פאבים,מסיבות,ביקור במיסה,סוף שבוע בטוסקנה הם הם תמצית חייו של סמולני מצוי. לעומת זאת ,ציצית,תפילין,כיסוי ראש,כיפה,מתנחל,חרדי,בית כנסת,שמע ישראל,חיזוק צה''ל,שירות לאומי וכו' הם דברים שמעוררים שאט נפש אצל כל סמולני מצוי. מה יהיה בעתיד? לפי כל התחזיות הדמוגרפיות ,בתוך מקסימום 15 שנה הסמול ייעלם לחלוטין מחיינו פה בארץ. אמן כן יהי רצון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמול מתעב כל דבר שקשור ליהדות
נחמה,
06/03/05 21:39
|
ויש לכך סיבה טובה. אתה וחבריך, שגנבתם את היהדות מעם ישראל והפכתם אותה למכשיר סחיטה של הטבות ותקציבים למגזר החרדי. נכון שאינך מבין מהו שמאל פוליטי ומבלבל אותו עם בילויי הנוער החילוני ביום שישי. אך תתפלא לשמוע שדווקא בחול, שם הדת אינה מסחרה, יהודים חילונים רבים נהנים להשתתף בתפילות בבתי הכנסת ומגלים את הצד המקורי החיובי בדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעברית תקנית ''שמאל''
כותבים,
06/03/05 21:14
|
כמו שצריך. לפני שאתה משקץ שיקוצים לכל עבר על משהו שאתה אפילו לא יודע לכתוב אותו כמו שצריך תלמד אולי מה המושג הזה אומר באמת. קרא קצת הסטוריה ואת תולדות הקמת המדינה. אחר כך תפריח שטויות לגבי שמאלניים וצהל ומדינה וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי הסברים ששמעתי
אחד,
07/03/05 04:14
|
סמול בא מהמילה SMELL באנגלית. והריח היום באמת לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנבואה ניתנה לשוטים
אדי,
06/03/05 20:53
|
ידיעתך המופלאה על מה שצפוי לסמול בעוד 15 שנה מעידה על תבונתו המפוקפקת של מכתבך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרב יטפל בחרדים?! הצתקת אותי!
הפוליטיקאי הכי,
זוחל ומתרפס,
06/03/05 20:50
|
ומעבר לזה, המגיב רועי כאן הוא בטח שחור נמוך מצח ומצביע ליכוד. שנאת ה''סמול'' מדכאת כל חשיבה הגיונית מה טוב למדינה האומללה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס אמר? וואללה?איפה, שקרן
ל"ת
עמי,
06/03/05 20:35
|
|
 |
ידידי המזוקן והמסמורטט את צודק
דש,
06/03/05 20:32
|
הצלחתם לרוקן את היהדות מתוכן ואצילות נפש והפכתם את התורה לכלי מלאה בטקסים וסיסמאות ולמה שאתה קורא שמאל היום ישנם דעגות איך לגמור את החודש ולהבטיח עתיד יותר טוב לילדים שלהם ולחלק את הכנסות המדינה בצורה יותר צודקת מנהל הבנק מסרב בכל תוקפו לקבל את אלוהים כערבות להלוואה שביקשתי ניסתי להסביר לו שאני זקוק למקרר חדש וזה רגע הסטורי בדרכו של עם ישראל אבל הוא לא נענה לתפילתי ונאלצתי בנתיים להסתפק במקרר הישן נראה אולי אני ומשפחתי נשרוף כמה צמיגים בצומת מול הבנק ואם זה לא יעזור ננגן למנהל הבנק בלילי של מוזיקה מפרי העט של אישתי ואם היה תחיל לשיר הוא יאשר את ההלוואה כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תעזבו אותנו בשקט! !
ל"ת
תל אביבית,
הקו הירוקקקק,
06/03/05 19:39
|
|
 |
לו היית עוזב אותנו במנוחה,
יואב,
תל אביב,
06/03/05 22:24
|
היינו נותנים לך לחיות בשקט. אבל את באה לגרש אותנו בכוח ולהרוס את בתינו (אני אישית גר בת''א, אבל את הרי שונאת את כל הדתיים). לכן אני בעד להציק לך עד שתביני, שגם את צריכה לוותר ויתורים כואבים. לוותר על חיי הלילה שלך, על בילויים, ועל חנויות בשבת. זה מה שקורא למי שמתחיל להפריע לשכנו הוא גם חוטף. כאן הכוונה סתם לפסטיבל נחמדץ גם את זה את מתעבת. חכי מה יהיה אם באמת יגרשו יהודים. הכל יהיה חוקי, אבל לא בטוח שתאהבי את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בבקשה לא להפריע למנוחת השכנים
דש,
06/03/05 19:38
|
ואם אפשר ביום ראשון בבוקר מוקדם שזה יום שקט יחסית אחרי שבסוף שבוע אנשים מנסים להתאושש בואו בהמונכם להרביץ לתושבים ולעלות את החנויות באש ולעמיד קרוון בפינת שדרות רוטשילד ולעקור את העצים בשדרה למפרי החוק אין מה לחשוש משטרת ישראל והפרקליטות רואה בהתנהגות שלכם כמעשי קונדס אפשר גם להתבצר בבית הכנסת ברחוב ביל''ו ולהשליך אבנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
why dont they stay where they
David,
06/03/05 19:21
|
Let them stay there and share their music with the palestineans !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They have music to share
ל"ת
you have only,
hatred,
06/03/05 20:43
|
|
 |
me too only disdain
Harbona,
07/03/05 04:12
|
To: They have music to share ל''ת you have only, hatred, 06/03/05 disdain and hatred is all I have to those despicable idiots of gush katif
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תבואו לשינקיןבחמישי בערב
1,
06/03/05 19:14
|
|
 |
9.
אדרבה, שיעשו מוסיקה בתל אביב
פרחיה,
06/03/05 19:13
|
נדמה לי שאנשי ישע פועלים בסדר הפוך. קודם שפכו על השמאל ובעיקר על התל אביבים את חמתם, גידפו אותם, ראו בהם בליינים הדוניסטים חסרי עמוד שדרה ציוני וערכים, חלשלושים שצהל הקיא מקרבו או משתמטים וסרבנים, משתפים של החמאס ובוגדים במדינה. עכשיו מבקשים אנשי ישע לרכוש את אהדתם ולהציג עצמם כחברה צעירים, נורמלים שכל חפצם הוא החיים הטובים והמוסיקה. אין בעייה, שיעברו לגור בתל אביב וליצור בה את המוסיקה שלהם. האם רק בשטחים ניתן לעשות מוסיקה ורק תוך דיכוי הפלשתינים והעסקת אוגדות שלמות בשמירה על בטחונם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיית פרחיה מי צריך אותם בכלל
משה ,,
פתח תקווה ,,
06/03/05 20:04
|
ואת רוצה לגיד לי שאת פרחיה בכבודך ובעצמך תלכי תשמעי את המוזיקה שלהם ותרכשי את הקלטות שינסו למכור , הרי לכולם ידוע איפה שידרכו רק יבלית יצמח לרבות העגבניות השרי והפלפלת הכל טפל ומורעל אצלהם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב100% התל אביבים צריכים
אובי1,
06/03/05 19:55
|
|
 |
8.
מאוחר מדי,חבל!
ריצרד גיר,
הוליווד,
06/03/05 18:57
|
כרגיל אנשי יש''ע עושים הכל הפוך,היה צריך לעשות את הפעולה בהתחלה ולא אחרי שהשניאו את עצמם,הם יתקבלו שם בבוז,חבל שהשכל לא בא בזמן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש להם את תמיכתי ושל עוד רבים
מתנחל מבת ים,
העם עם ישע,
06/03/05 18:39
|
|
 |
6.
עצוב, אך התנחלויות הן כיבוש
ל"ת
אורית,
ירושלים,
06/03/05 18:37
|
|
 |
גם את כובשת!!
ל"ת
יעקב,
נס ציונה,
06/03/05 18:47
|
|
 |
טרנספר היא פשע נגד האנושות
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/03/05 18:46
|
|
 |
התנחלות זו לא דרכה של ציונות
משה,,
פתח תקווה ,,
06/03/05 23:36
|
ואין לכם מה לבו לתל אביב, שהמוזיקאים שלכם ימשיכו ויערכו פסטיבלים בעזה אתם אישיות לא רצויה בתל אביב כל העם שונא אותכם מגעילים וכפויי טובה לא נישכח ולא ניסלח ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמבציל הייתי והנני
ל"ת
Yossi V,
06/03/05 22:45
|
|
 |
אמבציל הייתי והנני.
ל"ת
Avi Ecuador,
06/03/05 20:40
|
|
 |
ההתיישבות - כלי ציוני. לא להפך
נדב,
צוללת צהובה,
06/03/05 19:31
|
ההתיישבות אינה זהה עם הציונות. ההתיישבות היא רק כלי בידי הציונות לצורך הקמת מדינה על שטחים, בהם יש רוב יהודי.
הציונות השיגה את מטרתה הצודקת לאחר מלחמת העצמאות, בייסוד מדינה בעלת רוב יהודי, והקמת כח צבאי שיוכל להגן על קיומה.
כיבושי ששת הימים הובילו את ישראל לנסיונות השתלטות על שטחים, שאיתם הרוב היהודי במדינה הוא מצומצם ביותר. ההתיישבות הפכה לביטוי ציוני של חלק מהעם בלבד ולא של כולו. חלק מהציונים הבינו, שההגיון הציוני עצמו דורש נסיגה מהשטחים הללו, שכן לא ניתן לספח אותם על תושביהם. אנשים אלו אינם פחות ציונים מיושבי ההתנחלויות, ובמידה רבה הם ממשיכי דרכה, אף יותר מהמתנחלים, שכן הפרגמטיות וההכרה במגבלות היו סימני ההיכר של הציונות מראשיתה, והן גם סוד הצלחתה.
כשהלכו המתנחלים לגור במקומותיהם הם ידעו שהם הולכים לגור במקומות שלא סופחו למדינת ישראל מעולם, שנמצאים במחלוקת בתוך העם עצמו, ושההתישבות בהן תידון מאות אלפי ערבים לממשל צבאי לנצח. לכן, אם יש כאן פשע, הרי שהוא הקמת ההתנחלויות, תוך נסיון הנצחת המשטר הצבאי ביש''ע. פירוק רוב ההתנחלויות הוא הגיוני, הוא יעשה צדק עם תושבי השטחים הערבים, וייתן להם תיקווה לקבל את מה שאנחנו דורשים לעצמנו - מדינה עצמאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אתה כותב על ''ערבים המסכנים
לאתו הערבי,
בשמות שונים,
06/03/05 22:12
|
ההבלים שאתה כותב זה ביגלל הבורות שלך או שאתה מנסה להטעות. ציונות-זה התיישבות במקום שא י ן בו ר ו ב יהודי. לאחר מלחמת העצמאות לא היה רוב יהודי בישראל אלה רק אחרי עליה מסיבית. רק מעטים שהם שמאל קיצוני זנחו את הציונות וההתיישבות - ראה את כל המצפים שהוקמו בואדי ערה ובמשולש. במדינת יהודים יהודים קודמים לכל רוצחיהם. ברוצחים היהודים ילחמו ולא יכנעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מותרים אתם אשיות לא רצוי
משה,,
פתח תקווה ,,
06/03/05 19:21
|
ה שהמוזיקאים שלכם יערכו פסטיבל בעזה שם מאוד מאוד אוהבים אותכם ושלא תעיזו לבקש אבטחה מצה''ל העם שונה אותכם כפויי טובה ומגעלים, לא נישכח ולא ניסלח, אלוהים ישמור איום בנשק חם, השלכת סלעים, ניקוב גלגלים, ניתוק מים, פיזור סכיני נינג'ה והרבה מאוד שנאה. זו היתה קבלת הפנים שהכינו מתנחלי יצהר לחיילי הפלוגה המבצעית של גדוד 890 של הצנחנים שאיבטחו אותם ''הכל'', אומר סרן מאור שושן, ''הכל היה משחק ילדים. עד יצהר.'' למעט מאוד אנשים יש מושג איך באמת תיראה מלחמת האזרחים האפשרית עם תחילת פינוי היישובים היהודים בשטחים. שושן הוא אחד מהם. על מי אתם באים לשחק אותה יפה נפש , חולגנים היתם וכאלה תישארו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע פאסווה, תרגע!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
07/03/05 04:25
|
|
 |
למשה תחזור ללמוד בבית ספר
המורה,
06/03/05 20:43
|
ותלמד לכתוב נכון ובלי שגיאות כתיב , כי זה למעשה מראה רק כמה אתה בור ועם הארץ גמור עם שנאה תהומית לאחיך היהודים.אתה כל כך רדוד ושטחי , חדל אישים שניזון אך ורק מהתשקורת השמאלנית המסיתה ולכן אתה מגיב כך . רחמנות עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורה מה טוב ומה נעים בהתנשאות
משה ,,
פתח תקווה ,,
06/03/05 22:35
|
אתה יכול להמשיך ולכתוב בהתנשאות ביוהרה וגבהות לב אין לי בעיה עם זה רק תכניס לך לראש לא לחינם אני שונא מתנחלים ועד יום מותי אני אשנא אותם אתה פשוט לא יודע עם מי יש לך עסק אלה אם כן אתה גם מתנחל , ובאמת הצחקת אותי בתגובתך ואני מצוטט אולי פעם כשתדע לקרוא נכון תבין כמה אתה ושכמותך חייבים למתנחלים , אז בוא נצא מתוך הנחה שאני קצת יודע לקרוא ואתה הוא שצריך להבין המתנחלים חייבים לנו בכל אופן לי אשית ולא אפרט הרבה והרבה מאוד ולא אוסיף כי לא כל כך בא לי לרדת לרמה האינטלקטואלית שלך וכמובן במרכאות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח שלזבל כמוך אין רעיה אחרת,
משה ,,
פתח תקווה,,
07/03/05 08:50
|
ותשמע יםיקרופ שלא תחשוב לרגע שיש לך עסק עם איזה שמאלן נחנח וכדאי שתשקול מלים , קואים לי משה ולא מאיר הר ציון , מה עשו לאחותך המתנחלים שאתה כל כך שונא , לא שאני מרחם על מסריח כמוך , ואני מבטיח לך על זה אני לא יעבור בשתיקה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופלסטינים אתה אוהב?!
Avi Ecuador,
07/03/05 04:29
|
טוב אתה ערבי, מובן. ודרך אגב מה עשו לאחותך המתנחלים שאתה כל כך שונא אותם? השנאה מעוורת פאסווה, ראה אתה כל כך מטומטם ואני לא שונא אותך, לא שאני מרחם על מסריח כמוך אבל באמת לא שונא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש בער לא ידע וכסיל לא יבין..
elimer,
06/03/05 20:38
|
את זאת, אז למה לעייף את שארית מוחך המצומק והקודח? לא כדאי להשקיע את המעט בלימוד השפה העברית? אולי פעם כשתדע לקרוא נכון תבין כמה אתה ושכמותך חייבים למתנחלים האלה, וזאת מבלי לקבוע עמדה באשר לצדקת מי מהצדדים ביצהר. אתה לא מאמין שאין פרובוקציות נכון? או שאפילו מידה מועטה של מוח לא נותר בקודקודך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
welcome you can stay here
ל"ת
moti,
west tlv,
06/03/05 18:13
|
|
 |
4.
http://www.koltura.com/
כל הכבוד,
תל אביב,
06/03/05 18:01
|
|
 |
רייב?מה תשימו?מקסימום אופשימחס
אובי1,
06/03/05 20:24
|
גם כן רייב...הפגנה של דתיים לאומיים ודוסים...אל תשלו אנשים שאתם עושים רייב, אנשים לא מטומטמים- לכם אין מושג להתחיל להבין בכלל מה זה רייב או מסיבות אמיתיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
העם רוצה שהמתנחלים יעברו דירה
ציונה,
ירושלים,
06/03/05 17:59
|
כולנו מוכנים לשיר אתם כל הדרך הביתה: ''הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום עליכם, הבאנו שלום, שלום, שלום עליכם !!''
תשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוי שתחליפי את שמך לאנטיציונה
ל"ת
יעקב,
נס ציונה,
06/03/05 18:49
|
|
 |
העם הערבי בעד עקירת יהודים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/03/05 18:42
|
העם היהודי בעד ההיתישבות היהודית.
אני מקווה שתבין לאיזה עם אתה שייך, ותתחבר אליהם במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר זה הדבר הנכון
שלמי,
השרון,
06/03/05 19:17
|
כמו שמותר לממשלה להעביר יהודים במיעוט ערבי כך מותר להעביר יהודים במיעוט יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליישם תוכנית ליברמן
אליהו,
06/03/05 23:54
|
יש ליישם חילופי אוכלוסיה, ולעשות התנתקות לערביי ישראל במקביל ליהודי השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יבואו המון אבל לא נגד ההתנתקות
יי,
06/03/05 17:53
|
|
 |
1.
מה פתאום מוחים על פינוי מביתם?
ל"ת
שישתקו.יו''ש אחכ,
אחד1ת עם1=כח,
06/03/05 17:35
|
|
 |
מגיב1=פשיסט1
ל"ת
אובי1,
06/03/05 20:25
|
|